HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

2013.12.23. 08:00

A pasim itthon Szilveszterezne

http://csajokespasik.blog.hu/2013/12/23/a_pasim_itthon_szilveszterezne

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr855705254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Papírsárkány 2013.12.23. 08:05:03

". De nem is ez a lényeg, én szeretem őt, és vele akarom tölteni a Szilvesztert, de nem otthon ülve."
Ja, hát persze, hogy szereted :)

Papírsárkány 2013.12.23. 08:06:53

amúgy meg, azon kívül, hogy pitiáner alak (fizetés nélkül távozni? bleh), valszeg introvertált a szentem, amit ideig-óráig „leplezni” tudott... ez nem fog változni

Niobe 2013.12.23. 08:27:13

Jóreggeltet! :)

Poszter írt egy posztot, ami nem szól semmiről, és annyi a lényege, hogy "húde belázadnék az otthonpunny ellen" de mivel "jajjnemakarommegbántani", ezért úgyis az lesz, amit a poszter pasija akar. Hát ezt aztán marhára érdemes volt leírni, gratulálok.

Papírsárkány 2013.12.23. 08:28:15

@Niobe: na provokáld csak, oszt majd jól belázad és tényleg elmegy otthonról bulizni!

Niobe 2013.12.23. 08:31:35

@Lord Papírsárkány: nem leszarom, mit csinál? Az én időmet ne pazarolja a semmitmondó szar posztjával :)
Biztos ha otthonülés van, nincs kinek mutogatni a karira kikunyerált szexitűsarkút. Skandalum.

Papírsárkány 2013.12.23. 08:38:19

@Niobe: Jaj, a szemét dög elveszi a helyet szegény Ákos színvonalas posztjai elől vagy mi? :)

Diotima 2013.12.23. 08:39:55

Szép egy kapcsolat, ahol tévézni akarnak kettesben a párok. :D Vagyis csak az egyik fele. Tartalmas és lángoló kapcsolat. Érdemes fenn is tartani.

Papírsárkány 2013.12.23. 08:49:42

@Diotima: egyébként miért jobb, ha ehelyett tömegbe mennek bulizni?

Diotima 2013.12.23. 08:51:48

@Lord Papírsárkány: Nem erre gondoltam a "kettesben"-nel. :D Tévézés helyetti más megoldásokra. De arra nincs igény, láthatóan.

Papírsárkány 2013.12.23. 08:56:56

@Diotima: ugyan, honnan tudod, hogy poszterin-pasija nem pont "elbaszni" szeretné inkább az időt buliban csapatás helyett? :)

pretty kitty 2013.12.23. 08:57:44

UUUUL ISZTEN POSZTEL AZONNAL BAZD KI!!!!!!!!! Mijaz h phizetesz nelkul lelep valahonnaaaaan????? Meg amudisz ultla gaz, ninc lajta jaz eg vilagon szemmi cejetni valo, elteeeed??? Becelek a Jezuszkaval esz ha Kalaconykol meg eddutt vadtok akkol nem kapc cemmit!!!!!!!! Fogod a telod esz MOSZT azonnal dobod eszt a szemmilekellot, vilagoooosz???

Diotima 2013.12.23. 08:59:35

@Lord Papírsárkány: Egyedül csak félig ér el eredményeket. :)

pretty kitty 2013.12.23. 09:04:02

@Niobe: Celintem naon jol tette h megilta, cegenyke *beteg*, klonikusz amolitic nevu naon szuoz betexegbe cenved, esz lank halul az a feladat h megdodiccuk!!!!

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.12.23. 09:23:45

Bulizni akaroookkk menni, de a pasim nem akar jönnnnni! Brühühühühü!

Ennyi jött át a nyígásból. :D Legközelebb ne egy couch potato-t fogj magadnak. :P

Ti is dolgoztok, vagy csak én vagyok ilyen "szerencsés"? :)

Niobe 2013.12.23. 09:25:25

@Q of ‹3: amoritisz meg a tököm :)
Inkább imbecile.

