HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

2013.12.10. 07:50

A barátnőm haverral csal

http://csajokespasik.blog.hu/2013/12/10/a_baratnom_haverral_csal

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr735684076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.12.10. 08:37:03

@Sadist: Nekem egy nagyképű picsa ugrott be, aki totálisan el van szállva magától, és csodálkozik. Minek imádja őt más is, szereti ő magát egyedül is eléggé. Bár ez így nem jó megfogalmazás. Hasra esett ő már magától eléggé, nem kell ide megerősítés.

Madpapa 2013.12.10. 08:41:53

@Szintet lépett (ex) Naiva.: ha nem megy oda magától egy pasi is a csajhoz, annak nyilvánvalóan az az oka, hogy azt sugározza kifelé, hogy nem is akarja, hogy bárki is odamenjen hozzá. Ótvar nyavajgás az egész.

Papírsárkány 2013.12.10. 08:42:23

@Sadist: Nem tudom, nekem inkább a bloggerről formálódik igen pozitív véleményem :)
(hülyepicsa pozitív :) )

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.12.10. 08:43:08

@Sadist: És megkapja a tanácsot, hogy legyen butus, meg szerencsétlen és akkor talál majd pasit magának. :S

"Én is sokáig éltem úgy, hogy megoldottam mindent saját magamnak, sosem engedtem meg magamnak azt a luxust, hogy elesett kis szerencsétlen legyek, de idővel beláttam, hogy van valami abban a városi legendában, miszerint a férfiaknak ez kell."

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.12.10. 08:44:54

@Lord Papírsárkány: Csak szólok, hogy ez ugyanaz a nő (blogger) aki legutóbb fikáztatok itt, mert nem tetszett neki a pasi illata! :P

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.12.10. 08:46:21

@Sadist: ennek a folytatása is fent van már pár napja!

Sadist 2013.12.10. 08:47:14

@Bundabandi (Cookie Bunny): Láttam, de mindent csak szép sorjában!

mütyür 2013.12.10. 08:50:27

"imádom a szabados, vulgáris stílusod"

"nem vagyok rossz csaj. Sőt. Mármint a körülöttem lévő átlaghoz képest, én ezt gondolom magamról."

"egy egyelőre nagyon kicsi, de fejlődő vállalkozást "vezetek" (vezetem, egyedül vagyok, magamat vezetem).
A lényeg, hogy úgy tűnik, a karrierem felfelé ível,"

és a válaszban

"Okos nő vagy, és bár én mindig az őszinteségre buzdítok mindenkit, ebben a helyzetben azt mondom, nyugodtan lehet velük egy kicsit színészkedni. A lényeg, hogy úgy irányítsd a pasit, hogy ő közben azt higgye, hogy az ő kezében van a gyeplő."

nagyoncuki :) nah hagyjatok tovább aludni :)

Papírsárkány 2013.12.10. 08:51:37

@Bundabandi (Cookie Bunny): eltekintve a rövid mondatodba zsúfolt ferdítésektől: ez megmagyarázza, miért érzem, hogy hülyepicsa :)

Papírsárkány 2013.12.10. 08:52:26

@mütyür: csak nem-e arra célozol itten, hogy isten is egymásnak teremtette őket és bimbózó románcuk rajtuk kívül minden kívülállónak evidens? :)

mütyür 2013.12.10. 08:53:42

@Lord Papírsárkány: tessék? :)) aludtam ma kb. 3 órát, csak vegetatív szinten élek :)

mütyür 2013.12.10. 08:58:36

mindenesetre maga a poszt pont megfelel jelenlegi szellemi szintemnek:P 28 évesen ennyire hülyének lenni komolyan fájdalmas.

mütyür 2013.12.10. 09:00:17

@Lord Papírsárkány: "Olyan alfahím típus, de alapvetően hűséges és komoly." :D

JOKKA21 2013.12.10. 09:00:58

Haverod egy gyökér és a barátnőd egy ócska ribanc.Mindkettőt küldd el a picsába, legyenek boldogok egymással.Keress másik plázapicsát.

