HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

2014.05.06. 07:50

Nem a pénze miatt érdekel

http://csajokespasik.blog.hu/2014/05/06/nem_a_penze_miatt_erdekel

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr306121940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mütyür 2014.05.06. 08:19:54

hát nekem nem úriember az, aki feleség és gyerekek mellől félrekacsintgatna és ahogy olvasom, félre is fog veled.

vagy mitől úriember az ilyen? virágot hoz neked félrekefélés előtt, meg megdicséri a szemed színét?

legyél vele boldog, gratulálok!

leonito77 2014.05.06. 09:12:23

@mütyür: Az úriember az az állat, aki tud várni még egy picit :)

Tapasztalt tapasztalatlan 2014.05.06. 09:12:45

@mütyür: "Tudom, hogy felesége és gyerekei vannak, de..."
vagy: "van egy nagyon jó "barátom" - csak szex és más semmi kapcsolatban."
Szóval ahogy elnézem, ez már a csajnál is eldöntött tény, hogy megadja magát az "úriembernek". Innentől nem igazán értem, mitől is fél, miért is posztol!? Dicsekszik talán?

mütyür 2014.05.06. 09:15:43

@leonito77: hja, 50évesen már biztos hetekig tart felkészülni a szexre :P

@Tapasztalt tapasztalatlan: saját lelkivilágát próbálja nyugtatni. tudja, hogy mindkét fél megvetendő, ezért jön a "hát csak úgy bekerültünk az ágyba" meg "nem tudom, mi van velem, úúúúgy megszerettem" stb. szintű baromságok.

Tapasztalt tapasztalatlan 2014.05.06. 09:29:59

Mellesleg, ha nem a pénze kell, akkor miért nem talál/keres magának a csaj egy hasonlóan udvarias, korban jobban hozzáillőbb, FÜGGETLEN úriembert?
Azzal ne jöjjön, hogy a mai fiatalok között nincs, mert igenis van (legfeljebb csóróbb), csak meg kell keresni és nem játszani a karrierista dívát!

Αphelion 2014.05.06. 09:35:05

@Tapasztalt tapasztalatlan: A "nagyon jo barat" egy masik pasi (vagy legalabbis en igy ertelmeztem..) :)

mütyür 2014.05.06. 09:39:43

@Tapasztalt tapasztalatlan: jajj de hát a korabeliek csak "fiúk", éretlenek és bunkók :)

Easyke (törölt) 2014.05.06. 09:42:11

@Tapasztalt tapasztalatlan: @mütyür: ami sajnos nagyon is igaz. Vagy már elvált és utánfutója (=gyereke) van.

Easyke (törölt) 2014.05.06. 09:43:12

@Easyke: Ja, bocs, a posztoló 26 éves, akkor azért még a válás annyira nem játszik. (Bár olyan is van, csak ritka.)

Tapasztalt tapasztalatlan 2014.05.06. 09:45:02

@Parhelion: Még egyszer elolvastam és valószínűleg tényleg igazad van, de ebben az esetben viszont az kérdőjeleződik meg bennem, hogy vajon a srác is tudja, hogy a csaj csak tömeti magát vele és közben másfelé kacsingat?
Akárhogy is van, érzelmi téren, korrektségben sáros a csaj (is) vastagon, az én értékítéletem szerint.

Easyke (törölt) 2014.05.06. 09:46:51

Poszternek bejön az udvarlás, ennyiről van szó. De egy ilyen kapcsolatban mindenki csak veszít. Mi rongyosra téphetjük itt a szánkat, de hiába, a posztoló valószínűleg tovább fog sodródni az árral. Aztán jön a sírás-rívás, hogy brühühü, nem hagyja el a feleségét értem...
Hogy is volt abban a bizonyos filmben?
„mindig így kezdődik, aztán jön a futás, meg a sikítás”

