HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2014/02/03/megcsalt_allitasa_szerint_a_pia_miatt

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr845795047

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr.Rekettyés László 2014.02.03. 09:23:39

@Bundabandi (Cookie Bunny): És akkor a végére kinyögi az "Egyáltalán, lehet normális társat találni?" című kérdést.
Persze, nyilván nem benne van a hiba, hanem kizárólag azokban a csúnya nőkben.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2014.02.03. 09:42:11

@Dr.Rekettyés László: @Bundabandi (Cookie Bunny): Ha mindig erről vontok le következtetést, az régen rossz. Többen írják így, akivel semmi gond nincsen.

@Bundabandi (Cookie Bunny): Az alkalmazkodás egy dolog. Lehet, hogy nem is tudatosan csinálja, csak úgy jön. Én meg voltam győződve róla, hogy 20 évig magam adtam. Szakítás után derült ki, hogy de nem ám.

Poszter!
Legyél őszinte magadhoz és gondold át, hogy vajon mit rontasz el rendszeresen. Több lehetőség van.
1. Nem jó a célcsoport. (és a tévedések elkerülése végett nem szintekre gondolok! )
2. Valami nálad nem stimmel.
a) Nem ugyanazt adod a kapcsolat elején, mint később.
b) A fanyar humor nem mindenkinek jön be. ( lásd 1. pont)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.03. 09:50:27

@Szintet lépett (ex) Naiva.: "2. Valami nálad nem stimmel.
a) Nem ugyanazt adod a kapcsolat elején, mint később.
b) A fanyar humor nem mindenkinek jön be. ( lásd 1. pont)"

Nem azért a két fillért, de kb. ugyanezeket írtam én is.... :S

A SEX meg bántja a szemem, ha a tiédet nem... hát nem. Baj-e, hogy nekem (nekünk) nem tetszik?

Nem tudom mi bajod van, de már minden kommentemre ugrasz, ráadásul úgy, hogy totál mást látsz bele, mint amit leírtam.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.03. 09:51:52

@Bundabandi (Cookie Bunny): fillérért, na... :S Megzavar a munka a kommentelésben! :D

Dr.Rekettyés László 2014.02.03. 09:54:41

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Egyszerűen végtelenül idegesít, ha így látom leírva, ez van.

Niobe 2014.02.03. 09:55:35

@Q of ‹3: szenvelgés négy (meló)felvonásban. Poszter nem önmagát adja, aztán puffog. Csodálkozás az össze nem jövő kapcsolatok miatt. Tömören. :)

Nem királylány, csak nő 2014.02.03. 10:19:24

Azon nevettem én is, hogy szerinte teljesen vállalható feje van, de mégis lepattintják. Nos vagy nincs vállalható fejed (csak szerinted) vagy a stílussal van nagy baj.
A többi részét amúgy megértem. Szerintem nem nehéz a mai világban hülyékbe botlani, legyen szó akár férfiról akár nőről. És az embernek sok energiát bele kell fektetnie egy kapcsolatba már az elejétől kezdve. Alkalmazkodni is kell. Ez nem jelenti, hogy nem magát adja, csak próbál a másik kedvére tenni. Nos, ha egymás után beleszalad pár hülye picsába, akkor simán érezheti azt, hogy elege van és nincs kedve ismerkedni, sem alkalmazkodni és további energiákat fektetni valamibe feleslegesen..stb. Én is ezt érzem jelenleg. Szerintem ez teljesen normális ha sorozatos csalódás érzi az embert. Nem mondom, hogy ez jó, ha valaki így érez, de érthető...és azt gondolom, hogy idővel elmúlik. Ha nem érzed, hogy kedved lenne keresgélni és ismerkedni, akkor ne erőltesd. Hagyd a dolgot pihenőben. Nem kell, hogy az embernek folyton legyen valakije. Ezer más dolog is boldoggá tehet.
A kérdésre pedig, hogy lehet-e normális társat találni a válaszom, hogy lehet, de rohadt nehéz. Szerény véleményem szerint irtó kevés az az ember, aki valódi, őszinte, boldog kapcsolatban él. Egy csomó ember csak van valakivel, hogy ne legyen egyedül. Aztán folyamatosan becsapják saját magukat, és a másikat is. Szerintem nem feltétlenül találja meg mindenki az igaz társát az élete során. Mert sokan és sokfélék vagyunk, és nem biztos, hogy összeakadunk azzal, aki valóban passzol hozzánk. Így vagy egyedül marad az ember, vagy kompromisszumot köt, és beéri valakivel. Ilyen az élet... Aki megtalálja, az nagyon nagyon szerencsés :)

pretty kitty 2014.02.03. 10:27:10

@Niobe: Kocikeeee :)))))))))))) A posztban vaon onmagat adta?? Mel ha jien a sztilusza jakkol nem coda h nem jonnek occe neki dolgok.....XDDDDDDDDDDD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.03. 10:30:25

@Nem királylány, csak nő: "Szerintem nem feltétlenül találja meg mindenki az igaz társát az élete során. Mert sokan és sokfélék vagyunk, és nem biztos, hogy összeakadunk azzal, aki valóban passzol hozzánk. Így vagy egyedül marad az ember, vagy kompromisszumot köt, és beéri valakivel. Ilyen az élet... "

Szerintem azért a kettő között is van élet. :) Attól, hogy nem a tökéletes társ a másik, meg nem passzol annyira, még lehet jó az a kapcsolat. Én személy szerint nem hiszek a nagy Ő-ben, meg a tökéletes társban. Pont azért, mert emberek vagyunk és sokfélék vagyunk. Egymáshoz is csiszolódunk, alkalmazkodunk és elviseljük a másik hülyeségeit. Ha minden szempontból tökéletes lenne a másik, én azt hiszem unatkoznék abban a kapcsolatban. :D

Niobe 2014.02.03. 10:32:40

@Nem királylány, csak nő: szerintem meg bullshit. Olyan NINCS, hogy tökéletes kapcsolat, olyan van, hogy viszonylag kevés és vállalható kompromisszum megkötése. Mondhatni, a szóba jöhető halmazból a legjobb kiválasztása - nem szint, hanem összepasszolás szerint. Ettől még kiválóan lehet őszinte és boldog a kapcsolat, sőt, épp az apró eltérések fogják megadni azt a plusz fűszert, amitől működni fog. Ugyanis ha magadnak 100%-ig megfelelő társat akarsz, az már olyan, mintha önmagadat választanád, nem? :)

Nem királylány, csak nő 2014.02.03. 10:39:34

@Niobe: @Bundabandi (Cookie Bunny): Én nem is arról beszéltem, hogy tökéletes legyen és semmi veszekedés vagy kompromisszum...stb. Egyszerűen arra, akivel valóban boldog vagy. Én kevés ilyet látok.

