HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2013/11/12/a_pasi_bulvarszoveggel_hodit

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr245628664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pretty kitty 2013.11.12. 07:47:11

Mutaz meg neki jaz Insztant Coelhot ;)))))))))))))))))))))))

mütyür 2013.11.12. 07:49:50

"Olvasott talán 2 bulvárcikket a női lélekről"

te meg egy könyvtárnyi könyvet, úgyhogy te biztosan jobban tudod :)

mütyür 2013.11.12. 07:54:56

a geil szó helyett lehet használni nyugodtan a nyálas/érzelgős szót, a metódus jelentésének meg nézz utána :P

egyébként meg mi a nagy franc gondod, most komolyan?? szexeljetek, aztán lesz vmi. 26 éves vagy bakker :S

greycup 2013.11.12. 07:55:00

Most mit lehet ehhez hozzászólni...?

Papírsárkány 2013.11.12. 07:55:13

"26 éves vagyok, nő, és pár éve már felébredtem abból az álomból, ami a nagy ő-nek nevezett fikció görcsös keresése közben szállt rám"

Hihi, haha, hát persze.

"Azt mondják, ez azért van, mert akkor "viseled az egyedi kisugárzásodat". "
Akkor most odamész a táblához, és szépen leírod ezerszer, hogy "Nem olvasunk Coelho-t"

"Hogyan mondjam meg neki, hogy nekem nem kell a színjáték, hogy sértődés ne legyen belőle? Biztos, hogy az igazi önmagát is ugyanúgy el tudnám fogadni."

Erről a részről meg ez jutott eszembe:
weknowmemes.com/wp-content/uploads/2012/12/why-cant-you-be-romantic-comic.jpg

mütyür 2013.11.12. 07:56:38

"Biztos, hogy az igazi önmagát is ugyanúgy el tudnám fogadni." ezt meg honnan veszed? :o

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.12. 07:57:00

akkor "viseled az egyedi kisugárzásodat"

Ezen behaltam. :D

Papírsárkány 2013.11.12. 07:57:26

@mütyür: Nem-nem, ő nőnek született, ezért azonnal mindent tud a női lélekről :)
Heh, csak viccelek. A nőknek nincs is lelkük :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.12. 07:59:26

@Lord Papírsárkány: Már miért lenne? Legalább nem sérül.

A posztertől csak félve kérdezem: Olyanról, hogy szerelem, hallottál már?

mütyür 2013.11.12. 07:59:31

@Szintet lépett (ex) Naiva.: lelked tükrén visszamosolyog a napsugár melege, amiben megmártózhatnak a szeretteid :)

@Lord Papírsárkány: :P

mütyür 2013.11.12. 08:01:12

@Szintet lépett (ex) Naiva.: posztertől ihletet kaptam :) de már elmúlt, nem kell megijedni :))

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.12. 08:01:24

@mütyür: Ja. Mesélte a szomszéd lány, hogy látott már olyat, aki beszélt olyannal, aki már volt.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.12. 08:03:04

@mütyür: Pedig már komolyan kezdtem aggódni, hogy még könyvet is fogsz kiadni. :DD
Az a baj, hogy túlságosan élénk a fantáziám, és elképzeltem... kár, hogy nem tudok rajzolni. :P

Papírsárkány 2013.11.12. 08:07:08

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Nem értem a kérdésedet :)
@mütyür: másképp gondolod talán? :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.12. 08:11:47

@Lord Papírsárkány: Ja. Én csak magamból indulok ki. Én lelketlen vagyok, és nem is értem, miért lenne rá szükség.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.12. 08:12:23

@mütyür: Aztán lenyúlja az összes jóképű papot...

mütyür 2013.11.12. 08:15:08

@Szintet lépett (ex) Naiva.: áhh, az engem nem érint :)

@Lord Papírsárkány: van lelkünk, csak mindennek óriási feneket kerítünk és mindent túlagyalunk :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.12. 08:16:57

@mütyür: Egyszer kilépsz majd egód páncéljából, kinyílik a szemed, és látod majd, mennyi csodálatos testvéred van.
Ez nagyon szép. Még most is zokogok.

mütyür 2013.11.12. 08:18:54

@Szintet lépett (ex) Naiva.: :DDD nekem ez tetszik: "Egy végtelen szeretetháló egyik szeme vagy." :D

@Lord Papírsárkány: mi vagyok én? teológus vagy filozófus? :)))

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.12. 08:23:34

@mütyür: Az a baj, hogy én tuti belegabalyodnék, és jól pofáraesnék. :D

Papírsárkány 2013.11.12. 08:24:03

@mütyür: teológus lesz az, mert válasz helyett visszakérdeztél terelve a témát :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.12. 08:24:14

@Master Of Reality: Ez nagyon szép és tanulságos volt, köszönjük szépen.

mütyür 2013.11.12. 08:24:46

@Szintet lépett (ex) Naiva.: nálam meg jönne a nagy fekete pók :)

@Lord Papírsárkány: :D Isten tudja, mi az, akkor :))

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.12. 08:25:44

@mütyür: Jaj ne, kirázott a hideg, de nagyon.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.12. 08:29:54

@mütyür: Nem olvastok eleget. Azt kell először meghódítani, mielőtt ágybabújnál a kiszemelt pasival, márha nő vagy. Ha pasi vagy, alapból nincs, de sok nőnek sincs. Csak úgy vannak a világban, és nem tudják, miért megy gallyra a kapcsolatuk állandóan. Hát ezért... nem lett a lélek meghódítva. És nem a lélektestvérével van együtt, mivel nincs neki... szóval szar az élet.

mütyür 2013.11.12. 08:29:57

@Szintet lépett (ex) Naiva.: sajnálom :( engem már gyerekkoromban traumatizált maja a méhecskés hegedülős pók :'(

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.12. 08:31:34

@mütyür: Most jövök rá, milyen hiányos a műveltségem. Maya, a méhecske, még csak-csak, de a hegedülő pók... Engem mondjuk a vizipók keresztes barátjától rázott a hideg, pedig szerettem a mesét. :(

mütyür 2013.11.12. 08:33:26

@Lord Papírsárkány: dede... csak mivel bizonyíték sosem lesz rá, nem nagyon van miről beszélni :) vhogy úgy képzelem (előre is bocsánat), hogy az érzések és tapasztalatok összeállnak egy vmi magasabb szintűvé, amit mondanék léleknek. de ezt is az agyban lévő vminek gondolnám, azt nem tudom, hogy a fizikai léttől független-e :) majd meglátjuk :)))

Papírsárkány 2013.11.12. 08:34:31

@Szintet lépett (ex) Naiva.: erről most eszembe jutott az elmúlt 1 év leggázabb ilyen szövege, amit olvastam:

"Nem egy lélekkel rendelkező test vagy. Nem lelked van, hiszen te vagy a lélek. Tested van."
(vagy vmi ilyesmi)

mütyür 2013.11.12. 08:36:10

@Szintet lépett (ex) Naiva.: tejóég! ez már vmi boszi-karácsony lehet :))

MaJa ... lengyeleket csak szépen és pontosan :)) asszem anno kívülről fújtam lengyelül a dalát :))

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.12. 08:37:10

@Lord Papírsárkány: Na és ez?
Az, hogy az ember rábízza valakire az életét, még nem jelenti azt, hogy átengedi neki a lelkét.

Papírsárkány 2013.11.12. 08:37:22

@mütyür: Iste... izé, a húsvéti nyusziról is beszélünk, pedig nincs rá bizonyíték :)
Persze az se véletlen, hogy nincs rá bizonyíték :)
Amit leírtál, az egyébként inkább a tudat, ami egyébként teljes mértékben függ a fizikai alaptól (az agytól, stb).
A "lelket" pont azért nehéz leírni, mert ilyen "ezozizzencs bullshit".

pretty kitty 2013.11.12. 08:37:32

Mit fodasztotok addatok belole nekemiiiisz!!!!! ;)))))))))) XDDDDDDDDDDDD

mütyür 2013.11.12. 08:38:44

@mütyür: picsbe, nem is lengyel :DDD namindegy, én lengyelül néztem :))

Dr.Rekettyés László 2013.11.12. 08:39:09

Ha 37 évesen is ott tart még, hogy nagyokat kell mondania egy sunáért, akkor minél hamarabb tartsd neki oda, aztán hátha megszűnik az erőlködése. Csak aztán ne azon sírj, hogy mennyire megváltozott.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.12. 08:39:25

És.... Oravecz Nóra: Amikor megkérdezik, hogy ki vagyok, egyértelműen válaszolom azt, hogy egy lélek, aki hallgat az intuícióira, az érzéseire, és azok alapján halad előre.

Papírsárkány 2013.11.12. 08:40:22

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Oké, ez jobban üt (bár lehet, hogy csak azért, mert még nem hallottam).

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.12. 08:41:11

@Lord Papírsárkány: A poszter meg ezt olvasta: Talán a szerelem csak akkor jön, ha nincsenek benned elvárások. Ha nem akarsz, ha nem képzeled el, hogy milyen lesz, csak hagyod, hogy megtörténjen. Van még tovább, van még több is annál, mint amit el tudsz képzelni. Van, létezik, csak merned kell megnyitnod magad és befogadni, elfogadni, érte nyúlni, és bizony viszonozni. Azt is tanulni kell. Merni ugyanazt az élményt adni a másiknak, amit ő ad, és bízni benne, hogy arra van szüksége, amit kap. Ez az igazi kihívás. Adni és kapni. Hasonlót, ugyanazt, érzéseket, törődést.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.12. 08:42:49

Hát, Müller Péter és Coelho együtt nem üt akkorát, mint ez a Nóra lány. Annnnnnyira okosakat mond.... sokat tanultam most tőle az elmúlt 5 percben.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.12. 08:43:33

Az elejére a sok blablabla minek kellett?

"Hogyan mondjam meg neki, hogy nekem nem kell a színjáték, hogy sértődés ne legyen belőle? "

Kinyitod a szádat és beszélsz hozzá! :D Az egyenes út, mindig jobb (szerintem).

Az írásodból ítélve hatalmas kavalkád van benned. Tegyél rendet magadban és ne olvass hülyeségeket! Utána majd nem csak magadat sajnálod, hanem szeretni is tudsz másokat.

pretty kitty 2013.11.12. 08:45:24

@Master Of Reality: "most a szerelemre koncentrálok, és remélem, végre megtalálom Áron személyében. És szörnyen várom már, hogy megtörténjen, érzelmekkel telítve…"

Ohh ohh ohhhh de meghatoooooooo!!!!!!!! XDDDDDDDDDDDDDDD

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.12. 08:45:30

@Lord Papírsárkány: Ez annyira igaz. "embert (Lelket)" - jajjjjjjjjjjj. Megzuhantam, kiderült, semmit se tudok. Nem baj, ma mindenki kap egy szép nagy 1-est. *sátáni kacaj

Sadist 2013.11.12. 08:45:31

@Master Of Reality: Rendkívül vicces lenne, ha Áron gyerek is meghajtaná, mint Singer a varrógépet, aztán ő is lepattintaná. Vagy kiderülne, hogy azért húzza az első alkalmat, mert impo :D

mütyür 2013.11.12. 08:46:18

@Lord Papírsárkány: igen, de felnőtt emberek nem is foglalkoznak azzal, hogy meggyőzzenek a húsvéti nyuszi létezéséről :) jobb esetben :)

végülis jó. akkor legyen tudat. még gyerekként, amikor kezdett elterjedni a sok new age-s szar, sokat olvastam ilyeneket, aztán továbbléptem. annyiban legalábbis, hogy egyszerűen "mittomén". de azt nem szeretem, amikor azzal zárják le a témát (bármilyet), hogy "az nincs.bizonyítsd be!nemmegy?naugye" ... amíg nem bizonyították be a gravitáció létezését, addig nem is volt? pfff

@little star: kakaós kalács, tejeskávéval :)

Papírsárkány 2013.11.12. 08:48:25

@mütyür: "amíg nem bizonyították be a gravitáció létezését, addig nem is volt?"
Ennél azért okosabbnak gondoltalak :)
Helyesen: amíg nem bizonyították be a gravitáció létezését, addig nem állította senki mindenféle bizonyíték nélkül tényként, hogy van és nem épülte rá egy tucat vallás és milliárdos könyvipar :)

pretty kitty 2013.11.12. 08:49:03

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Neeem, a zepim lett nedvesz.....cipp cipp.....vkinek ninc ec cazasz comag Zewaja, az enyem elfodooooott!!!!!! :'''''''''''''''') XDDDDDDDDDDDDD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.12. 08:49:14

@Lord Papírsárkány: Ööö izééé, térjünk erre vissza húsvétkor! :D Ha jó leszel, hozok neked tojásokat! XD

pretty kitty 2013.11.12. 08:50:04

@mütyür: Bisztosz cak koffejin van abba ja kavebaaaa?? ;)))))))) Eleg eldekez dologkat beceltek occe vicca XDDDDDDDDDDD

Papírsárkány 2013.11.12. 08:53:56

@mütyür: Azért tartom gáznak ezt az egész lélek dolgot, mert éppen olyan "terelés", mint a "túlvilág", vagy a "reinkarnáció"... arra késztet, hogy a létező dolgok helyett valami kitalált felé fordulj, és ne azzal foglalkozz, ami van, amit tehetsz, hanem ezekkel a szarságokkal :)

Papírsárkány 2013.11.12. 08:54:33

@Bundabandi (Cookie Bunny): kicsit sántít (tojás / tök), de elnézzük :)

mütyür 2013.11.12. 08:55:59

@little star: sajnálom :) reggel hajlamos vagyok túlpörögni :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.12. 08:56:29

@Lord Papírsárkány: Ha nincs, hát nem csodálom, hogy nem ismered fel! :D

Papírsárkány 2013.11.12. 08:58:08

@Bundabandi (Cookie Bunny): mindig is érdekelt a kívülállók véleménye, így téged is megkérdezlek: mi a véleményed a humorról? :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.12. 08:58:57

@Lord Papírsárkány: Miért, mi a létező dolog? Én spec. sokat foglalkozom a reinkarnációval, lélekvándorlással, nem tartom szarságnak.

mütyür 2013.11.12. 09:00:11

@Lord Papírsárkány: mert így lehet terelni a tömeget :) nem feltétlen baj, kitalált dolgokon gondolkodni azért :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.12. 09:01:14

@Lord Papírsárkány: Jahh hát tudom, te vagy a tökély! :P Bocs, hogy eddig nem jöttem rá!

