HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2013/09/19/megbiztam_benne_megis_elarult

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr975523199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mütyür 2013.09.19. 08:06:35

"Van egy közös ismerősünk, egy férfi, aki tavaly megnősült. A barátnőm tudta, hogy már akkor is tetszett, de se ő, se én nem tettem lépéseket, hogy össze is jöjjünk. Bátortalan voltam, plátói szerelemnek gondoltam, esélyt sem láttam, de az a férfi tudta, hogy bejön nekem. Mégse lépett semmit. Ennyiben is maradt a dolog."

na, eddig bírtam elsőkörben. most megpróbálok megnyugodni.

húúúúúúúúúú

pretty kitty 2013.09.19. 08:08:11

@Madpapa: Glatulalooooook :DDDDDDDDDD Mal cak holnap kell elszonek lenned esz megvan a het tlikk ;)))))))))))))))))))))

Madpapa 2013.09.19. 08:09:01

Amúgy valószínű nem véletlen nem lépett a pasi feléd drágaságom. Ha tényleg nevettek rajtad amikor a barinő ezt felemlítette, nos az azt jelezte, hogy messze szinten aluli voltál a pasinak. Mi több a felesége is azért nevetett az egészen, mert abszolút nem vagy vetélytárs. A "barátnőd" meg tényleg tapintatlan és bunkó volt.

mütyür 2013.09.19. 08:09:25

áhá. szóval akkor akart poszterina összejönni a Férfival, amikor még nem volt házas.

műhisztéria.

pretty kitty 2013.09.19. 08:11:02

@mütyür: Mijaz vmi helyeszilaszi hibat talaltal abba ja lezbe? XDDDDDDD Vad mijel kell megnyugodnoooood?? :OOOOOOO

mütyür 2013.09.19. 08:13:07

@Madpapa: sztem poszterina kissé beteg. aszondja, hogy a pasi házasság előtt is tudta, hogy rákattant a csaj, de nem lépett. majd odarittyenti, hogy "Mióta megnősült, világos, hogy nem lehet semmi, tudomásul vettem." eddig sem volt esélye, most mit vett tudomásul?

mütyür 2013.09.19. 08:13:42

@Vegtelenul Izgato Pica: azt hittem, házas volt már a pasi, amikor össze akart vele jönni.

mütyür 2013.09.19. 08:16:43

amúgy meg ha a pasi régen is tudott a vonzalomról, akkor most mégis mekkora titkot árult el a barinő?

pretty kitty 2013.09.19. 08:19:55

@mütyür: Jaaaah :))))) Ud laccik tul szok....ize......tul szok CsP posztot olvaszol mosztanaba XDDDDDDD

Prof. Dr. Sün (törölt) 2013.09.19. 08:21:14

Isten mentsen a huszonéves szűzlänyoktól.

mütyür 2013.09.19. 08:24:30

"Maradtunk barátok és továbbra is összejártunk a párral és jól éreztük magunkat. "

vs

"Mert nem esett jól látni, hogy másé lett, és csak magamat kínzom, ha ezt végignézem, minden alkalommal másra se tudok gondolni. "

poszterinának ugye csak káposztalé lötyög a fejében?

2013.09.19. 08:28:16

Anyukám, csak úgy árulhat el, ha megbízol benne.

Picsák picsaságokon picsulnak, ebből nem posztot kell írni, hanem beülni egy ladába és telmaéslúiszozni egyet valami jó magas helyről.

Biztos dagadt is vagy.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.19. 08:29:38

@mütyür: gondolom a feleség nem tudta. Elég kínos lehetett, gondolom ezért röhögtek.

Én értem amúgy. Szerelmes volt plátóian egy férfiba. Aztán ez a férfi megnősült és onnantól már tudta, hogy biztosan semmi nem lesz közöttük. Viszont összejártak és állandóan látta a boldog párt, ami zavarta, mert még nem volt közömbös számára a pasi. A barátnő meg elárulta nekik, hogy azért nem jön el a találkozókra, mert szerelmes (volt) a férfiba és jól ki is nevették.

Én is kukáztam volna az ilyen barátnőt!

2013.09.19. 08:29:48

Amúgy a palinak respect, ezek után simán dughatja a csajt, az égegyadta világon senki nem fogja elhinni hogy megtörtént.

mütyür 2013.09.19. 08:35:59

@Bundabandi (Cookie Bunny): persze. csajszi csak akkor jön rá, hogy neki kínosak a találkozók, amikor nem hívták a piázásokra. addig jólérezte magát. fárasztó.

pretty kitty 2013.09.19. 08:39:07

@Rakoncátlan Oedipus: Hihihiiiiiiii!!!!!!!! :)))))))))))))

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.09.19. 08:41:03

"Ekkorát még soha nem csalódtam..."

Akkor nyugtasson meg a tudat, h fogsz még ennél sokkal nagyobbakat is csalódni... Férfiben, akit szeretsz, munkatársban, aki ki akar túrni, rokonban, amikor a pénz kerül előtérbe. És a jóég tudja még mi a fasz lesz veled az életben. ;)

Dr.Rekettyés László 2013.09.19. 08:53:03

Attól tartok, ha a faszi tudta, hogy "bejössz neki", mégsem lépett semmit, aztán még kollektívan ki is röhögtek, akkor azért ér majd még nagyobb csalódás is az életben.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.09.19. 09:02:43

Ó. Hát nem lett volna sokkal jobb, ha pofába röhögnek? :)

plantingC4 2013.09.19. 09:15:44

Hülye helyzetben, hülyén alakuló dolgok, hülyén jönnek ki, aztán a hülye barátnő észre sem veszi hogy, a hülyeségeivel, hülyét csinál magából és a posztolóból is.
Hm, kellemetlen.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.19. 09:18:14

@mütyür: Miért? Van egy baráti társaság, ahol ott a barátnőd és vele megosztod, hogy az egyik srác nagyon tetszik, majd ő mindenkinek elkotyogja mikor nem vagy ott. Igazából akkor válik cikivé az egész, mikor mindenki megtudja, nem? Amíg csak te tudod, meg egy ember akiben bíztál, addig mi a ciki, meg kínos benne? Szerintem mindenki volt már reménytelenül szerelmes. Akár egy olyan valakibe is, aki egyébként tök cikinek minősülne baráti körben, ha megtudnák.

croesus aka. the grinder 2013.09.19. 09:20:14

Újabb hipergám nővel van dolgunk.

Azt már többen írták hogy mennyire szinten felüli férfit szemelt ki magának. Ehhez annyit kell még a sorok közül kiolvasni, hogy a történet legalább 2 évet ölel fel, és ezalatt senki (!) se nyúlt érdemben a poszterinához. Azaz inkább álmodozott a hejjjespaseeeról aki persze le se szarta, mint hogy odatartsa egy neki megfelelő szintű, de kevésbé alfa fickónak.

És amikor kinevetik, akkor halálra van sértődve. Nem azért mert ez az egyébként valóban nem tapintatos viselkedés annyira sértő lenne, hanem ilyenkor pofán csapja a fájdalmas valóság, amit másokon kell levezetni hogy az álomképet továbbra is fenn tudja tartani magában.

leonito77 2013.09.19. 09:20:16

Szerintem is dagadt. :) És, ha dagadt, akkor itt egy teória:

Ilyen mértékű önbizalomhiányt. Elképzelem, hogy a barátnője nem dagadt, de neki kell egy dagadt barinő, mert úgy ő lesz mindig a szuper csaj (ezt biztos ismeritek).

Erre poszterina titkon szerelmes, de persze semmi jelét nem adja, de elmondja a barátnőnek, aki meg elárulja és poszterina most emiatt szomorú.

Jó kis játszma. Most vége lett, mindenki megkapta a jussát, a poszterina azt, hogy kinevették. Ugyanez kicsiben, mikor a kollégái néznek rá "úgy"

"ó szegény, ha leadna 30 kilót milyen helyes lenne"

mütyür 2013.09.19. 09:20:50

@Bundabandi (Cookie Bunny): figy, nem azzal van a bajom, hogy emiatt kirúgta az életéből a bnőt. szimplán nem értem, hogy hogyan működik az, hogy amíg hívnak a társaságba, addig JÓLÉRZEM magam, szívesen járok, aztán amikor már nem hívnak, akkor kitalálom, hogy "jaaaa, mindegy, úgyis kínos volt".

Dr.Rekettyés László 2013.09.19. 09:33:58

A lényeg annyi, hogy a faszi szart rá, pedig ugye tudta, hogy mi újság.
Most persze vigasztalhatja magát a poszterina akár azzal is, hogy a faszi "csak félt kezdeményezni", de mindannyian tudjuk, hogy nem az igazság, és még csak az sem, hogy ha "rámenősebb vagyok, akkor engem vesz el feleségül".
A suna szerintem is betegesen önbizalomhiányos, és pontosan tudja azt is, miért csapkodta mindenki a térdét a röhögéstől, amikor kiderült, hogy "bejött neki" a csávó.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.19. 09:34:37

@mütyür: Én meg nem értem, mit nem értesz. Összejárt velük, de egy idő után úgy érezte, hogy nem jó ez neki így, mert még "szerelmes" és rossz látni együtt őket. Ezért inkább nem ment. Kötelező lenne neki menni? Lehet vannak más barátai is és inkább azokkal jár el. Aztán emezek jóban lettek egymással és mikor párszor hívták, inkább lemondta. Minek menjen olyan társaságba, ahonnan nem hiányzik. Ekkor kotyogta el a "barinő", hogy mi van a háttérben.

mütyür 2013.09.19. 09:41:38

@Bundabandi (Cookie Bunny): pedig elég világosan fogalmaztam. megpróbálom még egyszer, aztán feladom.
1. hívják, szívesen megy, jólérzi magát, nem zavarja a feleség sem.
2. nem hívják, vagyis sokkal ritkábban, míg bnőt igen.

erre hisztériázni kezd, hogy neki amúgy is kínos. amíg bnővel együtt ő is mindig meg volt hívva, addig nem volt kínos. sőt, jólérezte magát.

plantingC4 2013.09.19. 09:45:55

Talán nincs is min meglepődni, hogy ennyi szerencsétlen poszt születik, saját szavaimmal már megfogalmazódott bennem egy ideje, hogy a mostani kölkök nagyon lámák, gyíkok, és ez nem a szokásos derpegés, ezek tényleg gyíkarcok a kutatók szerint is...

"A mai átlagos fiatal otthonülő típus. Értékvesztésnél szembeötlőbb az elbizonytalanodás és elidegenedés. Annak ellenére fogadják el a fennálló világot olyannak, amilyen, hogy alapvetően elégedetlenek személyes sorsukkal és a dolgok állásával is. Konformitás rutinból, hit és alternatívák nélkül."

