HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2013/11/13/hogyan_rugasd_ki_magad_a_pasiddal

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr375630200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mütyür 2013.11.13. 07:39:46

"Végül, ha sikerül komoly, és áldozatos munkával elérned, hogy elege legyen belőled, és szakít, minden szálat szakíts el te is, nehogy meggondolja magát!!!"

csak kiderült a lényeg :D a csaj a halálba idegelt, de visszafogadtad volna ... aranyos :D

Nem királylány, csak nő 2013.11.13. 07:48:52

@mütyür: Amúgy meg épp tegnap beszéltük meg, hogy az se jó ha magabiztos, és boldog független nő vagy, aki nem féltékeny, nem hisztizik, nincs önértékelési zavara, mert ettől viszont a faszinak lesz az. Hurrá! :)

mütyür 2013.11.13. 07:54:15

@Nem királylány, csak nő: az a baj, hogy friss a sértettség a poszterben. ilyen és ehhez hasonló jelenetek bárkivel megeshetnek egy kapcsolatban. azért nem hiszem, hogy poszternek a nője csak így tudott viselkedni. (mert ha igen, miért akadt ki pl. azon, hogy a nő törölte mindenhonnan?)

Bölcs Jaroszláv 2013.11.13. 08:07:57

Gyenge leírása a "hogyan veszítsünk el egy pasit 10 nap alatt " c. film zanzásított tartalmának. Kár volt elolvasni.

Nem királylány, csak nő 2013.11.13. 08:12:57

@mütyür: Amúgy ez miért gáz sok ember szemében ha törlöd az exed? Mert hogy állítólag az gyerekes... Sztem meg kva hosszúra el tudja húzni a szakítás feldogozását, hogy folyton a képedbe van, hogy az ex épp kivel mit csinál...stb. De hát vannak akik szeretnek szenvedni... :)

mütyür 2013.11.13. 08:14:24

@Nem királylány, csak nő: látod, leírta, miért zavarta: így ha a poszter újra is akarta kezdeni, így nehezebb :P

Papírsárkány 2013.11.13. 08:17:11

@Nem királylány, csak nő: Azért, mert
- hülyék
- próbálják tartani a "maradjunk barátok" látszatot
- képtelenek elengedni dolgokat
- hülyék

én az első és az utolsó változatra tippelek...
:-)

Nem királylány, csak nő 2013.11.13. 08:25:16

@mütyür: @Lord Papírsárkány: mondjuk még én sem töröltem :O de csak azért mert mikor legelőször mondta, hogy eltávolodott..blabla, akkor azzal indítottam. Aztán jött a hiányzom, de rossz így és tudja, hogy elrontotta szakasz, és akkor voltam olyan hülye, hogy megsajnáltam, és azt hittem, hogy elhamarkodtam ezt a dolgot, és így újra ismerősök lettünk. No ezek után inkább hagyom egyelőre a francba, mert az tényleg gáz, mikor két naponta törlöd-visszaveszed. Inkább most hanyagolom a facét. Van dolgom úgyis bőven. Nem is baj, ha inkább tanulok. :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.11.13. 08:27:33

Kimaradt a folyamatos felügyelet, levéltitoksértés. A facebook, mail üzenetek állandó kontrollja, ellenőrzése. Mindenről mindent tudni akarás (amúgy leszarás). :)

mütyür 2013.11.13. 08:27:47

@Nem királylány, csak nő: nem kell törölnöd, csak blocklistre teszed. ő észre sem veszi, te meg boldogan élsz a bejegyzései nélkül...

Papírsárkány 2013.11.13. 08:27:59

@Nem királylány, csak nő: ...
Szóval már keresed a kifogásokat és racionalizálod, hogy igazából csak azért nem törlöd, mert hú, milyen ciki lenne megint. Még véletlenül se fogsz ránézni se... legalább egy hétig! :)
(sőt, talán *gasp* egy hónapig)
aztán majd nézegeted a barátnőjét, esetleg like-olod is valamijét, akkor aztán leírja majd, hogy mennyire hiányzol neki, és...

Töröld a picsába irtó gyorsan, és blokkold is, a rend kedvéért.

Bölcs Jaroszláv 2013.11.13. 08:30:10

@Nem királylány, csak nő: "akkor voltam olyan hülye" Majdnem mindent értek, csak azt nem, hogy miért írsz múlt időben.
:DDD

Bölcs Jaroszláv 2013.11.13. 08:30:49

@Lord Papírsárkány: Nem racionalizál: magyarázkodik. Az nem ugyanaz!
:)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.11.13. 08:31:42

@mütyür:

Az neki is ugyanolyan rossz. A szex megvonás csak akkor működik "jól" ha a nőnek van másik pasija, akitől megkapja amit akar, így az aktuális sanyargatnivaló meg szenvedhet. (amíg nem szerez be ő is valami Arankát).

Papírsárkány 2013.11.13. 08:33:23

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: @mütyür: akkor esetleg "húzódozós/fintorgós" szex, minden egyes alkalommal eljátszva, hogy ő igazából nem is szereti, csak a pasi kedvéért áldozza fel magát? :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.11.13. 08:33:24

@Nem királylány, csak nő:

Letiltani az öregszagú aggastyánt. Ez a legjobb amit tehetsz. Túl sok szabadideje lesz most, nem fogja kihagyni hogy ne basztasson. :)

Bölcs Jaroszláv 2013.11.13. 08:43:58

@mütyür: Nem röhög, hanem kv-t főz!
:D

"Zsu" (törölt) 2013.11.13. 08:45:18

Jajjj istenem Dezsőke, te olyan k... okos vagy.

pretty kitty 2013.11.13. 08:49:10

LOL naonnyo kisz posztocka, biglaaaaajk!!!!!!!!!!! ^.^ :DDDDDDDDDD

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.11.13. 08:49:28

@"Zsu":

Szerintem nem mondott hülyeségeket. Életem során mindegyik típust kitapasztaltam amit leírt. :)

@Lord Papírsárkány:

Az se rossz! :) Bár egy ilyet basszon az ipari áram. Ha észrevennék ilyet, inkább maradnék a saját kezű megoldásnál. Ennél még az is jobb. :)

Szöszi 28 2013.11.13. 08:53:04

Lássuk be, akármennyire is egy antialfahím ez a fazon, sok mindenben igaza van. Szerintem minden nő magára ismert, de ha magára nem is, a környezetében élő barátnőjére, húgára, nővérére. Mindenki találkozott ezekkel a jelenségekkel, létező dolgok, nem kitalált faszságokat szedegetett össze poszter. A szerencsésebbek nem úgy végzik, mint a posztbéli hárpia és ismétlik ezt minden kapcsolatukban, hanem tanulnak belőle és nem teszik többet :)

Papírsárkány 2013.11.13. 08:54:07

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: nyilván, de ez igaz a posztban lévő többi hülyeségre is :)

@Szöszi 26: nem félsz, hogy ezért a kollektív beismerésért meglincselnek? :D

Nem királylány, csak nő 2013.11.13. 08:54:26

@mütyür: igen, de a barom lájkolgatta a képeimet a szakítás után is....:S

Szöszi 28 2013.11.13. 08:55:23

@Lord Papírsárkány: Nem :) Mert mindenki tudja, hogy igazam van :D (Mint mindig, természetesen)

hostess 2013.11.13. 08:55:41

@Lord Papírsárkány: Neked volt már ilyen?! Lehet, hogy nem is megjátszás volt az a fintorgás... Nem hiszem ennyire beteg lenne.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.11.13. 08:57:03

@Szöszi 26:

Mondjuk kimaradt a totális kontroll a másik felett, teszem azt a levelezésében, telefonjában, facebookjában való kurkászás, és akár évekkel ezelőtti (barátok közti levelezés) elolvasása után jól felelősségrevonás! :) Ez a leggusztustalanabb, legokádékabb dolog ami csak lehet. Aztán jön az exek letiltásának követelése, tök mindegy, hogy milyen a kapcsolat, lehet nincs is, de akkoris! VERBOTEN!

Easyke (törölt) 2013.11.13. 08:57:13

Ahmmm, érdekes poszt. Nálunk ma tojásrántotta lesz reggelire.

mütyür 2013.11.13. 08:57:23

@Nem királylány, csak nő: ha blockon van, nem látod a lájkolgatását (asszem)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.11.13. 08:58:31

@mütyür:

Konkrétan semmit sem látsz belőle, ahogy ő sem belőled. :)

Szöszi 28 2013.11.13. 09:00:52

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Hát igen. A magánszféra megsértése nálam súlyos vétség. Mert beleolvas a dolgaimba pl. azzal nem CSAK az én dolgaimba néz bele, hanem a húgaimmal, barátaimmal folytatott levelezés közben az Ő magándolgaikba is.

Papírsárkány 2013.11.13. 09:01:06

@Szöszi 26: Ja oké :)

@hostess: Nem volt :) A posztban szereplő többi dolgot is inkább más(ok)nál láttam, szerencsére :)

@Nem királylány, csak nő: Jóhogy.

