Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com
Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
pretty kitty 2013.10.01. 07:49:36
mütyür 2013.10.01. 07:51:08
"Van az a nőtípus..." vs "Nem általánosítok"
én meg azt kívánom, a zoknidnak legyen meg a párja.
bakker :/
pretty kitty 2013.10.01. 07:53:56
"Ju fet ivol pig!!!!!!" XDDDDDDDDD
greycup 2013.10.01. 07:55:20
Ez valami új póker játékstílus? :)
mütyür 2013.10.01. 07:58:43
remélem, holnap kapunk egy posztot a jungi archetípusokról és ezek jelentéséről női-férfi viszonylatban tárgyalva.
Madpapa 2013.10.01. 07:59:45
Papírsárkány 2013.10.01. 08:00:45
fenét nem, csak akkor TE voltál fiatalabb, azért nem várták el
greycup 2013.10.01. 08:11:18
vagy egy újabb játékelméleti tanulmányt... :)
Prof. Dr. Sün (törölt) 2013.10.01. 08:18:41
Shit teszt, primitív módon.
"Mihez kell ez a vizsga, mit akarnak leszűrni belőle?"
Azt barátom, hogy béna béta vagy-e, akinek mindent le lehet nyomni a torkán. Ha összejön pár rossz pont a teszteken, akkor le leszel cserélve.
"Fiatal csajok ugyanúgy elvárják a pénzt, mint a 30 körüliek."
Naná, én is feszes pipihúsra fogok vágyni 70 éves koromban is. Más kérdés, hogy megkapom-e :)
Csak a csajoknál ott szokott lenni a képzavar, hogy legyen pénzes, de 25-nél idősebb se legyen, mert az hogy néz ki. De ne add fel, később lejjebb adnak az igényekből, és jó lesz az löttyedt-öreg pénzes is.
"később viszont azt csinál, amit akar, mert meg tudja magyarázni, úgy érzed, neked nincs beleszólásod ebbe a kapcsolatba"
Lásd első-második pont.
mütyür 2013.10.01. 08:35:48
Bölcs Jaroszláv 2013.10.01. 08:40:06
:DDDD
Dr.Rekettyés László 2013.10.01. 08:41:10
Aki az anyagiakat firtatja - azonnal lapát
Aki csak eleinte kedves, aztán kimutatja a foga fehérjét - azonnal lapát
Ez ilyen egyszerű.
Bölcs Jaroszláv 2013.10.01. 08:43:17
:DDDD
Dr.Rekettyés László 2013.10.01. 08:47:18
Nem bazdmeg, nem mindenki tesztelget, nem mindenki akarja eltartatni magát és nem mindenki játszik szerepet.
Csak mivel a koma picsák közé jár, erre nyilván nem jöhet rá.
mütyür 2013.10.01. 08:49:21
Hurri Kán 2013.10.01. 08:50:22
Bölcs Jaroszláv 2013.10.01. 08:50:39
:DDD
Bölcs Jaroszláv 2013.10.01. 08:51:36
:D
mütyür 2013.10.01. 08:52:37
Dr.Rekettyés László 2013.10.01. 08:53:19
Dr.Rekettyés László 2013.10.01. 08:53:50
Bölcs Jaroszláv 2013.10.01. 08:54:17
akut schizo effektív pszichózis 2013.10.01. 08:55:19
@mütyür: késő
ezeket a posztokat bérposzterek írják. meg ákos ovkórz
mütyür 2013.10.01. 08:55:29
Bölcs Jaroszláv 2013.10.01. 08:55:31
:D
Dr.Rekettyés László 2013.10.01. 08:56:21
mütyür 2013.10.01. 08:56:26
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.01. 08:56:37
Szóval, van az a FÉRFITÍPUS, aki feleslegesen agyal mindenféle hülyeségen a nőkkel kapcsolatban, aztán posztot ír belőle és megváltja a világot. Állítása szerint kidobja azokat, akik mármit mernek kérdezni tőle, mert hát mit képzelnek! Pfff! Na és persze mindenki a pénzre hajt, ami neki nincsennemvan! :D Aztán a végére kiderül, hogy szegénynek nem jut pina és ez minden baj okozója. :D
Ez különösen tetszett: "ez egy tök új dolog, régen nem volt ilyen"
Volt, csak akkor még te nem éltél fiam! :D Volt, van, lesz ilyen nő.
Aztán a másik kedvencem: "(lenne erre egyszerű megoldás, mindenféle hülye körök nélkül: az, ha egyszerűen, nyíltan és világosan RÁKÉRDEZEL) "
Rákérdezett bakker, mit tennél, ha megcsalna! Akkor mi a probléma?
"Nem dicsekvés, de volt pár nőm és ma már egy ilyen beszélgetés nálam szakító ok." LOOOOL!
"Van az a nőtípus is (jártam vele), aki felett a férfinak nincs hatalma, passzív-agresszív, látszólag (első randin) egy kedves nő, egy főnyeremény, később viszont azt csinál, amit akar, mert meg tudja magyarázni, úgy érzed, neked nincs beleszólásod ebbe a kapcsolatba."
Na ezt meg nem értem. Passzív-agresszív? Mert? Ecsém, annak nőnek a fejére, aki hagyja magát!
"Nem általánosítok: " Ja, neeeeeem! Nem olyan családból származol! :D
Dr.Rekettyés László 2013.10.01. 08:57:43
akut schizo effektív pszichózis 2013.10.01. 08:58:26
"a rekettyés lászlóval az aluljáróban ismerkedtél meg?"
Dr.Rekettyés László 2013.10.01. 09:00:11
A Dr. pedig azért jött hozzá, mert Plagi bácsi akkoriban bukott le a kis sumákolásával.
Most már mindent tudtok.
akut schizo effektív pszichózis 2013.10.01. 09:00:36
akut schizo effektív pszichózis 2013.10.01. 09:01:28
mütyür 2013.10.01. 09:02:20
velvet.hu/blogok/randi/2013/01/24/az_on_passziv-agressziv_partnerenek_6_elszolasa/
:D
komolyan a velveten sokkal jobb olvasói levelek vannak.
plantingC4 2013.10.01. 09:02:35
Pontosan ezt, játéknak álcázva puhatolóznak és vallatnak.
"Fiatal csajok ugyanúgy elvárják a pénzt, mint a 30 körüliek. Csak mire föl?"
Mondom a titkot: még mindig náluk van az összes pina, egy ún. monopolhelyzetet használnak ki, a piac jellegzetes sajátossága, érdemes szoktatni magad a gondolathoz, változtatni úgy sem tudsz ezen :D
Egyébként, ha ilyen mókásan puhatolózó kérdésekkel találkozol, amiken "jól mulatsz", mint minden helyzetben az életben, törekedni kell a win-win megoldásokra, érdemes neked is mókaüzemmódba kapcsolni, hogy mindketten jól szórakozhassatok, ne csak ő ! :D
Legközelebb, ha agyfaszt kapnál a kérdéstől, hogy "mit tennél, ha megcsalnálak?",
ne tedd, inkább nyugodt hangon, te is kérdezz vissza, hogy "mit tennél, ha puskával lőnének rád?"...és így tovább... a lényeg, hogy mindketten jól szórakozzatok !
:D:D:D
Dr.Rekettyés László 2013.10.01. 09:03:50
Azt hiszem, Bundabandi volt a tettes.
mütyür 2013.10.01. 09:04:07
akut schizo effektív pszichózis 2013.10.01. 09:05:11
gizi6 2013.10.01. 09:05:43
Papírsárkány 2013.10.01. 09:06:03
mütyür 2013.10.01. 09:08:43
Papírsárkány 2013.10.01. 09:09:33
Hurri Kán 2013.10.01. 09:10:35
"hogy "mit tennél, ha puskával lőnének rád?"...és így tovább... " Szakadok :DDD
Megoldás lehet még: cetlin letenni 5 női nevet, és megmondani, ok., semmi gond, TE mutass rá egyre, melyiket szeretnéd, hogy 1 óra múlva itt legyen? Annyi idő alatt össze tudsz pakolni.
Bölcs Jaroszláv 2013.10.01. 09:11:04
:DDD
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.01. 09:11:51
Bölcs Jaroszláv 2013.10.01. 09:13:19
:DDD
Kytia 2013.10.01. 09:13:57
Ma nincs új poszt, srácok?
Viccet félretéve: kivételesen írhatna valaki, akinek élete is van, nemcsak CsP eddigi Jokka-bölcseleteit tudja csokorba gyűjteni és kiposztolni.
Poszternek: elkeserítően sekélyes és közhelyes pöcs vagy, nem tudom, mégis mire várod a lottó-főnyereményt. Téged se érdekelnek jobban a nők/emberek, mint te őket. Gyűjtsél sok pénzt, azzal legalább mész valamire, még ha felháborítónak is tartod.
Dr.Rekettyés László 2013.10.01. 09:15:28
Franc se tudja mióta írogatok ide, de azt hittem, hogy egyértelmű a nevem.
Ehhhh, biztos szemtelenül fiatalok vagytok!
