HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2013/09/17/neha_buszke_ram_neha_meg_elzavarna

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr505519610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.17. 10:12:04

@I am Not A Princess I am A Khaleesi: Ajjjj nekem mindig olyan nehéz ezeket felfogni, hogy miért tesznek emberek ilyet egymással.... Persze, tudom... ahány ember annyi... de akkor is. Az is felfoghatatlan számomra, hogy van aki szerint lehet két embert szerelemmel (egyidőben) szeretni. Főleg a hűtlenség blogon olvastam ilyeneket, meg még ilyenebbeket.

_Ω_ 2013.09.17. 10:12:18

@mütyür: Igazából nem azt írja, hogy 3-4 napot együtt, és 4-3 napot külön, nem írta, hogy hetente így van. Az is igaz, hogy én az optimista verziót olvastam ki belőle, hogy 3-4 nap együtt, aztán feltételezhetően 1-2 nap távol, aztán megint 3-4 nap együtt. De volt ott egy "jó esetben" is, ami felett kényelmesen elsiklottam. Mit csináljunk... Amit minden este, próbáljuk leigázni a világot... Ja, az másik mese, Pinky and the Brain. :-) Akkor meg ötleteket adunk. Aki eljutott odáig, hogy kérdez, az talán hajlandó elfogadni egy-két javaslatot is.
Szerintem még ott nem tartanak, hogy ki kellene rúgni a fickót, bár ha így mennek tovább a dolgok, nagyon érik rá.

Black.Sheep 2013.09.17. 10:13:33

Ja, az őszkergető zene lemaradt :) Lehangol az eső.

www.youtube.com/watch?v=USzW_yf9HNY

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.17. 10:15:00

@Dr.Rekettyés László: És hirtelen megterhesedik a feleség/barátnő, akivel amúgy nem is alszanak egy szobában! :D Alap!

mütyür 2013.09.17. 10:15:02

@Kytia: ez akkor lenne igaz, ha nem emberi lényekről lenne szó, hanem programozott robotokról :)

fenti példánál simán elképzelhető az is, hogy ha kollégát kérdeznék meg, ő is azt mondaná, hogy nem biztos, bejön-e kolleginának.

Kytia 2013.09.17. 10:16:19

@I am Not A Princess I am A Khaleesi: Aha, a jobberek nyilván nem kúrnak félre. Deutsch Tomika se tette.:D

@Bundabandi (Cookie Bunny): Kövezzetek meg, de én ezt a sztorit is megértem valahol. Mondjuk mocskos libsi vagyok, az is igaz. Annyira rohadt ritkán kap az ember egy kis személyességet ebben a kibebaszott életben. Az is tart vagy húsz percig, az ára meg csillagászati. Csoda, ha próbál csalni a szegényember?

mütyür 2013.09.17. 10:17:54

@_Ω_: de miért nem a társával beszélget erről? komolyan, ezek a posztok már nekem kínosak :/

_Ω_ 2013.09.17. 10:21:27

@mütyür: Egyetértek, az esetek 99%-ában elég lenne csak rámutatni a blogunk tetejére ragasztott Post-It-re. A baj az, hogy valószínűleg a CsP-t olvassa a posztoló/poszterin, és nem az ÍJ-t, ahol a bölcsesség (meg az offolás) van. :/

Dr.Rekettyés László 2013.09.17. 10:22:57

@Bundabandi (Cookie Bunny): Hát az úgy történt, hogy amikor apuka részeg volt, akkor anyuka megerőszakolta, de ő nem emlékszik semmire, így nem is ellenkezhetett, de most kis türelmet kér, de nyugi, mert már be van adva a válókereset.

Kytia 2013.09.17. 10:23:14

@mütyür: Lehet, hogy ezt mondaná. De mivelhogy férfiról beszélünk, biztos, ami biztos alapon megpróbálná kideríteni, mondjuk úgy, hogy elhívná randizni. De különben még ennyi sem kell. Látszik egy pasin, ha valaki tényleg bejön neki, olyannyira, hogy tervei is vannak. Nekem is volt olyan, hogy kollégák csak x év után merték bevallani...amit úgyis tudtam.:)

Egyébként kollegina időnként megpróbálja privát fröccsözésre buzdítani a fickót, amit az aktívan hárít, szóval ilyen mértékben képzeld el a bejövést.

mütyür 2013.09.17. 10:25:22

@Kytia: de ez nem politika kérdése. egyszerűen ember kérdése, szereted-e a másikat, miért veszel el 20 évvel fiatalabb luvnyát, miért csalod meg. ha már nem is szereted a másikat, még becsülhetnéd.

_Ω_ 2013.09.17. 10:30:23

@Kytia: Ezekből az elhárított fröccsözésekből azért már levonhatná a kollegina a helyes következtetést... Szerintem segíts neki, mondd meg, hogy szerinted nem jön be a fickónak! Probléma megoldva. :)

mütyür 2013.09.17. 10:31:16

@Kytia: hjahát, hárítás az már más kategória :) így akkor már felesleges is volt megkérdezned ismerősödet :))

@Dr.Rekettyés László: mesélték már nekem, hogy ismerős pasasnak úgy lett két gyereke, hogy első jött, aztán semmi szex (évekig), egyszer villámcsapásként a csaj kezdeményezett férjnél szexet, majd bejelentette, hogy terhes a másodikkal. kicsit röhögtem, biSZtos férjtől van a gyerek :DDD

Kytia 2013.09.17. 10:31:39

@mütyür: Szerintem sem politika kérdése, épp ezt mondtam én is. Csibe kollegina előző komentjére reagálva.