Papírsárkány 2013.11.13. 09:02:08

@Szöszi 26: mondjuk az ilyen embert pont nem fogja érdekelni, ha már az se érdekli, hogy a te magánszférádat sérti :)

Szöszi 28 2013.11.13. 09:03:12

@Lord Papírsárkány: No ugye? Hogy, ha nem is a saját kapcsolatodban élted meg (szerencsére), a barátok körében csak tapasztaltad ezt a nőtípust. Szerencsésebb esetben csak 1-1 dolgot, rosszabb esetben az összes említett, idegesítő tulajdonságot ömlesztve :)

Papírsárkány 2013.11.13. 09:04:14

@Szöszi 26: Mi az, hogy "no ugye" ? :)
Nem a leírtakat vontam kétségbe előbb sem, csak azt kérdeztem, nem félsz-e, hogy a többi nő bánt most, hogy beismerted az igazságot :)

"Zsu" (törölt) 2013.11.13. 09:04:39

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Mert a te személyiséged sikít azért, hogy valaki terror alatt tartsa. :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.11.13. 09:10:16

@"Zsu":

Lehet, hogy így tűnik,és poénból rájátszok erre, de én speciel nem tűrném el, hogy beleolvasgasson mindenembe, hiába szeretem,meg ő is engem. Nem mintha lenne mibe, meg a telefonomban sincs semmi "izgi", de a tény tény marad: NEM BASZTATJUK A MÁSIK CUCCÁT! Kurvára semmi köze hozzá.

leonito77 2013.11.13. 09:11:01

Sziasztok!

Valaki felvilágosítana, hogy ennek a posztnak mi volt az értelme? A saját drága időm elrablásán kívül, amit az olvasásával töltöttem.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.11.13. 09:12:06

@leonito77:

Kevésbé tapasztalt játékosoknak egy kis manual a retardált és irányításmániás nőkről.

Szöszi 28 2013.11.13. 09:15:07

@Lord Papírsárkány: Ha megtudnám, hogy a kedves párom turkál a cuccaimban, olyan extralevelezéseket kapna ajándékba, hogy a haja égnek állna tőle :D Az olvasgathatná, amiben kamuból azt ecsetelem, hogy olyan kicsi pöccsel, mint az övé egyszerűen nem lehet mit kezdeni, vagy ilyesmiket :D Amúgy roppant egyszerű a dolog. Ha megtudja a másik, hogy turkálnak a magándolgaiba, törölni kell mindent a picsába, hogy ne legyen mibe belekontárkodni. Ennyi :D

Papírsárkány 2013.11.13. 09:18:23

@Szöszi 26: á, az első változat jobb szerintem :)

mütyür 2013.11.13. 09:19:32

@Szöszi 26: tehát ha a másik turkál és te rájössz, az a megoldás, hogy TE törlöd a SAJÁT privát dolgaidat? ne már :/

Papírsárkány 2013.11.13. 09:20:08

@mütyür: aú aú aú
jó, valszeg szerencsétlennek nem jutott jobb :)

Hurri Kán 2013.11.13. 09:20:10

Posztolót orvos mikor látta? Vagy mikor látott utoljára faszt? Nem, nem fényképen :D

Szöszi 28 2013.11.13. 09:21:15

@mütyür: Nem tudok jobbat elképzelni, ha ki akarsz tartani a másik mellett ennek ellenére is...Sose voltam ilyen helyzetben megmondom őszintén...De mélyen egyetértek a felvetéseddel egyébként.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.11.13. 09:39:47

@Szöszi 26:

Vagy kibaszott erős védelmet tenni a gépre. :)

Papírsárkány 2013.11.13. 09:40:30

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: @Szöszi 26: @mütyür:
vagy leüvölteni a testszőrzetét, aztán ha nem tanul belőle, kidobni a picsába :)

Szöszi 28 2013.11.13. 09:44:55

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Ehhez nem értek :D

@Lord Papírsárkány: Ehhez viszont értek :D

Amúgy...Igen. Tiéd a helyes megközelítés, ami hozzám is legközelebb áll. Nem hiszem, hogy ezen túl tudnék lendülni. Egyszer talán. De, ha ez rendszeres lenne, biztos nem.

Papírsárkány 2013.11.13. 09:50:09

@Szöszi 26: Igen, vannak tolerálható (sőt, tovább megyek, szerethető) hibák, meg vannak a "gecigyorsan leszoksz róla vagy elhúzol a picsába"-hibák. Ez erősen az utóbbi.

mütyür 2013.11.13. 09:52:43

@Lord Papírsárkány: pont tegnap, (ugyan megkértem, hogy ne felejtsük el tölteni a telómat), mentem zuhizni, kolléga kajabál, hol a telóm, mert töltené, hjaaa mondom a táskámban. zuhi után turkálok a tatyómban, aztán látom, már feltette tölteni. ugyan mondta, hogy szinte csak bele kellett néznie a tatyómba és ott volt (amúgy tényleg), de azért elkezdtem viszketni... (biztos csak allergiás vagyok a tusfürdőre :D)

Papírsárkány 2013.11.13. 09:56:19

@mütyür: Hehe, inkább hősként kellene tisztelned, amiért szembe mert szállni a félelmetes nőitáska-szörnnyel, ami minden női táskában ott lakozik :D

mütyür 2013.11.13. 10:02:27

@Lord Papírsárkány: hát ha nem lett volna látható első blikkre, akkor tuti bele se kezd a vállalkozásba :D órákig képes vagyok keresgélni benne :S

Nem királylány, csak nő 2013.11.13. 10:06:01

@mütyür: ja, ez volt a baj, hogy én akkor csak töröltem. A blokk lesz a megoldás :)

mütyür 2013.11.13. 10:13:18

@Lord Papírsárkány: nem véletlen hívom fekete lyuknak a tatyóm :D

@Nem királylány, csak nő: de nem csak beszélni, hanem megtenni! pl. most! :)

Hurri Kán 2013.11.13. 10:15:09

@Nem királylány, csak nő:
Az is megoldás, ha lerajzolod és összetéped :)

Namely 2013.11.13. 10:15:56

"Ha mindezek után a marhája még mindig szeret"
helyesen:
"Ha mindezek után a marhája még mindig meg akar baszni"

Ki az a hülye, aki szeret egy ilyen ostoba hülye kurvát. Csak dugni akarja az ember, miután kiderült, hogy ez is olyan, mint a nők 90%-a. Ha meg nem a 90% tagja, akkor meg nem ilyen, és őket szeretjük. Naná.... :)

A 90% képviselőjét meg kár szeretni: dugod, ha aljas, akkor rúgod, aztán dobod.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.13. 10:18:19

@Nem királylány, csak nő: A másik lehetőség, hogy érdd el, hogy ő töröljön. Ez tuti megoldás tud lenni. :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.13. 10:20:35

Én az ilyen érdeklődésekre még rá is kontrázok. Ha olyanokat kérdez, amiket már túlzott érdeklődésnek tekintek, akkor faarccal közlöm vele, hogy a másik barátommal van randim. Elég jó teszt szokott lenni.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.13. 10:21:36

@Lord Papírsárkány: Nem erről van szó. De elég sok macera mindenhonnan törölni, letiltani. (pl. teló). Így jól besértődik, és jól megbüntet a törléssel.

Nem királylány, csak nő 2013.11.13. 10:22:02

@mütyür: Ja, úgyis vészesen közeledik a névnapom, és borítékolható egy üzenet tőle. Ha más nem, akkor egy szimpla Boldog Névnapot! Szeretném ezt nem látni! :)

Nem királylány, csak nő 2013.11.13. 10:23:13

@Hurri Kán: :DDDD ez tetszik a legjobban. És ha lerajzolom és tűket szúrok bele és elmormogok 1-2 jókívánságot? :D

Nem királylány, csak nő 2013.11.13. 10:23:47

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Ja, a mai poszt adott pár tippet, hogy mit kell csinálni :DDDD

Hurri Kán 2013.11.13. 10:24:03

@Nem királylány, csak nő:
Az is jó, csak fekete kakasra kell gondolni közben, mert csak úgy hatásos ;)

Nem királylány, csak nő 2013.11.13. 10:25:37

@Hurri Kán: És valami rituális táncot nyomatni a kép körül. Juhéé! :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.13. 10:28:16

@Nem királylány, csak nő: Ó, szerintem bőven elég 2 hónapon keresztül magyarázni neki, hogy nem akarsz békülni, ő persze azt hiszi, hogy viccelsz, aztán közölni vele, hogy van más. Tuti a siker. Én is marha vagyok, mert nehezen jutok el oda, hogy valaki annyira idegesítsen már, hogy letiltsam. De már ez is megy. Ügyike vagyok. :)

Papírsárkány 2013.11.13. 10:29:27

@Szintet lépett (ex) Naiva.: ...

ha nem te törlöd / tiltod le, hanem ő, akkor bármikor előjöhet újra, amikor a legkevésbé szerencsés

Nem királylány, csak nő 2013.11.13. 10:32:03

@Lord Papírsárkány: @Szintet lépett (ex) Naiva.: és ezek általában akkor jönnek, amikor valóban a legkevésbé szerencsés. Mindig meg tudják várni, mikor már úgy érzed, hogy túl vagy rajta, de jól érzed magad. És betoppannak bmeg, hogy felforgassák a kis világodat. Számtalanszor láttam már ilyet...

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.13. 10:36:20

@Lord Papírsárkány: @Nem királylány, csak nő: Az a helyzet, hogy ez a pasi tuti nem fog jelentkezni. Ő szakított anno, aztán besértődött, hogy nem akarok békülni. Mondjuk nem is hitte el. Amikor mondtam neki, hogy van valaki, akkor megsértődött, hogy hintáztattam. Mondjuk nem tudom, hogy lehet félreérteni azt, hogy nem.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.13. 10:39:25

@Lord Papírsárkány: Jó. Ha meggondolná magát, akkor elmesélem. :) Ilyen szinten gyenge vagyok, nagyon nehezen tudok bunkó módon viselkedni, de már megy néha.

Nem királylány, csak nő 2013.11.13. 10:39:34

@Lord Papírsárkány: @Szintet lépett (ex) Naiva.: Évek múlva is képesek jönni és sajnálkozni. Nálam nem is egy ilyen van. És nem veszik a lapot, hogy nálam ők már totál érdektelenek 4-5 év távlatából. Csak próbálkoznak rendületlenül :)

Nem királylány, csak nő 2013.11.13. 10:40:24

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Hú te akkor olyan lehetsz, mint én. Tényleg senkivel sem tudok genya lenni. Még azzal sem, aki tényleg megérdemli. Ez nagy hiba.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.13. 10:41:10

@Nem királylány, csak nő: Mondjuk ilyenkor kell egyet legyinteni és továbblépni. Az, hogy te vagy ilyen jó nő, vagy ők hülyék, ennek az értelmezése szabadon választott, értékeld úgy, ahogy neked tetszik.

Papírsárkány 2013.11.13. 10:41:36

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Mi abban a bunkó, hogy letiltod mindenhol és soha többet nem állsz szóba vele? :)

@Nem királylány, csak nő: Kérdés, hogy hogyan találnak meg. Ha megtalálnak, miért nem tiltottad le őket?
Hízeleg-e vajon az önbizalmadnak, hogy évek távlatából is epekednek érted (csak mert épp nincs aktuális pina és elküldik a szánalmas szövegeiket az összes korábbi csajnak, hátha egynél bejön)? :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.13. 10:50:21

Csak ide jutottam még dél előtt! :)

Poszthoz: Hihihi, a "királyfi" találkozott a sárkánnyal! Figyi, nem mondták még, hogy ott szokott lenni elrabolt királylány is? Vagy neked a sárkány jön be? :D

*úgy előttem van a Szamár és a Sárkány a Shrekből! :D*

Hurri Kán 2013.11.13. 10:58:24

@Bundabandi (Cookie Bunny):
Szerepjátékról ugye hallottál már? ;)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.13. 10:59:44

@Szintet lépett (ex) Naiva.:

" Ó, szerintem bőven elég 2 hónapon keresztül magyarázni neki, hogy nem akarsz békülni, ő persze azt hiszi, hogy viccelsz, aztán közölni vele, hogy van más. Tuti a siker."

Ez jó! Nálam is bevált már. Igaz megkaptam utána, hogy már akkor is megvolt, mikor vele voltam és igazából miatta szakítottam... :S Na de a végeredmény a lényeg!

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.13. 11:02:29

@Hurri Kán: Most minek buktatsz le? Mondtam már, hogy elviszem a jövő héten a macskanő jelmezt! :P :D

@Lord Papírsárkány: Áhhh, te PAPÍRsárkány vagy! Az olyan, mint a papírkutya. XD

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.13. 11:04:02

@Bundabandi (Cookie Bunny): Ilyet nem mondhatott, de ez a pasi kész volt. Szakított smsben 4 hónap után, két héttel rá meg kiakadt, hogy nem köszöntöttem fel a névnapján. El kellett gondolkodnom, hogy én vagyok hülye vagy ő. Arra jutottam, hogy nekem nincs bajom. :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.13. 11:10:39

@Bundabandi (Cookie Bunny): Ja, ezt is megmagyarázta. Ha igazán szerettem volna, akkor tudnom kellett volna, hogy ő igazán nem szakított, csak magával volt baja, nem velem, így ez a szakítás nem is szakítás volt... szóval megint ott vagyok, hogy Jarosláv ígért egyszer egy gondolatolvasó-tanfolyamot, lehet, hogy mégis szükségem lesz rá.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.13. 11:12:49

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Hát igen, vannak gyengeségeim, de nagyon igyekszem... :DD

plantingC4 2013.11.13. 11:14:39

Jó dühös a poszter.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.11.13. 11:19:53

@Szintet lépett (ex) Naiva.:

Hogy lehetsz ilyen aljadék? :) Fel sem köszöntöd szakítás után? Hálátlan vagy!

michaela_ 2013.11.13. 11:23:19

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Azért mindig el szoktam gondolkodni ennek a másik oldalán is. Ha úgysincs az exekkel semmilyen kapcsolat, nem is akar a delikvens soha többé visszakúszni hozzájuk, az új nőt meg esetleg zavarja, hogy az exek látják a fészbukon megosztott életét, akkor miért ne lehetne őket letiltani? Ha úgysem számítanak...

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.13. 11:31:47

@michaela_: Nehogy már a facebook ennyire fontos tényező legyen már az életünkben! Hol él az ember? Ott vagy a valóságban? Amit facén megosztok, totálisan nem érdekel, hogy ki látja. Amikor érdekel, akkor úgy állítom be.

Ezt most egyébként kérdezem, hogy ki faszra tartozik, hogy most épp kapcsolatban vagyok vagy nem, hol voltam és kivel, mit ettem, mit ittam...????

Szöszi 28 2013.11.13. 11:34:05

@michaela_: Mert először ezzel kezdődik :D Aztán jön a gyanús csajok letiltatása, majd a nem gyanús, de szebb nálam, tehát veszélyforrás csajok letiltatása, és így tovább. Volt nekem is olyan szitu, hogy a páromra ráírt az exe azzal, hogy látta milyen frankó kis programunk volt. Megvonta a vállát, én is, majd leszarta, én is.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.13. 11:34:13

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Hmmm ez valami férfi felfogás lehet? :) Vagy csak embere válogatja? Csak mert mikor én szakítottam, az exem is azt hitte nem gondoltam komolyan. Akkor milyen szakítás a komoly? SMS-ben meg... :S

michaela_ 2013.11.13. 11:36:05

@Szintet lépett (ex) Naiva.: értem én amit mondasz, meg igazad is van. De a kérdés ugyanaz. Ha ennyire nem kell, hogy számítson a fészbuk az életünkben, akkor miért baj, hogy az aktuális pasi/nő nem akarja, hogy az ex lássa éppen melyik a kedvenc zenéd, versed, vicced, stb.? Vagy másik oldalról közelítve, miért kellene látnia? Lezárult, vége.
Szerintem az ilyen "nem számít, hogy az exeim nézegetnek meg lájkolgatnak" típusú emberek mindig azok, akik szeretik talonban tartani a kapcsolataikat, valamire jó lesz még jelleggel:)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.13. 11:37:07

@Bundabandi (Cookie Bunny): Na akkor figyelj, mert csak egyszer írom le. Többször nem is menne. :)
Szóval az okfejtés a következő volt. Mivel én hiányzom neki, ezért tuti, hogy ő is hiányzik nekem, csak annyira makacs vagyok, hogy ezt nem ismerem be. Saját magam ellen dolgozom, de nem baj, mert meg fog jönni az eszem, és rájövök, hogy ki kell vele béküljek, mert nekem is akkor lesz jó. Na??? :P

michaela_ 2013.11.13. 11:39:57

@Szöszi 26: persze, nyilván a további fokozat egyértelműen szívlapát kategória. Meg aki meg akarja csalni a másikat, megteszi fészbuk nélkül is. De tagadhatatlan, hogy a fészbuk és hasonló remek alkalmat teremt rá és megkönnyíti a dolgot. Eszembe se jutna a Pisti éveken át, de aztán feltesz egy fotót ahol hűdejólnézki, eszembe jutnak a régi szép emlékek, nem akarok én semmit, csak ráírok mi újság vele, aztán egyszercsak ott találom magam a lakásán. Mármint nem én, de érted, ha valakinek eszébe sem jut a megcsalás, a fészbuk akkor is sokszorosan növeli ennek az esélyét. Bár az ilyen embereknél meg talán jobb is, ha ez hamarabb megtörténik és ki is derül.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.13. 11:40:59

@michaela_: Én meg úgy gondolom, hogy az aktuális pasim ne foglalkozzon azzal, hogy épp kivel tartom a kapcsolatot facén vagy kivel nem, én sem nézegetem azt, hogy ő mit csinál. Nem kutakodom, és ő sem teszi. Megbízunk egymásban. Én magamból indulok ki. Nem mindig jó, de a bizalmatlanság alapból... hát... Megmondom őszintén, hogy csak egy exét ismerem, a többiről azt se tudom, kicsoda. És ez fordítva is igaz. Az ex a múlt, mi vagyunk egymásnak a jelen, ha ezen változtatni akar valamelyikünk, akkor majd az lesz a kérdés.

michaela_ 2013.11.13. 11:42:46

@Szintet lépett (ex) Naiva.: igen, ez lenne az egészséges és normális hozzáállás. Csak sajnos a világ nem ilyen tisztán működik.

Father Justice 2013.11.13. 11:46:00

Akinek nem számít a facebook az életében, az már nincs fenn a facebook-on.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.13. 11:46:45

@michaela_: Én csak arról tudok nyilatkozni, hogy én hogy csinálom, ha a párom másképp akarja, hát... a franc se tudja, meddig a párom. Az internet egy olyan felület, amit meg kell tanulni a helyén kezelni. Ha elcsábulok egy jó fényképtől, akkor megtörténne ez úgy is, ha találkozunk, és szóba állunk egymással. A másik... akkor csábulok el, ha én is azt akarom. Senki nem kényszeríti rám. Aggódni meg azon, hogy a párom mikor csábul el... hát.. nem vagyok hajlandó. Ha más kell neki mellettem, akkor egy idióta, és menjen isten hírével. :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.13. 11:48:01

@michaela_: "De tagadhatatlan, hogy a fészbuk és hasonló remek alkalmat teremt rá és megkönnyíti a dolgot. Eszembe se jutna a Pisti éveken át, de aztán feltesz egy fotót ahol hűdejólnézki, eszembe jutnak a régi szép emlékek, nem akarok én semmit, csak ráírok mi újság vele, aztán egyszercsak ott találom magam a lakásán." - erre gondoltam. A fránya facebook a hibás.

