HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

2013.10.15. 07:26

Még sose mondta, hogy szeret

http://csajokespasik.blog.hu/2013/10/15/meg_sose_mondta_hogy_szeret

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr365569037

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.10.15. 10:18:15

@mütyür: Ezt nem írta. Bár a stb-be sok minden beleférhet. :DDD
Ilyenkor mondjuk szívesen elbeszélgetnék a poszterinával. Nem tudom a tutit, de kérdezni tudok.

mütyür 2013.10.15. 10:18:26

@Lord Papírsárkány: hopszi :) azon a fiókon csak manuális szinkronizálás van beállítva.

amúgy meg a reakció: :DDDDD és :PPPPP

Papírsárkány 2013.10.15. 10:42:47

@mütyür: (arra mondjuk már nem emlékszem, mit írtam :) )

plantingC4 2013.10.15. 11:06:23

Semmit fontosat nem lehet tudni ennyiből, idióta picsogás lesz csak így...
Próbálta már a nő megfogni a faszi kezét vajon? Ellökte, " ne érj hozzám" felhúzott szemöldökkel?
A posztíró vajon mondta már a faszinak, hogy ő szereti?
És még megannyi talányos kérdést kellene feltenni, hogy további részletekből, összébb állhasson, valamiféle kép.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.10.15. 11:18:54

@Lord Papírsárkány: "És még megannyi talányos kérdést kellene feltenni, hogy további részletekből, összébb állhasson, valamiféle kép. " - a vesszőkre. A vesszőknél odagondoltam egy kis szünetet. :)

mütyür 2013.10.15. 11:20:51

@plantingC4: khm... azért legyen már természetes, hogy fogom a nőm kezét az utcán sétálgatva! vagymi, fél a baciktól?

Kytia 2013.10.15. 11:33:11

Jóreggelt.

Szerintem meleg. Vagy an más nője. Mondjuk poszter se lehet a szenvedély megszállottja, ha heti kétszeri találkozás, közben sietős telefonok elegek neki. És még kézfogás sincs. Jó nagy fos ez, hagyd a picsába. Mire kell neked ez a pasi, ha semmit sem ad, amit kéne?

plantingC4 2013.10.15. 11:34:16

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Köszönöm tanárnő, igyekszem ! :D

Ha nem 2 nyelven telefonálva, egyik szemmel egy monitort, másikkal másikat néznék, nem 2 helyre gépelnék, nem 3 oldalon keresnék alkatrészeket, miközben 3 cikket olvasok és pucér nők képeit nézem, akkor valószínű, nem lenne ennyire patológiás a helyesírásom, szerkesztésem...:D

@mütyür: Igen, én sem értem. Ha nem cipekedek vagy foglalt valamiért, akkor én mindig megfogom a nőm kezét. Ha kényelmetlen vagy 40 fokban beleizzadunk egymás kezébe, akkor a derekára, vagy kicsit lejjebb pihentetem a kezem :D
Összefoglalva, kezét megfogni, egyszerűen egymáshoz érni, akár egy kicsit is megérinteni, néha többet ér bármiféle vallomásnál, szerelmes szónál...

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.10.15. 11:34:45

@Kytia: Nézetd a köztük lévő távolságot?

mütyür 2013.10.15. 11:36:23

@Kytia: ha van más nője, akkor érthető a heti 2 :)

@plantingC4: jepp

Kytia 2013.10.15. 11:37:59

@plantingC4: "Ellökte, " ne érj hozzám" felhúzott szemöldökkel?"

Ennél sokkal jobb trükkök is vannak, te is tudod.:) Pár percig bírta, utána benyúlt a zsebébe egy zsepiért, vagy megvakarta az arcát, majd "elfelejtette" megint megfogni a kezét. Sima ügy. Nekem is volt egy ilyen pasim, mondjuk nem zavart, hogy nem fogta a kezem, mert nem volt olyan helyes.:D
A "szeretlek" szóval egy nő nem rémíti halálra a pasiját, ezt mindenki tudja. Azt csak a pasinak van joga mondani. Főleg első alkalommal.

