HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

2014.05.19. 07:30

Ok nélkül durva voltam vele

http://csajokespasik.blog.hu/2014/05/19/ok_nelkul_durva_voltam_vele

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr526180114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mütyür 2014.05.19. 09:09:16

hűű.

jó tanácsokat kaptál a pszichó-ismerősödtől, hallgass rá.

ne menj vissza exhez, mire lenne jó? a legjobb lenne, ha kicsit elengednéd magad és nem görcsölnél saját magad miatt. egy kicsit sodortasd magad az árral, ne ugrabugrálj a kapcsolatokban.

a sündisznó-állást így szépen lassan elhagyhatod :)

Namely 2014.05.19. 09:32:54

"másodszor is visszamentem egy olyan emberhez, akit igazán nem is kívánok magam mellé, akivel a testi kapcsolat erős volt, de semmi több nem kötött minket össze."
de ő (ŐŐŐŐŐ) a bugyinedvesítő csúúúúcskan, ugye?
"Ha nem hívtam hetekig, ő sem engem. Világos, hogy milyen célra tartott. De felhívtam. Erre nincs magyarázat."
de van. ő nedvesít, de úgy 2 év múlva "rá fogsz jönni", hogy ebből nem lehet megélni, és akkor kapkodni fogsz a most "unalmas" fazonok után.

Szóval még 1-2 év és itt az igazság pillanata: de akkor már késő lesz..... a fasznak sem fogsz már kelleni, csak a legalja gammáknak.

TBal 2014.05.19. 10:03:23

Ejha, meglepett, hogy 2 kommentnél jár itt a számláló, pedig szerintem ez viszonylag nívós poszt, érdekes dolog, hogy az ember mennyire ura önmagának.

Kedves poszter, szerintem neked az Eric Berne-féle Sorskönyv-et kéne olvasnod, az foglalkozik ezzel a jelenséggel sokat (bár szerintem kicsit elszáll), a lényeg, hogy egy-egy ilyen viselkedésmintát vesz alapul, helyzeteket, amibe az ember szinte az akaratától függetlenül belesodródik (ilyen nálad a "rossz" pasihoz való vonzódás, és a normális pasi elkergetése). A könyv megemlít ellensorskönyveket is, amikkel ki lehet lépni ebböl.
A pszichológiai irányzatot tranzakcióanalízisnek hívják, vannak ilyen suckemberek is Magyarországon, talán Neked jó választás lenne.

Illetve, egyszerüen elemezned kéne a viselkedésedet, és megkérdezni magadtól, hogy ezt miért? Ha nem tudod a választ, akkor az általában valami tök hülyeség miatt van így, pl. mert anyukád kiskorodban azt mondta, hogy fityfiritty... és akkor az értelmesebbik feled esetleg felülírhatja ezt a viselkedést.

A "jó" pasinál bepróbálkozhatsz még egyszer, de csak azzal az ígérettel, hogy keményen dolgozni fogsz magadon, akár pszichológussal - és be is tartod. Ha magadért csinálod, és tényleg szeretnéd a hapsit, akkor értékelni fogja.

üdv.

Sadist 2014.05.19. 10:03:49

@mütyür: "egy kicsit sodortasd magad az árral"

Pontosan ezt csinálja. Megy a bizsergő puncija után és nem gondolkodik 5 másodpercnél hosszabb távon.

mütyür 2014.05.19. 10:08:03

@Sadist: úgy értettem, hagyjon magának időt és ne pasizzon ész nélkül. egyedül sodortassa magát kicsit, ne pasikkal :)

Hurri Kán 2014.05.19. 10:08:51

Posztoló. Szerintem meg fordulj szakemberhez.

mütyür 2014.05.19. 10:11:04

@Hurri Kán: ha úgy látja, egyedül nem megy, akkor tényleg feltétlen. minél hamarabb abba kellene hagynia az önsorsrontást.

