http://csajokespasik.blog.hu/2013/11/28/mar_o_sem_tudja_mikor_hazudik
2013.11.28. 07:35
Már ő sem tudja, mikor hazudik
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Rájön Közlegény 2013.11.28. 14:11:02
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.28. 14:14:40
Nem királylány, csak nő 2013.11.28. 14:16:41
sosem felejtem el, mikor bulizni mentem a barátaimmal pár éve...
Egy olyan felső volt rajtam ami elől teljesen zárt. Viszont háta gyakorlatilag nem volt a felsőnek. Mikor meglátta az egyik barát, felkiáltott, hogy: " Húúú de jól nézel ki hátulról! " Hát köszi :DD
A másik meg kontrázott: "így van. Nagyon jól nézel ki. Olyan 10 pontból 5ös!"
Ez csak úgy az 5,1ről jutott eszembe :DDDD
No, minek az embernek ellenség, ha ilyen barátai vannak! :DDDDDD
mütyür 2013.11.28. 14:17:10
Nem királylány, csak nő 2013.11.28. 14:19:46
Sadist 2013.11.28. 14:24:21
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.28. 14:26:54
Frigyes ur 2013.11.28. 14:28:21
"Ez a férfi 35 évesen már megtanulta, hogy a nőknek mindig az a férfi érdekes, aki más nőknek is kell."
Fordított gondolatmenet. Aki egy nőnek sem kell, annál a helyzet nem véletlen. Aki meg egynek kell, abban nyilván van valami vonzó, érdekes. Teóriák arról, hogy milyenek a nők (különösképp, hogy azok arról szólnak, hogy a nőkben van a hiba, még véletlenül sem az illetőben) nem azok. Marha egyszerű.
@Nem királylány, csak nő: Amelyik pasi nem lép, az nem akar. Még a nyuszik is megmoccanak, ha kell a nő.
@Bundabandi (Cookie Bunny): Őszintén: szerinted? :D Illetve a másik verzió a 'jaj csúnyán megégettem magam, minden nő ribanc'.
Nem királylány, csak nő 2013.11.28. 14:29:49
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.28. 14:30:32
Nem királylány, csak nő 2013.11.28. 14:32:20
mütyür 2013.11.28. 14:32:33
mütyür 2013.11.28. 14:33:15
Nem királylány, csak nő 2013.11.28. 14:34:45
Nem királylány, csak nő 2013.11.28. 14:35:57
de azzal se lesz teljesen tökéletes soha, meg már műtötték is mindkét szemét...
Frigyes ur 2013.11.28. 14:38:24
Sadist 2013.11.28. 14:59:45
"És akkor jóindulatú voltam és nem feltételeztem, hogy a szexen kívül nem terjed tovább az érdeklődésed."
Pont, hogy jóval tovább terjedne, de egy kezemen meg tudom számolni, hogy hány olyan nőt ismerek, aki empatikus, szórakoztató a humora, szellemes és lehet vele intelligens eszmecserét folytatni. Annyi a bibi, hogy már mindannyian anyukák, némelyik még az én anyám is lehetne :D
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.28. 15:07:02
Na de itt nyomiskodik sokszor, hogy a nők a pénzre mennek, meg a hejjespasikra, aztán kibukik, hogy a dugáson kívül másra nem is kellenének neki... :O Szóval az viszont jól van, hogy guminőnek vagyunk nézve. Értem! :D
Nem királylány, csak nő 2013.11.28. 15:07:06
"némelyik még az én anyám is lehetne :D"
na csak kiderült, hogy tényleg nagyon fiatal vagy :P
mütyür 2013.11.28. 15:07:18
ez aztán a remek és hatékonyan működő addiktológiai osztály :D
mütyür 2013.11.28. 15:08:38
Sadist 2013.11.28. 15:18:58
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.28. 15:23:01
Egy társ másfajta szeretetet, biztonságot, odafigyelést, bizalmat nyújt, mint egy barát, vagy családtag. Mondjuk fura ezt így magyarázni egy olyan embernek, aki láthatóan nem élte még ezt át. Nem is nagyon tudom. Talán a párom jobban el tudná mondani, ő hogyan látja.
És a minőségétől igen is függ! Ha csak szórakoztok egymással (pl: csak meg akarod dugni), az teljesen más, mintha vele képzeled el az életedet, tőle szeretnél gyereket.
