http://csajokespasik.blog.hu/2013/09/26/o_nem_akar_meg_csaladozni_en_igen
2013.09.26. 07:31
Ő nem akar még családozni, én igen
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.26. 09:37:07
Mutass már nekem egy nőt, aki nagyon szeretne gyereket és képes 1 ÉVIG befogni a száját és várni, hátha feltámadnak a pasas apai ösztönei!
mütyür 2013.09.26. 09:40:32
@Kytia: konkrétumot hogy is mondhatna? mármint mondta volna azt, hogy még gondolkodom, de üljünk le 2014. augusztus 1-jén 16 órakor, akkor választ kapsz?
Papírsárkány 2013.09.26. 09:41:49
Nem teljesen, de igazából... játsszátok le egymás között :)
mütyür 2013.09.26. 09:43:07
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.26. 09:45:58
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.09.26. 09:46:42
"Ha egy nő azt mondja, hogy ne használj gumit, HASZNÁLJ GUMIT!"
Ez egy örök szabály, amit BE KELL TARTANI!
TBal 2013.09.26. 09:50:39
"Azért 5 év alatt a "randizzunk"-ból könnyen megy át a dolog "családot akarok"-ba, akkor is, ha nem így indult. 5 év kurvasok idő. 5 évig egy pasi már-már apácazárda, szörnyű kínszenvedés.:) Húszas években ugyanez vagy mazochizmus, vagy kivételesen jó párkapcsolat. Ehhez nagy kötődés, szeretet és nem utolsó sorban az igények maradéktalan kielégítése kell. Egy ilyen pasival persze, hogy családot akar alapítani az, aki valaha is tervezi, hogy családot alapít. Ki mással akarna?
Másik oldal: Ha már az elején is felmerült, 5 éve még a pasi is simán haknizhatott azzal, hogy perszepersze, majd lesz gyerek. 10 éve is azt mondtam, hogy 5 év múlva majd akarok gyereket, 5 éve is ezt mondtam, és most is képes vagyok azt mondani, hogy majd 5 év múlva lehet gyerek, mert ennyi év távlatból nem kerül sokba ilyeneket mondani.:) "
Jó, persze, gyerekkérdésben változhat az ember véleménye az idök során, de szerintem egy felelös férfinak úgy illik belemennie egy kapcsolatba - miután a családalapítási szándék és idöpontja nem valami huszadrangú dolog - hogy tisztában van a másik igényeivel (igen/nem, mikor), és lehetöleg nem akarja azt elszabotálni - számomra ennek a témának a bagatellizálása, félvállról vétele eöléggé sok mínuszpontot jelent.
5 év mint apácazárda... eh, te palingámia-fan vagy :). Én is túl vagyok már 5 éven de még mindig nem unom a dolgot.
Azért ha te változtatod folyton a gyerek-attitüdöt az azért kevésbé rossz, vágülis az óra náld ketyeg - de nálad amúgy se a gyerekkérdés az alfa és az omega, szerintem az aktuális pasijaid ezt tudják is. Ha viszont a nönél ez fontos, a hapsi meg beleszarik, akkor lehet bármilyen jó a kapcsolat, elöbb-utóbb ez megmérgezi.
mütyür 2013.09.26. 09:51:30
@Bundabandi (Cookie Bunny): :D
@Lord Papírsárkány: pffff, én mindig vhogy úgy képzeltem, hogy nem védekeznek, mert gyereket akarnak, de titokban a pasasok imádkoznak, hogy soha ne sikerüljön :D
Kytia 2013.09.26. 10:04:03
Valaki azt mondta egyszer valami pletykaújságban, hogy "a legnagyobb dolog, amit egy anya a gyerekeinek adhat, egy jó apa". Jó apa meg nagyobb eséllyel lesz olyan emberből, aki vágyik gyerekre, mint olyanból, aki csak dugna, de pinamegvonással meg lett fenyegetve. Én sokat várok a gyerekeim majdani apjától, nemcsak azt, hogy hajlandó legyen levenni a gumit egy kósza félórára. Ha már az egész gyerektémára nagy nehezen tudtam rávenni, akkor arra hogy veszem majd rá, hogy cserélje a szaros pelenkát, vagy meccs helyett menjen szülői értekezletre?
