HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2013/09/25/a_majdnem-csajom_lebuktatta_magat

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr235532473

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kytia 2013.09.25. 10:30:03

@mütyür: Nem ilyen egyszerű, mert nem nyomul nyíltan. Nem tesz fel egy kérdést és a nemleges válasz után felejt el örökre, ahogy némelyik tehetségesebb teszi, hanem csak csúszómászó módjára kedveskedik, meg barátkozik. Érzed, hogy valami van, de mivel valójában NINCS, nehezen reagálnál rá bármit. Mivel ugyanakkor a haverok is érzik, vagy nekik mondja is, hogy van valami, inkább nézik a padlót, miközben ő szerencsétlenkedik, de te érinthetetlen vagy számukra. A nagy kurva férfi lojalitás. Sehová nem vezet (értsd: nem jut el a balfasz a pináig így se, úgy se), viszont legalább más jobb dolgok sem alakulhatnak ki miatta. Persze biztos az is benne van, hogy ha nagyon tetszenél valamelyik másiknak, akkor nyilván ő is színre lépne, tehát nem vesztettél sokat, de azért ott marad az emberben, hogy mi van, ha tényleg a stipistopizás vetett gátat a nagytuti valdizninek.

leonito77 2013.09.25. 10:34:32

@Kytia: Ha a legjobb barátom közli, hogy nyomul egy lányra aki szép (tetszik is, elárulom rengeteg nő tetszik még az utcán is mert gyönyörűek a magyar nők), akkor nem fogok rányomulni.

És ezért utálsz? Kíváncsi lennék, fordított helyzetben mit tennél, ha legjobb barátnőd be szeretne cserkészni egy férfiút, aki nem éppen csúnya, de ő meg rád kacsint...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.09.25. 10:35:15

@Kytia:

Én csináltam már ilyet, mármint nem varrtam le egy csajt (pedig megtehettem volna), mert egy haver hajtott rá. Végül a havernak nem sikerült. (nem lepődtem meg). Nem lett semmi a dologból, később sem. :)

TBal 2013.09.25. 10:40:00

@Lord Papírsárkány: persze, láttam, de a nyomi pasi nem ugyanaz a kategória mint a kurva nö.

@mütyür: miért ne? :) Ideje lenne már egyenlö mércéven mérni a nöi/férfi szexuális viselkedést szerintem :). Egy férfira nem a "hímringyó" szó jutna elöször eszedbe hasonló szituációban...

Namely 2013.09.25. 10:42:11

A tököd, amit nem találsz, nem az msn-en van, hanem a gatyádban. Romantikázni ráér UTÁNA is. Szóval legközelebb rohand le a lányt, és akkor majd lesz mit számon kérned tőle..... a lánynak aznap este fasz kellett, de te nem nyújtottál ilyesmit.
Elmentél, így keresett mást, hogy ő is elmehessen.
problem???

Kytia 2013.09.25. 10:43:36

@leonito77: Az attól függ, mennyire tetszik nekem a pasi. Nekem van egy olyan betegségem, hogy 1000-ből ugyan csak egy pasi vonz, de az baromira. És ott akkor nem nagyon tudok mindenféle mesterséges korlátokat beépíteni. Ha azt látnám, hogy a barátnőmet is fűzi és rám is kacsint, akkor megállapítanám, hogy ez egy faszfej és valószínűleg elmúlna a vonzalom különösebb küzdelem nélkül. De ha azt látnám, hogy a barátnőm tökhiába reménykedik, miközben a srác rám van állva, akkor ezt megbeszélném a csajjal. A vonzalom nem olyan dolog, hogy kisorsoljuk, vagy lejátszuk kártyán. Ha nem kellesz a csajnak, akire nyomulsz, baszhatod.

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Naugye, pont erről beszélek.

Kytia 2013.09.25. 10:44:35

@Namely: Végre veled is egyetértek.:D

leonito77 2013.09.25. 10:47:42

@Kytia: Persze, hogy a vonzalom nem irányítható. De az általad vázolt szitu rendben is van. Ha barátnő megérti, meg ugye meg is beszéltétek. Ez pedig korrektség kérdése már.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.25. 10:50:16

@Kytia: " De ha azt látnám, hogy a barátnőm tökhiába reménykedik, miközben a srác rám van állva, akkor ezt megbeszélném a csajjal. A vonzalom nem olyan dolog, hogy kisorsoljuk, vagy lejátszuk kártyán."

Csatlakozom!

TBal 2013.09.25. 10:50:34

@Kytia: "Ha nem kellesz a csajnak, akire nyomulsz, baszhatod."

pont hogy nem :))))))

Kytia 2013.09.25. 10:57:05

@leonito77: Annyit hozzátennék, hogy nem valószínű, hogy megérti, illetve barátnője válogatja persze. De ha nem érti meg, onnan engem már nem érdekelne a dolog. Ez már az ő baja, ha a pasas egyértelműen engem akar, úgysem tehetne semmit. Amúgy volt már olyan, hogy nekem bejövős haver meg le se szart és barátnővel jött össze. Nyilván volt nálam egy kis féltékenységi nyígás, hogy "mifaszér öltözik kisestélyibe falmászáshoz a ribanc", de utólag már röhögök magamon, hogy tényleg azt hittem, ezeken fog múlni. Az ember idővel helyére teszi az ilyen dolgokat és rájön, hogy nem a másik azonos neműt kell utálni, hanem elfogadni a természet törvényeit. Mondjuk pasiknál annyi különbség tényleg van, hogy a nyomulás módja is befolyásolja a dolgokat, tehát ha megkéred a nálad sokkal erősebb kutyát, hogy lehetőleg ne akarjon baszni, akkor elméletileg több esélyed van neked, de azért a legtöbb esetben nem ezen múlik.