Papírsárkány 2013.10.01. 09:17:35
Kytia 2013.10.01. 09:17:37
JOKKA21 2013.10.01. 09:17:48
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.01. 09:19:39
Na igen ez "TELJESEN OLYAN" kérdés, mit amit a nő tett fel. Ez olyan pasi gondolkozás? Tőlem kérdeztek már olyat, hogy: Ha elfognák apámat és őt és azt mondanák az elrablók, hogy az egyiküket le kell lőnöm, csak akkor menekül meg a másik, kit lőnék le?
JOKKA21 2013.10.01. 09:20:14
De, volt, csak akkor még beérték trabival vagy wartburggal, ma már audi, bmw és mercedes a menő.Régen párttitkár fia kellett nekik, ma meg gazdag üzletemberek elkényeztetett gyerekei.
Dr.Rekettyés László 2013.10.01. 09:20:44
mütyür 2013.10.01. 09:22:15
plantingC4 2013.10.01. 09:22:31
Kytia 2013.10.01. 09:23:09
JOKKA21 2013.10.01. 09:26:12
mütyür 2013.10.01. 09:26:13
pretty kitty 2013.10.01. 09:27:04
Miszel Miszeeeeel.....!!!!! XDDDDDDDD
Dr.Rekettyés László 2013.10.01. 09:27:04
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.01. 09:28:54
Aztán visszakérdeztem, hogy ha az anyja és köztem kellene választani, ő kit lőne le? Erre azt mondta, engem! :S Akkor azért elküldtem a melegebb éghajlatra! XD
Kytia 2013.10.01. 09:29:00
Jól sejtem, hogy ezt egy férfi kérdezte? MIÉRT??? MIT AKART EZZEL??? MOST MI LESZ??? ÚRISTEN!!! FELTETTEK EGY KÉRDÉST, ANYU, MOST MIT KELL CSINÁLNI???
Bölcs Jaroszláv 2013.10.01. 09:29:52
:DDD
JOKKA21 2013.10.01. 09:31:13
@Bundabandi (Cookie Bunny): Jó, hogy mondod az irodalmat, a legtöbb íróval és költővel gecik voltak a(z akkori) nők, mert nem voltak gazdagok és menők(csak a haláluk után).
Papírsárkány 2013.10.01. 09:31:14
Akkor jöjjön a klasszikus.
Ha a férjed és egy ügyvéd fuldokolnának a tengerben, és neked választanod kéne...
... színházba mennél vagy moziba?
Kytia 2013.10.01. 09:32:14
@mütyür: Melyikre gondolsz?:)
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.01. 09:33:08
Mi volt ez, vizsga? Mit akart megtudni? Valamit ki akart puhatolni? Tuti hátsó szándéka volt! Miért nem kérdezett rá nyíltan?
Kytia 2013.10.01. 09:33:31
Dr.Rekettyés László 2013.10.01. 09:33:32
mütyür 2013.10.01. 09:36:31
Kytia 2013.10.01. 09:37:16
Vagy aki nem ilyen, az meg elvárja, hogy csinos legyél és ne legyen büdös a hónaljad? Mire föl? Mit képzelnek ezek? Még olyat is hallottam, hogy van olyan, amelyik azt csinál, amit akar....még 40 fölött is. Azért ez durva.
JOKKA21 2013.10.01. 09:37:22
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.01. 09:37:59
pretty kitty 2013.10.01. 09:38:38
Hurri Kán 2013.10.01. 09:38:50
Ni!
Kytia 2013.10.01. 09:40:34
JOKKA21 2013.10.01. 09:42:43
Bölcs Jaroszláv 2013.10.01. 09:42:46
mütyür 2013.10.01. 09:42:50
JOKKA21 2013.10.01. 09:44:45
Ilyen nőkkel, mint a mai nők többsége, ez nem nagy csoda.
Azt=az
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.01. 09:45:29
pretty kitty 2013.10.01. 09:45:34
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.01. 09:46:51
Kytia 2013.10.01. 09:47:40
mütyür 2013.10.01. 09:48:10
Hurri Kán 2013.10.01. 09:48:40
NI! :D
mütyür 2013.10.01. 09:49:46
JOKKA21 2013.10.01. 09:51:55
@mütyür: Szerintem nincs olyan, hogy megfelelő és nagy Ő és egyéb ilyen hülyeségek, olyan nő van, akit az ember jobban(vagy inkább) elvisel, mint a többit.:)
JOKKA21 2013.10.01. 09:52:59
Kytia 2013.10.01. 09:53:51
Dr.Rekettyés László 2013.10.01. 09:56:04
Kytia 2013.10.01. 09:57:56
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.01. 09:57:59
Sadist 2013.10.01. 09:59:10
mütyür 2013.10.01. 09:59:34
pretty kitty 2013.10.01. 10:00:11
Sadist 2013.10.01. 10:01:29
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.01. 10:01:36
@Kytia: Ezt a bekezdését, nem értem, úgy ahogy van. Mit leplezett le?
JOKKA21 2013.10.01. 10:03:41
mütyür 2013.10.01. 10:04:21
mütyür 2013.10.01. 10:05:58
Kytia 2013.10.01. 10:06:15
@mütyür: Ez igaz, legfeljebb a gyárba, ahol igazgat.:)
@Bundabandi (Cookie Bunny): Jaja. Kissé be volt szívva, amikor ezt írta.:D
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.01. 10:06:22
Dr.Rekettyés László 2013.10.01. 10:06:49
pretty kitty 2013.10.01. 10:07:59
mütyür 2013.10.01. 10:09:26
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.01. 10:10:16
Dr.Rekettyés László 2013.10.01. 10:10:50
Talán azért volt nagyobb értéke a kapcsolatoknak is, és azért volt nagyobb divat a problémákat megbeszélni és nem azonnal borítani.
Most az van, hogy menj a picsába, úgyis jön jobb, hiszen hatvankét társkeresőn vagyok regisztrálva.
Dr.Rekettyés László 2013.10.01. 10:11:35
Kytia 2013.10.01. 10:12:20
plantingC4 2013.10.01. 10:13:00
Huhúú, de hát akkor erre simán lehetne, hogy a "nők sem lázadtak ki a konyhából" sem volt eddig.... ingoványos területre tévedtünk. :D
Papírsárkány 2013.10.01. 10:14:23
mütyür 2013.10.01. 10:14:40
nem azzal van a baj, _hol_ ismerkedünk és válogatunk, hanem az, hogy fogalmunk nincs semmiről. mindenki kapkod eszetlenül.
plantingC4 2013.10.01. 10:15:37
mütyür 2013.10.01. 10:16:17
Dr.Rekettyés László 2013.10.01. 10:18:19
Azért az sem volt egy általános tendencia, hogy a hároméves Gizi már tudta, hogy a négyéves Gézához KELL majd hozzámennie.
Persze bizonyos helyeken így történt.
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.01. 10:20:34
mütyür 2013.10.01. 10:21:01
mütyür 2013.10.01. 10:23:08
Namely 2013.10.01. 10:24:18
A zsenge, illatos punciért cserébe.... még erre sem jöttél rá? Te kis tapasztalt..... és még te mondod, hogy te már igen tapasztalt vagy.
"Mert egy harmincas nőnél, vagy egy elvált nőnél, vagy érettebb nőnél, teljesen megértem,"
miért? annak még csökkent is az értéke a húspiacon...
"de egy kiscsaj mire fel támaszt ilyen igényeket? Ezt hol tanulták?"
Az élettől. Kenik-vágják, hogy maguktól sose vinnének semmire, így a punci segítségével igyekeznek előrébb jutni.
" aki felett a férfinak nincs hatalma"
Ne aggódj! Ezt is ugyanúgy kell hasba rúgni, ha köcsög, mivel ez is csak ezt HISZI, hogy hatalma van... :)
Szóval gyűjts még egy kis tapasztalatot, kedves posztoló.
Hajrá!
:)
Dr.Rekettyés László 2013.10.01. 10:25:28
Papírsárkány 2013.10.01. 10:26:04
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.01. 10:30:11
Dr.Rekettyés László 2013.10.01. 10:33:25
Nem tanul, nem keres jó melót, nem vállalkozik, semmi! Az egyetlen tőkéje a muffja, és ezzel várja a sültgalambot.
Hurri Kán 2013.10.01. 10:35:26
A gond ott is akkor van, ha a muff, mint tőke elértéktelenedik.
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.01. 10:36:14
Papírsárkány 2013.10.01. 10:36:30
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.01. 10:38:00
Sadist 2013.10.01. 10:38:30
Papírsárkány 2013.10.01. 10:39:04
Az ELLENszolgáltatás azért elvárás, mert a világ így működik. Adsz valamit, kapsz valamit érte cserébe.
Az a kérdés, miért kéne bármit is adni _csak úgy_, ezen gondolkodj kérlek.
