HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2014/03/27/6_jel_hogy_csajod_sokba_kerul

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr595880658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mütyür 2014.03.27. 07:56:20

pfffff, hát ennek aztán sok értelme volt :/

Hurri Kán 2014.03.27. 08:08:18

Jokka posztot írt? :D

Szöszi 28 2014.03.27. 08:12:26

Most újat szerintem nem mondtál, az a nagy helyzet......

mütyür 2014.03.27. 08:21:00

@Szöszi 27: :) én azt nem értem, hogy minek a múlton rágódni? volt jobb, volt szarabb , na és?

2014.03.27. 08:29:28

Ezért kell profihoz menni. Tervezhető, nincsenek rejtett költségek.

leonito77 2014.03.27. 08:30:11

Nahhh!

Jót nevettem :) Legalább ennyi volt ebben a posztban.

Nem azért írok, mert elhagytak (egyébként el) :)

Ha kamuposzt, akkor volt humora a poszternek. :)

Olyan a stílus, mint amikor az anyós azt mondja:

Gyerekek, nem akarok beleszólni az életetekbe, DE........

mütyür 2014.03.27. 08:44:06

@Pillanatragasztó: de hát még a "normális" nők is elhagyják, lehet a kurvák is sírva menekülnének előle :)

mütyür 2014.03.27. 08:49:34

@Szintet lépett (ex) Naiva.: szarul :) sztem egy évadot sem nézhetett meg

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.03.27. 09:03:41

Már kezd naggggyon-nagggyon unalmas lenni, hogy a Dezsőkék leírják a sirálmaikat.

Kérdem én, miért nem a nőivel beszélte meg ezeket a dolgokat? Birka módjára megtett mindent, hallgatott, tűrt, majd miután dobva lett, nekiáll posztot írni, hogy ilyenek, meg olyanok a nők. Ki mondta, hogy mindent meg kell tenni? Ha megteszi, akkor meg ne sírjon! De gondolom megy a para, hogy akkor nem marad mellette a csaj. Aki ilyenért elhagyja, azt nem kell sajnálni, menjen csak! Van még elég nő a világon!

Egyébként is szörnyű ez az állandó nyígás, hogy a nők milyen módokon babrálnak ki a pasikkal. Nem kötelező olyan nővel összejönni, aki így viselkedik, vele maradni sem kötelező, miután kimutatja a foga fehérjét. Aki meg állandóan ilyenekbe fut bele, talán kicsit magába is nézhetne, hogy miért is van ez. Viselkedjen férfiként, ne menjen le pincsibe! És legfőképpen ne fikázza a nőket, ha éppen velük akar összejönni! Ez mostanában (?) Dezsőkéknél nagy divat, aztán meg csodálkoznak, hogy senki sem néz rájuk.

Ufff! :D

Ui: Karácsonyi/szülinapi/névnapi stb. ajándékot meg vegyél/készíts (faragj valamit uszadékfából! XD), nem kell több 10E-ret rákölteni, elég, ha valami ötletes apróság. Tudni fogja, hogy fontos vagy neki és gondoltál rá. Ez a lényege, nem pedig az, hogy a legújabb Ájfónt veszed meg neki, mert ő a csajod. (ha meg az Ájfónt várja és hisztizik érte, akkor keresel másikat! Érted?) Szóval ezt a f@szságot, hogy dafke nem adok, el kell felejteni. Sok embernek fontos ez, ha a csajodnak is, akkor ne bántsd meg vele (vagy legalább beszéljétek meg).

Dr.Rekettyés László 2014.03.27. 09:25:23

Az anyagias sunákat AZONNAL el kell hajtani a picsába, persze előtte még rommá kell alázni őket.
Egyébként ki a manó az a Hank Moody, nincs kedvem guglizni.

akut schizo effektív pszichózis 2014.03.27. 09:29:37

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Már kezd naggggyon-nagggyon unalmas lenni, hogy a Dezsőkék leírják a sirálmaikat."

ez van, ha bérposztokat nyomatnak, ráadásul, ha nők írják a fiú posztokat. :|

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.03.27. 09:33:25

@Dr.Rekettyés László: szexmániás/drogos/piás Mulder ügynök :D Bár én még egy részt sem láttam belőle végig.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.03.27. 09:38:38

@akut schizo effektív pszichózis: nem vagyok benne biztos, hogy nők írják. :D Csak el kell olvasni néhány törtmogyorós blogtárs kommentjét (nem a maiakat). :)

Diotima 2014.03.27. 11:08:07

Olcsóbban nem jut a poszter pinához? Ő baja, de nem minden férfi ennyire hülye, hála égnek.

