HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2013/10/17/nem_akarom_hogy_belem_szeressen

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr255580072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mütyür 2013.10.17. 07:40:31

o.O

el ne olvassátok!!

pretty kitty 2013.10.17. 07:55:37

@mütyür: Mal keszo jelolvasztam XDDDDDDDD Celintem alanyosz kisz posztocka cak unci, nindz benne szemmi dlama, szemmi jintlika, szemmi jizgalom, szemmi pholdulat, cak ed hetkoznapi jatlagtoltenet.......nembaj ma judisz cutoltok van az hetkoznap, vicont lemelem holnap vmi nemhetkoznapi posztleeeecc ;))))))))))))))))

pretty kitty 2013.10.17. 07:59:47

"A másik rossz jel, hogy a szüleim valamiért ki nem állhatják. Nagy ritkán látogat fel, anyám mégis azzal jön, hogy ne szoktassam ide – amúgy két hetente, ha egyszer jön… Ha tudják, hogy vele megyek el valahova, mindketten húzzák a szájukat."

A culok mal cak ienek, mindedd hadd huzzak a caukat ki nem calja le ;)))))))))))))

greycup 2013.10.17. 08:03:00

b*szd meg, ez mi a f*sz volt...? =:O

Bölcs Jaroszláv 2013.10.17. 08:04:37

Nagyon kellemetes csütörtök reggeltet mindenkinek. Mütyesz későn szóltál, mert én is elolvastam ,de nem igazán értem, mi a probléma. A 16 éves kislány talált egy pasit, aki jól megdugja (kéthetenként egyszer), felhőtagnak jó lesz, egyébként pedig tényleg korai lenne még holtomiglan-holtodiglant tervezni. Arra ráér majd 20 év múlva is.

Papírsárkány 2013.10.17. 08:08:16

@mütyür: most miért, csodálatos kis történet :)

Papírsárkány 2013.10.17. 08:16:40

szerintem uszítsd magadra az ő szüleit, aztán vegyél be mérget, amitől tetszhalott leszel, aztán tök romi kis történet lesz ez :)

Bölcs Jaroszláv 2013.10.17. 08:16:55

Te ne hümmögjél, hanem főzzél kvt! Csak az avatarod iránt érdeklődtem, de úgy látszik még túl korán van.

Bölcs Jaroszláv 2013.10.17. 08:18:38

@Lord Papírsárkány: Ne hülyéskedj már kora reggel! Mondjuk abban azért igazad van, hogy némi erőfeszítéssel a leányzadék seperc alatt kivívhatná a fiú szüleinek mélységes megvetését.
:DD

mütyür 2013.10.17. 08:18:54

@Bölcs Jaroszláv: igen, az az én picicicóm :)))

jó hogy szólsz, le kell főznöm a 2. adagot :)

Papírsárkány 2013.10.17. 08:19:13

@Bölcs Jaroszláv: hja, ilyenkor még nem tudod elég hangosan odagondolni a kérdés mellé, hogy "az avatárodon" (hogy még értse is :) )

2013.10.17. 08:20:48

Hát faszom, bent is bazmeg ilyeneket hallgatok egész nap, erre még olvashatom is.

Kv, hátha.

Bölcs Jaroszláv 2013.10.17. 08:24:58

@Rakoncátlan Oedipus: Most lebuktál, mint a vízicsirke! Valld be, hogy te vagy a Csernuis doki!
:DDD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.17. 08:49:28

"A lány eleinte nem szerelmes, majd egy kicsit igen, majd nagyon igen, majd megint nem. A pasi is így van vele, eleinte dörgölőzik, aztán nem, majd megint igen. Ember legyen a talpán, aki eligazodik a mai adagon…"

Nem azért CsP Panni, de az hol volt, hogy a pasi dörgölőzik, aztán meg nem...?

"Ismerőseim szerint az, hogy alig mesél magáról, nem jó, mert ha nem egy lángoló érzelem hozott össze minket, hanem más, akkor legalább a belső értékeknek kéne kipótolni a hiányt."

Te figyelj már, a belső értékeket úgy tudja meg az ember, hogy a másik elmondja? Meg ha nincs szerelem, akkor egy kis kedvesség pótolja? Nálam nem igazán. Szerelem nélkül számomra nincs értelme az egésznek.

