Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com
Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
hostess 2013.08.30. 08:04:34
pretty kitty 2013.08.30. 08:06:06
2013.08.30. 08:14:21
pretty kitty 2013.08.30. 08:17:47
mütyür 2013.08.30. 08:20:01
bár, ha te már azon agyalsz, hogyan tudod összeszervezni, hogy legyen időd mindkét faszt szopkodni (bocsánat, kissé felidegelt a poszt), akkor most mi miben segítsünk? :/
mütyür 2013.08.30. 08:21:11
mütyür 2013.08.30. 08:29:44
TBal 2013.08.30. 08:31:39
Viszont itt kapni fog sok együttérzéstöl mentes kommentet sok felidegelt embertöl...
mütyür 2013.08.30. 08:34:41
miféle skatulyázás? ő skatulyázta be saját magát azzal, hogy úgy döntött összeházasodik és gyerekeket szül. Tessék csak szépen férjecskével javítani a dolgokon, ne 20 éves nyikhajokról ábrándozni.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.08.30. 08:34:47
A nyitott kapcsolat nem működik. Neked se működött. Ne dumálj rá senkit.
Szerintem meg csinálja azt a postíró amit helyesnek tart, nem azt amire vágyik :)
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.08.30. 08:35:33
Olyan vagy mint Matolcsy, csak nem gazdasággal, hanem kapcsolatokkal :)
TBal 2013.08.30. 08:36:25
2013.08.30. 08:38:12
Szívesen lenne empatikus az ember, ha látná, hogy a beforduláson és önemésztésen kívül mást is tett a boldogságért, és legalább a férjének jelezte, hogy a szennyeskupac alatt amúgy ő még mindig nő.
Ehelyett jön a fiatal kollega, és már csak valami önigazolásfélére vár, pl. a férje is biztos félrekúr, azért hanyagolja el stb.
mütyür 2013.08.30. 08:51:38
TBal 2013.08.30. 08:52:48
TBal 2013.08.30. 08:53:58
mütyür 2013.08.30. 08:58:17
ha meg nem megy, akkor nem megy, de ne egy fiatalfütyi ömlengései miatt.
TBal 2013.08.30. 08:59:12
2013.08.30. 09:00:13
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.08.30. 09:01:05
Emlékszem mennyire működött. A jobb és balkéz nem számít valódi kapcsolatnak. :)
TBal 2013.08.30. 09:03:16
@Rakoncátlan Oedipus: nem cáfolja, maximum egy egydimenziós térben.
leonito77 2013.08.30. 09:05:07
TBal 2013.08.30. 09:07:02
mütyür 2013.08.30. 09:10:04
mütyür 2013.08.30. 09:11:07
leonito77 2013.08.30. 09:12:09
Lehet, hogy az álló vízbe bele dobták a kavicsot és vert némi hullámot. Szerintem azért hasonló érzést egy igen hosszú kapcsolat alatt mindenki megtapasztal, mert vannak mélypontok, nincsen 20-25 év nagy heppi.
Szerintem azért nem olyan rossz a helyzet, mert sok nőtársa már megtapasztalta volna a tiltott gyümölcs igen édes ízét.
Ha viszont csak a korkülönbség zavarja, akkor persze más a helyzet, de szerintem inkább csak összezavarodott. Pont a korkülönbségen ütközik ki, hogy alapvetően nem a fiú vonzza őt, hanem azok az érzések, amiket gerjesztett benne, amiket már elfeledett.
Hát igen, apukához oda kéne menni (osztom az egyik előttem szóló véleményét) és el kéne mesélni ezt.
Ha egy kapcsolat ide jut, az mind két ember hibája, egyszerűen felemésztik a kapcsolatot a hétköznapok és kiveszik belőle a lényeg és a benne lévők nem veszik(vagy nem akarják) észre ezt és ezért nem is hajlandóak energiát fektetni bele.
mütyür 2013.08.30. 09:13:42
na ez az egészben a rohadt szánalmas.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.08.30. 09:15:13
Mert te kurvára értesz hozzájuk. :)
Namely 2013.08.30. 09:16:51
Miért, most mit csinálsz?
De csak hajrá. Ha a férjed nem adja meg neked, amire vágysz (elmondtad neki, hogy mi az, ami nem jó neked?????), akkor magára vessen.
Ha beszéltél vele, és nem változott semmi, így járt.
Élvezd a helyzetet, amíg csak tudod.