Egyébként én csak a zenén keresztül vettem észre, hogy valami nem oké, egyszerűen nincsenek olyan "lázadó" arcok, akik szétakarják gitározni az univerzumot, vagy leüvölteni az égből a holdat, jönnek tagok zenélni és csak időt akarnak tölteni, meg jól érezni magukat prüntyögés közben...faszba már, ez nem mamaklub, hanem rockandroll...
de hát ezeknek ugathatok, plüssfotelpoppergyíkszarok... :D:D:D

Dr.Rekettyés László 2013.09.19. 09:49:17

@mütyür: Az sem kizárt, hogy egészen a kiröhögésig azt hitte szegény suna, hogy ha folyamatosan képben lesz a faszinál, akkor az majd rájön arra, hogy emnnyire rosszul nősült.
Bár ez némileg ellentmondana annak a teóriának, hogy nincsen önbizalma.

mütyür 2013.09.19. 09:51:46

@plantingC4: "Hogy a mostani ifjúságkutatást ki finanszírozta, nem publikus – mondta Székely az Indexnek. "

pontosan idáig olvastam. nem érdekel, melyik párt kampányszarja a felmérés.

mütyür 2013.09.19. 09:53:21

@Dr.Rekettyés László: én pontosan így gondolom. a kínosság érzése csak azután jött, hogy mellőzve lett. iszonyatosan szánalmas.

plantingC4 2013.09.19. 09:54:19

@mütyür: én nem támogatok semmilyen pártot, csak próbahelyeken, mindenféle zenélős emberkék között töltöttem az utóbbi 10 évet, és meglepődtem, hogy egybevág egy felmérés, azzal, amit a valóságban is tapasztalok...

Dr.Rekettyés László 2013.09.19. 09:56:08

@mütyür: de akkor vajon miért hazudta be ezt:

"Mióta megnősült, világos, hogy nem lehet semmi, tudomásul vettem."

???

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.19. 10:02:49

@mütyür: Az értem, hogy te így gondolod. Én meg leírtam, én hogy gondolom. Szerintem továbbra sem hisztériázik, csak nem akar olyan társaságban lenni, ahol ott van a pasas a feleségével, meg a hülye barátnő. Eleinte azt hitte jó lesz, de rájött, hogy neki ez nem hiányik. Én így értelmezem. De leírhatod még egyszer, ha gondolod....

De persze biztosan dagadt, meg szinten aluli hülye picsa, aki hisztizik... jahh! Mert amúgy mindenki önbizalomtúl duzzadó Brad Pitt és Angelina Jolie, soha senki nem volt plátóian szerelmes és mindenki összejön azzal, aki megtetszik neki. I see!

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.19. 10:04:01

@mütyür: A kínosság azután jött, hogy kiröhögték.

Kytia 2013.09.19. 10:06:42

Erről bohó ifjúkorom jut eszembe, amikor ultragamma lány(?)-ként a suli leghelyesebb pasija tetszett (nyilván), aki aztán döbbenetemre összejött egyik kövér osztálytársnőjével, aki előtte már 4 éve nyomult rá hiába. (Mit nem tesz a kitartás.) A szar az volt, hogy mindenki tudta a suliban, hogy tetszik a srác nekem, nyilván ő is. Utólag már kissé szégyellem. Vagy tíz évre rá találkoztam a lánnyal, egy barátnőjével közeledett felém a megállóban és engem mutogatott a csajnak rendkívül "diszkréten". Egy mondatot tudtam elcsípni: "Csak akkor még nem így nézett ki." Remélem, ez azt jelenti, hogy időközben csinosodtam...
Mindenesetre én megértem a lányt. Szerintem a plátói szerelem átkával születni kell, és aki ilyen alkat, hogy bele tudja hergelni magát (amúgy MINDIG kell hozzá a másik fél közreműködése/megtévesztése is), az rendesen tud szenvedni.

Most már nincs más hátra poszternek, mint méltósággal viselni a helyzetet. Amúgy pár év múlva ő is csak röhögni fog az egészen. Ha esetleg addigra kikupálódik, lehetőleg ne hagyja magát megdugni a "boldog" férjnek. Azzal kicsit legalább törleszthet, vagy az önbecsülését megőrizheti.

mütyür 2013.09.19. 10:07:19

@Dr.Rekettyés László: mi a kérdés? tudomásul vette. továbbra is találkozott velük, nem volt semmi gáz, nem érezte rosszul velük magát.

@Bundabandi (Cookie Bunny): akkor fuss neki még egyszer.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.19. 10:12:53

@Kytia: Akkor nem csak engem ver ez az átok! :D

Mamlasz 2013.09.19. 10:12:58

@mütyür:
Benned aztán rengeteg empátia van.

Dr.Rekettyés László 2013.09.19. 10:13:26

@mütyür: Ez csak nekem ellentmondás, hogy csorgatta a nyálát a frissen nősült hejjjjespaseeeera, közben viszont ejjjjj de jól érezte magát a társaságukban?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.19. 10:14:33

@mütyür: te tényleg úgy gondolod, hogy nem érezte rosszul magát? (nem piszkálódásból, hanem tényleg érdekel) Voltál már plátóian szerelmes?

2013.09.19. 10:16:37

@Kytia: ez így kerek.

Az ő sztorijával se lenne gond, ha nem lett volna belőle poszt.

mütyür 2013.09.19. 10:20:39

@Dr.Rekettyés László: @Bundabandi (Cookie Bunny): ha rosszul érezte magát, akkor hazudik a posztban. minek ír posztot a történetéről, ha a fele hazugság? itt igazán őszintén leírhatta volna, mit érzett. írhatta volna, hogy "találkoztam velük, amikor hívtak, de nem éreztem jól magam, zavart, hogy mással boldog". de NEM ezt írja.

mütyür 2013.09.19. 10:22:22

@Mamlasz: nagyon szorgosan követheted a kommentjeimet, hogy ezt így tudod. gratulálok!

pretty kitty 2013.09.19. 10:23:40

@plantingC4: Jon az Apokalipciiiiiiisz!!!!!! XDDDDDDDDD Amud ha nem lak&lolt jaccanal hanem vmi kevezbe letlot akkol lehet h menobb alcok jonnenek hozzad.....cak edd otlet.....:PPPPPPPPP

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.19. 10:23:50

@plantingC4: Ha belegondolok, milyen lehetőségeik vannak... hát nem csodálkozom, hogy begubóznak.

Rengeteg a munkanéküli, legtöbb aki dolgozik, nehezen él meg. A diploma kb. érettségi számba megy, ha megvan sem érsz vele túl sokat. A saját lakásra elég kicsi az esély. Normális pár találni szintén nehéz (lásd. a posztok). A gyerekvállalás anyagi csőd számba megy. Kb. annak jó, aki jó helyre születik. Persze, hogy pesszimisták, életuntak és már nem is próbálnak kitörni, mert úgy érzik nincs hová! Valahol értem őket!

Dr.Rekettyés László 2013.09.19. 10:30:00

@mütyür: A poszt alapján egy idő után a többiek voltak azok, akik nem érezték jól magukat vele.
Akár az is benne lehet, hogy végtelenül lazán picsáskodott, hogy ő ejjjjj de jól érzi magát, és nem zavarja a nősülés, ezzel aztán tökéletesen vállalhatatlan lett a többiek előtt.
Aztán amikor kiderült, hogy a "de jól érzem magam veletek" alatt az volt a háttérben, hogy azóta is a nőshejjjespaseeera nedvesedik, akkor mondjuk nem csoda, hogy kiröhögték.

pretty kitty 2013.09.19. 10:32:11

Amud a Platoji cejelem nem udanaz mint a viconzatlan cejelem.....cak mondom.....:PPPPPPPPPPPP

Kytia 2013.09.19. 10:38:33

@Bundabandi (Cookie Bunny): Gyakori jelenség.:) A pasik meg rendesen rátesznek, amikor szemezni kezdenek valakivel, aki valójában nem kell nekik. Velem is ez volt. Gondolom, te sem csak a fényképébe zúgtál bele ezeknek. Kis manipulátorok, jólesik az egojuknak, hogy látják, hogy tetszenek. Múltkor egy barátnőm összeszedte magát és odament egy olyan pasihoz, aki két hónapja szemezett vele, meg kacsintgatott. Hátizéééőőő....nagyon tetszik neki a lány, de ne haragudjon, de épp van egy induló kapcsolata... Szóval kamu volt, illetve valódi szándék nem volt. Most képzeld el, ha nem megy oda, hanem nekiáll várni, meg ábrándozni....

@Rakoncátlan Oedipus: Miért baj, hogy poszt lett? Egyébként ezt sosem értem, hogy azok, akik ezen posztok olvasásávan múlatják a hétköznapjukat miért háborodnak fel, hogy a posztolók posztot írnak. Erről szól a blog. Ha nem lenne poszt, nem lenne blog és olvashatnád az nlc-t, vagx a malacjkaraj-t egész nap. Nekem ez a kedvenc blogom, mert ezeket a posztokat szeretem legjobban. De van még százezer másik azoknak, akik nem ezeket szeretik. Milyen történetekből szülessen poszt?

mütyür 2013.09.19. 10:39:56

@Dr.Rekettyés László: biztosan nem véletlen, hogy ritkították vele a találkozásokat, persze ha poszterina sejti is az okot, minek megosztani posztban is, ugye.

nagyon zárójelesen amúgy, most ha szar is poszternek, túlképp bnő jót tett vele, mert így legalább elkerüli férjecskét és poszterina talán végre visszatérhet a hús-vér világba, az elérhető pasasokhoz.

Dr.Rekettyés László 2013.09.19. 10:43:32

@mütyür: Kivéve, ha nem elérhető pasasokban gondolkodik, hanem abban, hogy neki a legjobb JÁR.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.19. 10:50:10

@Kytia: Szerintem meséltem már az egyik ilyen plátói szerelmemet én is. Diszkóban hónapokig néztük egymást, én meg úgy voltam vele, majd odajön ha akar valamit. Nem jött! A barátnőm végül odaküldött hozzá egy ismerős srácot, hogy kérdezze meg már, mi van. Hát kb. azt mondta, amit te most írtál. Tetszem, de van egy friss kapcsolata, ezért nem jött oda.

mütyür 2013.09.19. 11:01:48

@Dr.Rekettyés László: vagyis, ha imád szenvedni.

@Bundabandi (Cookie Bunny): és még te kérdezed tőlem, volt-e plátói szerelmem? hihihi :))) az nem szerelem, hogy nézegetsz egy pasit, aki tetszik. a szerelemhez kell az, hogy ismerd is őt. nem csak látásból.

2013.09.19. 11:01:53

@Kytia: mert szarul lett megírva és alapvetően az ostobenkó barátnőre van kihegyezve, ennélfogva semmi köze a csphez.

Poszterinnek el kell indulnia a fejlődés útján, és rájönnie két dologra:

- kurvára nem ciki, ha bejön neki valaki, ez nem kikapcs/bekapcs, az a ciki, ha valaki ezért ki meri röhögni
- aki pedig ilyet csinál az nemhogy nem barát, hanem nyugodtan lehet szájbarúgni. Vagy kiröhögni.

Ami akár érdekes is lehetne, ha bármi köze lenne a csphez. De nincs.

Olyan sztoriból legyen poszt aminek van csaj és pasi szereplője is, nem pedig Gossip Girl mellből hátba.

