HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2014/02/12/szeretnem_ha_elete_reszenek_tekintene

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr905810561

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mütyür 2014.02.12. 09:10:10

@Lord Papírsárkány: ettől félek én is, hogy ilyen lenne a végeredmény :))))

Papírsárkány 2014.02.12. 09:21:06

@mütyür: félelemre semmi ok, ez nem "lenne", hanem "lesz" :)

mütyür 2014.02.12. 09:23:59

@Lord Papírsárkány: :)) ezért nem is küldöm tovább :)

Hurri Kán 2014.02.12. 09:26:23

"Láttam már romantikus hangulatban is"
Te voltál romantikus hangulatban, vagy ő?

croesus aka. the grinder 2014.02.12. 09:28:04

Father ma nem írt a szintekről, ezért megpróbálom pótolni.

Srác: messze nem adoniszi testű, félénk, nem nagy dumás, a szakmája sem bugyinedvesítő. Tehát sem a külseje, sem a stílusa nem nyerő, összességében bőven átlag alatti, 10/3 vagy legfeljebb 10/4.

Csaj: Netes társkereső, de még ott sincs elég jelentkező, pedig az ottani férfiak mindent megdugnának ami mozog. A fent említett srácra is neki kell nyomulnia. Nyilván a legrondább 10%-ba tartozó egyedről beszélünk.

@mütyür: "minek neked olyan ember, akivel nem passzoltok? miért kellene megváltoztatni, ha ő iILYEN?"

Egyszerű: ennyire, de ennyire nincs válogatási helyzetben, ezért kénytelen ebből a szarból várat építeni, a mellékelt ábra szerinti "sikerrel".
Még egy kis adalék: "Szeretem a gyerekeket, ha családban bárkinek volt, akkor én voltam az első, aki megnézte" = "jó lenne lassan lebabázni". Persze erre a feladatra jelentkező a közelben sincs.

mütyür 2014.02.12. 09:39:35

@croesus: nahja. ... idegrángást kapok az olyan nőktől, akik lemennek kocsonyába, ha 1 km-es körzetben kisgyerek van :S

Papírsárkány 2014.02.12. 09:43:08

@mütyür: az csak bónusz, amikor döngetik a mellüket, hogy fúde ők mennyire szeretik a gyerekeket :)

croesus aka. the grinder 2014.02.12. 09:46:18

@mütyür: akkor képzeld el hogy ÉN mennyire kapok idegrángást az ilyentől, főleg hogy ilyenkor mindig azon gondolkodok hogy mennyire "felejti el néha" szedni a tablettát :D

Nem királylány, csak nő 2014.02.12. 09:50:53

ki a szart érdekel h milyen zenét szeret???

Dr.Rekettyés László 2014.02.12. 09:53:38

Az mondjuk tényleg érdekes, hogy az első szembejövő faszira, akivel még semmi sem történt (na jó, csók már igen, juhujjjj!), miért tekint máris titkon úgy, mint leendő gyermeke apjára?

Hurri Kán 2014.02.12. 09:54:34

Úgy látom, poszt toló nem sok hasznos tanácsot fog kapni, hogy hogyan kerüljön közelebb álmai informatikusához :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.12. 09:55:00

Miután 8:15-től 9:30-ig megvitattuk (egész jó idő, ahhoz képest, hogy én voltam a vitapartner!) a kolléganőmmel az egészséges étkezés, a biopiac, a tápanyagkiegészítők és egyéb nyalánkságok témáját, elolvastam a posztot is.

Háááát... szóval én Bundi vagyok, 33 éves és ikrek... izé Ikrek! Láttak már romantikus hangulatban (is). :D Egyébként 1 banánt és 2 kivit ettem reggelire és ittam egy tejeskávét édesítővel. Lila felső van rajtam fekete kardigánnal és farmerral, a hajam festett vörös. Most éppen nem vagyok egyedül, mert körbevesznek a kollégák, de a liftben egyedül jöttem fel, bizony ám! Tudok főzni és sütni is. WOW! Mindenféle zenét szeretek, énekelni szoktam takarítás közben.

A párom 39 éves és szintén Ikrek. Többször is láttam már. Most azon dolgozom, hogy 34 legyen és Vízöntő! Ezek után plasztikára is elküldöm, hogy olyan legyen, mint Jason Momoa. A bőrszíne sötétítésén még filóznom kell, de majd esetleg szolizni fog. Semmi sem lehetetlen! :D

"Megváltozhat valaki, ha van valaki, aki ebben segítene neki?"