Tapasztalt tapasztalatlan 2014.05.06. 09:52:46

@mütyür: @Easyke: Szerintem egy fiú kb. pont 30 felé kezd megkomolyodni, azaz egy lánynak a 26. életév pont a legtökéletesebb időpont, hogy elkezdjen egy komolyra forduló kapcsolatot egy kb. 30-as fiúval. De egy 50-essel??? Vajon gyereket is akar tőle? Vagy tényleg csak a pénze kell és az, hogy szeretőként még némileg független is maradhat?

mütyür 2014.05.06. 09:54:44

@Easyke: és ha elvált? és ha gyereke van a korabelinek? mennyivel nagyobb hátrány ez, mint egy házas/gyerekes 50-essel kufircolást akarni?

mütyür 2014.05.06. 09:56:52

@Tapasztalt tapasztalatlan: az ötvenes pasas "üzletember". poszterina meg "kicsit karrierista". nem nehéz megfejteni az egyenletet.

Sadist 2014.05.06. 09:59:05

@Tapasztalt tapasztalatlan: Jaj, hát nem érted. Egy 50-es faszinak már van tapasztalata, tudja hogy kell bánni a nőkkel, van SÁRMJA, hajlandó várni a jó dolgokra, hol van hozzá képest egy 25-30 éves, nyikhaj kis pöcs?

Sadist 2014.05.06. 10:03:12

@Tapasztalt tapasztalatlan: "Vajon gyereket is akar tőle? Vagy tényleg csak a pénze kell és az, hogy szeretőként még némileg független is maradhat?"

A "barátjával" dug, úriembertől pedig kapja lelke számára fontos dolgokat, úgy mint figyelem, udvarlás, stb. Valószínű a kettőből akar összehozni egy kombinált csomagot.

Αphelion 2014.05.06. 10:09:34

@Tapasztalt tapasztalatlan: "ebben az esetben viszont az kérdőjeleződik meg bennem, hogy vajon a srác is tudja, hogy a csaj csak tömeti magát vele és közben másfelé kacsingat?"

Hat remeljuk :)

"De egy 50-essel??? Vajon gyereket is akar tőle? Vagy tényleg csak a pénze kell és az, hogy szeretőként még némileg független is maradhat?"

Elegge ugy tunik hogy a csaj maga se tudja mit akar, csak "sodrodik az arral"...Azert azzal feltehetoleg tisztaban van hogy gyereke nem lesz tole, meg penze se nagyon, szoval szerintem leginkabb arrol lehet szo, hogy elvezi, hogy egy "Uriember" udvarol neki.

mütyür 2014.05.06. 10:22:04

@Parhelion: vagy abban reménykedik, felveszi "titkárnőnek" és végre megindulhat a karrierje :))

Tapasztalt tapasztalatlan 2014.05.06. 10:25:26

@Sadist: @Parhelion: Ezt még megértem? Még talán működik is pár évig. De aztán?
Aztán már tényleg nem talál magához való (nem elvált, gyermektelen) faszit!

Namely 2014.05.06. 10:34:54

"Tehát adott egy 26 éves, független, kicsit karrierista, egoista nő, aki élvezi az életet (ez lennék én)"
de ettől még ronda vagy b+
Ürítőtartály és 50-esnek lelki szemetes.

Sadist 2014.05.06. 10:39:18

@Tapasztalt tapasztalatlan: Dehogynem, hát eddig is tolongtak nála a kérők, 30-on túl is bármikor találni fog magának top hímet állandóra. De tényleg.

TBal 2014.05.06. 12:23:56

@Namely: @Sadist: Nem biztos azért, hogy minden nö ugyanazt szeretné. Lehet, hogy ö szeret független lenni (nyilván nem lát a jövöbe, hogy 5-10-20 év múlva mit szeretne), úgy éli az életét, ahogy neki tetszik, nem pedig úgy, ahogy ti írnátok ezt elö a számára. Ha meg téved és elcseszi... akkor az is az ö döntése. Ahogy a hütlenség bog gaztája írta kb. : "kérlek, ne akarjatok megmenteni minket, hanem hagyjatok nyugodtan elkárhozni".