@Lord Papírsárkány: vissza Ákoskát, rajta legalább szívből lehet röhögni :)

Oravecz Nóra Coelho 2013.12.23. 09:38:46

@Niobe: Sziasztok!
Ki az az Ákoska? Lemaradtam valamiről (mint újszülött, akinek minden vicc új)?
Poszter csaj: ne nyafizzál, keress olyan pasit, aki nem csak egy, de húsz év múlva is a tenyerén hordoz, és még akkor is úgy kinyal, hogy ... na ezt inkább nem is folytatom, mert átteszik a moderátorok a blogot a 18+-ba.
:))

Niobe 2013.12.23. 09:39:57

@Bundabandi (Cookie Bunny): én is dolgozom :) Még holnap is fél napot, de az leginkább kajálással meg borozással fog telni az előrejelzés szerint :)

Oravecz Nóra Coelho 2013.12.23. 09:40:15

@Bundabandi (Cookie Bunny): Te nagyon, de nagyon szerencsés vagy. Én pedig nagyon szerencsétlen, mert mindjárt el kell mennem karácsonyfát venni (ha azt akarom, hogy az is legyen). Ja, meg szaloncukrot, meg minden ilyesmit.
:P

Niobe 2013.12.23. 09:41:33

@Oravecz Nóra Coelho: folytasd, folytasd! :)
Ákoskát tavaly óta (?) emlegetjük, írt három borzalmas posztot, de nagyon jókat lehetett rajtuk röhögni. Valaki linkeljen aki gépről van plz :)

leonito77 2013.12.23. 09:46:01

@Oravecz Nóra Coelho:

Jaj, itt ez a pasi aki tök jó nekem úgy ahogy van, csak jó lenne, ha nem olyan lenne, hanem mégis olyan, amilyennek én akarom. :D

Mellesleg mi lenne, ha a nevedben szereplő két egyén párosodna és ránk szabadítaná a végterméket pár év múlva? :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.12.23. 10:01:02

@Oravecz Nóra Coelho: Nálam se fa, se szaloncukor. :) A múlt héten egy óráig hallgattam a kolléganőmtől, hogy "De hát Karácsony vaaaan! Nem lesz fátok? Még egy fenyőág sem? Semmi karácsonyi hangulat?"

Niobe 2013.12.23. 10:18:15

@Bundabandi (Cookie Bunny): mintha a fán múlna... Nem kissé materialista ez a Te kolléganőd? :)

Namely 2013.12.23. 10:20:00

Biztos jó nagy van neki, de lelkileg nem illetek össze. Vagy szakítotok és még időben keresel mást, vagy előbb-utóbb te is otthonülő leszel, mivel a jelek szerint neki teljesen mindegy, hogy vele vagy-e vagy sem (pl "tőlem mennyé szilveszterezni egyedül/nélkülem": ennél világosabban nem is mondhatta volna, hogy vagy az történik, amit ÉN akarok, vagy húzz a picsába).

Döncsé hát.

Ajándékot mindenki megvette?

Niobe 2013.12.23. 10:30:19

@Namely: egy angyal vagy :) Oravecz Nóri! Ezt olvasd :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.12.23. 10:31:51

@Niobe: Egy csomó ilyen ember van. Én minden évben hallgatom a szentbeszédeket. :) Utána meg a "te mit kaptál karácsonyraaaa?" szöveget, amivel leginkább arra játszanak, hogy elmondhassák ők mit kaptak... Nekem spec. nem hiányzik a fa, főleg, hogy 25-én már a párom szüleinél leszünk és csak 28-án jövünk vissza. Mondjuk ott sem lesz fa. :D

Niobe 2013.12.23. 10:45:06

@Bundabandi (Cookie Bunny): ő élményük. Mindenkinek az az
ünnepi érzés, amit társít hozzá, ha nekik a dicsekvés kell, hát az kell.

