HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2013/11/15/o_szakitani_akar_de_en_meg_nem

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr185634961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Papírsárkány 2013.11.15. 10:05:19

@michaela_: Heh, de hát a saját két mondatodban ellentmondasz magadnak :))

Nem királylány, csak nő 2013.11.15. 10:07:28

@michaela_: Engem is megijeszt ha valaki egyből rám telepszik. Csak lassan fokról-fokra megy nekem is...

Sadist 2013.11.15. 10:17:10

@Lord Papírsárkány: Hejjespasi nyomul: határozott, ambíciózus, küzd a nőért.
Nemhejjespasi nyomul: rátelepszik a másikra, liheg a nyakába, nem hagy levegőt neki.
Hejjespasi nemnyomul: tiszteli a nőt, meghagyja neki a kellemes mozgásterét, nem pincsi.
Nemhejjespasi nemnyomul: passzív nyúlbéla, nem mer közeledni.

michaela_ 2013.11.15. 10:19:11

@Lord Papírsárkány: miért lenne ez ellentmondás? A nyomulásán túl rendben volt a srác, nem voltam halálosan rákattanva, de ez nálam nem is így műxik, hónapok alatt megismerhettem volna annyira, hogy elvarázsoljon. És ha ismer és úgy akar sokat velem lenni, talán nem olyan ijesztő, mintha így szinte ismeretlenül, mert így önkéntelenül is arra gondolok, hogy képtelen egyedül jól érezni magát és egy házisztendaposra van szüksége.

Papírsárkány 2013.11.15. 10:21:26

@Sadist: ennyi :)

@michaela_: Azért, mert azt írtad, hogy "nem tudnál rá rosszat mondani", aztán leírod, hogy egyáltalán nem izgalmas. Nő ilyet férfiról nem akkor ír, ha azzal minden OK.

michaela_ 2013.11.15. 10:21:56

@Sadist: szerintem nem. Aki rám nyomult kifejezetten hejjespasi volt. A nyomulás nekem soha semmilyen formában nem jött be.
De általánosságban is azt látom, hogy a nagyonakaró, nagyonmegfelelnivágyó, elsőperctőlhiperromantikus férfiakat le se sz*rják a nők, jobban kell az, aki egyenrangú társ lehet. A szerelmet ki lehet mutatni akkor, amikor már tényleg ismered a másikat és tényleg őt szereted, és akkor sem azzal, hogy állandóan vele akarsz lenni és megjegyzed a szomszédja nevét.

michaela_ 2013.11.15. 10:22:54

@Lord Papírsárkány: a nem volt egy halálosan izgalmas, és az egyáltalán nem izgalmas nem ugyanaz :P

Namely 2013.11.15. 10:23:37

Fordítsunk:
"Pontosabban, úgy fogalmazott, hogy nem biztos benne, hogy ezt folytatni kívánja."
=
"Ha a másik nem jön össze, maradsz te.

Na, kezd világos lenni, hogy le vagy szarva, és csak a maradékelven lehet újra "esélyed"?

Ha igen, akkor ilyet többet ne írj le:
"Többfajta végkifejlet lehetséges, mégsem akarom tudomásul venni azt, ami számomra a legfájdalmasabb lehetne."

Ha megdugtad, akkor minden rendben van. De ennél többet ne akarj tőle. Durr, aztán huss.

UI:
Én még a saját szomszédaim nevét sem tudtam soha, mióta elköltöztem a szüleimtől.

Papírsárkány 2013.11.15. 10:24:24

@michaela_: Avagy nem kell "önmentegető" bullshit (senki se hibáztat), nyugodtan írd le, hogy nem érdekelt különösebben (meg is tetted, csak a sorok között), nincs azzal baj. Csak ne tegyél úgy, mintha ez CSAK a nyomulása miatt lett volna :)

Szöszi 28 2013.11.15. 10:27:20

@Lord Papírsárkány: Ja, ha valakivel viszonzottan együtt akarok lenni, biztos halálra idegesítene, hogy a szabadidejét velem akarja tölteni :D Pfejjj, micsoda felháborító arcátlanság :D