Tapasztalt tapasztalatlan 2014.05.19. 10:19:46

@mütyür: A szakemberhez fordulással nekem annyi fenntartásom van, hogy egy pszichiáter is csak hozott anyagból tud dolgozni. Azaz csak azzal tud érdemben foglalkozni, amiről tud, amit elmesél neki a páciens. Nekem volt olyan ismerősöm, akinek azt mondta a doki, hogy neki nincs szüksége kezelésre, pedig igenis lett volna, csak az ismerősöm "szerepet játszott" a doki előtt, azaz elfedte a problémáit.
Persze ettől még, igen, mindenki forduljon szakemberhez, akinek szüksége van rá, de csak akkor, ha képes is feltárni a hibáit. A jelen posztoló legalább már kicsit kívülről is látja magát, ami mindenképpen jó kezdetnek minősül szerintem.

Diotima 2014.05.19. 10:25:21

Ha sokat iszom, nekem is több hang szólal meg. Posztolóféle embertípustól félek, kiszámíthatatlan időzített bomba. Amúgy ez a tipikusan legnagyobb ellensége saját magának típus. Betiltanám.

leonito77 2014.05.19. 10:39:40

@TBal: Én igazat adok neked és az általad említett könyv, a sorskönyv nagyszerű, meg az emberi játszmák is.

De ez csak akkor ér valamit, ha halló fülekre, látó szemekre talál.

Ha valaki tényleg rájön, hogy vele bizony nagy bajok vannak, akkor az még csak az alap ahhoz, hogy akarjon javítani magán.

Az egy nagyon nagyon keserves út és persze azért biztosan könnyebb, ha van az ember mellett valaki, de pl. a borderline-nál általában sokkal erősebb az ego védelme és nem lehet jól kijönni a dologból. Ki milyen szinten defektes, attól függ, talán a poszter még menthető, de ő dönt.

Jó jel, hogy posztot írt...

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.05.19. 11:11:11

Kedves poszterin!

Mielőtt bárkit is választanál, először magaddal kellene egyenesbe jönnöd, mert totális a fejedben a zűrzavar. Úgy látom csak kapálózol, akarsz valakit, aki foglalkozik veled, szeret, de a "jófiú" unalmas, a "rosszfiú" meg kihasznál. Csak azért ne válaszd egyiket se, hogy ne legyél egyedül, mert akkor tuti nem lesz jó kapcsolat belőle. Olyannal sem érdemes együtt lenni, aki iránt nem érzel semmit, de "normálisnak" tűnik, abból sem lesz semmi jó és jó eséllyel megbántod, mert nem leszel boldog vele, nem tudod viszonozni az érzéseit.

"Azt a tanácsot kaptam, hogy hagyjam a múltban általam elszúrt dolgokat, zárjam le az eddig se működő kapcsolatokat. Ismerjek meg valaki újat, induljon barátságnak, ne a hibájába szeressek bele, és még ha nem is olyan jó a szex, később az lehet, ha elmélyül a viszony. "

Ez tök jó tanács volt! Lazíts, ne akarj görcsösen semmit, aztán majd jönnek maguktól a dolgok. Szerintem.

Egyébként meg a helyedben nem sokkolnám az új jelentkezőt egyből a problémákkal, majd ha vagytok már olyan kapcsolatban, akkor el lehet neki mondani, meg lehet beszélgetni róla. Jó ha van barátod/barátnőd akivel tudsz a problémáidról beszélgetni, még ha nem is tud tanácsot adni, akkor is segít, hogy elmondhattad valakinek, aki meghallgatott. Esetleg rámutathat olyan dolgokra, amiket te - aki benne vagy- nem veszel észre.

mütyür 2014.05.19. 11:17:09

@Tapasztalt tapasztalatlan: ide pszichológus kell, nem pszichiáter. egy jó szakembernek fel kell ismernie, ha az illető szerepeket játszik és ki tudja ugrasztani a nyulat a bokorból.