Father Justice 2013.10.15. 11:38:29

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Az csak a hab a tortán. Nem elég, hogy buzi, még személygépjárműve sincs! :)

mütyür 2013.10.15. 11:42:09

@Kytia: "mondjuk nem zavart, hogy nem fogta a kezem, mert nem volt olyan helyes."

:DDDD

Kytia 2013.10.15. 11:43:33

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Néztem, és? Akkor heti kettőnél nem tudnak többször találkozni (bár itt is lehetne fejleszteni), de ott a telefon és a "minden elérhetőségem, mégis nagyon ritkán használja őket". Ésatöbbi ésatöbbi.

@mütyür: Akkor még sok is.:D

m.gray 2013.10.15. 11:46:00

Ehh, nem olvastam a kommenteket, de nekem hiányzik a sztoriból, hogy
- hány évesek a szereplők (ez fontos, mert én 25 éves kor felett nem tudok elképzelni heti 2 találkát)
- hol szoktak találkozni (kedvesen el van hallgatva, hogy a csaj is szokott-e a pasihoz menni, vagy csak a pasi jön, amikor ráér -> a második esetben tuti van valaki állandóra otthon)
- egy év alatt hogy nem került tisztázásra az, hogy ez most egy csak szex jellegű dolog, vagy szimplán EQ nullás szereplőkkel állunk szemben, akiknek egy év távlatából is erre van igényük.

Kytia 2013.10.15. 11:46:32

@Master Of Reality: Hehe, nem én mondottam.:DDD Még ha a kocsitól el is tekintünk: hétvége??

Kytia 2013.10.15. 11:48:59

@m.gray: "egy év alatt hogy nem került tisztázásra az, hogy ez most egy csak szex jellegű dolog, vagy..."

Még az is megeshet, hogy egyikük szándékosan nem tisztázza a dolgot...:)

m.gray 2013.10.15. 11:55:48

@Kytia: jó, gondolom azért nincs tisztázva, mert az egyik félnek rettentően kényelmes így.
Mondjuk egy kvázi "távkapcsolatban" (bár sztem 30 perc távolsági busszal az nem a világ vége - Pesten belül sem jutsz hű de messzire ennyi idő alatt) sztem egy év után azon kéne agyalni, hogy hogyan költözzenek össze, vagy oldják meg az életet úgy, hogy könnyebb legyen és együtt is legyenek.
Persze ehhez valami átütő szerelem kell, nem ez a langyos fos.

mütyür 2013.10.15. 11:58:40

@m.gray: nem 30 perc, hanem másfél óra. de a többivel úgyahogy egyetértek.

Father Justice 2013.10.15. 12:01:02

@m.gray: Szerintem 25-30 között lehetnek. Sokkal fiatalabbak azért nem, mert a posztíró stílusa alapján ezt nehéz lenne elképzelni, sokkal idősebbek pedig már csak azért nem, mert egy milf az esetek 99%-ában legkésőbb egy hónap alatt szereti tisztázni a konstrukció alapjait, kereteit és maximális kifutását.

A tényadatok alapján a találkozások pénzügyileg (és feltehetően helyileg is) nagyjából fifty-fifty alapon történhetnek, különben a fickónak nem igazán érné meg fenntartani a viszonyt. Ha tényleg látástól vakulásig dolgozik pusztán azért, hogy fenn tudja magát tartani, akkor nem lehet túlságosan eleresztve anyagilag. Ebben az esetben viszont az a ~8 * 2 * ~2.200 HUF = ~35.200 HUF kiadás havi szinten, szerelem nélkül, pusztán a sunáért túl komoly érvágás lenne neki - és ez még óvatos becslés volt.

Annak, hogy miért nem került tisztázásra, hogy konstrukcióról vagy párkapcsolatról van szó, sok oka lehet, de ehhez első körben azt kellene tudni, a posztíró egyáltalán szereti-e a faszit, vagy csak örülne, ha az szeretné őt. Enélkül csak léggömblövés lehetséges.

