HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

2013.10.01. 07:46

Mit tennél, ha megcsalnálak?

http://csajokespasik.blog.hu/2013/10/01/mit_tennel_ha_megcsalnalak

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr395542991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kytia 2013.10.01. 14:34:18

@Frigyes ur: Na végre. Pontosan. Állandóan erről szájalnak, de amúgy áááá, ők nem a pénzes picsák után ácsingóznak, legalábbis xy személy szerint nem, ezért sír itt hetente öt napot arról, hogy a nőkhöz pénz kell, mert kicsit sem érintett a témában.:D

pretty kitty 2013.10.01. 14:36:49

@Frigyes ur: "Az még senkinek sem esett le, hogy ez egy bevett formula ismerkedéskor? Lsd. pölö 'meghívhatlak egy italra?'. Lehet ám máshogy is indítani, ha ez ekkora óóóóriási költség."

Nadejaz miemma' h "Ko kolaa??".....meg kulonbenisz ed doboz kola jisz minimum 200 pholint, annyit kijadni jedd iszmelkedeszeeel?? Ekkola kolcegeket nem bil el a cegeny elnyomott felfi talszadalooooom!!!!! XDDDDDDDDDDDD

Frigyes ur 2013.10.01. 14:38:17

@plantingC4: Nem, ezek nem tudományosan alátámasztott tények. Puszta konyhapszichológiai, ami abból indul ki, hogy a nőknél fejlettebbek az érzelmekért felelős agyterületek.
Persze ha valaki tud hozni valami komolyabb szakirodalmat, ami ezt kimutatta, azt szívesen olvasom.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.01. 14:41:05

@plantingC4: Jézusom! Ez valami brilliáns zöldség, hamár ugye nemrég ezt te is kijelentetted arról, amit én írtam.

"Azért vezetünk mi nagyobb részt, mert amit vezetni kell, autó, bolt, cég, vállalat, ország, stb. azok, következetességet, tényeken, valóságon alapuló, logikus gondolkodást igénylő, komplex feladatok."

Mi vaaan? Mert egy nő nem tud logikusan gondolkozni? Meg tényeken és valóságon alapuló döntés hozni?

Mekkora egy hímsoviniszta duma ez már, te jó ég! Totál el vagy tévedve a női "működést" illetően.
"Ártatlan vagyok ám :D nem én találtam ezt ki, orvosok és tudósok gányolták ezt a rettenetes hazugságot össze :D" :O Aha...

Akkor mégis igaz, amit fentebb írtam: "a férfiak nagy része még mindig nem tartja képesnek a nőket egy csomó mindenre, alapból előítéletes. "

Mint te! Azért remélem csak trollkodtál, mert ez nagyon gáz!

Kytia 2013.10.01. 14:41:53

@plantingC4: "Azt mondják, pont ezek azok a különbségek, a férfiak racionális alapokon döntenek, a nők meg érzelmi alapokon."

Meg egy lófaszt. Félreolvastál valamit, kicsihuszár.:D
Mindkét fél érzelmi alapú döntéseket hoz köztudottan (különösen érzelmek terén, mily meglepő), csak a férfiak többet racionalizálnak. Racionalizálni annyit jelent mint az érzelmi alapú döntésedre ráhúzni valami izzadtságszagú magyarázatot, amit talán bedörzsöltek itt ott némi logika-szaggal, de ettől legfeljebb logikusabbnak TŰNIK, valójában nincs több logika benne.
A férfiak pedig azért jobb vezetők, mert az emberek szívesebben követik őket. Ennek evolúciós alapjai vannak, a férfiak erősebbek, agresszívabbak (a szó nem negatív értelmében), és vészhelyzetben a stressz-szintjüket könnyebben tudják alacsonyan tartani (nem mind, csak a vezértípusok), emiatt bátrabban felvállalják az esetleges konfliktusokat és alkalmasabbak arra, hogy megvédjék a "falkát". Aki erre alkalmasabb, azt pedig elfogadja a nép vezetőnek. Sokszor egyébként tévesen, mert a leghisztisebb és elviselhetetlenebb főnökeim egyébként mind férfiak voltak, de tény, hogy akad köztük nagyon rátermett is. Nőknél talán kevesebb ilyen van, nem tudom, eddig csak férfifőnökeim voltak.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.01. 14:45:45

@Kytia: Erről jártatom a számat (verem a billentyűket) már reggel óta! :P

Frigyes ur 2013.10.01. 14:46:24

@plantingC4: Amiért döntő többségben a férfiak vannak vezető pozícióban az az, amit már említettek, a töredékét sem kell beáldozniuk a karrierjüknek a gyerek vállaláshoz és -kor, plusz 'agresszívabbak', törtetőbbek.

@Kytia: Mindenki azt adja bele, amit tud... ;) Már ha érted mire gondolok.

@* sweetie *: Ja jó. És utána kapcsolatban? Nem tudok vele elmenni mozgóképszínházba, koncertekre, kiállításra, meccsre, vacsorázni etc, mert semmire sincs pénze?

akut schizo effektív pszichózis 2013.10.01. 14:50:26

@Frigyes ur: a gyerekekkel csak a baj van. ezt te tudod a legjobban ifjú tanítványom :)

plantingC4 2013.10.01. 14:51:47

@Kytia: "Viszont továbbra is a legtöbb nő, akit ismerek, kb megoszlik a fesztiválozós-lazulós (étterem ki van zárva, Margitszigeten füvezés oké), a karrierista-egyetemista (csini kosztüm, komoly tekintet, no humorérzék - hasonlónak örül), meg talán a szürke egér között (ő meg ugye kit érdekel). Tényleg egyik fentebbi halmaz sem érdekes nektek,"

