HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2013/09/12/belenyul_a_mobilomba_es_meg_tragar_is

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr165508425

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mütyür 2013.09.12. 07:45:41

@akut schizo effektív pszichózis: :DDDD sztem Frigyesurunk is adjon fel hirdetést. pikk-pakk fel lesz ragasztva a csempe :D

Madpapa 2013.09.12. 07:48:53

Undik vagytok! Beelőztetek :-)

Bölcs Jaroszláv 2013.09.12. 07:52:10

@mütyür: Szép jó reggelt mindenkinek! Szerintem a dolog ennél sokkal egyszerűbb: a csajnak nincs rutinja, mert alapvetően egy introvertált félszeg, nehezen oldódó típus. Ezért egyszerűen rosszul választott, nincs ezen mit ragozni. Nem szégyen belátni, kukázza a fiút, és keressen olyat, akivel jobban kijön. Ha nem az a típus aki fenntartások nélkül fogadja, hogy turkálnak a telójában és átmennek mucsaji gyökérbe a társaságában, akkor felesleges erőltetni a dolgot. Különben is, a mottó: nem az a paraszt aki traktorral megy a bivalybasznádi diszkóba, hanem az a ki közben leengedi az ekét is. Szóval ha ez leengedte, akkor nem kell ezt ragozni, tovább kell lépni és kész. Ja mellesleg én sem venném jó néven, ha valaki elkezdene turkálni a telómban, pedig semmi titkos nincs benne, de ez már valamilyen szinten az intim szférámhoz tartozik.

Bölcs Jaroszláv 2013.09.12. 07:53:13

@Madpapa: akut schizónak reklamálj az első helyet ő vette el előled!
:DDD

mütyür 2013.09.12. 07:54:05

@Bölcs Jaroszláv: de így sose fogja elveszteni a szüzességét :D

Bölcs Jaroszláv 2013.09.12. 07:54:53

@mütyür: Ugyan már! Ha Frigyes úr eléggé hejjespasi, akkor egyszerűen mosolyogjon rá az első szembejövő nőre, és az kezét -lábát töri majd, hogy elmehessen neki felragasztani a csempéjét.
:DDDD

Bölcs Jaroszláv 2013.09.12. 07:57:54

@mütyür: Na álljunk meg egy baráti szóra, mert két teljesen különböző dologról beszélünk. Ahhoz, hogy elveszítse a szüzességét nem kell királyfi fehér lovon, csak egy jó buli meg pár pohár sztolicsnaja vodka. Aztán el is lehet felejteni az egészet mindenestül. A leányzadék, ha jól értettem nem kifejezetten erre utazik, hanem össze szeretné hozni élete első tartós, komoly kapcsolatát. Ez azért valamivel több egy szimpla "deflorálásnál". Mellesleg ilyen dilemmákkal elég fiatalka lehet, tehát még akár néhány csalódás is belefér a dologba.

mütyür 2013.09.12. 07:59:20

@Bölcs Jaroszláv: sajnálom, de képtelen vagyok komolyan venni ezt a posztot.

Bölcs Jaroszláv 2013.09.12. 08:01:12

Ja, még nem is mondtam: lassan kiderül itten az idő, és úgy néz ki, sütni fog a nap. Én pedig ma szabadnapos vagyok, és kurvajó nekem!!!! Nem is tudom mit csináljak. Lehet, hogy legelőször is tekerek egyet, aztán elmegyek könyvtárba (mer én olyan kurva kultúrsznob vagyok, hogy még oda is járok), aztán a többit majd kitalálom!
:DDD

