HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

2014.02.14. 07:35

Nem leszek a gyermekei anyja

http://csajokespasik.blog.hu/2014/02/14/nem_leszek_a_gyermekei_anyja

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr775813687

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pretty kitty 2014.02.14. 07:40:15

Mindenkinek boooldog Valentin napooooot :DDDDDDDDDDDDDDDD

pretty kitty 2014.02.14. 07:44:30

"abból a pár reakciómból pedig pont ezt nem szűrhette le"

Hihihi!!!!!!!!! XDDDDDDDDDDD

mütyür 2014.02.14. 07:47:00

te hülye vagy bazmeg??

amiatt hisztizel, hogy 1-2 hónap után nem akar tőled gyereket?? gondolom ma tűkön ülsz, hátha megkéri a kezed...

pretty kitty 2014.02.14. 07:49:04

Ize mosz mijabaaaaaj??? Az h ebbol a tagmondatbol te jalla kobetkesztettel h *nem* teged fog megtalalni? Jesz moszt ezen adaaalc?? Wow..............XDDDDDDDDDDDDDDDDD

2014.02.14. 08:01:23

Hogyan lehet valaki ennyire naiv? Miss nyolcas, akitől még gyereket is akarnak. Értem én, hogy hízik tőle a mája, de ha valaki ennyire átlátszó dumának is bedől, annak komoly gondok vannak az emeleten. Konkrétan egy beképzelt hülye a poszter.

"de volt már rossz tapasztalatom, amikor olyan emberek vertek át,..."
Nem kellett hozzá nagyot vetíteni, csak azt mondták amit szerettél volna hallani, és nyilván azt is csont nélkül bevetted. A hülye nőnek meg nincsen más gyakorlati haszna, csak az ürítőcsésze funkciót képes betölteni.

mütyür 2014.02.14. 08:03:19

@Pillanatragasztó: pont amiatt nyíg a poszterina, mert nem tőle akarnak gyereket...

hát ha ilyen egy "normális" nő, akkor sztem már világvégeérettek vagyunk :/

Niobe 2014.02.14. 08:04:30

Jóreggeltet! :)

"Nagyon tetszik nekem ez a fiú."
Ez aztán komoly ok, hogy te legyél gyermekei anyja. Főleg 2 hónap után. A fiúnak is gratula, hogy ilyen "tapintatos". Ahogy nézem, ő tényleg időtöltésnek tekint, te meg rágörcsöltél arra, hogy fontosabb legyél neki ennél. A kérdés az, megéri-e erőlködni.

mütyür 2014.02.14. 08:05:50

@Niobe: nana... a pasas valszeg tökártatlanul beszélt a "gyermekei anyjáról"... az már poszterina agyalása, hogy ő sosem kerülhet bele ebbe a körbe :)

Niobe 2014.02.14. 08:07:19

@mütyür: a szintezésre gondoltam.

Szöszi 28 2014.02.14. 08:08:16

Jézusom, megyek felkötöm magam, mert mi már régebb óta együtt vagyunk, mint 2 hónap és halvány gőzöm sincs, hogy én leszek a e az ő gyerekei anyja. Egyben viszont legalább biztos lehetek, és ez vígasztal némileg. Hogy az én gyerekeim anyja biztosan én leszek.
Pééééénteeeek! :D

mütyür 2014.02.14. 08:08:26

@Lord Papírsárkány: de ennyire?? :o

@Niobe: ne kezdd te is! :D

na inkább olimpiát nézek :))

Niobe 2014.02.14. 08:13:40

@mütyür: miért, nem poszterina írja, hogy tízből nyolc pontra lőtték be?

Papírsárkány 2014.02.14. 08:16:12

@mütyür: klasszikus tünet ez sajnos :)

TBal 2014.02.14. 08:19:32

@mütyür: @Niobe: én nem látom olyan sötéten a dolgot - ha valaki (férfi) már tudja, hogy nem az adott növel szeretne majd gyereket, a nö meg az élete párját keresi (és reméli, hogy megtalálta), akkor a pasi ne húzza a nö idejét. Így a nö el tudja dönteni, hogy megéri-e neki egy nemigazival lenni x ideig, vagy próbál mást keresni.

A másik meg, hogy a "Ha majd megtalálom gyermekeim anyját..."-ból nem feltétlenül következik, hogy nem a csaj lesz az. Pár hónap alatt nem ismerik meg egymást az emberek teljesen, ha kihúzza a kapcsolat több évig, boldgságban, akkor esetleg a srác mondhatja, hogy gyereket szeretne a lánytól, szóval a lány félre is érthette akár. Igaz, ha a pasi így gondolta, akkor érdekes, hogy miért nem fejti ki ezt a gondolatmenetet a lánynak.

Niobe 2014.02.14. 08:22:36

@TBal: sötéten én sem látom, azt mondjuk nem írja, hány évesek, de egy két hónap után egy ilyentől kiakadó lány és egy szintező (és ezt elmondó fiú) egyszerűen nem egymást keresi.

mütyür 2014.02.14. 08:22:49

@TBal: "miért nem fejti ki ezt a gondolatmenetet a lánynak."

mert a férfi az férfi. nem fogja minden egyes gondolatkezdemény-rezdülését megosztani a nővel. poszterina túlhisztériázza az egészet. ha a pasas azt mondta volna, hogy na bébi, csináljunk gyereket 2 hónap ismerettség után, az lenne a poszterina szerint a normális? azért mert gyereket akar, akkor már senkinek nem ad esélyt, mert "fogy az idő"?

TBal 2014.02.14. 08:42:26

@Niobe: gyanús, hogy igazad van :)

@mütyür: persze, hogy két hónap az nem sok, de ha ilyet mondanának nekem (pl. csaj mondaná, hogy ha majd megtalálja a gyerekei apját), akkor engem is érdekelne, hogy hogyan értette ezt a másik - tudnom kell, hogy én is lehetek-e az, vagy sem.

Niobe 2014.02.14. 08:43:43

Nekem a poszt azt példázza ékesen, mennyire meg lehet bántani valakit az ilyen kis szurkálásokkal (nyolcpertízes, nem te leszel gyermekeim anyja). Vagy meggondolatlan szavakkal, amennyiben nem szándékosan akarta a fiú megbántani a lányt. De. Ezt további kommunikációval helyre lehet tenni, másrészt fura, hogy főleg a szavakról, és nem a tettekről szól az egész. A tettek bizonyítanak, ez még persze nem jelenti azt, hogy mondani bármit lehet.

TBal 2014.02.14. 08:48:34

@Niobe: igen, meg amit a poszt végén említ a csaj, az is érdekes: pletykál barátnönek, az átszínezve visszamondja a pasinak, és szakítás a vége. Fura kapcsolat az, ami egy ilyet nem bír ki... szerintem csajnak van még mit tanulnia a nemek közti kommunikációról.
(meg az a barátnö is megéri a pénzét...)

mütyür 2014.02.14. 08:52:08

"Eredményekben gazdag Valentin-napot !"

ez meg mégis mit akar jelenteni? :/

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.14. 08:52:40

"Amikor még 24 órája sem ismertem, már akkor éreztem, hogy lesz köztünk valami. Azt mondta, hogy ilyen normális lánnyal, mint én, még nem találkozott. Hogy ez manapság milyen ritka. Azért ezt túlzásnak éreztem, hiszen alig ismert, abból a pár reakciómból pedig pont ezt nem szűrhette le. Aztán még megtoldotta annyival, hogy azt mondta, ő minden nőt egy 1-10es listán osztályoz magában rögtön és én 8-as vagyok. "

Ekkor mondtam volna, hogy "anyád picsája" ott az ajtó, szevasz! A többi meg már tök lényegtelen... Alig ismeri, de azt azért tudja, hogy 10/8-as. :S Egy normális 10/8-a csaj... Osztályozzon magában oszt jónapot. Minek kell ezeket könyörgöm, minek? Menekülnék az ilyentől!

pretty kitty 2014.02.14. 08:54:40

@mütyür: Mit, miiit....hat aszt h jo caozaszt/paszizaaaaszt!!!!! ;)))))))))))))))

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.14. 08:55:14

@mütyür: Hogy ha még nincs senki, akkor nyomááás és űzzed, mert hát Valentin nap van! Meg érezd magad nyominak, hogy nincs pasid/csajod.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.14. 08:57:42

@Niobe: "Nekem a poszt azt példázza ékesen, mennyire meg lehet bántani valakit az ilyen kis szurkálásokkal (nyolcpertízes, nem te leszel gyermekeim anyja)."

Pontosan! :) Jaj, de nem bírom az ilyet....

Szöszi 28 2014.02.14. 08:58:18

@mütyür: Aszt, hogy kapjál sok vörösrózsát meg szívecskés csokikát meg rózsaszirmokkal szórt gyertyákkal kirakott rózsaszínhabos fürdőcskét :D

Dr.Rekettyés László 2014.02.14. 09:02:20

Csak dugásra kellesz a hejjjjespaseeeenek, amíg nem talál nálad jobbat.
Egyébként miért sír a szád?
Átvert? Hitegetett?
Nem.
Hát akkor?

mütyür 2014.02.14. 09:02:48

@Bundabandi (Cookie Bunny): de ő nem menekül, hanem gyereket akar szülni, na! mit nem lehet ezen érteni? :o

@a libancmaffija kelesztanyja: @Szöszi 26: áhá! és ha kap az ember vmit, akkor "eredményesen" telt a napja?