De nyilván csak egy első ötlet volt az egy évig tartó önmegtartóztatás, nem dolgoztam ki professzionálisan, majd még csiszolom az elméletet.:D
Kytia 2013.09.26. 10:09:36
@Bundabandi (Cookie Bunny): Pont félreértetted, amit írtam. Pont nem azt írtam, hogy be kell fenyegetni az elhagyással ("Tapasztalatból azt mondom, ha el is mondod, hogy mit szeretnél, akkor nem hiszi el, hogy le fogsz lépni."). Ez a legrosszabb szerintem. Az még önmagában nem játszmázás, hogy nem fenyíted. Kicsit nyugton maradsz és közben neked is van időd gondolkodni, hogy a kapcsolat a fontosabb, vagy a jövőbeni elképzeléseid. Aztán egyszercsak úgyis azt érzed, hogy nincs tovább keresni valód, de addig legalább nem mentél az agyára, meg ő a tiédre.
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.26. 10:09:47
Ezért írtam, hogy felesleges játszmázni. Nem akarásnak nyögés a vége. Viszont nagyon szar szembesülni vele, hogy ebből biza nem lesz semmi. Ráerőltetni, "véletlenül" megterhesedni meg aztán tényleg hülyeség. Ezeket a nőket én nem tudom sajnálni, ha utána egyedül maradnak a gyerekkel.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.09.26. 10:09:51
Apám soha nem ment el szülői értekezletre. Sőt nem is nagyon írt alá semmit, leszámítva, amikor kibasztak az úttörők közül, azon röhögött, és csak a trollkodás kedvéért aláírta. :) De nem is nagyon hiányzott apám a szülői értekezletekről, több kárt okozott volna mint amennyi eredménye lett volna. :) Mondjuk anyám se vitte túlzásba. Le volt szarva a szülői ért. :)
mütyür 2013.09.26. 10:14:01
Kytia 2013.09.26. 10:16:43
Szerintem ha pasi akar gyereket, az ugyanolyan komoly. Oké, a nőnek van kevesebb ideje erre, tehát az még durvább, de a pasik meg eléggé ki vannak szolgáltatva ez ügyben a nőknek. A nő teherbe eshet bárkitől egy diszkóban, viszont ha a pasinak senki nem hajlandó szülni, akkor cseszheti. Mindkét fél nagyon rá van utalva a másikra, a nő a gyereknevelésben, a pasi meg abban, hogy egyáltalán legyen gyereke, illetve, hogy tudjon róla.:D
Amúgy egyetértek, ez komoly kérdés és a ködösítés a legnagyobb szemétség, amit ebben el lehet követni. Ezért mondom, hogy mindent elkövetnék, hogy NE kelljen ködösítenie. Magamat is csak becsapnám. Inkább derüljön lazaságot mutatnék, akkor is, ha nincs. Átverem? Lehet, ugyanakkor ő max néhány évnyi biztospinát veszít ezzel (majd pótolja mással), míg én lehet, hogy magát a lehetőséget veszíteném el, ha hagynám, hogy ő verjen át.
Kytia 2013.09.26. 10:19:35
@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Oké, pont ezt mondjuk nálunk sem erőltették túlságosan. De még így is volt elég gondja veled a szüleidnek, ne aggódj.:D Legalábbis a kényelmes gyermektelen élethez képest biztos.
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.26. 10:19:49
Én erre írtam. Nem írtam, hogy be akarod fenyíteni.
"hogy a kapcsolat a fontosabb, vagy a jövőbeni elképzeléseid"
Szerintem ennek a kettőnek egybe kell vágnia, különben mi értelme!
plantingC4 2013.09.26. 10:23:47
Olyan mondatok, hogy "szerintem ő, úgy fogja fel"....nem értem, hogy születhetnek meg.
5 év alatt, ennyi?