Sadist 2013.11.28. 15:37:03
Father Justice 2013.11.28. 15:37:10
A) Ha egy férfi kapcsolatban van, vagy "összejárogat" egy nővel, akkor az összes többi nőnek egyértelmű, hogy (legalább) egy másik nőnek kell / kellett. Nincsenek különböző esetek.
B) Ha egy férfi nincs kapcsolatban, akkor viszont két eset lehetséges:
B/1) Egyetlen nőnek sem kell, pedig akármelyikkel beérné => valóban valami nagy gond van vele => legtöbbször konkrétan az, hogy a szintje a béka segge alatt van. Az ezzel kapcsolatos megállapításod tehát helytálló.
B/2) Nem kell OLYAN nőknek, amilyenek neki kellenének, azonban pusztán azért nem fog napjában ötvenszer szerelmet hazudni a 10/6-os, felerezsis Gizinek, hogy a foglaltsága révén izgalmasabb legyen a 10/8-as Jucik szemében. Például azért, mert szánalmasan gagyinak tartja az ilyen típusú színjátékot.
Helyette inkább minden létező eszközzel megpróbálja feljebb tornázni a szintjét a korrekt választás lehetőségéért. Vagy kurvázgat. Vagy olyan halmazból merít lazára, amelyikre csekélyebb az érdeklődés a konkurencia részéről (milfek). Itt megintcsak több variáció van, de ez a konkrét kérdés szempontjából már nem számít.
A lényeg az, hogy mivel a nők fejében B) = B/1), nem csoda, hogy nem értik a B/2) csoportba tartozó férfiak gondolkodását sem. Hiszen ők nem is léteznek.
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.28. 15:55:53
"csajok elkezdenek ezerrel önigazolni, hogy a pasijuk nem is hejjes, nem is pénzes, őket nem érdekli semmilyen mocskos materialista dolog, csakis a nagyszeri meg a belső értékei miatt jöttek össze vele."
:) Na, ha majd egyszer netán találkozunk, bemutatkozom és a párom is bemutatom neked. Aztán majd mondhatsz véleményt!
Namely 2013.11.28. 16:29:00
Kérlek, hogy a posztodban húzd alá a TE, irányába tanúsított érzelmeidre utaló részeket. Amennyiben ez nem sikerül, akkor arra kérlek, hogy húzz el a retkes picsába, és a Mikulásnál reklamálj érzelmekért.
Köszi,
Namely
"Tudom, hogy vannak rendbehozhatatlan problémák."
Igen. Az egyik az, amikor valaki érzelmek nélkül várja el, hogy a másik érezzen iránta valamit.
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.28. 16:31:17
"Nem kell OLYAN nőknek, amilyenek neki kellenének, azonban pusztán azért nem fog napjában ötvenszer szerelmet hazudni a 10/6-os, felerezsis Gizinek, hogy a foglaltsága révén izgalmasabb legyen a 10/8-as Jucik szemében."
"Helyette inkább minden létező eszközzel megpróbálja feljebb tornázni a szintjét a korrekt választás lehetőségéért. Vagy kurvázgat. Vagy olyan halmazból merít lazára, amelyikre csekélyebb az érdeklődés a konkurencia részéről (milfek)."
A szint feltornázás az ok, becsülendő dolog. Meg szimpi is. DE! Alternatíva a kurvázgatás, meg a milf dugás? Azért, mert a neki tetsző nőkkel nem tud összejönni? Ne már! :S Ez számomra nagyon visszataszító (nem tudom a többi nő, hogy van vele).
Αphelion 2013.11.28. 17:34:03
Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.28. 17:43:51
Tetszik, hogy néhányan nagyon hajtogatják a magukét, és nem hiszik el, hogy az örök igazság nem létezik. Szerencsére nagyon sokféle ember van. Ugyanúgy van mindkét nemben olyan, aki csak a pénze megy, vagy csak a szexre hajt.
Vannak ellenpéldák mindenre. A szintelméletre, csak ezt nem vesszük észre, mert nem vág egybe az elképzeléseinkkel, és lehetne még mást is sorolni.
Poszterke!
Engem nem az érdekelne a helyedben, hogy anno minek csinálta, hanem az, hogy mi a ráknak mesélte el most? Nem becsül, nem szeret...mit akarsz még? Van egy jó kis fiókja, ahol még elférsz, ha nem sokat ugrálsz. Ne félj, nyitogatni fogja a fiókot, ha másért nem, hogy leporoljon.