Papírsárkány 2013.11.12. 09:01:40

@Bundabandi (Cookie Bunny): hm, mondjuk akkor te biztosan el tudod nekem mondani legalább, hogy mi az a lélek :)

@mütyür: nincs baj a kitalált dolgokon gondolkodással, amíg tudod, hogy kitalált :)

Papírsárkány 2013.11.12. 09:03:14

@Bundabandi (Cookie Bunny): Még meggondolom, hogy megbocsátok-e :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.12. 09:11:22

@Lord Papírsárkány: Mivel tuti belekötnél - ahogy már egyszer meg is tetted - inkább nem fárasztom magam azzal, hogy veled megint erről beszélgessek. Persze sejtem, hogy ebből is mit hozol ki...

Papírsárkány 2013.11.12. 09:23:30

@Bundabandi (Cookie Bunny): Semmit nem kell "kihozni" belőle. Egyszerűen az van, hogy akármi is az elképzelésed / koncepciód a lélekre, nem igazán állna meg a saját lábán néhány egyszerű kérdés után sem :)

mütyür 2013.11.12. 09:26:10

@Lord Papírsárkány: nem tudom, kitalált-e :) az tény, hogy a mai modern szektáskodás, ezoterikusság, okkultizmus csak a maga javára korrumpál mindent, de hogy van-e vmi igazságmag, azt nem tudom :)

Papírsárkány 2013.11.12. 09:27:19

@mütyür: ha van is, azt biztos nem így kell keresni / kezelni...

Papírsárkány 2013.11.12. 09:32:48

@mütyür: najó, lehet, hogy más "igazság-mag"-ra gondoltunk...
mindenesetre bármiféle ilyet kizárólag tudományos alapon, kísérletekkel, bizonyításokkal, stb érdemes keresni, mítikus bullshitbe csomagolt ezokkultista handabandával semmiképp

mütyür 2013.11.12. 09:38:40

@Lord Papírsárkány: az a baj ezzel, hogy nagyon sok kísérlet folyik, csak ezek nem kapnak nyilvánosságot (mert haszna van, hatalmat ad), ha kapnak, azonnal elfojtják ezeket, a tudósokat meg konkrétan ellehetetlenítik. (mai összeesküvés-elméletünket hallották/olvasták)

igazság-maggal arra gondoltam, hogy van-e testtől független lélek, isten stb.

Father Justice 2013.11.12. 09:40:14

@Sadist: Az utóbbi a valószínűbb. De ha egyik sem lenne igaz, és végül egész jókat dugnának, ez a nő akkor is félrekúrna idővel, mert rájönne, hogy Ákos "nem elég pasi" neki. Van sapka, nincs sapka.

Azért mindig szórakoztató, amikor a 20-as éveik elején járó, a szintkeresztségen átesett, kiélt nők elkezdik győzködni magukat és a környezetüket, hogy most már valami komolyabbat szeretnének. A legtöbben pár éven belül megállapodnak egy Ákos-féle Dezsőke mellett és lebabáznak, de az ilyen házasságok nem szoktak hosszú életűek lenni. Nem is csoda: aki sokat tartózkodik egy helyen, az olyan lesz, mint maga a hely.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.12. 09:42:34

@Lord Papírsárkány: Figyelj, ismerlek már annyira, hogy a feketéből simán kihozod azt, hogy fehér, csak azért mert szerinted az. Inntől kezdve meg tök mindegy én mit mondok, te nem hiszel benne, így azt fogod kihozni, hogy olyan nincs. Ezért nem is állok le veled erről beszélgetni.

Egyébként van olyan, amiben te hiszel? Olyan ami kicsit elvont és nem materialista szemléleten alapuló valami? Eddigi hozzászólásaid alapján, minden ilyesmi bullshit, minden szarság, hülyeség. Mondjuk az előző kérdésemre, miszerint mi létező dolog, sem válaszoltál....

mütyür 2013.11.12. 09:43:50

@Master Of Reality: nekem posztból úgy tűnik, vmi külső elvárás miatt akar most szerelmes lenni. biztos bnői már tartósban élnek...

azt meg nem értem, hogy rájött, mazo és bevallja, hogy eddig is akkor volt jó a szex, ha vmi megalázósra gondolt szex közben, aztán ez kikerül a képből. gondolja, ez olyan on/off módban működik?

Father Justice 2013.11.12. 09:48:00

@mütyür: Eleve az a feltételezésed hibás, hogy ezek gondolnak bármit is. Basznak mint a nyulak, lehetőség szerint egyre hejjesebb, egyre trendibb, egyre vadabb / extrémebb faszikal, hogy különbnek érezzék magukat a többi nőnél. Aztán amikor rájönnek, hogy az igényesebb nők (köztük a barátnőik is, jól látod) csak lenézik őket, váltanának, de akkor már nem megy: kutyából nem lesz szalonna.

Papírsárkány 2013.11.12. 09:48:42

@mütyür: "mai összeesküvés-elméletünket hallották/olvasták"
Hát igen :)

"igazság-maggal arra gondoltam, hogy van-e testtől független lélek, isten stb."

Az a baj, hogy igazából mind a két dolog egy tudományos alapot nélkülöző, kőkorszaki kultúra által kitalált, rendes definíciót nélkülöző fogalom. Ezekkel nem lehet operálni. Meg kell határozni pontosan (tudományos alapossággal), mit értesz "lélek" alatt illetve "isten" alatt (ha ez egyáltalán lehetséges és a puszta definiálással nem szűnik meg a kérdés), akkor lehet velük foglalkozni érdemben.

Papírsárkány 2013.11.12. 09:53:35

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Figyelj, ismerlek már annyira, hogy a feketéből simán kihozod azt, hogy fehér, csak azért mert szerinted az."

Te most a tükörképednek beszélsz? :)

"Egyébként van olyan, amiben te hiszel?"

Mit értesz hit alatt? "Bizonyíték híján vagy minden ellenkező bizonyíték ellenére létező vak bizalmat" ? Mert akkor nem, nincs.

"Mondjuk az előző kérdésemre, miszerint mi létező dolog, sem válaszoltál...."
Bocsánat, azt hittem költői kérdés (tényleg).
Bár te nem adtál választ nekem, csak terelsz, én megpróbálok legjobb tudásom szerint válaszolni: bármi, aminek létezésére "kézzel fogható" (átvitt értelemben beszélek) bizonyíték van, leírható / kifejezhető, mérhető, tapasztalható (és nem csak egyszer, egy valaki által)

Αphelion 2013.11.12. 09:57:37

@Lord Papírsárkány: "Meg kell határozni pontosan (tudományos alapossággal), mit értesz "lélek" alatt illetve "isten" alatt (ha ez egyáltalán lehetséges és a puszta definiálással nem szűnik meg a kérdés), akkor lehet velük foglalkozni érdemben."

Igy van. Az isten eseteben eleg nehez lenne olyan definiciot kitalalni ami nem szunteti meg egybol a kerdest. A lelket lehet az erzekek, tudat, szemelyisegjegyek, stb. osszessegekent definialni, de ez persze nem a testtol fuggetlenul letezo valami.

Papírsárkány 2013.11.12. 09:59:49

@Aphelion 2013: "A lelket lehet az erzekek, tudat, szemelyisegjegyek, stb. osszessegekent definialni, de ez persze nem a testtol fuggetlenul letezo valami."

Úgyhogy itt is elkezdt szétesni a dolog, amint komolyan definiálni kellene.

Sadist 2013.11.12. 10:01:18

@Master Of Reality: "Aztán amikor rájönnek, hogy az igényesebb nők (köztük a barátnőik is, jól látod) csak lenézik őket, váltanának, de akkor már nem megy: kutyából nem lesz szalonna."

Meg erősen benne van az is, hogy 16 éves korától kezdve szépen beárazta a vele való kefélést és ezzel önmagát is. Kezdetben nagyon olcsó volt, most meg az értékcsökkent árut akarja eladni nagyságrendekkel drágábban, de mindig lesz olyan Dezsőke, aki vevő a dologra.

mütyür 2013.11.12. 10:02:48

@Master Of Reality: naja. írja is, hogy amellett sem tudott "megnyugodni", akit "szeretett". valszeg fogalma sincs, mit jelent ez.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.12. 10:02:57

@Lord Papírsárkány: Szerintem kettőnk közül te nem tudod elfogadni azt, hogy más emberek másképpen gondolkoznak, más dolgokat tartanak igaznak és esetleg más dolgokban hisznek, mint te. Amit te gondolsz, az az igaz, a többi hülyeség.

Nem terelek, egyszer (ill. többször) már beszélgettünk erről a témáról, akkor kifejezted, hogy "hülye vagyok", mert ilyenekkel foglalkozom. Szóval nem is kezdek bele.

A te szemléleted materialista, ennyi. Vannak emberek - köztük én is - akik meg másképpen látják.

""Bizonyíték híján vagy minden ellenkező bizonyíték ellenére létező vak bizalmat" ? "
Na ezért nem is érdemes veled erről beszélgetni... fura elképzelésed van a hitről. (és itt nem az Istennel kapcsolatos dolgokra gondolok)

Papírsárkány 2013.11.12. 10:07:22

@Bundabandi (Cookie Bunny): Szerinted :)

Másképp szólva:

" kettőnk közül te nem tudod elfogadni azt, hogy más emberek másképpen gondolkoznak"

vs.

"Na ezért nem is érdemes veled erről beszélgetni... fura elképzelésed van a hitről."

Most akkor ki nem tudja elfogadni? Ahelyett, hogy leírtad volna, hogy "nem, én azt értem hit alatt, hogy..."

Eddig csak azt hallottam tőled ma, hogy "tudod mit medve, baszd meg a fűnyíródat", de elkérni még nem kérted :)

Namely 2013.11.12. 10:08:55

"26 éves vagyok, nő, és pár éve már felébredtem abból az álomból, ami a nagy ő-nek nevezett fikció görcsös keresése közben szállt rám. Rájöttem, hogy túlértékeljük ezt az egészet, és keresés közben torzítottan látjuk magunkat és a valóságot. "
helyesebben:
"26 éves vagyok, és rájöttem, hogy az én paramétereimmel esélyem sincsen a nagy ŐŐŐŐŐŐ-re..."

"hol vannak a rendes pasik?"
a jó nők körül, röfike.

"nekem meg ebben a játékban nem sok esélyem van, ha csak nem ereszkedem le az ő szintjükre és adom fel az elveimet."
hacsak nem fogysz le.... :)

"Ez nekem túl geil volt."
:D ejjj, te dagadt, sznob picsa .... :) most mit lelkizel itt? Teljesen világos, hogy a kutya is csak akkor játszik veled, ha csont van a nyakadban.

" és mintha ezeket puffogtatná sorban"
nemhogy a babos káposztát puffogtatná a fennhordott orrod alá...

Szólj, mikor mész el az ablakom alatt: kihányok.... (bár úgyis hallom majd az elefántdübörgést).

mütyür 2013.11.12. 10:09:53

@Lord Papírsárkány: nem olyan rég volt tudományos értekezés arról, hogy az emberi agynak szüksége van hitre, így van kalibrálva :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.12. 10:11:37

@Lord Papírsárkány: Tudod, én soha nem hittem semmi ilyen megmagyarázhatatlanban. Aztán történtek dolgok, amik után azt mondtam, hogy tuti valaki mocskosul vigyáz rám meg azokra, akiket szeretek. Nem tudom megmondani, hogy mi és ki... nem is akarom. De véletlennek kicsit sok. Lehet, hogy van egy különbejáratú őrangyalom. :)

mütyür 2013.11.12. 10:12:31

@Namely: van egy olyan érzésem poszterinával kapcsolatban, hogy a jelenlegi randipartnerében direkt keresi a hibákat.

Papírsárkány 2013.11.12. 10:12:58

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Az emberi agynak van egy olyan szokása, hogy a hasznára váló véletleneket gyakrabban jegyzi meg, mint a kárára lévőket.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.12. 10:13:59

@mütyür: Milyen nyomorék már az, akinek ő kell? Mármint ez jön le nekem. Sírok, hogy nem kellek senkinek, de ha jön valaki, akinek igen, akkor tuti nyomi ízlése van.

Αphelion 2013.11.12. 10:14:00

@mütyür: "nem olyan rég volt tudományos értekezés arról, hogy az emberi agynak szüksége van hitre, így van kalibrálva :)"

Es mi tortenik ha nem kapja meg? :P

Sadist 2013.11.12. 10:14:32

@Lord Papírsárkány: Hívőkkel nem vitatkozunk racionális érveket és formális logikát használva, teljesen fölösleges :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.12. 10:15:13

@Lord Papírsárkány: lehetséges. Vagy pedig az arányok mások. A szerencsések sokkal nagyobb horderejűek, mint a szerencsétlenek.

mütyür 2013.11.12. 10:15:16

@Lord Papírsárkány: vallási hitre :) hogy van vmi nagyobb/érthetetlen/elérhetetlen :) most ez csak emlékezetből, viszonylag rég olvastam.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.12. 10:17:09

@Lord Papírsárkány: Miért, nem beszélgettünk már erről? Akár a homeopátia, akár a lélekvándorlás témákról? Ott elmondtad a véleményedet, szerintem nem kell megismételned. Ismerem. Nincs itt semmi összefüggés a fűnyíróval...

Milyen vs.? Felőlem te gondolhatod másképpen, engem az nem érdekel. Az már annál inkább, hogy a másik oldalról olyan véleményed van emellett, ami hogy is mondjam.... voltaképpen hülyének nézed, aki elfogadja, tapasztalta, hisz benne, mert szerinted bullshit. Miért nem lehet ezt (a másképpen gondolást) a másik minősítése nélkül megtenni?

Bármit írnék a hitről, vagy a lélekről szavanként cincálnád szét. Ezért nem is írok.

mütyür 2013.11.12. 10:17:23

@Szintet lépett (ex) Naiva.: ehgen, vmi ilyesmi ... nincs rendben önmagával, ez egyértelmű.

@Aphelion 2013: nem nagyon emlékszem már a tanulmányra :) de a tippem, hogy anarchiába torkollunk és megesszük egymást :DD

@Lord Papírsárkány: uhh, de rég ettem! majdnem jobb, mint az oreo :)))

Papírsárkány 2013.11.12. 10:17:29

@Sadist: hopsz, jogos :)

@Szintet lépett (ex) Naiva.: ha mások az arányok, az is a véletlen műve :)
de ez a klasszikus "nahát, pont Pistára gondoltam, és csörgött a telefon, ő hívott" eset, az ilyen megmarad, de a 200 másik, ahol nem Pista hívott, amikor rá gondoltál, kevésbé

@mütyür: maradok a keksznél :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.12. 10:18:19

@mütyür: Egyébként ez igaz szerintem. Ha hiszel valami feletted állóban, akkor mentesíteni tudod magad bizonyos dolgok alól. Néha jó lenni hinni, könnyebb lenne feldolgozni a veszteségeket.