Kytia 2013.10.01. 10:41:28
@mütyür: Nyilván töcskölte volna, de az nem merült fel, hogy szikrányi esélye is van-e, és ha nincs, akkor dögöljön meg a finom kis feleség.:D A második mondatot nem értem, hogy jön ide, de nem baj.:D
mütyür 2013.10.01. 10:41:41
@Lord Papírsárkány: hát társalkodik és nevetgél a férfi szellemességén :D
Sadist 2013.10.01. 10:42:19
Papírsárkány 2013.10.01. 10:42:43
Kytia 2013.10.01. 10:43:57
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.01. 10:45:28
"Az a kérdés, miért kéne bármit is adni _csak úgy_, ezen gondolkodj kérlek. "
Mert mondjuk szereted az illetőt és örömet akarsz szerezni. Vagy a fenti példa: meg szeretnéd ismerni.
Gondolkoztam! Az én világon nem így működik. Hívtam meg már a páromat én is, soha nem volt bennem, hogy nekem ezért jár valami. Ittunk mondjuk egy jegeskávét, jót beszélgettünk, nevettünk. Én ezt nem a kávé árában mértem.
mütyür 2013.10.01. 10:47:28
az emberek nem változtak csak a környezet.
@Lord Papírsárkány: viccelsz?? pffff :D
Papírsárkány 2013.10.01. 10:48:33
Ha ezzel megvagy, utána legyél szíves visszatérni az eredeti kérdésemre, ami még arra vonatkozott, hogy az általad vázolt helyzetben (első randi, nem sokadik, nem a „barátod” az illető, csak most ismered meg) miért lenne alap, hogy mindig a férfi fizessen, holott mindkét fél kereső, vagy miért lenne alap, hogy a másikat meghívja
csak mert sokan így gondolják, és az általad leírtakból te is így gondolod, sőt, nehezményezed, ha ezt valaki kétségbe vonja
mütyür 2013.10.01. 10:51:40
Dr.Rekettyés László 2013.10.01. 10:52:00
Tanulni kell, jó szakmát választani, ami mellett nem vagy rákényszerítve szerencsétlen kompromisszumokra.
Folyamatosan képezned kell magadat, és ha szükséges, akkor azonnal váltani.
Nem olyan nagy titok ez, és még csak hátszél sem hozzá feltétlenül, csak tehetség és némi szerencse.
Persze ez rövid távon küzdelmesebb, mint partyarcként és partypicsaként a csodát várni, de hát ezektől kár is elvárni, hogy felelősen gondoljanak a jövőjükre.
De legalább akkor ne picsognának.
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.01. 10:52:16
Papírsárkány 2013.10.01. 10:52:26
Sadist 2013.10.01. 10:52:55
Kytia 2013.10.01. 10:53:56
Dr.Rekettyés László 2013.10.01. 10:55:02
De a posztok arról szólnak, hogy a világ kurvára nem így van bekötve.
A nincstelen picsa mégis miből fizetne, ha egyszer az az életcélja, hogy folyamatosan eltartassa magát?
Aztán ha szerencséje van, egy ideig a muffja még megfelelő cserealap, csak aztán általában jön a keserű felismerés.
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.01. 10:55:19
Papírsárkány 2013.10.01. 10:56:10
Húzd ki nyugodtan a "női" szót a mondatból szerintem :)
Papírsárkány 2013.10.01. 10:56:50
hogy ez valami kiváltságod? :)
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.01. 10:59:19
Papírsárkány 2013.10.01. 11:00:32
pl. itt a második mondat:
"Mert mondjuk szereted az illetőt és örömet akarsz szerezni. Vagy a fenti példa: meg szeretnéd ismerni."
stb
mütyür 2013.10.01. 11:01:07
én azt nem értem, a férfiak ezen miért nem jutnak túl egy vállvonással és miért írnak ebből posztot? hát röhögjön egyet, lépjen tovább és keressen más körökben nőt. (de ezt már agyontárgyaltuk mostanában)
Papírsárkány 2013.10.01. 11:01:08
Sadist 2013.10.01. 11:03:44
Olyan férfit is hívtál már meg, akivel addig nem volt semmi, de meg szeretted volna ismerni?
mütyür 2013.10.01. 11:04:39
Sadist 2013.10.01. 11:04:55
Dr.Rekettyés László 2013.10.01. 11:05:39
Akinek ilyen kínálat kell, az azt jelzi, hogy azért a keresleti oldalon sem stimmel valami.
De mivel ez a természetes és egyetlen közege, így csak abból tud következtetéseket levonni, amit tapasztal.
És például azt tapasztalja, hogy nem elég gazdag.
Sadist 2013.10.01. 11:16:03
Kurva jó első benyomást tehet :D Valószínű te nem tapasztaltad, mert számodra a punci genetikailag adott, de a férfiaknak mindig fizetniük kell érte. De ha esetleg tudsz olyan 30 alatti nőről, akit pusztán parkban sétálgatással le lehet venni a lábáról, ne habozz megírni az elérhetőségét :D
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.01. 11:20:23
@Sadist: Szerintem olyan még nem volt, hogy én hívjak randira valakit. Ill. nem is! Volt! Az IBM rendezvényére hívtam meg, mert volt két belépőm. Aztán ott meg volt ingyen kaja. :D
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.01. 11:22:11
mütyür 2013.10.01. 11:25:36
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.01. 11:25:38
modoros.blog.hu/2013/09/30/igy_eld_tul_a_szegenyseget?utm_source=ketrec&utm_medium=link&utm_content=2013_10_01&utm_campaign=index
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.01. 11:29:00
Ő meghív kávézni -> meghív, vagyis fizeti a kávémat.
A meghív szón van a lényeg. Ha csak elhívod, az más. Szerintem.
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.01. 11:30:41
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.01. 11:32:01
mütyür 2013.10.01. 11:32:50
felvetés: nem ülünk be kv-zni? -> de, persze OK.
hívás: gyere kv-zni! -> OK.
mi az az óriási különbség? a lényeg, hogy mindkettő rábólint. ergo mindegyik fizeti a sajátját.
mütyür 2013.10.01. 11:34:23
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.01. 11:35:29
Ha azt mondja: "meghívhatlak egy kávéra?" Az más, mintha én mondom, hogy "beülünk egyet kávézni?"
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.01. 11:37:12
Dr.Rekettyés László 2013.10.01. 11:38:21
Kytia 2013.10.01. 11:39:58
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.01. 11:40:50
Kytia 2013.10.01. 11:51:36
Ekkor ránéztem az arcára, még pont időben, úgyhogy felajánlottam inkább a szemben lévő kiskocsmát.:DDD
Az emberek az osztályazonos környezetet szeretik, ott érzik otthon magukat. Ha ez a gyros-os, akkor az, ha a Gundel, akkor az. Hozzáteszem, nem is annyira különleges, pláne nem gazdag családból származó huszonéves nőként engem anno 10 pasiból 8 ha nem is a Gundelbe, de valami normális étterembe vitt első randin, nem állt le a sarki gyros-osnál. Szóval amikor azt latolgatjuk, vajon miért nem választja a nő a gyros-os pasit, akkor azt is tegyük a képlethez, hogy valószínűleg 8 másikból választhat, aki nem a gyros-oshoz viszi. Persze ha nagy a szerelem, akkor ez nem számít, de a legtöbben a randizás időszakában még csak keresik a kapaszkodókat, hogy valahogy beazonosítsák a másik felet. Nem ismerik egyáltalán, nemhogy nem szeretik.
Viszont nekem egy másik rossz érzésem is van gyros-oshoz ragaszkodó fiúkkal kapcsolatban, de ezt hosszú lenne kifejtenem, majd legközelebb.:)
mütyür 2013.10.01. 11:58:32
plantingC4 2013.10.01. 12:00:41
A megoldás inkább ahhoz áll közel, hogy minden átalakult.
Nagyon levágom, mert nem tudok, most órákat írni, de a lényege, hogy 100 éve, 1 férfi keresetéből, el lehetett tartani egy családot. Aztán a II. vh. után, minden megváltozott. A gazdaság, az ipar és ezek miatt az egész társadalmunk hatalmas átalakulásokon ment keresztül, nem megyek bele, vágja mindenki. Az addigi családmodellek átalakulása és a munkánk (biorobot :D), ezáltal életünk ritmusának megváltozása, előhozott rengeteg olyan kérdést, amin azóta is vitázunk meg agyalunk, mert megoldani azóta sem tudjuk ezeket.
Nagyon egyszerűsítek, hogy haladjunk, kivették a férfiak kezéből, a lehetőséget arra, hogy egy keresőként tudjon "menedzselni" egy családot, a nőknek meg megadták a lehetőséget, arra, amire addig nem, hogy ennek ne kötelezően rendeljék alá az egész életüket. Megkapták az addig, csak férfiaknak nyitott életlehetőségeket, a férfiak kezéből meg kivették a hatalmat, hogy csak és kizárólag, egyedül irányíthassanak, azzal, hogy a források feletti ellenőrzési jogot, kicsavarták a kezünkből.
Ismétlem, nagyon egyszerűsítek, hogy haladjunk.
Eszmének ez csodálatosan szépnek hangzik, hogy ne legyen ilyen erőfölény csak és kizárólag az egyik nem kezében és adjunk a nőknek is teljesen olyan jogokat és lehetőségeket, amit egy férfinak.