5 együtt töltött év után, sejti mit gondolhat a másik, egy ilyen kérdésről, de nem tudja.
Gyerek?
Először tán beszélni kéne, megismerni 5 év után, mit gondolhat a másik...sztem ez önmagában is mókás lesz ezeknek az embereknek...
Kytia 2013.09.26. 10:28:40
Magyarán a jövőbeni elképzeléseid a fontosabbak.;)
Sadist 2013.09.26. 10:32:53
Vagy pedig valamelyikük (valószínű a csaj) nem volt válogatási helyzetben és úgy maradtak.
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.26. 10:43:28
Sadist 2013.09.26. 10:45:54
Kytia 2013.09.26. 10:51:45
TBal 2013.09.26. 11:08:24
Amúgy egyetértek, egyik oldal részéröl sem tisztességes elhúzni a dolgot, a súlyosság is csupán az eltérö biológiai adottságok miatt különbözik.
"Inkább derüljön lazaságot mutatnék, akkor is, ha nincs" - ezt nem tudom értelmezni :).
Te amugy ezek szerint palingám vagy, azaz egy kapcsolaton belül monogám, de változatosságra van igányed, így kapcsolatot váltasz, nem kapcsolaton belül partnert. El tudnál képzelni olyat, ahol 5 év után nem apácazárdában éreznéd magad?
Kytia 2013.09.26. 11:13:27
"El tudnál képzelni olyat, ahol 5 év után nem apácazárdában éreznéd magad?"
Elméletben el. Mindig konkrét kifogásom volt az aktuális pasik ellen, nem azért szakítottam, mert hú, de vitt a mehetnék. Ugyanakkor nem vagyok biztos abban, hogy a kifogások nem pont azért születnek, mert tudat alatt elindult a mehetnék. Szóval elméletben el, gyakorlatban csak remélem.:)
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.26. 11:22:13
"Persze az a legjobb, ha a kapcsolat is és a személyes elképzelések is egyfelé mutatnak, de hát ez mázli dolga is. "
Szerintem nem a legjobb, hanem így is kell lennie. Nem tudom elképzelni másképpen, ott már valaki feladja a saját elképzeléseit. Én tuti nem alkudnék meg egy ilyen kapcsolatban. Akkor sem ha esetleg neki kell feladnia dolgokat, mert akkor meg én vagyok önző az ő kárára.
Mamlasz 2013.09.26. 11:26:31
Az a helyzet, hogy ez az eljárást magam részéről igen csúnya szavakkal minősíteném, aki elköveti velem, azt is. (Konkrétan kb. már másfél sör után hülye kurváznék.) Ha valakinek van elképzelése a kapcsolat bizonyos aspektusairól illetve ha nyomja a lelkét valami, azt tessék elmondani, ha kell többször is, nem fejben pingpongozással szépen lejátszani, ha a másik egységnyi idő alatt magától nem jut ugyanarra az elhatározásra, akkor nincs közös jövő és kirugni. Ez pont ugyanaz, mint a tegnapi témában a nem lépő, csak vágyakozóan bámuló amorózók esete: ha valaki nem ad támpontot, mit is akar, a másik nem fog tudni rá reagálni. Nem megfenyegetni kell, de kommunikálni, hogy "én szeretnék gyereket x időn belül", ezzel lehet mit kezdeni. Azzal is, ha csesztet vele: akkor lehet tudni, hogy ez fontos a másiknak és vagy alkalmazkodni hozzá vagy lelépni. Egy kapcsolatban elvárható a másiktól, hogy gondolkozzon a jövőjén és felelősséget vállaljon érte. Bármiben meg lehet egyezni, mi az elképzelés a jövőről, de azt közös nevezőre kell hozni, hogy működjön, ahhoz pedig beszélni kell róla. Az "egyszer mondta, aztán utána nem szól a gyerek témáról" arra jó, hogy a másik azt higgye, ez nem is olyan fontos, nem kell vele foglalkozni, szép kényelmesen továbbra is el lehet lötyögni egymás mellett. Sőt, az is, lehet, hogy közben benne is megszületik a hajlandóság, csak úgy érzi, ha a másik nem hozza szóba, akkor most nem akarja annyira. (Ilyen kommunikációképes pároknál bármi előfordulhat.) Aztán derült égből villámcsapásként ki lesz rugva.
