HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2013/09/19/megbiztam_benne_megis_elarult

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr815523199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mütyür 2013.09.19. 14:22:17

@Bundabandi (Cookie Bunny): én szóba sem állnék olyan pasassal, aki kacsintgatva "flörtöl". milyen pökhendi pojáca az ilyen!?

Kytia 2013.09.19. 14:25:21

@Madpapa: Á, még ez sem feltétlenül. Meséltem fentebb a főnökömet, aki véreskezű erkölcsrendész volt mindig is. Aztán mégis mindenkivel szemezett, méghozzá hónapokig. Az bezzeg belefért. Nem is értem, miért nem vágtam a fejéhez (mert fostam), hogy mit szónokol már, amikor ő meg hülyít boldog-boldogtalant.

"Valójában szúrná a pinket ezerrel, mert nem erkölcsi aggályai vannak. Sokkal inkább meg van szorítva a kis köcsög a feleség részéről."

A barátom meg ezektől szokott hányni. Elkezdtük nézni a Modern Family-t, abban van egy ilyen arc, azt folyton meg akarja gyilkolni.:D

Kytia 2013.09.19. 14:27:08

@mütyür: A kacsintgatás tényleg sok, túlzott önbizalomra vall. De van olyan, aki csak néz, ráadásul nagyon sokatmondóan. Na, az a veszélyesebb. Főleg ha még némi aggodalom is csillog a szemében, hogy vajon visszanézel-e. Azt elég könnyű komolyan venni (hülye fejjel).

plantingC4 2013.09.19. 14:27:11

@Vegtelenul Izgato Pica: Nem hibáztatlak, hogy neked mind egyformának hangzik, még kinőheted, majd szurkolok :D:D :D
Avril cuki, de sztem nem ott kezdődik a rock, hogy úgy NÉZÜNK KI mintha, hanem úgy is teszünk...:D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.19. 14:29:00

@mütyür: Olyannal én sem. Meg aki "cicceg", "pisszeg", utánam fütyül, azzal sem.

mütyür 2013.09.19. 14:33:11

@Kytia: @Bundabandi (Cookie Bunny): na jólvan, örülök, hogy ronda vagyok és nem kellett soha ilyesmit eltűrnöm :D

Bölcs Jaroszláv 2013.09.19. 14:34:01

@Kytia: Várjá máá'! Ez azért kissé túl van lihegve sztem. Rendben, 17 évesen első nekifutásra megeszel egy ilyen trükköt. De ne mondd már, hogy semmit nem tanultok belőle, és másodszor, harmadszor, ötödször, tizedszer is meg lehet veletek csinálni! Az más kérdés, hogy az a csöpögő nyálú birka, aki csinálja, az is megérdemel egy kis "fa testápolót"
:DD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.19. 14:34:57

@mütyür: És a féket (vagy mit) cöccögtető buszvezetők? Olyan sem volt? :)

mütyür 2013.09.19. 14:36:13

@Bölcs Jaroszláv: ha vki amúgy szimpi, tetszik nekünk, akkor simán félre tudunk tenni minden tapasztalatot :D

Madpapa 2013.09.19. 14:42:36

@mütyür: és a kőbe vésett elvek is hirtelen semmivé válnak a kőtáblán :-)

mütyür 2013.09.19. 14:42:42

@Bundabandi (Cookie Bunny): hogy mit csinálnak? :D

eccer volt héven, szokásos rázkódással halad, nyár, szerencsétlen srác velem szemben már nem tudta kínjában hova nézzen, csak ne a rázkódó melleimre :DD

Bölcs Jaroszláv 2013.09.19. 14:43:15

Ja, egyébként bocsánatot kívánok, hogy még csak most reagáltam a reggeli kommentre, de fontos aludnivalóm volt (lévén csütörtök, amikor ugyi szabadnapos vok).
:DD
@mütyür: Ja, hát akkor ne tessék nyüszögni! Az egy dolog, hogy valaki tetszik, de ugye az adott esetben, azon kívül, hogy időnként görcsbe rándul a szeme a metrón/villamoson/buszon/tököm tuggya hol, semmi olyasmit nem tudtok róla, ami miatt azt mondhatnátok, hogy hú de bejön nekem a srác. Nekünk is megfordul időnként a fejünkben (nekem különösen, lévén, hogy rendre a BGF-hez legközelebbi megállón szoktam felszállni/leszállni és elegendő mennyiségű jó, nagyon jó és kevésbé jó "ágybetétet" látok), hogy de jó lenne megdugni ezt vagy azt, de ennyi attól még nem ábrándozunk róla hetekig/hónapokig!
UFFF!

