HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

2014.02.14. 07:35

Nem leszek a gyermekei anyja

http://csajokespasik.blog.hu/2014/02/14/nem_leszek_a_gyermekei_anyja

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr765813687

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mütyür 2014.02.14. 13:29:30

@Nem királylány, csak nő: @Namely: azért a férfiakból kiindulva, elég elképzelhetetlen, hogy vállalhatatlan külsejű nővel legyenek együtt tartósan :) legalábbis ezzel nyugtatom magam :D

@Niobe: akkor tisztára magyarország :)))) kitartást ám, drukkolok, hogy flottul menjen minden :)

Nem királylány, csak nő 2014.02.14. 13:31:11

@Perihelion 2014: hát igen...ez egy marha összetett dolog... ezért sem szeretném tudni, hogy külsőre hányas vagyok. Ami érdekel, hogy odáig van-e értem, minden hibám ellenére... :)

Αphelion 2014.02.14. 13:31:40

@Sadist: Hat jah. Ezert is voltak nekem mindig is szimpatikusabbak a kevesbe monogam beallitottsagu nok....XD

mütyür 2014.02.14. 13:33:07

@Nem királylány, csak nő: így-így... édes tudatlanság :)))

@Bundabandi (Cookie Bunny): nyihihiiiiii :DDD

Nem királylány, csak nő 2014.02.14. 13:35:38

@mütyür: igen, én is mindig ezt mondom....a tudatlanok sokkal boldogabb emberek szerintem :D

mütyür 2014.02.14. 13:37:06

pffúúú gyerkőcök! szavazás:

soksok szál rózsa, melyik tetszene nektek jobban:

simán csokorba kötve
szép kosárkában

?

Namely 2014.02.14. 13:37:55

@mütyür:
drága mütyür,
Te még nem láttad az egyik ismerősöm feleségét.... szóval nem akartam szétrombolni a nyugtatásodat, de de. Bizony némelyek képesek erre.... :D

Αphelion 2014.02.14. 13:39:31

@Niobe: Kirandulni szuper hely, mikor gimis koromban mentunk oda turistakent akkor total imadtam. :) Ott lakni es dolgozni viszont elegge taposomalom volt...

mütyür 2014.02.14. 13:40:03

@Namely: :o és a férfi is rusnya?

Sadist 2014.02.14. 13:41:17

@Bundabandi (Cookie Bunny): Persze, hogy tapasztalatból, mi másból lehetne ilyeneket megtudni? Szerintem nincs ebben semmi sajnálatra méltó, de ha neked jólesik, akkor nyugodtan. Ártani nem ártasz vele (igaz nem is használsz) :D

Namely 2014.02.14. 13:42:42

@mütyür:
"pffúúú gyerkőcök! szavazás:"
ha egy pasi adná a párjának, akkor tépkedje le a rózsaszirmokat, és otthon szórja az ágyra, mire a párja hazajön... nálunk nagyon tetszett ez a bnőmnek.... :))))))

(de adtam már át otthon úgy egy karkötőt, hogy leszórtam a rózsákat az ágyra, és közéjük rejtettem)

Nem királylány, csak nő 2014.02.14. 13:44:20

@mütyür: nekem az tetszik ha sima csokorba van kötve, celofánban max és nincs közte semmiféle biszbasz...

mütyür 2014.02.14. 13:44:56

@Namely: :DDD főnöknőnek lenne szülcsinapra... azért elképzeltem az ágyas jelenetet, sírok :DD

Namely 2014.02.14. 13:45:00

@mütyür:
"és a férfi is rusnya? "
Nem. Olyan kényelmi állandó és beépített cseléd a lány, mint a huzat. Otthon várja, kimossa a szaros gatyát, főz, mos, nem szól, stb.... :)

Sadist 2014.02.14. 13:45:22

@Namely: Azért a győztesekre jóval tovább emlékszik az utókor, na meg ha megvizsgálnák az ókori olimpiai bajnokok DNS-ét, valószínűleg elég sok ma élő leszármazottat találnának :)

mütyür 2014.02.14. 13:46:04

@Nem királylány, csak nő: kösz :) akkor az állás 1-1, mert én meg a kosárra szavazok :)) (60 szál)

mütyür 2014.02.14. 13:46:44

@Namely: akkor pasas félrekufircol?

Nem királylány, csak nő 2014.02.14. 13:47:03

@Nem királylány, csak nő: hát giccsparádé ez a sziromtépés....bár lehet h bejönne, de csak ha megfelelő a körítés.... romantikus környezet, nyugodtság, gyertyafény, pezsgő...mittomén..

Nem királylány, csak nő 2014.02.14. 13:49:03

@mütyür: az előző is neked ment, csak véletlen magamnak küldtem :D

mütyür 2014.02.14. 13:51:59

@Nem királylány, csak nő: hmhmm, annyira nekem sem tetszik amúgy, egyrészt utána fel kell takarítani, másrészt a vágottvirág nekem egyenlő a növénygyilkolással :)
ilyen rózsaszirmos-ágyas jelenethez meg amúgyis minimum fel kell tenni a naaagy kérdést :))))

Namely 2014.02.14. 13:52:39

@mütyür: Szerintem nem. Erre lett igénye: otthon terpeszkedés a kifingott mackóban, és annyi. Totál fásult lett. Amúgy mikor bejelentette, hogy elveszi, kérdeztem, hogy "normális vagy? Kilószámra kaphatnál jobbat!". Meg is volt sértődve egy darabig, és a lány szerintem vissza is hallotta, mivel még ma is fintorog rám, ha meglát.

Sadist 2014.02.14. 13:52:45

@Namely: Akkor ez az 1-es kategória? Szerves anyag, amit kúrhatsz? :D

Namely 2014.02.14. 13:54:44

@mütyür:
"minimum fel kell tenni a naaagy kérdést"
pl: "Akkor ma ki mosogat? Vagy ma lehet seggbe is? Vagy lenyeled?"

;))))

Nem királylány, csak nő 2014.02.14. 13:55:05

@mütyür: van a gépemen egy kép...na az a tuti csokor... de fogalmam sincs h lehet csatolni....

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.14. 13:58:17

@Nem királylány, csak nő: Dettó! :)

@mütyür: Ha szülinapra, föncinek, akkor inkább kosárban. Nekem az jobban bejönne!

A 20. szülinapomra kaptam 20 szál vörös rózsát, hatalmas csokorban az exemtől... húúú de rég is volt már! :)

Niobe 2014.02.14. 13:58:18

@mütyür: köszi, mi is kíváncsiak vagyunk.

@Perihelion 2014: teljesen más, az tény, de benyomást akkor is lehet szerezni.

Niobe 2014.02.14. 13:58:51

@mütyür: ha főnöknek, akkor a kosarasra szavazok én is.

Sadist 2014.02.14. 14:01:21

@Nem királylány, csak nő: @mütyür: Soha nem értettem mire jó az ilyen soktucat rózsás rongyrázás. Tizedannyiból is lehet szép csokrot csináltatni, egy cserepes virág, pl. orchidea pedig fél év múlva is ugyanolyan szép.

Namely 2014.02.14. 14:01:30

@Bundabandi (Cookie Bunny):
"A 20. szülinapomra kaptam 20 szál vörös rózsát, hatalmas csokorban az exemtől... "
és.... elérte a célját? ;)

mütyür 2014.02.14. 14:03:17

@Sadist: én csak cserepesnövényt fogadok el :) mondjuk én növénymániás vagyok :)

mütyür 2014.02.14. 14:04:10

@Nem királylány, csak nő: nickemre kattint, üzenetküldés :) de ha csatolni nem enged, majd visszaírok a címedre és akkor küldhetsz :)

Nem királylány, csak nő 2014.02.14. 14:04:13

@Sadist: Nem bírnak a cserepes virágok...ez van. Nálam hamar kipusztulnak :D
És mert nekem bejön... főleg ez a hosszú szárú verzió...

Namely 2014.02.14. 14:05:16

@Sadist:
"Soha nem értettem mire jó az ilyen soktucat rózsás rongyrázás. "
vagy ezért az árért már vehetnének egy befektetési aranyérmét is, amit később akár el is adhatna....

Nem királylány, csak nő 2014.02.14. 14:06:21

@mütyür: jaj micsoda funkciók vannak itten :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.14. 14:07:35

@Nem királylány, csak nő: Juj celofán! Brrrrr :S

@Namely: Ez a rózsaszirmos nekem pl. túl sok. Csak pislognék, hogy "mi van?". Mondjuk nálam a plüssállat is tiltólistás, meg az egy szál valami virág is. Azt szeretem, ami kreatív és nem szokványos. Pl. a mostani páromtól kaptam egy kulcstartót, ami egy réz szív és egyik oldalálra az én becenevem van gravírozva, a másik oldalra meg az övé. Ő csinálta! Mindig mikor nyitom a kaput, meglátom és olyan jóóóó! :D Meg kaptam tőle egy kézműves nyulas bögrét is, azt is nagyon szeretem.

mütyür 2014.02.14. 14:10:47

@Nem királylány, csak nő: amúgy olyan hihetetlenül bonyolult ám az itteni mélcímem, ki sem találnád soha :DD

mütyür 2014.02.14. 14:13:18

@Nem királylány, csak nő: tyűűű, de kvajólnézel ki!!! :DDD

nem, a levélhez nem jött csatolmány, visszaírok :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.14. 14:13:36

@Namely: El! :D Bár utána már nem sokáig tartott a kapcsolat.

mütyür 2014.02.14. 14:22:14

@Nem királylány, csak nő: hát gondolod, nem sasoltam meg azonnal a képedet?? :DD és még TE aggódsz a 10-es pontozáson... pfffff :))

Nem királylány, csak nő 2014.02.14. 14:22:22

@mütyür: nem voltam elég előrelátó, hogy külön címem legyen ide :D mondjuk egy műszaki zseni vagyok amúgy is :DDD

Nem királylány, csak nő 2014.02.14. 14:23:16

@mütyür: amúgy sem... na már írni se tudok :D

Nem királylány, csak nő 2014.02.14. 14:25:43

@mütyür: Oh háát nagyon aranyos vagy, köszönöm. De mint ahogy fater is kifejtette párszor, egy magamfajta 30 feletti utánfutóval rendelkező nő csak kötetlen, laza kapcsolatra kell a pasiknak....

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.14. 14:31:35

@Nem királylány, csak nő: De ezek nem celofántosak! :) Magamnak a tulipán csokrot választanám, vagy 12 szálas "szerelmes üzenet" csokrot.

A virágkosár az itt egész jól néz ki!

Szöszi 28 2014.02.14. 14:38:16

@Nem királylány, csak nő: Uramteremtőm! Azt aki ennyi pénzért virágot merne venni nekem tuti pofánverném :D Ennyiből kuponakcijóval már kijön egy wellnesszelés 3 nap 2 éjszakára egyes csokrok esetében :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.14. 14:39:07

@Nem királylány, csak nő: :) Egye fenyő, elfogadnám én is. Anno olyasmit kaptam, mint a "szerelmes üzenet".

Nem királylány, csak nő 2014.02.14. 14:45:21

@Bundabandi (Cookie Bunny): én mondjuk még sosem kaptam rózsacsokrot... a fenébe :D

Niobe 2014.02.14. 14:46:04

@Nem királylány, csak nő: hm. Liliom forever! :) Bár némelyik rózsaköltemény is nagyon mutatós.

Niobe 2014.02.14. 14:47:43

@Szöszi 26: kinek mi esik jobban :) Részemről nagyon szeretem az időnkénti, egy szálas, "csak úgy" virágot, de túlzásba esni szerintem nem érdemes. Komolyan sajnálom szegénykéket, amikor tömegesen levágják és csak elhervadnak...

Nem királylány, csak nő 2014.02.14. 14:48:02

@Niobe: amúgy nekem meg a margaréta a kedvenc :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.14. 14:51:48

@Nem királylány, csak nő: Én is csak egyszer. :D A haverja hozta el kocsival a csokrot és az üzenetet. Visszafogadtam - a fene egye meg -, de utána nagyon összetörte a szívemet. 1 év volt, mire kihevertem. :(

Sadist 2014.02.14. 14:52:08

@Nem királylány, csak nő: Az egyetlen jó dolog a lufi, de az is csak akkor, ha héliummal van töltve. Tök vicces mókushangon mocskos dolgokat mondani a barátnődnek.

Sadist 2014.02.14. 14:53:19

@Nem királylány, csak nő: Jaaaaa, úgy könnyű nagyot álmodni :D

Nem királylány, csak nő 2014.02.14. 14:57:10

@Sadist: Hehe. A lufi tényleg jó. Mondjuk én csak egyszer kaptam lufit valentin napra. Hozta be a munkahelyemre a lufi köteget... olyan romantikus volt... kár hogy később kiderült, hogy votl még egy csaja, és előtte neki is vitt egy csokorral :D

Nem királylány, csak nő 2014.02.14. 15:00:14

@Nem királylány, csak nő: Amúgy szerintem tök jó dolog a valentin nap, de csak akkor ha nem az van, hogy hozzád vágnak egy szál rózsát, egy bonbont vagy valami szivecskés lófaszt és jónapot. nem kell drága dolognak lennie, de legyen már benne fantázia, és érződjön, hogy foglalkozott a dologgal. Barátnőm ma pl bemegy a városba a párjának a munkahelyére. Tudja, hogy hol szokott parkolni és van pótkulcsa. Telepakolja neki a kocsit meglepiből lufival és csokival mire az végez a melóval. Szerintem ez nagyon édi. :)

Nem királylány, csak nő 2014.02.14. 15:01:24

@Sadist: @Bundabandi (Cookie Bunny): @Niobe: előző nektek ment, csak ma nem vagyok a helyzet magaslatán :D

Nem királylány, csak nő 2014.02.14. 15:04:51

@Niobe: meg is jegyeztem magamnak...hátha egyszer majd lesz módom alkalmazni :D

plantingC4 2014.02.14. 15:10:50

Hm, még egy szerencsétlen, számolgatós idióta áldozata írt posztot.
Sajnálom, majd a saját bőrén megtanulja, mire számíthat az efféléktől.
Számíthat a számszerűsítésre, hehe...

Nekem nyolc...:D

Niobe 2014.02.14. 15:11:26

@Nem királylány, csak nő: csak fel ne törjék menet közben a kocsit érte, amennyi ellopott autót én megosztottam az elmúlt hónapokban ismerősöktől meg ismerős ismerősétől...

Niobe 2014.02.14. 15:23:19

Kungfu mesteremnek kileste két fici, hogy kicsúszott az udvaron a zsebéből a kocsikulcs, amíg a gyerekkel foglalkozott, megvárták, amíg bement a házba, aztán hajrá, be az udvarra a kulcsért és már vitték is a kocsit. Az se igazán hatotta meg őket, hogy három (!!) gyerekülés volt a hátsó ülésre szerelve - nem viccből.

Azért remélem én is, hogy nem, de inkább maradjon a kocsi közelében az akció után.

Nem királylány, csak nő 2014.02.14. 15:27:53

@Niobe: nem hatja meg ezeket semmi... Mostanság sok a betörés felénk. Múlt héten az utcánk végén lévő házba mentek be éjjel, de úgy hogy látták, hogy otthon a család, hiszen kint állt két autó. Még a gyerekszobába is bementek. A kiscsaj felébredt és végig nézte ahogy kutakodnak a szobában, de meg se mert mukkanni. Később a konyhában folytatták. Apuka felébredt rá. Először azt hitte h a gyerek ment ki inni, de mivel már jó ideje ment a motoszkálás, gondolta megnézni, hogy mit csinál már ennyi ideig a gyerek. Aztán szembetalálta magát a két betörővel. Szegény szikrát sem kapott először. Azok meg jól fejbe vágták a táskával, aztán elrohantak....
Hát azóta parázok kissé....

Niobe 2014.02.14. 15:30:03

@Nem királylány, csak nő: sajnos hallottam már hasonlót ismerőstől, ő nagyon sokkot kapott, végigaludta az egészet, csak belegondolt, hogy mi lett volna, ha felébred - akár meg is ölik vidáman... rémes. Inkább senkivel ne történjen ilyen...

Sadist 2014.02.14. 16:04:12

@Nem királylány, csak nő: Úgy, hogy nem nézed az árcédulát.

Nem királylány, csak nő 2014.02.14. 16:06:09

@Sadist: jaaaaa :D hát igen.. Amúgy nálam nem elvárás egy ilyen csokor. Csak megjegyeztem, hogy ezek nagyon tetszenek.

Nem királylány, csak nő 2014.02.14. 16:06:38

@Niobe: mi most el is kezdtünk riasztókat felszerelni :D

Sadist 2014.02.14. 16:06:55

@Nem királylány, csak nő: Inkább megtankolná, olajat cseréltetne benne és feltöltené a szélvédőmosót. Annak biztos, hogy még jobban örülne.

Niobe 2014.02.14. 16:35:26

@Nem királylány, csak nő: meg is értem.
Azt nem mondom, hogy mert itt nincsen bűnözés, van, ahol ki van rakva direkt tábla, hogy annak tudatában parkoljanak ott, hogy kedvelt célpontja a terület a tolvajoknak.
De nem sok ilyet láttam.

mütyür 2014.02.14. 16:51:12

@Sadist: egyébként valszeg igen :)

még ha örül is a full-lufis kocsinak, meg szereti a csokit, azért biztosan kínos lesz neki, amikor kollégák napokon keresztül röhögnek rajta :P

mütyür 2014.02.14. 16:53:00

hja amit ma láttam, mit vettek a pasik a boltban:

milka szívecskés csoki
előregyártott, keresztneves tollak
sör

utóbbi gondolom saját maguknak, hogy túléljék a valentinnapot :))))

mütyür 2014.02.14. 16:55:00

egy kolléga meg ünneplésként kaját rendeltetett velem, hogy azt eszik meg majd asszonnyal este =)))) mecsoda ünnep, egy nap nem kell főznie :P

Father Justice 2014.02.14. 19:03:37

Ezúttal sokféle zavar van a rendszerben, ezért következőket kell végiggondolni.

Kendőzetlen arcbapontozással eleve csak markáns (x>2) szintkülönbség esetén találkozhatunk, és kizárólag a magasabb szintű fél hozakodhat elő ilyesmivel. Ez azonban nem jelenti azt, hogy ő feltétlenül igazat is mond, hiszen a helyzet megszépítésével (a valósnál magasabb pontszám bemondásával) jópontok begyűjtését, ezáltal a konstrukció időtartamának kiterjesztését is remélheti.

Más kérdés, hogy 10-nél alacsonyabb szintet emlegetni nagy rutintalanságra vall, mert minden nő 10/10-esnek akarja képzelni magát a "férfije szemében". Ez természetesen alapból vakvágány, mert a szint nem szubjektív tényező - lévén hogy éppen az egyed húspiaci értékét határozza meg az ellenkező neműek ÖSSZESSÉGÉNEK szemében (átlagszámítás). Ahogy a "számomra igazad van" és a "számomra kék vagy" kijelentések is értelmezhetetlenek, ugyanúgy nincs értelme szubjektív szintekről beszélgetni. Ahogy már el is hangzott, legfeljebb annyit lehet mondani, hogy "számomra te vagy a legfontosabb", de attól a szint - mint a valóság legszikárabb szelete - még ugyanakkora marad.

Szintén komolytalan feltételezés a nő részéről, hogy Gerzson kizárólag azért nem tudja elképzelni a gyerekei anyjaként, mert nem elég magas a szintje. A férfiak elég nagy hányada eleve nem a legmagasabb szintű, hanem a legmegbízhatóbb, legháziasabb, leghisztimentesebb, leggondoskodóbb nőt keresi az anyaszerepre. Aztán hogy mellőle milyen szintű nőkkel kúrnak vagy nem kúrnak félre, egészen más kérdés.

A posztírónak azt kellene belátnia, hogy a 10/8 rendkívül magas szint, és egyáltalán nem biztos, hogy G-nek érdemi esélye lenne ennél jobb kategóriájú sunára mozdulni. Olyan, mintha automatikusan azt feltételezné, hogy a fickó egy tetszőleges személyiségű 10/10-es nőt keres, és amint megtalálja, következhet is a családalapítás - holott semmiféle logikai kapcsolat nincs a 10/8-as pontszám és a "nem leszel a gyerekeim anyja" kijelentés között.

Egyszerűen csak akkora a szintkülönbség a posztíró és a sunátora között, hogy az megengedheti magának az ilyen mértékű őszinteséget is.

plantingC4 2014.02.15. 04:24:42

@Father Justice: Atyám !

Van arra statisztika, hogy ezzel a szintezős izével, mennyire lehet 25 éves bomba csajszikat kefélni? :D
Kíváncsi lennék az ön éves lebontására...:D:DD:DD::D:D:DD:D:DDDDDDDDDDD

Father Justice 2014.02.15. 07:15:50

@plantingC4: Igazmondással általában sem lehet 25 éves bombanőket kefélni - nemhogy a szintrendszer ismertetésével, ami szembesíti őket azzal, hogy az ő lehetőségeik is korlátozottak -, bár eleve nem is értem, a kommentelésnek miért lenne szükségszerűen ez a célja. Ha itt akarnék csajozni, természetesen a jópofizás-műmájerkedés-majomkodás vonalon indulnék el, csakúgy mint mindenki más, aki ezért írogat blogokra. Élőben egyetlen nővel sem közlöm a szintjét, és maga a szintkérdés is csak akkor kerül szóba, ha egy spontán felmerülő problémának éppen ez a megoldása. ("A barátnőm, Juci, három éve csalja a férjét, pedig az olyan rendes, becsületes, jóravaló férfi..." - stb.)

25 éves bomba csajszikat pedig az ultimate hejjespasee-k és a kőgazdag férfiak kefélnek zsinórban. Mindenki más, aki azt állítja, hogy egyik kvalitással sem rendelkezik, mégis lépten-nyomon váltogatja a minőségi sunákat, egyszerűen hazudik.

Egy nő pár másodperc alatt felméri, "van-e kémia" (megüti-e a szintet a bepróbálkozó hím), és ha nincs, onnantól kezdve csak pénzzel lehet ringben maradni. Ha se kémia, se zseton, végső mentsvárnak még ott van a majomkodás-vagánykodás-rámenősség kombó, amivel a férfi határozott, sikeres alfa benyomását próbálja kelteni, azaz azt sugallja, hogy jóval pénzesebb, mint valójában. De ez legfeljebb az átlagnál kicsivel magasabb szintű nőknél működik, a 25 éves bomba csajszik láncsunázásához édeskevés.