Ezzel viszont megborultak azok, az amúgy jól működő részei is ennek a rendszernek, amikre alapozva az életet fent lehet tartani, egy már bevált módon. (apa termeli azokat a javakat, amik ahhoz kellenek, hogy anya szülhessen nyugodtan.)
A megváltozott (t)rendben sokan elvesznek, nők és férfiak egyaránt, nem találják az utat, amin járhatnának, a változások által hozott válaszok, csak még több kérdést vetnek fel azóta is, amiben nagyon el lehet veszni (lásd a sok fura posztot, de elég csak a valóságban körbenézni...)
Miután megjelenik a nőtípus, aki karriert csinál, felépíti a birodalmát és gyereket is szül egy személyben, simán eljuthatunk odáig, hogy nincs is szükség férfiakra, úgy, mint eddig, hisz itt egy személyben megvalósul minden, ami a sikeres szaporodáshoz és túléléshez kell...
Bedobták egy zsákba a kutyát és a macskát, esetünkben a zsákba a szerepek és a lehetőségek kerültek bele és csodálkozunk, hogy tépi egymást nyüszítve a két zsákba dobott...
Karriert csinálhat mindenki már, de például szülni, csak nők szülhetnek.
Rivalizálhatunk már szinte az élet összes területén, meg is történik, de vannak területek, ahol nem lehet.
Átfordultunk a ló túloldalára ezzel.
Kivettük a férfiak kezéből az erőfölényt, hogy egyenlő feltételeket lehessen teremteni a nőknek, és ez átfordult női erőfölénybe, most más formában, de ugyan olyan károkozási lehetőségekkel, ha nem nagyobbakkal, mint anno a férfiaknál.
Az látszik, hogy nincs és soha nem is volt egyenlőség, inkább úgy fogalmaznék, hogy a túlélés érdekében kialakult rend, szokások és hagyományok voltak, amik eddig működtek.
Most, hogy megváltoztattuk azokat az alapokat, amiken a túlélésünk múlhatott, miért csodálkozik bárki is, hogy zűrök vannak, akár a férfiakkal-akár a nőkkel?
Szóval akarunk mi tenni, hidd el Nyuszi, csak nem egyszerűen vannak az dógok :D
Dr.Rekettyés László 2013.10.01. 12:01:30
Aha, szóval a nemgyrosos izgalmasabb mint a gyrosos!? Mi a fene!
Dr.Rekettyés László 2013.10.01. 12:04:19
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.01. 12:04:43
mütyür 2013.10.01. 12:11:23
Sadist 2013.10.01. 12:15:44
Vagyis nem volt mégolyan, hogy te fizettél előre és utána nem kaptad meg érte azt, amit szerettél volna.
"Szerintem ha egy nő szerelmes beléd, tök mindegy hová viszed. :D"
Már csak azt kell elérni, hogy a nő valahogy szerelembe essen, ami elég erősen korrelál azzal, hogy a férfi mennyit nyújt számára. Nagyon jó esetben is csak a férfiak felső 1%-nak van lehetősége arra, hogy anyagi ráfordítás nélkül legyen nőjük. Esetükben a jóképűség, vonzó külső a cserealap.
Dr.Rekettyés László 2013.10.01. 12:17:51
Emberünk az elmondása szerint mielőtt faképnél hagyta a csajt, még közölte vele, hogy a nemistudommilyensokmilliós kocsija épp ma van szerelőnél, és egy napot még ő is kibír bérelt kocsi nélkül.
Természetesen még jöttek neki egy ideig a "jajjj én nem úgy gondoltam" típusú sms-ek.
mütyür 2013.10.01. 12:18:55
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.01. 12:25:09
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.01. 12:32:52
Nem, mert nem volt szükség rá. (Azért jó oldala is van annak, ha valaki nő. :)) Nem volt még olyan pasi, akiért én nyomultam volna. Ha kellek, kellek, ha nem, nem.
"Már csak azt kell elérni, hogy a nő valahogy szerelembe essen, ami elég erősen korrelál azzal, hogy a férfi mennyit nyújt számára."
Nálam még SOHA nem az döntötte el, hogy kibe leszek szerelmes, hogy anyagilag mennyit nyújt. Azért hazudnék, ha azt mondanám, hogy egyáltalán nem számít. Amit Naiva írt a múltkor, hogy legalább magát képes legyen eltartani a férfi, az alap lett egy ideje.
Sadist 2013.10.01. 12:37:07
A bibi ott van, hogy a férfiaknak viszont nem adták meg a lehetőséget, hogy a munkától visszavonulva csak a családjuknak éljenek. Nincs senki, aki eltartsa őket.
mütyür 2013.10.01. 12:46:33
Sadist 2013.10.01. 12:47:51
Mennyire vonzó egy olyan faszi, aki havi fél gurigát hazavisz, de a nőjére egy huncut vasat sem költ, viszont ír neki nagyon szép szerelmes verseket, szerenádot ad, romantikus teliholdfényes sétára viszi a Duna-partra? Kétlem, hogy nem a zsugori volna az első jelző, ami a nőnek eszébe jutna :)
leonito77 2013.10.01. 12:49:46
Szegény, így éli az életét. Pénze nincs (nem sok, ez kiderült), a női elhagyták (de persze ő volt a király, mert rávilágított a játszmáikra), és most az élete összes nyomorát (hogy se csaja, se pénze) ráfogja a nőkre.
:)
Hölgyeim!
Én imádlak titeket! ;)
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.01. 13:00:17
Sadist 2013.10.01. 13:01:24
Egy huszonéves férfinek milyen lehetőségei vannak? Mi volna, ha lenne a nők között olyan 40+-os réteg, akik megfelelő anyagi hátteret tudnának nyújtani a férfiaknak? Semmi, a férfi nem tud szülni, közel sem olyan nélkülözhetetlen a családalapítás szempontjából, mint a nő.
Marad a munka és a pénzkeresés.
Dr.Rekettyés László 2013.10.01. 13:02:32
Mert mi van, ha apu degeszre keresi magát, anyu meg egész nap otthon csinoskodik?
(Oké, ki kell baszni, világos.)
Sadist 2013.10.01. 13:04:53
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.01. 13:08:42
@Sadist: :P
Dr.Rekettyés László 2013.10.01. 13:11:40
Ha apu egymilliót keres, anyu pedig hatvankétezret, akkor a MIÉNK barokkos túlzásnak tűnik, akárcsak a hová megyünk nyaralni kérdés.
Kytia 2013.10.01. 13:18:31
@Dr.Rekettyés László: Azért ez csak akkor volt, ha eleve vacsorameghívásról volt szó. Egyébként meg kávézó. Valahogy a gyros-os egyik kategóriába sem fér bele.:D
@Bundabandi (Cookie Bunny): Színház? Ki beszél uitt színházról? Mondjuk én azt pont szeretem. Aki oda visz randizni, azt nem, mert abban nem elég intenzív az ivari baszdüh, de önmagában a színházat igen.:) Nálam alacsonyabb osztályban nem mozoghatsz, ott már az állatkerti majmok vannak.:S :)
Dr.Rekettyés László 2013.10.01. 13:20:38
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.01. 13:24:50
Kytia 2013.10.01. 13:25:52
Sadist 2013.10.01. 13:26:39
Úgy mint? Már máshol is olvastam, hogy a férfiak kiváltságait meg "férfiprivilégiumokat" emlegetnek, de konkrét példát nem találtam sehol. A nőknek ugyanúgy van szavazati joguk, ugyanúgy választók és választhatók, vállalhatnak gyakorlatilag bármilyen munkát, az egyetemek kapui tárva-nyitva előttük, teniszezhetnek és golfozhatnak, ami régebben az urak sportja volt, sőt, bárokba és klubokba is bemehetnek férfi kíséret nélkül.
"Társnak, partnernek kell kezelni a másikat, nem elnyomottnak."
A dominancia és vezetés nem elnyomás. Rengetegen összekeverik a kettőt, köztük néhány beteg ideológia is.
"Szerintem nincs nőfölény, nagyon nem."
Privilege blindness, nincs rá szép magyar szó. A kivételezett helyzetben lévő nagyon kis eséllyel fogja felfogni és átérezni a másik oldal helyzetét, amíg nem volt hasonló szituációban.
Lásd a fenti eszmecserét Lord Papírsárkánnyal. Te még egyszer sem voltál olyan helyzetben, hogy neked kelljen kezdeményezni és nem is értetted, hogy mi a problémája.
plantingC4 2013.10.01. 13:29:00
Hát igen, ezek a kis ellentmondások világítanak rá arra, hogy nem jó irányba haladunk, annak ellenére, hogy úgy lett hirdetve, hogy a mostani irány, az sokkal jobb irány, mint az eddigiek, közben mindenkitől elvárják, hogy egy másik, lehet, hogy 2x rosszabb irányba haladás miatti aggodalom miatt ne szóljon...nem is, hogy elvárják, talán ez pontatlan, inkább csak annyit lehetne írni, hogy nem lesz píszí az az egyén, aki esetleg szavát emelné a jelenség miatt...
