HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2014/05/21/edzoterem_helyett_inkabb_a_kocsma

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr606189779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tapasztalt tapasztalatlan 2014.05.21. 08:09:52

"de csak online: élőben nem merek kezdeményezni"
Szerintem ez a kulcsmondat. Amíg ezen nem változtat a posztoló, addig saját magát zárja ki a társkeresés lehetőségeiből szerintem.
Most komolyan, mi vesztenivalója van? Miért kell félni a visszautasítástól? Jobb, ha valaki nem utasít vissza, és x idő múlva derül ki, hogy mégsem jó vele? Vagy ha már túl későn derül ki?
A visszautasítás legalább egy korrekt dolog. Nem kell a reménytelen próbálkozásra sok időt pazarolni, hanem egyből lehet tovább keresni az ideális társat.

Papírsárkány 2014.05.21. 08:16:46

átlagos kétméteres? :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.05.21. 08:28:00

Csak én érzem úgy, hogy ez egy bérposzt volt? :)

29 éves... kb. a 3. mondat után sejtettem, hogy valami IT-s szakmája van a kölöknek... meg azt is, hogy csak online ismerkedik. Két méteres, izmos... jahh én meg topmodell vagyok! :D

Szöszi 28 2014.05.21. 08:36:02

@Bundabandi (Cookie Bunny): Nekem van ugyan ilyen problémával küzdő ismerősöm, szóval valós lehet a dolog. Egyáltalán nem néz ki rosszul, nem hülye, nem bunkó, kedves, csak visszahúzódó. És gondolom az a baj, hogy minél idősebb, annál jobban görcsöl, és már nem mer semmit lépni. Elég borzasztó lehet :/

Tapasztalt tapasztalatlan 2014.05.21. 08:44:42

@Bundabandi (Cookie Bunny): Mivel pár évet én is dolgoztam programozók között, én is találkoztam nem egy ilyen emberrel, szóval tényleg egy valós problémát feszeget, még ha bérpost is.
@Szöszi 27: A visszahúzódás azért lehet komoly problémaforrás is. Gondolj bele az esetleges partnernő szerepébe: ki szeretne egy folyton otthon ülő/dolgozó emberrel hosszútávú kapcsolatot?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.05.21. 08:45:19

@Szöszi 27: Azt nem vitatom, hogy létező jelenség, csak a poszt annyira tele van tipikus dolgokkal. Ezért gondoltam, hogy provokatív bérposzt. Tudod, hogy ugorjanak rá a kommentelők, Dezsőkézzék, meg ilyenek. :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.05.21. 08:58:57

@Tapasztalt tapasztalatlan: Kíváncsi lennék, hogy a posztban szereplő srácnak mennyire van valós élete az online mellett! Tapasztalatom szerint az ilyen típussal az a gond, hogy ha próbál is ismerkedeni, már egyből kapcsolatot akar, totál szerelmes lesz. Csak úgy simán dumálni, barátkozni nem nagyon lehet vele, pedig akkor kiderülhetne, hogy milyen jó fej és lehetne több is.

leonito77 2014.05.21. 09:00:29

@Szöszi 27: Én azért nehezen tudom elképzelni, hogy 29 év alatt átlagos, vagy kissé ronda külsővel SOHA nem találkozott egyetlen lánnyal az életében, akinek tetszett volna, vagy belül, vagy kívül... én ezt nem tudom elképzelni.

Ha nem bérposzt, azt viszont el tudom képzelni, hogy a srác beszorult a számítógép mögé és online gémerkedett, játszott, dolgozott és kész.

Mert olyan ismerősöm nekem is van. (kolléga). 40+ os srác, anyuval él egy kis lakásban , csak számítógépes játékokat játszik és air soft-ozik. Viszont őt nem érdeklik a nők. Neki ez így remek...

Szöszi 28 2014.05.21. 09:04:41

@Bundabandi (Cookie Bunny): Jaaaa, azt hittem túlzás, hogy valaki 29 évesen még szűz meg nem csókolózott. Bár amúgy számomra ez is elég nehezen elképzelhető :S

@Tapasztalt tapasztalatlan: Az én ismerősöm kimozdítható az otthon ülés állapotából, csak picit noszogatni kell :) De igen, az idő múlásával egyre jobban bezárkózik. Nem tudom hol siklanak el ennyire egyébként...

Tapasztalt tapasztalatlan 2014.05.21. 09:32:34

@Bundabandi (Cookie Bunny): Írta, hogy "ráadásul sok időt elvesz az önképzés otthon, amire szükség van, ha az ember követni akarja a változásokat". Azaz nem játszik, vagy online él. Legalábbis erről nem írt.
@Szöszi 27: A programozó élete többnyire már csak ilyen. Mivel elég könnyű otthon is megteremteni az ideális munkakörülményeket, ezért simán a munkába menekül a valós élet "problémái" elől. Főleg, ha nem csak dolgozik a számítógépével, hanem mondjuk játszik is. És egyre divatosabb/keresettebb szakma lesz.

SciNu 2014.05.21. 09:44:21

@Bundabandi (Cookie Bunny): Persze, barátkozni... Utána meg azért mondják majd hülyének mert már az elejétől nem nyomult és tette nyilvánvalóvá mit akar és ne csodálkozzon ha a barát kosárba került.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.05.21. 09:50:05

@Tapasztalt tapasztalatlan: De ha állandóan otthon van, akkor nagyon barátai/haverjai sincsenek (mármint hús-vér barátai). Nem jár el szinte sehová. Online ismerkedik. stb. Ha van az embernek egy haveri köre, ott azért könnyebben összejön egy-két párocska. :)

Sadist 2014.05.21. 09:51:57

@Bundabandi (Cookie Bunny): Szerintem teljesen valid a poszt, nincs benne semmi hihetetlen.

Sadist 2014.05.21. 09:55:58

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Csak úgy simán dumálni, barátkozni nem nagyon lehet vele, pedig akkor kiderülhetne, hogy milyen jó fej és lehetne több is."

Hogyne, olyan szárazbarátot csinálnának belőle, mint annak a rendje. Szegény embert még az ág is húzza, ne akarjunk már neki még rosszabbat.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.05.21. 10:00:53

@SciNu "Mr.Danger" Bob: Én nem szeretem a nyomulósokat, aki így közelít, azt egészen biztosan elküldöm. Az összes eddigi kapcsolatom beszélgetéssel, barátkozással kezdődött és nem azzal, hogy odáig volt értem és nyomult ezerrel. Szóval nálam így lehet sikert elérni. Másnál lehet, hogy másképpen van, én csak magamról tudok nyilatkozni. :)

Egyébként meg ne akarj megfelelni semmilyen vélt, vagy valós "elvárásnak". Ha agyalsz, akkor tuti elrontod.

Tapasztalt tapasztalatlan 2014.05.21. 10:01:30

@Bundabandi (Cookie Bunny): Ez teljesen igaz. Van olyan ismerősöm, aki miután elvégezte az egyetemet és elkezdett dolgozni, azóta minden délutánját a géppel játszva tölti. A barátok néha kirángatják, de azon kívül se barátnő, se semmi. Mondjuk legalább nem az anyukájával lakik. Viszont nem is IT-s a munkája. Ha csak egy lány egyszer meg nem erőszakolja, sosem lesz családja.
De vannak sima munkamániás fiatal srácok is, akiknek szintén nem érdekes a másik nem, csak a munka. Mondjuk ők még talán megváltozhatnak idővel.
Szóval mindenkinek csak azt tudom javasolni, hogy ne üljön otthon, munkahelyen többet, mint amennyit feltétlenül szükséges, hanem ismerkedjen és ismerkedjen! Mindig, mindenhol, "mindenkivel" és egyszer csak szembejön az igazi!

Sadist 2014.05.21. 10:04:11

@leonito77: "Én azért nehezen tudom elképzelni, hogy 29 év alatt átlagos, vagy kissé ronda külsővel SOHA nem találkozott egyetlen lánnyal az életében, akinek tetszett volna, vagy belül, vagy kívül... én ezt nem tudom elképzelni."

Egy átlagos IT szakon 9:1 a férfi-nő arány. Munkahelyen szintén. Ha nem jár bulizni, márpedig egy introvertált, félénk embertől ez nem valószínű, simán megtörténhet.

SciNu 2014.05.21. 10:13:02

@Tapasztalt tapasztalatlan: "Most komolyan, mi vesztenivalója van? Miért kell félni a visszautasítástól?"
Nem a visszautasítástól fél. Abba eddig sem halt bele. Nem azt a világképét rombolnák le, hogy ő a tökéletes és ő kell mindenkinek (amint ezt valaki itt mondta régebben) Hanem az önbizalma és az önértékelése eddig is a béka segge alatt volt és nem hiányzik neki újabb és újabb megerősítés arról, hogy mennyire nem ér semmit az emberek szemében és csak egyre lentebb süllyed, hisz eddig semmi pozitív visszajelzést nem kapott. Könnyű azt mondani, hogy ne törődjön vele keressen másikat, HA már lett volna egyszer sikerélménye és így tudná hogy tényleg van esélye.