@Bundabandi (Cookie Bunny): :)

@TBal: Na, gondoltam, hogy ezt lecsapja valaki.:D

Sadist 2013.09.25. 11:00:22

@Dr.Rekettyés László: Egy valódi barátban rossz érzést kelt, ha akaratlanul is olyantól fosztja meg a másikat, amit igazán szeretett volna.
Lehet, hogy a másik is nyomult rá, csak a lánynak nem jött be annyira, hogy legyen belőle valami. A kikosarazott srác ilyenkor joggal érezheti magát vesztesnek.
Férfiak közti barátságba/bajtársiasságba nem fér bele, hogy a másik nélkülözzön a te javadra. A fenti sztiuáció azért kellemetlen mindenkinek, mert nincs jó megoldás rá, egy nőt nem lehet megosztani, mint egy rókalyukat, a muníciódat vagy az utolsó darab konzervet.

mütyür 2013.09.25. 11:01:20

@TBal: nem, tényleg nem hívnám így. szimplán leszemétfaszoznám.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.09.25. 11:02:48

@Kytia:

" Ha nem kellesz a csajnak, akire nyomulsz, baszhatod."

Divide by zero, system halted.

pretty kitty 2013.09.25. 11:08:27

Idizbachatod udizbachatooooooood!!!!!! XDDDDDDDDDDDD

plantingC4 2013.09.25. 11:10:03

@Bundabandi (Cookie Bunny): cukorpofák :D

@Kytia: Csak óvatosan igyál akkor :D

Megértelek, hogy mérges lehettél abban az említett szituban, ahol beblokkoltak a szolidáris hímek.
Bizonyára frusztráló lehetett az érzés nőként, amit mi férfiak jellemzően tapasztalunk, mikor pl. a kiszemeltünk, a barinőivel súg össze, hogy a "helyedben nem jönnék vele össze", tanácsolják neki, ő meg meg is fogadja ezt...
Ilyenkor mi is fogjuk a fejünket és simán mnk-zik az ember egy sort...:D

Prof. Dr. Sün (törölt) 2013.09.25. 11:11:50

@Sadist: "egy nőt nem lehet megosztani"
Hogyne lehetne. Pl Round-robin algoritmussal. Körbe-körbe vándorol. Csak ebben a speciális esetben úgy hívják, hogy Cock Carousel ;)

Kytia 2013.09.25. 11:18:16

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: :D

@plantingC4: Azért ott is bejátszik az "annyira úgysem voltam oda érte" faktor. Bizonyára láttál már olyan nőt, aki mondjuk évek óta küszködött egy agresszív, hűtlen, vagy épp nős pasi oldalán és már boldog-boldogtalan próbálta lebeszélni, és rávenni, hogy lépjen, az viszont mégse tudott, mert totál be volt kattanva a pasira. Lebeszélni csak azt lehet, aki amúgy is finnyog. Nőknél legalábbis. Amúgy pont ezért mondtam, hogy talán pasiknál is, szóval a "lojális" barátok is simán lehet, hogy csak nem kattantak rá a nőre, ő meg a szerencsétlen bétára haragszik, hogy az állította le őket, különben tömött sorokban udvarolnának.:D

Kytia 2013.09.25. 11:19:49

@mütyür: Azt viszont ők bóknak veszik, ne feledd.:D

mütyür 2013.09.25. 11:35:04

@Kytia: ez már legyen az ő problémájuk :)

Mamlasz 2013.09.25. 11:39:09

Ha csókolóztak párszor, akár meg is dughatta volna, a buliból meg lelépett hamarabb és otthagyta a haverral, min csodálkozik?
A haver mocskolásán keresztül a falhoz állítás meg egyszerűen undorító, a csaj helyében egy ilyen féreggel ezek után nem kezdenék semmit. (Miután mégis lehetne valami, megérdemlik egymást.)
Mondjuk lehetnek úgy 16 évesek ("Felvettem MSN-re", anyám borogass), van még ideje igazi komplexusos faszkalappá fejlődnie a kiscsávónak.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.25. 11:40:44

@plantingC4: @Kytia: Pont ezt akartam írni! Ha nincs odáig érte, akkor le lehet így beszélni, de ha fülig szerelmes, akkor nem. Akkor súghat a barátnő bármit! :D A nőkre ez a jellemző.

plantingC4 2013.09.25. 11:55:12

@Kytia: @Bundabandi (Cookie Bunny): Hát igen. Megtévesztő tud ez lenni nekünk férfiaknak.
Ha nem fülig szerelmes a nő, hogy barinők le tudják beszélni, akkor miért szopott olyan energiával, mint a paksi kettes blokk, csúcsra járatva? :D:D:D

Nők....csak összezavarjátok az embert.

:D:D:D

Papírsárkány 2013.09.25. 11:56:54

@TBal: ja, de a pasi nem is ugyanazt csinálta, mint a csaj

Mamlasz 2013.09.25. 11:57:09

@Kytia:
Van olyan is, hogy az erősebb kutya valójában baszni sem akar (pl. van nője, akihez még hűséges is), csak a magabiztosságával, lazaságával gyakorlatilag elszívja a levegőt a haverok elöl. Csak folyamatosan csinálja a műsort, a társaság figyelmét lekötve, flörtölget, táncol, mély beszélgetésbe kezd az élet értelméről vagy a csillagjegyekről, a többi érdeklődőnek kb. esélye nincs bekapcsolódni és magára irányítani a figyelmet, így aztán nem is kerül fel a nőnél az esélyesek listájára. Még a "ha ketten lennénk egy lakatlan szigeten egy jó adag erjesztett kókusztej után talán" listára sem.

Hurri Kán 2013.09.25. 12:05:57

Mi az, hogy majdnem csajod? Te baromarcú. Balfasz voltál, ennyi.

@plantingC4:
Mesélj, tegnap kivel találkoztál. Á, inkább ne :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.25. 12:06:14

@plantingC4: Hmm szerintem egy nőnél ne a szopási energiából mérd le, hogy mennyire szerelmes! :D :D :D

plantingC4 2013.09.25. 12:12:49

@Hurri Kán: tegnap senkivel, ezt mára megúsztad :D

@Bundabandi (Cookie Bunny): Miért, másból is lehet? :D:D:D

pretty kitty 2013.09.25. 12:31:10

@plantingC4: Nembaj azel ettol phuggetlenul nem alt iszmelni ja copaszi jenelgija kepletet:

E(c) = 1/2 * f * A^2

ahol f a flekvencija, A pedig az amplitudo ;))))))))))))))))))))))))

Frigyes ur 2013.09.25. 12:36:24

@Kytia: Én se moccanék rá arra, aki tetszik a barátnőmnek. Bros before hoes. a pasik jönnek-mennek, a barátok maradnak.

