HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2013/10/29/a_bukott_uzletasszony_bezaklat

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr745604169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mütyür 2013.10.29. 07:56:32

hmhmhmmm

kár volt a gyerektémát hozni indoknak a szakításra. "Tényleg menekültem: előle. Nem azért, amiért ő hiszi."

mi lenne/lett volna, ha elmondod, mi a valódi ok? hogy esetlegesen elgondolkodhatna, tud-e/akar-e változtatni a stílusán? (valszeg a kirúgás miatt kompenzált rajtad, evvan)

fészen meg miért nem tiltod?

kicsikét sokat hozod fel az anyagiakat. fáj, hogy még munka nélkül is van pénze autót bérelni? :P

mütyür 2013.10.29. 07:59:08

@Madpapa: de én elolvastam és normális kommentet írtam! :PP

mütyür 2013.10.29. 08:00:40

egyébként meg mi az a "bezaklat" ??

Madpapa 2013.10.29. 08:04:09

@mütyür: "bezaklat" , zaklat a'la raktáros szleng

Papírsárkány 2013.10.29. 08:04:11

azért, mert nem blokkoltad, te gyökér

Madpapa 2013.10.29. 08:05:16

@mütyür: ilyen kommentet 1 perc alatt kerekítek, na :-))))))))) szóval akkor is első. pont!!!

Papírsárkány 2013.10.29. 08:05:54

@mütyür: "kicsikét sokat hozod fel az anyagiakat. fáj, hogy még munka nélkül is van pénze autót bérelni? :P "

vagy mivel ő a takarékossághoz szokott, szerinte elmebaj munka nélkül szórni a pénzt ilyesmire :)

pretty kitty 2013.10.29. 08:07:25

@Madpapa: Glatttulaloooook :DDDDDDDD

2013.10.29. 08:14:49

Úbazmeg, egyáltalán minek álltál össze egy ilyennel? Egyre több az ilyen wtf páros.

mütyür 2013.10.29. 08:18:28

@Madpapa: legalább írásban lehetne igényesebb az ember.

mütyür 2013.10.29. 08:20:03

@Lord Papírsárkány: ez is tény természetesen :) de nem hangzott el olyan, hogy a csaj posztertől kért volna pénzt bármire. szóval sztem igaza volt a nőnek, hogy semmi köze hozzá.

Papírsárkány 2013.10.29. 08:24:05

@mütyür: ez tök klassz, de attól még rászólsz a párodra, ha pl. drogozni kezd, nem? :)
attól, hogy "semmi köze hozzá" még szóvá teheti, hogy szerinte nem okos dolog

Papírsárkány 2013.10.29. 08:26:06

@Madpapa: Van róla infónk, hogy ki adja a címet? (Erős a gyanúm, hogy nem a poszterek)

Madpapa 2013.10.29. 08:27:54

@Lord Papírsárkány: persze hogy nem a levélíró. Itt átesik egy erős hatásvadász szűrőn.

Dr.Rekettyés László 2013.10.29. 08:30:29

Kilenc évvel idősebb nőt a neten megismerni, hmmm....
Szemétkedéseket, megalázásokat, lenézést elviselni, hmmm....
Azt egyébként elárulod, hogy mi a picsáért nem takarítod le faszbukról, hogy ne tudjon a fél világ előtt üzengetni neked?
Hmmmm???

Papírsárkány 2013.10.29. 08:32:10

@mütyür: Nem. Kíváncsi vagyok, miért írtad.

mütyür 2013.10.29. 08:36:26

@Lord Papírsárkány: kíváncsi vagyok, hogy lehet a kettőt egyáltalán összehasonlítani egymással :) teljesen más kategória. sztem.

Madpapa 2013.10.29. 08:39:08

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: nyomj egy linket ennek a szerencsétlennek, mert ez így nem fog neki menni :-)

Papírsárkány 2013.10.29. 08:39:22

@mütyür: Szerinted a felelőtlen költekezés nem teheti tönkre valakinek az életét?
Mármint persze, itt lehet, hogy nagyon piciben látjuk (nem tudom pl, hány napra / mennyi időre bérelt, talált-e azóta más munkát, stb stb), de adott egy ember, akinek jó eséllyel csak tartalékai vannak, és ilyen marhaságot csinál, hogy elutasítja a meglévőt (akár azt is mondhatná - ha büszke - hogy fizeti a benzint, mittomén), helyette (csak, mert neki az jár, ahhoz van szokva) szórja a pénzt autóbérlésre...