Papírsárkány 2013.12.10. 09:02:55

@mütyür: tökéletesen illik a stílusa a bloghoz, látszik, hogy régi olvasója :)

plantingC4 2013.12.10. 09:03:08

Kedd. Kár lenne koptatnom a klaviatúrát, e két, kiváló kis krampusz kedvéért.
Kavaró, kisvárosi krumplik, kínos kóválygásai, köszönjük.

mütyür 2013.12.10. 09:05:06

@Lord Papírsárkány: és belehülyült? veszélyes az a blog :(

mütyür 2013.12.10. 09:07:29

@plantingC4: még csak kedd :( lehetne már hétvége :(

amúgy tényleg nem értem. ezzel a sztorival sem lenne semmi gond, ha 16-18 éves írta volna. de 28 évesen...félelmetes :o

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.12.10. 09:08:37

Szerintem vegye el, és ne csináltasson dns vizsgálatot a gyerMEKen.:)

Papírsárkány 2013.12.10. 09:10:44

@mütyür: á, szerintem születésétől fogva gyökér :)

mütyür 2013.12.10. 09:12:00

@Lord Papírsárkány: és még te genyázol le engem :P

Hurri Kán 2013.12.10. 09:14:00

Ehh. Poszter, emberismereted sajnos nulla. Legalább intézd el, hogy bevegyenek harmadiknak.
@mütyür:
még két nap és hétvége ;)

akut schizo effektív pszichózis 2013.12.10. 09:16:24

"Amikor nagyapám..."

idáig bírtam elolvasni..

Papírsárkány 2013.12.10. 09:16:25

@mütyür: mikor mondtam, hogy én nem vagyok genya? :)

mütyür 2013.12.10. 09:17:45

@Hurri Kán: most erősen elgondolkodtam, hogy kiveszem a pénteket. úgyis 13-a lesz :) de nem, a hétfőt jobb kivenni :)

croesus aka. the grinder 2013.12.10. 09:20:26

Kedves Posztoló!

A játék neve arcátlanság. Ha nem veszed fel a kesztyűt, örökké vesztes leszel. Ne bosszankodj, inkább tanulj a haverodtól (sose szégyen tanulni a jobbtól!), és nyomulj te is pofátlanul, hozzá lehetőleg hazudozz összevissza.

"én maximálisan megbecsültem őket, tiszteltem őket"

Na ezt sürgősen felejtsd el, ez nem vezet jóra! Tanítsd meg a nőket hogy ki a férfi, legyél bunkó és flegma, és egyből mindegyik csak téged fog akarni. Mindig éreztesd velük, hogy van egy csomó másik csaj a képben, és bármikor le tudod cserélni őket, ettől még jobban vérszemet fognak kapni.

Örülök hogy segíthettem!

akut schizo effektív pszichózis 2013.12.10. 09:23:14

@mütyür: ha egy poszt így kezdődik attól már jót nem lehet várni. még jóhogy nem a Teremtés könyvével kezdi :)

én a tegnap hétfőt voltam kénytelen kivenni, mert hirtelen """""megbetegettem""""""

Papírsárkány 2013.12.10. 09:23:49

@mütyür: erről most az jutott eszembe, hogy:
nézd hunyorítva a képet, és
i.imgur.com/LoKedH6.jpg

képzeld el, ahogy a két kamion pacsizik :D

mütyür 2013.12.10. 09:26:59

@Lord Papírsárkány: az a baj, hogy hunyorítva vmi über-genya bemutogatós képet látok :))

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.12.10. 09:29:15

@Lord Papírsárkány: Jó, az elején alfának mondja magát.... az kicsit gáz.

"A legyünk nők, hogy a férfi férfi lehessen gondolataid nagyon tetszenek, mondjuk az igazi az lenne, ha ez belülről jönne, és nem mesterségesen kellene felvenni."

Ebben viszont nagyon igaza van!

