HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

2013.12.19. 07:25

Már bánom, hogy kidobtam őt

http://csajokespasik.blog.hu/2013/12/19/mar_banom_hogy_kidobtam_ot

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr565699037

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mütyür 2013.12.19. 07:27:54

"éreztem, hogy szeret és törődik velem. De a kötődéseit nem láttam,"

hát van, aki a korral sem lesz bölcsebb :/

na, én már nem vagyok hajlandó dolgozni...

mütyür 2013.12.19. 07:34:17

index.hu/tudomany/egeszseg/2013/12/18/kevesebbet_szexelunk_mint_11_eve/

ejnye-bejnye!

"sokan arról panaszkodtak, hogy fájdalommal jár az együttlét" pffff... mintha a középkorban lennénk :o

mütyür 2013.12.19. 07:57:30

mivan, csak én ücsörgök melóhelyen? :(

Niobe 2013.12.19. 08:01:52

@mütyür: Jóreggeltet! :)

Egyelőre úgy tűnik, igen. :)

Szöszi 28 2013.12.19. 08:05:12

@mütyür: Nem, nem, én is itt vagyok, de már csak maaaa :D

mütyür 2013.12.19. 08:05:33

@Niobe: hasonló szépeket! :)

szörnyű bagázs :))

mütyür 2013.12.19. 08:07:05

@Szöszi 26: anyukád remélem jól van! ;D

nekem még holnap is be kell vánszorognom :( ráadásul mindenkinek 2 hét szünet, engem meg berendelt főni 27-ére és 2-ára :'(((

mütyür 2013.12.19. 08:18:44

egy sima s. king regény antikvár példányáért mégis hogy merészelnek 5000 forintot elkérni? :o

Niobe 2013.12.19. 08:22:57

@mütyür: gondolom, mert népszerű. Melyikre fáj a fogad?

mütyür 2013.12.19. 08:25:14

@Niobe: meg nem adják ki újra :( a két rose. nagyon rég olvastam és kellene a gyűjteményemhez :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.12.19. 08:30:33

Biztos, hogy 43 éves vagy? És mit csináltál a 43 év alatt, hogy most egy 24 éves lánnyal képzeled el a jövődet?

Azt veszem ki az írásból, hogy a csaj kezdeményezett, igazából te nem csináltál semmit, a kötetlen sunázáson kívül. Ezek után csodálkozol, hogy nála nem te vagy az igazi...

Egyébként én is dolgozom. :)

Niobe 2013.12.19. 08:32:15

@mütyür: az egy piszok jó darab, egyetértek :)

mütyür 2013.12.19. 08:33:45

@Niobe: :)) épp nyomtatom angolul :) mire való a mhely, ha nem arra, hogy könyveket nyomtassak? :))

Szöszi 28 2013.12.19. 08:34:17

@mütyür: Jól, itt ül mellettem :D De ne irigyelj, egész nap ajándékokért fogok rohangászni, meg ma délután is :S

Dr.Rekettyés László 2013.12.19. 08:37:47

Szóval te sem vetted komolyan, te sem tartottad ezt kapcsolatnak, de amikor a másik fél ezt kimondta, akkor vérig sértődtél.
Az az igazság, hogy egy fasz vagy.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.12.19. 08:38:49

@mütyür: Én is olvastam, eléggé elszomorító, ha ez tényleg így igaz.

mütyür 2013.12.19. 08:40:04

@Szöszi 26: amit lehet, meg kell rendelni neten :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.12.19. 08:41:52

@Dr.Rekettyés László: Na, most nagyon egyetértünk.
Poszterke elég gáz. Bánja, hogy kiadta magát. Jajjj, szegényke. És a csaj nem keresi... Pff. Nagyon emlékeztet egy exemre, ő mondjuk pár évvel idősebb, nem sokkal. Egyes pasikkal van gond, vagy a korosztályukkal???

Dr.Rekettyés László 2013.12.19. 08:46:46

@Szintet lépett (ex) Naiva.: A hülyeség az nemtől és kortól független.

