HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2014/03/18/csak_baratkent_mutat_be_masoknak

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr875867168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Niobe 2014.03.18. 07:57:56

Aha, szokj le a próbálkozásról, Yoda mester is megmondta, csináld, vagy ne csináld, de ne próbáld. :)

pretty kitty 2014.03.18. 08:08:41

Plobalkozz a szajac cinteden......esz minel magaszabban leden az a ciiiiint!!!! :))))))))))

pretty kitty 2014.03.18. 08:09:11

@Niobe: Kongleculejszonz mem ju van folszt plejc ;)))))))) :DDDDDDDDDDD

TBal 2014.03.18. 08:18:33

A "43 éves vagyok" kezdésröl mindig a Galla-monológ jut eszembe :)
(43 éves vagyok, nemrég csatlakoztam egy sátánista szktához. Azóta inzultálom az embereket, molesztálom a rokonaimat nemre, korra és rokonsági fokra való tekintet nélkül, kutyákat feszítek keresztre...

... áááá, csak vicceltem. Csak 42 éves vagyok.)

TBal 2014.03.18. 08:25:15

Egyébként kíváncsi vagyok a poszter történetére, hogy hogy jutott el odáig, hogy 43 évesen szingli. Volt-e házas, van-e gyereke, vagy végig csak hosszabb-rövidebb kapcsolatai voltak, régebben volt-e problémája az ismerkedéssel... ilyesmi.

Dr.Rekettyés László 2014.03.18. 08:54:40

Hja, kérlek, a királylányokat azokat ott kell hagyni a picsába.
Meg azokat is, akik önmagukat Ízig-Vérig NNNNőnek tartják, bármit is jelentsen ez.
Biztos nekik nem vagy eléggé Talpig Férfi, bármit is jelentsen ez.
Engem az érdekelne, hogy egy egész éjszakás beszélgetés során miről volt szó? Felszínes, ostoba témákról, hattttalmas élettapasztalatról és órrrriási kinyilatkoztatásokról, vagy értelmes társalgás folyt?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.03.18. 08:57:36

@TBal: :D Nem akartam ma kommentelni, de ezen olyan jót nevettem! Köszi! :) Vigyorogva folytatom a napot.

hany eves a kapitany 2014.03.18. 10:21:45

Hátbakker, ha nem egyből a bugyiban szeretnél matatni, nagy valószínűséggel többre jutnál, te gyökér...

Szintet lépett (ex) Naiva. 2014.03.18. 10:25:32

@hany eves a kapitany: Nem biztos, hogy ennyire gáz a pasi. Mesélték, hogy volt olyan nő, aki azt mondta neki, hogy rettenetesen kívánja vele a szexet, de az első randin nem fekszik le vele. Vannak olyanok, akiknek menetrendje van. Szerintem így is elég gáz a dolog a nő részéről, nem gondolod?

Namely 2014.03.18. 11:01:01

Először is egy 43 éves mit akar egy saját korabeli nőtől? HÜLYE VAGY. Az már öreg, majdnem szaga van.

"ugyan miért nem buknak rám a 18 éves csajok" keress többet, és bukni fognak rád.

Ahogyan én érzem, a szükségből szeretnél erényt kovácsolni: már csak a rágós falat jut, ha nem embereled meg magad.
Sportolj, vigyázz magadra, tanulj, keress többet, növeld az önbizalmadat (és az ilyen rágós húst hagyd a kutyáknak).

"Csirkelábért sorban állhatsz, te is mint a többiek,
Hogy neked lesz és nem kutyának, azt ne áruld el senkinek, senkinek, senkinek, senkinek se"

Másodszor:

Hol a tököd?
-....... és ez itt a jáspis, ez a vesékre van jó hatással......
(hopp, erre meg kellett volna fogni a seggét)

Két lehetőség:
1:-Hááát éééénnnn nemisúgygondoltam..... (azonnal menni haza és nem hívni többet, beszélgetésre ott vannak a haverok)
2. Dugtok.

