HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2014/02/19/eljegyzes_visszament_a_volt_pasijahoz

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr415821901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mütyür 2014.02.19. 07:55:43

pff, már majdnem szimpatikus lettél, de mégsem.

1. azért ment vissza, mert. nem kell okokat keresni, nem a te dolgod, akkor sem, ha fáj.
2. exeket és csatlósaikat nem illik ekézni.

3. úgyis vissza fogod fogadni :D ennyire jó az ágyban vagy szimplán kapcsolatfüggő vagy?

mütyür 2014.02.19. 07:56:33

kvaanyját a blogmotornak :S

pretty kitty 2014.02.19. 08:06:14

Kicit tul hamal jott az az eljedzesz posztel. Te meg kicit tul eltelmiszegi vad :PPPPPPPPPPPP

mütyür 2014.02.19. 08:09:17

@a libancmaffija kelesztanyja: azért a tegnapit nem tudja überelni :D

pretty kitty 2014.02.19. 08:10:32

@mütyür: Az eccel bisztooooosz XDDDDDDDDDD

Dr.Rekettyés László 2014.02.19. 08:25:26

"9 hónapig éltem együtt életem nőjével, akit el is akartam jegyezni" - 9 hónap után mi a fasznak?
"ő azt mondta, még gondolkodik" - diplomatikusabb, mintha körberöhögött volna, nem?
"„Istenem, ha megsegítenél…” - bár semmi esélye, hogy felfigyeljen rám" - a lényeg, hogy van önbizalmad
"Aztán összeszedtem a bátorságom" - miért kell bátorság ahhoz, hogy hozzászólj egy nőhöz?
"Igyekeztem a legjobb formámat hozni." - aha, szerepet játszottál a sunáért
"Három hét múlva már nálam lakott" - hát valahol kell neki laknia, amíg nincs jobb lehetősége, nem? menjen a híd alá addig?
"ő mégis inkább zavartnak tűnt, mint lenyűgözöttnek" - mert nem veled képzeli el az életét
"Azt hittem okos lány, az a pasi enyhén szólva nem értelmiségi, nem fog sokáig tartani vele most sem" - tipikus gyökérség azt fikázni, akit helyetted választott
"de én nem biztos, hogy visszafogadom" - na mert ezt ő kurvára igényli...
"annak a lehetősége, hogy visszafogadjam, napról-napra távolodik" - mert rád sem szarik, de ha jelentkezne, máris boldogan pincsikutyáznál

Niobe 2014.02.19. 08:29:59

Jóreggeltet! :)

Nana, az vesse az első követ, aki sosem ekézett exet. Poszternek meg annyi, majd elmúlik az állapot, elfelejted a csajt. Ha neki nem te kellesz vagy amit kínálsz, úgyis megette a fene. Ha vissza akar sunnyogni, akkor legyél férfi a talpadon, és ne hagyd.

Father Justice 2014.02.19. 08:32:09

Vajon az alsó hangon 10/7-es („Istenem, ha megsegítenél…”) nők hány százaléka tartja élete csúcspontjának azt, hogy becuccolhat átlagjenő lakásába, aki aztán megkéri a kezét?

Ezt sem értem: a fickó nem érti, miért megy vissza a nő az előző faszijához, aztán 2 mondattal később magától rájön, hogy a szintkülönbség ott pont fordított irányú lehet, mint közte és a nő között. (Ellenben pont ugyanolyan irányú, mint a nő exe és Roxána között, aki most őt dobta.)

Posztíró < Gizi < Gerzson < Roxána.

Gizinek egyszerűen volt hol laknia 9 hónapig, míg újra türelmesen várt a sorára, és egyúttal a potenciális jobb fogást kereste. Ez már csak így szokott menni, nem értem, 29 évesen mi olyan meghökkentő ezen.

mütyür 2014.02.19. 08:37:26

@Niobe: hmhmm, igazából az a baj az ekézéssel, hogy elhordja egy alkoholista picsának, lenézi a zenekarát, de közben meg rohadtul meg van sértődve, mert hát ugye ő szereti, meg elképzelte vele az életét...