(persze, sok "lehet" meg "talán" van a sztoriban, de a leírtak alapján így ez is történhetett)

Ha semmi érzelmi kötődésed nincs az illetőhöz, akkor ja, legjobb, ha nem szólsz bele, hanem szépen elsétálsz.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.10.29. 08:41:47

@mütyür:

Trendiskedésre ácsingózó műi szógenerálás, nincs olyan hogy valaki bezaklat. :) Amúgy meg :

i.qkme.me/3vd8ag.jpg

mütyür 2013.10.29. 08:43:29

@Lord Papírsárkány: jó. feltételezhetjük azt is a nőről, hogy tudja, mennyi tartaléka van és tisztában van a rezsi és napi étkezés fogalmával :)

pasas nem azért nyifog, mert félti a nő pénztárcáját, hanem hogy nem borultak le előtte istenként tisztelve, hogy mennyire okos és életrevaló :P

mütyür 2013.10.29. 08:44:33

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: bárcsak már múltidőben beszélhetnénk erről a napról :)

Papírsárkány 2013.10.29. 08:46:21

@mütyür: "feltételezhetjük azt is a nőről, hogy"

ja, ez az ELSŐ gondolatom, amikor valakit arról nyifog, hogy neki menőbb kocsi jár, ezért inkább bérel :)

"pasas nem azért nyifog, mert félti a nő pénztárcáját, hanem hogy nem borultak le előtte istenként tisztelve, hogy mennyire okos és életrevaló :P "

nyilván ez lehet az oka :) ezért is írja le nekünk, hogy raktáros, mert tudja, hogy ezzel kivívja olvasói elidegeníthetetlen, örökké tartó tiszteletét :)

mütyür 2013.10.29. 08:48:35

@Lord Papírsárkány: ahh, annyira nyilvánvaló, hogy poszter szeret szenvelegni! mit tippelsz, miért nem tiltotta még le fészen? mert tényleg nem tudja, hogy kell? vagy szereti, hogy látják, milyen menő, hogy kirúgott egy picsát és hogyisírta? nem pincsizett be?

Papírsárkány 2013.10.29. 08:50:50

@mütyür: Persze, hogy ezért nem tiltja le, sok embernek akkor is jólesik a "figyelem", ha ilyen típusú. Ennek viszont semmi köze az előbbiekhez :)

Dr.Rekettyés László 2013.10.29. 08:52:47

Egyébként az is érdekelne, hogy ez a kibaszott menő üzletasszony miért egy neten összeszedett kilenc évvel fiatalabb raktárostól akar gyereket?
Ennyire nem válogathat már ez sem?

mütyür 2013.10.29. 08:58:23

@Dr.Rekettyés László: te melyiket választanád? a huszonéves petesejtet vagy az ötvenest? :P

Father Justice 2013.10.29. 08:59:51

@Dr.Rekettyés László: Nem kell készpénznek venni az ilyen jellegű öntömjénezést. Eleve milyen kaliberű "üzletasszony" az, akit kirúgnak? Honnan? Üzletasszony az, a saját cégét (cégeit) irányítja, amit adott esetben megszüntet, vagy átalakít, például profilváltás során. Kirúgni a pénzügyesként, alkalmazotti státuszban dolgozó Jucit lehet. Az, hogy raktáros Józsi nem érzékeli a különbséget, más kérdés.

mütyür 2013.10.29. 09:00:34

@Lord Papírsárkány: deigen :P jólesik? úgy érted, kéjjel tölti el a tudat, hogy vki/bárki foglalkozik vele?

hát ezzel sem kedvelem jobban posztert :D

Dr.Rekettyés László 2013.10.29. 09:01:09

@Lord Papírsárkány: @mütyür: Én ezt értem, csak azt nem, hogy miért jutott mára idáig, hogy a kora miatt már sürgősen donorra van szüksége, aki gyakorlatilag totál mindegy is, hogy kicsoda.
Ez megint milyen "család" lenne?

mütyür 2013.10.29. 09:01:55

@Master Of Reality: gondolom nem teljesített elég jól az oriflame-nél :))

Papírsárkány 2013.10.29. 09:02:55

@mütyür: Meghajlok felsőbbrendű érvelési technikád előtt :)
Miért, te mit gondolsz, mi másért nem törli?
Nem is kell kedvelni, ő se jobb, mint a "bezaklatós" üzletasszony :)

Papírsárkány 2013.10.29. 09:03:35

@Dr.Rekettyés László: szerető, gondoskodó, összetartó :))
mint a meglévők jó nagy része...

mütyür 2013.10.29. 09:03:38

@Dr.Rekettyés László: én nagyon sok ilyan nőt ismerek...kitalálták 30 évesen, hogy most szülni KELL, mindegykitől.

Dr.Rekettyés László 2013.10.29. 09:04:09

@Master Of Reality: Igen, amúgy olvasáskor nekem is ez volt az első gondolatom, hogy egy üzletasszonyt honnan és hogyan lehet kirúgni?

Father Justice 2013.10.29. 09:04:12

@mütyür: @Dr.Rekettyés László: Ha szimplán donorra lenne szüksége, azt már rég megoldotta volna, akár egy 18 éves nyikhajjal is. Ő nyilvánvalóan olyat akar, aki pénzeli is a gyereket, még ha a hagyományos családmodell távol is áll tőle.

mütyür 2013.10.29. 09:05:28

@Lord Papírsárkány: meguntad? :D írtam, miért nem törli :) ő raktárosként volt olyan macsó, hogy kirúgta az üzletasszonyt. és hát ebbe a nő bele is őrült.

eccerű :)

Dr.Rekettyés László 2013.10.29. 09:06:46

@mütyür: És ezek közül mennyi játszotta eddig a királylányt? Úgy értem, van közöttük olyan, aki eddig kényeskedve várta a szőke herceget, oszt mikor rájött, hogy az istennek se gyün, most már odatartja bárkinek, hiszen szorít az idő?

mütyür 2013.10.29. 09:07:00

@Master Of Reality: raktáros azért nem egyszerűen fog eltartani egy családot.