Sadist 2013.09.25. 13:00:27

@Vegtelenul Izgato Pica: Különös hasonlóságot mutat a mozgási energiával, viszont nem szerepel benne sehol a tömeg. Rohadtul nem mindegy, hogy a vízfejű harkályozik adott frekivel, vagy egy normális fejméretű.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.09.25. 13:04:48

@Frigyes ur:

A warcraftos átirata ennek: Girls come and go, but epics are soulbond.

plantingC4 2013.09.25. 13:21:55

@Vegtelenul Izgato Pica: Érdekes képlet ! :D
Ezt majd egy tesztsorozat keretében ellenőriznem kell ! :D
Bizonyítással együtt fogadható csak el ! :D

Kytia 2013.09.25. 13:27:56

@Bundabandi (Cookie Bunny): Jaja.

@plantingC4: "akkor miért szopott olyan energiával, mint a paksi kettes blokk, csúcsra járatva?"

Azt nem szerelemnek hívják. Csak szimplán "tehetség"-nek.:D

@Mamlasz: Na jó, hát az alfahímek már csak ilyenek. Bárki megverekedhet a pozícióért bármikor, szabad a pálya, de ha a béták nem szeretnek kockáztatni, hanem gálánsan átengedik az elsőbbséget a melldöngetőnek, akkor ne csodálkozzanak, ha nem sok figyelem jut rájuk.

@Frigyes ur: Az én barátaim jönnek-mennek. Ha pasijuk van, mennek, amikor el vannak keseredve, jönnek. Tudom, hogy kapni fogok ezért (múltkor már gernika is megmosta a fejem emiatt), de én a pasikat még ilyen felállásban is megbízhatóbbnak és hasznosabbnak találom. Így nekem hoes before bros.:)

Frigyes ur 2013.09.25. 13:37:30

@Kytia: Nyilván ha neked a pasik fontosabbak, mint a barátaid, akkor a barátaid is így gondolkodnak. Nálam, nálunk simán belefér, hogy akár hónapokig semmi, de ha kell egy segítőkéz habozás nélkül kapja. A legjobb barátnőmmel az életünk több mint felében barátok voltunk, egy kósza pasi ezt nem fogja sosem felülírni, és amíg bele sem kezd az ember semmibe, addig csak kósza pasas van.
Én gernikával értek egyet, tényleg similis simile gaudet lehet nálunk. Egyáltalán nem láttam azt, amit te írsz.

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: **ördögi hörcsögi mancsdörzsölés*

Kytia 2013.09.25. 13:47:31

@Frigyes ur: Az én legjobb barátnőm kiment egy évre Amerikába és utána meghülyült. Azelőtt is csinált olyanokat, hogy másoknál fúrt. Nemlegjobb barátoktól visszahallottam.:) Szóval olyan 20 körül nekem leesett a tantusz és azóta nem izgatom magam rajta. Persze vannak még barátnők, de van, amelyik pasiközegbe elkezd "lenyomni", meg elképesztőeket beszólni, meg olyan, aki folyton cikiz, mert máig nem tudta feldolgozni, hogy jobb jegyekkel diplomáztam, mint ő, és sorolhatnám. Nyilván segítek azért, ha valakinek szüksége van rá (még nembarátoknak is), de azért nem misztifikálom túl ezeket a barátságokat. Megtanultam fenntartásokkal kezelni a női barátságokat. Miközben tudom, hogy ha kiírnám fb-ra, hogy itt állok az út közepén kidurrant gumival, valaki segítsen, akkor 5 exemből 4 a régi, szép idők kedvéért, 5 másik pasiból meg mondjuk 2 jövőbeni reményekért hipp-hopp ott teremne. Egy-kettő kivételével a pasik sokkal többet adtak nekem, mint a csajbarátok, akik a mai napig csak akkor hívnak, ha bajuk van, vagy ha esélyét látják, hogy társaságot szervezzek nekik (akkor bezzeg jönnek).

Frigyes ur 2013.09.25. 13:57:55

@Kytia: Vannak ilyenek is, csalódtam már én is, de ezek nem is igazi barátok nyilván. Te meg elég nyomi vagy, ha a sárga angyal helyett a Facebookra írogatsz :D
Nálam például az egyikkel tavaly tök rég nem beszéltünk, találkoztunk, felhívtam, hogy az előbb szakítottam, ki vagyok, átjött még aznap. Sőt, a másik barátnőm is. Amikor megtudtam, hogy a Hercules forgatásán ügyel, és kaszkadőröket taperol, sértődés nélkül 5x megírhattam, hogy utálom :D (hogyottrohadjonmegaszemétmázlistája :D). Ha boldog vele örülök. Nem fogok kiakadni, hogy a nagy boldogság közepette hanyagol bármelyikük is.
Elhiszem, hogy rosszak a tapasztalataid, de ettől még nem kell általánosítani a női nemre...

mütyür 2013.09.25. 14:06:39

@Kytia: na de attól ugye nem jobbak a pasik, mert hátsószándékkal keresnek? cuki, hogy kijön segíteni, de akkor is elfogadod, ha közben tudod, hogy valójában dugás reményében segít? a barátságban pont az önzetlenség számít. ex-ek meg a múlté, semmi dolguk a jelenben.

Frigyes ur 2013.09.25. 14:09:46

@mütyür: Ahogy mondja, mütyür, ahogy mondja.