Hurri Kán 2013.12.23. 10:50:07

"A munkahelye is viszonylag ingerszegény"
Hát ingereld.

Namely 2013.12.23. 10:50:13

@Niobe: egyébként hihetetlen sok találat van a google-ben úgy, hogy csak utalunk erre a köcsög Ákosra.... :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.12.23. 10:53:02

@Namely: Ez 2012-ben volt? :O Már ilyen régen? :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.12.23. 10:53:43

@Niobe: Csak ne nekem kelljen hallgatni! ;D

Namely 2013.12.23. 11:17:23

@Bundabandi (Cookie Bunny): bizony. ákos azóta fogalom... :)

Niobe 2013.12.23. 11:31:29

@Bundabandi (Cookie Bunny): kikerülni nagyon nem lehet - túl sok az ilyen egocentri-kuss! ember. :)

@Namely: :D Fizetnie kéne az ingyenreklámért!

Oravecz Nóra Coelho 2013.12.23. 11:55:55

@Niobe: Sajnos (vagy nem), de igaza van. Na közben elmentem, megvettem egy cuki kis fát meg némi szaloncukrot az illúzió kedvéért. Egyébként volt nekem is olyan időszakom, mint Bundabandinak, amikor a hátam közepére sem kívántam semmi sátoros ünnepet, de ez elmúlt, mikor kinőttem a kamaszkori lázadásból. Most azt mondom, hogy néha az embernek szüksége van ünnepekre (nem sűrűn, csak ritkán), amikor kicsit a lelke is ünnepélyesebben érezheti magát, mint a hétköznapokon. Ez nem feltétlenül kell, hogy sátoros, piros betűs legyen, de az sem baj, ha az. Én most valószínűleg eléggé csendes, itthon ülős karácsonyt fogok tartani. 30-án pedig sajnos dolgoznom kell.

@leonito77: "Mellesleg mi lenne, ha a nevedben szereplő két egyén párosodna és ránk szabadítaná a végterméket pár év múlva? :D" Honnan tudod, hogy legalább az egyik nem én vagyok?
:DDD

Oravecz Nóra Coelho 2013.12.23. 11:57:41

@Hurri Kán: " "A munkahelye is viszonylag ingerszegény"
Hát ingereld."

Hát, nem is tudom. Ha a munkahelyét ingerli, akkor előbb-utóbb kirúgják a pasit, aztán még többet ül otthon (lehet, hogy még a szappanopera nézésre is rászokik a végén).
:)

Oravecz Nóra Coelho 2013.12.23. 12:08:52

@Namely: Elolvastam a linket. Ez tényleg hiányzott eddig (vagyis nem hiányzott, csak nem hallottam róla). A military szerkóról pedig most épp a tegnapi, ünnep előtti utolsó bevásárlás jut eszembe. Válogatom a tojásokat az egyik hipermarketben (előfordult már, hogy egy 10-es tartóban öt törött volt, azóta mindig egyesével átnézem). Most is találtam egy töröttet, nekiálltam kicserélni, mire egy military szerkós kopasz 40-es pasi rám szól, hogy mit fogdosom össze a zsíros kezemmel a tojásokat, amit aztán más meg megeszik. Mire én: hát ezt aligha, mert törött, egyébként pedig nem zsíros a kezem, különben sem a tojás héját eszi meg (ugye), hanem a belsejét. Erre ő: de igen, mindenkinek zsíros a keze, és ha törött, akkor tegyem vissza mind a tízet és válasszak másikat. Egy pár másodpercig gondolkodtam, hogy elmeséljem-e neki, hogy a tyúkok fenekét sem mossa meg senki szappannal, mielőtt tojnak, sőt időnként szarnak is közben, ezért néha tyúkszaros a tojás is, és azt az ember megmossa mielőtt feltöri, de aztán inkább ráhagytam, mert úgy véltem, nem az a kategória az úr, akivel érdemes lenne erről eszmecserét folytatni.

Niobe 2013.12.23. 12:12:37

@Oravecz Nóra Coelho: Jézus. Már úgyis időszerű emlegetni :))))
Trollok mindenhol vannak.
Én meg úgy döntöttem, raffaellot csinálok holnapra nasinak, hadd örüljön Apa. Ünnepi menü és nasi, ez lesz az idei karácsony :) Fa a recepción, odafent úgysem férne el.

Oravecz Nóra Coelho 2013.12.23. 12:23:30

@Niobe: Nem is jöttök haza az ünnepekre?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.12.23. 12:25:30

@Niobe: Én meg úgy döntöttem idén nem főzök és nem sütök. Kinyírom az ünnepet! :D Ill. már volt tiramisu, meg mézes-chilis sült császár, de azt be is faltuk. Anyós jelölt elkezdte sorolni Skype-on, hogy miket csinál Karácsonyra: halászlé, 50 db tölött káposzta, mézes-krémes, beigli....hááát én akkor nem főzök/sütök semmit! :D

Niobe 2013.12.23. 12:26:05

@Oravecz Nóra Coelho: nem. Próbaidő alatt vagyunk, nem lenne értelme. Most jobban jön, ha dolgozunk. Azért van pihenés is :)

Niobe 2013.12.23. 12:27:36

@Bundabandi (Cookie Bunny): a töltött kápilló gondolkodóba ejtett engem is, nem ultra nehéz savanyú káposztát beszerezni... de azt meglátjuk. Nem biztos, hogy csinálok, ha csinálok, akkor is inkább újévre.

Oravecz Nóra Coelho 2013.12.23. 12:44:12

@Bundabandi (Cookie Bunny): Én most csak egy tepsi zserbószeletet sütöttem, úgy döntöttem, hogy az elég lesz (szomszédasszony úgyis áthív, mindig át szokott, és nála mindig bejgli van).
:)

Niobe 2013.12.23. 13:14:37

@Oravecz Nóra Coelho: akkor megy a süticserebere? :)

Nem vagyok nagy sütis, készíteni még mindig jobban szeretem, mint enni. Legalább másoknak okozok örömöt :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.12.23. 13:17:50

@Oravecz Nóra Coelho: @Niobe: Nálam az a baj, hogy ha sütök, akkor eszek is... :(

Elengedtek minket haza! Jippppííííí! :D

Boldog Karit (nem a Szecsődit! XD) mindenkinek!

Hurri Kán 2013.12.23. 13:17:57

@Oravecz Nóra Coelho:
Nem a munkahelyét, teee :D
Bár, ki tudja, hátha ott előbb talál szilveszterezőtársat, kialakítva ezzel egy egészséges versenyszellemet :)

Namely 2013.12.23. 13:22:11

@Niobe:
"raffaellot csinálok holnapra nasinak"
anyám felhívott:
-Milyen süteményt csináljak, mit kérsz?
-Mindegy.
-Hááát, csak hogy mit szeretnél, mondjuk mézes zserbót...
-Ja, az jó lesz....
-Ööööööö, (elfúló hangon), biztos?
(magyarul valaki más, valszeg apám ezt kérte, hogy csináljon, és tőlem várta, hogy mondjam, hogy az nem kell....... :)..... ezek a nők)

Niobe 2013.12.23. 13:26:22

@Namely: :)
Nálunk ez a következőképp zajlott: (messenger üzenet Apának): "A nap kérdése viszont: kivan-e Apa urasag házilag készült raffaello-golyokat karácsonyra. Találtam egy receptet, nem kell tul sok minden hozza, es olcsón ki lehet hozni."
Válasz: "annyira nem :D de ha van kedved :)"
Rám van bízva, van-e kedvem és energiám. Biztosan lesz, mert tudom, mennyire fog örülni :)

Oravecz Nóra Coelho 2013.12.23. 13:37:21

@Niobe: Hát tudod ő özvegy, ezért mindig áthív karácsonykor is meg szilveszterkor is (mármint ha épp otthon "ülök").
@Namely: Nem értem anyukád problémáját. A zserbó az egyik legegyszerűbben elkészíthető sütemény. A bejgli sokkal macerásabb.
@Hurri Kán: Jól van na, értettem, csak gondoltam, hátha az hozna valamilyen (nem várt) eredményt. Meglepetésként. De a biztos az, ha gyorsan lecseréli a pasit, mert ebből csak dögunalom lesz egy újabb év után.

Oravecz Nóra Coelho 2013.12.23. 13:38:54

@Niobe: Hát tudod ő özvegy, ezért mindig áthív karácsonykor is meg szilveszterkor is (mármint ha épp otthon "ülök").
@Namely: Nem értem anyukád problémáját. A zserbó az egyik legegyszerűbben elkészíthető sütemény. A bejgli sokkal macerásabb.
@Hurri Kán: Jól van na, értettem, csak gondoltam, hátha az hozna valamilyen (nem várt) eredményt. Meglepetésként. De a biztos az, ha gyorsan lecseréli a pasit, mert ebből csak dögunalom lesz egy újabb év után.

Hurri Kán 2013.12.23. 13:39:34

@Oravecz Nóra Coelho:
Simán. Netán ráveszi a srác valamelyik szintén teknősbékatempójú kolléganőjét, hogy szilveszterezzen otthon vele, ő pedig mehet mulatni. Minimális szervezéssel több legyet üt egy csapásra.

Niobe 2013.12.23. 13:48:43

@Oravecz Nóra Coelho: ez tök jó, legalább van társaság :) Már ha kölcsönösen örültök, de ha ez régebb óta így van, akkor biztosan :)

Oravecz Nóra Coelho 2013.12.23. 13:49:41

@Bundabandi (Cookie Bunny): Na közben ebédeltem. Boldog karit neked/nektek is. Az pedig egyáltalán nem baj, ha eszel is, mikor sütsz (tudod, nyomtatólónak nem kötik be a száját).
:)
Egyébként én sem sokáig leszek, mert a szomszéd srác megkért, hogy menjek el vele az Ikeába karácsonyi ajándékot venni az anyjának (nem félreérteni, még általános iskolás, és nem vállal fel ilyesmit önállóan).

Niobe 2013.12.23. 13:58:30

@Oravecz Nóra Coelho: de cukiiii :)
Jó szomszédaid vannak, de tényleg. Rég voltam ennyire meghitt viszonyban szomszéddal.

Oravecz Nóra Coelho 2013.12.23. 13:58:40

@Niobe: Persze, nagyon jó fej, szeretem. Szerencsés vagyok szomszédok szempontjából. A szemben lakó néni, meg mindig átjön hozzám sütni (hogy ne nála fogyjon a gáz), és olyankor kb. felét itt hagyja a sütinek.
:)

Niobe 2013.12.23. 14:01:28

@Oravecz Nóra Coelho: wow, jó csere :)
Mondjuk többször is költöztem az utóbbi években, nekünk most van egy olasz srác a szomszédban, akivel lehet így kaját csereberélni meg dumálni, most hazautazott az ünnepekre, de reméljük hogy visszajön. Csak mert nekünk adta a hosszabbítóját meg egy tekercs kukazsákot és nagyon tele volt az autója...

plantingC4 2013.12.23. 14:49:20

Hohóó jóreggelt :D

foscsi poszt, de a kávé mellett, kicsit ide ülök, hm látom már a kaja a téma, meg a fa, itt is :D
Kaja az nálunk csukott szemmel ugyan az mióta az eszemet tudom, kb. 1000 éve::D
-> töltött káposzta, halászlé ésvagy rántott hal, aki halat nem bírja, az választhat szárnyast, de a kedvencem:D az egy darabban sült, kacsa vagy liba hízott mája, idén liba, és persztermészetesen zserbó orrvérzésig, pedig nem is szeretem :D
fa az nálunk hangulatfüggő, hol van, hol nincs, tavaly volt, idén még nem vettem, majd alszom rá egyet még :D

Niobe 2013.12.23. 15:09:40

@plantingC4: jó reggelt :)

Ugye hogy nem fafüggő az ünnepi érzés. Ennyi. :)
Az illata miatt egy csokor gally jó lenne, de se hely, se váza, se semmi.
Most vegyek fenyő illatú budisprét? :)

Namely 2013.12.23. 15:41:03

@plantingC4:
aszongya jóregggelt 14:49-kor....... (héjjj, hol a puskám?!?!?!?!)

;)

pretty kitty 2013.12.23. 15:45:44

@Niobe: JEZUSZKAAAM mien embelek vadtok tiii, Kalacony fa nelkuuul???? :OOOOOOO

pretty kitty 2013.12.23. 15:55:48

@Niobe: Azel mel nem kell diciteni?? Vad mel nem kell polcivozni ja lehullott levelejit? Vad mijafacoooom??? XDDDDDDD Kajak nem vagom.......

Niobe 2013.12.23. 15:57:03

@Q of ‹3: majd ha nagyobb kiszlány leszel... :)

pretty kitty 2013.12.23. 16:10:15

@Niobe: Van hamisz igazolvanyom amin 19 evesz vadok coval delunk ne calozzal toljad az imphot!!!!! :PPPPPPPPPPP

Niobe 2013.12.23. 16:12:09

@Q of ‹3: pontosítok: majd ha lélekben nagyobb kiszlány leszel - de akkor már nem kérdezni fogod, hanem érteni :)

pretty kitty 2013.12.23. 16:14:14

@Niobe: Vmi Pulitan cektanak a tagjai vadtok?? XDDDDDDDDD

Niobe 2013.12.23. 16:17:12

@Q of ‹3: igen, úgy hívják, nem baszunk ki pénzt felesleges dolgokra :D /definit felesleges dolog, amit megegyezés alapján annak érzünk. Mindenkinél más. Nalunk most ez ebbe a kategóriába került, remélhetőleg jövőre kikerül innen :)

pretty kitty 2013.12.23. 16:19:24

@Niobe: Hihihi cak kibujt a cog a zakbooool ;))))))))) Hat akkol boldog Kalaconyt nektek asztan dlukkolok h jovole kikeluljon a kategolijabol ;)))))))) :DDDDDDDDDDD

Niobe 2013.12.23. 16:34:37

@Q of ‹3: :D
Amúgy sem ettől ünnep az ünnep. Az jóval inkább elvesz az érzésből, hogy a család messze van. Hiányzik a púpnak a szokásos körút és idegeskedés, de azért mégis egy picit :)

Niobe 2013.12.23. 16:35:10

Mindenkinek nagyon boldog karácsonyt, békés hangulatot! :)

pretty kitty 2013.12.23. 19:52:15

www.ize.hu/comments.php?post_id=26317

Mindenkinek naon boldog *ccccaladi* Kalacoooonyt!!!!! XDDDDDDDDDDD

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.12.23. 22:53:29

@Q of ‹3: Igen ezen behaltam :)

Poszthoz: Miért ne akarhatna a pasi otthon szilveszterezni? Miért akarja a csaj megváltoztatni a párját? Mi alapján szeretett bele, ha meg kell változtatni? Miért hiszi a csaj azt, hogy ez a srácnak nem jó, ha nem járogat el?
Csak néhány kérdés, ami kapásból eszembe jutott. Ja, és miért gond, ha egy pár külön szilveszterezik? Össze vannak nőve?

Joe69 2013.12.24. 22:46:55

A nem összeillés klasszikus esete. Csajszi a bulizós-rázomaseggem típus, pasi már kinőtt belőle. A gáz az, amikor házasságokban derül ez ki.
süti beállítások módosítása