Bölcs Jaroszláv 2013.09.12. 08:03:05

@mütyür: Akkor beszéljünk fontosabb dolgokról: a tegnapi (vagy tegnapelőtti) kávé/tea dilemma kapcsán ma kíváncsiságból kipróbáltam és zöld teát ittam reggelire. Nem igazán jött be, vagy nem a megfelelő típust választottam, vagy csak rosszul csináltam valamit, de azt hiszem nem fogom erőltetni ezt a vonalat a jövőben.
:D

pretty kitty 2013.09.12. 08:04:00

Ede fene posztel szegitek nekec cak h laz mien nadlelku vadok XDDDDDDDDD Legkozelebb ha nyulkal a telephonodba jasz kell mondani neki h "A JOO JEDESZ KUUULVA JANYUKADNAK A SZEGGEBE NYULKALJ TE GECILADA BAZMEG!!!!!!!!!" Hidd el nekem ebbol elteni fog :)))))))))))))

Bölcs Jaroszláv 2013.09.12. 08:04:32

@mütyür: Én ezzel a komolyan vétellel egyébként úgy vagyok, mint József Attila: "nő, ha játszott velem hitegetve, hittem igazán, hadd teljen a kedve..." (vagy valahogy így volt, lusta vagyok utánanézni)

pretty kitty 2013.09.12. 08:05:27

@Madpapa: Nem undik vadunk cak dolszabbak nalaaaaad :PPPPPPPPP ;)))))))))))

Bölcs Jaroszláv 2013.09.12. 08:05:47

@Cak Cimplan Cajci: Nem rossz. Bár nem kell mindjárt ilyen durván indítani. Elég ha megkérdezi, hogy: "otthon van anyád? Hát apád? Akarsz egy nagy pofont?"
:D

mütyür 2013.09.12. 08:06:26

@Bölcs Jaroszláv: zöldteát én sem nagyon szeretem, de nemrég vettem igazit (demmersben) és nagyon finom volt :)
te folyton szabadságon vagy :o

@Cak Cimplan Cajci: :DDD

mütyür 2013.09.12. 08:07:16

@Bölcs Jaroszláv: vagy cserébe ő is vegye el a pasas telefonját :)

hostess 2013.09.12. 08:13:31

A srác nem sunnyogott, hol itt a probléma? Társaságban, ittasan másképp viselkedik, mint kettesebnen?! Te jó ég!

Bölcs Jaroszláv 2013.09.12. 08:13:38

@mütyür: Nem, de ha ügyeletet vállalok (igazából nem kívánságműsor, sorba megy a dolog) akkor utána jár érte szabadnap. Én pedig két egymást követő héten is vállaltam ügyeletet. Lassan azért sajnos megszűnik ez a jó dolog, mert véget érnek a szabadságok, és mindenki visszaténfereg az irodába. Tegnap már pl. tiszta zsibvásár volt. Idézem: "...és elmentem egy sztárfodrászhoz, és úgy beszárította a hajam, hogy...de tudod ez csak addig néz ki jól...és megint levágta, és azt mondta, hogy majd lenő, de én mondtam neki, hogy bazmeg ez már megint tök rövid...." na idáig sikerült követnem a fonalat, aztán felraktam a fejhallgatót, és Van Kantót hallgattam.
:DDD

Bölcs Jaroszláv 2013.09.12. 08:14:50

@mütyür: WTF is demmers? Én az ÁRkádban vettem ott a kajáldák mellett van valami teásbolt, de az az érzésem, hogy vagy átbasztak, vagy a csaj is tökhülye volt a zölds teákhoz.

Bölcs Jaroszláv 2013.09.12. 08:16:37

@hostess: Nem de azért vannak fokozatok. Ha neki ez így nem jön be, akkor ne erőltesse. Nem kötelező társaságban sem gyökérnek lenni. Akinek csak addig terjed a spontán intelligenciája, hogy két pohár után átmegy gyökérbe, akkor le kell vonni a következtetést, hogy ez jobb nem lesz, csak rosszabb.

2013.09.12. 08:21:17

Haveri társaságban trágár és belenyúlt a mobilodba, neked meg életed legutóbbi meghatározó élménye az általános iskola volt, úgyhogy én azt mondom, hogy tartsd meg magadnak a palit.