Naná! A fa testápoló is nagyon jó erre, aztán még a plasztikai sebész és update Norbi. Meg esetleg Oravecz Nóra, ha az őrületbe akarod kergetni.

Remélem segítettem! :D

Uff!

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.12. 10:01:38

@mütyür: Ide ha bejön egy-egy volt kolléganő szülés után úgy rárepülnek a nők, mint légy a kakira. :D Én nem is szoktam odamenni, csak ha közelebbről ismerem az anyukát, vagy ő odajön hozzám. Más ezzel nem törődik, lényeg, hogy a gyerek közelében legyen. :S Ez valami ösztön?

Namely 2014.02.12. 10:03:52

"Vannak a neten olyan kétes megbízhatóságú alkalmazások, amik megmondják, mennyire passzolsz a pároddal"
Most megnéztem ezeket, és kiderült, hogy 4-ből 3 szerint nem illünk össze a bnőmmel... :OOOO
most szakíccsak vele, majdnem 6 év után???

Informatikus ide, dagi oda, félénk amoda: ha bejönnél neki, akkor a csókon kívül már más is történt volna.

Semmit sem írsz a saját külsődről: vagy túl szép vagy (erre az esély, mint a fényes nappali villámcsapásnak egy villámhárítós házban), vagy pedig irgalmatlanul ronda.

mütyür 2014.02.12. 10:09:18

@croesus: én ha férfi lennék, egy nőben sem bíznék :))) jó az a gumi :)))

Namely 2014.02.12. 10:10:48

@mütyür:
éppen ezért jobb, ha lenyeli.... :D

Niobe 2014.02.12. 10:11:05

@Bundabandi (Cookie Bunny): és aki kígyót-békát mondott anno a kollégára, az rohan elsőnek :)

mütyür 2014.02.12. 10:11:52

@Bundabandi (Cookie Bunny): nem hiszem, hogy ösztön, inkább vmi megjátszós szarság.

a legjobb, amikor a terhes nő pocakját akarja mindenki fogdosni... íííí :/

Papírsárkány 2014.02.12. 10:12:25

@mütyür: amit:
- te veszel
- nem a csajnál dobsz ki

@Namely: azt azért gondosan ellenőrizni is kell ám :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.12. 10:14:31

@Niobe: Persze! :D Aztán miután agyon dicsérte a gyereket és az anyukát, visszaül a helyére és megjegyzi, hogy egyébként mennyit hízott és a gyerek is olyan fura, meg minek van rajta az a sapka, vagy miért nincs rajta sapka. Vannak ilyenek jahh...

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.12. 10:20:51

@mütyür: Nekem az egyik csaj, akivel nagyon jóban voltunk anno, ajánlgatta, hogy tapizzam meg a hasát, mert éppen mozgolódik a gyerek. Mondtam neki, hogy nem akarom tapizni, de aztán csak rábeszélt. :) A barátnőm meg, aki nemrég szült, kezembe nyomta a kölköt, hogy fogjam már meg egy percre, amíg szőlőt szed nekem. Én meg csak álltam, kezemben a gyerekkel, ő meg vigyorgott, hogy "szokjad csak!". Szóval én sem vagyok egy ősanya, pedig szeretem a gyerekeket. :D Nekem fura, mikor így rávetik magukat a gyerekre, vagy a terhes nőre. Szerintem egy része azért ösztönös.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2014.02.12. 10:24:27

@croesus: Védekezz te! Ez eszedbe jutott már?

@Namely: Még szép, hogy tessék szakítani. A horoszpók megmondta, akkor az meg van mondva. Mondjuk ámíthatod magad azzal, hogy nem ezen múlik, hanem kettőtökön, de majd rádöbbensz a fájdalmas igazságra. :D

@Bundabandi (Cookie Bunny): Azért ügyesen elrejtetted a szövegben, hogy házias is vagy, takarítani szoktál. :)

Kedves Posztoló!
Elég gáz, ha mindig neked kell keresni. Ha érdekelnéd, keresne. De ha a horoszkópokban jobban hiszel, akkor írj nyugodtan, szép pénzért megcsinálom a párhoroszkópotokat. :p

Szintet lépett (ex) Naiva. 2014.02.12. 10:26:27

@Bundabandi (Cookie Bunny): Én szerettem nagyon, amikor egyből elkezdték tapogatni, meg a kezét fogdosni. Amikor szóltam, hogy a kezét hagyják békén, mert a szájába veszi, akkor megsértődtek.