Egy kapcsolatban rengeteg alkalmazkodás és kompromisszum van, de alkalmazkodni és kompromisszumot kötni csak olyannal lehet, amiről tud az ember. Nem mindig könnyű a határozott terveket, elképzeléseket megosztani (nekem sem megy mindig) - az ember konfliktuskerülésből igyekszik alkalmazkodni a másik elképzelt kivánalmaihoz -, pedig sokat segítenek. Előfordul, hogy mikor aludnunk kéne már, a kedvesemnél akkor üt be valami és kezd el mindenféléről beszélni, amivel baja van a világban - szerencsére nem mindig szerepelek benne. :-) Abban a pillanatban nem vagyok ettől túl boldog (fáradt is vagyok, nincs nagy kedvem ezeken gondolkozni és lereagálni), ugyanakkor igyekszem odafigyelni és hasznosnak tartom, hogy megtudom, mik nyomasztják (mégha abban a pillanatban ezeket a problémákat nagyobbnak is látja). Ha tudom, akkor tudok rajta gondolkozni és ki tudok alakítani valami álláspontot, amit aztán meg tudunk beszélni. Ha nem tudok róluk, akkor nem is tudunk beszélni róluk és nem is tudunk valami közöset kialakítani.
mütyür 2013.09.26. 11:32:54
egy bnőm úgy ment férjhez, hogy ránézett az órájára és rájött, neki már szülnie kell. gyorsan beújított egy pasit, kiadta az ukázt, hogy azonnal babaprojekt indul, a pasas meg megvonta a vállát, hogy OK, de a gyerekhez hozzá se nyúl két éves koráig. a házasság kb. 2-3 hónapra jött az elsőranditól. _nekem_ ez fura. ha másik pasas jött volna, akkor neki szült volna.... nem a társ a fontosabb? le akarod élni az életet tökmindegykivel, csak gyerek legyen? (nem rád vonatkozik a kérdés természetesen)
Kytia 2013.09.26. 11:35:59
Ezért mondom, hogy szémít, mennyire határozottak az elképzelések. Vannak, akik egész életükben nem szülnek, mert le lettek beszélve és a párjuk sem akar. Oszt jól megvannak. Lehet, hogy valaha volt bennünk némi halvány romantikázás, hogy jó lenne gyerek, de nem vesznek meg érte, hát nem erőltetik. Ők is emberek.:)
@Mamlasz: Nem arról beszéltem, hogy totál eltitkolni. Csak nem nyomatni ezerrel. Egy ideig hallgatni. Én nem akarnék olyan férfitól gyereket, aki csak a kedvemért csinálja, meg hogy ne leygen kirúgva. Sőt, más szemszögből is tudom mondani: én nem akarnék olyan apát, aki anno csak azért lett az apám, mert anyám rágta a fülét és befenyítette. Az legyen apa, aki apa akar lenni, pont. Nemcsak rólam/rólunk szól ez már akkor, hanem a gyerekről is, az meg nem fogja tudni apuból kizsarolni a törődést. Tőlem, hülyekurvázz.:D
Kytia 2013.09.26. 11:37:52
"OK, de a gyerekhez hozzá se nyúl két éves koráig" --> Na, ez az az eset, akinek nem szülnék, rohanó idő ide, vagy oda.:D
mütyür 2013.09.26. 11:46:25
tény, azt nem tudom, meglágyult-e az újszülöttől és hozzá mert nyúlni a szarospelenkához vagy tényleg nem tekintette a gyerekének, csak mert még nem beszél. (hja pasast meg már az egész családja bacogatta, miért nincs már családja... szóval jókor találkoztak... de... khm... nem bírnám elképzelni egy ilyen szituációban magam)
Kytia 2013.09.26. 11:49:11
Dökvín 2013.09.26. 11:51:41
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.26. 11:58:10
@Kytia: Szerintem a lebeszélés az az, hogy a másik szeretné, de telebeszélik a fejét, hogy még sem kell. Ez önzőség, akárki, akármit mond. Nem mondtam, hogy nem ember, aki nem akar gyereket. Arról beszéltem, hogy ha valaki szeretne ne alkudjon meg egy olyan kapcsolatban hol nem lehet, mert a másik nem akar. Nekem az a kapcsolat, ahol lebeszélnek gyerekvállalásról, nem éri meg. Ha egy ember szereti a másikat, akkor a másik boldogsága ugyanolyan fontos (ha nem fontosabb), mint az övé.
