HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2014/01/30/mindenert_en_vagyok_a_hibas

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr265789493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mütyür 2014.01.30. 08:05:50

írj neki egy levelet, amiben leírod, hogy szeretnél egy tisztázó beszélgetést vele és ha ő is jó ötletnek tartja, keressen meg. a levél után ne írj neki többet, hagyd, hogy rendezze magában a dolgokat.

akut schizo effektív pszichózis 2014.01.30. 08:13:30

a motoros hippi újra lecsapott. ne vedd a szívedre!

Papírsárkány 2014.01.30. 08:17:07

@akut schizo effektív pszichózis: ennek az egy mondatnak ötször több értelme volt, mint az egész posztnak és ezzel azt hiszem mindent elmondtam :)

Niobe 2014.01.30. 08:23:25

Jóreggeltet! :)

Poszter, az ember ilyen, a hibákból többnyire utólag tanul, és akkor sem mindenki. Az ilyen pofáraesések adnak erőt (már akinek) a gondolkozásra és változtatásra. Szerintem tudod, mit kell tenned.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2014.01.30. 08:37:16

Végre egy normális poszt.

Ha úgy érzed, hogy nagyon szabad nélküled, akkor azon tessék elgondolkodni. Miért érzi most magát annyira szabadnak. Mit tettél előtte, amitől nem volt az?

mütyür 2014.01.30. 08:53:06

@Szintet lépett (ex) Naiva.: nem kell takarítania, mosnia és meleg vacsival várnia a pasit :)

Papírsárkány 2014.01.30. 09:00:20

@mütyür: vicces, hogy csak ebből ("Ő mindent megtett, próbált a kedvembe járni, amikor hazajöttem, én meg megszoktam, hogy van, és biztos mindig lesz.") sejthető, hogy poszter a hímnemű :)
de ebből is csak sejthető

mütyür 2014.01.30. 09:03:20

@Lord Papírsárkány: azért elég egyértelmű nekem, hogy poszter pasi :P

tényleg így írta? "kedvemBE járni"? mondjuk már a "személyiségileg" is fájt :)

Bölcs Jaroszláv 2014.01.30. 09:05:16

Szasztok! Böfögjetek mi a hányás? Sajnálom, de ma se nem lesz időm rágódni a poszter lelki nyavalyáin és okos (sőt bölcs) tanácsokat adni, mert vár a munka. De szerintem a legegyszerűbb az lenne, ha Szöszi kiirtaná a posztert, mielőtt egy másik normális csaj életét is megkeserítené.

Bölcs Jaroszláv 2014.01.30. 09:05:56

@Lord Papírsárkány: Jól van na, nem lehet mindenki gramarnazi mint Nard!
:DD

Papírsárkány 2014.01.30. 09:17:25

@mütyür: copypaste volt, szóval tényleg :)

@Bölcs Jaroszláv: nem a nyelvtanból, csak úgy látszik teljesen alap, hogy kizárólag a nő lehet az, aki kedvébe' próbál járni a férfinak, amikor amaz hazaér, fordítva ez elképzelhetetlen :)

mütyür 2014.01.30. 09:18:49

@Lord Papírsárkány: na hát ilyen előítéletesek vagyunk :)

Hurri Kán 2014.01.30. 09:19:43

Ez a hajó elment. S most már másik kikötőben fog kikötni.

Bölcs Jaroszláv 2014.01.30. 09:23:17

@Hurri Kán: Ha pedig a tengeri hasonlat középpontjába a posztert állítjuk, akkor Senecát idézve: "Semmelyik szél nem jó annak a hajónak, amelyik nem tudja melyik kikötőbe tart!"
:DD

Hurri Kán 2014.01.30. 09:31:20

@Bölcs Jaroszláv:
Attól tartok, poszter se Oraveczkoejjót, se Senecát, de még dakota közmondásokat se olvas, így nem tudunk neki segíteni :D

Bölcs Jaroszláv 2014.01.30. 09:33:32

@Hurri Kán: Hát nekem ezért Szöszi jutott eszembe legelőször. Na jó, Senecát én sem sűrűn olvasok. Ja, meg Oraveczmiazakármit sem. Csak véletlen eszembe jutott (hijába na, le se nem tagadhatnám, hogy ömlik belőlem a kultúra, mint tehénből a gané!)
:DD

Szöszi 28 2014.01.30. 09:44:59

@Bölcs Jaroszláv: Milyen hízelgő, hogy én jutok eszedbe legelőször :D :D

Bölcs Jaroszláv 2014.01.30. 09:51:17

@Szöszi 26: Hát most szólj hozzá! Az igazság az, hogy hiányoztál, mint....mint nem is tudom mit mondjak: mint léggömbárusnak a nyílzápor, vagy valami ilyesmi. Szóval valami nagyon húzós hasonlat kéne, de most pont semmi sem jut eszembe.
:DD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.01.30. 10:22:16

"Köszönöm, ha kirakjátok, bár ez nem a szokásos történet."

