HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2014/02/06/nem_akarom_hogy_a_szuleid_tartsanak_el

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr995801120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hurri Kán 2014.02.06. 11:33:29

Szerelem, sötét verem.

Szöszi 28 2014.02.06. 11:34:21

@Namely: Nem értem a kérdést :D Eddig is elvoltam :D Azóta nem híztam tovább :D Szóval amúgy nem ezért, hanem azért, mert vele olyan simán passzolunk mindenben erőlködés nélkül és valaki újjal ezt végigszenvedni...Nem akarooom :D

mütyür 2014.02.06. 11:34:47

@Hurri Kán: posztban nincs szerelem, csak sötétség :)

mütyür 2014.02.06. 11:35:39

@Szöszi 26: ha minden okés, erőlködés nélkül, akkor ne aggódj azért annyira:)

Father Justice 2014.02.06. 11:40:12

@Nem királylány, csak nő: Azért őket fogod ki, mert alapból az izgalmas, érdekes, nem szokványos férfiak zsongatnak be, csakhogy ezek 95%-a kamuparádés életművész, más szavakkal sumák széltoló. Egy bohém életet élő, független, fiatal nőnek ez általában nem számít, amíg megvan a 'feeling', de ha idővel más szűrőfeltételek is bekerülnek a rendszerbe (mondjuk egy kis komolyodás, vagy megváltozott élethelyzet eredményeként), hamar zavaró lesz, amikor ugyanezek az emberek hülyének akarják nézni.

Szóval nem az arányok változtak, de azért véletlenek sincsenek:

"Ő: - Ha ezt írtam,ebből mire következtetsz. Segítek akkor! Vagy tudod magadtól is?"

Az, hogy egy ilyen flegma faszkodás után sem tiltottad le azonnal a tagot, egyértelműen jelzi, hogy alapvetően mégiscsak az ilyenekhez vagy hozzáedződve.

mütyür 2014.02.06. 11:43:02

@Father Justice: én ott tiltottam volna le, amikor leédikézte

Nem királylány, csak nő 2014.02.06. 11:46:51

@Sadist: Szerintem meg jó nagy faszságot írtál. Nem ismersz úgyhogy ne tuskózz. Mivel nem értek a zenéhez, meg sem próbálom belőni, hogy milyen szintű művészről van szó. A zeneművészeti egyetemre járt, szóval ezen a téren messze felettem áll mindenhogyan. Mivel a zenének ez a területe igen messze áll tőlem, ezért nem is az alapján fogom felmérni, hogy érdemes-e vele foglalkozni vagy sem, hogy mekkora művész. Miért lenne ez nekem fontos? A kérdésem puszta kíváncsiságon alapult, mint ahogy írtam is. És teljesen normálisan le lehetett volna írni, hogy csak ennyi vagy annyi. Vagy akár azt is amit te írtál, hogy néha egész évben csak egy, máskor meg egy héten 3. Felfogtam volna. Nincs ebben a világon semmi. De ez a szintű próbálkozás, hogy kibújjon a válasz alól szerintem nagyon béna volt. ennyi

Nem királylány, csak nő 2014.02.06. 11:51:26

@Father Justice: Sajnos megint nem tudok tiltakozni. Talán egyedül ez ellen:
"Ő: - Ha ezt írtam,ebből mire következtetsz. Segítek akkor! Vagy tudod magadtól is?"

Az esetek többségében én vagyok vele bunkó, ezért nem tiltottam le emiatt. De ez csak az előző rossz tapasztalatom miatt van, és mert nem igazán akarok most ismerkedni. Ezt tudja ő is.

Nem királylány, csak nő 2014.02.06. 11:53:22

@Namely: lol. nagyon nevetek. amúgy érezni rajta amikor beszél, h nagyon büszke magára...

Nem királylány, csak nő 2014.02.06. 11:54:12

@Namely: Egyetértek azzal is amit sadistnak írtál.