Dr.Rekettyés László 2014.02.19. 08:45:20

@mütyür: Ez is valami tipikus betegség lehet, hogy valaki kinéz magának valakit, aki az ő számára az atttttyaisten, de ha az elutasítja (akár azonnal, akár egy idő után), akkor azonnal elhordja mindennek.
Sértett kis pöcs ez is, semmi többről nincs itt szó.

Niobe 2014.02.19. 08:47:24

@mütyür: FYI, az amatőr zenekar egy besorolás, nem a képzettségi szintjüket akarta vele degradálni.
De veled ne vitatkozom, mert úgyis jobban tudod.

mütyür 2014.02.19. 08:51:17

@Niobe: ne nyűgizz :) "valami amatőr mikro-bandával lépett fel" ... sztem ez degradáló. ha szted nem, én elfogadom :)

pretty kitty 2014.02.19. 09:08:27

A kiszaccony enekesz
Posztelunknek eldekesz
Meg isz hivja jedd italla
Sz a cajci total vevo jalla!!!!!

Idot nem pazalolnak
Pikk pakk occecuccolnak
Eltelik fel ev sz ed neded
Sz jeddulut isz kap kiszkeded!!!!!!!

Annyi cak a ploblema
H cajcinknal ez nem tema
Sz o jinkabb a cekci jekccel
Bulizik, pijal esz cekcel!!!!! XDDDDDDDDDDDDDDDD

croesus aka. the grinder 2014.02.19. 09:13:03

@Father Justice: A posztíró csodálkozása valamilyen szinten jogos, mert sok nő elfogadja a nála 2 szinttel gyengébb, de messze jobb anyagi helyzetű (még akkor is, ha ez valójában az országos átlagot alig meghaladót jelent!) Dezsőkét hosszú távú kényelmi állandónak. A csaj szintjéről egyébként nem tudunk semmit, mivel a posztírót sem ismerjük.

A tévedés forrása szerintem inkább az életkor: a 25 évesnél még nem ketyeg annyira a biológiai óra, hogy a menő sunátoroknál (úristen, gitáros!!) többre tartsa a Dezsőke+babázás kombót. Ha ugyanez a történet 5-10 évvel később játszódik le, egészen más lehetett volna a végkimenetel.

Niobe 2014.02.19. 09:32:45

@mütyür: hadd nyűgizzek :P Hetek óta szinte ctrl+c/ctrl+v vélemények mennek. Uncsiiiii! :)

Szöszi 28 2014.02.19. 09:43:17

@Niobe: De cuki vagy, utolért a csömör a sablonvéleményektől :D Szerintem ezen amúgy mindenki átesik, velem is volt, hogy hónapokig be se néztem inkább, mert feleslegesnek éreztem. Majd valaki bedob valami jó témát és akkor izgalmasabb lesz a dolog, nyugi :)

akut schizo effektív pszichózis 2014.02.19. 10:07:55

ez elsősorban a silány posztoknak köszönhető..

Namely 2014.02.19. 10:15:11

"Azt hittem okos lány"
ő számodra a nagy szerelem (szerinted) és azt várnád, hogy ő is hasonlóan érezzen irántad, de akkor, amikor nem ez következik be, már egyből az észérvekre terelnéd az egészet.
és:
"az a pasi enyhén szólva nem értelmiségi"
a vélt/valós társadalmi helyzetre.

a baj csak az, hogy ahogyan beléptél a "művész"klubba, ezeket lehúzhatod a klotyón. Mert mindaz, amiben bíztál (pináért lakás, egyoldalú rajongás, eljegyzés) egy másodperc alatt felülíródik, amikor az első gitáros felmegy a színpadra.

Az tök mindegy, hogy 30 embernek játszik.

croesus aka. the grinder 2014.02.19. 10:34:22

@akut schizo effektív pszichózis: a levizelésen kívül nincs ebben sem semmi érdekes, szintezés - pofáraesés

Dr.Rekettyés László 2014.02.19. 10:46:32

@akut schizo effektív pszichózis: Most én jól értelmeztem ezt?
Hejjjjespaseeenak többször is odatartotta, most pedig azért sír, mert hejjjespaseeeenak viszont ő nem kell, de közben még mindig együtt lakik a volt faszival a "közös albérletben", mert a kisállatot nem tudja hova vinni?