Dr.Rekettyés László 2013.10.29. 09:07:53

@Master Of Reality: De hát a leírtak alapján az átlagkocsis raktároslegény nem felel meg a naccccságosasszony igen magas igényeinek!

mütyür 2013.10.29. 09:08:49

@Dr.Rekettyés László: hát a többség várt. soha egyik kapcs. sem volt elég jó. aztán párhónapos kapcs-ból rögtön szülés és állítólagos nagyceji.

Papírsárkány 2013.10.29. 09:10:09

@mütyür: hangsúly az "állítólagos" szón :)

Father Justice 2013.10.29. 09:10:31

@mütyür: Eltartani nyilván nem fogja, de az az összeg, ami havi szinten maximálisan lehúzható róla, a semminél még mindig végtelenszer több. Ezt a kérdést akkor lenne értelme tovább feszegetni, ha a nőnek negyvenhez közeledő munkanélküliként reális esélye lenne a raktárosnál háromszor jobb anyagi helyzetű, független, gyermektelen, nem elvált, nemzőképes férfi meglasszózására.

De nincs.

Dr.Rekettyés László 2013.10.29. 09:12:31

@mütyür: Höhöjjjjj, vajon miből is gondoltam ezt???
Gondolom az ilyenek hosszú évek után is boldog családot alkotnak, és anyuci-apuci boldogan és egyetértésben nevelgeti babucit.

Papírsárkány 2013.10.29. 09:12:47

@mütyür: soha! :)
ööö, igazából ugyanazt akartam én is érteni a "figyelem" alatt :)
szóval azt hittem, itt nincs nézeteltéring, ezért is nem értettem, hogy mi ez a folytatás :)

mütyür 2013.10.29. 09:14:16

@Lord Papírsárkány: igen :) én egy ilyen kapcsolatban biztos záros határidőn belül megőrülnék :/ és a fasziknak sincs többre igényük? legyen otthon kaja és várja otthon egy-két nyivák? énnemértem :(

@Master Of Reality: se pasinak, se csajnak nincsenek nagy lehetőségeik. sztem igazán maradhattak volna együtt :)

mütyür 2013.10.29. 09:19:24

@Dr.Rekettyés László: :) és a fészre felrakott aktuális ünnepi képek :) babuci a karácsonyfa alatt, a fűben tojást keresve stb :)) na és természetesen a sok nyaralós kép, hogy mindenki lássa, apuci milyen tököslegény :)
(félreértés ne essék, biztosan van szép kapcsolat is közöttük, de a legtöbbről ordít a felszínesség), aztán vársz 1-2-3 évet és apuci eltűnik a képekről...

@Lord Papírsárkány: én se :))) fáradt vagyok és túlpörgök :)

Hurri Kán 2013.10.29. 09:20:41

Te meg kúrogattad mindezek ellenére, mert nem volt más. Szánalmas vagy.

Dr.Rekettyés László 2013.10.29. 09:22:23

@mütyür: Na látod, ezeken a kiváló családokon szoktam szénné röhögni magamat, csak aztán mindenki eszembe jut a szerencsétlen kisgyerek, akinek aztán havonta lesz újabb és újabb anyukája meg apukája. És persze az ilyen gyerekek nagy része ilyenkor leginkább nyűg, mert hát nincs nagyon hova tenni meg ilyenek.

Kytia 2013.10.29. 09:29:10

"Arra jó volt a téma, hogy ürügyként felhasználva azt mondjam, erre még nem vagyok kész."

"Tényleg menekültem: előle. Nem azért, amiért ő hiszi."

Talán nem köllött volna hazudozni szakításkor, és akkor megértené, hogy nem a gyerektémától menekültél (amire esetleg idővel még nyitottá is válhatsz - gondolhatja ő), hanem a kapcsolatból.

A lényeget összefoglalnám: egy becsicskult papucs, aki még egy tisztességes szakításhoz is gyáva, képtelen lerázni egy bukott üzletasszonyt, még azt sem meri megmondani neki, hogy ne nyilvánosan üzengessen. Mindezt egy olyan nővel, akit kirúgtak a korábbi, fullos állásából, mégsem kiabál kígyót-békát a volt cégére (tehát másoknak ez úgy tűnik, működik).
Talán növessz gerincet első körben, sokat nőne a karizmád tőle.

mütyür 2013.10.29. 09:34:52

@Lord Papírsárkány: @Dr.Rekettyés László: sztem a napi tornaórák mellé beférhetett volna vmi párkapcsolati oktatás is. vagynemtudom.

leonito77 2013.10.29. 09:35:01

@Lord Papírsárkány: Szerintem itt inkább arról van szó, hogy a nő keresett egy nála sokkal alacsonyabb anyagi helyzetű embert (és tette ezt azért, mert már valójában ő sem volt a topon, de azért eljátszani nem esett a nehezére), amit azért tett, hogy megalázza.

Vannak ilyen emberek. A pasi részéről végül is érthető, hogy kifarolt a játszámából, sokan ezt nem teszik meg. Szerintem majd ebből tanul is, ha nem így lenne, akkor a bébi már lassan gügyögne és a nő tovább tartaná a terrort.