És most mondom meg a tutit... ha még nem tudnád, aki egyszer megtette, az meg fogja tenni máskor is. Nem tud kibújni senki se a bőréből, csak átmenetileg. Szóval, ha akarsz, mert annyira szupcsi volt, dugjál csak vele, de tarts mellette mást is, akkor talán kigyógyulsz ebből az idióta szerelemből.
Father Justice 2013.11.28. 17:45:52
Bár a kurvázgatást egy lapon emlegeted a milfezéssel, legutóbb már tisztáztuk, hogy a legtöbb férfinek kényelmi állandó mellől sem okoz gondot hivatásos szolgáltatókhoz járni. Legalábbis morális értelemben semmiképpen, legfeljebb anyagilag, nade az már egészen más kérdés. Én szigorúan technikai lehetőségeket vázoltam fel.
A milfek megdugásával viszont mi a probléma? Ha mindkét fél nyílt lapokkal játszik a kezdetektől fogva, ez a világ legőszintébb konstrukciója.
Ezek szerint számodra sokkal elfogadhatóbb, ha a 10/7-es férfi megállapodik egy 10/5-ös nő mellett, aztán csorgatja a nyálát a 10/8-as kolléganőkre minden nap - de nem dug félre velük, elvégre ő ahhoz eleve kevés is -, mint ha a szintjének feltornázása közben, független státuszban is él a lehetőségeivel. És végül akár az a 10/8-as nő is összejöhet állandóra, akinek már nem kell hazudni és alakoskodni, mert a boldogsághoz nélkülözhetetlen fizikai vonzalom is megvan a kapcsolatban.
Ez pedig ahhoz a gondolathoz kapcsolódik, amit szintén megbeszéltünk tegnap: baromi kevés embernek jut olyan partner állandóra, amilyet külsőségek terén szeretne. Számodra egyértelmű, hogy a többieknek egyetlen megoldás van: adjanak lejjebb az igényeikből, amennyire csak kell, de mivel kurvázni és félrekúrni csúnya dolog, egyúttal próbálják meggyőzni magukat arról, hogy a belső értékek kárpótolni tudják a nemtetsző külsőségeket.
Számomra nem. Számomra pont ez visszataszítóbb bármi másnál.
Father Justice 2013.11.28. 17:49:05
mütyür 2013.11.28. 18:05:11
Nem királylány, csak nő 2013.11.28. 19:04:22
Sajnos én sem tudom magammal elhitetni, hogy valaki bejön, mert hú de rendes, meg kedves. Ha nem vonzódom hozzá, akkor a csillagokat is lehozhatja, akkor sem fog részemről működni. Akkor inkább egyedül vagyok, amíg nem találok olyat, aki mellett tényleg azt érzem, hogy ilyen férfi mellett akarok lenni.
Ezzel már csak az a gond, hogy ez a szint az, ami akkor volt elérhető, amikor még nem volt mellettem egy kis utánfutó :))) Most, hogy van, ez már baromi nehéz, mert az a szintű pasi, bármikor talál olyan szintű nőt, mint én, csak gyerek nélkül!!! Akkor miért kellenék én??? :) Lehet, hogy belsőleg nem olyan, de sok esetben ez úgysem derül ki, mert olyan szinten meg sem ismer a pasi, mert inkább a gyermektelenek között válogat.
Szóval megoldás: vagy egyedül maradok, vagy beválogatok egy gyerekes pasit, aki megüti a szintet, és ahol kölcsönös érdek egymás porontyának az elfogadása. Na de ott meg képbe jön az, hogy gyerekes és külön a családtól??? Hmmm. Hát milyen az aki lelépett otthonról? Elhagyta a családot? Tovább kell szűkíteni olyanokra, akiket a szemét asszony hagyott el. Ja de az se jó, mert biztos nem ok nélkül lép le egy nő gyerekkel a pasi mellől. Hmmm.... maradnak az özvegyek. áááááá
Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.28. 19:12:37
Ugyanis... a szépség relatív. Mindenkinek más ember, más nő jön be. Egyszer a barátnőkkel ismert férfiakat értékeltünk, kinek mi jön be. Nem egyezett egyáltalán. Miből gondolod, hogy mindenkinek az a szép, az a kívánatos, ami neked? Nincs egyetemes szépség. Amikor itt a szintekkel kapcsolatban képek is kerültek fel, már az itt jelenlevő férfiak is megoszlottak. Akkor hol vannak a 10/ennyik? Ami nekem 10/8 az lehet, a szomszéd Marcsának csak 10/4, és nem azért, mert annyival jobb nő.