@Bundabandi (Cookie Bunny): így-így

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.05.19. 11:20:46

@Tapasztalt tapasztalatlan: @mütyür: Nekem is az jutott eszembe, hogy milyen szakember az, aki nem veszi észre, hogy a páciens szerepet játszik? :S

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.05.19. 11:31:02

@mütyür: Főleg, hogy akkor hogyan érez rá a többi probléma gyökerére, ha már azt sem veszi észre, hogy aki ott ül előtte, az nem önmagát adja? Nekem is fura.

TBal 2014.05.19. 11:31:35

@Bundabandi (Cookie Bunny): "@Tapasztalt tapasztalatlan: @mütyür: Nekem is az jutott eszembe, hogy milyen szakember az, aki nem veszi észre, hogy a páciens szerepet játszik? :S "

Szerinte szar :)

Tapasztalt tapasztalatlan 2014.05.19. 11:49:34

@mütyür: @TBal: Pszichiáter vagy pszichológus? Bocsi, mindig összeszavakat a keverem. Szóval nem a bölcsész, hanem az orvos, akárhogy is hívják! :)
Sajnos vannak jobb színészek, mint orvosok. Simán lehetséges, hogy átveri a dokit, főleg, ha futószalagon történik a rendelés. Valamint itt a "szerepjátszást", tényleg úgy kell érteni, hogy egy párhuzamos személyiséget vesz fel, aminek nincsenek problémái és a doki csak azt a karaktert ismeri meg. A "hibás" karakter pedig mindvégig szépen rejtve marad.

mütyür 2014.05.19. 12:07:37

@Tapasztalt tapasztalatlan: a doki a pszichiáter. nem hiszem, hogy poszterina esetében kellene a doki. elég lenne az elbeszélgetés.

jézusom :( egyébként tudathasadt vagy mi baja? :o kényszeríteni, ha nem ön -és/vagy közveszélyes, nem lehet. ha azt mutatja, hogy semmi baja, minek jár?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.05.19. 12:16:06

velvet.hu/blogok/randi/2014/05/18/ez_az_amit_a_legtobb_no_elront/

Érdekesek a válaszok alul! :D Meg úgy az egész érdekes. Értem mire akar célozni, de hajnak ehhez aztán semmi köze (szerintem).

Tapasztalt tapasztalatlan 2014.05.19. 12:17:26

@mütyür: Hát ez az ismerősöm pl. távolabbi barátok és idegenek előtt teljesen jól viselkedett/funkcionált, csak a közvetlen barátok és családtagok előtt vetette le ezt a szerepet és viselkedett elviselhetetlen módon. Na ezt nem találta meg a doki.
Egyébként szerintem a pszichológust egy jó barát is kiválthatja. Főleg a poszterina esetében, aki ugyebár saját bevallása alapján is tisztával van a gyengeségeivel.
Nem mellesleg a pszichiáterek (orvosok) szerint a pszichológusok (bölcsészek) többet ártanak, mint használnak.

mütyür 2014.05.19. 12:22:15

@Bundabandi (Cookie Bunny): sztem sem. főleg, hogy a hosszú haj is macera. rövid hajat megmosol fél óra múlva már száraz, mehetsz ide-oda. a hosszú hajat szárítani kell, ha nem akarsz fél napig otthon ücsörögni.

én pl. pont fiatalodok a rövidhajjal, kb. a tinifiú szintre :D most növesztem, erre kollégának most az a baja, hogy nem tud azonnal rácuppanni a nyakamra, mert először a hajjal kell megküzdeni :D sosesemmisejó :D

az viszont tényleg baj, mennyire el tudják hanyagolni magukat a nők, nyilván ehhez az is hozzájárul, hogy még mindig elég kevés pasas érti meg, hogy egy-két gyerkőccel otthon lenni sokkal több energia, mint 8órában a mhelyen ücsörögni...

mütyür 2014.05.19. 12:26:23

@Tapasztalt tapasztalatlan: na de a doki meg mit csinál? felírja a gyógyszereket aztán csá. nyilván egy skizóval nem tud mit kezdeni egy bölcsész, de egy "szimpla" gyerekkori család-elcsesződést nem kell gyógyszerrel kezelni.

jóbarát is lehet, de nem tud kilábaló tanácsokat adni, a kibeszélés nem elég, az sem, hogy tudja, mi a baj. a megoldást kell megtalálni. (mint pl. hogy zárja le a múltat, de ezt is könnyű mondani, kell hozzá vmi kulcs)

Αphelion 2014.05.19. 12:41:03

@Bundabandi (Cookie Bunny): Nekem elozo munkahelyemen volt egy kolleganom aki mar kicsit idosebb volt de azert ugy gondoltam egesz jol nez ki...egesz addig amig le nem vagatta a hajat rovidre. Nalam akkor kerult bele veglegesen a "tul oreges" kategoriaba. Szoval van benne valami!

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.05.19. 12:44:28

@Tapasztalt tapasztalatlan: És a rokonok/közeli ismerősök beszélték rá, hogy menjen el? Ha igen, akkor nem csodálom, hogy játszott, gondolom ő úgy érzi, nincs vele semmi baj. Ha meg önszántából ment el, akkor nem értem a színészkedést, hiszen segítségért ment. Ha nem tud vele szembenézni, hogy gondja van, akkor minek ment el? Az első lépés az lenne, hogy elismeri, segítségre van szüksége, mert problémái vannak. Mondjuk sokan még idáig sem jutnak el...

@mütyür: Nekem szinte egész gyerekkoromban rövid volt, mert apám nem akart vele foglalkozni. Amióta magam dönthetek róla, azóta hosszú, kicsit dafke módon. :)

Lehet hosszú hajjal is lepukkant valaki, szóval nem értem, miért köti össze a haj hosszával a dolgot.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.05.19. 12:51:34

@Parhelion: És azok, akik csinálnak belőle egy bazi nagy kontyot? Az végül is hosszú haj! Ált. iskolában a kémia és rajz tanáraim. :) Meg aki befonja egy varkocsba és csak úgy van? Exem anyja. :S Mind banyának nézett ki vele! XD

A rövid hajnál is inkább frizura kérdése, meg az, hogy hogyan viseli, illik-e hozzá stb. A dauerolt, rövid haj szerintem senkinek nem áll jól, kortól függetlenül. :D

mütyür 2014.05.19. 12:53:54

@Bundabandi (Cookie Bunny): engem egyszer vitt el apám fodrászhoz, mert anyu megkérte rá. kaptam egy rövid fiús frizut, ez volt az utsó alkalom is, hogy apám vitt :D

mennyire hosszú amúgy a hajad?

Tapasztalt tapasztalatlan 2014.05.19. 13:00:42

@Bundabandi (Cookie Bunny): Nem kellett rábeszélni, tudta, hogy gondban van, de a doki előtt mégis bezárkózott. Ezért is volt nagyon rossz a helyzet, amikor visszatért azzal, hogy a doki szerint neki nincs szüksége kezelésre. Szóval önámítás a köbön, miközben ég a ház. Aztán végül, egyszer csak minden megváltozott, mikor egy számára nagyon fontos emberrel bánt nagyon rosszul és ezt meglátta kívülről is. Onnantól meg is akart gyógyulni. Sikerült neki.
Pont itt van a párhuzam közte és a poszterína között szerintem. Csak ezért írtam, hogy nem elég a szándék, hanem akarat is kell hozzá. Méghozzá elég sok.

Αphelion 2014.05.19. 13:09:36

@Bundabandi (Cookie Bunny): "A dauerolt, rövid haj szerintem senkinek nem áll jól, kortól függetlenül. :D"

Hmm, azert attol fugg mennyire rovid, ezek kozott pl. azert akad par egesz turheto:

www.google.com/search?q=dauerolt+r%C3%B6vid+haj&tbm=isch

En a fiusan rovid hajrol beszelek, az egyszeruen...nem noies ;) Szerintem akkor van ertelme nokent levagatni a hajad ha mar nagyon tonkre van es szarul nezne ki hosszun. Ez egy olyan lepes, amivel azt mondja a no, hogy mar nem is probal vonzo lenni, feladta, atment "oregasszony modba"....