"Üritötartály" - nem értem, ez hogy illik ide. Van két ember, akik mindketten ugyanúgy jól érzik magukat egy csak szexuális kapcsolatban. Ha a csaj ürítötartály, akkor a faszi ennyi erövel orgazmuspózna, vagy élö müfasz - és a csaj szeret ürítötartály lenni, a pasi meg pózna. Hol itt a probléma?

A lelki szemetes szintén nem áll, mindkettöjüknek tetszenek a beszélgetéseik, a csaj nem kötelességtudatból teszi, amit tesz.

Tapasztalt tapasztalatlan 2014.05.06. 12:43:55

@TBal: Ez, amit leírtál, független emberek között még elfogadható is. Azaz ha nem lenne az "Úriembernek" családja, még akármit is tehetnének. Innentől viszont - legalábbis szerintem - már nem tehet meg bárki bármit.
Vagy szerinted a felesége tud a 26 éves, karrierista barátnőről és áldását adta a "beszélgetésekre"?

TBal 2014.05.06. 12:49:50

@Tapasztalt tapasztalatlan: Mindenki a saját kapcsolatáért, illetve a saját családjáért felelös. Szegény pasas nem tehet róla, valahogy egyszer átreült a feneke a csaj asztala melletti székre...

Namely 2014.05.06. 13:23:19

@TBal:
szerintem nem ugrana az első 50-es fazon nyakába, és nem szeretne bele, ha valóban boldog lenne így, függetlenül.
Akkor nála is ugyanaz lenne a műsor, mint a másik fazonnal.
Nekem inkább az a valóságosabb verzió, hogy nem a lány választotta ki a feltételeket ott sem, ahogy az 50-es fazonnál sem.
A lány, bármennyire is kemény, céltudatos valakinek próbálja magát láttatni, csak sodródik.

mütyür 2014.05.06. 13:27:37

@TBal: nem csak magunkért, közvetlen családunkért vagyunk felelősek, ennél azért többről van szó. ha én a tetteimmel jóeséllyel összekavarok egy másik családot, az ugyanúgy az én felelősségem is, nem csak a csélcsap férjé.

Tapasztalt tapasztalatlan 2014.05.06. 14:05:45

@mütyür: Ez így igaz! Amíg nem a csélcsap férj mondja! :)

TBal 2014.05.06. 14:38:33

@mütyür: Ha a pasi csak azért nem lép félre, mert nincs rá lehetösége/nem jön össze neki, akkor az szerintem ugyanúgy megcsalás, mint ha nem tette volna. Nem a csaj miatt lesz csélcsap a férj, hanem már eleve az volt. A csakj jól szeretné érezni magát, nem pedig erkölcsrendészetet játszani, én ezt nem ítélem el.

@Namely: Lehet, de mint írtam, ha elcseszi, akkor az is az ö döntése, ugyanúgy alkotmányos joga, mint hülyének lenni. De abban nem értek veled egyet, hogy van egy darab panel, ahogy mindegyik nönek viselkednie kéne ahhoz, hogy boldog legyen.

Namely 2014.05.06. 14:53:41

@TBal: ha így értetted, amit írtam, akkor nem fogalmaztam jól, mert természetesen szerintem sem így van.

mütyür 2014.05.06. 15:06:48

@TBal: első mondatodra azt mondom, hogy persze. ha keresi a lehetőséget, az már nálam kuka. a 2.: persze, ő "csak" jól szeretné érezni magát. más meg mit érdekli őt, ugye? tipikus ősönző hozzáállás.

ha zölded van az úton, akkor is továbbmész, ha épp egy kedves hívást kapsz, mert nem akarod zavarni a többieket, ugye? vagy a legfontosabb mindig az, amit ÉNÉNÉN akarok?

@Tapasztalt tapasztalatlan: hogy érted?

Tapasztalt tapasztalatlan 2014.05.06. 15:12:38

@mütyür: Ha Te azt mondod, hogy nem csak a hűtlen férj a hibás, hanem a csaj is, aki tudja, hogy a pasinak felesége és gyerekei vannak, akkor azt mondom, hogy Neked igazad van. De ha a hűtlen férj mondja, hogy nem csak ő a hibás, hanem a csaj (is), akkor NEKI nincs igaza. Azaz szerintem senki sem takaródzhat azzal, hogy ő ártatlan, mert őt elcsábították.

TBal 2014.05.06. 15:34:20

@mütyür: Nem mondom, plusz pont, ha érdekli a másik fél környezete, de nem gondolom, hogy kötelessége lenne beleszólnia abba, hogy a pasi számára mi férjen bele és mi nem. Ezt eldönteni egyszerüen a pasinak a dolga. Van szája, tud nemet mondani.

"ha zölded van az úton, akkor is továbbmész, ha épp egy kedves hívást kapsz, mert nem akarod zavarni a többieket, ugye? vagy a legfontosabb mindig az, amit ÉNÉNÉN akarok?"

ööö... ez vajon csak nekem tünik egy se füle-se farka-mondatnak?

mütyür 2014.05.06. 19:44:27

@TBal: kötelessége? na az nincs :) jelenlegi társadalmunk pont erre apellál :) kötelessége senkinek, joga mindenkinek ... erkölcsi fejlettségi szintje megmondhatná, mi a helyes. de ezek szerint nincs. persze tudom, én vagyok a nagyon ultra-maradi.

lehet hogy sefüle-sefarka, elnézést. azt akartam mondani, mennyire irracionálisnak tartom a mai világban az önzőséget. így talán érthetőbb.

@Father Justice ♋: :DDD kössz, ez hiányzott :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2014.05.06. 21:25:59

@mütyür: Nem tudom olvasod-e még, de a párbeszédetekről eszembe jutott valami. Amikor nálunk borult a bili, nekem eszembe se jutott a csajt szidni, vagy hibáztatni. Engem nem ő vert át, nem is ismerem, de nem is érdekel, kicsoda. Annak ellenére, hogy tudott a házasságról és a gyerekekről. Engem ő nem vert át. Ha a legjobb barátnőm lett volna, más lenne a szitu, de így nem. Engem a volt férjem vert át, de nagyon, rá haragudtam miatta.

Joe69 2014.05.07. 00:04:33

Egyszerű. Sok csaj csinálja ezt egyébként. Dugatja magát egy fiatal kannal, közben "húzza" az idősebb úriembereket. A komolyabb válfaj pedig a szeretője. Úgy veszem észre, hogy 20-30 között csinálják elsősorban a szeretősdit. A korosztályos pasik használhatatlanok, csórók, éretlen hülyegyerekek, és még dugásra se jók sokszor. Itt sokat gúnyolódik a huszonéves cégesasszisztenskommentelő társaság 40-es, 50-es vénülő pasikon, de azért aligha véletlen ez, és nem pénzről van ám szó sokszor ! A fiatal csajszi igényes szexet és barátságot kaphat, az idős pasi meg egy finom puncit -mindketten jól járnak. Feltéve, ha tudják, hogy mindez záros határidőig tart, és felejtős a szerelem, legfeljebb szavakban.

Mert 30 körül a csajszik attitűdje megváltozik, akkor már vagy talál úgymond hozzáillő pasit, vagy elkezdi a szinglizést, és ilyenkor már vén szarnak minősül minden nála idősebb pasi (miután fosik egyre jobban a saját korától) , egyre fiatalabbakat próbál összeszedni, és akkor már nem hátrány az, ami a huszonéves csajnál gáz.
süti beállítások módosítása