Papírsárkány 2013.10.15. 12:01:54

@Szintet lépett (ex) Naiva.: erre, próbáltam célozni úgy, látszik, sikertelenül :)

Papírsárkány 2013.10.15. 12:03:24

@mütyür: hát jó, felőlem foghatod a nőd kezét az utcán sétálva :)

@plantingC4: minket nem érdekelnek a kifogások :)

plantingC4 2013.10.15. 12:15:08

@mütyür: :D

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Nem úgy vettem, *örül :D

@Kytia: Hát nem szép dolog ez a trükközés...mondjuk van a szituáció, ahol nem lehet fogni egymás kis kezét, de azt hiszem nem egy öngyilkos küldetés, azt mondani, hogy "bocsi, de most XYZ ok miatt nem fogom. Ha nem is akarja fogni, akkor az ilyen trükközésbe fog fulladni...
Szeretlek mondás, hm. Fura dolog ez, hogy ki-mikor mondja, ki-mikor először, nekem nincsenek felállított szabályaim, ahogy jön, úgy jön, ha jön :D
Nem rémültem meg soha, ha egy nő ilyet mondott nekem, mindegy, hogy 5 perc vagy 5 hét után, ágyban vagy utcán, na jó, talán 16 évesen egyszer :D

Namely 2013.10.15. 12:35:07

"ő nem képes kimutatni az érzelmeit"

ha te igen és ha külsőleg nincs oka arra, akkor változtass, de minél előbb, mielőtt még késő nem lesz....

Kytia 2013.10.15. 12:46:25

@m.gray: Jaja.

@plantingC4: Én nem is szoktam mondani, meg így direktbe nekem sem nagyon mondták még. Sztem egy kicsit ciki.:)

Papírsárkány 2013.10.15. 12:47:36

@Kytia: csak akkor ciki, ha egyik fél nem (vagy SEM) így érez :)

Kytia 2013.10.15. 12:59:17

@Lord Papírsárkány: Ááá, nemtóm. Inkább a helyzet ciki, nem csak az, ha nem kölcsönös. Szerintem nálunk ez nem olyan természetes, mint az amcsiknál, hogy lávjú.:)

Szöszi 28 2013.10.15. 12:59:49

Attól, mert valaki érzelmi nyomorék és nem tudja kimutatni amit érez, megváltozhat :) (Tapasztalat :D) De azért, ha 1 év után sincsenek erre utaló jelek, nem biztos, hogy tovább kell húzni a dolgot, ha ez neked hiányzik a kapcsolatból...

Niobe 2013.10.15. 13:02:36

Jódelet! :)

Újabb semmitmondó poszt a kommunikáció hiányáról. Mi ismerjük a faszit, vagy a poszterina? Bár az olvasottak alapján kb egy szinten vagyunk ezzel, csak akkor legalább a megfelelő alanyt kérdezné... Abban Navával nagyon egyetértek, hogy valaki pokoli nehezen nyílik csak meg, de azt mindig az egyénnek kell tudnia, hajlandó-e rááldozni az időt... mert saját tapasztalat, hogy van, amikor nem éri meg.

plantingC4 2013.10.15. 13:06:16

@Kytia: A ciki az, mikor egyszerű, szexuális megkívánást összekeveri valaki a szerelemmel. :D
Ha szerelem van két ember közt, akkor egyik sem érzi cikinek kimondani, hogy szeretlek.
Ha nem érzelmeken, hanem egyéb, más dolgokon alapul, az egymáshoz való vonzódásuk, ami most mindegy is, hogy mi, akkor lehet ciki kimondani vagy hallani.

mütyür 2013.10.15. 13:08:19

@Szöszi 26: @Niobe: abban, hogy vki megváltozik, továbbra sem hiszek. egy felnőtt embernek kialakult személyisége van. szóval max. arról lehet szó, hogy "takargatja", védi magát. de itt már eltelt egy év, mitököt takargat még?
arról nem is beszélve, hogy a másik azért ebbe a "türelmes vagyok, várok" dologba jóeséllyel belezakkan.