mütyür 2014.05.19. 13:20:21

@Parhelion: charlize theron mondjuk sztem szexi volt ultrarövid hajjal is :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.05.19. 13:25:59

@mütyür: hátközépig ér kb., de most vágtam belőle éppen. :) Kb. 1 éve az a perverzióm támadt, hogy meg akarok tanulni hajat vágni, mert a fodrász szinte soha nem olyanra vágta, mint amit kértem. Ja és ugye elkért érte egy csomó pénzt! :( Felcsaptam a Youtube oldalát, rákerestem! Megnéztem pár videót, aztán hajrá! (Persze fel voltam készülve, hogy utána megyek a fodrászhoz XD) Rájöttem, hogy egyáltalán nem nehéz, azóta magamnak vágom lépcsőzetesre. :D Gondolkoztam, hogy elmegyek egy tanfolyásra, de nem tudom hogyan néznének rám a többiek így 34 évesen, diplomával... mit akar ez itt?! :)

@Tapasztalt tapasztalatlan: igen, ez a "látod, nincs nekem semmi bajom!", elég rossz lehetett. :( Szerintem a posztoló még nem tart itt, elég jól látja a dolgokat. Talán egy jó barát sokat segíthetne neki.

mütyür 2014.05.19. 13:29:45

@Bundabandi (Cookie Bunny): ne is mondd, kitaláltam, hogy nem festem a hajamat többet, de az eredeti olyan fura sötétszőke, sosem tetszett. szóval elmásztam a fodrászhoz, melírozza... hát nem kevés pénzt hagytam ott, nyeldekeltem rendesen :/

miért néznének furán? hobbiból tanulnád és kész :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.05.19. 13:32:20

@mütyür: ő szerintem bármilyen hajjal szexi! :) Szép az arca!

@Parhelion: Ezek nem dauerolt hajak (szerintem). Meg nem is annyira rövidek. Nem tudom, miért ezeket dobja ki a google, de én kb. a szomszédok Lenke nénijének a frizurájára gondoltam.

mütyür 2014.05.19. 13:39:47

@Bundabandi (Cookie Bunny): na igen, könnyű példát hoztam :))

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.05.19. 13:45:51

@mütyür: hmmm kb. 250 000 egy tanfolyam, nem olyan vészes, lehet havonta fizetni. :D

Αphelion 2014.05.19. 13:52:33

@mütyür: Szerintem is szep az arca, de az a nagyon rovid frizura nekem sehogyse jon be...

mütyür 2014.05.19. 13:57:38

@Bundabandi (Cookie Bunny): haj-rá! :D

@Parhelion: tényleg ízlés dolga. de a rövid hajhoz nagyon szép arc kell, ezért áll kevés nőnek jól.

Sadist 2014.05.19. 15:46:31

@Bundabandi (Cookie Bunny): 100-ból kb. 2 nőnek áll jól a rövid haj. A többinek sokkal többet árt, mint használ.

Αphelion 2014.05.19. 15:47:57

@alebzsaflab: LOL, probalom magam ele kepzelni a not aki ezt irta...XDDD

Sadist 2014.05.19. 15:51:17

@alebzsaflab: Némi sértettség érződik a poszterina szavaiból. Mint akinek nem sikerült feleségül vetetnie magát és most duzzog.
A matek része is elég kidolgozatlan. Feltételezi, hogy a feleség ugyanúgy dolgozik, mint a férj és megcsinál minden házimunkát, ráadásul az ágyban is rendesen odateszi magát. Ilyen nő a világon nincs, de még fele ilyen se nagyon.

Namely 2014.05.19. 16:03:07

@alebzsaflab: köszi, már kommenteltem is..... :)

Namely 2014.05.19. 16:05:19

@Sadist: azért az humoros is lenne, hogy ugyanúgy dolgozzon, ÉS még otthon játssza a házi robotot....

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.05.20. 09:01:28

@alebzsaflab: :D Persze kiderült, hogy elvált szingli nőről van szó, kisgyerekkel. Kicsit frusztrált a drága!
süti beállítások módosítása