HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2014/02/24/a_hazassag_nem_a_boldogsag_alapfeltetele

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr425829252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.24. 09:02:26

@Lord Papírsárkány: nem derül ki a posztból, ezért is írtam, hogy a személyes szűrőmön átszűrve így tűnik. Én meg ugye nyomi vagyok.... szóóóóvaaaal :P

mütyür 2014.02.24. 09:03:04

amit az ismerős mond, ultra nagy baromság amúgy.

plusz a házasságnak nem kell ám milliókba kerülnie :P

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.24. 09:04:18

@mütyür: mert elvesztíteni mégsem akarja és azt azért érzi, hogy ha ezt így elmondaná.... hááát sanszos, hogy nem csak esküvő nem lenne. (szerintem)

leonito77 2014.02.24. 09:04:43

@Bundabandi (Cookie Bunny): Én a nagy nyafogásból következtettem erre. Le is írta, hogy házasság soha, na jó, ha nagyon akarja! Te mire gondolnál? Főleg, hogy még ilyen posztot is ír? Mondjuk meg neki, hogy igazad van Dezsőke és az majd kis erőt ad, hogy tovább ellenálljon?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.24. 09:05:00

@mütyür: pl. faraghat gyűrűt uszadékfából! :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.24. 09:06:19

@leonito77: nem tudom. Én fejbecsapnám szívlapáttal, hogy a szaporodás témában se gondolhassa meg magát! :D

Nem királylány, csak nő 2014.02.24. 09:06:32

@Lord Papírsárkány: Hát a fene tudja....azért nem sok nőt ismerek, aki nem akar gyereket. Főleg úgy, hogy közbe meg a házasság valamiért mégis csak fontos neki.. Nem lehet, hogy szereti a manust és reménykedik h majd meggondolja magát? Ha a házasságra rá tudja venni, onnan már csak egy ugrás h legyen poronty is. :P

Szintet lépett (ex) Naiva. 2014.02.24. 09:06:59

Akinek tényleg nem fontos a házasság, az nem ír ilyen posztot. Ez a figura saját magát győzködi, de közben ha jönne egy másik nő, azzal hanyatt-homlok rohanna esküdni. Ne pofázzunk itt kérem szépen. Gyönyörű listája, mit miért nem. Azt még oda kellett volna írnia a végére, hogy "önző vagyok, de mocskosul.".
Hülye indok gyerek ellen, a párjáról mi szépet írt?

Dr.Rekettyés László 2014.02.24. 09:06:59

@Lord Papírsárkány: Aztán majd véletlenül kiderül egyszer, hogy véletlenül elfelejtette bevenni a gyógyszert.

mütyür 2014.02.24. 09:07:59

@Bundabandi (Cookie Bunny): ha a gyereknuku témát elfogadta a nő (ha tényleg így van, nem csak magában azért reménykedés forog fenn), miért ne tudná elfogadni a házasság ellenességet is akár?

mütyür 2014.02.24. 09:10:04

@Bundabandi (Cookie Bunny): ajjjjj :))) az uszadékfa és a trilliókarátos gyémántgyűrű között vannak ám átmenetek :P

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.24. 09:13:57

@mütyür: eszembe jutott az a skót(?) esküvő, amit pár hónapja kaptak fel, ott az ara faragta maguknak a gyűrűt. :)

meg is találtam! :D

www.kisalfold.hu/kitekinto/skot_eskuvo_-_1_fontbol/2348275/

Dr.Rekettyés László 2014.02.24. 09:14:03

@Nem királylány, csak nő: Kurvára érdemes annak gyereket szülni, akit úgy kellett rávenni az egészre...

Nem királylány, csak nő 2014.02.24. 09:14:07

@Bundabandi (Cookie Bunny): @mütyür: igen igen,,,gyanús a nő.szépen lassan szövögeti az a tervét. Amúgy meg milyen hülyeség már, h szar gyerekkorom volt ezért nem lennék jó apa. Apukámnak is az volt... És ő pont ellenkezőleg bánt velünk, mint ahogy vele bántak... Meg ez a szülő gyerek örök ellenség... Ezekkel a faszságokkal magát akarja meggyőzni?