Bölcs Jaroszláv 2013.09.19. 14:43:59

@mütyür: Milyen hülye gyerek volt! Én olyankor le sem veszem a szemem róla!
:DDDD

plantingC4 2013.09.19. 14:45:12

@Vegtelenul Izgato Pica: :D:D:D nem tok gitározni, dobolok esetleg :D

@Sadist: Sehol nem írtam, hogy a nők kegyeiért vívtak párbajt, vétel.
Fussunk neki még egyszer :
"képesek voltak a vélt/valós igazukért, vagy akár a szíve hölgyének jó híréért"

Ebben hol van, hogy a nő kegyeiért küzdöttek?

Kissé régies dolog ez a "jó híre valakinek", gondolom ez zavart meg, de segítek, mert ilyen cuki vagyok :D

Ilyen esetben nem a hölgyért küzdöttek, hanem a hölgy helyett, ugyanis abban a korban még ilyen szexista genyó volt mindenki, hogy például férfiak csinálták a férfidolgokat, nők meg a nőieket és véletlenül sem keverték össze, kinek-hol a helye...nem fogott kardot vagy pisztolyt egy nő, így a lovag-ismétlem HELYETTE- küzdött.

Na, basztatni, csak pontosan, szépen, ahogy a csillag megyen... :D

Bölcs Jaroszláv 2013.09.19. 14:48:14

@plantingC4: "csak pontosan, szépen, ahogy a csillag megyen... " Hogy ez mennyire hasonlít az én ars poeticámra: "dolgozni csak lassan, szépen, ahogy a csiga megy a réten..."
:DD

pretty kitty 2013.09.19. 14:51:00

@Bundabandi (Cookie Bunny): "És a féket (vagy mit) cöccögtető buszvezetők? Olyan sem volt? :)"

LOFLMAO!!!!!! :DDDDDDDDD Epp a Mekibe julok esz a tobbijek el nem tuddak kepzelni mitol lett hiltelen ekkola lohogogolcom!!!!! XDDDDDDDDDDDD

*...ESZ A FEKEC COCCOGTETO BUCVEZETOOOOOK???* XDDDDDDDDDDDDDDDDDD

plantingC4 2013.09.19. 14:51:18

@Sadist: "A 25 és 29 év közötti férfiak fele még soha nem élt együtt partnerével, nőknél 30 százalék ez az arány."

Amúgy félelmetes, de simán lehet igaz egy olyan verziója is ennek, hogy:

A most 25 és 29 év közötti férfiak felének még egyáltalán nem volt semmiféle partnere, nemhogy élt volna együtt bárkivel is eddig...

plantingC4 2013.09.19. 14:52:40

@Bölcs Jaroszláv: jó taktika :D
egyszer láttam egy embert, aki megevett élve egy csigát úgy ahogy volt, bekapta és lenyelte és ennyi volt :D

pretty kitty 2013.09.19. 14:53:23

@Bölcs Jaroszláv: Megbocatunk Jaloclav.....tejamud van oan nap amikol dolgozol iiisz?? ;)))))) XDDDDDDDD

pretty kitty 2013.09.19. 14:56:26

@Bölcs Jaroszláv: "Én olyankor le sem veszem a szemem róla!"

Naon helyesz, nem am pazalolni jaz enelgijat a cemizmok pheleszlegesz mozgataszavaaaaal!!!! ;)))))))) XDDDDDDDDDD

Bölcs Jaroszláv 2013.09.19. 14:56:50

@Vegtelenul Izgato Pica: Hááát, nem szívesen, de igen, előferdül, hogy rákényszerülök. Jóvanna, különben is mit izélgetsz a múltkor péel szombaton is dolgoztam, és két egymást követő héten is én voltam az ügyeletes. Szóval az ilyesmit muszáj lecsúsztatni, mert nem fiozetik ki!
:P
@plantingC4: Én csigát eddig élve még nem ettem, csak főve. De nem volt különösebben jó íze. Mint ahogyan a békáért sem rajongok. Megeszem, mert én egy jólnevelt ember vagyok, és mindent megeszek amit elém tesznek és étel kinézete van, de nem ízlik.

Sadist 2013.09.19. 14:58:12

@Bundabandi (Cookie Bunny): @Kytia: A különbség az, hogy a férfiak ha akarnak valamit, akkor odamennek a nőhöz. Az nagyon nem mézes madzag, ha egy férfi nem közömbösen viselkedik egy nővel.
Mézes madzag az, amikor a csajok húzzák a férfiak agyát, sikerül kicsikarni néhány randit, szívességet, fuvarozgatást, érdeklődést, aztán ártatlan boci szemekkel mondják, hogy "de hát mi csak barátok vagyunk, nem?"

