HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2014/01/16/lehetetlen_ezt_a_not_megerteni

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr975760766

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mütyür 2014.01.16. 07:59:29

ha nem akarsz vele lenni, ne legyél.

Niobe 2014.01.16. 08:09:12

Jóreggeltet! :)

Esély mindig van, talán nem itt és most. Tedd meg neki a szívességet, hogy meghozod a saját döntésedet, a magáét meg rábízod. Ha viszont ő most nem tudja mit akar, lehet, hogy még sokáig megmarad ebben az állapotban, az a kérdés, meg akarod-e várni... De ahogy írod, amíg egyfajta romboló közeg veszi körül, addig jóeséllyel marad ez a hisztiszerű hozzáállás, lehet, hogy tényleg idő kellene neki, egyedül.

greycup 2014.01.16. 08:11:01

Holnapra jöhetne vmi húzósabb poszt, mert ma sem igen haladjuk meg az 50 hozzászólást... :)

mütyür 2014.01.16. 08:23:08

@greycup: ráadásul ha nem tudunk mit írogatni poszthoz, esetleg még a végén dolgoznunk kell, ami lássuk be, nem épp felemelő érzés :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.01.16. 08:31:20

Egyből az jutott eszembe, hogy még egy pár, akik nem beszélgetnek egymással... :S

Ha ilyen a családja, akkor pont te lehetnél az, aki a biztos pont az életében, aki szereti. Mondtad neki valaha, hogy mellette vagy, hogy számíthat rád, hogy ha otthon gáz van, neked elmondhatja? Pedig ezek sokat jelentenek! Ennek a csajnak egy olyan pasira van szüksége, aki felkarolja és kirángatja a mérgező családi közegből. Láthatóan nem te vagy... Nem látod, hogy neki ez mekkora gondot jelent és ezért visekedik úgy, ahogy. Szeretetre vágyik szerintem, ennyire egyszerű.

Szóval én így látom. :)

mütyür 2014.01.16. 08:34:09

@Bundabandi (Cookie Bunny): lehet vki mellett állni, de megoldania a családi dolgait saját magának kell. de tény, hogy nem az a segítség, hogy poszter megkérdezi, leverje-e öccsöt.

greycup 2014.01.16. 08:37:36

@mütyür:
ha nem jó, megbeszéljük, ha nem változik, állást váltunk ;)

mütyür 2014.01.16. 08:40:57

@greycup: én már nem akarok állást váltani... nyugdíjba akarok menni :))

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.01.16. 08:46:32

@mütyür: Azt nem írtam, hogy oldja meg helyette. Álljon mellette, már ez is sokat segít és sokkal-sokkal kiegyensúlyozottabb lesz a lány tőle.

mütyür 2014.01.16. 08:49:06

@Bundabandi (Cookie Bunny): sztem meg tűnjön el a lány életéből. ha a lánynak tényleg ennyire gáz a családja, ha minden kapcsolatot megszakít velük, akkor is hendikeppes marad. ha már most nyüsszög poszter és kiakad azon, hogy a nője nem tökéletes, később csak rosszabb lesz.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.01.16. 08:56:29

@mütyür: Ezért írtam, hogy nem ő az, akire a lányak szüksége van. A posztjában semmi érzelem nincsen, semmi együttérzés. Egy szó nincs arról, hogy beszélgettek volna a lány problémájáról.

"Szeretnék vele kialakítani egy őszinte kapcsolatot, ami világos és érthető és nem rejtélyes."

Szóval egy olyan nő kell neki, akivel nem kell foglalkozni, nem kell megfejteni, nem kell neki segíteni stb. stb. Az biztosan nem ez a lány lesz.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.01.16. 09:41:20

@mütyür: :D Mi lesz így?! 3-4 komment alatt egyetértünk, semmi vita.... XD Tényleg uncsi nap lesz.

mütyür 2014.01.16. 09:51:20

@Bundabandi (Cookie Bunny): várom, hogy vki benyögje, hogy a poszter csaja csak egy hülye hisztis picsa és lehessen veszekedni, de semmi :( :D

greycup 2014.01.16. 09:55:53

@mütyür:
erre nincs szükség, ez a kiindulasi alap :)

Niobe 2014.01.16. 10:49:25

A macska fülét hisztis a lány, csak pokolian nem azt érzi, hogy bárki őszintén törődne vele, se a családra, se a poszterre nem számíthat igazán. Ilyen helyzetben bárki más is hisztisnek tűnne, pedig csak lelki beteg az egésztől. Szerintem.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.01.16. 10:50:34

@mütyür: @greycup: És fogyjon le, meg borotválja! :D Ez is alap lett már itt.