Szöszi 28 2014.02.06. 11:54:13

@mütyür: Jó, hát a gyogyósan működő agyam olyan, hogy időnként elképzelek olyan szitukat, amikről szó sincs és átélem a rémületet :D Nem tom minek csinálom, ne kérdezd :D

Nem királylány, csak nő 2014.02.06. 11:54:59

@Szöszi 26: én se gondoltam volna még pár éve, hogy ilyen problémáim lesznek valaha... :S

Nem királylány, csak nő 2014.02.06. 11:56:36

@mütyür: Oh az édikézésért, meg a hasonlókért már kapott tőlem eleget... Kb. mindennap elküldöm érte a p...csába, hogy ezt nekem ne nyomja, mert nem jön be.

mütyür 2014.02.06. 11:57:59

@Szöszi 26: nő vagy, nincs mit csodálkoni, hogy agyalós vagy :D

@Nem királylány, csak nő: de miért szívatod magadat vele?

Hurri Kán 2014.02.06. 11:58:45

@Nem királylány, csak nő:
Ugye, milyen idegesítő, mikor egy egyszerű kérdésre nem kapsz egy épkézláb választ? ;)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.06. 12:28:08

@Nem királylány, csak nő: Pedig a "kvantitatív érték" olyan szép volt, majdnem sírtam! :D

Nem királylány, csak nő 2014.02.06. 12:32:03

@mütyür: Mert ahogy father is írta, van benne valami,ami szórakoztat. Tudom, tudom....nem mondj semmit :D. De nem találkoztunk amúgy.
Az előbb egyébként kérdeztem a koncertről, teljesen ártatlanul...mint aki nem tud semmit.

Én: még nem is meséltél a koncertről, meg az élményeidről.. Nem csináltál képeket???? Ez mégis csak nagy dolog
Ő: végre megkérdezed 1 hét után :)))) Nagyon jól sikerült köszönöm
Én: ennyi?
Ő: koncerten készültek képek amiket még várok...
nem volt időm vásárolni...
se nézelődni amit kicsit sajnálok....
de amint kiértem kis pihenőm volt és már próbám...
aztán másnak 2 koncert
és go haza...mert sietnem kellett haza az itthoni próbákra
ez ilyen gyors kiruccanás volt...
de nyáron úgy néz ki,hogy ismét megyek mert van róla szó...
Én: de milyen apropóból volt ez a koncert amúgy?
Ő: most egy koncert turné megnyitóján játszottam..
Én: te nem is fotóztál?
Ő: morricone turné lesz európában...
Én: wow! ide is jön?
Ő: majd jönnek pestre is
Én: nahát, akkor oda is mész?
Ő: nem fotóztam sajnos...mert a gépemet elfelejtettem kivinni a nagy rohanásban...mert reggel valamit itthon hagytam amiért gyorsan vissza kellett jönnöm...
Én: ja tudom.meg a telefont is...
Ő: tényleg nem vittem a telefonom...
használhatatlan kint..
Én:a pesti koncerten nem játszol?
Ő: egy laptopot vittem amiben a kottáim is vannak. Én csak a megnyitón játszottam, a többi koncerten csak a zenekar játszik szólista nélkül...
de engem ez a megtiszteltetés ért,hogy én játszhattam a megnyitón
Én: de a koncertjére mész majd nem?
Ő: szeretnék..
ha nem lesz előadásom vagy koncertem akkor megyek persze mindenképpen
Én: Akkor tudsz nekem autogramot szerezni :)
Ő: persze,ha szeretnéd ;)

Most akkor mi van? :D Létezik, hogy ez mind kamu...?? Sajnálom, annyira naiv vagyok amúgy. Nem tudok feltételezni emberekről olyasmit, amire én nem lennék képes...

mütyür 2014.02.06. 12:34:27

@Nem királylány, csak nő: külföldön használhatatlan a mobilja

;DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Nem királylány, csak nő 2014.02.06. 12:37:39