Kytia 2013.09.25. 14:24:23

@Frigyes ur: Ezek a dolgok mind megtörténnek velem is. Bármennyi év után beszélünk, ugyanott folytatjuk, nyilván nem véletlenül voltunk barátnők a suliban sem. Csak ettől még nem fogok elalélni. Attól sem vagyok ki, ha a pasija mellett nem marad rám ideje, megértem.
De amikor zsinórban harmadszora mondja le a közös borozás-filmnézést, mert jobb dolga akadt, majd hetekig hírét se hallom, és végül mikor már a nevét is kezdeném elfelejteni, hirtelen felhív, hogy nem akarok-e színházba menni MA, mert a nemtómmelyik fontosabb barátnő (aki nyilvánvalóan ugyanúgy szopatja őt, mint ő engem) lemondta az utolsó percben, akkor még ha időmilliomos is vagyok, nyelek egyet, és közlöm, hogy nem érek rá. Ezt a tiszteletbeli "legjobb" barátnőmnek nagyjából hússzor kellett eljátszania velem, hogy leessen a tantusz (hiába, nem vagyok gyors felfogású), de azóta részemről a lojalitás megkopott kissé.

@mütyür: sok olyan pasihaver is van, akik anno vissza lettek utasítva, mégis jönnének segíteni. Hogy reménykednek-e valamiben, azt nem tudom, szerintem nem, csak kedveljük egymást. Egy másik csoport, aki szimpatizál velem, de barátnője van és hűséges is. Ők nem akarnak semmit, de szívesen segítenek valakinek, akihez vonzódnak. Azt pedig, hogy az én jelenemben kinek van helye és kinek nincs, majd megítélem én, ha megengeded.:P

plantingC4 2013.09.25. 14:28:50

@mütyür: Végül is nem hátsó szándék, tök egyértelmű és nyílt dolog, hogy azért ugrunk ilyenkor, mert kekszualizálnánk a segítségkérő női hölggyel, bármennyire is kiábrándító a valóság és bármennyire is azt mondjuk, hogy urak vagyunk, meg nekünk végtelen az időnk és csak mókából, felebaráti szeretetből segítünk, nagyjából ennyire rohadt egyszerű, szexuális meghajtású élőlények vagyunk, csak megtanultunk már kombinálni, belemagyarázni az efféle dolgokba mindent, hogy közelebb érjünk a célunkhoz vagy, hogy ne fájjon annyira, ha nem jön össze. :D:D
Egyébként meg hülyeség így fogalmaznom, hogy kiábrándító ez, ugyan is az volt csak ábránd, hogy egy nő valaha is azt gondolta, hogy tényleg csak az ő "női barátságáért" kapott segítséget egy férfitól, nyilván voltak kivételek, valószínűségi alapon biztos lehetett ilyen, de ez elhanyagolható, mérési hiba is lehet :D
Ezek után érdemes feldobni a sok hullámot gerjesztő, klasszikus kérdést:
Női-férfi barátsággal mi a szitu?

:D:D:D

Kytia 2013.09.25. 14:34:33

@plantingC4: Azért hogy őszinte legyek, én is szívesebben segítek olyan fickónak, aki nagyon bejön, mint pasi. Szerintem ez már csak természetes.

Női-férfi barátság akkor működik, ha túl vannak az "egyéb" témán. Vagy megbeszélték, vagy konkrétan dugtak/jártak. Utána viszont remekül tud működni, persze nyilván nem olyan csodálatos, önzetlen szerelemben, mint a női-női barátság, de csak jó azért valamire.:D

Prof. Dr. Sün (törölt) 2013.09.25. 14:35:35

@mütyür: Nyilván, egy átlagos férfi a hasonló korú nők nagy részét (80%?) potenciális partnernek tekinti. Ebben nincs semmi rossz, egyszerüen így müködünk, így vagyunk genetikailag bekötve. Ezt a késztetést el lehet nyomni tudatos szinten, de az alap motiváció tudat alatt akkor is megmarad.
Épp emiatt nincs is igazi barátság férfi és nő között.

mütyür 2013.09.25. 14:36:09

@Kytia: nem is akartam megmondani, ki hol legyen az életedben, ez gondolom nyalvánvaló :) nekem rossz érzésem lenne mindenesetre, ha exem a bnője mellől ugrana hozzám gumit cserélni. Azon morfondíroznék, vajon ezt mennyire könnyedén nyeli le. az előbb írod, hogy hátsószádék van, most meg leírod, hogy nincs is, vagy max. "szted" nem. ezzel jó ám takarózni ;)))

@plantingC4: női-férfi barátság lehet hogy van, csak én még nem találkoztam vele :D

Kytia 2013.09.25. 14:37:53

@Prof. Dr. Sün: Miért ne lenne? Én azt nem értem, hogy barátságként miért csak azt a verziót tudjuk elfogadni, ahol minden más jellegű érzelem totálisan ki van zárva. Lehet vonzódni is egy baráthoz, attól még nem változik senki királyfiból sárkánnyá.

mütyür 2013.09.25. 14:40:03

@Prof. Dr. Sün: nem is mondom, hogy rossz, félre ne értsetek. csak emiatt ne értékeljük már fel, hogy bezzeg a férfiak ugranak elsőként. naná, hogy ők. pont

Kytia 2013.09.25. 14:44:43

@mütyür: Van, hogy van, van, hogy nincs. De még ha van is, simán meg tudom bocsátani.:D Igazából az a kérdés, hogy a segítség kimondottan cserealapon történik-e (ha nem fekszik le velem, nem segítek), vagy hajlandó-e a pasi azt mondani, hogy lesz, ami lesz, miért ne segítsek. Az előbbit onnan lehet felismerni, hogy csak akkor hajlandó bármilyen pozitív gesztust tenni, ha előtte bebiztosította, illetve ha úgy érzi, nem tuti a dolog, akkor inkább nem segít. Az utóbbi viszont nem számolgat állandóan, segít, mert segítőkész ember, meg mert kedvel, meg mert hátha, de igazából nem üzletben gondolkodik. Csomó ilyen van. Mellesleg én is szoktam segíteni nekik.