Papírsárkány 2014.02.24. 09:16:18

@Nem királylány, csak nő: szóval a nő nem őszinte, hanem egy manipulatív picsa?
még jobb :)

Papírsárkány 2014.02.24. 09:17:41

@Dr.Rekettyés László: 9gag.com/gag/anYxZLz
(ijesztő, hogy sokéves párkapcsolatban is igaz)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2014.02.24. 09:24:25

@Nem királylány, csak nő: Ezek faszságok. Volt olyan barátnőm, aki saját magát győzködte vagy 10 éven keresztül, miért kell csak egy gyerek. Aztán tényleg véletlenül beütött egy terhesség, megtartották, azóta rájött, mekkora marhaság volt az előző szöveg.
Akik tényleg nem akarnak ezt vagy azt, azok csak akkor beszélnek róla, ha kérdezed. Egy idő után már nem is gyártanak elméleteket, csak közlik, hogy nem. Kinek mi köze van hozzá. Ez csak kettőjük ügye, ha mindkettőnek jó, akkor úgy kell csinálni, ha az egyik mást akar, akkor meg beszélni róla mocsok sokat.

croesus aka. the grinder 2014.02.24. 09:40:08

Ez a poszt a képmutatásról szól. A posztoló nyilvánvalóan próbálta megbeszélni a párjával, de értelmes magyarázatot nem kapott a házasság szükségességére. A válasz egyszerű: a társadalmi megfelelés kényszere annyira erős, hogy reflexszerűen követni kell, akkor is ha fogalma sincs hogy miért. Ez a viselkedés nem egyedi eset, sok nőre igaz, persze néhány férfira is.

Sajnos a probléma jellege miatt racionális síkon - ahogy a posztoló próbálta - nincs megoldás, valakinek engednie kell.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.24. 09:42:28

@mütyür: :D Reggel poénkodtunk otthon, hogy elfelejt dolgokat az emberem. Viccen kívül, volt egy műtéte és azóta rossz a memóriája, akkor szokott nagyokat nézni, mikor mondom, hogy ez, meg az van. Azt mondja én vagyok a memóriája. :) (Pl. most nem emlékezett, hogy vettem egy új hajfestéket, pedig még mutattam is neki) Szóval mondtam neki, hogy mit felejtett vajon még el...? Emlékszik-e, hogy egy piros porschet ígért, meg gyémánt gyűrűt és házasságot? Mert én emlékszem! ;D :P

Dr.Rekettyés László 2014.02.24. 09:43:10

@croesus: De miért kellene feltétlenül engednie valamelyiknek?
Ha ilyen jelentős dologban gyökeresen eltérő az álláspontjuk, akkor az egyik menjen jobbra, a másik balra oszt csókolom, később legalább nem lesz ebből probléma.

Namely 2014.02.24. 09:54:18

Gondolom nem mondok újdonságot, hogy ez a "kapcsolat" akár házassággal, akár anélkül, tipikus felerezsi.

Hiába az elején a:
"Azt a párom is tudja, hogy nem akarok gyereket, se most, se később, el is fogadta."
szöveg, csak kibukik, hogy akaratgyenge vagy, amivel te is tisztában vagy..... de ami még rosszabb, hogy ez a számára is egyértelmű. Ha most nem lépsz le, akkor barátom nincs mese: a pinája segítségével előbb-utóbb úgyis a feleséged lesz.

Utána pedig ugyanezen zsarolási technika segítségével mindig az fog történni, amit a pina mond.

Gondold meg jól: pina sok van a világban, de szabadságod csak egy.

Keress másik felerezsit.

Hope Farhadi 2014.02.24. 10:00:52

Mit tudtunk meg ebből a közepesnél is felületesebb szövegből? A nagy semmit. A kapcsolatuk fabatkát sem ér a jelek szerint, merugye egy szó se esik róla, hogy az milyen. Ők maguk személy szerint sem lehetnek a csávónak túl fontosak, mert róluk sem beszél. Marad a @Bundabandi (Cookie Bunny) által említett szívlapát, mint egyetemes értékmérő/megoldás.

Father Justice ♋ 2014.02.24. 10:11:51

"Azt a párom is tudja, hogy nem akarok gyereket, se most, se később, el is fogadta."