pretty kitty 2013.09.26. 11:59:40
www.google.com/search?q=why+are+women+lying+sluts
Jolz Tluli,
Miz Gugli ;))))))))))
plantingC4 2013.09.26. 12:04:14
csajba és meg volt sértődve, mikor ugyan ezt, amit felvetettél, én is nekiszegeztem: ez úgy tűnik, hogy most éppen engem újított be, akkor most, tőlem akar azonnal gyereket, itt az ő órája járása miatt leszek apa, nem azért mert tényleg engem szeretne gyermekeink apjának, vagy akár engem megkérdezett volna, mit is gondolok erről, gondoljuk már át ezt.
Én is megvonhattam volna a vállamat, hadd szóljon, végül is akár már apa is lehetnék, korom is stimmel, haverjaimnak is van már, meg amúgy is jól mutatnék fotókon karon ülő kiskölökkel, de valahogy nem ezek alapján gondolom eldönteni, ezt a kérdést :DD:D
Itt mondjuk türelmesebb volt a lány, ő csak 6 hónap járás után baszott le, hogy még a kezét sem kértem még meg, nem 2 után...:D:D:D
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.26. 12:07:17
"Ott van az a lehetőség is, hogy egyiknek sem markáns az elképzelése a gyerek-témát illetően."
Ez pont nem a fentire jó példa, ott én a totál különböző elképzelésekről beszéltem. Ha egyiknek sincs markáns elképzelése természetesen azt a legkönyebb alakítani, mindkettő megelégedésére.
mütyür 2013.09.26. 12:11:15
mondjuk tény, hogy el nem tudom képzelni, hogyan lehet úgy működni, hogy nekem KELL a gyerek.
Bundi, ám nem támadlak, szóval ne legyél durci! :)
mütyür 2013.09.26. 12:13:23
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.26. 12:16:34
Az más dolog, én arról beszélek, ha nincsen probléma, csak a szándék hiányzik. Hiszen örökbe is lehet fogadni, vagy béranya, meg ilyenek.
Természetesen azért, mert neki nem lehet, nem dobnám ki. Viszont ha én szeretnék, ő meg elzárkózik és nem is gondol bele, hogy nekem ez mennyire fontos, akkor úgy gondolom az a kapcsolat végéhez fog vezetni. Ahogy nálam is ott volt ez az indokok között.
plantingC4 2013.09.26. 12:19:05
Mamlasz 2013.09.26. 12:19:12
Nem kizsarolásról beszélek, de a férfiak alapvetően lusták és ha nem kell törődniük egy problémával illetve annak megoldásával, akkor nem törődnek vele.
Egy komoly kapcsolatnál (nem öt év után, hanem sokkal hamarabb) elvárható egy férfitól, hogy a ködösítés helyett szépen elmodja, milyen elképzelései vannak a jövőről és abba hogyan fér bele a másik. (Persze fordítva is elvárható ugyanez.) Akar-e családot, ha akar, akkor azzal, akivel együtt van vagy nem akar egyáltalán. Milyen menetrend van a fejében, milyen feltételek teljesülése kell? Persze, tudom, nem könnyű ezeket megbeszélni, az ember fél a válaszoktól illetve nem mindenkiből könnyű őszinte válaszokat kinyerni. A nem kérdezés csak a sumákolást segíti.
Sőt, az is jogos elvárás, ha valami igazán fontos a másiknak, azért rágja a másik fülét. Igen, mindenki utálja a hisztit, de előre visz, mert megoldást kell keresni a kiváltó okra. A teljes konfliktuskerülés meg nem, azzal nem megy sehova egy kapcsolat, csak szép lassan érdeklődés hiányában elhal (kivéve azokban a nagyon álomszerű esetekben, ahol tényleg annyira egy húron pendül a két ember, hogy az elejétől nincs mit igazítaniuk magukon). Az összeillés nem egy "vagy összeillünk vagy nem" előre elrendelt dolog, pláne nem a csillagjegyektől függ, hanem komoly munka. Még két olyan alapvetően tényleg összeillő, hasonló értékrendű embernél is, mint nálunk.
A családalapítás kérdése is ilyen: össze kell fésülni az elképzeléseket és az nem megy kommunikáció és konfliktus nélkül. Konfliktus esetén pedig kompromisszumot kell kötni. Normális, egymás szertetére és tiszteletére épülő kapcsolatban a kompromisszumot mindkét fél beépíti a saját világképébe, onnantól ez már közös alap és pl. a pasi nem úgy éli meg, hogy "duzzogva bár, de nem húzok gumit".
mütyür 2013.09.26. 12:27:07
Mamlasz 2013.09.26. 12:27:13
Ismertem ilyet, az esküvőjén hangosan felsóhajtottam, hogy "jól, van kimondta az igent, nem hozta kínos helyzetbe a násznépet" és pontosan ugyanilyeneket magyarázott a gyerekekről. Ma példás családapa több gyerekkel.
Az emberek változnak és a roppant sarkos, véglegesnek tekintett sarkos véleményük (hülyeségeik) is gyökeresen meg tud változni az élethelyzettől függően.
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.26. 12:32:41
Az a baj, hogy vannak olyan férfiak (nem tudom %-ban mennyi, de már többel találkoztam), akik élnek a világba, semmi elképzelésünk nincsen. Nincs jövőképük, most pont jó nekik ahogy van és nem is gondolkoznak máson. Egy ilyennel nagyon nehéz megbeszélni dolgokat, mert nem is érdekli, totál jól elvan a maga kis világában. Kaja van, a gatya ki van mosva, haverokkal sörözés kb. ennyi elég is. Na egy ilyennek felvetni a gyerekvállalást! Fuhhh! Lehet a posztoló pasija is ilyen!
Jó, nyilván jól kell választani... :D
mütyür 2013.09.26. 12:33:22
mütyür 2013.09.26. 12:35:49
nemá' gyerekek, nincs jövőm? :( 10 év múlva ugyanolyan jól elleszek, mint most, na és? :P
Papírsárkány 2013.09.26. 12:42:28
még mindig jobb az is, mint a "kedvesem"-ezés :D
Papírsárkány 2013.09.26. 12:44:24
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.26. 12:45:25
Szóval én elősorban nem anya akarok lenni, hanem egy olyan férfival szeretnék együtt lenni, aki szeretne velem együtt szülő lenni, mert szeret engem és szeretne közös gyereket. Egyedül nem vállalnék gyereket, annyira nem fontos.
mütyür 2013.09.26. 12:49:37
@Lord Papírsárkány: egy picit :)
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.26. 12:51:01
mütyür 2013.09.26. 12:55:01
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.26. 12:56:20
Papírsárkány 2013.09.26. 12:56:54
látod, látod? :)
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.26. 12:59:12
Annyira ugrassz erre a gyerekvállalás témára. Engem nem érdekel, hogy te nem akarsz, nem is akarlak rábeszélni, te dolgod, te életed.
mütyür 2013.09.26. 13:04:20
@Lord Papírsárkány: picsa'ba!! :(
Kytia 2013.09.26. 13:04:25
@Mamlasz: Egy ideális világban mindenki egyenes és őszinte. De ez nem mindig van így. Sokszor az összejövés pillanatában alig ismered a másikat, menet közben meg annyi minden kiderül, és nem biztos, hogy őszinte válaszokat kapsz a kérdéseidre. Nem árt egy kis szkepszis a farzsebben, különösen nőknek. A nagy manipulátorok mind tudnak szépeket mondani, hogy minél tovább élvezhessék a hölgytársaságot, ezt tudni kell kezelni, illetve átlátni rajta.
