HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2014/03/24/nem_koltozik_hozzam_de_lehulyez

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr475876215

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2014.03.24. 08:39:19

" Már aludt itt nem egy alkalommal, és sok mindent elnéztem neki, amikor tőlem indult vagy érkezett buliba/buliból, engem meg esze ágában sem volt hívni. Ezeket nem tettem szóvá" - Itt a válasz mindenre.

pretty kitty 2014.03.24. 08:56:47

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Celinted isz hue nem?? ;))))))) XDDDDDDD

Szintet lépett (ex) Naiva. 2014.03.24. 09:00:55

@cekc cimbol: Szerintem az ilyen pasi idióta, a hülye még csak becézés rá nézve. De tudod, mindenre felmentést ad az, hogy szerelmes. nagyon sokan ezzel takaróznak, amikor megkérdezed tőle, hogy miért tűr el ilyen-olyan dolgokat. Mert szeretem... Egy nagy szart. Mindent meg tud magyarázni magának.

Hurri Kán 2014.03.24. 09:17:51

Ajjajj, van baj. Posztoló, te nem szerelmes, te hülye vagy.

Dr.Rekettyés László 2014.03.24. 09:19:10

"Pedig hely van, rend is van, szeretjük is egymást"
utóbbiról ő is tud?

akut schizo effektív pszichózis 2014.03.24. 09:38:17

megtaláltam oravecz nora blogját

kérem kaccsoljanak ki!

Dr.Rekettyés László 2014.03.24. 09:39:53

@akut schizo effektív pszichózis: Engem az érdekelne, hogy azt a sunát úgy istenigazából, tisztességesen megdugták-e már valaha.

Hope Farhadi 2014.03.24. 09:56:06

Poszter önzetlenség-definíciója a nyitja. Merugye önzetlenség =/önfeladás, vazzz. Nem a csajt kéne ekézni, hanem húzni, gyorsan, mert lehet ez még rosszabb is.

akut schizo effektív pszichózis 2014.03.24. 10:00:06

@Dr.Rekettyés László: ha ilyen szövege van az életben is, akkor egy normális férfi sikítva menekülne tőle .. szal nem valószínű

@Hurri Kán: milyen igaz! facebook-os kommentelési lehetőség van.

Dr.Rekettyés László 2014.03.24. 10:02:58

@akut schizo effektív pszichózis: Ezért kellene valakinek rendesen megcsinálnia.
Talán akkor megnyugodna kicsit, és nem írna ilyen faszságokat.

Namely 2014.03.24. 10:40:00

"Már aludt itt nem egy alkalommal"

Ott aludt. De, hogy nem dugtatok, az hétszentség.....

Beteg egy fasz vagy! Néha nálad alszik. ENNYI!!!!!

"29 éves vagyok, egy éve van egy barátnőm."

Ha megemlíted neki, hogy ő a te barátnőd, akkor lesz a következő lehülyézés...

Te.... hülye.... :)

TBal 2014.03.24. 10:54:15

Annyira rosszul azért nem tolja a srác, a CsP-Kommentek között már kapott egy randimeghívást... :)

Sadist 2014.03.24. 12:01:07

@TBal: Nem érzem úgy, hogy olyan kurva jól járt volna vele :D:D:D

TBal 2014.03.24. 12:16:29

@Sadist: már a csaj képéröl gondolod? Lehet, hogy nem felel meg a jelen nöi ideálnak, de ha valaki hosszabb távra tervez akkor talán nem ez a legfontosabb szempont - bár ízlések és pofonok. Nekem eddig amit fotó alapján gondoltam valakiröl, hogy milyen, az sose egyezett azzal, amilyen élöben volt.

A d r y 2014.03.24. 12:45:22

@Hurri Kán: ne báncsad ezt már mondták neki :D majd kialussza egyszer :D

Αphelion 2014.03.24. 12:47:54

@TBal: Szerintem kep nelkul is egyertelmu lenne, hogy aki *ezzel* a pasival randizni akar, az nem eppen fonyeremeny kategoria...

TBal 2014.03.24. 13:08:53

@Perihelion 2014: márminthogy mi a gond a pasival?

Αphelion 2014.03.24. 13:17:34

@TBal: Csak annyi hogy *HULYE!* XD

_Ω_ 2014.03.24. 13:26:36

@TBal: Tuti félreérted azt a hozzászólást; kizárt, hogy randimeghívás legyen. Szerintem Szilvi csak eszméletlenre akarja inni magát és mivel "ökör iszik magában", inkább nem egyedül tenné. :-D

TBal 2014.03.24. 13:31:58

@Perihelion 2014: nem látom be, hogy ez miért lenne permanens tulajdonsága. Szereti a lányt, és próbál jót belelátni akkor is, ha külsö ember már nem tenne ilyet - viszont reális lehetöségként nála is ott a szakítás. Tény, megpróbál megérteni egy nöt, amit férfiaggyal lehetetlen, de én elnézem neki :). Én semmiképpen sem írnám le a pasit ez alapján a szöveg alapján.

_Ω_ 2014.03.24. 13:39:21

Kedves Posztoló-a-CsP-ről!