Úgyhogy egyetértek abban, hogy csak azért ne jöjjön össze senki se olyannal, aki nem jön be neki igazán, hogy meglegyen a napi szex. Akkor már inkább a kurvák, mert nagyon meg tudják ilyenkor bántani a másikat.
mütyür 2013.11.28. 19:13:18
Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.28. 19:15:00
Nem királylány, csak nő 2013.11.28. 19:19:13
Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.28. 19:19:27
1. Piszkafa, akin egy csepp zsírocska sincs, de izom se, csak csont és bőr?
2. Sportos?
3. Husikás, de olyan helyesen. Nem elhízott malac, de van rajta.
Na? Melyik? Mindegyikre ismerek olyan pasit, aki arra esküszik. Akkor ő szint alattit választ, mert Father szerint az a nő 10/5 alatt van? Neki az a csúcs.
Szóval, hidd el az öregebbnek, hogy amíg a pasidra ránézel és feláll a farka, amíg megsimogatod és azonnal reagál, addig neki 10/10 vagy.
Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.28. 19:21:06
Nem királylány, csak nő 2013.11.28. 19:24:03
Szóval sok igazság van mater szavaiban, de azért nem csak a külső, meg a pénz játszik be. És a külsőt nagyon sokféleképp látjuk. Simán lehetek én valakinek 10/10es, míg másnak csak 10/4.
mütyür 2013.11.28. 19:28:08
@Szintet lépett (ex) Naiva.: nekem ilyen :) egy időben háttérképem volt :) www.fanpop.com/clubs/lost/images/34290/title/evangeline-lilly-kate-wallpaper
persze. 10/10. mert kiéhezett és épp nem jut más.
Nem királylány, csak nő 2013.11.28. 19:36:29
mütyür 2013.11.28. 19:37:02
Nem királylány, csak nő 2013.11.28. 19:38:10
Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.28. 19:40:15
Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.28. 19:42:35
mütyür 2013.11.28. 19:44:17
szoktam én is. aztán rájövök, hogy csak cukorpótló édeske vagyok, meg támogatnom kell a rákos édesrokonom, meg a töröttcsontú akárkit, be kell fizetnem a számlákat és be kell járnom dolgozni és lehetne sorolni.
Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.28. 19:45:37
Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.28. 19:48:13
Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.28. 19:49:53
mütyür 2013.11.28. 19:56:44
Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.28. 19:59:21
Bár az okait nem érteném. Gazdag nem vagyok, felerezsi nincs... ejj, ki érti a pasikat. :)
mütyür 2013.11.28. 20:05:35
(én épp lebasztam k-át, mert b.ott írni, amikor tudja, mennyi gondom van és épkézláb kell kibírnom a hétköznapokat, míg ő vígan heverészik az ágyban...hmmm, asszem ennek vége. szimplán nem bírom tovább :) de tuti arról van szó, hogy jobb csajt talált :)
Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.28. 20:09:35
mütyür 2013.11.28. 20:14:06
Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.28. 20:15:40
Nem királylány, csak nő 2013.11.28. 20:17:16
mütyür 2013.11.28. 20:22:31
@Nem királylány, csak nő: nem. szex KÖZBEN ácsingózol-e másra. nem a tini-kor posztereiről van szó. megalkuszol-e a szomszéddal...
Father Justice 2013.11.28. 20:24:33
A vágyakozásnak általában nincs valóságalapja, ezért eleve lehetetlen meghatározni, melyik fokozata tekinthető reálisnak, és melyik nem. Ha Jessica Biel egypetéjű ikertestvére Szabó Rozália lenne a Rózsadombról, mennyivel lenne "reálisabb" utána vágyakozni, mint a művésznő után, ha egyszer mindkettőhöz csúcskategóriás külsőségek és pénz kell? Nyilván nem ugyanolyan / ugyanannyi, de a kérdés eleve okafogyott.