Nem királylány, csak nő 2013.11.15. 10:30:44

@michaela_: Én amúgy bírtam, hogy nyomult. Tök jó érzés volt, hogy valaki így oda van értem. Csak viszonozni nem tudtam ilyen ütemben... Aztán meg mikor én is nyitottam felé, mi lett belőle? Itt fekszem egyedül és a második doboz bonbont tolom be az arcomba :D

Bölcs Jaroszláv 2013.11.15. 10:37:00

@Nem királylány, csak nő: Szégyelld magad, és azonnal hagyd abba! A maradékot pedig motoros futárral küldd el nekem!
:DDD

Papírsárkány 2013.11.15. 10:37:23

@Szöszi 26: jaja, ráadásul a piszokja nem átallik még szexre is vágyni, fúúúj

Bölcs Jaroszláv 2013.11.15. 10:38:55

@Lord Papírsárkány: Még az is lehet, hogy gumit sem vett a rohadék! Hát milyen ember az ilyen?
:DDDD

Nem királylány, csak nő 2013.11.15. 10:39:12

@Bölcs Jaroszláv: Szégyellem is. Napok óta nem csinálok semmit, csak sajnálom magam, pedig annyi dolgom lenne! :S És hála a pöcsfejnek pár nap alatt elértem az áhított súlyom, erre mingyá elszúrom :DDDDD

michaela_ 2013.11.15. 10:42:17

@Szöszi 26: bizonyára meg fog lepni, de élnek emberek, akiket ez zavar. Akiknek igénye van arra, hogy egyedül is legyenek, meg a másikkal is. Szerintem egyik sem rosszabb a másiknál, csak összepasszoló pároknak kell találkozniuk. Aki hasonló gondolkodású, mint te, bizonyára sosem értené meg, hogy én nagyon szeretem, de nagyon szeretnék rendszeresen pár napot egyedül tölteni. Én meg azt vagyok képtelen elfogadni, ha valaki minden szabad percében velem akar lenni. Milyen gyönyörű a világ, nem?:)

@Nem királylány, csak nő: ja kérem, az azért más eset. Nem lehet, hogy csak azért nyitottál felé, mert ő már nem, és így már sokkal izgalmasabb? :)
De a bonbon jó megoldás, én is gyakran alkalmazom manapság:) A vodka jó még, nem adja meg a választ, de legalább elfelejted néhány órára a kérdést:D

Bölcs Jaroszláv 2013.11.15. 10:45:09

@Nem királylány, csak nő: Hát, így első látásra egyetlen épeszű megoldás mutatkozik: elmégy hozzá, keresztbe fekszel a küszöbön az ajtaja előtt, megvárod míg kijön, átöleled a lábát, és egyszerűen nem engeded el, akkor sem, ha beléd rúg. Előbb-utóbb átesik rajtad, és akkor már nyert ügyed van, mert vízszintes helyzetbe kerül és gyerekjáték lesz fölébe kerekedni.
:DDDD
Alternatív megoldásnak eljöhetsz hozzám feltakarítani.

Nem királylány, csak nő 2013.11.15. 10:45:52

@michaela_: Neeeem. Folyamatosan nyitottam, csak lassabban. És a végére szerintem már nagyon jól álltunk. Én így éreztem. Ő is örült ennek...csak közben kirúgták...és pillanatok alatt minden megváltozott...
Nem szeretem a vodkát... akkor inkább egy jó bor vagy whisky kóla :D

Bölcs Jaroszláv 2013.11.15. 10:48:32

@Nem királylány, csak nő: Sajnos mennél többet tudok meg rólad, annál egyértelműbb számomra, hogy menthetetlen vagy. NEM SZERETED A VODKÁT?!!! Hát milyen ember vagy te? Mit ember, humanoid környezetszennyezés (bocsi)! Atyám, hova kerültem! Megyek is, és eszek egy zselés szaloncukrot!
:DDD

plantingC4 2013.11.15. 10:48:45

"És az a legrosszabb, hogy ő éli világát, keveset tudok róla, nekem meg a vergődés marad. Mit tudok tenni?"

Kedves Balázs!

Az első lépés a legnehezebb, első lépésként hagyd abba a vergődést.
Nem is kell tenned semmit, csak még nem tudod ezt elképzelni és ezért, épp mindent meg akarsz tenni.
Feltételezem hogy, 20 körül lehetsz, nem vészes a helyzeted, csak lehet, még nem találkoztál hasonló mintázattal, nem alakult még ki, a mintázatok önálló észlelésének és helyes értelmezésének képessége.
Sajnos ez is olyan sport, ahol az edzéslehetőségek nem túl jók, nagyon kevéssé tudnak felkészíteni a valódi versenyre, sok versenyen elbukhat csúfosan az ember, mire jönnek az első dobogós helyek...:D

Nem királylány, csak nő 2013.11.15. 10:49:00

@Bölcs Jaroszláv: ez engem többet nem lát vízszintesben az tuti ;)

michaela_ 2013.11.15. 10:49:54

@Nem királylány, csak nő: akkor meg csak meg kell várni amíg újra lesz melója és megnyugszik. Addig ott lenni csendesen a háttérben, ha támogatásra van szüksége, meg megérteni, meg ilyesmi. Nincs ez veszve.

Namely 2013.11.15. 10:50:49

@michaela_:
"Én meg azt vagyok képtelen elfogadni, ha valaki minden szabad percében velem akar lenni."
Biztos jól ismered magad, és tudod, hogy nem ismer eléggé, azért akar veled lenni.

Viccet félretéve, te, és a hasonló lányok/nők vagytok a pasik 90%-ának álmai: le sem kell titeket szarni (csak izgalmasabb lesz tőle), és ha néha feltűnik, akkor is csak azért, hogy dugjon. Ja, és eléggé sok ilyen felfogású nő sztoriját szoktuk itt olvasgatni, hogy a Béla nem tudja kimutatni az érzéseit: naná. Aki olyan, hogy kimutatná, annak is elveszik a kedvét tőle, hacsak nem akadnak össze olyan kinccsel, mint az én bnőm is.

Köszönöm Istenem!

michaela_ 2013.11.15. 10:52:23

@Bölcs Jaroszláv: ugyehogyugye? Pedig a vodka univerzális, szinte bármivel fogyasztható a kakaón kívül, hatása pedig a boldogság mámorító érzésére leírhatatlan, eheh.
Egyetlen hátránya, hogy én röhögőgörcsöt szoktam kapni tőle és akkor percekig használhatatlan vagyok és csak sírva röhögök:D

Bölcs Jaroszláv 2013.11.15. 10:53:58

@michaela_: Hát ennél nagyobb problémád sose legyen, hogy jól érzed magad és még röhögsz is egy jót. Ráadásul, ha csak nem sörrel keveri az ember még másnapos sem lesz tőle (nincs fejfájás, stb. a szokásos másnaposság).

Nem királylány, csak nő 2013.11.15. 10:55:55

@Bölcs Jaroszláv: kemény szavak ezek :( Ezért most tovább kell folytatnom az evést :'((((

Szöszi 28 2013.11.15. 10:56:26

@Namely: Igen, épp a héten beszéltem egy ismerősömmel, aki 2 éve szerencsétlenkedik egy pasival, akinek eleinte nője volt, de aztán állítólag 1 éve már szakítottak (mindegy én mit gondolok, csak rosszindulatú vagyok :D ) és mikor rákérdeztem, hogy úgy amúgy mi a francosfenéért 1 héten csak 1 estét töltenek együtt, óriási meggyőződéssel közölte, hogy az ő kapcsolatuk így tökéletes és attól nem lenne szorosabb a kapcsolatuk, ha minden nap együtt aludnának. Mondtam is neki, hogy na cuncikám, te vagy minden férfi álma. 1 héten egyszer rádnéznek, oszt a hét 6 napján azt csinálnak amit akarnak. :S
Igen, én az a típus vagyok, aki számára ez feldolgozhatatlan helyzet :D

michaela_ 2013.11.15. 10:57:57

@Namely:
én ezt kevésbé gyűlölködve látom, egyáltalán nem zavar, hogy te is élsz, akinek másfajta igényei vannak, mint nekem:) Sőt, még csak azt sem mondanám, hogy teljesen idióta vagy ezért, meg nem magyarázom bele miért van rá szükséged, hogy állandóan imádatod tárgyával légy.
Te ilyen vagy, én meg nem, és én sem boldogabb sem boldogtalanabb nem leszek attól, hogy te ezt el tudod-e fogadni vagy sem, esetleg hogy szerinted le kell engem sz*rni vagy nem.
Az utolsó mondatod teljesen érthető, az én párom is szokta mondogatni hálát adva értem, amikor a haverjai sztorijait hallgatja a párjukról;)

Nem királylány, csak nő 2013.11.15. 10:59:39

@michaela_: Oh hát hogyne! Természetesen türelmesen várok....lehet, hogy röpke fél év és már lesz is munkája. Addig meg ülök a sarokban. Aztán boldogan futok vissza lábhoz, ha hív. És ha esetleg valami újabb törés történne az életében, akkor odatartom mindkét orcám, hadd vezesse le a feszkót rajtam szegény. Hát nem szééép a szerelem? :DDDDDD

Bölcs Jaroszláv 2013.11.15. 11:01:37

@Nem királylány, csak nő: Óóóó annyira sajnálom, hogy kellemetlen pillanatokat szereztem neked, de tudod az én hazámban (a Kijevi Rusz ha esetleg nem esett volna le) aki nem szereti a vodkát, szóval az nem tekinthető egyenrangú állampolgárnak (egyébként sincs sok lehetősége, mert úgyis megitatjuk vodkával, legfeljebb adunk neki mellé egy falat füstölt halat). Szóval elnézést, de nem egyformán szocializálódtunk olybá tűnik.
:DDDD

Niobe 2013.11.15. 11:03:25

Mi van, szomszédfóbiátok van, mint Vis Majornak? :)

michaela_ 2013.11.15. 11:04:28

@Szöszi 26: hát azért az a fene nagy bizalom amiről tegnap beszéltél, elég könnyed hajnali sétának tűnik úgy, hogy valaki állandóan veled van. Próbáld ki egyszer úgy is, hogy nincs:)

Bölcs Jaroszláv 2013.11.15. 11:05:25

@Niobe: Miről beszél leányom? Miért lenne? Attól, hogy megpróbáltam lelőni a kutyáját (az ő kertjében volt, csak ugatott de nem találtam el, mert éjfélkor sötét van) és nem köszönök neki, már egyből fóbiásnak tartasz? Ne már!
:DDD

Namely 2013.11.15. 11:05:37

@michaela_: félreérted: gyűlölködésről szó nincs. Csak közöltem a véleményemet.

@Szöszi 26:
"Mondtam is neki, hogy na cuncikám, te vagy minden férfi álma. 1 héten egyszer rádnéznek, oszt a hét 6 napján azt csinálnak amit akarnak. :S"
Ja. Akkor raknak 4 másik ilyen picsát, és még csak azt sem kell mondani, hogy "szeretlek, csak te vagy nekem". Jajj: emlékek a múltból... :D

Nem királylány, csak nő 2013.11.15. 11:05:48

@Bölcs Jaroszláv: most bevallom még a kapcsolatunk elején, hogy a halat se szeretem....:/

michaela_ 2013.11.15. 11:06:15

@Nem királylány, csak nő: jójó, hát nem tudhatom miért szakított veled, azt hittem csak hirtelen elkezdte utálni a világot meg mindent, és ő sem tudja mit akar. Nyilván hónapokat én sem várnék senkire, de azért van a férfi, akire pár hetet simán.

Namely 2013.11.15. 11:06:44

@Niobe: te tudod a szomszédod nevét?

Niobe 2013.11.15. 11:09:05

@Bölcs Jaroszláv: kutyára nem lövünk, ejnye. Amúgy nehogy úgy járj, mint Jimmy a kakassal :P

Bölcs Jaroszláv 2013.11.15. 11:09:56

@Nem királylány, csak nő: Hát erre végképp nem tudok mit mondani! Lettél volna ott te is a "marhavagonban", amely a Kijevszkaja pályaudvarról indult Moszkvából Kijevbe, mikor a részeg orosz elővette a házi készítésű vodkáját (szlavjanisztika szakosok kedvéért самагонка), meg a Pravdába csomagolt füstölt halat, és közölte, hogy na akkor ezeket most megkóstoljuk! Mire én: nem ezeket most nem kóstoljuk meg, majd te megeszed ha akarod! Mire ő: de igen, megkóstoljuk mert Kijev még kurva messze van! És igaza lett, mert megekóstoltuk.
:DDDDD