Szöszi 28 2013.11.13. 11:48:25

@michaela_: Na, ebben abszolút egyetértek, hogy ha félrekúróstípus, félrefog, függetlenül attól mit lát vagy mit nem. Ehhez adott esetben elég az ex számítógépen tárolt mélyen elásott képét meglátni szortírozás közben, és ugyanott tartunk :) Szóóóóval, szúszá, nem a facebookon fog múlni a dolog, én ezt gondolom :D

michaela_ 2013.11.13. 11:51:22

@Szintet lépett (ex) Naiva.: ja, persze:) Most láttam egy ilyen függőségekről szóló műsorban, és tök igaz volt, hogy a függő emberek (és a megcsalósakra is igaz) bemagyarázzák neked, hogy a lámpa a hibás. Addig magyarázzák, amíg elhiszed, lekapcsolod a lámpát és ők ugyanazt csinálják tovább boldogan a sötétben:)

@Szöszi 26: igaz:)

JOKKA21 2013.11.13. 11:57:40

Kérdezd meg Kate Hudsont, hogy 10 nap alatt hogy kell kiidegelni egy pasit.Amúgy MNK.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.11.13. 12:00:02

@michaela_:

Létezhet olyan ember is , aki normálisan szakít valakivel, és utána nem feltétlen fajul gyűlöletté a kapcsolatuk. Teszem azt, szakmai-baráti szinten folyatódik, dugás és egyebek nélkül. Ebbe minek belerondítani?

Diotima 2013.11.13. 12:02:12

Poszter, miért nem a nőn vezetted le a feszkót? Az olvasók nem tehetnek arról, hogy voltál akkora barom, hogy egy hisztis picsával éltél. :)

michaela_ 2013.11.13. 12:02:51

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: igen, nekem is van ilyen. De pl. nincs fészbukon. Meg az egyéb ilyen-olyan exeim sem. De ha lennének és a páromat zavarná, szemrebbenés nélkül törölném őket, mivel úgysincs kapcsolat nem nagyon érdekelne a dolog.

Szöszi 28 2013.11.13. 12:03:11

@michaela_: Amúgy nekem van olyan exem akivel évekig jóbarátok voltunk, történt ami történt, majd mikor vége lett továbbra is jóbarátok maradtunk, közös társaságunk van, de régóta nincs köztünk semmi. Nem fogom letörölni, mert ex, és nem azért nem törlöm, mert talonban akarom tartani :) Nem csak fekete-fehér ez :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.11.13. 12:03:59

@Diotima:

Mindegyik nő hisztispicsa, csak a fokozatban térnek el. A leírt eset, az véglet, nyilván ennél enyhébb fokú is van, de durvább is. (Nem akarom alábecsülni a női hiszti mélységét).

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.11.13. 12:04:39

@michaela_:

Én is leszarom, de attól még lehet olyan aki nem. :)

michaela_ 2013.11.13. 12:07:23

@Szöszi 26: persze, hogy nem. De mintha a tisztán lezárt kapcsolatok lennének kevesebben. Azért az emberek többsége visszajárogatós, legalábbis az én környezetemben:)

plantingC4 2013.11.13. 12:09:31

@michaela_: Érzékeny terepre tévedtél :D
Ezeket a kérdéseket már én is tettem fel. Engem is az zavar ebben a témában, hogy ha szólni merészelsz az exek kezelésének ügyében, akkor genyó vagy és féltékeny és minden rossz. És persze a fő ütőkártya, hogy "ugyan már ez csak a te fejedben fontos, te kattogsz ezen, nekem ő már nem jelent semmit"

Az a kijelentés, hogy "nekem már nem jelent ő semmit", akkor hihető csak, ha tényleg semmit nem jelent már. Aki semmit nem jelent már, annak miért kíváncsiak az életére?
A semmi, az pontosan semmit jelent, ami nem semmi, az már valami :D

Aki tényleg semmit nem jelent már, azt 1 mp átgondolás után, egy legyintéssel is blokkolni, törölni is lehet(ne), ha tényleg SEMMIT sem jelent már.
Ami miatt nem törli ki, azt, ha nem is nevezzük nevén, hívjuk csak valaminek.
Na ott ez a valami, ami miatt nincs blokkolva az illető.
Ha ott van valami, akkor az valami és nem semmi...:D
És így tovább, mert én ilyen kis értetlen vagyok :D

Diotima 2013.11.13. 12:10:03

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Értem én, de minek dühöng akkor a férfi? Ha hisztispicsa minden nő, még élhet férfivel, kutyával, macskával, izoláltan...na nem súgok poszternek. :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.11.13. 12:13:51

@Diotima:

Igen, ez egy jó kérdés. A nő megadja azt a vigaszt egy férfinek, amire nélküle abszolút szüksége nem lenne.

@plantingC4:

Vagy annyira lusta, hogy nem fáradt a letiltással meg unfrienddel. A lustaság fél egészség. Én teljesen egészséges vagyok.

michaela_ 2013.11.13. 12:13:52

@plantingC4: na ugyehogyugye?:) Én is magamból indulok ki, aki semmit nem jelent azt simán tiltom, ha a páromat zavarja. És nem feltétlenül féltékenység ami miatt ilyenkor zavarhatja, egyszerűen csak idegesítően nyomulhatnak exek még ha a másik felet ez hidegen is hagyja, stb., ezer oka lehet.

Nem királylány, csak nő 2013.11.13. 12:13:56

@Lord Papírsárkány: Van, aki nem érintett meg annyira, hogy letiltás legyen belőle. Van olyan, ami meg hónapok, évek után visszakerült. Összefutottunk valahol véletlenül (kisváros tudod) dumáltunk, és már nem volt harag, meg érzelem, így absz nem zavart, hogy újra ismerősök lettünk.

Diotima 2013.11.13. 12:14:06

@plantingC4: Azért nem törlik a nők a régi pasijukat, mert valami érdekes oknál fogva, jót tesz a beteg lelküknek, ha fikázhatják az életüket. Ez miért jó, azt nem tudom, de pletykatémának tökéletes. Barinőknek mondhatják: jujj, képzeld az a pöcs milyen ronda tehenet talált, bezzeg én vagyok a tökéletes, értékes...sorolhatnám. :)

Nem királylány, csak nő 2013.11.13. 12:16:53

@Szintet lépett (ex) Naiva.:
"Ja, ezt is megmagyarázta. Ha igazán szerettem volna, akkor tudnom kellett volna, hogy ő igazán nem szakított, csak magával volt baja, nem velem, így ez a szakítás nem is szakítás volt... "

Istenem de jó érzés, azt hittem csak én vagyok ilyen szerencsétlen, hogya beteg embereket vonzom be. :D

JOKKA21 2013.11.13. 12:21:50

@Nem királylány, csak nő: Tegnapinál leírtam a véleményem a történetedről.

JOKKA21 2013.11.13. 12:23:12

@Nem királylány, csak nő: Tegnapinál leírtam a véleményem a történetedről.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.13. 12:26:59

@Diotima: Óóó ezt nem csak a volt pasikkal teszik! :) Egyik melóhelyemen, unalmas óráikban a kolléganők, az akkor még népszerű IWIW-re feltöltött képeket fikázták. Megnézték az összes többi kolléga képét és mindenkire volt egy "jó szavuk". Meg is kaptam, hogy miért nincs fent közös kép a párommal... Mondtam nekik, hogy pont az ilyenek miatt. Erre a válasz: "akkor biztos csúnya!" Jahh, az! :S

Diotima 2013.11.13. 12:29:19

@Bundabandi (Cookie Bunny): :D Valld be, hogy csúnya, csóró, sötét, szar alak, annyira szar, hogy sajnálod a nőket, ezért tartod magad mellett. Majd néznek bután(okosan nem sok nő képes nézni). :)

pretty kitty 2013.11.13. 12:31:18

neszeszer.blog.hu/2013/11/12/burberry_a_kockazatos_szeretet

Nektekiz beonnek a Burberry cuccoooook?? ;)))))))))))))) Celintem ez a leklam fuuuuuuuuuujj a hucadikon, de ja benne levo celkokat elphogadnaaaaam ;))))))))))))))))

JOKKA21 2013.11.13. 12:34:25

@Diotima: "okosan nem sok nő képes nézni" Ez kurva jó volt.:D

@Bundabandi (Cookie Bunny): Felszínes ócska libák inkább magukkal foglalkozzanak.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.11.13. 12:41:10

@Diotima:

Meg fikázni a rendkívül ronda babákat. :) Failbook. :)

Nem királylány, csak nő 2013.11.13. 12:41:28

@Diotima:
"Azért nem törlik a nők a régi pasijukat, mert valami érdekes oknál fogva, jót tesz a beteg lelküknek, ha fikázhatják az életüket."

Szerintem ez hülyeség. Én x idő eltelte után teljesen jóban tudok lenni azokkal az exekkel, akik azért nem viselkedtek korábban nagyon patkány módra, vagy akiket én küldtem el. :DDD
Van olyan exem (első pasi 14 éves koromból), aki rendszeresen tőlem kér szerelmi tanácsot, mert tudja, hogy tőlem kíméletlenül megkapja, hogy mi az igazság. Most is épp két nővel küzd. Tegnap azzal hívott, hogy lelkiismeret furdalása van, hogy becsapja őket, és fél, hogy az élettől meg fogja kapni a büntetést ezért. Így azt találta ki saját maga megnyugtatására, hogy mivel úgy csalta meg az új barátnőjét a régivel, hogy még azt érzelmileg nem zárta le, így az nem is számít igazi megcsalásnak, nem igaz? Sajnos ki kellett ábrándítanom :DDDDDD

Diotima 2013.11.13. 12:43:36

@Nem királylány, csak nő: Nem rólad beszéltem. Vagy szerinted minden nő beteg? :D
Van ilyen és olyan. De átlag női ismerősök ezt teszik, két oraveczcoelho közt.

Nem királylány, csak nő 2013.11.13. 12:46:54

@Diotima: Jól van, azt hittem általánosítottál. De ha nem, akkor oké :)

Diotima 2013.11.13. 12:47:55

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Babákat nem szidják annyira a nők, mint a másik nőket. Első téma a nőknek a másik nő, második a volt pasi, ha ezt már unják, akkor jön a gyerekek fikázása.

Nem királylány, csak nő 2013.11.13. 12:48:30

@JOKKA21: ;) Hé te kedves vagy velem, na ne már. Megcáfolod a híred :D

plantingC4 2013.11.13. 12:48:55

@Szöszi 26: ?

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Értem én. Olyan lusta letörölni őket, hogy végig kell görgetni az egész hetüket, visszamenőleg is, ha aktuálisan nem láthatta ..:DD:D

@michaela_: Egyet értek. Nem olyan bonyolultak ezek a kérdések, ha tisztán játszik valaki... A tiszta dolgok általában szögegyenesek és kőegyszerűek, nem kell kérdéseket feltenni a továbbiakban, ha valami tiszta...fel sem vetül, mert nincs mit továbbgondolni...

@Diotima: Ahha, de hát ez szánalmas és mulatságos :D:D:D

@Master Of Reality: Végre nem a szintes faszságokat tolod, hanem igazi igazságot tolsz, ez tök vagány volt most tőled :

"Akinek nem számít a facebook az életében, az már nincs fenn a facebook-on."

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.13. 12:50:15

@Nem királylány, csak nő: Ezt írtam tegnap is. Nagyon sok a beteg figura, mesélhetnék még, lenne miről... de nem fogok :P

Nem királylány, csak nő 2013.11.13. 12:50:38

@Diotima: @Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Ronda babákat? Én még ilyet egy ismerősömtől se hallottam :) Az genyaság. Én is csak magamban teszem :DDD
Az ényém meg persze nagyon szép és rohadt jó fej is :))))))

Father Justice 2013.11.13. 12:51:35

@Nem királylány, csak nő: Jó duma ez az "érzelmileg még nem lezártam le". Így bármelyik régi nővel nyugodtan lehet dugni kapcsolat mellett is, elvégre ki a megmondhatója, hogy melyik van lezárva érzelmileg és melyik nem? Azt, hogy mit érez, úgyis csak ő tudhatja. Sőt, ilyen alapon ha új nő kerül a képbe, azt a félrekúrást is meg lehet magyarázni azzal, hogy érzelmileg már véletlenül nyitott egy kicsit, úgy meg már nem is számít igazi megcsalásnak ugyebár.

Az ilyen jellembajnokok sosem az igazságot, hanem a gagyi önigazolásaik megerősítését keresik. Ha tényleg azt akarod, hogy kíméletlenül megkapja, irányítsd ide.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.13. 12:52:12

@plantingC4: A facebooknak van egy olyan lehetősége is, hogy nem látok tőle semmit, mert nincs megengedve neki a cset (legalábbis nem látja, ha fenn vagyok), és nem látom, hogy miket oszt meg. Így totál jól el lehet lenni, te nem nézed őt, az meg, hogy ő mit csinál, kit érdekel.

Nem királylány, csak nő 2013.11.13. 12:52:12

@plantingC4: @Master Of Reality:
"Akinek nem számít a facebook az életében, az már nincs fenn a facebook-on."

piros pont, taps és ováció :)

JOKKA21 2013.11.13. 12:54:43

@Nem királylány, csak nő: Azért van hírem, mert mindig leírom, hogy milyenek a nők.:)

Nem királylány, csak nő 2013.11.13. 12:54:45

@Master Of Reality: Mondtam, hogy nyugodt lehet, ha igaz a feltételezés, hogy az ember megkapja az égiektől a büntit a gonosz tetteiért, akkor neki már borítékolva van :DDDD

mütyür 2013.11.13. 12:55:38

@Diotima: érdekes, nekem az összes exem volt annyira normális fészen, hogy ha volt is bnőjük, nem arra ment el fél napjuk, hogy közösképeket tegyenek fel :P meg nem csináltak közös fiókot, meg ilyenek :P

egy volt nem normális, de ő meg "véletlen" blokkolt lett, miután nem bírt leállni a zaklatással :)

Szöszi 28 2013.11.13. 12:56:04

@plantingC4: Nem minden exet kell a kukába dobni, erre gondoltam, amit fentebb michaela-nak is kifejtettem.

Nem királylány, csak nő 2013.11.13. 12:57:06

@JOKKA21: Oh értem. Szerintem a férfiak és nők nagy része ugyanúgy genya. El van korcsosulva ez a világ. Tetszik nem tetszik ez van. És van egy maréknyi kis kivétel. Akinek valami nem inge, az nem veszi magára.

Nem királylány, csak nő 2013.11.13. 13:00:26

@mütyür:
"érdekes, nekem az összes exem volt annyira normális fészen, hogy ha volt is bnőjük, nem arra ment el fél napjuk, hogy közösképeket tegyenek fel :P meg nem csináltak közös fiókot, meg ilyenek :P"

Nekem meg van olyan exem, akinek az új barátnője abban lelte örömét, hogy folyamatosan tolta ki a közös boldog képeket és kiírásokat olyan ismerősöknek, akiket én is ismerek, így megjelent az én üzifalamon is. Volt olyan, hogy egy jó barátom kiírásához hozzászóltam, és ő is ismerte a srácot, így közvetlenül az enyém alá odaírta, hogy hamarosan mennek majd hozzá az ex-szel együtt és buliznak egy jót...stb. Muszáj volt tiltani a nőt, mert képtelen volt leállni.

Diotima 2013.11.13. 13:00:33

@mütyür: Írtam már, nem általánosításnak szántam, de nekem több az ilyen női ismerősöm, mint az, aki normálisan kezeli az életét.

mütyür 2013.11.13. 13:08:04

@Nem királylány, csak nő: én mindent magamra veszek! főleg, ha hideg van!

hehe, abnormálisokba mindig bele lehet botlani :) az említett zaklatós újbnője is rámcsetelt anno msn-en és fenyegetőzött... akkor ott is tiltva lettek :) egyszerűen kezelhetők ezek a lények :)))

@Diotima: :))) mondjuk jómúltkor én is rákerestem egy régi bnőmre és elszörnyedtem, milyen ronda gyerekei vannak :DDD na és? most azért, mert gyerek, nem gondolhatom róla, hogy szegényke nem szép? :P

Nem királylány, csak nő 2013.11.13. 13:14:39

@mütyür: Ja, de pl. most a legutolsó lelkileg bizonytalan pasimnál az ex bejelentkezett miután megtudta, hogy mi együtt vagyunk, és azt mesélte rólam, hogy én eddig minden pasim megcsaltam, senki nem elég jó nekem, senki mellett nem tudok megmaradni, csak a pénzre hajtok. Persze ő nem ismer engem, de ezt hallotta. Aha, anyád. És a pasi esküdözött, hogy nem hitt a csajnak el semmit és tudja, hogy az ex csak irigységből mondja ezeket. De hát eleve parán volt, hogy nem felel meg nekem és majd elhagyom. Melója is oda lett. Úgyhogy amiket a csaj mondott, biztos adott azért egy kis löketet a dologhoz, hogy ide jussunk. Szóval azért az exek tudnak károkat okozni....

Nem királylány, csak nő 2013.11.13. 13:16:29

@mütyür:" mondjuk jómúltkor én is rákerestem egy régi bnőmre és elszörnyedtem, milyen ronda gyerekei vannak :DDD na és? most azért, mert gyerek, nem gondolhatom róla, hogy szegényke nem szép? "

Ezzel kapcsolatban meg annyit, hogy nem tudom, hogy van-e már gyereked, de nekem azt mondták, hogy senkiét se szabad fikázni, hátha megbüntet az élet és az enyém is jó ronda lesz. :DDDDD Most már nekem lehet, mert az enyém roppant jól sikerült :DDDD

mütyür 2013.11.13. 13:22:59

@Nem királylány, csak nő: exek honnan tudják meg, kivel jársz? én sosem jelöltem be sehol, hogy kapcsolatban vagyok-e vagy sem.

ha lenne gyerekem, nem hirdetném fészen. mint ahogy nekem is megvan a privát életem, a gyerekemét sem tenném nyilvánosságra. az internet nem mindig barátságos.

Niobe 2013.11.13. 13:24:20

@Hurri Kán: meg éjfélkor akasztófadombon szagos mügét szedni. Az hatásos. :)

Nem királylány, csak nő 2013.11.13. 13:37:56

@mütyür: Én sem vagyok bejelölgetős. Úgy gondoltam mindig is, hogy csak akkor fogom ha extra komoly már a dolog. De ez a pasi úgy oda volt, hogy kirakhassa, hogy velem együtt van épp itt és itt, mert ő annyira örül, hogy mi egy pár vagyunk, hogy én barom rábólintottam. Utólagos elmondása szerint pont egy napra rá már érezte, hogy kezd eltávolodni, és 5nap múlva már nem voltunk együtt. Sok értelme volt... Persze utána meg magyarázkodhattam, a barátoknak, ismerősöknek, hogy nincs semmiféle pasim. No ez volt az utolsó, hogy engem valaki bejelölt :)

A gyerek az más. Az ember büszke rá, és nehéz megállni, hogy ne tegyen ki róla ezt-azt. De csak az ismerőseim látják.

Diotima 2013.11.13. 13:46:51

@mütyür: Oké, de ha megkérdezi a barátnőd: ugye milyen szépek, akkor remélem megmondod, igen, érdekesek. :D

plantingC4 2013.11.13. 13:46:54

@Diotima: Eszembe jutott erről egy régi dal, valszeg ez régen is így lehetett, mindig is foglalkoztatta ez az emberek egy részét:D
"aki volt már rég elhagyott
szebbre vágyott de nem kapott
szebbre vágyott de nem kapott
még olyat se mint én vagyok"

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Nem ismerem a pontos lehetőségeit, még sosem használtam :D

@Nem királylány, csak nő: :D

@Szöszi 26: Én sem a kukába dobom őket, inkább úgy fogalmaznám, hogy egy másik polcra kerülnek.
Lekerül a kivilágított emelvényről, ahol eddig volt, mert ott már valaki más van.
Megy a polcra. Elrakom az emlékek közé. Az emlékek a múltból. A jelenben élt életemben, nincs helye múltbéli emlékeknek, maximum a polcon...
És tegyük fel, hogy vagyunk olyan emberek, akik ezt gond nélkül kezelik. De, gondolj csak 1 mp-re bele, hogy lehet, akivel összejöttél, nem tudja ilyen jól kezelni az ilyesmit...
És akkor épp ezzel cseszem szét a viszonyomat a mostanival, akit elvileg szeretek(sz)?
Van egy múltbéli ember, aki mostanra nem jelent semmit és képes vagyok érte a mostanival szemben konfliktust vállalni, ha a mostani nem tudja vagy nem akarja, ezt megérteni vagy elfogadni?
Én biztos rosszul vagyok összerakva, vállalom, de nem szeretném kockáztatni a jelenlegim érzéseit egy olyan ember miatt, akivel már egyszer kiderült, hogy nem műxik, vigye kánya régit...esélyt kell kapnia az újnak és engem is kértek már meg olyan csaj törlésére, akivel nem volt semmi, de meg lettem gyanúsítva...röhögve letöröltem inkább és biztosítottam az aktuális lányt, hogy megnyugodhat, ennyit jelent az a nő számomra tényleg: katt-katt...volt-nincs...

Nem királylány, csak nő 2013.11.13. 13:53:39

@plantingC4: Korrekt. Ha zavarja az újat, vagy rossz megérzése van, akkor ez a helyes. Mondjuk én nem vagyok féltékenykedős. Még lájkolta is a pasi az ex képeit bariságból. Nem érdekelt. De miután a csaj elmondott engem mindennek, utána már nem annyira tudtam jó szívvel gondolni a csajra. Igaz, inkább szántam. Egyértelműen szenvedett még a pasi miatt... De nem kértem volna, hogy törölje. Mondjuk a későbbiekben lehet zavart volna a bariság. Ezt mondjuk már sosem tudjuk meg, mert nem jutottunk el odáig :DDDD

michaela_ 2013.11.13. 13:57:32

@plantingC4: nekem ez teljesen szimpatikus. De ha valaki nőként így nyilatkozik, az hisztis, féltékeny, és így tovább.

Szöszi 28 2013.11.13. 14:09:22

@plantingC4: Bizalom lókukac ebben az esetben. Ez a kapcsolat koporsójába az első szög. Utána majd jön a többi is nagy valószínűséggel :) Nem vagyunk egyformák. Ez a szerencse :D Nem egymással kell egyetértenünk, hanem a párunkkal. A gond akkor van, ha az egyik fél extöröltetős, a másik meg nem ez a típus.

Nem királylány, csak nő 2013.11.13. 14:13:07

@Szöszi 26: Például tegyük fel, hogy annyira féltékeny a pasim, hogy törölteti az exem (aki a gyerekem apja), azért az elég érdekes. Nem lehet az ismerőseim között a kisfiam apukája? Mindez csak elméleti kérdés, hisz már pasim sincs, a kisfiam apja meg nincs fent fb-n. :)))))

Papírsárkány 2013.11.13. 14:16:38

@mütyür: közös facebook acc úúúúristen :)
(meg amikor kiskölyöknek csinálnak egyet, amikor megszületik áááá)

Szöszi 28 2013.11.13. 14:19:11

@Nem királylány, csak nő: Nem tudom...Én nem értem ezt a töröltetés dolgot. Páromnak volt egy rendkívül idegesítő exe, aki, ha párom kitett egy képet, 2 percen belül lájkolta. A 3. esetnél már mondtam páromnak, hogy bazmeg ezt a csajt beelőzni se lehet, a profilod előtt ül egész nap? :D Ezt eljátszotta 20-szor, múltkor kitett egy képet párom, eltelik 10 perc, semmi, 20 perc, semmi. Mondtam páromnak, hogy jó volna megérdeklődni él e még a csaj, mert 20 perce nem lájkolt, kezdek aggódni...Mondta párom, hogy törölte a csajt, mert idegesítette már őt is. Sose kértem volna rá, hogy törölje, mert lájkolgatj a képeit. Min változtatott volna? Ha megakarja dugni a csajt megdugja úgy is, hogy nincs az ismerősei között. Szóval mit érünk vele? Sömmit...Szerintem. :D

Nem királylány, csak nő 2013.11.13. 14:20:48

@Szöszi 26:
"Mondtam páromnak, hogy jó volna megérdeklődni él e még a csaj, mert 20 perce nem lájkolt, kezdek aggódni..."

nagyon nevetek :DDDD

Papírsárkány 2013.11.13. 14:21:32

@michaela_: minden nő hisztis, szóval igazából mindegy, hogy nyilatkozik :)

Papírsárkány 2013.11.13. 14:22:56

@Szöszi 26: de legalább nevethettél egy jót (a 20 perces dolgon :) )

Papírsárkány 2013.11.13. 14:23:45

@Nem királylány, csak nő: én olyankor mindig arra gondolok, hogy milyen jót röhögök majd, amikor szétmennek / elválnak :D

Szöszi 28 2013.11.13. 14:27:57

@Nem királylány, csak nő: Figyi, egyszer követtem el azt a hibát, hogy a profilképe alatt szívecskéző nő esetében rákérdeztem, akkor is csak annyit, hogy kéne e aggódnom miatta? Válasza: Nem hiszem. Ő anyukám testvére.
Kicsit égtem csak be :D Ez tipikusan az a szitu, hogy ha hallgattam volna, bölcsebb maradtam volna :)) Tanultam belőle :D

Papírsárkány 2013.11.13. 14:29:14

@Szöszi 26: érdekesch nő lehet azért :D

Nem királylány, csak nő 2013.11.13. 14:33:27

@Lord Papírsárkány: Amúgy nagy bajban szoktam lenni, mikor írnak és azt se tudom, épp melyik. Vagy múltkor szülinapja volt az egyiknek... hú eltartott egy ideig, hogy rájöjjek, melyiknek kell boldog szülit kívánni :D

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.13. 14:34:11

@Nem királylány, csak nő: Nekem is pont ez jutott eszembe, hogy akkor törölnöm kéne az exférjemet is, akivel leginkább itt beszéljük meg a láthatást meg egyebeket, mert itt ingyen van. Nem azért, mert talonban tartom. Nincs az a talon, ahova betenném. :)

Szöszi 28 2013.11.13. 14:34:18

@Lord Papírsárkány: Rokonok között nálunk is teljesen megszokott dolog :) Nálam a barátaimmal is. Már az olyanokkal, akik megérdemlik :D

michaela_ 2013.11.13. 14:34:52

@Szöszi 26: és még csak nem is bosszantott, hogy ott lájkolgat? Nem lett volna akár leheletnyivel is boldogabb az életed nélküle? :)

Papírsárkány 2013.11.13. 14:36:04

@Nem királylány, csak nő: Asszem nem nagyon foglalkoznék ezzel...

@Szöszi 26: de te is érdekesch csaj vagy :D

michaela_ 2013.11.13. 14:36:20

@Lord Papírsárkány: na igen, ha meg már úgyis mindegy, akár házisárkányok is lehetünk:P

Papírsárkány 2013.11.13. 14:37:22

@michaela_: akár? :)
mintha ez opcionális lenne... :P

Szöszi 28 2013.11.13. 14:38:15

@michaela_: Nem. Az én életem vele vagy nélküle is tökéletesen boldog volt/most is az :D Lehet, hogy ezért nem zavart. Asszem :D

@Lord Papírsárkány: Azt hiszem, ezt a megállapítást már korábban is megtetted, semmi újdonság :D

Papírsárkány 2013.11.13. 14:40:14

@Szöszi 26: nekem fűnek-fának szivecskét írni olyan, mint szájracsókkal köszönni :)
biztos van olyan hely, ahol ez a szokás, de attól még fura :)

plantingC4 2013.11.13. 14:40:49

@Nem királylány, csak nő: Na ez az, de ha már eljutottatok volna odáig és akkor vetül fel a kérdés, ott vagy gond lesz, vagy nem :D
Kalandos így, ezt a részét értem is talán, csak nem így akarnék ilyen szitukkal megbírkózni. :D
A "sosem tudjuk meg", az könnyű helyzet. :D
Amikor viszont "megtudjuk" szituban jönnek az infók, azzal már kezdeni kell valamit.

Ha egy szituban egyáltalán van döntési lehetőségem, az már fele királyság valójában...
Ha, az egyik döntésemmel 50/50 % az esély a jó vagy rossz esemény megtörténésének, a másik döntésemmel meg 0% esély van a rossz kimenetelre és ismeretlen % a jóra, akkor az én beteg agyam a kettes megoldás felé rángatna...

@michaela_: :D Igen, hisztis, féltékeny nő tud lenni az ilyen, és de ha szelermetes vagyol bele hol érdekel ? :D

Szöszi 28 2013.11.13. 14:44:23

@Lord Papírsárkány: A fűnek-fának azért egy nagyon erős túlzás :)

Papírsárkány 2013.11.13. 14:45:31

@Szöszi 26: Akartam is korrigálni, de gondoltam meghagyom neked a lehetőséget, hogy megtaláld a lényeget abban, amit írtam :)
Akkor úgy mondom, hogy
"fűnek-fának" = bárkinek, akibe nem vagy szerelmes

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.13. 14:47:58

@plantingC4: Az a helyzet, hogy szerintem ha ezzel el lehet cseszni egy kapcsolatot, akkor annak nem sok értelme van. Ha valami zavarja a másikat szóljon, beszéljük meg, de lehetnek olyan indokok, ami miatt nem teszem meg. De még egyszer hozzáteszem, a párom nem látja, mit látok facebookon, nincs is indíttatásom megmutatni neki. De... simán megnézem az oldalamat, ha nála vagyok, mert titkolnivalóm nincs. Az meg, hogy ki mit lájkol... én szóltam neki a múltkor, hogy az exfelesége lájkolta egy dolgát. észre se vette. Ennyi.

Szöszi 28 2013.11.13. 14:48:46

@Lord Papírsárkány: Ja, értelek. Ez azért nem jutott el a tudatomig, mert a szívecskézéssel én nem kizárólag a szerelmet fejezem ki, hanem egyszerűen csak a szeretetet :) Na, de mindegy, mit magyarázzam ezt egy lelketlen sárkánynak? :D

michaela_ 2013.11.13. 14:48:51

@Lord Papírsárkány: :PPPP

@plantingC4: na ja, de utólag miket mondasz róla... :D

Papírsárkány 2013.11.13. 14:49:00

@Szintet lépett (ex) Naiva.: "én szóltam neki a múltkor, hogy az exfelesége lájkolta egy dolgát. észre se vette."
... vagy csak nem merte észrevenni, mert meg van félemlítve!

Egyébként - kíváncsiságból - miért kellett erről szólni neki? O.o

pretty kitty 2013.11.13. 14:51:04

<3
<33
<333
<3333
<33333
<333333
<3333333
<33333333
<333333333
<3333333333
<33333333333
<333333333333
<3333333333333
<33333333333333
<333333333333333
<3333333333333333
<33333333333333333
<333333333333333333
<3333333333333333333
<33333333333333333333
<333333333333333333333
<3333333333333333333333
<33333333333333333333333

;))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Papírsárkány 2013.11.13. 14:51:09

@Szöszi 26: Ezek a fura emberi szokások... *fejvakar*

@michaela_: Szerinted én mit tartok otthon? azt hiszed, a sárkányok csak barlangra vágynak, aztán annyi? nekik talán nem jár a boldogság, csak a magány!?

@Szintet lépett (ex) Naiva.: jó, az asszem még a belefér kategória... de unokaöcsinek / barátnak? az nekem fura...

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.13. 14:51:33

@Lord Papírsárkány: Épp beszélgettünk, amikor megosztott egy koncertről egy plakátot, ahova akkor akart elmenni, amikor én bálba hívtam volna. Ezért néztem meg jobban a plakátot, és pont akkor lájkolta be. Ekkor megemlítettem neki, kérdeztem, máskor is szokta-e. Ennyi.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.13. 14:57:00

@Lord Papírsárkány: Ilyenen nem szoktam problémázni. Van olyan barátnőm, aki amikor ír, simán drágámoz. Már megszoktam. Egyébként a fiúkat szereti. :)

Αphelion 2013.11.13. 15:02:24

@Lord Papírsárkány: Ferfi ferfinak nem ir szivecsket, ez alap :) Viszont csaj csajnak siman.

michaela_ 2013.11.13. 15:02:35

@Lord Papírsárkány: hát aki sárkányt tart otthon, az meg is érdemli:) Azért a hisztiben is vannak fokozatok, csak úgy hallottam léteznek olyan férfiak is, akik bármiféle ellenvéleményt hisztiként értelmeznek:P

michaela_ 2013.11.13. 15:06:49

@Szintet lépett (ex) Naiva.: és miért nézted meg jobban a plakátot? Nem hitted el talán, hogy pont akkor van?:)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.13. 15:09:09

@michaela_: Nagyon ritkán oszt meg dolgokat. És rácsodálkoztam a dátumra, mert akkor akartam neki szólni, hogy eljönne-e velem. Micsoda véletlenek vannak. :)

Papírsárkány 2013.11.13. 15:15:10

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Szóval pusztán a véletlenek apró összjátéka, értem :)
"Egyébként a fiúkat szereti."
Mármint "is"? :)

@Aphelion 2013: az is idétlen :) (hacsak nem biszexek)

@michaela_: ellenvélemény? ez a szó mit jelent? O.o

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.13. 15:18:51

@Lord Papírsárkány: Figyi Sárkányka? Mit kezdesz néhány fejjel kevesebbel? Mert egyet hagyok, hogy ne szorulj vakv ezető kutyára, a többit levágom, és bepanírozva kisütöm. :PPPP

Papírsárkány 2013.11.13. 15:19:53

@michaela_: ;-)

@Szintet lépett (ex) Naiva.: A közhiedelemmel ellentétben a rendes sárkányoknak egy feje van. Csak azért nem javaslom, hogy megpróbálkozz a levágásával, mert most épp nem vagyok éhes :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.13. 15:21:44

@Lord Papírsárkány: Egy rendes sárkánynak 3 vagy 7 feje van, mint rendes ember tudja ezt a Süsüből. Szóval te vagy Süsü. Most már mindent értek. :D

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.13. 15:24:05

@Lord Papírsárkány: És a rántott fejet krumplival, rizzsel vagy párolt zöldséggel kéred?

Papírsárkány 2013.11.13. 15:24:54

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Nem szoktam ételről beszélgetni az étellel :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.13. 15:28:32

@Lord Papírsárkány: Nem akarnál te engem megenni. Túl zsíros vagyok hozzá.:)

Papírsárkány 2013.11.13. 15:29:35

@Szintet lépett (ex) Naiva.: erre jó a tüzes lehelet, tudod :)
szépen kisül az a zsír belőled

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.13. 15:30:43

@Lord Papírsárkány: Meg is vakítod magad? Mert ölég ronda is vagyok.

Papírsárkány 2013.11.13. 15:31:47

@Szintet lépett (ex) Naiva.: attól, hogy nőnek ronda vagy, ételnek még lehetsz guszta
honnan lenne neked fogalmad a sárkánytáplálék-esztétikáról, ha még a fejszámmal se vagy tisztában? :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.13. 15:33:16

@Lord Papírsárkány: Na most... a sárkányok a tüzes ételt szeretik - én frigid vagyok. Na???

Papírsárkány 2013.11.13. 15:34:28

@Szintet lépett (ex) Naiva.: mit érdekel engem, nem szexrabszolga leszel, csak esti snack :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.13. 15:35:37

@Lord Papírsárkány: Mekkora darab vagy te, hogy az én 150 kilóm csak snack lesz????

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.13. 15:40:24

@Lord Papírsárkány: Szóval ez az az eset, amikor idegen tollak meg miegymás... nem hittem volna rólad. :(

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.13. 15:43:09

@Lord Papírsárkány: Ne hümmögj, nem vagy te Micimackó!!! Egy nagyképű Sárkányka vagy, aki egy olyan sárkány kápát tette ki, amilyen szeretne lenni.
Te ilyen vagy. kivagottkepek.lapunk.hu/tarhely/kivagottkepek/kepek/sarkany2.png

Papírsárkány 2013.11.13. 15:43:31

@Szintet lépett (ex) Naiva.: különben is, hol látsz te itt tollat? ezek pikkelyek! :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.13. 15:46:41

@Lord Papírsárkány: Dehogynem, nekem minden jól áll. Még a hiszti is. :P

plantingC4 2013.11.13. 15:48:56

@Szöszi 26: "Bizalom lókukac"
A nagy lófaszt, Szöszcsy, abban tudok csak egyet érteni ezzel a hozzászólással kapcsolatban, hogy nem vagyunk egyformák.
A következőbe, meg ha jól olvastam pont arról van szó, hogy nálatok szívecskéket küldd mindenki mindenkinek...
De tök nem egyformák a családok, emberek, szokások LOL.
Nálunk szívet küldeni egyértelmű szerelmetes üzenet, szeretetet mással jelzünk mi.
Nálatok meg máshogy megy.
Gondold el, taliznánk, összejönnénk, most iszonyatosan össze tudnánk veszni egy ilyen különbözőségen, mert én tökre mondanám, hogy " dehát mé kűtted neki a szerelmed, miközben nekem mondod itten?"
Te meg mondanád: "hülye vagy, de hát csak haverkodunk, ez nálam nem azt jelenti, mint nálad"
És ez csak egy apróság példa...
Inkább jobb ha abban maradunk, amiben veled is egyet értek, hogy igyekezzen mindenki olyan kattanásút találni, mint amilyen ő maga, akkor talán nem lesz baj...:D

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.13. 15:57:13

@Lord Papírsárkány: Hát... nézd meg a nevem, és nem lepődsz meg. *nagy sóhaj

Papírsárkány 2013.11.13. 15:57:31

@Szintet lépett (ex) Naiva.: különben sem szeretem ismételni magam :)

plantingC4 2013.11.13. 16:01:12

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Bármivel el lehet cseszni egy kapcsolatot, tehát semminek sincs értelme :D
Nyilván nem kérném, hogy törölje le a volt férjét, pont a gyerek miatt, de hogy őszinte legyek, ezt is csak a gyerek gyereksége miatt támogatnám (a gyerek érdekében, mert ő az aki ebben a helyzetben nem tudja megvédeni vagy képviselni magát) és leszarnám a volt férjet is meg mindenkit, ha nem lenne közös gyerekük.
Ne mossuk össze a jött-ment pöcshuszárokat, egy apával vagy csak szerintem nem ugyan az a kategória, de lehet jobb ha megkérdem: csajok szerintetek is mindegy? :D

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.13. 16:02:51

@Lord Papírsárkány: Úgyse hagyom, hogy tied legyen az utolsó szó. :D

plantingC4 2013.11.13. 16:06:34

@michaela_: Az megint más kérdés :D
Nyilván szakítás után máshogy beszél az ember a másikról, mint mikor éppen még dúl a láv.
Vagy te mindig ugyan úgy ? :D

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.13. 16:09:05

@plantingC4: Egy apával nem tudsz teljesen megszakítani minden kapcsolatot, már a gyerekek miatt. De lehetnek egyéb okok is, ami miatt nem akarod teljesen kiiktatni az életedből az exedet. Most épp nem jut eszembe egy se, amit ne lehetne másképp megoldani...De ha nem bunkó a másik, és tisztáztátok, hogy mire számíthat és mire nem, akkor nem látom értelmét törölni.

Papírsárkány 2013.11.13. 16:09:26

@Szintet lépett (ex) Naiva.: kis butus, az utolsó "szó" az lesz, hogy HAMM :)

Szöszi 28 2013.11.13. 16:12:38

@plantingC4: Hátde hátde hátde nem éééérteeeeeeem! Ha megbízol valakiben, hogy a búsp*csába merül fel benned, hogy töröltesd vele az exeit, he? :D Ezt magyarázzad meg nekem és békén hagylak :D

Tényleg az a kulcs egyébként, hogy olyat találj, aki hasonló mentalitású, mint te, mert apróbb eltéréseket ki lehet egyensúlyozni, de totális ellentéteket szerintem nem :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.13. 16:13:02

@Lord Papírsárkány: Na, ennek több akadálya is van.
1. Ekkora távolságot még te se tudsz átharapni.
2. Te azt hiszed, házhoz megy a kaja, mert te lusta vagy ahhoz, hogy utána menj.
2.a) Ronda vagyok, hájas és sok bajom van még, de ennyire hülye nem vagyok. :P
Szóval a HAMM-mal vannak problémák.

Papírsárkány 2013.11.13. 16:13:59

@Szintet lépett (ex) Naiva.:
1-2 te akartál idejönni "emberkedni" :)
3 kaja szempontjából indifferens
:)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.13. 16:15:53

@Lord Papírsárkány: Én megverni akartalak. De ki mondta, hogy odamegyek? Majd küldök emberkéket, akiknek ez a foglalkozásuk.

plantingC4 2013.11.13. 16:25:50

@Szintet lépett (ex) Naiva.:Igen, ezt írtam, apu tök más, pont a gyereket nézem ebben az esetben, lapozhatunk, apu okézva, approved, mehet szalagra !:D
Csak ti csajok kevertétek bele elvált apukát a képbe, én sima ex-ekről indítottam a sztorit.

michaela_ 2013.11.13. 16:34:02

@plantingC4: nem ugyanúgy, de én pont nem vagyok egy köpködős fajta. Nyilván ha megcsalt akkor rohadjon meg, de a megcsaláson kívül amilyen volt, azt nem kell másképp látni utólag sem.

@Szöszi 26: megbízni valakiben nagyon nehéz. Főleg x kapcsolat után. Persze, tudom, bizalom nélkül nincs kapcsolat, de azért egy egészséges odafigyelés soha nem árthat. A világ se nem szép, se nem jó, se nem igazságos:)

pretty kitty 2013.11.13. 16:35:11

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Kicit elkesztel a Halloween jelmezzel de jooleeett ;))))))))))))))))))

Szöszi 28 2013.11.13. 16:40:53

@michaela_: háhááá :D Ezt nem kell elmagyaráznod, Miss Főbizalmatlannak, azaz nekem :D De...Hmm...Van akiért érdemes erőt venni magamon és nem a lehetséges rosszal foglalkozni, hanem igyekezni kizárólag a jóra koncentrálni. Vannak napok ám amikor nekem sem megy, de igyekszem, hogy ilyen egyre kevésbé forduljon elő :)

michaela_ 2013.11.13. 16:43:42

@Szöszi 26: na hát akkor... :) Biztosan lesz olyan is az életedben, hogy valakit annyira szeretsz, hogy megbocsátod, ha egyszer megbotlik és megcsal. De utána elképzelhető, hogy másképpen fogod értelmezni a bizalom dolgot, és bizony jólesne, ha minden rossz gondolatra okot adó nőt szépen törölne a fészbukról:DD

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.11.13. 16:48:15

@michaela_:

Jó esetben ez az anyját és más nőnemű családtagjait kivéve, minden női ismerőse a facebookon. Elég nagy halmaz! :) De hát, öljed meg mind, isten kiválogatja az övéit. :)

michaela_ 2013.11.13. 16:50:51

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: :DDDDDD Nem, ha ilyen lesz a rondák és buták maradhatnak elrettentő példának, valakik kellenek akikhez képest főnyeremény vagyok:DDDD

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.13. 17:01:32

@Lord Papírsárkány: Látod milyen rendi-bendi vagyok? :D

@plantingC4: Én a sima exeimet se dobtam ki a francba, és nem hátsó szándékkal, hanem mert nem volt rá okom. Ennyi.

@little star: Nem jelmez, fotó. :)

Papírsárkány 2013.11.13. 17:02:23

@Szintet lépett (ex) Naiva.: egészen meghatódnék... ha lenne szívem :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.13. 17:03:05

@Lord Papírsárkány: Se eszed, se szíved...csak szárnyaid vannak?

Papírsárkány 2013.11.13. 17:10:04

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Az pont két szárnnyal több, mint ami neked van :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.13. 17:11:28

@Lord Papírsárkány: Kikérem magamnak! Szívem van. Liba vagyok, így szárnyam is.

Nem királylány, csak nő 2013.11.13. 17:25:46

@michaela_:
"Nem, ha ilyen lesz a rondák és buták maradhatnak elrettentő példának, valakik kellenek akikhez képest főnyeremény vagyok:DDDD"

okos :))))))

plantingC4 2013.11.14. 00:00:58

@Szöszi 26: Na most értem csak vissza, bocsi a késői válaszért, ott tartottunk, hogy

"Ha megbízol valakiben, hogy a búsp*csába merül fel benned, hogy töröltesd vele az exeit, he? :D Ezt magyarázzad meg nekem és békén hagylak :D"

Rém egyszerű elképzelni ilyesmit, megtörtént eset. Mérhetően nőtt annak az időnek a mennyisége, amit ex-el, netán ex-ex-ex-ekkel :D, fészen, msn-n, skypon töltött. Nyilván, nem úgy kell elképzelni, hogy stopperrel állok mögötte és egyenként, minden kattintásra rákérdezek, inkább csak az tűnik fel először, hogy vigyorizva, nagy beleéléssel megy a csit-cset, viszont ha közelebb kerülök a kijelzőhöz, ablakot vált és zavartnak tűnik :D:D:D
Egyszer.
Kétszer.
Harmadszorra, a piros maszkosok megkérdik, hogy "ez most mi" ?
Azt a választ kapod, semmi.
Egyszer.
Kétszer.
Háromszor.
Ezek napok, nem percek.
Sokadik napon, megkérdezed, hogy ki az, akivel nem érdemes tudnod, hogy így megy a hancúrozás?
Nagy duzzogva kinyögi, hogy csak az exével.
Kérdezed, melyikkel ?
Válasz: mikor melyikkel...

Itt már nagyon nehéz tartani a nevetésem, úgy hogy nem is folytatom.
Azt hiszem, érthető így is már, nem kell tovább magyaráznom, hogy, hogyan is merülhet fel ilyesmi valakiben..

@michaela_: Nyilván, nem minden tulajdonságát fogod átértékelni valakinek attól, hogy nem működik már semmi köztetek, ne talán, még valami szemétséggel meg is bánthatott, ettől valóban nem kell minden vele kapcsolatosra rosszat kajabálni, de itt azt hiszem, nem is innen közelítenék.
Számomra azért tűnhet súlyos dolognak exekkel hancúrozni este is 1 órát, meg nappal is ici-picit, fészen, tökmindegy min, mert sokszor még kettőnknek sincs elég ideje, (vagy legalább is, amennyit egyik vagy másik vágyna...:D) egymással tölteni, ne talán nem úgy, hogy te a tv-t, én meg a monitort nézem...(nyilván ilyen esték is vannak, de ne ez legyen az alap könyörgöm...)
És még mindig pontatlanul írom le, mit is akarok, ahogy visszaolvasom, így nekifutok még, figyi :D
Szóval nekem nagyon szar az időbeosztásom, meg persze hülyén is szervezek mindent, mindenre :D, de az a szitu, hogy nálam az idő, nem is pénz, hanem egyszerűen kincs, ami nincs :D
És pont mikor a lány is és te is ezen kattogsz, hogy tök kevés az az idő, amit tényleg csak kettőnkre szánunk és ez már érezhetően, majd általa is kimondva panaszosan is, tényleg kevés mindkettőknek, akkor nettó pazarlásnak és szinte árulásnak tűnik a közös időnkből, efféle mókákra, rendszeresen nagy hányadot fordítani. És...stb.,... Egyéb, ebből következő "dógokat", fentebb Szöszinek már leírtam, nem ismételném.

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Szerencsés típus vagy. Nálam máshogy alakultak az efféle dolgok...
süti beállítások módosítása