Még csak 4 hónap telt el, az nem olyan vészes, de szerintem már simán becsapod magad és őt is, bármennyire nem akarod. Nem lenne jobb egy olyan férfival, akibe szerelmes vagy? Ennyire kell, hogy legyen "valaki"? Ha nem megy, nem kell erőltetni, szerintem.

2013.10.17. 09:05:45

@Bölcs Jaroszláv: hahh, akkor legalább fizetnének érte.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.10.17. 09:10:49

Szerintem hagyjad ott. Vagy nem. Vagy lehet, vagy nem tudom, mégis, de ne. Amúgy igen, de még várj vele, vagy mégse. Várjad meg amíg elmúlik a bizonytalanság. Vagy ne. Vagy mégis? Jaj! :)

leonito77 2013.10.17. 09:20:17

Sziasztok.

Poszterina fiatal és a buksijában is nem kevés zűr van. Olyan róka fogta csuka szitu.

De ez a kedvencem:

"Bánom, hogy így alakult, de se őt, se magamat nem akarom becsapni"

Végig őrlődik, hogy mi is legyen, majd hirtelen az egész múlt időbe kerül. De ez, mint tudjuk nem tart 5 percnél tovább.

Én azt tudom tanácsolni a poszterinának, hogy szakítson (vagy ne szakítson, de nehogy bele szeressen) keressen magának egy olyan pasit:

Akibe szerelmes
Aki szintén szerelmes őbelé
Akivel jó a szex
Akit a szülők elfogadnak és még örülnek is neki
Akinek a szülei imádják poszterint
Akivel hosszú távra tervezhet
Akinek viszonozni tudja kedvességét
Akinek megnyílik és hagyja, hogy szeresse
Akinek azért van saját lakása és autója
Aki jól keres
Aki nagyon jó képű is

Szerintem, ha ez a pár apróság stimmel, akkor már semmi baj nem lehet :D

m.gray 2013.10.17. 09:57:11

ez_mi_a_kékeres_véreres_volt?

ki is itt a kv felelős? remélem be tud egyet kötni intravénásan is...

mütyür 2013.10.17. 10:05:29

@m.gray: tisztán feketén kéred? :)

m.gray 2013.10.17. 10:12:28

@mütyür: egy ilyen napon? egy ilyen poszt után? nem. tejjel és habbal. fahéjjal megszórva, de mindenképpen cukor nélkül.
:)
köszi

mütyür 2013.10.17. 10:18:02

@m.gray: gugliztam képeket, én is megkívántam :)

Niobe 2013.10.17. 10:33:15

Jóreggeltet! :)

Itt szerencsére kv mellé olvasódott a poszt. Nem írja a poszter, mennyi idősek, de elég hamvas korú párocska lehet. A hezitálás pár hétig is akár nem ritka jelenség, de azért 4 hónap alatt illett volna kiderülnie, mit akarnak egymástól. A fura nekem az, hogy a leírás szerint a pasi már mondta azt, hogy részéről ez nem tart örökké, az érzelmes bújás mellett, akkor poszterina miért fél ugyanezt kimondani? Két ember jól érezheti magát együtt bármilyen távon, ha a "beleszeretés" közben jön meg, akkor is - elvégre van közös pont a poszt szerint, és a szerelem úgyis vagy megjön, vagy nem. Tök felesleges ilyeneken agyalni :) Vagy pont ez bántja a posztert, hogy a pasi ezt mondta, és emiatt próbál érzelmileg nem belegabalyodni?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.17. 10:51:27

@Niobe: Én úgy éreztem inkább megnyugtatja, hogy a pasi ezt mondta. De a leírásából inkább az jön le, hogy a srác szerelmes, ő meg nem... gondolom ezt a srác is érzi, ezért is mondhatta azt, hogy részéről sem sírig tartó valami ez.