Αphelion 2014.05.21. 10:14:34

Edzes utan is lehet inni, nem tudom miert zarna ki a ketto egymast. Hatha attol a kezdemenyezes is jobban megy majd. Kedvenc kockakrol szolo sorozatomban is a pia volt a megoldas:

en.wikipedia.org/wiki/Raj_Koothrappali

"His principal characteristic was selective mutism (social anxiety disorder), which did not allow him to talk to women unless he was under the influence of alcohol."

:))

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.05.21. 10:15:46

@Tapasztalt tapasztalatlan: Aha! :) És hozzátenném, hogy ne csak azokkal akarjon ismerkedni, akikkel kapcsolatot (is) szeretne. Ismerkedjen mindenkivel, akivel el tud beszélgetni valamilyen témáról. Aztán lehet, hogy pont egy olyan lesz a párja, aki egyébként nem a zsánere, de jól megértik egymást.

Sadist 2014.05.21. 10:16:50

@Szöszi 27: "Nem tudom hol siklanak el ennyire egyébként... "

"ráadásul nagyon nehezen viselem az elutasítást"

Általában akkor van ez, ha első próbálkozása kudarcélménnyel végződik. Ha pl. a gyereket az iskolai szerelme lepattintja, akkor az fog az agyába égni, hogy a szerelem és a lányok csak fájdalmat okoznak neki, és a későbbiekben kerülni fogja a kudarc lehetőségét.

SciNu 2014.05.21. 10:17:07

@Bundabandi (Cookie Bunny): Ne nekem mondd én szarok az elvárásokra :D

mütyür 2014.05.21. 10:18:22

nannneeeee, még csókszűz is 30 évesen? :o

Αphelion 2014.05.21. 10:19:33

@SciNu "Mr.Danger" Bob: "Nem a visszautasítástól fél."

Az van a posztban, hogy "nehezen viseli" a visszautasitast.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.05.21. 10:20:18

@Parhelion: Közben is lehet inni! :) Egyik kolléganőm mesélte, hogy elment edzeni és vitt magával egy kis üveg vizet. Az óra közepén jól meghúzta és akkor derült ki a számára, hogy a pálinkát vitte el a hűtőből. XD Azt mondta, olyan pálinka szag lett a teremben, hogy teljesen elvörösödött és csendben meghúzta magát az óra végéig, nem merte kinyitni a száját.

Father Justice ♋ 2014.05.21. 10:22:38

@leonito77: Nyilván találkozott már olyan lányokkal, akiknek megfelelt volna (még ha nem is tetszett nekik), de alapesetben - azaz az anyagiaktól, a saját magát többnek láttató majomkodástól és egyéb paraméterektől eltekintve - átlagos külsővel csak a kissé ronda, kissé ronda külsővel pedig a nagyon ronda lányoknál rúghatott volna labdába. Ha pedig ez nem volt pálya neki, érthető, hogy még mindig pont ott tart, ahol.

TBal 2014.05.21. 10:25:58

@Bundabandi (Cookie Bunny): no, ez egy tök jó meglátás volt. Egyébként én is majdnem ebbe a kategóriába kerültem (mármint a sohanemlesznőm-be), szerencsére én még idejében kinöttem, nálam is barátok találásával kezdödött.

mütyür 2014.05.21. 10:26:38

nem szoktam ilyesmit tanácsolni, de mi lenne, ha poszter elmenne vmi igényesebb kupiba és ott elveszítettné a szüzességét? talán egy teherrel kevesebb lenne a vállán és könnyebben tudna ismerkedni...

vagy nem tudom :(

Sadist 2014.05.21. 10:27:03

@SciNu "Mr.Danger" Bob: "Könnyű azt mondani, hogy ne törődjön vele keressen másikat, HA már lett volna egyszer sikerélménye és így tudná hogy tényleg van esélye."

Igen, ez meg a másik dolog, hogy ha nincs pozitív élménye, akkor nem is tudja reálisan felmérni a kockázatot, mert csak a rossz dolgokat fogja figyelembe venni.
Azt fogja végigmatekozni a fejében, hogy ha odamegy egy nőhöz, akkor mondjuk 50% eséllyel elküldi a picsába, ami rossz érzés, 50% eséllyel meg mi is lesz? Fogalma sincs róla.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.05.21. 10:27:35

@SciNu "Mr.Danger" Bob: Közhely, de az élet kegyetlen. Ha nulla önbizalommal vágsz bele, akkor tuti sérülni fogsz és nagyon sok pofont fogsz kapni, ami még lejebb fog nyomni. Nagyon ritka az, hogy az ember egy olyan megértő másikkal találkozik, aki meglátja benne a "lehetőséget" és foglalkozik vele, növeli az önbizalmát. Valahogy azt kell elérni, hogy bízz magadban annyira, hogy a kudarcok ne nyomjanak le teljesen. Ez nagyon-nagyon nehéz. Én úgy gondolom sokat számít, ha az ember talál valamit (akár hobbit), amiben jó, vagy kiemelkedő és ott megkapja a kellő + visszajelzéseket, sikereket. Ez erősíti és az élet más területein is sikeresebb tud lenni.

SciNu 2014.05.21. 10:28:02

@Parhelion: De az ok amiért nem viseli jól nem maga a visszautasítás (szerintem) ,hanem a következményei. Egy mondattól nem lehet félni hanem csak a reménytelenségtől.

TBal 2014.05.21. 10:28:16

posztolónak: esetleg rondarandi.hu? belsö értékek felfedezése végett, aztán vagy kiköt ott valaki mellett, vagy szerez egy kis önbizalmat/tapasztalatot...

mütyür 2014.05.21. 10:30:09

@Bundabandi (Cookie Bunny): na meg egy hobbihoz lehet találni társaságot is... járhat szervezett kirándulásokra, ragasztgathatnak közösen modellrepülőt, akármi

Αphelion 2014.05.21. 10:31:39

@Bundabandi (Cookie Bunny): LOL! :DD Pedig kis mennyisegben talan meg segitheti is az edzest az alkohol. Mikor snowboardozni tanultam, egy kis forralt bor utan mindjart jobban ment a gyakorlas :)

Szöszi 28 2014.05.21. 10:32:44

@Sadist: Jóvan, én is nehezen viselem az elutasítást, de nem vagyok szűz 27 évesen :D
Értem én, hogy ez egy védekezőmechanizmus, hogy inkább senki ne legyen, akkor legalább nem fáj. Meg az egyedüllét tuti, abban nem vallhat kudarcot. Csak...Ez így szar...

@leonito77: Nekem van ilyen ismerősöm. Valós dolog sajnos :/

@Tapasztalt tapasztalatlan: Nem programozó és nem is használja a gépét a valóság helyett. Szokott is találkozni az ismerőseivel, bár mondom noszogatni kell. Nem tudom miért tart itt, vagyis sehol, de amíg ő nem látja be, amit magyarázok neki, hiába jártatom a szám :(

Sadist 2014.05.21. 10:33:08

@mütyür: Akkor meg majd a csajok azt vágják a fejéhez, hogy csak pénzért kap nőt.

Hurri Kán 2014.05.21. 10:33:31

"A munkámat szerencsére szeretem - programozó vagyok"
Nincs több kérdésem, Tisztelt Bíróság.

SciNu 2014.05.21. 10:34:05

@Bundabandi (Cookie Bunny): Persze hogy kegyetlen, ez van, nekem nem kell magyarázni.
Amennyibel ez a hobbi a társadalom nagy része felé elfogadott dolog úgy valóban hathat így, de ha olyan hobbit szeret ami a saját sub kultúrkörén kívül nem elfogadott úgy nem ér semmit a megerősítés. Szóval azért ez sem ilyen egyszerű. És ha nem érdeklik a mainstream hobbik akkor kényszerből ne is kezdjen bele csak hogy legyen.

mütyür 2014.05.21. 10:36:02

@Sadist: nahjó, de összeszed egy nőt nagynehezen aztán ott fog szerencsétlenkedni az ágyban?? :o

tudommár!!! járjon templomba! :D

Tapasztalt tapasztalatlan 2014.05.21. 10:37:44

@mütyür: Akkor már inkább egy fesztivál. Olyat ott is talál, mint a kupiban, de azonkívül van még esélye hús-vér barátokra/barátnőkre is szert tenni, akikkel aztán máskor is lehet járni a várost és bővíteni az ismeretségi kört.
Szóval bármit szabad, csak otthon ülni nem!

mütyür 2014.05.21. 10:40:23

@Tapasztalt tapasztalatlan: és szerinted egyedül el fog merni menni?