mütyür 2014.02.12. 10:29:19

@Bundabandi (Cookie Bunny): én tuti visszaválaszolnék, hogy megsimizheted a pocit, ha én is a tiedet :))))

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.12. 10:41:13

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Jó, hát fényezni is kell egy kicsit magam, ha már közepesen ronda vagyok. :D

Szintet lépett (ex) Naiva. 2014.02.12. 10:42:18

@Bundabandi (Cookie Bunny): Közepesen ronda, ez nem mond semmit. 10/mennyi az annyi??? :DDD

Sadist 2014.02.12. 10:47:17

@Father Justice: Azt így hogy? Azt írja, hogy nem kommentelhetsz abban a blogban?

Namely 2014.02.12. 10:48:03

@mütyür:
én inkább azt mondanám, hogy ezért nekem 30ezret fizetnek a perverzek, úgyhogy ennyi a tarifa, köcsög.... :)

Sadist 2014.02.12. 10:56:23

@Namely: A poszter nyilvánvalóan ronda, mint a lőtt seb, ezért neki kell felkutatnia és behálóznia a gazdatestet, mert magától nem akaródzik. Pechjére a biológiai órája is egyre hangosabban ketyeg, így elmondható, hogy minden szempontból szopóágon van.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.12. 10:56:34

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Ha közepesen, akkor mondjuk 10/5? :D De ebben Father a szaki.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2014.02.12. 10:57:55

@Sadist: 27 évesen még mocskosul ráérne.

Father Justice 2014.02.12. 10:58:38

@Sadist: Nem ír semmit, csak nem enged már bejelentkezni a kamu Yahoo ID-mmel. (Fehér ablak, semmi sem történik.) Amikor még a kamu Facebook fiókomról kommenteltem, egy idő után azt vettem észre, hogy senki nem lájkolja a hozzászólásaimat, holott továbbra is én közöltem a legszikárabb igazságokat a blogon. Kiderítettem, hogy rejtett feketelistára tettek, azaz engedett kommentelni, és utána is mindig láttam, amit korábban írtam (amíg be voltam jelentkezve FB-re), de mások már nem.

Akkor hoztam létre egy kamu Yahoo ID-t, amiről az OpenID segítségével lehet FB-s kommentboxokba írni. Úgy tűnik, az Igazság továbbra is szúrta CsPanniék szemét, de mivel az OpenID-t valószínűleg nem lehet rejtett feketelistázni, ezért egyszerűen letiltották ezt a fajta kommentelési lehetőséget. Azóta nem látok kommenteket a többi Yahoo-s felhasználótól sem.

Természetesen CsPanni semmiféle moderációról nem tud.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2014.02.12. 10:58:46

@Bundabandi (Cookie Bunny): Na, a 10/5 az közepesen szép. A közepesen ronda az 2,5-nél lehet, nem? :D

Szintet lépett (ex) Naiva. 2014.02.12. 11:01:00

@Father Justice: Egyszer tedd meg légyszi, hogy az "igazság" szó helyett az "én véleményem" -et használod. Majd szólok, mikor van a szülinapom. :)

Father Justice 2014.02.12. 11:03:04

@Szintet lépett (ex) Naiva.: @Bundabandi (Cookie Bunny): A 10/5 a közepes szint alsó határa. A "közepesen ronda" paraméter specifikusan a ronda mezőnyön belül (10/1 => 10/4) jelöli ki az átlagértéket, ami így 10/2 és 10/3 közötti szintet határoz meg.

Father Justice 2014.02.12. 11:05:46

@Szintet lépett (ex) Naiva.: A végét tökéletesen eltaláltad, de ugyanezt a gondolatmenetet követve a "közepesen szép" kategória 10/7 és 10/8 közé esik. Persze ez nem az én véleményem, csak az igazság. ;)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.12. 11:07:31

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Igen, erre is gondoltam! Talán 5-től lefelé van a ronda.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2014.02.12. 11:08:51

@Bundabandi (Cookie Bunny): Egynek örülök. Azt írta az előbb Father, hogy a ronda 1-4-ig van. Akkor nem lehetek 0,5. :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2014.02.12. 11:10:53

@Bundabandi (Cookie Bunny): Nem is. A szellemem mondogat itt baromságokat. :DDD

Niobe 2014.02.12. 11:16:15

@Szintet lépett (ex) Naiva.: és ha 10/0.5 a szellem szintje, akkor az már durva horror? The Conjuring szintű? :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2014.02.12. 11:17:29

@Niobe: Ó, a szellem olyan alakot ölt, amilyet akar. Azon az alapon 10/12.