Ha véletlen olvasol minket és nem tavaly ilyenkor küldted be a posztot: nem vagyok benne biztos, hogy a "szeretjük is egymást" helytálló. Az írásodból csak annyit hámoztam ki, hogy te szereted, viszonzást pont nem. Miért viselkedik így? Mert már nem vagy számára fontos. Ha sikerült jópárszor felpróbálnod egy év alatt, egészségedre, ha nem, nem is értem miről beszélünk még. Akárhogy is, ideje keresned érdemesebb nőt, a jelenlegi majd bulizik tovább nélküled. Kétlem, hogy sokáig fog sírni a "szakításon".

Αphelion 2014.03.24. 14:02:19

@TBal: Hat epp ez az, pont ezt a csajt messze nem lehetetlen megerteni...Meg abbol, hogy bulihotelkent hasznalja a poszter lakasat ugy hogy ot esze agaban sincs magaval hivni, abbol sem lehetetlen levonni a megfelelo kovetkeztetest..

pretty kitty 2014.03.24. 14:40:40

"Amikor ezeket elmondtam neki, úgy tűnt, egyik fülén be a másikon ki."

Meg kene philmesziteni ja posztot, tok jo citkom jelenet lehetne jahod a paszi nadba pofazik occe vicca a caj meg plobal ud tenni mint aki fidel.....XDDDDDDDDDDDDDD

TBal 2014.03.24. 14:48:12

@Perihelion 2014: kívülröl sokkal könnyebb ítélkezni egy ilyen szituról, neken az egyetlen információs bemeneti forrásod ez a poszt. A srácban nyilván van egy valag pozitv élmény is a lánnyal kapcsolatban, amit ide nem írt le.

Αphelion 2014.03.24. 15:48:04

@TBal: Nyilvan keveset tudunk, de ami a posztban szerepel, az mind ugyanabba az iranyba mutat.

- "felvetettem neki, hogy költözzön hozzám, ő pedig röviden és simán lehülyézett." -> a csaj mindenben gondolkodott csak osszekoltozesben nem, a poszter durvan tulbecsulte a csaj kotodeset es a kapcsolat komolysagat

- "Miért vagyok én ezért hülye?" -> a csaj reakciojabol sem jon ra, hogy durvan tulbecsulte a csaj kotodeset es a kapcsolat komolysagat

- "ilyen nyers és indokolatlan reakciót" -> az ertelmezes helyett inkabb besertodik

- "Pedig hely van, rend is van" -> ...sot meg papir is van a WCben!...

- "sok mindent elnéztem neki, amikor tőlem indult vagy érkezett buliba/buliból, engem meg esze ágában sem volt hívni" -> ez meg az ev idezete...XDDD Nelkule megy buliba ugy hogy nala alszik, es a pasinak meg *ebbol* sem esik le hogy a csaj nem gondolja annyira komolyan a kapcsolatot mint o?? El tudom kepzelni, hogy Namelynek van igaza, es egy "konyvtaros kaliberu" posztoloval allunk szemben...

- "Arra is gondoltam, hogy azért ilyen, mert korábban csalódott valakiben és most így jön elő belőle, bizalmatlan, és úgy érzi, jobb, ha előbb használ engem lábtörlőnek, mint fordítva." -> a nyilvanvalo felismerese helyett idiota agyalas a szituaciohoz total nem illo kozhelyekkel

- "Amikor ezeket elmondtam neki, úgy tűnt, egyik fülén be a másikon ki" -> amugy se lehet valami izgalmas tarsalgopartner a srac, feltehetoleg a csaj mar megszokta hogy hulyesegeket pofazik, ezert nem figyelt ra...meg nyilvan nem is erthette mirol van szo, mert az alapinformaciorol lemaradt, neveztesen hogy ok ketten komoly kapcsolatban vannak...

- "Én most annak is örülök, hogy az üzeneteimre egyáltalán válaszol." -> ezt az egy dolgot helyesen latja...

Hurri Kán 2014.03.24. 17:06:19

@A d r y:
Most mit mongyak? Ezér' a produkciójér meg nem dícsérhetem :D

A d r y 2014.03.24. 17:56:44

@Hurri Kán: :DDD valami habisztit :D elveszed az önbizalmát :D

Hurri Kán 2014.03.24. 18:09:04

@A d r y:
Eccerűen nem megy. Valahogy az jön le, posztoló nem az a két lábon járó megelevenedett káma-szútra :D

Sadist 2014.03.24. 20:22:19

@TBal: Akkor úgy látszik, csak nekem feltűnő, hogy a csaj minden második képén cigivel vagy piával pózol. De az eddigi hozzászólásai alapján is olyannak tűnik, akiben kicsit túlteng a tesztoszteron.

TBal 2014.03.25. 08:00:23

@Sadist: Nem vagyok facebookon, nem óhajtottam beletekinteni a csaj életébe.
Ha meg több benne a tesztoszteron, az nem baj, magam részéröl bírom a vagányabb csajokat.

Joe69 2014.03.25. 17:29:45

Engem használna ingyenhotelnek bulizásnál hogy el sem hív ?? Egyszer próbált ilyesmit egy csaj nálam, páros lábbal rúgtam ki..persze lehet dezsőkézni meg ekézni a posztolót, de sajnos mi , pasik, sokszor megyünk bele megalázó dolgokba a punci reményében..
süti beállítások módosítása