Hurri Kán 2013.09.19. 15:02:15

@mütyür:
Fogaggyunk, kicsit még ki is dobtad őket némi diszkrét előrehajlással, hogy szegény srácnak még jobb legyen ;)

Sadist 2013.09.19. 15:03:12

@plantingC4: Akkor vedd úgy, hogy csak Kytianak ment a hsz.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.19. 15:06:09

@mütyür: Azok kb. minden nőnek, aki bejön nekik "cöccögtetnek" én úgy vettem észre. Legalábbis amerre én járok, ott vannak ilyenek. XD

pretty kitty 2013.09.19. 15:06:36

@plantingC4: OK jakkol dobolj mindecc cak ne kaldozz XDDDDD :)))))))))))))

Sadist 2013.09.19. 15:07:26

@plantingC4: Biztos van köztük olyan is, de inkább a jelenség a durva és megdöbbentő, hogy a 20-30 közötti csajokat mennyire nem érdeklik a velük egykorú férfiak.

Kytia 2013.09.19. 15:08:17

@mütyür: Nem szépség kell ehhez, csak fogékonyság. Kiszagolja az áldozatát az ilyen.:D

@Bölcs Jaroszláv: Én mindig azt hiszem, hogy nem lehet, aztán meg kiderül, hogy lehet. Nehezíti a dolgot, hogy a valódi párkapcsolatok is sokszor ugyanígy indulnak. Sőt, sokszor azoknál is van némi női türelmetlenkedés az elején. Volt már barátnő, akinek azt ajánlottam, hogy hgyja a francba a srácot, küldje el, mert csak szórakozik vele, aztán pár hónapra rá összejöttek. Csak onnan lehet tudni, mi az ábra, ha tényleg fél év eltelte után sincs semmi lépés, és nagyon erős ziccer helyzeteket is kihagy a pasi. Az azért világos üzenet, de amíg addig eljutsz...

@Sadist: Az IS mézesmadzag. Meg emez is.

Madpapa 2013.09.19. 15:10:06

@Sadist: hanem akkor kik érdeklik őket?

Kytia 2013.09.19. 15:11:01

@Sadist: "Akkor vedd úgy, hogy csak Kytianak ment a hsz."

Ha pasikkal nem megy a kardozás, rátámadsz a gyengébb nemre? Bátor szív lakozik benned, hős lovag, mindig tudtam.:D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.19. 15:11:21

@Sadist: "A különbség az, hogy a férfiak ha akarnak valamit, akkor odamennek a nőhöz." Hahahahaha! Akkor miért vannak a PUA táborok? :P :D

De ha én nem vagyok közömbös, hanem mondjuk szimplán kedves és rámosolygok, akkor kacérkodom, mi? Pfff

Kytia 2013.09.19. 15:15:19

@Bundabandi (Cookie Bunny): Rólam már azért is gondolták, hogy bejönnek nekem, mert bunkó voltam, illetve pontosabban csúnyákat mondtam rájuk. Velünk ellentétben nekik nincs szükségük kacsintgatásra, hogy azt képzeljék, bejönnek nekünk. Már ha térd fölé érő szoknyát viselsz, arra is azt hiszik, hogy a kedvükért vetted fel.:D

Bölcs Jaroszláv 2013.09.19. 15:15:44

@Bundabandi (Cookie Bunny): Igenis kacérkodsz! Továbbá arra kényszeríted pl. szegény, szerencsétlen kollégáidat (fejvesztés terhe mellett), hogy gémkapcsokat dobáljanak a pólódba!
:DDD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.19. 15:16:19

@Sadist: Mit jelent a velük egykorú? Szerintem a nők nagy %-a a pár évvel idősebb férfiakat részesíti előnyben. Ismerősi körömben kb. a 4-8 év közötti korkülönbség az átlag.

Bölcs Jaroszláv 2013.09.19. 15:19:05

@Kytia: "Már ha térd fölé érő szoknyát viselsz, arra is azt hiszik, hogy a kedvükért vetted fel.:D " Mijazhogy! Meg vagyunk róla győződve, hogy pontosan ez történt! Ti vagytok a hibásak! Minek vesztek fel olyan bikavadító cuccokat!
:DDD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.19. 15:19:10

@Bölcs Jaroszláv: Tényleg! Mostanában nem is dobált! Mellőzve vagyok brühühühü. Igaz postás gumival lődözzük egymást, mint a kölykök. XD

@Kytia: Na igen, nekik minden jel! :D

Kytia 2013.09.19. 15:24:42

@Bölcs Jaroszláv: Persze, hogy ezért vesszük fel. Hogy megerőszakoljatok este a sötét utcán, aztán halálra fojtogassatok és végül felgyújtsátok a tetemünket. Mi másért?:D

Kytia 2013.09.19. 15:25:58

De azért az a pasi se háborodjon fel, akit hónapokig tartó szemezés után váratlanul meg találnék mogyorózni hátulról. Mindek viselkedik félreérthetően a hülyegyerek?:D

Bölcs Jaroszláv 2013.09.19. 15:28:01

@Kytia: Annyira hülye vagy! Ez nem vicc! Vannak azért fokozatok! Az általad említett eset egyáltalán nem vicces! És a többség nem is ezt teszi.

mütyür 2013.09.19. 15:30:04

@Kytia: ne gyere azzal a sablonszöveggel, hogy magad miatt veszed fel a minit. uuttttyaaankérem!