Nem királylány, csak nő 2014.02.03. 11:01:30

@Bundabandi (Cookie Bunny): Jó persze, az exem nője is nagyon boldog. Pedig tudja, hogy folyamatosan csalják. Meg a barátnőm is boldog, pedig időnként elagyabugyálja a párja. De mikor épp nem veri, akkor nagyon happy minden. Hát most erre mit mondjak? :)

Dr.Rekettyés László 2014.02.03. 11:13:21

@Nem királylány, csak nő: De hát nyilván van hol lakni, van mit enni, meg ilyesmi. Meg talán még hejjjjjes is a faszi.
Hát akkor egy kis félrekúrás meg egy kis verés nem oszt, nem szoroz.

Nem királylány, csak nő 2014.02.03. 11:15:12

@Dr.Rekettyés László: Figyi, olyan ronda pasit még életembe nem láttam, és pénze sincs sok. A mai napig rejtély nekem a dolog...

Szöszi 28 2014.02.03. 11:18:36

@Nem királylány, csak nő: De van faszija! És elmondhatja, hogy kapcsolatban van. Nekem is van egy ismerősöm, aki 2 év alatt annyit szívott egy fazonnal, mint más egy 10 éves házasság alatt se, és elhiszi, hogy totál szerelmesek és az ég is egymásnak teremtette őket, mindezt úgy, hogy a csóka hetente egyszer ránéz, a többi napon is taliznak, de csak, mert közösmunkahely, és ennyi :) És bóóóódog! Van amit nem lehet ésszel felfogni, én ezt tanultam meg :D

Namely 2014.02.03. 11:29:49

@Szöszi 26:
és gondolom ha azt mondod neki, hogy egy fasztarisznya csak, vagy ahogy picicsibe mondta mindig nagyon találóan geciputtony, ismerősöd nagyon megsértődik. Mert te ezt nem érted meg, ez a nagyszeri, hogy hetente egyszer dugnak, és ennyi... :)

Namely 2014.02.03. 11:38:55

"Minimális Stílusváltás mind fizikai, mind szellemi értelembe hogy valamennyire igazodjak az elvárásokhoz. "
SOHA ne változtass magadon, sem külsőleg, sem belsőleg.... ezt én is a saját bőrömön tapasztaltam meg, az nem vezethet semmi jóra (bár, ha azt mondja, hogy vágasd le a hajadat, akkor hallgass rá, nekem bejött.... aztán verd el, csak a biztonság kedvéért, és rúgd ki...... ;) )

Niobe 2014.02.03. 11:41:46

Többen fennakadtatok a "sex-szex" dolgon, hogy miért s-sel írja a poszter. Lehet, hogy idegenkedik a szextől? Mondhatni, szó szerint?

Father Justice 2014.02.03. 11:42:54

@Nem királylány, csak nő: Pedig egyszerű ez: az emberek többségének egy nem túl rossz (de nem is jó) kapcsolatban tözsölögve felerezsizni is lényegesen jobb, mint egyedül agyalni azon, hogy mikor találnak már valakit, akivel ténylegesen boldogok tudnának lenni - ha ugyan egyáltalán.

Az, hogy emellett folyamatosan keresi-e a jobb fogást egyik vagy mindkét fél, esetleg csak félrekúrással pótolják, ami otthon nincs meg, más kérdés. Ilyenkor jön kapóra a fogalom elbagatelizálása / relativizálása: "..lehet, hogy nem túl jó a kapcsolatom, de még mindig boldogABB vagyok benne, mint egyedül voltam, mert egyedül boldogtalan voltam. Következmény: boldog vagyok."

( a.te.ervelesi.hibad.hu/kozeputas-erveles )

Nem királylány, csak nő 2014.02.03. 11:47:33

@Szöszi 26: Az a baj, hogy én egyre több ilyen kapcsolatot látok, amit nem bírok ésszel felfogni... :D

Namely 2014.02.03. 11:50:31

@Bundabandi (Cookie Bunny):
"Ha minden szempontból tökéletes lenne a másik, én azt hiszem unatkoznék abban a kapcsolatban."
jahhhh-ha-ha-ha.... petye....
Nemisigaz... mi annyira bódogok vagyunk a Dezsővel, nemiskéne az a borotvareklámpasi, és ő is mondta nekem, hogy neki sem kéne az a 10/10-es bombázó... :DDDD

Nem királylány, csak nő 2014.02.03. 11:51:13

@Father Justice:
Nekem ez nagyon furcsa. Én sokkal jobban érzem magam egyedül, mint valakivel akit nem szeretek. Mert ha szeretsz valakit, akkor fele annyira se nehéz alkalmazkodni hozzá, mint ahhoz akit nem. Biztos velem van valami nagy gubanc, de én elvagyok magamba. A szar kapcsolatokban mindig úgy éreztem magam, mint akit ketrecbe zártak és menekülnöm kellett...