Sadist 2014.05.21. 10:40:48

@Szöszi 27: "Jóvan, én is nehezen viselem az elutasítást, de nem vagyok szűz 27 évesen :D"

Ez nőként azért "kicsivel" könnyebb.

Tapasztalt tapasztalatlan 2014.05.21. 10:43:31

@Szöszi 27: Szerintem azért nem teljesen hiába. Lehet, hogy egyszer pont a tőled hallottak miatt fog nyitni valamerre, amiből még akármi is lehet. Szóval ne add fel, noszogasd továbbra is!
Illetve szerintem bárki, akinek ilyen ismerőse/barátja van, és az idejébe is belefér, kicsit segítsen neki. Legalább néha-néha vigye el kocsmázni, bulizni, stb! Legalább lássa, hogy mit (hogyan) kéne csinálni!

Szöszi 28 2014.05.21. 10:45:08

@Sadist: Fejtsd ki kérlek :D A nők jobban viselik a visszautasítást, mint a férfiak? :O

Tapasztalt tapasztalatlan 2014.05.21. 10:46:39

@mütyür: Persze hogy nem. Bár most már, pár ősz hajszállal a fejemen én simán elmennék egyedül is, de fiatal koromban én sem mentem.
Ellenben pl egy hasonszőrű kollégával is összefoghatna. Szerintem, ha körbenéz, talál ilyet maga körül, bár ismerve azt a világot, ez nem mindenhol divat. Mármitn az összefogás.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.05.21. 10:47:07

@SciNu "Mr.Danger" Bob: Jó, ha klingonnak öltözik és bat'leth csatákban vesz részt, az kissé fura. Viszont vannak Star Trek fan lányok is! :D

Nem kell semmit kényszerből, de valami csak érdekli! Azzal meg nem kell foglalkozni, hogy mit szólnak hozzá az emberek, kivéve, ha társadalmilag nem elfogadott, szélsőséges dologról van szó. Azért a legtöbb hobbi nem ilyen. :)

Sadist 2014.05.21. 10:48:19

@mütyür: "nahjó, de összeszed egy nőt nagynehezen aztán ott fog szerencsétlenkedni az ágyban?? :o"

És akkor mi van? Ha szűz lánnyal jön össze, akkor ugyanúgy kezdők lesznek. Ha meg a partnere tapasztaltabb, akkor majd kellő empátiával és türelemmel megoldja. Mindig csak a férfiakkal szemben vannak elvárások, de minek? Ha a nő tapasztaltabb, akkor övé a nagyobb felelősség, hogy jól menjenek a dolgok.

Tapasztalt tapasztalatlan 2014.05.21. 10:49:14

@Szöszi 27: Nem viselik jobban, sőt. Ellenben ritkábban van részük benne véleményem szerint. Azaz összességében könnyebb a helyzetük.

Namely 2014.05.21. 10:50:17

@mütyür:
"nem szoktam ilyesmit tanácsolni, de mi lenne, ha poszter elmenne vmi igényesebb kupiba és ott elveszítettné a szüzességét? talán egy teherrel kevesebb lenne a vállán és könnyebben tudna ismerkedni..."

ez nem is egyszerű feladat: a prosti ismerősömnek volt olyan ügyfele, aki kb 26 éves volt, addig csak matyi a pornóra, és több hónap kellett a fazonnak, mire először el tudott élvezni, annyira hozzászokott ahhoz, hogy amikor élvez, akkor egyedül van.

De szerintem is ez a legjárhatóbb út, mert kb 100% az esélye arra, hogy ha össze is jön egy sikeres randi, akkor lebőg az ágyban.... :(

Hurri Kán 2014.05.21. 10:52:58

@Sadist:
Ha összejön egy kb. vele egy korú szűzlánnyal, az nagyon durva vak vezet világtalant lesz :D

Sadist 2014.05.21. 10:53:01

@Szöszi 27: Egyáltalán nem, sokkal rosszabbul. Csak ők nem részesülnek annyiban, mint az átlag huszonéves srác. Meg egy lánynak nem nagy kunszt elveszteni a szűzességét.

Még régebben linkeltem egy blogot, ahol helyre lett téve, hogy a nők számára mi az igazi visszautasítás. Ha megtalálom, majd belinkelem.

Sadist 2014.05.21. 10:54:05

@Tapasztalt tapasztalatlan: Baszki, pedig nem is olvastam a hozzászólásod :D Takarodj ki a fejemből!

Szöszi 28 2014.05.21. 10:56:58

@Tapasztalt tapasztalatlan: Lehet, hogy mégsem nekem kéne elhívnom ide-oda, mert azt hiheti, hogy nyomulok, mint egy úthenger és frászt kap :D Volt már olyan, hogy lemondta a találkozónkat. Nem akarnám halálra ijeszteni szegényt :D

@mütyür: Nagyon jól látod a helyzetet. Ez is eléggé frusztráló kérdéskör :S

mütyür 2014.05.21. 10:57:33

@Sadist: mennyire látod mostanság empatikusnak a nőket? milyen eséllyel és hol talál magának korának megfelelő mégszűz lányt?

mondom, járjon templomba, ott van esélye, plusz a gumival sem kell bajlódnia :D

@Namely: hát ez az! többszörös hátránnyal indul így is, főleg így, még totál szüzen :(

@Tapasztalt tapasztalatlan: na a kollégás dolog sem rossz ötlet

Diotima 2014.05.21. 10:59:28

Nem kell aggódnia a szex részén a dolognak, kivághatja magát agresszív kismalacosan: bazzz, én ezt így szoktam csinálni. Nem érdemes görcsölni még ezen sem.

Hurri Kán 2014.05.21. 11:03:06

@Diotima:
Jobb kézzel, oszt kész? :D

Sadist 2014.05.21. 11:03:26

@Hurri Kán: Na bumm, elbénázzák, röhögnek rajta egy jót, aztán majd néhány alkalom után ráéreznek egymásra.

Kezdő táncosokon látom, hogy szívesen táncolnak velük egy szinten lévő partnerrel. Kívülről persze látszik, hogy botladoznak, néha vak vezet világtalant, de élvezik és felszabadultak, mert nincs teljesítménykényszer egyikükön sem.

mütyür 2014.05.21. 11:09:05

@Sadist: nyilván jó, bár sztem minden elsőszex szűzszex is, hiszen nem ismered a másikat, a másik testét és igényeit.

a kérdés még mindig nyitott, hogy/hol talál 25- éves szűz nőt? aki azért ne olyan rusnya legyen, hogy leessen a pasas fütyije?

Tapasztalt tapasztalatlan 2014.05.21. 11:48:50

@Szöszi 27: Tudom, hogy a tettek embere vagy, de azért én sem úgy gondoltam, hogy rögtön erőszakold is meg! :)
De pl. egy nagyobb baráti körrel együtt - szóval nem intim kettesben - meg tényleg bárhová el lehet hívni az ilyen embereket. Mármint akik legalább barátként vállalhatók és nem tök kockák, csak éppen egy (kezdő)lépés hiányzik.

Tapasztalt tapasztalatlan 2014.05.21. 11:52:01

@mütyür: Egyszer (kétszer) olvastam olyan posztokat is a neten, hogy ha egy lány bevallotta, hogy szűz, akkor lepattantak mellőle a srácok és esélye sem volt normáliskapcsolatban elveszíteni. Most komolyan, kit zavar, ha egy lány szűz? Ez tényleg elég a visszautasításhoz? És ha ugyanez van (nagyobban) a másik oldalon is?
Lányok?

Szöszi 28 2014.05.21. 11:52:39

@Tapasztalt tapasztalatlan: Jaaa, nem, nem mindig csak kettesben találkoztunk volna :D Néha ő ajánlja fel, hogy fussunk össze, majd visszakozik. Eleve onnan ismerem, hogy közös a társaságunk. Amúgy nem tennék vele ilyet, ezt ő is tudja :)

mütyür 2014.05.21. 11:54:20

tarskereso-kalauz.hu/segitseg-meg-mindig-szuz-vagyok

nyah, az első komment rögtön egy 32 éves szűznő :)))

mütyür 2014.05.21. 11:58:09

@Tapasztalt tapasztalatlan: én sokáig azt hittem, hogy a pasik direkte ugranak a szűzlányokra, de aztán egyre többször hallottam vissza fiúktól/férfiaktól, hogy isten mentse meg őket a szüzektől :)

nekem nincs kifogásom a szűz férfi ellen, de ahhoz nagyon kellene az illetőt szeretnem, hogy tanítgassam.