Időveszteség nélkül, kisköcsög.

@Dr.Rekettyés László:
"vagy értelmes társalgás folyt"
egy királylánnyal???? :DDDD aki a jáspisköveiről kezd mesélni???
:DDDD

Szintet lépett (ex) Naiva. 2014.03.18. 11:05:24

@Namely: Van olyan, amikor azt érzem, szimpatikus vagy. Ez most nem az a szitu.

hany eves a kapitany 2014.03.18. 11:12:36

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Nyilván, akinek menetrendje van, az is kattant. De azért attól, mert vágyat éreznek, nem árt szex előtt megismerni egymást. Szerintem:)

Dr.Rekettyés László 2014.03.18. 11:17:05

@Namely: Ezért sem értem, hogy miért nem hagyta ott azonnal a picsába.
Remélhetőleg nem annyira dezsőke, hogy összeszorított fogakkal hallgatta órákon át a hülyeséget egy kósza sunázás reményében.
Mondjuk úgy tűnik, hogy de.
Akikkel nem lehet beszélgetni értelmes dolgokról, azokat késedelem nélkül kukázni kell.

Namely 2014.03.18. 11:36:37

@hany eves a kapitany:
" De azért attól, mert vágyat éreznek, nem árt szex előtt megismerni egymást."

Igen. Erre való a petting.... :) közvetlenül utána jöhet a szex.... :))))

Namely 2014.03.18. 11:37:54

@Szintet lépett (ex) Naiva.:
jajj, hát sejtettem, hogy neked ez nembejövős lesz... :)

Hurri Kán 2014.03.18. 13:17:20

"Beraktam két kotont és mentem. Hát nem 3 órán át teázgattunk?"
Posztoló. Te sem vagy a tettek szőrös mellű embere. Magyarul orbitális balfasz vagy.

alebzsaflab 2014.03.18. 16:45:51

"ő csak a társaságomra vágyott"
Én ilyenkor mindig elhívom őket focizni vagy sörözni. De valamiért nem szoktak ráérni. :D

Nem királylány, csak nő 2014.03.19. 11:05:14

@hany eves a kapitany: egyetértek. egy idősebb nő is vagyhat az udvariasra... micsoda gyökér vagy poszerkem

Sadist 2014.03.19. 14:09:10

@hany eves a kapitany: A szex a legkellemesebb módja a másik ember megismerésének. Hülyeség húzni az első együttlétet, hacsak nem az a cél, hogy a nő minél többet kisajtoljon a férfiből.

Sadist 2014.03.19. 14:14:27

@Nem királylány, csak nő: Én meg vágyhatok Jessica Albára, ahhoz, hogy esténként az én pöcsömmel játsszon, ahhoz elég nagyot kellene villantanom.
Oké, hogy egy 40+-os, királylány szindrómás nőnek is vannak elvárásai, de ezért cserébe mit tud adni egy férfinek? Megmutatja a kavics gyűjteményét? :)

Joe69 2014.03.20. 23:09:27

Na végre, valaki leírta azt, amit én is tapasztaltam, és milliószor leírtam itt is : 30+ normális szingli nő nincsen. Rettegnek a koruktól, amit úgy kompenzálnak, hogy csak náluk fiatalabb, és ahogy idősödnek, egyre fiatalabb pasikkal hajlandók komolyan összejönni, értsd dugni. A velük egykorúakkal van a felszines pasiuzatás , lelkizgetés, hidegbarátkozás - amit normális nő a barátnőivel tenne. Az idősebbek meg vén szarok, azok nekik , a negyvenéves jónőknek nem kellenek. A fiatalabb pasi meg lehet primitív tróger, lehúzhatja, megalázhatja..annak szabad. Aztán persze le is lép, és csajunk telebőgi a világot a pasik szemétségéről.
süti beállítások módosítása