Szöszi 28 2013.12.19. 08:51:03

@mütyür: Ott rendeltem, csak el kell mennem érte :D Nem kell messzire, csak sok helyre, mert minden ajcsit én intéztem idén :) Így többezer forintot spóroltam, hogy nem kértem házhoz, ami adott esetben a melóhelyem lenne ugye, és onnan úgyis haza kéne cipelnem, szóval így jobban megéri a dolog :D

mütyür 2013.12.19. 08:54:50

@Szöszi 26: igen, egyszerkétszer én is rendeltem mhelyre karácsonyi könyveket, meg is bántam hazafele cipekedés alatt :D azóta útbaeső átvevőhelyekre kérem.

@Szintet lépett (ex) Naiva.: hát... most miért hazudnának egy anonim kérdőíven?

pretty kitty 2013.12.19. 09:08:35

@Szintet lépett (ex) Naiva.: @mütyür: Tudtatok h a sztatiszikaknak cak 36,78%anak van koze ja valoszaghoooz?? ;)))))))) XDDDDDDDDD

Hurri Kán 2013.12.19. 09:24:30

Ha nem úgy képzelted, hogy tartós lesz, akkor most mit sírsz? Örülj, hogy volt egy jó nyarad.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.12.19. 09:30:08

@mütyür: " hát... most miért hazudnának egy anonim kérdőíven?"

Szerinted? :) A fősulin volt egy tanárom, aki évekig dolgozott egy közvéleménykutató cégnek. Aminket elmondott, nekem az jött le, hogy a statisztikák nagy része manipulálva van. Vannak kérdezőbiztosok, akik maguk töltenek ki egy rakás kérdőívet, hogy meg legyen a megfelelő mennyiség (mivel azok után kapnak ugye lóvét). A másik meg, hogy az emberek szeretik szépíteni a dolgokat, még akkor is, ha anonim. Vegyük csak az itteni céges elégedettségi kérdőívet. A csoportból kapásból tudok mondani kb. 4 embert (majdnem a fele), akik a 5 fokozatú skálán (egyáltalán nem elégedett, részben elégedettlen, semleges, részben elégedett, elégedett) a semleges választ ikszelték a legtöbb esetben, mikor igazából nem voltak elégedettek, csak nem merték/akarták azt választani.

Ha ebből indulok ki, szerintem még rosszabb az arány, mint ami kijött a kimutatásban.

mütyür 2013.12.19. 09:36:52

@Bundabandi (Cookie Bunny): mhely más, logice nem fogok panaszkodni a főnöknek, mert félek hogy kirúg, pikkelni fog stb.

ebben viszont nem volt semmilyen szépítés, sőőt. miért mondanám azt, hogy nekem nem fontos a csókolózás, ha de?

tény, hogy a cikk amúgy semmitmondó. nem tudni, milyen kérdezés volt (személyes? kérdőíves? a kérdőívben voltak előre megadott válaszlehetőségek vagy sem?) és az, hogy vmi duplájára nőtt, de nem ad meg ehhez számot, értelmezhetetlen. nem mindegy, hogy az eredeti 5%-ról duplázódott, vagy 40%-ról...

Namely 2013.12.19. 09:46:26

@mütyür:
"illetve sokan arról panaszkodtak, hogy fájdalommal jár az együttlét."
tuti seggbe kúrják őket

"Ezt bizonyítja, hogy a válaszadók szerint a csókok sem olyan fontosak már."
ja, ha még csókolódzni sem hajlandóak, akkor nem kellene csodálkozni, hogy megy a fájdalommal járó seggbekuki.

tanulság?

ha nem akar érzelmeket, akkor inkább szopjon.

;)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.12.19. 09:51:04

@mütyür: Anonim volt itt is, aztán mégis ez lett belőle. Mondjuk elég szar eredmények lettek. Ha mindenki őszinte lett volna... nem is tudom mi jött volna ki. :D

A cikknél meg arra gondolok, hogy akinél kevés a szex, az nyilván nem túl büszke erre. Simán el tudom képzelni, hogy beikszeli a havi 1-et, mikor már egy fél éve nem volt semmi. :) Meg ugye az sem mindegy mit kérdeznek. Nyílt, vagy zárt kérdések vannak, skálán kell fokozatot megadni, vagy csak igen/nem.