:))))
mütyür 2013.08.30. 09:20:52
TBal 2013.08.30. 09:21:26
Dr.Rekettyés László 2013.08.30. 09:23:53
mütyür 2013.08.30. 09:25:58
nem romlott meg a kapcsolatuk? őőőő "hazamegyek, mosogatás, szennyes-gyűjtés, főzés, család ellátása. Minden napom egyforma. "
hát, fene az ízlésemet, de én nem szeretnék egy ilyen jól működö kapcsolatban élni :D
mütyür 2013.08.30. 09:26:36
TBal 2013.08.30. 09:29:12
Ilyen hlyzetben, mint a posztolóé, persze sokkal könnyebb a döntés: ha a srác tudja kezelni a dolgot (nem feneketlen vödör a szerelme, hanem marad némi esze is mellé, +tiszteli a helyzetet és elfogadja a szituációt) akkor mehet a viszony, egyébként repül, és akkor lehet keresni olyat, akivel át lehet élni ugyanezt felelösen.
leonito77 2013.08.30. 09:31:09
Választások: Alapvetően elsőre kettő: Legyen-e szerető. Ha a nőnek lesz, akkor a nő jó eséllyel felborítja a házasságot, a pasik nem érzelmi alapon csábulnak (általában). Ha nem lesz szerető és visszautasítja akkor is marad egy hatalmas űr és elkezd romlani a kapcsolat, mert anyuka már nem úgy tekint a férjére, kivéve, ha megpróbálja vele megbeszélni és közösen eldöntik, hogy újra tesznek egy kis fát a parázsra, had szikrázzon egy kissé.
@TBal: Nem értek egyet veled. itt semmi új érzésről nincs szó, nincsen big mac Észak-Koreában.
Itt egy régi, de már elfeledett érzésről van szó. De olvasd el a posztot, le van írva.
Bölcs Jaroszláv 2013.08.30. 09:31:44
:DD
greycup 2013.08.30. 09:32:17
mütyür ma szókimondó nagyon...
amúgy +1
TBal 2013.08.30. 09:35:08
A korodat azért kérdeztem, mert kíváncsi vagyok, hogy milyen érett fejjel írod a véleményedet, miket élhettél már meg stb., 30 évesen magadról sem fogod tudni megmondani, hogy 50 évesen mit érzel majd, hogyan gondolkodsz majd.
Egyébként az életközepi válságról hallottál? Ez kb. olyan 45-50 év környékén van, és az a kérdés merül föl az emberekben, hogy "Tényleg csak ennyi volt az egész élet? Már semmi sem fog történni velem?"
mütyür 2013.08.30. 09:35:17
a "felelős megcsalás"-t meg szimplán nem tudja értelmezni a káposztalé a fejemben, bocsánat.
TBal 2013.08.30. 09:37:45
mütyür 2013.08.30. 09:39:50
TBal 2013.08.30. 09:41:47
mütyür 2013.08.30. 09:44:16
TBal 2013.08.30. 09:44:43
mütyür 2013.08.30. 09:47:29
Dr.Rekettyés László 2013.08.30. 09:49:32
leonito77 2013.08.30. 09:49:38
Ha ettél már paradicsomot (csak, hogy a te hasonlatoddal éljek) akkor már nem fog olyan meglepésként érni az íze később sem, mint elsőre.
I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.08.30. 09:56:02
Persze felmerül a kérdés, h otthon ő mennyire nő, h mennyire merül(t) el az anya szerepben. Mennyire adja meg a ffinek azt, amitől a ffi nőként tekint rá.
Felmerül az is, a ffi mennyire ffi otthon.
Egy dolog jöhet, ami helyes. Megbeszélni a dolgot. Ki hol baszta el, mit tud tenni (és főleg akar e még tenni) azért, h más legyen és jó legyen. Ki mit vár el, mire lenne igénye. Kár, h erre a pontra már ritkán kerül sor, és az emberek többsége inkább félrekefél. Hádeezvan!
mütyür 2013.08.30. 09:57:53
plantingC4 2013.08.30. 09:58:57
Gondolkodik, érez. Ez nekem tetszik, így eddig.
Hogy lehetne "okosan" "megoldani" egy olyan helyzetet, amiben az érzelem és az értelem, párhuzamosan "támadja" az egyszeri felhasználót?
mütyür 2013.08.30. 09:59:28
lehet fejen kellene állnom, hogy ezt megértsem.
Dr.Rekettyés László 2013.08.30. 10:01:57
Talán erre azért jutna idő. Esetleg akkor, amikor "barátilag találkozott" a fiatalhejjjespaseeeval, ehelyett beszélgethetett volna apuval is.
I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.08.30. 10:03:17
mütyür 2013.08.30. 10:07:47
@I am Not A Princess I am A Khaleesi: én sehol nem olvastam a posztban, hogy el szeretne beszélgetni a férjével. csak azért nem csalta még meg, mert fél, hogy mi lesz, ha lebuknak. ez több, mint ártatlan álmodozás.
Dr.Rekettyés László 2013.08.30. 10:09:08
Lehet, hogy ha egy korban hozzáillő, jó körülmények között élő negyvenes bókolgatna neki, akkor nem lenne ilyen rettenetes dilemmában.
mütyür 2013.08.30. 10:10:41
TBal 2013.08.30. 10:12:43
(Ha nem, az nem jelenti azt, hogy szar a kapcsolat, simán lehet, hogy ha a férj kerül ugyanebben a helyzetbe, és nem a nö, akkor a nö sem értené meg - ez a témakör, dilemma, érzés ugyanis eddig nem merült fel.)
mütyür 2013.08.30. 10:14:01
TBal 2013.08.30. 10:15:12
TBal 2013.08.30. 10:16:36
Dr.Rekettyés László 2013.08.30. 10:17:09
mütyür 2013.08.30. 10:22:11
@Dr.Rekettyés László: én már ki is találtam, otthon jelentse be, hogy ő szerda délutánonként talpmasszázsra jár, mert annyira stresszes az élete.
TBal 2013.08.30. 10:30:37
A férjével lehet javítani a dolgokon ennek az impulzusnak a hatására, de a férj nem tudja majd akkor sem azt adni a nönek, amit az a fiútól kapott.
Jah, olvasom az interjút a Hujber feleségével, az elején van ez a mondata a csajnak:
"Abban hiszek, hogy jóban-rosszban együtt lehet lenni, de a hűségben nem."
www.life.hu/sztarszerzok/20130716-cynthia-en-sem-hiszek-az-orok-husegben-szily-nora.html
Szóval öt hozod fel mint a monogámia melletti érvet. Gratulálok :)
Hurri Kán 2013.08.30. 10:30:56
TBal 2013.08.30. 10:38:00
nekem volt hasonló dilemmám már, el tudom mondani, hogy kib*szottul szar érzés.
mütyür 2013.08.30. 10:39:47
mütyür 2013.08.30. 10:40:43
Hurri Kán 2013.08.30. 10:42:32
Mossál fogat, mielőtt hozzám szólsz, seggfej. Mondjuk utána sem szükséges.
TBal 2013.08.30. 10:43:26
Ezzel amúgy egyetértek, de vedd már észre, hogy itt nincs jó megoldás, valamelyik ujját mindenképp le kell harapnia, viszont neki minden ujja kedves. Kicsit olyan, mint a fürész-filmek dilemmája, te meg itt kívülröl osztod a jótanácsot, hogy "de hülye vagy, hát nem látod, hogy le kell vágnod a lábad és akkor nem halsz meg?"
Téged viszont nem kapott el a fürész papa és semmilyen csapdában nem vagy. És nagy a szád, persze fullanoniman.
mütyür 2013.08.30. 10:46:05
najó. ehhez én tényleg fáradt vagyok.
TBal 2013.08.30. 10:48:05
Hát, az elején pedig ott van az a mondat, amit idéztem. És nem úgy, hogy "a feri azt mondta, hogy mondjam azt, hogy", hanem mint a saját véleménye.
Szerintem más mértékben nyitott, más stílusú kapcsolatra gondolt - de monogámra nem hiszem.
I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.08.30. 10:50:11
Én arra tudok gondolni (ez persze már csak feltételezés), h ez a pár csak ugyanazt a tipikus hibát követte el, amit oly' sokan másik is. A gyerek után már nem találtak vissza a ffi/női szerepükhöz, megmaradtak anyának, meg apának. (Legalábbis egymás mellett, ki tudja, lehet a faszi már rég félrekúr.) Mindig ugyanaz: dolgozni, háztartást vezetni, gyereket nevelni, családi programokat nyomatni. Ha ennyi volt a 20 év, akkor az a csoda, h nem jött ki előbb a probléma (de lehet a faszi már előbb váltott). Szóval baromi nagy hiányérzetek lehetnek, amit egy kivülálló elég nagy tempóban igyekszik megszüntetni. A csaj biztos össze van zavarodva. De ha van még szeretet és tisztelet (no meg intelligencia), akkor még alakulhatnak pozitívan a dolgok. Hiszen ha másra nem, ez a 3. jó volt arra, h felnyissa a nő szemét. Itt az idő a férj szemét is felnyitni (hacsak nincs ezen ő már rég túl, csak megoldotta egyedül). Megbeszélni, megpróbálni változtatni, ha nem megy, elengedni egymást. Így lenne helyes. A poszt alapján nem tudom mennyire képesek erre az érintettek. :)
TBal 2013.08.30. 10:52:00
Félremenni félremehetek, de a páromat nem akartam lecserélni. Aztán jött egy olyan impulzus, ami után minden egyes porcikám a cserét kívánta - viszont ha megteszem, akkor már nem ígérhetem az új partnernek, hogy mellette kitartok, hiszen pont egy ugyanilyen teszten való megbukás után kerültem volna hozzá. Szóval ha váltok azzal egyszersmind méltatlanná is válok a vele való kapcsolatra.
Mellesleg ez nem csak nyitott kapcsolatban eshet meg, zártban ugyanúgy...
TBal 2013.08.30. 10:53:11
I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.08.30. 10:53:13
mütyür 2013.08.30. 10:55:42
TBal 2013.08.30. 10:57:41
"Rengetegen betegednek bele abba, hogy olyan családban élnek, ahol az elvárások miatt elzárnak bizonyos szelepeket. Nem mernek meglépni dolgokat, mert úgy érzik, hogy nem tehetik meg. Nem szabad. Drága jó istenem! Tönkreteszik és megeszik egymást, mert senki nem élheti meg önmagát a kapcsolaton belül, mert a házasság és a gyerek bezárja őket. Hát, ez remek, fantasztikus!"
"Azt mondod, hogy a kapcsolatotok számodra egy belső zarándokút volt - de én megaláztatásokról, durvaságokról is olvashattam.
Nagyon rossz a megaláztatás kifejezés. Ő engem soha nem bántott fizikailag. A stílusról van szó. Ismered Ferit. Borzasztóan vehemens ember és nagyon nehéz kezelni egy idő után. Előjönnek belőle a sárkány-energiák, és te csak állsz vele szemben és tágra nyílt szemekkel nézel. Egy idő után úgy érzed, hogy már nem kapsz levegőt, hogy megőrjít - ilyenkor értem, amit mond, de ahogy kommunikál, attól a hideg futkos a hátamon és legszívesebben kifutnék a világból. Ebből lett elegem.
Tehát nem abból, AMIT mondott, hanem abból AHOGY mondta.
Pontosan, és ezzel nagy feladata van, de ezt tudja is: a sárkány-energiával együtt élni. Ezt a kifejezést egy gyógyító fogalmazta meg, és azt jelenti, ha valakiben túlárad az erő. Ami egyfelől nagyon jó, mert viszi előre, de közben meg kell tanulnia kezelni ahhoz, hogy az emberek között normálisan tudjon létezni, és ne égessen fel mindent maga körül."
Ezekböl nekem nem az jön le még mindig, hogy a nyitottság volt a baj...
Országúti Ninja 2013.08.30. 11:04:34
Uh de rég olvastalak... aki ugyanúgy nagyszájúan fulanoniman nyomja a sódert. :D
Amúgy te ilyen jól ismered a Mütyeszt, hogy ilyen bátran kijelented, hogy ő még sose volt olyan szituban, ahol próbára volt téve a vágya és a jelleme?
TBal 2013.08.30. 11:06:56
a szájrapuszi az nem ígéret, de ha valakivel tisztázod, hogy mit akarsz, hogy képzelitek el a közös jövöt, mik a céljaitok, és úgy mész bele abba a kapcsolatba, hogy most akkor teljes erövel ezen dolgozol, a lehetö legkomolyabban gondolod, és akkor jön egy ilyen inger (nem kicsi, hanem marha erös), na akkor nem egyszerü.
TBal 2013.08.30. 11:10:53
mütyür 2013.08.30. 11:21:54
@TBal: tehát elsővel megegyeztetek abban, hogy te minden ingerrel lefekszel (persze ő is), de cserébe megígéred neki, hogy sosem hagyod el? és ez a másiknak miért jó? mert van egy életreszóló lakhelye és a felerezsizés?
hany eves a kapitany 2013.08.30. 11:22:47
Αphelion 2013.08.30. 12:04:20
LOL...de persze azt is fontos megbeszelni, hogy mindenkeppen *oszinte* legyen am az a rajongas! XD
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.08.30. 12:04:50
Tőzsölgésre élezve. :)
TBal 2013.08.30. 12:19:20
Meg nem fekszem le minden ingerrel, csak azokkal, akik átmennek a feltételeken (pl. felelösségteljesek, tiszteletben tartják hogy van egy párom akit szeretek és ö az elsö, nem dolgozik a kapcsolatunk ellen), illetve nyilván van egy idökeret, amit erre lehet használni, mert elsö a párom.
Ami meg az anonimitást illeti - az vagyok én is, nem is névre-címre értettem itt ezt a fogalmat, hanem olyanra, hogy mennyit éltél már, vol-e már hasonló tapasztalatod vagy abszolút kívülállóként nyilatkozol - mert nyilván más, ha komoly élettapasztalattal a hátad mögött mondasz véleményt és más, ha pl. 20 éves fejjel, tojáshéjjal a fenekeden.
mütyür 2013.08.30. 12:25:12
a fenekemen meg bugyi van.
TBal 2013.08.30. 12:38:00
a bugyira is lehet tojáshéj rárajzolva :)
mütyür 2013.08.30. 12:47:30
arra nem válaszoltál, ő is használt melletted mást. ezek szerint nem?
mindenesetre nekem épp megfelel az, hogy a másik épp a velemszex miatt van feldobódva, nem más miatt. így van az egésznek értéke. méghogy mossam a gatyóját, amit egy másik nő húzott le róla pár órával ezelőtt? fúúúúúúújjjj :/
TBal 2013.08.30. 12:54:51
Kinek mi az érték - neked nagy érték a kizárólagosság, nekem kevésbé. Különbözünk, és ez így van jól :).
mütyür 2013.08.30. 12:58:09
TBal 2013.08.30. 13:01:38
mütyür 2013.08.30. 13:03:37
Kytia 2013.08.30. 13:23:57
TBal 2013.08.30. 13:27:55
@Kytia: szerintem ez kivételesen egy érdekes poszt.
mütyür 2013.08.30. 13:28:03
Kytia 2013.08.30. 13:28:56
Kytia 2013.08.30. 13:30:11
@mütyür: Na ja.:)
mütyür 2013.08.30. 13:32:51
mütyür 2013.08.30. 13:34:38
Kytia 2013.08.30. 13:36:33
mütyür 2013.08.30. 13:40:38
plantingC4 2013.08.30. 13:46:19
2013.08.30. 13:47:35
plantingC4 2013.08.30. 13:52:21
mütyür 2013.08.30. 13:57:29
plantingC4 2013.08.30. 14:02:13
Hurri Kán 2013.08.30. 14:02:32
Nem, megint szar a blogponthu.
mütyür 2013.08.30. 14:08:12
plantingC4 2013.08.30. 14:11:15
@mütyür: :D
Hurri Kán 2013.08.30. 14:12:38
Na, most meg kiköpte. Nem ízlett neki :D
plantingC4 2013.08.30. 14:22:55
TBal 2013.08.30. 14:35:18
Ez a nyitottság egy preferencia, majdnem lemondtam róla, aztán mégis találtam valakit, aki elfogadta és még kölcsönös szimpátia is volt. Annyi, hogy ha nem lenne, akkor azt érezném, hogy totál feleslegesen mondok le valami jóról, mivel nem bántok vele senkit (tudom, ezt vitatod).
TBal 2013.08.30. 14:36:11
Mamlasz 2013.08.30. 14:55:02
Nem sokat hallottál róla, mert az életközepi válság nem ez, az un. kapuzárási pánik max. egy tünete lehet. Az életközepi válság inkább egyfajta második kamaszkor - aminek a felfokozott libidó és tetszenivágyás persze része, de nem kizárólagosan ebből áll, hanem az élet értelmének kereséséből, új (illetve rég elfeledett) álmok megvalósításáról szól: utazgatásról, karrierváltásról (ilyenkor kezdenek befutott menedzserek bor- és mangalicatenyésztésbe), gitározásról, piros sportautóról illetve egyáltalán nem utolsó sorban a személyes hit kereséséről.
Szexuális téren nem is az a legnagyobb gond, hogy a pasik (illetve nők) elkezdenek ilyenkor félrekúrogatni: (ezt huszon-harminc évesen is megteszik), hanem hogy úgymond szerelmesek lesznek, mint egy kamasz, amivel nem tudnak mit kezdeni, mert nem hiszik el, hogy ennyi rohadt sok élettapasztalattal nem tudják kontrollálni az érzéseiket.
mütyür 2013.08.30. 18:49:39
@Mamlasz: értem. de mi eddig nem erről beszéltünk.
Joe69 2013.09.01. 01:02:48
Walsh és Kirby 2013.09.01. 23:26:58