Ezért inkább azt mondanám: mindenki lője be magát valahova (lehetőség szerint nem nagyjából, hanem minél pontosabban), és azokat az ellenkező neműeket is, akik ténylegesen, érdemben bejönnek neki. (Az utóbbi alatt azt értem, hogy ne kábuljon el attól, ha egy külsőre egyáltalán nem vonzó illetőről kiderül, hogy megnyerő a hangja, a nevetéséről pedig, hogy kifejezetten szimpatikus. Ezek sajnos csak nagyon rövid távon tudják feledtetni / felülbírálni az igazi fizikai vonzalom hiányát, ezért a sztorinak 96,5%-os valószínűséggel úgyis sírás lesz a vége.)
Ha az így megkapott brutális igazság szembesíti azzal, hogy az állandóra is ideálisnak tartott jelöltek és közötte minden kétséget kizáróan szintkülönbség van, kezdjen el küzdeni. Sport, stílus, pénz - törekedjen arra, hogy kihozza a maximumot mindenből, ami csak megváltoztatható.
Ez eddig szinte mindenkinek érthető és talán elfogadható is lenne, de aki férfiként vonta le a megfelelő konzekvenciákat, rögtön ezek után találkozik korunk egyik legbizarrabb jelenségével, a szintezéssel is.
Mivel a 10/7-es nő 20-as éveiben akár 10/9-es hímekkel is kötetlenül dughatott gond nélkül, a megállapodás időszakában már azt is kompromisszumként éli meg, ha "csak" 10/8-as jutna állandóra, ha pedig a hozzá passzoló 10/7-es férfiak közül kell válogatnia, azt egyenesen megalkuvásnak tekinti. Persze van az az egzisztenciális biztonság, aminek az ígérete feledtetni tudja vele ezt a szörnyűséget, de sajnálatos módon pénzes 10/7-es férfi sem terem minden bokorban.
Mi következik ebből? A 10/7-es férfiak túlnyomó többségét nem az zavarja, hogy nem tudja megdugni Jessica Bielt, hanem hogy a 10/7-es, nemceleb, átlagos anyagi helyzetű nőért is küzdeniük kell, és ha erőfeszítéseiket siker koronázza, az előbbiekből kifolyólag sanszosan még akkor is úgy lesznek kezelve, mintha a hölgy seggéből rángatta volna elő őket.
Na, itt van a kutya elásva: átlagférfiként egy reális IGÉNY teljesülése sem magától értetődő, és akkor hol vagyunk még mindenféle vágyálmoktól.
alebzsaflab 2013.11.28. 20:34:17
alebzsaflab 2013.11.28. 20:39:22
alebzsaflab 2013.11.28. 20:48:41
Father Justice 2013.11.28. 20:49:22
Az, hogy a kiszemeltet mennyire zavarja a gyerek, egy másik kérdés, ami nem így van ok-okozati összefüggésben a szintjével ("akit zavar a gyerek, az eleve nem ütheti meg a szintet"), hanem pont fordítva.
Ha az illetőt csak alig (10-es skálán 10/1-es mértékben) zavarná a gyerek, DE a szintje alapján gyermektelen nőből is kapna neki megfelelő kategóriájút állandóra, akkor az a 10/1-es zavaró tényező máris soknak tűnhet. Ödönke viszont, aki a neki tetsző, gyermektelen nőknél legfeljebb egy kiadós varánuszarcra pályázhat, akár a gyerek miatti 10/8-as mértékű mindennapi agyfaszt is bevállalná a minőségi sunáért cserébe.
Ödönke viszont neki (a nemkirálylánynak) nem fog kelleni..
alebzsaflab 2013.11.28. 21:02:31
Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.11.28. 21:21:11
alebzsaflab 2013.11.28. 21:24:27
Ha van két 10/10-es csaj. Az egyik egy hülye picsa gyerek nélkül, a másik meg egy értelmes nő gyerekkel, akkor én például a gyerekeset választanám, hiszen a hülye picsa ha majd lebabázik, ugyanúgy egy hülye picsa lesz.