Dr.Rekettyés László 2014.02.19. 10:53:10

@akut schizo effektív pszichózis: Akkor jól értettem.
Az ilyen megélhetési albérlő "nőre" mit is lehet mondani?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.19. 11:16:20

@akut schizo effektív pszichózis: Hmmm az eleje, mint az én volt kapcsolatom. :) Csak mondjuk én képes voltam szakítani, elküldeni és utána kezdeni bele valami másba. A csaj ezek szerint nem akar egyedül maradni (meg ugye ott a kisállat) és amíg nincs jobb, addig ott a régi... hát csodás! Gerincét meg elhagyta valahol a sunátornál... :S

A CSP poszt meg uncsi....

@Niobe: Én nem unatkozom már hetek óta, de ne akard tudni! :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.19. 11:20:04

@Dr.Rekettyés László: Mibe, hogy a "volt faszi" nem tud semmiféle szakításról! :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.19. 11:25:23

@Niobe: Van benne egy felelőtlen apa (az enyém), egy végrehajtó és én mint szenvedő harmadik. Szép az élet! :S

Dr.Rekettyés László 2014.02.19. 11:25:30

@Bundabandi (Cookie Bunny): Persze, ez alap.
Ha megtudná, TALÁN lenne benne annyi tartás, hogy megmutatná a muffnak az albérlet kijáratát.
Persze a felerezsi és a lakhatási lehetőség felülírhat ilyen dolgokat akár az ő oldaláról is.
Csak akkor a két nyomorult ne a szegény kisállatra fogná ezt.
Mindenesetre szar lehet valakivel társbérletben élni CSAK azért, mert nincs máshová menni.

Niobe 2014.02.19. 11:53:05

@Bundabandi (Cookie Bunny): sájze. Kitartás!

@Dr.Rekettyés László: az a baj, hogy itt a kisállat leginkább kifogás, nem hiszem el, hogy valaki ettől ne tudna vidáman másik albérletet találni. A nem akarás miatt inkább elhiszem. Szóval ebben az esetben valószínűleg igazatok van, a jelenlegi pasi semmit sem sejt a lapátról, poszterina meg gerinctelen. De hogy sajnáljunk is valakit: a kisállatot, meg a sunátor menyasszonyát, aki jó eséllyel szintén nem tud a pasija buliban összeszedett nőjéről. A többinek vascső.

Dr.Rekettyés László 2014.02.19. 11:59:34

@Niobe: Egyértelmű, hogy én is a kisállatot sajnálom, meg a hejjjespaseeee menyasszonyát, de előbbit azért jobban.
Nem értek az albérletekhez, mondhatni, szó szerint nem vagyok bennük otthon (hö-hö!), de én is azt gondolom, hogy egy kutyával-macskával-hörcsöggel azért el lehet valahol helyezkedni.
Remélhetőleg nem olyan madaruk van, amelyik hatvan-nyolcvan évig is elél, és most még kicsike, mert akkor majd jól kénytelenek lesznek egymás mellett megöregedni.
Már ha persze nem jön újabb hejjjespaseeeee.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.19. 12:12:55

@Dr.Rekettyés László: Ahol lakom, ott szomszéd ház évekig ki volt adva, jöttek kutyával-macskával. Kértek asszem 10E +-t, de jöhetett az állat és ugye kert is volt.

Dr.Rekettyés László 2014.02.19. 12:16:41

@Bundabandi (Cookie Bunny): A posztina azt persze lényegesnek tartotta megjegyezni, hogy megnézték a melleit (kurva nagy dolog ám ez, lássuk be!), de arról mélyen hallgat, hogy egyébként a maga erejéből, egyedül el tudna-e éldegélni valahol.
Valami miatt én a NEM-re szavaznék.

Niobe 2014.02.19. 12:26:28

@Dr.Rekettyés László: én is csak régebbről tudok infót, de simán meg lehetett a legtöbb helyen beszélni. Ha meg nem, volt hatvan másik kiadó lakás, és jóeséllyel találtál olyat, aki nem ellenezte. Nem köteles az ember a legelső ajánlatot elfogadni, csak sokan lusták igazán utánajárni. Jó, tény, hogy annyira különlegesen válogatni sem kell, mert az is túlzás, ha valaki tizensok helyet néz meg, ott valami nagyon elcsavart igény van...

Szöszi 28 2014.02.19. 12:33:18

@Niobe: @Bundabandi (Cookie Bunny): @Dr.Rekettyés László: Az nem tud költözni aki nem AKAR. Ismerősöm majd 1 évig nem talált albérletet, hát volt ott már minden indok, csak a lakásmaffiát nem keverte bele a kamukba :D Aztán rápirított végre a párja, hogy haladjon már ezzel, pikk-pakk lett albérlet, aztán rövidesen egy másik sokkal ideálisabb is, defuraaa :S

Dr.Rekettyés László 2014.02.19. 12:33:24

@Niobe: Ennek itt valószínűleg nincs nagy igénye.
Találni kellene valakit, akihez mehet ingyen lakni (cserébe van ugye nunija, mint egyetlen tőke), és vihetné a kisállatkát.
Na, ezzel van itt a baj, nem talál ilyen gáláns urat.
Kérdés, mitől lehet ez.

Dr.Rekettyés László 2014.02.19. 12:36:42

@Szöszi 26: Remélhetőleg a "sokkal ideálisabb" szépen ad bele a rezsibe is.
Ha már ugye nem nála lakik, és nem is kell már az a nehezen megtalált albérlet...

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.19. 12:37:13

@Dr.Rekettyés László: Lehet. :) Meg a "volt pasi" miből él? Lehet, hogy a szülők támogatják és így ki tudja fizetni az albi felét, amit a csaj egyedül nem tudna.

Szöszi 28 2014.02.19. 12:39:14

@Dr.Rekettyés László: Mármint másik sokkal ideálisabb albérlete lett, mert az elsőben amit pikk-pakk talált nem érezte jól magát, így pár hét után tovaköltözött. Milyen fura, hogy 1 hónap alatt 2 albit is talált mikor előtte közel 1 évig egyet sem :D Amúgy azóta is együtt vannak még, nem szakítottak :)

Dr.Rekettyés László 2014.02.19. 12:39:37

@Bundabandi (Cookie Bunny): Hát erősen morgott is rá, hogy nem tanul meg nem dolgozik rendesen.
Kevés a pénze, na.
A többi csak duma, amivel megpróbálja megmagyarázni, hogy miért tartotta oda az első szembejövőnek egy buliban.

Dr.Rekettyés László 2014.02.19. 12:41:06

@Szöszi 26: Kezdem elveszíteni a fonalat.
Azzal van együtt, aki megkérte, hogy ugyan már távozzon tőle?

Niobe 2014.02.19. 12:44:03

@Szöszi 26: sokszor tényleg kell egy kis ösztöke, hogy az ember megmozduljon. De íme a példa, van heppiendes kimenetele is :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.19. 12:45:44

@Szöszi 26: És akkor 1 évig meghúzta magát a réginél? :O

Mooon 2014.02.19. 12:55:57

Halihó nyuszikáim :)

@Niobe:
kicsit beleutál a levesbe :D? mizu veled/tek? minden OK?

Poszt meg a kommentjeitek alapján, hát istenem van ilyen kategória :).

Szöszi 28 2014.02.19. 12:55:58

@Dr.Rekettyés László: @Bundabandi (Cookie Bunny): Igen, csak egy pasi van a sztoriban, akivel előtte is és azóta is együtt van :D Lakott egy albiban, aztán jött mindenféle ez meg az probléma, majd kirakták az albérletből a csajt, ahol lakott így került a pasijához, átmeneti csövelésre, amiről a srác azt hitte pár hét vagy max. pár hónap. De nem így lett, mert a csajszi meg foggal körömmel ragaszkodott az összeköltözéshez, ezért mindenféle hülye indokokat kitalált, hogy miért nem talál megfelelő albérletet. Aztán amikor érezte, hogy ki fogják baszni, nem csak a kecóból a kapcsolatból is, ha nem húz a fenébe kapta magát és elköltözött és csodák csodájára azonnal talált helyet magának, ahol amúgy nem érezte olyan jól magát és pár héten belül talált egy sokkal jobb albit, ahol azóta is lakik. Az elején rosszul fogalmaztam meg a dolgot, csak én értettem :D

Niobe 2014.02.19. 12:57:55

@Milédi: tudtam én, hogy ha Rád gondolok, megjössz :) Itt nagyjából minden oké, magadról mesélj :)
Napok óta az eszemben jártál, ezek szerint eljutott :D

Dr.Rekettyés László 2014.02.19. 13:00:59

@Szöszi 26: Köszönöm, így már értem.
Szóval van valakije, aki ugyan örömmel dugja, de ezt leszámítva nem nagyon tart rá igényt.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.19. 13:01:02

@Szöszi 26: Jaaa, én azt hittem, hogy az új albival új pasi is járt. :D Ha viszont együtt vannak, akkor miért költöztek külön? Szép történet ez is. :)

Mooon 2014.02.19. 13:03:11

@Niobe:

tyűűű, mi is nagyonsokat megnéztünk :))))))....
egyébként be kell valljam, hogy minden megnézettnél szerepelt a kritérium, hogy nem mehet állat...

Mooon 2014.02.19. 13:06:25

@Bundabandi (Cookie Bunny):

ebben igazad van :D

@Niobe:

igen, igen, valahogy jött az éteren keresztül :). már napok óta be akarok nézni, csak a kisasszony állandóan mozgat :D... keményen tolja most már, gyak akkor is képes pofikára esni, ha 50 cm-re vagyok tőle... múltkor áll a kis szivem, teljes készenlét, látom, hogy készül leülni, már gugol, megnyugszom, hogy na jó, le lehet ülni, csüccs, erre kirugja magát megint állásba, és lám, az egyensúly nem lett meg. Pofáraesés meg sírásrívás annál inkább.
Sajnáltam a kis buksiját nagyon, de rettentően próbára teszi a figyelmem :)

Szöszi 28 2014.02.19. 13:06:31

@Dr.Rekettyés László: @Bundabandi (Cookie Bunny): Ki érti ezt a mai fiatalságot? :D Nem tudom, én se tudtam feldolgozni ezt az egészet így :D De állítólag totál jól megvannak. Hát akkor...Végül is happy and, nem? :D

Dr.Rekettyés László 2014.02.19. 13:06:33

@Bundabandi (Cookie Bunny): Engem is ez zavart meg.
De eggyel feljebb kísérletet tettem a megfejtésre.

Dr.Rekettyés László 2014.02.19. 13:08:42

@Szöszi 26: Nézd, ha mindkét fél tud enni és lakni a másik nélkül is, és az is mindkettőnek jó így, hogy nem költöztek össze, akkor ezzel szerintem nincsen baj, sőt.
Nincsenek egymásra kényszerülve.

Mooon 2014.02.19. 13:11:39

@a libancmaffija kelesztanyja:

halihó :)

na most eszünk egyet, aztán még jövök :)

Niobe 2014.02.19. 13:14:39

@Milédi: szerencsére a kisgyerekeknek és a részegeknek külön védőszentje van :) Járni márpedig meg kell tanulni :) Az meg pár bukó nélkül senkinek sem megy :)
Különben is a legcukibb a totyogó kisgyerek, amelyik még néha popsira huppan :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.19. 13:15:05

@Dr.Rekettyés László: "Szóval van valakije, aki ugyan örömmel dugja, de ezt leszámítva nem nagyon tart rá igényt. "

És ez mindkettőnek jó? Nekem tuti nem lenne...

@Milédi: ebben IS! A Nyulak már csak ilyenek! XD

Dr.Rekettyés László 2014.02.19. 13:19:53

@Bundabandi (Cookie Bunny): Az lehet, de attól még biztos vannak ilyenek.
Nem kell együtt élni, mert az valami miatt macerás.
Attól még lehetnek együtt, hogy nem együtt fekszenek és aztán nem együtt kelnek.
Jó, én persze sarkítva írtam az előbb, de a múltkor írta nekem valaki, hogy nem minden fehér vagy fekete.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.19. 13:21:28

@Niobe: Állítólag én úgy kezdtem el járni, hogy elmásztam a kapuig, ott felhúztam magam és visszasétáltam. :D