Nyilván van olyan IS, hogy valaki megváltozik, de erre azért nem építenék. 50%-os (vagy talán annál is kevesebb) esély nekem nem elég egy életre szóló döntés meghozásához.
@Lord Papírsárkány: Na, ez mondjuk nagyon igaz.:DDD
Kytia 2013.09.26. 13:10:27
Papírsárkány 2013.09.26. 13:14:12
inkább ásd is el magad valami félreeső helyen!
:)
Papírsárkány 2013.09.26. 13:15:41
Ugye ezt te is csak viccből írtad? :) (mármint a második felét)
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.26. 13:25:20
Mamlasz 2013.09.26. 13:26:47
Bocs, most épp nincs kedvem az érzelmi kötődést az elvárt macsó megjátszással elfedni és olyan szót használni a _kedvesemre_, amiben nincs érzelmi töltet. (Pl. a barátnőm, a csajom, stb.)
@Kytia:
A vita különben elméleti, szemmel láthatólag neked nem olyan fontos a gyerek kérdés (igazából az sem tűnik fel, hogy szeretnél hosszan ugyanazzal a pasival monogám kapcsolatban élni), így inkább csak elképzeled, hogyan viselkednél, ha fontos lenne. ;-) Én meg elképzelem, hogy hogyan működhet egy nagyon hosszú, monogám kapcsolat, amiben idővel még gyereket is szeretnénk. :-) A valóvilág kicsit más, de azért ezek az elképzelések segítenek alakítani...
mütyür 2013.09.26. 13:27:06
@Kytia: na ne szórakozz!! benne vagy a korban, már rég tudnod kellene! :D
JOKKA21 2013.09.26. 13:37:46
-MNK-
Kytia 2013.09.26. 14:23:05
@Bundabandi (Cookie Bunny): Te már 30-nál is nagyon szerettél volna, ezért szakítottál, nem? Én most vagyok 30 és a konkrét elhatározás nem jött még meg. De majdcsak.
@Mamlasz: Na jó, hát itt mindenki csak elméleti szakember lehet, főleg, hogy annyit tudunk egymás dolgairól, hogy pont semmit.:)
@mütyür: Túdom, túdom.:(
Kytia 2013.09.26. 14:32:35
:D
A másik: "Szerezz magadnak olyan férfit, aki már elkelt. Igazi férfiak, igazi kihívás. Regisztrálj!"
Még szerencs, hogy 12 évesek is regisztrálhatnak már a facebookon. Nem fog megártani a sok erkölcstan óra.:D
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.26. 14:56:57
Kytia 2013.09.26. 15:06:36
@Bundabandi (Cookie Bunny): Azért durva, hogy ez már 3 éve volt. Még emlékszem, amikor oltottunk vele, mármint a pasiddal, mert nem ment el veled valami esküvőre, meg röfögött, ha a tükröt nézted. Rohan az idő, bakker.:S :)
mütyür 2013.09.26. 15:25:34
Bölcs Jaroszláv 2013.09.26. 15:40:04
:DDD
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.26. 15:40:26
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.26. 15:42:02
Bölcs Jaroszláv 2013.09.26. 15:43:50
:DDD
pretty kitty 2013.09.26. 15:48:51
Jaaaah de valjal megjelent ed leg nem latott kommentelo jaki jieneket il h "ha nem vagy gazdag és divatbuzi, nem jut neked semmi" meg "Miért hazug ribik a nők?" meg "Nők a legaljasabb lények a világon." Kitalalod kijaaaaaz? ;)))))))))))
Bölcs Jaroszláv 2013.09.26. 15:52:17
:DDD
mütyür 2013.09.26. 15:54:12
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.09.26. 16:39:50
radio igyjartunk 2013.09.26. 21:22:39
youtu.be/XsAYDjo-R5I
Az utolsó 100 komment: