HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

2014.01.31. 08:00

Légy boldog! Ha nem is velem

http://csajokespasik.blog.hu/2014/01/31/legy_boldog_ha_nem_is_velem

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr575791034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bölcs Jaroszláv 2014.01.31. 09:01:46

Hát annyira, de annyira fürge ürge vagyok ma, hogy el sem hiszem!
:)

pretty kitty 2014.01.31. 09:03:52

@Bölcs Jaroszláv: Eelszolettel glatulalooooook :DDDDDDDDD Asztan a posztlol mi ja velemenyeeeed?? ;))))))))))))

Niobe 2014.01.31. 09:44:39

@Q of ‹3: ugyan már szöszi, azt biztos nem olvasta. :)
Poszthoz: ...és hidegzuhany 3, 2, 1.... :)

Hurri Kán 2014.01.31. 09:48:43

Ennek a posztnak csak minden részét nem értem :D

pretty kitty 2014.01.31. 09:52:27

@Niobe: En igazabol mal joval Jaloclav komia jelott elolvasztam, cak nem naon tudtam eldembe mit hozzacolni.....szebaj majd Fatel megmondda ja tutit!!!!!!! ;))))))))) XDDDDDDDDD

pretty kitty 2014.01.31. 09:54:18

@Niobe: Jah meg telmeceteszen Picicibe jisz, h ".......NINDZ BALACCAG!!!!!!" XDDDDDDDDDDD

pretty kitty 2014.01.31. 09:56:03

Az ideji Coelho Diat ezel a mondatel:

" A hullámvölgy egyébként azért hullámvölgy, mert nem állandó és nem csak alja van, elmúlik."

ezennel unnepelyeszen atnyujtom a posztelneeeek!!!! :DDDDDDDDDD XDDDDDDDDDDDDD

Niobe 2014.01.31. 10:10:46

@Q of ‹3: hát ez egy ritka béna gyöngyszem lett, az tény.
Hétfőn jóeséllyel "az aljas ribanc mégis kirakott" címmel olvashatjuk a következő posztot.

pretty kitty 2014.01.31. 10:12:38

@Niobe: Hmmm hat attol fugg mennyile lasszan alakul a cajnak az az uj paszi......mel ha v = 0 jakkol edd ideig meg maladhat nala......XDDDDDDDDDDDD

pretty kitty 2014.01.31. 11:20:58

Volt eccel ec caom, sz callaszadom edbe
Vigan eltunk eddutt, sz neha colt h "Tedd be!" ;))))))))
De nem telt el edd ev sze jesz ki lettem haitva
Az egec haz hallotta, kibacott olditva!!!! :OOOOOO

Nem isz hijanyoltam az elejen tulzottan
Volt mal szajat kelom, elvoltam en ottan
De jasztan hiltelen fulla bedepisztem
"Jaaaj......hova lett az en.....codasz.....ametisztem??? :'((((((((("

Eltelt a Decembel, eltelt Janujal isz
Asztan megkeleszett, sz en mentem hozza malisz
De szaaaajnosz havelkodni jakalc cak envelem
Mel alakul mal neki masszal a cejelem :(((((((

De jazota jisz nala vadok, az o lakaszaba
Eeeeeszmal cinte bent van a nyelvem a cajaba
Esz mosz nezek ki magambol h ienkol meg mivan???
Ellol iltam posztot nektek nad najivan!!!!!! XDDDDDDDDDDDDDD

pretty kitty 2014.01.31. 11:24:39

@Q of ‹3: Fidelitek eszt a szooolt?? ;))))) "Eeeee*SZMAL* cinte bent van a nyelvem a cajaba"......a szmalolaszlol colo szolba belecempesztem aszt a hanxolt h "szmal".....nah miccoltok mien meno koltoji jeszkozejim vannaaaak??? ;)))))))))))) :DDDDDDDDDDD

_Ω_ 2014.01.31. 11:35:11

@Niobe: Érdekesen hangzik ez is: "Felmentem hozzá és nem csomagoltam. Pár nap alatt majdnem újra összejöttünk, közeledtünk."
Szóval felment hozzá csomagolni, de végül nem csomagolt. Akkor vajon mit csinálhattak? Közeledtek... Elég vizuális típus vagyok, elképzelem, ahogy ülnek a kanapén és húzza őket a gravitáció, de soha nem érnek össze, mert csak majdnem jöttek újra össze. Pár nap alatt, tehát lassabban mozogtak mint egy csiga. :)