Father Justice 2013.11.28. 21:31:10
Ezért nem nevezném alapból éretlennek és normálatlannak azokat a válogatási helyzetben lévő, gyermektelen férfiakat, akik inkább a gyermektelen nőket részesítik előnyben tartós kapcsolat céljából. Egy anyának a gyereke a legfontosabb személy az életében, és ez így i van rendjén. (Abba inkább ne is menjünk bele, hogy sokan eleve nem is érik be a másodhegedűs szereppel, és őket is meg lehet érteni.) Viszont - főleg egy pár éves gyerek - drasztikusan csökkenti az egymásra fordítható időt a mindennapokban. Egy 48 éves papamacinak, akinek két felnőtt gyereke van, ez vélhetően nem probléma, de egy harmincas, jóvágású, életerős férfinek, akinek egy sincs, és mielőtt megnyugodna kicsit, mindenféle huncutságot és élményt beiktatna még a választottjával, általában igen.
Ezért nem feltétlenül az átlagnál normálisabb és érettebb férfiaknál nem kizáró ok a gyerek, hanem inkább azoknál, akik kevésbé vannak válogatási helyzetben, vagy az előbb említett körülményeikből kifolyólag tényleg nem oszt-nem szoroz a gyerek megléte náluk. Ettől egy-egy ilyen férfi természetesen még lehet normálisabb és érettebb a társai átlagánál, de a döntésük többnyire nem ebből vezethető le.
Father Justice 2013.11.28. 21:41:56
Mi lesz 10/10-es értelmes, de gyerekes nővel? A legvalószínűbb, hogy helyette inkább egy 10/9-es, szintén értelmes, de gyermektelen mellett fog megállapodni, ha valóban ilyen kategóriákból válogathat, 10/10-es értelmesből viszont nem talál gyermektelent állandóra.
Ha a történet egy kis szigeten játszódik, ahol csak ő van a két 10/10-es nővel és az egyikük gyerekével, az másféle élethelyzet, de az életben ennél jóval több lehetőség van.
alebzsaflab 2013.11.28. 21:43:55
Miért? Utána mi lesz? Soha többé huncutság meg élmény?
Meg mi az, hogy megnyugodna? Nem tinikről beszélünk.
"Ezért nem feltétlenül az átlagnál normálisabb és érettebb férfiaknál nem kizáró ok a gyerek, hanem inkább azoknál, akik kevésbé vannak válogatási helyzetben" Ha van két 10/10-es csaj. Az egyik egy hülye picsa gyerek nélkül, a másik meg egy értelmes nő gyerekkel, akkor én például a gyerekeset választanám, hiszen a hülye picsa ha majd lebabázik, ugyanúgy egy hülye picsa lesz. Pedig válogatási helyzetben vagyok.
alebzsaflab 2013.11.28. 21:47:34
Father Justice 2013.11.28. 21:51:05
alebzsaflab 2013.11.28. 21:58:07
alebzsaflab 2013.11.28. 22:01:35
alebzsaflab 2013.11.28. 22:44:28
alebzsaflab 2013.11.28. 23:38:36
"de az életben ennél jóval több lehetőség van." Pontosan.
Nem királylány, csak nő 2013.11.29. 01:21:28
"Ha az így megkapott brutális igazság szembesíti azzal, hogy az állandóra is ideálisnak tartott jelöltek és közötte minden kétséget kizáróan szintkülönbség van, kezdjen el küzdeni. Sport, stílus, pénz - törekedjen arra, hogy kihozza a maximumot mindenből, ami csak megváltoztatható."
Ez dicséretes, de nem mindent lehet megváltoztatni. Vannak pasik akik totál hidegen hagynak, és ezen az se változtatna ha többet keresne, és kigyúrná a testét...
Nem királylány, csak nő 2013.11.29. 01:23:17
Nem királylány, csak nő 2013.11.29. 01:29:05
"Ha az illetőt csak alig (10-es skálán 10/1-es mértékben) zavarná a gyerek, DE a szintje alapján gyermektelen nőből is kapna neki megfelelő kategóriájút állandóra, akkor az a 10/1-es zavaró tényező máris soknak tűnhet." Csak akkor, ha kizárólag a külsőseg számít.
Ha van két 10/10-es csaj. Az egyik egy hülye picsa gyerek nélkül, a másik meg egy értelmes nő gyerekkel, akkor én például a gyerekeset választanám, hiszen a hülye picsa ha majd lebabázik, ugyanúgy egy hülye picsa lesz."