Hurri Kán 2014.05.21. 12:00:42

@mütyür:
Szűzlánya válogatja :P

mütyür 2014.05.21. 12:06:11

@Hurri Kán: nyilván elég kevésszer kerül az ember olyan helyzetbe, hogy scarlett johansson típusú szűzleányba botlik :)

mütyür 2014.05.21. 12:06:59

@mütyür: és persze nem 12 éves :)

Tapasztalt tapasztalatlan 2014.05.21. 12:08:17

@mütyür: Ha valaki nem azért szűz, mert úgy is kar meghalni, és folyamatosan ott tartja az aszpirin tablettát a térde között, hanem mindössze csak egy biológiai adottság a szüzessége és hajlandó tenni is érte valamit, hogy elveszítse, akkor szerintem nincs különbség az előtte és utána állapot között.
De ezek szerint ha nem szűz fickóval akadsz össze, akkor nem kell annyira szeretned? :)

SciNu 2014.05.21. 12:24:02

@Bundabandi (Cookie Bunny): A bat'leth ért külön pirospont neked :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.05.21. 12:35:42

@SciNu "Mr.Danger" Bob: :D Pedig puskáztam, mert nem tudtam hogyan kell leírni.

@Tapasztalt tapasztalatlan: Én nem mondtam meg anno, talán pont ezért. :) Utána megmondtam, akkor csak nézett. Elmondása szerint semmit sem vett észre.

Nem akarnám tudni én sem, ha egy szűzzel hozna össze a sors. Frusztráló lenne. Utána megmondhatja, de előtte neeee. :)

Tapasztalt tapasztalatlan 2014.05.21. 12:43:34

@Bundabandi (Cookie Bunny): Bár én személy szerint nem tartom annak, de még mindig fennáll annak a lehetősége, hogy bérposzt. Viszont ennek ellenére, vagy éppen ezért szépen pörög a komment-számláló. :)
És még csak nem is Dezsőkézett senki.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.05.21. 12:49:01

@Tapasztalt tapasztalatlan: Ugye? Csak be kellett dobni egy témát, amire ugranak. :)

Luk.ács (törölt) 2014.05.21. 13:02:47

Pedig ha tudnátok, hány ilyen ember van!

Persze mindenhonnan csak az jön, hogy mekkora kurvák a csajok meg könnyűvérűek, milyen könnyű őket megdugni.
Hát én pont az ellentétét tapasztaltam. Amiket Sadist és Father Justice ír, na pont az a helyzet. Kurva kemény a világ és alig lehet vki normálisat találni!

Nem mondom, hogy mindegyik egy kis számító ribanc, de azt hiszi a nagy része, hogy szétteszi a lábát és máris ő a királynő!!!

A maradék vagy foglalt vagy én még nem találtam meg. És nem, nem modelleket meg pornószínésznőket keresek.

Az ide írogató, okoskodó csajoknak üzenem, hogy egyszer próbáljanak férfiak lenni ebben a kurva világban, mit is kell teljesítened:
- tanulni vmi értelemeset
- jó meló
- magas fizu
- de legyen még lakás, kocsi
- vicces
- jó fej
- kalandozó
- jól kinéző
- barátságos
legyél és érjél rá a csajok hülyeségeire és játékára és TE kezdjél ismerkedni, puhatolózni, te fizesd a vacsorákat, programokat, különben meg milyen vagy már, tudják dugni stb. stb...!

Erre jön egy csaj is csupán a pinájának erejénél fogva dönt. Hát nem röhej?! Dönt, hogy kellesz-e vagy nem.
Mivel a nőknek már mindent lehet,( sőt többet is, hála a feminizmusnak), tanulni, dolgozni, nincsen bérkülönbség (igen, nincsen!), plafon is csak azért tűnik plafonnak, mert a legtöbbjük el akar menni szülni és nem a karriert választja. A jogszabályok melléjük állnak, ő dönt a párkeresésnél, aztán kapja az eltartási pénzt, a gyerekek nála maradnak váláskor, stb, stb...

A NŐI NEM A FELSŐBBRENDŰ NEM MANAPSÁG A NYUGATI VILÁGBAN.

És akkor röhögcsélve beírják itt a nők, hogy "jajj még mindig szűz, ez hogy lehet".

Úgy, hogy egy lánynak, ha a melleit hozzányomja bárkihez és nem bűn ronda, akkor máris megdugják.
Ehhez képest a férfiaknak egy rakás homályos követelménynek kell megfelelni és akkor még mindig ott van, hogy a nő dönt és esetleg dughatja!

Én személy szerint eléggé sok 24 év feletti szűz vagy kevés tapasztalatú férfit ismerek (1 barátnő egy évig nekem), igen mind IT területen, akiknek rohadt kemény az élet a hőspiacon, mert éppen egy nem "menő" terület iránt érdeklődnek, nem ők a közösség központja, nem excentrikusak, nem járnak bulizni és még csak most kezdenek pénzt keresni.

Csak reménykedünk, hogy a helyzet meg fog változni és 30 körül majd leesik valamilyen közepes csaj, mert azok is úgy fenthordják az orrukat, hogy néha csak nézek.

Azt is megfigyeltem, amit írtok, hogy a férfiak felső 20%-a meg dőzsöl, akkor és azt dug meg szinte, akit akar.

Már olvastam elég sok irodalmat (pár PUA, pár párkapcsolat könyv, meg amiket néha ajánlotok) és kezd rohadtul elegem lenni abból, hogy én magam mindent teljesítek, ami a normális élethez kell, erre játszanak velem a nők, akik még arra sem képesek, hogy a szemembe mondják, hogy nem, inkább elfelejtenek eljönni, e-mailre nem válaszolnak, előtte lemondják vmi "sürgős" dolog miatt.

Nem vagyok Superman, nem is leszek, nem tudom, hogy mit kéne teljesítenem, hogy horogra akadjon valaki. Vagy várhatok én is 30+ éves koromig (27 vagyok) és akkor a maradékból válogathatok, amelyeknek valamilyen defektje van.

És most ne jöjjön senki, hogy mekkora lúzer meg frusztrált állat vagyok, nagyon sok férfi pontosan ugyanígy gondolkodik a párkapcsolati piacról, a nők, meg mint valami zavart legyek a "menő" énekesek, zenészek, ingyenélők vagy valami pénzes idősebbek között köröznek, hogy rájuk tapadhassanak.

Aztán még nem is beszéltünk arról, hogy párkapcsolatot hogy is vezessünk, mennyit nézzünk el a barátnőnknek, miután mi ugye többet teszünk bele a kapcsolatba (meló, ház körüli dolgok, még dugni is nekünk kell), cserébe hajlandó (!) odatartani a punáját és játszani az agyát, hogy mit, miért akar vagy nem akar.

Ha ez továbbra is így fog menni, akkor én örökre egyedül maradok!!! (Tudom, senki nem érdekel, de inkább ez, mint valami kihasználós ribanc, aki félrekúr és csak a pénzem kell neki).

Na ennyi lett volna, amit meg akartam osztani.

Mégegyszer: eléggé sok mindenki ugyanígy gondolkodik, csak férfiak egymás között, különösen ha többen vannak, nem lelkiznek, hiszen az női dolog, picsogás, férfiatlan, de egy-két ritka alkalommal azért ki lehet mindenkiből szedni őszintén, hogy mit gondol.

Luk.ács (törölt) 2014.05.21. 13:06:12

@Luk.ács: még a végéhez: meg ezenkívül ha ezt így kimondod (a valóságot!), akkor rögtön jön másoktól a szöveg, hogy te milyen beteg, aberrált fasz vagy, nem csoda, h nem kellesz senkinek!
Pedig kérem szépen ez van ma egy átlagos adottságokkal rendelkező, átlag feletti fizetésű férfinak, ha feketén-fehéren kimondja, hogy mit lát, mit tapasztal.

Luk.ács (törölt) 2014.05.21. 13:11:20

Még arról, hogy mi lenne a célom: nem, nem megdugni mindenkit, hanem 1db normális lányt találni, akivel megértjük egymást és nem csak ki akar használni, hanem ő is beletesz valamit a kapcsolatba. Később család és két darab gyermek. Ennyit akarok. Ez olyan sok...?

mütyür 2014.05.21. 13:20:51

@Luk.ács: nah egy kicsit dühös és ideges vagy, látom :)

egyrészt, meglepő módon, ahogy említette vki, nem bántottuk a srácot, pedig elég keményen tudunk mindenkit elküldeni a fenébe :)

semmi baj nincs azzal, ha nem vagy(tok) excentrikusak vagy bulizósak (szórakozóhelyeken úgyis döntő többségben az általad felvázolt "nők" bukkannak fel)

de a hobbi igenis jó kiindulópont. annyi közösség blog szirszar kering a neten, ott szépen lehet beszélgetni, ismerkedni. a lényeg, hogy elsősorban barátságok köttessenek, nem kell minden nőre azonnal ráugrani.

sztem.