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.12.10. 09:30:39

@akut schizo effektív pszichózis: Nagyanyám azt mondta mindig, hogy "Nagyapád, már a lankadót fizeti!" XD

Papírsárkány 2013.12.10. 09:33:04

@mütyür: :D
Nos, ha engem kérdezel, ennek a jelenségnek az a jól meghatározható és pontosan leírható, egyértelmű és minden kétséget kizáró oka, hogy nyomi vagy :)

@Bundabandi (Cookie Bunny): Hát ja. Egy tipikus kapcsolatban valakinek férfinek, valakinek nőnek kell lenni, ha a férfi nem lesz elég férfi, akkor lesz a nőből az (klasszikus "asszony hordja a nadrágot" eset).

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.12.10. 09:36:45

@Lord Papírsárkány: Én arra gondoltam, hogy ennek megjátszása "nem az igazi". Az ember legyen önmaga! Ha elkezd színészkedni egy kapcsolatban, vagy annak kezdetén, ismerkedési céllal... azt megette a fene!

pretty kitty 2013.12.10. 09:43:24

@Madpapa: Glatulalok Papa judesz voltaaaal :DDDDDDDDD

Diotima 2013.12.10. 09:56:54

Poszternek nem kellenek ellenségek, vannak barátai.

A vörös csajhoz: "én sem mennék oda még két fröccs után sem " Fröccsös:D Szar helyen keresgél, egy jó kis kőműves brigáddal ihatna, azok erősek is, felteszik a falra, ha ez a vágya.

Namely 2013.12.10. 10:04:10

Kedves posztoló,
a nők 99 százalékának képviselőjével hozott össze a sors. Ezek pofátlan, tetű, élősködő kis piócák. Az ilyet egyvalamire szabad csak használni, arra, amire a haverod is tette: leszopatod, megkúrod, aztán otthagyod a picsába.

Ahogy én gondolom (és tettem): minden lánnyal maximális tisztelettel kell bánni, ahogy te is írtad, DE CSAK ADDIG, ameddig ki nem derül, hogy melyik oldal képviselője: 99 vagy 1.
Ha 1 százalék, akkor becsüld meg, de nagyon, szeresd, tiszteld, hordozd a tenyereden, ha 99, akkor úgy járj el, ahogy korábban írtam.
:)

SciNu 2013.12.10. 10:22:35

@Diotima: Ha Kelemennek hívják nem csak a falra, de a falba is belerakja majd a nőt.

Papírsárkány 2013.12.10. 10:26:40

@mütyür: úgy érted... "mint az közismert" ? :)

mütyür 2013.12.10. 10:29:11

@Lord Papírsárkány: én aszittem legitim a köztudott szó :) de akkor legyen a közismert :)

Papírsárkány 2013.12.10. 10:56:24

@mütyür: (avagy, ha még nem lenne világos, csak idéztem, nem korrigáltam :) )

mütyür 2013.12.10. 11:18:13

@Lord Papírsárkány: óájszí :) egyszer láttam a macskafogót és úgy annyiban is maradtam vele. nem hagyott mély nyomot :)

plantingC4 2013.12.10. 11:24:59

Már elindult az új kolléga kiválasztása a helyemre, mókás, hogy rám bízták 3 órára...
Felelősségtudatosan, magas szintű szakmai szempontok alapján kezdtem meg az új dolgok ismertetését vele.
Csináltam neki olyan feliratot a gépekre, hogy "ha megnyomod ezt a gombot, kapsz egy libacombot". :D:D:D

Papírsárkány 2013.12.10. 11:28:35

@mütyür: a vádnak nincs több kérdése, tisztelt bíróság...
:)

mütyür 2013.12.10. 11:30:32

@plantingC4: :DD

@Lord Papírsárkány: szorrí :) menthetetlen vagyok asszem :)

Nem királylány, csak nő 2013.12.10. 11:42:31

@Szintet lépett (ex) Naiva.:
"Ha a barátom 3 napig nem keres és nincs rá jó indoka, akkor nem következtetgetek, hanem lapát. A napi 10 smsért is."

Ja, ez nekem is feltűnt. Ez mi ez már?