@Hurri Kán: Engem az ilyen kis titkolózós, kitérő választ adó emberek nagyon idegesítenek. Pl. legutóbb kiderült, hogy egy ismerősöm babát vár. Erre az egyik haverom elkezdett menőzni, hogy ő már hetek óta tudta ám. Én meg megkérdeztem, hogy hogyan lehet ez, mivel ők nincsenek is jóban... (egy helyen melóznak amúgy) És kérdeztem, hogy ennyire összemelegedtek mostanság? És akkor meg jött azzal, hogy erre nem akar válaszolni. Mondom mert? Mi ez, államtitok, hogy ők jóban vannak vagy sem???
És akkor erre kibökte, hogy ugyanúgy nincsenek jóban, csak mástól hallotta, aki jóban van vele. Hűűű ezt aztán tényleg veszélyes volt elmondani. :D Ha meg magában akarta tartani, akkor minek menőzik, hogy ő már rég tudta. Na az ilyenektől kész vagyok....

Namely 2014.02.06. 12:46:13

@Nem királylány, csak nő:
mondd, hogy nem alszol el amikor nyomja ezt a rizsát?

amúgy erről a művészről jutott az eszembe, amikor mentünk egy partyra és a vonaton volt egy művészpicsa, utazott valahová máshová. Ott szapulta a bulizókat, és mondta, hogy a komolyzene, meg a karmester apja, meg a színház. Erre én mondtam, hogy én is a drumandbass-re megyek, és színházba akkor, ha esik az eső.
Többet nem szólt hozzám... :D

Nem királylány, csak nő 2014.02.06. 12:47:46

@mütyür: és korábban azt mondta, hogy iphone-ja van. Utána meg arra hivatkozott, hogy szar lidlis csomagja, ezért nem vitte ki. Mondom a iphone-t is ott vetted? :D

Nem királylány, csak nő 2014.02.06. 12:50:56

@Namely: :DDDDD én szeretek színházba járni amúgy. Bár nem megyek túl sűrűn. De mit kezdenék egy faszival aki napi 8 órát hegedül??? Sztem becsavarodnék ha együtt laknánk :D

mütyür 2014.02.06. 12:55:09

@Nem királylány, csak nő: totál mindegy, milyen csomagban van, itthon és külföldön is ingyen tudsz fényképezni a mobillal.

te tudod, de én sohaabüdöséletben nem állnék vele többet szóba. vagyis utoljára elküldeném neki a morricone-s holnaplinket, aztán törlés.

Dr.Rekettyés László 2014.02.06. 12:55:38

@Nem királylány, csak nő: Hogyhogy csak egy hét után kérdezted meg?
Ennio Morricone koncert tegnapelőtt este volt Paris Bercyben.

mütyür 2014.02.06. 12:59:11

@Dr.Rekettyés László: na de a mese szerint ő hétvégén koncertezett morriconéval ;) bár még így is sántít az egy hét :)

Dr.Rekettyés László 2014.02.06. 13:01:14

@mütyür: @Nem királylány, csak nő: Oké, fogtam magam, és megnéztem a neten, mikor koncertezett Morricone Párizsban.

Ennio Morricone
Mardi 04 février 2014
Début de l'événement : 20:00
Ouverture des portes : 18:30
Prix des places entre 45,50 € et 150 €

Father Justice 2014.02.06. 13:01:19

Biztos, hogy Morricone emlékszik rosszul, mert ő már 85 éves.

Nem királylány, csak nő 2014.02.06. 13:02:56

@mütyür: Meg én nem ismerek embert aki teló nélkül megy külföldre, bármilyen csomagban is van. Bár akinek telik iphone-ra az általában nem valami kis szar feltöltőkártyás csomaggal tolja, mert minek akkor az okos teló, ha ki sem tudod használni. Amúgy az egész teló ügy úgy pattant ki, hogy válaszoltam egy üzenetére, és azt csak este olvasta el, elvileg amikor már kint volt. Nekem ezt jelezte ki fb. És utána meg jött azzal, hogy bocsi, hogy nem válaszolt, de itthon maradt a telója, és a laptopról meg nem tudott belépni mert fizetős wifi volt a szállóban. Az egész nagyon nyakatekert volt. :D Mindenesetre kvára elolvasta még aznap este, ráadásul telóról volt bejelentkezve....:))) Én egyelőre még jól szórakozom. Egyre több mindennel bukik be...