Szóval jahh, ebből így nem sok mindent lehet levonni. :)

mütyür 2013.12.19. 09:54:23

@Namely: hülye! :)

@Bundabandi (Cookie Bunny): ühm! de a lényeg tényleg az, hogy az eredmény eléggé kiábrándító... mondjuk az sem mindegy, hol kérdezősködtek... ha kockafej infó szakon, akkor nem lepődöm meg :D

Namely 2013.12.19. 09:59:53

"Kilenc hónapig voltam együtt egy kapcsolat-félében egy lánnyal"
örülj, hogy nem úgy végződött egy 9 hónap, hogy fizetned kell.

amúgy ébresztő: döntsd el, hogy a pénzeddel akarsz csajozni, vagy "a kölcsönös szeretet"-ben bízol.
Ha az előbbi, akkor továbbra is:
"Nyáron a kocsimmal bejártuk az országot.... stb"
Ha inkább a második, akkor ezentúl "csak" saját magadat dobd be, amíg ki nem derül, hogy tetszel (TE TETSZEL) neki és nem a körülményeid.

;)

greycup 2013.12.19. 10:06:50

@Bundabandi (Cookie Bunny):
Lefogadom, hogy nem statisztikát vagy pszichológiát tanított az a tanár...

Szerintem akinek van rutinja, simán "elégedett" választ ikszel egy céges felmérésen. Még csak az hiányzik, hogy a negatív eredmények miatt elkezdjenek felülről tolni utána vmi buta action plan -t a nagyokosok... púp a hátára mindenkinek. :))

mütyür 2013.12.19. 10:15:55

@Bundabandi (Cookie Bunny): az ilyenekért én simán halálbüntetést adnék.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.12.19. 10:21:37

@greycup: Szerintem, ha változást akarsz, akkor nem az "elégedett"-et ikszeled. Itt most sokan változást akarnak. Voltam az utána lévő személyes fókuszcsoportos interjún is, érdekes volt. Elmondtuk amit kellett, hogy aztán mi lesz belőle... lényeg, hogy a munkamorált és a hatékonyságot már eléggé lenyomja a hangulat. Várom a fejleményeket. :D

Piackutatást (is) tanított.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.12.19. 10:24:25

@mütyür: Én valahogy megpróbálkoznék vele, hogy felfogja a súlyát a tettének. Az sokkal nagyobb büntetés lenne neki (szerintem). Kérdés, hogy mennyire torzult a személyisége és van-e erre bármi esély.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.12.19. 10:30:11

@mütyür: www.origo.hu/nagyvilag/20131217-elkenyeztetettsege-miatt-nem-kuldtek-bortonbe-a-gazdag-tinit.html?sec-3

És ennek a srácnak? Agyaltam rajta egy sort tegnap... én is kiemelném a családból. Viszont tuti nem egy fizetős intézetbe tenném, ott is kivételezett lesz a pénze miatt. Valami jó kis suttyó telepre vinném, ahol a pénze szart sem ér. A világ másik végére.

greycup 2013.12.19. 10:32:03

@Bundabandi (Cookie Bunny):
Sok sikert! Nekem nincsenek jó tapasztalataim, de ez biztosan cégfüggő. (Minél nagyobb a cég, annál nagyobb a változásokkal szembeni ellenállás ill. a (gyors) változásra való képesség.)

"Vannak kérdezőbiztosok, akik maguk töltenek ki egy rakás kérdőívet, hogy meg legyen a megfelelő mennyiség (mivel azok után kapnak ugye lóvét)."
Egy magára valamit is adó piac v. közvélemény kutatócég nem fizet így "teljesítményre" kb. a 70-es évek óta.

mütyür 2013.12.19. 10:38:09

@Bundabandi (Cookie Bunny): értelmetlen sztem. aki bepróbálkozik egy 11hónapos gyereknél, szted mennyire beteg? :o

hja olvastam erről... én szociális munkára küldeném a hülyegyereket. dolgozzon hajléktalanok közt pl.