Papírsárkány 2013.10.15. 13:09:39

@Kytia: szerintem csak az a ciki, ha valaki nyomi kimondani, mit érez (ha eljött az ideje! :D)

Szöszi 28 2013.10.15. 13:10:41

@mütyür: Én se zakkantam bele, és örülök, hogy volt türelmem :)

mütyür 2013.10.15. 13:12:41

@Szöszi 26: várjá!! mennyi az az idő? ráadásul mire kellett várnod? hogy a pasas a bnőjévé emeljen vagy arra, hogy egy év után úgy viselkedjen, hogy úgy érezd, törődik veled? nem mindegy :D

Niobe 2013.10.15. 13:13:49

@mütyür: én annyiból hiszek, mert nem mindenki marad örök életére ugyanolyan, sőt. És azt kötve hiszem, hogy mind takargatnának... Az más, hogy emberben magán belül kell igénynek felmerülnie a változásra, mert az is igaz, hogy a külső "nemszeretem" kényszer az valóban takargatás.

mütyür 2013.10.15. 13:16:09

@Niobe: jójó, persze változunk, de nem az alap dolgok. feltételezem, hogy poszter pasasa alapból totál defekt. ez meg nem fog változni :)

Papírsárkány 2013.10.15. 13:17:24

@Szöszi 26: "Én se zakkantam bele, ..." ... de csak mert már rég zakkant vagy :P

plantingC4 2013.10.15. 13:18:21

@Niobe: Delet köszönjük, itt most süt a nap, jeee ! :D Minden okés a nyúlon túl? :D

@Szöszi 26: Nahát, előkerültél Szösszcsy, mizu? :D

Szöszi 28 2013.10.15. 13:20:14

@Lord Papírsárkány: Nalátod :D Ilyen is van. Nem mindenből csak egyféle verzió létezik :D

Szöszi 28 2013.10.15. 13:22:35

@plantingC4: Hát minden tök okés, hiperszupi :D Látom itt semmi nem változott :D Hiányoztam?

Papírsárkány 2013.10.15. 13:25:37

@mütyür: azt mondod keressen egy gumist és cserélje a defektest? :)

Papírsárkány 2013.10.15. 13:26:37

@mütyür: bónusz, hogy legalább gyorsan meglenne a válasz Dövan szokásos kérdésére :)

Niobe 2013.10.15. 13:36:39

@plantingC4: :) Félig derült idő, 12 fok, nemsokára ebéd, szóval jó a hangulat :) Szerencsére az nem igaz, hogy folyton esik az eső, hetente max 1-2x, és az is inkább szemerkélő, mint áztató jellegű.

plantingC4 2013.10.15. 13:37:07

@Szöszi 26: Akkor jó a buli jeee:D
Nacceji, lamúr, széttúrt lepedő és leszakított fehérnemű ? :D
Nem sok minden változott, valóban :D
Természetesen nagyon hiányoztál, még szerencse, hogy van képem rólad, ha nem bírnám tovább ki ! :D:D:D

Szöszi 28 2013.10.15. 13:50:02

@plantingC4: Igen, de nyomingerek vagyunk és nem mondjuk ki az SZ-betűs szót :D Jaaa, nem csodálom, hogy nem bírod a cuki, ártatlan, angyali pofim nélkül :D Nálad minden rendben? :D

plantingC4 2013.10.15. 14:03:16

@Niobe: Hm, a szemerkélést még kibírnám, nem hangzik vészesen, valóban :D

Kytia 2013.10.15. 14:16:04

@plantingC4: Akkor most én vagy extranyomi vagyok, vagy nem voltam még szerelmes. Pedig úgy tudtam, hogy már voltam.:)

@Lord Papírsárkány: Én nyomi vagyok, ezt mondjuk tudtam mindig. De akkor is ciki!!:D

plantingC4 2013.10.15. 14:24:02

@Szöszi 26: :D
Igen, a karrierem a pokol felé tart, a kapcsolataim bohózatba illő jelenetekkel tarkított katasztrófák, a zenekar, sikerei csúcsán, a négy falnak nyomja énekes nélkül...

