HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2013/09/18/ha_o_nem_keres_en_se_keressem

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr985521723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pretty kitty 2013.09.18. 08:02:41

"Azt mondják, amikor a nők megismernek egy férfit, gyakorlatilag 3 perc alatt eldöntik, lesz-e szex vagy sem."

Esz moszt ud mondod mintha jed paszinak olakba telne megallapitani h eleg nadok e ja caj melleji :PPPPPPPPP XDDDDDDDDD

Madpapa 2013.09.18. 08:03:18

Találgatás helyett beszéld ezt meg vele!

pretty kitty 2013.09.18. 08:03:22

@Madpapa: Nah cak occeott :))))))) Glatulaloooooook :DDDDDDDD

pretty kitty 2013.09.18. 08:11:21

"Azt megtehetném, hogy ha ő nem keres, én se keresem."

Megbizooooony!!!!!! Dugni jettol udanud nem fogtok de legalabb nyugta lecc tolec cegeny cajnak XDDDDDDDD

Bölcs Jaroszláv 2013.09.18. 08:21:13

Szép jó reggelt mindenkinek! Nem értem mi a kérdés: a pasi kristálytisztán látja a megoldást. Nem kell feleslegesen zargatni szegény csajt, aki csak udvariasságból nem zavarja el a halál faszára, gondolván, hogy ha két hónapig nem volt semmi, akkor majd csak rá jön, hogy neki itt nem osztanak lapot. Atyám micsoda agyhalottak írkálnak ide. Hol vagy Szöszi! Ritkítani kéne az életképtelen egyedeket!
:DDD

2013.09.18. 08:24:38

A megoldás: legközelebb csapd ki a farkad az asztalra, és csak annyit mondj, hogy "Prego!".

Aztán írd meg mi volt a reakció.

Szívesen.

Dr.Rekettyés László 2013.09.18. 08:41:08

C./ valamire vár tőlem (nem tudom, mire, ezért is írtam meg ezt).

Akkor sürgősen felejtsd el a picsába. Nem a te dolgod a taktikázásához, a tesztelgetéséhez statisztálni. A játszmázós nő eleve azonnali kuka.

Ha pedig valami egyéb probléma van, akkor talán az lenne a legokosabb, ha megkérdeznéd tőle. Az mennyivel visz téged előrébb, ha mi itt ismeretlenül tippelgetünk?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.18. 08:42:44

@Rakoncátlan Oedipus: XD Ezen nagyon röhögtem! Vizuális típus vagyok... :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.09.18. 08:45:20

Isten hozott a nő felhőjében :) Hagyjad a picsába, ha akar valamit, úgyis jelentkezik, ha meg nem, akkor ennyi volt. De valszeg jelentkezik, az ilyen picsák nemigen bírják elviselni ha jelentőségteljesen leszarod őket :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.18. 08:47:46

"B./ valamiért szégyelli magát, netán kis testi hibát rejteget."

Tudom... gonosz vagyok, de ezen nagyon vigyorogtam. Öööö fél lába van, csak eddig nem tűnt fel?

Mi lenne, ha elmondanád neki, hogy te ezeket a találkozókat randinak vetted, kedveled őt és szeretnél folytatást, valamint kíváncsi lennél, ő hogyan érez irántad. Ha erre + a reakció, akkor nyomulhatsz! :D

Hurri Kán 2013.09.18. 08:49:21

@Bundabandi (Cookie Bunny):
2 hónapig egy laza pippantás se vót. Szerinted hogy érez iránta? (Nem kell válaszolni :D)

mütyür 2013.09.18. 08:49:36

Ha csok utan semmi tovabbi fejlemeny, akkor sokat ne remelj. Es igen, ne keresd, majd kiderul, csak felhoztet-e vagy tenyleg erdekled, mint pasi.

Eleg uncsi szamitogep nelkul a mhely.

Kytia 2013.09.18. 08:50:15

"Azt mondják, amikor a nők megismernek egy férfit, gyakorlatilag 3 perc alatt eldöntik, lesz-e szex vagy sem."