Dr.Rekettyés László 2014.02.03. 11:57:22

@Nem királylány, csak nő: De hát a kapcsolatok nagy része az egymásra utaltságon alapul.
Nem baj, ha apuka ver vagy iszik, VAN lakása és kocsija. Nem kell anyuéknál lakni a bérházban vagy a lakótelepen, és mivel lófaszt sem keresek (ha egyáltalán dolgozom), így EZ nem is OLYAN rossz.
Nem baj, ha anyuka egy ostobenkó, tanulatlan és műveletlen picsa, tök jól szopik és még ki is mos rám, néha főz is. Így EZ nem is OLYAN rossz.
És akkor persze mindenki nézeget jobbra-balra, de hát ritka az olyan, amikor a változtatás színvonal-emelkedést hozna magával.

Dr.Rekettyés László 2014.02.03. 11:59:08

@Bundabandi (Cookie Bunny): Na igen, de a királylányok és királyfiak 95%-a az úgy képzeli el, hogy neki JÁR a tökéletes.
És ha csak MAJDNEM tökéletes, akkor finnyázik és keresi a TÉNYLEg tökéleteset.
Na most azt hagyjuk, hogy az ilyenekből mi lesz.

Szöszi 28 2014.02.03. 11:59:24

@Namely: Igen, pont most jutott odáig a dolog, hogy befejeztem a vele való kommunikálást, mert közös ismerősünknek kezdett el szidni, hogy én baszogatom és nem értem meg őt. (Nekem persze nem mondott semmit...) Hát...Nem is :D És egyébként ilyen csúnyán sose mondtam meg neki, mint ahogyan fentebb fogalmaztál :D

Hope Farhadi 2014.02.03. 12:00:14

Poszternek: még annyira fiatal, hogy nem jött rá, hogy ilyen az élet. Az ember próbálkozik, próbálkozik, aztán vagy sikerül, vagy nem. Eddig neki nem sikerült. Az mekkora marhaság már, hogy az emberek azon agyalnak, változzanak-e egy párkapcsolatért. Amúgy persze hogy változik az ember egy kapcsolatban is, meg amúgy is, de hogy szerepet játsszon azért, hogy kapcsolat lehessen... Grrr.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.03. 12:01:33

@Namely: Mondjuk aki azzal henceg, hogy 10/10-es erotikus táncos csaja van, az nem értheti ha valaminek ez nem annyira fontos... ugye? :P Spec. engem soha nem a 10/10-es pasi vonzottak, megnézem és ennyi. Az igazán jó fej egyedek ált. nem is ezekből kerülnek ki, nekem meg az fontosabb.

Father Justice 2014.02.03. 12:09:57

@Nem királylány, csak nő: Egyáltalán nem furcsa, hogy csak jó és rossz kapcsolat létezik a rendszeredben, "jobb híján elvagyunk egymással" típusú nem. Szerintem is ez a normális, de észre kell venni, hogy az emberek többsége nem így gondolja. Az ő rendszerükben nemcsak hogy létezik a fogalom, de sokkal jobbnak látják a tözsölgést az egyedüllétnél, mint a jó kapcsolatot (tényleges boldogságot) a tözsölgésnél. Így hamar meg tudják önigazolni, hogy a semmihez képest lényegesen jobb fokozat tulajdonképpen maga a boldogság. Vagy legalábbis annak a relatív változata.

Persze amikor a nő gyanúsan viselkedik, hezitál, hogy elég jó-e neki az aktuális kényelmi állandó (poszt), vagy a férfi, aki otthon tökéletes boldogságot színlelve cuncimókusozik, a haveri körben viszont szomorúan panaszolja, hogy tényleg jól főz és nem sokat cirkuszol a Gizi, de ezer éve nem mozdult már minőségi sunára, hamar kilóg a lóláb. Dehát ha semmi sem tökéletes, miért pont a relatív boldogság legyen az.

Niobe 2014.02.03. 12:22:11

@Nem királylány, csak nő: nem vagy gubancos, avagy akkor én is :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.03. 12:44:24

@Nem királylány, csak nő: Az a könnyebbik verzió, ha nem szereted és kilépsz, majd egyedül jobban érzed magad. De! mi van akkor, ha szereted (szerelmes is vagy), de érzed, hogy egyébként nem túl jó ez? Nem kellene csinálod, de mégis csinálod, mert szereted. Felülírja a dolgokat, a zavaró tényezőket a szerelem nagyon sokáig és nem szűnik meg csak azért, mert azt szeretnéd. Szerintem ilyen kapcsolat is rengeteg van, nem csak olyan, amiben az ember elvan, mert nincs jobb.

Namely 2014.02.03. 12:52:52

@Bundabandi (Cookie Bunny):
alapvetően ez olyan, mint a korrupció: aki azt mondja, hogy ő ilyet nem tenne, az nem azt jelenti, hogy ő nem megvehető, hanem, hogy őt még nem próbálták megvenni... ;)

Niobe 2014.02.03. 13:03:48

@Bundabandi (Cookie Bunny): az ilyeneknek szokott rendkívül mély és tartós lelki fájdalom lenni a következménye, ha az ember megkutyálja magát és kilép egy ilyen kapcsolatból. Erre mondják, hogy mintha a szívedet tépnék ki - hiszen szereted, mégis véget vetsz a kapcsolatnak. Mondjuk az megint teljesen egyedi, hogy előtte próbálnak-e a felek konszenzusra jutni, vagy csak valamelyikük beelegel és bedobja az ultimátumot.

Nem királylány, csak nő 2014.02.03. 13:07:07

@Bundabandi (Cookie Bunny): Igen ez nagyon nehéz, de azt gondolom, hogy van amikor igenis meg kell tenni pl, verés, megcsalás, megalázást...stb.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.03. 13:13:08

@Namely: Szóval nem tudod elképzelni, hogy valaki másképpen gondolkozik erről? :) :P

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.03. 13:15:26

@Niobe: @Nem királylány, csak nő: Akkor viszont nem csak jó, rossz és "nincs jobb, ezért elvagyunk" kategória van. Nem? Vagy ha igen, akkor ez melyik a 3 közül? (én nem tudnám besorolni)

Nem királylány, csak nő 2014.02.03. 13:18:26

@Father Justice: De el nem tudom képzelni, hogy miért jobb számukra egy szar kapcsolat az egyedüllétnél? Mi a baj az egyedülléttel?
Oké az anyagi oldalát még megértem, hogy valaki ezért van együtt, hogy felerezsizzen. De ha anyagilag független tudok lenni, akkor minek egy kolonc a nyakamba? Azért a kis szexért? Nagy élmény nem lehet valakivel akit nem is annyira szeretsz...
Szerintem sokan a társadalmi elvárásoknak is meg akarnak felelni. Mert az a normális ha van valakid, ha kapcsolatban élsz. És ha egyedül vagy, akkor biztos van valami gubanc veled.

Namely 2014.02.03. 13:19:06

@Bundabandi (Cookie Bunny):
már hogyne.... hiszen élő bizonyíték volt Mahátma Gandhi is arra, hogy anyagi világ nem minden és vannak különb emberek is.
De elég kevés ilyen ember van... :)
Mahátma Bundi????
;)
Nehogy azt hidd, hogy bántani akarlak, csak ez nem túl gyakori... :)

Niobe 2014.02.03. 13:20:48

@Bundabandi (Cookie Bunny): ez a pszichikailag (és akár fizikailag is) romboló játszma általában. Amire rá lehet húzni az általad adott kategóriák bármelyikét, attól függ, kinek a nézőpontjából - aza főtt játszmában az a szereplő épp melyik posztot tölti be :)

Namely 2014.02.03. 13:26:13

@Bundabandi (Cookie Bunny):
amúgy emlékszem, amikor Jokkával vitáztál erről, ő meg írt valami olyat, hogy "persze, ha jönne egy gazdag kigyúrt szépfiú, olvadnál, és dobnád el az elveidet, meg a belső értékeket..."
:D

Sadist 2014.02.03. 13:28:12

@Nem királylány, csak nő: "De ha anyagilag független tudok lenni, akkor minek egy kolonc a nyakamba? Azért a kis szexért?"

Pontosan ilyesmit gondol a posztoló és azok a férfiak, akik nem akarnak párkapcsolatot, hanem inkább hétvégente másik nőt vágnak gerincre vagy kurváznak.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.03. 13:34:29

@Niobe: Azért kérdeztem, mert fentebb még Father is írta, hogy 3 kategória és kész....nekem meg sokkal többrétúbb ez az egész, mint, hogy 3 kategóriába be lehessen sorolni.

"Amire rá lehet húzni az általad adott kategóriák bármelyikét, attól függ, kinek a nézőpontjából - aza főtt játszmában az a szereplő épp melyik posztot tölti be :)"

Egyetértek. Ezért is írtam fentebb, hogy a valódi boldogság relatív.

Niobe 2014.02.03. 13:37:25

@Bundabandi (Cookie Bunny): bocsánat az autocorrectért: az adott játszmában. Nem főtt a játszma. :) Esetleg már éhes volt a szemem.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.03. 13:47:45

@Namely: A gazdagságra soha nem gerjedtem, talán mert apám egy totál materialista fazon. Úgy gondolta anno, hogy elég ha ad elég zsebpénzt és le van tudva az apa-gyerek dolog. Szóval ez a része nem bizserget meg annyira, csak azért nem fog kelleni valaki, mert pénzes.

A hejjespaseeság meg... valahogy aki bejött nekem, arról mindről kiderült egy idő után, hogy felszínes, beképzelt, nagyképű, buta alak. Nem mondom, hogy nincs közöttük "normális", csak én még nem találkoztam velük. :D Viszont találkoztam olyannal, akivel jókat lehet beszélgetni, hasonló az értékrendünk, megnevettet és magamért szeret (meg persze még egy csomó minden egyéb :)). Mellé se nem gazdag, se nem igazán hejjes és én mégis szeretem.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.03. 13:49:34

@Niobe: Na, én is ú-t ütöttem ű helyett. :D

Niobe 2014.02.03. 13:52:14

@Bundabandi (Cookie Bunny): az kevésbé zavarja az érthetőséget, lássuk be :)

Father Justice 2014.02.03. 13:54:03

@Nem királylány, csak nő: Ami a te szemszögedből szar kapcsolat, nekik az a normális, a default. Egy tökéletesen önellátó, önfenntartó és minden tekintetben független, felnőtt embernek ezt nehéz megérteni, de a kajás hasonlít általában segíteni szokott: az éhhalálhoz képest a spenót is végtelenszer jobb, főleg, ha a vörösboros szarvasgombás marhapörkölt egylébként is elérhetetlen cél. Nekik az egyedüllét az éhhalál megfelelője.

"De ha anyagilag független tudok lenni.."

HA. Sajnos ma Magyarországon az átlagbérek és a megélhetéshez szükséges alapvető kiadások viszonyát alapul véve ezt sokkal kevesebben mondhatják el magukról, mint ahányan igen. ( igyjartunk.blog.hu/2013/11/19/elkoltozom_ha_talalok_uj_not_103/fullcommentlist/1#c21050688 )

Persze aki nem tud teljesen független lenni anyagilag, annak mindig egyszerűbb azt mondani, hogy azért még valamennyire szerelmes az aktuális élettársába, mintsem felvállalni azt, hogy addig nem tud / nem akar elcuccolni, amíg nincs meg a következő kényelmi állandó jelöltje.

Namely 2014.02.03. 14:09:59

@Bundabandi (Cookie Bunny):
Lehet, hogy én értem félre, de akkor ezek szerint a jelenlegi párod maradékelven került a jelenlegi pozícióba, egy optimalizáció végén.

englishspeakingclub.files.wordpress.com/2009/11/relationship-chart-for-screenwriters.jpg#relationship%20chart

Niobe 2014.02.03. 14:14:24

@Father Justice: erre már akartam válaszolni: "Father Justice
2013-10-24 19:25:26
Legközelebb arról olvasnék szívesen, hogy az ottani átlagbér felét alapul véve mire elég egy részmunkaidős (napi 4 órás) állás? Ha jól sejtem, ennyi bevétellel egyedül még visszafogott megélhetési kiadások mellett is csak pakizni lehet, a brutális lakásbérleti díjak miatt."
A következő beszámolóban írok majd róla, csak magyarázd meg, mi a túró az a pakizás nálad :)

Father Justice 2014.02.03. 14:19:33

@Niobe: Amikor pakisztáni bevándorlókkal kényszerülsz egy fedél alá egy kis alapterületű, lepukkant bérleményben.