áhh, én ma értetlen vagyok nagyon :(

Szöszi 28 2014.02.14. 09:04:10

@mütyür: Igeeeen, mert aztán van mit lefényképezni és kiposztolni faszbúkra. Éééérted? És akkor az ismerőseid láthatják, hogy milyen remek párkapcsolatban élsz és puff, eredményesen telt a napod :D

mütyür 2014.02.14. 09:04:43

"Jól éreztük magunkat. Felvitt magához. "

ezen mondjuk jót röhögtem... "felvitt"... nem működött a lift és felcipelte a nőt a hátán? :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.14. 09:04:55

@mütyür: Értem én. Azt írtam, én menekülnék. :D Hogy ő mit szenved még vele, az legyen az ő baja. :)

mütyür 2014.02.14. 09:06:14

@Szöszi 26: lol ... mostanában ezen röhögünk kollégával, amikor kitesszük a közös főzés eredményét az asztalra, hogy na, most kellene lefényképezni és kitenni fütyibúkra, hogy mindenki lássa, milyen ügyesek vagyunk és irigykedjen mindenki :D

Niobe 2014.02.14. 09:36:23

@TBal: pontosan, az ilyen barát is megéri a pénzét - illetve ilyenkor derül ki, hogy lám, mégsem annyira barát. És akkor szépen a pasival együtt lehet kukázni.

@mütyür: kaját nagyobb örömmel rakok ki, mint vé-napra kapott cuccokat :)

Szöszi 28 2014.02.14. 09:48:29

@mütyür: @Bundabandi (Cookie Bunny): Igen, ez elengedhetetlen és mindenképp fontos :D

mütyür 2014.02.14. 09:50:33

@Niobe: nem csodálom :) milyen amúgy az angol konyha? lengyel rokonok mesélték, hogy borzalmasan utálják, de szerencsére minden sarkon van lengyelkajás élelmiszerbolt, ezért nem halnak éhen :)))

@Bundabandi (Cookie Bunny): ;DDD

Niobe 2014.02.14. 10:04:09

@mütyür: nekem teljesen jó. Alapvetően, mivel itt a "ne főzz, rendelj" elv a legnépszerűbb, gyorsan elkészíthető cuccokkal Dunát lehet rekeszteni. Egyébként emiatt is van rengeteg obéz fiatal, mert gyorskajákon élnek, és elég mértéktelenül. Amúgy vicces, de amiket mi veszünk gyorskaják, inkább fogyni lehet tőlük, mint hízni, most akkor vagy mi találtuk meg a legjobb forrást, vagy nem mértéktelenül pusztítjuk ezeket. A lengyel bolt amúgy nagy kedvenc hely, sok kelet-európai dolgot onnan érdemes beszerezni (pl. zsemlemorzsa, ki hinné, de ezek az ergyák véletlenül sem használnak ilyet). Egyébként nem igazán nézem, milyen származású a termék, mondjuk a hús-tejtermék szinte kizárólag helyi (a frissek), a tartós szalámi, kolbász meg úgyis lengyel vagy spanyol. Érdekes, hogy a darálthús itt nem egy zsíros szemétkupac, hanem rendkívül alacsony zsírtartalmú hús, egészséges, finom. Öröm elkészíteni, mert jó a végeredmény.

Sadist 2014.02.14. 10:05:51

@Bundabandi (Cookie Bunny): Ha Emma Watson este ott feküdne az ágyamban meztelenül, nagyon pajkos kedvében, lecsillapítanám és elvinném vacsorázni. Kell a halálnak egy fehérmájú ribanc, aki csak úgy odaadja magát.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.14. 10:11:35

@Sadist: És mi köze van ennek ahhoz, amit írtam?

mütyür 2014.02.14. 10:13:41

@Niobe: ühm, igen ő is ezt a gyorskajás dolgot mesélte. de ő nem hajlandó a gyerekeit ilyenekkel etetni :))

(mondjuk vicces, amikor kimentek kb. 8 éve, még arról volt szó, hogy csak megszedik magukat és jönnek vissza... azóta is jönnek :) )

Niobe 2014.02.14. 10:27:19

@mütyür: hát, épeszű kelet-európai (ha amúgy megvan a munkája és ki is jön a helyiekkel is) nem igazán teszi megfontolás tárgyává a visszamenetelt. Nem éri meg.

Az itt élő-dolgozó kelet-európaiakkal mondjuk nagyon vegyes a tapasztalatom, a lengyelek rengetegen vannak, és sokan rohadtul nacionalisták, tömegesen megvetik a lábukat egy-egy munkahelyen és onnantól más nemzetnek kb esélye sincs bekerülni, még ha jobban is végezné az adott munkát... ha meg bent van már az ember, akkor szarba se veszik, a saját nemzetükből léptetnek elő embert, akár ért hozzá, akár nem. És ez elég undorító. Azért a lengyeleket írom példának, mert ők tényleg milliószámra vannak, és a raktárakban, gyárakban (tehát a legtöbb helyen, ahova egy ide kikerülő kezdő el tud menni egyből dolgozni) már "beásták" magukat.
És igen, vannak isteni jó fejek közöttük is természetesen, akiket nagyon kedvelek.
A helyi magyarokkal, akiket személyesen ismerünk, szintén vegyes a tapasztalat, annyira nem nemzetfüggő, hogy ki a tahó és ki nem...

TBal 2014.02.14. 10:31:54

@Niobe: darált húsból, ha jól emlékszem, Mo-n is lehet kapni alacsonyabb zsírtartalmút, csak nyilván az ára is ehhez igazodik...

mütyür 2014.02.14. 10:38:38

@Niobe: mindketten diplomások, naná, hogy fényévekkel többet keresnek kinn, mint otthon. most vesznek családi házat széphelyen és persze kétkocsi, évente 2-3 nagynyaralás stb. a borzasztó az, hogy ez a normális élet ugye, de ezért el kell menni külföldre :/
a csaj főnöke amúgy szintén kifejezetten nem-angolokat vesz fel (de nem csak lengyeleket) :)

amúgy azt olvastam, hogy a lengyelek tényleg nagyon összezárnak. ami nyilván másoknak nem jó, de nekik a lehető legjobb. kimész és azonnal felfog egy háló, nem a légüres térbe utazol ki.

Sadist 2014.02.14. 10:39:49

@Bundabandi (Cookie Bunny): Az irónia és a szükségből kovácsolt erény fogalma gondolom ismerős :)

Nem királylány, csak nő 2014.02.14. 10:50:04

Hát igazából érdekes a poszt abból a szempontból, hogy nem tudom eldönteni melyik a nagyobb hülye. A pasi, hogy ilyen dumákat levág... 10/8, vagy a csaj értelmezi teljesen félre. Mert a 10/8 simán lehet, hogy egy induló helyezés. Mert hogy lehetne 10/10 valaki, akivel még nem szexeltél, nem voltál együtt hosszabb ideig....stb. Szóval nem feltétlenül megbántásnak szánta. Lehet nála ez egy tök nagy dicséret, hogy egyből 8ról indul... :D A "ha majd megtalálom a gyermekeim anyját" sem feltétlenül jelenti, hogy nem a csaj lesz az, csak még nem érzi, hogy gyereket szeretne tőle 2 hónap után. Talán az őszinte kommunikáció megoldaná ezeket... Én biztos visszakérdeztem volna, hogy mit ért 10/8 alatt? Nála ki a 10es... már csak kíváncsiságból is. :)
De aztán szimplán lehet, hogy tényleg a srác a seggfej. Sajnos ennyiből nem derül ki. Eszembe jut róla amúgy egy pasim, akivel pár hónapig voltunk együtt...és pár hét után közölte, hogy ő nem szerelmes még. De nem akart szakítani velem, nem azért mondta, csak közölte mint infót, hogy MÉG nem az. Én meg ott pislogtam, hogy ez hülye bmeg???? Most ezt miért is közölte velem? Nincs nekem azzal semmi bajom, hogy még nem érzi, hogy rózsaszín köd...vannak emberek akiknél ez lassabban alakul ki. Én magam is ilyen vagyok. Nem esek csak úgy szerelembe. sőt nekem inkább az a gyanús, mikor valaki 1-2 hét után már odáig van valakiért. Az mögött nincs valós érzelem, hisz nem is ismered a másikat. De úgy gondolom, hogy megvan ennek a menete. Nem közlöm időről időre, hogy ja én még nem vagyok ám szerelmes, jaj nálam még csak 10/8 vagy, hű én még nem tudlak elképzelni a gyerekem anyjának...stb. Ez milyen már? Az embernek magában kell felmérnie, hogy a másikkal való kapcsolatom előrefelé halad-e vagy sem, érzem, hogy egyre közelebb kerülök, egyre jobb a dolog, és azt kell közölni mikor már úgy érzem, hogy igen szeretem, akarom stb. Ha meg azt érzem, hogy nem, nem alakul bennem a dolog ahogy kéne, akkor meg lehet, sőt kell mondani őszintén azt is, és nem húzni tovább egymás idejét. De ha nincs bennem szakítási szándék és jó a másikkal, csak még nem ért el egy szintet a kapcsolat, akkor azért taplóság ilyeneket bemondani.
Csávóval amúgy még kihúztam utána 1-2 hónapot, aztán dobtam, mert én nem éreztem, hogy ez a dolog jó lenne. Na akkor meg sírt rítt, hogy ő belém szeretett és mennyire szenved . pffff

Niobe 2014.02.14. 10:52:05

@TBal: nyilván.