Ezt mégis ki a faszom mondja??? Férfiakról hallottam már ilyet, róluk jobban el is tudom hinni, a nők nem annyira a külsőre érzékenyek, kurvára nem tudják ránézésre eldönteni, mit kezdenének a pasival. Te is apa nélkül nőttél fel és anyád eredetileg lányt akart, ugye?
Ehhh.

De ha tanács is kell, tessék: Következő randit a lakásodra beszéljétek meg és pont! Ha lemondja, akkor lemondja, legalább megúsztad a kapuccsínú-ásványvíz kombo árát. Ha nem küld el végleg, csak valami indokkal mondja le, akkor legközelebb is: tali a lakásodon. Ha háromszor is visszakozik, akkor dugj meg valaki mást, ezt meg felejtsd el, tényleg csak szopatott. De azért adhatsz egy esélyt a férfias határozottságnak, állítólag néhány nőnél bejön...:D

Madpapa 2013.09.18. 08:52:19

@Kytia: az azért nem derült ki, hogy hány éves a kapitány :-)
Lehet hogy egy zsenge kis szűzről van szó.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.18. 08:55:53

@Hurri Kán: Vannak bátortalan lányok is. Nekem a baráti körömben több is volt ilyen. Ha a pasi nem lép, akkor ő soha. Pippantás... kizárt! Lakásra meg szintén nem menne fel, mert jujjjj, ott történhet valami. Királylányok, akik várják a herceget. Van ilyen is.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.18. 09:02:24

@Kytia: Ez a "3 perc alatt eldöntik", szerintem is hülyeség. Hol olvasta, a Cosmoban? Vagy a CKM-ben? :D

plantingC4 2013.09.18. 09:02:40

Feltételezem ennyi oktondiság után, hogy 20 körüli rendeskishejjesfickó ír ilyeneket, de inkább akcióba kéne lendülni, nem irkálni basszus...
Csók is volt már, akkor onnantól, hogyan sikerült így megtorpanni vajon?
Elbaltázhatott valamit a srác? Képbe jött egy jobb jelölt a lánynál?
Annyira kevés információt hordoz ez az írás a kettőjük viszonyáról, hogy csak találgatni lehetne, persze simán legyártunk a nap folyamán nyócáz lehetséges verziót a történet fehér foltjaira, de ez így karcsú.
Legközelebb azt is kirakják posztnak, hogy
"Láttam egy nőt az utcán és nagyon tetszett. Várom a hozzászólásokat."
???

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.09.18. 09:13:01

@Bundabandi (Cookie Bunny):

Ja nagyon jók az ott olvasott tippek és trükkök. :) Szerintem csak szimpla genyaságból teszik be az újságba, hogy a barom pasik próbálkozzanak vele, és legyen min röhögni. :)

JOKKA21 2013.09.18. 09:27:45

Minden nő felszínes pénzéhes hazug ribi.

mütyür 2013.09.18. 09:30:36

@Bundabandi (Cookie Bunny): csak pongyolán fogalmazott, vagy nem olvasta el rendesen, amit olvasott. nem eldöntjük ennyi idő alatt, hanem ennyi kell, hogy eldöntsük, szimpatikus-e a másik vagy sem. lévén elsőre csak a látvány és a szag van.

mütyür 2013.09.18. 09:35:05

"győzikének nem lehet több gyereke"

hurrá!!

plantingC4 2013.09.18. 09:36:46

@Madpapa: Kemény melóval összehoztad végre ! :D

@Rakoncátlan Oedipus: :D

@mütyür: Nincs gép? És még ott vagy, nem mentél haza? :D

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Ugyan erre jutottunk mi is, hogy azok a tippek, nettó szívatásból íródnak sokszor...:D

@Bundabandi (Cookie Bunny): Pippantás... kizárt! Lakásra meg szintén nem menne fel, mert jujjjj, ott történhet valami. Királylányok, akik várják a herceget.