Pénzt meg nem kért volna tőle (egy jó darabig), mert pont az volt a lényeg a nő részéről, hogy ő OKÉ, a pasi meg nem OKÉ és ezt természetesen az anyagiakkal indokolta, mert, hát ő "csak egy raktáros".

És persze jó helyen kopogtatott, mert nyilván eléggé sértette az önérzetét a férfinak.

És mivel fogta meg? Szerintem a 37 éves nőci nem volt éppen ronda, és jól értett hozzá, hogyan csavarja a posztert (és társait) az ujja köré.

Csak a játszmát a poszter nyerte végül, mert kifarolt és őneki már a csak a szánalmas üzengetés maradt.

Kytia 2013.10.29. 09:35:33

Ez meg: "Amit nem fog fel: hiába szokott meg egy életszínvonalat, annak az időnek vége, lehet, örökre."

Igazi raktáros mentalitás.:D
(Többek között ezért nem illik össze egy raktáros és egy "egykor törtető" üzletasszony, még ha utóbbi bukott is.)

mütyür 2013.10.29. 09:35:55

@Kytia: ha a nő nem hozza fel a gyerektémát, akkor még mindig a csaj mellett szenvedne vajon?

pretty kitty 2013.10.29. 09:36:56

Posztel megvan a megoldaaaasz!!!!! Lugasz ki Malk Zuckerberget esz akkol nem tudnak maj zaklatni jaz idovonaladon ;)))))))) XDDDDDDDDDDD

Kytia 2013.10.29. 09:38:04

@mütyür: Akkor a mosatlan tányérokra hivatkozott volna, netán az emelkedő üzemanyag-árakra.:D

Dr.Rekettyés László 2013.10.29. 09:39:42

@mütyür: Talán az lenne a legokosabb, ha ezt a bulvármocskot úgy ahogy van kiirtanák végre a picsába. A sok kis picsapalánta és pöcskezdemény jórészt ezekből meríti az ötleteket.

mütyür 2013.10.29. 09:42:25

@Kytia: :DD vagy hogy a nő még mindig nem akar gyereket :D

@Dr.Rekettyés László: tegnap is belefutottam blikkbe. szalagcím: Rékasi óriási teher alatt van, hogy szét kell szakadnia két család közt. nocomment :/

Kytia 2013.10.29. 09:45:08

@mütyür: Ja, igaz. A nincs rajta sapka effektus.:D

Dr.Rekettyés László 2013.10.29. 09:47:01

@mütyür: Én azt szeretem leginkább, amikor két nevenincs lófaszjóska mától már mással kúr, és ilyenkor ezt úgy kommunikálják, hogy "Szakított az ÁLOMPÁR!"

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.10.29. 09:48:14

Sziasztok!
Látom, megoszlanak a vélemények.
A pasi idióta: ha valakivel szakítottam, akkor nem tartom nyitva a kiskaput, hátha még be akarom engedni. Ha pedig igen, akkor nincs rinya!

A nő se normális: egy ilyen pasival kezdeni....

Bár nekem volt egy olyan érzésem, hogy amit most itt olvastunk, az egy átforgolódott, átvirrasztott éjszaka után született vágyálom.

Papírsárkány 2013.10.29. 09:51:29

@Szintet lépett (ex) Naiva.: "A nő se normális: egy ilyen pasival kezdeni...."

A nő eleve nem normális, ennek csak folyománya, hogy kezdett ilyen pasival :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.10.29. 09:53:10

@mütyür: Miért? Szerinted egy valamikor sok pénzzel dolgozó üzletasszony, aki csinos ruhákat hord, csinos cipőkben tipeg, számít neki, milyen autóba ül, leáll egy ilyen pasival? Nem is az állásával van gondom, dolgozik és ez a lényeg. Hanem a hozzáállása a dolgokhoz.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.10.29. 09:54:19

@Lord Papírsárkány: Nekem ezzel az a gondom, hogy amit itt leírva láttunk, az csak a pasiról állít ki bizonyítványt. A nőt egy elég eltorzult szűrőn keresztül látjuk.

Namely 2013.10.29. 09:56:20

Höhö: üldöz téged, fel vagy háborodva, de miért is? Hazudtál neki, amikor együtt voltatok, és akkor is, amikor szakítottál vele.
Ha igazat mondtál volna, most nem írnál ide, kisköcsög.

UI: remélem nem nyelte le a nője.

mütyür 2013.10.29. 10:01:23

idejön a raktáros gyerek: tudnál adni tollakat meg ilyeneket? mondom "ilyeneket" nem tudok adni.

poszter is hasonló szinten lehet? :/

Kytia 2013.10.29. 10:01:25

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Elment az önbizalma kirúgás után.:)
Mellesleg a kocsi dolgot én totál megértem. Lehet, hogy valaha még szeretne dolgozni üzletasszonyként és nem mindegy, hogy egy tárgyalásra egy repedt Wartburggal állít-e be, vagy sem. Pont olvasom a Dömsödi könyvét és ő írja, hogy volt egy pillanat, amikor megérezte, hogy talán ő is viheti valamire az életben. Ez akkor volt, amikor a Friderikusz új BMW-jét, ami neki 14 évnyi fizetésébe került volna, ő vezethette és látta, hogy az emberek mennyire máshogy beszélnek vele, és állnak hozzá, mint egyébként. Meg ilyesmiről már kutatások is voltak, hogy a környezet reakciója mennyire befolyásolja az ember mentalitását és ilyen értelemben nagyon is fontos, hogy ne engedje el magát. Hülye raktárossal kár volt összeállni. A kishitű emberek megfertőzik pestissel a többre hivatottakat, maradjanak a saját köreikben.:)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.10.29. 10:02:00

@mütyür: Tuuuuuuuuudom. Neked bejön az ilyen. :)))

@Lord Papírsárkány: Láttam én már jegesmacit. :) Az egyik kollégám exneje egy annyira szemét nő a kollégák nagy része szerint, mert csak a pasitól hallanak infókat. Én hallom a másik oldalt is, hát, elég kérdéses, hogy a pasinak bármiben is igaza lenne. De hogy valamelyik oldal erőst torzul, az tuti, két ennyire különböző igazság nincs.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.10.29. 10:04:48

@Kytia: Nekem az a furcsa, hogy nem csak elment az önbizalma, de bőrt is váltott, ha ilyen pasival kezdett. A többi részét értem. Teljesen nem tud kibújni senki a bőréből, hiába akar. Ha valaki a totál vékony nőkre gerjed, az ne kezdjen töltött csirkével, mert bármennyire is bejön neki emberileg, nem fog menni.

Papírsárkány 2013.10.29. 10:05:07

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Szóval a magyarázatod az, hogy volt már rá példa egy másik esetben, hogy egyik vagy másik fél másképp élte meg a dolgokat? :)

Dr.Rekettyés László 2013.10.29. 10:05:53

@mütyür: Ezek szerint tud írni.
Mit akarsz még: toronyórát lánccal?

mütyür 2013.10.29. 10:07:40

@Dr.Rekettyés László: haza akarok menni :) leginkább holnap délutánt akarok. "ilyeneket" :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.10.29. 10:08:39

@Lord Papírsárkány: Szerinted csak volt rá példa???? Itt én nem a más megélésről beszélek, hanem arról, amikor tényeket torzítanak el, csak hogy ők jöjjenek ki belőle pozitívan, lehessen mire panaszkodni. Szerinted ki sajnálna egy olyan embert, aki megcsalja a feleségét, lehetetlenné teszi az otthoni életét, elüldözi, utána megakadályozza a ház eladását, mert benne lakik, de a feleséget nem fizeti ki. Szerinted? Ezt is hallottam kétféle verzióban, pedig itt tények vannak.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.10.29. 10:09:56

@mütyür: Ne siettesük az időt kérem szépen, ilyen szép, őszi szünetes napon. Csak szép lassan csordogáljon az az idő! :DD

mütyür 2013.10.29. 10:12:42

@Szintet lépett (ex) Naiva.: :) akkor nálam teljen gyorsan, nálad meg csigalassan :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.10.29. 10:14:13

@mütyür: Oks. Megegyeztünk. Látod milyen kompromisszumkész vagyok??? :DDD

Papírsárkány 2013.10.29. 10:15:19

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Na várjál.
Azt mondod, hogy a poszterről állít csak ki bizonyítványt az, amit leírt, biztos ferdít meg torzít, de közben aztán elvárod, hogy a te általad leírtakat (amik ráadásul nem is veled történtek, hanem te is csak ilyen-olyan forrásokból hallottad) fenntartások nélkül fogadjam? :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.10.29. 10:18:01

@Lord Papírsárkány: "Na várjál. " - ledermedtem. :)

Nem várom el, hogy fenntartások nélkül elfogadd, csak azt írtam le, hogyan hallottam tényeket ugyanarról két forrásból. Szerintem igazából egyik forrás sem volt hiteles.
Egyébként ha meghallgatnád, mit mond az exférjem rólam, meg mit gondolok én magamról.... :D

plantingC4 2013.10.29. 10:27:09

Jaaaj.
Miért ? Miért ? Miért?
Hülyék ezek mindketten.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.10.29. 10:31:12

@plantingC4: Ha nem lennének ilyen hülye emberek, akkor ki írna ide? Ha rám jön a posztírhatnék mindig kialszom. :D

Kytia 2013.10.29. 10:38:38

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Igwen, de ezek a belső dolgok elsőre nem látszanak. Meg sok hülye nő azt hiszi, hogy majd átformálja a pasit. Itt is az volt, írja is a poszter. Aztán nem sikerült.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.10.29. 10:41:12

@Kytia: Na, ezt nagyon utálom. Majd én megváltoztatom... Annyiszor lehet hallani. Egy esetben talán bejön az 1000-ből. De akkor is csak rövid időre sikerül.

plantingC4 2013.10.29. 10:44:50

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Egyszer-kétszer már gondoltam rá én is, de hasonló módon túl lettem rajta :D
Lehet mindenkinek így a jobb :D

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.10.29. 10:45:41

@plantingC4: :DDDD Pedig olvasnék valamit tőled. :)

Papírsárkány 2013.10.29. 10:47:52

@plantingC4: én is olvasnék, a kommentjeid alapján :))

Papírsárkány 2013.10.29. 11:01:03

@Szintet lépett (ex) Naiva.: aranyos kis film, bár picit hajkitépős az eleje :)

Niobe 2013.10.29. 11:38:51

Jóreggeltet! :)

Elolvastam az eddigieket, tényleg torz és egyoldalú az iromány. Btw a munkája miatt nem illik senkit sem lenézni - ha ő szereti és elhivatottan csinálja, nem mindegy? Ha meg valaki "bukott" az addigi pályáján, de elfogadja és tovább akar lépni, akkor minek beleszólni? És ha munkainterjúhoz kellett a jobb kocsi, a benyomás miatt?
A nő is hibázott, jókorát, hogy poszter melóját fikázta, de aki ezt hagyja, és még Arckönyvön sem tiltja le a beszólások miatt, az meg is érdemli. A gyerekvállalás felhozatala előli lelépés jogos, ha a francnak sem fűlött hozzá a foga, viszont illet volna őszintének lenni. Az egyik tizenkilenc, a másik gyök háromhatvanegy...

Niobe 2013.10.29. 11:42:45

@plantingC4: @Szintet lépett (ex) Naiva.: én is így vagyok vele, ha gondom van, megoldom a saját kútfejemből, nem vinnyogom a világba. Max egy-két közeli baráttal megvitatom, hátha mondanak új nézőpontot, vagy közben beugrik a jó megoldás.

plantingC4 2013.10.29. 12:14:23

@Niobe: Igen, és még néha azok a barátok, akik közel állnak, ismerik is esetleg az alapszitum, sem mindig tudnak segíteni nehéz kérdésekben.
Lehet úgy vannak vele posztolók, hogy nem tudják elmondani, megdumálni a barátaikkal, hát beleküldik a világba...hasonló érzés lehet mint, mikor nem tudod elmondani senkinek mi nyomja a szíved, hát elmondod mindenkinek, "idegeneknek"...

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Igen, novemberben már tengernyi szabadidőm van. 3 nap egyben simán...pff.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.10.29. 12:19:48

@plantingC4: Erre a tengernyi szabadidőre. Hogy eljutsz-e ide, hogy megsüssem a palacsintát. :)

mütyür 2013.10.29. 12:21:40

@plantingC4: avagy szimpla kicsinyes bosszú, most utoljára megmondom a tutit neki!

Niobe 2013.10.29. 12:30:08

@plantingC4: persze, van ilyen.
Mindenkinek a maga keresztje a legnehezebb, akármilyen piszlicsárénak is tűnik más szemével.
Ennyire sok a melótok most?

mütyür 2013.10.29. 12:39:20

@Niobe: én épp megetettem a főnökséget :)

Niobe 2013.10.29. 12:41:45

@mütyür: még jó, hogy nem megetted :D

Niobe 2013.10.29. 12:53:56

@mütyür: :DDD
Nálunk a recepcióra ma kiraktak egy nagy doboz halloweeni cukorkát, nagyon fincsi :) Úgyhogy minket is "etetnek" :)

plantingC4 2013.10.29. 13:01:34

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Arra én is kíváncsi leszek mire lesz idő és mire nem, írok levelet, mindjárt küldöm, ha működik a levelezésünk...

@mütyür: igen, sokszor az is lehet az írás oka...

@Niobe: Folyamatosan sok a meló, de szabin meg a másik meló játszik, így nem egyszerű bármit szervezni, mert a második meló az ügyelet, az olyan, hogy lehet semmi dolgom, de lehet, hogy egész nap cseng a telefon-szóval erre tervezni fix programot, nagy merészség :D

Niobe 2013.10.29. 13:02:58

@plantingC4: au és au. Gondolom nem véletlenül van két melód, meg is értem, hogy így nehéz tervezni...

mütyür 2013.10.29. 13:03:35

@Niobe: én is szoktam kirakni a népnek kincstári nassolnivalókat... de mostanában hanyagolom, mert arra sem képesek, hogy aki az utsó kekszet akármit megeszi, kidobja a zacsit, esetlegesen a tányért, amire kiteszem, elmosogassa... :/

Niobe 2013.10.29. 13:11:47

@mütyür: ismerős a helyzet, sajnos.

Frigyes ur 2013.10.29. 13:22:06

@plantingC4: Gyanítom akik a netre küldik a problémáikat, nemigen rendelkeznek barátokkal, legalábbis igazi barátokkal :x

@Niobe: Dettó. Leginkább megerősítést várok :D, de nem árt tudni, hogy egyes véleményével esetleg nagyon el van-e szállva az ember esetleg.
A privát életem nagyon nem tartozik idegenekre, max. nagyon konkrét esetek minimális ismertetése fér bele. Bár ha mindenki úgy netezne, mint mi elég unalmas lenne a világháló asszem :D

plantingC4 2013.10.29. 13:25:32

@Niobe: 1 melóval nagyon unnám magam :D

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.10.29. 13:39:50

@plantingC4: Most sajnáljunk vagy irigyeljünk ? :)