Elfogadta, csak éppen magasról tesz rá egy apró trivialitás miatt, ami mintha elkerülte volna a figyelmed: a jog a házasságban született gyerek esetén automatikusan a férjet tekinti biológiai apának. Mivel nyomatékosítottad, hogy sem most, sem később nem akarsz gyereket, papír nélkül nem akar lasszózással próbálkozni, mert azonnal nyilvánvaló lenne, hogy az elejétől fogva ebben mesterkedett, ezért nagy valószínűséggel azonnal kihátrálnál a konstrukcióból. Házasság esetén viszont akár azt is megjátszhatja, hogy egy hejjespasee-tól esik teherbe, te pedig az ő ivadékát pénzelheted életed végéig.

Ennyi az egész, a többi csak extreme bullshit.

www.szuloklapja.hu/hivatalos-ugyek/823/elettarsi-kapcsolat-vagy-hazassag-jogok-es-kotelezettsegek.html (Apasági vélelem szekció.)

Tudj. Tanulj.

Hurri Kán 2014.02.24. 10:13:10

Egyetlen észrevétel: nem tudom, hány évesek vagytok. A nődnek nagyon fontos a házasság, neked nem, szóval ha ebben nem tudtok dűlőre jutni, ez egy állandó és fokozódó feszültségforrás lesz a későbbiekben.

2014.02.24. 10:36:45

@Father Justice ♋: Az is bolond, aki nem csináltat egyből egy apasági tesztet. Tulajdonképpen kötelezőnek kellene lennie, de a nők kézzel-lábbal tiltakoznak ellene, mert akkor kiderülne, hogy kb minden tizedik-huszadik gyereknek nem az az apja, akit anyuka megjelölt.

Dr.Rekettyés László 2014.02.24. 10:39:21

@Pillanatragasztó: Minden bizonnyal nagyon sikeres lehet az a faszi, aki azért fizet, hogy webkamerán nézhessen egy csajt, vagy fehérneműs csajjal masszíroztassa magát.
Én azon csodálkozom, hogy ilyesmire igény van, de ezek szerint van.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.24. 10:41:06

@Hurri Kán: Ahogy a nóta is mongggya:

"Nem az a fontos, az ember hány éves,
csak a szíve legyen fiatal!
Bár ez a téma egy kissé túl kényes,
mégis édes ez a kicsi dal.
Az anyakönyv, az nálunk nem számít,
a tavasz, hogyha elkábít.
Nem az a fontos, az ember hány éves,
csak a szíve legyen fiatal! "

:D

Father Justice ♋ 2014.02.24. 10:42:14

@Pillanatragasztó: Jó az legalább 10%-nak is. Az apasági tesztek 90%-a viszont simán meghiúsulna a "hát ennyire nem bízol meg bennem? akkor nem is szeretsz!" - típusú, sírással, levertséggel, depresszióval ötvözött érzelmi manipulálósdi miatt.

Αphelion 2014.02.24. 10:43:27

@Father Justice ♋: Azert ha tudja a ferj hogy nem igazan tole lehet a gyerek, akkor csinaltat egy tesztet, es maris megdolt a velelem. Nekem ha mar itt tartunk inkabb a vagyonkozosseg ugrana be mint lehetseges megfejtes, bar mondjuk a poszter nem igazan ugy hangzik mint akitol rengeteg vagyonszerzes varhato...

2014.02.24. 10:44:14

@Dr.Rekettyés László: Az már igaz, de ha erre is van igény, akkor csinálják. Aztán ha többet akarnak keresni, mehetnek a következö szintre:
lifetilt.blog.hu/2011/05/09/bitch_air_a_kurva_jarat

2014.02.24. 10:48:58

@Perihelion 2014: Vannak országok, ahol anyuka engedélye nélkül tilos ilyen tesztet végezni. Milyen érdekes :)

Αphelion 2014.02.24. 10:52:18

@Pillanatragasztó: Hehe, ez valoban rendkivul erdekes. XD Melyik orszagokban?

2014.02.24. 10:54:25

@Perihelion 2014: en.wikipedia.org/wiki/Parental_testing#Legal_issues
Pl Franciaország, Németország. A titkos teszteket büntetik.
Máshol ugyan engedélyezett, de a bíróság nem veszi figyelembe. Tehát gyerektartást a kakukkfióka után is fizetned kell.

A d r y 2014.02.24. 10:57:33

Szerintem vegyél neki egy pléh gyűrűt.Tutkó kifut a világból. :D

Namely 2014.02.24. 11:02:40

@Pillanatragasztó:
de úgy mehet, hogy stikliben csináltatsz egyet, és ha a gyanúd beigazolódik, akkor egy per keretében úgyis kötelezik a ribancot, hogy engedélyezze az apasági tesztet.

Aztán pedig nulla forinttal mehet az anyjába.

Namely 2014.02.24. 11:04:27

@Father Justice ♋:
nem kell kikérni a véleményét: pelenkázás közben veszel vért a gyerektől és seperc alatt kiderül az igazság...
:)

mütyür 2014.02.24. 11:07:03

de ha születéskor a nevedre veszed, akkor már úgyis bukó, ha utólag kiderül, hogy mégsem a tied a gyerek. nem adhatod le már a gyereket, hogy köszi, nem kell.

Hurri Kán 2014.02.24. 11:11:39

@Bundabandi (Cookie Bunny):
Nehéz dógok ezek, no. A zenyim se könnyű :D

Namely 2014.02.24. 11:12:19

@mütyür:
legfeljebb a névhez lesz joga, de neked 1 forintot nem kell adnod a neveltetésére.

:)

mütyür 2014.02.24. 11:16:00

@Namely: nah mondjuk nem vagyok szakértője a témának, tény :) szerencsére :)

Namely 2014.02.24. 11:25:18

@mütyür:
szóval nem élsz ilyen trükkökkel? Ejnye... nem vagy elég életrevaló, felvilágosult, nem kurva, csak a szemét férfiak játékszabályai szerint játszó, igazi mai NŐ...

;))))))))

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.24. 11:25:43

@Hurri Kán: egy afrikai fecske azért elbírja? :)

Αphelion 2014.02.24. 11:33:27

@Pillanatragasztó: "Any paternity testing without a court order is banned, due to the official desire to "preserve the peace" within French families"

ROFL!!! Hat ez aranyos...XDDD

Sadist 2014.02.24. 11:39:20

@Pillanatragasztó: Egyszer olvastam ilyet, hogy júeszéjben kivették a biológia tantervből a vérteszt készítését a családtagokkal mint gyakorlati kísérletet, mert kínosan sokszor derült ki, hogy a gyereknek olyan a vércsoportja, ami anyu és apu vércsoportjával nem lehetséges.

Sadist 2014.02.24. 11:42:09

@Perihelion 2014: @Namely: Ha egyáltalán jogilag megteheti. Franciaországban pl. teljesen tiltott mindenféle apasági teszt. Mennek is át Svájcba, ahol erre már kiépült egy külön szektor.

Sadist 2014.02.24. 11:44:06

@Dr.Rekettyés László: Ismered a mondást, a pénznek nincs szaga :)

mütyür 2014.02.24. 11:45:17

@Sadist: akkor se, ha mindkét fél beleegyezik a tesztbe?

Father Justice ♋ 2014.02.24. 11:55:14

@Perihelion 2014: Lehet, hogy a poszter nem hangzik úgy, mint akiről egy esetleges válás után nagy pénzeket lehetne leakasztani, de amíg a nőről ilyen vonatkozásban semmit nem tudunk, ennek sok jelentősége nincs.

Ha Gizi 10/5-ös pénztáros a Tesco-ban nettó 110-zel, akkor az ő viszonylatában a posztíró már 10/6-os külsővel és nettó 250-nel is az elérhető maximum körül van a lasszózás tekintetében. Ilyen szempontból a gyerek lehet a távlati lehúzás záloga, hiszen a vagyonközösség csak a házasságkötés időpontjától számítva él, viszont a tartásdíjat válás után is csengetni kell.

Persze ha Gizit a rafkós nőrokonok nemcsak a lasszózás fortélyairól, hanem a fejlett lehúzási metódusokról is kiokosították, akkor komolyabb szerepe is lehet a történetben a vagyonközösségnek.

Tegyük fel, hogy bár Józsi nincs túlságosan eleresztve, azért van 4m HUF megtakarítása, amiről a nő tud, és szeretne vele kezdeni valamit. A házasságkötés utáni "vegyÜNK ezt-azt" (szigorúan T/1-ben) automatikusan 50-50%-os szerzési arányt feltételez, így ha Gizi alapból a gyorslehúzás + gyerektartás kombóra játszik, ezt max. 1 év alatt zökkenőmentesen kivitelezheti. Ha a nagyi jól tud súgni, a nő akár még arra is ráveheti Dezsőkét, hogy adja el a kis, örökölt lakását, és vásároljANAK egy szép nagyot, hiszen kell a hely a gyereknek.