Niobe 2014.02.03. 14:20:42

@Father Justice: jahogy! :) Ez itt nem igazán játszik. De majd akkor írok :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.03. 14:22:21

@Namely: Az a baj, hogy te ezt maradékelvnek érzed. :( Csak én nem onnan indulok ki, hogy megnézem a tengelyeken, hogy hogyan néz ki, milyen egyéb mentális pozitívumok vannak benne. Nem tervezem meg, hogy csak azzal állok szóba, aki megfelelő mértékű fizikai és mentális képességekkel rendelkezik. Nem egy tárgyat akarok venni magamnak (kb. okostelefont vennék ilyen elvek alapján :S) Ő egy másik ember! Ezért sem szeretem ha engem is besorolnak valahová, szintezés meg ilyenek. Szerintem egy személy, nem csak a külső és belső tulajdonságok összessége, az egész ember a lényeg. Nekem legalábbis.

Nem királylány, csak nő 2014.02.03. 14:28:05

@Bundabandi (Cookie Bunny): Ez a nem megfelelőbe vagyok szerelmes, ezért hagyom hogy tönkretegyenek kategória :)

Nem királylány, csak nő 2014.02.03. 14:29:32

@Sadist: Nincs azzal semmi baj, ha nem hazudik szerelmet és nem sérül senki..

Father Justice 2014.02.03. 14:33:54

@Bundabandi (Cookie Bunny): Ha az ember több, mint a külső és belső tulajdonságainak összessége, mi a harmadik tényező? Mindaz, amit még fel tud mutatni, és hozzá tartozik (anyagiak), vagy földöntúli, megfoghatatlan dolgokról van szó?

Niobe 2014.02.03. 14:40:51

@Father Justice: a lélek, Atya, a lélek! :) Sem nem fizikai, sem nem mentális, mégis van.

Sadist 2014.02.03. 14:40:59

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Nem tervezem meg, hogy csak azzal állok szóba, aki megfelelő mértékű fizikai és mentális képességekkel rendelkezik."

Te is szelektálsz, hogy kivel állsz egyáltalán szóba, csak nem tudatosan, hanem ösztön szinten.

"Szerintem egy személy, nem csak a külső és belső tulajdonságok összessége, az egész ember a lényeg."

Egy személy (személyiség) a külső és belső tulajdonságok összessége, jfyi.

Nem királylány, csak nő 2014.02.03. 14:41:56

@Father Justice:

Erről ez jutott eszembe:

"Nagy különbség van a szeretet iránti igény és aközött mikor valaki szeretet koldul. Amikor a szeretet szükségét szenveded, az egyszerűen azt jelenti, hogy hiányzik az életedből az általad ismert legfontosabb ember, saját magad elismerése. Ilyenkor kölcsönösen függő, mindkét fél számára hiábavaló kapcsolatokba bonyolódhatsz."

Father Justice 2014.02.03. 14:47:26

@Nem királylány, csak nő: "Mert az a normális ha van valakid, ha kapcsolatban élsz. És ha egyedül vagy, akkor biztos van valami gubanc veled."

Azért itt általában befigyel egy 10/8-as szintű kettős mérce:

Ha egy (épkézláb megjelenésű) férfi egyedül van, akkor biztosan valami gubanc van vele. A két klasszikus: "biztos impotens vagy buzi". Ha pedig kitudódik, hogy egyik sem, csak kötetlenül nőzik, kurvázik, milfezik, akkor sem kap sokkal barátságosabb címkéket: átkerül a komolytalan, éretlen sunavadászok feliratú dobozba. (Akkor is, ha egyébként beéri egyetlen fix szexpartnerrel.)

Ha egy (épkézláb megjelenésű) nő van egyedül, akkor sokkal egyszerűbb a helyzet: biztosan magasan van a léc. "Még keresi az Igazit."

"Nincs azzal semmi baj, ha nem hazudik szerelmet és nem sérül senki.."

Ez papíron jól hangzik, de sajnos anyagiaktól teljesen mentes, különélős konstrukcióban hosszabb távon csak akkor nem kell szerelmet hazudnod a szexért, ha legalább 2 szinttel jobb vagy a nőnél.

De ha valakinek nem okoz gondot napjában 20-szor szerelmet hazudnia a szexért, még akkor sem biztos, hogy teljesen zökkenőmentes lesz a viszony: ha a nő elhiszi ezt, netalán ő lesz ténylegesen szerelmes, akkor nagyon hamar el fog gondolkodni azon, hogy miért minimálisak az ágyon kívüli közös elfoglaltságok, az összecuccolás gondolata pedig miért nem kerülhet még csak szóba sem.

Father Justice 2014.02.03. 14:56:39

@Niobe: A munkahelyemen meg én vagyok az Isten. Mindenki tudja, hogy létezem, de nem látott még senki. ;)

Bundabandi nem fizikai és mentális, hanem külső és belső tulajdonságokról beszélt, az utóbbi csoportba pedig a mentális és érzelmi ( ~ "lelki") kvalitások egyaránt beletartoznak. Abba most ne menjünk bele, hogy ez a kettő lényegében ugyanoda tartozik, mert mindkettő az agyban zajlik, és nem egy sokadik dimenzióban. Az eredeti kérdés tehát nem változik: mi van még?