Sadist 2014.05.21. 13:25:50

@mütyür: "mennyire látod mostanság empatikusnak a nőket? milyen eséllyel és hol talál magának korának megfelelő mégszűz lányt?"

Mit tudom én. Nem én szoktam olyan kurvára segítőkész tanácsokat adni, hogy menjen és keressen egy normális nőt. Nektek kellene tudni, hogy hol találkozhat ilyen lányokkal.

Tapasztalt tapasztalatlan 2014.05.21. 13:25:56

@Luk.ács: Hát akkor javaslom, hogy olvasd el a fent leírtakat és próbáld meg kiszűrni magad számára a lényeget, valamint sok sikert a párkereséshez. Szerintem sokkal esélyesebb, mint ahogy azt most látod.

Szöszi 28 2014.05.21. 13:27:22

@Luk.ács: Nem sok. De a nőkkel kapcsolatos megközelítésed tragédia. Mindenki csalódik az életben, mindenkit csaltak, használtak már ki, engem is. De eszembe nem jut leverni egy ilyen monológot még gondolatban sem nagyon, mert nem vezet sehova. Igen, vannak ilyen szerencsétlenek, mint amilyenek mi is vagyunk, hogy nem 20 éves korunkra találjuk meg a párunkat, és akkor most mi van? Majd összejön. De azzal, hogy ülsz otthon és a minden nő egy pénzéhes kurva felállást fejtegeted, nem jutsz sehova. Ha vannak barátaid, akkor szedd össze őket és induljatok el valamerre. Nyár van, rengeteg szabadtéri program, de, ha ez nem pálya, akkor, ahogy @mütyür: is mondja, próbálkozz a neten, olyan nincs, hogy nem jön össze, ebben nem hiszek és kész :)

mütyür 2014.05.21. 13:30:26

@Szöszi 27: még nekem is összejött, szóval sztem mindenkinek van esélye :D

Αphelion 2014.05.21. 13:35:26

@Luk.ács: Hajaj :) Azzal ugye tisztaban vagy hogy az IT Magyarorszagon a fiatal ferfiak szamara *a* legjovedelmezobb terulet? Ha te arra panaszkodsz hogy meg csak most kezdesz penzt keresni megy hogy jajj kocsi nelkul nehez csajozni akkor mit szoljon mondjuk egy arufeltolto srac? Attol hogy valaki informatikus attol meg lehet meno hobbija, eljarhat bulizni, sot ne adj isten lehet neha a tarsasag kozeppontja is.

Azok a csajok, akik fent hordjak az orrukat, azert teszik, mert megtehetik. Mert nem gond nekik pasit talalni. Ha rad nem buknak a csajok, akkor arrol nem ok tehetnek, hanem neked kene valamit nyujtani nekik amit irant vonzodnak. Minden piac a kereslet es a kinalat alapjan mukodik, a boltban sem azt a termeket veszed meg amire az van irva hogy "nem tudom mit kene gyartanunk hogy valaki megvegye" hanem azt aminek szamodra vonzo tulajdonsagai vannak.

Tapasztalt tapasztalatlan 2014.05.21. 13:35:50

@Szöszi 27: Kíváncsi lennék mi lett azzal a sráccal, aki Téged ki mert használni? :) Túlélte? Vagy nem vallasz magad ellen? :)
@mütyür: Hé, én egy magabiztos csajnak "ismertelek meg"! Mi ez a "nekem is" duma?

Szöszi 28 2014.05.21. 13:38:54

@Tapasztalt tapasztalatlan: Te mégis ki vagy?? :D Amúgy semmi nem lett vele, még mindig próbálkozunk lezárni a dolgokat egymás között, de nem jól megy :D

Αphelion 2014.05.21. 13:38:54

@Luk.ács: "még dugni is nekünk kell"

LOL, ez csak most tunt fel...ez azert igy eleg vicces :P XDD

Hurri Kán 2014.05.21. 13:40:50

@mütyür:
Na ja. Már a szüzek sem a régiek ;)

@Luk.ács:
Nagyon fáj? Akarsz róla beszélni?

mütyür 2014.05.21. 13:41:15

@Tapasztalt tapasztalatlan: magabiztos? /me gyorsan körbepillant... neeem, egyedül vagyok a helyemen :)

alebzsaflab 2014.05.21. 13:42:11

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Aztán lehet, hogy pont egy olyan lesz a párja, aki egyébként nem a zsánere, de jól megértik egymást. " Az ilyen embert barátnak hívják, nem párnak.

Szöszi 28 2014.05.21. 13:42:59

@Parhelion: Lehet, hogy nincs olyan tapasztalata, ami nem misszionárius pózban történt, na :D

Tapasztalt tapasztalatlan 2014.05.21. 13:44:35

@Szöszi 27: Bocsi, ha nem írom le ide az önéletrajzomat. :) Legyen elég most annyi, hogy nagyon-nagyon régóta olvasom a blog-ot és a hozzáfűzött kommenteket, bár tényleg csak mostanában kezdtem el magam is kommentelni. Ellenben bocsánat, ha megbántottalak. Távol álljon tőlem, hogy magamra haragítsalak!

mütyür 2014.05.21. 13:45:02

@alebzsaflab: ajj nemár :D ha neked a zsánered a barna haj, akkor te szőkével sosem fogsz kezdeni? vagy a házasságra lépés feltétele, hogy festesse barnára a haját? :D

Szöszi 28 2014.05.21. 13:47:22

@Tapasztalt tapasztalatlan: Jóvan, csak azt hittem régi kommentelő vagy, csak nevet cseréltél :D Áhh, már nem vagyok a régi. Megtört az élet, elpuhultam, betöltöttem a 27-et, stb. :D

Αphelion 2014.05.21. 13:50:10

@Szöszi 27: Hehe :)) De meg ugy is vicces...A fagyizonal is sorba kell allni, es aztan meg meg is kell enni a fagyit, hat nem szornyu? XDDD

Sadist 2014.05.21. 13:52:36

@Tapasztalt tapasztalatlan: Azért pattantak le mellőle a srácok, mert közepes csaj volt, akinek az értékét megdobhatta volna, ha jó az ágyban.

Tapasztalt tapasztalatlan 2014.05.21. 13:56:35

@mütyür: Úgy gondoltam, hogy aki olyan jó tanácsokat/javaslatokat tud adni másoknak, mint amilyeneket tőled olvastam, akkor egy sikeres/magabiztos hölggyel áll a nick mögött.

Tapasztalt tapasztalatlan 2014.05.21. 14:00:46

@Sadist: @mütyür: @Bundabandi (Cookie Bunny): De pl. a munkáltatók is azért szeretik a pályakezdőket, mert még "formázhatók". :)
Szóval tényleg többletmunka, de visszahozhatja a befektetést akár többszörösen is.

mütyür 2014.05.21. 14:01:57

@Tapasztalt tapasztalatlan: más munkáltatók meg azért nem szeretik őket, mert nincs tapasztalatuk :P

Tapasztalt tapasztalatlan 2014.05.21. 14:05:35

@Szöszi 27: Remélhetően nem csak az éveid számát gyarapítottad... :)

Sadist 2014.05.21. 14:05:37

@Luk.ács: "Persze mindenhonnan csak az jön, hogy mekkora kurvák a csajok meg könnyűvérűek, milyen könnyű őket megdugni.
Hát én pont az ellentétét tapasztaltam."

Azt azért tegyük hozzá, hogy ahogy te is írtad ("Azt is megfigyeltem, amit írtok, hogy a férfiak felső 20%-a meg dőzsöl, akkor és azt dug meg szinte, akit akar."), csak a férfiak egy kis részének tartják oda szinte az első találkozáskor. Jellemzően a pénzes és/vagy jóképű hejjespaseeknak, akik az ivarérett férfi populáció jó, ha 5%-át teszik ki.

mütyür 2014.05.21. 14:10:35

@Sadist: meg azt is hozzátehetjük, hogy ha egy átlagos srác átlagos csajt keresgélne, több esélye lenne neki is. csak hát ugye nekik is a miniszoknyás rojtospunci kell :P

Sadist 2014.05.21. 14:14:47

@Tapasztalt tapasztalatlan: A közepes csaj tanítgatására fölösleges sok időt fordítani. Ha sok idő és munka árán sikerül egy lepedővirtuózt formálni belőle, akkor is csak egy épphogy átlag fölötti csaj lesz.
Egy dekoratív, 22 éves szűz balett táncosra sokkal jobban megéri időt és energiát fordítani és biztos lehetsz benne, hogy ha egy ilyen csajról derülne ki, hogy szűz, akkor nem pattannának le mellőle a srácok, hanem azon versenyeznének, hogy kinek sikerül szexistennőt csinálni belőle.

A te analógiádra átültetve a munkáltatók a tehetséges pályakezdőket szeretik, nem az átlagosakat, akik 3-as átlaggal most végezték az egyetemet.