És így tovább.

Sadist 2014.02.24. 11:55:17

@Namely: A jog ennél sokkal cifrább :) Sok országban ha jogtalanul szerzel meg valamilyen bizonyítékot, akkor nem használható fel a bíróságon.
Franciaországban ez úgy nézne ki, hogy odaállítanál a bíróságra a sutyiban készített apasági teszttel, megbasznak 5000 EUR-ra, aztán elhajtanak a sunyiba.

Sadist 2014.02.24. 11:57:00

@mütyür: Csak bírósági határozat alapján lehet tesztet végeztetni. Ezt leszámítva teljesen illegális és pénzbüntetést von maga után.

Sadist 2014.02.24. 12:00:59

@Sadist: Ohohóóó, nem is 5000 EUR, hanem akár 15000 és egy év börtön is.

Namely 2014.02.24. 12:02:31

@Sadist: én nem így gondoltam: sutyiban megcsináltatom, majd pert indítok, mintha csak sejteném azt, hogy nem az én gyerekem. A bíróság ekkor kötelezné erre, hogy csináltassa meg. Vagy Fro-ban nem?

Father Justice ♋ 2014.02.24. 12:03:08

@Sadist: Hiába, a francia nők nagyon szeretnek "élni".. még a tisztes családanyák is.

Sadist 2014.02.24. 12:08:20

@Namely: Na, ez viszont nem tudom, hogy mennyire lehetséges.

Father Justice ♋ 2014.02.24. 12:29:05

@Namely: "Understand that, just because you file a petition for a paternity test, the court is not obligated to order the test. The judge has to determine if sufficient evidence exists, based on the petition, to order the child's mother to undergo the testing and take the child for testing."

A bíróság kötelezhetné arra, hogy csináltassa meg a tesztet, te viszont nem kötelezheted a bíróságot semmire. Ezekkel az aberrált törvényekkel összhangban a bíró 99%-os valószínűséggel azt fogja megállapítani, hogy "nincs elég bizonyíték", vagyis a válasz a kérdésedre: gyakorlatilag nem.

mütyür 2014.02.24. 12:42:48

@Father Justice ♋: pffff.... konkrétan ez azt jelenti, hogy ha nem kapod el asszonyt in flagranti és nem fényképezed le, ahogy mással kufircolt, esélytelen, hogy a bíróság elrendelje a tesztet...

Namely 2014.02.24. 13:12:59

@mütyür: @Father Justice ♋:
ugyan már, sima ügy.
A megoldást vehetjük Kőmíves Kelementől.

:)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.24. 14:58:33

@Hurri Kán: Az attól függ melyik szemedről van szó! :P :)

Hurri Kán 2014.02.24. 15:05:04

@Bundabandi (Cookie Bunny):
Az egyik sír, a másik üveg. Válassz :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.24. 15:15:30

@Hurri Kán: a távollátót, mint üveggolyót, megkapom? :D

A d r y 2014.02.24. 15:59:31

@Bundabandi (Cookie Bunny): távollátót én is szeretnék, mondjuk közelre sem látok :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.24. 16:19:38

@A d r y: én rövidet látok... asszem pálinka! :D

A d r y 2014.02.24. 16:27:10

@Bundabandi (Cookie Bunny): egészségedre :D és attól jobban látsz távolra?Mert akkor kipróbálom :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.24. 16:30:31

@A d r y: Neeem, attól keresztbe látok jobban. Ha még dolgozol, akkor nem ajánlom, mert a hazajutás idejét bizonyítottan meghosszabbítja. :)

Niobe 2014.02.24. 16:33:18

@Bundabandi (Cookie Bunny): ne viccelj, bizonyított tény, hogy ha már annyira részeg vagy, hogy azt sem tudod, hogy menj haza, inni kell még két felest, és utána az ágyadban ébredsz másnap! :) Szóval éppenhogy lehetővé teszi a teleportot, bármelyik fiúismerősöm megmondja :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.24. 16:34:03