Szóval, minden a legnagyobb rendben nálam is, a kurva életbe...:D:D:D:D

Na jó, van jó dolog is, teljesen áttértem a biciklis életformára, és ez jó.
Tüdőm tágas, combom izmos, nem leszek én kormánybiztos !!!!4!! :DD:D

Papírsárkány 2013.10.15. 14:31:23

@Kytia: hja, egy nyomi aztán pont tudja, mi a ciki :)

Niobe 2013.10.15. 14:39:07

@plantingC4: Nocsak, Terminator lettél? Élő szövet a fém vázon? :)

mütyür 2013.10.15. 14:45:02

@Niobe: hja cigi után még a piros szem is stimmel :DDDD

plantingC4 2013.10.15. 15:00:48

@Kytia: Nagyon érdekes ez. Valóban nehéz definiálni mi a szerelem, valszeg, mindenkinél kicsit mást jelent.
Amit én megfigyeltem, tehát szubjektív vélemény csak, hogy mindkét nem, sokszor hiszi, hogy szerelmes...
Férfiaknál, a női elsődleges nemi jellegek kívánatossága, simán előhozza a "szerelmet", aztán, hogy az csak addig tartott, míg bele nem robbantott a kishölgybe, hát akkor, nem biztos, hogy nettó szexuális vágyon kívül beszélhetünk-e másról. Aztán persze a csaj terhes lesz és a gyökér Amorózó, "illa berek"...
Nőknél, amit látok, hogy a hatalom, a vagyon elsődleges megnyilvánulási jeleitől lesznek azonnal "szerelmesek". Aztán néhány év, pár elpotyogtatott kölök után döbbenek rá, hogy tulképpen egy öltönyös nyakkendőbe és egy nagy hengerűrtartalmú autóval rendelkező, tök idegen, irritáló fasz mellett élik az életüket.
Mindkét nemnél tapasztalható a szerelemtévesztés jelensége, és így már a bonyodalmak is hatványozódhatnak gazdagon...végül is jó móka, ebben az a "jó", hogy, akár egy egész életet is el lehet baszni így, vagy akár másét is ! :D:D::D

plantingC4 2013.10.15. 15:12:48

@Niobe: Hehe, csak szeretnék, de igen, jó úton járok felé, illetve, alig járok már, tekerek, aztán suhanok csak :D

@mütyür: Igen vigyáznék én a helyedben a piros szemes viccelődéssel, mert az bizony a célkiválasztó rendszer optikai vevőegységének, külső perifériája.
És ez, mint halálos cucc, pusztító jellegéből adódóan sem vicces, jóóóó ?!
:D:D:D

pretty kitty 2013.10.15. 15:13:20

@Kytia: Dehod vad te nyomi!!!!! ;))))))) Attol h nem akalod magad ud elezni mint vmi nyalasz Hollywoodi lomantikusz jelenetbe jattol meg lehecc cejelmesz :)))))))))))

mütyür 2013.10.15. 15:16:57

@plantingC4: :D nem aggódom, pici vagyok, észre sem vesz semmi :D

plantingC4 2013.10.15. 15:17:35

@plantingC4: ..nyakkendőbe...után kimaradt, hogy "szerelmesek"...hahhaamekkora freudi szókihagyás :D

plantingC4 2013.10.15. 15:19:49

@mütyür: A kisegér is ezt mondogatta, míg átvágott a nyílt mezőn.
"nem aggódom, pici vagyok, nem vesz észre semmi és milyen fasza sas alakú árnyékom vaaa...."
:D

Niobe 2013.10.15. 15:19:50

@plantingC4: suhanással vigyázni, valaki még ős-vámpírnak néz :)
Az előző szösszenettel a szerelemről nagyon egyetértek, mindenki másképp éli meg. Ami fontos, hogy egy párkapcsolat mindkét tagja közel hasonlóan álljon ehhez (is), mert minél nagyobb az eltérés az elvárások terén, annál nagyobbat borulhat a bili. Ergo ha valakinek jólesik, ha mondják neki az sz-betűset, akkor ezt mindenképpen tisztázza a párja felé is, ha meg nem de a másik mondja, ne essen érte a torkának.