_Ω_ 2013.10.29. 13:44:38

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Irigyeld. Én is csak 4 helyen dolgozom, egy csomó ember meg munkanélküli. Szóval még szemét is vagyok, elveszem előlük a jó lehetőségeket. :P

Niobe 2013.10.29. 13:44:46

@Frigyes ur: azaz :)
Tényleg, ma gondolok Rád, megyünk sörözni :)

@plantingC4: workaholista :P

plantingC4 2013.10.29. 13:53:18

@Frigyes ur: Simán lehet ez is. De hát tudod milyen nehéz dolog ez, csak idézni tudok:
"Aki barátot talál, kincset talál"
:D

"Bár ha mindenki úgy netezne, mint mi elég unalmas lenne a világháló asszem :D"

Én pont ezért szoktam sok személyes infót beleszőni az itteni hozzászólásaimba, mert tök unalmas sztem, hogy jön egy poszt, rámondjuk, hogy hülyék, oszt kezitcsók.
Sokkal izgibb, ha példát, ellenpéldát, hasonlításokat, személyes élményeket szövünk bele, néha azokból sokkal többet lehet tanulni vagy mulatni, mint a posztokon...:D

Niobe 2013.10.29. 13:58:31

@plantingC4: sőt, azokon lehet igazán :) Meg legalább az ember utólag magán is tud nevetni. Ha már le tudod írni, akkor többnyire nevetni is tudsz rajta.

Frigyes ur 2013.10.29. 14:07:36

@Niobe: Igazán kedves, köszönöm :) De az egészségemre rumot igyál :D

@plantingC4: Az igaz, de ha valaki nem kincs, akkor ugye őt nem akarja senki megtalálni :))

Azért más egy-két momentumot megemlíteni, mint egy komplett kapcsolatot kitárgyalni a maga egészében... Meg pölö a szexuális élet kiteregetése szerintem nem fér bele.

Niobe 2013.10.29. 14:14:25

@Frigyes ur: jaj, nagyúr(asszony), nem akarok rumokban heverni :) Maradok a jó kis epres sörnél. 1 pint is elég belőle, erős, mint a fene. Viszont felettébb jó íze van.

plantingC4 2013.10.29. 14:16:15

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Se sajnálat, se irigység nem változtat ezen. Ellenben ha küldene valaki sok pízt, az bizonyára kimozdítana ebből az állapotból :D:D:D

@Niobe: túlélő :D

Frigyes ur 2013.10.29. 14:16:18

Mondjuk azért zaklatás részét sem értem, ez lenne a a 'legrosszabb', hogy Facebook-on üzenget?! :S Itt tartunk, Fb ekkora jelentőségű dolog, valaki meglátja az üzenőfalam, ujujuj :O :D

Frigyes ur 2013.10.29. 14:17:48

@Niobe: Elhatárolódom :))
"Én úúúúgy szeretek részeg lenni,
mert olyankor nem fáj seeemi" :D

mütyür 2013.10.29. 14:24:05

@Frigyes ur: hát ha a faladra ír ocsmányságokat, azért az biztos nem kellemes

Niobe 2013.10.29. 14:26:37

@Frigyes ur: én nem szeretek. Kicsi alkohol néha oké, de amúgy annyira jól megvagyok nélküle. Talán mert alapból élvezem az életet, akkor meg minek igyak? :)

_Ω_ 2013.10.29. 14:26:55

@Frigyes ur: Főleg úgy érthetetlen, hogy két kattintás letiltani valakit. De talán a konkrét hozzászólásokat is el lehet tüntetni (mondjuk ebben nem vagyok biztos, nem használom aktívan a Facebook-ot).
És akkor most jön az, hogy nyomi a poszter! :)

Niobe 2013.10.29. 14:36:07

@mütyür: jó, de ha valaki a falamra ír ocsmányságokat, az nem rólam állítja ki a szegénységi bizonyítványt... Szerintem. Lehet, hogy poszter azért hagyta aktívan, hogy sajnálótábort alakítson maga köré, nem tudhatjuk. Ez sem vall túl intelligens emberre, az biztos. Ha valakire nem vagyok kiváncsi, akkor törlöm vagy tiltom, aztán jónapot. Nem hagyom nyilvánosan üzengetni, hogy aztán vinnyoghassak, hogy mekkora méltánytalanság ért...

mütyür 2013.10.29. 14:36:33

@_Ω_: azért remélhetőleg elraktároz pár hasznos infót a kommentekből :)

plantingC4 2013.10.29. 14:39:18

@Niobe: igen, valami ilyesmi lehet ez :D

@Frigyes ur: Vagy csak a disznók közé vetve, nem látni a retektől épp.:D

Persze, hogy nem ugyan az. Nem az egész sztori szaftos részletezésére gondoltam, pláne nem tocsogós, szexuális részletek nyilvános kiteregetésére. Csak mintha jó cimbikkel beszélgetnél, ahol belefér akár szexuális témák említése is, nyilván nem fullHD részletes dolgokba menve...:D
Nem csak Móricka szint létezik...
Bármennyire is hihetetlen, de nem szoktuk megbeszélni még a legjobb barátaimmal sem a részleteket, de ez nem azt jelenti, hogy finoman, ne lehetne a témába menni, anélkül, hogy bárki sérülne vagy megsértődne.