Nem királylány, csak nő 2014.02.06. 13:03:40

@Dr.Rekettyés László: lehet h ő valami házi koncerten volt vele :DDDDDD

Dr.Rekettyés László 2014.02.06. 13:05:23

@Nem királylány, csak nő: majd kiderül, hiszen olvashattad, VÁRJA A KÉPEKET.
Nyilván a XXI. században majd postán adják fel, ezért nem ért még ide...

Szöszi 28 2014.02.06. 13:05:24

@mütyür: Ja, én se tudtam megoldani 14 évesen Olaszországba, hogy sms-t tudjak küldeni jóanyámnak naponta, hogy minden fasza, jól vagyunk :D Meg utána se sohase amikor utaztam :D De most ezt fel se fogom. Mi a faszért nem mondott annyit, hogy nem vittem a telóm, mert nem és pont...

Dr.Rekettyés László 2014.02.06. 13:08:29

@Szöszi 26: Pedig ez egy életszerű történet.
Ha én hegedülnék, és együtt koncertezhetnék az egyik legnagyobb élő zeneszerzővel, biztosan otthon felejtenék mindent, amivel képet lehet rögzíteni.

Nem királylány, csak nő 2014.02.06. 13:11:42

@Dr.Rekettyés László: ez egyértelmű.... amúgy minden lófasz előadása posztolva van fb-n. Pont ezt nem rakta ki hogy hahó Párizsban vagyok Morricone-val?

Nem királylány, csak nő 2014.02.06. 13:12:52

@Szöszi 26: tudod ha fb-n folyamatosan fent van, hogy be vagy jelentkezve TELÓVAL, és még ki is jelzi, hogy elolvastad az üzenetet, akkor elég nehéz elhinni, hogy nem vittél telefont. :))))

mütyür 2014.02.06. 13:13:13

@Nem királylány, csak nő: :DD és ha lebuktatod, majd jön a vádaskodás és a "tesemmitnemértesz" és a "nyomozolutánam?"

@Szöszi 26: azért, mert kóroshazudozó. az ilyennek a lételeme a történések "kiszínezése". van egy alaptörténet (itt mondjuk az, hogy hegedül) és e köré fonja a hazugságait. de ő ezt nem hazugságnak tartja. sőt, néha annyira elszállnak, hogy konkrétan elhiszik, amit "mesélnek".

Dr.Rekettyés László 2014.02.06. 13:14:10

@Nem királylány, csak nő: Értsd már meg, hogy még várja a képeket.
Ne legyél ok nélkül gyanakvó!

pretty kitty 2014.02.06. 13:17:16

Fijuk miccoltok ennek a cajnak a kvantitativ eltekejiheeeeez??? ;)))))))))))))))))))))))

www.facebook.com/photo.php?fbid=422058871229954&set=a.196920237077153.27210.178042872298223&type=1&theater

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Szöszi 28 2014.02.06. 13:18:58

@Dr.Rekettyés László: hhhááááhááááá :D :D :D Igaz, teljesen igaz :D

@Nem királylány, csak nő: Édesfaszom :D Én, ha nem akarok reagálni valami üzire, akkor nem olvasom el és kész :D Egyébként nem tudom megérteni, hogy ezzel pl. miért kell kamuzni? Annyira utánanézhető a dolognak, hogy besírok. Fééérfiak....*legyint*

mütyür 2014.02.06. 13:24:00

@Szöszi 26: nem fogod megérteni sosem, ez mentális betegség

Nem királylány, csak nő 2014.02.06. 13:39:38

@Dr.Rekettyés László: én kérek elnézést a gyanakvásért. Egész biztosan hamarosan jönnek azok a képek :D