Niobe 2014.01.16. 10:52:39

@Bundabandi (Cookie Bunny): hát akkor dolgozzunk, más nem maradt :D

mütyür 2014.01.16. 10:55:01

@Niobe: így van. poszterke meg csak nyígni tud, hogy jajjjmennyireszarneki :o

Niobe 2014.01.16. 10:57:01

@mütyür: az egó az egy ilyen állat, az csak nyígni tud.

mütyür 2014.01.16. 11:00:36

"Attila János DrSzabó · Top commenter · Pécsi Tudományegyetem Állam- és Jogtudományi Kar
A lány azt akarja, hogy kiragadd a zűrös családból és magadhoz vedd. Megállapított egy határidőt veled szemben, amelyet nem közölt veled."

hülyeállat :/

mütyür 2014.01.16. 11:01:31

mondjuk az sem rossz, aki szerint az a megoldás, hogy a csaj szedjen antidepresszánst ...

Nem királylány, csak nő 2014.01.16. 11:20:26

Velem is elő szokott fordulni, hogy elfelejtek válaszolni egy pasi üzenetére. Ezek általában azok a pasik, akik nem igazán mozgatnak. Aha, írt, jóvan, majd írok, ha ráérek vagy lesz kedvem. Aztán teszek-veszek, és kimegy a fejemből. De ha valaki fontos nekem, sokat jár a fejembe, arról még sosem feledkeztem meg...
Szerintem az van, hogy nem igazán szerelmes ez a lány, de jó neki, hogy poszter van és törődik vele, amikor szeretetre van szüksége.

_Ω_ 2014.01.16. 12:57:43

@Bundabandi (Cookie Bunny): Színes karamellből nyomott briós, nyamm. Bár kicsit sok benne az ételfesték, lehet egészségtelen édesség. :P

Na de nézzük a magyar szöveget, hogyaszongya:
"Ezzel majdnem egymillió olimpiai úszómedencét lehetne megtölteni. Némi számolással pedig az is kiderül, hogy ez a mennyiség egy Budapest méretű várost legalább 2 méter magasan beborítana. Az volna csak az igazán nagy határ..."
Az ilyeneken mindig nagyon tudok nevetni, elképzelem, ahogy a figura a cikk írásakor jól kiszámolja, hány olimpiai medencébe fér bele a cucc, még rosszabb esetben vizualizálja is, majd elénk......teszi az eredményt. Na de hogy odáig menjen, hogy Budapest 2 méteres elárasztásáról is fantáziáljon... Ez azért már kicsit sok volt nekem. :)

_Ω_ 2014.01.16. 12:59:14

Na de ne ilyen szarokon rágódjunk, kérem! Itt egy nem mai cikk, de mindig aktuális:
velvet.hu/blogok/randi/2014/01/12/meg_mindig_tobb_szex_van_mint_feszko/

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.01.16. 13:13:52

@_Ω_: XD Nekem folyamatosan húzódott mosolyra a szám. A Budapestet beterítőnél már igen csak vigyorogtam! :) Ha ehhez hozzávesszük, hogy az állatok is szarnak (és ők többen vannak, mint mi...), kimondhatjuk "szar az egész világ!" :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.01.16. 13:34:07

@_Ω_: Ez meg a szokásos. Van aki tényleg azt várja, hogy egy kapcsolat végig arról szóljon, hogy hűűűű meg haaaa, nagy a szerelem, a lángolás. Szerintem meg vannak hullámvölgyek és hegyek és ez így van jól. Ha az ember csak tesped benne és nem tesz semmit azért, hogy működjön a dolog, akkor szépen kihűl és ellaposodik. Emil válasza tetszett a legjobban.

Namely 2014.01.16. 14:25:01

"De rögtön ellágyulok, ha vele vagyok."
Pedig akkor kellene megkeményedned..... :)

_Ω_ 2014.01.16. 14:55:48

@Bundabandi (Cookie Bunny): Igazából én sem mondhatok mást, túl nagy az egyetértés itt ma. :)

A második Emmától idéznék, ezen kicsit elgondolkodtam:

"Aztán egy szép napon felébredtünk egymás mellett az ágyban és... együtt maradtunk, most már több, mint tizenegy éve. De se össze nem házasodtunk, se gyerek nem lett (nem is lehet, megbeszéltük ezt már sokszor, és egyikünk se rí ezen, egy kicsit talán én, de annyira én se, hogy tegyek bármit örökbefogadás vagy hasonló irányban), csak úgy éldegélünk, nyugisan."

Nem tudtam eldönteni, hogy ha nem rínak rajta, csak egy kicsit, akkor ez így jól van-e, csak a könnycsatornák kötelező karbantartására van, vagy mire véljem a dolgot... De összességében biztos megfelel nekik, különben nem lennének együtt. Azt meg, hogy miért nem lehet gyerek, nem írja, így talán felesleges is hosszasan foglalkozni a kérdéssel.

plantingC4 2014.01.16. 15:39:07

Zűrös 26 évesekkel, Dunát lehet rekeszteni. Ez csak egy, a sok verzió közül...:D
Mondok én is egyet. Az egyik nap le akar lépni külföldre a "barátjához", a másik nap az ágyadban köt ki. Harmadnap ír, hogy jaj soha ne találkozzunk, mert ez gáz, negyedik nap meg felhív, hogy segíts a baján...:D És estig lehetne sorolni az eseteket...de minek.:D

Joe69 2014.01.17. 23:21:17

@plantingC4:
Tökéletesen egyetértek. Némi élettapasztalat - és sok rossz tapasztalat - után kijelenthető: ha bármilyen párkapcsolatba kerülsz valakivel, az nem arról szól, hogy neked kell megoldanod az ő saját problémáit. A kapcsolat arról szól, hogy mindketten jól érezzétek magatokat, és mindketten azért tegyetek, hogy a másik jól érezze magát. Az érett ember el tudja választani a saját zűrjeit a kapcsolatától, sőt igyekszik óvni az utóbbit az előbbitől. Az emberek többsége sajnos képtelen erre, nem is érti a problémát..

Joe69 2014.01.17. 23:25:17

Ja, poster rövid úton rúgja ki a csajt.

Sadist 2014.01.18. 14:13:26

@Nem királylány, csak nő: "Velem is elő szokott fordulni, hogy elfelejtek válaszolni egy pasi üzenetére. Ezek általában azok a pasik, akik nem igazán mozgatnak. Aha, írt, jóvan, majd írok, ha ráérek vagy lesz kedvem."

AHAHAHAHA, nem vagy ám királylány :D

Nem királylány, csak nő 2014.01.18. 21:02:36

@Sadist: Ez van. Nem vagyok időmilliomos sajnos. Vannak emberek, akik ráérnek egész nap itt lógni. Én nem. :)) De fontos embereket NEM szoktam elfelejteni...
Amúgy volt már ilyen sztorim, hogy épp dolgoztam, ügyfélhez rohantam szakadó esőben. Egyik kezemben táska, másikban esernyő. Hallottam, hogy pittyen a teló. Nagy nehezen előhalásztam, hátha fontos... elolvastam. Egy ismerős küldött át egy képet rólam, amit ő festett, és felajánlotta, hogy megvehetem (nem volt megbeszélve, nem én kértem). Mivel abban a helyzetben megnézni se tudtam normálisan a képet, gondoltam majd, ha hazaérek, megnézem és válaszolok. Na este fél 9re haza is estem, aztán még gyereket altattam. Utána még szerőzéseket írtam, és mire 11kor gép elé kerültem, addigra ott várt egy újabb levél, amiben az illető elhordott mindenféle ostoba ribancnak, mert látta, hogy olvastam az üzenetét, de még válaszolni sem voltam képes. Na az ilyeneknek az édes anyukáját, és irigylem, hogy neki viszont rohadtul nem volt semmi dolga egész délután, csak azt lesni, hogy ki mit mikor olvasott el... erről ennyit :)

Sadist 2014.01.20. 14:34:35

@Nem királylány, csak nő: "De fontos embereket NEM szoktam elfelejteni..."

Na, pont ettől vagy királylányka, hogy a minimális tiszteletet csak azoknak adod meg, akik számodra fontosak. Kulturált embernél alap kellene legyen, hogy legalább annyit válaszol, hogy "most nem érek rá, de este válaszolok/visszahívlak". Feltéve, hogy legalább minimális szinten tiszteled és emberszámba veszed.
A 21. században pedig nem kell ahhoz 24/7 a gép előtt ülni, hogy lásd, a másik megkapta és olvasta-e a levelet/üzenetet, mert már a fácse is jelzi a megnyitás/olvasás időpontját.

Nem királylány, csak nő 2014.01.20. 15:00:28

@Sadist: Nyugodtan kiforgathatod, amit írok ha ez okoz perverz örömet. :) Nem azt mondtam, hogy egyáltalán nem írok vissza, hanem hogy amint időm engedi, és ilyenkor előfordulhat, hogy az ember tesz- vesz, kimegy a fejéből a dolog és csak később jut eszébe. Viszont ha az illető közel áll hozzánk, pl a szerelmünk, akkor valószínűleg ott van a gondolatainkban elég sűrűn, így kicsi a valószínűsége, hogy elfelejtünk válaszolni. Ezzel azt kívántam mondani, hogy poszter nincs top listás helyen a csaj gondolataiban, ha kiment a fejéből, hogy visszaírjon.
Amúgy meg nem kell a duma, hogy ha te pl. melózól, tárgyalsz stb., akkor mindenkinek, még a huszadik büdöslábú Józsinak is ráérsz baromi udvariasan visszaírogatni, hogy most épp nem jó. Igenis vannak helyzetek, amikor nem fér bele, hogy a telefonod babráld, mert ezzel pont annak nem adod meg a tiszteletet, akivel épp személyesen beszélsz, vagy akitől esetleg elkésel emiatt. Később is el lehet magyarázni, hogy bocsánat, de épp dolgoztam. Aki ezt nem érti meg, az így járt.

Sadist 2014.01.20. 15:31:11

@Nem királylány, csak nő: "Amúgy meg nem kell a duma, hogy ha te pl. melózól, tárgyalsz stb., akkor mindenkinek, még a huszadik büdöslábú Józsinak is ráérsz baromi udvariasan visszaírogatni, hogy most épp nem jó."

Tök ismeretlennek, telemarketinges picsának, ismeretlen számnak nyilván nem fogok kapásból válaszolni, de ha ismerős hív, legyen bármilyen közeli vagy távoli ismerős, annyi tisztelet jár neki, hogy nem ignorálom.

"Igenis vannak helyzetek, amikor nem fér bele, hogy a telefonod babráld, mert ezzel pont annak nem adod meg a tiszteletet, akivel épp személyesen beszélsz, vagy akitől esetleg elkésel emiatt."

Nagyon elfoglalt ember lehetsz, ha fél percet sajnálsz az életedből. Randin, tárgyaláson, személyes találkozón meg alapból el kell felejteni a telefont, facsét, skype-ot.
De idézném az eredeti hozzászólásod: "Velem is elő szokott fordulni, hogy elfelejtek válaszolni egy pasi üzenetére. Ezek általában azok a pasik, akik nem igazán mozgatnak. Aha, írt, jóvan, majd írok, ha ráérek vagy lesz kedvem."

Ez az igazán királylánykás hozzáállás, ami nagyon visszatetsző.

Nem királylány, csak nő 2014.01.20. 15:37:08

@Sadist: És tudod hány pasi ír, nap mint nap, akinek megmondtam normálisan, hogy nem akarok tőle semmit? De azért barátkozni próbál, meg csak úgy rám ír, hogy milyen napom van...stb. Figyelj, valóban nincs időm ezekkel sem udvariaskodni, sem bájcsevegni. Alapból senkivel sem vagyok bunkó. Vagy elhiszed vagy nem. Nem ismersz, így úgyis azt gondolsz, amit akarsz. :) Mint látod, neked is válaszolok...

Αphelion 2014.01.20. 16:09:21

@Nem királylány, csak nő: De nem azt valaszolod neki amit o akar hallani hanem amit te gondolsz, szoval mar csak ezert is egy kiralylanyka vagy! ;) XD
süti beállítások módosítása