Ők hercegkisasszonyok, akik soha nem lesznek így királylányok, pedig szerintük járna :D
Persze majd 30 feletti (még szűz :D) szingliként, végkétségbeesésükben minden faszba beleakadnak vagy az elsőbe, aki meg rögtön kötőgipsszel veszi be a várat :D
Tényleg vannak ilyenek is...

mütyür 2013.09.18. 09:39:29

@plantingC4: erősen vágytam a hazamenetelre, de sajna itt tartottak a főnik...most meg már a gépet is megszerelték :(

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.18. 09:42:11

@mütyür: A látvány és a szag! XD XD XD XD Nyihihi!

mütyür 2013.09.18. 09:43:49

@Bundabandi (Cookie Bunny): jó, ez kicsit állatiasra sikeredett :D de pont ez a lényeg, elején tuti csak kémia van :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.18. 09:45:07

@plantingC4: Az egyik ilyen ismerőst végül feleségül vette egy "apja is lehetne" férfi. Egész jól megvannak! :D Gondolom az nem tökölt, hanem rávetette magát és kész!

mütyür 2013.09.18. 09:45:50

mondjatok már egy normális hírportált, ahol nem csak nettó baromságokat/hazugságokat lehet olvasni :/

Dr.Rekettyés László 2013.09.18. 09:46:56

@Bundabandi (Cookie Bunny): Talán a csajnak még arra sem volt ideje, hogy csodálkozva közölje: "De hát én azt hittem, hogy mi csak barátok vagyunk"?

mütyür 2013.09.18. 09:47:00

@Bundabandi (Cookie Bunny): vagy már nem áll fel a cerkája nagyapónak, így nincs gond, mi történhet a lakásban :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.09.18. 09:51:57

@mütyür:

Rohadékok az ITsek, mindent megtesznek, hogy dolgozhassál :)

Namely 2013.09.18. 09:55:22

@mütyür:
"mondjatok már egy normális hírportált"
www.marketwatch.com

plantingC4 2013.09.18. 10:03:57

@mütyür: Én ilyenkor atom komoly arccal elkezdeném az ügyvezető igazgatónak, hogy " a személyes szabadság korlátozása ismeretes, hogy bűncselekménynek minősül..."
De már nem működik az ilyesmi, azonnal röhögni kezd, ha meglát, meg sem kell szólalnom :D

A "látvány és szag", ez így tényleg állatias volt, nekem tetszett :D:D:D

@Bundabandi (Cookie Bunny): Hm. Ez tök érdekes. Kíváncsi leszek, hogy mikor én leszek ennyi idős, ez belülről hogy fog kinézni.
Magyarra fordítva:én is alig várom, hogy 55 évesen, 30-as csajokat varrjak le :D:D:D

Kytia 2013.09.18. 10:08:38

@Madpapa: Igen, mondjuk abban az egy esetben megbocsátható, ha még csak elsős gimnazista. Bár akkor meg menjen tanácsért a sulizenekar prominens képviselőihez, ők biztos tudják, hogy kell csajozni.:)

@Bundabandi (Cookie Bunny): Kábé.:D

mütyür 2013.09.18. 10:14:04

@plantingC4: itt nyomokban sem lelhető fel humorérzék :(

Namely 2013.09.18. 10:14:36

"amikor a nők megismernek egy férfit, gyakorlatilag 3 perc alatt eldöntik, lesz-e szex vagy sem."
azaz 3 másodperc.
" Illetve akarnak-e vele bármit kezdeni, vagy sem. "
ehhez viszont több kell (szerintem)
"Az első randevú kifogástalanra sikeredett, "
de...
"most már lassan 2 hónapja ismerjük egymást, és kezdek aggódni, mert a csóknál tovább nem jutottunk."

semmi más, csak csók?!?!?!?!?! 2 (KÉT) kibaszott hónap alatt?!?!?!?!

Kishaver... ebből sem lesz pina.... verjed tovább szorgalmasan, ha ez így jó neked..... :)

A kis "hölgy" (felhőztető tetű kurva) csak játszik veled, arra jó vagy, hogy körülrajongd, de a lába közé még csak nem is nyúlhatsz.

Ebből nem lesz MEG, csak KI.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.18. 10:14:51

@plantingC4: Azért az én példámban a lány a koránál jóval idősebbnek néz ki.

2013.09.18. 10:26:32

Na de akkor ezek szerint a csaj tényleg eldöntötte 3 perc alatt, hogy lesz-e szex vagy sem.

Poszter viszont két hónap alatt sem.

plantingC4 2013.09.18. 11:07:53

@mütyür: Az nagy baj.
Humor nélkül itt hamar vér folyna, nem is tudom elképzelni ez a sok stressz mit okozna, ha nem tudnánk valahol kiengedni a gőzt, valszeg ezt tudják is nálunk, a vezetőség igyekszik tényleg jó hangulatot fenntartani, nem basztatnak, mert tudják, hogy amúgy is mindenki minket kúrogat...

@Bundabandi (Cookie Bunny): Meglepő nekem, de így van sokszor, az utóbbi időben több olyan nővel is taliztam, aki mondta, hogy 30 éves és kinézett
40-nek...sajnálom őket ilyenkor, ha belegondolok, hogy ha megborotválkozom, simán 28-nak elmegyek egy jó alvás után, persze csak addig, míg meg nem szólalok reszelőt nyelt medve hangon... :D
Mégis van igazság valahol? :D

pretty kitty 2013.09.18. 11:14:16

@Rakoncátlan Oedipus: Hihihiiiiiiiii!!!!!!!! XDDDDDDDD :DDDDDDDDDDD

mütyür 2013.09.18. 11:21:28

@plantingC4: hát nagyon örülj, ritka az ilyen!

a sminkelés iszonyatosan tönkreteszi az ember lányát. elkezdik 14-15 éves kortól...

én ma elkeseredtem, előttem a sráctól kérték a személyit a cigihez, de tőlem nem, pedig 1-2-3 éve még simán... :(((

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.18. 11:23:36

@plantingC4: Én sem nézek ki 33-nak, még a rosszabb napjaimon sem. 25-26-nak szoktak tippelni. A páromnak (39) pl. gratuláltak, hogy milyen fiatal pipit fogott magának. :D Mikor fősulira jártam a nappalisok közül páran átjöttek levelezőre, meg voltak győződve róla, hogy korukbeli vagyok. Mondjuk szerintem a viselkedésem sem olyan, mint egy 33 évesnek (bár nem tudom milyennek kellene lennie :D).
Éppen ezért bajban vagyok a saját korosztályombeli nőkkel kapcsolatban, mert nem tudok tippelni a korukat illetően. Vannak sokan, akik hozzám hasonlóan fiatalabbnak néznek ki, én több ilyennel találkoztam, mint a fordítottjával.

plantingC4 2013.09.18. 11:54:38

@mütyür: oké, örülök :D
A cigit biztos medvehangon kérted :D:D:D

@Bundabandi (Cookie Bunny): anyám jegyezte meg legutóbb, hogy egyre fiatalabb pipikkel bonyolódom, erre mondtam neki, hogy téved, a csajok mindig ugyan annyi idősek, csak én leszek több az évek alatt, ezért tűnik csak nagyobbnak a korkülönbség :D

mütyür 2013.09.18. 12:06:47

@plantingC4: inkább elkezdődött a hanyatlás :(

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.18. 12:27:24

@plantingC4: Akkor lehet, hogy tényleg csak várni kell még 20 évet és jöhetnek a 30-asok! :D

Bölcs Jaroszláv 2013.09.18. 12:35:05

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege:
Azért nem mindenki! Nekem már 30 évvel ezelőtt is csókolomot köszöntek a középiskolás lányok!
:DDDD

plantingC4 2013.09.18. 12:45:47

@mütyür: Érdekes ez, hogy a csajok 30 felett hanyatlásnak fogják fel, a férfiak meg 30 felett lesznek igazán lendületben...:D

Az egyik kolléganő is most 30, hát hallani kéne, kb. a temetésére készül néha...
Mondjuk szegényt megcsalták, szakított pár hónapja, sztem ez még amiatt lehet nála...