Niobe 2014.02.12. 11:18:29

@Father Justice: "A 10/5 a közepes szint alsó határa."
Ha négyig ronda, hattól szép, akkor az öt a tökátlag, nem alsó vagy felső határ.

Sadist 2014.02.12. 11:25:19

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Van, aki igen, ő úgy érzi, hogy nem.
Nekem is van olyan ismerősöm, aki csak idén lesz 30, de minden beszélgetés oda fajul, hogy már egy éve egyedül él, régóta nincs senkije, viszont nagyon időszerű volna családot alapítani és gyereket szülni.
Még csak nem is ronda, de a folytonos görcsölése és a részben ebből fakadó antiszociális viselkedése miatt nincs épeszű férfi, aki kibírna vele akár csak egy hétvégét.

Van, aki a nevelése, környezete, tapasztalata, vagy akár belső indíttatása miatt már huszonévesen úgy érzi, hogy férjhez kell mennie és családot alapítania, van, aki meg azt mondja, hogy ráér 35 évesen is gyereket szülni. Az, hogy melyik a jobb, egyénfüggő, meg mindkettő mellett vannak érvek pro és kontra, de az idő és a természet majd úgyis eldönti.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.12. 11:27:10

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Csak a fehér fényre vigyázz! Ha kettő van belőle, akkor jön a vonat. :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2014.02.12. 11:27:33

@Sadist: Ha valaki nagyon rágörcsöl, na annál rosszabb nincs. Akkor nem is lesz senkije.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2014.02.12. 11:28:37

@Bundabandi (Cookie Bunny): Nem szembe megyek vele, hanem szaladok előtte. Bár szellemként csak úgy suhanok. :)

Niobe 2014.02.12. 11:37:36

@Szintet lépett (ex) Naiva.: @Sadist: abszolút. És amíg ez a belső hozzáállás nem változik, addig menekülnek... Kifinomult érzékelői vannak az embereknek :)

Sadist 2014.02.12. 11:39:04

@Father Justice: Az kemény :D A Kovács Dezsővel írt hozzászólásod viszont még látszik, azzel nem tudsz írni? Vagy a régebbi hozzászólásokat nem bántja?

Sadist 2014.02.12. 11:40:25

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Amennyiben lineáris a skála, igen.

Father Justice 2014.02.12. 11:42:10

@Niobe: De nem hattól szép, hanem héttől nyolcig, kilenctől tízig pedig gyönyörű.
postimg.org/image/6pikra12r/ :)

Father Justice 2014.02.12. 11:44:57

@Sadist: Szerintem azok a fiókok már nem is léteznek, de ki tudja.

akut schizo effektív pszichózis 2014.02.12. 12:00:23

feltételezve, de meg nem engedve a posztíró csaj. azért mekkora szintje lehet, ha egy dagatt informatikus magasról szarik a fejére. (lehet volt már ez firtatva)

_Ω_ 2014.02.12. 13:43:26

Kedves Poszterin-a-CsP-ről!

Az oké, hogy neked bármikor bakot tart a csillagjegye okán ez az informatikus srác, meg segítőkész, de te most csak magadnak akarsz jót, vagy neki is? Nézegetem a kisbaltát, a kalapácsot, a sarlót és a kaszát, meg egy kicsit a halál f...űkaszáját, hogy épp partyarccá akarod varázsolni, mikor biztosra veszem, neki nagyon jó így is. Szóval megérdemelnél ezért némi fa testápolást...

Na jó, rendes leszek, adok egy részben használható használati útmutatót:

- Ha már egyszer szeretsz főzni, nyugodtan főzz neki valamit. Ha ehető is, javulnak nála az esélyeid és ebédidő környékén biztosan keresni fogja a társaságod. Talán vacsorára is marad (veled, nálad, nála, akárhol - csak ne maradékkal etesd, nem disznó, hanem informatikus, még ha kicsit testes is --- De most komolyan! Ez az első ami eszedbe jutott róla a szakmáján és a csillagjegyén túl, hogy kicsit testes?). Ha csak szeretsz főzni de az eredmény rettenetes, itt ért véget a történet; csak egyszer etetheted meg, nem ellensége saját magának. Akkor már inkább rendelj pizzát, az legalább sztereotipikus, vagy tipikus sztereó.

- Attól, hogy magától jól elvan a gép előtt, még nem kell leírni. Valószínűleg nagyon szívesen elkísér ide-oda és még jól is érzi magát. Időnként saját programötletei is lesznek, ne aggódj (és itt nem a 20 GOTO 10 típusú programötletekre célzok).
Esetleg kérdezd meg, milyen zenét szeret, lehet koncertekre is jár, csak épp nem a Talking Heads-ére. Aztán biztosra veszem, hogy nem próbáltál vele elmenni moziba egy jó kis Star Trek filmre, de a Hobbitot se együtt néztétek decemberben. Őt meg vajmi kevéssé érdekli mondjuk a Végtelen szerelem.

- Társaságban szótlan: biztosan tudja már, hogy az informatikai témákra a partyarcok nem vevők, neki meg pont ez volna a kedvence. Még akár az is lehet, hogy kíváncsi másokra, de amúgy bizalmatlan és saját magát nem adja ki egykönnyen. Csendes szemlélődő. Figyeld meg, ha nem nagy társaságban vagytok és épp olyanokkal akikkel már többször találkozott, mennyire más a viselkedése. Esetleg nézd meg, a barátaival milyen! Ég és föld lesz a különbség, le merném fogadni.

- Két hónapja csak egy csók volt. Na, ezt viszont értelmezd úgy, hogy 320x200-nál nagyobb felbontásban nem mutatsz jól a monitorán. Neked se ártana változni, ki tudja, talán te is szélesvásznú vagy. Vagy épp túl sovány?

Örülök, hogy segíthettem! :-)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.12. 13:47:53

@_Ω_: Látom, a fa testápoló téged is megihletett! :D

Niobe 2014.02.12. 13:50:29

@_Ω_: noigen, kockához leginkább a hasán vagy a klaviatúrán keresztül vezet az út :)
De akadnak kivételek.

_Ω_ 2014.02.12. 13:52:22

@Bundabandi (Cookie Bunny): Inkább a halál fűkaszája,. :-P De valóban, a fa testápoló egy kikacsintás volt a kommentedre. :-)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.12. 13:57:17

@Niobe: A kocához meg az ólon keresztül vezet az út! XD

_Ω_ 2014.02.12. 14:00:30

@Bundabandi (Cookie Bunny): Ezzel csak nem arra célzol, hogy poszterin lakása rendetlen, így informatikusunk az első csókon túl, a csaj válla felett áttekintve a helyzetet felismerte, hogy inkább menekülni kéne a káosztól? :-§D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.12. 14:22:45

@_Ω_: Nem erre gondoltam, de most hogy mondod...! :D

Niobe 2014.02.12. 14:39:28

@Bundabandi (Cookie Bunny): már túl vagyok rajta, köszi :)

plantingC4 2014.02.12. 14:55:41

Horoszpókot olvasni, felénk hasonló móka, mint a Garfield 3 képes kis szösszeneteket, elolvassuk, röhögünk egyet és 1 p múlva már nem is emlékszik rá senki. A reggeli kávé mellé jó móka, de efféle alkalmazásokra hallgatni és komoly döntéseket hozni ez alapján, hm..., bátornak mondanám, valahol meg úgy mondanák, hogy ostobaság...:D
Én is persze elolvastam mit írt ez a szupergép, hát nem is tom:D
A nagy cerelmemre azt írta, hogy működésképtelen...
A másik nagycerelmemre azt írta, hogy borzasztó...
Akit a legjobban ajánlott, azzal 1 évet is alig bírtam...
A 25 éves Bakokról nehéz vitázni, még magam is infogyűjtésben állok, de eddig elég ütős az anyag...:D:D:D

Niobe 2014.02.12. 14:58:01

@plantingC4: linkelj egy alkalmazást lécci, most már én is kiváncsi lettem :)

A d r y 2014.02.12. 15:00:34

@Hurri Kán: ezmiez?érdemes elóvasni? :D

plantingC4 2014.02.12. 15:01:45

@Niobe: arra kattintottam, ami Father egyik hozzászólásában volt reggel :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.12. 15:17:27

@Niobe: @plantingC4: Megnéztem én is, ránk a párommal pl. nagyon találó, amiket ír. :D

Meg úgy az egész ikrek személyiségre. Magamra ismerek benne. :)

www.ask-oracle.com/sign-compatibility/gemini-gemini/

Niobe 2014.02.12. 15:24:01

@plantingC4: @Bundabandi (Cookie Bunny): köszi, közben visszalapoztam :) Tökéletesen illő leírás.

_Ω_ 2014.02.12. 15:31:57

@Bundabandi (Cookie Bunny): Talán ezt az aspektusát se hagyd ki a dolognak, ahol már nem is annyira nemfüggetlen a dolog: www.ask-oracle.com/sign-compatibility/gemini-man-gemini-woman/

Én meg elszörnyülködtem, hogy a skorpikkal milyen jól ki kell tudnom jönni ezek alapján... :-)

plantingC4 2014.02.12. 15:51:02

@Bundabandi (Cookie Bunny): @Niobe: Persze, mindig van ezekben olyan, hogy magunkra tudjunk ismerni nagy vonalakban, de nem ennyire általánosítható minden eset, ember.:D
Mókázni, szórakozni jó ezekkel, oszt ennyi.:D

plantingC4 2014.02.12. 15:56:38

@_Ω_: Ki lehet :D
Jajjdehatalmaslángososcerelem vót a miénk, az ikerhőggyel!!!4!

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.12. 15:59:11

@_Ω_: Ez is jó. :) Ez pl. pontosan így van:

"The Gemini woman laughs most of the time, but sometimes in an off chance she cries. The Gemini man understands this brief touch of pain she encounters and also shows her a slight touch of affection making their relationship more affectionate and bright. "

Te is ikrek vagy? :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.12. 16:00:54

@plantingC4: Nyilván. Én sem horoszkóp alapján választottam párt, így alakult. :)

Niobe 2014.02.12. 16:01:41

@plantingC4: persze. Nyakló nélkül elhinni mindent, amit leírnak, nagy butaság.

plantingC4 2014.02.12. 16:10:53

@Bundabandi (Cookie Bunny): Még nem ismerkedtem ez alapján, de lehet ezt is ki kell próbálni eccő...:D
Egyszer mindent ki kell...:D
Azt tudom, hogy volt olyan lány, aki efféle horoszpók egyeztetést is végzett, mielőtt összejött velem, hahaha, hát nem működött ez esetben a varázskönyv...:D
Sokkal jobbak az "így alakulósok"...:D

plantingC4 2014.02.12. 16:19:20

@_Ω_: Sőt, az egyik gyerekkori legjobb barátom is ikerizé. Mik vannak?! :D

Niobe 2014.02.12. 16:47:00

@plantingC4: nekem egy nagyon kedves (volt) barátnőm ikrek, de eléggé eltávolodtunk egymástól :(
Többször nyaggattam tavaly nyáron, hogy találkozzunk, mert én sokáig nem leszek otthon, mindig hárított hogy sok a munka meg ilyenek, aztán végül persze nem találkoztunk. Már kintről írtam neki emailt, erre kajak besértődött. Na azóta sem válaszoltam neki. Közben közös ismerőstől hallottam vissza, mennyire irigy volt a lány az életemre... hát erre mit mondjak... :(

A d r y 2014.02.12. 17:03:33

@Hurri Kán: na nem szósz, milyen a meggyszósz?

Hurri Kán 2014.02.12. 18:56:30

@A d r y:
Érdemes, csak nem nagyon :D

A d r y 2014.02.12. 19:08:03

@Hurri Kán: káár :D azt hittem má elvitt a táj-fun :D

Hurri Kán 2014.02.12. 19:09:56

@A d r y:
Elvitt, de nem kellettem neki, úgyhogy visszahozott ;)

Hurri Kán 2014.02.12. 19:23:38

@A d r y:
Jaja. Mindenki átlát rajtam, ez az én bajom :P

A d r y 2014.02.12. 19:49:06

esztet nem mondtam :P
nem egyszerű itt a Földön, de hát odaát is nagy a kupi ;)

Niobe 2014.02.12. 19:49:59

@Hurri Kán: kell neked folyton Álvin és a mókusok pólót hordani! :P

Hurri Kán 2014.02.12. 19:58:34

@A d r y:
Nem. Én montam :D

@Niobe:
Miiiit? Milyet? Miért? Mit kérsz? Mit ittál? :D

Niobe 2014.02.12. 20:43:45

@Hurri Kán: Alvin pólót. Mondjuk pirosat. Hogy Á-t lássanak rajtad.
Még egy cidert. Sok cidert. :)

plantingC4 2014.02.13. 02:17:43

@Niobe: annál többet, hogy "Jeee :D", nem érdemes...:D
süti beállítások módosítása