A d r y 2014.03.27. 12:24:05

@Bundabandi (Cookie Bunny): Bundi ma különösen lényegretörő vagy ;) egyébként az ajándékokról nekem is ez a véleményem; nekem nem is kéne ájfón, még egy gyengébb pillanatomban a falra kenném, akkor meg minek? A karácsonyi ajándékokat meg a jézuska hozza amúgy is vagy túl sokat aludtam?
Egyébként meg ki adja oda az autóját????Ha meg már odaadom akkor tankoljon...benzinnel én is tudok autókázni :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.03.27. 13:48:50

@A d r y: Nem tudom milyen kocsija lehet, de hogy én tuti nem adnám csak úgy oda. És 3 hétig nem adja vissza??? Há' kettíharapnám a torkát! :D De tényleg, tuti elbeszélgetnék vele, hogy ezt így mégis hogyan gondolta. A leírásból nekem nem úgy tűnt, hogy Dezsőke felhánytorgatta a nőjének ezt. Inkább úgy tűnik, hogy pincsizett, benyalta azt, amit a lány mondott neki. Most megint "elbántak vele" és jön az áradat, olyan dolgok, amiket anno szó nélkül tűrt. Ettől meg olyan gamma kis Dezsőke lesz, hogy még párszor nagyon meg fogja szívatni az élet, ha nem növeszt sürgősen golyókat. :)

A d r y 2014.03.27. 15:01:09

@Bundabandi (Cookie Bunny): jaja, elkenném a száját én is ha 3 hétig nem anná vissza :D de az milyen, hogy ha veszel neki valamit, onnan elvárja... há vegyen neki sport szeletet vazze :D aztán balatont... a végén csak eljut a tibi csokiig :D a golyókkal meg majd lengőtekézik max. :D

plantingC4 2014.03.27. 16:02:50

"de jártam normális lányokkal is természetesen, akik értékrendileg is jól fogták fel a dolgokat. Hát, ők sem maradtak velem. "

ahahah, mennyi zagyvaság, de legalább a végén, ezen tudtam nevetni :D

Nagy itt a baj.
Ha a posztíró, majd nem sorozatok szereplőihez hasonlítja magát és nem üres sorozatok, üres szereplőit utánzó, üres libákkal ismerkedik...talán...
Bár, ahhoz agyat is kellett volna növeszteni.
A legnagyobb baj, hogy neki nem jött eddig össze ez.

plantingC4 2014.03.28. 07:59:33

@Hurri Kán: Ó, bazmeg, 21.......:DD:D
Nyíljon az olló :D
Challenge accepted.::D nyehehe :D

Amúgy meg, ezt a zenekart azéert szeretem, mert fullvámpírba nyomta már ennek az énekese alapból, lehet találni róla fotót, kisgyerekkorában Lugosiba öltözött a fenyőfa előtt, még az egész hollywoodteenvampiresex előtt, rajta volt, azt jól meg is halt túladagolásban..:D:D:D:D
jó emberek na. :D
amúgy meg tök mindegy, nem azért, csak , úgy :D
egy kilotonnányi faszságot linkelhetnék, ez csak 1 morzsa :D
mosmá alszom :D

www.youtube.com/watch?v=j1l4Yv6NDhM

plantingC4 2014.03.28. 08:18:54

@plantingC4: lehet ez még jobb kislemez volt, lehet bakeliten is megvan talán, nekem vagy másnak ? :D:D:D
www.youtube.com/watch?v=f1ouaBdxLnw
:D:D:D:D
és tényleg :D

Joe69 2014.04.06. 00:50:55

@Bundabandi (Cookie Bunny):
Látott már valaki olyan nőt az életben, akivel egy ilyen alakítását valaha is meg lehetett beszélni ? Mert én nem. Próbáltam. Először kikerekedett szemek, tettetett döbbenet. Mintha nem is értené, mi a gond Aztán felháborodás. Hogy ki vagyok én, hogy merem ? Lapátra azért nem tudtak tenni soha, mindig megelőztem őket e műveletben ilyenkor.

Amúgy a női lehúzásnak 3 fokozata van: alapfok: kaja, pia, ezt nemigen ússzuk meg. Középfok: pénz, na ehhez már nagy marhának kell lenni. Felsőfok: kégli, "érezd magad otthon fílinggel", büdöspest belvárosi öregedő balfasz dezsőkék és pesti támaszpontra törekvő vidéki pályakezdő kiscsajok kombója, utóbbiak ügyesen még a dugást is ki tudják kerülni, ha kell.
süti beállítások módosítása