HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2013/11/28/mar_o_sem_tudja_mikor_hazudik

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr1005661944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mütyür 2013.11.28. 07:39:50

"Hasonló helyzetben voltam már, nem szeretnék kivételezni vele"

hö?

Papírsárkány 2013.11.28. 07:59:35

@mütyür: ő is ment már vissza az exéhez, miközben új pasija volt :)

Easyke (törölt) 2013.11.28. 08:11:01

"Amióta szétmentünk, csak levelezünk, nagyon szívhez szólókat ír..."
Ezek szerint van már egy új nő az expasi láthatárán. Posztoló meg nem veszi észre, hogy most rá van osztva az a szerep, amit az ő ideje alatt az előző barátnő töltött be...
Éééébresztőőőő! Ez a pasi nem változik! Ugyanazt a játszmát játssza mindig! Amíg nem biztos az új, a régit még talonban tartjuk...

Madpapa 2013.11.28. 08:21:45

@Easyke: pontosan. Ezzel a benyögésekkel tesztelte a csajt, hogy meddig mehet el. Korántsem arról volt szó, hogy bűnbánatot érzett volna. Ez egy nyitólépés volt a reakciók felmérésére, mert helyzetben van újra úgy tűnik. Az hogy a lány még gondolkodik rajta, az pedig azt engedi sejtetni, hogy a srác ezt valamiért megteheti.

mütyür 2013.11.28. 08:24:27

@Madpapa: gondolom rendben van anyagiakkal és van saját kecója.

Father Justice 2013.11.28. 08:24:53

Ez a férfi 35 évesen már megtanulta, hogy a nőknek mindig az a férfi érdekes, aki más nőknek is kell. Az pedig, akin osztozni is hajlandóak, vagy akár megküzdeni is képesek érte, egyenesen izgalmas. Amíg a nő azon agyal, mit tegyen, és hogyan legyen jobb a régi / aktuális / jövőbeni konkurenciánál, addig is odateszi magát, és nem a hisztibe ágyazott követelőzés a meghatározó a kapcsolatban. Mivel egy 24 éves sunával is gond nélkül el tudja játszani ezt, bátran kijelenthetjük, hogy ő az élet császára.

Kivéve, ha a posztíró bűnronda, de ennyire ne legyünk negatívak.

Father Justice 2013.11.28. 08:26:38

@mütyür: Ezúttal a realitások talajára léptél.

Madpapa 2013.11.28. 08:26:57

@mütyür: golyót a fejébe az ilyen nyomorultnak azonnal

mütyür 2013.11.28. 08:28:18

@Master Of Reality: :)

@Madpapa: félreértesz, nincs ezekkel semmi baj :) de lássuk be, ezek nélkül egy fiatalka 23 éves nem fog lepacsizni egy 34 évessel :))

Madpapa 2013.11.28. 08:30:30

@mütyür: ne csak közgazdaságilag vizsgáljunk ilyet. Láttam annak az ellenkezőjét is, hogy a link, semmirekellő pasi, élősködött a nőn, és gazdatestről, gazdatestre szállt. Jó, valószínű itt még nem ez a koncepció, mert egy 24 éves lánytól nem várjuk el hogy egzisztenciálisan rendben legyen.

Madpapa 2013.11.28. 08:31:43

@mütyür: az együttes énekesére gondoltam, hogy golyót neki :-)

mütyür 2013.11.28. 08:34:08

@Madpapa: mindig mindenre van példa :)

hjahogy :) a golyó túl gyors. mondjuk a gyerekeiket felajánló nőket is meg tudnám tépni :/

mütyür 2013.11.28. 08:35:07

fáj az ujjam, engedjetek haza! :(

Szöszi 28 2013.11.28. 08:36:48

@Madpapa: Nem. Szó sincs róla. Egy félre eső helyre elvinni, és minden lehetséges, visszataszító, beteg, ocsmány, undorító módon hónapokig, évekig kínozni, amíg szépen lassan belehal. Ezt érdemlik. Nem egy sima golyót a fejbe.

Sadist 2013.11.28. 08:42:59

@mütyür: Ez elég nyilvánvaló a több mint 10 év korkülönbségből.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.28. 08:44:06

Érdekes, miért pont most mondta el a pasas? Gondolom sejtette, hogy mi lesz a reakciója a lánynak. Lehet most is csinált valamit és inkább ezzel terel? Szerintem van itt egy harmadik csaj a dologban.

Madpapa 2013.11.28. 08:45:13

@Szöszi 26: mondtam én hogy a fejébe? :-) a golyója helyére :-) és igen, azoknak a beteg nőknek is, akik a picijüket feláldozták ennek az undormány féregnek

Dr.Rekettyés László 2013.11.28. 08:45:33

Ha már szétmentetek, akkor miért levelezgettek?
Illetve miért is válaszolgatsz egy ilyen embernek?
Oké, tudom. Hejjjes, pénzes és szép nagy fasza van, te pedig amúgy sem nagyon válogathatsz.
Vagy pedig csak simán önbecsülésed nincs, mondjuk ez se jobb.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.28. 08:47:56

@Sadist: Mitől nyilván való ez? Egy csomó 30 felettinek nincs saját kecója és anyagilag sincs eleresztve túlságosan.

mütyür 2013.11.28. 08:51:43

@Dr.Rekettyés László: a nők hülyék, ennyi a válasz :)

plantingC4 2013.11.28. 08:53:02

"Mit érek el azzal, ha úgy tűnik, hogy engedek neki?"

hihihi, egy endorfinfröccs mindkettőtöknek szerencsés esetben, de ha nagyon tiltakozol, lehet még izgalmasabb és akkor kettő :D:D:D

Father Justice 2013.11.28. 08:57:21

@Bundabandi (Cookie Bunny): De még mindig hatvanszor nagyobb valószínűséggel, mint egy 23 évesnek. Ha a faszi valóban nincs eleresztve anyagilag a nőhöz képest, vagy nagyon jól néz ki, vagy a nő nagyon ronda, ha a történtek után még kérdés a kérdés.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.28. 08:59:08

@mütyür: Ezt tegnap olvastam, csak máshol. Azért szörnyű, hogy az anyák felajánlották a gyerekeiket ennek a vadállatnak. Na meg, milyen elferdült személyiség kell, hogy ilyen dolgokat tegyen? A börtön neki nem büntetés, szerintem fel sem fogja, hogy milyen lelki sérüléseket (is) okozott ezeknek a gyerekeknek. Nem is tudom milyen büntetést adnék neki. Kasztrálás és szembesítés mindenképpen. Kirakni a gyűlölői közé, szétkapnák, mint a Parfümben.

mütyür 2013.11.28. 09:01:47

@Bundabandi (Cookie Bunny): stephen kingen nevelkedve igen válogatott kínzásokban tudnám részesíteni ezeket a férgeket. de a lényeg, hogy jó hosszú ideig szenvedjen.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.28. 09:03:23

@Master Of Reality: Tudom, nálad csak ez a két lehetőség létezik. (de minek raktam a nyilvánvalóba szóközt? :S Na mindegy... :) )

croesus aka. the grinder 2013.11.28. 09:19:05

@Bundabandi (Cookie Bunny): Pont jó büntetés a börtön. Odabent állófogadással fogják várni, a fingófát is már készítik elő.

Sadist 2013.11.28. 09:24:41

@Bundabandi (Cookie Bunny): Nem is futtatnak több csajt párhuzamosan.
Ugyan miért kezdene egy húszas évei közepén járó csaj egy nála majd másfélszer idősebb faszival?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.28. 09:30:29

@mütyür: Ezt most olvastam:

index.hu/belfold/2013/11/27/ugy_erzem_hogy_beborit_a_mocsok/

A levél... huhhh. Nagy hatással volt rám, szörnyű lehet ilyet átélni.

leonito77 2013.11.28. 09:34:16

Kedves poszterin!

Most éppen te vagy az ex, akivel egy darabig együtt futtathat az új nővel. Hiányzik neked ez a szerepcsere?

mütyür 2013.11.28. 09:34:37

@Bundabandi (Cookie Bunny): kár, hogy nem írta meg, ki volt. mert igenis számít. így akár még mindig molesztálhat kénye-kedvére. undorító :/

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.28. 09:34:41

@Sadist: Én 18 voltam, mikor egy 30 éves pasival jártam. Nem a pénze vonzott és a kecó sem volt az övé. Ja és hejjespasi sem volt, de le tudott venni a lábamról. :)

@croesus: Mivel híres, tuti kap majd külön cellát, meg elkülönítik a többitől. Szóval én erre nem alapoznék, sajnos.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.28. 09:36:15

@mütyür: Igen, ezen filóztam én is, hogy miért nem mondta meg, ki volt. Az az ember tönkretette az életét!

mütyür 2013.11.28. 09:46:19

@Bundabandi (Cookie Bunny): arra tippelek, hogy nagyon közeli családtag lehetett... az ambivalens érzések meg munkálkodnak... :(

jómúltkor 9gagre feltettek egy kampány-sorozatot, gyerekkorukban bántalmazott emberek vállalták arccal, mi történt velük. nagyon durva volt :(

plantingC4 2013.11.28. 09:53:49

@mütyür: kemény sztori ez a pedorockergyökér, még észbontóbb az anyák viselkedése, akik a gyerekeiket dobták oda neki...elképesztő az egész...
Ahogy @croesus: is írta, a valóságban nagyon súlyos bünti lesz neki a börtön, pont elég lesz. A bűnözők is ítélkeznek egymás közt, nem csak a bíró méri meg nekik...
A csibészek között erény, ha ügyesen lopsz autót, jól tudsz átverni valakit, jó betörő vagy, jól verekszel, ilyesmik. Ezekkel, köztük igazi faszagyerek vagy.
Mindenféle szemétség ellenére, egy dolog elfogadhatatlan számukra is, a gyerekek sérelmére elkövetett bármi. Ennek okát, most nem részletezem, nincs ennyi időm, de a lényeg, hogy a bentiek, annyira súlyosan fogják szétcseszni fizikailag és lelkileg a fickót, hogy a halál megváltás lesz neki, minden nap könyörögni fog, hogy inkább legyen vége ennek, ha nem a bentiek ölik meg, akkor azon fog melózni, hogy magával valahogy végezzen...