Nem királylány, csak nő 2014.02.06. 13:41:34

@mütyür: @Szöszi 26: Azt nem értem, hogy hogy nem volt annyi esze, hogy megnézze, hogy mikor van a koncert? Most filózok, hogy belinkeljem neki, vagy még várjak... :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.06. 13:43:48

@Nem királylány, csak nő: Tuti talál valami jó magyarázatot! Mindig találnak... :)

Nem királylány, csak nő 2014.02.06. 13:45:55

@Bundabandi (Cookie Bunny): Igen ez a baj, hogy már előre tudom, hogy jön azzal hogy volt egy másik koncert ami nem volt meghirdetve, mert nem nyilvános volt, hanem zárkörű, ahova csak a nagy emberek juthattak be,meg a tököm tudja :))

Αphelion 2014.02.06. 13:47:48

@Nem királylány, csak nő: Fuuh en a helyedben hogy elszorakoznek ezzel...Eloszor egy ideig eljatszanam hogy buta vagyok es mindent beveszek, aztan egyszer csak hirtelen ugy raboritanam az egeszet hogy azt se tudja fiu vagy lany! ;) :D

mütyür 2014.02.06. 13:51:47

@Nem királylány, csak nő: de náluk nem az a lényeg, hogy ne bukjanak le.

kicsit utánaolvastam, olvastam egy jó példát: megkérdezed, mit evett ebédre és azonnal rávág egy hazugságot. (akkor is rántotthúst fog hazudni, ha fél inge zöldborsófőzelékes) célja/értelme nincs a hazugságnak, csak kell.

Dr.Rekettyés László 2014.02.06. 13:52:18

@Nem királylány, csak nő: Ja, olyan kurvára zártkörű volt, hogy még maga Morricone sem volt ott.

Hurri Kán 2014.02.06. 13:53:23

@Nem királylány, csak nő:
Tiszta szerencse, a nők mindig egyértelmű és világos válaszokat adnak ;)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.06. 13:56:11

@Dr.Rekettyés László: hihi! XD

@Nem királylány, csak nő: Naná! Mert te nem hiszel neki, pedig ő kiteszi a lelkét is érted és meghallgat stb. stb. Én azt vettem észre, hogy ha rajtakapod őket, akkor egyből támadnak, terelnek és a végén még te érzed szarul magad, pedig tudod, hogy hazudik.

Szöszi 28 2014.02.06. 14:01:10

@Nem királylány, csak nő: Egyébként miért nem találkoztatok még személyesen?

mütyür 2014.02.06. 14:02:10

mao.hu/rolunk/symphonic/

velük koncertezik morricone, itt is fel vannak sorolva a közöskoncert dátumai. febr. 4. az első.

Nem királylány, csak nő 2014.02.06. 14:11:27

@Dr.Rekettyés László:
"Ja, olyan kurvára zártkörű volt, hogy még maga Morricone sem volt ott."
Annyira röhögök :DDDDDDDDDDDDD

Dr.Rekettyés László 2014.02.06. 14:24:06

@Nem királylány, csak nő: Pedig ez egyáltalán nem vicces.
Ott ül szegény csávó valamelyik józsefvárosi bérház kiskonyhájában, "hóna alatt a kopott hegedű", és közben azt kell vetítenie, hogy valójában egy világhírű párizsi épületben húzza egy világhírű zeneszerzővel.
A farka méretét ezek után már meg se kérdezd szerintem, mert még az elefánt ormánya is egy csökevényes kis csonk lenne a végén.
Köszönöm, hogy jótanácsot adhattam.
Többet nem tudok elmondani.
Kéremkapcsojjaki.

Niobe 2014.02.06. 15:09:50

Nemkirálylány hegedűse izgisebb, mint a mai poszt :)
Érdekes, hogy mennyit vetít a fickó, én az unokatesómnál észleltem hasonlóan kóros mértékű Münchhausen-szindrómát, mindenkinek mást, de jó nagyot kamuzik... Ez valahogy iszonyat visszataszító bármelyik emberben, csodálom a lelkierőt, amivel kezelve van. Bár tény, szórakozásnak nem utolsó röhögni rajta, amilyen szánalmas.

Father Justice 2014.02.06. 15:21:11

@Niobe: Szerintem az ilyenek éppen azért tudnak létezni egyáltalán, mert mindig lesznek olyanok, akiknek - egy ideig - nagyobb pozitívum a nagy duma, mint amekkora negatívum a hiteltelenség. Aztán ha átbillen a mérleg nyelve, másoknak lökik tovább a sódert. Nem történik károsodás.

Niobe 2014.02.06. 15:26:51

@Father Justice: tény. Amíg szar van, veréb is van :)

pretty kitty 2014.02.06. 15:54:44

Celintetek ki ja cekcibb ebbe ja videjoba, Szakila vad Lijannaaaaa?? ;))))))))))))))))

youtu.be/o3mP3mJDL2k

plantingC4 2014.02.06. 15:56:01

Átfutottam, de ezt most a lány, vagy a srác írta, nem is állt össze hirtelen. Nem szereti a lányt, a többi sületlenség meg lényegtelen, szedje össze magát, növesszen tököt, lépjen ebből le. Ezért írt, nem ?
" Ha biztos vagyok benne, hogy nem őt választanám a sírig, akkor kézenfekvő és logikus döntés a mihamarabbi szakítás. Jól látom? Köszi a válaszokat."

Jól, szívesen.

plantingC4 2014.02.06. 16:15:05

@Nem királylány, csak nő: Ezen a hegedűs emberes sztoridon jól mulatok, így a reggeli kávé mellett, másrészt meg tök szomorú. Az efféle hazudozás rosszabb, mint bármi evör.
Számomra egy hazug ember sokkal félelmetesebb, mint két sötét alak, egy homályos sikátor végében...
Azok a zenészek, akik ilyen szinten tolják és mondjuk Morricone Úrral együtt zenélnek, azoktól virágcsokrokat kapnál és 3 naponta, a világ más pontáról csekkolna be fészbúkra, fotókkal, hogy "épp megérkeztünk Osloba, fos az idő", meg ilyenek.
Lidl-ös telefoncsomagokról, helyi fellépésekről, még vicc szinten sem esne szó...

Hurri Kán 2014.02.06. 16:26:15

@plantingC4:
Lehet, a zillető felettébb szerény, és még véletlenül se akar nagyképűnek tűnni :D

plantingC4 2014.02.06. 16:28:18

@a libancmaffija kelesztanyja: Már mér kéne eldönteni? :D
Fagyizni is úgy jó, hogy egy csoki, egy vanília, együtt a finom...:D

pretty kitty 2014.02.06. 16:29:18

@plantingC4: Hihiiiiiiiiiii!!!!! :DDDDDDDDDDD

plantingC4 2014.02.06. 16:34:39

@Hurri Kán: Erre a fokú nemeslelkűségre senki nem gondolt, valóban !:D
Persze mindenki egyből a maga kis sáros-koszos, megtaposott kozákkucsma lelkéből indult neki a kérdésnek- dőreség volt...:D
Akkor így, mindjárt más, aranyember ő, csak mi nem ismerjük fel, na ! :D:D

Niobe 2014.02.06. 16:35:56

@plantingC4: ugye? Pont azért rémisztő, mert kiszámíthatatlan, szerintem. Másrészt megértem Királylányt, az a jó, amíg nevetni tud rajta.
Még majdnem két óra munkaidő, a macska rúgja meg, de nagyon csend van...