Aztán itt van ez: "Nem tudom, ez a felállás meddig tart majd, de még tart."
Vagyis minden második napon felmegy csomagolni, kap egy kávét, és mellette beszélgetnek az új pasiról. Aham, remek új felállás; persze nyilván a réginek is feláll, csak feleslegesen... :P
Vagy az új pasi annyira lassan alakult, hogy még mindig fatuskó Pinokkió helyett? Vagy azóta már megszökött, és Gepetto újra képbe kerülhet, csak erre nem tért ki a posztoló?

pretty kitty 2014.01.31. 11:38:31

@_Ω_: "Vagy azóta már megszökött, és Gepetto újra képbe kerülhet, csak erre nem tért ki a posztoló?"

Kezded kapiszkalni ja lenyeget......a posztellel ellentetben, az ezel nem telt ki jelle ja lehetoszegle XDDDDDDDDDDD

Niobe 2014.01.31. 11:43:22

@Q of ‹3: bízd Aphe... bocs, Perihelionra a verselést, te költők miniatűr gyöngye :P

@_Ω_: majd rájön szegényem. Lelki kukának és biztatásra ilyenkor barátnő kéne, nem a volt pasi. Bár tököm tudja, lehet, hogy a FIFA 2014-et nyomják nagy boldogan azóta is csomagolás helyett.

_Ω_ 2014.01.31. 11:47:53

@Niobe: Ezen a FIFA 2014-en besírtam. :D
Jól van, játsszanak csak egymással, bár ez nekem inkább játszmának tűnik, az meg nem jó játék.

pretty kitty 2014.01.31. 11:56:45

@Niobe: LOL jo duma, maj legkozelebb ha lohadalombol feleltetnek h elemezzem eszt meg eszt a velszet akkol enisz acondom h "Haaat ize Villon jobban tette volna ha maszla bizza ja velszeleeeeeszt....XDDDDDD" XDDDDDDDDDDDDD

Amud mi nem teccik a velzbe?? Hod ed kicit komoabb cintu jilodalomcakeltonek nevezhezd magad ed bukaszla jallo kozepiszkolasz kiszlibanc cokepicanal....;))))))))))))))

Aphelijont meg nem tom mit sztalolod ezzel kapcolatba, ilt o mal velszet eddaltalaaaan?? :PPPPPPPPPP

Niobe 2014.01.31. 12:00:55

@_Ω_: jó, személy szerint nekem a Resident Evil 6 jobban bejön, azt igazi élmény volt Apával coop módban végignyomni :)
@Q of ‹3: nem azt mondtam, hogy nem tetszik, csak némely helyeken OP fejfájást okoz értelmezni Tenszőkeségedet :P OP=overpowered. Elnézést a kocka szlengért.

pretty kitty 2014.01.31. 12:17:05

@Niobe: Elnezem :))))))))))) Szot akkol cak nekec cak moszt itt van tlancfolmalatlan folmaba ja velszike, cak h nehod emijatt maladd le ja poszt lenyegelol:

Volt egyszer egy csajom, s szállásadóm egybe'
Vígan éltünk együtt, s néha szólt hogy "Tedd be!" ;))))))))
De nem telt el egy év se és ki lettem hajítva
Az egész ház hallotta, kibaszott ordítva!!!! :OOOOOO

Nem is hiányoltam az elején túlzottan
Volt már saját kéróm, elvoltam én ottan
De aztán hirtelen fullra bedepiztem
"Jaaaj......hova lett az én.....csodás.....ametisztem??? :'((((((((("

Eltelt a December, eltelt Január is
Aztán megkeresett, s én mentem hozzá máris
De saaaajnos haverkodni akart csak énvelem
Mert alakul már neki mással a szerelem :(((((((

De azóta is nála vagyok, az ő lakásában
Ééééés már szinte bent van a nyelvem a szájában
És most nézek ki magamból hogy ilyenkor meg mi van???
Erről írtam posztot nektek nagy naivan!!!!!! XDDDDDDDDDDDDDD

Valld be jazel masz filing az igazi hamiszitatlan eledetibe jolvaszni jengeeeeem ;)))))))))))))))

Szintet lépett (ex) Naiva. 2014.01.31. 12:26:57

@Q of ‹3: Látom, ma uralod a blogot. :)
Tény, hogy sokkal érdekesebb vagy a posztnál. :DDD

Namely 2014.01.31. 12:36:12

Egy kibaszott, nyálas, gyík köcsög vagy.