Látod, még fényképezőt nézni is elvisz magával, mert biztosan fontos neki a véleményed.

mütyür 2013.09.12. 08:24:28

@Bölcs Jaroszláv: www.demmers.hu/ , itt érdemes kutakodni, hatalmas a kínálat, értenek is hozzá. itt vettem múltkor virágteát :))) a forró vízben kinyílt egy jázminvirág az összekötött tealevelekből :)

Bölcs Jaroszláv 2013.09.12. 08:29:03

@mütyür: köszi. Bár ahogy mondtam, inkább csak kíváncsiság volt részemről, nem vagyok igazán teapárti. Jó nekem a kv is.
:DDD

mütyür 2013.09.12. 08:30:10

@Bölcs Jaroszláv: attól nem gyökér vki, mert csúnyán beszél. ha azt mondom, hogy kurva szar ez a sör, már bunkó vagyok? :)

mütyür 2013.09.12. 08:31:07

@Bölcs Jaroszláv: már ha van :) meggyógyult a KV-főző? :)

mütyür 2013.09.12. 08:32:39

poszterina ismerkedjen templomban.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.12. 08:38:33

@Bölcs Jaroszláv: Ha nem akarsz ennyire drága vonalon zöld teát próbálgatni, ajánlom neked a Messmer almás-ginkgos zöld teáját (filteres). A Müllerben lehet kapni és csudafini, a kollégák nagyon rájártak mikor hoztam be belőle. Én spec. semmit nem rakok bele, mert magában is nagyon fini. De a Messmerből az Earl Grey is nagyon finom, meg a Klassic és a Darjeeling. Vannak gyümölcsteák is, bár azokat én nem nagyon kedvelem.

A poszthoz meg nem tudok mit hozzászólni. Nem is értem, mit kapkod ide-oda... káromkodás, telefon, fényképezőgép, random kedvesség. És csak azért nem hagyja ott, mert nem futamodik meg, hiszen vééééégre van valaki! ahhh

akut schizo effektív pszichózis 2013.09.12. 08:38:46

"Arra vagyok kíváncsi, hogy egy külső személy mindezt hogyan látja. "

leszarom

Bölcs Jaroszláv 2013.09.12. 08:41:27

@mütyür: Nem, nem attól gyökér. Attól, hogy engedély vagy kérdezés nélkül túrkál a kislány telefonjában, és ha társaságban legurít egy-két pohárral, akkor a bazdmegek közt már kötőszó sincs. Nem kell prűdnek lenni ahhoz, hogy ez zavarjon valakit, ha ezen kívül nincs értelmes mondandója a srácnak. A fényképezőgépekről pedig: álmodik a nyomor. Kb. annyi értelme van, mintha én a Mazeratti szalonba járnék kocsit nézni, és azzal hitegetném magamat és a páromat (párjának tekinti egyáltalán a leányka a srácot BTW?), hogy ilyet fogok venni, noha tudom, hogy húsz évi fizetésemből sem tudnék megvenni egyet sem (és nem is akarok, de ez most mindegy).

Bölcs Jaroszláv 2013.09.12. 08:42:38

@Bundabandi (Cookie Bunny): ok, köszi, ez már tetszik, még az is lehet, hogy megpróbálom.

Dr.Rekettyés László 2013.09.12. 08:43:34

Nagyon jó ötlet volt ezt a problémát kibaszni (elnézést a káromkodásért, pedig ma még nem is ittam alkoholt, de hát kijött így is a proli) elénk, gondolom az eszedbe sem jutott, hogy vele beszéld meg.
Felesleges matekolás ez is. Megváltoztatni úgysem tudod (ha csak nem egy papucsdezső), ha viszont ez nem tetszik, akkor tedd ki és keress magadnak szépen beszélő társat.
Egyébként már akkor ki kellett volna basznod, amikor a telefonodban kotorászott.

mütyür 2013.09.12. 08:44:07

@Bölcs Jaroszláv: jójó. tény, hogy a telefonban/táskában engedély nélkül turkálni a legalja.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.12. 08:46:28

@Bölcs Jaroszláv: :D A párommal voltunk a Totalcar pályanapján a Hungaroringen, nézegettük az autókat. Volt egy narancs színű Toyota, ami nagyon tetszett. Mondta, hogy üljek be, nézegessem. Én meg azt válaszoltam, hogy nem szeretek olyan dolgokat nézegetni, próbálgatni, amiről tudom, hogy soha nem lehet az enyém. Nem értette.