Namely 2014.05.21. 14:15:33

@mütyür:
"hát ugye nekik is a miniszoknyás rojtospunci kell :P "
azaz, hogy kellENE
:)
amúgy miért baj ez? A ronda lányok nagy része is a hejjesspaseee-t szeretné. Inkább a két oldal önigazolóival van a baj, hogy micsoda kurva minden jó nő, hogy ő nem kell nekik, meg, hogy micsoda szemét minden jó pasi, hogy le se szarják, és hol vannak az igazi férfiak.... na, ez a gáz.
Itt fröcsögnek a neten (pl huffnagel-blog, meg igegbaj-blog) ezek a szerencsétlen lúzerek.

Namely 2014.05.21. 14:16:29

@Namely:
igegbaj azaz idegbaj
:)

Tapasztalt tapasztalatlan 2014.05.21. 14:17:18

@mütyür: Ne vedd el Father kenyerét! :)
Egyébként tényleg szomorú, hogy a párkeresők nagyon nagy része még elméleti szinten sincs tisztában a szintek fogalmával. Persze nem azt mondom, hogy mindenkinek csak a saját szintjén lenne szabad keresgélnie, pláne tudatosan, de legalább lennének tisztába a szintkülönbségekből adódó gondokkal, amikkel egy tartós(abb) kapcsolatban persze (idővel majd) külön foglalkozni kell.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.05.21. 14:17:34

@alebzsaflab: Akkor nem értünk egyet.

@Parhelion: Ez nagyon tetszett! :D Kb. mindent elmondtál, amit írtam volna. Egyetértek.

És ez itt a lényeg (szerintem):

"Ha rad nem buknak a csajok, akkor arrol nem ok tehetnek, hanem neked kene valamit nyujtani nekik amit irant vonzodnak"

@Szöszi 27: Meg veled is egyetértek.

Tapasztalt tapasztalatlan 2014.05.21. 14:25:51

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Ha rad nem buknak a csajok, akkor arrol nem ok tehetnek, hanem neked kene valamit nyujtani nekik amit irant vonzodnak"
De azért az sem jó, ha kivetkőzik magából és egy hamis képet állít a csaj elé. Szóval inkább adja saját magát, mint szerepet játsszon. Persze a legjobb az lenne, ha belülről változna meg és így tudna olyat nyújtani, ami vonzó.
De ez ugyanúgy igaz a lányokra is, nem csak a fiúkra.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.05.21. 14:28:38

@mütyür: XD rojtospunci.... XD XD :D Azért nagyrészt valóban ez van.

Egyébként azt nem értem, hogy miért gondolják (egyes) pasik, hogy egy kis fiatal szűzlányak az kell, hogy BÁRKI megdugja. És akkor már nem lesz szűz és hűűű de mennyivel könnyebb neki, mint egy pasinak. :S Mintha ez egy kipipálandó dolog lenne a képzeletbeli listán ... Nem tudom, hogy van ez a fiúknál, de én spec. nem arra mentem, hogy na vegye már el valaki a szüzességemet és mellet dörzsölészve nyomultam a potenciális kanokra.

Sadist 2014.05.21. 14:33:01

@mütyür: És megint a fiúk a hibásak...
Nem akarom lerombolni a disney világképedet, de az átlagos srácok az átlagos csajok közt keresgélnek, nem a topmodellek között.

index.hu/gazdasag/2014/04/27/marriage_market/
"Az Economist szerint az “A” kategóriás kínai férfiak “B” kategóriás nőket választanak, a “B” férfiak a “C” nőket, a “C” férfiak pedig “D” nőket. Tehát akik maradnak, azok az “A” nők és a “D” férfiak. A kategória itt tulajdonképpen egy összpontszámot jelent, amiben ugyanúgy szerepel a vagyon, mint a műveltség, vagy hogy mennyire néz ki jól az ember."

Elvonatkoztatva attól, hogy a kínai társadalmat vették alapul, mindenhol ez a helyzet, nem az, amit ti akartok mindenáron sulykolni, hogy a férfiak maguk fölé választanak és emiatt maradnak hoppon.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.05.21. 14:38:29

@Tapasztalt tapasztalatlan: Ja, nem erre értettem! :)

Felsorolta, hogy neki mi kell, ilyen meg olyan legyen stb. Két gyerek, ház, kutya, miegymás. Na de ő, mit tud nyújtani, amiért felfigyelhetnek rá? Azon kívül, hogy párszor leírta, hogy ő millllyen jól keres, meg mindent megtett stb. stb. Mi az a minden? Valószínűleg nem az, amire a nőknek szükségük van, különben nem kerülnék messziről. Kialakult egy kép a fejében arrról, hogy mi kell a nőknek, de valószínű ez nem egyezik azzal, ami valóban kell a nőknek. (Arról nem is beszélek, hogy mennyire süt a lenézés a mondókájából, ha élőben is ilyen...háááát)

alebzsaflab 2014.05.21. 14:42:50

@mütyür: Nem hajszínre gondoltam. Ha nekem a közepesen pörgős (havi egy-két) buli, sportos (pl. szeret futni), állatbarát nő a zsánerem. Akkor nem kötöm össze az életem egy állandóan bulizós, este TV előtt csokit zabáló, macskaszőrre allergiás másik nővel. De barátként még biztos nagyon jókat tudunk dumálni havi egy-két alkalommal, amikor összefutunk valamelyik szórakozóhelyen.

plantingC4 2014.05.21. 14:47:36

Ismerek IT-s arcokat, gyerekkorukban masszívan kockultak, fiatal felnőttkorukat szétkockulták. Olyan, "kis cuki" focilabda hasat növesztettek és egyik sem tud táncolni.
Tegnap voltam 8 hónapos babanézőben az egyiknél, nagyon csini, jó fej, helyes feleséggel.
A másik pocakos, szemüveges monitorfejnek, most szül a csini nője.
A harmadik szemüveges, pocakos, szakállas is, a teljesen rendben lévő bnőjével szövögeti a házasságot. Csak, h legyen biztató ellenpélda.:D

Oké, amúgy egyre gyakrabban hallom a huszonéves ismiktől, hogy sokan, hasonló módon szenvednek, vigaszképpen, annyit mondhatnék, nyugi.
Nyugodjatok kicsit meg.
Szívás az egész generációtok ilyen szempontból, bocsika. Az "online élet" mértéke, ide vezet, és ez csak kezdet...:D:D:D
Az offline valóságban meg valszeg nem tudsz mit kezdeni a szitukkal. Tanultál sokat, gyúrtál szépen, like-olod a képeket, oszt jóvan.
Szép kis robot lettél, aztán csodálkozol, hogy a robotlánnyal, csak rövidzárlatos szitukba keveredsz, semmi mechanikus irritáció...
Próbáld ki a kocsmát is persze, mindent ki kell, ez egy jó irány elindulni, persze ne ragadj le évekre...:D
Vagy kezdj el uszadékfából, puszta kézzel kifaragni csendéleteket, esetleg macskaszobrokat...
Ha ez nem kamuposzt, akkor nagyon sajnálom, hogy kimaradt a kölökkori hancúrozás, meg a fiatal szerelmek...
Ezt, semmi nem tudja pótolni utólag, 30 évesen meg nem úgy szeretsz, szeretnek, mint 16, 18, 22, 25....évesen.
Sportautód még lehet.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.05.21. 14:47:48

@alebzsaflab: Én meg a zsánert ebben az esetben pont a kinézetre értettem.

Hurri Kán 2014.05.21. 14:52:16

@plantingC4:
"hogy a robotlánnyal, csak rövidzárlatos szitukba keveredsz, semmi mechanikus irritáció..."
Ez gyönyörű! :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.05.21. 14:54:54

@plantingC4: És akár bringázhatna is! (rólad jutott eszembe :D) Nálunk pl. sok IT-s bringázik és jókat lehet velük dumálni induláskor/érkezéskor a tárolónál. Kolléganőm épp most szúrt ki magának egy srácot, akivel már kb. két éve dumálgatnak és mostanában mindig "véletlenül" összefutnak. Mondtam neki, hogy szerintem tetszik a srácnak, eléggé "úgy" néz rá. :D

Sadist 2014.05.21. 14:58:14

@plantingC4: "Ismerek IT-s arcokat, gyerekkorukban masszívan kockultak, fiatal felnőttkorukat szétkockulták. Olyan, "kis cuki" focilabda hasat növesztettek és egyik sem tud táncolni."