Papírsárkány 2013.10.15. 15:24:59

@Niobe: "suhanással vigyázni, valaki még ős-vámpírnak néz :)"

ennek milyen veszélyei vannak? elszaladnak előled? :)
letámadnak nyomi tinilányok, hogy az ő vérüket szívd? :D

plantingC4 2013.10.15. 15:28:48

@Niobe: Így van, nagyon egyet értünk. Mindegy, hogy kinek-mit jelent a szerelem, az a lényeg, hogy az a kettő hasonló módon gondolja ezt és akkor nem lesz komoly gond.
Szokták is viccesen mondani, hogy azt az embert kell megtalálni, aki ugyan úgy bolond, mint mi magunk és akkor nem lehet gond :D

pretty kitty 2013.10.15. 15:30:10

@Niobe: "Ergo ha valakinek jólesik, ha mondják neki az sz-betűset, akkor ezt mindenképpen tisztázza a párja felé is"

"Fiduz dlagam ha aszt akaljuk h ez hoccu tavon mukoddon akkol van pal dolog amit tisztazni kell: 1) joleszik ha lecopc (lenyelni nem mucaj), 2) joleszik ha mondacc sz betuszet, 3)......."

XDDDDDDDDDD :PPPPPPPPP

Papírsárkány 2013.10.15. 15:31:08

@* sweetie *: kivételesen egyre gondoltunk :)

Papírsárkány 2013.10.15. 15:32:18

@mütyür: jól tette, az elbizakodottság veszedelmes, még ilyen apró mértékben is :)

Niobe 2013.10.15. 15:32:38

@Lord Papírsárkány: hú, utóbbi irtó fárasztó lehet :D

@plantingC4: nálam mission accomplished :)

@* sweetie *: 1) nem beszélsz csúnyán, mert nyakon ver a tanárnéni, 2) bökdösd meg Apheliont, mert szót váltanék vele :) Köszi :*

Papírsárkány 2013.10.15. 15:35:00

@Niobe: mihez képest, legalább nem kell vadászni :)
mintha menüt rendelnél egy házhozszállítós helyről :)

Niobe 2013.10.15. 15:39:17

@Lord Papírsárkány: mókás lehet vámpírnak lenni, de szerintem nem állna sorba a kaja :) A suhanás meg a Vámpírnaplók miatt jutott eszembe, a fiúk szokták nézni és valamelyik nap én is belelestem. Nem fogott meg továbbra sem.

pretty kitty 2013.10.15. 15:40:02

@Niobe: 1) Tanal neni kelem, aglecciv kiszmalacnak teccik akalni bejoltozni falszanglaaaa?? Neem?? Akkol a jojedesz anyukaddal velekeddel bazmeg!!!!! :PPPPPPPP

;))))))))))))))

2) Coltam neki mindal jon :)))))))))

Papírsárkány 2013.10.15. 15:40:27

@Niobe: "mókás lehet vámpírnak lenni, de szerintem nem állna sorba a kaja :)"

Szóval te se voltál még Twilight v. Twilight-sequel vetítésen :)

Niobe 2013.10.15. 15:42:21

@Aphelion 2013: csókolom! :) Közben rájöttem, hogy írok privátot, ha sikerül telóról :)

Αphelion 2013.10.15. 15:44:53

@Niobe: Az nem trivialis feladat, szerintem emailt konnyebb lesz: aphelion.nick@gmail.com

Niobe 2013.10.15. 15:46:04

@Aphelion 2013: nem sikerül, szóval: azon cseréltünk eszmét Omegával és Mütyürrel pár napja, hogy esetleg rendszertelen időközönként írnék egy-egy beszámolót ide a "túlvilági" életről. Oszt Te meg Zsu, mint illetékes elvtársak(/nők), támogatjátok-e eme kezdeményezést. :)

Αphelion 2013.10.15. 15:49:19

@Niobe: Reszemrol semmi akadalya, sot kivancsi is vagyok miket irsz, mennyiben masak a tapasztalataid mint nekem voltak par eve :)

mütyür 2013.10.15. 15:49:54

felhívnak a céges vonalon:
Én: Tessék.
Másik: Szia, benn vagy még az irodában?
...

