HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2014/01/22/tobb_vagyok_mint_alkalmi_numera

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr205774574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mütyür 2014.01.22. 07:58:46

én elhiszem, hogy nem szeretnél arra gondolni, hogy alkalmi voltál és hogy van vki más is, de ez van. felejtsd el. ha akarna veled lenni, veled lenne, ha hullafáradt is a munkától.

Papírsárkány 2014.01.22. 08:33:08

(csak a cím alapján):
Ha ezt így le kell írnod, akkor nem, nem vagy több :)

Hurri Kán 2014.01.22. 08:38:09

Nem alkalmi numera vagy. Alkalmatlan numera.

pretty kitty 2014.01.22. 08:58:33

A lovagod kijolvaszta jeszt a konyvet, ez a helyzet nembelkem :PPPPPPPPPPPP

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.01.22. 09:14:35

Én nem hiszem, hogy alkalmi numera lett volna. Inkább gondolom, hogy a srác részéről mégsem ő az, akit keresett.

"Más már rég otthagyta volna. Miért van velem, ha kerül?"

Te belefektetsz egy csomó energiát a kapcsolatba, ragaszkodsz hozzá pl. lemész hozzá te, főzöl, takarítasz stb.. De ettől még nem fog jobban szeretni! Nem csak rajtad múlik a kapcsolat jövője. Számomra úgy néz ki, hogy nem egyeznek az érzéseitek, csak te ezt nem látod meg, ő meg nem meri megmondani. Üljetek le és beszéljétek meg, legyetek őszinték. Ha nem látjátok, hogy ez így működni fog együtt, akkor sajnos keresgélni kell tovább.

Niobe 2014.01.22. 09:17:39

Jóreggeltet! :)

Bundi írja remekül, egyáltalán nincs egyensúlyban a befektetett energia - reméljük, egy őszinte beszélgetés segít. A biztos nem is jobb a talánnál.

mütyür 2014.01.22. 09:57:11

@Bundabandi (Cookie Bunny): @Niobe: azért az, hogy poszterina elhatározza, kedveskedik neki kajával és ezt önként tette, ne legyen már "befektett energia" és ne emlegessük fel utólag! "jajjdehát én főztem rá, ő meg nem akar kétnaponta látni" pfff.

Niobe 2014.01.22. 09:59:21

@mütyür: emlegetni nem kell, de befektetett energia :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.01.22. 10:04:44

@mütyür: Hol van ebben felemlegetés? Mert én ilyet nem írtam. A csaj sokat tesz bele és vissza nem kap annyit, mint amit várna. Talán el kellene gondolkoznia, hogy miért van ez! Plusz beszélnie kellene a sráccal, mert láthatóan csak ő tesz/tervezget dolgokat a srác meg nem. Nem kell a fejére olvasni ezeket, csak meg kellene dumálniuk, hogy miért van. Szerintem a srácot nem érdekli annyira, mint ahogy azt ő hiszi. Jobb ha erre most döbben rá.

greycup 2014.01.22. 10:13:09

Kicsit sajnálom valahol a csajt. Kicsit még naiv, meg túlbecsüli magát (emberismeret), de ez betudható a korának, amúgy jóindulatúnak tűnik.
@mütyür: hozzászólásával értek egyet.

mütyür 2014.01.22. 10:17:50

@Bundabandi (Cookie Bunny): poszterina felemlegti. főzhet/takaríthat, amennyit akar a pasinál, de cserébe nem várhatja el, hogy emiatt a pasi jobban akarja őt. vagy mindkettő csak a nemiszervét fektesse a kapcsolatba, vagy csajszi keressen mást.

_Ω_ 2014.01.22. 10:32:37

Fake poszt. Miért?
"Én 19 éves vagyok" <-> "főztem egy jó ebédet"

Na jó, feltételezem, hogy tényleg jó volt az az ebéd. Akkor meg nem értem, hiszen a férfi szívéhez a gyomrán át vezet az út, ez évszázadokkal ezelőtt párbajokon bizonyított tény.
__________________________________________________________________________

Kedves Poszterin-a-CsP-ről!

Sajnos rossz hírt kell közölnöm: mindennek oka van ezen a világon. Annak is, hogy az utóbbi időben a lovagod kerüli a találkozót. Az ok sokféle lehet, és másik nő sem feltétlen kell hozzá. Elképzelhető, hogy nem férsz bele az életébe, egyszerűen nem kellesz neki eléggé és/vagy a megszokott dolgai rovására érzi költeni a közös időt. Mondjuk az elég éretlen tőle, hogy ezt a tényt nem közli veled, de nem hallatlan, nem egyedi. Ideje visszalépned a társkeresőre és keríteni olyat aki értékeli az együtt töltött időt.

m.gray 2014.01.22. 10:33:06

Ne bántsátok a Poszter, hiszen csak 19 éves!
Mondjuk azt azért lehet nem kellett volna bedobni, hogy neki mennyire jó az emberismerete, node ennyi talán belefér.

Poszternek: de, sajnos megszívtad. Ha veled akarna lenni, akkor bizony leszarná a sok munkát, a távolságot, és ő is arra törekedne, hogy minél többet találkozzatok. Nem kell ráerőltetni magad, meg főni-mosni-aláfeküdni; hanem egyszerűen feltenni a 10 Ft-os kérdést. "Jól látom Béla, hogy ez téma kettőnk között téged nem motivál?" - "Igen Lujza jól" - "Örülök, hogy megismertelek, akkor menjünk isten hírével"

Kb ennyit ér a dolog. 19 vagy, azért jó eséllyel jut még a dinnyeföldből.

m.gray 2014.01.22. 10:35:21

oké, felébredek, és megpróbálok hiba nélkül gépelni
* Posztert
**főzni

Namely 2014.01.22. 10:38:07

Igazad van. Nem CSAK potyamenet vagy, hanem bejárónő is.

Nem királylány, csak nő 2014.01.22. 10:41:30

És nem lehet, hogy kicsit ijesztő a pasinak a csaj? Lehet, hogy jól érezte magát vele addig, amíg meg nem történt a dolog, aztán a csaj hirtelen mindig vele akart lenni, találkozni, főzni rá, gondoskodni róla...stb. Leírta azt is, hogy levélben sokat veszekednek, mert felhánytorgatja a csaj a dolgokat. Lehet egyszerűen picit békén kellene hagyni, hogy egyáltalán érezze a pasi, hogy hiányzik neki a lány. :)

pretty kitty 2014.01.22. 10:48:14

@_Ω_: Lehet a caj cak *hici* h jo volt az az ebed ;)))))))) XDDDDDDDDDDDDD Ez mindent megmadalaznaaaaaa!!!!!!!! :))))))))))

Amud meg itt a pont: @Nem királylány, csak nő: :))))))))))))))))

_Ω_ 2014.01.22. 10:51:49

@Nem királylány, csak nő: Ezen nagyon nevettem, hogy először csak ennyit olvastam el: "Lehet, hogy jól érezte magát vele addig, amíg meg nem történt a dolog" :D
Egy biztos, hiába a véletlen közös könyv, nem úgy passzolnak egymáshoz, mint inka falakban a kövek. Még nagyon sokat kellene csiszolódniuk, ha egyáltalán kettejük esetében ez emberi időn belül befejeződhet.

Nem királylány, csak nő 2014.01.22. 11:00:59

@Q of ‹3: @_Ω_:
Én amúgy csak magamból indultam ki. Egyszerűen nem bírom ha valaki már a kezdetek kezdetén rám telepszik. Most is van egy srác aki írogatni kezdett. Jó oké, egész jót beszélgettünk első este. Másnap megint rám írt, picit dumáltunk, de mikor mondtam, hogy bocsi de ma szeretnék időben lefeküdni, akkor oké-oké, de holnap leszek? És azt éreztem, hogy azt se tudom ki ez, de máris rendelkezik az időmmel és elvárja, hogy ezentúl minden este vele cseteljek. Nem tehetek róla, de ettől hidegrázást kapok és menekülni kezdek. Biztos rosszul vagyok összerakva, vagy a fene tudja, de nekem erős érzelmi kötődés kell ahhoz, hogy azt érezzem, hogy minden estémet kizárólag xy-ra szeretném áldozni. Sőt, lehet hogy még akkor se menne folyamatosan...
Mindenesetre mindig meg tud lepni, hogy nők mennyit képesek kaparni egy pasi után...pedig ez ilyenkor nem segít, hanem ellenkezőleg hat...

pretty kitty 2014.01.22. 11:08:25

@Nem királylány, csak nő: Nem vad loccul occelakva, teljeszen igazad van :)))))))))

_Ω_ 2014.01.22. 11:11:35

Melody Gardot - Goodbye
www.youtube.com/watch?v=WPml7JMaKhY

@Nem királylány, csak nő: Ne aggódj, ettől én is hidegrázást kapok, és biztosan vagyunk még páran így "rosszul összerakva". :)

Nem királylány, csak nő 2014.01.22. 11:15:06

@Q of ‹3: @_Ω_: Akkor megnyugodtam...néha úgy érzem, hogy velem van baj, és az életbe nem lesz pasim... :S Elmondani se tudom, hogy hány barátnőm él olyan kapcsolatban, ahonnan én már hanyatt-homlok elmenekültem volna. És ez nem azt jelenti, hogy nem tudok alkalmazkodni vagy kompromisszumot kötni, de azt gondolom, hogy van egy határ...
Vicces, mert sajnálni szoktak, hogy egyedül nevelem a kisfiam, miközben én meg őket szoktam sajnálni, mikor látom, hogyan élnek :)))

_Ω_ 2014.01.22. 11:24:27

Közben itt lehet elsőzni:
igyjartunk.blog.hu/2014/01/22/igy_jartunk_angliaban_a_beszamolo_folytatodik

@Nem királylány, csak nő: Pasi mindig lesz. Bár lehet ideje lenne áttérned a férfiakra... :^)
Érdekes dolog ez a kapcsolatban élés is. Belülről mindig más, a kívülről zavarónak látszó dolgokon simán átsiklanak, és ezt nem feltétlen gondolom rossz dolognak. Ha hirtelen véget érne, lehet másként látnák ők is, de amíg tart, ha mást nem, keretet ad ami közé be lehet illeszteni a sok amúgy kezelhetetlen sokszöget és végtelenül leegyszerűsíti a problémákat.

Nem királylány, csak nő 2014.01.22. 11:32:00

@_Ω_: Azért ha tudod, hogy átvágnak, megcsalnak...ezeken nem igazán tudnék átsiklani. De még azon sem, ha csak folyamatosan mással flörtölget a hátam mögött a párom. De olyan is akad ismerősök között, akik folyamatosan balhéznak. Egyik héten kapcsolatban, másik héten nem. Mint az oviban. És rendszeresen külön mennek napokra, hetekre, mert nem bírják elviselni egymást. De közben nem védekeznek, mert ha jön a gyerek, akkor annak így kellett lennie, hogy ők egy pár maradjanak. Nyilván kicsit se játszik közre a dologban, hogy a csaj már 34 és ketyeg az a bizonyos óra.... A harmadik ki sem teheti a lábát a lakásból a férje engedélye nélkül. Le van szabályozva, hogy még az is, hogy mit vehet fel és mit nem. És ha ne adj isten mégis eljöhet velem, a barátnőjével meginni egy kv-t, akkor már fél óra múlva csörög a telefon, hogy mikor jön már haza. És még sorolhatnám. Az nem veszi el egyedül a hitem a kapcsolatokban, hogy azért látok 1-2 normális párt is. Nem sokat, de akadnak.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.01.22. 11:41:30

@mütyür: "főzhet/takaríthat, amennyit akar a pasinál, de cserébe nem várhatja el, hogy emiatt a pasi jobban akarja őt. vagy mindkettő csak a nemiszervét fektesse a kapcsolatba, vagy csajszi keressen mást."

És én nem ezt írtam? Leírod ugyanazt amit én, csak pepitában.

A felemlegetésről meg én egy szót nem írtam, a belerakott energiáról volt szó. A szekér után futásról, a nagyon akarásról. A felemlegetés az más tészta, nyilván nem kellene. Én nem onnan közelítettem meg a dolgot.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.01.22. 11:46:06

@Nem királylány, csak nő: Ez nálam is így működik, minél inkább nyomul, annál inkább nem kell. Ha érdekel, akkor én is keresem őt.

"Mindenesetre mindig meg tud lepni, hogy nők mennyit képesek kaparni egy pasi után...pedig ez ilyenkor nem segít, hanem ellenkezőleg hat... "

Szóval ez a másik részről is ugyanúgy igaz. :D

_Ω_ 2014.01.22. 11:47:03

@Nem királylány, csak nő: Jahogy... Az igazán gyomorforgató dolgokon persze ők se libeghetnek át sértetlenül, az már egyszer biztos. A balhézós se veled se nélküled is megszokott látvány, generációk nőttek így fel. A gyerek meg bizony jön, és jól összetartja a családot - vagy sem, és valami látszatkapcsolatot eredményez, ahol a háttérben mindenki mindenkit mar. Tipikus.
Pórázon tartott asszonykákról is mesélhetnék, de meglepő módon úgy láttam/látom, még jó is így nekik. Ezzel viszont végképp nem lehet mit kezdeni. Ha nekik jó így, hát egészségükre, innen az oldalvonalról meg jól el lehet nézni a meccset. Szerencsére néhány normális párt én is láttam már. :-)

Nem királylány, csak nő 2014.01.22. 11:48:34

@Bundabandi (Cookie Bunny): Egy kapcsolatban, és pláne az elején muszáj teret hagyni... Mondjuk én nyilas vagyok. Állítólag mi túl sok szabadságot igénylünk :D A legtöbb embernek már az felfoghatatlan, hogy én tök jól érzem magam egyedül is. Ettől még párkapcsolatban is jó. De nem feltétele.

Nem királylány, csak nő 2014.01.22. 11:52:45

@_Ω_: Ja, mondjuk ahogy Csernus is megmondta, kellenek az elcseszett emberek, hogy lássuk hova vezet, ha szar döntéseket hozunk. Valahogy így vagyok ezekkel a szar kapcsolatokkal is. Irányt mutat... hogy merre ne...

_Ω_ 2014.01.22. 12:09:46

@Nem királylány, csak nő: Még a végén kiderül, hogy képes vagy mások hibáiból tanulni. :-) Csernust valahogy nem kedvelem. A saját orvosságát nem szedte és meg is járta. Persze senki sem tökéletes, ilyen alapon tehát jó példa akár ő is a merre ne témában. Lehetne mantrázni azt is, hogy a saját gerendáját nem látja, de ettől még profi szálkakereső, hiszen pszichiáter, viszont nem tudok felnézni rá még így sem.

Nem királylány, csak nő 2014.01.22. 12:17:35

@_Ω_: Vannak jó meglátásai, és segített már felismerni ezt-azt az életemmel kapcsolatban, de attól még ő is csak ember. Időről időre elszúrunk dolgokat. Ez alól ő sem kivétel :)

Sadist 2014.01.22. 12:20:27

@_Ω_: "Pórázon tartott asszonykákról is mesélhetnék, de meglepő módon úgy láttam/látom, még jó is így nekik. Ezzel viszont végképp nem lehet mit kezdeni."

Vannak, akik szeretik, ha szabályozva van az életük, mert ha valaki explicit megmondja, hogy mit csinálhatnak és mit nem, akkor nem kell döntéseket hozniuk és vállalni értük a felelősséget.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.01.22. 12:39:35

@Nem királylány, csak nő: Sok nő átsiklik ilyeneken, sok férfi is. Mindkettőre lehet példát találni. Én már úgy vagyok vele, hogy ha közeli ismerős az illető, akkor elmondom a véleményemet, de egyébként próbálok nem foglalkozni vele, kivéve ha segítséget kér az illető. Mindenki magának szervezi az életét... úgy, ahogy. Ha belebukik... hát ez van. Igazából az ilyen kapcsolatokban születő gyerekeket sajnálom, mert ő csak belecsöppen abba, hogy két felnőtt nem tudja/akarja megfelelő keretek közé szorítani az életét.

Meg ott van, amit Omega is mond, hogy belülről más, mint kintről. Az ember úgyis a saját kárán tanul.

_Ω_ 2014.01.22. 12:40:09

@Sadist: A saját döntések felelősségét még meg is érteném, tényleg egyszerűbb így nekik, de a sok sz@r amit emellett el kell viselniük, hát, csodálom, hogy úgy vélik, mindennel együtt megéri.

@Nem királylány, csak nő: Szerencsére Csernus doktorra még nem volt szükségem, de kap egy strigulát a hasznos oldalon. Azért továbbra is kétlem, hogy megveszem valamelyik könyvét. :D

Nem királylány, csak nő 2014.01.22. 12:54:26

@_Ω_: Én se vettem meg. Inkább csak letöltöttem :P

Nem királylány, csak nő 2014.01.22. 12:55:18

@Bundabandi (Cookie Bunny): Én már elmondtam nekik a véleményem finoman egyszer, aztán részemről is azt csinálnak amit akarnak. Azt nem értem igazából, hogy amikor panaszkodni jönnek, akkor mit várnak tőlem? :)

Nem királylány, csak nő 2014.01.22. 12:56:54

@Sadist: Igaz, sőt én azt látom a barátnőmön, hogy valószínűleg iszonyúan imponál neki, hogy a pasi ennyire oda van érte és ilyen szinten féltékeny. Így biztonságban érzi magát, és inkább lemondd a normális szabad élet lehetőségéről, amiben felnőtt emberként kezelik és megbíznak benne.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.01.22. 13:04:30

@Nem királylány, csak nő: Talán azt, hogy kezdj el te is panaszkodni és kiderüljön számára, hogy végül is ő egy "jó" kapcsolatban van (hozzád képest). :D

Nem királylány, csak nő 2014.01.22. 13:09:15

@Bundabandi (Cookie Bunny): Áááá értem. Elnézést, hogy nem jól reagáltam eddig. :D Bár mondjuk amit a legutóbbi randijaimról meséltem nekik, az simán megnyugtathatja őket, hogy nem is olyan szörnyen rossz kapcsolatban lenni, mert a párkeresők élete sem egyszerű. :D

_Ω_ 2014.01.22. 13:11:52

@Nem királylány, csak nő: Szerintem elég lenne csak meghallgatni és bólogatni. Mindenképp kell a viszonyítás lehetősége? (@Bundabandi (Cookie Bunny): )

Nem királylány, csak nő 2014.01.22. 13:18:48

@_Ω_: Többnyire azt szoktam amúgy. :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.01.22. 13:46:11

@_Ω_: Szerintem ez emberek szeretnek hasonlítgatni. :D Szebb, jobb, ügyesebb, okosabb -> valakihez/valamihez képest.

Lásd: @Nem királylány, csak nő: "Csernus is megmondta, kellenek az elcseszett emberek, hogy lássuk hova vezet, ha szar döntéseket hozunk."

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.01.22. 13:47:55

@Nem királylány, csak nő: Na ugye! :D Az jön le neki (gondolom én), hogy még mindig jobb egy szar... bocsánat nem túl jó kapcsolatban, mint egyedül.

Nem királylány, csak nő 2014.01.22. 13:54:34

@Bundabandi (Cookie Bunny): Pedig egy egészséges ember önmagában is boldog. Így tud boldoggá tenni aztán mást. Mert képes adni. Aki mástól várja a boldogságot... az elvenni akar. A másiktól/ból. És tőle várja, hogy megoldja a kis tyúkszaros életét. Ez itt a bibi.

Hurri Kán 2014.01.22. 14:19:14

@Nem királylány, csak nő:
Ez kicsit Koejjós lett, amúgy tényleg így van :)

Sadist 2014.01.22. 14:20:50

@_Ω_: Lehet, hogy csak neked, kívülről tűnik szarnak, ők kényelmesen elvannak és legfeljebb némi kellemetlenségként élik meg. Ha valakinek kisebb a szabadság igénye, mint amennyire korlátozva van, az valószínű nem fogja hatalmas érvágásként megélni.
Ők lehet, hogy azt tartják szarnak, ahogy te élsz. Lásd pl. The Hurt Locker c. film vége.

Nem királylány, csak nő 2014.01.22. 14:27:25

@Sadist: persze, semmi gond... ha ők így boldogok. Bár véleményem szerint a legtöbb ember inkább csak gyáva bármerre is lépni. Csak sodródik az árral...

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.01.22. 14:36:55

@Nem királylány, csak nő: Na de ha egy ember magában is boldog, akkor miért akar boldoggá tenni mást? Akkor a másiknak is boldognak kellene lennie egyedül is, nem? Jó, ez csak kis eszmefuttatás volt. :D

Szerintem a szeretetet adni és kapni is tudni kell. Van olyan aki nem tudja fogadni, nem tud vele mit kezdeni, következésképpen az adással is gondjai vannak. Én úgy látom az ilyen ember nem találja a helyét, sok mindennel, főként az érzésekkel nem tud mit kezdeni.

Nem királylány, csak nő 2014.01.22. 14:42:04

@Bundabandi (Cookie Bunny): Az a lényeg igen, hogy ha a másik is boldog önmagában, akkor pozitív érzéseket, élményeket tudunk egymásnak adni...és ettől még boldogabb lesz mindenki. Míg ha a másik vagy akár egyik fél sem boldog önmagában, akkor megerősítést vár a másiktól, hogy a másik adjon, vele foglalkozzon, boldoggá tegye őt...tehát nem pozitív érzéseket tol a másikba hanem energia vámpírkodik. Én így gondolom.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.01.22. 14:43:26

@Nem királylány, csak nő: És akkor jönnek a kifelé mutatott látszat dolgok, mutatni, hogy minden tök jó... :S

Nem királylány, csak nő 2014.01.22. 14:46:33

@Bundabandi (Cookie Bunny): Hű van egy házaspár ismerősöm. Látványosan megy fb-n az így szeretek drága kis feleségem, meg úgy, és viszont. A pasi meg már többször rám írt és flörtölgetni próbált, csak leállítottam. És mástól tudom, hogy nem én vagyok az egyetlen, akinél próbálkozott. A gyomrom kifordul az ilyentől. De volt már más családos apa is aki szerelmet vallott nekem, pár nap múlva meg anyák napja alkalmából posztolgatott a feleség üzifalára, hogy milyen nagyon szereti őt... :((

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.01.22. 14:51:58

@Nem királylány, csak nő: Szerintem az ember csak egy bizonyos szintig képes önmagában boldog lenni, mivel társas lény. Az, hogy a másikkal megosztod a dolgokat, átéltek együtt pillanatokat és a szeretetet is kapod visszafelé, az hosszútávon hiányozni fog. Máskülönben miért is keresne az ember maga mellé társat?

Hurri Kán 2014.01.22. 14:54:15

@Nem királylány, csak nő:
Aranyos dolgok ezek. FB-n pont múlt héten írta egy hölgyemény, milyen boldog, 5 éve együtt a zemberével tejban vajban sülve főve stb., és milyennagyonjó. Pillanatra elgondolkoztam, beírjam-e neki, 3 éve nyáron is jó volt? ;)
Aztán lettetem róla :D

Hurri Kán 2014.01.22. 14:55:00

@Bundabandi (Cookie Bunny):
Hámer dugni azt kell, meg ne már én főzzem a reggeli kávét :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.01.22. 14:56:48

@Nem királylány, csak nő: Nekem is volt olyan kollégám, aki a közösségi oldalon asszonnyal, gyerekkel pózolt a fotón, nagy bódogságban...közben meg az egyik kolléganővel kavart, végül el is vált.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.01.22. 14:58:41

@Hurri Kán: Szóval te egy szex- és kávévámpír vagy! :P

Hurri Kán 2014.01.22. 15:01:19

@Bundabandi (Cookie Bunny):
Továbbá vörösbor és energia! Következő kérdés? :D

Nem királylány, csak nő 2014.01.22. 15:26:04

@Bundabandi (Cookie Bunny): Persze, jó dolog a társ és kell is. Nyilván az is közrejátszik abban, hogy én jól vagyok így "egyedül", hogy itt a kisfiam, a családom, és sok-sok barát. Ennek ellenére nyilván szeretnék majd társat, de nem vagyok addig sem depressziós és abszolút feltalálom magam. Nem azért akarok valakivel lenni, mert egyedül nem tudok mit kezdeni magammal. Mert sokan így vannak vele. Igaz, hogy Józsi mellett sem boldog, de hát úgy gondolja, hogy egyedül meg még szarabb.

Nem királylány, csak nő 2014.01.22. 15:26:38

@Hurri Kán: ohhhh, kapcsolatban lévő hölgyikével kavartunk? :D

Hurri Kán 2014.01.22. 15:54:51

@Nem királylány, csak nő: Ő akart kavarni velem, továbbá akkor még nem tudtam, hogy kapcsolatban van. Úgyhogy ártatlan vagyok :D

Joe69 2014.02.05. 18:22:38

19 évesen nem katasztrófa, ha nem vagytok egymás nyakán, posterina. Légy a szeretője, ha jó vele, közben nézz valami komolyabb pasi után. Csak szervezés kérdése.
süti beállítások módosítása