Tudom, alapból nem vagyok normális... de! Valaki magyarázza meg már, hogy miért jó egy olyan kapcsolat, ahol majd megjön a szerelem... valamikor? Mert én ezt nem értem, el sem tudom képzelni. Annyi ember van a világon, miért nem keresnek olyat, akibe szerelmesek is, nem csak "jól megvannak"? Számomra pont az a kapcsolat hajtóereje, hogy szerelmes vagyok. Csak úgy elleni vele... talán rövid ideig menne, de hosszútávon biztosan nem bírnám. Kell a szerelem, na! :D

pretty kitty 2013.10.17. 10:58:01

@Niobe: "Két ember jól érezheti magát együtt bármilyen távon, ha a "beleszeretés" közben jön meg, akkor is - elvégre van közös pont a poszt szerint, és a szerelem úgyis vagy megjön, vagy nem."

Jo cak vagod ha az eddik pont akkol cejet bele ja maszikba jamikol az megunja jakkol abbol szilasz leeeec....meg MNKzasz MPGzesz meg haszonlok XDDDDDDDDDDD

mütyür 2013.10.17. 10:58:09

@Bundabandi (Cookie Bunny): nagyon egyszerű. nincs idejük és igényük túláradó érzelmekre. nekik elég a szex, illetve ha vhova menni kell, van kísérő.

Niobe 2013.10.17. 10:59:21

@Bundabandi (Cookie Bunny): ezt mutatja kifelé, hogy megnyugtatja, de talán épp ellenkezőleg :)
A későbbi/azonnali beleszeretés az mindig helyzetfüggő. Volt, hogy váratlanul toppant az életembe valaki, pont egy nagyobb érzelmi megrázkódtatás után, és emiatt az első hetekben tudatosan próbáltam érzelmileg távolságot tartani. Persze nem sikerült :) És így volt jó. És azóta is jó :)

mütyür 2013.10.17. 11:01:34

@Niobe: nem kötekvés, csak tényleg érdekel: hogy lehet tudatosan arra törekedni, hogy érzelmek ne kerüljenek porondra? amikor bújni van kedved, gyorsan felpofozod vagy leöntöd magad hidegvízzel? :D

Niobe 2013.10.17. 11:04:07

@en a kekcmanijasz: az pech valóban, de hányszor fordul elő az, hogy akár évek múlva, másabb tudat szinten újra találkoznak? Oké, hogy a felmelegítés sokaknak fura, de én hiszem, hogy nem mindig elsőre találkozol valakivel a megfelelő időben.

mütyür 2013.10.17. 11:05:29

@Niobe: másabb tudatszint? kolhósodunk-kolhósodunk? :D

Niobe 2013.10.17. 11:07:31

@mütyür: nem írok vissza azonnal, a kedveskedésre persze ugyanúgy kedveskedés a válasz, de úgymond takarékra teszem magam. Másnál jobban működik, mert eléggé lángoló típus vagyok :) Sokáig nem is tartható fent, épp csak addig, amíg kicsit tisztába jövök az aktuális önmagammal. Utána mehet a lángolás.

Niobe 2013.10.17. 11:08:20

@mütyür: pfff, előbb használtam ezt a kifejezést, minthogy az a nyomi megjelent volna a köztudatban :P

mütyür 2013.10.17. 11:08:53

@Niobe: ühm! na, megvilágosodtam, köszi :D

mütyür 2013.10.17. 11:11:36

@Niobe: pejszepejsze ;P amúgy egyetértek azzal, amit írtál, hogy később lehet jó a kapcsolat (főleg, ha az elsőben nagyon fiatalon, kiforratlanul éltek) és ha nem okoztak egymásnak csúnya érzelmi sebeket.

Niobe 2013.10.17. 11:11:56

@mütyür: ettől aligha, mert nehéz megfogni és mindenkinél más. :) De csak a saját kútfejemből tudok meríteni :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.17. 11:39:12

@Niobe: Nekem is ilyen volt a mostani. :) Viszont erre nem mondanám azt, hogy csak úgy elvoltunk. Kézzel-lábbal hadakoztam ellene, nehogy szerelmes legyek, mert korainak éreztem az előző után és féltem megint sérülni, ha esetleg nem alakulna jól. Aztán végül úgy döntöttem, lesz, ami lesz. Viszont nem kezdtem bele a kapcsolatba, amíg nem voltam ebben biztos, még csak nem is találkoztam vele addig.