@mütyür: hát igen, inkább elkeserítő, hogy ezért messze kell költözni, hogy meglegyenek ezek a dolgok.

"a lengyelek tényleg nagyon összezárnak. ami nyilván másoknak nem jó, de nekik a lehető legjobb. kimész és azonnal felfog egy háló, nem a légüres térbe utazol ki" - ez amúgy tényleg nagyon jó, sajnos hasonlóan erős összefogást magyar részről nem igazán tapasztalnak az itteniek, bár tényleg nagyon vegyes a felhozatal. Viszont amikor ez már egyfajta rasszizmusba csap át egy-egy helyen, na ott van a gond. És nekem a volt melóhelyem, ahol Apa a mai napig dolgozik, pont ilyen :(

Nem királylány, csak nő 2014.02.14. 10:57:53

@Szöszi 26: "Egyben viszont legalább biztos lehetek, és ez vígasztal némileg. Hogy az én gyerekeim anyja biztosan én leszek."

Ezen besírtam :DDDDDDD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.14. 10:58:03

@Sadist: Továbbra sem értem mi köze van a mondandódnak az én kommentemhez. Tudom, én vagyok a hülye és te vagy az ész.... de a kitekert gondolkodásodat nem látom át.

Αphelion 2014.02.14. 11:07:26

@Niobe: "hát, épeszű kelet-európai (ha amúgy megvan a munkája és ki is jön a helyiekkel is) nem igazán teszi megfontolás tárgyává a visszamenetelt"

Ha tudnad hany ismerosomet elmebetegezted most le.....;) XD Majd kivancsi leszek ha mar te is tobb mint egy eve ott vagy, mennyire fogsz megfelelni ennek a kriteriumnak :P

Αphelion 2014.02.14. 11:14:17

10/10 az a szupermodell kategoria. A kedves noi kommentelotarsak sziveskedjenek felfogni, hogy hacsak nem vagy szupermodell, egyetlen pasi se fog 10esnek, sot valoszinuleg 9esnek sem ertekelni teged. A 8 az egy kurva nagy dicseret!

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.14. 11:19:46

@Nem királylány, csak nő: Na ez az! Erre céloztam én is.

"Az embernek magában kell felmérnie, hogy a másikkal való kapcsolatom előrefelé halad-e vagy sem, érzem, hogy egyre közelebb kerülök, egyre jobb a dolog, és azt kell közölni mikor már úgy érzem, hogy igen szeretem, akarom stb. Ha meg azt érzem, hogy nem, nem alakul bennem a dolog ahogy kéne, akkor meg lehet, sőt kell mondani őszintén azt is, és nem húzni tovább egymás idejét."

Minek mondja, hogy 10/8? Eldönti, hogy tetszik neki, vagy sem. Miért fontos, hogy 10/8? Ha tetszik, akkor nem tök mindegy? Gyerek téma meg ugyanez.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.14. 11:24:46

@Perihelion 2014: és ha engem nem érdekel, hogy 10/8 vagy 10/5 vagyok a számára, hanem csak az, hogy tetszem-e neki?

Számomra ez a pontozósdi személytelen, olyan mintha tárgyiasítana. Számomra nagyobb dicséret, ha azt mondja milyen szép vagyok és mennyire tetszem, mintha elhelyez egy skálán és kinyögi, 10/8 vagyok.

Nem királylány, csak nő 2014.02.14. 11:33:06

@Bundabandi (Cookie Bunny): ja, magában pontozgassa nyugodtan, leszarom....de közölni a másikkal azért tapló dolog. BÁr mondom, lehet h tőle ez bók volt :DDDD

Αphelion 2014.02.14. 11:36:32

@Niobe: En mikor 1 eve kint voltam, mar alig vartam hogy hazamehessek. En tenyleg csak a penz miatt voltam kint, az azelozotti budapesti munkahelyemen sokkal jobban ereztem magam. Persze siman lehet hogy te tenyleg meg se fogod fontolni a hazaterest, de azert konnyebb ugy tutira mondani h jo ott neked kint ha mar tenyleg eleg hosszu ideje kint vagy. (Jo mondjuk rad ez lassan kezd igaz lenni, es ha egyertelmuen tetszik ott kint, akkor tenyleg nem valoszinu h ez valtozni fog) :)

Namely 2014.02.14. 11:37:04

Húzd ki a karót a seggedből, dobd el a checklist-et, és próbáld meg ÉLVEZNI az életedet....
:)

Dr.Rekettyés László 2014.02.14. 11:37:51

@Nem királylány, csak nő: Gondolom ez csak 9,9999 pont vagy az alatt tapló dolog.

Nem királylány, csak nő 2014.02.14. 11:41:17

De most tényleg, legyünk már reálisak. bármilyen jó pasival is voltam eddig együtt, akivel akár el tudtam volna képzelni h leélem az életem, ha odaállítottam volna bármelyik szupersztár, pl brad pitty mellé, akkor csak pl 6os lett volna :D Szóval jó lenne ha a pasik is ésszerűen pontozgatnának, vagy elfelejtenék a picsába a pontozást, mert rohadt bántó dolog.

mütyür 2014.02.14. 11:42:17

@Perihelion 2014: én a logikáját nem értem a hazajövetelnek. azért megy ki, mert pénzt akar gyűjteni mondjuk lakásra. hazajön, megveszi, majd fulladozhat a rezsi miatt a szar magyar fizetés miatt. értem, hogy előrébb van így is az ember, de a jóból minek visszajönni a szarba?

Αphelion 2014.02.14. 11:43:24

@Bundabandi (Cookie Bunny): Ez jogos, en se udvarolnek ugy egy csajnak hogy kozlom vele a pontszamat. A srac egyertelmuen boknak szanta, csak hat kicsit esetlenre sikerult. A csaj szerintem azt tette volna jol, ha elkonyveli hogy "kaptam egy enyhen esetlen bokot", es kesz. Csak hat o ilyen agyalos-posztiros tipus...XD

Niobe 2014.02.14. 11:43:26

@Nem királylány, csak nő: @Bundabandi (Cookie Bunny): a jelenlevő Urak többsége ezt nem képes megérteni, hogy a magában elgondolás (ha neki ez épp tízes pontrendszer ám legyen, senki nem fog a gondolataiban turkálni és elvitatni tőle ezt a jogot) az egy tökéletesen más dolog, mint ennek bármilyen téma kapcsán történő hangoztatása. Igen, a többség szerint Scarlett Johansson jobb nő nálam, ezt mégsem való az orrom alá dörgölni, mert az illető könnyen a saját orra alá dörgölve találhatja az öklömet - már ha adok a véleményére és nem magas ívből szarom le.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.14. 11:45:47

@Dr.Rekettyés László: Nálam teljesen mindegy. Már az, hogy elhelyez egy ilyen skálán... már az sokat elmond róla. Ilyen ember nem kéne!

Nem királylány, csak nő 2014.02.14. 11:46:31

@Niobe: főleg akkor vicces ha ezt egy olyan pasi mondja, aki szintén messze van a 10estől :D

mütyür 2014.02.14. 11:47:50

@Nem királylány, csak nő: ezek jó dolgok, csak egyikből sem lehet megélni.

Dr.Rekettyés László 2014.02.14. 11:47:52

@Nem királylány, csak nő: Ezt már a múltkor megbeszéltük, hogy az egész pontozásosdi egy hamubasült faszság, pontosan a szubjektivitás miatt.
És igen, ha valakinek például XY az etalon, akkor hozzá viszonyítva másnak lehet hogy csak mondjuk egy 7-est ad.
Ami amúgy egyáltalán nem biztos hogy rossz, de mégis olyan irgalmatlan szájhúzgálás és duzzogás lesz belőle, ami hihetetlen.

Αphelion 2014.02.14. 11:48:32

@mütyür: Ha nem vagy ultragazdag, akkor eleg alacsony am kint az eletszinvonal.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.14. 11:49:26

@Perihelion 2014: Jahh! Nem tudom mi szólna az ilyen, ha végigmérném és közölném, hogy viszont ő nekem csak 10/2. :)

Niobe 2014.02.14. 11:50:12

@Perihelion 2014: húúúú, én azt várom, hogy személyesen lássak embereket, helyeket, meg végre indításra készre pakoljam a javarészt otthon hagyott dolgaimat :) De ehhez nekem elég lesz otthon egy-másfél hét, és után jó lesz visszajönni. Mondhatni, hazajönni. :)

@Nem királylány, csak nő: ez az egész külső rém szubjektív. Nekem a párom milliószor vonzóbb, mint bármely Bradpitty, mert bele szerelmes vagyok, gyönyörű élményeim vannak vele együtt, és alig várom, hogy hazaérjek és odabújjak. És ez nekem többet ér, mint ha helyesebb vagy nem helyesebb, mint Bradpitty kérdés.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.14. 11:50:53

@Nem királylány, csak nő: Márpedig a legtöbbször pont ezek a pontozósok! :D

Nem királylány, csak nő 2014.02.14. 11:51:14

@Dr.Rekettyés László: de mennyire agyatlan, aki elérhetetlen sztárokhoz hasonlítgat hús vér nőket? minek áll akkor le vele ha neki csak 7-es? ja mert a 10es elérhetetlen :D amúgy látta vajon azt a sztárt reggel, kócosan, smink nélkül, vagy csak az agyon photoshoppolt képeken? legyünk már felnőttek, nem? :)

Dr.Rekettyés László 2014.02.14. 11:51:26

@Bundabandi (Cookie Bunny): Az lehet, de bizony a nők nagggggyon jelentős része ha meghallja, hogy valahol "pontoznak", akkor bizony erősen bassza a csőrét, hogy ő vajon mennyit érne el.
Ez különösen akkor szép, ha konkrét összehasonlítás is elhangzik, például te 7 pont vagy, Gizi viszont 8.
Nagyon elenyésző lehet azoknak a száma, akik tényleg nem kíváncsiak a saját "eredményükre".