"exem a bnője mellől ugrana hozzám gumit cserélni"

Azért ezt így nyilván nem. Illetve sok múlik a barátnőn is. Ha zavarja, nyilván nem kérek segítséget az extől, vagy kellemetlenül érzem magam, ha felajánlja.

Frigyes ur 2013.09.25. 14:45:14

@Kytia: Na jó, de téged így szívattak, nekem ez kimaradt :D Amúgy meg nem nagyon izgat pár lemondott találkozó, én rugalmasabb is vagyok. Barát kevéssé átgondolt megfogalmazása:
1. számíthatunk egymásra
2. megnevetettjük egymást
3. sok mindenben hasonlóan gondolkodunk
4. jó vele lógni
5. szeretjük egymást.
De nézd, ha neked is a pasi fontosabb, mint a barát, akkor te sem várhatsz el mást...

Amúgy meg fura, hogy te szex után képzeled el a barátságot, szerintem pont akkor nincs. A fenti listához a barátokkal nem szexelünk részt is hozzátenném :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.25. 14:51:01

@Kytia: "sok olyan pasihaver is van, akik anno vissza lettek utasítva, mégis jönnének segíteni. Hogy reménykednek-e valamiben, azt nem tudom, szerintem nem, csak kedveljük egymást. Egy másik csoport, aki szimpatizál velem, de barátnője van és hűséges is. Ők nem akarnak semmit, de szívesen segítenek valakinek, akihez vonzódnak."

Ugye ezt te sem hiszed el!? :D

@plantingC4: Szerintem nincs barátság. Pont amiatt, amit írtál.

Sadist 2013.09.25. 14:53:36

@mütyür: Önzetlenség, ha szigorúan nézzük, nem létezik. Mindig van valami önös érdek, ami miatt az ember a másiknak segít. Van, aki a dugás reményében, van aki meg azért, mert így vonzóbb kép alakul ki róla.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.25. 14:54:25

@Frigyes ur: És Fumerin nincs itt! Nála simán belefér a szex is, a barát kategóriába, amit én soha, de soha nem fogok megérteni.

mütyür 2013.09.25. 14:56:45

dejó, mhelyi dok-írásnál is már nyalatkozat-ot gépeltem nyilatkozat helyett :S

Kytia 2013.09.25. 14:56:53

@mütyür: Én csak annyit mondtam, hogy az én személyes környezetemben a pasik sokkal "használhatóbbak" (nem félreérteni, nem kihasználásról beszélek), mint a barátnők.
Semmivel sem önzetlenebbek. A legtöbb akkor keresi a társaságomat, amikor az övé elkezd köddé válni, ha pedig elkezdek posztolni a fb-ra, hogy "húdenagyot buliztunk tegnap", rögtön megjelenik egy pár, hogy húdejó, mikor jöhetnek ők is. Egyébként főleg a szingli barátnők ilyenek. Különösen a tartósan szinglik. Akiknek pasija van, azok amiatt hanyagolják az embert, de legalább be lehet ülni velük néha egy teára dumálni anélkül, hogy valami hirtelen képbe kerülő hatttalmas buli közbeszólna nekik az utolsó pillanatban. Azoknak meg viszont az a szokása, hogy rohadtul megértőek és támogatóak, amikor bajod van, viszont amikor épp jól vagy és netán pasitársaságban öt perc erejéig több figyelem jut rád, mint rájuk, akkor hirtelen közellenséggé válsz, és adott esetben még azt is kikotyogják, amit korábban bizalmasan megosztottál velük.

mütyür 2013.09.25. 15:02:14

@Sadist: persze, hogy nincs. de azért fokozatok ugye vannak? segíthetek azért, hogy a másiknak jobb/könnyebb legyen, ugye nem baj, ha gondolatban ezért vállonveregetem magam és örülök, hogy a másik örül? megint más, ha azért segítek, hogy legközelebb az orra alá dörgöljem, vagy azért mert elvárok vmit/reménykedek vmiben cserébe.

Sadist 2013.09.25. 15:04:29

@Kytia: "Az utóbbi viszont nem számolgat állandóan, segít, mert segítőkész ember, meg mert kedvel, meg mert hátha, de igazából nem üzletben gondolkodik."

Tudat alatt ők is üzletben gondolkoznak, csak jóval hosszabbtávúban. A dugásért kerékcsere eléggé rövidtávú, viszont ha "segítőkészen" ugrik kereket cserélni és nem kér cserébe semmit, akkor is számít arra, hogy később majd valahogy viszonozni fogod. Gyűjti a jó pontokat annak reményében, hogy később beválthatja.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.25. 15:04:48

@Kytia: Háááát pedig amiket írtál, az kb. olyan, mint a felhőztetés. Megkéred őket és ugranak, mert úgy érzik lebegtetve hagysz egy esélyt, hogy talán lehet valami. "A régi szép idők emlékére" vagy a "jövőbeni reményekért". :D

pretty kitty 2013.09.25. 15:09:59

@mütyür: "dejó, mhelyi dok-írásnál is már nyalatkozat-ot gépeltem nyilatkozat helyett :S"

Meg jo h eclevetted ;)))))))) XDDDDDDDDDD

Prof. Dr. Sün (törölt) 2013.09.25. 15:11:41

@Sadist: "Gyűjti a jó pontokat annak reményében, hogy később beválthatja. "
Szerencsétlenek majd egyszer talán rájönnek, hogy ez nem egészen így működik :)

Sadist 2013.09.25. 15:14:08

@mütyür: Persze, hogy vannak. És ennek megfelelően van, amit az emberek általánosan elfogadnak és ösztönöznek is, mást meg elítélnek.
Érdekes módon pont azok az elfogadott és eszményített fokozatok, amikkel a segítségnyújtókat jobban ki lehet használni :)
Mert ugye ha egy férfi önzetlen, gáláns, segítőkész, az nagyon oké, de ha a negyed órás kerékcseréért cserébe egy negyed órás furulyaszólót kérne, akkor egy számító fasz lenne :)

Αphelion 2013.09.25. 15:17:02

@Kytia: "persze nyilván nem olyan csodálatos, önzetlen szerelemben, mint a női-női barátság"