Én arra gondoltam, mikor valaki tudja, hogy csak kedveli a másikat, nem jön be neki annyira és mégis ilyen "elvagyunk" kapcsolatban van vele. Tudom... van ott valaki, amikor kell, plusz, amit mütyesz írt, hogy kísérőnek is jó. Meg a szexkapcsolatok is ilyenek számomra. Nekem nagyon nehéz az érzelmeket ennyire kikapcsolni. Mondhatnám, hogy nem is tudom, meg nem is akartam soha. Szóval fura, ha valakinek tényleg erre van igénye, meg csak ilyen kapcsolatai vannak. Akikkel beszélgettem erről ott mindig kiderült, hogy több is kellene neki, de... és akkor itt megmagyarázta, hogy most így jó, ami nekem meg nem volt meggyőző, mert mást láttam rajta. Persze aztán nem mondtam semmit, mert nem szólok bele más életébe. Azért mindig rácsodálkozok ezekre... a csillámpóni világomban nincsen ilyen! :D

mütyür 2013.10.17. 11:43:56

@Bundabandi (Cookie Bunny): jajjj volt itt egy kommentelő nőnk, aki folyton meg akart győzni arról, hogy neki úgy jó, hogy csak heti 1-2x találkoznak és ez így szerelem megminden...

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.17. 11:44:42

@mütyür: Nálam ez pl. úgy megy, hogy direkt a rossz tulajdonságaira összpontosítok. :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.17. 11:47:25

@mütyür: Szerintem nem csak 1 volt! :D Kapásból tudnék kettőt mondani.

mütyür 2013.10.17. 11:49:51

@Bundabandi (Cookie Bunny): áhh nem tudom, ez az egy maradt meg bennem, mert ő is cicás volt :) meg hogy egyszer elkottyintotta, hogy kiderült, pasija más napokon más nőt kettyint :))

Bölcs Jaroszláv 2013.10.17. 11:53:53

Hát én bevallom férfiasan, hogy változatlanul nem verstehenelem mi itt a porbléma? Adott egy hamvas 16 éves poszterina, aki biológiailag eléggé érett egy intergalaktikus méretű orgazmusra (amit többé-kevésbé talán meg is kapott a sráctól, vagy nem, és azért nyíg itten), de mentálisan és érzelmileg viszont éretlen egy tartósabb, komoly kapcsolatra, de nem tudja, hogy mondja meg ezt a fiúnak. Szerintem mutassa meg neki a posztot és a kommenteket. Ugorgyunk!
:D

Niobe 2013.10.17. 11:54:46

@Bundabandi (Cookie Bunny): ilyesmi, ahha :) Csillámpóni rulez :)

Bölcs Jaroszláv 2013.10.17. 11:56:51

@mütyür: Hát neki elég volt heti 1-2 alkalom, a pasinak meg nem. Van ilyen. De ha a más nők után gondosan megmosta, akkor mire legközelebb a csajhoz ment, bizonyára (majdnem) olyan volt, mintha új lenne. Egyébként is megmondta már Buga doktor is, hogy a tinta akkor is kifogy a tollból, ha sűrűn írunk vele, és beleszárad (azaz akkor sem lesz használható tovább), ha túl ritkán használjuk. UFFF

Diotima 2013.10.17. 11:57:27

Egy kislány posztját olvashattuk. Szerintem nem érdemel kritikát, még majdnem tiszta érzelmek(szex már ront a tisztaságon). Felnő és rájön, ezek voltak élete legszebb évei, akkor is, ha jelenleg ezek a fő problémái.
Szülők meg milyenek. :D Mindig mindent jobban tudnak, DE senki nem hisz nekik. Bár vannak esetek, amikor nem jó, ha az elkeseredett, fásult Mutter ezós és minden magára rángatott szarát, viszi tovább a gyerek. Ilyenkor mindig beugrik eme giccs: "Ha nem hiszed el hogy az életed ajándék,
Nézd meg jobban hogy élnek anyádék..." :)

Niobe 2013.10.17. 11:57:31

@Bundabandi (Cookie Bunny): az is benne van! :) Bár azzal meg az a baj, hogy simán elfogadom, ha olyanok, amik tolerálhatóak, és onnantól megint elvesztem :)

Na csók egyének, mentem dolgozni, kívánjatok cseresznyét az új melóhoz :)

plantingC4 2013.10.17. 12:02:41

@Niobe: Egy IFA platónyi cseresznyét ! :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.17. 12:08:25