Nem királylány, csak nő 2013.12.10. 11:44:29

@Sadist:
Szerintem is igaz, hogy egy szép és okos nő megijeszti a pasikat. Legalábbis aki nem elég tökös. De ez a csaj elég rendesen el van szállva magától...

Αphelion 2013.12.10. 11:45:38

Amikor a Hircsarda alig abszurdabb a valosagnal:

hircsarda.blog.hu/2013/12/10/teczar_szilard_ismet_az_ebh-hoz_fordul

Valakinek ezt tenyleg meg kene lepnie, kivancsi vagyok mit szolna a hatosag. Persze valoszinuleg az lenne a vege hogy valahogy megideologizalnak, hogy ez miert elfogadhato...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.12.10. 11:47:34

@Aphelion 2013:

Nem hülyeség :) Amúgy meg a határontúli magyaroktól is vonják meg a kedvezményeket, sőt minden kedvezményt vonjanak meg mindenkitől.

Hurri Kán 2013.12.10. 11:58:04

@plantingC4:
Jól érzem, hogy nem szeretnéd, hogy túl hamar megtalálják az új kollégát? :D

plantingC4 2013.12.10. 12:12:03

@Hurri Kán: Valójában, már nem érdekel, hogy találnak-e valakit, inkább csak (ön)szórakoztató jelleggel közelítek a kérdéshez, ha érdekelne mi folyik itt a továbbiakban, akkor nem mennék el...

Hurri Kán 2013.12.10. 12:18:03

@plantingC4:
Értem. ebben az esetben viszont az utolsó pillanatig ki kell élvezni a lehető legmagasabb fokú szórakozást és szórakoztatást :D

plantingC4 2013.12.10. 12:20:23

@Hurri Kán: Természetesen. :D
Amúgy meg az a jó a felmondási időben, hogy most, hogy tutkó megyek, sokkal nyíltabban flörtölnek a kolléganők, mint eddig...cukik...:D:D:D

Papírsárkány 2013.12.10. 12:20:55

@mütyür: hát még meggondolom :)
az, menthetetlenül nyomi :)
(bár aligha a filmes ízlésed miatt :) )

plantingC4 2013.12.10. 12:36:01

@Hurri Kán: A nagyobbik kaszámat hoztam, fenem rendesen, csendesen...:D

Sadist 2013.12.10. 12:50:51

@Nem királylány, csak nő: Hogyne :D Még csak véletlen sem arról van szó, hogy valami defektje miatt menekülnek tőle a pasik.
Ezt azok a csajok mondják, akiknek az egoja nem bírja el, hogy közel sem olyan királylánykák, mint amilyennek képzelik magukat.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.12.10. 13:00:55

@Sadist:

Vörös kutya, vörös ló, vörös ember egy se jó!

Nem királylány, csak nő 2013.12.10. 13:04:58

@Sadist:
Már megbocsáss, de én is leírtam, hogy gáz a nő.
Az meg csak az egyéni véleményem, hogy a határozottabb fajtát nem minden pasi szereti. Az én gyerekem apja is tipikusan ilyen volt. Semmit se lehetett soha mondani neki. Még a legnormálisabb hangnemben sem. Most van mellette egy bólogató kutya, akinek semmibe sincs beleszólása, és ha az exem pl. megcsalja, akkor még neki kell elnézést kérni. Egy nőről igenis süt ha magabiztos, én nem hagyja, hogy szórakozzanak vele. És az is, ha nem megfelelő az önbecsülése, és bármit meg lehet vele tenni...

_Ω_ 2013.12.10. 13:14:35

@plantingC4: ***** az új kasza, vagy a kasza épp a *****? :D Csak így tovább, szorgos népünk győzni fog, csak el ne fend az élét!

