HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2014/05/23/huseges_voltam_mert_azt_hittem_jarunk

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr1006197768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.05.23. 09:31:11

@"Zsu": Jééé Zsu! Honnan kerültél elő? :D

@Tapasztalt tapasztalatlan: @TBal: Nyilván én sem így terveztem, viszont egyedülálló anyuka sem akartam lenni. Aztán ha lenne mögöttem egy jó család, akkor sem vártam volna ennyit, ebben is biztos vagyok. A fősuli végéig mindenképpen várni akartam, aztán meg vége lett az akkori kapcsolatomnak, közben a nyelvvizsgáért is tepertem... Szóval talán most valamikor már jöhetne. :)

Köszi neked is TBal! :D

mütyür 2014.05.23. 09:33:29

@Tapasztalt tapasztalatlan: @TBal: nem mindenki találja meg huszonévesen azt, akitől gyereket akarna. vagy mindegykitől van az a gyerek, csak "időben" jöjjön?

"Zsu" (törölt) 2014.05.23. 09:35:40

@Bundabandi (Cookie Bunny):
Reggel volt időm elolvasni a posztot, és annyira szörnyű volt a tartalma, hogy muszáj volt. :)
Köszi a linket. :)

Tapasztalt tapasztalatlan 2014.05.23. 09:38:54

@mütyür: Most akkor ki is forgat ki kit? :)
Szóval nem így értettem. Egy rossz kapcsolatba(n) gyereket szülni a legnagyobb hülyeség a világon.
Csak tényleg az (lesz) a gond, hogy egyre nagyobb (lesz) a korkülönbség a generációk között és hát nekünk pl. nagyon nem mindegy, a szüleim meddig tudnak még segíteni a gyerekek körül.

croesus aka. the grinder 2014.05.23. 09:41:17

"Láttam már nagyon szép testes hölgyeket is"

Ezt tudom ajánlani: www.optikmed.hu

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.05.23. 09:44:36

@mütyür: Jahh! Szomszéd kiscsaj is nemsokára szül, asszem 22. Gonoszok vagyunk, de arra tippelünk a párommal, hogy mire a gyerek óvodás lesz, már nem lesznek együtt az apukával. Becsúszott a gyerek, mert nem védekeztek. A srácnak már van egy lánya, az lombik baba, gondolták minek védekezni.... az anyja meg nem tudta lebeszélni róla. Még nem is dolgozott csak diákmelókat, a OKJ-t abbahagyta. Szóval nekem így nem kellene. Nehéz döntés!

mütyür 2014.05.23. 09:44:54

@Tapasztalt tapasztalatlan: ha megnézed, teljesen logikus a kitolás (hogy stílusosak legyünk :DD). átlagos huszonévesnek nincs lakása, nem keres különösebben jól sem. szüljön albérletbe? jövőbe meg nem látunk, ha az ember azon aggódik, mi lesz 10-20 év múlva, semmi értelme gyereket vállalni (nyilván túlzok, de asszem érthető)

osztfőnököm 30évesen szült, aztán 3 éves sem volt a gyerek, amikor pikkpakk elhunyt. most a 60+-os apuka neveli őt egyedül.

mütyür 2014.05.23. 09:47:46

@Bundabandi (Cookie Bunny): mindig vannak kivételek, de a nagyátlag sajnos ezt mutatja... és a végén senkinek sem lesz jó...

mütyür 2014.05.23. 09:49:50

@Tapasztalt tapasztalatlan: a nyugdíjkorhatár meg már olyan esztelenül magas, hogy nagyszülő legyen a talpán, aki tényleg rendszeresen tud segíteni a gyerekeknek. arról nem is beszélve, hogy 50 felett a magyar amúgyis hullik, mint a légy :(((((

Tapasztalt tapasztalatlan 2014.05.23. 09:51:42

@Bundabandi (Cookie Bunny): Kicsit mentegetőzve: Nem is a Te koroddal van a "baj". A srácoknak kellene hamarabb (mint 40) elkötelezniük magukat a család mellett. De bevallom őszintén, én sem voltam sokkal kevesebb. Viszont a saját 30-as kollégáim körében (is) nagyon divat jelenleg az "Ej, ráérünk arra még!".

mütyür 2014.05.23. 09:55:58

@Tapasztalt tapasztalatlan: és ezek az ismerősök jelenleg fenn tudnának tartani egy darab jövedelemből egy családot?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.05.23. 09:57:54

@mütyür: Egyetértek! Ha azt nézzük, hogy lassan egy érettségivel nem nagyon lehet boldogulni (persze vannak kivételek), akkor bele kell számolni egy fősulit/egyetemet is. Legyen min. 4 év plusz. 18+4, az már 22. Plusz kell pár év tapasztalat, legyen mondjuk 3. Akkor már 25 éves. (A megfelelő apáról már ne is beszéljünk ugye) És akkor ez a legjobb forgatókönyv. Én pl. előtte dolgoztam, meg elvégeztem egy 2 éves OKJ-s képzést is, 24 voltam, mikor jelentkeztem a fősulira. Munka mellett csináltam, az első év nagyon nehezen ment, akkor elcsúsztam 2 tárggyal, így nekem 5 év volt, 4 helyett. Már 29 múltam, mikor államvizsgáztam. +1,5 év volt még a nyelvvizsgára felkészülés, majd a nyelvvizsga. 32 évesen vettem át a diplomámat. És akkoriban ismertem meg a mostani páromat.