Neeeeeeemmmm, dehhhogyissss, pffff ... még szerencse, hogy már csak pár perc :)

Niobe 2013.10.15. 15:50:41

@Aphelion 2013: okés :) Akkor hacsak nincs ellenvetés (bár ezt anno ugye Troppauer Hümér is megoldotta, ha volt), akkor nemsokára írok egy negyedéves beszámolót :)

Niobe 2013.10.15. 15:51:22

@mütyür: :D Kitartás, bár néha 10 perc is maga az örökkévalóság! :)

Bölcs Jaroszláv 2013.10.15. 16:05:33

@Niobe: Sajnálattal kell közölnöm, hogy Zsu nem ér rá támogatni, mert bepasizott, és ezen okból kifolyólag rendkívül elfoglalt mostanság. Kénytelen leszel a többi tag egyszerű többséggel eldöntött szavazásával beérni.
:DDD

Bölcs Jaroszláv 2013.10.15. 16:06:47

@mütyür: Nyugodtan mondhattad volna, hogy nem vagy benn, a kedves kolléga mindössze egy akusztikai csalódás áldozata.
:D

Bölcs Jaroszláv 2013.10.15. 16:07:24

Legyen már fél öt, hadd menjek haza!

Niobe 2013.10.15. 16:07:49

@Bölcs Jaroszláv: az nagyon helyes, ilyen pozitív okot mindenkinek a távolmaradásra! :)
Najó, a pasik esetleg becsjozhatnak, avagy igény szerint :)

plantingC4 2013.10.15. 16:23:59

@Niobe: Jeee :D

@mütyür: néha úgy érzem én is, hogy remekül megoldhatnánk bizonyos problémákat, ha a munkatársaim nem "segítenének" :D

@Bölcs Jaroszláv: még 7 perc :D

_Ω_ 2013.10.15. 17:43:28

Kedves Poszterin-a-CsP-ről!

A mai kommentáradat szerintem kimerítette a témát rendesen, így csak egy apró meggondolandóval hozakodnék elő:
Szerinted a "szeretlek" szó nem hangzik iszonyatosan kecskemekegősen bénán, amúgy meg elcsépelten? Karinthy főszereplésével van egy anekdota, nem biztos, hogy emlékezetből jól mesélem (sőt, bizonyosan rosszul), de azért közreböffentem:

Történt, hogy angol, német, francia, meg ki tudja milyen származású kortársak körében arról folyt a vita, melyik nép nyelve szebb, és ennek bemutatására a szeretlek szó adott nyelvi megfelelőjét hasonlították össze. Főhősünk igen hamar kapcsolt, hogy a zsötem, áj láv jú és az ihh líbe dihh közt elejtett szeretlek nem fog sok sikerrel kecsegtetni. Helyette a hasonlóan szép hangzású és roppantmód romantikus "fülzsír" szót használta az arany babérkoszorú elvi elorzására. Ha hinni lehet a mesének, eme eszes tettel nyert is.

Tehát ha igazán szépet akarsz hallani, világosítsd fel a barátodat, hogy szereted a fülzsír csengését! Persze a fenti anekdotát is előadhatod hozzá, mielőtt barátod lázasan fülzsírgyűjtésbe kezdene, amiből csengettyűt próbálhatna gyurmázni! Mert bizony mondom néked, ez igen undorítóra sikerülne...

Joe69 2013.10.15. 18:48:30

Elég sablonszöveg, semmi sem derül ki belőle. Két ingázó vidéki bérrabszolga , a sztori leírása a 60-as évek ff. retrófilmjeit idézi. Az például nagyon nem lényegtelen, hogy puszizkodó alkalmi randizgatás vagy emellett tisztességesen összehozott szex is van azon a heti kétszeri találkán. Ja, hogy ez utóbbi feltétele lenne posterina kínzó kérdésére adott válasz...?

alebzsaflab 2013.10.15. 20:38:47

A távkapcsolat kibaszott nehéz. Az már expert szint. Csak a szintezés miatt.
1 év alatt nem sikerült közös nevezőre jutni? Mi is a téma?
nooooooooooooooo.com/
süti beállítások módosítása