mütyür 2013.11.28. 09:55:23

@plantingC4: mm, egyetértek Bundival, különzárkát fog kapni :(

Szöszi 28 2013.11.28. 10:08:02

@plantingC4: @mütyür: Pénze van, ettől tartok én is. Rezesova lófaszkurva is kapott pár év letöltendőt, előzetest beszámítják, jó magaviseletért lepattan még 1-2 év, alig ül valamit 4 ember meggyilkolásáért. Ezzel a féreggel is ez lesz. Kap egy csini magánzárkát nettel, jókajával, minden luxussal, oszt annyi. Kasztrálniuk kéne a picsába, az lenne a minimum a börtön mellé.

plantingC4 2013.11.28. 10:09:29

@mütyür: Amerikában esélyes igen, de elég komoly tud lenni az is. Nagyon vigyázni kell az effélékre az őröknek, mert a többi elítélt ténylegesen vadászni fog rá, nincs semmi dolguk, van sok idejük, sokszor éveket várnak a pillanatra, hogy elkapják, ráérősek arrafelé a tagok...
A zárka egyedül is elég súlyos. Általában 23 órát vannak bent, 1 órát sétálhatnak egy tök üres udvaron egyedül.
Annyira felemészti őket az egyedüllét, az a fickó akit mutattak, gyakorlatilag belezavarodott ebbe...mindent mondott az is, várta már a halált inkább, csak hogy ennek legyen már vége...

Sadist 2013.11.28. 10:16:39

@Bundabandi (Cookie Bunny): Olyan érdekes, hogy a ruppótlan, nem hejjes, 20 éves egyetemista srácok még megközelítőleg sem tudják olyan arányban levenni a csajokat a lábukról. Jaj, várj, tudom, éretlenek, nincsenek ambícióik, a csajok nem érezhetik mellettük nőnek magukat :)

plantingC4 2013.11.28. 10:18:11

@Szöszi 26: Sajnos valódi aggodalom a sok pénzen megvett, enyhe ítélet.
Nagyon beletudnánk mászni, hogy most jogszolgáltatás van, nem igazságszolgáltatás, de ez olyan terjedelmű és komplexitású problémakör, hogy itt bele sem fognék, majd egyszer élőben, egy ital mellett talán.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.28. 10:19:10

@mütyür: Jaj, ezt is láttam. :( Az arcukra van írva minden fájdalom, de főleg a szemükben látszik.

mütyür 2013.11.28. 10:22:20

@Bundabandi (Cookie Bunny): mindenesetre bátrak. riszpekt nekik.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.28. 10:36:24

@Sadist: Mikor 20 körül voltam, ált. azok mertek odajönni hozzám, akik nagydumások voltak és akikről elsőre vágtam, hogy főleg megdugni akarnak. Az ilyeneket meg kapásból lepattintottam. Akik meg szóba jöhettek volna, azok úgy be voltak szarva, meg görcsösen be akartak vágódni, hogy normálisan beszélgetni sem lehetett velük, vagy annyira szerelmesek voltak, hogy meg sem mertek szólalni. Szóval úgy jött a képbe akkor ez a 30 éves srác, hogy talán ő volt az egyetlen, akivel el tudtam beszélgetni normálisan és közben nem célozgatott állandóan arra, hogy meg akar dugni. Nekem meg ez bejött, hogy nem a dugnivaló csajt látja bennem, hanem érdeklem őt én magam, hogy ki vagyok, milyen vagyok stb. Aztán lehet, hogy ez csak a taktika része volt, de neki bejött nálam. :D

Αphelion 2013.11.28. 10:44:37

@Sadist: "éretlenek, nincsenek ambícióik, a csajok nem érezhetik mellettük nőnek magukat"

Igy van.

Sadist 2013.11.28. 10:58:00

@Bundabandi (Cookie Bunny): De azért a végén csak megdugott...

mütyür 2013.11.28. 11:04:02

@Sadist: és? irigykedsz? nyilván, két egészséges, felnőtt ember, ha vonzódnak egymáshoz, szexelni fognak.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.28. 11:04:45

@Sadist: Nyilván, de volt kozzá körítés, amitől nem éreztem azt, hogy kb. csak ez érdekli belőlem.

mütyür 2013.11.28. 11:17:24

index.hu/tudomany/brittudosok/2013/11/28/ertik_a_macskak_csak_leszarjak/

ezt a hülyeséget. azért mert hallotta a nevét, miért kellene megmozdulnia? :) van szeme, látja, hogy gazdi nincs, csak hang...pfff

ennek a mondatnak meg nincs értelme: "a felmérés szerint ugyan a kutyatulajdonosok általában ragaszkodóbbnak mondják a kutyákat, a kutya- és macskatulajdonosok pont ugyanannyira ragaszkodnak a saját kedvencükhöz."

mütyür 2013.11.28. 11:18:05

@mütyür: hja most látom a linken, brittudósok... *legyint

Sadist 2013.11.28. 11:37:25

@mütyür: @Bundabandi (Cookie Bunny): Loálmár, nyilván majd a 30 éves faszi azért hajt a 18 éves friss husira, mert olyan lenyűgöző a még ki sem fejlődött személyisége.
Azzal kefélnek a csajok, akikkel akarnak, de akkor hagyjuk már az ilyen szintű álszenteskedést.

mütyür 2013.11.28. 11:41:18

@Bundabandi (Cookie Bunny): nem láttad a róla készült filmet? charlize theron játsza

Szöszi 28 2013.11.28. 11:53:34

@mütyür: Jézusom abban, hogy néz ki, váááá....Direkt könyörgött azért a szerepért, hogy eljátszhassa.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.28. 11:54:01

@Sadist: Hát ha téged egy nőből csak az érdekel, hogy megdugd, a többi meg mindegy... :P Szerencsére nem csak ilyenek léteznek, mint te. Persze, nyilván ha az embernek tetszik a másik, akkor szexuálisan is vonzódik hozzá, de hosszútávon ez nagyon kevés egy kapcsolathoz.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.28. 11:56:29

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Na ugye! :D Szóval nem tudom mit sír, hogy nem kellenek a 20 éves egyetemisták a fiatal csajoknak. Jól kell csinálni, ennyi a titok.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.28. 13:00:24

www.origo.hu/nagyvilag/20131127-ferenc-papa-szerint-a-kapitalizmus-az-uj-diktatura.html?sec-top

Tök jó dolgokat mondd ez a pápa. Mondjuk ettől még nem leszek hívő, de sok dologban igaza van.

Sadist 2013.11.28. 13:17:26

@Bundabandi (Cookie Bunny): Nem CSAK az, de főleg az. A szexen kívül mi az, amit egy nő (pláne egy fiatal nő) adni képes egy férfinek, amit nem kaphat meg a barátaitól/rokonaitól/ismerőseitől vagy nem képes önmaga megszerezni?

Sadist 2013.11.28. 13:26:43

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Az apostoli buzdítás egy részét egy kis közgazdasági értekezésnek szentelte, amelyben nehezményezte, hogy ma minden a versenynek, a legrátermettebbek túlélésének van alárendelve, és hogy olyan világban élünk, ahol a hatalmasok kizsákmányolják a gyengéket."

Üdv a Föld nevű bolygón, papa! :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.28. 13:26:45

@Sadist: Az is beszédes, hogy ezt megkérdezted. Volt már neked hosszabb kapcsolatod?

mütyür 2013.11.28. 13:30:13

@Bundabandi (Cookie Bunny): ugye ez csak költői kérdés volt?:D

Nem királylány, csak nő 2013.11.28. 13:31:37

@Bundabandi (Cookie Bunny):
"Mikor 20 körül voltam, ált. azok mertek odajönni hozzám, akik nagydumások voltak és akikről elsőre vágtam, hogy főleg megdugni akarnak. Az ilyeneket meg kapásból lepattintottam. Akik meg szóba jöhettek volna, azok úgy be voltak szarva, meg görcsösen be akartak vágódni, hogy normálisan beszélgetni sem lehetett velük, vagy annyira szerelmesek voltak, hogy meg sem mertek szólalni."

Az a baj, hogy ez én még most 30 felett is tapasztalom. Helyes, pénzes, nagydumás (aki ugye nem a hűség mintaképe és tartós kapcsolatra alkalmatlan) mind simán megtalál. A normális, átlagos fazonok meg nem igazán közelednek. Többtől hallottam, hogy nem mernek ilyen csajokhoz közeledni, mint én...(mindig meglepnek ezzel). A következő kategória a totál szerencsétlen, tök ronda, és agyatlan kategória. Na azok simán bepróbálkoznak. Abszolút nincsenek félelmeik visszautasítás ügyileg. Tegnap is írt egy facén, hogy "nagyon tetszesz, szeretnélek megismerni". Persze én soha senkivel nem vagyok tapló és kedvesen elmagyaráztam, hogy nemrég szakítottam, és nem szeretnék ismerkedni senkivel, és amúgy sem érek rá, vizsgákra készülök stb. Normális ember ért ebből. De az ilyenek.... azóta rám írt este is, hogy mi újság, legyen szép estém. Reggel is beköszönt és érdeklődött.... Komolyan nem értem. Szeretek tapintatos lenni, de vannak pasik, akik igénylik a durva visszautasítást.

mütyür 2013.11.28. 13:34:24

@Nem királylány, csak nő: akkor miért nem te közeledsz a nornálisakhoz?:)

Nem királylány, csak nő 2013.11.28. 13:36:07

Amúgy meg most nem értem ezt a posztot. Konkrétan ezért szakítottak, mert bevallotta a pasi, hogy egy éve a kapcsolat elején csalta az ex-szel és amúgy meg minden szép és jó volt eddig?
Vagy ez csak plusz adalék infó volt a szakítás mellé?