A biológia helyrerakja azt, hogy tizen-huszonévesen a csajok beelőznek és le sem szarják az egykorú fiúkat, 30 felett fordul az koczka ! :D

Namely 2013.09.18. 12:45:57

@Bölcs Jaroszláv:
"Nekem már 30 évvel ezelőtt is csókolomot köszöntek a középiskolás lányok!"

nem a farkadnak köszöntek..... mielőtt franciából vizsgáztak?

plantingC4 2013.09.18. 12:46:28

@Bundabandi (Cookie Bunny): Majd valahogy elütöm az időt addig is :D

Bölcs Jaroszláv 2013.09.18. 12:53:41

@Namely: Ne is emlegesd! Pár éve az akkori munkahelyemen a főnököm megkérdezte, hogy nem korrepetálnám-e a nejét angol nyelvből, mert kéne már egy kis nyevtudást annak is magára szedni, mire én kerek-perec kijelentettem, hogy nem, mert sem képesítésem, sem tematikám nincsen hozzá. Erre az asszonyka vihogva megkérdezte, ott a főnök füle hallatára, hogy és franciát sem vállalsz? Mire én pókerarccal: nem, franciául egyáltalán nem beszélek. Erre assszonyka legyint, és megjegyzi: nem érted a viccet Jaroszláv (én pedig gondoltam, hogy értem, csak nem szeretek főnökökkel viccelődni).
:D

mütyür 2013.09.18. 13:29:26

@plantingC4: ugye nem komolyan csodálkozol ezen? a férfiak sosem nőnek ki a "húszévessel akarok dugni" korszakukból, naná, hogy elkeseredünk :P

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.18. 13:30:47

@plantingC4: Személy szerint én nem hanyatlásnak fogtam fel, hanem kezdtem érezni az idő múlását. Addig egy csomó mindennel úgy voltam, hogy "ejjj ráérünk arra még!" Nálam a 30 volt az, amikor elkezdtem gondolkozni, hogy basszus telik az idő, nem lehet már mindent halogatni. Ott volt az exem, akit majdnem 1 évre rá ki is raktam. Sok minden volt a rovásán, de legfőképpen azon gondolkoztam el, hogy jó, hát vele vagyok...de hogy lesz így jövőm, családom? Számíthatok-e ebben rá? Úgy döntöttem, nekem másra van szükségem ahhoz, hogy az életem arra haladjon, amerre szeretném. Az öregedés annyira nem zavar, nem érzem, csak az idő rövidségét kezdtem érezni a 30-as számmal. Most már azok a meghúzott vonalak, hogy x évesen így, meg így képzelem az életem, egyre közelebb kerültek és a körvonalazott céloktól meg úgy éreztem, hogy még elég messze vagyok (és itt nem a társadalmi elvárásokra gondolok, hanem azokra, amiket magammal szemben állítottam).

Bölcs Jaroszláv 2013.09.18. 13:44:44

@mütyür: Nincs rá okotok! Vegyétek át ti is ezt a mentalitást! Akarjatok ti is húszévessel dugni, és mindjárt jobb kedvetek lesz!
:DD

mütyür 2013.09.18. 13:50:33

@Bölcs Jaroszláv: de neeeemmmm, mert a 20éves pasik is 20éves lánnyal akarnak, na! ne értetlenkedj :P

plantingC4 2013.09.18. 14:24:49

@mütyür: móka, móka persze :D
de ha vigasztal, én 16-18 évesen voltam elkeseredve, hogy a legtöbb csaj rám sem hederített, 2 barinőm volt 18-20 éves koromig...:D

@Bundabandi (Cookie Bunny): Ez a közelítés tecc nekem is, sztem sem kell hanyatlásnak venni, más dolgok lesznek fontosak, mint előtte, én is inkább így tekintek az idő múlására.
Parázni kár lenne miatta valóban, hisz visszafordítani nem lehet ezt, csak energiapazarlás lenne.