plantingC4 2013.12.10. 13:20:37

@Aphelion 2013: Fura dolog ez a "belépős-Szilárdos" téma.
Mióta az eszemet tudom így volt, hogy csajoknak ingyé vagy feléért volt a belépő.
Annyira természetesnek tűnt, hogy azóta se gondolkoztam el ezen.
Bár, most ezen agyalva eszembe jutott, hogyan kezeltük mi ezt.
Olyan helyre, ahova belépőt kell fizetni bárkinek is(mindegy a neme), hogy szól a zene és otthagyjunk egy vagyont a pultnál amúgy is, kurvára nem mentünk, vannak lehetőségek nem fizetős helyre is menni, ha meg valami program is van a helyen, pl. élő zene vagy akrobaták, akkor meg szó nélkül fizettünk, hisz kaptunk is érte zajt meg füstöt, oszt az jóvanúgy.
Szóval, ha valaki fizetne belépőt azér, hogy csajok között igyon, miközben ezt úgy is megtehetné, hogy nem fizet, akkor nem todom, hogy ki is a hibás ebben.:D
Ha ez az egyetlen módja, hogy csajok közelibe igyon, hát akkor nem dolgozott eleget a kérdésen talán?
Attól, hogy jogod van hülyének lenni, ha hülye vagy, attól még hülye vagy, csak éppen nem jogellenes.:D
Innen már nem hótkurvára mindegy, hogy mennyiszeresét fizeti Sziszifiú Arankához képest?
Vagy csak meginténnemértem? :D

Papírsárkány 2013.12.10. 14:03:46

@Sadist: annyiban igaza van, hogy végülis "pasi"-t írt (nem férfit :) )

Papírsárkány 2013.12.10. 14:07:44

@plantingC4: "Vagy csak meginténnemértem? :D"
hát persze, hogy te! :)
Tudod, arról a magasztos elvről van szó, hogy szegény nőket ne tárgyiasítsuk (ahogy a facebook-kal is szokták mondani: ha ingyen használhatod, akkor nem a felhasználó vagy, hanem a termék :) ) !

Egyébként azon gondolkodom, hogy ha az EU képes volt biztosítás témában (pl. kötelező, életbizt, ahol elég egyértelműen statisztikailag is kimutatható eltérések vannak nemek szerint a kockázatokban) előírni a nemek szerinti egyenlőséget (hogy nem lehet figyelembe venni a díj megállapításakor), akkor csak idő kérdése volt, hogy ezt is megtalálja valaki onnan :)

Papírsárkány 2013.12.10. 14:10:36

@plantingC4: na a vége csak lemaradt, szóval:

egyébként gondolom az egész amiatt alakult ki tényleg, hogy elég nőt csábítsanak a szórakozóhelyre, mert ahol sok a nő, oda megy a sok férfi (és sok nőt hívnak meg mindenféle italra), szóval üzlet

attól még piszok röhejes, hogy "szegény nők" miatt / érdekében indította valaki a módosítást :)

Hurri Kán 2013.12.10. 14:12:23

@Lord Papírsárkány:
Hát nem tudom. Én ha inni akarok menni, akkor iszom, ha csajozni, akkor csajozom. A helyek kb. 95%-át megszállás alatt tartó mű-plázaribik meg nem hogy nem vonzanak, hanem egyenesen taszítanak :)

_Ω_ 2013.12.10. 14:13:57

@plantingC4: Milyen igaz. Egyébként olyan, mintha a panaszkodók azt hinnék, csak két választási lehetőségük van: vagy fizet belépőt és bemehet, vagy nem fizet és akkor nem mehet be. Mintha arra tényleg nem gondolna senki, hogy átmegy máshová. Még az is lehet, hogy jobb társaságot talál, mint ott ahol státuszszimbólum piálni. Csak erről nem túl izgalmas írni vagy napi pletyka szinten beszélni, hogy milyen jó helyet talált normális árakkal és jó arcokkal. És persze az is igaz, hogy ha igazi program van egy helyen, nem tűnik ördögtől valónak belépőt fizetni sem.
Szilárdnak meg örüljünk, legalább van miről elmélkedni, és közben okosabbak vagyunk (talán, vagy leszünk, vagy ez is csak talán :P ).