Hálló vétel Kytia riadóóóó !:D

Tééévedééééss ! :D
Bizony, hogy érdekes kategóriák :D
Egyes kategóriára hatalmas érdeklődés jelentkezett !:D
Kapacitás lenne, Margitsziget közel van, üsse kő, még étterem is bele-bele férhet :D
Nem olyan bonyolult ez ! :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.01. 14:52:25

@mütyür: Nem tudom megnézni, mert tiltva vagyon... de sejtem. :P

Vigyorogni amúgy többet látnál, mint örjöngeni. Sokszor jókat röhögök az agyament kommenteken, hogy tényleg vannak emberek, akik így gondolják. :D

JOKKA21 2013.10.01. 14:53:53

@Frigyes ur: Frici nem éri egy kávé árát befektetni a nőkbe, mert nem térül meg, kivéve a hejjespaseeknak, de nekik még befektetni sem kell, elég szépen mosolyogniuk és két értelmes szót kinyögni egymás után és már lent van a bugyi.

mütyür 2013.10.01. 14:53:54

@plantingC4: :D sztem csak óvatosan fogalmazz, mert honleányaink már így is vérszemet kaptak :D

pretty kitty 2013.10.01. 14:55:01

@Frigyes ur: Azel vannak neki belszo jeltekeji hod azokban gyonyolkodhesszel esz ne kelljen filmeket meg haszonlokat nezned!! Meg vacolaznoc ce hanem a belszo jeltekejivel lakj jol!!! Jah amud impotensz isz coval kijelegulnod isz a belszo jeltekejitol kell meg tehelbe jeszned isz.....nah miccolnal edd ien alompaszihoooz?? ;)))))) XDDDDDDD :DDDDDDDD

Kytia 2013.10.01. 14:55:13

@Bundabandi (Cookie Bunny): Erre van egy nagyon jó trükk, a pasiktól tanultam. Amikor valaki arról panaszkodik, hogy minden férfi szemét disznó, arra két válaszuk van:

a.) "Igen, ez így van, szokd meg a gondolatot, cuncus, és gyere dugni."

b.) "Talán elgondolkodhatnál, hogy miért csak ilyeneket tudsz találni."

Gondolom, nem kell magyarázni, melyiknek mi az előnye, de szerintem mindkettő nagyon hasznos és gyors (még ha kicsit sem ízléses) lezárása egy meddőnek induló vitának. Szeritem legközelebb te is tedd ezt, mielőtt felidegesíted magad, úgysem érdemes. Ha ma el is jutottál valameddig, holnap kezdheted elölről. Engem is betettek már abba a kategóriába, hogy "a lány, aki csak autós pasikkal áll szóba" (LOL), mert már untam ugyanazt a szófosást ezredszerre, de ettől még nem szarok véreset.:D

mütyür 2013.10.01. 14:55:46

@Bundabandi (Cookie Bunny): egy cuki puffyfish ;))) simán leskorpióználak amúgy, annyi hévvel tudsz belepörögni egy témába :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.01. 14:55:51

@Frigyes ur: @Kytia: Jaj, hát planting mindent tud és megmagyaráz! Ő olyan polihisztor, tudjátok. :D

plantingC4 2013.10.01. 14:58:09

Megmondtam, hogy karate lesz :D

Kytia 2013.10.01. 15:00:13

@Frigyes ur: Felháborító már a gondolat, hogy bármit is bele kéne adni. Az már bemocskolná a szűziesen tiszta érzelmeket.:D

@plantingC4: Na, akkor kérdezem: ezek a csajok a Gundelben akarnak vacsorázni?:D

Madpapa 2013.10.01. 15:01:09

@Bundabandi (Cookie Bunny): @plantingC4: időnként mindig bedobnak egy ilyen posztot amire tutira ráugrik mindkét fél és megy a nyammogás a gumicsonton.

Frigyes ur 2013.10.01. 15:01:55

@akut schizo effektív pszichózis: Az már biztos :D

@JOKKA21: Nálad egy nő vaginából áll?

Dr.Rekettyés László 2013.10.01. 15:02:52

@Kytia: Nem tudom, hogy miért idegeskedsz ezen ennyire.
Tudomásul vettük, hogy téged nem érdekel a pénz, de itt a többség soha sem mondta azt, hogy minden nő pénzéhes ribanc. Azt sem, hogy ez a típus "jön be".
Viszont vannak olyanok, akik ilyenek, azokat kell ignorálni.
Általánosítani meg személyeskedni pedig olyan, de olyan felesleges...

Kytia 2013.10.01. 15:03:57

@plantingC4: Hátecsém, nem kell hüeségeket beszélni.:D Főleg azon nem képviselőjeként, akik köztudottan, bizonyítottan, rejtett kamerákkal tesztelten nagyobb valószínűséggel adnak fagyit ingyen ugyanannak a nőnek, ha szőke, mint ha barna. Logika, mi? Köszönjük, Emese.:D

Frigyes ur 2013.10.01. 15:04:02

@* sweetie *: Ekkora belső értékekkel már nő se kell, elég ő magának és a saját magában való gyönyörködéshez :)

@Kytia: Anuta bisztos megmondta pici fiacskájának, hogy neki minden jár ;)

Sadist 2013.10.01. 15:04:09

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Ugyan már! Magyarországon még mindig férfi a vezetők döntő többsége."

Nem azért vezetők, mert férfiak. A sikeres vezetők a legtalpraesetttebb pár százalékból kerülnek ki, ott pedig több a férfi, mint a nő. Egyszerűen azért, mert szinte minden tulajdonságban a férfiak nagyobb szórást mutatnak, mint a nők. Emiatt van, hogy a legkiemelkedőbbek nagyrészt férfiak, ahogy a sor végén kullogó legbénábbak is. Hány férfi lángelmét ismerünk? És mennyi értelmi fogyatékost?
A természet az Y kromoszómával kísérletezik, bizonyos esetekben jó dolog sül ki belőle, máskor meg rossz.