mütyür 2013.09.18. 14:35:40

@plantingC4: pedig biológiai tény, hogy 30-cal már elindulsz a lejtőn. és ha azt nézed, hogy még kb. ugyanennyi van hátra... hát sztem ez nem ad örömre okot :)

Madpapa 2013.09.18. 14:47:30

@mütyür: és a lejtőn nem lehet megállni :-))))

mütyür 2013.09.18. 14:50:45

@Bundabandi (Cookie Bunny): csak ránéztem a címre, köszi szépen...még emiatt is évekig aggódhatok :D

@Madpapa: hja. igazságtalanság :D

Niobe 2013.09.18. 14:51:00

@plantingC4: az utcás nős ötlethez: "öreg, Neked kellett volna hozzászólni - a csajhoz!" :)

@Rakoncátlan Oedipus: és ha az a válasz, hogy "grazie, ma non ho la voglia?" :)

Sadist 2013.09.18. 14:51:35

@plantingC4: Roppant egyszerű a magyarázat. A nők a kor előrehaladtával veszítenek a szépségükből, termékenységükből, a férfiak meg szép folyamatosan építgetik az egzisztenciájukat. Az egyiknek hirtelen csökken, a másiknak pedig szép lassan nő a vonzereje a másik nem szemében.
Itt van pár nagyon beszédes grafikon: blog.okcupid.com/index.php/the-case-for-an-older-woman/

plantingC4 2013.09.18. 15:08:31

@mütyür: hohóóó, nem mindegy melyik leejtőn ! :D
30, ugyan már :D
száguldáááás 40-50-60km/h és a végtelenig jeeeee :D:D:D

Komolyra fordítva, egy jó tanács: szarjál rá, élvezd az aktuális életkorod lehetőségeit, vagy kezdj el masszívan inni és drogozni, tutkóra nem fog érdekelni ilyesmi:D:D:D

mütyür 2013.09.18. 15:15:37

@plantingC4: ez a tanács a komolyra fordított szó?? :DDD amúgy szarok rá általában, de ez a közelgő 35... na, nem tetszik :/ majd skippelem azt a napot :D

Sadist 2013.09.18. 15:17:40

@Bundabandi (Cookie Bunny): Igen, ma már mindennapos, de nem természetes vagy egészséges. Tény, hogy a nőknek korlátozott számű petesejtjük van, nem tud a szervezetük termelni egy darabot sem. Ezeknek a száma pedig az idő előrehaladtával csak csökken, környezeti hatások érik, sérülnek, mutálódnak, emiatt van, hogy a genetikai rendellenességek gyakorisága és az anya életkora elég erős korrelációban van.
A blogger persze örül, hogy spontán teherbe tudott esni 40 fölött, de azt nem veszi figyelembe, hogy előtte már kétszer volt terhes. Azoknak a nőknek a legrosszabbak a kilátásaik, akik 40 év fölött az első gyereküket akarják vállalni, na ők elég kis eséllyel fognak természetes úton, spontán teherbe esni.
Csak azt nem tudom felfogni, hogy miért kell ilyen ostoba, legjobb esetben is csak féligazságokat terjeszteni. Ha ő vagy valamelyik családtagja meddőségi klinikán dolgozna főorvosként, akkor még megérteném.

mütyür 2013.09.18. 15:25:04

@Sadist: "Ezeknek a száma pedig az idő előrehaladtával csak csökken"... ez olyan cuki, amikor nagytudományosan leírják, megmagyarázzák a nőknek :D

ezúton jelezném: TUDJUK! havonta 1x van szerencsénk hozzá :DD

plantingC4 2013.09.18. 15:45:30

@mütyür: igen ez egy ilyen nap, az irodában olyan viháncolás megy, szétröhögjük magunkat, aztán ide is ragadt a baromságból, hogy még a "komolyra fordítva" kezdetű mondatot is képtelen vagyok komolyan befejezni, bocsi, ne tüdőzzed :D:D:D

hehe, ha jól rakom össze a múltkori infóval, akkor 1 nappal idősebb vagy, mint én :D