Hurri Kán 2014.02.06. 16:36:48

@plantingC4:
pontosan.
időnként nem ártana kibújni bőrünkből, és megpróbálni kevésbé szemellenzősen és kevésbé rosszindulatúan gondolkozni. Én már vagy 30 éve próbálom, és az istennek se akar menni :D

Niobe 2014.02.06. 16:39:24

@Hurri Kán: megőrültél? Itt emberek vannak! :)

Hurri Kán 2014.02.06. 16:42:45

@Niobe:
Ne aggódj, majd elmúlik :)

pretty kitty 2014.02.06. 16:46:44

@Niobe: Tesszek hallgaz Blitnicket ahod enekel neked, ez boven kitalt a munkajido vegejig....szot meg tulolazhacc isz akal.........;)))))))))))))))))

youtu.be/2zYbDnBaXak

Niobe 2014.02.06. 16:48:07

@Hurri Kán: hát ha én dalra fakadok... :D

@a libancmaffija kelesztanyja: köszi, inkább Tankcsapda, az jobban passzol a hamvas lelkemhez :D

Namely 2014.02.06. 16:59:54

@Niobe:
nesze te hamvaslelkű:

http://www.youtube.com/watch?v=vlgiWBCbCJk‎

;)

plantingC4 2014.02.06. 17:07:47

@Niobe: Valóban a kiszámíthatatlanságuk a rémisztő, nevetni is csak addig tudsz, míg el nem kezd téged is belevenni a játékába-nem játszótársként fogsz benne részt venni...és úgy lehet majd nem nevetsz. Azt írnám inkább, ha nagyon unatkozna az ember, a mosómedve még mindig kevesebb gond...:D
Jó az a csend a melóban, tessék értékelni. :D

@Hurri Kán: Valóban nem egyszerű kibújni a bőrünkből, de ha ismersz egy jó szűcsöt, egy mesterember csodákra képes.:D:D
Nem kell rosszindulat ehhez, egyszerűen kilógott a lóláb és a hozzászólók, kb. 2 és fél másodperc alatt bökték/böktétek ki, hogy hamisan játszik királylány művészura...
Én inkább azt írnám ide, hogy mindegy milyen indulat van, csak logika köll...oszt látod is egybül mi az állás...az meg nem baj.:D

Niobe 2014.02.06. 17:16:56

@Namely: ne törd a linket, mert így nem szereti a teló :)

Niobe 2014.02.06. 17:18:46

@plantingC4: pontosan, óvatosan kell kezelni, mert észre sem veszed, és máris benne vagy a játszmájában...
Értékelem a csendet, csak a semmittevést nem annyira. De már csak egy óra :)

plantingC4 2014.02.06. 17:24:56

@Niobe: Elrepül ez hamar már. Nyomjál 70 fekvőtámaszt vagy nemtom, ha ennyire nem bírsz magaddal.:DD:D

Hurri Kán 2014.02.06. 17:26:44

@plantingC4:
"csak logika köll...oszt látod is egybül mi az állás..."
Mennyire egyszerű is volna az élet, ha mindig mindent úgy AKARNÁNK látni, ahogy azt logikusan kéne :D

Niobe 2014.02.06. 17:30:56

@plantingC4: tágra nyílna a kollégák szeme, és az érdekes lenne. :D
Sajnos kínai újév van, és most a kintiek nem dolgoznak, majd hétfőtől lesz nagyobb nyüzsi megint. Addig sajnos kicsit nyögvenyelős.

plantingC4 2014.02.06. 17:50:08

@Niobe: Tágra nyílt szemű kínaiak...:D:D
Tényleg újévükkor, ilyentájt, tele volt a kaszinó és mind valamilyen 8-as számra rakott, mert a hiedelmeik szerint az mocskosul jó, meg szerencsés, meg minden...:D

mütyür 2014.02.06. 20:08:29

@plantingC4: @Niobe: már késő van, de azért még hozzáírok. volt szerencsém ilyen hegedűs-hazudozóhoz. nagyon finom érzékelőrendszert fejlesztettem már ki azóta. de megjártam ezért a magam poklát. amikor akkora blődséget hazudik teljesen őszintén, hogy saját magadban kezdesz kételkedni. mert egyszerűen nehéz felfogni, hogy vki miért hazudik, ha nagyon jól tudhatóan kb. azonnal lebukik.
iszonyat.