Mondjuk a felhúzás azóta kapu nélkül is megy! XD Múlt héten üvöltöttem le az egyik kolléga fejét (meg ő is az enyémet), aki aztán elnézést kért és kaptam egy puncsgolyót is tőle békülésként. :)

Niobe 2014.02.19. 13:25:27

@Bundabandi (Cookie Bunny): nekem a kiságyra terítettek pokrócot, hogy ne zavarjon a tévé fénye, aztán rögzíteni is kellett, mert elhúzgáltam és néztem. Amikor már nem tudtam elhúzni, akkor meg megtanultam felállni, mert érdekelt, mi az a villogó fény :)
Anyám kb szívbajt kapott, hogy az alig kilenc hónapos gyerek a kiságyra rácsos felett bambulja a műsort :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.19. 13:27:02

@Dr.Rekettyés László: Nyilván vannak, csak nem értem miért jó. :) Nekem így nem menne. Az az egyik legjobb, mikor reggel (is) ott van mellettem.

Szöszi 28 2014.02.19. 13:28:07

@Dr.Rekettyés László: @Bundabandi (Cookie Bunny): A csajszinak sem jó. Sejthető abból, hogy körmeszakadtáig gyártotta a meséket a költözés meghiúsításának érdekében. De, ha neki ez elég, ám legyen :D Mindenki úgy alakítja a párkapcsolatát, ahogy csak akarja :D

Dr.Rekettyés László 2014.02.19. 13:29:49

@Szöszi 26: Azt írtad, mindketten jól megvannak.
Ha a csajnak többre lenne igénye, de mégis beéri ennyivel is, hát akkor lelke rajta.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.19. 13:30:40

@Niobe: :D Viccesek ezek! Rólam van olyan kép, ahol a macskát tolom a babakocsiban és a fején van egy fodros sapi.

Sadist 2014.02.19. 13:33:25

@Bundabandi (Cookie Bunny): Valószínű, hogy a csaj hosszútávon idegesítőbb/trehányabb/együttélésre alkalmatlanabb, mint amennyit a felerezsi ér a faszinak.
Fölösleges tehenet tartani csak azért, hogy minden másnap friss tejet ihasson az ember.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.19. 13:34:56

@Szöszi 26: A csaj biztos csak 10/4, a srác meg 10/7! :D Ez lehet az ok, egészen biztosan! :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.19. 13:46:05

@Milédi: Azt mondják olyan lusta volt, hogy csak aludt a babakocsiban és simán tűrte, hogy fel-alá tologattam a kertben. :) Nekem csak emlékfoszlányaim vannak róla.

Mooon 2014.02.19. 13:47:57

@Bundabandi (Cookie Bunny):

az úgy más :)...
az én macskám kb 1,5 percig tűrte volna, utána karmolva harapva szabadulómutatványt adott volna elő :)

Mooon 2014.02.19. 13:48:36

na épp megszereljük a modemet...
lassan lakást kellene rendezni... na jó... nem is olyan lassan...

Niobe 2014.02.19. 13:59:07

@Milédi: @Bundabandi (Cookie Bunny): a mienk a babák között ült békésen. :)

Lakásrendezés az jó, bár egy, a nyomodban totyogó matrica babával elég nagy kihívás :D

Hurri Kán 2014.02.19. 14:05:43

Nem te voltál a leányzó élete csúcspontya. Ilyeneza szelaví a popszakmában.

Mooon 2014.02.19. 15:08:16

@Niobe:

apukával egyetemben, baba meg a járókában :)... muszáj lesz valamit csinálni, mert már mindent megszerez :).... értsd MINDENT :).

@Bundabandi (Cookie Bunny):

nyilván hogy a macska karmol :D...

Niobe 2014.02.19. 15:11:01

@Milédi: naná, benne van a kisbabák kódexében, hogy mindent meg kell szerezni, összefogdosni, összenyálazni. Ez a babák dolga :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.19. 15:14:37

@Milédi: A rendezésre értettem! :D Hogy a gyerkőc rendez-e, vagy te, de azóta már meg is válaszoltad.