LOL, nap beszolasa :DD

Nekem meg pont csajokkal vannak a legjobb baratsagaim. Pasi haverok vagy total nyomik, vagy a rivalizalas miatt vetul arnyek a felhotlen "szerelemre". Hehe, meg a vegen kihozzuk hogy igazi baratsag csakis kulonbozo nemuek kozott letezhet ! ;))

Bölcs Jaroszláv 2013.09.25. 15:21:19

@Kytia: Magyarázhatod a bizonyítványt ahogy akarod, az egy fikarcnyit sem módosít azon, hogy te egy alattomos, felhőztettő csaj vagy! Ez van.
:DDD

Sadist 2013.09.25. 15:23:03

@Prof. Dr. Sün: Igen, sajnos minden fiatal fiú beleesik ebbe a hibába, egy részük úgy marad és Dezsőkék lesznek, másik részük meg szinttől függően bevasalja a tartozást kamatostul, vagy pedig nem bocsátkozik rossz üzletekbe és hagyja az egészet a picsába.
Ez a pontgyűjtögetés egyébként pontosan olyan, mint tescós, shelles, smartpontos, tökömtudja milyen pontgyűjtögetés. Kaphatsz értük kulcstartót, plüssfigurát, minden lófaszt, de amire valóban szükséged volna, azt nem, vagy pedig olyan áron, hogy sokkal gazdaságosabb egyszerűen megvenni, mint gyűjtögetni rá a pontokat.

Bölcs Jaroszláv 2013.09.25. 15:23:43

@Sadist: Ez a tipikus "távol-keleti" felfogás: ahol is nincsen barátság érdek nélkül. Azaz a legjobb barátságban is ott lappang valahol a ki nem mondott szempont, hogy majd jó lesz még talán valamikor valamire ez a kapcsolat is.

plantingC4 2013.09.25. 15:24:33

@Kytia: Hát igen, nekem is volt olyan szitu, hogy mikor egyedül voltam, "segítőkész voltam", aztán lett komoly kapcsolatom és nem akarván zűrzavart, utána beszüntettem a "segítőkészségem", a korrektség jegyében.
Prájszlessz kategória, a meglévő barátnőd arckifejezése, mikor közlöd, hogy most átmész segíteni bútort tolni Arankához...és tényleg bútort kellett odébb tolni csak...de ezt ilyenkor, ki nem magyarázod...:D
Hiába mondod el, hogy valóban volt egy kis kavarás régen, de most már tisztán barter alapon- segítesz cipelni, ő meg neked segít olcsón megvenni drága cuccokat, cégen keresztül-mennek a dolgaitok...
Mindenki tudja (tudni véli, hisz magából indul ki, vele is megtörtént hasonló...:D), honnan fúj a szél...:D

@mütyür: hm, hogy lehet ez ? :D

mütyür 2013.09.25. 15:25:42

@Kytia: figy, én megoldottam, nem járok társaságba :D

Bölcs Jaroszláv 2013.09.25. 15:27:17

@Kytia: Ezt kiegészíteném azzal a verzióval, mikor is nem volt ugyan szex, meg nem is lesz, mert pont nincs egy fikarcnyi kémia meg ilyesmi sem a két ember között, viszont minden más szempontból kiválóan funkcionyírujet a barátság (gyengébbek kedvéért: funkcionyírujet=функционирует)
:DD

Bölcs Jaroszláv 2013.09.25. 15:28:50

@plantingC4: Ez akkor működhet, ha az aktuális barinő ismeri Arankát, és tudja, hogy már nem izzik a levegő köztetek. Akkor "csak" bizalom kérdése.

Bölcs Jaroszláv 2013.09.25. 15:29:39

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Ez is azt mutatja, mennyivel jobb a teve: az viszont köp. Habozás nélkül - szemen.
:DD

mütyür 2013.09.25. 15:32:17

@plantingC4: itt nem arról van szó, hogy a jelenlegi nem hisz neked, hogy csak bútort tologatsz. egyszerűen, nemtudomnaaaaa :D

engem egy ex totálhanyagolt, amikor megjelent az új. értsd úgy, ha buli volt, előtte megtudakolta, ott leszek-e, ha igen, nem jöttek. amikor szakított vele, exem azonnal bejelölt mindenhol ismerősnek. nem haragudtam, megértettem, hogy nem akart kavarást.

Bölcs Jaroszláv 2013.09.25. 15:35:09

@mütyür: "engem egy ex totálhanyagolt, amikor megjelent az új. értsd úgy, ha buli volt, előtte megtudakolta, ott leszek-e, ha igen, nem jöttek. amikor szakított vele, exem azonnal bejelölt mindenhol ismerősnek. nem haragudtam, megértettem, hogy nem akart kavarást. "

Ez azért mondjuk eléggé érdekes variáció. Nekem kissé furának tűnnek azok az emberek, akik ennyire bizalmatlanok, azaz űberhaupt nem bíznak meg a párjukban. Pedig a normális átlagember ha túl van egy kapcsolaton, akkor általában nem sündörög vissza (na jó, van aki igen).

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.25. 15:37:16

@plantingC4: "Prájszlessz kategória, a meglévő barátnőd arckifejezése, mikor közlöd, hogy most átmész segíteni bútort tolni Arankához...és tényleg bútort kellett odébb tolni csak...de ezt ilyenkor, ki nem magyarázod...:D"

Az exem ez elején visszajárt a kettővel előttem volt nőjéhez hajat vágatni. Aztán inkább megtanultam én is hajat vágni, annyira idegesített, hogy átjárkált. :D Meg hát gondoltam én mindenre kínomban! :)

plantingC4 2013.09.25. 15:41:02

@Bundabandi (Cookie Bunny): :D

@mütyür: Segítek, mert cuki vagyok ma! :D

Azért írtad, mert arra gondoltál :D:D:D

Bölcs Jaroszláv 2013.09.25. 15:41:56

@Bundabandi (Cookie Bunny): Gondolom utána nem járkált át, mert megszűnt az ok. Azaz tényleg nem akart semmit, csak rövidebb hajat. Van ez így.

mütyür 2013.09.25. 15:42:00

@Bölcs Jaroszláv: ez nehéz kérdés. elsősorban nem a másikban nem bízik az ember lánya, hanem magában. "úgysem vagyok olyan jó, van múltjuk, ezer apró kötődés, közöstitkok stb." persze benne van, hogy nem bízol a társadban, de nem ez a fő ok. szakítás igen ritkán van úgy, hogy vmelyik nem sérült, még nem szerelmesedett ki.