(egy példa, már meséltem: hegedűs: meghalt a nagymamám, jajjajj, vigasztalj meg... rá egy hónapra bemutat engem az élő/meghalt nagyinak)

Hurri Kán 2014.02.06. 20:14:47

@mütyür:
Csoda történt!!! Csoda!!! :D

Nem királylány, csak nő 2014.02.06. 20:31:22

Félelmetes is és egyben szomorú is. Valahol elkezdtem szegényt sajnálni....

Nem királylány, csak nő 2014.02.06. 20:33:44

@mütyür: Lehet az a másik mamája volt :DD Amúgy ha esetleg posztolná a Morricone-s képeket, eskü egyből megírom nektek :D

Nem királylány, csak nő 2014.02.06. 20:37:25

@Szöszi 26: Nem találkoztam vele, mert igazából rohadtul nem vágyom az öreg után senkire. Nekem ilyenkor mindig kell egy kis szünet, hogy regenerálódjak :) Ráadásul ő meg valahogy nem igazán érzett rá erre, hogy nekem mindenféle ismerkedéshez idő kell. Pedig még mondtam is neki. De ő nagyon erőlteti. Napi szinten téma nála. Márpedig ha érzem, hogy valaki nagyon tapad, akkor pláne elmegy a kedvem...

Nem királylány, csak nő 2014.02.06. 20:39:56

@Perihelion 2014: Még nem tudom, hogy hogy fizetek meg neki :)

mütyür 2014.02.06. 20:45:41

@Hurri Kán: az :D nem értem, a Vatikán még miért nem adott ki azóta sem rendkívüli sajtótájékoztatót :D

@Nem királylány, csak nő: egy pici baj van veled. ne haragudj, nem bántani akarlak, elhiheted :) példa: ha ÉN regenerálódni akarok, akkor nem beszélgetek ellenkező neművel (ajjajj, izé, szóval számomra izgatóan hatú emberlénnyel). és pont. nem beszélek meg vele koncertnézéseket meg semmit sem. senemsemmit.

Nem királylány, csak nő 2014.02.06. 20:54:24

@mütyür: Félreértés van. Én nem beszéltem meg vele semmit. Ő írt rám, mert van pár közös ismerősünk és megtetszettem neki. Azóta írogat. Én meg ha ráérek és van kedvem, akkor dumálok vele, ha nincs, akkor nem. Bekerült az ismerős kategóriába, ennyi. Ő szeretné, hogy találkozzunk. Én nem. El is mondtam neki, hogy részemről nincs ilyen irányú érdeklődés. Hogy izgatóan hatna azt se mondanám. A képek alapján egész tűrhetően néz ki, de én sosem hiszek a képeknek. Ahhoz, hogy tudjam, hogy vonzódok-e valakihez, élőben kell látnom. Kinőttem már abból, hogy egy fényképbe beleszeressek :) Volt ilyen. aztán meg jól meglepődtem, mikor élőben is megláttam az illetőt. :D

Nem királylány, csak nő 2014.02.06. 20:55:01

@mütyür: Az ellen nem tiltakozom, hogy van baj velem. Ezt vállalom. Sosem tagadtam. :)))))

mütyür 2014.02.06. 21:08:51

@Nem királylány, csak nő: tanács: NE dumálj vele. kell neked a faszoskodás?? :S

Namely 2014.02.06. 21:19:35

@mütyür: köszi a lego-linket, vettem a bnőmnek/magamnak egy monster truck legot, nagyon örülünk, csak össze is rakjuk.... :)))

Nem királylány, csak nő 2014.02.06. 21:21:52

@mütyür: Basszus eddig nem vágtam, hogy hazudozik. Ez ma lett világos... :D Már nincs is kedvem dumálni vele ezek után...

Hurri Kán 2014.02.06. 21:27:47

@mütyür:
Hagyd már. Mindenki máshogy hülye, és ez így jó :)
süti beállítások módosítása