"A jobban fizető állásokat férfiak kapják."

Ahogy a legrosszabbul fizetőket is :) (Hajléktalanság)

"A jobban fizető állásokat férfiak kapják. Ha nő vagy és még nem szültél, azért nem kellesz, ha szültél, azért nem. A kisebb cégtulajdonosok nagy része nem szívesen alkalmaz nőket, mert elmennek szülni és fizetni kell utánuk egy csomó mindent."

A kapitalizmus egy ilyen játék. Szerinted az igazságosabb lenne, ha a bizonyos emberek kevesebb munkáért kapnának ugyanannyit, vagy ugyanazért a munkáért többet?

"Több nő tanul, mint férfi, ez tény, de egy férfi sokkal alacsonyabb végzettséggel feljebb tud kerülni, mint egy nő, csak azért, mert férfi."

Megint csak nem azért kerül feljebb, mert férfi, hanem mert olyan munkát végez, ami több értéket teremt és jobban megfizetik. A szakmunkást végzett géplakatos nem fog feljebb kerülni, mint a progmatot végzett nő csak azért, mert férfi.
Persze királylánykák elvégzik a média és kommunikáció vagy egyéb büfé-ruhatár szakot, aztán csodálkoznak, hogy egy rendes CNC esztergályos vagy hidegburkoló többet keres, és ekkor jönnek létre a gender studies, pay gap és hasonló ostoba elméletek, csak nehogy szembe kelljen nézni a ténnyel, hogy egyetemet végzett lepkefogók lettek, akiknek a munkája szart sem ér.

"Azt is olvastam nemrég egy cikkben, hogy a férfiak nagy része még mindig nem tartja képesnek a nőket egy csomó mindenre, alapból előítéletes."

Az a vicces a dologban, hogy a nők sem tartják képesnek a nőket egy csomó mindenre :) Nem különös, hogy például a parlamentben is kevés nő van? Pedig a választók több mint fele nő, simán megtehetnék, hogy nőket választanak ogy-i képviselőnek vagy olyan pártra szavaznak, amelyik előrébb szerepelteti a női jelöljeit.
Nők is hozhatnának létre vállalkozásokat, cégeket, megtehetnék, hogy csak nőket vesznek fel vagy olyan körülményeket biztosíthatnának, ami pl. a várandós nőknek kedvezőbb volna.

"A dominancia miért nem elnyomás? Ezt fejsd már ki légyszi!"

Házi feladat: összehasonlító elemzés Mátyás királyról és Rákosi Mátyásról 2 A4-es oldal terjedelemben.
De hozhatnám példának a főnökünket is. Nem nyom el minket, ha valami bajunk van, igyekszik orvosolni a helyzetet, nem parancsolgat, viszont Ő a főnök, Ő dönt a céget érintő dolgokban és Ő is vállalja a felelősséget. Domináns helyzetben van? Igen, bármikor utasíthat minket arra, ami szerepel a munkaköri leírásunkban, bármikor kirúghat minket, mégsem él vissza vele.

"Erre csak azt tudom mondani, hogy: voltál valaha nő?"

Nem, de következő életemben nagyon szívesen kipróbálnám, feltéve, hogy marad ez a világ, mert most egyértelműen a nők vannak előnyösebb helyzetben a több lehetőségük miatt.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.01. 15:05:30

@Kytia: Ja, nem szoktam nagyon idegeskedni rajta, tudhatod, régen szívtátok a vérem elég rendesen. :P

@mütyür: Ikrek vagyok. :D Kos aszcenenssel.

Kytia 2013.10.01. 15:07:21

@Dr.Rekettyés László: Csak uncsi a téma.

"Tudomásul vettük, hogy téged nem érdekel a pénz..."

Ez nem tudom, miből jött le.:D Azért ugye nem tagadod itt le a szemembe, hogy állandóan, majdnem minden blogtémánál előkerül ez a bizonyos "a nők azt nézik, hogy mennyit keresel" sztori. Holnaptól számolni fogom.

Αphelion 2013.10.01. 15:08:36

@Kytia: Most miert, teljesen logikus hogy a szokek eseteben a nagyobb a valoszinuseg. Az lenne a furcsa ha nem igy lenne!

:P

plantingC4 2013.10.01. 15:10:01

@Frigyes ur:
Áldoznám én a karrieremet gyerekvállalás miatt, de NINCS VÁLASZTÁSI LEHETŐSÉGEM BÉJBE, NEKED MEG VAN.
A választás lehetősége, bizony a tiétek, nem a miénk.

@Bundabandi (Cookie Bunny): :D:D:D hímsovinisztaaaa :D:D:D:D
te olyan kis cuki vagy :D:D:D lehet, hogy egy nő tud logikusan gondolkodni, de...ááááhh..ezt végképp nem merem ideírni, amire most gondoltam :D:D:D:D

@Kytia: "kicsihuszár"

Nem. Nem kicsi huszár.

:D:D:D:D

Dr.Rekettyés László 2013.10.01. 15:10:03

@Kytia: A nők EGY RÉSZE nézi azt.
Bizonyos közegben többen, más helyeken jóval kevesebben, és még egy csomó további dologtól is függ.

Frigyes ur 2013.10.01. 15:11:46

@plantingC4: Most tényleg le kell írnom, hogy ez miért irreleváns?

mütyür 2013.10.01. 15:11:59

@Kytia: kb. 1-2 hónapja minden második poszt erről szól, hogy a férfiak amiatt nyígnak, hogy a csajoknak csak a pénz kell és/vagy kurvák. most mégis miről beszélgessünk? hogy milyen szép felhős az ég?

Kytia 2013.10.01. 15:13:28

@Sadist: Döbbenetes módon ezzel a kommetneddel majdnem teljesen egyetértek. Csak az az utolsó mondat.... Azt miért kellett? Kívánom, hogy maradjon ez a világ és legyél benne nő. Nem reggeltől estig a pasikat fogod sajnálni, megsúgom. Meglesznek a magad problémái, ahogy a férfiaknak is megvannak, meg a hermafroditáknak is és úgy általában mindenkinek.