Érdekesen tud magyarázni:
"Nem az fáj, hogy nekem fizetnem kell a szolgáltatásért, hanem az, hogy a nyugdíjasok tárgyiasítják magukat, kvázi"
Nem is olyan rég voltam cirkuszban, skandallum, 4 év alatti ölben tartott gyereknek nem kell jegyet venni! Tárgyiasítják magukat már ilyen fiatalon! Ezt meg kell akadályozni! - Na jó, nem vagyok ennyire Szilárd, hagyom magam megingani és eldobom gyorsan ezt a hülye ötletet, hogy csak úgy zörög a bokorban mint éhes vaddisznó csontja télvíz idején. Persze, Szilárdnak nem az fáj... :-)

mütyür 2013.12.10. 14:19:33

húúú, bakker most már tudom, miért nem fogok bejönni mhelyre a céges bulit követő napon.
másnaposan mindegyik fokozotton hülye. kicsit már fárasztó egy egyszerű mondatot is ötször elmondani, hogy megértsék.
egy napot húzz ki.
micsinájjak?
húzz ki egy napot.
mit?

:/

itt van xy?
nincs
nincs?
nincs
és bekopog az ajtón.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.12.10. 14:23:07

@Namely:

Mert a vörhenyeseknek nincs lelkük! :)

_Ω_ 2013.12.10. 14:27:29

@mütyür: Emlékszem korábbról is értelmes emberekről szóló sztorikra tőled, úgyhogy emlékeztetnélek: nem csak másnaposan hülyék, a bekopogtatás ott nem lévőhöz teljesen normális állapot.
Ha nekem azt mondanád, húzzak ki egy napot, keresném a kalapot amiben a hónap napjai vannak apró félbe nyitható gömbökben... Mégis, mi volt a nagyobb feladat, aminek során egy napot ki kell húzni? Most tanítod őket szabadságot kivenni, vagy épp naptárreform van, és ezentúl a december 30 napos, hiányzó nap: 11? :P

Papírsárkány 2013.12.10. 14:27:42

@mütyür:

- Jónapot
- Jónapot
- Sör van?
- Sör?
- Sör.
- Sör nincs.
- Nincs?
- Nincs.
- Jónapot
- Jónapot
másnap
- Jónapot
- Jónapot
- Sör van?
- Sör?
- Sör.
- Sör nincs.
- Nincs?
- Nincs.
- Jónapot
- Jónapot
harmadnap:
- Jónapot
- Jónapot
- Sör van?
- Sör?
- Sör.
- Sör van.
- Van?
- Van.
- Jónapot
- Jónapot

Papírsárkány 2013.12.10. 14:28:36

@Hurri Kán: nyuszitaps :)
akkor már csak a maradék cirka 5 millió hímnemű egyed hozzáállását kell kiderítenünk

mütyür 2013.12.10. 14:30:22

@_Ω_: :D nov-ben kivett egy előre be nem tervezett napot, ezért szerettem volna rávenni, az előre betervezett decemberiekből húzzon ki egyet :) ez már nehéz volt :))

@Lord Papírsárkány: :DDD

_Ω_ 2013.12.10. 14:33:37

@mütyür: Á, világos! Csak ő sötét. Oké! :D

mütyür 2013.12.10. 14:34:57

@_Ω_: ne mondd, hogy te sem érted :D

Hurri Kán 2013.12.10. 14:43:41

@Lord Papírsárkány:
Ne törd magad, elég egyértelmű a dolog :D

mütyür 2013.12.10. 14:51:39

narancsosok igazán megszavazhatták volna, hogy dec. 24. végre-valahára ne legyen munkanap :(

plantingC4 2013.12.10. 14:57:39

@Lord Papírsárkány: Igen, én is a biztosítókhoz hasonló közelítések következményeitől parázok, mi lesz, ha mindent felülírva ütik végig, mindenhol az efféle szabályozásokat?
Eddig a biznisz, kapitalista profitorientáltság döntött sok ilyen kérdésben, most meg egy kvóta ? Oszt majd a részvénytulajdonosok, tök pacsiznak az asztalok felett, hogy "jesssz, megint néhány milliárdot buktunk, végre!"???
Majd, az eddig csilliós öltönyökben, földrészeket leigázó, mások nyomorán meggazdagodó figurák, szó nélkül engedik ki a kezükből a pézt, amihez eddig körömszakadtig, mert kvóta jeee? Ezt így?
Amúgy meg nem is most buli a buli, majd kb. 50 év múlva nézném meg a szitut, csak már addigra kimegy a képcsövem sztem, nem fogom látni, de inkább arra lennék kíváncsi, hogy hova vezet ez és hogyan.