Kytia 2013.10.01. 13:29:04
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.01. 13:29:37
Dr.Rekettyés László 2013.10.01. 13:32:03
A gyros persze behelyettesíthető hamburgerre, lángosra vagy sült kolbászra is.
A megjegyzésem egyébként azokra az úrikirálykisasszonykákra vonatkozott, akiknek önmaguktól egy sós perecre sem futja, de előszeretettel várják el, hogy ötfogásos ebéddel és fránszia pezsgővel hódítsák meg a kis nunijukat.
mütyür 2013.10.01. 13:33:32
Dr.Rekettyés László 2013.10.01. 13:34:10
Kytia 2013.10.01. 13:40:46
Szóval értem én, hogy mindenki ezekért a nőkért áll sorba, de nagy szívességet tennétek, ha legalább nem nekünk, többi nőnek sírnátok el a sikertelenségeteket és a világ igazságtalanságát.:D
Sadist 2013.10.01. 13:41:46
De azért nem sírnád tele a párnád, ha pénzes lenne (legfeljebb örömödben) :D
Meg mennyi az az idő, ami után közös kellene, hogy legyen? Szerintem úgy korrekt, hogy a rezsi, közös nyaralás, stb. felezve, közösen szerzett ingatlan, autó, nagy értékű dolgok pedig anyagi lehetőségek szerint osztva és a tulajdonrész is természetesen eszerint.
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.01. 13:44:31
"A dominancia és vezetés nem elnyomás." A dominancia miért nem elnyomás? Ezt fejsd már ki légyszi!
" A kivételezett helyzetben lévő nagyon kis eséllyel fogja felfogni és átérezni a másik oldal helyzetét, amíg nem volt hasonló szituációban."
Erre csak azt tudom mondani, hogy: voltál valaha nő?
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.01. 13:47:01
Madpapa 2013.10.01. 13:49:45
Dr.Rekettyés László 2013.10.01. 13:50:15
Egyrészt az sajnos nem szűk 1%, másrészt pedig remélem ezt nem nekem címezted, mert akkor nagyon súlyos tévhitben vagy.
Ha meg a "nektek" az úgy összességében a faszikra vonatkozott, akkor ezek szerint eddig zömmel ilyenekkel találkoztál, erről már elmélkedtünk itt korábban.
Harmadrészt a csücsörítős picsákon, meg a három általad bemutatott típusukon kívül léteznek meg nőtípusok.
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.01. 13:53:13
"Szerintem úgy korrekt, hogy a rezsi, közös nyaralás, stb. felezve, közösen szerzett ingatlan, autó, nagy értékű dolgok pedig anyagi lehetőségek szerint osztva és a tulajdonrész is természetesen eszerint. "
És mi van akkor, ha ez a nő szül neked egy gyereket, mert ugye te nem tudsz. A gyerek a szemed fénye, te is szeretted volna, örülsz neki. Akkor amit a gyereketek megszülésével, nevelésével tölt, az hogyan esik latba a fenti, kizárólag anyagiak alapján szétosztott vagyonba? Amíg ő terhes volt és szült, addig te dolgoztál, akkor neked több jár a házból, mert addig többet kerestél?
JOKKA21 2013.10.01. 14:05:45
Frigyes ur 2013.10.01. 14:25:37
Különben aki egy teátkvt/akármit is sajnál egy nőtől az lehet jobb, ha nem megy randevúra. Mert egy párkapcsolatban ennél sokkal komolyabb költségei lesznek. Mindkét félnek.
Kytia 2013.10.01. 14:28:11
A blogon vernyákoló kopaszfarkú kandúrokra gondoltam. Hogy konkrétan te rendszeresen köztük vagy-e, azt nem tudom, de hogy, hogy nem, ma is itt tartunk. Nagyjából napi szinten jön elő a téma és lyukadunk ki mindig ugyanoda, hogy a nők mekkora aljas szemét pénzleső ribancok, blablabla. Vagy tán nem így van? Nem én hozom fel naponta, én nem is tenném, mert számomra ez nem probléma, hogy a nők milyen pasiknak teszik szét a lábukat. Nekem még egyik se tette szét, de ezzel együtt tudok élni.:)
Ha meg még több kategória is van, akkor pláne nem értem a non-stop sírást, keressetek, oszt majd találtok (persze nem konkrétan te).
plantingC4 2013.10.01. 14:30:42
Tömörített verzió, időhiány, szóval.
Azért vezetünk mi nagyobb részt, mert amit vezetni kell, autó, bolt, cég, vállalat, ország, stb. azok, következetességet, tényeken, valóságon alapuló, logikus gondolkodást igénylő, komplex feladatok.
Nem érzelmi és nem kedv és nem holdciklustól befolyásolt döntésekre, nem a "pillanatnyi hangulat" által diktált érzésekre van szükség, ezen dolgok sikeres működéséhez...
Azt mondják, tudományos szempontok alapján, van különbség a női és férfi agyműködés közt.
Azt mondják, pont ezek azok a különbségek, a férfiak racionális alapokon döntenek, a nők meg érzelmi alapokon.
Ártatlan vagyok ám :D nem én találtam ezt ki, orvosok és tudósok gányolták ezt a rettenetes hazugságot össze :D
Mivel mi férfiak, az esetek nagyobb részében nem a fentebb említett alapokon hozunk döntéseket, ezért a döntéseink következménye, nem minden alkalommal sodorja életveszélybe azokat, akik felett és érdekében döntéseket hozunk, jó esetben....
:D
mütyür 2013.10.01. 14:32:15
Kytia 2013.10.01. 14:34:18
pretty kitty 2013.10.01. 14:36:49
Nadejaz miemma' h "Ko kolaa??".....meg kulonbenisz ed doboz kola jisz minimum 200 pholint, annyit kijadni jedd iszmelkedeszeeel?? Ekkola kolcegeket nem bil el a cegeny elnyomott felfi talszadalooooom!!!!! XDDDDDDDDDDDD
Frigyes ur 2013.10.01. 14:38:17
Persze ha valaki tud hozni valami komolyabb szakirodalmat, ami ezt kimutatta, azt szívesen olvasom.
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.01. 14:41:05
"Azért vezetünk mi nagyobb részt, mert amit vezetni kell, autó, bolt, cég, vállalat, ország, stb. azok, következetességet, tényeken, valóságon alapuló, logikus gondolkodást igénylő, komplex feladatok."
Mi vaaan? Mert egy nő nem tud logikusan gondolkozni? Meg tényeken és valóságon alapuló döntés hozni?
Mekkora egy hímsoviniszta duma ez már, te jó ég! Totál el vagy tévedve a női "működést" illetően.
"Ártatlan vagyok ám :D nem én találtam ezt ki, orvosok és tudósok gányolták ezt a rettenetes hazugságot össze :D" :O Aha...
Akkor mégis igaz, amit fentebb írtam: "a férfiak nagy része még mindig nem tartja képesnek a nőket egy csomó mindenre, alapból előítéletes. "
Mint te! Azért remélem csak trollkodtál, mert ez nagyon gáz!
Kytia 2013.10.01. 14:41:53
Meg egy lófaszt. Félreolvastál valamit, kicsihuszár.:D
Mindkét fél érzelmi alapú döntéseket hoz köztudottan (különösen érzelmek terén, mily meglepő), csak a férfiak többet racionalizálnak. Racionalizálni annyit jelent mint az érzelmi alapú döntésedre ráhúzni valami izzadtságszagú magyarázatot, amit talán bedörzsöltek itt ott némi logika-szaggal, de ettől legfeljebb logikusabbnak TŰNIK, valójában nincs több logika benne.
A férfiak pedig azért jobb vezetők, mert az emberek szívesebben követik őket. Ennek evolúciós alapjai vannak, a férfiak erősebbek, agresszívabbak (a szó nem negatív értelmében), és vészhelyzetben a stressz-szintjüket könnyebben tudják alacsonyan tartani (nem mind, csak a vezértípusok), emiatt bátrabban felvállalják az esetleges konfliktusokat és alkalmasabbak arra, hogy megvédjék a "falkát". Aki erre alkalmasabb, azt pedig elfogadja a nép vezetőnek. Sokszor egyébként tévesen, mert a leghisztisebb és elviselhetetlenebb főnökeim egyébként mind férfiak voltak, de tény, hogy akad köztük nagyon rátermett is. Nőknél talán kevesebb ilyen van, nem tudom, eddig csak férfifőnökeim voltak.
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.01. 14:45:45
mütyür 2013.10.01. 14:46:18
Frigyes ur 2013.10.01. 14:46:24
@Kytia: Mindenki azt adja bele, amit tud... ;) Már ha érted mire gondolok.