@Bundabandi (Cookie Bunny): Felkészítettünk az életre, látod?:D

JOKKA21 2013.10.01. 15:17:05

@Frigyes ur: Nem.Két mellből, két combból és egy fenékből is.:))))

Frigyes ur 2013.10.01. 15:18:01

@Kytia: Tedd még hozzá, hogy ne kifejezetten előnyös külsejű nő legyen, aztán lássuk mit szakít. Ha már olyan eccerű minden csak, mert valakinek női nemiszerve van.

Kytia 2013.10.01. 15:18:02

@Aphelion 2013: Legfeljebb érzelmileg logikus. Az meg már ugye....:D

@plantingC4: Akkor huszárka.:D

@Dr.Rekettyés László: Tekintve, hogy állandóan ez a téma itt, beigazolódik, hogy titeket továbbra is ezek a nők izgatnak. Vagy néha beszélgethetnénk a többiekről is, nem?

@mütyür: Akár. Most sem arról beszélünk, ami a poszt témája volt...ahogy általában nem.

Sadist 2013.10.01. 15:18:13

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Akkor amit a gyereketek megszülésével, nevelésével tölt, az hogyan esik latba a fenti, kizárólag anyagiak alapján szétosztott vagyonba? Amíg ő terhes volt és szült, addig te dolgoztál, akkor neked több jár a házból, mert addig többet kerestél?"

Amit a gyerek megszülésével, nevelésével tölt, az a gyereké lesz, ugyanígy amit én ezalatt munkával keresek pénzt, annak nagy része szintén a gyereké lesz.
Vagy még külön fizetés is jár anyunak, amiért megszüli és neveli a közös gyereket? Innen már csak egy lépés, hogy a hétvégi takarítást vagy a szexet is kiszámlázza.

Kytia 2013.10.01. 15:21:59

@Frigyes ur: Na ja. Mondjuk EZT azért tényleg nem kívánom neki.:D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.01. 15:22:25

@Sadist: Nem is igazán akarom ez kommentelni, mert annyi blődség van az írásodban, hogy napestig írhatnám.

Alátámasztottad te is szépen, hogy a férfiak nagy többsége szerint a nők egy csomó mindenre alkalmatlanok. És mi vagyunk jobb helyzetben, meg átvettük az uralmat? Hát LOOOOL! Melyik univerzumban? Annyira sajnállak benneteket, szegény férfiakat, az "egyenjogú" nők elnyomnak titeket, nem tartanak el és még a pina is nálunk van. :P

Házi feladat: a dominancia fogalom elemzése!

mütyür 2013.10.01. 15:22:51

@Kytia: dehogynem. ez a poszter is azon kesereg, hogy már a fiatal lánykák is pénzre hajtanak. mármint hímegyed pénzére.

Kytia 2013.10.01. 15:23:20

@JOKKA21: A szájat kihagyod? Amatőr.

Kytia 2013.10.01. 15:23:50

@mütyür: Meg még egy rakás máson is kesereg, csak ezek itt nem érték el az ingerküszöböt.:)

Dr.Rekettyés László 2013.10.01. 15:23:54

@Kytia: Szerintem akkor írj posztokat, ami más témákról szól, és akkor azokhoz szólunk hozzá.
Egyébként az nem tudom hogy jött ki, hogy ha fikázunk egy embercsoportot, akkor az biztosan csak a látszat, és amúgy kurvára pont az ilyenek vonzanak bennünket.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.01. 15:26:41

@plantingC4: Szívecske! Szerintem mi ne beszélgessünk, totál semmi értelme. És akkor most tök logikusan gondolkoztam.

Frigyes ur 2013.10.01. 15:28:15

@Kytia: Miért? Minden hímsoviniszta zöldséget hangoztató megérdemelne. Karma.

mütyür 2013.10.01. 15:28:25

@Kytia: csak pont rekettyit támadod, aki mindig következetesen azt mondja, hogy nem minden nő ilyen :) aztán te kifejted, hogy akinek van választási lehetősége, az a gazdagabb faszival fog randizni és utána csodálkozol, ha borul a bili :D

Dr.Rekettyés László 2013.10.01. 15:33:26

@mütyür: Persze hogy nem mindenki ilyen, hiszen a környezetemben egy csomó "nemilyen" van. :-)

JOKKA21 2013.10.01. 15:34:19

@Kytia: Igazad van, azt kell betömni, hogy ne beszéljen vagy kérdezzen hülyeséget.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.01. 15:36:44

@Sadist: Arra akartam kilyukadni, hogy szerintem, ha két ember a közös életet választja, akkor ne az anyagiakon való visakodás legyen már a téma. Hogy ki mennyit adott bele, meg ki mennyit keres stb. stb. Vannak más dolgok is, erre írtam a szülést, ami nem anyagiakban mérhető, de ilyen a szeretet is.
Úgy látom nálad két központi téma van: a pénz és a kinézet (külsőségek). Nem török feletted pálcát, úgy éled az életed, ahogy akarod. Nekem vannak eme kettőnél fontosabb dolgok is.

Kytia 2013.10.01. 15:37:22

@Dr.Rekettyés László: Tökmindegy miről írnék, úgyis ez jönne ki. Valakik biztos összekapnának ezen, mert az A4-es oldalnyi szövegben találnának két olyan szót, ami gyanúba hozható. De majd kipróbálom és utólag jelentek.