Niobe 2014.02.03. 15:01:55

@Father Justice: na, ügyesen beleírtad az érzelmeket, amikről szintén nem volt szó eddig - márpedig azt sem igazán venném a mentális kalap alá, dacára, hogy belső tulajdonság. És a lelket, mint olyat, én elég szorosan vélem kötődni az érzelmekkel - úgy mondanám, a lélek egy nagy globális valami, ami az egyes egyedekben érzelem formájában nyilvánul meg, és befolyásolja a mentális és fizikai szinteket. Bocs, ha nagyon coelhósra sikerültem. :) Nem vagyok nagy ezozizzencs, de azért van, aminél a képletek csődöt mondanak. Love it or leave it...

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.03. 15:07:04

@Sadist: Az elsőhöz: Olvasd el, hogy mire válaszoltam! Ne csak a válaszomból szedj ki egy mondatot.

A másik:
"Egy személy (személyiség) a külső és belső tulajdonságok összessége, jfyi."

Ne írd bele zárójelbe, amit te gondolsz hozzá! Én a személyről beszéltem. A személyiség meg nem CSAK a belső tulajdonságok összessége. Ha így lenne, lenne egy csomó egyforma ember.

@Niobe:@Father Justice: "a lélek, Atya, a lélek! :) Sem nem fizikai, sem nem mentális, mégis van."

Köszi Niobe! Igen, valami ilyesmi, amitől Te vagy, amitől egyedi vagy. Bár van itt olyan, aki megkérdőjelezi a létezését (ill. ma pont nincs itt :)).

Niobe 2014.02.03. 15:10:25

@Bundabandi (Cookie Bunny): némely kétlábú fizikai megtestesülés (aka ember) esetében néha én is meg szoktam kérdőjelezni :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.03. 15:11:31

@Father Justice: "Csak én nem onnan indulok ki, hogy megnézem a tengelyeken, hogy hogyan néz ki, milyen egyéb mentális pozitívumok vannak benne. "

"Nem tervezem meg, hogy csak azzal állok szóba, aki megfelelő mértékű fizikai és mentális képességekkel rendelkezik. "

Tényleg nem írtam, hogy mentális... :S Mivel nem akartam ismételni magam, azért a végén külső-belsőt írtam. Ha az egész hozzászólásomat nézzük egyértelmű, hogy mire gondoltam.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.03. 15:12:33

@Niobe: "kétlábú fizikai megtestesülés" XD XD XD XD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.03. 15:15:46

@Father Justice: " mi van még? " Hát a köbgyök! :D

Father Justice 2014.02.03. 15:23:19

@Niobe: Inkább úgy fogalmaznék, hogy bizonyos érzelmi állapotok egy adott időpillanatban befolyásolni tudják a döntéshozatalt, azaz a racionalitás rovására mehetnek. Ha a mentális szint alatt az intelligencia, műveltség és street smartness kombinációját érted, szerintem azt érdemben nem befolyásolják az érzelmek / az illető érzelemvilága.

Egy primitív tahó típusú bűnöző fején általában lehet látni, hogy véglényről van szó, ez tényleg tudja befolyásolni a fizikai megjelenést valamilyen mértékben. De egy 10/10-es hejjespasee is lehet érzelemmentes, hétpróbás bűnöző, ezért a konkrét fizikai szintre (!) ezek a tényezők nincsenek komoly kihatással. Azon csak életmódváltással, kondizással, sporttal lehet érdemben, és optikai tuninggal (smink, frizura, előnyös öltözködés, stb.) megtévesztő jelleggel segíteni.

Mindezt ki tudnám fejezni egyetlen képlettel is, de abban már integrálás is szerepelne, olyan jelet viszont nem tudok a komment dobozba írni!

Niobe 2014.02.03. 15:29:49

@Father Justice: azonnal válts nicket Okoskára! :P Csak viccelek, legalábbis félig :D
Az érzelemmentesség (szociopata vonás) is felismerhető, csak nem azonnal, illetve elsőre tévesen is lehet szociopataként diagnosztizálni valakit, aki mondjuk csak rejtegetni próbálja a valódi érzelmeit, önvédelemből.

pretty kitty 2014.02.03. 15:38:19

Hoppacka cak nem ed human lejal mecc van eppen foamatbaaaaa?? XDDDDDDDDDDD Aki meghiv ed fadila jannak fogok dlukkolni!!!!! ;)))))))))))))

Father Justice 2014.02.03. 15:38:47

@Bundabandi (Cookie Bunny): "A személyiség meg nem CSAK a belső tulajdonságok összessége. Ha így lenne, lenne egy csomó egyforma ember."

A személyiség pontosan a belső tulajdonságok összessége.

Pont azért nincs két egyforma ember, mert belső tulajdonságból nagyon sok van, ezenkívül nincs két olyan ember, aki pontosan ugyanannyit és ugyanúgy tapasztalt volna meg a világból az élete során. A tapasztalatai alapvetően befolyásolják egy ember személyiségét annak ellenére is, hogy a sarokpontok egy idő után már nem változnak. De attól ez még nem lélek.

Nem szabad a vonzalmat nemlétező paraméterekkel magyarázni, mert innen hamar veszélyes vizekre lehet tévedni: a belső kisugárzás világába! Márpedig mint tudjuk, azt azok a nők szokták emlegetni, akiknek meg kell indokolni valamivel, hogy miért vannak a rút, pocakos, 25 évvel idősebb papamaci mellett, ha NEM a pénz miatt.

_Ω_ 2014.02.03. 15:41:29

@Niobe: A téves diagnózisról eszembe jutott valami amit nemrég olvastam, bár ott nem szociopata, hanem pszichopata volt az illető, ráadásul kutató, és lényegében öndiagnosztizált, ráadásul nem tévesen... Elő is kerestem a cikket, szóval ilyen amikor a pszichopata nem veszélyes: www.theatlantic.com/health/print/2014/01/life-as-a-nonviolent-psychopath/282271/

Father Justice 2014.02.03. 15:48:41

@Sadist: Ez eddig ok, de itt határozott integrálásról lenne szó, aminek az intervallumát nem lehet korrektül megjelölni. :)

Αphelion 2014.02.03. 15:59:20

@Father Justice: Ird mondjuk ugy hogy a∫b f(x). Ezen ne muljon! ;)

_Ω_ 2014.02.03. 16:01:47

@Father Justice: Ilyesmin ne múljon...
Integráljunk a bétától a gamma Dezsőkéig:

∫ f(x) dx


:-)

_Ω_ 2014.02.03. 16:03:11

@_Ω_: És igen, és igen! Az új kommentdoboz designja visszaüt :)
-
..
---
új sor
.....
new line megint
------------------------------
És itt már jól mutat:

∫ f(x) dx

Niobe 2014.02.03. 16:05:39

@_Ω_: aztaqrva de jó cikk! Köszi :) Kajak érdekel a könyv is ezek után.

Nem királylány, csak nő 2014.02.03. 16:25:58

@Father Justice:
"Nem szabad a vonzalmat nemlétező paraméterekkel magyarázni, mert innen hamar veszélyes vizekre lehet tévedni: a belső kisugárzás világába! Márpedig mint tudjuk, azt azok a nők szokták emlegetni, akiknek meg kell indokolni valamivel, hogy miért vannak a rút, pocakos, 25 évvel idősebb papamaci mellett, ha NEM a pénz miatt."

Nagyon jókat tudok röhögni de tényleg. Mert mindig betalál amit írsz. Nem gondolom, hogy minden kapcsolatra ráhúzható amiket mondasz, de nagyon nagy százalékukra igen. :))

Nem királylány, csak nő 2014.02.03. 16:27:35

Hé, amúgy tegnap este viberen írt nekem az öreg. Jól meglepődtem, és elég vicces is amit írt :DDD

Αphelion 2014.02.03. 16:30:10

@_Ω_: Igen, ha a sor elejere kell az integraljel akkor ez is mukodik, de persze

drive.google.com/file/d/0BzdQjQ6WUxUTRFNkYVBEbHpGSTQ/edit?usp=sharing

;)

Nem királylány, csak nő 2014.02.03. 16:38:38

@Perihelion 2014: Azt írta, hogy csak azért ír nekem, hogy megkérdezze, hogy mennyire utálom. Én meg visszaírtam, hogy nem utálok senkit, nem szokásom. Haragudtam és csalódtam benne de ennyi. Erre írta, hogy az jó, hogy nem utálom. És csak azért kérdezte, mert terápiára jár. Nem bírtam megállni, hogy ne kérdezzek rá, hogy mégis miféle terápiára. :DD Azt válaszolta, hogy személyiségfejlesztő terápiőára, mert változni szeretne, de nem akar ezzel zargatni. Meg nem is érdekes, majd egyszer elmeséli, talán... Nyugtáztam, hogy oké. És ennyi. Itt véget is ért a beszélgetés. Fogalmam sincs ez mi akart lenni. Biztos terápiás feladat volt, hogy beszéljen az összes exével, akivel haragban vált el. :DDD

Αphelion 2014.02.03. 16:42:39

@Nem királylány, csak nő: Hehe, lehet vissza akarna menni hozzad ;))

_Ω_ 2014.02.03. 16:42:58

@Nem királylány, csak nő: Vagy egy visszakúszási kísérlet első mozzanatait láthattuk. :)
Majd ha végzett a terápiával, figyeld meg, lesz ott még csevegés...

Nem királylány, csak nő 2014.02.03. 16:47:54

@Perihelion 2014: @_Ω_: Ja, én is gondoltam rá, hogy ez csak az első mozzanat....de nagyon kurtán furcsán tűnt el miután megkapta a választ. És nem adta elő a bűnbánót sem, ahogy azt ilyenkor szokták. De lehet, hogy csak rafinált. Majd kiderül...

plantingC4 2014.02.03. 16:51:42

Jómunkásember posztoló pörög a kolléganőkre, végül is előfordulnak ilyen életszakaszok, sok meló, nem jársz sehova, oszt a közelből szemezgetsz, nincs ebben semmi különös, sokak így tolják.
Eléggé rápörgött a Dunára, ilyen hidegben, esetleg Schirilla György nyomdokaiba akar lépni?:D
Egyszer beleestem február közepén ruhástól, hát nem volt kellemes, fura mikor kijössz, akkor nem is fázol, hanem pont mintha égetne a hideg...:D
Integráltok, meg lélek, meg személyiség...jó a buli látom. :D

Sadist 2014.02.03. 22:11:46

@Niobe: "És a lelket, mint olyat, én elég szorosan vélem kötődni az érzelmekkel - úgy mondanám, a lélek egy nagy globális valami, ami az egyes egyedekben érzelem formájában nyilvánul meg, és befolyásolja a mentális és fizikai szinteket."

Az érzelmek is kizárólag biokémiai és fizikai folyamatok, amik az agyban játszódnak le. Vannak a külső fizikai tulajdonságok és vannak belső tulajdonságok, harmadik tényező nem valószínű, hogy van, ugyanis még senkinek nem sikerült bizonyítania, hogy létezne külön olyan dolog, hogy lélek, viszont arra van nem kevés bizonyíték, hogy a gondolatok, az érzelmek, a személyiség mind az agyban lakoznak.

"Nem vagyok nagy ezozizzencs, de azért van, aminél a képletek csődöt mondanak."

Egyáltalán nem mondanak csődöt, elég csak az antidepresszáns gyógyszerekre vagy a pszichoaktív drogokra gondolni.

Sadist 2014.02.03. 22:23:17

@Bundabandi (Cookie Bunny): "A személyiség meg nem CSAK a belső tulajdonságok összessége. Ha így lenne, lenne egy csomó egyforma ember. "

Egyrészt nem is írtam, hogy a személyiség csak a belső tulajdonságok összessége lenne, másrészt ha így is lenne, akkor sem lenne egy csomó egyforma ember, mert csak magának az agynak a felépítése emberi elmével felfoghatatlan számú variációt rejt, erre jön még rá a nevelés, tapasztalat, külső ingerek, környezeti hatások különbözősége, amik más-más változásokat indukálnak az agyban.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.04. 10:42:16

@Father Justice: Jó, hát nem értünk egyet. Szerinted az, szerintem meg nem.