Nem királylány, csak nő 2013.11.28. 13:37:49

@mütyür: Nekem ez nehéz dió. Egy kicsit régimódi típus vagyok ilyen téren. Nehezen kezdeményezek. Ez abból adódik, hogy sztem sokkal félénkebb vagyok, mint amilyennek látszom :) Apró jeleket küldök max. De abból nem mindig értenek :)

mütyür 2013.11.28. 13:39:05

@Nem királylány, csak nő: te nem szakítanál? milyen jellem lehet egy ilyen féreg, aki egyszerre futtat két nőt?

Sadist 2013.11.28. 13:39:24

@Bundabandi (Cookie Bunny): Mi köze van a kapcsolat hosszának ahhoz, hogy mennyire tartalmas és mennyit kapnak általa a felek? Ez valami progresszív dolog, hogy x év után új és jobb élményeket kapsz?

Sadist 2013.11.28. 13:40:22

@mütyür: Mert abban benne van a csúfos pofáraesés lehetősége.

Nem királylány, csak nő 2013.11.28. 13:42:23

@mütyür: A másik problem, hogy ha közeledek is, volt már párszor visszautasításban részem. Tudod a sztereotípiák.... El se tudom mondani hányszor hallottam vissza, hogy emberek akik nem is ismernek, mit gondolnak rólam: hogy én biztos egy kis kva vagyok, meg az ilyenek, mint én nem hűségesek, csak a pénzre hajtanak...stb.
Sőt sok olyan ismerősöm van, akik maguk mesélték el, hogy ezt gondolták, amíg meg nem ismertek...

Nem királylány, csak nő 2013.11.28. 13:46:09

@mütyür:
De, valószínűleg szakítanék. Már csak azért is, mert az járna a fejemben, hogy ezt most minek mondta el? Pont ezt akarja elérni? Meg tudod aki egyszer hazudik....
De a szomorú az, hogy sok pasinál látom, hogy amíg a kapcsolat elején vannak, és nem kötődnek még érzelmileg...simán megcsalják a csajukat :(

Nem királylány, csak nő 2013.11.28. 13:48:42

@mütyür:
"jézusom, miket művelhetsz? :D"

Az a durva, hogy semmit :))) Az emberek rosszindulatúak és irigyek...

Αphelion 2013.11.28. 13:48:53

@Nem királylány, csak nő: "Szeretek tapintatos lenni, de vannak pasik, akik igénylik a durva visszautasítást."

Ime nehany otlet, hogy hogy adhatod meg nekik amit igenyelnek:

www.quickmeme.com/p/3vpmfr

;))

Nem királylány, csak nő 2013.11.28. 13:53:02

@Aphelion 2013: :DDDD haha, ez jó. A kedvenc: Hey! válasz: No
:DDD

Nem királylány, csak nő 2013.11.28. 13:55:42

@mütyür: Sztem ha csak picit is csinosabb vagy, mint az átlag (nem kell ehhez feltétlen 10/10 lenni), plusz megvan a magadhoz való eszed, és még jól is érzed magad a bőrödben, látszik, hogy vidám vagy és élvezed az életet (nem egy jó kis magyar mentalitású panaszkodós, befordult ember vagy) az épp elég, hogy jó pár embernek bökd a szemét :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.28. 13:57:39

@mütyür: XD Valahogy úgy!

@Nem királylány, csak nő: "Többtől hallottam, hogy nem mernek ilyen csajokhoz közeledni, mint én...(mindig meglepnek ezzel). A következő kategória a totál szerencsétlen, tök ronda, és agyatlan kategória. Na azok simán bepróbálkoznak."

Dettó! :D

Ja és én is megkaptam már első ránézésre, hogy beképzelt vagyok. (Csak tudnám mire! XD) Aztán mikor megismert, akkor változott a véleménye.

"Egy kicsit régimódi típus vagyok ilyen téren. Nehezen kezdeményezek. Ez abból adódik, hogy sztem sokkal félénkebb vagyok, mint amilyennek látszom :) Apró jeleket küldök max. De abból nem mindig értenek :) "

Nagyon hasonlóak vagyunk! :D

@Sadist: Akkor úgy mondom, hogy komoly kapcsolatod. Mert ha megkérdezed, hogy mit kaphatsz egy nőtől a szexen kívül... ecsém akkor vagy rohadt fiatal vagy, vagy nem voltál még nővel komoly kapcsolatban. (És akkor jóindulatú voltam és nem feltételeztem, hogy a szexen kívül nem terjed tovább az érdeklődésed. Báááár lehet ezt kéne?)

Rájön Közlegény 2013.11.28. 14:01:57

"Lehetünk újra egy pár, ahogyan régen?"
Sőőőőt, másfél pár. Ahogyan régen...
Szánalmas!

mütyür 2013.11.28. 14:04:26

@Rájön Közlegény: agyilag zokni mindkettő, sztem maradhatnának párban :))

mütyür 2013.11.28. 14:05:31

@Nem királylány, csak nő: "Sztem ha csak picit is csinosabb vagy, mint az átlag " hja akkor már minden világos, miért nincsenek ilyenirányú tapasztalataim :)

Nem királylány, csak nő 2013.11.28. 14:06:29

@Bundabandi (Cookie Bunny):
Jaj a beképzeltet kihagytam. Amúgy ez pont a félénk emberekre jellemző, hogy kívülről nagyképűnek tűnik a megjelenésük, pedig sokszor csak a bizonytalanságot próbálják leplezni.
Amúgy sem szeretek így megítélni senkit. Fősulin év kezdéskor volt egy csaj, aki mindig magában ücsörgött. Nem igazán bandázott senkivel. És látszott is, hogy nem is igényli, hogy bárki zargassa. Amúgy egy nagyon szép lányról van szó. Aztán elég sokan mondogatták nekem, hogy nem szimpi nekik a csaj, tök nagyképű.
Aztán egyik alkalommal egy tanár kitalálta, hogy mutatkozzunk már be neki. És akkor mesélte el ez a lány, hogy ne haragudjunk rá, hogy ő ilyen zárkózott. Nem akar ő ezzel senkit megbántani. Tudja, hogy sokan a viselkedése miatt nagyképűnek nézik. Higgyük el, hogy neki senkivel semmi baja, de nemrég veszítette el a szüleit és eléggé meg van zuhanva. Pszichológushoz jár, gyógyszereket szed, hogy fel tudja dolgozni a traumát, és emiatt nagyon bezárkózott.. Osztán mindenki jól meglepődött.

Nem királylány, csak nő 2013.11.28. 14:08:33

@mütyür: Direkt odaírtam, hogy ehhez nem kell 10/10 -nek lenni, mielőtt még azt hiszi itt mindenki, hogy be vagyok szarva, hogy mennyire jól nézek ki. :DDDD
Sajnos rengeteg nálam sokkal-sokkal szebb lány rohangál az utcán. :))))

mütyür 2013.11.28. 14:10:50

@Nem királylány, csak nő: felesleges volt odaírni a 10/10-et, az átlagnál kicsit jobb az az 5,1/10 :P

Rájön Közlegény 2013.11.28. 14:11:02

@mütyür: És ha netán az egyik rojtosodna, jól jöhet a tartalék fél. :-D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.28. 14:14:40

@Aphelion 2013: @Nem királylány, csak nő: Azon hangosan röhögtem! Na meg a két évvel ezelőtti üzeneten. XD

Nem királylány, csak nő 2013.11.28. 14:16:41

@mütyür: nolátod.... :P
sosem felejtem el, mikor bulizni mentem a barátaimmal pár éve...
Egy olyan felső volt rajtam ami elől teljesen zárt. Viszont háta gyakorlatilag nem volt a felsőnek. Mikor meglátta az egyik barát, felkiáltott, hogy: " Húúú de jól nézel ki hátulról! " Hát köszi :DD
A másik meg kontrázott: "így van. Nagyon jól nézel ki. Olyan 10 pontból 5ös!"
Ez csak úgy az 5,1ről jutott eszembe :DDDD
No, minek az embernek ellenség, ha ilyen barátai vannak! :DDDDDD

mütyür 2013.11.28. 14:17:10

@Rájön Közlegény: hja! biztosra kell menni, nem rohangászhatunk csak úgy lyukas zokniban...pfff :D

mütyür 2013.11.28. 14:18:27

@Nem királylány, csak nő: hátadra kaptál öt pontot, sztem semmi baj :))

Nem királylány, csak nő 2013.11.28. 14:19:46

@mütyür: Mondjuk ha így nézem jah, csak a hátam egy 5ös :DDDD

Sadist 2013.11.28. 14:24:21

@Bundabandi (Cookie Bunny): Volt, de továbbra sem értem hogy függ a kapcsolat időtartamától/minőségétől, hogy egy nő mit képes adni egy férfinek. Tiszteletet, bizalmat, megbecsülést, őszinteséget nem kapsz ugyanúgy pl. a barátaidtól?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.28. 14:26:54

@Nem királylány, csak nő: Pont erről beszélgettünk az egyik kolléganővel a héten. :) Van itt egy lány, akit nem bírnak a többiek, pedig amúgy jó fej, ha megismeri az ember. A távolságtartását úgy veszik, hogy lenézi őket. Szerintünk ez nem igaz, csak nagyon bizonytalan és nehezen barátkozik. Én pl. jóban vagyok vele, mert ültünk egymás mellett egy darabig és sokat beszélgettünk.

Frigyes ur 2013.11.28. 14:28:21

@Master Of Reality:
"Ez a férfi 35 évesen már megtanulta, hogy a nőknek mindig az a férfi érdekes, aki más nőknek is kell."

Fordított gondolatmenet. Aki egy nőnek sem kell, annál a helyzet nem véletlen. Aki meg egynek kell, abban nyilván van valami vonzó, érdekes. Teóriák arról, hogy milyenek a nők (különösképp, hogy azok arról szólnak, hogy a nőkben van a hiba, még véletlenül sem az illetőben) nem azok. Marha egyszerű.

@Nem királylány, csak nő: Amelyik pasi nem lép, az nem akar. Még a nyuszik is megmoccanak, ha kell a nő.

@Bundabandi (Cookie Bunny): Őszintén: szerinted? :D Illetve a másik verzió a 'jaj csúnyán megégettem magam, minden nő ribanc'.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.28. 14:30:32

@Sadist: Figyelj, nem kezdem el magyarázni, hogy mit jelent, ha az embernek társa van. Láthatóan nem tudod, vagy nem volt benne részed, így nem érted. Ha meg mindet megkapsz mástól, akkor miért nem veszel guminőt, vagy jársz kurvázni? Akkor minek neked barátnő?

Nem királylány, csak nő 2013.11.28. 14:32:20

@Bundabandi (Cookie Bunny): Anyukám is félénk típus. Ráadásul távolra nem jól lát, ezért van, hogy összehúzza a szemét és úgy tűnik, hogy olyan méregetősen, szigorúan néz :D Annak, aki nem ismeri. Jót szoktam derülni rajta :))))

mütyür 2013.11.28. 14:32:33

@Bundabandi (Cookie Bunny): "miért nem veszel guminőt, vagy jársz kurvázni?" sztem pont beletrafáltál :)))

mütyür 2013.11.28. 14:33:15

@Nem királylány, csak nő: nem lenne egyszerűbb, ha szemüveget hordana? :D

Nem királylány, csak nő 2013.11.28. 14:34:45

@Frigyes ur: Hát a fene tudja.... megmozdul egy alacsonyabb kategóriás felé. Aki mellett önbizalommal teli férfiként tud viselkedni.

Nem királylány, csak nő 2013.11.28. 14:35:57

@mütyür: :DDDDD van
de azzal se lesz teljesen tökéletes soha, meg már műtötték is mindkét szemét...

Frigyes ur 2013.11.28. 14:38:24

@Nem királylány, csak nő: Ennek a jelentése továbbra is az, hogy nem kellettél eléggé. Ennyi.

mütyür 2013.11.28. 14:55:49

ma uncsik vagytok *ásít*

Sadist 2013.11.28. 14:59:45

@Bundabandi (Cookie Bunny): Akkor meséld el, hogy a te pasidnak miben van része azzal, hogy a "társa" vagy. Mivel vagy több, mint pl. a legjobb barátja?

"És akkor jóindulatú voltam és nem feltételeztem, hogy a szexen kívül nem terjed tovább az érdeklődésed."

Pont, hogy jóval tovább terjedne, de egy kezemen meg tudom számolni, hogy hány olyan nőt ismerek, aki empatikus, szórakoztató a humora, szellemes és lehet vele intelligens eszmecserét folytatni. Annyi a bibi, hogy már mindannyian anyukák, némelyik még az én anyám is lehetne :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.28. 15:07:02

@mütyür: XD

Na de itt nyomiskodik sokszor, hogy a nők a pénzre mennek, meg a hejjespasikra, aztán kibukik, hogy a dugáson kívül másra nem is kellenének neki... :O Szóval az viszont jól van, hogy guminőnek vagyunk nézve. Értem! :D

Nem királylány, csak nő 2013.11.28. 15:07:06

@Sadist:
"némelyik még az én anyám is lehetne :D"

na csak kiderült, hogy tényleg nagyon fiatal vagy :P

mütyür 2013.11.28. 15:07:18

"Ákost, aki 16 éve él az utcán, egy Kossuth téri tüntető juttatta el a Nyírő Gyula Kórház addiktológiai osztályára. „Megmondtam neki, hogy cigi nélkül nem megyek kórházba” – mesélte az amfetaminfüggő férfi, akit azonban a zárt osztályon kellemes meglepetés ért. „Az osztály tele volt alvilági figurákkal. A dealerek direkt beküldik az embereiket, hogy kuncsaftokat szerezzenek, és bejárnak kurvák is. Az ablakokon a rács le van szedve, éjjelente sokan kiszöknek, és hoznak mindenféle cuccot. Egyszóval cigiben és másban sem volt hiány” – mesélt az élményeiről."

ez aztán a remek és hatékonyan működő addiktológiai osztály :D

mütyür 2013.11.28. 15:08:38

@Bundabandi (Cookie Bunny): áhh, totál igazságtalan vagy! látod, neki igénye van az intelligens eszmecserékre is! :D

Sadist 2013.11.28. 15:18:58

@Nem királylány, csak nő: Nagyon fiatalnak nem mondanám magam, egész pontosan anyám abban az esetben lehetne, ha 17 évesen szül.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.28. 15:23:01

@Sadist: Megkérdezed, hogy mit kapsz egy nőtől a szexen kívül, majd azt mondod több is kellene. Hogy jön ez így össze?

Egy társ másfajta szeretetet, biztonságot, odafigyelést, bizalmat nyújt, mint egy barát, vagy családtag. Mondjuk fura ezt így magyarázni egy olyan embernek, aki láthatóan nem élte még ezt át. Nem is nagyon tudom. Talán a párom jobban el tudná mondani, ő hogyan látja.

És a minőségétől igen is függ! Ha csak szórakoztok egymással (pl: csak meg akarod dugni), az teljesen más, mintha vele képzeled el az életedet, tőle szeretnél gyereket.

Sadist 2013.11.28. 15:37:03

@Bundabandi (Cookie Bunny): Szerintem összekeversz Jokkával (vagy össze akarsz mosni vele, de ilyen aljasságot csak nem feltételezek rólad), engem nem a párválasztási szokások vagy a nők preferenciái zavarnak, azokon úgysem lehet változtatni, hanem az ezzel járó álszenteskedés és kétszínűség, amikor a csajok elkezdenek ezerrel önigazolni, hogy a pasijuk nem is hejjes, nem is pénzes, őket nem érdekli semmilyen mocskos materialista dolog, csakis a nagyszeri meg a belső értékei miatt jöttek össze vele.

Father Justice 2013.11.28. 15:37:10

@Frigyes ur: Nincs itt semmiféle fordított gondolatmenet. Te egyszerűen nem annak a helyzetnek a komplett inverzét hozod fel ellenpéldaként, amire én hivatkoztam, hanem csak az inverzének egy részét. Ez persze nem véletlen.

A) Ha egy férfi kapcsolatban van, vagy "összejárogat" egy nővel, akkor az összes többi nőnek egyértelmű, hogy (legalább) egy másik nőnek kell / kellett. Nincsenek különböző esetek.

B) Ha egy férfi nincs kapcsolatban, akkor viszont két eset lehetséges:

B/1) Egyetlen nőnek sem kell, pedig akármelyikkel beérné => valóban valami nagy gond van vele => legtöbbször konkrétan az, hogy a szintje a béka segge alatt van. Az ezzel kapcsolatos megállapításod tehát helytálló.

B/2) Nem kell OLYAN nőknek, amilyenek neki kellenének, azonban pusztán azért nem fog napjában ötvenszer szerelmet hazudni a 10/6-os, felerezsis Gizinek, hogy a foglaltsága révén izgalmasabb legyen a 10/8-as Jucik szemében. Például azért, mert szánalmasan gagyinak tartja az ilyen típusú színjátékot.

Helyette inkább minden létező eszközzel megpróbálja feljebb tornázni a szintjét a korrekt választás lehetőségéért. Vagy kurvázgat. Vagy olyan halmazból merít lazára, amelyikre csekélyebb az érdeklődés a konkurencia részéről (milfek). Itt megintcsak több variáció van, de ez a konkrét kérdés szempontjából már nem számít.

A lényeg az, hogy mivel a nők fejében B) = B/1), nem csoda, hogy nem értik a B/2) csoportba tartozó férfiak gondolkodását sem. Hiszen ők nem is léteznek.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.28. 15:55:53

@Sadist: pedig sok bennetek a hasonlóság! :D

"csajok elkezdenek ezerrel önigazolni, hogy a pasijuk nem is hejjes, nem is pénzes, őket nem érdekli semmilyen mocskos materialista dolog, csakis a nagyszeri meg a belső értékei miatt jöttek össze vele."

:) Na, ha majd egyszer netán találkozunk, bemutatkozom és a párom is bemutatom neked. Aztán majd mondhatsz véleményt!

Namely 2013.11.28. 16:29:00

Kedves Gy,
Kérlek, hogy a posztodban húzd alá a TE, irányába tanúsított érzelmeidre utaló részeket. Amennyiben ez nem sikerül, akkor arra kérlek, hogy húzz el a retkes picsába, és a Mikulásnál reklamálj érzelmekért.
Köszi,
Namely

"Tudom, hogy vannak rendbehozhatatlan problémák."
Igen. Az egyik az, amikor valaki érzelmek nélkül várja el, hogy a másik érezzen iránta valamit.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.28. 16:31:17

@Master Of Reality: Na ezt nem értem:

"Nem kell OLYAN nőknek, amilyenek neki kellenének, azonban pusztán azért nem fog napjában ötvenszer szerelmet hazudni a 10/6-os, felerezsis Gizinek, hogy a foglaltsága révén izgalmasabb legyen a 10/8-as Jucik szemében."

"Helyette inkább minden létező eszközzel megpróbálja feljebb tornázni a szintjét a korrekt választás lehetőségéért. Vagy kurvázgat. Vagy olyan halmazból merít lazára, amelyikre csekélyebb az érdeklődés a konkurencia részéről (milfek)."

A szint feltornázás az ok, becsülendő dolog. Meg szimpi is. DE! Alternatíva a kurvázgatás, meg a milf dugás? Azért, mert a neki tetsző nőkkel nem tud összejönni? Ne már! :S Ez számomra nagyon visszataszító (nem tudom a többi nő, hogy van vele).

Αphelion 2013.11.28. 17:34:03

@Bundabandi (Cookie Bunny): Anno Jokka is megirta hogy neki tulajdonkeppen igazabol csak az alszentseggel van baja...:)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.28. 17:43:51

Érdekes volt olvasni a mai hozzászólásokat, és nagyon jókat szórakoztam. Nem sok a komment, de látom, több témát érintettetek.
Tetszik, hogy néhányan nagyon hajtogatják a magukét, és nem hiszik el, hogy az örök igazság nem létezik. Szerencsére nagyon sokféle ember van. Ugyanúgy van mindkét nemben olyan, aki csak a pénze megy, vagy csak a szexre hajt.
Vannak ellenpéldák mindenre. A szintelméletre, csak ezt nem vesszük észre, mert nem vág egybe az elképzeléseinkkel, és lehetne még mást is sorolni.