@Bundabandi (Cookie Bunny): Itt én azért egyetértek Sadist-tal. A foglalkoztatottsági adatokat lehet így is és úgy is nézni. A legtöbb ember nem főnök, hanem rabszolga, akár férfi, akár nő. Hallottam már jó főnökről egyébként férfiban és nőben is, azért meg külön hála, hogy árnyalni próbálta a képet és nem indította el a bullshit-generátort, mint planting (bocsi, planti, tudod, hogy imádlak, neked is lehet rossz napod:D). Szóval az nem jött ki nekem ebből, hogy a nők alkalmatlanok. A dominancia, ha nem romboló jellegű, akkor önmagában nem jelent rosszat. Valakinek vezetni kell egy egy főnél nagyobb csoportot, különben káosz van és ha normális ember vezet, akkor mindenki nyer.

Kytia 2013.10.01. 15:41:57

@Frigyes ur: Gondolod? Akkor következő életében kétszer is meggondolná, miket jelent ki?

@mütyür: Nem konkrétan rá gondoltam, de neki válaszoltam, mert ő írt nekem valamit, amire válaszoltam. elnézést, legközelebb téged jelöllek meg, amikor neki válaszolok.:)
Nem mondtam ilyet, hogy a gazdagabbat választja, aki választhat. Azt gondoltam, hogy ott, ahol az számít kivételnek, aki lepukkant módon szervezi a randit, ott az ebből a szempontból hátránnyal indul (nyilván lehet, hogy más szempontok miatt viszi a pálmát). A csúnya nő sincs nagyon rossz helyzetben, csak akkor, ha 8 széppel kell versenyre kelnie. :D

Dr.Rekettyés László 2013.10.01. 15:42:06

@Kytia: Jó, hát akiket érzékenyen érint a téma, azok nyilván erre térnek vissza. Ez olyan, mintha politikáról beszélgetnek az emberek, és témától függetlenül egy perc múlva előjönnek a zsidók, vagy a cigányok, vagy az elmútnyócév, vagy a meragyúcsányahibás stb... stb... stb...
Ezek a dolgokon azonban teljesen felesleges rugózni.

Kytia 2013.10.01. 15:43:28

Viszont ha két tökéletesen egyforma pasi udvarol nekem, csak a pénzükben van különbség, akkor a gazdagabbat választom, ezt beismerem.:D

Kytia 2013.10.01. 15:45:11

@Dr.Rekettyés László: Ja, csak túl sokan vannak és hiába próbál magyarázni az ember, azzal csak olajat önt a tűzre. Könnyű beleszaladni. Az meg, amikor nők támadnak neki az embernek ezen a téren, pláne bűzlik egy kicsit. De mindegy, igazad van, túltárgyaltuk.:)

Frigyes ur 2013.10.01. 15:46:13

@Kytia: Ha más nem... :)
"people should have chips implanted in their skulls that explode when they say something stupid"

Kytia 2013.10.01. 15:46:49

Tessék, mai Oravecz, mert megint elfárasztottatok.:DD

"Fejezd be a játszadozást. Ne fáraszd magad valamivel, ami nem működik. Megjavíthatod, dolgozhatsz rajta, de ha azt látod, semmi értelme, és minden csak rosszabb lesz, akkor fogadd el, hogy nem működött. Ezer másik út van még. Tudnod kell, hogy mikor van vége - és elfogadni sem árt.
Találj valakit, aki mellett nincs játszma vagy színészkedés, aki elfogad úgy, ahogy vagy, mégis változásra bír. Azzal, hogy ismer, hogy minden álcád mögé belát, és lazán rávilágít az igazságra, amit vagy felfogsz, vagy nem."

Issstenem, kolléganőm posztolja, akit amúgy kedvelek, mingyá sírok.:S

Sadist 2013.10.01. 15:47:21

@Frigyes ur: Tessék: scholar.google.hu/scholar?start=10&q=brain+men+women+differences&hl=hu&as_sdt=0,5&as_vis=1

Röviden a férfiaknak nagyobb az agytérfogatuk, a nőknek viszont több szinapszisuk van. A két agyféltekéjüket összekötő idegrostban például ~15%-al több kapcsolat van. fMRI-vel vizsgálva a férfiak agyának bal fele az aktívabb, a nőknek viszont mindkét agyféltekéjük hasonló aktivitást mutat.
A férfiaknak jobb a térlátásuk, gyorsabban és pontosabban felismernek bizonyos tárgyakat, jobban tudnak távolságokat becsülni, térben elhelyezni magukat és más objektumokat.
A nőknek meg jobb a nyelvi készségük, könnyebben felismerik hangszín alapján az illető érzelmi állapotát, csak gyereksírásból több, mint egy tucatot meg tudnak különböztetni, férfiak talán csak 3-4 félét.
Persze az is lehet, hogy a két radikálisan eltérő struktúra végül teljesen ugyanazt a funkcionalitást és képességeket biztosítja, de ennek az esélyét kb. 1:2^981347598172634918723194265341927386491287346912837429183745912837458192374591283745291837469123874619238746192387461923874612938746-ra teszem.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.01. 15:48:09

@Kytia: Mondjátok már meg, hogy mit jelent a dominancia nektek!

Szerintem:

A domináns a felsőbbrendű, alatta az alattvaló. A domináns már az állatvilágban is azt jelenti, hogy ő a főnök, az uralkodó, az alatta lévők behódolnak neki.

A vezető az már más. Azt a többiek elfogadják vezérnek, felnéznek rá, követik, ők választják vezetőnek. A domináns szerintem ezt erővel éri el, lenyomja az alatta lévőket és ez nem ugyanaz.

mütyür 2013.10.01. 15:48:49

@Kytia: értem, tehát ha vkinek írsz vmit, más már hozzá sem szólhat :o főleg, ha nem a te véleményedet osztja. hát nem szuper az élet?

na mindenkinek szép toleránsos délutánt kívánok :D

JOKKA21 2013.10.01. 15:49:40

@Bundabandi (Cookie Bunny): Jó, hogy írod a dominanciát, mert a domina picsák a legjobbak.:)

Sadist 2013.10.01. 15:53:21

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Mi vaaan? Mert egy nő nem tud logikusan gondolkozni? Meg tényeken és valóságon alapuló döntés hozni?"