"Nem szabad a vonzalmat nemlétező paraméterekkel magyarázni, mert innen hamar veszélyes vizekre lehet tévedni: a belső kisugárzás világába! Márpedig mint tudjuk, azt azok a nők szokták emlegetni, akiknek meg kell indokolni valamivel, hogy miért vannak a rút, pocakos, 25 évvel idősebb papamaci mellett, ha NEM a pénz miatt."

Azért vicces ám olvasni téged! Ha azt mondom nem hejjespasee az exem, azt nem hiszed el, mert szerinted nincs más indok arra, hogy vele voltam 10 évig. Ha meg azt mondom, hogy a mostaninál sem játszik a külső és a pénz, azt megint nem hiszed el, mert szerinted nincs olyan, hogy azért választottam őt, mert tetszik, amilyen ember. Vagy ha jobban tetszik, hát belső kisugárzás alapján. Mindezt úgy, hogy velem sem találkoztál még soha és a párommal, meg az exemmel sem. Jahh, hát egész biztosan tudsz valamit! :S :P Már csak az kéne a végére, hogy biztosan nem vagyok válogatási helyzetben és alacsony a szintem. XD

@Sadist: Ez is tök jó, mert pont magadnak mondasz ellent. :D

"Egyrészt nem is írtam, hogy a személyiség csak a belső tulajdonságok összessége lenne, másrészt ha így is lenne, akkor sem lenne egy csomó egyforma ember, "

"MERT csak magának az agynak a felépítése emberi elmével felfoghatatlan számú variációt rejt, erre jön még rá a nevelés, tapasztalat, külső ingerek, környezeti hatások különbözősége, amik más-más változásokat indukálnak az agyban. "

Vagyis oda jutunk, hogy nem csak a belső tulajdonságok összessége. :)

Sadist 2014.02.04. 11:53:02

@Bundabandi (Cookie Bunny): Nincs benne semmi ellentmondás, olvasd el még párszor és próbáld meg ezúttal helyesen értelmezni. Ugye nem hiányoztál matek óráról, amikor a formális logikát tanították? :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.04. 12:23:36

@Sadist: Gondoltam, hogy ezzel jössz majd! :P Nem tudom miért hiszed, hogy csak te értesz a matekhoz és gyököt vonni sem tudok a közgazdász diplomámmal. Na mindegy! Biztosan jó puskám volt az pl. analízis vizsgán, meg aztán az államvizsgán is. :P

Szóval arra akartam rá világítani, hogy: "másrészt ha így is lenne" és utána megmagyarázod, hogy akkor sem lenne így.

"mert csak magának az agynak a felépítése emberi elmével felfoghatatlan számú variációt rejt, erre jön még rá a nevelés, tapasztalat, külső ingerek, környezeti hatások különbözősége, amik más-más változásokat indukálnak az agyban."

Ha így is lenne... igazából akkor sem lenne így-> mert egyéb dolgok is befolyásolják.

Ez így vicces vót. XD

Sadist 2014.02.04. 12:56:48

@Bundabandi (Cookie Bunny): "másrészt ha így is lenne" == ha az általad hamisan nekem tulajdonított állítás, mely szerint a személyiség csak és kizárólag a belső tulajdonságokon múlik, igaz lenne.

"Nem tudom miért hiszed, hogy csak te értesz a matekhoz és gyököt vonni sem tudok a közgazdász diplomámmal."

Nem hiszem, pusztán tapasztalat, hogy 10-ből legalább 9 ember hülye a matekhoz, a logika témakörnél pedig még többen buknak, mert még az implikáció és az ekvivalencia közt sem képesek különbséget tenni. Az eddigi hozzászólásaid és elméleteid miatt nem gondoltam volna, hogy közgazdász diplomád lehet, és továbbra is kételkedem benne, hogy valóban elsajátítottad azt a tudást és gondolkodásmódot, ami egy tudományos diploma megszerzéséhez szükséges.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.04. 15:00:08

@Sadist: Ohhh meghajlok nagy tudásod és kb. 2 évtizedes tapasztalatod előtt! Te vagy az az egy ember, akinek agyi kapacitása oly hatalmas, hogy a világon létező többi kis girnyó fel sem érhet hozzá. Jahh és majd el felejtettem, hogy a nőket is ismered kívül-belül! Bizony!

"továbbra is kételkedem benne, hogy valóban elsajátítottad azt a tudást és gondolkodásmódot, ami egy tudományos diploma megszerzéséhez szükséges."

Ez olyan modoros, hogy már fáj! Megyek, vissza is adom a diplomámat, mert Sadist azt mondta kételkedik a tudásomban... hüpp-hüpp Sőt, szólok itt bent, hogy a több éves elemzői gyakorlatomat is bírálják már felül, mert az nem lehet, hogy értek hozzá.

Nem érek fel nagyságodhoz, ez van! :D

Sadist 2014.02.04. 15:47:15

@Bundabandi (Cookie Bunny): Az elemzői tapasztalatoddal akár annak is neki eshetnél, hogy mi is van a külső (fizikai) és belső (neurológiai) tulajdonságokon kívül, ami egy embert meghatároz, mert erre még nem olvashattunk semmilyen értelmes választ.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.04. 16:51:53

@Sadist: Meghagyom az olyan nagy elméknek, mint te! :P

Joe69 2014.02.05. 19:14:49

A posztoló egy elég pitiáner, kisebbrendűségi komplexusokkal teli faszi lehet, aki valami biztosításdi ügynök, vagy területi képviselő, vagy hasonló lehet, azoknak kurzusokon tanítják, hogyan kompenzálják ezt. Rettenetesen idegesítő a stílusuk, mert állandóan a vesztéstől rettegnek - ezért aztán veszítenek is. Nullánál nagyobb IQ-jú csajok futnak az ilyenektől, szerencsére nullás IQ-júból is van bőven.
süti beállítások módosítása