@Sadist: hű, ez mocskosjó, bár sok újdonságot nem írt, az a király benne, hogy ilyen összefoglalva, jól áttekinthetően, rendezve tálalja, amit szétszórva amúgy is tudunk vagy érzünk amúgy is a bőrünkön :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.18. 15:48:02

@Sadist: Az egyik barátnőm 35 éves és most szült, azt mondta, ő volt a legfiatalabb a szobatársai közül, sokan szintén az első gyereküket szülték. Annyi különbség volt, hogy több szűrésen kellett átesnie, de most van egy makk egészséges gyereke. Szóval én kicsit túlzásnak tartom ezt a genetikai parát, persze oda kell figyelni, de az esély ott van fiatalon is. Én személy szerint még vagy 10 évig nem szülnék... de akkor már 43 leszek és hááát azt már a felnevelés szempontjából kicsit soknak tartom. Szóval az élet bekaphatja, hogy csak ennyi időt kapunk! :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.18. 15:52:43

@Sadist: Amúgy meg a legtöbb megállapítás a világban ilyen féligazság, vagy még az sem. Naponta változnak a megállapítások. Amit ma igaznak hisznek, holnap már hülyeség lesz. Szóval tutit szerintem senki nem tudja.

mütyür 2013.09.18. 15:54:09

@plantingC4: tudod mit? majd holnap tüdőzöm és mindenki jól bek.phassa :DD

hihihi :))))

@Bundabandi (Cookie Bunny): nahugye, mondom én, hogy nem ér az egész :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.18. 15:56:10

@mütyür: Na de másnap is 35 leszel! :P Na jó, plusz egy nap. :)

mütyür 2013.09.18. 15:57:45

@Bundabandi (Cookie Bunny): igazából 36 ugye, nem is 35 :P az már nem számít amúgy, akkor már elevickélek a napi hülyeségekben, hogy ne ezzel foglalkozzak :)))

plantingC4 2013.09.18. 16:00:16

@mütyür: Akkor 1 évvel és 1 nappal vagy idősebb nálam hihihhi :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.18. 16:02:21

@mütyür: Kapunk egy bónusz életet? ;D Vaaaagy visszajárhatunk kísérteni! :D

mütyür 2013.09.18. 16:04:04

@Bundabandi (Cookie Bunny): bónuszélet nem jó, ha ugyanilyen felosztásban lesznek az életszakaszok. legyen úgy, hogy a legjobb éveket újrajátszhassuk :))

2013.09.18. 16:07:13

@Niobe: ha nem bukik rá, akkor kuka.

Szóval kuka.

Joe69 2013.09.18. 16:08:41

Klasszikus felhőztető sztori. A legtöbb csaj így szerzi be a betevő potyapiáját, kajáját, unalmas óráiban programját. Amíg teheti, és akivel teheti.

Hurri Kán 2013.09.18. 16:46:22

@plantingC4:
Biztos, ami biztos varrd le őket most is ;)

Hurri Kán 2013.09.18. 16:46:22

@plantingC4:
Biztos, ami biztos varrd le őket most is ;)

Sadist 2013.09.18. 17:50:02

@Bundabandi (Cookie Bunny): Persze, minden korban van esély arra, hogy a gyerek valamilyen rendellenességgel születik, de rohadtul nem mindegy, hogy 1:1500-hoz, 1:200-hoz, vagy pedig 1:20-hoz eséllyel lesz Down-szindrómás.
A személyes szülőszobai tapasztalattal pedig az a baj, hogy erősen torzított képet kap az ember, mert már csak az eredményes teherbeeséseket látja. Azt már nem lehet tudni, hogy azoknak a nőknek miken kellett keresztülmenniük, hogy odáig eljussanak. Lehet, hogy sokuknak évekig kellett próbálkozni, hormonterápiára járni vagy mesterséges megtermékenyítést igénybevenni, mire összejött.
süti beállítások módosítása