Papírsárkány 2013.11.12. 10:18:35

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Milyen vs.?"
az, virágom-aranyom-tündérbogaram, hogy egyik mondatodban nekem tulajdonítod azt, amit a következőben te magad művelsz :)

Papírsárkány 2013.11.12. 10:19:56

@mütyür: bevallom férfiasan, egyszer ettem oreo-t, akkor se jött be...
(persze lehet, hogy a megkóstolton kívüli 299 féléből valamelyik ízlett volna)

@Szintet lépett (ex) Naiva.: " Ha hiszel valami feletted állóban, akkor mentesíteni tudod magad bizonyos dolgok alól."
Átfogalmazom: klassz, ha lehet tolni a felelősséget másra :)

plantingC4 2013.11.12. 10:21:16

A faszi bulvárszöveggel hódít, a csaj meg összejött vele. Ki a hunyó vajon ? :D
Aki szardumával hódít vagy akit szar dumával meghódítottak és most panaszkodik, hogy szar a dumája a hódítónak? :D:D:D

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.12. 10:21:28

@Lord Papírsárkány: Ennél sokkal komolyabbra gondoltam. Amikor fél méterrel hamarabb csúszik meg az autó, mert ha annyival hátrébb, akkor nagyon nagy baj lenne. És ez még csak az egyik volt. 4 év alatt elég sok véletlen, ami életeket mentett meg.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.12. 10:22:53

@Lord Papírsárkány: Pontosan erre gondoltam. Sokkal könnyebb azt mondani, hogy ez elrendeltetett, mint hogy elcsesztem, de nagyon.

Papírsárkány 2013.11.12. 10:23:27

@Szintet lépett (ex) Naiva.: A véletlen esemény "komolysága" lényegtelen, max. annyiban számít, hogy még jobban megjegyzed.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.12. 10:24:07

@Lord Papírsárkány: Mondom én, hogy nincs értelme veled erről beszélgetni. Volt olyan már, hogy másnak igazat adtál, vagy csak elfogadtad, hogy másképpen látja? (ez valóban költői kérdés volt!)

Ja bocs, nem idéztem! Az egész mondandódra válaszoltam.

pretty kitty 2013.11.12. 10:25:18

@Szintet lépett (ex) Naiva.: "Amikor fél méterrel hamarabb csúszik meg az autó, mert ha annyival hátrébb, akkor nagyon nagy baj lenne. És ez még csak az egyik volt. 4 év alatt elég sok véletlen, ami életeket mentett meg."

Oooo az a helyzet h vecelyeszen elc!! Celintem nem hinni kene plobalnod hanem kicit phidelmeszebben vezetni :PPPPPPP ;))))))))))))))

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.12. 10:25:41

@Lord Papírsárkány: Az tuti. De olyan jó hinni az őrangyalban. :)

Papírsárkány 2013.11.12. 10:25:52

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Azt hiszem ebben meg is lehet találni a legtöbb vallásos hit egyik alapvetését :)

mütyür 2013.11.12. 10:26:32

@Szintet lépett (ex) Naiva.: az már a vallási hisztéria félremagyarázása. a saját döntéseidért akkor is te vagy a felelős. az más, ha vki meghal és azt mondod, most jobb helyen van. ezzel meg aztán nem ártasz senkinek :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.12. 10:26:43

@little star: Hülye vagy, kicsi csillag! Pont te fogd be a csőröd, neked már meséltem. :D

Papírsárkány 2013.11.12. 10:26:47

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Nézd, amíg ez nem megy a racionális önmagadra vigyázás kárára, addig csak nyugodtan :)

Papírsárkány 2013.11.12. 10:28:31

@mütyür: hát pl. kereszténységnél ez semmiképp nem félremagyarázás

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.12. 10:29:50

@Lord Papírsárkány: @mütyür: A vallást meg a hitet ne keverjük össze. A vallás ráült az emberek azon igényére, hogy hinni akarnak valamiben. Ha valaki hisz, akkor templomok és papok nélkül is megteheti, és lehet, hogy nem lesz annyira elutasító sok minden iránt. Sok hívő embert ismerek, akik akkor is hittek, amikor ez nem volt divat, és olyanokat is, akik most az első sorban ülnek, pedig...

Sadist 2013.11.12. 10:31:20

@Szintet lépett (ex) Naiva.: És az az őrangyal a fizika törvényeit is meg tudja szegni, ha az univerzum szempontjából gyakorlatilag jelentéktelen életedről van szó? :D

mütyür 2013.11.12. 10:31:49

@Lord Papírsárkány: de. lécci ne keverd a vallást az egyházzal.

pretty kitty 2013.11.12. 10:33:17

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Ooooize moszt emlekeznem kene vmileee?? :OOO XDDDDDDDDD Pont en *nemfogombeeeeee!!!!!!* :PPPPPPPPPPPPP ;))))))))))))))

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.12. 10:34:00

@Sadist: Még szép. Egy rendes őrangyal mindenre képes. Cserébe vigyázok, hogy ne legyen túl sok dolga. :) Egyébként mi az, hogy jelentéktelen? Az univerzum középpontjával beszélgetsz! :DDD

Papírsárkány 2013.11.12. 10:34:18

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Te mit értesz hit alatt ebben a kontextusban?

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.12. 10:35:15

@little star: Szelektív a memóriád, de nem baj, így szeretünk. :D

@mütyür: Gondolatolvasást is vállalok. :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.12. 10:37:09

@Lord Papírsárkány: Vicces, hogy azt érzed én vagyok ilyen és nem te. És igeeeen, a mosoly :) :S

Papírsárkány 2013.11.12. 10:38:14

@mütyür: Jaj, ne már :(
Jézusra azért hivatkozhatok, ha keresztényekről van szó?
Akinek
a) a puszta léte azért szükséges, mert van egy tőled független mindenható, mindentudó, jóságos isten, aki bűnösnek ítélte az ükükükükükükükükük....ükükükükszüleidet azért, mert táplálkozási tanácsokat fogadott el egy kígyótól, ezért mindannyian bűnösek vagyunk függetlenül attól, mit teszünk, és
b) az egyetlen kitétele annak, hogy megváltson ettől a bűntől az, hogy higgy benne és szeresd őt jobban, mint minden mást a világon és hagyj el mindent érte (beleértve a családodat, stb)?

Totál úgy hangzik, mint egy koncepció, ahol az egyéni cselekedeteknek / döntéseknek (Jézus elfogadásán kívül) súlya van :)

Vagy most az jön, hogy "Jézusról szóló szövegeket is a gonosz egyház szerkesztette össze!"?

Papírsárkány 2013.11.12. 10:39:47

@Szintet lépett (ex) Naiva.: konkrétan milyen istenben való hitre?

@Bundabandi (Cookie Bunny): Hm, ha te mondod az én szövegemet, mi marad nekem? :)

@mütyür: bár igazából arra is kíváncsi lennék, hogyan lehet a vallást az egyház(ak)tól függetleníteni...

plantingC4 2013.11.12. 10:40:35

Amikor jön a HÉV és te ott állsz a síneken, akkor nem egy kibaszott őrangyal ment meg, hanem a sportmúlt, a ruganyos izomzat, a jó reflexek és gyors helyzetfelismerés. Hogy oldalra pillantva egy sín melletti kapcsolódobozról elrugaszkodva, máris a 3 méteres kerítésen vagy és nem a síneken, őrangyalnak maximum az a 2 barátod fog tartani téged, akiket a kerítés tetejéről te segítettél áthúzgálni, mert ők maguktól nem tudtak ekkorát ugrani...

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.12. 10:45:07

@Lord Papírsárkány: Az a helyzet, hogy sose voltam vallásos, és nem is tanulmányoztam a különböző vallások közötti hasonlóságot és különbséget. Sose hittem istenben (se kis i-vel se naggyal), de valamiben hiszek. Ne kérdezd, hogy miben, mert úgyse tudom megmondani. Talán tényleg az őrangyalban. És @plantingC4: ennyire még sose tettem próbára a hatékonyságát. :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.12. 10:46:06

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Várjál! A vallás nekem az Istenben való hit. Viszont maga a hit nem = csak a vallással. Hinni másban is lehet, nem csak Istenben (és itt nem egy másik "felsőbbrendű lényre" gondoltam).

plantingC4 2013.11.12. 10:48:02

@Szintet lépett (ex) Naiva.: A sportmúltamnak, valóban még nem tetted, de érdemes :DD::D

mütyür 2013.11.12. 10:48:41

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Kollégát kergetem az őrületbe, hogy folyton előbb mondom ki, amit ő akart épp mondani :)) vagy egyszerre mondjuk :) nagyonvicces :)))

@Lord Papírsárkány: miért, a Biblia nem összeállított vmi? igen érdekes részek lettek apokrifnak nyilvánítva :P

mütyür 2013.11.12. 10:49:36

@plantingC4: miért állsz a síneken, amikor jön a HÉV? hülye-e vagy? :D

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.12. 10:50:45

@Bundabandi (Cookie Bunny): Hát most megfogtál, mert igazán nem vagyok templomba járó, de ha van Isten, mert ebben még nem vagyok biztos, akkor nekem nem feltétlenül olyan, amilyennek néha innen-onnan hallom. A földi helytartók általában nem jönnek be. És nekem a vallás nagyon együtt jár az egyházzal.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.12. 10:52:20

@plantingC4: Ezt fejtsd ki légyszi részletesebben. :D

@mütyür: :DDD

Papírsárkány 2013.11.12. 10:52:22

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Najó és a monoteizmusodat honnan vetted pl?
Mert a világon létező hitek/vallások nagy része politeista volt/van...

@mütyür: hát hogy a viharba ne az lenne :)
az ószövetséget babilonban élő zsidók másolták az asszír, akkád, babiloni és sumer szövegekből, az újszövetséget meg a rómaiak válogatták össze úgy, ahogy van
felmerül a kérdés: mit tud(hat)sz a keresztény vallásról, ami nem ezekből a forrásokból származik?

pretty kitty 2013.11.12. 10:52:30

@plantingC4: Mic cpoltoltaaal?? ;)))))))))))

Sadist 2013.11.12. 10:52:56

@Bundabandi (Cookie Bunny): Jaj, kezdődik... Innen már csak egy lépés, hogy a természettudományos szemléletű embereket is lehívőzd, mert nem végeztek el saját maguk minden tudományos kísérletet Archimédesztől kezdve Newtonon át az LHC-ig, hanem csak elfogadják tényként, tehát hisznek bennük.

Papírsárkány 2013.11.12. 10:53:35

@Szintet lépett (ex) Naiva.: félek előtte ki kellene tennünk a 18-as karikát :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.12. 10:55:44

@Lord Papírsárkány: Akkor már csak annyit kérdezek, hogy mit sportolt? :D
Az előzőre: ki mondta, hogy csak az őrangyalban hiszek? Ott van pl a Halkirálynő is...

Hurri Kán 2013.11.12. 10:57:08

"Mielőtt rátérnék a saját problémámra, megosztanék pár gondolatot. 26 éves vagyok, nő, és pár éve már felébredtem abból az álomból, ami a nagy ő-nek nevezett fikció görcsös keresése közben szállt rám. Rájöttem, hogy túlértékeljük ezt az egészet, és keresés közben torzítottan látjuk magunkat és a valóságot."
Nincs több hozzáfűzni valóm. És még ez a picsa panaszkodik a bulvárszöveg miatt. Szálka-gerenda klasszik.

mütyür 2013.11.12. 10:57:21

@Szintet lépett (ex) Naiva.: tegnap kitalálta, hogy kicsit késleltetve mondjuk, ne teljesen egyszerre, mert így viccesen visszhangoznánk :)))

@Lord Papírsárkány: ezért vagyok szkeptikus. de ez nem jelenti azt, hogy annyira okosnak érezzem magam, hogy tagadjam isten (akármi) létezését. vagy van vagy nincs.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.12. 10:59:48

@Szintet lépett (ex) Naiva.: A vallás nekem is, de hit nem. A különböző vallások által megfogalmazott Istenben, vagy felsőbbrendű hatalomban nem hiszek. Bennem sokáig fogalmozódott (még most is), hogy miben is hiszek, pontosabban miben szeretnék hinni. A családunkban van pap is és a nagymamán nagyon vallásos volt, szóval én elég nagy nyomást kaptam, hogy az ő vallásukat folytassam. Volt is sértődés, mikor kifejtettem, hogy én nem hiszek abban, amiben ők. Tiszteletben tartom más hitét, de nem szeretem mikor meg akarnak győzni, hogy az az igazság, meg az a jó, amiben ők hisznek.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.12. 10:59:50

@mütyür: Na, ez a késleltetés is aranyos. Mihez képest? Erről most az jut eszembe, amikor egy osztállyal olyat játszunk, hogy elkezdünk számolni 1-től, úgy, hogy minden számot csak egy gyerek mondhat, ha egy számot ketten mondanak egyszerre, akkor kezdjük elölről. Nagyon tuti tud lenni. :D

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.12. 11:02:41

@Bundabandi (Cookie Bunny): A gyerekeim járnak hittanra, hisznek is benne. Templomba járni nem szeretnek, mert korán kell kelni. Ha táborról van szó, az bármikor jöhet. De... amikor a lelkész azt mondta, amikor a második gyerek is konfirmált, hogy most én jövök, akkor jót nevettem, és mondtam, hogy abból nem eszik. Hit nélkül mi értelme...

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.12. 11:03:50

@Sadist: Félreértettél. Esetleg olvass vissza, miről vitáztunk a Sárkánnyal. Pont hasonlóan gondolom, mint amit leírtál: "csak elfogadják tényként, tehát hisznek bennük".

Én azt írtam, hogy a vallás az számomra az Istenben való hitet jelenti. Nem vagyok vallásos amúgy. Hinni hiszek, de nem Istenben. Érted?

Papírsárkány 2013.11.12. 11:04:41

@mütyür: Ahhoz nem kell elég okosnak érezned magad, hogy tagadd a létezését a keresztények, muszlimok, zsidók istenének, tekintve, hogy az egész koncepció csak a korábbi politeisztikus vallások elcsökevényesedése és elkurvulása.
Azt kijelenteni én se szeretném, hogy nem létezhet valami univerzális akármi, ami nyomokban emlékeztethet minket egy isten-féleségre, de igazából... semmi jel nem utal rá és a jelenleg létező világhoz sincs rá semmi szükség.