@* sweetie *: Ja jó. És utána kapcsolatban? Nem tudok vele elmenni mozgóképszínházba, koncertekre, kiállításra, meccsre, vacsorázni etc, mert semmire sincs pénze?
akut schizo effektív pszichózis 2013.10.01. 14:50:26
plantingC4 2013.10.01. 14:51:47
Hálló vétel Kytia riadóóóó !:D
Tééévedééééss ! :D
Bizony, hogy érdekes kategóriák :D
Egyes kategóriára hatalmas érdeklődés jelentkezett !:D
Kapacitás lenne, Margitsziget közel van, üsse kő, még étterem is bele-bele férhet :D
Nem olyan bonyolult ez ! :D
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.01. 14:52:25
Vigyorogni amúgy többet látnál, mint örjöngeni. Sokszor jókat röhögök az agyament kommenteken, hogy tényleg vannak emberek, akik így gondolják. :D
JOKKA21 2013.10.01. 14:53:53
mütyür 2013.10.01. 14:53:54
pretty kitty 2013.10.01. 14:55:01
Kytia 2013.10.01. 14:55:13
a.) "Igen, ez így van, szokd meg a gondolatot, cuncus, és gyere dugni."
b.) "Talán elgondolkodhatnál, hogy miért csak ilyeneket tudsz találni."
Gondolom, nem kell magyarázni, melyiknek mi az előnye, de szerintem mindkettő nagyon hasznos és gyors (még ha kicsit sem ízléses) lezárása egy meddőnek induló vitának. Szeritem legközelebb te is tedd ezt, mielőtt felidegesíted magad, úgysem érdemes. Ha ma el is jutottál valameddig, holnap kezdheted elölről. Engem is betettek már abba a kategóriába, hogy "a lány, aki csak autós pasikkal áll szóba" (LOL), mert már untam ugyanazt a szófosást ezredszerre, de ettől még nem szarok véreset.:D
mütyür 2013.10.01. 14:55:46
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.01. 14:55:51
plantingC4 2013.10.01. 14:58:09
Kytia 2013.10.01. 15:00:13
@plantingC4: Na, akkor kérdezem: ezek a csajok a Gundelben akarnak vacsorázni?:D
Madpapa 2013.10.01. 15:01:09
pretty kitty 2013.10.01. 15:01:18
img0.etsystatic.com/000/0/5376042/il_570xN.51240548.jpg
Hadzime!!!!!!!!!! ;)))))))))))))))))
Frigyes ur 2013.10.01. 15:01:55
@JOKKA21: Nálad egy nő vaginából áll?
Dr.Rekettyés László 2013.10.01. 15:02:52
Tudomásul vettük, hogy téged nem érdekel a pénz, de itt a többség soha sem mondta azt, hogy minden nő pénzéhes ribanc. Azt sem, hogy ez a típus "jön be".
Viszont vannak olyanok, akik ilyenek, azokat kell ignorálni.
Általánosítani meg személyeskedni pedig olyan, de olyan felesleges...
Kytia 2013.10.01. 15:03:57
Frigyes ur 2013.10.01. 15:04:02
@Kytia: Anuta bisztos megmondta pici fiacskájának, hogy neki minden jár ;)
Sadist 2013.10.01. 15:04:09
Nem azért vezetők, mert férfiak. A sikeres vezetők a legtalpraesetttebb pár százalékból kerülnek ki, ott pedig több a férfi, mint a nő. Egyszerűen azért, mert szinte minden tulajdonságban a férfiak nagyobb szórást mutatnak, mint a nők. Emiatt van, hogy a legkiemelkedőbbek nagyrészt férfiak, ahogy a sor végén kullogó legbénábbak is. Hány férfi lángelmét ismerünk? És mennyi értelmi fogyatékost?
A természet az Y kromoszómával kísérletezik, bizonyos esetekben jó dolog sül ki belőle, máskor meg rossz.
"A jobban fizető állásokat férfiak kapják."
Ahogy a legrosszabbul fizetőket is :) (Hajléktalanság)
"A jobban fizető állásokat férfiak kapják. Ha nő vagy és még nem szültél, azért nem kellesz, ha szültél, azért nem. A kisebb cégtulajdonosok nagy része nem szívesen alkalmaz nőket, mert elmennek szülni és fizetni kell utánuk egy csomó mindent."
A kapitalizmus egy ilyen játék. Szerinted az igazságosabb lenne, ha a bizonyos emberek kevesebb munkáért kapnának ugyanannyit, vagy ugyanazért a munkáért többet?
"Több nő tanul, mint férfi, ez tény, de egy férfi sokkal alacsonyabb végzettséggel feljebb tud kerülni, mint egy nő, csak azért, mert férfi."
Megint csak nem azért kerül feljebb, mert férfi, hanem mert olyan munkát végez, ami több értéket teremt és jobban megfizetik. A szakmunkást végzett géplakatos nem fog feljebb kerülni, mint a progmatot végzett nő csak azért, mert férfi.
Persze királylánykák elvégzik a média és kommunikáció vagy egyéb büfé-ruhatár szakot, aztán csodálkoznak, hogy egy rendes CNC esztergályos vagy hidegburkoló többet keres, és ekkor jönnek létre a gender studies, pay gap és hasonló ostoba elméletek, csak nehogy szembe kelljen nézni a ténnyel, hogy egyetemet végzett lepkefogók lettek, akiknek a munkája szart sem ér.
"Azt is olvastam nemrég egy cikkben, hogy a férfiak nagy része még mindig nem tartja képesnek a nőket egy csomó mindenre, alapból előítéletes."
Az a vicces a dologban, hogy a nők sem tartják képesnek a nőket egy csomó mindenre :) Nem különös, hogy például a parlamentben is kevés nő van? Pedig a választók több mint fele nő, simán megtehetnék, hogy nőket választanak ogy-i képviselőnek vagy olyan pártra szavaznak, amelyik előrébb szerepelteti a női jelöljeit.
Nők is hozhatnának létre vállalkozásokat, cégeket, megtehetnék, hogy csak nőket vesznek fel vagy olyan körülményeket biztosíthatnának, ami pl. a várandós nőknek kedvezőbb volna.
"A dominancia miért nem elnyomás? Ezt fejsd már ki légyszi!"
Házi feladat: összehasonlító elemzés Mátyás királyról és Rákosi Mátyásról 2 A4-es oldal terjedelemben.
De hozhatnám példának a főnökünket is. Nem nyom el minket, ha valami bajunk van, igyekszik orvosolni a helyzetet, nem parancsolgat, viszont Ő a főnök, Ő dönt a céget érintő dolgokban és Ő is vállalja a felelősséget. Domináns helyzetben van? Igen, bármikor utasíthat minket arra, ami szerepel a munkaköri leírásunkban, bármikor kirúghat minket, mégsem él vissza vele.
"Erre csak azt tudom mondani, hogy: voltál valaha nő?"
Nem, de következő életemben nagyon szívesen kipróbálnám, feltéve, hogy marad ez a világ, mert most egyértelműen a nők vannak előnyösebb helyzetben a több lehetőségük miatt.
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.01. 15:05:30
@mütyür: Ikrek vagyok. :D Kos aszcenenssel.
Kytia 2013.10.01. 15:07:21
"Tudomásul vettük, hogy téged nem érdekel a pénz..."
Ez nem tudom, miből jött le.:D Azért ugye nem tagadod itt le a szemembe, hogy állandóan, majdnem minden blogtémánál előkerül ez a bizonyos "a nők azt nézik, hogy mennyit keresel" sztori. Holnaptól számolni fogom.
Αphelion 2013.10.01. 15:08:36
:P
plantingC4 2013.10.01. 15:10:01
Áldoznám én a karrieremet gyerekvállalás miatt, de NINCS VÁLASZTÁSI LEHETŐSÉGEM BÉJBE, NEKED MEG VAN.
A választás lehetősége, bizony a tiétek, nem a miénk.
@Bundabandi (Cookie Bunny): :D:D:D hímsovinisztaaaa :D:D:D:D
te olyan kis cuki vagy :D:D:D lehet, hogy egy nő tud logikusan gondolkodni, de...ááááhh..ezt végképp nem merem ideírni, amire most gondoltam :D:D:D:D
@Kytia: "kicsihuszár"
Nem. Nem kicsi huszár.
:D:D:D:D
Dr.Rekettyés László 2013.10.01. 15:10:03
Bizonyos közegben többen, más helyeken jóval kevesebben, és még egy csomó további dologtól is függ.
Frigyes ur 2013.10.01. 15:11:46
mütyür 2013.10.01. 15:11:59
Kytia 2013.10.01. 15:13:28
@Bundabandi (Cookie Bunny): Felkészítettünk az életre, látod?:D
JOKKA21 2013.10.01. 15:17:05
Frigyes ur 2013.10.01. 15:18:01
Kytia 2013.10.01. 15:18:02
@plantingC4: Akkor huszárka.:D
@Dr.Rekettyés László: Tekintve, hogy állandóan ez a téma itt, beigazolódik, hogy titeket továbbra is ezek a nők izgatnak. Vagy néha beszélgethetnénk a többiekről is, nem?
@mütyür: Akár. Most sem arról beszélünk, ami a poszt témája volt...ahogy általában nem.
Sadist 2013.10.01. 15:18:13
Amit a gyerek megszülésével, nevelésével tölt, az a gyereké lesz, ugyanígy amit én ezalatt munkával keresek pénzt, annak nagy része szintén a gyereké lesz.
Vagy még külön fizetés is jár anyunak, amiért megszüli és neveli a közös gyereket? Innen már csak egy lépés, hogy a hétvégi takarítást vagy a szexet is kiszámlázza.