plantingC4 2013.12.10. 15:10:23

@_Ω_: :D

@Lord Papírsárkány: Szóval leegyszerűsítve, mikor találkozik majd a kreált kvóta, a valósággal és elindulnak az első komoly problémák, amik majd nemtől függetlenül basszák szét az emberek életét, akkor ki, mit fog mondani ?
Te azért rohadsz meg saját levedben, mert kell az egyenlőségi kvóta.
"hálló főnök, akkor akik megrohadnak emiatt, azoknak mit mondhassunk a zegyenlőségrül?"
Valaki mindig szívni fog, ha mindenki egyenlő lesz...eddig sem az egyenlőség vitte előre a...aa....aaa.... a semmit, hanem a verseny.
A verseny meg kibebaszott kemény meló legtöbbünknek, úgy kb. 200.000 éve...

_Ω_ 2013.12.10. 15:21:29

@mütyür: Értem én, csak fel nem foghatom... :P Na jó, valójában értem. Tehát kivett egy plusz napot novemberben, emiatt egyel kevesebb napja maradt már csak az éves szabadságból, a decemberi előre megjelölt napokat így le kell faragnia pont egyel. Ha így elmagyaráztad neki, akkor gratula, mert aki ebből sem ért, az már agyhalott.

Papírsárkány 2013.12.10. 15:33:46

@Hurri Kán: nem töröm magam, csak rámutattam, hogy mindegy ebből a szempontból, hogy te és én mit teszünk, mert van még rajtunk kívül egy pár egyed :)

@plantingC4: hogy is mondjam, annak van értelme, amikor az irreális megkülönböztetéseket szüntetik meg, de az ilyen „matematikai alapon működő díjmeghatározás” dolognál már kezd khm érdekessé válni a dolog :)
a kvótákat ne is emlegesd, geciundorító értelmetlen faszság

Papírsárkány 2013.12.10. 15:35:41

@plantingC4: jó ez azért is van, mert egy kicsit megborult a világ ezzel az egyenlőség témával :)
viszonylag többször hallom a „több nőt a politikába”, a „több nőt a tárgyalótermekbe” és a „wage gap fúj!” kifejezéseket, mint a „több nőt a bányába” meg a „több női tűzoltót!” szövegeket :)

plantingC4 2013.12.10. 15:47:08

@Lord Papírsárkány: Bánya, tűzoltás...és több legényanyát is...:D

Asszem én is indulok az ilyen kvótaizékben, meg is van a jelmondatom.:

Több nőt a...aaa...aaa......farkamra!!!!
:D:D:D

Papírsárkány 2013.12.10. 15:54:57

@_Ω_: azért annyi igazsága van, hogy a női belépő-mentesség oka tényleg az, hogy a nőkkel odacsalják a faszikat :)

Papírsárkány 2013.12.10. 15:56:05

@plantingC4: na mondjuk tűzoltónak inkább ne menjenek :)

Hurri Kán 2013.12.10. 16:46:04

@Lord Papírsárkány:
Azoktól elhatárolódok. Azok nem férfijak, hanem csúszómászó nyálzószájú metroszekszuális buzernyákok :D

Sadist 2013.12.11. 07:54:40

@Nem királylány, csak nő: Nem a kellő mennyiségű ésszel és határozottsággal szokott gond lenni, hanem azzal, hogy könnyedén átcsap arroganciába és túlzottan kritikus hozzáállásba.
www.dailymail.co.uk/femail/article-2168854/Are-women-like-clever-attract-man.html

Joe69 2013.12.15. 00:25:17

A legközhelyesebb sztori a világon. Posztoló hajtson inkább unatkozó milfekre.
süti beállítások módosítása