Hurri Kán 2013.09.19. 15:30:19

@Bölcs Jaroszláv:
Nem. Előtte bezárja valami sötét pincébe, kikötözi, durván megalázza, párszor még megerőszakolja, csak utána fojtja meg. :D

Bölcs Jaroszláv 2013.09.19. 15:31:29

@mütyür: Igen, igen! Jól mondod mütyesz! Kizárólag miattunk (pasik miatt) vesz fel minit Kytia kollegina! Ezt próbáltam én is kinyögni az előbb, amit kemény erőfeszítéssel sikeresen félreértett!
:DD

Kytia 2013.09.19. 15:32:08

@Bölcs Jaroszláv: Egy egyáltalán nem viccelő, egyébként híres, tv-ben is szereplő pszichológus mondta egyszer nekem szemtől-szembe, hogy a nemi erőszak leggyakoribb oka, hogy a nő kihívó öltözékkel "félreérthető üzeneteket" küld a férfinak, aki ezt félreértve teszi, amit tesz. Amikor visszakérdeztem, hogy és a határozott elutasítás, sikoltozás és segítségért kiabálás nem elég egyértelmű jelek a férfinak, hogy talán mégsem úgy kellett vón érteni a dolgokat, ahogy...akkor válasz helyett csak nagyon csúnyán nézett rám.
Szóval egyetértek, ez nem vicc. Ez a véres valóság, kéremszépen.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.19. 15:32:42

@Hurri Kán: Asszem kár volt lazítanom a láncaidon! Hány muslicát fogtál ma? :D

Kytia 2013.09.19. 15:32:52

@mütyür: Nem magam miatt, de lehet, hogy a három és fél milliárd férfi közül egy másik miatt.:D

Hurri Kán 2013.09.19. 15:33:39

@Bundabandi (Cookie Bunny):
Taktikát változtattam. Nem kapkodok utánuk, a közelbe csalogatom őket :D

Bölcs Jaroszláv 2013.09.19. 15:34:04

@Kytia: Jaj, ne gyere nekem a pszichomókusokkal, én még egyet nem láttam, aki boldog párkapcsolatban élte volna le az életét: szinglik, elváltak, önmagukkal meghasonult agglegények. A saját kapcsolataikat sem tudják sikeresen kiépíteni, megtartani, és még ők akarnak észt osztani!

Bölcs Jaroszláv 2013.09.19. 15:35:26

@Kytia: Na aszt próbáld meg te....,hogy másokkal is kacérkodj!

pretty kitty 2013.09.19. 15:36:21

@mütyür: A teld fole jelo jaz mal mini?? XDDDDDDDDD Akkol en leginkabb miklokat meg nanokac coktam holdani.....telmeceteszen cakisz esz kizalolag *magammijaaaaaatt!!!!* ;))))))) XDDDDDDDDD

mütyür 2013.09.19. 15:36:57

@Kytia: ez okés, csak ugyebár a férfiak szeretnek nézelődni :) és ha van mit, miért ne tennék? :)) az erőszakolás mástészta. azok betegek és nincs bennük semmilyen visszatartó erő (sem erkölcsi, sem társadalmi). most mintha megint lett volna ribancséta bp-n... szóval naaa...véleményes.

mütyür 2013.09.19. 15:38:48

@Vegtelenul Izgato Pica: pfff :DD kedvencem, amikor csajok felhúzzák a minit (rövidet, tessék :P), aztán egész nap azzal vannak elfoglalva, hogy húzogatják lefelé :))

plantingC4 2013.09.19. 15:40:10

@Sadist: Ok, úgy veszem.

Sajna az.
A témában képben lévőnek érzem magam, azt hiszem merném mondani, hogy értem és felfogom az okát, hogy miért ilyenek a csajok, még merném védeni is őket, hogy egyszerűen nem tudnak máshogy viselkedni, nincs rá lehetőségük, ez van beléjük kódolva, ugyan akkor nem védem, mert ha mi férfiak tudunk uralkodni az ösztöneinken, hogy ne minden nőstényt akarjunk magunkévá, akkor a csajok is vehetnék a fáradtságot, hogy a mai világban, ne millió éves ösztönök szerint viselkedjenek, hanem gondolkodjanak is, mint mi.
Ellentmondásos, mert modern nőként kell viselkedniük, boldogulniuk, túlélniük és a velük szembeni elvárások, meg millió éves ösztönök működését feltételezik, sőt elvárjuk/ják...
Kedvenc "nincsválaszrá"kérdésemmel zárnám itt ezt, mert estig lehetne vesézni :

Ha ellentmondásos dolgokat erőltetünk együttműködni, miért csodálkozunk, hogy nem fog működni a modell vagy gyakorlatilag hibahatárnyi százalékban működik sikeresen?

@Vegtelenul Izgato Pica: Nem fogok kardozni ígérem, inkább tényleg megyek dobolni, úgy is vettem most egy ilyet, www.google.hu/imgres?imgurl=http://www.musicstoreinc.com/products/images/p2002c_01.jpg&imgrefurl=http://www.musicstoreinc.com/?content%3Dproducts%26mn%3D2%26title%3DPearl%26cat%3DDrums%2Band%2BPercussion%26brand%3DPearl%26PHPSESSID%3D34decff696f3136ba7bc09796c091fa8%26%26PHPSESSID%3D34decff696f3136ba7bc09796c091fa8&h=588&w=700&sz=41&tbnid=1A6I47zTN4DWvM:&tbnh=90&tbnw=107&zoom=1&usg=__xKdxqM-oimwVoGdXk3hp3QyDNBs=&docid=HEIoqteN8UETJM&sa=X&ei=eP46Up-sCIbJtQbgvIDgDg&ved=0CDkQ9QEwAA&dur=603

höhö, szekszy link mi ? :D

nagyon izgulok milyen szuper lesz vagy milyen hiperszuper lesz? :D:D:D

Kytia 2013.09.19. 15:40:17

@Bölcs Jaroszláv: Attól még sokan bedőlnek nekik és dobálóznak a bölcseleteikkel. Én nyilván vettem, hogy hülyeségeket beszél, de hányan vannak még hasonló állásponton? Egyébként az összes hazai és nemzetközi vizsgálat azt mutatja, hogy a lakosság nagy részénél, még nők többségénél is, az a vélekedés járja, hogy a nők elleni erőszak a nők hibája. Én magam is folyton ezzel szembesülök, legalábbis sokszor hallottam ilyet, hogy "jó, hát az egy kurva volt, láttad a ruháját?". Ez konkrétan a környezetemben hangzott el. Szóval vigyázni kell ezzel. A nők a férfiaknak akarnak tetszeni, ez oké, de nem mindnek és nem akármilyen formában.
Különben meg azért hordok minit, mert ha nem vagyok csinos, kiröhögnek, mint a posztert.:)

Kytia 2013.09.19. 15:43:18

@Bölcs Jaroszláv: Na tessék. A bántalmazás összes formája előjön.:D

@mütyür: Milyen ribancséta?

Bölcs Jaroszláv 2013.09.19. 15:46:01

@Kytia: Ajvé, mingyá elsírom magam! Ez egy huszonkettes csapdája! Ha nem vagy csinos kiröhögnek, ha csinos vagy megerőszakolnak! Át kellene költöznöd Szaúd-Arábiába, ott senki sem röhögne ki hogy csadorban jársz (és csak alatta van Triumph meg tanga, meg Gucci meg ilyesmik.)
:DDD

Sadist 2013.09.19. 15:46:43

@Kytia: Mi lenne ezen mézes madzag? A csajnak semmi befektetéssel nem jár egy ilyen kacsintgató faszi. Jó, hogy nem írod azt, hogy az ilyen férfiak kihasználják a szerencsétlen nőket.
Ilyen alapon a nők is 24/7 húzzák a mézes madzagot a faszik előtt a szűkre szabott ruhákkal, magas sarkú cipőkkel, mély dekoltázsokkal.

Bölcs Jaroszláv 2013.09.19. 15:48:37

@plantingC4: "ne minden nőstényt akarjunk magunkévá.." Hát persze: nem kell minden nőt feltétlenül megdugni, de törekedni kell rá, hogy minél többet dugjon meg az ember közülük (biztos ami biztos)!
:DDD

mütyür 2013.09.19. 15:48:47

@Kytia: slutwalkbudapest.blog.hu/ a lényeg, hogy a nők bármilyen ruhában flangálhatnak az utcán, a férfi türtőztesse magát :) tetszeni fog :)))

pretty kitty 2013.09.19. 15:49:38

@plantingC4: Fuh naon cekcy *.* XDDDDD Elocol acittem vmi kondigep XDDDDDDDD

Kytia 2013.09.19. 15:50:18

@Bölcs Jaroszláv: Így van. Ha nem vagy csinos, olyan szinten mellőznek, hogy annak már néha-néha anyagi kárát látod, nem beszélve számos megalázó helyzetről, aminek ki vagy téve. Ha csinos vagy, akkor meg félreértik, igaz a legtöbbje normális, és nem von párhuzamot rögtön, hogy biztos pont őmiatta öltöztél fel.:D

@Sadist: Fáradok. Nem ígérhetem, hogy ezt most tovább fogom magyarázni.:)

Bölcs Jaroszláv 2013.09.19. 15:50:18

@Kytia: Azt pedig még nem is említettem, hogy ha olyan övig érő szoknyákat mersz felvenni, amelyekből nyakig kilátszik a tavalyelőtti vakbélműtét helye, akkor hátrakötöm a sarkad!
:DDD

Sadist 2013.09.19. 15:50:45

@Madpapa: Az idősebb faszik.

@Bundabandi (Cookie Bunny): Kb. 2 év +/-
De ahogy írod is, inkább 4-8 szokott lenni, és rendszerint a férfi javára. Kérdés, hogy miért van ez?

Kytia 2013.09.19. 15:51:57

@Bölcs Jaroszláv: Látom, nem akarod félreérteni a jeleimet.:D

mütyür 2013.09.19. 15:53:13

@Vegtelenul Izgato Pica: én aszittem, step aerobikra fog járni :D

Sadist 2013.09.19. 15:53:47

@Bundabandi (Cookie Bunny): "De ha én nem vagyok közömbös, hanem mondjuk szimplán kedves és rámosolygok, akkor kacérkodom, mi? Pfff"

Nem, akkor szimplán kedves vagy. De ha fogadod a férfi közeledését (nem utasítod vissza a randi ajánlatait) és még azt is kommunikálod felé, hogy bejön neked és lehet valami, utána pedig lepattintod, akkor joggal kapod meg a rafinált ribanc jelzőt.

Bölcs Jaroszláv 2013.09.19. 15:58:13

@Kytia: Én virtuállatiasan kurvára okos vagyok és nem értek félre semmit, és van humorom, tökéletes vagyok, és tökéletesen szerény. Ezt eddig nem tuttad rólam? Ja és kurva jó a hejjesírásom!
:DD

plantingC4 2013.09.19. 16:01:06

@Bölcs Jaroszláv: "nem lehet, de törekedni kell rá" <-----életem :D

@Vegtelenul Izgato Pica:
ha nem jól állítod be, akkor simán kondigép lesz, combosító, nem jó mert, akkor alig bírok hazatekerni utána! :D

Sadist 2013.09.19. 16:10:40

@Kytia: Nem a nők hibásak, hanem gyakran nekik is van felelősségük. Csak ha valaki felveti, hogy ha a nők esetleg nem mászkálnának egyedül, részegen, közszemlére tett másodlagos nemi jegyekkel amúgy is rossz hírnevű környéken, mert úgy kisebb eséllyel lesznek nemi erőszak áldozatai, akkor rögtön nőgyűlölőnek lesz megbélyegezve, lásd ribisétát kiváltó rendőri nyilatkozatot.
Ha otthagyom a Porschémat nyitott ajtóval a főút szélén és ellopják, akkor ki a hibás? Az tiszta sor, hogy a tolvajt le kell csukni, de nekem esetleg nincs felelősségem a dologban? Nekem jogomban áll hülyének lenni következmények nélkül?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.19. 16:17:59

@Sadist: Nyilván csak a magam nevében tudok szólni. :) Nekem azért az idősebbek, mert már komolyabbak.

Vegyük pl. a gyerekvállalást. Egy 25 éves nő esetleg már gondolkozik a családalapításon, de egy 25 éves férfi szerintem még nem nagyon, legalábbis ritkaság. Ha vesszük a 4-8 évet, egy 29-33 éves férfival nagyobb az esély erre.

Aztán vegyünk az egzisztenciát. Egy 25 éves férfi ált. a karrierje elején van (már aki), még nagyon hajt, hogy elinduljon a ranglétrán felfelé, vagy hogy legyen mondjuk egy vállalkozása és beindítsa az üzletet stb. stb.. Esetleg még tanul valahol. Ilyenkor még megy a bulizás, csajozás ezerrel. Egy 29-33 éves már némileg előrébb tart, sokkal inkább lehet társ, mint egy fiatalabb. Valószínű van biztos keresete (legalábbis reméljük), amivel már közösen bele lehet vágni nagyobb dolgokba is.

Szerintem talán ezért. Nyilván van még ezer ok rá.

Αphelion 2013.09.19. 16:24:06

@Sadist: "Ha otthagyom a Porschémat nyitott ajtóval a főút szélén és ellopják, akkor ki a hibás?"

Jogilag a tolvaj, erkolcsileg is a tolvaj, neked max a helyi kozbiztonsagi statisztikak ismeretenek a hianyat lehet hibakent felroni...

Madpapa 2013.09.19. 16:26:43

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Valószínű van biztos keresete (legalábbis reméljük), amivel már közösen bele lehet vágni nagyobb dolgokba is."