Niobe 2014.01.31. 13:55:33

@Q of ‹3: :****
Na gyere, befonom a hajadat. Vagy egy csini konty? :)
Kislányokat tök jó fésülgetni. Legalább pöpec lesz a mai bulifrizurád :)

pretty kitty 2014.01.31. 14:20:27

@Niobe: Mel te kontyba coktal bulizni menni?? XDDDDDDDDD En cakisz *szima*, *kibontott* hajjal vadok hajlando ja nyilvanosszag elott mutatkozni!!!!! :PPPPPP Dejazel koconom a phelajanlaaszt......esz ha gondolod kifeszulni nyugodtan kiphefulheted, tesszek adom isz a pheszut:

www.polyvore.com/cgi/img-thing?.out=jpg&size=l&tid=57065139

;)))))))))))))))) :DDDDDDDDDDDDDD

Niobe 2014.01.31. 14:52:16

@Q of ‹3: nekem spec most is kontyban van a hajam, ez itt tök divat. :) Ilyen balerinakonty... praktikus, szép, és egész nap tart.

A Hellokittys hajkefe nagyon cuki, én is szoktam szemezni itt ilyenekkel, dömpingszerűen van HK cucc és nagyon olcsón, de csak csínján veszek belőlük :D Bááár, ha valahol, akkor itt tuti nem néznek ki érte. Tiszta paradicsom. :D

pretty kitty 2014.01.31. 15:01:42

@Niobe: Haaat ahod nezem azel nem a konty a legeszlegdominanszaaaaaabb.......

www.google.com/search?q=uk+party+girls&tbm=isch

de hebe hoba tenyleg elopholdul :))))

Ha jo Hello Kittysz cuccok vannak esz szokba sze kelulnek akkol ne fogd vicca magad ;))))))))))))))

Niobe 2014.01.31. 15:16:22

@Q of ‹3: de, visszafogom magam. Viszont eszement szép íróasztali szettet vettem, tisztára feldobta a kis lelkemet, főleg, hogy tegnap megpusztult párszor a gépem és a levelezőprogramot kicsit kellett hegesztgetni. Fél napom elment a nyavalyással és még vannak hibái. De szerintem ma a végére jutok.

pretty kitty 2014.01.31. 15:30:31

@Niobe: Van lola photo? ;)))))))) A levelezoploglam a munkahoz kell?? Mel akkol en a helyedbe colnek a fonoknek h "Nem mukcik esz en szajnosz nem eltek hozza, vki joldda meg....." ;)))))))))))))

pretty kitty 2014.01.31. 15:39:23

@Niobe: Wow tokjooooo!!!!! :DDDDDDDDDD Meg a hajad isz eleg plofi ;))))))))) :DDDDDDDD

pretty kitty 2014.01.31. 15:46:19

Hoppacka cak nem kozosz camot kecul cinalni jaz en meg a teszokam kedvenc enekeszeeee?? 8))))))))))))))))))

www.facebook.com/britneyspears/posts/10152208649848234?stream_ref=1

A komik alapjan ud tunik nem minden Blitni fan kedveli Gagat, celintem vicont tuti naonnyo camocka leeeeeecc!!!!! ;)))))))))))))))

plantingC4 2014.01.31. 16:15:08

@Q of ‹3: Szép kis kártya :D Szolid dizájn, visszafogott színkezelés, letisztult vonalak...:D:D:D

Bölcs Jaroszláv 2014.01.31. 20:27:42

Niobe te most azt akarod mondani, hogy a képen a te fejed van? Azt hiszem nem a megfelelő irányból fotóztad le magad. A fejed másik oldalát kellett volna! :D
süti beállítások módosítása