Poszterke!
Engem nem az érdekelne a helyedben, hogy anno minek csinálta, hanem az, hogy mi a ráknak mesélte el most? Nem becsül, nem szeret...mit akarsz még? Van egy jó kis fiókja, ahol még elférsz, ha nem sokat ugrálsz. Ne félj, nyitogatni fogja a fiókot, ha másért nem, hogy leporoljon.
És most mondom meg a tutit... ha még nem tudnád, aki egyszer megtette, az meg fogja tenni máskor is. Nem tud kibújni senki se a bőréből, csak átmenetileg. Szóval, ha akarsz, mert annyira szupcsi volt, dugjál csak vele, de tarts mellette mást is, akkor talán kigyógyulsz ebből az idióta szerelemből.

Father Justice 2013.11.28. 17:45:52

@Bundabandi (Cookie Bunny): Természetesen igen. Alapvető szükségletei minden férfinek vannak. Ezek kielégítésének módja (ha állandóra huzamosabb időn át nem jutott megfelelő partner) az egyén ízlésvilágától, anyagi helyzetétől, értékrendjétől és egyéb tényezőktől is függ. Nyilván nőként ezt lehetetlen átlátni, hiszen ha egy legalább átlagos szintet megütő nő csak dugni akar, minden ujjára kap magánál két szinttel jobb sunátort azonnal, ingyen. Ezért ilyen kérdésekkel soha nem is kell foglalkozniuk.

Bár a kurvázgatást egy lapon emlegeted a milfezéssel, legutóbb már tisztáztuk, hogy a legtöbb férfinek kényelmi állandó mellől sem okoz gondot hivatásos szolgáltatókhoz járni. Legalábbis morális értelemben semmiképpen, legfeljebb anyagilag, nade az már egészen más kérdés. Én szigorúan technikai lehetőségeket vázoltam fel.

A milfek megdugásával viszont mi a probléma? Ha mindkét fél nyílt lapokkal játszik a kezdetektől fogva, ez a világ legőszintébb konstrukciója.

Ezek szerint számodra sokkal elfogadhatóbb, ha a 10/7-es férfi megállapodik egy 10/5-ös nő mellett, aztán csorgatja a nyálát a 10/8-as kolléganőkre minden nap - de nem dug félre velük, elvégre ő ahhoz eleve kevés is -, mint ha a szintjének feltornázása közben, független státuszban is él a lehetőségeivel. És végül akár az a 10/8-as nő is összejöhet állandóra, akinek már nem kell hazudni és alakoskodni, mert a boldogsághoz nélkülözhetetlen fizikai vonzalom is megvan a kapcsolatban.

Ez pedig ahhoz a gondolathoz kapcsolódik, amit szintén megbeszéltünk tegnap: baromi kevés embernek jut olyan partner állandóra, amilyet külsőségek terén szeretne. Számodra egyértelmű, hogy a többieknek egyetlen megoldás van: adjanak lejjebb az igényeikből, amennyire csak kell, de mivel kurvázni és félrekúrni csúnya dolog, egyúttal próbálják meggyőzni magukat arról, hogy a belső értékek kárpótolni tudják a nemtetsző külsőségeket.

Számomra nem. Számomra pont ez visszataszítóbb bármi másnál.

Father Justice 2013.11.28. 17:49:05

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Egyértelműen azért, mert teszteli, hogy ezt is le tudja-e nyomni a nő torkán. Ha igen, a későbbi félrekúrások sem okozhatnak gondot, ha pedig nem, akkor nyugodtan átválthat arra a potenciális kényelmi állandóra, aki mostanában bukkant fel a színen. Egyszerű ez, mint a szorzótábla.

mütyür 2013.11.28. 18:05:11

@Master Of Reality: lassan nem foglak olvasni, mert mindig mély depresszióba esem a kommentjeidtől :)

Nem királylány, csak nő 2013.11.28. 19:04:22

@mütyür: @Master Of Reality: Én szeretem olvasni Master urat, mert annyira igaz, hogy valami döbbenet... az más kérdés, hogy ez néha elkeserítő. De elég őszintén vázolja, hogy legtöbb esetben mi jár a pasik fejében. Sőt, sok esetben mi nők is hasonlóan működünk.
Sajnos én sem tudom magammal elhitetni, hogy valaki bejön, mert hú de rendes, meg kedves. Ha nem vonzódom hozzá, akkor a csillagokat is lehozhatja, akkor sem fog részemről működni. Akkor inkább egyedül vagyok, amíg nem találok olyat, aki mellett tényleg azt érzem, hogy ilyen férfi mellett akarok lenni.
Ezzel már csak az a gond, hogy ez a szint az, ami akkor volt elérhető, amikor még nem volt mellettem egy kis utánfutó :))) Most, hogy van, ez már baromi nehéz, mert az a szintű pasi, bármikor talál olyan szintű nőt, mint én, csak gyerek nélkül!!! Akkor miért kellenék én??? :) Lehet, hogy belsőleg nem olyan, de sok esetben ez úgysem derül ki, mert olyan szinten meg sem ismer a pasi, mert inkább a gyermektelenek között válogat.
Szóval megoldás: vagy egyedül maradok, vagy beválogatok egy gyerekes pasit, aki megüti a szintet, és ahol kölcsönös érdek egymás porontyának az elfogadása. Na de ott meg képbe jön az, hogy gyerekes és külön a családtól??? Hmmm. Hát milyen az aki lelépett otthonról? Elhagyta a családot? Tovább kell szűkíteni olyanokra, akiket a szemét asszony hagyott el. Ja de az se jó, mert biztos nem ok nélkül lép le egy nő gyerekkel a pasi mellől. Hmmm.... maradnak az özvegyek. áááááá

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.28. 19:12:37

@Master Of Reality: Abban igazad van, hogy nagyon mocsok dolog olyan párt választani, aki nagyon nem jön be külsőleg. Ha férfi tesz ilyet, akkor előfordulhat, hogy fel se áll a nőre. De... nagyon sok embernek (férfinak és nőnek) nincs olyan letisztult elképzelése külsőre, mint neked.
Ugyanis... a szépség relatív. Mindenkinek más ember, más nő jön be. Egyszer a barátnőkkel ismert férfiakat értékeltünk, kinek mi jön be. Nem egyezett egyáltalán. Miből gondolod, hogy mindenkinek az a szép, az a kívánatos, ami neked? Nincs egyetemes szépség. Amikor itt a szintekkel kapcsolatban képek is kerültek fel, már az itt jelenlevő férfiak is megoszlottak. Akkor hol vannak a 10/ennyik? Ami nekem 10/8 az lehet, a szomszéd Marcsának csak 10/4, és nem azért, mert annyival jobb nő.
Úgyhogy egyetértek abban, hogy csak azért ne jöjjön össze senki se olyannal, aki nem jön be neki igazán, hogy meglegyen a napi szex. Akkor már inkább a kurvák, mert nagyon meg tudják ilyenkor bántani a másikat.

mütyür 2013.11.28. 19:13:18

@Nem királylány, csak nő: :) én sem mondtam, hogy nem szeretem olvasni. csak utána heveny szívfájdalmaim vannak. amit ír, azt jelenti, hogy egy épp átlag-szintet megütő nő elégedjen meg és örüljön, ha megpiszkálják és ha meg is piszkálják, csak azért van, mert a hím vagy szintén ronda vagy alulértékeli magát. de az tuti, hogy csak amiatt áll fel a cerka az átlagos nőjére, mert közben más nőt képzel maga elé. (és ha ronda is a pasi, akkor is tuti az eszményi nőt vizionálja maga elé szex közben). ez meg szánalmas meg siralmas ésatöbbi.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.28. 19:15:00

@Nem királylány, csak nő: Vonulj zárdába! A papoknak nincs gyerekük, nem özvegyek, nem elváltak, és tök mindegy nekik, hogy van-e gyereked vagy nincs. :)

Nem királylány, csak nő 2013.11.28. 19:19:13

@mütyür: Igen, amúgy nagyon kiábrándító a valóság. Nekem is fáj :(( Arról nem is beszélve, hogy megértem a 10/5ös Dezsőkét, hogy nem a mellette lévő 10/5 Giziről álmodott, hanem minimum valami 10/8as csajról. De mit gondol, vajon Gizi 10/5 Dezsőkére vágyott, vagy inkább nézegetne ő is egy magasabb szintű pasit??? Szal mindenki lője be magát nagyjából valahova és ahhoz reálisan vágyakozzon. Nem?

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.28. 19:19:27

@mütyür: Na, akkor tőled is megkérdezem. Milyen az eszményi nő?
1. Piszkafa, akin egy csepp zsírocska sincs, de izom se, csak csont és bőr?
2. Sportos?
3. Husikás, de olyan helyesen. Nem elhízott malac, de van rajta.
Na? Melyik? Mindegyikre ismerek olyan pasit, aki arra esküszik. Akkor ő szint alattit választ, mert Father szerint az a nő 10/5 alatt van? Neki az a csúcs.
Szóval, hidd el az öregebbnek, hogy amíg a pasidra ránézel és feláll a farka, amíg megsimogatod és azonnal reagál, addig neki 10/10 vagy.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.28. 19:21:06

@Nem királylány, csak nő: Nézegetni akarod, vagy együttélni vele? Ha nézegetni, ott a panoptikum.

Nem királylány, csak nő 2013.11.28. 19:24:03

@Szintet lépett (ex) Naiva.: :DDDD Akkor egyedül is maradhatok csak szimplán. Nem kell ahhoz zárda. Amúgy meg tök igaz, amiket a külsőről leírtál. Velem is megesett, hogy külsőleg nem tudtam volna jóképűnek nevezni a pasit, absz nem is volt az esetem, de mégis volt benne valami pasis kisugárzás, magabiztosság, összhatás, ami megfogott. Amúgy is gyengém pl,. ha egy pasi okos. Mert hiába 10/10, ha leír egy olyat h "szia, nagyon tetszesz", na nálam ott véget is ért a történet :)))
Szóval sok igazság van mater szavaiban, de azért nem csak a külső, meg a pénz játszik be. És a külsőt nagyon sokféleképp látjuk. Simán lehetek én valakinek 10/10es, míg másnak csak 10/4.

mütyür 2013.11.28. 19:28:08

@Nem királylány, csak nő: na itt a bajom az elméletével. legalábbis magamra vonatkoztatva. ezért leszek skizo, amikor olvasom. és elkeseredek :( bármit mond, cselekszik a másik, az csak azért van, mert nincs jobb.

@Szintet lépett (ex) Naiva.: nekem ilyen :) egy időben háttérképem volt :) www.fanpop.com/clubs/lost/images/34290/title/evangeline-lilly-kate-wallpaper

persze. 10/10. mert kiéhezett és épp nem jut más.

Nem királylány, csak nő 2013.11.28. 19:36:29

@mütyür: De lehet, hogy te alul értékeled magad, míg a pasidnak 10/10 vagy ;)

mütyür 2013.11.28. 19:37:02

@Szintet lépett (ex) Naiva.: :)))) és te megalkuszol a nem-ilyenekkel, mert tudod, nem szerezhetsz meg ilyen pasit?

Nem királylány, csak nő 2013.11.28. 19:38:10

@Szintet lépett (ex) Naiva.: A jog tanárom egy nagydarab kopasz pasi, akit ha csak képről látnék, akkor azt mondanám, hogy soha soha! Élőben meg elolvadtam tőle, a hangjától, az eszétől, az előadásaitól...

Nem királylány, csak nő 2013.11.28. 19:39:34

@mütyür: Pedig álmodozni jó. Én szoktam :D

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.28. 19:40:15

@Nem királylány, csak nő: @mütyür: Fatherral ritkán értek egyet, de már nem bosszant fel. Tudom azt, hogy én hogyan működöm, és utálom az általánosításokat. Ha csak azt nézem, hogy a másik hogy néz ki, akkor nem magamnak választok, hanem a környezetemnek. De mindenki azt csinál, amit akar. Nekem a külső csak annyiban számít, hogy ápolt legyen, és ne legyen nagyon vékony. Ennyi. Volt már átlagos is, volt nálam 16 évvel idősebb, 5 évvel fiatalabb, volt kövér, volt átlagos, a pénzt direkt nem írtam. De csak azért, mert tuti azt néztem mindig. :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.28. 19:42:35

@mütyür: Minden pasit meg lehet szerezni, de minek? Nagyon fárasztó lenne állandóan menekülni a jobbnál jobb pasik elől. :)

mütyür 2013.11.28. 19:44:17

@Nem királylány, csak nő: na így gondolkodik egy nő. másképp a férfi: a férfit nem érdekli, mit mond a nőnemű, ha ronda.

szoktam én is. aztán rájövök, hogy csak cukorpótló édeske vagyok, meg támogatnom kell a rákos édesrokonom, meg a töröttcsontú akárkit, be kell fizetnem a számlákat és be kell járnom dolgozni és lehetne sorolni.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.28. 19:45:37

@mütyür: " bármit mond, cselekszik a másik, az csak azért van, mert nincs jobb." Szerintem sürgősen állíts be szűrést Fatherra, mielőtt kolléga megveri.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.28. 19:48:13

@mütyür: Szívesen. Szólj csak nyugodtan, mikor mondjam el a véleményedet. :DD

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.28. 19:49:53

@mütyür: Meglepődnék. De majd egyszer összegyűjtöm az érveit, és megmutatom a páromnak. Kíváncsi vagyok, mit mond rá.

mütyür 2013.11.28. 19:56:44

@Szintet lépett (ex) Naiva.: :)))) (biztos félre fog beszélni, mert... na...) :)))

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.28. 19:59:21

@mütyür: Persze, tudom, nem fogja bevallani, hogy csak a maradékelv alapján választott engem. :)
Bár az okait nem érteném. Gazdag nem vagyok, felerezsi nincs... ejj, ki érti a pasikat. :)

mütyür 2013.11.28. 20:05:35

@Szintet lépett (ex) Naiva.: még saját magukat sem értik, ez lehet a baj :)

(én épp lebasztam k-át, mert b.ott írni, amikor tudja, mennyi gondom van és épkézláb kell kibírnom a hétköznapokat, míg ő vígan heverészik az ágyban...hmmm, asszem ennek vége. szimplán nem bírom tovább :) de tuti arról van szó, hogy jobb csajt talált :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.28. 20:09:35

@mütyür: Már egy ideje van neki, még nem döntötte el, hogy a 10/9-es, vagy maradjon veled. De a másik után ácsingózik, csak tudja, hogy annak meg ő nem kéne állandóra. Na, jól nyomom? :DDDD

mütyür 2013.11.28. 20:14:06

@Szintet lépett (ex) Naiva.: ühüm :'((((( :DD (de érted, sem felőlem, sem családom felől nulla az érdeklődés. mert én majd úgyis elmesélem...)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.28. 20:15:40

@mütyür: De elmondtad neki a problémát. Megértette? Mert ha igen, akkor nem reménytelen.

Nem királylány, csak nő 2013.11.28. 20:17:16

@Szintet lépett (ex) Naiva.: @mütyür: Amúgy meg mi a baj azzal ha ácsingózik a pasi a 10/10 után néha gondolatban? Mi is csorgatjuk a nyálunkat Brad Pittre a moziban. De attól még szeretjük az épp aktuális párunkat, aki messze nem Brad Pitt és nem hagynánk el. Sőt boldogok vagyunk velük. (most arról beszélek, amikor volt pasim :D) Ez szerintem kb. ilyen, nem? :)

mütyür 2013.11.28. 20:22:31

@Szintet lépett (ex) Naiva.: de baszik smsekkel, ímélekkel lődözni. baszik foglalkozni velem.

@Nem királylány, csak nő: nem. szex KÖZBEN ácsingózol-e másra. nem a tini-kor posztereiről van szó. megalkuszol-e a szomszéddal...

Father Justice 2013.11.28. 20:24:33

@Nem királylány, csak nő: "Szal mindenki lője be magát nagyjából valahova és ahhoz reálisan vágyakozzon. Nem?"

A vágyakozásnak általában nincs valóságalapja, ezért eleve lehetetlen meghatározni, melyik fokozata tekinthető reálisnak, és melyik nem. Ha Jessica Biel egypetéjű ikertestvére Szabó Rozália lenne a Rózsadombról, mennyivel lenne "reálisabb" utána vágyakozni, mint a művésznő után, ha egyszer mindkettőhöz csúcskategóriás külsőségek és pénz kell? Nyilván nem ugyanolyan / ugyanannyi, de a kérdés eleve okafogyott.

Ezért inkább azt mondanám: mindenki lője be magát valahova (lehetőség szerint nem nagyjából, hanem minél pontosabban), és azokat az ellenkező neműeket is, akik ténylegesen, érdemben bejönnek neki. (Az utóbbi alatt azt értem, hogy ne kábuljon el attól, ha egy külsőre egyáltalán nem vonzó illetőről kiderül, hogy megnyerő a hangja, a nevetéséről pedig, hogy kifejezetten szimpatikus. Ezek sajnos csak nagyon rövid távon tudják feledtetni / felülbírálni az igazi fizikai vonzalom hiányát, ezért a sztorinak 96,5%-os valószínűséggel úgyis sírás lesz a vége.)

Ha az így megkapott brutális igazság szembesíti azzal, hogy az állandóra is ideálisnak tartott jelöltek és közötte minden kétséget kizáróan szintkülönbség van, kezdjen el küzdeni. Sport, stílus, pénz - törekedjen arra, hogy kihozza a maximumot mindenből, ami csak megváltoztatható.

Ez eddig szinte mindenkinek érthető és talán elfogadható is lenne, de aki férfiként vonta le a megfelelő konzekvenciákat, rögtön ezek után találkozik korunk egyik legbizarrabb jelenségével, a szintezéssel is.

Mivel a 10/7-es nő 20-as éveiben akár 10/9-es hímekkel is kötetlenül dughatott gond nélkül, a megállapodás időszakában már azt is kompromisszumként éli meg, ha "csak" 10/8-as jutna állandóra, ha pedig a hozzá passzoló 10/7-es férfiak közül kell válogatnia, azt egyenesen megalkuvásnak tekinti. Persze van az az egzisztenciális biztonság, aminek az ígérete feledtetni tudja vele ezt a szörnyűséget, de sajnálatos módon pénzes 10/7-es férfi sem terem minden bokorban.

Mi következik ebből? A 10/7-es férfiak túlnyomó többségét nem az zavarja, hogy nem tudja megdugni Jessica Bielt, hanem hogy a 10/7-es, nemceleb, átlagos anyagi helyzetű nőért is küzdeniük kell, és ha erőfeszítéseiket siker koronázza, az előbbiekből kifolyólag sanszosan még akkor is úgy lesznek kezelve, mintha a hölgy seggéből rángatta volna elő őket.

Na, itt van a kutya elásva: átlagférfiként egy reális IGÉNY teljesülése sem magától értetődő, és akkor hol vagyunk még mindenféle vágyálmoktól.

alebzsaflab 2013.11.28. 20:34:17

@Nem királylány, csak nő: "mert az a szintű pasi, bármikor talál olyan szintű nőt, mint én, csak gyerek nélkül" Ez nem igaz. Ráadásul a te korodban akit zavar a gyerek, az a férfi eleve nem ütheti meg a szintet.

alebzsaflab 2013.11.28. 20:39:22

@mütyür: Letörném a kezét annak aki leretusálta a szeplőit.

alebzsaflab 2013.11.28. 20:48:41

Father meg kurvára nagy igazságokat ír. Mondjuk néha engem is elkeserítenek, viszont segítenek is. Hiszen - és ezt szerintem ő is így gondolja - nem mindenki ilyen. Vannak normális emberek is. Az írásai segíthetenek kiszűrni a selejtet.

Father Justice 2013.11.28. 20:49:22

@alebzsaflab: Ha ő maga mondja, hogy olyan férfiak jönnek be neki, akiknél utánfutó nélkül még pont lenne esélye, akkor valószínűleg nem tréfál. Szint alatt ezúttal éppen arra gondol, amire kell: a külsőségek és a pénz egy bizonyos kombinációjára. Az eddigiek alapján nála inkább a külsőségek nyomnak többet a latban, de itt még mindig a valós szintről beszélgetünk.

Az, hogy a kiszemeltet mennyire zavarja a gyerek, egy másik kérdés, ami nem így van ok-okozati összefüggésben a szintjével ("akit zavar a gyerek, az eleve nem ütheti meg a szintet"), hanem pont fordítva.

Ha az illetőt csak alig (10-es skálán 10/1-es mértékben) zavarná a gyerek, DE a szintje alapján gyermektelen nőből is kapna neki megfelelő kategóriájút állandóra, akkor az a 10/1-es zavaró tényező máris soknak tűnhet. Ödönke viszont, aki a neki tetsző, gyermektelen nőknél legfeljebb egy kiadós varánuszarcra pályázhat, akár a gyerek miatti 10/8-as mértékű mindennapi agyfaszt is bevállalná a minőségi sunáért cserébe.

Ödönke viszont neki (a nemkirálylánynak) nem fog kelleni..

alebzsaflab 2013.11.28. 21:02:31

@Master Of Reality: Megint kimaradt az emberi tényező. A népesség (x)%-ra ez igaz. Viszont (x-y)% nem csak a külsőségre megy (korábban írták is, hogy mindenkinek más a 10/10). (z) fölött meg egy érett és normális felnőtt embernél nem kizáró ok egy gyerek. Tehát a gyerek kérdés rögtön kiesik az egyenletből. Nálam az (x-y)% a nyerő.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.28. 21:21:11

@alebzsaflab: Hú te, most nagyon lájkolom, amit írtál.

alebzsaflab 2013.11.28. 21:24:27

@Master Of Reality: "Ha az illetőt csak alig (10-es skálán 10/1-es mértékben) zavarná a gyerek, DE a szintje alapján gyermektelen nőből is kapna neki megfelelő kategóriájút állandóra, akkor az a 10/1-es zavaró tényező máris soknak tűnhet." Csak akkor, ha kizárólag a külsőseg számít.
Ha van két 10/10-es csaj. Az egyik egy hülye picsa gyerek nélkül, a másik meg egy értelmes nő gyerekkel, akkor én például a gyerekeset választanám, hiszen a hülye picsa ha majd lebabázik, ugyanúgy egy hülye picsa lesz.

Father Justice 2013.11.28. 21:31:10

@alebzsaflab: Sajnos az, hogy mennyire zavarja a gyerek, nincs összefüggésben azzal, hogy mennyire érett és normális a szóban forgó férfi. Sokkal inkább függ olyan tényezőktől, mint például: hány éves (34 vagy 48?), van-e saját gyereke, és ha nincs, tervezi-e a jövőben, vagy teljesen kizárt. Ha teljesen kizárt, annak mi az oka, illetve mennyire lenne képes elviselni egy MÁSIK férfi gyerekének a hülyeségeit a mindennapokban. Ez nem érettség, hanem beállítottság kérdése.

Ezért nem nevezném alapból éretlennek és normálatlannak azokat a válogatási helyzetben lévő, gyermektelen férfiakat, akik inkább a gyermektelen nőket részesítik előnyben tartós kapcsolat céljából. Egy anyának a gyereke a legfontosabb személy az életében, és ez így i van rendjén. (Abba inkább ne is menjünk bele, hogy sokan eleve nem is érik be a másodhegedűs szereppel, és őket is meg lehet érteni.) Viszont - főleg egy pár éves gyerek - drasztikusan csökkenti az egymásra fordítható időt a mindennapokban. Egy 48 éves papamacinak, akinek két felnőtt gyereke van, ez vélhetően nem probléma, de egy harmincas, jóvágású, életerős férfinek, akinek egy sincs, és mielőtt megnyugodna kicsit, mindenféle huncutságot és élményt beiktatna még a választottjával, általában igen.

Ezért nem feltétlenül az átlagnál normálisabb és érettebb férfiaknál nem kizáró ok a gyerek, hanem inkább azoknál, akik kevésbé vannak válogatási helyzetben, vagy az előbb említett körülményeikből kifolyólag tényleg nem oszt-nem szoroz a gyerek megléte náluk. Ettől egy-egy ilyen férfi természetesen még lehet normálisabb és érettebb a társai átlagánál, de a döntésük többnyire nem ebből vezethető le.

Father Justice 2013.11.28. 21:41:56

@alebzsaflab: Nyilvánvalóan, de itt meg az a kérdés, hogy milyen típusú kapcsolatot keres, milyen távra és milyen közös tervekkel. Ha végleg meg akar állapodni, akkor a 10/10-es hülyepicsát legfeljebb akkor választja, ha a fenntartási költsége rendkívül alacsony, ő maga pedig kizárólag a külsőségekre hajt. Ha az utóbbi nem igaz, és fontos számára az intelligencia, a hülyepicsa gyerekkel és anélkül is kapásból kiesik a ringből.

Mi lesz 10/10-es értelmes, de gyerekes nővel? A legvalószínűbb, hogy helyette inkább egy 10/9-es, szintén értelmes, de gyermektelen mellett fog megállapodni, ha valóban ilyen kategóriákból válogathat, 10/10-es értelmesből viszont nem talál gyermektelent állandóra.

Ha a történet egy kis szigeten játszódik, ahol csak ő van a két 10/10-es nővel és az egyikük gyerekével, az másféle élethelyzet, de az életben ennél jóval több lehetőség van.

alebzsaflab 2013.11.28. 21:43:55

@Master Of Reality: "de egy harmincas, jóvágású, életerős férfinek, akinek egy sincs, és mielőtt megnyugodna kicsit, mindenféle huncutságot és élményt beiktatna még a választottjával" :D
Miért? Utána mi lesz? Soha többé huncutság meg élmény?
Meg mi az, hogy megnyugodna? Nem tinikről beszélünk.

"Ezért nem feltétlenül az átlagnál normálisabb és érettebb férfiaknál nem kizáró ok a gyerek, hanem inkább azoknál, akik kevésbé vannak válogatási helyzetben" Ha van két 10/10-es csaj. Az egyik egy hülye picsa gyerek nélkül, a másik meg egy értelmes nő gyerekkel, akkor én például a gyerekeset választanám, hiszen a hülye picsa ha majd lebabázik, ugyanúgy egy hülye picsa lesz. Pedig válogatási helyzetben vagyok.

alebzsaflab 2013.11.28. 21:47:34

@Master Of Reality: "Mi lesz 10/10-es értelmes, de gyerekes nővel? A legvalószínűbb, hogy helyette inkább egy 10/9-es, szintén értelmes" Itt van a kutya elásva. A 10/9-es már nem annyira értelmes, tehát a 10/10-es gyerekes a nyerő.

Father Justice 2013.11.28. 21:51:05

A "megnyugodna" ebben a szövegkörnyezetben: belerázódna a mindennapi rutinba, ami a helyzetből adódóan a gyerek köré szerveződik.

alebzsaflab 2013.11.28. 21:58:07

@Master Of Reality: "a helyzetből adódóan a gyerek köré szerveződik" Nem hiszem, hogy nagy lenne a különbség egy újszülött és egy idősebb gyerek érkezése között. Mindkettő nehéz. (És nem a nehéz az ide illő szó.)

alebzsaflab 2013.11.28. 22:44:28

@mütyür: "míg ő vígan heverészik az ágyban" Azaaazz! Rúgjál bele még egyet. Szokja csak a kicsi csíra. :D

alebzsaflab 2013.11.28. 23:38:36

@alebzsaflab: "Pedig válogatási helyzetben vagyok." Na jó, ez csak a te kommentjeid szerint igaz. Ha a történet egy kis szigeten játszódna, akkor már boldog ember lennék.
"de az életben ennél jóval több lehetőség van." Pontosan.

Nem királylány, csak nő 2013.11.29. 01:21:28

@Master Of Reality:
"Ha az így megkapott brutális igazság szembesíti azzal, hogy az állandóra is ideálisnak tartott jelöltek és közötte minden kétséget kizáróan szintkülönbség van, kezdjen el küzdeni. Sport, stílus, pénz - törekedjen arra, hogy kihozza a maximumot mindenből, ami csak megváltoztatható."

Ez dicséretes, de nem mindent lehet megváltoztatni. Vannak pasik akik totál hidegen hagynak, és ezen az se változtatna ha többet keresne, és kigyúrná a testét...

Nem királylány, csak nő 2013.11.29. 01:23:17

@alebzsaflab: Nyilván én most külsőről beszélek, hogy aki külsőleg megütni. De egyértelmű, hogy akit zavar a gyerekem, az semmiféle szintet nem üt meg onnantól kezdve nálam, még akkor se ha 10/10es. :)

Nem királylány, csak nő 2013.11.29. 01:29:05

@alebzsaflab:
"Ha az illetőt csak alig (10-es skálán 10/1-es mértékben) zavarná a gyerek, DE a szintje alapján gyermektelen nőből is kapna neki megfelelő kategóriájút állandóra, akkor az a 10/1-es zavaró tényező máris soknak tűnhet." Csak akkor, ha kizárólag a külsőseg számít.
Ha van két 10/10-es csaj. Az egyik egy hülye picsa gyerek nélkül, a másik meg egy értelmes nő gyerekkel, akkor én például a gyerekeset választanám, hiszen a hülye picsa ha majd lebabázik, ugyanúgy egy hülye picsa lesz."

De a saját gyerekével együtt lesz egy hülye picsája. Mig a másiknál egy normális nője, de idegen gyerekkel. Amúgy értem én, amit te mondasz, hogy normális pasinál ez nem így működik és nem zavaró tényező egy gyerek. Csak sajnos elég kevés a normális pasi, aki külsőleg-belsőleg ott van, és még a gyerek se zavaró tényező... :/

Nem királylány, csak nő 2013.11.29. 01:39:37

@alebzsaflab: @Master Of Reality:
"Mi lesz 10/10-es értelmes, de gyerekes nővel? A legvalószínűbb, hogy helyette inkább egy 10/9-es, szintén értelmes, de gyermektelen mellett fog megállapodni, ha valóban ilyen kategóriákból válogathat"

Abszolút helyálló a gondolat. Egy kisgyerek mellett sokkal kötöttebb az élet, mint egy nagyobb mellett. Sok pasas erre nincs felkészülve, és nem is akar ezzel vesződni. Sok ember szereti a könnyebb utat választani és inkább egy 10/9est bevállalni, mint egy 10/10est. Biztos van ellenpélda is, de abszolút ezek vannak többségben, akikről Master beszél. És akkor még nem említettük meg azt az ipike picike apróságot pl. esetemben, hogy én már nem is akarok több gyereket.(sok sok okból) No, miért is kéne ezt egy gyermektelen pasinak elfogadnia? Szóval abszolút nehéz a helyzetem... lehet, hogy egy darabig még egyedül leszek :)))

Sadist 2013.11.29. 08:59:02

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Egy társ másfajta szeretetet, biztonságot, odafigyelést, bizalmat nyújt, mint egy barát, vagy családtag."

Ezek pont azok a dolgok, amiket a férfiak tudnak adni a nőknek. Eleve milyen biztonságot tud adni egy nő? Fizikait? Egzisztenciálist? Érzelmit?
Ha valaki megkérdezné, hogy kik azok, akiknek a fentiek feltétlenül szükségesek, akkor a gyerekek jutnak eszembe válaszként, nem a felnőtt férfiak.

"Talán a párom jobban el tudná mondani, ő hogyan látja."

Abban biztos vagyok, kérdés, hogy ő mennyire őszinte és elfogulatlan.

Sadist 2013.11.29. 09:14:10

@Szintet lépett (ex) Naiva.: "Ugyanis... a szépség relatív. Mindenkinek más ember, más nő jön be."

Ezzel vitatkoznék. Vannak olyan tulajdonságok, amik minden szép embernél megtalálhatók. Mutatok példát:
heartiste.files.wordpress.com/2007/10/girlnot.jpg
Vajon hány ember mondaná, hogy ez a nő szép?
És ha megváltoztatunk néhány apróságot?
heartiste.files.wordpress.com/2007/10/girlhot.jpg
És itt még az arc szimmetriájával nem is játszottak.
A szépség nem kétértékű logika, hanem fuzzy, de attól még egyetemes.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.29. 09:28:57

@Master Of Reality:

"Ezek szerint számodra sokkal elfogadhatóbb, ha a 10/7-es férfi megállapodik egy 10/5-ös nő mellett, aztán csorgatja a nyálát a 10/8-as kolléganőkre minden nap - de nem dug félre velük, elvégre ő ahhoz eleve kevés is -, mint ha a szintjének feltornázása közben, független státuszban is él a lehetőségeivel. "

Nem elfogadhatóbb, de nőként én totál jól meg tudok lenni két pasi között (értsd. szakítás után) egy darabig szex nélkül. Szóval, ha csak átmeneti időszakról van szó, nekem nem tetszik, sem a kurvázás, sem a milf dugás. Úgy fogalmaznék, hogy jobban tetszik (mondjuk ez hülye megfogalmazás, de nem jut eszembe most jobb), ha választ egy olyat, aki számára elérhető, de tetszik, boldog vele és nem kell nyálat csorgatnia mások után, mintha évekig vár egy 10/10-es nőre. Ahogy írták a csajok, hogy hiába tetszik Brad Pitt, a pasim mellett nem csorgatom utána a nyálamat. Veled ellentétben én nem arra megyek, hogy külsőleg magas szintet megütő párt válasszak, minél kisebb ráfordítással, még ha megtehetem, akkor sem.

Nyilván olyat választok, aki tetszik, csak éppen nálam a külsőség egy változó az egyenletben. Ott van még pl. a személyiség, ami sokkal többet nyom nálam a latban, mint, hogy milyen helyes. Szóval lehet, hogy külsőre nem egy adonisz, de kedves, megértő, törődik velem és bízok benne. Ez pedig sokkal többet jelent a számomra a külsőségeknél és a pénznél. Mert minek legyen egy külsőre 10/10-es pasim, ha azon kívül, hogy nagyon bejön a fizimiskája, igazából nem tesz boldoggá.

"baromi kevés embernek jut olyan partner állandóra, amilyet külsőségek terén szeretne. Számodra egyértelmű, hogy a többieknek egyetlen megoldás van: adjanak lejjebb az igényeikből, amennyire csak kell, de mivel kurvázni és félrekúrni csúnya dolog, egyúttal próbálják meggyőzni magukat arról, hogy a belső értékek kárpótolni tudják a nem tetsző külsőségeket."

Nem kell az igényekből lejjebb adni, csak nem szabad lebontani a dolgot a kizárólag külsőségek alapján felállított szintekre. Mint párszor említettem, nálam a szinteket nagy mértékben befolyásolja, hogy milyen ember. Aztán van itt még az, hogy mennyire ad magára (tisztaság, jólöltözöttség), ami szintén nagyon fontos. Nálam egy külsőleg 10/10-es bunkó, beképzelt, lusta, koszos pasit simán leköröz egy külsőre 10/5-ös, kedves, megbízható, segítőkész, igényes srác. Persze van köztes is, aki mondjuk 10/8 és nem is egy faszkalap, de ezekből nagyon-nagyon kevés van. Aki erre vár, az tuti nagyon sokáig egyedül marad, vagy akár soha nem lesz senkije. Én speciel boldog vagyok egy kevésbé helyes sráccal is, mint hogy a hercegre várjak fehér lovon. Nyilván te nem, legalábbis ezt vettem ki a szavaidból. Te vársz a jó nőre és addig inkább egyedül vagy és kihasználod a lehetőségeidet. Csak tudod, mi van akkor, ha a te jó nőd nem fog szeretni téged? Megcsal, kihasznál stb.? Az írásaid alapján, volt ilyenben részed. Lehet, hogy egy külsőleg kevésbé szép nővel sokkal boldogabb lennél.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.29. 09:39:48

@Sadist: Érzelmi biztonságot és kiegyensúlyozottságot.

Neked nem fontos a "szeretet, biztonság, odafigyelés, bizalom "? Nem hiszem, hogy attól gyerekes lenne bárki is, hogy ezek feltétel nélkül szükségesek számára.

Sadist 2013.11.29. 12:26:15

@Bundabandi (Cookie Bunny): Érzelmi biztonságot és kiegyensúlyozottságot pont olyanoktól, akik természetüknél fogva érzelmi hullámvasutak? :D Elhiszem, hogy vannak nők, akiknek nem ingadozik a hangulatuk és az érzelmi állapotuk, de nem az a jellemző, hogy a férfiak sírnak a nők vállán és menekülnek hozzájuk lelki simiért, ha a főnök nem dícsérte meg a szépen megkötött nyakkendőjüket.

"Neked nem fontos a "szeretet, biztonság, odafigyelés, bizalom "?" De, fontosak, hozzávenném még a tiszteletet és a megbecsülést is, de ezek továbbra sem olyan dolgok, amiket csak egy nőtől lehetne megkapni. A biztonságot pl. én magam teremtem meg, nem valaki mástól kapom.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.29. 13:23:34

@Sadist: " Érzelmi biztonságot és kiegyensúlyozottságot "

Én ezt úgy értem, hogy ha van egy jól működő kapcsolatod, sokkal kiegyensúlyozottabb vagy. Érzelmi biztonságot kapsz a párodtól, ha tudod és érzed, hogy szeret téged.

"ezek továbbra sem olyan dolgok, amiket csak egy nőtől lehetne megkapni."

Akkor tényleg csak a szexért kell a nő? Szóval akkor te végül is tök jól megvagy, csak néha kellene valaki, aki megdughatsz? Érdekes gondolkozás ez számomra, mivel nekem sokkal többet ad egy társ, mint egy haver, barát, vagy rokon. Lehet, hogy ugyanazokat - olyanolyan névvel illetett érzelmeket -, csak másképpen.

Voltál szerelmes és szerettek viszont? Úgy igazán!

Sadist 2013.11.30. 16:45:12

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Én ezt úgy értem, hogy ha van egy jól működő kapcsolatod, sokkal kiegyensúlyozottabb vagy. Érzelmi biztonságot kapsz a párodtól, ha tudod és érzed, hogy szeret téged."

Lehet, hogy ez nálatok nőknél így van, hogy szükségetek van egy stabil férfire, akire támaszkodhattok és ettől lesztek kiegyensúlyozottak, férfiaknál pont fordított a helyzet. Annak a férfinek lesz jól működő kapcsolata, aki önmaga is kiegyensúlyozott.
Van a mondás, hogy minden sikeres férfi mögött ott van egy nő, de ezt sokan úgy értelmezik, hogy a nő miatt lesz a férfi sikeres, miközben az ok-okozat pont fordított. Nem a nőktől lesznek sikeresek a férfiak, hanem egyszerűen a sikeres férfiakra tapadnak a nők.

"Akkor tényleg csak a szexért kell a nő?"

Nem csak azért, de a szex az egyetlen olyan élvezetes tevékenység, amiben a nők monopolhelyzetben vannak.

"Voltál szerelmes és szerettek viszont? Úgy igazán!"

Szerelmes voltam már párszor, de az utóbbi kérdésre nem tudok válaszolni, ugyanis nem vagyok gondolatolvasó.
süti beállítások módosítása