Tapasztalt tapasztalatlan 2014.05.23. 09:59:23

@mütyür: Nekem a szüleim még apám szüleimnél laktak, mikor mi születtünk. 6 éves voltam, mikor elköltöztünk a saját lakásba.
Valamint persze tényleg nem kell húszévesen családot alapítani, de mondjuk a huszonéves és a negyvenéves kor között eltelik pár év, amit nem kéne elpazarolni.
Ettől függetlenül megértelek, csak én most már a másik oldalt képviselem a véleményemmel.

mütyür 2014.05.23. 09:59:24

@Bundabandi (Cookie Bunny): így. de akkor az időzítésetek a társaddal egész jó! :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.05.23. 10:01:35

@Tapasztalt tapasztalatlan: Ő sem így gondolta, csak elég későn érő típus. Meg nem igazán volt szerencséje a nőkkel. Ez van. :)

mütyür 2014.05.23. 10:02:58

@Tapasztalt tapasztalatlan: más világ. anyu engem albérletbe szült, apám 2 évet katonáskodott. aztán "megkapták" a cocializmusban a panellakást.

mostani generáció mit kap, ha nem olyan szerencsés, hogy örököl? elballag a bankba és elzálogosítja az életét. remek :(

tévedés ne essék, nem támadlak, teljesen érthető és megérthető a hozzáállásod, csak épp nehezen megvalósítható. sajnos.

Tapasztalt tapasztalatlan 2014.05.23. 10:03:27

@mütyür: Tényleg nem jellemző a nagy átlagra, de az én kollégáim speciel fenn tudnának tartani a jelenlegi jövedelmükből egy családot. Egyébként van egy trükkje: nem a Brendonban kell vásárolni. :) De azért azt sem kívánom, hogy nyomorogjon a gyerek!

mütyür 2014.05.23. 10:05:21

@Tapasztalt tapasztalatlan: hjaaajjj, exfőnököm feleségei kizárólag ott vásároltak... sznobizmus rulz :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.05.23. 10:05:50

@mütyür: így még nem gondoltam erre... de hát jahh! :D

mütyür 2014.05.23. 10:06:02

@mütyür: izé... exfőnökEIm :D nem bigámiában élt :D

Luk.ács (törölt) 2014.05.23. 10:08:02

higgyétek el, ha a posztoló találna nem testeset és normálisat, akkor ő is olyanokat keresne és hagyná az idiótákat

max. 30-35-ig minden normálisabb nő elkel, 35 felett már csak az ilyenek maradnak

és igen!
jobb felerezsizni és kényelmi állandózni, mint minden nap tök egyedül az üres lakásba hazamenni, meg az összes karácsonyt és szabit a szüleiddel tölteni (mivel a barátok házasok vagy barátnőjük van, így kikopott a társaság is)... ezért kezdi úgy a posztoló, hogy már szinte minden megfelel neki

lehet, hogy gyereket sem akar, a szex sem annyira fontos neki, ezért a belsőleg jó, külsőleg csúnya lányokat sikerrel célozhatja meg

Sok sikert!

amúgy azt figyeltem meg, ha vki talál egy párt, akkor látványosan elkezd mindenkire szarni, lévén, hogy az ő "élete" kvázi már meg van oldva, a csajnak van pasija, a pasinak van csaja, egymással mindent megbeszélnek, meló mellett sokszor találkoznak, így mellőlük kiveszik mindenki

mütyür 2014.05.23. 10:11:14

@Luk.ács: te meg nyilván nem azért nem keltél el, mert idióta vagy, hanem mert a nők azok... teeeee, be nem váltott főnyeremény!

:P

Αphelion 2014.05.23. 10:36:16

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Nőkről is írhatnátok ilyet!"

A "Bennunk elo istennok" cimu konyv szerintem egesz jol leirja a noket.

www.valloagnes.hu/content/view/page:Notipusok-bennunk-elo-istennok/p:22-23

Hurri Kán 2014.05.23. 11:01:59

Hogy lehet azt hinni, hogy járunk valakivel?

TBal 2014.05.23. 11:14:16

@Bundabandi (Cookie Bunny): Persze, igazad van, tényleg nem egyszerü manapság, talán az ideális az érettségi után pár év egyetem, esetleg 1-2 év munka, utána túlesni a szülésen. Amúgy brutál, hogy szüléselökészítö csoportban anno a párom volt magasan a legfiatalabb (cirka 5 évvel, mint az utána következö), és az egyetlen 30 alatti.