@Hurri Kán: Akkor minket az ég is egymásnak teremtett! :P

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.24. 16:37:25

@Niobe: Lehet, hogy még nem ittam eleget! :D És különben is lány vagyok. A nemtől függ ez vajon? Vagy az igentől? :)

A d r y 2014.02.24. 16:39:08

@Bundabandi (Cookie Bunny): ááááá kocsival megyek :D sima ügy ;) majd megtanul mindenki a fákon közlekedni :D
@Hurri Kán: na majd asztat jól kipróbálom hátha nátha :D

Hurri Kán 2014.02.24. 16:40:20

@Niobe:
Ezt meg tudom erősíteni! Kivéve, hogy néha ehhez még négy feles kell! :D

Hurri Kán 2014.02.24. 16:41:10

@A d r y:
Én már rengeteget próbáltam, de még mindig nem tudtam kialakítani róla az álláspontomat :D

Niobe 2014.02.24. 16:42:59

@Hurri Kán: tessék, itt az élő(holt) példa! :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.24. 16:45:00

@A d r y: aztán nehogy kisróka legyen belőle! Az csak jön hipp-hopp. :D

A d r y 2014.02.24. 16:46:47

@Bundabandi (Cookie Bunny): van zacsim a kocsiban :DDD a rókám meg a sarkon hagytam ;)

A d r y 2014.02.24. 16:48:46

@Hurri Kán: azt azért nem hiszem :DDD de viccnek jó :D mármint nem :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.24. 16:49:42

@Niobe: És ha élve akarom megúszni? (Közel van a Duna...) :D

Hurri Kán 2014.02.24. 16:51:09

@A d r y:
Nem tehetek róla, olyan határozatlan vagyok :)

Niobe 2014.02.24. 16:51:48

@Bundabandi (Cookie Bunny): a két feles a boldogságban úszást hatványozottan erősíti, a Dunában valót ennek megfelelő arányban csökkenti. :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.24. 16:52:31

@Hurri Kán: Persze, mert akkor már feküdtél! És mi a fekvőspontod róla? :)

@A d r y: Addig jó amíg a kocsiban van a zacsi, ha már a gatyában...öööö akkor tényleg sokat ittál! :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.02.24. 16:53:58

@Niobe: Akkor balra fogok indulni! Lejárt a munkaidő. :D

Niobe 2014.02.24. 16:55:07

@Bundabandi (Cookie Bunny): jó Neked, nekem még másfél óra (argh). :)

A d r y 2014.02.24. 17:05:50

@Hurri Kán: azt persze tudod, hogy szeretsz fröccsözni, vagy mi volt az kisvadász, ja nem hosszúlépés!:DDD

A d r y 2014.02.24. 17:09:15

@Bundabandi (Cookie Bunny): annyit még nem ittam, különben is nagyon környezetszennyező a nájlon :D

Hurri Kán 2014.02.24. 17:11:07

@A d r y:
Dehogy szeretek. Utálok, a hátam közepére se kívánom, dehát édesanyám arra tanított, a zember nem csinálhattya mindig azt, amit szeretne.

A d r y 2014.02.24. 17:17:31

@Hurri Kán: akkor meg ne pazaroljál!Válság van! :DDD

Hurri Kán 2014.02.24. 17:20:40

@A d r y:
Attól, hogy nem pazarolok, a válság még nem múlik el :D

A d r y 2014.02.24. 17:33:17

@Hurri Kán: tényleg :D igazad van mit iszol? :D

Joe69 2014.03.01. 01:30:06

Én is egyetértek a posztolóval,de ha ez van, akkor ahhoz megfelelő nőt kell keresni, aki osztja ezeket a fennkölt elveket (nem kell házasság, nem kell gyerek, mellesleg az előbbi értelmét az utóbbi adja csak). Egy szülei hatása alatt élő, esetleg még eltartott fiatal csaj enyhén szólva sem alkalmas erre, arról nem is beszélve hogy posztoló ezt aligha merné előadni a csaj családi körében. Én egyszer mondtam hasonlókat óvatlanul - 20 se voltunk ! - másnap már kirúgott a csajék családi tanácsa. Azonkívül akkor nem kell tartós kapcsolatra sem berendezkedni, úgyhogy posztoló szíveskedjék megtanulni gatyát mosni.
süti beállítások módosítása