Niobe 2013.11.15. 11:10:09

@Namely: nem, egyikét sem, de jókat szoktam némelyikkel beszélgetni a konyhában :)

Bölcs Jaroszláv 2013.11.15. 11:11:01

@Niobe: Utálom, ha éjfélkor ugat egy kutya. Olyankor tessék aludni neki!
:DD

Szöszi 28 2013.11.15. 11:12:52

@michaela_: Nincs velem állandóan :) Csak együtt töltjük a szabadidőnk egy részét. Szerintem te is elég felnőtt és tapasztalt vagy ahhoz, hogy tudd, aki meg akar csalni, az 3 gyerek és 20 év házasság mellett is megtalálja az alkalmat a félrekúrásra. Úgyhogy az én helyzetem ugyanolyan, mint bárki másé. Ha meg akarnak csalni, megfognak úgy is, hogy minden nap találkozunk. De te akarsz szabadnapokat magadnak, és utána rágódsz a bizalmi kérdésen, amikor nincs veled? :D Nem bírom követni az eseményeket már...

Niobe 2013.11.15. 11:12:54

@Bölcs Jaroszláv: itt a portugálok baszkodják rendszeresen az ajtót hajnali egykor, mondjuk őket előbb is lőném le, mint bármilyen állatot...

Nem királylány, csak nő 2013.11.15. 11:13:28

@michaela_: Hát jah, én sem tudom. Valami ilyesmi amúgy, hogy most utálja a világot, meg túlságosan sajnálja magát, meg eleve túl rá volt görcsölve a megfelelésre irányomban. Amúgy vártam volna én rá, de közben meg ahogy megalázott...az nem gyere be. De asszem tök jól haladok a feldolgozásban.
Azt mondják a szakítás, olyan mint a gyász. 5 szakasza van:
1. sokk, nem hiszed el
2. düh, harag
3. alkudozás
4. depi
5. elfogadás
Az üres csokis papírok számát látva én most gyűröm a 4. szakaszt. Szóval nemsokára már kva jó lesz :DDD

Nem királylány, csak nő 2013.11.15. 11:15:24

@Bölcs Jaroszláv: :DDDDDDD jó, ott lehet, hogy megkóstoltam volna, de attól még nem szeretném jobban, mint most. Sőt! :D

Namely 2013.11.15. 11:16:14

@Nem királylány, csak nő:
"Szóval nemsokára már kva jó lesz "
ja. Elkezdődik a fogyókúra, "Az üres csokis papírok számát látva"

:)

Nem királylány, csak nő 2013.11.15. 11:17:17

@Namely: Hé, tök sokat fogytam az elmúlt héten :DDDDDD úgyhogy belefér :D

Szöszi 28 2013.11.15. 11:18:16

@Namely: Hát remek :D Ő azt képzeli szerelmesek egymásba és totálisan boldogok. Tééényleg? Milyen lenne, ha nem lennétek azok? :D

Bölcs Jaroszláv 2013.11.15. 11:20:41

@Nem királylány, csak nő: Nem finnyáskodunk itten, mert a végén még kiderül,hogy azért nem ennél meg egy vödör taknyot, mert benne van egy hajszál! Az eszem megáll, micsoda emberek vannak!
:DD
Ami pedig a szakítást illeti: szerintem itt kevés kivételtől eltekintve (vagy nem) már szinhte mindenkinek volt benne része.. és egyáltalán nem a te eseted a legrosszabb, szóval kapd össze magad! Ennél húzósabb szituk is leőferdülhetnek (tek) az emberrel.

mütyür 2013.11.15. 11:20:42

jövőhéten szabadságon leszek, helyettes kollegina most azt kérdezgeti tőlem, hogyan kell pizzát rendelni :o

Hurri Kán 2013.11.15. 11:21:39

Miért készültél a szomszédja szülinapjára?

Hurri Kán 2013.11.15. 11:21:39

Miért készültél a szomszédja szülinapjára?

mütyür 2013.11.15. 11:22:03

@Nem királylány, csak nő: jajj ne drámázz! :D egy hónapot voltatok együtt, az is szar volt. csokit meg mindig kell enni :)

Niobe 2013.11.15. 11:24:11

@mütyür: wow. Nem semmi tapasztalt egyed lehet...

Nem királylány, csak nő 2013.11.15. 11:26:08

@Bölcs Jaroszláv: Jóvanna, de olyan jó erre fogni, hogy miért nem állok neki kva gyorsan tanulni :SSSSS

Bölcs Jaroszláv 2013.11.15. 11:26:08

@mütyür: Hát most szólj hozzá. Szerintem ez a csaj egykori történelemtanárom rokona, aki mindig azt mondta, hogy "persze gyermekem, mert nyugaton a szar is csokoládé nálunk meg a csokoládé is szar!"

Kolleginának meg mondd meg nyugodtan, hogy ne próbálkozzon pizzarendeléssel, mert ahhoz minimum 5- és 10 közötti IKÚ-val kellene rendelkeznie, ami nála esélytelen.
:DDD

mütyür 2013.11.15. 11:26:59

@Niobe: borzalmas :S igen szoktak örülni a többiek, amikor visszajövök szabiról :D az emailfiókom úgy fog kinézni, mint egy sitt-telep. semmit sem töröl, egy hét után kb 1000 levél szokott rám várni kukázásra... :o
lehet el sem megyek szabadságra. kinek kell ez? :D

Bölcs Jaroszláv 2013.11.15. 11:27:03

@Nem királylány, csak nő: Minek ilyenkor tanulni? Messze még a vizsgaidőszak, és addig sok minden történhet: pl. elütheti egy villamos a vizsgáztatót.

Szöszi 28 2013.11.15. 11:27:50

@mütyür: A helyedben megadnék telefonszámként egy szexvonalat, és hagynám, hogy megpróbáljon onnan rendelni :D

Nem királylány, csak nő 2013.11.15. 11:28:04

@mütyür: Nem is volt szar.. (mármint nekem) :D Ezért lepődtem meg. Jaj most már kezdek undorodni tőle. Egyszerre sokat enni nem jó.... (boá) :)))

mütyür 2013.11.15. 11:28:58

@Bölcs Jaroszláv: :D és jövőhéten lehet repjegyeket is kell vennie :o nem tudom, főnökség hol fog landolni a végén:D

Niobe 2013.11.15. 11:29:59

@mütyür: ismerős szitty. Erre mondtam mindig, hogy az egy hét szabi büntetése egy hét pluszmunka mások után...

mütyür 2013.11.15. 11:30:35

@Szöszi 26: és a vendégeknek megérkeznének pizzakosztümben a lányok :D

mütyür 2013.11.15. 11:31:57

@Niobe: megpróbálok nem előre idegeskedni emiatt :S

Niobe 2013.11.15. 11:33:15

@mütyür: szard le, nem a Te munkádat járatja le.

Szöszi 28 2013.11.15. 11:33:32

@mütyür: háhááá :D Lehet, hogy nem bánnák és még meg is dícsérnék kolléganőt :D

Nem királylány, csak nő 2013.11.15. 11:34:07

@Bölcs Jaroszláv: egy hónap múlva már lesz 3 vizsgám, és ebből 2 a 4 év anyagából, közben nyelvvizsgára készülés + diplomamunka írás...

Bölcs Jaroszláv 2013.11.15. 11:34:28

@mütyür: Wow! A te főnökeid is elutaznak a jövő héten? Ilyenkor nem szabad szabira menni! Azt olyankor kell, mikor itthon eszi őket a rosseb. Egyébként az enyém is elutazik, de sajnos csak egy napra (kiállításra megy a lelkem Nyugat-Ojrópába).
:DD

Bölcs Jaroszláv 2013.11.15. 11:36:02

@Nem királylány, csak nő: Úgy látom hiába beszélek neked: inkább igyál (vodkát) az sokkal hamarabb meglátszik, mint a tanulás. Nem is csodálom, hogy otthagyott a munkanélküli depis pasid. Olyan makacs vagy, mint egy öszvér!
:D

Bölcs Jaroszláv 2013.11.15. 11:44:59

@Nem királylány, csak nő: Igen. Nem mondtam még? Mielőtt Bölcs Jroszláv néven (remélem történelemből is vizsgáznod kell, és ezt fújni fogod) uralkodó lett volna belőlem a Kijevi Ruszban, egy kis ukrán faluban születtem amely a Degec névre hallgat (így én degeci vagyok).

Nem királylány, csak nő 2013.11.15. 11:52:26

@Bölcs Jaroszláv: :DDDDDDD sajnos töri tárgyam nincs, így nem tudom ezt az értékes infót ott megvillantani :P

Bölcs Jaroszláv 2013.11.15. 12:09:12

Nah, megyek ebédelni, mert úgy járok, mint Nem királylány, akit egyszerűen elfújt a szél!
:DD

Nem királylány, csak nő 2013.11.15. 12:11:57

@Bölcs Jaroszláv: na ahhoz még nem fogytam eleget, hogy elfújjon :D:DDD

Papírsárkány 2013.11.15. 12:53:24

@Szöszi 26: nem szexvonalat, escort szolgálatot :D

Papírsárkány 2013.11.15. 12:53:59

@Szöszi 26: "Igen igen, értjük, küldjük a 'pizzás fiú'-t :) "

Papírsárkány 2013.11.15. 12:57:03

@Niobe: az inkább a pótolhatatlanság "büntetése" :)

Papírsárkány 2013.11.15. 12:58:22

@mütyür: na mondjuk ez nem is hangzik olyan rosszul :)
PR-nak se utolsó :)

mütyür 2013.11.15. 12:59:39

@Lord Papírsárkány: pl. most főnök azzal zaklatott, hogy azonosítsam be, melyik uborkásbefőttesüveg az övé a hűtőbenn :) nehéz lett volna ez a kérdés a töbieknek :)

mütyür 2013.11.15. 13:00:36

@Lord Papírsárkány: főleg, ha muszlimok jönnek :))

Papírsárkány 2013.11.15. 13:01:51

@mütyür: főleg, ha _férfiak_ jönnek (vagy biszex/leszbi nők) :)
(muszlimok nemtom hogy/honnan jöttek)

mütyür 2013.11.15. 13:19:38

mehenjüühünk már haza :(

Szöszi 28 2013.11.15. 13:27:01

@mütyür: Mennyünk. És intézkedjen valaki, hogy Dan Brown, Inferno című könyvéből készülő film ne 2 év múlva jöjjön ki a mozikba, hanem most. :(

Namely 2013.11.15. 13:32:38

@mütyür: @Szöszi 26:
hová mentek? Még egy csomó idő van tőzsdezárásig. Maradjatok még! ;)

Bölcs Jaroszláv 2013.11.15. 13:34:41

@mütyür: Hé csak semmi lógás! Nekem itt kell maradnom még ide nem ér a nyomorult fedexes futár! NE HAGYJATOK ITT!!!!!!!!!
:P

mütyür 2013.11.15. 13:35:55

@Szöszi 26: jó amúgy? most tervezem megvenni magamnak szülcsinapcsira

Szöszi 28 2013.11.15. 13:47:29

@Namely: Nagyszülőzni, utána összevakarni magam, aztán gyrosolni, aztán haza :) Úgyhogy saaajnálom, nem maradhatok :D

Szöszi 28 2013.11.15. 13:50:24

@mütyür: Mindenképpen :) Nekem nagyon bejött, mert szívemhez közelálló helyszíneken játszódik a könyv és a sztorija is aktuális problémával foglalkozik, izgalmas is, fordulatos is, szóval tetszett :D

pretty kitty 2013.11.15. 13:51:39

hirekesszorakozas.com/index.php/erotikus/item/209-65346754326

Hmmmm......ha nem nonek meg maguktol nekem isz ienjejim lecnek.....;))))))))))))))))))

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.15. 18:36:23

"Az, hogy én nem fogadom ezt így el, nem számít neki – legalábbis úgy tűnik. "
Ez tetszett a legjobban. Sajnos ismerek ilyen pasikat, akik nem fogadják el, ha valamit mondasz, mert ők nem azt akarják. De hidd el, előbb-utóbb te is elhiszed majd, meg el is fogadod.

mütyür 2013.11.16. 23:41:42

nos... lassan...

egyik kedvencem: My Sassy Girl (na nem az amcsi verzio)

szeretek szülcsinapcsizni :D előbányászom a régi kincseket :D
süti beállítások módosítása