plantingC4 2014.02.15. 17:06:52

@Father Justice: Azt írnám, összejöhet azért igazmondással is...:D
Nyilván nem láncsunázásról van szó, azt hiszem túlzás is lenne, legalábbis én úgy gondolom, nem kell, hogy zsinórban jöjjenek, elég, ha jó ütemben tűnnek fel, kellenek pihenő periódusok is.:D
Én sem itt csajozok, élőben sokkal tovább lehet menni, az említett, itteni majomkodásokon is túl, ami sokkal jobb...:D
Statisztikám van róla, hogy a blogról eddig 1 csajszival váltottunk levelet, afféle ismizős célból, ez még hibahatáron belül is lehet:D, de nem is ez a lényeg.
Az nem baj, ha eggyel jobb képűbb az ördögnél, ha nem lóg ki a segge a gatyából és ha nem tökbéta...de nem ennyire egyszerű...:D
Én nem vok gazdag, se ulimate-hejjes.
Vagy akkor úgy is fogalmazhatnék, hogy nem elég kőgazdagnak és ultimate-hejjesnek lenni, kell valami plusz még.:D
Bizonyára a mély hangom.:D

Nem királylány, csak nő 2014.02.15. 20:07:27

@mütyür: éljen a romantika... neves toll, szíveskés milka ollé, fantáziadús de tényleg :D
amúgy örült a csávó elvileg a feldíszített kocsinak, de üres kézzel tért haza...
mondjuk amiben nekem volt részem valentin nap alkalmából azt tuti senki sem tudja felülmúlni.... :D

Nem királylány, csak nő 2014.02.15. 20:08:58

@Niobe: na már a helyi újságban is megjelent h ne is parkoljuk közterületen...a kocsikat is lopják....:S

Joe69 2014.02.16. 01:27:23

Pasi bizonyára gazdag hellyesspasseee , posterinának ezért kell, így megéri neki, hogy alázzák egy kicsi. Dezsőke az első ilyen szintezési duma után röpülne.

Sadist 2014.02.16. 14:22:51

@plantingC4: Analízis tanárunk tette fel egyszer a kérdést, hogy jó az nekünk, hogy differenciálegyenletek megoldását tanuljuk? Használni fogjuk ezt valaha az életben?
A válasz egyértelmű nem. Azt úgy, abban a formában valószínű, hogy az életben soha nem fogjuk használni, viszont aki az alapokat nem tudja, az azt se fogja tudni, hogy egy valós életbeli problémához hogy kezdjen hozzá.

Sadist 2014.02.16. 14:50:31

@Father Justice: Pont most osztotta meg egyik ismerősöm ezt: www.facebook.com/photo.php?fbid=613403695395769&set=a.222107704525372.53472.147598735309603&type=1
A szöveget érdemes olvasni, a legfőbb motívumok valahogy megint előkerülnek :D

Father Justice 2014.02.17. 07:51:47

@Sadist: A legfőbb motívumok előkerülnek, de a 'szakértő' válaszán jót röhögtem. A nő nyomatékosítja, hogy hejjespasee-ról van szó, erre a pszichológus előhozakodik egy ilyen magyarázattal:

"Nem biztos,hogy ez a példa Rád illik, viszont ez alapján érdemes elgondolkodnod, hogy mit mozgattak meg benned eddigi párjaid: szerelmet vagy valami gyerekkorodból ismerős érzést?"

Nyilván még véletlenül sem a harmadik variációról (a medúzák mozgolódásáról) van szó, mert akkor a hülyének is egyértelmű lenne, hogy ismét triviális szintezéssel állunk szemben.

Persze ezt nem szabad felróni a szakinak, elvégre az ügyfeleiből él: neki sokkal kifizetődőbb a lelki finghámozásba csomagolt "te megérdemelsz mindent és mindenkit, csak keresgélj aktívabban" üzenet, mint az ügyfél arcába tolni a szikár igazságot: "kellő nyomulás és félreérthetlen célzások után valószínűleg összejönne a dolog a hejjespasee-val.. 1-2 patron erejéig."
süti beállítások módosítása