Nekem azok az ismerőseim, akik jól táncolnak, mind IT-sek. Ahogy kb. a táncos srácok fele.

mütyür 2014.05.21. 14:59:31

@Sadist: ha ismernél egy kicsit is, tudhatnád, hogy általában fiúpárti vagyok, szóval nálam tuti nem játszik a "fiúk a hibásak" dolog :) disney világban meg utoljára akkor jártam, amikor mondjuk megnéztem a Kis hableányt.

ne mondd nekem, hogy ha egy társaságban van egy széplány, meg egy átlagoslány, félpercet is pazarolsz az átlagra, mert nem fogsz :) ha ronda vagy, annyi a különbség, hogy nem mersz szóba elegyedni a széppel, csak a nyáladat (meg mást) csorgatod csendben. de az átlagost akkor sem veszed észre.

@alebzsaflab: de ha meg ilyen biztosan tudod, ki kell neked, megkapod azonnal, hogy "válogatós" vagy ... :/

mütyür 2014.05.21. 15:01:08

@Bundabandi (Cookie Bunny): éljenek a munkahelyi cejelmek!! :DD

mütyür 2014.05.21. 15:07:15

Luk.ács elment ácsmunkásnak? elkergettétek :(

Szöszi 28 2014.05.21. 15:08:03

@mütyür: Lehet, hogy mérgébe szétverte a gépét :D

Tapasztalt tapasztalatlan 2014.05.21. 15:08:57

@mütyür: "de az átlagost akkor sem veszed észre."
Sajnos nem emlékszem pontosan milyen voltam fiatal(abb) koromban. Most már, de emlékeim szerint régebben is pont szívesebben mentem/megyek oda az átlagos lányokhoz, mert - ha mást nem is - velük tök jókat lehet dumálni, nem kell tülekedni a pasifelhőben és versenyezni a kegyeiért. Persze ettől még nekem is tetszhetnek a "miniszoknyás rojtospunci"-k, de sorba azért nem állok értük. Pláne, mert most már nem is lenne szabad. :)

mütyür 2014.05.21. 15:09:35

@Szöszi 27: akkor legalább talán kimegy a friss levegőre :))

plantingC4 2014.05.21. 15:11:22

@Hurri Kán: :D:D Hahó!
Mikortól jöhetsz a break tánc klubba újra?:D
Alakulnak a dolgok?

@Bundabandi (Cookie Bunny): Hát, igen, mindenkinek mondom én is, tekerni kell!:D
És ha mindketten bringával járnak, akkor akár könnyen el is tekereghetnének meló után...csak egy fagyira, ha már megunták, hogy mindig csak a tárolónál megy a dumcsizás...:D
Hát tényleg sokkal könnyebb bringával, nem? De!
:D:D:D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.05.21. 15:11:27

@mütyür: "ne mondd nekem, hogy ha egy társaságban van egy széplány, meg egy átlagoslány, félpercet is pazarolsz az átlagra, mert nem fogsz :) ha ronda vagy, annyi a különbség, hogy nem mersz szóba elegyedni a széppel, csak a nyáladat (meg mást) csorgatod csendben. de az átlagost akkor sem veszed észre."

Ott a pont! :D

Még azt is tapasztaltam, hogy ha van két hasonlóan csinos csaj és az egyik vagányabb, kezdeményezőbb, "bevállalósabb", akkor is hanyagolva van a másik, szerényebb természetű. Aztán meg jön a duma, hogy nincsenek rendes lányok.

Αphelion 2014.05.21. 15:13:05

@Sadist: "Elvonatkoztatva attól, hogy a kínai társadalmat vették alapul, mindenhol ez a helyzet"

Kinaban sokkal tobb a ferfi mint a no, szoval ott nem csoda hogy alacsonyabb kategoriasokkal kell beerniuk. Meg az hogy milyen csajoknal probalkozik valaki es hogy milyennel hazasodik vegul is ossze az ket kulon dolog. Nyilvan mindenki minel jobb tarsat szeretne, aztan akivel sikerul is osszejonnie az nagy valoszinuseggel hozza hasonlo szintu lesz.

Szöszi 28 2014.05.21. 15:13:35

@mütyür: Fogadok, hogy nem csak 1 van neki :D

Tapasztalt tapasztalatlan 2014.05.21. 15:13:49

@Szöszi 27: Pedig - milyen érdekes - pont neki (is) szóltak a kommentek. Ha csak egy részét megfogadja, már egyel kevesebb lány sírna esténként, hogy nem jut neki (normális?) pasi.

Hurri Kán 2014.05.21. 15:16:31

@plantingC4:
Rajta vagyok! Vasárnap volt egy egész napos felmérés, a jelenlévő szakértők szerint jó úton járok, de egy alkalomból még nem lehet átfogó következtetéseket levonni. Így mindenképpen folytatni kell a kísérletezést!

mütyür 2014.05.21. 15:18:27

@Szöszi 27: jajj tényleg :( a laptop, a tablet meg az okosteló... nehéz az élet :)

Tapasztalt tapasztalatlan 2014.05.21. 15:19:02

@Bundabandi (Cookie Bunny): Egyébként találkoztam az ellenkezőjével is. Egy nagyon kedves és főleg nagyon csinos lányismerősöm pont azért "szenvedett", mert a pasik egyszerűen nem mertek nála kezdeményezni, pedig még csak nincs is elszállva magától, sőt ellenkezőleg, kissé önbizalom-hiányos is. Csak hát tényleg nagyon jól néz ki.
De beismerem, ez a ritkább eset.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.05.21. 15:19:06

@Tapasztalt tapasztalatlan: De látod, hogy csak a fikázás jutott át a szűrőjén, a többit meg sem látta! Talán el sem olvasta...

Αphelion 2014.05.21. 15:19:28

@plantingC4: Nekem is rengeteg informatikus evfolyamtarsam van es a legtobbjuknek mar minimum az elso kisbaba megvan. (Mondjuk a felesegeik azert annyira nem fullosak...)

plantingC4 2014.05.21. 15:20:55

@Sadist: Az örvendetes.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.05.21. 15:23:35

@Hurri Kán: Te brékelsz? :O Vagy csak a kocsmázást hívjátok így? :D

plantingC4 2014.05.21. 15:24:58

@Parhelion: A minta nem reprezentatív! :D
Ez csak három közelebbi cimbora, de nem ismerek minden infóst.:D

@Hurri Kán: Ez elég jól hangzik.:D
A ma kísérletei, a holnap valósága!
:D

Hurri Kán 2014.05.21. 15:26:21

@Bundabandi (Cookie Bunny):
Igen. Mellette akrobatikus rockandrollt is csinálok. Kocsmába pedig nem járok, kizárólag zenés-táncos kulturális rendezvényeket látogatok, ahol esetenként elfogyasztok kettő, maximum három deci bort :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.05.21. 15:29:13

@Hurri Kán: Fúúú nem tudlak elképzelni, amint ropod! Képet! Képet! :D

Sadist 2014.05.21. 15:30:10

@mütyür: "ne mondd nekem, hogy ha egy társaságban van egy széplány, meg egy átlagoslány, félpercet is pazarolsz az átlagra, mert nem fogsz :)"

Dehogynem, ha van benne bármi pozitívum, ami megragadja a figyelmemet.

Hurri Kán 2014.05.21. 15:30:57

@plantingC4:
Hát izé... elég kellemes valóság volt, kár, hogy reggelre elmúlt :D

Hurri Kán 2014.05.21. 15:31:45

@Bundabandi (Cookie Bunny):
Kép nincsen, csak a kiválasztottak láthattyák élőben ;)

Sadist 2014.05.21. 15:32:27

@Sadist: Közben megtaláltam:
heartiste.wordpress.com/2010/10/12/the-duke-rejection-list/
"Failing to get laid is not how women are rejected; they are rejected when they don’t receive romance, love, and long term commitment from the men who fuck them."

mütyür 2014.05.21. 15:33:20

@Hurri Kán: @Bundabandi (Cookie Bunny): sztem menjünk és csináljunk róluk kompromittáló képeket! :))

Sadist 2014.05.21. 15:34:45

@mütyür: Akkor ne hidd el. Előbb megyek oda egy átlagos lányhoz, aki jól tud táncolni, mint egy bikini modellhez, aki magassarkúban még szépen sem tud járni.

Szöszi 28 2014.05.21. 15:35:39

@Sadist: Odáig nem fogsz eljutni, mert a széplány szépségénél leragadsz. Ne vetíts! :D

Sadist 2014.05.21. 15:36:52

@Parhelion: A világ minden táján alacsonyabb kategóriás nővel kell beérniük a férfiaknak, még ott is, ahol pontosan 50-50% az ivararány. Annyi, hogy a kínaiaknál ez még erősebben kiütközik.