Kytia 2013.10.01. 15:21:59
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.01. 15:22:25
Alátámasztottad te is szépen, hogy a férfiak nagy többsége szerint a nők egy csomó mindenre alkalmatlanok. És mi vagyunk jobb helyzetben, meg átvettük az uralmat? Hát LOOOOL! Melyik univerzumban? Annyira sajnállak benneteket, szegény férfiakat, az "egyenjogú" nők elnyomnak titeket, nem tartanak el és még a pina is nálunk van. :P
Házi feladat: a dominancia fogalom elemzése!
mütyür 2013.10.01. 15:22:51
Kytia 2013.10.01. 15:23:20
Kytia 2013.10.01. 15:23:50
Dr.Rekettyés László 2013.10.01. 15:23:54
Egyébként az nem tudom hogy jött ki, hogy ha fikázunk egy embercsoportot, akkor az biztosan csak a látszat, és amúgy kurvára pont az ilyenek vonzanak bennünket.
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.01. 15:26:41
Frigyes ur 2013.10.01. 15:28:15
mütyür 2013.10.01. 15:28:25
Dr.Rekettyés László 2013.10.01. 15:33:26
JOKKA21 2013.10.01. 15:34:19
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.01. 15:36:44
Úgy látom nálad két központi téma van: a pénz és a kinézet (külsőségek). Nem török feletted pálcát, úgy éled az életed, ahogy akarod. Nekem vannak eme kettőnél fontosabb dolgok is.
Kytia 2013.10.01. 15:37:22
@Bundabandi (Cookie Bunny): Itt én azért egyetértek Sadist-tal. A foglalkoztatottsági adatokat lehet így is és úgy is nézni. A legtöbb ember nem főnök, hanem rabszolga, akár férfi, akár nő. Hallottam már jó főnökről egyébként férfiban és nőben is, azért meg külön hála, hogy árnyalni próbálta a képet és nem indította el a bullshit-generátort, mint planting (bocsi, planti, tudod, hogy imádlak, neked is lehet rossz napod:D). Szóval az nem jött ki nekem ebből, hogy a nők alkalmatlanok. A dominancia, ha nem romboló jellegű, akkor önmagában nem jelent rosszat. Valakinek vezetni kell egy egy főnél nagyobb csoportot, különben káosz van és ha normális ember vezet, akkor mindenki nyer.
Kytia 2013.10.01. 15:41:57
@mütyür: Nem konkrétan rá gondoltam, de neki válaszoltam, mert ő írt nekem valamit, amire válaszoltam. elnézést, legközelebb téged jelöllek meg, amikor neki válaszolok.:)
Nem mondtam ilyet, hogy a gazdagabbat választja, aki választhat. Azt gondoltam, hogy ott, ahol az számít kivételnek, aki lepukkant módon szervezi a randit, ott az ebből a szempontból hátránnyal indul (nyilván lehet, hogy más szempontok miatt viszi a pálmát). A csúnya nő sincs nagyon rossz helyzetben, csak akkor, ha 8 széppel kell versenyre kelnie. :D
Dr.Rekettyés László 2013.10.01. 15:42:06
Ezek a dolgokon azonban teljesen felesleges rugózni.
Kytia 2013.10.01. 15:43:28
Kytia 2013.10.01. 15:45:11
Frigyes ur 2013.10.01. 15:46:13
"people should have chips implanted in their skulls that explode when they say something stupid"
Kytia 2013.10.01. 15:46:49
"Fejezd be a játszadozást. Ne fáraszd magad valamivel, ami nem működik. Megjavíthatod, dolgozhatsz rajta, de ha azt látod, semmi értelme, és minden csak rosszabb lesz, akkor fogadd el, hogy nem működött. Ezer másik út van még. Tudnod kell, hogy mikor van vége - és elfogadni sem árt.
Találj valakit, aki mellett nincs játszma vagy színészkedés, aki elfogad úgy, ahogy vagy, mégis változásra bír. Azzal, hogy ismer, hogy minden álcád mögé belát, és lazán rávilágít az igazságra, amit vagy felfogsz, vagy nem."
Issstenem, kolléganőm posztolja, akit amúgy kedvelek, mingyá sírok.:S
Sadist 2013.10.01. 15:47:21
Röviden a férfiaknak nagyobb az agytérfogatuk, a nőknek viszont több szinapszisuk van. A két agyféltekéjüket összekötő idegrostban például ~15%-al több kapcsolat van. fMRI-vel vizsgálva a férfiak agyának bal fele az aktívabb, a nőknek viszont mindkét agyféltekéjük hasonló aktivitást mutat.
A férfiaknak jobb a térlátásuk, gyorsabban és pontosabban felismernek bizonyos tárgyakat, jobban tudnak távolságokat becsülni, térben elhelyezni magukat és más objektumokat.
A nőknek meg jobb a nyelvi készségük, könnyebben felismerik hangszín alapján az illető érzelmi állapotát, csak gyereksírásból több, mint egy tucatot meg tudnak különböztetni, férfiak talán csak 3-4 félét.
Persze az is lehet, hogy a két radikálisan eltérő struktúra végül teljesen ugyanazt a funkcionalitást és képességeket biztosítja, de ennek az esélyét kb. 1:2^981347598172634918723194265341927386491287346912837429183745912837458192374591283745291837469123874619238746192387461923874612938746-ra teszem.
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.01. 15:48:09
Szerintem:
A domináns a felsőbbrendű, alatta az alattvaló. A domináns már az állatvilágban is azt jelenti, hogy ő a főnök, az uralkodó, az alatta lévők behódolnak neki.
A vezető az már más. Azt a többiek elfogadják vezérnek, felnéznek rá, követik, ők választják vezetőnek. A domináns szerintem ezt erővel éri el, lenyomja az alatta lévőket és ez nem ugyanaz.
JOKKA21 2013.10.01. 15:48:34
mütyür 2013.10.01. 15:48:49
na mindenkinek szép toleránsos délutánt kívánok :D
JOKKA21 2013.10.01. 15:49:40
Sadist 2013.10.01. 15:53:21
Dehogynem, tud, ha akar. Csak nem az az alapbeállítás.
Frigyes ur 2013.10.01. 15:53:55
plantingC4
"férfiak racionális alapokon döntenek, a nők meg érzelmi alapokon"
Frici
"Nem, ezek nem tudományosan alátámasztott tények. Puszta konyhapszichológiai, ami abból indul ki, hogy a nőknél fejlettebbek az érzelmekért felelős agyterületek."
A vitatott pont nem az volt, hogy van-e a különbség. Persze, hogy van. Én is írtam egyet.
Sadist 2013.10.01. 15:55:33
Steve Jobs és Bill Gates is biztos csak racionalizálgattak, aztán a sok hisztizés után az ölükbe pottyant a nagy dohány :D
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.01. 15:56:14
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.01. 15:57:52
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.01. 16:01:00
pretty kitty 2013.10.01. 16:04:36
https://www.google.com/search?q=oravecz+nóra&tbm=isch
Jolz tluli,
Miz Gugli ;)))))))))))
Sadist 2013.10.01. 16:05:46
Persze, hogy nem sajnáltatnám a pasikat, hanem élném boldogan az életem. Ugyanazok a lehetőségeim megvolnának, mint most, tanulhatnék egyetemen, ugyanaz lehetne a munkám, akkor szexelnék, amikor kedvem tartja, ha meg valami számomra megoldhatatlan problémába ütközök, ott lenne egy csomó férfi, akinek számíthatok a segítségére. És ezekhez még csak jól sem kell kinézni, kicsivel átlag alatti külsővel is kivitelezhető. Az a havi kis vérveszteség simán kibírható a biztonságos, boldog életért cserébe.
pretty kitty 2013.10.01. 16:05:54
http://www.google.com/search?q=oravecz+nóra&tbm=isch
pretty kitty 2013.10.01. 16:07:18
www.google.com/search?q=oravecz+nora&tbm=isch
pretty kitty 2013.10.01. 16:08:08
Sadist 2013.10.01. 16:16:21
"Alátámasztottad te is szépen, hogy a férfiak nagy többsége szerint a nők egy csomó mindenre alkalmatlanok."
Sehol nem írtam ilyet, ezt csak te gondolod.
"És mi vagyunk jobb helyzetben, meg átvettük az uralmat?"
Ilyet szintén nem írtam, hogy átvették a nők az uralmat. Az viszont tény, hogy a nők jobb helyzetben vannak, mert az egész civilizáció a nők védelmére épült, ők vannak a középpontban.
"Házi feladat: a dominancia fogalom elemzése!"
Valami saját, kreatív ötleted nem volt? :|
plantingC4 2013.10.01. 16:30:16
Ha nem minden nap, minden este, akkor sztem a Gundeles vacsi is belefér :D
Egyébként meg, ez a fagylaltos kísérlet a szöszikkel, ugye máris megdönt ezer, kicsit komolyabb kísérleti eredményt egy csapásra. :D:D:D
@Madpapa:
Jó ez "nyammogás", én ezért a nyammogásért járok ide :D
Az egész életünk e körül a "gumicsont" körül forog, végül is...:D
@Frigyes ur: Azért lenne érdemes mégis leírnod, hogy szerinted, ez miért nem releváns, mert pont erről vitázunk most, és akkor érvként hangozhatna el a véleményed.