Dr.Rekettyés László 2013.09.19. 11:06:15

@mütyür: Ismerek én ilyeneket.
Ezek nem szenvednek, hanem dühösek és haragszanak a világra és a szemét faszikra, mert csak nem gyün az a szőke herceg. (Aki viszont nem szőke herceg, arra finnyáznak.)
Nyilván, hogy
a, magányosan pusztulnak el
b, lejjebb adnak az igényeikből

Kytia 2013.09.19. 11:17:17

@Bundabandi (Cookie Bunny): De akkor meg minek bámult?? Mármint azt értem, hogy miért nézi meg DISZKRÉTEN azt a nőt, aki tetszik neki. De a szemezés már kommunikáció. Azzal már üzen, baszki. Minek üzen? És vajon a frissen beszerzett csaja mit szólna ahhoz, hogy konkrétan hülyít más csajokat? Legdurvább ilyen az egyik főnököm volt. Az azt megcsinálta, hogy a felesége válla fölött szemezett az emberrel. De soha nem csinált semmit és aztán később ki is fejtette, hogy undorodik azoktól a pasiktól, akik megcsalják a feleségüket és nem bízná rájuk a biciklijét sem. (Mellesleg ebben igaza volt.:D) De az mégis belefért neki, hogy asszony mellett másokat hitegessen a sokatmondó kacsintgatásaival.

@Rakoncátlan Oedipus: "kurvára nem ciki, ha bejön neki valaki, ez nem kikapcs/bekapcs, az a ciki, ha valaki ezért ki meri röhögni"

Nyilván elméletben igen, gyakorlatban viszont ilyenkor szégyenérzet van az emberben, ha akarja, ha nem.

"aki pedig ilyet csinál az nemhogy nem barát, hanem nyugodtan lehet szájbarúgni. Vagy kiröhögni."

Vagy simán elküldeni és elfelejteni, de hát a poszter is ezt tette.

Nekem tetszett és szerintem simán helye van ennek a CsP-n. Nincs a szabályzatban, hogy csak közvetlenül a pasihoz kapcsolódó problémát lehet felvetni, arról nem beszélve, hogy így is minden második poszt ugyanarról szól, legalább van némi változatosság.

Ezen kívül a naivitás engem mindig meghat: "Mióta megnősült, világos, hogy nem lehet semmi, tudomásul vettem." Fog ő még meglepődni az életben...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.09.19. 11:21:34

@Kytia:

Bár én nem szoktam sokat ígérő pillantásokat vetni rájuk,nem biztatom őket, inkább csak nyugtázom elégedettséggel, hogy milyen jó vagyok. :)

A szivatás egyszer volt, de az vonaton. :)

plantingC4 2013.09.19. 11:22:28

@Vegtelenul Izgato Pica: Mindent rákenrollnak hívunk mi zenészek, amiben gitáralapon rockolunk, afféle "mondás" nem feltétlenül a klasszikus ("letlo") formátumokra kell csak gondolni, mint akár a fentebbi videóban is...a rákenroll alapja, amit a FF-es videóban láttál, az nagyon klassz, de azóta eltelt 50 év...nyugi, nem ilyet tolunk :D

na nézzük, ez mind rokenroll, pedig tök különbözőek, lehet tovább címkézni, de csak rock, azt cső :

www.youtube.com/watch?v=ycAByDNZYrA

www.youtube.com/watch?v=dMoExtjpOHc

www.youtube.com/watch?v=NmfzWpp0hMc

www.youtube.com/watch?v=BYbJmQj5VkE

www.youtube.com/watch?v=0l0nzPpvbFs

No, ezekre mindre azt mondjuk rock, közben mégis nagyon különböznek jeee :D

Kytia 2013.09.19. 11:22:43

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: De miért? Ezek pont nem azok a csajok, akik felhőztetnek, meg kihasználnak, meg parasztkodnak. Rajtuk vered le amazok szemétségeit? (akik valószínűleg szintén a nálad szemetebb pasik szemétségeit verték le rajtad). Szóval miért mindig a jobbat bátják az emberek, aki nem érdemli meg?

Hurri Kán 2013.09.19. 11:23:27

*ásít*
Ésmostmilesz?

plantingC4 2013.09.19. 11:26:48

@Bundabandi (Cookie Bunny): Igen ez van, mondjuk ilyen dolgok miatti lázadásnak lehet kevés már a hangos gitározás és piálás, az említett helyzet ellen talán puskával lehetne csak lázadni...attól, hogy dühösen üvöltünk a mikrofonba, nem változik semmi...

Kytia 2013.09.19. 11:34:48

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: "inkább csak nyugtázom elégedettséggel, hogy milyen jó vagyok" Ez volt a tippem a többi ilyennél is. De ehhez meg nem elég egy egyszeri alkalom? Vagy mondjuk 1-2 alkalom? Ismerek olyat, aki állandóan csinálta és továbbra is csinálta volna, ha nem unja meg a nő. egy idő után érdemi lépés hiányában érzéketlenedik az ember a kacsintgatásokra, de ez elég hosszú idő és nem értem, mi a nyereség a pasinak. Az első 20 alkalom után ő is megunhatná.

Mamlasz 2013.09.19. 11:35:16

@mütyür:
Szoktam olvasgatni, ahogy a többiekét is. (Csak sokszor már a viták végén, nincs miért hozzászólnom.)

Nem olyan bonyolult ez a szituáció sem: a csaj beleesett a társaságból az egyetlen épkézláb fasziba, nincs ebben semmi meglepő és Rekettyés László baromságai sem kellenek, hogy azt képzelje, hogy neki jár az alfahím. Egész egyszerűen ez a hím volt ott, vszeg a minimum három nő között jó lazán adta elő magát. A fickó persze összejött az egyik csajjal a tyúkudvarból (hagyjuk a szintezést, még az is lehet, hogy a legocsmányabbal, csak az nyomult a legerőszakossabban és jól is szopik vagy csak amelyik legjobban hasonlít az anyjára), a posztoló meg tovább reménykedett. Amikor össze is házasodtak, akkor ésszel eldöntötte, hogy nincs esélye, gondolta, ennek megfelelően viselkedik, eljárt velük szórakozni, időnként még jól is érezte magát. Csak közben kiderül, hogy amit ésszel eldöntött, az nem működik, biztos néha kicsit bitchi resting face-szel ücsörgött, emiatt őt sem hívták mindig, ő meg akkor sem ment el, ha hívták. (Különben itt mindenki egytől egyig pont ezt tanácsolta volna, hogy lehetőleg szakítson meg minden kapcsolatot a reménytelen szerelmével.) Ennyi történt: mindkét félen múlt hogy leépült a kapcsolat.
Szemmel látható, hogy a csaj nem tudja kimondottan precízen megfogalmazni, mi milyen sorrendben történt, melyik nap melyik percében épp érzelmileg hol tartott, hol le tudta szarni, hogy a szívszerelme mást vett el, hol befordult ettől (mert ez egy ilyen helyzet, nem állandóan ugyanazt érzi és gondolja az ember illetve folyamatosan konfliktusban van magával, hogy tudja, mit kellene gondolnia és éreznie, közben pedig nem tudja megtenni), de félmondatokba belekötve szemantikázol és hazugozod. Erre írtam, hogy empátia az nem nagyon szorult beléd.

Black.Sheep 2013.09.19. 11:35:25

"Férjnek valót keresek - még ha esetleg már nem is lehetek többé feleség.
Persze kéne pici közös kapocs is, akit Patriknak hívunk majd. "

Egy egyébként csinos, jól öltözködő, mosolygós 40 éves nő bemutatkozásának első két mondata. Szmájli nélkül.
Azért ez felér egy fogcsikorgatással..

mütyür 2013.09.19. 11:41:35

@Mamlasz: azt hogy hazudik, később írtam, te már előbb leempátiáztál :) továbbra sem értem, hogy ha nem érzem magam jól, akkor miért írom azt, hogy jólérzem magam :) mondhatom ezt mondjuk a pasasnak, aki rákérdez, mert nem akarom ecsetelni a nyomoromat. de ide, névtelenül??

@Black.Sheep: jézusisten!!!

Kytia 2013.09.19. 11:44:09

Hehe, mütyi megkapta a frankót.:D *kunc*

Dr.Rekettyés László 2013.09.19. 11:46:53

@Mamlasz:
"Maradtunk barátok és továbbra is összejártunk a párral és jól éreztük magunkat."

Aztán: "én mondtam le. Mert nem esett jól látni, hogy másé lett, és csak magamat kínzom, ha ezt végignézem, minden alkalommal másra se tudok gondolni"

Ebből is látszik, hogy szerencsétlen csak beszél össze-vissza. Először jó volt, aztán már nem volt jó. Nyilván, hiszen kiderült, hogy a faszi tényleg nem foglalkozik vele.

Dr.Rekettyés László 2013.09.19. 11:48:35

"És ami a legrosszabb, nem volt féltékenység meg semmi dráma: hanem egyszerűen kinevettek."
Ez pedig különösen szép. Mintha elvárta volna, hogy minimum drámázni vagy féltékenykedni kellene MIATTA.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.19. 11:52:16

@mütyür: Basszus plátóian bárkibe lehetsz szerelmes! Abba is, akit még soha nem láttál élőben! A szerelem szerintem nem olyan, hogy ismerem már régóta és úgy leszek szerelmes. A szerelem az jön és kész!

És a csajszi meg simám hazudott magának, hogy jól érzi magát. Te nem szoktál? :P

@Mamlasz: Yepp! Igen, én is így gondolom. :)

Kytia 2013.09.19. 11:53:08

@Dr.Rekettyés László: Őszintén örülök, hogy még sosem epekedtél olyan valaki után, akihez képest szánalmas kis hernyónak számítottál, és ezen a környezeted - beleértve az illetőt is - remekül szórakozott. Szerencsés vagy. Mások kevésbé.

mütyür 2013.09.19. 11:53:35

@Dr.Rekettyés László: pont hogy ő volt féltékeny bnőre, mert ő bennmaradt a körben, míg őt leállósávba tették.

Black.Sheep 2013.09.19. 11:55:29

@mütyür:
Nézd, te az extrém másik oldal vagy :) én meg pasi, de nem tudom eldönteni, hogy rákérdezzek nála a miért-re, vagy szóljak neki: tudja-e, milyen típus ugrik erre a felütésre...mert a többi része a bemutinak rendben van.

Csak az elején hajtott neki a falnak :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.19. 11:55:39

@Kytia: *kunc-kunc* :D

@Black.Sheep: ... Majd felcsapta a könyv vastagságú az esküvői tervet, amiben a ruhától kezdve a gyerek nevéig minden el volt tervezve már 8 éves kora óta. :D

Dr.Rekettyés László 2013.09.19. 11:56:15

@Kytia: Miért, az szerinted természetes igény, hogy ha valakinek tetszik valakinek a férje, és ez kiderül, akkor a feleség LEGALÁBB drámázzon, hisztizzen, féltékenykedjen, óhatatlanul összehasonlítgassa magát a másikkal stb.?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.19. 11:57:33

@Dr.Rekettyés László: Miért kell abból kiindulni mindig, hogy a nő egy picsa?

mütyür 2013.09.19. 11:57:46

@Bundabandi (Cookie Bunny): na, akkor én pont fordítva látom. az epekedés, elábrándozás, szemezés nálam nem szerelem.

mütyür 2013.09.19. 11:59:39

@Black.Sheep: lehet csak elfelejtette kitörölni? :) egyébként milyen típusúak ugranak erre? azt hittem, ilyen elől mindenki fut az ellenkező irányba :))

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.19. 12:01:08

@Dr.Rekettyés László: Ez ki mondta? Mert én nem olvastam ilyet sehol! Ez már a "Medve cseszd meg a fűnyíródat" esete.