Hurri Kán 2014.05.21. 15:38:25

@mütyür:
Rólam olyat nem lehet. Különben is, az éremnek két oldala van, szóval vigyázz :D

@plantingC4:
Az a baj, azt nekem nem szabad. Most mi lesz így velem? :D

mütyür 2014.05.21. 15:41:06

@Hurri Kán: engem lehet fényképezni! sötétben, vaku nélkül :))

Hurri Kán 2014.05.21. 15:42:49

@Bundabandi (Cookie Bunny):
Egy telefonszámot kell felhívni, ahol rövid reklám után bemondják a címet. 06-90... izé, elfelejtettem :D

@mütyür:
Az van sötétben, aki fényképez? :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.05.21. 15:42:51

@plantingC4: Nem lehet, még 16.45-ig itt kell rohadnom. :( Aztán meg 21 kilóméter hazatekerni...

mütyür 2014.05.21. 15:45:26

@Hurri Kán: próbálkozz! :P

@Bundabandi (Cookie Bunny): hát az hosszú tekerés lenne :DDDD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.05.21. 15:45:51

@Hurri Kán: A lánccsörgésről úgyis megtalállak! :P

Namely 2014.05.21. 15:46:40

@Szöszi 27:
hagyd. Te is tudod, hogy a belső értékek fogják meg az embereket, nem a külsőségek. Itt nem mindenki ilyen gyarló állat, hogy a külsőség döntő lenne.

:)

Hurri Kán 2014.05.21. 15:47:56

@mütyür:
Nem vagyok én kismacska ;)

Αphelion 2014.05.21. 15:48:24

@Sadist: De akkor a D kategorias ferfiak mellett tenyleg az A kategorias noknek is hoppon kene maradni. Van egy csomo szingli A kategorias no, te egy szingli A kategorias pasi vagy, miert is ne probalkoznal be nehanyuknal? Ki tudja, hatha megis kellesz valamelyiknek...

Es akkor egy ido mulva az osszes A kategorias csaj elkel, ami azt jelenti hogy egy csomo B kategorias csaj felszabadul, nyomulhatnak rajuk a B ferfiak, akik eddig C nokkel voltak kenytelenek beerni szegenyek. Es igy tovabb...

Ha 50-50 a nemek aranya, es az egyes kategoriak is hasonlo meretuek mindket nemben, akkor az egyensulyi allapot ugy jon letre hogy mindenki a sajat kategoriajaban talal tarsat.

Namely 2014.05.21. 15:49:35

@Sadist:

"A világ minden táján alacsonyabb kategóriás nővel kell beérniük a férfiaknak"

lúzereknek <> (nem egyenlő) a világ minden táján...

ok?

Sadist 2014.05.21. 17:56:37

@Szöszi 27: Egy infós gólyatáborban biztos, hogy patakokban folyna a nyál egy modell csaj láttán, de nap mint nap találkozok elég szép lánnyal ahhoz, hogy már ne akadjak le egy-egy szebb példánytól.

Sadist 2014.05.21. 21:50:11

@Namely: Sehol nem mondtam, hogy a külső nem számít. Az előfeltétel és a válogatási szempont két különböző dolog.

Sadist 2014.05.21. 22:10:25

@Parhelion: Uh, na akkor sorjában.

"De akkor a D kategorias ferfiak mellett tenyleg az A kategorias noknek is hoppon kene maradni."

Hoppon is maradnak. Szerinted kik nyavajogják tele az összes picsablogot, hogy nincsenek normális (A kategóriás) pasik? 30 körüli, tanult, karrierista nők.

"Van egy csomo szingli A kategorias no, te egy szingli A kategorias pasi vagy, miert is ne probalkoznal be nehanyuknal? Ki tudja, hatha megis kellesz valamelyiknek..."

Ez így elméletben szép és jó, csak ott van az a fránya hipergám ösztön a nőknél, ami miatt maguknál legalább egy kicsivel jobb férfit akarnak. A+-os férfiből meg aztán tényleg nagyon kevés van, csak a nők egy töredékének jut.

"Es akkor egy ido mulva az osszes A kategorias csaj elkel, ami azt jelenti hogy egy csomo B kategorias csaj felszabadul, nyomulhatnak rajuk a B ferfiak, akik eddig C nokkel voltak kenytelenek beerni szegenyek. Es igy tovabb..."

Nem fog elkelni az összes A kategóriás csaj a fenti okok miatt, és itt bukik is a történet.

"Ha 50-50 a nemek aranya, es az egyes kategoriak is hasonlo meretuek mindket nemben, akkor az egyensulyi allapot ugy jon letre hogy mindenki a sajat kategoriajaban talal tarsat."

Na, ez pedig a másik ok, hogy a két nem skálája el van csúszva egymáshoz képest. Képzelj el két normálgörbét. Egyik a nők kategória szerinti eloszlása (természetesen férfiak által osztályozva), a másik pedig a férfiak kategória szerinti eloszlása (nők által osztályozva). Ideális esetben ez a két görbe fedné egymást, mindkettőnek a csúcsa középen lenne, de a valóságban a férfiaké el van tolva balra.
blog.okcupid.com/index.php/your-looks-and-online-dating/ harmadik ábra.

Sadist 2014.05.21. 22:18:31

@Namely: Alacsonyabb kategóriás (relatív) <> alacsony kategóriás (abszolút), ok?
A saját kategóriájánál alacsonyabb nőkről van szó. Father kalkulussal, formálisan megadva: Szint(Férfi) - Szint(Nő) >= 0
Father még talán konfidencia-szintet is meg tud adni rá.
Kivételek persze biztos vannak, de én még nem láttam tesco árufeltöltő Átlag Józsit tip-top A kategóriás nővel az oldalán.

2014.05.22. 07:48:59

@Tapasztalt tapasztalatlan: A vicces - de igaz - kisfilm azt is bizonyítja, hogy ideig-óráig be lehet hazudni a magasabb szintet.

alebzsaflab 2014.05.22. 09:13:57

@mütyür: Hogy egy klasszikust idézzek. Én nem tudom milyen nőt keresek, azt tudom hogy milyet nem. :)

Светлана Павлова 2014.05.22. 15:28:42

Sem nőnél sem férfinál nem mérvadó, hogy szűz-e még. Ha alkatilag tüzes típus és a partnere sem béna akkor hamar belelendül a dolgokba így is úgy is.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.05.22. 16:17:40

@Светлана Павлова: Budapest szélén és bent dolgozom a város közepén. :) De nagyon élvezem a tekerést, még csak kb. 1 hónapja járok így és nem is minden nap. Azért még minden nap kicsit sok lenne az a 2x21 kilóméter.

Светлана Павлова 2014.05.22. 18:50:22

@Bundabandi (Cookie Bunny): nekem a 2 * 8 is sok, de csak azért, mert mindig attól félek túl csatakos leszek mire beérek. Különben sportként többet is lenyomok, ott nem zavar.

plantingC4 2014.05.23. 03:36:18

@Bundabandi (Cookie Bunny): 1 hónap bringázás után, tényleg nagyon sok lehet, a 21 km naponta 2x. Most egy év, minden napos bringázás után is kemény lenne, mondjuk heti 5x lenyomnom ezt.:D Lenyomom, de nem ilyen koncentráltan, hogy reggel be, meg este haza, hanem mondjuk, 16h-tól 20h-ig és nem is minden nap. Egyik nap csak 15 km, másik nap meg 50, nem tudom soha, mennyi lesz a vége.

@Светлана Павлова: Csatakruhában bicajozás, munkahelyen átöltözés...nem tudtam jobbat erre kitalálni, 4 km-n is leverhet a víz, sajnos vannak kényelmetlenségek a kényelemért :D, persze, ha nem kell emberek közé menni tekerés után, akkor tökmindegy, hogyan ömlik a víz rólam, engem se zavar.:D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.05.23. 08:17:29

@plantingC4: Azért előtte is bringáztam ám, csak nem a melóba, hanem boltba, meg a környéken túrázgattunk. Hasonlóan hosszú utakra mentünk, csak ott ugye nem volt időhöz kötve az egész. Talán ez a legrosszabb benne... hogy 8-ra be kell érni, nem lehet csak úgy tekerészni, nyomni kell neki. Ez befelé még egész jó, de hazafelé majdnem végig dombra felfelé kell haladni. Egy 15 éves montim volt előtte, na azzal nem volt könnyű, azzal nem is akartam volna ennyit tekerni. :)

@Светлана Павлова: Én nem szoktam annyira megizzadni. Egyébként meg teljesen átöltözök, nem abban tekerek, mint amiben itt bent leszek. Páran farmerban, meg sima pólóban jönnek....hááát én azt nem bírnám.

Светлана Павлова 2014.05.23. 10:34:37

@plantingC4: De ha hozzászoksz akkor az sem olyan kemény.
Bringás futár vagy vagy miszösz? :)

@Bundabandi (Cookie Bunny): ja, egy darabig rövid távon és nem túl nagy melegben még elmegy a bringa-konform ruha utána jöhet az átöltözködés. Nálam befelé sietség van hazafelé meg lazulás, bár mivel versenybringával járok mindig rámtör a száguldozhatnák olyankor is.
süti beállítások módosítása