Frigyes ur 2013.10.29. 14:39:46

@mütyür: Lerendezem. Másrészt a sztoriban nem hiszem, hogy ez volt.

@Niobe: Hogy még jobban élvezed! :) Kikapcsol. Alkalmanként nem rossz.

@_Ω_: Pontosan. És a faladon azt törölsz, amit akarsz. Ha szép szóból nem ért... Bár az író gyanítom egyenes beszédre nem vetemedett...
Az is. Ráadásul majd 30 évesen.

Frigyes ur 2013.10.29. 14:47:55

@plantingC4: Az ember élete során sztem így vagy úgy, de nemcsak disznókkal fut össze. Aki igen, az maga is mangalica. De azt hiszem ezt ma már harmadszorra írom le, úgyhogy Cato Skywalker befejezi, mert biztos mindenki unja :D

Nem mondanám hihetetlennek :)) De én jóval visszafogottabb vagyok itt, a csomó idegen miatt, meg nyoma is van. Még a kimondott szót is meg lehet bánni olykor.

Papírsárkány 2013.10.29. 15:33:37

@Frigyes ur: mindjá' írok az üzenőfüze... üzenő faladra, oszt lesz nemulass!

plantingC4 2013.10.29. 15:41:02

@Frigyes ur: Bármit lehet bánni, mindegy hogyan keletkezett, leírva, kimondva, nem számít a mód :D
Én nem vagyok visszafogott itt, mert a valóságban annyiszor kell "visszafogottnak" lenni, viselkedni, disztingválni, hogy unom. :D
Pont leszarom, hogy "csomó idegen" mit gondol, ha olvassa a marhaságaimat, nagyjából csak félreérteni fognak, ha tényleg tök idegenek...:D
Nyoma is van, na bumm.
Mindennek van.
Annyi eszem még maradt, hogy olyan dolgokat, amiért elő lehetne venni, azokat ne az interneten beszéljem meg :D

Frigyes ur 2013.10.29. 15:51:56

@Lord Papírsárkány: Ugggyan, ugggyan, sárkányokat reggelizem, ne próbálkozz szerintem, nem lenne jó vége.

@plantingC4: Szerintem igen. Élőben lehet hirtelen felindulás, írásban már visszafoghatod magad, ergo nagyobb felelősség, nyomatékosabb.
Pont ellentétesen látom. Élőben jobb kiadni, itt nem nagyon tudom kiélni magam, vad taszt püffölés keretében :)
Nem a félreértés zavar, hanem a privát szféra. Interneten számomra sokkal nagyobb.

plantingC4 2013.10.29. 16:01:00

@Frigyes ur: Igen, ezzel egyetértek, valóban írásban átgondoltabb az ember, de pont ilyenekkel játszom itt naponta :D
Számtalan esetben, amit először leírok, kitörlöm és át kell írni sokkal szelídebbre :D
Kiélni magam én sem itt tudom, ez csak pont arra jó, hogy a munkahelyi stresszt kicsit levezessem valahol, valós időben :D
A privát dolgaim több szintűek, vannak nyilvános privát és tök privát privát mappa is :D

Hurri Kán 2013.10.29. 16:08:18

@plantingC4:
"Nyilvános privát" ez jó :DDD
Azt hiszem, nálam ide tartoznak a később véletlenszerűen felbukkanó partifotók. Kivéve, ahol megállapodunk, hogy este 8 után nincs fotózás :DDD

Papírsárkány 2013.10.29. 16:16:28

@Frigyes ur: akkor azért vagy mindig ilyen kis paprikás :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.10.29. 17:06:38

@plantingC4: Engem nem zavar, ha kimegy néha személyes info is. Kevesen ismernek innen, és sokkal hitelesebb tud lenni.

Bölcs Jaroszláv 2013.10.29. 18:42:31

@Frigyesur: hogy mondtad? Mütyüröket eszel (t.i. Sárkányokat) :D

Bölcs Jaroszláv 2013.10.29. 19:45:32

@mütyür: igen, az a helyzet, hogy ma kimaradt az ebéd a napi programomból és próbálok valami desszertet találni helyette. Első látásra te megfelelőnek tűntél erre a célra.:p

mütyür 2013.10.29. 19:57:41

@Bölcs Jaroszláv: jól van, elhízni nem fogsz :)

de holnap próbálunk csinálni after eight utánzatot házilag, ha bejön, megosztom a receptet :)))

(ebéd márpedig KELL!)

Joe69 2013.10.29. 22:39:14

Milliószor leírt, tipikus mai sztori. 40 körüli, saját korától fosó nő, korosztályabéli komolyabb pasikat levénszarozza, fiatal farokra utazik, és felszed valami fiatalabb lúzert, akit nyugodtan alázhat. Az egészségügyben ezt orvosnő-műtősfiú felállásban lehet gyakran látni.

Knorr 2013.10.30. 08:49:09

egyértelműen, nárcisztikus személyiségzavaros a nő. ilyennel nem lehet együtt élni mert csak úgy tudja az önbecsülését fenntartani hogy a párját porig alázza. elviselhetetlen. megváltozni nem fog, vagy elviseled vagy nem. a poszt toló jól tette hogy elhagyta.
süti beállítások módosítása