Namely 2013.12.19. 10:42:16

@mütyür: 11 hónapos, de a teste, mint egy 2 évesé! ;)

pretty kitty 2013.12.19. 10:53:35

Tovabbi jadalek a "hiheto" jesz "sztatisztika" kategolijakhoz:

index.hu/tudomany/egeszseg/2013/12/19/terhes_szuzek_ma_is_elnek/

XDDDDDDDDDDDDDDDDD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.12.19. 10:56:25

@greycup: Pedig ez nem a 70-es években volt. Nem úgy fizet, hogy db után, hanem az van megadva, hogy min. X-et ki kell töltetnie. Úgy oldja meg, hogy kitölti saját maga. Sokszor diákok végzik a kérdőívek kitöltését, akiket meg mondjuk valami diákszövetkezeten keresztül alkalmaznak. Úgy gondolom nem sokan vannak a jól képzett, lelkiismeretes, lelkes közvélemény kutatók. Sok mindent a pénz mozgat itt is, pl. egy EU pályázat miatt.

A másikhoz: Itt az elmúlt évek alatt megléptek olyan változásokat, amire senki nem gondolt volna. Az irány jó, kérdés, hogy milyen mélyre mennek le a ranglétrán a változásokkal.

pretty kitty 2013.12.19. 11:42:54

@JOKKA21: MNK MNK MNK MNK MNK MNK MNK MNKaaaaaa!!!!!!!!!! Malmint MINDEN NAP KOLIZOK majd a teli cunetbe :DDDDDDDDDD

Diotima 2013.12.19. 12:19:11

Rendes fazon a poszter, nem tehet róla, ha élete legjobb és egyben legmeghatározóbb élményére több, mint 40 évet kellett várnia. Sajnálom, mert soha nem lesz ilyen élménye. Elnézem a korosztályát...sansztalan....
Csajnak meg jó volt, viszont mást jelentett, mint ennek a szerencsétlennek.

plantingC4 2013.12.19. 13:28:40

Najóreggelt !

Ha ennyire megbánta, hát hívja fel még, oszt nem kitalálósdit kéne játszani 43 évesen.
A telefonja, a keze, meg a szája segítségével, könnyen megoldható manapság az ilyesmi.
Felhívná, kiderülne, hogy mizu, nem itt vergődne. Vagylegalábbis...
Aztán, hogy "kiadta magát", jól megbánta, eztet meg má végképp nemértem.
Bár, annak ellenére, hogy forog az egész kurva szoba körülöttem, azt merném mondani, hogy ő nem érti...

Hurri Kán 2013.12.19. 14:24:35

@plantingC4:
:D
Kurvák nem forognak a szobában körülötted? :D

Hurri Kán 2013.12.19. 14:58:12

@plantingC4:
Ehh. Feküdj át egy másik szobába :D

Niobe 2013.12.19. 15:00:06

@plantingC4: jó volt a tegnapod? :)
Tiszta ciki, az épület már félig üres ma is, hétfőtől egy csomóan nem jönnek. No mindegy, majd jövőre dupla karácsonyt tartunk :)

Niobe 2013.12.19. 15:27:28

Páran nagyon jól éreznétek itt magatokat, a kollégák kilószám hozzák a sütit, csokit... ilyenkor bánom kicsit, hogy nem vagyok sütimán, lehetne lakmározni :)

plantingC4 2013.12.19. 15:30:32

@Niobe: Jóhát :D
Utsó munkanapom volt a cégnél + a harmadik karácsonyi buli, (minden szinten volt buli, iroda, osztály, cég), egy héten belül...kicsit pihenni kéne, mert már most karácsonyitiszem lesz, pedig még az igazi turbós evés-ivás, csak jövő héten indul és már kb. tegnap süteménymérgezést kaptam.:D

plantingC4 2013.12.19. 15:32:56

@Niobe:
Na ez az, igen, szó szerint TÖBB KILÓ süteményt, tortát és mindent hoztak a csajok itt is, én meg jól megettem mindent, kéééészvok :D

Niobe 2013.12.19. 15:35:55

@plantingC4: :) Pihenj kicsit. Látod, nekem könnyű dolgom van, mivel nem szeretem a sütit, így nem is eszek.
A hangulat viszont tagadhatatlanul jó, ha kicsit több meló lenne, tökéletes lenne a nap. Így nagyon vánszorog az idő :(

plantingC4 2013.12.19. 15:40:56

@Niobe: Hm, én pont ezért léptem ki, mert már túl "tökéletesek" voltak a napok, annyi dolog volt már, hogy kiderült, hogy a helyemre min. 2 ember kell, hogy győzzék...
Most ilyen vánszorgós napokra vágyom, kényszerűségből 1,5 órákat cigikávézni a reggeli hírek felett és hasonlókra...:D

Niobe 2013.12.19. 15:47:39

@plantingC4: na, nem is tudtam, hogy kiléptél... Mondjuk a másik véglet sem rózsás, az egyszer biztos. Ha itt is beindul megint, akkor nekem is jó pörgősen fognak rohanni a napok :) Csak most így harácsony előtt van ez a pangás. Legalább bele tanulok a dolgokba, mert utána extra megterhelés várható :)

plantingC4 2013.12.19. 16:01:32

@Niobe: Így van, a nyugis időszakban felkészülhetsz az extra terhelésre, jön az majd, nem kell "aggódni"...:D
Nálunk is nyugisan indult, aztán vérszemet kaptak, az utsó fél év már pokol volt, oszt ezért léceltem. Elég volt, hogy nekem fájhat a fejem amiatt, hogy más, baszik megcsinálni a dolgát és hasonló klasszikusok...

Niobe 2013.12.19. 16:24:19

@plantingC4: aggódni nem szoktam, csak csendben elalszom :)
Még kettő óra van ma hátra az időmből, és hosszúnak ígérkezik.

Hurri Kán 2013.12.19. 16:31:43

@plantingC4: @Niobe:
Nem tudom, mi van idén év végén, ok., számítottunk rá mi is, hogy erős lesz, de már ott tartunk, már januárra szerződünk, gyorsabban nem megy. Nem baj az, legalább az új év is jól indul. Mostani meg már véget érhetne, nagggggyon nehezemre esik már munkára odafigyelni :D

Niobe 2013.12.19. 16:42:19

@Hurri Kán: már én is januári rakodásokat szervezek, mert a legtöbb hajó betelt, meg a felrakók is zárva lesznek többnyire. Addig jó, amíg van mit csinálni. :) Kolléga épp most mondta, hogy szerinte megbeszélt velem valamit, szerintem meg nem. A fő gond abból adódik, hogy egymás közt kínaiul beszélnek, aztán szerintem időnként elfelejtik nekem is lefordítani. Aztán csodálkoznak, ha nem tudok valamiről... :)

Hurri Kán 2013.12.19. 16:53:23

@Niobe:
Aranyos dolgok ezek, ennél nagyobb baj ne legyen :)

Niobe 2013.12.19. 17:01:30

@Hurri Kán: alapvetően új nekem a szakmám gyakorlati oldala, meg az egész, de azért csak beletanulok, mint a kiskutya az ugatásba :) Ma ráadásul megdicsért a főnök, szóval örülök.

Oravecz Nóra Coelho 2013.12.19. 17:07:21

Hát kedves poszter, kissé megkésve, de annál (ööö esetleg lehetne anál?) magabiztosabban érkezik a mai oraveczkoelhó. Íme: ha egyszer jól leszartad majd kibasztad az ablakon az üde, harmatos, feszes, friss puncit, akkor most szépen menj utána, nyald le róla a szart és vidd vissza a szobába. Ez pedig szolgáljon örök tanulságul a számodra, hogy (amint azt a költő írta) habár felül a gálya, s alul a víznek árja, azért a poszter egy hülye lúúú.

Joe69 2013.12.24. 22:04:10

Sokszor volt már szó arról, hogy sok korai huszonéves , élni és szexelni szerető csaj nem tud mit kezdeni a saját korosztályába tartozó pasikkal: éretlen hülyegyerekek, nem tudnak viselkedni, szexben csak a reszelést ismerik kb. fél percig, mert aztán korán elsülnek, de legfőképpen se pénzük, se egzisztenciájuk, és ami a mai világ ijesztő realitása, sokszor perspektívájuk se ! Aligha csodálható, hogy sok ilyen csaj meglepő határozottsággal próbálja "csikóéveit" jóval idősebb pasikkal tölteni, és szépen kihasználni az erőforrásaikat. Az időspasinak azonban tökéletesen tisztában kell lennie azzal, hogy nem szabad valódi érzelmeket és perspektívát vinni a dologba - azonkívül mindig szárazon tartani a puskaport, azaz tartaléksunát is fenntartani a háttérben, pédául egy milfet vagy egy másik kiscsajt..:))
süti beállítások módosítása