HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2013/11/19/elkoltozom_ha_talalok_uj_not

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr455643433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Papírsárkány 2013.11.19. 07:58:18

hát pedig kurvagyorsan ki kéne raknod :)
zárcsere, cucckibaszás ajtó elé, jónapot

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.19. 08:00:41

Miért nem tudod kirakni??? Mert sajnálod??? Hú, most nagyon felhúztam magam. Azért vannak ilyen férgek, mert vannak ilyen nők, akikkel ezt meg lehet tenni. Békülj ki vele, hisz szereted még, és ha sírva kéri, akkor tuti, hogy meg fog változni, minden nagyszerű lesz megint. Hisz csak te kellesz neki!

Papírsárkány 2013.11.19. 08:02:55

@Szintet lépett (ex) Naiva.: aztán már csak a házasság és a közös szerelem-gyerek van hátra :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.19. 08:03:41

@Lord Papírsárkány: Így van. Most már ott tartok, hogy az ilyen nő megérdemli, amit kap.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.19. 08:10:49

@Lord Papírsárkány: Ez a téma most elég közelről érint, és nagyon fel tudom húzni magam rajta. Mert lehet a pasi egy vadbarom, ha sírva kér bocsánatot ( amit még sose tett) , akkor tuti, hogy megbánta, és innentől kezdve minden happy.
Ne is mondd, az én készülékemben van a hiba, hogy ezt nem veszem be.

Bölcs Jaroszláv 2013.11.19. 08:13:42

Szép jó reggelt mindenkinek! Nem értem mi "paprikázott" fel benneteket ennyire: adott egy csinos, intelligens, empatikus nő, valamint az ő barátja, akiből kicsit ex lett az utóbbi időben. Nem kérdés ugye, hogy a posztot a leányzadék írta. Aki amellett, hogy empatikus, még rendkívül fiatalka is, tehát tapasztalatlan. Az, hogy apuék hozzávágták egy lakás kulcsát, még nem szerelte fel az ilyen konfliktusok kezeléséhez szükséges tapasztalattal, tehát a celluloid alapú felsőházi tag őshüllő úr javaslata az első kommentben korrekt és helytálló volt. Leányka szedje össze magát, és penderítse ki a pasit, mert ennek a kapcsolatnak már nincs jövője. A pasi csak azért közeledik egy-egy picit, mert ha ló nincs szamár is jó alapon még megdugná a csajt, és nem akar kipenderítve lenni, mert neki ez így messze nem olyan kényelmetlen, mint a csajnak, és mint amilyen akkor lenne, ha saját albit kéne fizetni, vagy a híd alatt aludni.

Bölcs Jaroszláv 2013.11.19. 08:14:51

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Igen.
A te készülékedben van a hiba. Mára egy szikrányi megeértés sem maradt benned szerencsétlen sorsú honfitársaiddal és honfitársnőiddel szemben.
:D

Papírsárkány 2013.11.19. 08:17:56

@Szintet lépett (ex) Naiva.: természetesen
légyszíves menj is el szervizbe!

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.19. 08:18:02

@Bölcs Jaroszláv: Köszönöm szépen. Tudtam, hogy rád számíthatok. :)
És igen... a megértés elfogyott, mert nem tudom megérteni, hogy emberek miért teszik tönkre magukat a "szerelem" jegyében. (Főleg úgy, hogy előtte egy nappal még tudta, mekkora szarból mászott ki.) Poszterinánk is tudja, hogy szarban ül, de biztos jó meleg, nem kell fűteni.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.19. 08:18:46

@Lord Papírsárkány: Sima szervíz nem lesz elég. Nagygenerál kell. :D

Bölcs Jaroszláv 2013.11.19. 08:20:46

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Ismered a régi "Hofi-viccet": ha valaki leszar nem biztos, hogy rosszat akar, ha valaki kihúz a szarból nem biztos, hogy jót akar, és végül pedig: ha valaki szarban van, húzza be a farkát és ne ugráljon. Még a szerelem jegyében sem. Ilyen egyszerű.
Ja, és igen: rám mindig számíthatsz.
:DDD

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.19. 08:23:15

@Bölcs Jaroszláv: Az ilyen nem szerelem. "Szerettek" engem is ennyire, köszönöm, még egyszer nem kérek belőle.
Köszönöm, nagyon meg vagyok hatva. :)

Bölcs Jaroszláv 2013.11.19. 08:25:42

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Öööö...kezdek zavarba jönni ekkora határozottság láttán: megtennéd, hogy definiálod a szerelmet? Csak a rend kedvéért, mert tudod, ha az ember valamiről eszmét akar csereberélni, nem árt, ha előtte tisztázza a fogalmakat (mármint, hogy ki mit ért az egyes fogalmak alatt).

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.19. 08:30:33

@Bölcs Jaroszláv:Volt egy hosszú válaszom, de inkább nem írom ide le, nem szeretném, ha az illető magára ismerne.
Nekem a szerelem az, amikor fontos nekem a másik, nem alázom meg se tettel, se szóval. Nincs alá-fölérendeltségi viszony, nem bizonygatom állandóan, hogy a másik mennyire alacsonyabb rendű. Elfogadom olyannak, amilyen, hisz így szerettem bele. Ha megváltozna, már nem ő lenne. (És én nagyon nem hiszek benne, hogy bárki is meg tud változni)

pretty kitty 2013.11.19. 08:33:31

@Bölcs Jaroszláv: A *CCCELLULOJID alapu phelszohazi tag oszhullo uuuuuul!!!!!!!* XDDDDDDDDDDDDDD Baccusz Jaloclav, mien mennyiszegbe kellett ethanol taltalmu uditojitalipali telmekeked phodasztanod hod eszt occehozzaaaaaad?? ;)))))))) XDDDDDDDDDDDDD

Bölcs Jaroszláv 2013.11.19. 08:40:34

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Ó a világért sem akartalak kellemetlen helyzetbe hozni, nem tudtam, hogy neten keresztül szoksz beleszerelmesedni valakibe (illetve az illető ugyanott fellelhető a neten ahol te), tehát elfogadom a rövid választ, és nagyjából korrektnek is tartom. Most már csak az a kérdés, hogy a poszterina mit is érez valójában (mert ugye az, hogy jelenleg a sértett női hiúság beszél belőle nem kis részben az nem igazán lehetne vita tárgya. Hiszen amiket "felró" a srácnak, azokat eddigi, közös/kvázi közös életük során is tudta, és elviselte).

Bölcs Jaroszláv 2013.11.19. 08:43:48

@Szintet lépett (ex) Naiva.: "(És én nagyon nem hiszek benne, hogy bárki is meg tud változni) " Jaj, ezt még lefelejtettem az előbb: szívesen megadnám egy leányzadék elérhetőségét, akinek ezt nem ártana elmagyarázni (természetesen nem teszem meg, csak az egyetértésemet próbáltam illusztrálni).
:D

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.19. 08:44:51

@Bölcs Jaroszláv: Nem rólam van szó, hanem egy barátnőmről, és nem szeretném, ha véletlenül idetévedne, és azt olvasná, amit itt leírok. Mondjuk jobban haragudni nem fog, mint eddig tette, hisz amióta elmondtam neki a véleményemet, azóta nem áll velem szóba. Mondjuk ez úgy történt, hogy megkérdezte, hogy mi a véleményem, és én csak őszinte voltam. De ne legyen igazam, minden legyen csodálatos.
Tudod, a taplóságot sokáig el lehet viselni, amíg azt hiszed, hogy fontos vagy a másiknak. (Ez saját tapasztalat.) De ha egyszer már felnyílik a szemed, és már semmi nem igaz, amiről eddig azt hitted, hogy az, akkor minek? Semmi olyan nincs, ami miatt a csajnak ezt kéne tennie.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.19. 08:46:30

@Bölcs Jaroszláv: Annyira hülyék tudnak lenni a nők. Ami nem volt igaz eddig a pasira, miért lenne ezután igaz... Ja, bocsi, elfelejtettem. Mert a nő annyira csodás, hogy a pasi miatta bármire képes. Erről az jut eszembe, hogy lehoznám érted a csillagokat, de nem jövök át, mert esik az eső.

Bölcs Jaroszláv 2013.11.19. 08:46:58

@little star: Nem fogyasztok ilyesmit, és nincs is rá szükségem. Vodkát iszom az tesz ilyen bölccsé!
:DDDD

Bölcs Jaroszláv 2013.11.19. 08:51:00

@Szintet lépett (ex) Naiva.: "Annyira hülyék tudnak lenni a nők" Ne mondj ilyen csúnyát rájuk légy szíves (bár te megteheted, anélkül, hogy hímsovinisztának lennél titulálva). De szerintem nem hülyébbek, mint a pasik (legalábbis egy biológus haverom szerint nagyjából pontosan akkora súlyú és méretű aggyal születnek, mint férfitársaik).

Dr.Rekettyés László 2013.11.19. 08:52:38

Tulajdonképpen miért nem baszta még ki a nő a faszit?

Bölcs Jaroszláv 2013.11.19. 08:53:30

@Dr.Rekettyés László: Na látod, te is gyökerénél fogtad meg a porblémát. Pontosan ezen tűnődik itt a többség már reggel óta.
:DDD

Dr.Rekettyés László 2013.11.19. 08:55:03

@Bölcs Jaroszláv: Jelenleg csak arra tudok gondolni, hogy irgalmatlan nagy fasza lehet.

pretty kitty 2013.11.19. 08:56:05

@Bölcs Jaroszláv: Tuuudom tuudom kicit tagabb eltelembe hacnaltam az uditojital phogalmat ;)))))))))

Szöszi 28 2013.11.19. 08:57:24

hehe :D Mostanában annyi ilyen sztorit látok magam körül, hogy kezdem azt hinni, hogy ez lesz a normális. Beköltözik az emberhez valaki, aztán nem tudja kitenni a saját lakásából. Szánalom tetőfoka!

Bölcs Jaroszláv 2013.11.19. 08:59:31

@Szöszi 26: Pedig roppant egyszerű: már valaki megírta a legelején: zárat cserélsz egy kellemes, napsütéses délelőttön, aztán összemarkolod a cuccait, vékonyan lezsírozod, hogy tartósáítva legyen, és nagy ívben kibaszod az ablakon. Lehetőleg a szemetes irányába.
:D

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.19. 09:05:37

@Bölcs Jaroszláv: Igazad van. A pasik is hülyék. Ezen nem fogunk összeveszni. :DD

Bölcs Jaroszláv 2013.11.19. 09:07:48

@little star: Oké, akkor másképp fogalmazok: ömlik belőlem az okosság, mint tehénből a gané.
:DD

Bölcs Jaroszláv 2013.11.19. 09:08:51

@Bölcs Jaroszláv: Tudod, gyárilag így vagyok összerakva.
:D

Szöszi 28 2013.11.19. 09:27:02

@Bölcs Jaroszláv: Nem tudom miért nem megy az embereknek. Ráadásul a hasonló sztorik amiket látok magam körül attól mégdurvábbak, hogy a pasik nem bírnak megszabadulni a nőktől :D

Namely 2013.11.19. 09:42:39

Ha elmegy, akkor zárcsere, kód megváltoztatása, cuccok zsákba, ki a kapu elé. Ha pampog, megveretni.
Vagy tartsd meg a gigolo-t, és legyél lábtörlő a saját lakásodban.

Namely 2013.11.19. 09:43:39

@Szöszi 26:
Szia, beköltözhetünk hozzád?

leonito77 2013.11.19. 09:45:16

Sziasztok!

Ez szerintem olyan, mint a nőverés. Hosszú távon két ember kell hozzá.

A nőci elmeséli, hogy a férfi mindent ráken, holott.... de igazából, hogy ezt a posztot megírta így, ebben a formában kiderül, hogy ős is ezt teszi. Éppen most a poszttal.

Elmesélte, hogy a pasija miatt tönkrement a kapcsolat. Igen, egy szó sem esett saját magáról, de azért a végén csak kibújt a szög a zsákból:

A pasi akart közeledni, erre ő ezt nem tudta hova tenni!!!!

BASZKI AZ ÉLETTÁRSA!

Én igazából mind a két felet sajnálom, gondolom a helyzet később csak romlani fog, akárhány kapcsolata is lesz ennek a két, kötődni képtelen embernek.

Szöszi 28 2013.11.19. 09:48:25

@Namely: Neeem, én nem vagyok ilyen szánalmas. Még...:D :D

m.gray 2013.11.19. 09:56:13

@Szöszi 26: pedig ha a posztoló tudná, hogy milyen felszabadító érzés az ilyet kibaszni! :DDD
Én kettőt basztam ki így (bár csak az egyik volt életművész típus) a történelem során: az egyik pampogott nekem vasárnap reggel, míg a teraszon kávéztam és cigiztem, így a leghalkabban megkértem, hogy akkor most van 2 órája kiköltözni.
A másiknál játszott a hullazsákba pakolás és a riasztó kód megváltoztatása. Nem is mert többet odajönni, csak bedobta a nála levő kulcsot a postaládába :)

plantingC4 2013.11.19. 10:04:06

Olyan nincs, hogy valakit nem lehet kirakni.

Szöszi 28 2013.11.19. 10:04:08

@m.gray: Hát elhiszem, hogy nem kell egyből szakítani meg mentsük a menthetőt, lehet az még jó, stb. De ebben a szituban egyszerűen nem értem mi a tetveslófaszra vár. Tapsra? Vagy minden áron meg akarja várni, hogy a kedves exe az ő ágyában töcskölje az utódját? :S Neked legalább volt vér a pucádban :D

Szöszi 28 2013.11.19. 10:05:16

@plantingC4: Kivéve abban az esetben, ha nem akarja kirakni, csak tudja, hogy ki kéne. Az emberek hülyééék! :)

Sadist 2013.11.19. 10:08:50

index.hu/tudomany/2013/11/19/oroszlangyilkossag_a_dallasi_allatkertben/

Vajon mi történhetett? Fojtogatós szex sikerült rosszul? Vagy félrekefélt és lebukott?

Namely 2013.11.19. 10:09:07

@Szöszi 26: :((((
affrancba.... pedig olyan szépen kitúrtunk volna... :)

m.gray 2013.11.19. 10:12:00

@Szöszi 26: persze, nyilván. De nemtom, ha valaki nekem benyögné, hogy "megyek, ha találok új lakást, vagy nőt", azt abban a szent pillanatban dobnám ki.

Említik a többiek, hogy a csaj nincs válogatási helyzetben; de ne vicceljünk már! 20as évek elején, még ha vágósúlyban is van, akkor is van esélye, hogy 1 év alatt embert formáljon magából, és ne kelljen ilyen véglényekkel megelégednie.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.19. 10:13:42

@m.gray: Meg ha nincs válogatási helyzetben... a saját lakása. Inkább senki, mint egy ilyen.

Namely 2013.11.19. 10:28:36

@m.gray:
"csak bedobta a nála levő kulcsot a postaládába"
én inkább a címmel együtt odaadtam volna néhány fiatalembernek a nyócban, megadva azt is, hogy többnyire mikor vagy otthon, esetleg mikor vagy otthon egyedül.... :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.19. 10:32:20

Magyarázza már meg nekem valaki, hogy miért kell azonnal összeköltözni valakivel? Miért nem lehet időt hagyni, hogy egy kicsit megismerje egymást a két ember?

m.gray 2013.11.19. 10:33:04

@Namely: hát, akkor lehet elég gyorsan a Duna fenekén végezte volna betoncsizmában. De az is lehet, hogy utána én meg a judos ismeretségi vonalamat piszkáltam volna fel, és nem marad arca. Meg ép csontjai.

Félretéve a poénkodást, az ilyen görény emberek mindig tisztában vannak azzal, hogy kurvára jogos az, hogy ki lettek baszva, úgyhogy eszük ágában nincs a kulcsot leadni a nyóckerben. Csak próbálkoznak némi időhúzással, ugyanis takonyból van a gerincük.

Namely 2013.11.19. 10:53:15

@m.gray:
Én ezt akkor tettem volna, ha jogtalanul tesznek ki, egyik pillanatról a másikra. De akkor komolyan leadtam volna a nyócban (és állok elébe a judos kollégá(k)nak). Ha én lettem volna a szemét, akkor nem, bár én soha nem szemétkedtem a partnereimmel. Amúgy miért volt kivágva, ha nem vagyok túl indiszkrét?

m.gray 2013.11.19. 11:03:09

@Namely: hát az egyes számú figura azért, mert kitalálta, hogy akkor ő most önmegvalósít. Ezzel semmi gond, csak az volt a járulékos következmény, hogy felmondott a munkahelyén IS. És önmegvalósított, úgy, hogy nálam laktunk, és az én fizetésemből éltünk. Ezzel még mindig nem lett volna gond, hogyha a dolog átmeneti (ti. azért ANNYIRA nem kerestem jól, hogy ez így beálljon állandóra). De amikor 3-4 hónap után rákérdeztem, hogy ez akkor most tényleg örökre így marad-e, és valami ködös választ kaptam többször is, akkor némi huzavona után kértem meg, hogy távozzon. Nyilván nem volt egyszerű a szitu ennyire, de amikor elkezdett beszólogatni, hogy én mit veszek, meg hova megyek, meg hogy képzelem, hogy kimegyek nélküle a Szigetre (nyilván én is a 20as éveimben jártam) az úgy sok volt.

A második említett versenyző nemes egyszerűséggel megcsalt és ezzel le is bukott, és ezt szánalmasan tagadni próbálta. Mondtam neki, hogy semmi gond, ha mással kefél, csak én nem vagyok erre kíváncsi :D.

Szóval senkinek nem volt oka leadni a kulcsot a nyócban' mondomén.

pretty kitty 2013.11.19. 11:03:11

Vidazni kell a feltekeny feleszegekkeeeeeeeel!!!!!!!!!! :OOOOOOOO

hirekesszorakozas.com/index.php/kepek/item/4049-szoke-kocogo-lany-vs-feltekeny-feleseg

XDDDDDDDDDDDDDDD

Niobe 2013.11.19. 11:12:26

Jóreggeltet! :)

Elhiszem a poszterinnek, hogy nehéz meglépni a zárcserét és a cuccok kirakását (lelkileg), akkor legalább szóljon egy közös ismerősnek és vitesse el vele a motyót, nem kell az ajtó elé rakni. És akkor tisztességes volt, na.
A zárcsere ne maradjon ki, ne legyen lehetőség visszajutnia a pasinak.
Amúgy ha jól vettem ki a posztból, a fici nem dolgozik? Akkor tessék barátokat áthívni, és úgy kirakni. Mert ilyen esetben, ha jobbára otthon ül, tényleg nehéz "suttyomban" meglépni... mondjuk szemtől szembe jobb is...

Szöszi 28 2013.11.19. 11:14:16

@Namely: Most nem annyira éri meg :D Várd meg, hogy felújítsam a fürdőszobát, utána kezdjetek el beépülni :D

@m.gray: Én se értem. Nehezen hozom meg a döntéseimet én is, de nem ennyire. Amikor már nem látom értelmét a dolognak én is lezárom. Szerintem most is lesz erőm hozzá, ha ez a kapcsolatom most zátonyra fut, de egyébként a páromat is úgy ismerem, hogy nem lakna a nyakamon, ha már érezné, hogy ez befuccsolt. (Remélem soha mondjuk :D)
Szóval ez azért szar szitu, mert egy pióca meg egy akartgyenge találkozásából ez lesz :S

Bölcs Jaroszláv 2013.11.19. 11:14:58

@Niobe: Az mekkora show lenne már, ha megelőzendő a hajléktalanságot, a pasi cseréltetné ki a zárat, mire hazamegy a poszterina!
:DD

Namely 2013.11.19. 11:20:01

@m.gray:
ja, így mindjárt érthető. Minden tisztelet, hogy 3-4 hónapig ott élősködhetett, türelmes típus vagy! :)))

Niobe 2013.11.19. 11:20:42

@Bölcs Jaroszláv: élőben nem olyan vicces ám, kolléganőm járt hasonlóan pár éve, amikor kidobta a pasiját az ajtón, és az visszamászott az ablakon, eladta a csaj bútorait, zaklatta... szegény nő hetekig élt rettegésben :(

Namely 2013.11.19. 11:22:43

@Bölcs Jaroszláv:
mondok ennél jobbat: a pasi azt mondja, hogy kiköltözik, mire a poszterina holnap hazamegy. Valóban elköltözik, csak mielőtt elmegy, kicseréli a zárat, hogy a poszterina ne tudjon este bemenni.... :D

Bölcs Jaroszláv 2013.11.19. 11:24:57

@Niobe: @Namely: Nem is én vagyok Degec-i! Pedig azt hittem. Mindig öröm látni, hogy vannak nálam gecibbek is.
@Niobe mi hír londoni állásügyben? Sínen vagytok már mindketten (mint Jóska Attila?)?

:DDD

Bölcs Jaroszláv 2013.11.19. 11:27:05

@Niobe: Ööö ....Ablakra betörésvédő fóliát rakatni, pasit bézbólütővel jól fejbekúrni. Lefelejtettem valamit?
Ja, igen, fejbekúrás után közölni vele, hogy ez volt a jóindulatú figyelmeztetés. A következő adag után már csak jobbik esetben viszi el a sürgősségi mentő az intezívre, rosszabbik esetben a hullaszállító.

m.gray 2013.11.19. 11:29:13

@Szöszi 26: alapvetően nem gondolom, hogy akaratgyenge voltam, mert szerettem anno mindkét faszit, és nem dob ki az ember visszakézből valakit, akit szeret, hanem megpróbálja megbeszélni, megjavítani.
Az egyes esetben ezért volt a több hónap várakozás, mert akartam adni a dolognak annyit, hogy találja ki, oldja meg. Amikor azt láttam, hogy egyáltalán nem ez az irány, akkor tettem ki a szűrét.
A második egyértelmű volt, ott a lebukás napján megtörtént a dolog.

@Namely: Köszi, igyekszem. Mindenesetre mindkét eset jó lecke volt...

Niobe 2013.11.19. 11:31:51

@Bölcs Jaroszláv: édesem, le nem megyek én Londonba munkáért! :) Más tájon vagyunk.
Igen, egyelőre próbaidő alatt, de dolgozunk, illetve engem megkeresett pénteken egy cég, ma megyek interjúra, a szakmámban tudnának munkát adni. Meglátom, mit mondanak, állítólag sokan panaszkodnak arra, hogy a saját szakmában itt elhelyezkedni csak 1-2 év után tudtak, de felelőtlenül sem akarok egy váltásba belevágni.

Szöszi 28 2013.11.19. 11:33:36

@m.gray: Ja, azt nem rád értettem, hanem a poszterékre :D

pretty kitty 2013.11.19. 11:41:50

lolzbook.com/2012/04/well-this-looks-awkward/

Esz nevezem jol elkapott pillanatnak!!!!!!!! XDDDDDDDDDDD

Father Justice 2013.11.19. 12:11:55

@Szintet lépett (ex) Naiva.: A konkrét esetben azért, hogy az életművész fél minél hamarabb megkezdhesse az élősködést. Természetesen ez sosem így került terítékre, hanem például így: "Te Gizi, én annyira belédzúgtam máris, szeretnék veled együtt élni." Ha Gizi elgondolkodik, jöhet a folytatás: "..lenne egy jó albi, csak pont a város másik végében, így csak hetente kétszer tudnánk találkozni.." És így tovább. Előbb-utóbb csak megérkezik az az előnyös felajánlás.

Általánosságban pedig a szimpla felerezsi a fő motiváció, különösen, ha egyik fél sem rendelkezik saját ingatlannal. Ha mindkét oldalon átlagbér körüli bevétel van, abból egy normális, egyszemélyes albérletben az állandó kiadások rendezését követően kb. lenullázni tudják magukat a fiatalok - hónapról hónapra. Összecuccolás után viszont azt tapasztalják, hogy a felealbi-felerezsi rendszer kínálta előnyök miatt megtakarításaik keletkeznek, amiből takarékoskodhatnak, amit felélhetnek, vagy kombinálhatják is a kettőt, igény és életmód szerint.

A hangsúly pedig az arányokon van: a nem alapvető kiadásokra fordított / fordítható összeg a felerezsi révén általában nem duplázódik, hanem alsó hangon háromszorosára, de adott esetben akár nyolcszorosára is növekedhet. Ettől óriási a vonzereje a korai összecuccolásnak, a jellembéli és egyéb típusú inkompatibilitási problémák ellenére is.

Példa a hó végi helyzetre nettó 160 ezres fizetést feltételezve:
============================================

Egyedül:

160e - 50e (albi) - 15e (k.k.) - 10e (rezsi) - 35 (étk.) - 20 (ruha) - 15 (e.k.k.) = 15e.

Felerezsivel:

160e - 25e (albi) - 7,5e (k.k.) - 5e (rezsi) - 35 (étk.) - 20 (ruha) - 15 (e.k.k.) = 52,5e.

(k.k. = közös költség, e.k.k. = eseti kiskiadások).

52,5 / 15 = 3.5

Ez egy triviális példa, hasraütésszerű számokkal.

Érdemes megfigyelni, hogy egy-egy újabb tényező beiktatása mennyire módosíthatja az arányokat. Tegyük fel, hogy Erzsi mindezek mellett még dohányzik is, és havi 10e Ft-ot költ cigarettára, mindig, minden körülmények között. Ebben az esetben egyedül 5e, felerezsivel pedig 42,5e Ft lesz a hó végén rendelkezésére álló, tetszőlegesen felhasználható megtakarítása. Ha Erzsinek nem erőssége a matek, akkor is érzékelni fogja a különbséget.

Természetesen más lenne a helyzet, ha az átlagbér nettó 400e Ft körül alakulna, a kiadások pedig nem változnának. Akkor máris jóval kisebb késztetést érezne mindenki, hogy a hamar összecuccolást követően elviselje a másik hülyeségeit a mindennapokban, az arányosan csak kis mértékben növekedő életszínvonalért cserébe.

De mivel az átlag az, amit felvázoltam, nem csoda, hogy sűrűn lehet találkozni a jelenséggel.

Remélem, tehát tudom, hogy ezúttal is segítettem.

Namely 2013.11.19. 12:44:56

@Master Of Reality:
ez így igaz, ahogy van, bár én havi 20-at tuti nem költök ruhára (meg mondjuk én a benti ruhámon kívül összetéveszthető vagyok egy csövessel).

Bölcs Jaroszláv 2013.11.19. 13:10:48

@Namely: Sajnos Faternak igaza van. Nyalván nem konkrétan rólad beszélt, de a számai nagyjából stimmelnek. És még a hozzáfűzött ideológia is (kivételesen).
:DD

Namely 2013.11.19. 13:30:42

@Bölcs Jaroszláv: persze, tudom, hogy nem rólam volt szó, csak írtam, aztán meg is magyaráztam, hogy ebből a szempontból én vagyok a csöves... :)

pretty kitty 2013.11.19. 13:37:58

En a havi 20at legciveszebben dollalba koltenem el luhakla.....esz telmeceteszen nem ezlet hanem *millijooooot*!!!!! ;)))))))))) XDDDDDDDDDDDDDD

Namely 2013.11.19. 14:11:17

@little star: havi 20m $ ruhára? lehetetlen...

pretty kitty 2013.11.19. 14:14:33

@Namely: Bizd lam en balmit megoldok ;)))))))) XDDDDDDDD Jo monduk tulosztam kicit, 20 ezelbol isz egec jol kionnek mal :)))))))))))))))

pretty kitty 2013.11.19. 15:11:24

socialbom.net/korde/

Hinnye bizooooony!!!!!!!! XDDDDDDDDD :)))))))))))))))

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.19. 15:21:50

@Master Of Reality: Köszönöm szépen a segítséget. De itt általában arról van szó, hogy az egyik félnek saját lakása van, és oda költözik be a másik, ahonnan nagyon nehezen lehet kitenni.

Nem királylány, csak nő 2013.11.19. 15:42:55

Istenem, én egy ilyet el nem viselnék a lakásomban... Ne már..
Poszterina eléggé alul értékeli magát... Sajnos sok ilyennel találkozom. Bármit elviselek kategória, csak ne hagyj el!

Nem királylány, csak nő 2013.11.19. 15:42:55

Istenem, én egy ilyet el nem viselnék a lakásomban... Ne már..
Poszterina eléggé alul értékeli magát... Sajnos sok ilyennel találkozom. Bármit elviselek kategória, csak ne hagyj el!

Sadist 2013.11.20. 08:15:14

@Madpapa: Most mi is ezeknek a csajoknak a baja? 10K/éjszaka? Egy férfinek egy órányi szórakozásért kell ennyit kicsengetnie :D

Madpapa 2013.11.20. 13:12:59

@Sadist: az a bajuk, hogy a hejjjesss pasik, csalik csak :-)

Joe69 2013.11.21. 18:59:55

Most nem ezért vagy azért, de a legtöbb poszt erről szól,csak általában csajokról, mert azok taktikáznak így, pasi és kéró összetartozik a számukra.
süti beállítások módosítása