Αphelion 2014.02.14. 11:52:22

@Niobe: De hol esett szo hangoztatasrol, orr ala dorgolesrol?

Nem királylány, csak nő 2014.02.14. 11:52:42

@Niobe: egyetértek... Brad Pitt miatt még pl sosem volt szerelmi bánatom, ellenben pár olyannal, aki meg se üti külsőleg Brad-et :D

Dr.Rekettyés László 2014.02.14. 11:52:45

@Nem királylány, csak nő: Már az is egy szint, aki "sztárokat" nézeget, oszt azokra csorgatja a nyálát.

Dr.Rekettyés László 2014.02.14. 11:53:58

@Bundabandi (Cookie Bunny): Közölné hogy irigy vagy, sosem lesz neked ilyen faszid, és meg se érdemelnéd.

Niobe 2014.02.14. 11:54:45

@Perihelion 2014: Drága, maga az a tény, hogy a fiatalember esetlenül kijelentette ezt a tízpernyolcat, már hangoztatás.
Orr alá dörgölés nem történt jelen esetben, hacsak többször nem hangzott el a fenti.
Ergo, egyszeri kijelentés egyenlő hangoztatás - valamely gondolat hallható formába öntése, orr alá dörgölés egyenlő többszöri hangoztatás.
Szerintem. Vagy ez az igazság? :O :D

mütyür 2014.02.14. 11:57:08

@Perihelion 2014: itt jobb? :D

én annyit tudok, hogy a rokonék, amikor terhes lett a csaj, kaptak bútorozott lakást az önkorm-tól. amikor a gyerek nagyobb lett, kaptak nagyobb lakást. a lakás megvehető, meg is vették, most eladják és vesznek egy házat kertvárosban. mindezt úgy, hogy nem kuporgatnak és jön a 2. gyerek.

természetesen tény, hogy mint mondtam, diplomások, így jóvaljóval könnyebb. plusz elmehet egy év gyesre és ténylegesen visszavárják a melóhelyre a nőt.

Nem királylány, csak nő 2014.02.14. 11:57:30

@mütyür: ige tudom... nagybátyámék évekig kint dolgoztak. Vendéglátásban, de folyamatosan az volt a terv, hogy itt alapítanak majd családot. Itt vesznek házat..stb. Mert honvágyuk volt végig. Aztán hazajöttek, gyönyörű házat építettek, jött a gyerek is. Félretett pénz is volt, és rájöttek, h nem akarnak alkalmazottként 100ezret keresni. szóval nyitottak egy saját éttermet. Nagyon jó kis hely volt, finom kajával, olcsó árakkal, csak hát Magyarország nem az a hely, ahol olyan könnyű egy vállalkozást felfuttatni... Irtó nagyot buktak az egészen. Több milliós adósság lett a dologból. Szóval szépen szedték a sátorfájukat, visszamentek gyerekestől külföldre, és eszükben sincs soha többé visszajönni.. most azért dolgozhatnak kint h egyenesbe jöjjenek megint....

Αphelion 2014.02.14. 12:00:40

@Niobe: Nade.....nade.....a 10/8 az egy ritka jo pontszam! Ha vki bronzermet kap az Olimpian, azzal nem azt hangoztatjak neki hogy milyen szar sportolo...

Szöszi 28 2014.02.14. 12:01:19

@Nem királylány, csak nő: :D Korán reggel 15 kilós autókereket cipeltem, biztos megártott :D

mütyür 2014.02.14. 12:03:00

@Perihelion 2014: a 10/8 tényleg jó, én örülnék neki :D de nem kell hangoztatni, nem vagyunk rá kiváncsiak :) elég annyit tudnunk, hogy valszeg azért van velünk a pasas, mert szte jól nézünk ki és ránk gerjed :))

Dr.Rekettyés László 2014.02.14. 12:03:54

@Perihelion 2014: A legtöbb helyen valóban nem.
Magyarországon viszont sokaknál már egy ezüst is kudarc.

mütyür 2014.02.14. 12:05:44

@Szöszi 26: miért cipelted, gurítani kellett volna :P

Niobe 2014.02.14. 12:08:33

@Perihelion 2014: mütyür válaszánál a lényeg. :)

@Nem királylány, csak nő: anyum unokabátyja hasonlóan járt, mondjuk most otthon van, de közel hatvanéves fejjel simán visszajönne külföldre dolgozni. Meg is értem.

@mütyür: mi is most megpályáztunk egy ilyen council lakást, pontosabban ez nem teljesen az, vannak köztes megoldások, amikor az átlagnál olcsóbb bérű lakáshoz juthatsz segítséggel, ha megigényled és megfelelsz a feltételeknek. Közel se biztos, hogy megfelelünk, de egy próbát megér. Segélyre, miegymásra nem igazán akarnék igényt tartani, még akkor sem, ha itt simán megélsz belőle - és tejóég, hányan ezt csinálják...!!! Viszont ha segítenek egy normális, élhető albérlethez jutni, amit később megvásárolhatunk, az már hatalmas segítség. Emellett dolgozni és csak a rezsire fizetni felér egy jóléttel.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.14. 12:10:47

@Dr.Rekettyés László: Az biztos! :)

Volt egy srác még anno a Bahnhofban (létezik az még? :D Mármint a hely). Szóval bámult sokáig, meg kerülgetett. Aztán egyszer rászánta magát és odajött, már nem is tudom milyen szöveggel. Mondtam neki, hogy van barátom, szóval nem szeretnék ismerkedni, csak bulizni jöttem (tényleg így volt). Elkullogott. Következő alkalommal meglátott, odajött és részegen közölte, hogy jó nő vagyok, csak nagy az orrom, ezért igazából nem is jövök be neki. :D

mütyür 2014.02.14. 12:13:48

@Niobe: ühm, sztem náluk is ilyesmiről lehetett szó. iszonyatosan sokat tud egy ilyen segíteni

Szöszi 28 2014.02.14. 12:13:59

@mütyür: Hát mer mocskos. Ha egy helyen fogom meg, akkor csak annyira leszek koszmók :D Érted a logikát :D

Dr.Rekettyés László 2014.02.14. 12:16:50

@Bundabandi (Cookie Bunny): Ez általában úgy működik, hogy valaki kurvára "ismerkedni" akar, aztán beszélgetést kezdeményez, majd egy idő után megkérdezi, hogy mi a véleményed róla.
Na most ugye te erre őszintén válaszolsz, oszt ez nem mindig hízelgő rá nézve, de hát mit csinálhatsz, hiszen ő kérdezte, nem magadtól kezdted el mondani.
Na és utána leszel persze a világ legalja, csak hát ugye ilyenkor az a fő kérdés, hogy a konkrét véleményig miért érdeklődött akkor annyira élénken?

Sadist 2014.02.14. 12:19:42

@Bundabandi (Cookie Bunny): Az ilyen "nekem nem kéne", "alapból elhajtom azt, aki pontozgat" típusú rendkívül öntudatos hozzászólások egyszerűen hiteltelenek. Úgy tűnik, mintha a szerzője kurvára erényes, erkölcsös, elveihez hű, büszke tartással rendelkező ember lenne, valójában soha nem is volt, és valószínű nem is lesz lehetősége, hogy próbára tegye az elveit.
Lásd még "ha nekem ennyi pénzem lenne", "ha engem próbálnának korrumpálni", "ha olyan helyzetben lennék, akkor sem" kezdetű történeteket.

Αphelion 2014.02.14. 12:19:57

@mütyür: Igen, sok szempontbol jobb. Attol fugg, kinek mi szamit. En elotte itthon 10 percre laktam a munkahelytol es 11 orara jartam be, Londonban meg napi 2x masfel orat kellett szarakodnom a kozlekedessel. Amikor en ott voltam, akkor nagyon szemetes es lepukkant is volt London (aztan az onkormanyzati valasztasok elott hirtelen sokkal szebb es tisztabb lett...XD). Az idojaras egesz Angliaban nagyon tre, es Delkeleten a szel is folyamatosan fuj. Sipalyara vagy strandra csak repulovel lehet eljutni. Az epuletek osregiek, es a takaritasnak az angoloknal nem igazan van akkora kulturaja mint amit mi megszoktunk. Stb., rengeteg dolog van ami szamomra fontos szempont es Angliaban csalodast jelentett. Persze van sok pozitivum is, de osszessegeben nekem elegge erosen a negativ oldalra dolt a merleg.

Az ismeroseim kozott vannak akik kint maradtak, de azert altalaban ok is minimum megfontoltak a hazaterest par ev utan. Aztan gondolom ha mar kint vagy olyan 5 eve, akkor megszoksz mindent, es akkor mar nem vagysz haza. :)

Niobe 2014.02.14. 12:28:06

@mütyür: ennyi, ha tényleg igénybevehető, nem is gond. A nagyobb baj azzal van, hogy sok tartósan itt tartózkodni kívánó (és ami még durvább, ide született!) nyakló nélkül igényel mindenféle segélyt és támogatást, aztán dolgozni meg büdös... azokkal van baj, és azok miatt háborog elsősorban a helyi parlament, Cameron bácsival az élen. És ebben aztán tökéletesen igazat is adok neki.

@Dr.Rekettyés László: namármost, ha valaki disztingváltan és kulturáltan mondja el, azzal nincs is baj. Ellenben, amikor érezhetően arra megy ki a játék, hogy beléd döfjön, az teljesen más. Cyrano de Bergerac orr-monológja megvan, ugye?

@Sadist: kajak ismersz itt mindenkit, ilyen behatóan, hogy ítélkezel? Menj már a francba ember... de tényleg. Közöd nincs hozzá, ki mit kér ki magának. És ha büszke? És őt zavarja? ENGEM is zavar, de az ilyen ergya nagypofájú ítélkezés még jobban. Se jogod, se közöd hozzá.

Αphelion 2014.02.14. 12:30:22

@Dr.Rekettyés László: Nyilvan aki kimegy Olimpiara, az az aranyra hajt, szoval azt en ertem hogy egy ezusttel nem lehet maximalisan elegedett. De azert buszkenek lehet ra buszke.

mütyür 2014.02.14. 12:30:31

@Perihelion 2014: ha tetszett volna, akkor megfontolod a kinnmaradást? mondjuk az sem mindegy, egyedül megy-e ki az ember, úgy biztosan sokkal rosszabb.

múltkor jót röhögtem, anyuék kiutaztak lengyeloba családlátogatni és az angolhonban lévők is ott voltak. anyu magyarázott vmit a férjének magyarul, erre a gyerkőcük kérdezi anyut, hogy magyarul beszéltél? anyu megdöbbenve kérdezte, honnan tudja? a válasz az volt, hogy az ált.isk-ban van magyar osztálytársa :))))

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.14. 12:32:11

@Sadist: "Úgy tűnik, mintha a szerzője kurvára erényes, erkölcsös, elveihez hű, büszke tartással rendelkező ember lenne, valójában soha nem is volt, és valószínű nem is lesz lehetősége, hogy próbára tegye az elveit."

Akkor most le lettem pontozva? :D Úgy, hogy nem is láttál meg találkoztál velem... hát elismerésem! Vizesre sírom a párnám este miatta! :P

mütyür 2014.02.14. 12:32:39

@Niobe: igen. de diplomával, már munkával biztosan könnyebb lesz megkapni az ilyen segítségeket. rokonéknak talán az volt a szerencséjük, hogy viszonylag az első nagyhullámmal mentek ki, akkor még nem voltak ennyire szigorúak.

Αphelion 2014.02.14. 12:36:07

@mütyür: Akkor nem csak megfontoltam volna, hanem kint is maradtam volna, egyertelmu :) Illetve van tobb orszag is a vilagon ahol szivesen elnek hosszu tavon, csak sajnos mind olyanok ahova vizum kell :/

mütyür 2014.02.14. 12:47:56

@Perihelion 2014: a jóhelyek le vannak védve :)

Niobe 2014.02.14. 12:49:46

@Perihelion 2014: London is nagyon más meg Anglia többi része is. Londonba eszem ágában se lenne beköltözni... túl sok visszásságot érzek vele kapcsolatban, aztán persze ez változhat is.
@mütyür: egy önkormányzati lakásnál pont akkor vagy jobb helyzetben, minél rosszabb körülmények között élsz jelenleg, ellenben ezeknél az ügynökségeknél kell azért munkahelyet, ilyesmit felmutatni és indokolni kell, miért tartasz rá igényt.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.14. 12:50:28

@Dr.Rekettyés László: Nyilván védekezés az egész, az ego óvása, vagy ilyesmi. :)

Αphelion 2014.02.14. 12:50:41

@Sadist: Nnatessek, naluk a 8 mar a megkozelithetetlen topmodell kategoria. (Mondjuk a peldaik kozott nekem ossz vissz 2-3 olyan no van aki egy kicsit is tetszik. Audrey Hepburn mint 10 pedig.....hat nem tudom, en egy olyan nohoz nagyon sok penzert se nyulnek hozza!)

Dr.Rekettyés László 2014.02.14. 12:57:02

@Bundabandi (Cookie Bunny): Cserébe viszont hihetetlenül szánalmasak lesznek.

Αphelion 2014.02.14. 12:57:54

@Niobe: Igen, azt en is megfigyeltem hogy mas, csak hat mivel a legjobban fizeto infos allasok Londonban vannak meg ott a legporgosebb a piac, ezert nalam eleve az volt a varhato hogy oda kerulok.

mütyür 2014.02.14. 13:00:41

@Niobe: "miért tartasz rá igényt" oda kell írni, hogy nem akarok a híd alatt csövezni, nem azért jöttem angliába, az otthon is megy :)))

Sadist 2014.02.14. 13:01:20

@Bundabandi (Cookie Bunny): Valószínű leszarná. A férfiak is ugyanúgy megkapják a pontozgatást a nőktől, csak nem egy 1-től 10-ig terjedő diszkrét skálán, hanem varánuszarc, bocsdefoglaltahétvégém, maradjunkcsakbarátok, húmilyenférfiasvagyborostával vagy esteátjöhetnél formájában.

Nem királylány, csak nő 2014.02.14. 13:10:34

@mütyür: én nem örülnék a 10/8nak, az gáz? :D én szeretném, hogy a pasimnak 10es legyek. Nem azért mert tökéletes a külsőm, hanem mert neki kívül-belül 10est érek. Na ahogy ezt leírtam, rájöttem, h ezé vagyok egyedül :DDDD

Namely 2014.02.14. 13:13:22

@Nem királylány, csak nő:
"h ezé vagyok egyedül "
eddig még senki sem bírta a szemedbe mondani a 10/10-est röhögés nélkül.... :DDDD

mütyür 2014.02.14. 13:13:57

@Nem királylány, csak nő: 10/8-at most csak a külsőre értem :)) külső-belső 10/10 egyértelmű elvárás :)))

Sadist 2014.02.14. 13:14:19

@Perihelion 2014: Egy nőnél a 10/8 viszont azt jelenti, hogy a faszi számára nem ő az első. Egy monogám beállítottságú nőt nem fogja vigasztalni a tudat, hogy másik 25 nő előtt végzett. Hasonlít ez az ókori Olimpiára, ott csak a legelső kapott olajfa koszorút, szobrot, elismerést, a többieknek nem járt lófasz se. Volt egy győztes, a többi mind vesztes volt, a kutya sem emlékszik rájuk.

mütyür 2014.02.14. 13:14:49

@Namely: :D akkor cselezni kell és csak annyit mondani, hogy 10-es vagy. azt meg elhallgatni, hogy a 100-ból :)))

Niobe 2014.02.14. 13:15:24

@Perihelion 2014: az igaz. Fene tudja, lehet, hogy sokkal jobb,
mint amilyennek gondolom, majd egy kirándulás alkalmával felmérem. :)

@mütyür: :) Nálunk az ad sokat az esélyhez, hogy hostelben élünk jelenleg. Azért az nem a Ritz, közel sem. De ahogy észrevettem, viszonylag normálisan állnak az emberhez - viszonylag.

Namely 2014.02.14. 13:16:38

@Sadist:
"a kutya sem emlékszik rájuk. "
sőt ma már a győztesekre sem.... ;)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.14. 13:16:39

@Sadist: Ja, hogy tapasztalatból beszélsz! :P Ó te szegény, mindjárt megsajnállak!

mütyür 2014.02.14. 13:17:17

@Niobe: és beadtatok már kérvényt, miegyéb?

Nem királylány, csak nő 2014.02.14. 13:18:27

@Namely: igazából eszembe se jutna soha ilyet kérdezni...vagy hogy mi a véleménye rólam...egy randi után. Mi lenne? Feltételezem, hogy ha keres még és folytatni akarja, akkor bejövök neki. Ha meg nem, akkor nem.

Namely 2014.02.14. 13:18:45

@mütyür:
ja igen, vagy súlyozni:
-Kicsim, te 100-pontos vagy a 100-ból....
-Ohhhh (láv)

(100=10 pont külső + 10 pont belső + 80 pont maradékelv )

:DDD

mütyür 2014.02.14. 13:18:53

@Bundabandi (Cookie Bunny): sírsz miatta, meg sajnálod.... nagy szerelem van készülőben, látom :D

Nem királylány, csak nő 2014.02.14. 13:20:27

@Dr.Rekettyés László: "Ez általában úgy működik, hogy valaki kurvára "ismerkedni" akar, aztán beszélgetést kezdeményez, majd egy idő után megkérdezi, hogy mi a véleményed róla."

gáz ha én nem szoktam ilyet kérdezni? :D

mütyür 2014.02.14. 13:20:30

@Namely: :DD hja nem mindegy, hogy a 10/10 úgy jön-e össze, hogy kapok egy kettest a külsőmre, a többit meg a szép lelkemért :)

Nem királylány, csak nő 2014.02.14. 13:23:26

@mütyür: na igen, nem szeretném ha a 10/10 ből kettes lenne a külső :DDDDDD erre nem gondoltam. :D

Namely 2014.02.14. 13:24:00

@mütyür:
-10/10-es vagy...
-Ohh, ennyire szépnek találsz?
-Hát igazából inkább a belső kisugárzásod...

(indexes hír: nem értik, hogy a korábban ölelkező pár női tagja miért szúrta le a férfit)

Niobe 2014.02.14. 13:25:49

@mütyür: mhm. Egy gáz van, bérleti szerződésből csak ma kaptuk meg a frisset, de max bescannelem és elküldöm a nyuszifülecskéknek emailben, hogy van ám nekünk ilyenünk is, csak egy röpke hónapig tartott megkapni a landlordtól...ezért írom a viszonylag normális hozzáállást, mert néha rettentő lusták és nemtörődömök ilyen ügyekben. Hivataloknál szintén, sokminden azon is múlik, milyen ügyintézőt kapsz ki...

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.14. 13:27:22

@mütyür: Nem titkolom tovább, Ő az Igazi! Olyan szépeket ír, okos, igazi polihisztor és ismeri a nőket. Bevallom nem tudok ellenállni! :D

Arra kell még vigyáznom, hogy a genetikailag belém kódolt lotyóság a megfelelő időben törjön elő és akkor tuti beteljesedik a mi szerelmünk. :)

Αphelion 2014.02.14. 13:27:49

@Nem királylány, csak nő: A pontszam szinte mindig a kinezetre vonatkozik, a szemelyiseg kulonbozo aspektusai tul bonyolultak ahhoz egy egydimenzios skalan jellemezni lehessen oket. Es amire te gondolsz (ha jol sejtem) az igazabol az erzelmi kotodes, az hogy maximalisan *fontos* legyel a parodnak. Az pedig nem feltetelez 10es kinezetet, de meg csak tokeletesen passzolo szemelyiseget sem, en az eletem eddigi legnagyobb szerelmet kinezetre messze nem tartottam a csucsnak, es bar szemelyisegre rendkivul szimpatikus volt, azert a hibaival is tisztaban voltam. Megis o volt nekem a legfontosabb ember a vilagon. :)

mütyür 2014.02.14. 13:29:30

@Nem királylány, csak nő: @Namely: azért a férfiakból kiindulva, elég elképzelhetetlen, hogy vállalhatatlan külsejű nővel legyenek együtt tartósan :) legalábbis ezzel nyugtatom magam :D

@Niobe: akkor tisztára magyarország :)))) kitartást ám, drukkolok, hogy flottul menjen minden :)

Nem királylány, csak nő 2014.02.14. 13:31:11

@Perihelion 2014: hát igen...ez egy marha összetett dolog... ezért sem szeretném tudni, hogy külsőre hányas vagyok. Ami érdekel, hogy odáig van-e értem, minden hibám ellenére... :)

Αphelion 2014.02.14. 13:31:40

@Sadist: Hat jah. Ezert is voltak nekem mindig is szimpatikusabbak a kevesbe monogam beallitottsagu nok....XD

mütyür 2014.02.14. 13:33:07

@Nem királylány, csak nő: így-így... édes tudatlanság :)))

@Bundabandi (Cookie Bunny): nyihihiiiiii :DDD

Nem királylány, csak nő 2014.02.14. 13:35:38

@mütyür: igen, én is mindig ezt mondom....a tudatlanok sokkal boldogabb emberek szerintem :D

mütyür 2014.02.14. 13:37:06

pffúúú gyerkőcök! szavazás:

soksok szál rózsa, melyik tetszene nektek jobban:

simán csokorba kötve
szép kosárkában

?

Namely 2014.02.14. 13:37:55

@mütyür:
drága mütyür,
Te még nem láttad az egyik ismerősöm feleségét.... szóval nem akartam szétrombolni a nyugtatásodat, de de. Bizony némelyek képesek erre.... :D

Αphelion 2014.02.14. 13:39:31

@Niobe: Kirandulni szuper hely, mikor gimis koromban mentunk oda turistakent akkor total imadtam. :) Ott lakni es dolgozni viszont elegge taposomalom volt...

mütyür 2014.02.14. 13:40:03

@Namely: :o és a férfi is rusnya?

Sadist 2014.02.14. 13:41:17

@Bundabandi (Cookie Bunny): Persze, hogy tapasztalatból, mi másból lehetne ilyeneket megtudni? Szerintem nincs ebben semmi sajnálatra méltó, de ha neked jólesik, akkor nyugodtan. Ártani nem ártasz vele (igaz nem is használsz) :D

Namely 2014.02.14. 13:42:42

@mütyür:
"pffúúú gyerkőcök! szavazás:"
ha egy pasi adná a párjának, akkor tépkedje le a rózsaszirmokat, és otthon szórja az ágyra, mire a párja hazajön... nálunk nagyon tetszett ez a bnőmnek.... :))))))

(de adtam már át otthon úgy egy karkötőt, hogy leszórtam a rózsákat az ágyra, és közéjük rejtettem)

Nem királylány, csak nő 2014.02.14. 13:44:20

@mütyür: nekem az tetszik ha sima csokorba van kötve, celofánban max és nincs közte semmiféle biszbasz...

mütyür 2014.02.14. 13:44:56

@Namely: :DDD főnöknőnek lenne szülcsinapra... azért elképzeltem az ágyas jelenetet, sírok :DD

Namely 2014.02.14. 13:45:00

@mütyür:
"és a férfi is rusnya? "
Nem. Olyan kényelmi állandó és beépített cseléd a lány, mint a huzat. Otthon várja, kimossa a szaros gatyát, főz, mos, nem szól, stb.... :)

Sadist 2014.02.14. 13:45:22

@Namely: Azért a győztesekre jóval tovább emlékszik az utókor, na meg ha megvizsgálnák az ókori olimpiai bajnokok DNS-ét, valószínűleg elég sok ma élő leszármazottat találnának :)

mütyür 2014.02.14. 13:46:04

@Nem királylány, csak nő: kösz :) akkor az állás 1-1, mert én meg a kosárra szavazok :)) (60 szál)

mütyür 2014.02.14. 13:46:44

@Namely: akkor pasas félrekufircol?

Nem királylány, csak nő 2014.02.14. 13:47:03

@Nem királylány, csak nő: hát giccsparádé ez a sziromtépés....bár lehet h bejönne, de csak ha megfelelő a körítés.... romantikus környezet, nyugodtság, gyertyafény, pezsgő...mittomén..

Nem királylány, csak nő 2014.02.14. 13:49:03

@mütyür: az előző is neked ment, csak véletlen magamnak küldtem :D

mütyür 2014.02.14. 13:51:59

@Nem királylány, csak nő: hmhmm, annyira nekem sem tetszik amúgy, egyrészt utána fel kell takarítani, másrészt a vágottvirág nekem egyenlő a növénygyilkolással :)
ilyen rózsaszirmos-ágyas jelenethez meg amúgyis minimum fel kell tenni a naaagy kérdést :))))

Namely 2014.02.14. 13:52:39

@mütyür: Szerintem nem. Erre lett igénye: otthon terpeszkedés a kifingott mackóban, és annyi. Totál fásult lett. Amúgy mikor bejelentette, hogy elveszi, kérdeztem, hogy "normális vagy? Kilószámra kaphatnál jobbat!". Meg is volt sértődve egy darabig, és a lány szerintem vissza is hallotta, mivel még ma is fintorog rám, ha meglát.

Sadist 2014.02.14. 13:52:45

@Namely: Akkor ez az 1-es kategória? Szerves anyag, amit kúrhatsz? :D

Namely 2014.02.14. 13:54:44

@mütyür:
"minimum fel kell tenni a naaagy kérdést"
pl: "Akkor ma ki mosogat? Vagy ma lehet seggbe is? Vagy lenyeled?"

;))))

Nem királylány, csak nő 2014.02.14. 13:55:05

@mütyür: van a gépemen egy kép...na az a tuti csokor... de fogalmam sincs h lehet csatolni....

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.14. 13:58:17

@Nem királylány, csak nő: Dettó! :)

@mütyür: Ha szülinapra, föncinek, akkor inkább kosárban. Nekem az jobban bejönne!

A 20. szülinapomra kaptam 20 szál vörös rózsát, hatalmas csokorban az exemtől... húúú de rég is volt már! :)

Niobe 2014.02.14. 13:58:18

@mütyür: köszi, mi is kíváncsiak vagyunk.

@Perihelion 2014: teljesen más, az tény, de benyomást akkor is lehet szerezni.

Niobe 2014.02.14. 13:58:51

@mütyür: ha főnöknek, akkor a kosarasra szavazok én is.

Sadist 2014.02.14. 14:01:21

@Nem királylány, csak nő: @mütyür: Soha nem értettem mire jó az ilyen soktucat rózsás rongyrázás. Tizedannyiból is lehet szép csokrot csináltatni, egy cserepes virág, pl. orchidea pedig fél év múlva is ugyanolyan szép.

Namely 2014.02.14. 14:01:30

@Bundabandi (Cookie Bunny):
"A 20. szülinapomra kaptam 20 szál vörös rózsát, hatalmas csokorban az exemtől... "
és.... elérte a célját? ;)

mütyür 2014.02.14. 14:03:17

@Sadist: én csak cserepesnövényt fogadok el :) mondjuk én növénymániás vagyok :)

mütyür 2014.02.14. 14:04:10

@Nem királylány, csak nő: nickemre kattint, üzenetküldés :) de ha csatolni nem enged, majd visszaírok a címedre és akkor küldhetsz :)

Nem királylány, csak nő 2014.02.14. 14:04:13

@Sadist: Nem bírnak a cserepes virágok...ez van. Nálam hamar kipusztulnak :D
És mert nekem bejön... főleg ez a hosszú szárú verzió...

Namely 2014.02.14. 14:05:16

@Sadist:
"Soha nem értettem mire jó az ilyen soktucat rózsás rongyrázás. "
vagy ezért az árért már vehetnének egy befektetési aranyérmét is, amit később akár el is adhatna....

Nem királylány, csak nő 2014.02.14. 14:06:21

@mütyür: jaj micsoda funkciók vannak itten :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.14. 14:07:35

@Nem királylány, csak nő: Juj celofán! Brrrrr :S

@Namely: Ez a rózsaszirmos nekem pl. túl sok. Csak pislognék, hogy "mi van?". Mondjuk nálam a plüssállat is tiltólistás, meg az egy szál valami virág is. Azt szeretem, ami kreatív és nem szokványos. Pl. a mostani páromtól kaptam egy kulcstartót, ami egy réz szív és egyik oldalálra az én becenevem van gravírozva, a másik oldalra meg az övé. Ő csinálta! Mindig mikor nyitom a kaput, meglátom és olyan jóóóó! :D Meg kaptam tőle egy kézműves nyulas bögrét is, azt is nagyon szeretem.

mütyür 2014.02.14. 14:10:47

@Nem királylány, csak nő: amúgy olyan hihetetlenül bonyolult ám az itteni mélcímem, ki sem találnád soha :DD

mütyür 2014.02.14. 14:13:18

@Nem királylány, csak nő: tyűűű, de kvajólnézel ki!!! :DDD

nem, a levélhez nem jött csatolmány, visszaírok :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.14. 14:13:36

@Namely: El! :D Bár utána már nem sokáig tartott a kapcsolat.

mütyür 2014.02.14. 14:22:14

@Nem királylány, csak nő: hát gondolod, nem sasoltam meg azonnal a képedet?? :DD és még TE aggódsz a 10-es pontozáson... pfffff :))

Nem királylány, csak nő 2014.02.14. 14:22:22

@mütyür: nem voltam elég előrelátó, hogy külön címem legyen ide :D mondjuk egy műszaki zseni vagyok amúgy is :DDD

Nem királylány, csak nő 2014.02.14. 14:23:16

@mütyür: amúgy sem... na már írni se tudok :D

Nem királylány, csak nő 2014.02.14. 14:25:43

@mütyür: Oh háát nagyon aranyos vagy, köszönöm. De mint ahogy fater is kifejtette párszor, egy magamfajta 30 feletti utánfutóval rendelkező nő csak kötetlen, laza kapcsolatra kell a pasiknak....

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.14. 14:31:35

@Nem királylány, csak nő: De ezek nem celofántosak! :) Magamnak a tulipán csokrot választanám, vagy 12 szálas "szerelmes üzenet" csokrot.

A virágkosár az itt egész jól néz ki!

Szöszi 28 2014.02.14. 14:38:16

@Nem királylány, csak nő: Uramteremtőm! Azt aki ennyi pénzért virágot merne venni nekem tuti pofánverném :D Ennyiből kuponakcijóval már kijön egy wellnesszelés 3 nap 2 éjszakára egyes csokrok esetében :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.14. 14:39:07

@Nem királylány, csak nő: :) Egye fenyő, elfogadnám én is. Anno olyasmit kaptam, mint a "szerelmes üzenet".

Nem királylány, csak nő 2014.02.14. 14:45:21

@Bundabandi (Cookie Bunny): én mondjuk még sosem kaptam rózsacsokrot... a fenébe :D

Niobe 2014.02.14. 14:46:04

@Nem királylány, csak nő: hm. Liliom forever! :) Bár némelyik rózsaköltemény is nagyon mutatós.

Niobe 2014.02.14. 14:47:43

@Szöszi 26: kinek mi esik jobban :) Részemről nagyon szeretem az időnkénti, egy szálas, "csak úgy" virágot, de túlzásba esni szerintem nem érdemes. Komolyan sajnálom szegénykéket, amikor tömegesen levágják és csak elhervadnak...

Nem királylány, csak nő 2014.02.14. 14:48:02

@Niobe: amúgy nekem meg a margaréta a kedvenc :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.14. 14:51:48

@Nem királylány, csak nő: Én is csak egyszer. :D A haverja hozta el kocsival a csokrot és az üzenetet. Visszafogadtam - a fene egye meg -, de utána nagyon összetörte a szívemet. 1 év volt, mire kihevertem. :(

Sadist 2014.02.14. 14:52:08

@Nem királylány, csak nő: Az egyetlen jó dolog a lufi, de az is csak akkor, ha héliummal van töltve. Tök vicces mókushangon mocskos dolgokat mondani a barátnődnek.

Sadist 2014.02.14. 14:53:19

@Nem királylány, csak nő: Jaaaaa, úgy könnyű nagyot álmodni :D

Nem királylány, csak nő 2014.02.14. 14:57:10

@Sadist: Hehe. A lufi tényleg jó. Mondjuk én csak egyszer kaptam lufit valentin napra. Hozta be a munkahelyemre a lufi köteget... olyan romantikus volt... kár hogy később kiderült, hogy votl még egy csaja, és előtte neki is vitt egy csokorral :D

Nem királylány, csak nő 2014.02.14. 15:00:14

@Nem királylány, csak nő: Amúgy szerintem tök jó dolog a valentin nap, de csak akkor ha nem az van, hogy hozzád vágnak egy szál rózsát, egy bonbont vagy valami szivecskés lófaszt és jónapot. nem kell drága dolognak lennie, de legyen már benne fantázia, és érződjön, hogy foglalkozott a dologgal. Barátnőm ma pl bemegy a városba a párjának a munkahelyére. Tudja, hogy hol szokott parkolni és van pótkulcsa. Telepakolja neki a kocsit meglepiből lufival és csokival mire az végez a melóval. Szerintem ez nagyon édi. :)

Nem királylány, csak nő 2014.02.14. 15:01:24

@Sadist: @Bundabandi (Cookie Bunny): @Niobe: előző nektek ment, csak ma nem vagyok a helyzet magaslatán :D

Nem királylány, csak nő 2014.02.14. 15:04:51

@Niobe: meg is jegyeztem magamnak...hátha egyszer majd lesz módom alkalmazni :D

plantingC4 2014.02.14. 15:10:50

Hm, még egy szerencsétlen, számolgatós idióta áldozata írt posztot.
Sajnálom, majd a saját bőrén megtanulja, mire számíthat az efféléktől.
Számíthat a számszerűsítésre, hehe...

Nekem nyolc...:D

Niobe 2014.02.14. 15:11:26

@Nem királylány, csak nő: csak fel ne törjék menet közben a kocsit érte, amennyi ellopott autót én megosztottam az elmúlt hónapokban ismerősöktől meg ismerős ismerősétől...

Niobe 2014.02.14. 15:23:19

Kungfu mesteremnek kileste két fici, hogy kicsúszott az udvaron a zsebéből a kocsikulcs, amíg a gyerekkel foglalkozott, megvárták, amíg bement a házba, aztán hajrá, be az udvarra a kulcsért és már vitték is a kocsit. Az se igazán hatotta meg őket, hogy három (!!) gyerekülés volt a hátsó ülésre szerelve - nem viccből.

Azért remélem én is, hogy nem, de inkább maradjon a kocsi közelében az akció után.

Nem királylány, csak nő 2014.02.14. 15:27:53

@Niobe: nem hatja meg ezeket semmi... Mostanság sok a betörés felénk. Múlt héten az utcánk végén lévő házba mentek be éjjel, de úgy hogy látták, hogy otthon a család, hiszen kint állt két autó. Még a gyerekszobába is bementek. A kiscsaj felébredt és végig nézte ahogy kutakodnak a szobában, de meg se mert mukkanni. Később a konyhában folytatták. Apuka felébredt rá. Először azt hitte h a gyerek ment ki inni, de mivel már jó ideje ment a motoszkálás, gondolta megnézni, hogy mit csinál már ennyi ideig a gyerek. Aztán szembetalálta magát a két betörővel. Szegény szikrát sem kapott először. Azok meg jól fejbe vágták a táskával, aztán elrohantak....
Hát azóta parázok kissé....

Niobe 2014.02.14. 15:30:03

@Nem királylány, csak nő: sajnos hallottam már hasonlót ismerőstől, ő nagyon sokkot kapott, végigaludta az egészet, csak belegondolt, hogy mi lett volna, ha felébred - akár meg is ölik vidáman... rémes. Inkább senkivel ne történjen ilyen...

Sadist 2014.02.14. 16:04:12

@Nem királylány, csak nő: Úgy, hogy nem nézed az árcédulát.

Nem királylány, csak nő 2014.02.14. 16:06:09

@Sadist: jaaaaa :D hát igen.. Amúgy nálam nem elvárás egy ilyen csokor. Csak megjegyeztem, hogy ezek nagyon tetszenek.

Nem királylány, csak nő 2014.02.14. 16:06:38

@Niobe: mi most el is kezdtünk riasztókat felszerelni :D

Sadist 2014.02.14. 16:06:55

@Nem királylány, csak nő: Inkább megtankolná, olajat cseréltetne benne és feltöltené a szélvédőmosót. Annak biztos, hogy még jobban örülne.

Niobe 2014.02.14. 16:35:26

@Nem királylány, csak nő: meg is értem.
Azt nem mondom, hogy mert itt nincsen bűnözés, van, ahol ki van rakva direkt tábla, hogy annak tudatában parkoljanak ott, hogy kedvelt célpontja a terület a tolvajoknak.
De nem sok ilyet láttam.

mütyür 2014.02.14. 16:51:12

@Sadist: egyébként valszeg igen :)

még ha örül is a full-lufis kocsinak, meg szereti a csokit, azért biztosan kínos lesz neki, amikor kollégák napokon keresztül röhögnek rajta :P

mütyür 2014.02.14. 16:53:00

hja amit ma láttam, mit vettek a pasik a boltban:

milka szívecskés csoki
előregyártott, keresztneves tollak
sör

utóbbi gondolom saját maguknak, hogy túléljék a valentinnapot :))))

mütyür 2014.02.14. 16:55:00

egy kolléga meg ünneplésként kaját rendeltetett velem, hogy azt eszik meg majd asszonnyal este =)))) mecsoda ünnep, egy nap nem kell főznie :P

Father Justice 2014.02.14. 19:03:37

Ezúttal sokféle zavar van a rendszerben, ezért következőket kell végiggondolni.

Kendőzetlen arcbapontozással eleve csak markáns (x>2) szintkülönbség esetén találkozhatunk, és kizárólag a magasabb szintű fél hozakodhat elő ilyesmivel. Ez azonban nem jelenti azt, hogy ő feltétlenül igazat is mond, hiszen a helyzet megszépítésével (a valósnál magasabb pontszám bemondásával) jópontok begyűjtését, ezáltal a konstrukció időtartamának kiterjesztését is remélheti.

Más kérdés, hogy 10-nél alacsonyabb szintet emlegetni nagy rutintalanságra vall, mert minden nő 10/10-esnek akarja képzelni magát a "férfije szemében". Ez természetesen alapból vakvágány, mert a szint nem szubjektív tényező - lévén hogy éppen az egyed húspiaci értékét határozza meg az ellenkező neműek ÖSSZESSÉGÉNEK szemében (átlagszámítás). Ahogy a "számomra igazad van" és a "számomra kék vagy" kijelentések is értelmezhetetlenek, ugyanúgy nincs értelme szubjektív szintekről beszélgetni. Ahogy már el is hangzott, legfeljebb annyit lehet mondani, hogy "számomra te vagy a legfontosabb", de attól a szint - mint a valóság legszikárabb szelete - még ugyanakkora marad.

Szintén komolytalan feltételezés a nő részéről, hogy Gerzson kizárólag azért nem tudja elképzelni a gyerekei anyjaként, mert nem elég magas a szintje. A férfiak elég nagy hányada eleve nem a legmagasabb szintű, hanem a legmegbízhatóbb, legháziasabb, leghisztimentesebb, leggondoskodóbb nőt keresi az anyaszerepre. Aztán hogy mellőle milyen szintű nőkkel kúrnak vagy nem kúrnak félre, egészen más kérdés.

A posztírónak azt kellene belátnia, hogy a 10/8 rendkívül magas szint, és egyáltalán nem biztos, hogy G-nek érdemi esélye lenne ennél jobb kategóriájú sunára mozdulni. Olyan, mintha automatikusan azt feltételezné, hogy a fickó egy tetszőleges személyiségű 10/10-es nőt keres, és amint megtalálja, következhet is a családalapítás - holott semmiféle logikai kapcsolat nincs a 10/8-as pontszám és a "nem leszel a gyerekeim anyja" kijelentés között.

Egyszerűen csak akkora a szintkülönbség a posztíró és a sunátora között, hogy az megengedheti magának az ilyen mértékű őszinteséget is.

plantingC4 2014.02.15. 04:24:42

@Father Justice: Atyám !

Van arra statisztika, hogy ezzel a szintezős izével, mennyire lehet 25 éves bomba csajszikat kefélni? :D
Kíváncsi lennék az ön éves lebontására...:D:DD:DD::D:D:DD:D:DDDDDDDDDDD

Father Justice 2014.02.15. 07:15:50

@plantingC4: Igazmondással általában sem lehet 25 éves bombanőket kefélni - nemhogy a szintrendszer ismertetésével, ami szembesíti őket azzal, hogy az ő lehetőségeik is korlátozottak -, bár eleve nem is értem, a kommentelésnek miért lenne szükségszerűen ez a célja. Ha itt akarnék csajozni, természetesen a jópofizás-műmájerkedés-majomkodás vonalon indulnék el, csakúgy mint mindenki más, aki ezért írogat blogokra. Élőben egyetlen nővel sem közlöm a szintjét, és maga a szintkérdés is csak akkor kerül szóba, ha egy spontán felmerülő problémának éppen ez a megoldása. ("A barátnőm, Juci, három éve csalja a férjét, pedig az olyan rendes, becsületes, jóravaló férfi..." - stb.)

25 éves bomba csajszikat pedig az ultimate hejjespasee-k és a kőgazdag férfiak kefélnek zsinórban. Mindenki más, aki azt állítja, hogy egyik kvalitással sem rendelkezik, mégis lépten-nyomon váltogatja a minőségi sunákat, egyszerűen hazudik.

Egy nő pár másodperc alatt felméri, "van-e kémia" (megüti-e a szintet a bepróbálkozó hím), és ha nincs, onnantól kezdve csak pénzzel lehet ringben maradni. Ha se kémia, se zseton, végső mentsvárnak még ott van a majomkodás-vagánykodás-rámenősség kombó, amivel a férfi határozott, sikeres alfa benyomását próbálja kelteni, azaz azt sugallja, hogy jóval pénzesebb, mint valójában. De ez legfeljebb az átlagnál kicsivel magasabb szintű nőknél működik, a 25 éves bomba csajszik láncsunázásához édeskevés.

plantingC4 2014.02.15. 17:06:52

@Father Justice: Azt írnám, összejöhet azért igazmondással is...:D
Nyilván nem láncsunázásról van szó, azt hiszem túlzás is lenne, legalábbis én úgy gondolom, nem kell, hogy zsinórban jöjjenek, elég, ha jó ütemben tűnnek fel, kellenek pihenő periódusok is.:D
Én sem itt csajozok, élőben sokkal tovább lehet menni, az említett, itteni majomkodásokon is túl, ami sokkal jobb...:D
Statisztikám van róla, hogy a blogról eddig 1 csajszival váltottunk levelet, afféle ismizős célból, ez még hibahatáron belül is lehet:D, de nem is ez a lényeg.
Az nem baj, ha eggyel jobb képűbb az ördögnél, ha nem lóg ki a segge a gatyából és ha nem tökbéta...de nem ennyire egyszerű...:D
Én nem vok gazdag, se ulimate-hejjes.
Vagy akkor úgy is fogalmazhatnék, hogy nem elég kőgazdagnak és ultimate-hejjesnek lenni, kell valami plusz még.:D
Bizonyára a mély hangom.:D

Nem királylány, csak nő 2014.02.15. 20:07:27

@mütyür: éljen a romantika... neves toll, szíveskés milka ollé, fantáziadús de tényleg :D
amúgy örült a csávó elvileg a feldíszített kocsinak, de üres kézzel tért haza...
mondjuk amiben nekem volt részem valentin nap alkalmából azt tuti senki sem tudja felülmúlni.... :D

Nem királylány, csak nő 2014.02.15. 20:08:58

@Niobe: na már a helyi újságban is megjelent h ne is parkoljuk közterületen...a kocsikat is lopják....:S

Joe69 2014.02.16. 01:27:23

Pasi bizonyára gazdag hellyesspasseee , posterinának ezért kell, így megéri neki, hogy alázzák egy kicsi. Dezsőke az első ilyen szintezési duma után röpülne.

Sadist 2014.02.16. 14:22:51

@plantingC4: Analízis tanárunk tette fel egyszer a kérdést, hogy jó az nekünk, hogy differenciálegyenletek megoldását tanuljuk? Használni fogjuk ezt valaha az életben?
A válasz egyértelmű nem. Azt úgy, abban a formában valószínű, hogy az életben soha nem fogjuk használni, viszont aki az alapokat nem tudja, az azt se fogja tudni, hogy egy valós életbeli problémához hogy kezdjen hozzá.

Sadist 2014.02.16. 14:50:31

@Father Justice: Pont most osztotta meg egyik ismerősöm ezt: www.facebook.com/photo.php?fbid=613403695395769&set=a.222107704525372.53472.147598735309603&type=1
A szöveget érdemes olvasni, a legfőbb motívumok valahogy megint előkerülnek :D

Father Justice 2014.02.17. 07:51:47

@Sadist: A legfőbb motívumok előkerülnek, de a 'szakértő' válaszán jót röhögtem. A nő nyomatékosítja, hogy hejjespasee-ról van szó, erre a pszichológus előhozakodik egy ilyen magyarázattal:

"Nem biztos,hogy ez a példa Rád illik, viszont ez alapján érdemes elgondolkodnod, hogy mit mozgattak meg benned eddigi párjaid: szerelmet vagy valami gyerekkorodból ismerős érzést?"

Nyilván még véletlenül sem a harmadik variációról (a medúzák mozgolódásáról) van szó, mert akkor a hülyének is egyértelmű lenne, hogy ismét triviális szintezéssel állunk szemben.

Persze ezt nem szabad felróni a szakinak, elvégre az ügyfeleiből él: neki sokkal kifizetődőbb a lelki finghámozásba csomagolt "te megérdemelsz mindent és mindenkit, csak keresgélj aktívabban" üzenet, mint az ügyfél arcába tolni a szikár igazságot: "kellő nyomulás és félreérthetlen célzások után valószínűleg összejönne a dolog a hejjespasee-val.. 1-2 patron erejéig."
süti beállítások módosítása