Bölcs Jaroszláv 2013.09.25. 15:42:32

@mütyür: khmmm éhes mütyesz nyalatkozattal álmodik.
:DDDD

mütyür 2013.09.25. 15:43:46

@plantingC4: já, nyomot hagyhatott bennem a korábbi, orális kényeztetés egyenletben való felírása :D

Bölcs Jaroszláv 2013.09.25. 15:49:51

@mütyür: Ja, akkor én vagyok a marslakó, mert én addig nem kezdek új kapcsolatba, amíg teljesen túl nem vagyok az előzőn. Azaz fel sem merül, hogy ne bíznék magamban. Abból indulok ki, hogy ha a másikkal már csak barátság van, és nálam landolt a csaj, akkor én vagyok a jobb, mert különben nem ez lenne a forgatókönyv.

Bölcs Jaroszláv 2013.09.25. 15:53:37

Na most azonnal mongyon le a négyóra és legyen fél öt! A teremburáját!

mütyür 2013.09.25. 15:53:47

@Bölcs Jaroszláv: :)) ép ésszel ezt fel tudom fogni. aztán ugye a valóság(om) más :) néha nagyon kell küszködnöm, amikor _tudom_, hogy baromság a féltékenykedés, mégis... :))

plantingC4 2013.09.25. 15:55:12

@Bölcs Jaroszláv: Nem bízta a bizalomra, kitúrta a chat-log-jaimat hónapokra vissza, és persze talált olyan beszélgetést, amitől nem dobta el magát...:D
Én meg csak röhögtem, az ártatlanok nyugalmával :D

@mütyür: sztem ahol bármelyik résztvevő is kavaráslehetőséget lát, ott ez az egyetlen elfogadható és felnőtt megoldása, az efféle kérdéseknek...

@Bundabandi (Cookie Bunny): sztem jól tetted, hogy így tettél, tanultál te is egy új dolgot és nem idegesíted magad, férfid is sztem értékeli, hogy a nője levágja az haját...win hegyek, jó az egy kapcsiban:D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.25. 16:37:21

@plantingC4: Ja, ez a férfi az ex! Miután szakítottunk vissza akart járni hozzám hajat vágatni, de én mondtam neki, hogy én sem véletlenül nem hagytam, hogy visszajárjon a volt nőhöz. Vágja majd neki az új! :D

plantingC4 2013.09.25. 16:52:21

@Bundabandi (Cookie Bunny): Leleményes a kolléga, szépen végigjárja az ex-eket, "hajat vágatni". Ügyes. Nagyon ügyes.

:D:D:D:D

Kytia 2013.09.25. 16:54:35

@Sadist: Lehet, hogy igaza van.:)

@Bundabandi (Cookie Bunny): Ez nem olyan, de mindegy. Nem tudom elmagyarázni. Csak tiszta helyzetekről beszélek. Felhőztetésből már kinőttem/-öregedtem.:)

@Aphelion 2013: :DDDD Jaja, ez jó.:D

@Bölcs Jaroszláv: Lásd: Amit Bandinak írtam...:D

@plantingC4: Nekem volt olyan pasim, aki átment az exéhez polcot felfúrni. Aztán teherbe esett tőle a csaj.:D Nyilván nem úgy kell elképzelni, hogy folyton hívogatom az exet, hogy jöjjön. Mondok egy példát: pár hete volt a kocsimmal gebasz. Nem is annyira segítségért, mint inkább bosszússágomban kiírtam facebookra. Erre vagy hat férfiismerősöm rögtön elkezdett kommentelni, hogy ez ezért, meg azért van, az egyik exem pedig privát levelet írt, hogy nem akarja nyilvánosan, de neki is volt ilyen és ezt és ezt kell csinálni. És pontról pontra leírta. Oké, hogy kocsi témában a pasik eleve nyerőbbek, tehát ez is lehet mögötte, de szerintem nemcsak ezért írtak főleg pasik, hanem azért is, mert a nők szarnak minden olyan problémára, ami inger szempontból mondjuk az abortusz, vagy a családon belüli erőszak alatt van.

@mütyür: Nem rossz. Kipróbálom.:D

Kytia 2013.09.25. 17:00:09

@Bölcs Jaroszláv: Na meg még az is.

Meg még az jutott eszembe, hogy ha minden közelimet összevetem, hogy kik voltak azok, akikre a leginkább számíthattam, ha kellett, akkor anyám után mindjárt az aktuális pasik jöttek. Nem, nem a barátnők, ők valahol a sor végén billegtek kelletlen pofával.:D
Most erre is lehet mondani, hogy azért, mert ők ezért cserébe szexet kaptak, de igazából én sem haltam bele, hogy örömet kell okoznom valakinek, aki amúgy fontos, ráadásul mindig ott van, ha szükség van rá. Win-win, you know.

@Bundabandi (Cookie Bunny): Mondjuk a "fodrász" fogalmát megismertethetted volna vele.:D

plantingC4 2013.09.25. 18:28:42

@mütyür: "nyomot hagyhatott"
Ha jól megy minden, a lepedőn, a padlón, a szekrényen és akár a tükrön is nyomot lehet hagyni!
Ha nagyon jól megy minden, semmi nyom nem marad!

:D:D::D

@Kytia: Az komoly asztalosmunka volt akkor...szívás. Vagyis dugás, de inkább nem viccelődök a szitun most.