Nem tudom, valahogy bele tudom élni magam egy 60-40 éves, egymáshoz szokott, mégis magányos pár életébe. Ha évek óta külön alszanak, de elválni nem akarnak, a nőt is bíztatnám. Talán a nyitott kapcsolat az ilyeneknél működne, vagy nem tudom.

"ha már nem is szereted a másikat, még becsülhetnéd." Az a baj, hogy míg az előbbi boldoggá tesz téged, az utóbbi nem nagyon.

Dr.Rekettyés László 2013.09.17. 10:33:49

@mütyür: Világos, ha pedig néger lett a kisgyerek, akkor simán be lehet adni apunak, hogy há'mer' sötérben csiná'tuk.

Kytia 2013.09.17. 10:36:32

@_Ω_: Meg LENNE oldva, ha ezt olyan könnyű lenne elmagyarázni valakinek, aki hinni akar. Meg hát mindig ott van, hogy mi van, ha... Nekem az a tapasztalatom, hogy amikor az ember így nagyon össze van zavarodva, mert a másik csupa egyértelmű jelet ad, mégse lép, annak egy magyarázata szokott lenni: nem független az illető.

@mütyür: Na igen.

mütyür 2013.09.17. 10:37:25

@Kytia: én azt sem értem, egy hatvanéves mit akar? még szexelni?? :o :D

@Dr.Rekettyés László: :DD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.17. 10:43:41

@Kytia: :D Mint Szöszi buszos pasija! Egyébként én is ezt tapasztaltam.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.09.17. 10:44:41

@Bundabandi (Cookie Bunny): én még elég sok mindent nem tudok felfogni a világból. de hát ez van! :D

@Kytia: hát persze, h nincs köze a politikához. :) de ma már nincs olyan cikk, ami alatt ne lenne legalább egy komment, ami a liberálisokat okolja, legyen is szó bármiről! :D
ez már olyan, mint az elmúltnyolcév, vagy a zsidók. Sok okos ember van, na! :)

_Ω_ 2013.09.17. 10:50:08

@Kytia: Ha a fickó nem független, akkor a barátnődnek eleve kár nyomulnia; láthatja, a falak állnak, nem fogja tudni lebontani, eddig se sikerült. (Meg amúgy is vascső, ha így is próbálkozni akar.) Ha meg független, akkor egyértelműen levonható a következtetés: esélytelen nála a csaj. Ej, ezek az összezavarodott, hinni akaró barátnők... :)

Kytia 2013.09.17. 10:54:41

@mütyür: Gondolom, azt is. Meg egy kapcsolat egyéb előnyeit is élvezni.

@Bundabandi (Cookie Bunny): Jaja. De logikus is. Szingli pasi hülye lesz nem rámenni bejövős nőre. Mégis mi lenne az indítéka? Élvezi a magányt?

@I am Not A Princess I am A Khaleesi: Persze. A lényeg, hogy monnyonle.:)

_Ω_ 2013.09.17. 10:57:19

@mütyür: Naná, hogy azt akarja! Lehetőleg friss ropogós 20 évessel. Ez az élet rendje.
És tudod mit? Ha keres, találni is fog ilyet, aki majd jól lehúzza anyagilag. Mi meg bölcsen bólogathatunk, hogy megérdemlik egymást. :D
A 40 éves nőt sajnálom kicsit az ilyenben, de akkor tényleg nyitott kapcsolat kell ahol mindkét félnek van valakije, ha már elválni nem akarnak. Azért felmerül a kérdés, melyik nem kívánja melyik felet, hogy idáig jutottak? Mert lehet a nő is hibás ebben, a fickó meg ráunt, hogy folyton fáj a nő feje.

Kytia 2013.09.17. 10:58:37

@_Ω_: Barátnő határozottan állítja, hogy független a pasi. De az események után kételkedem ebben. Vagy abban, hogy tényleg bejön neki. Csak ott meg az gyanús, hogy azért az ember érzi, ha bejön valakinek. Elhívják iszogatni társaságba, meg együtt céges ebéd után bedobja pasi, hogy "valamikor egy folytatás?". Szóval hol ez van, hol az, nem csodálom, hogy össze van zavarodva. Ezért mondom, hogy ilyet én csak olyan pasinál láttam, akinek tényleg bejött az illető nő, de nem volt független.