De a saját gyerekével együtt lesz egy hülye picsája. Mig a másiknál egy normális nője, de idegen gyerekkel. Amúgy értem én, amit te mondasz, hogy normális pasinál ez nem így működik és nem zavaró tényező egy gyerek. Csak sajnos elég kevés a normális pasi, aki külsőleg-belsőleg ott van, és még a gyerek se zavaró tényező... :/
Nem királylány, csak nő 2013.11.29. 01:39:37
"Mi lesz 10/10-es értelmes, de gyerekes nővel? A legvalószínűbb, hogy helyette inkább egy 10/9-es, szintén értelmes, de gyermektelen mellett fog megállapodni, ha valóban ilyen kategóriákból válogathat"
Abszolút helyálló a gondolat. Egy kisgyerek mellett sokkal kötöttebb az élet, mint egy nagyobb mellett. Sok pasas erre nincs felkészülve, és nem is akar ezzel vesződni. Sok ember szereti a könnyebb utat választani és inkább egy 10/9est bevállalni, mint egy 10/10est. Biztos van ellenpélda is, de abszolút ezek vannak többségben, akikről Master beszél. És akkor még nem említettük meg azt az ipike picike apróságot pl. esetemben, hogy én már nem is akarok több gyereket.(sok sok okból) No, miért is kéne ezt egy gyermektelen pasinak elfogadnia? Szóval abszolút nehéz a helyzetem... lehet, hogy egy darabig még egyedül leszek :)))
Sadist 2013.11.29. 08:59:02
Ezek pont azok a dolgok, amiket a férfiak tudnak adni a nőknek. Eleve milyen biztonságot tud adni egy nő? Fizikait? Egzisztenciálist? Érzelmit?
Ha valaki megkérdezné, hogy kik azok, akiknek a fentiek feltétlenül szükségesek, akkor a gyerekek jutnak eszembe válaszként, nem a felnőtt férfiak.
"Talán a párom jobban el tudná mondani, ő hogyan látja."
Abban biztos vagyok, kérdés, hogy ő mennyire őszinte és elfogulatlan.
Sadist 2013.11.29. 09:14:10
Ezzel vitatkoznék. Vannak olyan tulajdonságok, amik minden szép embernél megtalálhatók. Mutatok példát:
heartiste.files.wordpress.com/2007/10/girlnot.jpg
Vajon hány ember mondaná, hogy ez a nő szép?
És ha megváltoztatunk néhány apróságot?
heartiste.files.wordpress.com/2007/10/girlhot.jpg
És itt még az arc szimmetriájával nem is játszottak.
A szépség nem kétértékű logika, hanem fuzzy, de attól még egyetemes.
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.29. 09:28:57
"Ezek szerint számodra sokkal elfogadhatóbb, ha a 10/7-es férfi megállapodik egy 10/5-ös nő mellett, aztán csorgatja a nyálát a 10/8-as kolléganőkre minden nap - de nem dug félre velük, elvégre ő ahhoz eleve kevés is -, mint ha a szintjének feltornázása közben, független státuszban is él a lehetőségeivel. "
Nem elfogadhatóbb, de nőként én totál jól meg tudok lenni két pasi között (értsd. szakítás után) egy darabig szex nélkül. Szóval, ha csak átmeneti időszakról van szó, nekem nem tetszik, sem a kurvázás, sem a milf dugás. Úgy fogalmaznék, hogy jobban tetszik (mondjuk ez hülye megfogalmazás, de nem jut eszembe most jobb), ha választ egy olyat, aki számára elérhető, de tetszik, boldog vele és nem kell nyálat csorgatnia mások után, mintha évekig vár egy 10/10-es nőre. Ahogy írták a csajok, hogy hiába tetszik Brad Pitt, a pasim mellett nem csorgatom utána a nyálamat. Veled ellentétben én nem arra megyek, hogy külsőleg magas szintet megütő párt válasszak, minél kisebb ráfordítással, még ha megtehetem, akkor sem.
Nyilván olyat választok, aki tetszik, csak éppen nálam a külsőség egy változó az egyenletben. Ott van még pl. a személyiség, ami sokkal többet nyom nálam a latban, mint, hogy milyen helyes. Szóval lehet, hogy külsőre nem egy adonisz, de kedves, megértő, törődik velem és bízok benne. Ez pedig sokkal többet jelent a számomra a külsőségeknél és a pénznél. Mert minek legyen egy külsőre 10/10-es pasim, ha azon kívül, hogy nagyon bejön a fizimiskája, igazából nem tesz boldoggá.
"baromi kevés embernek jut olyan partner állandóra, amilyet külsőségek terén szeretne. Számodra egyértelmű, hogy a többieknek egyetlen megoldás van: adjanak lejjebb az igényeikből, amennyire csak kell, de mivel kurvázni és félrekúrni csúnya dolog, egyúttal próbálják meggyőzni magukat arról, hogy a belső értékek kárpótolni tudják a nem tetsző külsőségeket."
Nem kell az igényekből lejjebb adni, csak nem szabad lebontani a dolgot a kizárólag külsőségek alapján felállított szintekre. Mint párszor említettem, nálam a szinteket nagy mértékben befolyásolja, hogy milyen ember. Aztán van itt még az, hogy mennyire ad magára (tisztaság, jólöltözöttség), ami szintén nagyon fontos. Nálam egy külsőleg 10/10-es bunkó, beképzelt, lusta, koszos pasit simán leköröz egy külsőre 10/5-ös, kedves, megbízható, segítőkész, igényes srác. Persze van köztes is, aki mondjuk 10/8 és nem is egy faszkalap, de ezekből nagyon-nagyon kevés van. Aki erre vár, az tuti nagyon sokáig egyedül marad, vagy akár soha nem lesz senkije. Én speciel boldog vagyok egy kevésbé helyes sráccal is, mint hogy a hercegre várjak fehér lovon. Nyilván te nem, legalábbis ezt vettem ki a szavaidból. Te vársz a jó nőre és addig inkább egyedül vagy és kihasználod a lehetőségeidet. Csak tudod, mi van akkor, ha a te jó nőd nem fog szeretni téged? Megcsal, kihasznál stb.? Az írásaid alapján, volt ilyenben részed. Lehet, hogy egy külsőleg kevésbé szép nővel sokkal boldogabb lennél.
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.29. 09:39:48
Neked nem fontos a "szeretet, biztonság, odafigyelés, bizalom "? Nem hiszem, hogy attól gyerekes lenne bárki is, hogy ezek feltétel nélkül szükségesek számára.
Sadist 2013.11.29. 12:26:15
"Neked nem fontos a "szeretet, biztonság, odafigyelés, bizalom "?" De, fontosak, hozzávenném még a tiszteletet és a megbecsülést is, de ezek továbbra sem olyan dolgok, amiket csak egy nőtől lehetne megkapni. A biztonságot pl. én magam teremtem meg, nem valaki mástól kapom.
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.11.29. 13:23:34
Én ezt úgy értem, hogy ha van egy jól működő kapcsolatod, sokkal kiegyensúlyozottabb vagy. Érzelmi biztonságot kapsz a párodtól, ha tudod és érzed, hogy szeret téged.
"ezek továbbra sem olyan dolgok, amiket csak egy nőtől lehetne megkapni."
Akkor tényleg csak a szexért kell a nő? Szóval akkor te végül is tök jól megvagy, csak néha kellene valaki, aki megdughatsz? Érdekes gondolkozás ez számomra, mivel nekem sokkal többet ad egy társ, mint egy haver, barát, vagy rokon. Lehet, hogy ugyanazokat - olyanolyan névvel illetett érzelmeket -, csak másképpen.
Voltál szerelmes és szerettek viszont? Úgy igazán!
Sadist 2013.11.30. 16:45:12
Lehet, hogy ez nálatok nőknél így van, hogy szükségetek van egy stabil férfire, akire támaszkodhattok és ettől lesztek kiegyensúlyozottak, férfiaknál pont fordított a helyzet. Annak a férfinek lesz jól működő kapcsolata, aki önmaga is kiegyensúlyozott.
Van a mondás, hogy minden sikeres férfi mögött ott van egy nő, de ezt sokan úgy értelmezik, hogy a nő miatt lesz a férfi sikeres, miközben az ok-okozat pont fordított. Nem a nőktől lesznek sikeresek a férfiak, hanem egyszerűen a sikeres férfiakra tapadnak a nők.
"Akkor tényleg csak a szexért kell a nő?"
Nem csak azért, de a szex az egyetlen olyan élvezetes tevékenység, amiben a nők monopolhelyzetben vannak.
"Voltál szerelmes és szerettek viszont? Úgy igazán!"
Szerelmes voltam már párszor, de az utóbbi kérdésre nem tudok válaszolni, ugyanis nem vagyok gondolatolvasó.
Az utolsó 100 komment: