HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2014/01/28/a_ferjes_asszony_elfordult_tolem

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr555785981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr.Rekettyés László 2014.01.28. 09:33:11

@mütyür: Az a baj, hogy az ilyenek is szoktak.

Namely 2014.01.28. 09:39:10

"A férjes asszony elfordult tőlem"
Ha hátat fordít mit csinálsz?
Seggberakod!
;)

Nem királylány, csak nő 2014.01.28. 09:43:25

Na ott baj van az aggyal, ha 40 és 32 évesen a 22 évessel lógunk. Bmeg az már a nőnek a gyereke lehetne. Ráadásul bírom ezt az együtt lógunk, de nem is komázzuk annyira. Már pedig madarat tolláról....
Amúgy meg ugyanaz jutott eszembe, mint Mütyürnek, hogy fenntartásokkal kezelem, hogy hány pasival feküdt le a kiscsaj. Nekem is volt már olyan nyaram, hogy a barátnőimmel minden hétvégén bulizni jártunk, jól éreztük magunkat, a pasik meg tapadtak a discoban. Aztán visszahallottam később, hogy mi biztos mekkora kurvák vagyunk. Na pont egyikőnknek sem volt pasija akkor, és még hónapokkal utána sem. De még egy darab randink sem. Az, hogy a pasik odajöttek, mi meg ne adj Isten normálisak vagy kedvesek voltunk velük, vagy együtt buliztuk, az semmit nem jelent. Főleg ha ismerős pasi volt, mert idegenekkel azért nem nagyon szoktunk így bulizni.
Amúgy meg poszterke, ha ilyet mondasz egy csajnak hogy nem kéne minden f...ba beleülni, ezen nem csak akkor sértődhet meg, ha betalál. Ilyen bunkó megnyilvánuláson bárki megsértődne.

Namely 2014.01.28. 09:58:25

A poszt elolvasása után.....
"tapasztalt 40es"
szóval 45-46 (facepalm)

Oidi-puszi.... fúújjjjj b+, mint az egyik haverom:
"ohhhhdanézzzz, micsoda jó, IGAZI NŐ.... úúúhhhhhh"

Gyökér vagy posztoló..... ajánlanám, hogy dugd meg a fiatalabbat, de neked az nem jó, mivel ha nem ráncos a segge, neked fel sem áll.....

:|

Dr.Rekettyés László 2014.01.28. 10:01:28

@Namely: Valószínűleg megdugná, ha az hagyná.

Namely 2014.01.28. 10:08:11

@Nem királylány, csak nő:
"Na ott baj van az aggyal, ha 40 és 32 évesen a 22 évessel lógunk."
hát erre az tudnám mondani, hogy én 36 a bnőm 24 és a kortársaimmal szinte nincs is kapcsolatom, hát még idősebbekkel.

Namely 2014.01.28. 10:11:00

@Dr.Rekettyés László:
nem biztos. Nekem van egy haverom, aki totál Oidipusz-komplexusos, aki már 20-21 évesen 43+-os nőkkel nyomult, és nem is veszi észre a fiatalabbakat... :D

Nem királylány, csak nő 2014.01.28. 10:13:26

@Namely: én nem is annyira a 32es pasira és a 22es csajra írtam.. de a nő már 40 feletti... nekem fura ez így...

Dr.Rekettyés László 2014.01.28. 10:22:30

@Namely: Engem mondjuk az is érdekelne, hogy egy 43+-os néni mi érdekeset talál egy 20 éves gyerekben.
Azon kívül, hogy keményen megfarkalja.
Persze lehet, hogy ez bőven elég, és akkor megválaszoltam a saját kérdésemet.

Niobe 2014.01.28. 10:24:07

@Nem királylány, csak nő: nem feltétlenül, a fura inkább a piszkálódós viszony, amit a poszter ír - ha ugyan ebben hihetünk neki.

Nem királylány, csak nő 2014.01.28. 10:25:46

@Niobe: a fene tudja... nehezen tudom elképzelni hogy 40 felett 20 évesekkel lógjak.. aztán ki tudja, majd nyilatkozom 10 év múlva :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.01.28. 10:36:23

@Nem királylány, csak nő: lehet, hogy azért lóg a huszonéves csajjal, mert akkor őt sem nézik 40+-nak. Azt írja a poszter, hogy tüzes, nincs gyereke... simán el tudom képzelni, hogy bulizni járnak. Ha ránézésre nem látszik rajta a 40+, könnyen elvegyül a társaságban egy 22-23 éves csaj barátnőjeként.

Niobe 2014.01.28. 10:38:01

@Nem királylány, csak nő: oké :)
Tudod, kinek a pap, kinek a paplan :P
Amúgy fura, hogy sok 30+, 40+ emberről simán feltételezhető, hogy agyilag éretlen - közben a 20+ emberkékről nem akarjátok feltételezni, hogy érettek. Mindegy, mindenkinek a maga dolga.

mütyür 2014.01.28. 10:39:56

@Dr.Rekettyés László: a poszter 32 éves, nem huszon :)

Dr.Rekettyés László 2014.01.28. 10:49:46

@mütyür: Ezt nem vitatom, viszont most nem róla volt szó. :-)

mütyür 2014.01.28. 11:00:49

@Dr.Rekettyés László: hjaaa a feketemacskás ismerőséről :) egyértelműen a keményfarkalás miatt kell a huszonéves... na meg hogy egy ilyen kis fiatalka fütyesz nem fog elkezdeni nyavalyogni, hogy költözzenek össze és csináljanak gyerekeket hogy szép nagy családjuk legyen :))

Dr.Rekettyés László 2014.01.28. 11:18:31

@mütyür: Aztán amikor a kiccsávó mégis gyereket akar, és könnyen kikövetkezteti, hogy az ötven körüli néni ezt nem fogja megadni neki, vagy csak simán arra ébred rá, hogy a huszonéves suna sokkal hamvasabb, akkor meg világvége van.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.01.28. 11:31:55

@Dr.Rekettyés László: Van egy kolléganőm, aki 50 körüli és egy 30 éves sráccal volt együtt évekig. Nekem elmondta, hogy nagy a korkülönbség közöttük és nem szeretné ha a többiek tudnák (de utólag kiderült, voltaképpen majdnem mindenki tudott róla, szóval nem is értettem). Már elég rég együtt voltak, szóval a srác még huszonéves volt, mikor találkoztak. Elgondolkoztam, hogy a srácnak vajon meddig lesz elég az, hogy jól megvannak, de család/gyerek az nem lesz. Aztán tavaly dobbantott a fiú, FB-on láttam, hogy most egy korabeli lányt választott.

Dr.Rekettyés László 2014.01.28. 11:41:58

@Bundabandi (Cookie Bunny): Ez akkor van rendben, ha a néni vont egyet a vállán, és nem zuhant össze, esetleg megint keres egy időre valami huszonévest.
Ha reálisan nézte a dolgot, azért sejthette, hogy ez bizony erősen benne van a pakliban. Azért, mert 20 évesen még buzgón bólogat valaki, hogy nem akar gyereket, még nem biztos, hogy 10 év múlva is ezt mondja majd.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.01.28. 12:05:41

@Dr.Rekettyés László: Eléggé összezuhant, mert még építkeztek is (egy bazi nagy házat). Szóval ő nem gondolta, hogy a srác nem marad vele (a nőnek van egy felnőtt gyereke). Most egyébként ő is egy korabeli elvált férfival van együtt.

Nekem fura, hogy ő ezt nem gondolta, nem érezte, hogy egyszer majd ez kevés lesz a fiatal fiúnak.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.01.28. 12:11:48

@mütyür: A japánok idióták... már nem is csodálkozom. Pár éve volt, hogy kifejlesztettek egy olyan farkat (és itt nem a hímtagra kell gondolni), amit a nadrág hátuljára lehet csatolni és ha valaki tetszik - a szívverésed megugrik -, akkor csóválja magát a farok. És írták, hogy milyen jó, mert így könnyebb ismerkedni... :S

Hihi, meg is találtam! XD

index.hu/tech/2013/01/03/erzelemjelzo_farok_a_japanbol/

Dr.Rekettyés László 2014.01.28. 12:14:45

@Bundabandi (Cookie Bunny): Remélem a bazi nagy házat hitelből húzták fel.

mütyür 2014.01.28. 12:22:44

@Bundabandi (Cookie Bunny): most miért, sztem ezt a melltartót irtó mókás lenne kipróbálni :D a farokcsóválós is vicces :P

Dr.Rekettyés László 2014.01.28. 12:24:41

@Bundabandi (Cookie Bunny): Valószínűleg az is a rossz tulajdonságaim közé tartozik, hogy a felelőtlen emberekkel szemben néha kibaszott kárörvendő tudok lenni.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.01.28. 12:26:02

@mütyür: Én nem feltétlenül szeretném, ha látszana rajtam, hogy tetszik az illető. :D

Mi lesz a következő? Erényöv, ami csak a férj nyálára reagál? Vagy mi? :D

Nem királylány, csak nő 2014.01.28. 12:27:38

@Niobe: mert a mai világban az érett húszéves elég ritka... nem mondom, hogy nincs, de csak elvétve. Ezzel ellentétben baromi sok a 40 feletti agyatlan, éretlen ember :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.01.28. 12:29:36

@Dr.Rekettyés László: Én kicsit sajnálom, mert egy nagyon kedves nő. Korához képest jól is néz ki. Mondjuk azért gondolkozhatott volna...

mütyür 2014.01.28. 12:31:07

@Bundabandi (Cookie Bunny): hááát én a melltartót is csak egy adottal próbálnám ki, mert biztos két perc után szakadnánk a röhögéstől :)

a nyálranyíló erényöv is vicces lenne :D

Dr.Rekettyés László 2014.01.28. 12:32:24

@Bundabandi (Cookie Bunny): És akkor most mi van a szép nagy házikóval? Ül benne egyedül és fizeti a részleteket még úgy harminc évig?

Nem királylány, csak nő 2014.01.28. 12:32:45

@Bundabandi (Cookie Bunny): Nekem ez amúgy olyan fura. Nekem is vannak 40 feletti ismerőseim, akiknél fb-n csak azt látom posztolva, hogy minden hétvégén a discoban lógnak a barátnőkkel és hú de csodásan vannak, meg milyen boldogok. Értem én, hogy felnőtt már a gyerek és biztos uncsi otthon, vagy a fene tudja... Igazából nincs is azzal bajom, ha időnként elmegy. De hogy minden hétvégén... olyan érzésem van tőlük, hogy elkapta őket a kapuzárási pánik és úgy akarnak viselkedni, mintha 20 évesek lennének. Én valahogy 40 felett nem szeretnék itt tartani, mert azt hiszem akkor valamit nagyon elkúrtam. Én most 32 évesen se igénylem már, hogy minden hétvégém a buliról szóljon.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.01.28. 12:42:41

@Hurri Kán: Hogy mindenki hülye? :D

@Dr.Rekettyés László: Ül benne ő, a fia, a fia barátnője, meg egy albérlő is. Így tudják fizetni. El akarta adni, de nem sikerült.

@mütyür: Én is szakadnék az biztos! A farokcsóválós is max. csak ismerőssel lenne jó, poénból.

@Nem királylány, csak nő: Én kb. 25 évesen voltam legutóbb dizsis buliban, azóta nem hiányzik. Mondjuk én már 14 évesen is jártam a tinidiszkókba. :D

Azt bírom, mikor 25-nek néznek és kiakadnak, hogy miért nem bulizok. A fősulin, meg az Oszkáros fuvaroknál volt ilyen főleg. :)

Hurri Kán 2014.01.28. 12:43:36

@Nem királylány, csak nő:
Eddig én is eljutottam :D

@Bundabandi (Cookie Bunny):
Kivéve engem, mer' én helikopter vagyok :D

Dr.Rekettyés László 2014.01.28. 12:44:23

@Bundabandi (Cookie Bunny): A fia meg annak a barátnője már gyárilag is benne ült?
Már csak azért kérdezem, mert az is lehet, hogy a volt faszinak az sem volt túl szimpatikus, hogy együtt éljen a vele kb. egykorú nevelt fiával meg annak asszonykájával.

Nem királylány, csak nő 2014.01.28. 12:47:47

@Bundabandi (Cookie Bunny): Én időnként most is elmegyek... de hetek, hónapok telnek el közte. Se időm, se kedvem nem lenne gyakrabban. A tavalyi évem pl. úgy nézett ki, hogy év elején voltam 1-2x, aztán hatalmas szünet és valamikor ősszel mentem el megint. Akkor is talán 2 alkalommal.

Niobe 2014.01.28. 12:56:13

@Nem királylány, csak nő: ez van, isten szereti a hülyéket, és jó sokat teremtett belőlük.
Ettől függetlenül ha valaminek nem ismerjük a hátterét, akkor úgysem lehet megítélni. Általánosítani meg elég kár, azzal az ember csak magát minősíti. Szerintem. (Most nem azt mondom, hogy Te általánosítottál, csak volt itt valami ilyen is.)

Nem királylány, csak nő 2014.01.28. 12:58:34

@Niobe: nem , én nem akartam általánosítani. Vannak normális fiatalok és idősebben is. Én csak az arányokat említettem :)
Amúgy én is irtó komoly voltam már tizenévesen is. Sokkal komolyabb, mint a korosztályom. és később is. Aztán azt veszem észre, hogy ahogy idősödöm, hozzáhülyülök a többiekhez :DDDDD

Niobe 2014.01.28. 13:04:22

@Nem királylány, csak nő: valamikor muszáj :D
Hű, pénteken volt egy vicces kaland, elmentünk magyar ismerősökhöz, azok meg az este folyamán készülődtek buliba... Mondjuk, na egye fene, megnézzük a helyi éjszakai életet... Két klubból kettőbe nem engedtek be, az elsőnél azt mondták, hogy a cimbi srác meg én (!!!) túl sokat ittunk már. A haveron tényleg látszott, hogy nem szomjas, de én spec tök józan voltam. A másik helyen csak a srácba kötöttek bele, annak ellenére egyébként, hogy mindkét hely előtt állt kb ötven emberke, és a 80% bukta volna az alkohol-, illetve drogtesztet. De a security tudja, hülyékkel nem állok le vitatkozni, mert még lesüllyedek a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. Ez volt az eset, amikor majdnem bementünk egy klubba :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.01.28. 13:07:17

@Dr.Rekettyés László: A fia ott volt, aztán elment albérletbe egy időre, majd visszajött. A szétköltözés után jött a barátnő, meg az albérlő. Leginkább ketten voltak a sráccal.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.01.28. 13:08:43

@Nem királylány, csak nő: Nálam is valami ilyesmi van. 25 óta, csak fiatalodom. :D

Niobe 2014.01.28. 13:09:06

Egyébként a main problem az öltözet volt az én esetemben, csak azt nem mondhatják, mert az discrimination. Volt pofám farmerben menni bulizni. Sírnátok, mert itt a női buliszerkó egységesen a ribancrongy. Minél kihívóbb, annál jobb. Nekik. Ha rajtam múlik, sosem megyünk klubba :)

mütyür 2014.01.28. 13:11:19

@Niobe: a ribancruha viselése a dresscode? hihihihi :))))

Niobe 2014.01.28. 13:14:12

@mütyür: nekem ne mondd, alapvetően ritkább a szilfid avagy átlagos alkat, 14-es méret felett meg a cicanaci meg a zsírkidobós top valahogy nem az én szememnek való. Már elnézést. Látni normálisan öltöző lányokat, de itt meg az a ritka :)

mütyür 2014.01.28. 13:17:42

@Niobe: gondolom aki meg normálisan öltözködik, az kelet-közép eus ;)))))
azért mhelyre mindenki képes normálisan felöltözni, ugye? :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.01.28. 13:27:42

@Niobe: Húúú a cicanaci... brrr! Nagyon kevés embernek áll jól. És nagyon kevés ember képes nem nadrágként viselni. Legalábbis idehaza. :)

Szöszi 28 2014.01.28. 13:31:04

@Bundabandi (Cookie Bunny): Pedig nem tudom mi olyan iszonyúan bonyolult azon, hogy cica nacit lazább, hosszú pulcsikkal, pólókkal, ingekkel viselünk. Be kéne venni a tantervbe, hogy a mai gyerekekbe már tudatosuljon :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.01.28. 13:32:26

@Szöszi 26: Ezek szerint nem csak az én szememet szúrja! :D

Niobe 2014.01.28. 13:33:00

@mütyür: nein. Ugyanaz. Sőt, közép- és felsővezetőnél sem ritka mondjuk az arcon-nyakon levő tetkó, piercing - mert ez itt egy ilyen szabad ország :)
@Bundabandi (Cookie Bunny): egy hosszabb inggel szerintem piszok jó akár egy kerekebb formán is - sőt, én csak a miniatűr toppal való kombinálás ellen emelek hangot. Mert az tényleg broáf.

Dr.Rekettyés László 2014.01.28. 13:45:10

@Niobe: Hát itt pedig még ritkább.
Mostanában is, amikor erősen repkednek itt is a mínuszok, olyan iszonyatos önkritika nélküli lényeket látok dideregni (mert ugye a gigavalag is csak RÖVID kabátban érvényesülhet), hogy én ilyenkor csak azt nem értem, miért nem öltözik fel inkább normálisan, hogy ne fázzon?
És akkor elmondom megint, hogy nem a kövér nőkkel van bajom, hanem azzal, hogy vannak dolgok és "adottságok", amelyek egyszerűen nem esztétikusak.
És aki ezt szóvá teszi, az még nem biztos, hogy irigy, meg az se biztos, hogy csak álmodozik az ilyen nőről, mert neki sose lesz olyan.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.01.28. 13:45:12

@Niobe: Ezt mondom én is. Az zavar, ha nadrágként hordják, márpedig 80% (szerintem) annak hordja. Sokszor még vékony is és kb. úgy néz ki, mintha semmi nem lenne rajta. Ha olyan felsővel veszi fel az ember lánya, ami leér majdnem a feneke alá, akkor már szerintem okés.

mütyür 2014.01.28. 13:53:04

@Bundabandi (Cookie Bunny): ez a cicanadrág vagymi sztem kb. a nők 10%-án áll jól és szexin, ahhoz ugyanis egész egyszerűen tökéletes láb és fenék kell. soványon, dagadton ugyanolyan száni, mégis mintha kötelező lenne hordani.

Sadist 2014.01.28. 13:55:32

@Niobe: Azt nem mondhatják, hogy nem ütitek meg az esztétikai szintet. Nem volna PC.
Ha nem ribancok közt akarsz szórakozni, akkor járj tangó estekre vagy salsa bulikba.

Niobe 2014.01.28. 13:58:09

@Sadist: csak egy kósza ötlet volt ez a klubozás, a salsa est jobban is vonz :) A hangsúly úgyis inkább a táncitáncin van, mint a berúgáson. Esetleg egészséges arányban kombinálva, átlag szökőévente.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.01.28. 13:59:09

@Dr.Rekettyés László: Sokan nem tudják felmérni, hogy mit vehetnek fel és mit nem. Azt gondolják, ha xy felveszi, akkor ő is. Meg a divat... már vagy 10 éve nem öltözöm az aktuális divat szerint, mert nem tetszik. Egy normális cipőért, nadrágért rengeteget kell mászkálni.

@mütyür: Miért? Szerintem tök igaza van.

Niobe 2014.01.28. 14:03:04

@Bundabandi (Cookie Bunny): pfff, múltkor belefutottam valami divatposztba, hogyaszondja mekkora cink síkabát meg túra bakancs a metrón, ilyesmi - volt pár idegrángásom, viszkettek az ujjaim, de szerencsére más előbb leoltotta. Már nem tudom, hol láttam, de elég fájdalmasan elküldtem volna a halál redvás f...ára a kedves cikkírót, komolyan felidegesített a pökhendi kis nyomorék.

Dr.Rekettyés László 2014.01.28. 14:04:07

@Bundabandi (Cookie Bunny): Az a nagyobb baj, ha nem csak gondolják, hanem egyenesen el is hiszik, hogy ez rajtuk kifogástalanul áll, és aki mást mond, az ugye irigy, buzi stb...
Van, ami egyszerűen nevetséges és szánalmas. Mindenki felöltözhetne a testalkatához (és az évszaknak) megfelelően, csak nem lehet ez annyira nehéz.
Persze ehhez elsősorban önkritika kellene, na ez hiányzik sokakból.

mütyür 2014.01.28. 14:06:06

@Niobe: múltkor itt linkeltek egy hasonlót, hogy a férfinak mit kellene hordania és mi a gáz :) Bundással röhögtünk is rajta :)

ha cink a síkabát, kedves cikkíró is utazzon napi 3 órákat télen a városban, majd megtudja :P bár felőlem ő nyugodtan végigvacoghatja a napját, csak hogy menő legyen és divatos :P

mütyür 2014.01.28. 14:07:10

@Dr.Rekettyés László: sokan nem értik, hogy csak a ruhát tudják megvenni a boltban, a hozzá való/illő teste nem :P

Dr.Rekettyés László 2014.01.28. 14:07:36

@mütyür: Egyszer azt is szeretném ám felfogni, hogy miért kell felfázást, vesebajt meg meddőséget kockáztatni azért, hogy hárommal több szakmunkáslegény fütyürésszen utána, miközben eltipeg A-ból B-be?

Niobe 2014.01.28. 14:10:15

@mütyür: azt is néztem, az inkább szánalmas volt, főleg, ahogy a cikkíró csaj magyarázta a bizonyítványt a kommenteknél.
Ennél a másiknál a "technikai ruházat viselése utcán" volt a fő téma. egy jégcsapot kívántam a seggébe, ha ugyan még nincs neki...

mütyür 2014.01.28. 14:10:43

@Dr.Rekettyés László: hogy utána finnyáskodhasson, hogy jajjjj ezek a csúnya pasik folyton csak azt akarják :P

Dr.Rekettyés László 2014.01.28. 14:14:20

@mütyür: Ja, a kiváló belső értékeikkel, az általános műveltségükkel, a tájékozottságukkal és a nagyfokú intelligenciájukkal pedig senki sem foglalkozik.

Dr.Rekettyés László 2014.01.28. 14:22:06

@mütyür: Az a szerencséjük, hogy ezek enyhén szólva sem mindenkinél képezik szempont tárgyát, az úúúdejóseggedvangeccccc általában bőven elegendő.

Nem királylány, csak nő 2014.01.28. 14:23:23

@Niobe: Nem lehet bemenni farmerben? :O :S Az is lehet kihívó és ribancos amúgy :D

Niobe 2014.01.28. 14:24:20

@mütyür: nem. Csak igazságtalan. :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.01.28. 14:37:54

@Niobe: Vannak azért extrém esetek. :) Tegnap láttam egy csajt hazafelé. Lentről felfelé: bakancs (az egyiken egy lánc is volt), norvég mintás leggings szarvasokkal, világosbarna kord rövidgatya, kötött kardigán, rajta egy vékony fekete blézer, lógós fekete sapi (tudod, ami éppen csak rajta van a fején és azt várod, mikor esik le hátrafelé). Nem tudtam nem bámulni :D

Szintet lépett (ex) Naiva. 2014.01.28. 14:43:20

Sziasztok!

A korkülönbséghez: eddig többféle korcsoportból volt barátom, volt velem egyidős, nálam pár idősebb, sokkal idősebb, és fiatalabb is. Aki a legfelelősségteljesebben gondolkodott, aki a legfelnőttebb módon viselkedett, az a nálam fiatalabb volt.
Olyan sokat lovagoltok itt a korkülönbségen, szerintem teljesen felesleges.

Ki mikor és kivel jár bulizni... miért kell bárki felett is pálcát törni. Tudod te azt, hogy tizenévesen, huszonévesen volt-e lehetősége eljárkálni bárhova is?

mütyür 2014.01.28. 14:44:48

@Szintet lépett (ex) Naiva.: őőő, és ha én tizenévesen nem jártam diszkóba, akkor járjak majd 40 évesen, mert úgy érzem, lemaradtam vmiről? :) ez a "még nem éltem ki magam" inkább a férfiak dumája szokott lenni :))

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.01.28. 14:46:16

@Niobe: Van aki nem tud kilépni a munkahelyi dresscodeból, meg a metroszexi stílusból. Itt is úgy néznek rám néha a miniruhás tűsarkús kollégák, mintha az lenne az előírás, hogy úgy kell kinézni.

Dr.Rekettyés László 2014.01.28. 14:47:06

@Bundabandi (Cookie Bunny): Az ilyeneket, akikről sír, hogy szerepelni akarnak, tüntetőleg NEM szabad nézni, pláne ha ellenkező nemű vagy.
Legfeljebb nagyon unottan, ásítozva.
Oszt utána röhögni a reakciójukon.
Remek szórakozás, ha BKV-val utazol és nincsen nálad olvasnivaló.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2014.01.28. 14:47:29

@mütyür: Téged miért zavar, ha valaki 40 felett jár diszkóba, ha ő ott jól érzi magát, téged meg nem zavar, hisz úgyse jársz?
Egyébként mindenki élje úgy az életét, ahogy neki jó, ne akarjuk már senkinek megmondani, hogy adott életkorban mit csináljon.

mütyür 2014.01.28. 14:52:11

@Szintet lépett (ex) Naiva.: ne támadj, én a korkülönbséget csak poszter és a nőjével kapcsolatban emlegettem.
engem nem zavar, ha diszkózik 40 évesen, de ne arra hivatkozzunk, hogy azért jár, mert "ez kimaradt az életéből". egy 40 évesnek _átlagban_ már akkor sincs igénye ilyen helyekre járni tizen-huszonévesek közé, ha anno nem engedték a szülei.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2014.01.28. 14:57:00

@mütyür: Nem támadok, csak néha már nagyon unom, amikor meg akarják magyarázni, hogyha valaki ennyi idős, akkor így kell viselkednie. Miért?
Egyébként a buli szerintem nem feltétlenül diszkót jelent. Én az elmúlt egy évben többet voltam bulizni, mint előtte 20 év alatt. A férjemmel nem lehetett elmenni igazán sehova. Ennyi. Nem járok minden hétvégén, de ha mennék... a gyerekeimen kívül ez kit zavarhatna még?

pretty kitty 2014.01.28. 15:01:33

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Azel nem cabad buliba menni mel ott oan zene col ami ja Szatantol valo jesz elkolctelenszegle buzdit!!!!!!.....legalabbisz eddik iszmeloszomnek esz madalasztak hittanon XDDDDDDDD :))))))))))))))))

Szintet lépett (ex) Naiva. 2014.01.28. 15:05:03

@Q of ‹3: Köszi a felvilágosítást. De akkor a Sátán csak bizonyos kor fölött veszélyes???? :DDD

pretty kitty 2014.01.28. 15:07:19

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Nem tudom, nekem halisztennek nem kell hittanla jalni :))))))))))

Szöszi 28 2014.01.28. 15:12:20

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Ebben a témában tök vegyesek a vélemények, engem például nem döbbent meg, ha idősebb emberek is eljárkálnak szórakozni, a dizsi (ha már így emlegettük :D ) ahova mi jártunk minden hétvégén, olyan hely volt, ahol a 18 évestől a kb. 60 évesig bezárólag mindenféle korú társaságok előfordultak és teljesen jól elvoltunk egymás mellett :)

Niobe 2014.01.28. 15:36:07

@Bundabandi (Cookie Bunny): nálunk az irodában szerencsére visszafogott az öltözködés, mondjuk ezek a lányok normálisak is. Nem is angolok, az igaz :D

plantingC4 2014.01.28. 16:15:31

Zűrös kis poszt, amiket felvetettetek, sokkal érdekesebbek.
Az öltözködésről annyit, hogy a hetvenes években, mikor anyám fiatal volt, ő is mesélte, hogy rendes szoknyában indultak el otthonról és aztán a diszkó előtt már mindenki miniben pompázott, akár -10 fokban is,:D csak a szülők ne tudják.:D Sztem az öregedés egyik legmegbízhatóbb jele, ha kiakadsz a fiatalabbak öltözködésén, nem érted, nem érzed, miért menő az a valami...:D
Mondom ezt úgy, nem veszek épp aktuálisan divatos faszságokat, hogy leginkább technikai ruházatban(tök ciki ugye!) rovom a köröket, most már meg sem bámulnak sehol, hivatalba is bemegyek, max. azt gondolják, hogy biciklis futár vagyok, de az meg legyen az ő bajuk, hadd gondoljanak, amit akarnak.:D

A buli, nálam sem minden esetben jelent diszkót, mint @Szintet lépett (ex) Naiva.: is írta.
Mostanában, hogy sok havernál jöttek kiskölkök, kevesebb a buli...:D
Nyaranta azért könnyebb belekeveredni, fesztiválok, koncertek, házi összejövetelek, stb.
Olyan veretős, "reggelig a klubban csapatni" meg szökőévenként, talán..:D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.01.28. 16:31:28

@Szintet lépett (ex) Naiva.: "Tudod te azt, hogy tizenévesen, huszonévesen volt-e lehetősége eljárkálni bárhova is? "

Szerintem itt nem ez a lényeg, engem ugyan nem zavar, ha megy bulizni akárhány éves is. Ami zavar, ha visszavedlik 20 évessé, úgy viselkedik, mint egy kis ribi. Felszed fiatal pasikákat, ízléstelenül öltözik stb. Ha csak simán jó érzi magát, az szerintem senkit nem bánt.

Ja és a korkülönbség nem számít, ha a felek elégedettek és nem akarnak mást, azon kívül, ami van abban a kapcsolatban. Pl.: családot, gyereket, házasságot meg ilyenek, amit a másik meg mondjuk nem szeretne.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2014.01.28. 18:06:09

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Ami zavar, ha visszavedlik 20 évessé, úgy viselkedik, mint egy kis ribi. Felszed fiatal pasikákat, ízléstelenül öltözik stb."
Csak egy kérdés, bár nem biztos, hogy most már választ is kapok rá, csak sajna most értem vissza. Szóval a kérdés: Miért zavar ez téged?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.01.28. 20:49:19

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Mert totál leégeti magát az ilyen nő és már én érzem rosszul magam helyette. Csak ezért. Zavarni zavar, de mivel az ő dolga, nem szólok bele, talán kicsit sajnálom.

Személyesen érintett a dolog? Csak mert eléggé ráugrottál a témára. :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2014.01.28. 21:07:53

@Bundabandi (Cookie Bunny): Az a helyzet, hogy én már nem akarom senkinek megmondani, hogy mivel égeti magát és mivel nem, mert szerintem ez mindenkinek a maga dolga.
Érint-e a dolog? Nem hinném, hogy égő lenne, ahogy öltözködöm. Csak én is elmúltam 40, és nem hinném, hogy a 40+-os nőket, férfiakat temetni kéne. Az, hogy ki hány éves, az egy állapot, és bizony elmúlik. Zavarni tud, amikor idősebb emberekről úgy nyilatkoznak, itt 50 felettiekről beszélek, hogy csak nyugodjon le, neki már minek a szex. Elég sok olyan emberrel találkoztam, akin igencsak meglepődne sok 20-on és 30 éves.
Csak ennyire érint. :)

Joe69 2014.02.05. 18:57:47

Engem csak az érdekel, hogy a férj ezek után nem tudna semmit ? És mi van, ha ő kúrogatja a huszonéveskét ?
süti beállítások módosítása