@mütyür: Akkó egyre gondótunk! XD A másikat sem nevezem meg, mert tuti örihari lenne belőle.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.17. 12:17:20

@Niobe: Na igen... ez van nálam is. XD Csak egy ideig megy, aztán már az is cuki lesz, de lehet vele időt húzni. Meg olyanoknál működött, ahol tudtam, hogy nem szabad beleszeretnem, mert ésszel mérve nincs értelme, csak magamat szívatnám vele.

mütyür 2013.10.17. 12:24:08

@Bölcs Jaroszláv: de fájdalmas volt olvasni ... egyértelmű volt, hogy csak megpróbálja bemagyarázni magának, hogy ez jó.
na ez a szál off, mert nem illik kibeszélni nem jelenlévőt :)

@Bundabandi (Cookie Bunny): :DD én nem is tudnám megnevezni, mert nem emlékszem a nickjére :) hmm... legalább adj clue-t! (ugye nem én?? :DDD)

mütyür 2013.10.17. 12:27:21

imádom ezt az új kolléganőt, kitűnően lehet hergelni :DDD felfújja magát és hangosan hisztériázik... aztán kolléga elmeséli, miket mond :DDD

hát ez most feldobta a napomat :D

Bölcs Jaroszláv 2013.10.17. 12:37:39

@mütyür: Bocsánatot kívánok, de én nem beszéltem ki. Új kolléganő csinos? Mert ha igen, akkor valamennyi hiszti megbocsátható neki (na nem sok, csak egészen kevés).
:D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.17. 12:41:20

Megint volt a Kőkólán egy jó cikk:

m.velvet.hu/blogok/randi/2013/10/07/kezdemenyezz_szexet_akkor_is_ha_nincs_kedved/

Szerintem tök jókat írnak! Megveregettem a vállam, mert nagyvonalakban én is így csinálom. Kivéve a telefonos pontot, meg a szexeset (azt is csak azért, mert nálam világvégének kell lennie minimum, hogy ne legyen kedvem hozzá :D)

mütyür 2013.10.17. 12:45:34

@Bundabandi (Cookie Bunny): huhhhhh.... *homloktörlés :)))) de ha mégis, nyugodtan elárulhatod, nem szoktam öriharizni :) de ha mégis, úgysem érdekelne téged :)))))

@Bölcs Jaroszláv: csinosan öltözködik :)

mütyür 2013.10.17. 12:54:43

@mütyür: remekségesen tudok ma (is) fogalmazni :/

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.17. 13:02:48

@mütyür: Lehet, hogy te vagy, vagy nem, de ha mégis... akkor megmondanám, vagy nem. :P :D

Namely 2013.10.17. 13:49:53

Ha jó a szex, akkor nincs baj. Csak közben tartsd a szádat, mert egy sötét, hülye picsa vagy.
És Nyeld Is le. De gondolom ezt magadtól is tudtad. Ez az egy jól megy, a többire meg a kutya sem kíváncsi.
A pályaválasztásnál ne sokat szarozz.

Hurri Kán 2013.10.17. 13:59:02

Ezmijez? Ídesanyám, borogassék :D

Papírsárkány 2013.10.17. 15:14:35

ez is egy termékeny nap vót...

alebzsaflab 2013.10.17. 19:51:05

@Bundabandi (Cookie Bunny): A telefonos pont helyett mondok jobbat.

Napi 5 perc kettesben.
Akkor is ha állandó rohanásban vagytok, mert esetleg más műszakban dolgoztok. Vagy a három gyerek mellet nincs semmire időtök. (Tudom, normlis ember megoldja.) Minden nap töltsetek el 5 percet kettesben, egymást átölelve.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.21. 15:09:54

@alebzsaflab: :D 5 percnél több is szokott ilyen lenni, minden nap. És ez így van jól!

alebzsaflab 2013.10.21. 21:46:43

@Bundabandi (Cookie Bunny): Persze, de akinek az első öt pont újdonság, annak jobb ez, minta a telefonos tipp. :D

Joe69 2013.10.29. 21:27:25

Ha csajszi kb. 16, akkor mondjuk érthető a sztori, ha 36, akkor meg sajnos jellemző. Pasiztatni akar mind a kettő.
süti beállítások módosítása