Ez a mondat gyönyörű :-)
A pasi keresetével lehet közös dolgokat finanszírozni. Köszönöm Herr Freud! :-)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.09.19. 16:30:01

@Madpapa:

Nyilván az erőforrások közös felhasználására értette. De valóban lehet úgy is értelmezni, hogy csak várja hogy a segge alá rakják a dolgokat :)

Madpapa 2013.09.19. 16:32:33

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Bunda ezt így is értette a második mondatod szerint. Én meg erre voksolok :-)))))

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.19. 16:38:54

@Madpapa: Jaj hát tudtam, hogy ebbe bele fogtok kötni! Mert minden nő csak a pénzre megy, ez már beleégett az agyatokba! Azért ha a nő elmegy szülni, fontos az a másik biztos kereset. Meg egy keresetből nem nagyon lehet lakást venni pl.

KÖZÖSEN -> két keresetből

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Igen, az elsőre gondoltam.

Madpapa 2013.09.19. 16:42:39

@Bundabandi (Cookie Bunny): nem kell magyarázni :-) Le van írva :-D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.19. 16:45:20

@Madpapa: Akkor hidd azt, amit bele akarsz látni!

Madpapa 2013.09.19. 16:47:28

@Bundabandi (Cookie Bunny): nem hiszem! Tudom! Nagy különbség ;-)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.19. 16:50:12

@Madpapa: Mert ismersz és tudod, mi? No comment!

Kytia 2013.09.19. 17:13:21

@Bölcs Jaroszláv: Látom látom.:D

@Bundabandi (Cookie Bunny): Jajj, Bundi, ne fáraszd már magad ezzel a témával, sehova sem vezet ez a vita soha.

Igen, srácok, a nőket vonzza a pénz, tudjuk, hogy sokkoló, aludjatok rá egyet, vagy igyátok le magatokat, hátha jobb lesz.:) Ha nem, még mindig választhatjátok a remete életet.:))

@Sadist: Neked jogodban áll otthagyni nyitva a Porschét és neki továbbra sincs joga ellopni. Egyébként nem mindenhol lopják el kapásból, csak a balkánon, ahova kishazánk is tartozik, ilyen szempontból legalábbis. De nyilván erre azt lehet mondani, hogy sejtheted, hogy baj fog történni. De azért remélem, ott még nem tartunk, hogy ugyanekkora legyen a valószínűsége a nemi erőszaknak egy lengébb ruha miatt, ugye?

Sadist 2013.09.19. 17:42:07

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Egy 29-33 éves már némileg előrébb tart, sokkal inkább lehet társ, mint egy fiatalabb. Valószínű van biztos keresete (legalábbis reméljük), amivel már közösen bele lehet vágni nagyobb dolgokba is."

AHAHAHÜHÖHAHÜÁRGHHH nyerítek :D Khm-khm, elnézést. Szerinted ilyen sokat számít egy férfi egzisztenciája a párkapcsolat terén? Hol marad a nagyszeri, ami csak úgy megtörténik?

Sadist 2013.09.19. 17:49:13

@Aphelion 2013: Pontosan ugyanez van nemi erőszaknál is. Mégsem hallottam még egyszer sem, hogy tulajdonosgyűlölet, meg áldozathibáztatás, ha valaki megjegyzi, hogy nem ártott volna bezárni a járgányt.

plantingC4 2013.09.19. 17:55:57

hm, hm jó kis körök mennek ma, kis aláfestés ? :D

www.youtube.com/watch?v=l47cEYQIbCA

esetleg,

www.youtube.com/watch?v=iMIhih6B9fc

puszykah !4!!

Sadist 2013.09.19. 17:57:50

@Kytia: Megerőszakolni sem fognak egy nőt mindenhol attól, hogy ki van rakva a fél melle. Ha egy nő úgy öltözik, mint egy kurva, úgy viselkedik, mint egy kurva, akkor nagyobb eséllyel fogják kurvaként is kezelni. Amit ezek a ribisétás idióták akarnak, hogy a nők úgy öltözhessenek, ahogy akarnak, de a kellemetlen következményét már nem akarják vállalni, hanem helyette nyüszítenek az igazságszolgáltatásnak, rendőrségnek, hogy védje meg őket.
Én nem mászok be az állatkertben az oroszlán ketrecébe úgy, hogy egy cupák lóg ki a zsebemből, mert tudom, hogy baj lesz belőle. Ezek az idióták viszont be akarnak mászni talpig baconbe göngyölve, csak mert joguk van rá.

Αphelion 2013.09.19. 18:39:09

@Sadist: Mert azt nem is hangoztatjak annyit, mint az oltozkodeses dolgot egyesek. Ha a tulajt hibaztatnak azert, mert valami kocsog ellopta a kocsijat, ugyanugy nem lenne igazuk mint azoknak akik a csajt hibaztatjak amiert valami kocsog megeroszakolta.