Pedig az! Kb. mint az én volt kapcsolatom. Akár az exem is írhatta volna ezt.

Ha magamból indulok ki, azt mondom: ha elküldött, akkor döntött és vége. Nincs visszaút! Majd a következő kapcsolatodban jobban figyelsz ezekre (remélhetőleg). Én ezt mondtam neki, mikor utoljára beszéltünk. Aztán, hogy mennyit fogad meg belőle... :S

Dominó 2014.01.30. 10:32:33

Édes fiam, egy belekényelmesedett akarnok lehettél a poszt alapján. "Ha elmondom neki, mit érzek és megbánást tanúsítok, rögtön átlát rajtam és leállít." Te valami nagy gebaszt nem írtál le magaddal kapcsolatban, csak jelzés értékűen...
A csaj megelégelte a bútor szerepet és le is lépett. Tartsd tiszteletben a kérését és azt az 5 évet, és ne próbálkozz nála újra! Ez a hajó elment.

Αphelion 2014.01.30. 10:35:23

@mütyür: Mert hogy lenne helyes? KedvembeN jarni? Honnan kene tudnia ilyeneket egy atlagembernek? Nem lehet mindenki helyesirasszakerto akademikus...

mütyür 2014.01.30. 10:36:02

@Dominó: ebben van vmi... ha a csaj megelégelte simán az egészet és lelépett, miért lenne "dühös"? persze lehet, de azért kicsit fura.

mütyür 2014.01.30. 10:37:10

@Perihelion 2014: szállj már le a picsába rólam!

Namely 2014.01.30. 10:45:15

Kedves posztoló,
Mondd, mi kell ahhoz, hogy felfogd: ami nem megy, azt nem kell erőltetni! Tényleg olyan nehéz ez?
Kiszállsz, nem erőlteted tovább.... így csak a soha vissza nem jövő IDŐDET pazarlod el egy olyan dologra, ami soha nem fog megjavulni.
Többet nem hívod, a hibáidból tanulsz, majd UTÁNA jöhet az új kapcsolat.
Hajrá.....
:)

Dominó 2014.01.30. 10:56:40

@mütyür: nekem az egész poszt fura. Teljesen az jön át, hogy a pasi ártatlan szemekkel pislogva "belátja" a hibáit, ugyanakkor a csaj reakcióját nem akarja elfogadni, pedig érzi, hogy az jogos. Meg: "szabadnak érzi magát nélkülem", ami megrémíti a posztolót. Ez a pasas nagy manipulátor lehet szóban, és a csaj végre kitört a bűvkörből.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2014.01.30. 11:16:25

@Dominó: Igen, ez nagyon pontosan megfogalmazza a lényeget. Megint egy pasi, aki nem érti, hogy miért nem volt jó a csajnak.

Sadist 2014.01.30. 12:35:48

@Lord Papírsárkány: Nő soha nem írna le olyat, hogy a másik próbál mindig a kedvében járni. Mint az köztudott, azt csak a rendes srácok csinálják, azokat meg leszarni szokás, nem posztot írni róla :) Hejjespaseenál pedig nem elvárás, hogy bármiben is a nő kedvében járjon.

Nem királylány, csak nő 2014.01.30. 13:06:06

@Bundabandi (Cookie Bunny): ugyanez jutott eszembe, mikor írta h ez nem a szokásos történet, h de bizony az :D
Tipikusan az exférjem és én. Másfél éven át próbáltam velem megértetni, hogy nem jó nekem amiben vagyunk, hogy neki természetes, hogy vagyok és úgy élünk mint az öreg nyugdíjasok egymás mellett. Én erőlködtem egyedül. Aztán mikor leléptem, akkor meg meg volt lepődve... Mintha előtte nem került volna szóba sosem, hogy én nem vagyok boldog. És poszter nem akarlak kiábrándítani, de igaz amit az exed mondott, hogy ez természetes, hogy ennyi idő után hiányzol neki, de ez majd elmúlik. Nekem is hiányzott. Mégis jó volt végre szabadnak lenni, és eszem ágában sem volt visszamenni.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.01.30. 13:13:00

@Nem királylány, csak nő: :D Nálunk is ez volt, meg volt lepődve a dolgon. Mintha előtte vagy százszor nem mondtam volna el.

Nem királylány, csak nő 2014.01.30. 13:36:10

@Bundabandi (Cookie Bunny): ja és persze egyből hajlandó lett volna mindenen változtatni, amin előtte éveken át nem tudott. Na persze. A kérdés, hogy meddig tartott volna? Meg hát van az úgy, hogy ha a csillagokat hozná le valaki, már az is késő...
süti beállítások módosítása