HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2014/03/31/szereti_a_baratnojet_meg_a_masik_lanyt_is

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr295886593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mütyür 2014.03.31. 08:18:09

"azon vettem észre magam, hogy mellettem fekszik"

annyira szarnak tartod magad, hogy olyan faszival fekszel össze, aki mindenkit megdug és megcsal???

"lelki válságban van" ... ahhhhaaaa :/

pretty kitty 2014.03.31. 08:21:18

"Majd minden felgyorsult, reggel azon vettem észre magam, hogy mellettem fekszik."

LOL....accem megvan a "kelesszunk cinonimakat alla h basztunk" velszeny maji nyeltesze!!!! XDDDDDDDDDDDDD

pretty kitty 2014.03.31. 08:25:54

Amud meg cajcikam....vad becallc a lingbe jesz kijutod mind a 2 konkulenszed (meg ahany meg van lajtuk kivul....).....vad kezdecc megbalatkozni ja gondolattal h ezzel a paszival nem lecc monogam kapcolatod.......

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.03.31. 08:45:45

"Tudtam, hogy van barátnője, nem is tagadta, de úgy állította be, hogy válságban vannak, most minden zavaros, nincsenek rendben a dolgaik."

Aha... tipikus kamu duma és mindig bejön nekik bakker. Megvolt a tanulópénz.

"És a barátnőjén kívül van még egy lány, akivel 6 hónapja együtt van"

Mondjam-e, hogy milyen hülye vagy, vagy tudod magadtól is?

"De akkor most tulajdonképpen miért hozzám jött? Vagy mit akar tőlem?"

Miután megdugott, gondolom már semmit. :S

Sadist 2014.03.31. 08:48:26

@mütyür: Nem tartja magát semminek, egyszerű primitív ösztönlény. Tipikusan az a helyzet, amikor tudja, hogy a faszi foglalt, de pont ez jelenti a vonzerejét. Másik csajnak, sőt, két csajnak megfelelő volt, akkor csak jó pasi lehet.

leonito77 2014.03.31. 09:05:47

Én is sajnálom a poszterint, mert ugye szeretné, ha szeretnék, de nyilván tolonganak érte a férfiak (ronda, túlsúlyos...etc).

És jön az ipse a kamu dumával és ő elmegy lelkizni vele a sarki bisztróba meg az ágyba... (még többet lelkizni) és aztán nem érti, meg azt sem, hogy miért vonzódik hozzá. Egyszerű, mert sajnos nincsen más és a poszterin ennyire nem tartja magát értékesnek. És, ha már így van, akkor jók lesznek a pótlékok is....

mütyür 2014.03.31. 09:31:46

@Sadist: ehhh... legalább akkor ne nyavalyogna :/

Светлана Павлова 2014.03.31. 10:08:07

Poszter, hát mi lenne, megmondom én neked, SEMMI.
Vagy te vársz még ettől a faszitól valamit?
De aranyos.... (nem)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.03.31. 10:21:21

@Szintet lépett (ex) Naiva.: :D Mert szerencsétlen felismeri, hogy hülyeséget csinált, majd azért megkérdezi, hogy akkor most mi van.... :S Ketten is vannak előtte, ő most a 3. a sorban és tétovázik. Saját kárán majd remélhetőleg megtanulja, hogy itt nem az utolsókból leszek az elsők.

Amúgy azért ekkora a szám, mert 21 évesen én is csináltam ilyet. :) Ronda sem voltam és jutott is volna más, csak éppen szerelmes lettem. Benyeltem ugyanezt a kamu dumát - szakítófélben vagyunk, csak nem tudom hogyan mondjam meg neki blablabla -, jó nagy hülye voltam. Mondjuk ott miattam borult a bili és végül mellettem kötött ki a srác. Később viszont nagyon bántam az egészet, mert mellőlem is ugyanúgy kacsintgatott kifelé... Kutyából tényleg nem lett szalonna. Szóval nálam is volt tanulópénz. :) Mondhanám: így jártam! :D

Diotima 2014.03.31. 10:52:12

Csak reménykedem, hogy legalább gyógyszert szed a poszter...

Namely 2014.03.31. 11:12:49

"Tudtam, hogy van barátnője, nem is tagadta, de úgy állította be, hogy válságban vannak, most minden zavaros, nincsenek rendben a dolgaik."
-Hívj, ha végre nem lesz minden "zavaros". Addig sipirc a neved.

"Nem zavart különösképp, tudomásul vettem, hogy nem barátnőt keres, de én sem a Nagy Ő-t láttam benne."
nem, de végre valaki hozzád szólt, és nem azt, hogy "Ráléptél a lábamra"

"Viszont ez nem pont úgy sült el, ahogy terveztük."
Ahogy TE tervezted... neki ellenben pont ez volt a terve.

"De akkor most tulajdonképpen miért hozzám jött? "
"Vagy mit akar tőlem?"
Próbáljuk meg finom, rávezetéssel: BASZNI AKAR, és az olyan hülye, korlátolt, agy nélküli kurvákra hajt, mint amilyen te is vagy, akiket nulla forintból rojtosra kefélhet, és még hazudnia sem kell.
Ha elmész orvoshoz egy agyi CT-re, bekerülsz az újságokba, hogy nincs agyad és életben vagy.....

"Nem tudom megoldani helyette a problémáit."
Dehogynem. Már meg is tetted. A megoldás levezetése pedig vagy az óvszerben, vagy a gyomrodban kötött ki.

"Azért ez már nekem is sok volt, de valami érthetetlen módon vonzódom hozzá, és nem tudom elküldeni, pedig más esetben már rég megtettem volna."
Mert ő végre nem vibrátor....

"Nem vagyok normális...tudom...de mégis mit tudok csinálni?"
Sterilizáltasd magad.

"Hová tart ez a világ, kérem szépen?! "
Szeretném hinni, hogy az emberiség valami nagy dologra hivatott, de egy ilyen poszt után csak egy vírust kívánok, hogy lélegezzen fel a Föld.

mütyür 2014.03.31. 11:24:05

@Diotima: hát az nem véd a nemibetegséfektől, úgyhogy én gumit is javaslok :)

mütyür 2014.03.31. 11:24:47

@mütyür: nemibeteg séfek ... aú :D na eszek vmit inkább :))

Namely 2014.03.31. 11:27:19

@mütyür: ezek a nemibeteg séfek beleverik a kajádba, ugye? :)

mütyür 2014.03.31. 11:28:24

@Namely: nem perverzek, csak nemibetegek :) remélem :)))

Namely 2014.03.31. 11:30:28

@mütyür: nem kell ahhoz perverzió, elég, ha a Fight Club tagja, és úgy hívják, hogy Tyler Durden.... :DDD

Easyke (törölt) 2014.03.31. 12:01:00

Én a posztolónak csak azt tudom javasolni, hogy egy dolgon gondolkodjon el: tényleg szeretne ő lenni az 1. számú barátnő, aki mellől aztán ugyanígy félrekúr a pasi?
Naugye.

greycup 2014.03.31. 14:09:02

"Majd minden felgyorsult..."

Minek iszik, aki nem bírja???

_Ω_ 2014.03.31. 15:25:12

Kedves "Egy lelkes olvasó"!

Üdvözöllek a több lelkes komment-szörny zord vadonjában! Balra található a négyflexes darálóerdő, jobbra az ifjonti hülyeség forrása, ha pedig egyenesen előre mész, pont ott fogsz állni, ahol a part szakad. Válassz hát bölcsen, vissza már nem mehetsz! :-)
Talán ha a fel nem sorolt "jobbra-előre, ahol a lépcső van" irányt választod és ügyelsz rá, hogy ne legurulj rajta, még túl is élheted a kalandot.

"és nem tudom elküldeni, pedig más esetben már rég megtettem volna"
Segítek, itt a kezdőlökés: tényleg nem vagy normális, és még tudod is. Mit tudsz csinálni? Változz meg! Őt közben fokozatosan építsd le az életedből, ha egyszerűen elküldeni nem tudod!

"Hová tart ez a világ, kérem szépen?!" - ezt bizony én is kérdezhetném; belemászol valamibe, a jövőt már az elején lehetett látni, van benne barátnő és mint később kiderült, szerető is. Emellett harmadhegedűsnek(!) beállsz, és talán maradsz is, hiszen "valami érthetetlen módon" vonzódsz hozzá? Gratulálok! A színpad téged vár, van egy üres Naiva pozíciónk! A szintlépés lehetősége biztosított, de nem garantált.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2014.03.31. 15:36:17

@_Ω_: Te csak ne osztogass itt pozíciókat!!! :PPP

Joe69 2014.04.06. 01:09:50

A nők (fotonok) Bose-féle eloszlása: minél több foton (nő) kerül egy adott energiaszintre (farokra), annál nagyobb a valószinűsége, hogy még több foton (nő) kerül ugyanoda. Ezen az elven működnek a lézerek meg az ilyen pasik. Persze a nőknek eleve a foglalt ill. nős pasik izgalmasabbak, hiába tagadják le sikítva. A magányos társkereső férfit, ill. akiről tudható, hogy azért keres nőt, mert nincs neki, alapból megvetik. Ez nyilván evolúciós okokból van így.

Sadist 2014.04.06. 19:42:26

@Joe69: "A nők (fotonok) Bose-féle eloszlása: minél több foton (nő) kerül egy adott energiaszintre (farokra), annál nagyobb a valószinűsége, hogy még több foton (nő) kerül ugyanoda."

Óriási :D
süti beállítások módosítása