Bölcs Jaroszláv 2013.09.12. 08:50:44

@Bundabandi (Cookie Bunny): Pedig teljesen reális és normális. Ha azt mondom, hogy ok, beülök egy ISUZU D-Max-ba és kipróbálom, mert nekem bejönnek a pickup típusú kocsik, rendben van, ez még az elérhető kategória, nem mondom, hogy kipengetem zsebből, de reális célkitűzés lehet egynek a megszerzése. De sosem fogok beülni egy 7-es BMW-be, mert az nem az én világom, és nem is különösebben tetszik. Illetve beleültem pótutasként, mikor a főnökömmel mentünk valahova, de ott nem volt választási lehetőség.

mütyür 2013.09.12. 08:50:48

@Bundabandi (Cookie Bunny): én sem értem :)) én szívesen kipróbálnék egy mustang shelbyt :))

mütyür 2013.09.12. 08:53:52

@Bundabandi (Cookie Bunny): @Bölcs Jaroszláv: ti a jópasikat/csajokat sem nézitek meg, mert úgysem lehet a tietek? :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.12. 08:54:37

@mütyür: Ebben akkor fura vagyok, mert úgy gondolom minek fájdítsam a szívemet.

@Bölcs Jaroszláv: ez a Toyota asszem 20 milla volt.... elérhetetlen

mütyür 2013.09.12. 08:56:27

@Bundabandi (Cookie Bunny): akkor egyáltalán kár volt kimennetek :P

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.12. 08:59:46

@mütyür: A pasikat megnézem, de azért tisztában vagyok azzal, mi a "szintem". Pl. megdugatni, nem dugatnám magam hejjespaseeval, csak azért, hogy naaa hát ezt a jóóóó pasit is "kipróbáltam".

Bölcs Jaroszláv 2013.09.12. 08:59:56

@mütyür: Az egész más kategória: a jó csajokat természetesen igen (a pasik hidegen hagynak, mind ronda és visszataszító, kivéve engem, mert én vagyok az egyetlen jó pasi, aki még szerény is ráadásul), de elsősorban azért, mert ki a fene törődjön az esztétikai ízlésfejlesztésemmel, ha még én sem törődök vele, nem pedig azért, mert úgy képzelem, hogy a Palvin Barbara (aki mellesleg nekem egyáltalán nem tűnik olyan hűdeszuper csajnak) egyszer azt mondja, hogy: egész életemben arra vágytam Jaroszláv, hogy egy ilyen pasival összejöjjek, mint te.
:DDDD

Bölcs Jaroszláv 2013.09.12. 09:01:11

@Bundabandi (Cookie Bunny): WTF? Aranyból volt, vagy mi a rák került rajta annyiba? Annyiért már autót is lehet kapni!

:DDDD

pretty kitty 2013.09.12. 09:01:41

@Bölcs Jaroszláv: Fuuuh hat mi multkol voltunk auto shown esz en minden menobb veldaba belecuccentem amibe cak leheteeeeeett ;)))))))))))))))) A Bugattikba jisz ud belejultem volna cak azok el voltak kelitve.....XDDDDDDD

Hurri Kán 2013.09.12. 09:02:29

Inkább megint nem írom le a véleményem.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.12. 09:04:29

@mütyür: Gondolhatod, hogy nem én akartam annyira menni. :D Nekem autó-autó, tök mindegy. Ott voltunk basszus délután 4-ig! :S Mondtam is neki, hogy ezért jár egy állatkerti "rokonlátogatás", meg kiselefánt, -zsiráf nézés. Voltunk is vasárnap. :)

Bölcs Jaroszláv 2013.09.12. 09:05:37

@Cak Cimplan Cajci: Nem is tudom. Utasként ültem már egy pár kocsiban, ami, mint napi közlekedési eszköz számomra nem opció és elérhetetlen is, de megmondom őszintén, hogy talán érdekes volt, de nem éreztem semmi olyasmit, hogy miről maradok le, hogy nem járhatok vele nap, mint nap. (pl. Manhattanben a Broadwayn laktam egy puccos szállodában és limóval vittek ki a reptérre, ami így olcsóbb volt, mintha taxit hívtam volna, mégsem éreztem, hogy micsoda veszteség, hogy nem mindennap ez visz a munkahelyemre. Pedig volt egy pár jóféle konyak a bárszekrényében.).

Bölcs Jaroszláv 2013.09.12. 09:07:06

@Bundabandi (Cookie Bunny): Érdekes: erről nekem is az a véleményem, hogy legyen négy kerek, legyen benne motor, guruljon, és lehetőleg épségben jussak el vele A pontból B pontba. Ennyi az elvárásom egy autóval szemben. Használati tárgy, eszköz, nem pedig fétis.
:))

pretty kitty 2013.09.12. 09:07:53

@Bölcs Jaroszláv: Bezzeg ha Sztolicnaja vodka lett volna benneeeeee!!!!!! ;)))))))) XDDDDDDDDDDDD

Bölcs Jaroszláv 2013.09.12. 09:10:16

@Cak Cimplan Cajci: Igen, az egész más lett volna, azt lehet, hogy magammal is vittem volna, mondván nekik úgyis futja másikra!
:DDDDD

mütyür 2013.09.12. 09:11:16

@Bundabandi (Cookie Bunny): persze, te már inkább babakocsikat nézegetnél, mi? :D
cukik voltak a kicsik, hmm? :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.12. 09:13:46

@Bölcs Jaroszláv: ez volt az: www.toyota.hu/cars/new_cars/gt86/index.tmex

Itt azt írja 9 millától... hát nem tom, ami kint volt az tuti majdnem 20 volt, mert megnéztem az árát (tele volt pakolva mindennel, amivel lehetett).

Bölcs Jaroszláv 2013.09.12. 09:17:41

@Bundabandi (Cookie Bunny): Megnéztem, nem kaptam tőle heveny szívdobogást. Pedig azt már a Lokomotív GT óta tudjuk, hogy a GT az különleges dolgot jelent.
:DDD
Na nem lopom itt tovább a napot, mert nem munkahely ez, megyek csinálok valami hasznosat. További szép napot mindenkinek!!

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.12. 09:18:25

@mütyür: A kiselefánt az nagyooon! Mondjuk futkostam is a fényképezővel, mint egy dilis, hogy "jaj de cuki, ez is, meg az is!". Szerintem kb. 15 éve voltam utoljára az állatkertben. A gyerektől elment a kedvem ott egy időre, mert tele volt babakocsis és kisgyerekes családokkal... azt a visítást, sikoltozást, bőgést, rohangászást... mondtam az embernek "asszem mégsem kell gyerek!". Röhögött. :D

mütyür 2013.09.12. 09:18:37

@Bundabandi (Cookie Bunny): rendesen tuningolt kocsinak simán megdobja ennyire az árát. meg ugye mostanság az alapárban kb. csak a karosszéria van. lassan már az is plusz, ha szeretnél ablaktörlőt.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.12. 09:32:40

@mütyür: Ne röhögj! :P Egy kiscsaj indián fejdísszel konkrétan ellökött a fóka elől. A tigrisnél meg éppen arról folyt a diskurzus, hogy hány grammot evett a gyerek aznap és emiatt nem tudtam közelebb menni. :S

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.12. 09:33:43

@mütyür: jaaa, hát tudom, csak mindig felháborít ez a ...-tól ár. Pedig hát marketingesként végeztem.

mütyür 2013.09.12. 09:43:12

@Bundabandi (Cookie Bunny): én pár éve a bécsi állatkertben voltam, na nekem sem volt jóélmény... állatokat alig láttam, mert babakocsikat kellett kerülgetni, na meg a kölköket, akik rohangásznak, mint vmi félőrültek :/