Niobe 2014.02.19. 15:48:54

@Hurri Kán: attól még a csúcslazaca lehet, nem? :)

Niobe 2014.02.19. 16:19:50

Bibliai mesécske:

Az Úr a teremtés 7. napján megteremté Ádámot, és aztán Évát.
Mondá az Úr:
- Szaporodjatok, sokasodjatok!
Felelé Ádám:
- De Uram, ezen nincs lyuk!
Az Úr odahív egy gólyát. Belecsíp Éva lába közibe.
Azóta van punci, és azóta piros a gólya csőre.
Mondá az Úr:
- Szaporodjatok, sokasodjatok!
Felelé Ádám:
- De Uram, ezen nincs szőr!
Az Úr odahív egy pici majmot. Bedörzsöli a fenekét Éva lába közibe.
Azóta szőrös a punci és azóta csupasz a majom feneke.
Mondá az Úr:
- Szaporodjatok, sokasodjatok!
Felelé Ádám:
- De Uram, ez nem csúszik!
Az Úr odahívat egy piciny halat. Beficánkol Éva lába közibe.
Azóta síkos a punci, és azóta büdös a hal...

pretty kitty 2014.02.19. 16:49:56

@Niobe: Hehe :)))))))) Az a maom maladhatott volna ja szeggen, akkol mosz nem kene bolotvalkozni XDDDDDDDDDDDD

Father Justice 2014.02.19. 17:03:07

@croesus: Ezek a fogalmak párkapcsolati vonatkozásban nehezen értelmezhetőek. Jogos, vagy jogtalan, amikor átlag Juci elhagyja az érte hegyeket megmozgató átlag Lalit a hejjespasee Józsi miatt, aki úgy kezeli, mintha a seggéből rángatta volna elő? Egyik sem: egyszerűen ilyen az élet.

Legfeljebb azt lehetne mondani, hogy a posztíró csodálkozása _érthető_, de még akkor is azzal a feltételezéssel élnénk, hogy mindvégig tisztában volt a konstrukció alapjaival. A posztból viszont egyértelműen kiderül, hogy nem, mivel kölcsönösen érzelmi alapú viszonyként fogta fel az ügymenetet.

Az anyagi helyzetnél figyelembe kell venni, hogy még ha a nőnek nincs is saját lakása, ellenben a gitáros exnek van, - ami egyáltalán nem ördögtől való gondolat -, akkor egy percig sem lehet kérdéses, hogy újbóli választási helyzetben melyik versenyző lesz a tuti befutó.

A hosszú táv is elég relatív fogalom, simán elképzelhető, hogy a csaj számára ez a 9 hónap is bőven annak tűnt, ami a szinteket és a saját húspiaci lehetőségeit illeti.

A csaj szintje azért lőhető be legalább 10/7-re, mert ennél alacsonyabb szint esetén még egy 10/3-as Dezsőkéről is nehéz lenne elképzelni, hogy ennyire el legyen tőle ájulva. De természetesen ezúttal sem a nő szintje (önmagában) hangsúlyos, hanem a nettó szintkülönbség, ami garantáltan legalább 2.

A kor fontosságában teljesen egyetértek, én is azért hangsúlyoztam külön, mert a biológiai óra ketyegése 25 évesen még jóval halkabb, mint bármelyik hejjespasee zabolátlan hangszere. Ennek ellenére sokkal valószínűbbnek tűnik, hogy a nő 5-10 év múlva már nem szimplán "sunáért lakhatást" konstrukciót keres, hanem valamelyik gitáros életművész kismajmát próbálja majd egy szuboptimális Ödönke nyakába varrni ..

.. de az már egy másik történet.

plantingC4 2014.02.20. 03:43:59

Muhahah, az eljegyzéshez érni kell, a kapcsolatnak is.
Boloncság ez.
Majd, tök jó lesz rajta röhögni, két ital közt, mikor felnő. :D

Joe69 2014.02.23. 00:35:32

A legrosszabb csajtípus, akibe értelmes pasi nem szerelmesedik soha: a kisegyütteses, szobaszinházas "művész" groupie. Ezek a jelenben élnek, a maguk kis piti világában, és alapból totálisan önzők. Amellett élősködők. Mégis a fél világirodalom tele van ilyenekbe beleesett állítólag intelligens pasikkal. Eszkimó asszonyok nagyon kellenek.
süti beállítások módosítása