Egymásra következetesen épülő érveiddel, pallosként sújthatnál le gyenge szívünk és agyunk, silány félműködésünkből adódó hiányosságaira.
@Bundabandi (Cookie Bunny): Kedves Nyuszi !
Sokszor próbáltam veled beszélgetni, de nagyon nehéz megőriznem a komolyságomat olyan beszélgetőpartnerrel, akivel, elbeszélünk egymás mellett, félre értjük, ne adja az ég, félremagyarázzuk egymást. Nagyon nehéz olyan partnerrel beszélni, akinek mondod, hogy de szép piros a lámpa, erre meg mondja, hogy utálja az egereket, de csak kedden, mert vasaló...na veled sokszor ilyen.
Szíved joga, ha nem beszélsz többet velem, bár hiányozni fog a kihívás, hogy összerakjam naponta, hogy vajon hol, melyik mondatomat értetted félre és reagáltál, a már félre értett dolog miatt valami nagyonkacifántosat, amit meg én nem értek :D
A mai hozzászólásokból is látszik, pont a köztünk lévő különbségek(nuni-kuki), amik miatt most vitázunk, akadályozzák meg, hogy érdemi vitát folytassunk, a köztünk lévő különbségekről....
Móka.
Élet.
D::D:D
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.01. 16:30:59
A tények amiket leírsz, nem hülységek, sőt. Nekem főként azzal van bajom, hogy úgy fordítod őket, hogy a fentiek jönnek ki belőle és ez már így nem igaz.
A nőuralomra valahol fentebb helyeseltél, azért tettem bele.
"Az viszont tény, hogy a nők jobb helyzetben vannak, mert az egész civilizáció a nők védelmére épült, ők vannak a középpontban"
Patriarchális és matriarchális társadalomról hallottál-e már?
Ja és miután Mátyás király, meg Rákosi Mátyás összehasonlítását ajánlottad (amin csak röhögni tudtam) ajánlottam, hogy a dominanciáról írj akkor te házit, mert úgy érzem nem vagy tisztában a jelentésével.
Sadist 2013.10.01. 16:45:21
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.01. 16:47:59
Ebben a pár mondatban is szépen aláztál, aztán meg úgy teszel, mint aki nem. Azt meg már mondtam itt pár embernek, hogy attól, hogy a mondatod után odarakod a :D -t még nem tette semmissé, amit benne írtál.
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.01. 16:51:39
Sadist 2013.10.01. 16:53:22
Sadist 2013.10.01. 16:57:54
Sadist 2013.10.01. 17:00:07
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.01. 17:00:41
Én úgy gondolom a dominancia az agressziót is magában foglalja. Nem ugyanaz, de magában foglalja. A fordított az szerintem sem igaz.
Frigyes ur 2013.10.01. 17:05:14
JOKKA21 2013.10.01. 17:06:17
@Bundabandi (Cookie Bunny): :)
Frigyes ur 2013.10.01. 17:08:24
Te:
Nem érzelmi és nem kedv és nem holdciklustól befolyásolt döntésekre, nem a "pillanatnyi hangulat" által diktált érzésekre van szükség, ezen dolgok sikeres működéséhez...
Azt mondják, tudományos szempontok alapján, van különbség a női és férfi agyműködés közt.
Azt mondják, pont ezek azok a különbségek, a férfiak racionális alapokon döntenek, a nők meg érzelmi alapokon.
Én:
Amiért döntő többségben a férfiak vannak vezető pozícióban az az, amit már említettek, a töredékét sem kell beáldozniuk a karrierjüknek a gyerek vállaláshoz és -kor.
Te:
Áldoznám én a karrieremet gyerekvállalás miatt, de NINCS VÁLASZTÁSI LEHETŐSÉGEM BÉJBE, NEKED MEG VAN
Röviden leírod, hogy a nők az agyműködésük miatt nem vezetők, válaszom szerint azért, mert a szülés(ek) miatt kiesnek, erre te, hogy nem tudsz gyereket szülni. Hogy jön össze a kettő?
pretty kitty 2013.10.01. 17:09:58
Sadist 2013.10.01. 17:17:29
Akkor nem elég figyelmesen olvastad el az írásomat. Nem a férfiak a jobbak, hanem a jobbak között több a férfi. Vö. Gauss görbe várható értékét és szórását.
Mutatom, hátha így érthetőbb: www.mwilliams.info/images/gite01.jpg
"A tények amiket leírsz, nem hülységek, sőt. Nekem főként azzal van bajom, hogy úgy fordítod őket, hogy a fentiek jönnek ki belőle és ez már így nem igaz."
Öhhhh, mármint mi jön ki belőle? A tények azok tények, mit fordítanék rajtuk?
"a dominanciáról írj akkor te házit, mert úgy érzem nem vagy tisztában a jelentésével."
A későbbi hozzászólásaid rávilágítottak, hogy te nem vagy tisztában a jelentésével, az agresszióval és a zsarnokoskodással keverted :|
plantingC4 2013.10.01. 17:39:25
Valóban nem értem sokszor amit írsz, bármennyire is törekszem megérteni.
Okoskodok is.
Ezt elfogadom, belecsúszok itt a melóban, a nagy kapkodás közepette a hülyeségbe, de jellemzően a jó szándék vezet, nem a rossz.
Szíved joga bármikor, bármelyik posztolóval azonosítanod engem, ettől kapcsolatunk jellege, érzésem szerint, alig változik. :D
Általában az emberek úgy szoktak bármiről írni, hogy az a meggyőződésük, hogy nekik van igazuk, te is, ő is, mindenki, nem értem ezért a lebaszást.
Vagy te szoktál úgy is írni, hogy tudod biztosan, hogy nincs igazad, mert ebből, ez is feltételezhető lenne?
A többit bóknak veszem. :D
Nem érzem alázásnak, amiket írtam, ha alázni akarnálak, elintézném az egészet annyival, hogy "hülye" és soha többé nem reagálnék semmire tőled, nemhogy több száz karaktert és drága időmet áldoznám, mint akár most is, a veled való kommunikációra.
A tény, hogy mondtad már itt pár embernek, hogy minden mondatom után nevetős jelet rakok, valóban fontos információ, de nem ebben a vitában és valószínűsítem, hogy nem nekem, de, ha már felvetődött, akkor inkább elmondom, hogy ne kelljen kitalálni.
A nevetős jelek valóban nem azért kerülnek a mondataim végére, hogy semmissé tegyék, amiket írtam.
A nevetős jelek azért kerülnek a mondataim végére, mert mosolygok, néha hangosan is nevetek, miközben írom ezeket a mondatokat, ahogyan most is. :D
Sokszor teszem ezt. :D
Nevetni jó !:D
Pussszchykkah !XDXDXD
plantingC4 2013.10.01. 17:50:53
JOKKA21 2013.10.01. 18:32:16
pretty kitty 2013.10.01. 18:33:48
JOKKA21 2013.10.01. 18:40:14
Frigyes ur 2013.10.01. 19:27:26
plantingC4 2013.10.01. 20:23:21
@Frigyes ur: Köszi !
Jó érzés, hogy valakire, az ilyen nehéz időkben, egy ilyen komoly kérdésben is támaszkodhatok ! :D
@Bundabandi (Cookie Bunny):@Kytia: Na csajok, megvolt a civakodás, jöhet a békülős szex. D::D:D:D
alebzsaflab 2013.10.01. 22:34:01
Frigyes ur 2013.10.02. 08:21:50
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.02. 10:05:23
Látom, neked továbbra is szótár kell a mondataimhoz. :S
"Azt meg már mondtam itt pár embernek, hogy attól, hogy a mondatod után odarakod a :D -t még nem tette semmissé, amit benne írtál."
Fordítás: Másnak mondtam már hasonló helyzetben, hogy ha mosoly jelet rak egy olyan virágnyelven írt mondat után, aminek a lényege, hogy "hülye vagy bazzze", attól még érteni fogom, hogy nem kedveskedni, meg viccelődni akart.
Szóval kinek mondtam én RÓLAD, hogy nevető jeleket teszel a mondat végére? Tudod, vannak ilyen tesztek, amik a szövegértésre mennek rá, na olvasgass párat!
plantingC4 2013.10.02. 10:45:20
Azért nem írtam, hogy hülye picsa vagy, mert tényleg nem gondolom, hogy ilyen egyszerűen így van.
Nem tartalak hülye picsának, de nem kőrözök megint 6 mondatban.
Fordítást köszi !
Puszi ! :D
Kytia 2013.10.02. 13:13:59
Na, ennél mondjuk tényleg nincs cukibb, mint amikor a férfiak az egész férfinemet - beleértve persze önmagukat is - Steve Jobs-szal, meg Bill Gates-szel azonosítják. Esetleg Einsteint még belevehetted volna, csak a szerénység kedvéért.:D