Kytia 2013.09.17. 11:01:16

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Lehet, de leginkább csak addig, amíg egy igazán ígéretes újonc nem lép a képbe. Olyankor azért akad nagyobb élvezet. Ki a fene mondana le álmai nőjéről/pasijáról azért, mert épp aktuálisan élvezi a magányt? Átlagos ajánlatokat nyilván visszadob ilyenkor az ember, de ez meg akkor azt jelenti, hogy hősünk csak átlagos ajánlatnak számít...

mütyür 2013.09.17. 11:01:23

@Kytia: amit báninak írtál: hja, vagy még nem heverte ki előzőt, vagy házinyúlra nem lövünk elvet vallja (mert ha csak dugásra kell, az ugye lehet problémás másnap reggel a mhelyen :) ), esetleg balfék :)

amit nekem: ha vki kapcsolatban/házasságban él, amit már semmilyen formában nem élvez (mondjuk jártamban-keltemben a 60-as pasik már iszonyat trottyosnak néznek ki, nem tudom, mit gondol, kit találhat maga mellé?), akkor váljon el, de mindenekelőtt beszélje meg azzal az emberrel, aki főz rá és kimossa a gatyeszait. utána keresgéljen magának társalkodónőt a kerítésen kívül.

mütyür 2013.09.17. 11:04:38

@_Ω_: akár az is lehet, hogy a 40-es milf feleség is máshol keres vigasztalást. vagy csak ettől fél a 60-as és "megelőző vigasz-kapcsolatot" keres.

_Ω_ 2013.09.17. 11:15:00

@Kytia: Szóval mégsem olyan egyszerű a dolog, mert a pasi időnként bedob pár félreérthető mondatot. Értem. Lehet, hogy társaságban, társaságnak kedveli a nőt, de azért tényleg furcsa, így már nem csodálom, hogy a barátnőd nem tudja eldönteni, hányadán állnak. Ennek csak az idő lesz a megmondhatója. Optimális esetben a barátnőd talál majd egy pasit aki jobban bejön neki, aztán nem vár tovább a kétértelmű válaszokra, mert szerintem a munkatársától még jó hosszú ideig csak ilyeneket kaphat.

_Ω_ 2013.09.17. 11:17:50

@mütyür: Na, ez igazán szép tud lenni, amikor mindketten egymás háta mögött... Ennél csak az a viccesebb, amikor az egyikről kiderül, és a másik fel van háborodva - pedig ő is ugyanannyira sáros. :)

mütyür 2013.09.17. 11:19:38

@_Ω_: kettősmérce :)

ejj, de szép is az élet, gyerekek :))

_Ω_ 2013.09.17. 11:19:55

@mütyür: Az URLből ítélve még érdekes is lehet, ha Nyalás közhelyek a téma. :) Van egy olyan érzésem, ez inkább Nyálas közhelyek lesz. Érdemes megnézni?

mütyür 2013.09.17. 11:23:18

@_Ω_: hja, nem sok idő, csak 10 idézet van, egynémely mosolyt csalt az arcomra :))

Αphelion 2013.09.17. 11:26:57

@_Ω_: @Kytia: "Szóval mégsem olyan egyszerű a dolog, mert a pasi időnként bedob pár félreérthető mondatot. Értem. Lehet, hogy társaságban, társaságnak kedveli a nőt"

Magyarul felhoztetes. Van ilyen...;)

_Ω_ 2013.09.17. 11:31:49

@mütyür: Helyes válaszok: 2
Ezt úgy, hogy egyik idézetet sem ismertem. Műveletlen vagyok, tudom. :) A 7. volt az egyetlen olyan, amiről azt gondoltam az elmúlt hetek alapján, hogy ez tuti Oravecz Nóra, mert erősen párkapcsolat (hiány) szaga volt. A többinél csak kattintottam egyet. :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.09.17. 11:32:19

@Aphelion 2013:

A nőknek nagyon tud fájni, ha a saját módszereiket fordítják ellenük. :) A felhőztetés pont ilyen :) Emez jól főz, amaz jobb az ágyban, a harmadiknak meg van nyaralója a Balatonnál....ennek meg jó mellei vannak :) A postírót isten hozta a friendzoneban :)

Kytia 2013.09.17. 11:36:41

@mütyür: "a 60-as pasik már iszonyat trottyosnak néznek ki, nem tudom, mit gondol, kit találhat maga mellé?"

Láttál már negyvenes nőket mostanában?:P Tisztelet a kivételnek mindkét nem részéről.

Persze, ha működik úgy, hogy megbeszélik, akkor az jó. Csak az ugye megváltoztatja azt, ami van, márpedig a cél pont az, hogy az úgy maradjon, ahogy van. Nehéz és tisztességtelen ügy, ezt én nem vitatom. Elválás után meg ki tudja, talál-e bárkit. Én 30 vagyok, de simán beparáztam. Mi van, ha beleszerelmesedek valakibe, az egyébként meg nagyon kielégítő párkapcsolatomat felbontom hülye fejjel, oszt az tart két hónapig, emez megnem bocsát meg soha, másnak meg má nem kellek, vagy csak szaroknak kellke, vagy csak "arra" kellek, vagy mittómén? Na, akkor kurvára megszívtam. Te ilyen dilemmában hogy döntesz. Bevállalod a rizikót simán? 40-50-60 évesen is így tennél?

@_Ω_: Igen, csak ő meg rákattant. Szóval tippem szerint mire "leesik a tantusz" az olyan két év lesz. És addigra van esély arra, hogy más megtetszik. Ez rohadékság a pasi részéről. Csaj 30. Két év múlva már 32 lesz.

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Ja, csak akkor meg hagyná békén...

@Aphelion 2013: Ott a pont.:DDD

Kytia 2013.09.17. 11:37:52

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Pont annyira fáj, mint a pasiknak.:) Jaja, friendzone.:)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.09.17. 11:39:30

@Kytia:

Sokkal jobban fáj, a pasikra nem jellemző az anuta királykisasszonya attitűd, miszerint nekik jár alanyi jogon a gazdaghejjespasee! :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.09.17. 11:43:04

@Bundabandi (Cookie Bunny): Hát hogy nincs benne semmi... Nekem is volt egy ilyen barátom, én mocskosul megértő voltam, egész addig, amíg nem szakított. Azóta nem érti, miért nem akarok békülni, annak ellenére, hogy levezettem neki, hogyan is lehet értelmezni a dolgait. Erre a válasz, hogy lehetne igazad is, de nincs. :)

_Ω_ 2013.09.17. 11:46:25

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Nekünk alanyi jogon a jól főző, odaadó, nem panaszkodó, WoW-ot (vagy Diablo 3-at) is játszó hejjescsajszhee járhatna. Ezekből 1-et választhatsz. Ami könnyen lehet, hogy még így sem teljesül. Ez a fránya rideg valóság... :)

Kytia 2013.09.17. 11:47:09

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Így is lehet értelmezni. De ez ám a fordítottjára is igaz.
Nő: "Megcsalt, elhagyott, megalázott....mert egy értéktelen szar vagyok."
Pasi: "Megcsalt, elhagyott, megalázott....mert egy hülye picsa."

A nők többször indulnak ki magukból, ez tény, míg a pasik csak akkor teszik, ha sikerük van. Ha elbuknak, az általában valaki más hibája.:D

Namely 2013.09.17. 11:47:24

@mütyür:
"sikerült 3 helyes választ betippelnem :D "
áhhh, amatőr: én 6-ot tippeltem be helyesen!!!! :))))

mütyür 2013.09.17. 11:48:51

@Kytia: persze és tényleg semmi gond nem lenne velük, ha nem rakódna le rajtuk mindenhova nemkevés husika.

én léptem már ki a semmibe olyan idősen is, amikor te már aggódtál. én meg nem aggódtam. ha lesz lesz, ha nem nem. azért, mert esetlegesen félek, nem jelenti azt, hogy tovább kell eveznem a szarban. ha a kapcsolatom szar, nem mindegy, hány éves vagyok? anyám 50 évesen vált el, úgy, hogy nem volt neki más, új. aztán most boldog házas.

Αphelion 2013.09.17. 11:49:32

@mütyür: @_Ω_: En Coelhon kivul meg csak nem is nagyon hallottam a szerzokrol, de 5 helyes valaszom lett. Hat igen, tippelni tudni kell! :P

mütyür 2013.09.17. 11:52:48

@Namely: lottózz!! vagyisizé, inkább ne, csak súgd meg az ötöslottó számait, szeretnék nyerni :))

@mütyür: hozzáteszem, nekem "könnyű", lévén nem akarok gyereket, így én nem futok ki semmilyen időből (bár ettől az indoklástól mindig hidegrázást kapok...sosem szülnék egy éppenelmegy-kapcsolatba gyereket, csak azért mert "már ideje szülnöm").

Kytia 2013.09.17. 11:52:57

@mütyür: De mi van, ha nem szar? Ha csak mondjuk a szerelem hülyít meg? Uncsi tesóm járt így. Menne vissza a férjhez (a gyerekkel), de az persze nem bocsát meg. Ami nyilván érthető is. Beütött a nagy szerelem, elbolondította, kiderült, nem ér annyit.

Egyik felem nekem is azt mondja, hogy bárhány évesen történhet bármi, másik felem meg retteg, hogy azon barátnők sorsára jut, akik a hét hét napján nyolc pasival randiznak, de egyik impotens, másik házas, harmadik arrogáns, negyedik büdös....
Ha összevetem az én kapcsolataimmal, hányból hánnyal voltam eddig elégedett...pedig akkor még volt miből meríteni bőven.

_Ω_ 2013.09.17. 11:52:59

@Namely: Vigyázz, az a kvíz az a játék, ahol ha mind a tízet eltaláltad, az ÍJ blog automatikusan kitilt a kommentelői közül... :D

Namely 2013.09.17. 11:56:26

@mütyür: tudod mit? Csak a kedvedért kitöltök egy szelvényt, és ha nyerek, akkor a nyereményem 20%-a a tiéd. Áll az alku?

Namely 2013.09.17. 12:00:03

@mütyür: meg akartam nézni, hogy mennyi lenne, de itt bent le van tiltva a szerencsejatek.hu, így nem tudom mennyi a várható nyeremény, de azért a 20% is elég lesz egy sajtburgerre gondolom.... :)))

Namely 2013.09.17. 12:02:48

@_Ω_:
ez túl szigorú. (bár érthető)
:(((((

mütyür 2013.09.17. 12:04:04

@Kytia: nem hiszem, hogy mi ezt most ketten megfejtjük :))) de folytatva a gondolatmenetet, egyik kedvenc filmem (igen, mindig előkészítek hozzá egy százaszsepit), a madison megye hídjai (szív hídjai). a nő nem a szerelem, hanem a családja mellett dönt.
sajnos, a döntés nehéz és sajnos, igen, mérlegelni kell. tisztában kell lenni, mit ad fel, biztos, hogy megéri-e, nem múlik-e el az érzés. Vagy alámerül az új frisshús szerelemnek, vagy inkább ezerrel foglalkozik a férjével.

a kapcsolataidhoz csak annyi, hogy vedd figyelembe, még fiatalabb voltál. lehet még a saját igényeiddel sem voltál tisztában, így hiába sok a jelölt, ha jól is döntesz, inkább a véletlen műve lehet.

mütyür 2013.09.17. 12:05:04

@Namely: ötöslottó: 3 milliárd 77 millió froncsi :)

mütyür 2013.09.17. 12:09:20

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: nemár :( most csak azért, hogy ne lehessen az enyém, ugye? :'(

Namely 2013.09.17. 12:14:26

@mütyür:
"most csak azért, hogy ne lehessen az enyém, ugye? :'( "

:DDDD

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege:
ez az! szúrjál ki vele!!!! :)))))

_Ω_ 2013.09.17. 12:21:51

@Namely: Igazad van, már 8 helyes választól veszélyesnek nyilvánítható a kommentelő, a 10 tényleg túl szigorú. :DDDD

Bölcs Jaroszláv 2013.09.17. 12:25:20

@Kytia: Az impotens kivételével kiváló pasik egy fogkefés kapcsolathoz (azaz másnap reggel kidobod az otthagyott fogkeféjüket a szemétbe és elfelejted az egészet.). Na jó mondjuk a büdöshöz azért beszerezhetsz egy gázálarcot.
:DDDD

Namely 2013.09.17. 12:25:22

@mütyür: jelentem, hogy SMS-ben megjátszottam 5 számot.... :DDD

Bölcs Jaroszláv 2013.09.17. 12:26:34

@mütyür: Nem, nem azért, hogy ne lehessen a tiéd, hanem azért, hogy az övé legyen (te abből a szempontból nem vagy releváns faktor).
:DDDD

mütyür 2013.09.17. 12:33:25

@Bölcs Jaroszláv: alábecsülöd a gonoszságát!

@Namely: előre örülök a 20%-nak :D

pretty kitty 2013.09.17. 12:54:28

www.facebook.com/ViccMania/posts/598599590186278

Ki tippeli meg mien nemu cemely talalja ki jeszt a *zzzenijalisz* viccet?? XDDDDDDDDDD

plantingC4 2013.09.17. 12:58:40

@Kytia: "Mi van, ha beleszerelmesedek valakibe, az egyébként meg nagyon kielégítő párkapcsolatomat felbontom hülye fejjel, oszt az tart két hónapig, emez megnem bocsát meg soha"

Erről mesélhetnék...vad...sokkoló...nagyon hülyén érzed magad...stb.
Mentségemre legyen, hogy 23 éves voltam...
Sok idő volt, míg magamnak megbocsájtottam, az az túl lettem rajta...

mütyür 2013.09.17. 13:07:08

@plantingC4: eskü, nem értem, hogy szerelmesedik vki, aki "egy nagyon kielégítő kapcsolatban" él.

mütyür 2013.09.17. 13:13:24

@plantingC4: amúgy miért kellett magadnak megbocsájtani? mert az újszerelem nem vált be és inkább az akkorival kellett volna maradnod?

_Ω_ 2013.09.17. 13:13:51

@mütyür: Könnyű a válasz: nagyon kielégítő, de nem teljesen, és azt hiszi, akit frissen talált, majd ennél is jobb lesz, vele meglesz a teljesség. Ennek az egyszerűbben felfogható verziója az a langyos víz, amiből könnyű kiugrálni a csatornalé felé ami forrón gőzölög, hívogató, de miután elmúlik a nátha, kiderül, hogy büdös. ;)

plantingC4 2013.09.17. 13:14:21

@mütyür:
én sem...

ha magyaráznom kellene, talán azt mondanám, hogy sokat változtam a kapcsolatban, az én személyiségem változott meg, úgy, hogy nem volt elég, ami éppen volt.
A megváltozott embernek, meg nem "nagyon kielégítő kapcsolat" kellett, hanem "mindent kielégítő kapcsolat", 19-re lapot húztam...dupla vagy semmi...

Frigyes ur 2013.09.17. 13:20:16

@mütyür: :)))) (Csak ne essen semmi bajuk, mert akkor szívroham :S)

Remek cikk, csak elrejtettek benne egy átverést a 2-es pontban. Persze én nem dőltem be neki.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.17. 13:21:44

@mütyür: Talán úgy, hogy a másik valami totál mást (izgalmasabb/biztonságosabb/csili-vili) mutat neked, mint amiben most vagy. És egyből leértékeled a mostani tök jót és azt hiszed, majd amazzal mennyivel jobb lesz. Vagy bejön, vagy nem! Szerintem ált. nem, mert egy idő után az új is megszokott lesz, meg kijönnek a hülyeségei és ugyanott vagy.

mütyür 2013.09.17. 13:29:14

@Frigyes ur: naja :'( én már abba belebetegedtem, amikor altatták a cicót a műtéthez. bbrrrrr :( aztán amikor felébresztették és remegett, mint a nyárfalevél, annyira fázott... :'(((

@Bundabandi (Cookie Bunny): igen, okés. de egy felnőtt ember gondolja már át ezt az egészet, mielőtt ugrik... főleg, ha gyerekek érzései is bejátszanak.

nem is olyan rég volt hasonló téma bezzeganyán, ott is feleség nyifogott, mit tegyen, mert egy szinte ismeretlenbe habarodott bele. de nála legalább látszott, hogy megpróbál gondolkodni :)

plantingC4 2013.09.17. 13:32:20

@mütyür: "nem vált be" valóban az új, külön "vicces", hogy korrekt akartam lenni, persze elmondtam mindent a meglévőnek, szakítani akarok, mert tetszik egy másik csaj és nem akarom a kavarást...még mielőtt az első randira mentem volna, a lány már elköltözött...pont akkor ment csődbe az apja cége és vitték a kocsit, lakást, szó szerint nem volt hova mennie, de ezt csak az után tudtam meg, hogy 2 hete már elköltözött...
Mindez sok lett a csajnak, oszt kicsit összeomlott...teljesen kifordult magából és míg én próbáltam visszahódítani, elképesztő módon büntetett, adta vissza, amit kapott/kapni vélt...

Frigyes ur 2013.09.17. 13:37:24

@mütyür: :( Tiszta idegbaj, jobban aggódik az ember, mint magáért.
Most Hercegnőn is van valami sérülés, parázom, hogy kell-e orvoshoz vinni. Szegény Nardéknál is gond van :S
A hörcsög olyan kis pici :S

Kytia 2013.09.17. 13:37:43

@mütyür: Pont most nyáron néztem meg. A nővégül a család mellett dönt, de megcsalja a férjét... Tehát a te mércéd szerint elbukott, nem?
Amúgy tényleg jó film.
Igen, igaz, hogy fiatalabb voltam és az is igaz, hogy nem volt semmi elképzelésem, nem is komoly kapcsoaltot kerestem, vagy azt is max 1-2 évre. Ezeket is bele szoktam kalkulálni, amikor ezekről filózok. De néhány ismerősömet látva azért elfog a gyomorgörcs. Annyit hadakoznak a pasikkal. Igaz, van közte olyan, aki 15 éve egy nős pasi szeretője, és szerinte azért nem talál komolyat, mert nem tudja elengedni ezt a pasit.

@Bölcs Jaroszláv: De ki a tököm akar ilyen kapcsolatot.:D

@plantingC4: Na, de jó, hogy valakinek van tapasztalata. Akkor válaszolj a kérdéseimre. 1. Miért akartál utána visszamenni a régihez? 2. Nem jut néha eszedbe, hogy ha nincs az a kilengés, akkor ő lehetne a gyermekeid anyja most? Vagy mostanra letisztázódott benned, hogy az nem is volt olyan jó és ezért is csábultál el?

mütyür 2013.09.17. 13:37:45

@plantingC4: :(( és ha nem rögtön visszahódítani szeretted volna, csak újra "barátkozni" (ez hülyén hangzik, de érted, újra egymásra hangolódni?) bár már mindegy ezen rágódni.

Frigyes ur 2013.09.17. 13:43:01

"Kicsit hajtottam rá, de bizonyos határon belül, csak feldobtam neki a labdát és ő nem is ellenkezett."

Ez abszolút nem biztató. Persze kellő elszántsággal még házasságra is rá lehet venni esetleg egy ilyen könnyen hajló pasit, de nem éri meg.
Ezek után meg pláne nem kellett volna először mondani a szeretleket... Amúgy is jobb ezt pasira hagyni.

A levelezést meg simán elhiszem, 1. én is egy pillanat alatt elkapok szavakat, 2. simán leveleztem csak úgy pasikkal, mit akartunk mögöttes szándék meg a viccelődés volt, 3. rákérdezni is hasznosabb, mint kattogni, bár ez kissé őrmesterinek tűnt.

A 3-4 nap meg simán jó per hét. Nekem. Komoly kapcsolat esetén úgyis egy élet áll 2 ember előtt, hogy egymás agyára menjenek :D Tökre nem gyanakodnék, ha néha rossz kedve van és egyedül akar lenni, de az tök egyértelmű, hogy ha nem keresi...

Kytia 2013.09.17. 13:44:42

@mütyür: Talán mert semmi sem 100%-osan kielégítő és még a "nagyon"-t is lehet überelni néha. Vagy legalábbis azt hiszed, hogy lehet. Vagy talán csak szimpla kémia, ami bármire képes, ugye. Még azt is elhiteti veled, aminek nyilvánvalóan az ellenkezője az igaz. Nekem volt anno olyan, hogy megszerelmesedtem és olyan dolgokról álmodoztam az illetővel kapcsolatban, amiket otthon simán megkaptam. Szóval franc tudja, miért kattansz valakire, de az biztos, hogy ha egyszer megtörtént, mérsékelten irányítod csak az eseményeket.

mütyür 2013.09.17. 13:48:12

@Kytia: nem. nem bukott el :) érdekes volt, amikor magyarázza, miért _kell_ maradnia. azt mondta, hogy ami most szép, amiről le kellene ezért mondania, csak megmérgezné ezt a jó érzést. és utána a levelében azt írja, boldog volt a családjával. de közben ugye a gyerekei meg szar kapcsolatokban éltek... bonyolult ez :)

jó persze, nem csodálom a görcsöt... de megalkudni nem alkuszunk! :D

@Frigyes ur: ha még nem tetted, hívd fel az állatdokit, meséld el, mi van, hátha telefonban is meg tud nyugtatni :) jobbulást a picinek :)

Frigyes ur 2013.09.17. 13:49:08

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: A pasikra sokkal jobban jellemző az 'anyuka kicsi fiacskája attitűd'. A lányok inkább apuka hercegnői szoktak lenni. Hidd elm van bátyuskám, tudom mire beszélek. A görög ábécé utolsó betűje jól megfogalmazta az igényeket, kiv. az MRPG igényt, de amúgy az összes kell. Külső terén nagyon elszálltatok, házimunka terén dettó: őszinte leszek, sokkal több az elkényeztetett pasi.

@Kytia: Szerintem van, hogy az ember nem veszi észre. Illetve, hogy bizonytalan. Vagy félreérti. Saját tapasztalat.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.09.17. 13:54:18

@Frigyes ur:

Megmondalak anutámnak. :(

@mütyür:

Kapsz egy macskát, ha megnyerem. Nagymuternak van most 6 vagy 8. :)

Frigyes ur 2013.09.17. 13:54:55

@Kytia: Simán nem kaphatsz meg mindent. Te sem tudsz megadni mindent. Nemcsak magánéletben. Korral jár a felismerés, nem túl lelkesítő, de ez van.

@mütyür: Á, tudom, hogy nem lehet távdiagnosztizálni, állatot még élőben is nehéz lehet néha. Azt néztem veszettül, hogy ugyanúgy használja a mancsát, csak nem fáj neki, remélem csak picit beütötte, azért vörös. De azért aggódom, hát tudod, ilyenkor végigpörget az ember mindent a fejében mi okozhatja.
De köszi :)

Kytia 2013.09.17. 13:55:17

@mütyür: Csak a lánya élt szar kapcsolatban, nem? A pasi nem annyira. Amúgy lehet, hogy nem hat annyira a szülők kapcsolata a gyerekekére, mint gondolják. Legalábbis sokszor hallom, hogy "nem találok párt, blabla, pedig nekem a szüleim kapcsolata az etalon, ők 50mittóménhány évig szerették egymást"stb.

Meg azt is mondja a nő, hogy "életem hátralévő részében minden nap gondoltam rá". Tehát a gondolatban történő megcsalást azért bőszen művelte.

Ha nem alkuszunk, akkor vénlányok maradunk! Vagy annyira kibaszott mázlisták vagyunk, mint nagyon kevesek. De ebben nem hiszek, mert ha így lenne, akkor sokkal úgyabbul néznék ki, mint Jessica Alba.:D

mütyür 2013.09.17. 13:55:57

@Kytia: lehet én túl kétlábon élek, hogy átérezzem :) de mivel mindenki megkapja azt, ami ellen a legjobban tiltakozik, tudod mit, beállok a sorba görcsölni :DD

Frigyes ur 2013.09.17. 13:57:06

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Mondj. Mondhatsz bármit, engem marha nehéz megfélemlíteni. Kihívás elfogadva.

Kytia 2013.09.17. 13:58:21

@mütyür: Egyébként meg ha nem a nő szemszögéből lett volna felvezetve, máshogy néznénk. Pl képzeld el, hogy ez a nő egy CsP-kommentelő, aki leírja, hogy "bűntudatom van, mert amígy a férjem a gyerekekkel távol volt egy hétig, rögtön megcsaltam egy arra járó idegennel. Végül nem mentem el vele, a családommal maradtam, de minden nap gondolok rá."

Mit kommentelnél? Persze Meryl Streep még a legmocskosabb CsP-sztorit is el tudja adni...:D

plantingC4 2013.09.17. 14:01:27

@Kytia: hát, több mint 10 év távlatából nem biztos, hogy minden gondolatomra pontosan emlékszem,
1. azért akartam visszamenni, mert a "kaland" rádöbbentett arra, hogy különleges kapcsolat volt a miénk, én is egy fura állat vagyok, ő is az volt, remekül kiegészítettük egymást a hülyeségeinkkel, ezért volt tökéletes a kapcsolatunk és mivel az emberek nagy része "normális",
hiba volt elpocsékolni ezt részemről, "átlagos emberek" nem tudnak velem mit kezdeni, én sem mit velük, de vágytam "normálisakra", míg nem tudtam, hogy én sem vagyok az és ők sem vágynak rám :D
2. biztos, hogy gyermekeim anyja lenne mára, ha együtt maradunk, biztos, hogy jó volt, mondom, csak én őrültem meg akkor, ami miatt azt gondoltam, hogy nem jó ez...

@mütyür: nem gondoltam, hogy 3 év után barátkoznunk kell, főleg miután megjelent a konkurencia, ha verseny van hódítók közt, akkor neked is hódítani kell (ezt gondoltam akkor, 23...)

mütyür 2013.09.17. 14:03:14

@Frigyes ur: enyim simán megmondta, hogy ne aggódjak, csak azért van hasmenése, mert más kaját kap, mint az örökbeadónál :)) én legutóbb akkor kaptam frászt, amikor arra jöttem haza, hogy félszemét nem nyitja ki :(( adtam neki 2 napot, hogy dokihoz vigyem. szerencsére semmi baj nem volt, gondolom, csak belekapott a saját szemébe :P

ha használja, nem lesz gond! :)

@Kytia: a fia meg iszákos lett és a felesége a két gyerekkel válni akart. de, van hatással, legalábbis a filmben ugye az, hogy a gyerekek azt hitték, a szüleik mintaházasságban éltek és azt hitték nekik is így _kell_ (ha elválnak, nem elég jók, csalódást okoznak stb). elgondolkodtak ők is a levél után, hogyha elmondja hamarabb vagy elmegy akár, hogy alakultak volna? igen, művelte. de előrébb helyezte a családot, mert úgy gondolta, így a helyes. helyes volt? örökdilemma, ezért jó a film :)

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: hááát, hétvégén megint nézegedtem állatmenhelyes cicókat :D de aztán észhez tértem :D

mütyür 2013.09.17. 14:08:03

@Kytia: Meryl Streep etalon, neki mindent megbocsájtunk! :D nem volt szerelmes a férjébe, de voltak elvei, volt kitartása és megmaradt ott, ahol feladatai és kötelességei voltak. ezért tiszteletreméltó, ha csalt, ha nem.

@plantingC4: huhh.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.17. 14:09:22

@mütyür: A bezzeganyásat én is olvastam. Nálam is hasonló volt, annyi különbséggel, hogy a srác nagyon szerelmes volt belém, nekem meg tetszett, hogy mellette más minden. Tanult, kedves, intelligens, normális szülőkkel és családdal. Aztán mégis a régivel maradtam, nem csaltam meg. Már ha a lelki részét nem vesszük megcsalásnak, mert pár hónapig azért nagyon inogtam, meg kicsit fel is lángoltam a másik iránt. Aztán számot vetettem magamban, hogy egy 5 éves kapcsolatot nem rúgok fel egy olyanért, akit alig ismerek. Nem tudom, jól döntöttem-e, hiszen már nem vagyok együtt azzal, aki miatt anno maradtam. Akkor úgy éreztem, nem ér annyit az új.

mütyür 2013.09.17. 14:10:37

@mütyür: nézegettem !!!! jézusom. egybeírtam ezt, meg a nézelődtemet :'((((

ma már nem írok többet :((((

Frigyes ur 2013.09.17. 14:11:14

@mütyür: Igazából nekem még állatorvosom sincs, mert költözésem óta nem kellett vinni egy állatot sem. Na igen, az is para lehetett.

Én is ezzel nyugatom magam, aztán meg azzal, hogy ha megsérteném a kezem, akkor használnám-e ugyanúgy.

de ha többet nem jelentkezem, akkor nardingoltam a hörcsög miatt, bevertem a fejem a kőpadlóba, és meghaltam :D

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.09.17. 14:13:41

A lényeg, h a seggluk fehérítés után, már ez sem lehet gond többé! Az hogy ki kivel, nem tökmindegy? :D

m.hir24.hu/hirek/elet-stilus/On-festene-a-szemeremajkait

plantingC4 2013.09.17. 14:25:34

@mütyür: hahh.

@I am Not A Princess I am A Khaleesi: most már csak az a kérdés, milyen íze lehet, vegyszer? szappan? eper, vanília:D ?
Nem mindegy ! :D

Kytia 2013.09.17. 14:26:35

@plantingC4: Hehe, ez ismerős. Az ember vonzódik a kispolgárihoz, aztán amikor megkapja, akkor már inkább a rendhagyó kéne, és fordítva.:) Én furcsa módon sosem vágytam vissza oda, ahonnan egyszer már eljöttem, de úgy érzem, ha pl a mostani párom mellett "bolondulnék meg", akkor visszavágynék, mert jól vagyok tartva.

"ha verseny van hódítók közt, akkor neked is hódítani kell" Miből gondolják a pasik bármelyik nő esetében is, hogy nincs verseny a hódítók közt?:P
Ezzel különben nem kekeckedni akarok, de a barátosném kollégájában is ez akaszt ki, hogy ha tényleg tetszik neki barátnőm, akkor miért nem gondolja, hogy sürgősen le kéne rá csapni, mert hipp-hopp elviszik előle?

@mütyür: Na, erre emlékezni fogok a következő CsP-posztoknál. Vérestollú erkölcsi diktátumaidat ezzel verem majd vissza. Csak annyit mondok majd: "Meryl Streep".:D

Kytia 2013.09.17. 14:29:12

@I am Not A Princess I am A Khaleesi: Négerszínű péniszfesték nincs véletlenül férfiaknak? Hátha attól nagyobbnak látszik.:D

plantingC4 2013.09.17. 14:39:33

@Kytia: nem tom, hogy a kolléga miért nem lép, csak ő tudja mi jár a fejében, vagy még ő sem :D,
lehet valaki nem mond igazat, meg még vagy 1000 lehetőség, amit tippelhetnék, de minek :D
süti beállítások módosítása