Papírsárkány 2013.11.12. 11:10:30

@Szintet lépett (ex) Naiva.: a gyerekeidet miért indoktrináltatod, ha te nem hiszel? O.O

plantingC4 2013.11.12. 11:12:39

@mütyür: Onnan látszódott csak valami, amit meg akartunk nézni és annyira néztük, hogy arra figyeltünk már csak fel, hogy dudál és jön :D

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Hm, részletesen kifejtettem, miért érdemes próbára tenni a sportmúltam hatékonyságát, elkezdtem leírni, részletezni, aztán gondoltam kihagyom az obszcén részeket és ennyi maradt: mert !
:DD:D

@little star: futás, úszás, kis foci, kis kenuzás, távol- és magasugrás (igen az én "magasságommal" :D), ezekből versenyeztem, országos versenyeken toltam, és még milliónyi sport amit, csak úgy eccő-kéccő kipróbálgat a zember heccbül, tollas, tenisz, búvárkodás, ping-pong bármi jöhet, végül is mindent szeretek csinálni és most 34 évesen meg vettem bringát, hát most a bringázás a nagy ceji. :D

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.12. 11:12:56

@Lord Papírsárkány: Nem az én ötletem volt, van nekik apjuk is. Egyébként én úgy gondolom, hogyha menni akarnak, akkor menjenek, rosszat nem tanulnak. Eddig rossz emberekkel nem találkoztam ott, ahova ők szoktak menni. Egyik sincs kényszerítve semmire.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.12. 11:14:44

@plantingC4: Akkor Sárkánykának igaza volt. :DDDD Én is szoktam így indokolni, hogy "csak". Hatékony. :DDD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.12. 11:17:15

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Én is jártam hittanra. Fura volt ott úgy ülni, hogy szinte semmit sem hittem el abból, amit a pap mondott. A bérmálásig (vagy mi), el sem jutottam. Mondtam apámnak, hogy én nem szeretném ezt az egészet. Pedig asszem lehettem vagy 10 éves.

pretty kitty 2013.11.12. 11:17:58

@plantingC4: Wow, komoooly!!! :))))))))))))))))) Hat akkol jo blingazaszt!! :DDDDDDD

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.12. 11:19:58

@Bundabandi (Cookie Bunny): Pedig ilyenkor semmi értelme az egésznek. Én sose jártam, úgyhogy ahhoz tudom hasonlítani, amikor az unokahúgom férjhez ment. Nálunk pont előtte borult ki a bili. Elég skizofrén dolog volt hallgatni, hogy milyen nagyszerű dolog a házasság, miközben egy ronda kicsi ördög ott röhögött a fejemben.

mütyür 2013.11.12. 11:24:02

@Szintet lépett (ex) Naiva.: nem tudom, még finomítunk :D

@Lord Papírsárkány: én vmi öntudatára ébredt entitásra tudok gondolni max. ezt megint nehéz elmagyarázni. :o emberektől független vmi, ami nem foglalkozik velünk, meg semmilyen más élőlénnyel sem. ha bibliai istenről, régi isntenségekről beszélünk, akkor azok meg ufonauták :))))

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.12. 11:29:49

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Megértem. :( Nálam az volt a fura, hogy anyukám meghalt, mikor 8 éves voltam, a pap meg arról beszélt, hogy Isten magához szólítja az embereket ha meghalnak, mert szereti őket. Nekem ez nem állt össze sehogyan sem. Kicsi voltam, arra gondoltam, Istennek miért volna érdekében elvenni egy anyát? Mert szereti? Szóval akkor mondtam, hogy én ezeket nem akarom hallgatni, mert nem hiszem el.

plantingC4 2013.11.12. 11:35:03

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Igen, Sárkány sokszor jól értelmezi a dolgokat :D:D:D
A "csak" szócska elég jó jelen helyzetben, hatékony és diszkrét :D

@little star: Köszi, :D Tolnék még egy rakás különböző dolgot, de csomó pízbe kerülnek a felszerelések...Kiszámoltam, hogy sokkal jobban ki lehet jönni cigizéssel és kocsmázással :D, az egészséges-sportos élet k.drága tud lenni- néha arra gondolok, a zegészséges élet monnyon le, aggy ety cigit!:D

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.12. 11:36:34

@plantingC4: És ami a legjobb benne, nincs miért tovább vitázni. :D

pretty kitty 2013.11.12. 11:41:07

@plantingC4: Fuuuuh nejisz mondd en mosztanaba nezegetek snowboardokat, accem lecc mile jelkolteni ja zebpenzemeeeeet.......malmint ami ja pija meg haszonlok utan megmaladt!!! XDDDDDDDDDDD

Tesszek vedel: fc00.deviantart.net/fs70/f/2010/090/a/1/Marlboro___Hello_Kitty_Edition_by_lalikps.jpg ;)))))))))))))))))))))

plantingC4 2013.11.12. 12:06:26

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Így van :D Nem vitázni kell, hanem "csatázni" :D:D:D

@little star: Aú, ne is mondd, a snowboardot, azt én is néztem, mert saját nincs, kölcsönöztem eddig, de olyan jó lenne abból is saját, fúú akkorákat estem, évek óta nem voltam, de tisztán emlékszem rá, nagyon nagyokat zakóztam sokszor :D

Papírsárkány 2013.11.12. 12:07:27

@mütyür: "én vmi öntudatára ébredt entitásra tudok gondolni max. ezt megint nehéz elmagyarázni. :o emberektől független vmi, ami nem foglalkozik velünk, meg semmilyen más élőlénnyel sem."

Tehát tulajdonképpen emberi szempontból a létezése teljesen indifferens és jó eséllyel sose bizonyítható (mert gondolom nem csak, hogy nem foglalkozik velünk, de nem is mutogatja magát).

Mindenképpen fényévekre van a biblia/korán istenétől.

Papírsárkány 2013.11.12. 12:11:00

@Szintet lépett (ex) Naiva.: @plantingC4:
Ajánlom figyelmetekbe a klasszikus változatot:

"Annak három jól meghatározható oka is van.
Azért. Mert. Csak."

Papírsárkány 2013.11.12. 12:27:20

@mütyür: de hát mit tehet róla, ha egyszer elkapja a hév... :)

mütyür 2013.11.12. 12:30:41

@Lord Papírsárkány: majd imádkozunk a lelki üdvéért :))

Papírsárkány 2013.11.12. 12:35:54

@mütyür: és végre itt a magyarázat a problémádra :)

9gag.com/gag/aeNDw3j

:D

mütyür 2013.11.12. 12:47:28

@Lord Papírsárkány: jajjjj :DDD

még emlékszem arra az ősrégi német filmre, amiben a lányka bringán megy el, öregasszony meg nézi, aztán ránéz a nyeregre... :D

Diotima 2013.11.12. 12:48:57

Végre van férfi a láthatáron, végre jól megváltoztathatja a poszterin vagy mondjam saját kényére formálhatja? :D

Poszter beteg állat...

Papírsárkány 2013.11.12. 12:49:32

@mütyür: vajon azért hívják "macskaköves"-nek, mert a crazy cat lady-knek csak ez a mód marad az orgazmusra? :)

mütyür 2013.11.12. 12:51:32

@Lord Papírsárkány: lehet :) vajon mit jelenthet, hogy utálom a macskaköves utakat? :)))

Papírsárkány 2013.11.12. 12:52:07

@mütyür: azt, hogy frigid akarsz maradni :)

mütyür 2013.11.12. 12:53:37

@Namely: hahaha, az :D vicces kis film volt anno :)))

@Lord Papírsárkány: de miért vajon? :o

Nem királylány, csak nő 2013.11.12. 13:18:03

Hahó mindenki. Egy ideje olvasom a blogot és nem gondoltam, hogy valaha még én is ki akarom írni ide a bánatom... de olyan történt velem pár napja, hogy magam sem hiszem el. Szerintem még sokkhatás alatt vagyok. Lehet segítene ha kicsit kiírnám magamból és kívülállóktól kíméletlenül szembesülhetnék a valósággal. De nem akarom a csajok és pasikra beküldeni. Van -e rá igény, hogy itt elmeséljem?

plantingC4 2013.11.12. 13:23:48

@Nem királylány, csak nő: Szia, ha valóban készen állsz, hogy nem csak a történeted, hanem akár téged is darabokra szedjenek, akkor toljad bátran :D

Nem királylány, csak nő 2013.11.12. 13:26:11

@plantingC4: Na igen, ettől kicsit tartok. :)) De szeretném megérteni, mi történhetett...

Sadist 2013.11.12. 13:26:18

@Nem királylány, csak nő: Az igen, helybe jönnél a lófaszért? :D
Ha olyan sztori, amiben a kötelező alapmotívumok Father számára megvannak egy jól sikerült elemzéshez, részemről jöhet.

plantingC4 2013.11.12. 13:28:43

@Nem királylány, csak nő: Okés, majd tapintatosak leszünk, amennyire lehet...:D

mütyür 2013.11.12. 13:36:33

@Nem királylány, csak nő: csak a poszt után gyere kommentezni is, mert biztos sok kérdésünk lesz :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.12. 13:45:46

@mütyür: @Nem királylány, csak nő: Ha már kívánságműsor van ... Gyere este is, hogy én is tudjak véleményt mondani.

Nem királylány, csak nő 2013.11.12. 13:45:50

okés, írom. Nemsokára bedobom magam az oroszlánketrecbe ;)

plantingC4 2013.11.12. 13:51:11

@mütyür: :D
Igen, általában még több kérdés szokott felvetődni, tényleg úgy lenne jobb, ha maradna posztolás után is.

mütyür 2013.11.12. 14:04:56

@Nem királylány, csak nő: hajrá-hajrá, most már ne visszakozz! :))

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.12. 14:12:24

@Nem királylány, csak nő: Egyébként nem kell aggódni, azokkal, akik itt vannak, sokkal megértőbb mindenki. :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.12. 14:15:30

Milyen lelkes lett mindenki. :DDDD

mütyür 2013.11.12. 14:19:44

@Szintet lépett (ex) Naiva.: igen, ez izgi :)) végre hús-vér sztori :))

Nem királylány, csak nő 2013.11.12. 14:22:49

No összedobtam, Nyugodtan lehet kérdezni ha valami nem tiszta. 32 éves vagyok. Van egy 4 éves kisfiam, akit egyedül nevelek. Jó ideje nem volt már kapcsolatom, mert folyton olyanokba szaladtam, akiket zavart, hogy gyerekem van. Persze az elején nem, amikor még nagyon meg akartak kapni. Mindig később derült ki, hogy ez nekik probléma. Így egy időre elegem is lett, bezárkóztam picit, éltem az életem, neveltem a gyerekem, dolgoztam, tanultam. Elvoltam magamnak. Még azt is kijelenteném, hogy boldog voltam, mert nem vagyok kapcsolatfüggő. Persze én is vágyom társra, mint bárki más, de nem akartam erőltetni. Majd jön az.
És jött. Kicsivel több, mint egy hónapja. Futólag ismertem szórakozóhelyről, meg ismerősökön keresztül. Jó ideje fent volt már facebookon is az ismerőseim között. Régóta lájkolgatott, de csak mostanra jutottunk el oda, hogy beszédbe elegyedjünk és randira hívjon. Elkezdtünk találkozgatni, minden szép és jó volt. Ő amúgy egy idősebb pasas, 48 éves, elvált és van egy nagyobb lánya. Szerencsére így a gyerek téma neki nem volt riasztó. Sőt, elmondás szerint örült neki. Az egyetlen dolog, ami a kezdetektől furcsa volt, hogy ő nagyon hamar kimutatta az érzéseit. Nekem ez nem ment olyan gyorsan. Nem voltam én elutasító, kedves voltam és normális, csak egyszerűen óvatos. Ezt ő sokszor szóvá tette, hogy úgy érzi, hogy egy fal van körülöttem. Én úgy gondolom, hogy 1-2 hét után ez még bőven normális. Sőt, ez a normális. Ő viszont imádott. Rengeteget írt, hívott nap közben. Mindig kérdezte, hogy mikor láthat,küldte a szíveket, becézgetett, tervezett .stb. Mindig áradozott, hogy ő milyen régóta kinézett magának, mindig ilyen nőt akart, mennyire szép vagyok és a többi. És folyton téma volt az is, hogy attól fél, hogy elveszít, mert szerinte én bárkit megkaphatok, és láthatóan egy kemény csaj vagyok, aki jól érzi magát egyedül is, így ha valami nem tetszik, akkor simán lelépek. Annyira görcsösen meg akart felelni és el akart kápráztatni, pedig én sosem éreztettem vele, hogy oka lenne ettől félni vagy, hogy extra igényeim lennének. Én egyszerűen csak örültem, hogy végre valakinek fontos vagyok. Láttam én, hogy nagyon akarja, de nem gondoltam, hogy végül ez ekkora problémákat okoz benne. Én éreztettem vele, hogy jó nekem minden, és a falak is szépen dőlnek le, egyszerűen csak sokat csalódtam és nekem több idő kell bízni valakiben. Mikor megvolt az együtt töltött éjszakánk (kicsit beboroztunk és elég szenvedélyes és vad lett) utána is nagyon oda volt. Nem mondhatnám, hogy erre utazott, mert aztán másnap egyfolytában azt kérdezgette, hogy akkor ugye most már a barátnője vagyok. És alig várja, hogy együtt ide és oda menjünk. A következő programnál még egy facebook posztban is bejelölt, hogy itt és itt együtt vagyunk. Pedig állítólag ő ilyet korábban soha. A lányának is mesélt rólam, ami elmondása szerit szintén kivételes dolog. Szóval szépen kezdtem magam beleereszteni a rózsaszín ködbe.

Nem királylány, csak nő 2013.11.12. 14:24:45

És akkor olyan történt, amire nem számítottam. Felhívott kétségbeesve, hogy januári határidővel kirúgták a jól menő állásából, és nem tudja mi lesz. Persze egyből azt is felvetette, hogy nekem kell eldöntenem, hogy ő kell-e így nekem. Nem akartam hinni a fülemnek, hogy mondhat ilyen butaságot. Egész délután öntöttem belé a lelket, hogy minden rendben lesz, hiszek benne, de bármi történjen, én mellette állok. Éreztem, hogy nagy szüksége van rám, így aztán most már maximálisan kimutattam felé az érzéseimet. Ő pedig még ki is fejezte, hogy mennyire örül, hogy érzi, teljesen ledőltek a falak. A következő együttlétünkkor (ez volt a második és ez bizony már józan állapotban) viszont egyszerűen képtelen volt teljesíteni. Leizzadt, teljesen megfeszült és közölte, hogy mindez miattam van, mert annyira meg akar felelni. És mi lesz, ha megszeret és én elhagyom. Egyszerűen nem adtam rá okot, hogy így érezzen. Próbáltam akkor is megértő lenni, mondtam neki, hogy én is izgulok, ez normális. Kiment ivott két whiskyt és fél óra múlva már minden oké volt. Aztán eltelt még 2-3nap látszólag normálisan. Hívott, keresett, szívek, imádlak, minden, amit szokott. Csak az utolsó nap éreztem rajta, hogy valami nem oké. így leültünk beszélni, és olyanokat mondott, hogy ha pofán vágott volna, akkor se lepődök meg jobban. Hogy őt sajnos annyira kikészítette, hogy elveszítette a munkáját, hogy semmi sem érdekli és érzi, hogy tőlem is eltávolodott. És ezt érzi már napok óta. Pont mikor én megnyíltam és teljes erőmmel és szívemmel mellette álltam. Annyira szíven ütött, hogy eddig ez volt a baja, hogy én nem mutatom ki felé úgy az érzéseimet, mint ő, és hogy ilyet mondd, hogy eltávolodott, miközben meg ugyanúgy viselkedett velem, hogy egyszerűen csak felálltam és eljöttem. Hallgatni se bírtam. Másnap még rám írt és sajnálkozott, hogy tudja, hogy megbántott, meg nem ezt érdemeltem, de hát ez van. Aztán pár nap múlva megint beszéltünk. Mondta, hogy higgyem el, hogy nem csapott be, végig igaz volt, amiket mondott. Annyira akart, annyira meg akart felelni, olyan régóta rám vágyott és befeszült, tudja h mindent elrontott. Nagy sajnálkozó, meg síró fejeket tett be. Elmondta megint ezerszer, hogy milyen szép vagyok, hogy sokat nézi a képeimet, hogy a hajszálaimmal még tele a kanapé. Még ott vagyok vele… és hasonló szarságokat, de nem mondta ki, hogy mit akar velünk kapcsolatban. Egész nap ezen agyaltam, hogy talán megértőnek kéne lennem, mert tudom mekkora trauma ez a munka elveszítés, és végül rákérdeztem, hogy nem gondolja, hogy helyre kéne hozni a dolgot, ha ilyen sokat jelentettem neki? Na akkor jött a második arcon b…ás. Kategorikusan kijelentette, hogy nem, nem véletlenül mondta, amit mondott. Én meg értetlenkedtem, hogy egy munka miatt, hogy lehet ilyen butus, ez a legtöbb amit egy nő adhat hogy nem a pénzéért szereti vagy a menő munkájáért. Erre olyan övön aluli választ kaptam, hogy azóta is pislogok. Hogy van az úgy, hogy az ember nagyon-nagyon akar valamit és elképzeli. hogy ha megkapja, akkor az olyan lesz mintha mennyországban enne, és erre a valóség meg más lett. nem rossz de más, és csalódott picit. És ehhez jött még a trauma a meló miatt és itt tartunk. Fogalmam sincs mi okozott neki csalódást mikor folyamatosan csak áradozott, meg oda volt és vissza. Nem érek magamhoz.

Nem királylány, csak nő 2013.11.12. 14:27:25

bocsi a hibákért, de siettem...

mütyür 2013.11.12. 14:32:26

@Nem királylány, csak nő: hajjajjjj :// sztem egy kóroshazudozó, lelkirángató, lelkibeteg "emberkét" találtál meg. hadd ne mondjak rá csúnyábbat, sajna van tapasztalatom bbbbrrrrrrr ....

nagyon-nagyon sürgősen felejtsd el!

(btw azt sem hiszem el, hogy kirúgták. biztos vagy benne, hogy eddig volt munkája? nem véletlen hozzád akar dörgölőzni?)

Nem királylány, csak nő 2013.11.12. 14:35:32

@mütyür: Volt munkája ez biztos és nem keresett rosszul sem. Szerintem pont ez a baja, hogy be van szarva, hogy nem könnyen talál hasonlót.

mütyür 2013.11.12. 14:37:16

@Nem királylány, csak nő: okkéj. de ugye nem egy tiniről beszélünk, akit kirúgtak a 3hónapos próbaidő alatt és magába zuhan, hogy vissza kell költöznie anyucihoz? :)

érzelmileg zsarol téged.

mütyür 2013.11.12. 14:39:41

@Nem királylány, csak nő: mennyi ideje/ideig voltatok együtt?

Nem királylány, csak nő 2013.11.12. 14:40:52

@mütyür: ez összesen egy hónap volt... és kb egy hete rúgták ki, és nem azonnal, de pár napra rá teljesen megváltozott...

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.12. 14:43:05

@Nem királylány, csak nő: Húha... No, kérdezek. Mennyi idő után feküdtetek le?

Hurri Kán 2013.11.12. 14:43:26

@Nem királylány, csak nő:
Abból, amit leírtál, nekem alapvetően normális embernek tűnik. Szinte biztos, korábban is volt már pár csalódása, és az is nagyon rosszul érintette, hogy most kirúgták. Amíg ezt magában le nem rendezi, nem tudsz vele mit kezdeni, pontosabban segíteni neki. (De ez csak szigorúan az én okoskodásom, egyáltalán nem biztos, hogy így is van :) )

Nem királylány, csak nő 2013.11.12. 14:45:56

@Hurri Kán: Ez még én is megérteném...de pontosan tudja, hogy én milyen csalódásokon mentem keresztül, és elég övön aluli, hogy egy hónapig hiteget, hogy ő ezt mennyire komolyan gondolja, és mire elkezdek hinni és bízni.... meg, hogy ő csalódott, mert nem pont olyan mint megálmodta. Nem 5 éves kisgyerek :(

Namely 2013.11.12. 14:47:11

@Nem királylány, csak nő:
ha engem kérdezel, Stop-loss-t kapcsold be, és sürgősen szállj ki a pozícióból. Ez a fazon egy seggfej. Ha egy "menő" munka elvesztését, vagy bármi mást is rajtad éli ki, akkor, már ne is haragudj, nem is voltál a párja.
Pont ettől a párod valaki: kitart melletted, és te a támasza vagy, nem pedig a szemetese, köpőcsészéje.
;*

mütyür 2013.11.12. 14:49:29

@Namely: egyetértek. ez a libikóka:
- te vagy a mindenem!
- utállak! te vagy a hibás!
- nem úgy gondoltam, sajnálj lécci, olyan szar most nekem!
- de úgy gondoltam, te vagy a hibás! én szeretlek, te meg nem!

dzsízösz :S

Hurri Kán 2013.11.12. 14:49:37

@Nem királylány, csak nő:
Ez igaz. Sajnos simán el tudom képzelni, a munkája elvesztése miatt most úgy érzi, saját magának sem felel meg, így másnak sem fog tudni.

Nem királylány, csak nő 2013.11.12. 14:50:45

@Namely: én is így gondolom :( érthetetlen. És mindezt úgy képzeld el, hogy az egyik nap még így szívecske, úgy szívecske, gyere megyünk és megveszem a névnapi ajándékod. Másnap meg bocsi eltávolodtam. Hozzáteszem, ezt sokszor kinyilvánítottam felé, hogy engem nem kell étterembe hordani, meg moziba, meg ajándékokat venni..főleg ebben a helyzetben.

Nem királylány, csak nő 2013.11.12. 14:52:37

@mütyür: Hát igen kb ez volt. Imádlak, oda vagyok. Mindig ilyet akartam. Aztán bocs, de marhára nem érdekelsz, mert kirúgtak. Utána hiányzol, minden igaz volt...aztán meg bocsi, de csalódtam, mert nem olyan volt, mint amit megálmodtam. pfff :(

Nem királylány, csak nő 2013.11.12. 14:53:20

@Hurri Kán: Talán így van. Nem tudom eldönteni, hogy ennyire kishitű vagy ennyire átvágott. Komolyan nem tudom

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.12. 14:54:43

@Nem királylány, csak nő: @mütyür: Egyet kell értsek mütyürrel abban, hogy valószínű egy "kóroshazudozó, lelkirángató, lelkibeteg "emberkét" találtál meg". Már ez első bekezdés után mondtam magamban, hogy "íjjjjjj, ez rosszul kezdődik". Valamiért én nagyon távolságtartó vagyok az ilyen hirtelen szerelmesedő, szívecskéket dobáló, becéző férfiakkal. Le is szoktam őket állítani, még az elején. Én is ilyen "falemelő" típus vagyok, mert nagyon tudok sérülni, ha szerelmes leszek. Az ilyen típusú férfival nekem is rossz tapasztalataim vannak. Ha már akkor tervez mindenfélét, meg a fellegekben jár, mikor még nem is ismer igazán, akkor nem beléd szerelmes, hanem egy elképzelt valamibe/valakibe. És hát a végén ez nagyjából be is vallotta neked. Elmúlik a "varázs" és akkor már valóban téged lát, azzal meg nem tud mit kezdeni. Szerintem ez az ember nagyon nincs rendben önmagával. Én távol tartanám tőle magam, mert olyan lelki zsarolást tud az ilyen alkalmazni, hogy hűha. Nekem ez a véleményem a történetről. :)

Hurri Kán 2013.11.12. 14:54:59

@Nem királylány, csak nő:
Nekem az az érzésem, inkább az első. Amióta ez történt, beszéltetek?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.12. 14:56:45

@mütyür: "érzelmileg zsarol téged "

Yeppp! :)

Nem királylány, csak nő 2013.11.12. 15:01:20

@Hurri Kán: Tegnapelőtt vagy 3 órán át cseteltünk és akkor ment a nagy sajnálkozás, meg tudja, hogy elrontotta, meg nagyon akart,minden szinten meg akart felelni. Hiányzom, sokat gondol rám, nézegeti a képeimet...stb. Tegnap este kérdeztem rá, hogy nemm szeretné-e hogy helyrehozzuk és akkor jelentette ki, hogy nem és írta h, amit elképzelt, az nem teljesen olyan volt. Tudja, hogy a realitás más mint az álom, de picit csalódott és erre jött még a munka dolog is.

Nem királylány, csak nő 2013.11.12. 15:02:33

@Bundabandi (Cookie Bunny): basszameg, sajnos nagyon úgy tűnik, hogy ezt történt.... :((

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.12. 15:03:38

@mütyür: Ahogy olvastam, itt ment az agyamban a kisfilm. :) Tipikus minden, amit leírtál! Érzelmi libikóka, amiből ha benne van az ember, ráadásul befolyásolható és szerelmes, nagyon nehezen tud kiszállni.

Nem királylány, csak nő 2013.11.12. 15:05:21

@Bundabandi (Cookie Bunny): de amúgy az a fura, hogy múlt szerdán mondta ki először, hogy eltávolodott, előtte hétvégén meg mondta, hogy mielőtt hívott, egy órán át a képeimet nézegette és annyira büszke a gyönyörű barátnőjére... meg még sok sok ilyen apróság jött tőle, amikből nem az jött le, hogy ő el van távolodva. Ezért mondtam, hogy ha arcon b..ott volna, az se lepett volna meg jobban.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.12. 15:07:03

@Nem királylány, csak nő: Vannak tippjeim, de egyik se kellemes.
Egyik lehetőség, hogy annyira ráizgult, hogy nem ment neki a szex, ha részegen, az nem számít, és emiatt téged hibáztat igazán, sajnálja saját magát.
Másik: nem volt olyan jó a szex, mint gondolta, mint amennyire szerette volna, emiatt lépett.
Harmadik: nagyon hisztis, akkor viszont majd vissza akar jönni, ne hagyd.

mütyür 2013.11.12. 15:07:08

@Nem királylány, csak nő: vááááá :S a következő az lesz, hogy síri hangon felhív, hogy ő öngyilkos akart lenni... de persze te sem érted meg, mert nem is figyelsz rá meg blabla :/

Namely 2013.11.12. 15:09:16

@Nem királylány, csak nő:
A munkája elveszítése után amúgy (szerintem) nem kellene még a szíjat sem összehúzni, főként, ha, ahogy írtad, jól keresett, hiszen éppen akkor kellett volna ésszerűen költekezni. Úgy sejtem, hogy az anyagiakkal is ugyanolyan mértékletes volt, mint a küldözgetett szívekkel.

Mindegy, szerintem tök jó, hogy ez történt, mert még időben megtudtad, hogy ide illik Byron örök érvényű sora:
"Csak az fáj, hogy mit itt hagyok,
Mégy egy könnyet sem ér... "
:)

Nem királylány, csak nő 2013.11.12. 15:10:44

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Az elsőre azt mondta, hogy őrületesen jó volt. (mikor ittunk). A második nyilván más volt. Mindenki izgult. Felnőtt ember tudja, hogy ehhez össze kell csiszolódni és mindenkinek lazulni. Persze, hogy engem hibáztatott. Mondta is, hogy miattam van megfeszülve, mert annyira meg akar felelni. Még azt is megkérdezte, hogy nem lehet, hogy akikkel korábban nem jött össze a dolog, azok elmenekültek tőlem? Olyan szarul esett.

Nem királylány, csak nő 2013.11.12. 15:11:48

@mütyür: az meglepne...nagyon távolságtartó most.

Hurri Kán 2013.11.12. 15:12:20

@Nem királylány, csak nő:
Akkor meg a jó fene tudja :)
Egy biztos, én a helyedben most nem keresném, bármennyire is nehéz megállni.

Nem királylány, csak nő 2013.11.12. 15:12:54

@Namely: Azt mondta, hogy van félretett pénze, de nem azért tanult és dolgozott ennyit, hogy az életszínvonalát lejjebb adja... :S És ő igenis síelni és nyaralni fog menni!

Nem királylány, csak nő 2013.11.12. 15:14:13

@Hurri Kán: Oh nem fogom. Én már így is többet tettem, mint amit egyébként szoktam. Tényleg maximálisan megalázkodtam, de csak azért mert annyira úgy éreztem, hogy ő most tényleg ki van készülve. Erre mit kapok? Jól bemondta, hogy nem ütöttem meg az álmának a szintjét.. :S

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.12. 15:15:36

@Nem királylány, csak nő: Tipikus. Beléd rúgok, mert akkor nem én vagyok a hibás. Hülye, szemét állat, nehéz lesz, de hagyd a francba. Annyira jó volt, hogy most már tudod, hogy a falaid lebonthatók.

Hurri Kán 2013.11.12. 15:17:25

@Nem királylány, csak nő:
Ez esetbe ha más nem, annyi jó történt, elég gyorsan kiderült, nem vagytok egymáshoz valók. Tanultál belőle, elfelejted, idő, pálinka, stb., aztán tovább :)

Nem királylány, csak nő 2013.11.12. 15:18:51

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Amúgy most azon gondolkodom, hogy mekkora hülyeség, hogy várunk az első szex-szel, amíg jól megismerjük, nehogy kihasználjon. Holott simán meg tudja mindegyik játszani magát pár hétig. Addigra meg már kötődik az ember valamennyire. Főleg, hogy naponta többször üzent és minden este mikor nem találkoztunk, akkor egy órát minimum telefonáltunk. Le kell feküdni az első randin baszki és ha csak erre utazott, akkor mehet. Akkor még úgysem érez az ember semmit. Ha meg megmarad, akkor örülhetünk :DDDDDD
Jó, tudom, ez hülyeség. De már kínomban írom, mert nem hiszem el, hogy ennyire át lehet vágni.

Father Justice 2013.11.12. 15:18:56

Valóban minden klasszikus kellék adott egy kiadós elemzéshez, de haladjunk szépen sorjában, mert meglehetősen sűrű az anyag.

Kezdjük mindjárt itt: "..folyton olyanokba szaladtam, akiket zavart, hogy gyerekem van." Természetesen. Minden férfit zavar, ha egy másik férfi pár éves gyerekét kell pénzelnie és elviselnie (mert nevelni nem nevelheti, mint tudjuk). Azonban vannak olyan szintű férfiak, akik bevállalják ezt a kellemetlenséget az elfogadható szintű és ár/érték arányú sunáért cserébe, mert gyermektelen nőből nem kapnak elég magas szintűt állandóra. És természetesen vannak olyanok is, akik az alaphelyzetet jól ismerve eljátsszák, hogy összecuccolós nagykomolyban gondolkodnak, mert sok egyedülálló, fiatal anyuka levarrásához ez is elegendő.

A 48 éves fickóval kapcsolatban több szikár tényadatot kell észrevenni ahhoz, hogy összeálljon a teljes igazság.

Mivel neki már van gyereke, semmi nem ösztönzi újabb családalapításra. A "rutintól" függetlenül azonban még simán zavarhatta volna a mindennapokban egy 4 éves gyerek, főleg, ha nem tudott volna saját magára kvázi-nagypapaként tekinteni a konstrukcióban. (Például mert úgy érezte volna, hogy ezzel a fickósságán esik csorba a nő szemében.)

Én azt tartom a legvalószínűbbnek, hogy a férfi úgy látta: a nő gyerekkel együtt is magasabb értéket képvisel a húspiacon, mint ő, a masszív korkülönbségből eredően. Egy 48 éves férfinek - mindkét oldalon hasonló esztétikai szintet feltételezve - nagyon komoly pénzeket kell felmutatnia ahhoz, hogy érdemben rá tudjon mozdulni egy 32 éves, önfenntartó, gyermektelen nőre. Röviden, tömören: a 16 év korkülönbségért cserébe hajlandó lett volna pótapukát játszani. Úgy gondolta, ha ennek CSAK ez az ára, simán megéri.

Csakhogy mivel a nő "nehezen nyílt meg", automatikusan azt feltételezte, hogy igazából még a jobb fogást keresi, és vele kizárólag maradékelven jönne össze, a legvégén. Ezzel nyilvánvalóvá vált számára, hogy a piaci értékkülönbség áthidalásához neki nem elég bevállalni a gyereket, ahhoz zseton is kell. Na, ezt zúzta meg keményen a munkahelyének elvesztése, és innentől kezdve érthető a további viselkedése is.

(Más kérdés, hogy mennyire vehető komolyan egy olyan férfi, akinek 48 éves korára nincs annyi megtakarítása, hogy egy váratlan élethelyzet ne járjon szükségszerű, azonnali összezuhanással, de ebbe tér és idő hiányában most ne menjünk bele.)

Azért a nemkirálylány hozzáállásáról is sokat elárul ez a mondat: "..ez a legtöbb amit egy nő adhat hogy nem a pénzéért szereti vagy a menő munkájáért."

Le foglak lombozni: kurvára nem ez a legtöbb. Ez az abszolút alap.

A pénzéért még egyetlen férfit sem szerettek, legfeljebb magát a pénzt, ami sajnálatos módon valahogy mindig a férfihez tartozott. Amíg egy nő úgy gondolja, hogy azzal, hogy magát a férfit, és nem annak erőforrásait szereti, a maga részéről kapásból a maximumot nyújta, addig..

..inkább nem is fejtem ki bővebben, lezárom lényegretörőbben: Lófaszt, mama!

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.12. 15:22:01

@Nem királylány, csak nő: Tudod, az a helyzet, hogy most ezt kínodban írtad, de nagyon igazad van. Én, ha bejön a pasi, nem problémázok ilyenen, ha meg nem, akkor később se lesz jobb. Mondjuk ez én vagyok. Nem kell így gondolni.

Nem királylány, csak nő 2013.11.12. 15:23:35

@Master Of Reality: maradjunk annyiban, hogy rosszul fogalmaztam, vagy rosszul értelmezed. Nem vagyok anyagias. Annyit akartam ezzel mondani, hogy én önmagáért kedveltem/szerettem és nem a pénzéért.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.12. 15:23:53

@Nem királylány, csak nő: "egy órán át a képeimet nézegette és annyira büszke a gyönyörű barátnőjére"

Jaj... :S Szóval még az álomvilágában él. Nézegeti a képedet és elképzel veled dolgokat, csak a valóság más. Úgy gondolom az önbizalma nagyon kevés lehet és az, hogy egy számára ennyire jó nő szóba állt vele arra készteti, hogy meg akarjon felelni. Közben az is átfut az agyán, hogy mi van ha mégis kevés ő neked és elhagyod, ekkor borít és kihátrál. Majd néhány nap múlva újból győz a szerelem és akkor megkeres. Ha összejönnétek újra, számíthatsz egy idő után beteges féltékenysége, nyomozgatásra, birtoklási vágyra. Én így látom. Nem biztos, hogy igazam is van. :)

Nem királylány, csak nő 2013.11.12. 15:25:45

@Master Of Reality: A többihez is lesz majd hozzáfűznivalóm, de most sajnos el kell ugranom picit...

Father Justice 2013.11.12. 15:26:43

@Nem királylány, csak nő: "Ne aggódj, mama! Ha tényleg szereti Jencit a lány, akkor nem a budai villánkat fogja nézni... ami nincs." :)

@Bundabandi (Cookie Bunny): De, ezúttal kivételesen igazad van. Ilyen előzmények után nagy valószínűséggel bizarr hullámvasutazás lenne a folytatás.

mütyür 2013.11.12. 15:27:02

@Nem királylány, csak nő: mindenesetre - szerintem - ne kommunikálj vele többet. főleg ne mondj neki olyat, hogy próbáljuk újra meg ilyenek. annyira nem lehetett jó pasi :P:)

Nem királylány, csak nő 2013.11.12. 15:32:08

@mütyür: szerintem amúgy rendben van a külseje..én nem akartam elhinni, hogy 48 éves. Max 41-42nek néztem. Nagyon ad magára. Kondi, futás, szépségápolás...mindenben. A folyamatos félelmét nem értettem azzal kapcsolatban, hogy elveszít.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.12. 15:32:45

@Master Of Reality: Nocsak, nocsak! :D

@Nem királylány, csak nő: "Még azt is megkérdezte, hogy nem lehet, hogy akikkel korábban nem jött össze a dolog, azok elmenekültek tőlem? Olyan szarul esett. "

Az a baj, hogy amikor ezek elhangzanak, nem kapja fel rá az ember a fejét. Mert így utólag... mekkora genyóság már ilyet mondani? Neki nem állt fel, de igazából áttolja rád az egészet? :(

mütyür 2013.11.12. 15:33:21

@Bundabandi (Cookie Bunny): egyetértek :) totál beteg :S mindig megtalálják a lelkis/bizonytalan nőt, akit lehet jól rángatni :S

Αphelion 2013.11.12. 15:38:03

@Nem királylány, csak nő: Szerintem egyertelmu, hogy az *onbizalma* volt az ami hianyzott, ezert gondolta ugy hogy alig erdemel meg teged, ezert zugott beled ennyire, ezert izgult amikor jozanon probalkozott, es ezert felt folyamatosan hogy elveszit. Valami miatt azt gondolta hogy te nala sokkal jobb pasikkal szoktal rendszeresen randizgatni. (Nem lehet hogy megis ugy nezel ki mint egy igazi kiralylany?) ;)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.12. 15:38:11

@Nem királylány, csak nő: Máshol is meg akar felelni. Szerintem a melóhely elvesztése is ezért volt neki nagy sokk. Kudarc, amit nem tud feldolgozni. Odatette magát ott is (szerinte), beleadott mindent, mint ahogy nálad is... aztán ott sem úgy alakultak a dolgok, ahogy képzelte.

Papírsárkány 2013.11.12. 15:40:48

@Nem királylány, csak nő: Oké, akkor felírok egy doboz "elfelejt, kitöröl, letilt"-ot, vegyen be kettőt naponta.
Aztán ha elfogyott, jöhet a "Keresel mást", kúra-jelleggel.

Komolyra fordítva: sürgősen felejtsd el. Az egy dolog, ha kizökkenti az állásának elvesztése (ez mindenkit megviselhet), de 48 éves férfiként ne legyen már érzelmi tájfun.
(Az különben is a nők dolga, egy kapcsolatban nem jó két érzelmi-vezérelt ember :P :)

mütyür 2013.11.12. 15:41:14

@Lord Papírsárkány: de jó esetben csak PMS idején :D kolléga ilyenkor már figyel...hoz egy csomó édességet és tartja a tisztességes távolságot :DD

Papírsárkány 2013.11.12. 15:42:19

@Nem királylány, csak nő: "Le kell feküdni az első randin baszki és ha csak erre utazott, akkor mehet. Akkor még úgysem érez az ember semmit. Ha meg megmarad, akkor örülhetünk :DDDDDD"

Igazából egyáltalán nem hülyeség, képzeld, ha kiderül, hogy a szex nem jó együtt (lásd itt, alkohol nélkül) és mire rájössz, már késő, megjöttek az érzelmek...

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.12. 15:49:55

@Lord Papírsárkány: Ez jó! XD Tipikus!

@mütyür: :D Nálam ez az időszak, fokozott ölelési, bújási vággyal is társul. Az emberem már előre vigyorog, hogy "homonhelyzet van Nyuszikám?". :)

mütyür 2013.11.12. 15:54:20

@Bundabandi (Cookie Bunny): nálam ilyenkor öleléskérés után azonnal jön a bőghetnék, depibe zuhanás, utána random egyének torkának széttépése ... sorrend változhat :D

Nem királylány, csak nő 2013.11.12. 15:57:16

@Bundabandi (Cookie Bunny): Pontosan ez történt... én voltam a hibás, hogy ő annyira izgul, hogy nem állt fel. Pazar. Mondjuk miután lenyugodott, meg ivott, utána jó volt... persze nem annyira mint az első, de ilyen indítás után már én sem voltam laza. Amit egyszer utána meg is jegyzett. Mondom jó fej vagy bmeg, én nem ittam meg két whisky-t mint te.

Nem királylány, csak nő 2013.11.12. 15:59:35

@Aphelion 2013: Azt gondolom, hogy teljesen normális nő vagyok, normális elvárásokkal. :) Hogy külsőleg milyen vagyok...a fene tudja. Biztos van akinek szép, másnak meg nem. Senki se jön be mindenkinek! És ő sem egy szar pasi.

Nem királylány, csak nő 2013.11.12. 16:01:33

@Lord Papírsárkány: Én abszolút megértem amúgy, ha ettől összetört. De tényleg mellette álltam. Nem hiányzott, hogy belém rúgjon olyan mondatokkal, hogy ő most nem ugyanazt érzi, amit én. Meg nem olyan, mint megálmodta. Hát én se ezt álmodtam :S Hát nem lesz más, mint gyorsan elfelejteni! :)

Nem királylány, csak nő 2013.11.12. 16:03:09

@Lord Papírsárkány: Amúgy szerintem a szex rendben lett volna legközelebbre. Sok ember izgul az elején, aztán meg jó lesz.

Papírsárkány 2013.11.12. 16:05:32

@Nem királylány, csak nő: Mármint egy olyan emberrel, aki szerint te vagy a hibás, ha nem megy? :) Ja, totál.

Nem királylány, csak nő 2013.11.12. 16:17:38

@Master Of Reality: Na most tudok érdemben reagálni a hosszú elemzésre. Amúgy végig röhögtem, annyira sok az igazság tartalma...sajnos. Amúgy simán talált volna ő 32 éves gyermektelen nőt is. Volt is neki korábban 4 évig, de sajnos ott bukott meg a dolog, hogy tudod a gyermektelen nők előbb- utóbb gyereket akarnak. Ő meg bizony nem akar. Így gondolom kiokoskodta, hogy jobban jár egy nővel, akinek már van. Kölcsönös előnynek könyveltük el, mert már én sem akarok több gyereket. Mindenki elfogadja a másikét és pont. Persze egy pasi nagy lányát könnyebb, mint egy 4 évest, az tény. Amúgy pénzelnie senkinek nem kell az én gyerekem, hisz van apja (és anyja) csak nem élünk együtt. De amúgy ő kifejtette, hogy neki az sem probléma, hisz természetes, hogy egy anyához a gyerek is hozzá tartozik. Utólag belegondolva sokszor el akart kápráztatni a nagyvonalúságával, valószínűleg tényleg úgy érezte, hogy ezzel tudja magát nyerő helyzetben tartani, és ez lett oda, mikor felmondtak neki. Kár, hogy nem vette észre, hogy nekem ezekre nincs szükségem. Pedig jeleztem felé. Pl. sarkalatos pont volt a közelgő névnapom és szülinapom. Napokig azon kínlódott, hogy mondjam meg, mit vegyen nekem. Mondtam, hogy én nem az a lány vagyok, aki majd kiválasztja, hogy ezt és ezt vedd meg. Különben se csináljon nagy ügyet egy névnapból, főleg, hogy nemsokára megszűnik a munkája. Egy bonbon vagy virág és jól van. Nem tudom, mi lett volna a helyes magatartás a részemről.

Nem királylány, csak nő 2013.11.12. 16:20:23

@Lord Papírsárkány: olyan értelemben én, hogy annyira meg akar felelni nekem. De hát erről én mit tehetek :S

Papírsárkány 2013.11.12. 16:22:04

@Nem királylány, csak nő: Nem. Még olyan értelemben SEM, ezt nagyon gyorsan felejtsd el.

Nem királylány, csak nő 2013.11.12. 16:25:23

@Lord Papírsárkány: igazad van, de nyilván ez neki nagyon kínos volt. Valamivel meg kellett magyaráznia :S

Nem királylány, csak nő 2013.11.12. 16:30:36

@Master Of Reality: Azt kifelejtettem, hogy elmondása szerint van megtakarítása, de nem hajlandó a megszokott szintet lejjebb adni...

dr. gernika 2013.11.12. 17:17:35

@Nem királylány, csak nő: Hagyd a francba és nem azért, mert a kirúgás megzavarta, hanem mert tényleg ilyen az, aki már az elején, minden racionális indok nélkül ennyire hűdenagyonszerelmes lesz. Pontosan erre lehet számítani, nem beléd, hanem a szerelembe, a rád vetített ideáljába van belezúgva. Így naná, hogy csalódni fog előbb-utóbb.
Majd jön jobb. :)

Sadist 2013.11.12. 17:21:29

@Nem királylány, csak nő: "ez a legtöbb amit egy nő adhat hogy nem a pénzéért szereti vagy a menő munkájáért."

Ezt sajnos rosszul gondolod. Ez nem a legtöbb, hanem az alap kiindulóhelyzet, a számegyenes nullája.
Ugyanúgy nullán vagytok, ha a figyelméért, odaadásáért, romantikáért, rád fordított anyagiakért cserébe te is figyelmet, odaadást, romantikát, szexet, tiszta, vasalt ingget vagy bármi olyat adsz neki, ami számára fontos.
Legtöbbet akkor adsz, ha társaságban úrinő vagy, a konyhában szakács, az ágyban ribanc, és ezekért cserébe nem is vársz el semmit, de ezt a köznyelvben csak kihasználásnak hívják.

Father Justice 2013.11.12. 17:25:57

@Nem királylány, csak nő: Annak, hogy korábban évekig együtt volt egy harmincas, gyermektelen nővel is, csak akkor lenne jelentősége, ha tudnánk, hogy az a nő hozzád képest milyen szintet képviselt. (Ha esetleg nem túl régen olvasod ezt a blogot: egy nő szintje kizárólag a külsejétől függ.)

Egy szülni akaró, de még gyermektelen, harmincas nő csak egzisztenciális megfontolásból állapodik meg egy negyvenes, elvált, a szaporodás kötelező körét már a háta mögött tudó férfi mellett. Mivel egy ilyen férfi az előélete miatt nem tekinthető megbízhatónak (elvált), a korkülönbség pedig nagy (nem biztos, hogy élni fog, míg az eléri a 18-at), kizárólag anyagi megfontolások jöhettek számításba az elődödnél.

Namost ha a faszi a kezdet kezdetétől pontosan tudta, hogy ez a dörgés, magától értetődő volt a stratégiája: addig nyújtotta a rétestésztát, ameddig csak lehetett, aztán amikor a nő végül ultimátumot adott neki gyerekkérdésben, olajra lépett.

A kapcsolat ideje alatt viszont bőségesen villantott neki nyaralásokkal és síelésekkel egyaránt, ezzel megteremtve azt az illúziót, hogy a leendő utód sem fog majd hiányt szenvedni semmiben. Természetesen esze ágában sem volt még egy utódot kreálni egy percig sem.

A "van megtakarításom, de nem adok lejjebb a megszokott szintből" mentalitáson csak röhögni tudok. Akkor ne adjon belőle lejjebb, élje fel a megtakarítását a megszokott szint jegyében, aztán járjon hozzád kölcsönért kuncsorogni. Ha egy férfi 48 évesen ott tart agyilag, hogy tudja, magáról, hogy nem olyan munkája van, ami baromi fontos de baromi kevesen értenek hozzá (agysebész, chiptervező, stb.) és nem zavarja, hogy emiatt huzamosabb ideig munkanélküli maradhat, akkor nullázza le magát bátran.

Aki hülye, haljon meg a híd alatt - én nem fogom sajnálni, az biztos.

Father Justice 2013.11.12. 17:26:53

@Sadist: A legszikárabb igazság mindig az ilyen elszólásokból rajzolódik ki.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.11.12. 17:33:43

A fickó textbook szerint játszik. Valszeg azért, mert jobb már neki úgysem lesz. Így ki akarja maxolni a dolgot. :) Mindenesetre ez diszjunkt halmazt képez az őszinteséggel. :)

Nem királylány, csak nő 2013.11.12. 17:36:06

@Sadist: ezt már megbeszéltük, hogy rosszul fogalmaztam. A lényeg, h nem az számít, na.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.11.12. 17:37:37

@Nem királylány, csak nő:

Hát ehhez csak azt tudom hozzáfűzni, hogy ott kell hagyni az ilyet. Gerontofeeling.

Nem királylány, csak nő 2013.11.12. 17:40:03

@Master Of Reality: Ez kész.... tényleg röhögök :DDD szegény előd. Örülhet, hogy nem látja... hu vazze kezd kinyílni a szemem...

Nem királylány, csak nő 2013.11.12. 17:42:35

@Master Of Reality: @Sadist: nem volt semmiféle elszólás, nem minden lány a pénzre hajt...

Nem királylány, csak nő 2013.11.12. 17:46:54

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Tudod én már keveset érek a húspiacon, 30 felett gyerekkel, így nem válogathatok. sajnálom

Nem királylány, csak nő 2013.11.12. 17:49:18

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: nem, csak seggfej volt. Ilyet még akkor se mondok a nőnek, aki mellettem akar állni a bajban, hogy nem olyan volt, mint megálmodtam, ha igaz is. De így, hogy az utolsó pillanatig tepert és be volt feszülve, hogy megfeleljen, azért elég fura, hogy akkor mire föl volt úgy oda. Én nem teperek és feszülök be olyanért, aki nem is olyan hú de jó. :S

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.11.12. 17:50:47

@Nem királylány, csak nő:

Azért vannak olyan nők akik ennyire halmozottan hátrányos helyzetük ellenére értékesek :) Monica Bellucci pl.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.11.12. 17:54:06

@Nem királylány, csak nő:

Az a gáz, hogy projektál. Biztos egy önző seggarc, a saját kudarcáért mást hibáztat, ezt mégis mire vélje az ember? Biztos te vagy a hibás érte, mert már ugye az idő vasfoga a brét is megrágta, biztos nem ő a hibás :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.12. 17:56:17

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Az idő vasfoga... 48 évesen még nem kéne gondja legyen.

Nem királylány, csak nő 2013.11.12. 17:59:20

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: no igen....de én nem vagyok Monica Belucci... Sajnos :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.11.12. 18:00:55

@Szintet lépett (ex) Naiva.:

Egy olyan országban, ahol rendben van az egészségügy. No de nem ott él. :)

Father Justice 2013.11.12. 18:01:08

@Nem királylány, csak nő: Ha csak röhögni tudsz az ilyen típusú igazságokon, és 32 évesen kezd kinyílni a szemed, számodra már nincs sok remény. Az elszólás pedig nemcsak hogy ott van, de ez a magyarázat a faszi egyik fontos mondatára is. Te úgy látod, hogy mivel téged - a többi nővel ellentétben - nem a férfi anyagi helyzete érdekel, hanem ő maga, alapból überelted is az egész konkurenciát. Mivel szerinted ezzel kapásból a lehető legtöbbet nyújtod neki, nincs is további teendőd - örüljön, ha sunázhat.

Idővel valószínűleg ő is észrevette, hogy így gondolkodsz férfi-nő viszonylatban, ezért született meg a "csalódtam, mert nem pont olyan, mint megálmodtam" kijelentés. Bár a szintek alapján úgy látja, inkább te vagy válogatási helyzetben a húspiacon, egy idő után úgy érezte, jóval többet ad (vagy akar adni), mint amennyit kaphat.

A helyes magatartás részedről? Kötetlen csakszex egy 34 éves, jóvágású, független, gyermektelen férfivel. Egy olyannal, aki a nulladik perctől kezdve kíméletlenül őszinte veled, és kendőzetlenül közli, hogy nem akar sem gyereket, sem érzelmeket, sem összecuccolni, csak költséghatékonyan nagyokat dugni.

Abból biztosan nem születik poszt, de nem is történhet károsodás.

Nem királylány, csak nő 2013.11.12. 18:01:31

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: mondjuk én még mindig nem hiszem, hogy ezen akadt ki, hisz én nem akadtam ki rajta. Vagy ez akkora nagy dolog a pasiknak? Mondjuk ez pénteken történt, és elmondása szerint szombaton kezdett eltávoldni...

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.12. 18:03:55

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Ismertem 58 éveset, aki szintén itt él, és nem volt gondja.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.12. 18:08:25

@Nem királylány, csak nő: Ennyire nem ismered a pasikat? Igen, nagy dolog. legalábbis, akiket én ismerek, azoknál igen. Főleg úgy, hogy piával ment. Ez gyanús.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.11.12. 18:08:27

@Nem királylány, csak nő:

Azoknak a pasiknak nagy gond, akiknek a férfiasság csak ebben merül ki. Ha itt egyszer is "hibáznak" akkor onnantól nem férfiak (szerintük). Mert ugyan kivel nem fordult elő ilyen férfiként? Maximum a dupla Y kromoszómásoknál nem, de az sem garancia.

@Szintet lépett (ex) Naiva.:

Elhiszem, hogy valakit izgat az öregszag :) De én nem ítélem el a pervezeket! :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.11.12. 18:09:26

@Szintet lépett (ex) Naiva.:

Ebből is látszik, hogy nem szervi eredetű a baj. Valami fejben nem okés a csókánál.

Nem királylány, csak nő 2013.11.12. 18:10:27

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Ja, az eszembe se jutott, hogy félt, hogy esetleg ez újra megtörténik... Nem voltam még hasonló szituban, így nem tudom, hogy a pasik ezt hogy élik meg...

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.12. 18:12:48

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: @Nem királylány, csak nő: Nem lehet, hogy nagyon más típusú nőkre gerjed? Láttam már ilyet. Bozonyos megfontolásból, úgy gondolta, hogy jó lesz, aztán mégse jött össze neki.

Nem királylány, csak nő 2013.11.12. 18:15:54

@Szintet lépett (ex) Naiva.: erre nem tudok válaszolni... nem tudom milyen nőkre gerjed. Elmondása szerint én egy álom kategória vagyok/voltam neki. (nem értettem) Ez vagy igaz vagy nem, mint tudjuk..

JOKKA21 2013.11.12. 18:17:38

Hülye picsáknak hülye szöveg kell.

Nem királylány, csak nő 2013.11.12. 18:19:01

@JOKKA21: nem igényeltem ezt a szöveget. Ő mondta, én értetlenkedtem. Nem tartom magam álom nőnek

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.12. 18:20:10

@Nem királylány, csak nő: Te tényleg régóta olvasol minket???? És válaszolsz Jokkának??? *fejcsóvál

Father Justice 2013.11.12. 18:20:14

@Nem királylány, csak nő: Igaz. Értsd: 48 éves munkanélküliként az elérhető legjobb.

@JOKKA21: Ezt jól látod. :)

Father Justice 2013.11.12. 18:22:41

Jokka a bulvárszövegre reagált a címben, ilyen terjedelmes írásokat ő nem olvas el.

JOKKA21 2013.11.12. 18:23:10

@Nem királylány, csak nő: Egy se kurva, mind királylány.:D Milyen szöveg tetszik neked?Ha őszinték a férfiak az sem jó a nőknek.Örülök, hogy nem vagy beképzelt liba, aki főnyereménynek hiszi magát, majd biztos találsz magadnak egy férfit, aki nem bulvárszöveggel akar megszerezni.

@Master Of Reality: Köszönöm.:D

Hurri Kán 2013.11.12. 18:23:16

Hú, de bonyolult. Nem tudom én már ezt követni :)

Nem királylány, csak nő 2013.11.12. 18:24:16

@JOKKA21: a bulvárszöveges nem én vok bocsi...az nem az én történetem

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.12. 18:31:12

@Nem királylány, csak nő: Ez nem sajnos. Ilyen pasi mindenki beleszaladhat, csak azt kell elhinni, hogy ez nem azért van, mert te ezt érdemled. Tovább kell lépni, és megkeresni a következő idiótát, és a következőt... előre úgyse tudod, mit fogsz ki. A falakkal nagyon kell vigyázni, mert bekövesedhetnek, és már faltörő kos is kevés lesz a lebontáshoz. De hidd el, megtalálható a "királyfi" is.

JOKKA21 2013.11.12. 18:31:48

"hol vannak a rendes pasik?" Otthon, aki rendes azzal kibasznak a nők, a nők a bunkó, flegma, beképzelt, jóképű metroszexuális pávákat szeretik vagy a kigyúrt kopaszokat vagy a gazdagokat(itt mindegy, hogy milyen, hogy fiatal vagy öreg, hogy jóképű vagy nem jóképű).

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.12. 18:33:11

@JOKKA21: "bunkó, flegma," - tükörbe néztél? :DD

JOKKA21 2013.11.12. 18:37:53

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Ha bunkó lennék és flegma, akkor i love girls lenne a képemen, mert nem tudnám őket levakarni magamról.:D

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.12. 18:40:38

@JOKKA21: Vagy azért van hate, mert már unod, hogy nem tudod levakarni. :D

_Ω_ 2013.11.12. 18:41:27

@Nem királylány, csak nő: Látom ma Karácsony van a blogon, hála neked. :)

Sikerült visszaolvasni a kezdetéig. Nagyon már nincs mit hozzászólnom, csak megerősíthetek több véleményt: felejtsd el a fickót, nem stabil.

Egy férfi nem csak az ágybeli teljesítménytől lesz férfi, ez igaz. Viszont róla az eddig olvasottak alapján bennem olyan kép alakult ki, hogy szerinte két dologtól lesz az; ez az egyik, a másik pedig a munkája, a pénze. És erre királylányosan benyögi neked, hogy nem olyan volt a sárkány, mint amilyet szeretett volna, rózsaszín pikkelyekkel és feltöltőkártyával. Nos, az ő álomvilága szépen ráomlott, és közben rád dobálja ki a köveket a romok alól, ahogy próbálja magát kiásni. Ehhez csak gratulálni tudok neki, neked pedig azt javaslom, lépj kettőt jobbra, a kőhalom jól meglesz magában is, nem kellesz te oda alá.

_Ω_ 2013.11.12. 18:43:33

@JOKKA21: Innen olvasgass: igyjartunk.blog.hu/2013/11/12/a_pasi_bulvarszoveggel_hodit_160/fullcommentlist/1#c21004647
( Megsúgom, ma az lenne a menő, ha kivételesen a nem királylány királyfiáját ásnád el. :D )

Nem királylány, csak nő 2013.11.12. 18:54:25

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Igen, sajnos azon kattogtam, hogy mi a fenét rontottam el. Ezt kell helyre tenni, hogy nem én voltam :(

Nem királylány, csak nő 2013.11.12. 18:55:25

@JOKKA21: én ide a kommentekhez írtam be. görgess kicsit vissza...

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.12. 19:00:15

@Nem királylány, csak nő: Ez pedig a te melód, hogy el is hidd. Hogy agyilag mit tudsz, meg mit hiszel el, nem feltétlenül fedik egymást. De tudod, a leszarom-tablettának isteni hatása van, mellékhatások nélkül. :)

Nem királylány, csak nő 2013.11.12. 19:05:16

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Sajnos nem olyan egyszerű, de nagyon fogok igyekezni. :)

Nem királylány, csak nő 2013.11.12. 19:15:28

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Alapvetően nem az a bajom, hogy most vége szakadt ennek, hanem, hogy ez a sokadik csalódás. Kinek hihet az ember, ha csak azt látom magam körül, hogy ilyen kíméletlenül átgyalogol mindenki mindenkin... :S
Ezt nehéz feldolgozni, hogy újra tudatosult, hogy nem bízhatok senkiben. És akkor még értetlenkednek is a falak miatt... és pont aki a legjobban értetlenkedett, az rúgott belém, mikor már ledőlt a fal.

Hurri Kán 2013.11.12. 19:24:51

@Nem királylány, csak nő:
Leginkább magadnak és magadban hihetsz :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.12. 19:26:13

@Nem királylány, csak nő: Na, egy valamit el kell fogadnod. Sok bunkó van, mind férfi mind női szinten. De... nem csak ők vannak. Nem szabad túl nagy elvárásokkal nekiindulni semminek, próbáld meg jól érezni magad. Aztán ha lesz belőle komolyabb, akkor örülsz, ha nem, akkor se veszett semmi kárba. Nem szabad görcsölni, nem szabad, hogy a rossz tapasztalatok miatt saját magadra zárd az ajtót. Fiatal vagy még. Az idő nem az ellenséged, hisz szülni se akarsz, te mondtad. Ráérsz. Élvezd az életet, és ha ilyeneket találsz, mint ez a pasi is, akkor emeld szép magasra a lábadat, hogyha átlépsz rajta, ne botolj el. Sok minden tanulható, ez is. Ha úgy esik jól, tarts több pasit, ha úgy, próbáld ki a csak szex variációt. Ha ezek nem jönnek be, akkor úgy csináld, hogy neked jó legyen.

Nem királylány, csak nő 2013.11.12. 19:26:22

@Hurri Kán: asszem egyedül fogok megöregedni :S

Nem királylány, csak nő 2013.11.12. 19:30:32

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Tök jó, hogy írtam ide. Kezdem jobban érezni magam és tényleg sok választól még mosolyogni is tudok már egy picit :)

Hurri Kán 2013.11.12. 19:31:27

@Nem királylány, csak nő:
Hülyeség. Olyan ez, mint mikor egy különösen jól sikerült este után reggel azt mondod, soha az életben többet nem iszol. Aztán következő alkalommal mégis :)

Nem királylány, csak nő 2013.11.12. 19:32:13

@Hurri Kán: Csak ez picit tovább tart, mint egy macskajaj :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.12. 19:33:10

@Nem királylány, csak nő: Ugye hogy ugye. :) Az ember azt hiszi, hogy ez a luk annyira sötét, hogy mindenhol éjszaka van. Aztán kinéz, és látja, hogy csak elsötétítés van, aknamező szélén áll, aztán jön Jokka, és megmondja a frankót. :D

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.12. 19:58:49

@Nem királylány, csak nő: Neki még néha igaza is van. Bár ez a szintezés nekem néha sokkkkk. :)

Nem királylány, csak nő 2013.11.12. 20:15:15

@Szintet lépett (ex) Naiva.: most is sok igazság volt benne...nem volt vele semmi gond. Az meg, hogy hogyan minősít engem ismeretlenül, hidegen hagy :)

Hurri Kán 2013.11.12. 20:16:45

@Nem királylány, csak nő:
Az előfordul. No de nem véletlen a mondás, kutyaharapást szőrivel. Anno nekem bevált :)

Nem királylány, csak nő 2013.11.12. 20:21:00

@Hurri Kán: áh ilyenkor elmegy a kedvem :S Amúgy kérdeztem, hogy hétvégén ugye nem mentem el senkivel a buiból, mert még azért közel állok hozzá. Pfff. Nem drágám, rád várok, amíg kitalálod, mit akarsz..

Hurri Kán 2013.11.12. 20:22:46

@Nem királylány, csak nő:
Hát ha majd kitalálta, szól. Vagy nem. Addig meg haladjon a sor :)

Father Justice 2013.11.12. 20:25:11

@Nem királylány, csak nő: Sok igazság volt benne? Ez maga volt az Igazság.

Egyébként miért "aranyos" a felvázolt helyes magatartás?
Tabumentes őszinteség - a legtöbb, amit a férfi a nőnek adhat.

Nem királylány, csak nő 2013.11.12. 20:29:49

@Master Of Reality: Te az életben is ilyen bátor megmondó vagy, vagy csak itt? :)

Father Justice 2013.11.12. 20:43:10

@Nem királylány, csak nő: Az ilyen típusú megmondáshoz nem bátorság szükséges, hanem következetesség és kitartás. A nők általában nem szidalmazzák és bántalmazzák azokat a férfiakat, akik majomkodás, színjáték és szerelmi hazugságok helyett az elejétől kezdve nyílt lapokkal játszanak. Ennek "csak" annyi a következménye, hogy nagyjából tizedelik vele a saját esélyeiket. (Hacsak nem kőgazdagok. Azok gyakorlatilag bármelyik nővel szemben megengedhetik maguknak az őszinteség luxusát.) A dolog pozitív oldala viszont, hogy azok a "10-ből 1" milfek, akik kinőttek már a bohóckodásból, bőven megérdemlik a rájuk fordított időt, beleértve azt is, amíg megtalálja őket az ember.

Nem királylány, csak nő 2013.11.12. 21:11:14

@Master Of Reality: És ha jól értem, akkor egy milf másfajta kapcsolatra ne is számítson?

Father Justice 2013.11.12. 21:23:58

@Nem királylány, csak nő: Rosszul. Egy férfi értelemszerűen nemcsak azügyben őszinte, hogy kizárólag kötetlen csakszexet szeretne. Én mindössze a saját koncepciómat vázoltam fel.

Természetesen léteznek olyan független, korban passzoló, neurológiai tüneteket nem produkáló, felelősen gondolkodó férfiak is, akik őszintén bevallják azt is, ha komoly kapcsolatot szeretnének a milffel. Csak sajnálatos módon az utóbbi csoportba tartozó férfiak a milfnél nem szokták megütni a szintet..

Ettől kivételek még akadnak, ezért számítani is lehet bármire - csak érdemes közben a realitások talaján maradni, nehogy végül túl nagyot zuhanjon az ember.

Sadist 2013.11.13. 00:12:56

@Nem királylány, csak nő: Nem arról van szó, hogy a nők a pénzre hajtanak-e*, hanem hogy az emberek többsége képtelen azt feldolgozni, hogy a párkapcsolat is árucserék sorozata.
Normális esetben mindkét félnek van valamije, amire a másiknak szüksége van és ezt hajlandóak áruba bocsátani. Az a kijelentésed, hogy egy nő azzal adhat a legtöbbet, ha nem a férfi pénze érdekli, szimpla butaság. Ezzel ugyanis nem ad az ég világon semmit, pusztán azt jelenti ki, hogy a pénznek számára nincs csereértéke. Elhiszem, hogy neked nem számít, hogy a pasidnak mennyi pénze van, de ebből még nem tudtunk meg semmit arról, hogy te mit voltál/vagy hajlandó belerakni a kapcsolatba.

* Father régebben már taglalta, hogy mi a különbség az előfeltétel és a választási szempont között. Nem minden nőnél a pénz az elsődleges választási szempont, viszont meg merem kockáztatni, hogy mindegyiküknél előfeltétel, hogy a férfinek legalább annyi egzisztenciája legyen, hogy fenn tudja tartani magát és ne csak vegetáljon.

Nem királylány, csak nő 2013.11.13. 07:27:16

@Master Of Reality: Világos. Köszönöm. Én úgy éreztem, hogy ez abszolút esélyes, hogy működjön, de majd legközelebb figyelmesebb leszek.

Nem királylány, csak nő 2013.11.13. 07:42:17

@Sadist: Egyszerűen más szempontból közelítettük meg a kérdést. Mikor azt mondtam, hogy ez a legtöbb, amit adhat egy nő, hogy nem a pénzéért vagy a menő munkájáért szereti a férfit, hanem önmagáért, arra gondoltam, hogy adhatok bármit: lehetek egy szexistennő az ágyban, jó szakács, nézhetek ki jól, lehet sok pénzem ...stb.stb., ha a szívem és a szeretetem nem adom, akkor mit ér az egész? És fordítva is így gondolom. Vehet bármit, viheti ide-oda, lehet a legmenőbb melója,ha közben nem szeret.. A legértékesebb az ember szíve és a szeret, amit ad. De értem a ti megközelítéseteket is, hogy ez alap kéne, hogy legyen. Persze. De az a mai világban? Rohadtul nem :/ Láthatóan neki sem, mert kicsit sem értékelte, hogy megkapta.
És igen, fontos, hogy egy férfi fenn tudja tartani magát, és ne csak vegetáljon. De mindenki kerülhet szar helyzetbe átmenetileg. Aki ilyenkor elhagyja a párját a bajban...az milyen ember? Pont az érzéseim őszinteségéről biztosítottam, ő meg kidobott, de mellé még jól belém is rúgott. (hogy mégsem olyan volt ez az egész, mint álmaiban, meg eltávolodott- miközben az utolsó pillanatig látszólag igenis oda volt értem.)

Father Justice 2013.11.13. 08:34:10

@Nem királylány, csak nő: Valószínűleg azért dobott ki, mert nem akarta megvárni, míg te dobod ki őt.

Lehet, hogy nem tervezted a szakítást, de az elszólásai és a viselkedése alapján végig bizonyítani és kompenzálni akart, most viszont bevétel híján nem tud. Gondolom, el tudod képzelni, egy ilyen típusú férfinek mekkora arculcsapás, ha egy nő hamar kiadja az útját.

Ráadásul azzal, hogy lelépett, tesztelheti, valóban kell-e neked zseton nélkül is. A nőknek egyébként is izgalmasabb az a férfi, aki után kaparni kell, ezt 48 évesen már jól tudja. Az álomvilággal kapcsolatos megjegyzésével pedig azt a forgatókönyvet optimalizálta, amiben valóban összejöttök újra. Konkrétan: ha folyamatosan azt sugallja, hogy nem adsz neki eleget, akkor idővel nem is várhatsz már túl sokat a - vélt vagy valós - kevésért cserébe, és ő sem érez késztetést, hogy folyamatosan odategye magát (akár anyagilag, akár más téren).

Ilyen értelemben ügyesen keveri a lapokat a fickó.

Nem királylány, csak nő 2013.11.13. 08:53:06

@Master Of Reality: amúgy logikusan végiggondolva tényleg...de képtelen vagyok elhinni, hogy ezt valaki tudatosan így nyomja....

JOKKA21 2013.11.13. 11:59:42

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Szerencsére nincs ilyen gondom, lehet megérzik, hogy utálom őket és nem közelednek.:D

@_Ω_: Köszönöm!

@Nem királylány, csak nő: Mindjárt megnézem azt a történetet.:)

JOKKA21 2013.11.13. 12:18:08

@Nem királylány, csak nő: Lehet találta forma egy fiatalabb csajt.Ha jól keresett biztos kapott 20-25 éves ribiket.Legközelebb korodbeli kant keress(és ne a legjóképűbb, legmenőbb, legizmosabb és leggazdagabb kategóriából, mert ők bárkit megdughatnak és koppanás lesz a vége).Szerintem ez a 48 éves forma talált egy másik csajt vagy szar volt neki, hogy nem tud neked anyagi biztonságot nyújtani(ha tényleg szép vagy kapsz nála jobbat gondolta) és így épített le.Szívecske küldést hanyagolja azt üzenem neki.:D

Nem királylány, csak nő 2013.11.13. 12:33:13

@JOKKA21: Azért kerestem idősebbet, hogy ne nyaggassanak újabb gyerekszüléssel (volt ilyen...nem zavarja,hogy van nekem, de minél előbb akar egy közöset is), meg mert akinek nincs, az sajnos nagyon nehezen érti meg, mit jelent gyereket nevelni (teljesen érthető). Egy érett pasit akartam, aki tudja, mit jelent szülőnek lenni. No mindegy :)

JOKKA21 2013.11.13. 12:39:29

@Nem királylány, csak nő:Örülök, hogy nem a nemiszerveddel gondolkozol és a gyereked érdekeit nézed.:)

Nem királylány, csak nő 2013.11.13. 12:45:15

@JOKKA21: Abszolút ő az első. De akinek nincs, az ezt nem érti meg. Nem hibáztatom őket. De volt olyan pasi, akinek 5x kellett elmagyaráznom, hogy miért nem megyek el az esti buliba, ha a 3 éves gyerekem lázas. Ő csak azt tudta hajtogatni, hogy biztos van valaki, aki tud rá vigyázni. És még sorolhatnám a hasonló szitukat. Na neee, erre nincs szükségem :)

Father Justice 2013.11.13. 13:22:04

@Nem királylány, csak nő: A gyermektelen mezőnyből csak egy Dezsőke-kaliberű férfitől várhatod el, hogy csont nélkül benyelje, hogy a gyereked még vagy 14 évig ötvenszer fontosabb lesz az életedben, mint ő. Kivéve, ha vadászbombázó vagy (10/10), mert akkor az átlagos szintűek között is válogathatsz.

Sadist 2013.11.13. 14:53:15

@Nem királylány, csak nő: Az ilyen szintű éleslátás és két lábbal a földön járás nagyon becsülendő.

Nem királylány, csak nő 2013.11.13. 16:09:36

@Sadist: ja, csak akit kéne, azt sosem becsülik meg, mint tudjuk... :)

Joe69 2013.11.15. 23:37:39

@Master Of Reality: nagymester vagy, mester !Csak annyit még: nekem is voltak ilyen kategóriájú gyerekes nőim. Jelzem, alap volt nekem hogy a gyerekkel össze kell haverkodni, az a tartozéka és kész, ennyit be kell vállalni a dologért. Ehhez képest az egyik pont azzal jött, mint a posterina, hogy túl gyorsan és túl nagy elvárásokkal kezdek, a másik meg azzal,hogy nem igyekszem (ígérek neki) eléggé. Amúgy kb. ugyanolyan voltam mindegyikkel.De alapból mindkettőben bennevolt a generikus férfigyűlölet, nyilván azért, mert aki felcsinálta öket, ott is hagyta utána. Mintha nekem ehhez bármi közöm lett volna. Elmennek ezek a jó édes...nem fogok megszakadni a sajnálattól.

Nem királylány, csak nő 2013.11.18. 15:01:05

@Joe69: Bennem semmiféle férfigyűlölet nincs, csak óvatosság. Nekem azzal sem volt bajom, hogy ő ilyen lelkes az elején. Engem nem zavart. Sőt. Egyszerűen csak lassabb tempóban tudtam viszonozni és kimutatni az érzéseimet. Ez viszont őt zavarta. Ez van...

alebzsaflab 2013.11.18. 21:35:51

@Nem királylány, csak nő: Shit happens, ahogy a művelt francia mondaná. Ahogy múlik az idő, úgy tud az ember egyre jobban röhögni a korábbi önmagán. :)

alebzsaflab 2013.11.19. 19:47:33

@Nem királylány, csak nő: Sose bánd. Ahogy az apám unokaöccsének az unokabátyjának a régi szobatársa mondta: Jobb egyedül, mint egy rossz kapcsolatban. :)

Nem királylány, csak nő 2013.11.19. 19:51:16

@alebzsaflab: oh tudom...ezért vagyok ezer éve egyedül :S Tök kiábrándító, amikor körbenézek és egy csomó embert látok együtt, de csak gyötrődnek egymás mellett... Osztán most azt hittem, hogy végre ez de jó lesz. De benéztem..
süti beállítások módosítása