Nekem egyébként fura dolog ez, hogy ott vannak eltárolva az exek, rendben felsorakoztatva, azok meg ugrásra készen :D Mondjuk az egész fészbúktól, mint jelenség kivagyok, lehet azért nem tudom felfogni ezt a részét sem, de ezt most hagyjuk is...:D
Ezt, tapasztalataim szerint csajok csinálják jellemzően, nekem egy ex, az azért ex, mert már eljutottunk odáig egyszer, hogy nincs mit mondani egymásnak...miért cserélném ki a kerekét?
Mások ennek az általuk is tapasztalt jelenségnek nevet is adtak, ún. "felhőztetés", amit gyakran hallani azóta is erre-arra. :DD::DD::D:D:D:D:D

De nem akarok elkanyarodni, nagyon :D
Pont fentebb hangzott el, hogy nincs barátkozás a nemek közt, most akkor, hogy még annak segítek pakolni, akivel egyszer már kiderült, hogy nem jó társ(aság), nem szívesen bújnánk már ágyba (sem és mást sem csinálni tulképpen)vele ?

Az "összejövésünk" előtt pont azért segítettünk neki, mert szívesen ágyba bújtunk volna vele :D

Akkor, aki segíteni akar, azt jelenti, hogy még mindig sunázna ! :D

Aki nem hülye nő (akár te is :D), az tudja is, hogy amíg fenntarthatja a férfiban, legalább a lehetőség legkisebb szikráját is a sunázására, addig lelkes felhúzhatós kengurupincsiként fogja rávetni magát az férfiú, a "csak úgy csajos hangulatomban" kiposztolt autóproblémádra...:D
És itt vissza is értünk a "felhőkbe" :D, ami persze ocsmány feltételezéseken, kifordított, perverz, hímsovi agyrémeken és tévedéseken alapuló, nettó rosszindulatból fakadó kitaláció lenne...inkább nem is megyek bele :D

A nők amúgy sem öregszenek, ebből jöttem rá mindenre. :D:D:D
Csak ismételni tudom:

Ügyes. Nagyon ügyes.
:D

Kytia 2013.09.26. 07:48:13

@plantingC4: Oké, planti, egyet mondok neked. Ha egy esős hétköznap délután felnéznék ide és azt látnám, hogy kiírtál valami olyat (miért ide? mittómén, tegyük fel, hogy ide), hogy segítségre van szükséged akármilyen témában, és megállapítanám, hogy abban a témában tudnék neked segíteni, akkor én bevallom nőiesen, hogy segítenék neked. Pedig nem is ismerlek és nem tervezem, hogy megduglak.:D Sőt, durvábbat mondok: Bundinak is segítenék, pedig ő nő és én nem vagyok leszbikus.
Egyszerűen csak az ember társas lény és ebbe a másiknak nyújtott segítség is beletartozik. Természetesen exek közül is vannak olyanok, akik szimplán a "tévedés" kategóriába tartoznak és ők nem is sűrűn bukkannak fel, de pl az említett (állítólag felhőztetett, sorba állított, pincsiként puncsoló) exem nemcsak nekem segít, hanem én is segítettem már neki, pl beajánlottam egy állásra. Miért? Mert vannak prioritások, és az, hogy valakinek segítsek kikeveredni a munkanélküliségből, vagy a korábbi szar állásból, sokkal fontosabb, mint a személyes finnyám az illetővel kapcsolatban (pláne, ha nem is haraggal váltunk el). Csak azoknak nem segítenék, akiket szívből gyűlölök, de olyanok nem is gyakran kérnek tőlem segítséget.:D
Csak egy kérdés: ha neaggyisten megházasodsz, gyereked születik, utána úgy alakul, hogy elválsz, mégis hogy fogod koordinálni a gyerekkel kapcsolatos dolgokat az exnejjel? Követet küldesz minden alkalommal, amikor valamit meg kell beszélni?

Kytia 2013.09.26. 08:00:37

@plantingC4: Ja, egy másik exemtől meg most fogok segítséget kérni énektanár ügyben (merhogy zenész). Ma reggel eszembe jutott, hogy téged is megkérdezlek, de közben megijedtem. Még azt hinnéd, felhőztetni akarlak.:D

Sadist 2013.09.26. 08:18:08

@Kytia: Bezzeg ha egy férfi írná ki, hogy nem akar alábbhagyni a reggeli erekció, egy nőismerős sem rohanna, hogy segítsen :D

Kytia 2013.09.26. 08:21:17

@Sadist: Erre nem vennék mérget...:D Lásd: valaki múltkori oktatóvideója a sikeres munkahelysi flörtölésről ("Ne legyél ronda.") :D

plantingC4 2013.09.26. 09:04:48

@Kytia: Sajnos énektanár ügyben nem tudnék segíteni, ha kérdezted volna, sem hittem volna felhőztetési szándéknak, nincs "előzményünk", nem lebeg itt "ígéret", erről tényleg nem gondolnám, hogy meteorológiai jellegű, légköri képződménnyel köthető témakör :D
Nem tudok a válásos kérdésre válaszolni, hiányos, feltételezésre alapuló kérdésre bármit válaszolok, nincs értelme, nem tudunk sok olyan körülményt, ami befolyásolná, az erre adott választ, értelmetlen lenne így.

Amúgy, cukorbogár vagy, hogy segítenél nekem, én is segítenék neked, pedig még képet sem láttam rólad. :D:D:D

Kytia 2013.09.26. 09:09:41

@plantingC4: "sem hittem volna felhőztetési szándéknak, nincs "előzményünk", nem lebeg itt "ígéret""

Neeeeee. Azt akarod mondani, hogy ha ismernél jó énektanárt, segítettél volna, annak ellenére, hogy nincs dugási szándékod??? Ezt hogy? Férfi-e vagy te egyáltalán?:DDDDDD

plantingC4 2013.09.26. 10:52:08

@Kytia: Így is lehet értelmezni, de nem vennék erre mérget be, a helyedben :D
Annyit írnék csak, hogy a szándékaimat, nem befolyásolják az ígéretek...:D:D:D
süti beállítások módosítása