Dehogynem, tud, ha akar. Csak nem az az alapbeállítás.

Frigyes ur 2013.10.01. 15:53:55

@Sadist: Ööö, szerinted újat mondtál?
plantingC4
"férfiak racionális alapokon döntenek, a nők meg érzelmi alapokon"
Frici
"Nem, ezek nem tudományosan alátámasztott tények. Puszta konyhapszichológiai, ami abból indul ki, hogy a nőknél fejlettebbek az érzelmekért felelős agyterületek."

A vitatott pont nem az volt, hogy van-e a különbség. Persze, hogy van. Én is írtam egyet.

Sadist 2013.10.01. 15:55:33

@Kytia: "Mindkét fél érzelmi alapú döntéseket hoz köztudottan (különösen érzelmek terén, mily meglepő), csak a férfiak többet racionalizálnak."

Steve Jobs és Bill Gates is biztos csak racionalizálgattak, aztán a sok hisztizés után az ölükbe pottyant a nagy dohány :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.01. 15:56:14

@Sadist: És ezt férfiként te olyan jól tudod, nem? Csatlakozhatsz a posztolóhoz!

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.01. 15:57:52

@Kytia: Jaj, megnéztem tegnap, az ismik közül ki kedveli Nórát. Csak 4-en! Azok közül meg csak 1 a közeli, az a csaj, aki 7 évig volt szerető. Megnyugodtam! :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.01. 16:01:00

@JOKKA21: Nesze nektek logikus gondolkozás! XD

pretty kitty 2013.10.01. 16:04:36

@JOKKA21: Tesszek itt van donzd el magad:

https://www.google.com/search?q=oravecz+nóra&tbm=isch

Jolz tluli,

Miz Gugli ;)))))))))))

Sadist 2013.10.01. 16:05:46

@Kytia: "Kívánom, hogy maradjon ez a világ és legyél benne nő. Nem reggeltől estig a pasikat fogod sajnálni, megsúgom."

Persze, hogy nem sajnáltatnám a pasikat, hanem élném boldogan az életem. Ugyanazok a lehetőségeim megvolnának, mint most, tanulhatnék egyetemen, ugyanaz lehetne a munkám, akkor szexelnék, amikor kedvem tartja, ha meg valami számomra megoldhatatlan problémába ütközök, ott lenne egy csomó férfi, akinek számíthatok a segítségére. És ezekhez még csak jól sem kell kinézni, kicsivel átlag alatti külsővel is kivitelezhető. Az a havi kis vérveszteség simán kibírható a biztonságos, boldog életért cserébe.

pretty kitty 2013.10.01. 16:05:54

@JOKKA21: Hoppacka valjal lehet id kattinthato jisz leeecc?? :OOOOO

http://www.google.com/search?q=oravecz+nóra&tbm=isch

pretty kitty 2013.10.01. 16:08:08

@* sweetie *: Jecccc!!! Megcinaltam!!!!! ^^ Glatulalok magamnak!!!!! XDDDDDD :DDDDDDDDDD

Sadist 2013.10.01. 16:16:21

@Bundabandi (Cookie Bunny): Olyan ostoba következtetéseket vonsz le, amiket én soha nem írtam :|

"Alátámasztottad te is szépen, hogy a férfiak nagy többsége szerint a nők egy csomó mindenre alkalmatlanok."

Sehol nem írtam ilyet, ezt csak te gondolod.

"És mi vagyunk jobb helyzetben, meg átvettük az uralmat?"

Ilyet szintén nem írtam, hogy átvették a nők az uralmat. Az viszont tény, hogy a nők jobb helyzetben vannak, mert az egész civilizáció a nők védelmére épült, ők vannak a középpontban.

"Házi feladat: a dominancia fogalom elemzése!"

Valami saját, kreatív ötleted nem volt? :|

plantingC4 2013.10.01. 16:30:16

@Kytia: "Na, akkor kérdezem: ezek a csajok a Gundelben akarnak vacsorázni?:D"
Ha nem minden nap, minden este, akkor sztem a Gundeles vacsi is belefér :D

Egyébként meg, ez a fagylaltos kísérlet a szöszikkel, ugye máris megdönt ezer, kicsit komolyabb kísérleti eredményt egy csapásra. :D:D:D

@Madpapa:
Jó ez "nyammogás", én ezért a nyammogásért járok ide :D
Az egész életünk e körül a "gumicsont" körül forog, végül is...:D

@Frigyes ur: Azért lenne érdemes mégis leírnod, hogy szerinted, ez miért nem releváns, mert pont erről vitázunk most, és akkor érvként hangozhatna el a véleményed.
Egymásra következetesen épülő érveiddel, pallosként sújthatnál le gyenge szívünk és agyunk, silány félműködésünkből adódó hiányosságaira.

@Bundabandi (Cookie Bunny): Kedves Nyuszi !

Sokszor próbáltam veled beszélgetni, de nagyon nehéz megőriznem a komolyságomat olyan beszélgetőpartnerrel, akivel, elbeszélünk egymás mellett, félre értjük, ne adja az ég, félremagyarázzuk egymást. Nagyon nehéz olyan partnerrel beszélni, akinek mondod, hogy de szép piros a lámpa, erre meg mondja, hogy utálja az egereket, de csak kedden, mert vasaló...na veled sokszor ilyen.
Szíved joga, ha nem beszélsz többet velem, bár hiányozni fog a kihívás, hogy összerakjam naponta, hogy vajon hol, melyik mondatomat értetted félre és reagáltál, a már félre értett dolog miatt valami nagyonkacifántosat, amit meg én nem értek :D

A mai hozzászólásokból is látszik, pont a köztünk lévő különbségek(nuni-kuki), amik miatt most vitázunk, akadályozzák meg, hogy érdemi vitát folytassunk, a köztünk lévő különbségekről....
Móka.
Élet.
D::D:D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.01. 16:30:59

@Sadist: Majd fél A4-es oldalon fejtetted ki, miben mások a nők, mint a férfiak, majd úgy fordítottad az egészet, hogy az jött ki belőle, azért a férfiak a vezetők, mert egyértelműen jobbak ebben. Aztán azért nincsenek női politikusok, mert a nők nem választják meg őket. Azért nem keresnek jobban a nők, mert büfé szakokon végeznek és kevésbé értékteremtő munkát végeznek, mit a férfiak. Valamit a kapitalita világ sajátossága, hogy sajnos a nők a szülés miatt után szintén kevesebbet keresnek, mert nem dolgoznak annyit, így jártak.

A tények amiket leírsz, nem hülységek, sőt. Nekem főként azzal van bajom, hogy úgy fordítod őket, hogy a fentiek jönnek ki belőle és ez már így nem igaz.

A nőuralomra valahol fentebb helyeseltél, azért tettem bele.
"Az viszont tény, hogy a nők jobb helyzetben vannak, mert az egész civilizáció a nők védelmére épült, ők vannak a középpontban"
Patriarchális és matriarchális társadalomról hallottál-e már?

Ja és miután Mátyás király, meg Rákosi Mátyás összehasonlítását ajánlottad (amin csak röhögni tudtam) ajánlottam, hogy a dominanciáról írj akkor te házit, mert úgy érzem nem vagy tisztában a jelentésével.

Sadist 2013.10.01. 16:45:21

@Bundabandi (Cookie Bunny): Muhahahaha, én vagyok anyagias? :D Te akarod mindenáron anyagiakká konvertálni a gyerekre fordított időt, gondoskodást és érzelmi energiát.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.01. 16:47:59

@plantingC4: Szerintem meg sokszor meg sem akarod érteni, amit írok és okoskodsz. Néha, mikor olvasom amit írsz, úgy érzem te is olyan vagy, mint a mai posztolónk. Meg vagy győződve arról, hogy amit írsz, úgy van, hogy neked van igazad és rájöttél valamire, amire a többi ember nem. Felfedezted a spanyol viaszt, vagy legalábbis te szartad.

Ebben a pár mondatban is szépen aláztál, aztán meg úgy teszel, mint aki nem. Azt meg már mondtam itt pár embernek, hogy attól, hogy a mondatod után odarakod a :D -t még nem tette semmissé, amit benne írtál.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.01. 16:51:39

@Sadist: Nem akarom anyagiakra fordítani. Figyu, ha már a dominanciát megnézed a szótárban, nézd meg az iróniát is. :D Hátha legközelebb felismered! :P De tényleg csak ironizáltam, mert annyira az anyagiakon pörögtél, hogy kíváncsi voltam, akkor a szülés beleszámít-e a közös javakba.

Sadist 2013.10.01. 16:53:22

@Bundabandi (Cookie Bunny): Kevered a dominanciát az agresszióval. A domináns ember nem feltétlenül agresszív és vica versa.

Sadist 2013.10.01. 16:57:54

@Frigyes ur: Ha a funkcionális MRI a férfiak bal, azaz racionális, logikus gondolkodásért felelős oldala az aktívabb, akkor szerinted mi történik? Fejben sudokut számol, amikor valami döntéshelyzetbe kerül, hogy azzal túráztassa az agyát, aztán végül a jobb agyféltekéjében lévő elektromos zaj alapján dönt?

Sadist 2013.10.01. 17:00:07

@Bundabandi (Cookie Bunny): Volt jó néhány empirikus minta, nem kell ahhoz nővé változni.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.01. 17:00:41

@Sadist: " A domináns ember nem feltétlenül agresszív és vica versa."

Én úgy gondolom a dominancia az agressziót is magában foglalja. Nem ugyanaz, de magában foglalja. A fordított az szerintem sem igaz.

JOKKA21 2013.10.01. 17:06:17

@* sweetie *: Dugnám ezt a nénit, de arra a csajra gondoltam, aki Kítia kollégája.:D

@Bundabandi (Cookie Bunny): :)

Frigyes ur 2013.10.01. 17:08:24

@plantingC4: Sóhaj.

Te:
Nem érzelmi és nem kedv és nem holdciklustól befolyásolt döntésekre, nem a "pillanatnyi hangulat" által diktált érzésekre van szükség, ezen dolgok sikeres működéséhez...
Azt mondják, tudományos szempontok alapján, van különbség a női és férfi agyműködés közt.
Azt mondják, pont ezek azok a különbségek, a férfiak racionális alapokon döntenek, a nők meg érzelmi alapokon.

Én:
Amiért döntő többségben a férfiak vannak vezető pozícióban az az, amit már említettek, a töredékét sem kell beáldozniuk a karrierjüknek a gyerek vállaláshoz és -kor.

Te:
Áldoznám én a karrieremet gyerekvállalás miatt, de NINCS VÁLASZTÁSI LEHETŐSÉGEM BÉJBE, NEKED MEG VAN

Röviden leírod, hogy a nők az agyműködésük miatt nem vezetők, válaszom szerint azért, mert a szülés(ek) miatt kiesnek, erre te, hogy nem tudsz gyereket szülni. Hogy jön össze a kettő?

pretty kitty 2013.10.01. 17:09:58

@JOKKA21: Dugnad eszt a nadollu lancoszkepu banyat? Nem szemmi cinten ki lehecc ehezve XDDDDDDD :PPPPPPPPPPP

Sadist 2013.10.01. 17:17:29

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Majd fél A4-es oldalon fejtetted ki, miben mások a nők, mint a férfiak, majd úgy fordítottad az egészet, hogy az jött ki belőle, azért a férfiak a vezetők, mert egyértelműen jobbak ebben."

Akkor nem elég figyelmesen olvastad el az írásomat. Nem a férfiak a jobbak, hanem a jobbak között több a férfi. Vö. Gauss görbe várható értékét és szórását.
Mutatom, hátha így érthetőbb: www.mwilliams.info/images/gite01.jpg

"A tények amiket leírsz, nem hülységek, sőt. Nekem főként azzal van bajom, hogy úgy fordítod őket, hogy a fentiek jönnek ki belőle és ez már így nem igaz."

Öhhhh, mármint mi jön ki belőle? A tények azok tények, mit fordítanék rajtuk?

"a dominanciáról írj akkor te házit, mert úgy érzem nem vagy tisztában a jelentésével."

A későbbi hozzászólásaid rávilágítottak, hogy te nem vagy tisztában a jelentésével, az agresszióval és a zsarnokoskodással keverted :|

plantingC4 2013.10.01. 17:39:25

@Bundabandi (Cookie Bunny): Kedves Nyuszi !
Valóban nem értem sokszor amit írsz, bármennyire is törekszem megérteni.
Okoskodok is.
Ezt elfogadom, belecsúszok itt a melóban, a nagy kapkodás közepette a hülyeségbe, de jellemzően a jó szándék vezet, nem a rossz.
Szíved joga bármikor, bármelyik posztolóval azonosítanod engem, ettől kapcsolatunk jellege, érzésem szerint, alig változik. :D
Általában az emberek úgy szoktak bármiről írni, hogy az a meggyőződésük, hogy nekik van igazuk, te is, ő is, mindenki, nem értem ezért a lebaszást.
Vagy te szoktál úgy is írni, hogy tudod biztosan, hogy nincs igazad, mert ebből, ez is feltételezhető lenne?
A többit bóknak veszem. :D

Nem érzem alázásnak, amiket írtam, ha alázni akarnálak, elintézném az egészet annyival, hogy "hülye" és soha többé nem reagálnék semmire tőled, nemhogy több száz karaktert és drága időmet áldoznám, mint akár most is, a veled való kommunikációra.
A tény, hogy mondtad már itt pár embernek, hogy minden mondatom után nevetős jelet rakok, valóban fontos információ, de nem ebben a vitában és valószínűsítem, hogy nem nekem, de, ha már felvetődött, akkor inkább elmondom, hogy ne kelljen kitalálni.

A nevetős jelek valóban nem azért kerülnek a mondataim végére, hogy semmissé tegyék, amiket írtam.
A nevetős jelek azért kerülnek a mondataim végére, mert mosolygok, néha hangosan is nevetek, miközben írom ezeket a mondatokat, ahogyan most is. :D
Sokszor teszem ezt. :D
Nevetni jó !:D

Pussszchykkah !XDXDXD

plantingC4 2013.10.01. 17:50:53

@Frigyes ur: Ebből, logikusan következtetve rájöhettél volna, hogy szülni akarok :D:D:D

JOKKA21 2013.10.01. 18:32:16

@* sweetie *: Belső értékeit nézem, biztos okos, ha író.:D

pretty kitty 2013.10.01. 18:33:48

@JOKKA21: LOL de hue vad XDDDDDDDDDD

Frigyes ur 2013.10.01. 19:27:26

@plantingC4: Én támogatlak, Loretta :D

plantingC4 2013.10.01. 20:23:21

@* sweetie *: @JOKKA21: :D:D:D

@Frigyes ur: Köszi !
Jó érzés, hogy valakire, az ilyen nehéz időkben, egy ilyen komoly kérdésben is támaszkodhatok ! :D

@Bundabandi (Cookie Bunny):@Kytia: Na csajok, megvolt a civakodás, jöhet a békülős szex. D::D:D:D

alebzsaflab 2013.10.01. 22:34:01

Posztoló nyilas. Ez biztos.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.02. 10:05:23

@plantingC4: Pedig jobban vettem volna, ha leírod, "hülye picsa vagy", mint körbeírod 6 mondatban. Nem ti (férfiak) vekengtetek itt minap, hogy minek kerülgetni, meg kell mondani oszt kész? Ahh!

Látom, neked továbbra is szótár kell a mondataimhoz. :S

"Azt meg már mondtam itt pár embernek, hogy attól, hogy a mondatod után odarakod a :D -t még nem tette semmissé, amit benne írtál."

Fordítás: Másnak mondtam már hasonló helyzetben, hogy ha mosoly jelet rak egy olyan virágnyelven írt mondat után, aminek a lényege, hogy "hülye vagy bazzze", attól még érteni fogom, hogy nem kedveskedni, meg viccelődni akart.

Szóval kinek mondtam én RÓLAD, hogy nevető jeleket teszel a mondat végére? Tudod, vannak ilyen tesztek, amik a szövegértésre mennek rá, na olvasgass párat!

plantingC4 2013.10.02. 10:45:20

@Bundabandi (Cookie Bunny): Kedves Nyuszi !
Azért nem írtam, hogy hülye picsa vagy, mert tényleg nem gondolom, hogy ilyen egyszerűen így van.
Nem tartalak hülye picsának, de nem kőrözök megint 6 mondatban.
Fordítást köszi !
Puszi ! :D

Kytia 2013.10.02. 13:13:59

@Sadist: "Steve Jobs és Bill Gates is biztos csak racionalizálgattak, aztán a sok hisztizés után az ölükbe pottyant a nagy dohány :D"

Na, ennél mondjuk tényleg nincs cukibb, mint amikor a férfiak az egész férfinemet - beleértve persze önmagukat is - Steve Jobs-szal, meg Bill Gates-szel azonosítják. Esetleg Einsteint még belevehetted volna, csak a szerénység kedvéért.:D
süti beállítások módosítása