én olyan boltba már be sem teszem a lábam, ahol -tól árat írnak ki. mert azon az áron fixen nincs semmi, csak a duplájától :/

Dr.Rekettyés László 2013.09.12. 09:46:55

@mütyür: Pedig kénytelen az ember Bécsbe is járni állatkertbe, mert legközelebb ott van koala és panda.

mütyür 2013.09.12. 09:50:14

@Dr.Rekettyés László: nem is emlékszem, hogy láttam-e őket, pedig a koala nagyonnagyon cukkker :) na majd otthon megnézem a képeket megint :)

Dr.Rekettyés László 2013.09.12. 09:52:49

@mütyür: Koalaetetésen való részvétel Schönbrunnban alap!
Vissza kell menned.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.12. 09:54:33

@mütyür: Én nem láttam a vombatot, pedig az egyik kedvencem.

mütyür 2013.09.12. 09:54:51

@Dr.Rekettyés László: etetni is lehet?? ááááá ... na megyek, bejelentem főniknek, hogy én most távozom :D

Dr.Rekettyés László 2013.09.12. 09:55:20

@Bundabandi (Cookie Bunny): Állatkertek éjszakáján kb. húsz centiről lehetett csodálni az egyiket.

Dr.Rekettyés László 2013.09.12. 09:56:08

@mütyür: Neeeeem, azt sajnos nem, de közvetlen közelről végignézheted.
Egyébként a világ legaranyosabb állata kétségtelenül a tapír.

Dr.Rekettyés László 2013.09.12. 09:57:57

@Bundabandi (Cookie Bunny): Nem, apukát lehetett megfigyelni.
Anyuka a kicsivel ásott kint egy gödröt, és többnyire abban tartózkodnak.

Namely 2013.09.12. 10:00:56

Nyeld le, és minden megoldódik...

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.12. 10:03:21

@Dr.Rekettyés László: Na az is nagyon cuki! Most van, ha jól emlékszem a veszprémiben kicsi tapír.

Nekem a vombat is nagy kedvenc, haláli fejük van, meg ahogy döcögnek! A vízidisznó is jó fej, mint egy nagy tengerimalac. És hát a szurikáta, meg sivatagi róka, a törpevíziló, a selyemmajmok, a makik, a tatuk.... blablabla :D

Dr.Rekettyés László 2013.09.12. 10:06:54

@Bundabandi (Cookie Bunny): Van bizony, Radír lett a neve.
Persze, a vízidisznó is alap, pláne mert mindig olyan fejet vág, mint akinek nagyon elege van mindenből.

mütyür 2013.09.12. 10:08:03

@Bundabandi (Cookie Bunny): minden állat cuki :)) kivéve a pókokat :/

plantingC4 2013.09.12. 10:20:46

Kedves JM !

ŐŐő pff, ehh, jaj, hm ! Akár, ki is lehetne egészíteni annyival, hogy nyekk !

Örülök, hogy segíthettem.

plantingC4 2013.09.12. 10:38:33

Tök megörültem, reggel a boltban, műanyag pohárban árultak szőlőt 50 ft-ért, pont irodakompatibilis a kiszerelés és a mennyiség is :D Csudajó ! :D

pretty kitty 2013.09.12. 11:48:15

@mütyür: Nem vadunk halottak......cak pihenuuuuuuunk!!!! XDDDDDDDDD :DDDDDDDDDD

plantingC4 2013.09.12. 12:11:49

@mütyür: vétel, egyes-kettes, itt vagyunk, csak ellenséges tevékenység miatti rádiócsend volt, most már tiszta a levegő, mehet a móka :D

Bölcs Jaroszláv 2013.09.12. 12:19:32

@plantingC4: Tévedés! Igenis kihaltunk. Elmentünk, meghaltunk, vidéken vagyunk eltemetve, senki nem tudja hol a sírunk. Így hát teljesen reménytelen, hogy mütyesz valaha is megtaláljon bennünket. Na megyek ebédelni, mert kettőkor jön az RTR Planetán az előkelő kisasszonyok intézetének titkai.
További kellemes szó rókázást!
:DD

plantingC4 2013.09.12. 12:29:06

@Bölcs Jaroszláv: "Szó rókázás", ez találó sokszor :D

Valódi szórakozás végig a javábul, 3:35-nél szakmai poén!4!! :D:D:D

www.youtube.com/watch?v=Nnp-eabTF2o

pretty kitty 2013.09.12. 13:13:07

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Magamlol nem posztolok ide kepet de jez itt pl. egecen haszonlit azokla jamik lolam kecultek:

4.bp.blogspot.com/-OrxTqdpUkOg/ULy175mCBZI/AAAAAAAATCc/5YoplOa8mr0/s1600/11.jpg

;))))))))))))))))))

(Az enyejim pelce nem ien elmoszodottak, nem tudom esz ki cinalta de javaszlom neki h ilatkozzon be jed naon kezdoknek valo photosz tanfoamla.....cak asztan vidazzon a leszvevokkel nehod vmeik elvede ja telephonjat!!!! XDDDDDDDDD)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.09.12. 13:18:53

@Cak Cimplan Cajci: Ha bárki elveszi a telefonomat és megpróbál belenézni utána nincs szeme... és ez csak a kezdet volt. Fényképezni nem tanulok meg. Te elég csini vagy. Mocskosul fáj a fejem. UFFFFF!!!!

pretty kitty 2013.09.12. 13:31:38

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Jol teced, hadd nevelodjon a kocogje ;)))))))))))) Ahhoz h ennel jobb kepekec cinalj ahhoz azel nem kell szok mindent tanulni, igazabol annyi h "1esz camu cabaly: ne vmi gadi keculekkel plobalkozz" XDDDDDDDDDD Olulok h cininek talaaaalc :DDDDDDDDD Ebbol meg vedel be kettot jo szok vizzel:

d2dct7y3250e4n.cloudfront.net/ht-staging/user_answer/reference_image/3071/large/Aspirin.jpeg?1350074265

:)))))))))))))))))

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.09.12. 13:32:53

@mütyür: Ha az lesz, akkor levágom a fejem és odaadom a napköziseknek focizni vele, az se rosszabb. Este még szülőit tartok. :(

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.09.12. 13:36:11

@mütyür: Egy kis masszír most jobban jönne, ha kérhetem.

mütyür 2013.09.12. 13:39:52

@Szintet lépett (ex) Naiva.: azt csak kb. 10 mp.ig csinálom, utána megunom :D anyámnak is mindig masszíroztam, amikor migrénje volt.

plantingC4 2013.09.12. 13:50:31

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Nekem is fáj kicsit...Melegedés kezdődött, hétvégére már megint 30 fokot mondtak, jönnek mennek a frontok, érzem, hogy olyan időjárásos módon fáj, próbálj egy órát szundítani, hátha...

pretty kitty 2013.09.12. 13:51:16

@plantingC4: "hétvégére már megint 30 fokot mondtak"

Juhuuuuuuuuu!!!!!! ^^ :DDDDDDDDDDDDD

indapass90210 2013.09.12. 14:39:17

Pina volt már? Azóta hányszor, mióta nem jártam itt?

Joe69 2013.09.16. 18:17:58

Ez a poszt feltehetően egy magát csúnyának tartó, kövér,gátlásos, komplexusos, öngyűlölő csajszi posztja, aki - merthogy már illik, hogy járjon valakivel - hát most nagyon erőt vesz magán és hajlandó járni egy elvarázsolt faszival, aki meg normálisabb nőt nem talál, és aki izzadtságszagú poénkodással próbálja menteni a menthetetlent (telefonügy, stb.) Dövan kedvéért meg annyit, hogy pina azért nem volt, mert itt nem volt miért emlegetni.
süti beállítások módosítása