A kurvas dolgot meg nem is nagyon ertem miert emlited, attol hogy valaki prostitualt attol meg nem lesz szabad megeroszakolni. A taxit se szabad ellopni csak azert mert taxi...XDD

Sadist 2013.09.19. 21:15:04

@Aphelion 2013: Fogd már fel te is, hogy senki nem is mondta, hogy jogos és szabad lesz az erőszak amiatt, mert a nő kihívóan öltözködik vagy viselkedik. De felelőssége még lehet, csak valamiért mindig le akarják rázni magukról.

Αphelion 2013.09.19. 21:21:06

@Sadist: Mitol lenne felelossege?

alebzsaflab 2013.09.19. 21:28:10

@Bundabandi (Cookie Bunny): Ez nem ökörség. Megörökítette, hogy ő mit lát. Ezzel igazolta. Print screen-ből akármilyet lehet csinálni. Meg az ott lesz a telefonon. Amikor bemegy reklamálni - mert kénytelen lesz bemenni - akkor kéznél lesz. Örülj neki, hogy a fax már kihalt. XD

Sadist 2013.09.19. 22:03:04

@Aphelion 2013: Jaaaaa, hogy nőnek nem lehet felelőssége, értem már. Akkor itt meg is állnék, Vágó úr.

Egyik nyári sztori, hogy valamelyik fesztiválon a kiscsaj csatak részegre itta magát, összejött két alkalmi faszival, aztán reggel egy hotel előterében ébredt piával a kezében és azt gondolta, mekkora király, hogy átbulizta az éjszakát és egy patinás hotelben tért magához. Aztán beugrott pár emlékfoszlány, hogy a két sráccal volt szex is az éjszaka folyamán, de mivel erősen ittas volt, ezért erőszaknak minősül.
Szerintem azzal, hogy mértéktelenül piált, bizony felelőssége van abban, hogy ilyen helyzetbe került. A két srác büntetőjogi felelősségéhez természetesen nem fér kétség.

A másik véglet pedig a pécsi pszichológus lány esete, akinek az volt a "bűne", hogy egyedül ment haza. Nem volt részeg, nem viselkedett vagy öltözött kihívóan, mégis sajnos áldozat lett. Ennél az esetnél nem is olvastam olyat, ami a lány felelősségét firtatta volna, mert tényleg ártatlan áldozat volt és nem volt felelőssége abban, hogy ez történt vele.

Frigyes ur 2013.09.19. 22:10:15

@Aphelion 2013: Kollektív bűnösség. A nemi erőszaktevőt is anya szülte, ergo a nők felelősek azért, hogy világra jött. Sajnos a hülyék létezéséért is ily módon felelősek a nőstények.
:)

@Sadist: Ja, már rájöttem a hsz.-aidból, hogy szexista nézeteket hangoztató troll vagy, ami napjainkban sajnos kiábrándítóan klisévé vált a világhálón.

Sadist 2013.09.19. 23:19:19

@Frigyes ur: blablabla troll blablabla szexista blablabla
Gyerünk, tudsz te ennél többet is. Vagy kisegítselek néhány kulcsszóval?
i.imgur.com/LIMRk.jpg

plantingC4 2013.09.20. 00:43:48

@Sadist: Mi folyik itt ?
4 óra dobolás után, ez így sok már nekem, csak azt mondanám, hogy, ha rá akarsz világítani valamire, hogy más is észre vegye, amit mutatni akarsz, nem feltétlenül fogják meglátni, ha a torkukon dugod le az elemlámpád, majd miután rájössz, hogy így sem látják, még szét is vered a fejükön azt...

néha érdemes eljárni futni, vagy ha az nem megy, legalább igyál rendesen

Sadist 2013.09.20. 08:01:50

@plantingC4: Nem én szartam a szoba közepére, úgyhogy ne rajtam kérd számon bűzt.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.20. 08:23:12

@Sadist: Miután majdnem 4 évig eltartottam egy pasit, hát igen sokat számít! :P

Joe69 2013.09.21. 02:30:44

@Kytia: naná,csajok ugye nem szemeznek csak úgy buliból pasikkal,és pasifelhőt sem építenek,ugye ?:) Posterina életkora meg talán el lett írva, nem 22 anem 12.

Kytia 2013.09.21. 09:34:21

@Joe69: Bárki által elkövetett aljasságot kész vagyok aljasságnak minősíteni. Nyilván a lányok is elkövetik. Rohadjanak meg ők is. Most jobb? (Finoman jelezném, hogy mi itt egy konkrét poszthoz szóltunk hozzá, talán ezért vizsgáltuk a férfioldalt behatóbban.)

@plantingC4: Az a baj Sadi-bébivel, hogy nem elég intelligens az itteni átlaghoz.:P
süti beállítások módosítása