Black.Sheep 2013.09.19. 12:01:17

@mütyür:
Milyen típusúak? A kaméleonok :)
Akik azt mondják, csinálják, amit a nő hallani szeretne, cserébe megvan a lakhatás, és a szeretőtartás is.
Mert igénye azért a pasinak is lehet, nem? :)

Kytia 2013.09.19. 12:03:02

@Bundabandi (Cookie Bunny): :D

@Dr.Rekettyés László: Nem IGÉNY. De nyilván jobban esik, ha legalább valamennyire vetélytársnak tekint a másik, mint ha szarráröhögi magát azon, hogy egyáltalán felmerült benned ilyesmi. Ettől még lehet igaza a feleségnek, lehet, hogy ő gyönyörű, míg a poszter ocsmány, de talán nem mondok újdonságot azzal, hogy egy ocsmány embernek is szokott önérzete (meg egyéb érzete) lenni.

Dr.Rekettyés László 2013.09.19. 12:03:57

@Bundabandi (Cookie Bunny): Miért? Nem a poszter írta, hogy a legrosszabb történt azzal, hogy kinevették? Ennél már szerinte a drámázás és féltékenykedés is jobb lett volna. Hát persze, mert akkor nem rajta csattan az ostor.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.19. 12:05:34

@Dr.Rekettyés László: De ezt igen: "Ez pedig különösen szép. Mintha elvárta volna, hogy minimum drámázni vagy féltékenykedni kellene MIATTA. "
Hogy következik ez abból, hogy rosszul esett neki, hogy kinevették?

Dr.Rekettyés László 2013.09.19. 12:06:13

@Kytia: Persze.
Így sem, úgy sem lesz semmi az álompaseeeeval, de azok ketten legalább egy kicsit veszekedjenek és drámázzanak már miattam.
Nem, akkor sem értem ezt a felfogást.

Dr.Rekettyés László 2013.09.19. 12:08:24

@Bundabandi (Cookie Bunny): Valamelyikünk nem tud szöveget értelmezni.
Persze simán lehet, hogy az én vagyok.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.19. 12:09:16

@Dr.Rekettyés László: Szerintem rosszul látod. Totál elferdíted! Ebben az esetben én is tök szarul éreztem volna magamat, hogy kinevettek. Nem hisztiztem volna, nem vártam volna, hogy a nő féltékeny legyen... egyszerűen rosszul esett volna, hogy az érzéseimet kinevetik. Azokat az érzéseket, amiket meg sem kellett volna tudniuk, ha a barátnő nem ilyen "jófej".

Dr.Rekettyés László 2013.09.19. 12:10:31

@Bundabandi (Cookie Bunny): Mondom, lehet, hogy rosszul értelmeztem azt a mondatot.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.09.19. 12:10:53

@Kytia:

Általában ezek randomok, nem ugyanazokkal történik. Jó van egy amelyik mindig bazsalyog a metrón, de látványosan unott arccal tudomásul veszem. :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.19. 12:12:22

@Dr.Rekettyés László: Jahh, csak én már előrébb jártam a kommentelésben. :D

mütyür 2013.09.19. 12:14:09

@Bundabandi (Cookie Bunny): pedig ti ferdítetek azzal, hogy a saját elszenvedett sérelmeiteket viszitek bele.

poszterinának a "legrosszabb" az egészben, hogy nem volt dráma. nem az, hogy mondjuk álompasiról kiderült, mekkora suttyóparaszt.

Dr.Rekettyés László 2013.09.19. 12:15:02

@Bundabandi (Cookie Bunny): Oké.
Abban mindenképpen egyetértünk, hogy önmagában ölég szar lehetett, amikor háromból hárman röhögték körbe a háta mögött.
Nekem tulajdonképpen teljesen mindegy, hogy a poszterina szeretett-e volna inkább balhét helyette, vagy sem :-)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.19. 12:18:51

@mütyür: Honnan veszitek, hogy az fáj neki, hogy nem volt dráma? Szerintem egy szóval sem írt ilyet az egész posztban. Talán csak nem a "a saját elszenvedett sérelmeiteket viszitek bele." Szóval szeretsz drámázni, féltékenykedni? :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.09.19. 12:23:15

@Bundabandi (Cookie Bunny):

Mivel nő, és skorpinyó is, naná, ahogy te is, meg kb minden nő.

mütyür 2013.09.19. 12:25:33

@Bundabandi (Cookie Bunny): már javasoltam egyszer, olvasd újra. benne van.

mütyür 2013.09.19. 12:28:45

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: mostanság egyre kevesebbet drámázok. még kolléga is megjegyezte egyik nap :D

Dr.Rekettyés László 2013.09.19. 12:31:53

@mütyür: Hagyd.
Mi így értelmezzük, ő úgy.

Black.Sheep 2013.09.19. 12:33:46

@plantingC4:
Nézd, korrekt ajánlat, nincs melléduma.
Mellékúrás, az lesz :)

mütyür 2013.09.19. 12:34:01

@Dr.Rekettyés László: cserébe szépen és melegen süt a Nap :))

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.19. 12:48:45

@mütyür: "És ami a legrosszabb, nem volt féltékenység meg semmi dráma: hanem egyszerűen kinevettek. "

Ezt én úgy értelmezem, hogy : Ami a legrosszabb: egyszerűen kinevettek. A nem volt féltékenység, meg semmi dráma, azt szerintem nem erre érti, mármint nem arra, hogy az volt a legrosszabb. Mondjuk én így írtam volna: És ami a legroszabb -nem volt féltékenység, meg semmi dráma - egyszerűen kinevettek. Szóval szerintem az csak a szitunak az érzékeltetése, hogy nem volt dráma, meg felékenykedés. Nem az fáj neki, hogy nem volt. Neki a nevetés fájt. Szerintem. De ezt ugye csak ő tudná megmondani. A szövegkörnyezetből, meg ahogy ír, nekem nem az jön át, hogy a vitát várta volna. Még kettős pontot is rak ": hanem egyszerűen kinevettek"

plantingC4 2013.09.19. 12:50:23

@Black.Sheep: Igen, végül is "korrekt" :D
Vajon a "Férj"-et, hogyan definiálná a 40-es hölgy, mitől lesz számára vajon egy társ, egy partner, egy szerető, egy faszi, egy férfi----->férj?
Bizonyára az is érdekes lehet, ilyen kezdés után :D

mütyür 2013.09.19. 12:55:14

@Bundabandi (Cookie Bunny): én meg nem így :) ez már tényleg az a kategória, amit ő tudna megmondani. én pl. teljesen kihagytam volna, mert semmi köze az egészhez :)

nekem nagyon bibis a történet.

Madpapa 2013.09.19. 13:04:05

@Bundabandi (Cookie Bunny):
"És ami a legrosszabb, nem volt féltékenység meg semmi dráma: hanem egyszerűen kinevettek. "

Itt nem a lány érzésein nevettek. Sokkal inkább azon, hogy a lány semmilyen szinten nem vetélytárs, a kinézete miatt. Nyilván a lány tisztában van önmagával, a kinézetével, de a kinevetés ugye erről szól, hogy kinevetik a kinézete miatt.
Más az ha tudom milyen vagyok, de mindenki óvatosan kezeli ezt az ügyet a környékemen, és megint más az, ha ezt durván az arcomba is tolják.
Aki ezt nem tudja kezelni, ott ez bizony komoly lelki problémát tud okozni. Még jobban magába fordul és még kevésbé lesz önmagával jóban.

Kytia 2013.09.19. 13:09:21

@Dr.Rekettyés László: Én néha még azt is akarom, hogy valaki sírjon miattam. Ha meg régen élnék, elvártam volna a párbajozást.:)

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Na jó, akkor azért nem a hard-core műfajt műveled.:)

@Madpapa: Pontosan. Azon nevettek, hogy "hehe, a kis csotrogány mit képzelt má'". Egyébként az egész a barátnő sara. Mégcsak nem is az, hogy elárulta a csajt, de utólag miért mondja el neki, hogy nevettek? Még mindig jobb lett volna a háta mögött nevetni.

mütyür 2013.09.19. 13:17:32

@Kytia: ugyan már kicsit erőltetett, de el lehet játszani a gondolattal, hogy bnő direkt azért mondta, hogy lekopjon róluk végleg? poszterina csak annyit ír, hogy bnő közelebb került a párhoz, de arról nincs szó, hogy de ő miért távolodott el? hiszen addig elmondása szerint jólérezték magukat egymás társaságában, aztán mégis egyre kevesebb lett a tali...

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.19. 13:22:45

@Madpapa: Én nem gondolom, hogy a kinézete lett volna a baj. Egyszerűen azért, mert akkor már nem a bandához tartozott, máris csúnya, meg ciki lett, még akkor is ha előtte a srácnak tetszett. Nem voltál tini? :D Szerintem ez arra az időszakra a legjellemzőbb.

Nálam volt egy szitu középsuliban. Készült egy osztálykép. Előzménynek annyi, hogy volt pár ember, akivel nem voltam jóban, ugyanis az osztály két részre szakadt. Voltak akik meghúzták magukat, aztán volt ez a kb. 10 ember, akik dirigálni akartak. Középen lehettünk kb. 3-4-en, akik nem fogták be a szájukat. (Azért szerintem most is ilyen vagyok :D) Szóval ezért nagyon orroltak rám. Elkészült ez a kép, hazavitték. Másnap jöttek be. Azt mondja az egyik csaj a másiknak: "képzeld mutattam a barátomnak a képet és megkérdeztem, ki tetszik neki az osztályból. És ő az mondta, a Bundi! Mondtam neki, hogy nem normális, hát hogy néz már ki! Az a zöld nadrág és az a csúnya zöld cipő. Erre azt mondta a barátom, hogy ja tééényleg, már nem is tetszik, milyen csúnya!" Ja és nevettek, rám sandítva, mert tudták, hogy hallottam. Nekem meg tök szarul esett.

Kytia 2013.09.19. 13:23:59

@mütyür: De mire ezt megtudta, addigra már el volt távolodva kellően.

"Aztán úgy alakult, hogy ő mélyebb kapcsolatba került azzal a párral, mint én. És volt, hogy már egyikük se hívott engem, vagy ha elvétve mégis, én mondtam le."

Kytia 2013.09.19. 13:29:47

@Bundabandi (Cookie Bunny): A barátja gyorsan tanult képmutatni, dicséret érte.:D Levette, mit akar hallani a nő. Eleve minek válaszolt a kis botor...:D

Én egyébként Madpapával értek egyet. Azon nevettek, hogy a csapat büdöskéje hogy álmodozott az elérhetetlen titánról. Persze nyilván benne volt az is, hogy addigra már számkivetett lett (ami gondolom, szintén nem véletlen).

mütyür 2013.09.19. 13:30:12

@Kytia: ühm, így van. de nem derül ki, ő azért próbálkozott keresni őket? az "elvétve" meg mit jelent? heti egy taliból lett volna havi egy? azt értem, miért mondta le a talikat, de azt nem, a másik három miért ritkított?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.19. 13:32:39

@Kytia: Én a számkivetettségre szavazok! Küldjünk neki egy Wilsont! :D

plantingC4 2013.09.19. 13:33:08

@Kytia: Ó, igen, a párbajozás, a romantikus múlt ködéből előbukkanva, mai szemmel nézve brutálisnak és idejétmúltnak tűnhet.
Mai agyunkkal és neveltetésünkkel, max. nevetni tudunk rajtuk-de valszeg, ha azok a múltbéli emberek látnának minket mostaniakat, ők is hangosan röhögnének a mi dolgainkon...
Nekem is tetszik a dolgaik intézésének ilyen nyílt, őszinte módja, férfiak voltak ezek valóban, képesek voltak a vélt/valós igazukért, vagy akár a szíve hölgyének jó híréért, akár halálos sebesülést is kockáztatni.
Józan, higgadt, átgondolt dolog párbajozni?
Ki tudja?
Férfias?
Nagyon :D

pretty kitty 2013.09.19. 13:33:17

@plantingC4: Nekem mind edfolmanak hangzik :PPPPPPP XDDDDDDDD En acondom ha lokkzene jakkol cakisz Evlilkeeeeee!!!!!! <3333333 :)))))))))))))

youtu.be/sXd2WxoOP5g

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.19. 13:43:12

XD Napi ökörség:

Ügyfél a befizetéséről küldött igazolást. Lefényképezte a számítógép monitorán az elküldött utalást!!!! Neeeem, nem print srcreen-nel! Mobillal! XD

Madpapa 2013.09.19. 13:45:59

@Bundabandi (Cookie Bunny): pedig biztos lehetsz benne, hogy ez miatt volt. És a "barátnője" is oktalan módon a történet elmondásával ezt akarja a tudomására hozni. Nyilván nem azt mondta neki, hogy "bazmeg olyan ronda vagy, hogy a szén magától is feljön a bányából", hanem egy kicsit nyakatekertebb módon közli ezt vele.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.19. 13:47:28

@Madpapa: Hát jó, te így gondolod. Szerintem meg nem. :P :)

Sadist 2013.09.19. 13:49:47

@Kytia: Úgy látszik, hogy a nőknek tényleg lehetetlen megfelelni. Ha a férfi nem mosolyog, hanem közömbös arccal átnéz a lányon, akkor érzéketlen tuskó, ha meg rámosolyog de nem akar tőle semmit, akkor manipulatív rohadék, aki játszik szerencsétlen lányok érzelmeivel :D
Ha a csaj bármit fektetett volna a dologba, akár csak egy ital vagy vacsorameghívás formájában, akkor megérteném a rinyálást, de így csak röhögni lehet rajta :D

pretty kitty 2013.09.19. 13:50:04

@plantingC4: Jeccuszom Plenting, *paaalbaozaaaasz!!!!* Tudodmit szemmi loccat nem mondtam a lak&lolla, inkabb gitalozzal mint kaldozzal!!!! XDDDDDDDD

pretty kitty 2013.09.19. 13:53:07

@Sadist: "Úgy látszik, hogy a nőknek tényleg lehetetlen megfelelni."

Nemlehetetleeeeeeen!!!!!!! :)))))))) Nekem pl. ez a paszi tokeleteszen megphelelne ;))))))))

gallery.rxmuscle.com/newgallery/DER_4337.jpg

XDDDDDDDDDDDD

pretty kitty 2013.09.19. 13:59:44

Amud viccesz mennyit tudtok vecekedni jedd ien nyomi kisz poszton :PPPPPPPP A caj ed kicit tulelzekeny meg ed kicit tul humoltalan, ennyi.....XDDDDDDDD

Kytia 2013.09.19. 14:01:26

@Bundabandi (Cookie Bunny): :DDD

@plantingC4: Mondjuk ha tényleg mindenki olyan volt, mint a kosztümös filmek hősei (amit azért kétlek), akkor tényleg jót nevetnének a mai ember bénázásain. "Van egy lány, tetszik, de nem hív fel, mit tegyek?" - Mondjuk az ilyeneken.:D
Amúgy bizonyos formája most is van. Pl amikor összeverekednek a nő miatt, az klasszikus, már-már evolúciós műfaj.:)

Madpapa 2013.09.19. 14:01:59

@Vegtelenul Izgato Pica: nem baj ha nem érted, ez tőled nem is várható el :-D

mütyür 2013.09.19. 14:02:18

@Madpapa: hogy miért tenne ilyet a bnő?

Sadist 2013.09.19. 14:03:10

@Kytia: @plantingC4: Párbajt a saját becsületük és igazuk megvédéséért vívtak, nem nők kegyeiért. Egyetlen nő sem ér annyit, hogy vért ontsanak miatta. Szerintem a lovagi tornákkal keveritek.

pretty kitty 2013.09.19. 14:04:52

@Madpapa: Hat igen, az teny h en nem tudhatom mien londanak lenni XDDDDD :DDDDDDDDDDDDDDD

Madpapa 2013.09.19. 14:11:14

@mütyür: mert nem igazán volt barátnő. Ezt csak a poszter gondolta így, hogy barátnő. A "barinő" nem. Amúgy nem vetemedett volna arra, hogy elárulja a barátnőjét. Nyilván a 'barinő' szeretne jobban húzni az újdonsült barátokhoz. Ergo bedob egy ilyen témát, amire nyilvánvalóan tudja, hogy mi lesz a reakció. Nevetés!
Ne félj, nem dobta volna be a témát, ha a csaj 25 éves szőke nagymellű lett volna. Ebben az esetben ugye, a rossz hír hozója lett volna. Na azokat meg sokszor 'kivégzik'.
Tehát ezzel a benyögéssel a barátságukat akarta 'elmélyíteni', jelezve azt, hogy ők fontosabbak neki, mint a szerencsétlen kis nő.
Na? :-)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.19. 14:12:11

@Sadist: Ha egyszeri mosolygásról van szó, akkor aláírom, amit írtál. De több hónapon keresztül, intenzív bámulás a falnak dőlve, kacsintgatás? Szóval nem tudom, máskor fel vagytok háborodva, hogy nem vesszük a jeleket, ha meg az előbbieket TÉVESEN érdeklődésnek vesszük, ki vagyunk röhögve. :P

Kytia 2013.09.19. 14:14:20

@Madpapa: Azért a barátnőben még bújkálhat valami a hőn áhított féltékenységből...:P

@Sadist: Ki mondta, hogy érzéketlen tuskó? Közömbösnek lenni szabad. Mosolyogni is. Mézesmadzagot húzogatni...na, az nem illendő. Fordított esetben sem szoktátok szeretni, úgy rémlik...:D

Sadist 2013.09.19. 14:19:29

@plantingC4: Az durva.

"A 25 és 29 év közötti férfiak fele még soha nem élt együtt partnerével, nőknél 30 százalék ez az arány. A 17 éves lányok enyhe többségének a megkérdezés pillanatában éppen van pasija, ez az arány folyamatosan növekszik az életkor előrehaladtával, de férfiaknál még a 30 felé közelítők harmada is szabad."

Madpapa 2013.09.19. 14:20:18

@Bundabandi (Cookie Bunny): na az ilyen kacsingatásos dolog azért mutat valamit. Azt hogy a pasi egy nagy képmutató! Valójában szúrná a pinket ezerrel, mert nem erkölcsi aggályai vannak. Sokkal inkább meg van szorítva a kis köcsög a feleség részéről.

mütyür 2013.09.19. 14:22:17

@Bundabandi (Cookie Bunny): én szóba sem állnék olyan pasassal, aki kacsintgatva "flörtöl". milyen pökhendi pojáca az ilyen!?

Kytia 2013.09.19. 14:25:21

@Madpapa: Á, még ez sem feltétlenül. Meséltem fentebb a főnökömet, aki véreskezű erkölcsrendész volt mindig is. Aztán mégis mindenkivel szemezett, méghozzá hónapokig. Az bezzeg belefért. Nem is értem, miért nem vágtam a fejéhez (mert fostam), hogy mit szónokol már, amikor ő meg hülyít boldog-boldogtalant.

"Valójában szúrná a pinket ezerrel, mert nem erkölcsi aggályai vannak. Sokkal inkább meg van szorítva a kis köcsög a feleség részéről."

A barátom meg ezektől szokott hányni. Elkezdtük nézni a Modern Family-t, abban van egy ilyen arc, azt folyton meg akarja gyilkolni.:D

Kytia 2013.09.19. 14:27:08

@mütyür: A kacsintgatás tényleg sok, túlzott önbizalomra vall. De van olyan, aki csak néz, ráadásul nagyon sokatmondóan. Na, az a veszélyesebb. Főleg ha még némi aggodalom is csillog a szemében, hogy vajon visszanézel-e. Azt elég könnyű komolyan venni (hülye fejjel).

plantingC4 2013.09.19. 14:27:11

@Vegtelenul Izgato Pica: Nem hibáztatlak, hogy neked mind egyformának hangzik, még kinőheted, majd szurkolok :D:D :D
Avril cuki, de sztem nem ott kezdődik a rock, hogy úgy NÉZÜNK KI mintha, hanem úgy is teszünk...:D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.19. 14:29:00

@mütyür: Olyannal én sem. Meg aki "cicceg", "pisszeg", utánam fütyül, azzal sem.

mütyür 2013.09.19. 14:33:11

@Kytia: @Bundabandi (Cookie Bunny): na jólvan, örülök, hogy ronda vagyok és nem kellett soha ilyesmit eltűrnöm :D

Bölcs Jaroszláv 2013.09.19. 14:34:01

@Kytia: Várjá máá'! Ez azért kissé túl van lihegve sztem. Rendben, 17 évesen első nekifutásra megeszel egy ilyen trükköt. De ne mondd már, hogy semmit nem tanultok belőle, és másodszor, harmadszor, ötödször, tizedszer is meg lehet veletek csinálni! Az más kérdés, hogy az a csöpögő nyálú birka, aki csinálja, az is megérdemel egy kis "fa testápolót"
:DD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.19. 14:34:57

@mütyür: És a féket (vagy mit) cöccögtető buszvezetők? Olyan sem volt? :)

mütyür 2013.09.19. 14:36:13

@Bölcs Jaroszláv: ha vki amúgy szimpi, tetszik nekünk, akkor simán félre tudunk tenni minden tapasztalatot :D

Madpapa 2013.09.19. 14:42:36

@mütyür: és a kőbe vésett elvek is hirtelen semmivé válnak a kőtáblán :-)

mütyür 2013.09.19. 14:42:42

@Bundabandi (Cookie Bunny): hogy mit csinálnak? :D

eccer volt héven, szokásos rázkódással halad, nyár, szerencsétlen srác velem szemben már nem tudta kínjában hova nézzen, csak ne a rázkódó melleimre :DD

Bölcs Jaroszláv 2013.09.19. 14:43:15

Ja, egyébként bocsánatot kívánok, hogy még csak most reagáltam a reggeli kommentre, de fontos aludnivalóm volt (lévén csütörtök, amikor ugyi szabadnapos vok).
:DD
@mütyür: Ja, hát akkor ne tessék nyüszögni! Az egy dolog, hogy valaki tetszik, de ugye az adott esetben, azon kívül, hogy időnként görcsbe rándul a szeme a metrón/villamoson/buszon/tököm tuggya hol, semmi olyasmit nem tudtok róla, ami miatt azt mondhatnátok, hogy hú de bejön nekem a srác. Nekünk is megfordul időnként a fejünkben (nekem különösen, lévén, hogy rendre a BGF-hez legközelebbi megállón szoktam felszállni/leszállni és elegendő mennyiségű jó, nagyon jó és kevésbé jó "ágybetétet" látok), hogy de jó lenne megdugni ezt vagy azt, de ennyi attól még nem ábrándozunk róla hetekig/hónapokig!
UFFF!

Bölcs Jaroszláv 2013.09.19. 14:43:59

@mütyür: Milyen hülye gyerek volt! Én olyankor le sem veszem a szemem róla!
:DDDD

plantingC4 2013.09.19. 14:45:12

@Vegtelenul Izgato Pica: :D:D:D nem tok gitározni, dobolok esetleg :D

@Sadist: Sehol nem írtam, hogy a nők kegyeiért vívtak párbajt, vétel.
Fussunk neki még egyszer :
"képesek voltak a vélt/valós igazukért, vagy akár a szíve hölgyének jó híréért"

Ebben hol van, hogy a nő kegyeiért küzdöttek?

Kissé régies dolog ez a "jó híre valakinek", gondolom ez zavart meg, de segítek, mert ilyen cuki vagyok :D

Ilyen esetben nem a hölgyért küzdöttek, hanem a hölgy helyett, ugyanis abban a korban még ilyen szexista genyó volt mindenki, hogy például férfiak csinálták a férfidolgokat, nők meg a nőieket és véletlenül sem keverték össze, kinek-hol a helye...nem fogott kardot vagy pisztolyt egy nő, így a lovag-ismétlem HELYETTE- küzdött.

Na, basztatni, csak pontosan, szépen, ahogy a csillag megyen... :D

Bölcs Jaroszláv 2013.09.19. 14:48:14

@plantingC4: "csak pontosan, szépen, ahogy a csillag megyen... " Hogy ez mennyire hasonlít az én ars poeticámra: "dolgozni csak lassan, szépen, ahogy a csiga megy a réten..."
:DD

pretty kitty 2013.09.19. 14:51:00

@Bundabandi (Cookie Bunny): "És a féket (vagy mit) cöccögtető buszvezetők? Olyan sem volt? :)"

LOFLMAO!!!!!! :DDDDDDDDD Epp a Mekibe julok esz a tobbijek el nem tuddak kepzelni mitol lett hiltelen ekkola lohogogolcom!!!!! XDDDDDDDDDDDD

*...ESZ A FEKEC COCCOGTETO BUCVEZETOOOOOK???* XDDDDDDDDDDDDDDDDDD

plantingC4 2013.09.19. 14:51:18

@Sadist: "A 25 és 29 év közötti férfiak fele még soha nem élt együtt partnerével, nőknél 30 százalék ez az arány."

Amúgy félelmetes, de simán lehet igaz egy olyan verziója is ennek, hogy:

A most 25 és 29 év közötti férfiak felének még egyáltalán nem volt semmiféle partnere, nemhogy élt volna együtt bárkivel is eddig...

plantingC4 2013.09.19. 14:52:40

@Bölcs Jaroszláv: jó taktika :D
egyszer láttam egy embert, aki megevett élve egy csigát úgy ahogy volt, bekapta és lenyelte és ennyi volt :D

pretty kitty 2013.09.19. 14:53:23

@Bölcs Jaroszláv: Megbocatunk Jaloclav.....tejamud van oan nap amikol dolgozol iiisz?? ;)))))) XDDDDDDDD

pretty kitty 2013.09.19. 14:56:26

@Bölcs Jaroszláv: "Én olyankor le sem veszem a szemem róla!"

Naon helyesz, nem am pazalolni jaz enelgijat a cemizmok pheleszlegesz mozgataszavaaaaal!!!! ;)))))))) XDDDDDDDDDD

Bölcs Jaroszláv 2013.09.19. 14:56:50

@Vegtelenul Izgato Pica: Hááát, nem szívesen, de igen, előferdül, hogy rákényszerülök. Jóvanna, különben is mit izélgetsz a múltkor péel szombaton is dolgoztam, és két egymást követő héten is én voltam az ügyeletes. Szóval az ilyesmit muszáj lecsúsztatni, mert nem fiozetik ki!
:P
@plantingC4: Én csigát eddig élve még nem ettem, csak főve. De nem volt különösebben jó íze. Mint ahogyan a békáért sem rajongok. Megeszem, mert én egy jólnevelt ember vagyok, és mindent megeszek amit elém tesznek és étel kinézete van, de nem ízlik.

Sadist 2013.09.19. 14:58:12

@Bundabandi (Cookie Bunny): @Kytia: A különbség az, hogy a férfiak ha akarnak valamit, akkor odamennek a nőhöz. Az nagyon nem mézes madzag, ha egy férfi nem közömbösen viselkedik egy nővel.
Mézes madzag az, amikor a csajok húzzák a férfiak agyát, sikerül kicsikarni néhány randit, szívességet, fuvarozgatást, érdeklődést, aztán ártatlan boci szemekkel mondják, hogy "de hát mi csak barátok vagyunk, nem?"

Hurri Kán 2013.09.19. 15:02:15

@mütyür:
Fogaggyunk, kicsit még ki is dobtad őket némi diszkrét előrehajlással, hogy szegény srácnak még jobb legyen ;)

Sadist 2013.09.19. 15:03:12

@plantingC4: Akkor vedd úgy, hogy csak Kytianak ment a hsz.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.19. 15:06:09

@mütyür: Azok kb. minden nőnek, aki bejön nekik "cöccögtetnek" én úgy vettem észre. Legalábbis amerre én járok, ott vannak ilyenek. XD

pretty kitty 2013.09.19. 15:06:36

@plantingC4: OK jakkol dobolj mindecc cak ne kaldozz XDDDDD :)))))))))))))

Sadist 2013.09.19. 15:07:26

@plantingC4: Biztos van köztük olyan is, de inkább a jelenség a durva és megdöbbentő, hogy a 20-30 közötti csajokat mennyire nem érdeklik a velük egykorú férfiak.

Kytia 2013.09.19. 15:08:17

@mütyür: Nem szépség kell ehhez, csak fogékonyság. Kiszagolja az áldozatát az ilyen.:D

@Bölcs Jaroszláv: Én mindig azt hiszem, hogy nem lehet, aztán meg kiderül, hogy lehet. Nehezíti a dolgot, hogy a valódi párkapcsolatok is sokszor ugyanígy indulnak. Sőt, sokszor azoknál is van némi női türelmetlenkedés az elején. Volt már barátnő, akinek azt ajánlottam, hogy hgyja a francba a srácot, küldje el, mert csak szórakozik vele, aztán pár hónapra rá összejöttek. Csak onnan lehet tudni, mi az ábra, ha tényleg fél év eltelte után sincs semmi lépés, és nagyon erős ziccer helyzeteket is kihagy a pasi. Az azért világos üzenet, de amíg addig eljutsz...

@Sadist: Az IS mézesmadzag. Meg emez is.

Madpapa 2013.09.19. 15:10:06

@Sadist: hanem akkor kik érdeklik őket?

Kytia 2013.09.19. 15:11:01

@Sadist: "Akkor vedd úgy, hogy csak Kytianak ment a hsz."

Ha pasikkal nem megy a kardozás, rátámadsz a gyengébb nemre? Bátor szív lakozik benned, hős lovag, mindig tudtam.:D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.19. 15:11:21

@Sadist: "A különbség az, hogy a férfiak ha akarnak valamit, akkor odamennek a nőhöz." Hahahahaha! Akkor miért vannak a PUA táborok? :P :D

De ha én nem vagyok közömbös, hanem mondjuk szimplán kedves és rámosolygok, akkor kacérkodom, mi? Pfff

Kytia 2013.09.19. 15:15:19

@Bundabandi (Cookie Bunny): Rólam már azért is gondolták, hogy bejönnek nekem, mert bunkó voltam, illetve pontosabban csúnyákat mondtam rájuk. Velünk ellentétben nekik nincs szükségük kacsintgatásra, hogy azt képzeljék, bejönnek nekünk. Már ha térd fölé érő szoknyát viselsz, arra is azt hiszik, hogy a kedvükért vetted fel.:D

Bölcs Jaroszláv 2013.09.19. 15:15:44

@Bundabandi (Cookie Bunny): Igenis kacérkodsz! Továbbá arra kényszeríted pl. szegény, szerencsétlen kollégáidat (fejvesztés terhe mellett), hogy gémkapcsokat dobáljanak a pólódba!
:DDD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.19. 15:16:19

@Sadist: Mit jelent a velük egykorú? Szerintem a nők nagy %-a a pár évvel idősebb férfiakat részesíti előnyben. Ismerősi körömben kb. a 4-8 év közötti korkülönbség az átlag.

Bölcs Jaroszláv 2013.09.19. 15:19:05

@Kytia: "Már ha térd fölé érő szoknyát viselsz, arra is azt hiszik, hogy a kedvükért vetted fel.:D " Mijazhogy! Meg vagyunk róla győződve, hogy pontosan ez történt! Ti vagytok a hibásak! Minek vesztek fel olyan bikavadító cuccokat!
:DDD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.19. 15:19:10

@Bölcs Jaroszláv: Tényleg! Mostanában nem is dobált! Mellőzve vagyok brühühühü. Igaz postás gumival lődözzük egymást, mint a kölykök. XD

@Kytia: Na igen, nekik minden jel! :D

Kytia 2013.09.19. 15:24:42

@Bölcs Jaroszláv: Persze, hogy ezért vesszük fel. Hogy megerőszakoljatok este a sötét utcán, aztán halálra fojtogassatok és végül felgyújtsátok a tetemünket. Mi másért?:D

Kytia 2013.09.19. 15:25:58

De azért az a pasi se háborodjon fel, akit hónapokig tartó szemezés után váratlanul meg találnék mogyorózni hátulról. Mindek viselkedik félreérthetően a hülyegyerek?:D

Bölcs Jaroszláv 2013.09.19. 15:28:01

@Kytia: Annyira hülye vagy! Ez nem vicc! Vannak azért fokozatok! Az általad említett eset egyáltalán nem vicces! És a többség nem is ezt teszi.

mütyür 2013.09.19. 15:30:04

@Kytia: ne gyere azzal a sablonszöveggel, hogy magad miatt veszed fel a minit. uuttttyaaankérem!

Hurri Kán 2013.09.19. 15:30:19

@Bölcs Jaroszláv:
Nem. Előtte bezárja valami sötét pincébe, kikötözi, durván megalázza, párszor még megerőszakolja, csak utána fojtja meg. :D

Bölcs Jaroszláv 2013.09.19. 15:31:29

@mütyür: Igen, igen! Jól mondod mütyesz! Kizárólag miattunk (pasik miatt) vesz fel minit Kytia kollegina! Ezt próbáltam én is kinyögni az előbb, amit kemény erőfeszítéssel sikeresen félreértett!
:DD

Kytia 2013.09.19. 15:32:08

@Bölcs Jaroszláv: Egy egyáltalán nem viccelő, egyébként híres, tv-ben is szereplő pszichológus mondta egyszer nekem szemtől-szembe, hogy a nemi erőszak leggyakoribb oka, hogy a nő kihívó öltözékkel "félreérthető üzeneteket" küld a férfinak, aki ezt félreértve teszi, amit tesz. Amikor visszakérdeztem, hogy és a határozott elutasítás, sikoltozás és segítségért kiabálás nem elég egyértelmű jelek a férfinak, hogy talán mégsem úgy kellett vón érteni a dolgokat, ahogy...akkor válasz helyett csak nagyon csúnyán nézett rám.
Szóval egyetértek, ez nem vicc. Ez a véres valóság, kéremszépen.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.19. 15:32:42

@Hurri Kán: Asszem kár volt lazítanom a láncaidon! Hány muslicát fogtál ma? :D

Kytia 2013.09.19. 15:32:52

@mütyür: Nem magam miatt, de lehet, hogy a három és fél milliárd férfi közül egy másik miatt.:D

Hurri Kán 2013.09.19. 15:33:39

@Bundabandi (Cookie Bunny):
Taktikát változtattam. Nem kapkodok utánuk, a közelbe csalogatom őket :D

Bölcs Jaroszláv 2013.09.19. 15:34:04

@Kytia: Jaj, ne gyere nekem a pszichomókusokkal, én még egyet nem láttam, aki boldog párkapcsolatban élte volna le az életét: szinglik, elváltak, önmagukkal meghasonult agglegények. A saját kapcsolataikat sem tudják sikeresen kiépíteni, megtartani, és még ők akarnak észt osztani!

Bölcs Jaroszláv 2013.09.19. 15:35:26

@Kytia: Na aszt próbáld meg te....,hogy másokkal is kacérkodj!

pretty kitty 2013.09.19. 15:36:21

@mütyür: A teld fole jelo jaz mal mini?? XDDDDDDDDD Akkol en leginkabb miklokat meg nanokac coktam holdani.....telmeceteszen cakisz esz kizalolag *magammijaaaaaatt!!!!* ;))))))) XDDDDDDDDD

mütyür 2013.09.19. 15:36:57

@Kytia: ez okés, csak ugyebár a férfiak szeretnek nézelődni :) és ha van mit, miért ne tennék? :)) az erőszakolás mástészta. azok betegek és nincs bennük semmilyen visszatartó erő (sem erkölcsi, sem társadalmi). most mintha megint lett volna ribancséta bp-n... szóval naaa...véleményes.

mütyür 2013.09.19. 15:38:48

@Vegtelenul Izgato Pica: pfff :DD kedvencem, amikor csajok felhúzzák a minit (rövidet, tessék :P), aztán egész nap azzal vannak elfoglalva, hogy húzogatják lefelé :))

plantingC4 2013.09.19. 15:40:10

@Sadist: Ok, úgy veszem.

Sajna az.
A témában képben lévőnek érzem magam, azt hiszem merném mondani, hogy értem és felfogom az okát, hogy miért ilyenek a csajok, még merném védeni is őket, hogy egyszerűen nem tudnak máshogy viselkedni, nincs rá lehetőségük, ez van beléjük kódolva, ugyan akkor nem védem, mert ha mi férfiak tudunk uralkodni az ösztöneinken, hogy ne minden nőstényt akarjunk magunkévá, akkor a csajok is vehetnék a fáradtságot, hogy a mai világban, ne millió éves ösztönök szerint viselkedjenek, hanem gondolkodjanak is, mint mi.
Ellentmondásos, mert modern nőként kell viselkedniük, boldogulniuk, túlélniük és a velük szembeni elvárások, meg millió éves ösztönök működését feltételezik, sőt elvárjuk/ják...
Kedvenc "nincsválaszrá"kérdésemmel zárnám itt ezt, mert estig lehetne vesézni :

Ha ellentmondásos dolgokat erőltetünk együttműködni, miért csodálkozunk, hogy nem fog működni a modell vagy gyakorlatilag hibahatárnyi százalékban működik sikeresen?

@Vegtelenul Izgato Pica: Nem fogok kardozni ígérem, inkább tényleg megyek dobolni, úgy is vettem most egy ilyet, www.google.hu/imgres?imgurl=http://www.musicstoreinc.com/products/images/p2002c_01.jpg&imgrefurl=http://www.musicstoreinc.com/?content%3Dproducts%26mn%3D2%26title%3DPearl%26cat%3DDrums%2Band%2BPercussion%26brand%3DPearl%26PHPSESSID%3D34decff696f3136ba7bc09796c091fa8%26%26PHPSESSID%3D34decff696f3136ba7bc09796c091fa8&h=588&w=700&sz=41&tbnid=1A6I47zTN4DWvM:&tbnh=90&tbnw=107&zoom=1&usg=__xKdxqM-oimwVoGdXk3hp3QyDNBs=&docid=HEIoqteN8UETJM&sa=X&ei=eP46Up-sCIbJtQbgvIDgDg&ved=0CDkQ9QEwAA&dur=603

höhö, szekszy link mi ? :D

nagyon izgulok milyen szuper lesz vagy milyen hiperszuper lesz? :D:D:D

Kytia 2013.09.19. 15:40:17

@Bölcs Jaroszláv: Attól még sokan bedőlnek nekik és dobálóznak a bölcseleteikkel. Én nyilván vettem, hogy hülyeségeket beszél, de hányan vannak még hasonló állásponton? Egyébként az összes hazai és nemzetközi vizsgálat azt mutatja, hogy a lakosság nagy részénél, még nők többségénél is, az a vélekedés járja, hogy a nők elleni erőszak a nők hibája. Én magam is folyton ezzel szembesülök, legalábbis sokszor hallottam ilyet, hogy "jó, hát az egy kurva volt, láttad a ruháját?". Ez konkrétan a környezetemben hangzott el. Szóval vigyázni kell ezzel. A nők a férfiaknak akarnak tetszeni, ez oké, de nem mindnek és nem akármilyen formában.
Különben meg azért hordok minit, mert ha nem vagyok csinos, kiröhögnek, mint a posztert.:)

Kytia 2013.09.19. 15:43:18

@Bölcs Jaroszláv: Na tessék. A bántalmazás összes formája előjön.:D

@mütyür: Milyen ribancséta?

Bölcs Jaroszláv 2013.09.19. 15:46:01

@Kytia: Ajvé, mingyá elsírom magam! Ez egy huszonkettes csapdája! Ha nem vagy csinos kiröhögnek, ha csinos vagy megerőszakolnak! Át kellene költöznöd Szaúd-Arábiába, ott senki sem röhögne ki hogy csadorban jársz (és csak alatta van Triumph meg tanga, meg Gucci meg ilyesmik.)
:DDD

Sadist 2013.09.19. 15:46:43

@Kytia: Mi lenne ezen mézes madzag? A csajnak semmi befektetéssel nem jár egy ilyen kacsintgató faszi. Jó, hogy nem írod azt, hogy az ilyen férfiak kihasználják a szerencsétlen nőket.
Ilyen alapon a nők is 24/7 húzzák a mézes madzagot a faszik előtt a szűkre szabott ruhákkal, magas sarkú cipőkkel, mély dekoltázsokkal.

Bölcs Jaroszláv 2013.09.19. 15:48:37

@plantingC4: "ne minden nőstényt akarjunk magunkévá.." Hát persze: nem kell minden nőt feltétlenül megdugni, de törekedni kell rá, hogy minél többet dugjon meg az ember közülük (biztos ami biztos)!
:DDD

mütyür 2013.09.19. 15:48:47

@Kytia: slutwalkbudapest.blog.hu/ a lényeg, hogy a nők bármilyen ruhában flangálhatnak az utcán, a férfi türtőztesse magát :) tetszeni fog :)))

pretty kitty 2013.09.19. 15:49:38

@plantingC4: Fuh naon cekcy *.* XDDDDD Elocol acittem vmi kondigep XDDDDDDDD

Kytia 2013.09.19. 15:50:18

@Bölcs Jaroszláv: Így van. Ha nem vagy csinos, olyan szinten mellőznek, hogy annak már néha-néha anyagi kárát látod, nem beszélve számos megalázó helyzetről, aminek ki vagy téve. Ha csinos vagy, akkor meg félreértik, igaz a legtöbbje normális, és nem von párhuzamot rögtön, hogy biztos pont őmiatta öltöztél fel.:D

@Sadist: Fáradok. Nem ígérhetem, hogy ezt most tovább fogom magyarázni.:)

Bölcs Jaroszláv 2013.09.19. 15:50:18

@Kytia: Azt pedig még nem is említettem, hogy ha olyan övig érő szoknyákat mersz felvenni, amelyekből nyakig kilátszik a tavalyelőtti vakbélműtét helye, akkor hátrakötöm a sarkad!
:DDD

Sadist 2013.09.19. 15:50:45

@Madpapa: Az idősebb faszik.

@Bundabandi (Cookie Bunny): Kb. 2 év +/-
De ahogy írod is, inkább 4-8 szokott lenni, és rendszerint a férfi javára. Kérdés, hogy miért van ez?

Kytia 2013.09.19. 15:51:57

@Bölcs Jaroszláv: Látom, nem akarod félreérteni a jeleimet.:D

mütyür 2013.09.19. 15:53:13

@Vegtelenul Izgato Pica: én aszittem, step aerobikra fog járni :D

Sadist 2013.09.19. 15:53:47

@Bundabandi (Cookie Bunny): "De ha én nem vagyok közömbös, hanem mondjuk szimplán kedves és rámosolygok, akkor kacérkodom, mi? Pfff"

Nem, akkor szimplán kedves vagy. De ha fogadod a férfi közeledését (nem utasítod vissza a randi ajánlatait) és még azt is kommunikálod felé, hogy bejön neked és lehet valami, utána pedig lepattintod, akkor joggal kapod meg a rafinált ribanc jelzőt.

Bölcs Jaroszláv 2013.09.19. 15:58:13

@Kytia: Én virtuállatiasan kurvára okos vagyok és nem értek félre semmit, és van humorom, tökéletes vagyok, és tökéletesen szerény. Ezt eddig nem tuttad rólam? Ja és kurva jó a hejjesírásom!
:DD

plantingC4 2013.09.19. 16:01:06

@Bölcs Jaroszláv: "nem lehet, de törekedni kell rá" <-----életem :D

@Vegtelenul Izgato Pica:
ha nem jól állítod be, akkor simán kondigép lesz, combosító, nem jó mert, akkor alig bírok hazatekerni utána! :D

Sadist 2013.09.19. 16:10:40

@Kytia: Nem a nők hibásak, hanem gyakran nekik is van felelősségük. Csak ha valaki felveti, hogy ha a nők esetleg nem mászkálnának egyedül, részegen, közszemlére tett másodlagos nemi jegyekkel amúgy is rossz hírnevű környéken, mert úgy kisebb eséllyel lesznek nemi erőszak áldozatai, akkor rögtön nőgyűlölőnek lesz megbélyegezve, lásd ribisétát kiváltó rendőri nyilatkozatot.
Ha otthagyom a Porschémat nyitott ajtóval a főút szélén és ellopják, akkor ki a hibás? Az tiszta sor, hogy a tolvajt le kell csukni, de nekem esetleg nincs felelősségem a dologban? Nekem jogomban áll hülyének lenni következmények nélkül?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.19. 16:17:59

@Sadist: Nyilván csak a magam nevében tudok szólni. :) Nekem azért az idősebbek, mert már komolyabbak.

Vegyük pl. a gyerekvállalást. Egy 25 éves nő esetleg már gondolkozik a családalapításon, de egy 25 éves férfi szerintem még nem nagyon, legalábbis ritkaság. Ha vesszük a 4-8 évet, egy 29-33 éves férfival nagyobb az esély erre.

Aztán vegyünk az egzisztenciát. Egy 25 éves férfi ált. a karrierje elején van (már aki), még nagyon hajt, hogy elinduljon a ranglétrán felfelé, vagy hogy legyen mondjuk egy vállalkozása és beindítsa az üzletet stb. stb.. Esetleg még tanul valahol. Ilyenkor még megy a bulizás, csajozás ezerrel. Egy 29-33 éves már némileg előrébb tart, sokkal inkább lehet társ, mint egy fiatalabb. Valószínű van biztos keresete (legalábbis reméljük), amivel már közösen bele lehet vágni nagyobb dolgokba is.

Szerintem talán ezért. Nyilván van még ezer ok rá.

Αphelion 2013.09.19. 16:24:06

@Sadist: "Ha otthagyom a Porschémat nyitott ajtóval a főút szélén és ellopják, akkor ki a hibás?"

Jogilag a tolvaj, erkolcsileg is a tolvaj, neked max a helyi kozbiztonsagi statisztikak ismeretenek a hianyat lehet hibakent felroni...

Madpapa 2013.09.19. 16:26:43

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Valószínű van biztos keresete (legalábbis reméljük), amivel már közösen bele lehet vágni nagyobb dolgokba is."

Ez a mondat gyönyörű :-)
A pasi keresetével lehet közös dolgokat finanszírozni. Köszönöm Herr Freud! :-)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.09.19. 16:30:01

@Madpapa:

Nyilván az erőforrások közös felhasználására értette. De valóban lehet úgy is értelmezni, hogy csak várja hogy a segge alá rakják a dolgokat :)

Madpapa 2013.09.19. 16:32:33

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Bunda ezt így is értette a második mondatod szerint. Én meg erre voksolok :-)))))

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.19. 16:38:54

@Madpapa: Jaj hát tudtam, hogy ebbe bele fogtok kötni! Mert minden nő csak a pénzre megy, ez már beleégett az agyatokba! Azért ha a nő elmegy szülni, fontos az a másik biztos kereset. Meg egy keresetből nem nagyon lehet lakást venni pl.

KÖZÖSEN -> két keresetből

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Igen, az elsőre gondoltam.

Madpapa 2013.09.19. 16:42:39

@Bundabandi (Cookie Bunny): nem kell magyarázni :-) Le van írva :-D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.19. 16:45:20

@Madpapa: Akkor hidd azt, amit bele akarsz látni!

Madpapa 2013.09.19. 16:47:28

@Bundabandi (Cookie Bunny): nem hiszem! Tudom! Nagy különbség ;-)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.19. 16:50:12

@Madpapa: Mert ismersz és tudod, mi? No comment!

Kytia 2013.09.19. 17:13:21

@Bölcs Jaroszláv: Látom látom.:D

@Bundabandi (Cookie Bunny): Jajj, Bundi, ne fáraszd már magad ezzel a témával, sehova sem vezet ez a vita soha.

Igen, srácok, a nőket vonzza a pénz, tudjuk, hogy sokkoló, aludjatok rá egyet, vagy igyátok le magatokat, hátha jobb lesz.:) Ha nem, még mindig választhatjátok a remete életet.:))

@Sadist: Neked jogodban áll otthagyni nyitva a Porschét és neki továbbra sincs joga ellopni. Egyébként nem mindenhol lopják el kapásból, csak a balkánon, ahova kishazánk is tartozik, ilyen szempontból legalábbis. De nyilván erre azt lehet mondani, hogy sejtheted, hogy baj fog történni. De azért remélem, ott még nem tartunk, hogy ugyanekkora legyen a valószínűsége a nemi erőszaknak egy lengébb ruha miatt, ugye?

Sadist 2013.09.19. 17:42:07

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Egy 29-33 éves már némileg előrébb tart, sokkal inkább lehet társ, mint egy fiatalabb. Valószínű van biztos keresete (legalábbis reméljük), amivel már közösen bele lehet vágni nagyobb dolgokba is."

AHAHAHÜHÖHAHÜÁRGHHH nyerítek :D Khm-khm, elnézést. Szerinted ilyen sokat számít egy férfi egzisztenciája a párkapcsolat terén? Hol marad a nagyszeri, ami csak úgy megtörténik?

Sadist 2013.09.19. 17:49:13

@Aphelion 2013: Pontosan ugyanez van nemi erőszaknál is. Mégsem hallottam még egyszer sem, hogy tulajdonosgyűlölet, meg áldozathibáztatás, ha valaki megjegyzi, hogy nem ártott volna bezárni a járgányt.

plantingC4 2013.09.19. 17:55:57

hm, hm jó kis körök mennek ma, kis aláfestés ? :D

www.youtube.com/watch?v=l47cEYQIbCA

esetleg,

www.youtube.com/watch?v=iMIhih6B9fc

puszykah !4!!

Sadist 2013.09.19. 17:57:50

@Kytia: Megerőszakolni sem fognak egy nőt mindenhol attól, hogy ki van rakva a fél melle. Ha egy nő úgy öltözik, mint egy kurva, úgy viselkedik, mint egy kurva, akkor nagyobb eséllyel fogják kurvaként is kezelni. Amit ezek a ribisétás idióták akarnak, hogy a nők úgy öltözhessenek, ahogy akarnak, de a kellemetlen következményét már nem akarják vállalni, hanem helyette nyüszítenek az igazságszolgáltatásnak, rendőrségnek, hogy védje meg őket.
Én nem mászok be az állatkertben az oroszlán ketrecébe úgy, hogy egy cupák lóg ki a zsebemből, mert tudom, hogy baj lesz belőle. Ezek az idióták viszont be akarnak mászni talpig baconbe göngyölve, csak mert joguk van rá.

Αphelion 2013.09.19. 18:39:09

@Sadist: Mert azt nem is hangoztatjak annyit, mint az oltozkodeses dolgot egyesek. Ha a tulajt hibaztatnak azert, mert valami kocsog ellopta a kocsijat, ugyanugy nem lenne igazuk mint azoknak akik a csajt hibaztatjak amiert valami kocsog megeroszakolta.

A kurvas dolgot meg nem is nagyon ertem miert emlited, attol hogy valaki prostitualt attol meg nem lesz szabad megeroszakolni. A taxit se szabad ellopni csak azert mert taxi...XDD

Sadist 2013.09.19. 21:15:04

@Aphelion 2013: Fogd már fel te is, hogy senki nem is mondta, hogy jogos és szabad lesz az erőszak amiatt, mert a nő kihívóan öltözködik vagy viselkedik. De felelőssége még lehet, csak valamiért mindig le akarják rázni magukról.

Αphelion 2013.09.19. 21:21:06

@Sadist: Mitol lenne felelossege?

alebzsaflab 2013.09.19. 21:28:10

@Bundabandi (Cookie Bunny): Ez nem ökörség. Megörökítette, hogy ő mit lát. Ezzel igazolta. Print screen-ből akármilyet lehet csinálni. Meg az ott lesz a telefonon. Amikor bemegy reklamálni - mert kénytelen lesz bemenni - akkor kéznél lesz. Örülj neki, hogy a fax már kihalt. XD

Sadist 2013.09.19. 22:03:04

@Aphelion 2013: Jaaaaa, hogy nőnek nem lehet felelőssége, értem már. Akkor itt meg is állnék, Vágó úr.

Egyik nyári sztori, hogy valamelyik fesztiválon a kiscsaj csatak részegre itta magát, összejött két alkalmi faszival, aztán reggel egy hotel előterében ébredt piával a kezében és azt gondolta, mekkora király, hogy átbulizta az éjszakát és egy patinás hotelben tért magához. Aztán beugrott pár emlékfoszlány, hogy a két sráccal volt szex is az éjszaka folyamán, de mivel erősen ittas volt, ezért erőszaknak minősül.
Szerintem azzal, hogy mértéktelenül piált, bizony felelőssége van abban, hogy ilyen helyzetbe került. A két srác büntetőjogi felelősségéhez természetesen nem fér kétség.

A másik véglet pedig a pécsi pszichológus lány esete, akinek az volt a "bűne", hogy egyedül ment haza. Nem volt részeg, nem viselkedett vagy öltözött kihívóan, mégis sajnos áldozat lett. Ennél az esetnél nem is olvastam olyat, ami a lány felelősségét firtatta volna, mert tényleg ártatlan áldozat volt és nem volt felelőssége abban, hogy ez történt vele.

Frigyes ur 2013.09.19. 22:10:15

@Aphelion 2013: Kollektív bűnösség. A nemi erőszaktevőt is anya szülte, ergo a nők felelősek azért, hogy világra jött. Sajnos a hülyék létezéséért is ily módon felelősek a nőstények.
:)

@Sadist: Ja, már rájöttem a hsz.-aidból, hogy szexista nézeteket hangoztató troll vagy, ami napjainkban sajnos kiábrándítóan klisévé vált a világhálón.

Sadist 2013.09.19. 23:19:19

@Frigyes ur: blablabla troll blablabla szexista blablabla
Gyerünk, tudsz te ennél többet is. Vagy kisegítselek néhány kulcsszóval?
i.imgur.com/LIMRk.jpg

plantingC4 2013.09.20. 00:43:48

@Sadist: Mi folyik itt ?
4 óra dobolás után, ez így sok már nekem, csak azt mondanám, hogy, ha rá akarsz világítani valamire, hogy más is észre vegye, amit mutatni akarsz, nem feltétlenül fogják meglátni, ha a torkukon dugod le az elemlámpád, majd miután rájössz, hogy így sem látják, még szét is vered a fejükön azt...

néha érdemes eljárni futni, vagy ha az nem megy, legalább igyál rendesen

Sadist 2013.09.20. 08:01:50

@plantingC4: Nem én szartam a szoba közepére, úgyhogy ne rajtam kérd számon bűzt.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.20. 08:23:12

@Sadist: Miután majdnem 4 évig eltartottam egy pasit, hát igen sokat számít! :P

Joe69 2013.09.21. 02:30:44

@Kytia: naná,csajok ugye nem szemeznek csak úgy buliból pasikkal,és pasifelhőt sem építenek,ugye ?:) Posterina életkora meg talán el lett írva, nem 22 anem 12.

Kytia 2013.09.21. 09:34:21

@Joe69: Bárki által elkövetett aljasságot kész vagyok aljasságnak minősíteni. Nyilván a lányok is elkövetik. Rohadjanak meg ők is. Most jobb? (Finoman jelezném, hogy mi itt egy konkrét poszthoz szóltunk hozzá, talán ezért vizsgáltuk a férfioldalt behatóbban.)

@plantingC4: Az a baj Sadi-bébivel, hogy nem elég intelligens az itteni átlaghoz.:P
süti beállítások módosítása