Luk.ács (törölt) 2014.05.23. 11:15:23

@mütyür: ezt ki mondta, h a nők idióták?!
meg h én be nem váltott nyeremény vagyok?

olvassad el még egyszer:

"max. 30-35-ig minden normálisabb nő elkel, 35 felett már csak az ilyenek maradnak
"

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.05.23. 11:16:43

@Hurri Kán: Miért, mi nem járunk? :O Egy világ omlott össze bennem!XD

leonito77 2014.05.23. 11:17:32

Az lehet, hogy a poszter által ismert nőknek zűr van a fejében, de akkor mit lehet mondani a poszterről?

Az ő fejében mi van? Hangyaboly?

Hurri Kán 2014.05.23. 11:19:25

@Bundabandi (Cookie Bunny):
Hű... Miért nem szóltál előbb, akkor hűséges lettem volna! :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.05.23. 11:19:54

@Parhelion: úúúú ez nagyon-nagyon-nagyon hosszú volt! :S De megcsináltam a tesztet. :D

"Kiértékelés: Nőtípusok - a bennünk élő Istennők
◦67 pont Artemisz
◦51 pont Aphrodité
◦43 pont Hesztia
◦41 pont Athéné
◦33 pont Perszephoné
◦24 pont Déméter
◦9 pont Héra
67Artemisz - az önálló, független nő. Artemisz a vadászat és a Hold istennője, a független női lélek megtestesítője. Öntudatos, képes a fontos dolgokra koncentrálni, elkötelezetten halad előre saját útján. Önbizalma nem szorul külső megerősítésre, férfi nélkül is egész embernek érzi magát. Képes helytállni a férfihierarchiában, elfogadja, sőt élvezi a versengést. Harcos természet, aki rendkívül fejlett igazságérzettel rendelkezik. Képes érvényesíteni érdekeit, és bátran kiáll igaza mellett, és elszántan védelmezi mások érdekeit is. Szolidaritást vállal a gyengébbekkel, elnyomottakkal, szívesen tanítja, vezeti a fiatalokat. Párjának csak olyan embert fogad el, akivel egyenrangú és egyenjogú kapcsolatot alakíthat ki.
51Aphrodité - a kreatív nő - az ihlető társ. Aphrodité a szépség és szerelem istennője. Ő szimbolizálja a szerelem átformáló, alkotásra késztető erejét. Befolyása azonban nem korlátozódik a párkapcsolatokra, hiszen nemcsak egy emberbe szerethetünk bele. Aphrodité elköteleződése teljes és korlátlan, de nem feltétlenül hosszú életű. Aki, vagy ami érdekli, annak átmenetileg teljesen odaadja magát, de érdeklődése éppoly hirtelen hűlhet ki, mint ahogyan feltámadt. Ez a teljes odafordulás, azonosulás, sőt egybeolvadás éppúgy jellemzi a mindent elsöprő szerelmet, mint a kreatív alkotó munkát. Aphrodité a "múzsa", inspiráló asszony, aki azzal segíti a férfi céljainak, álmainak megvalósulását, hogy szárnyakat ad neki.
43Hesztia – a befelé élő nő. Hesztia a házi tűzhely és a templom istennője. Hesztia befelé figyel, önmagába mélyed. Társaságkerülő, befelé forduló (introvertált) lény, aki a magányt, a csendet, nyugalmat kedveli. Fölötte áll vetélkedésnek, intrikának, nem érdekli a karrier, még kevésbé a hatalom, az élet belső értelmét, végső céljait keresi. A házimunkát nem nyűgnek, hanem kielégítő és értelmes tevékenységnek érzi. Mindenre ráér, sosem sürgeti az idő, szinte feloldódik a munkában. Társát nem maga választja, hagyja, hogy kiválasszák, de döntésben, elfogadásban övé a főszerep. Látszatra férje árnyékában él, azonban mindig megőrzi belső autonómiáját.
41Athéné - a határozott, bölcs asszony. Pallasz Athéné a bölcsesség, a tudomány, a női mesterségek (szövés-fonás, fazekasság), másrészt a hadviselés, a stratégia istennője, a tiszta ész, a racionalitás, a gyakorlatiasság megtestesítője. Athéné kiváló menedzsernő. Nagyszerű stratéga, döntéseiben az eszére és nem a szívére hallgat. Jó vezető: céltudatos, előrelátó, határozott. Nem fél a felelősségvállalástól, tud és mer nemet mondani. Eszével, előrelátásával képes tisztelet ébreszteni, mindez helyet biztosít számára a legfelső vezető testületekben is. Párkapcsolataiban Athéné általában maga választja társát: erős, tehetséges, ambiciózus férfit, olyat, akit tisztel, akire fel tud nézni.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.05.23. 11:20:52

33Perszephoné - az engedelmes gyermek-asszony – az alvilág úrnője. Perszephoné Démétér leánya, Hádész felesége kétarcú istennő: egyrészt örökké engedelmes gyermek, az anyja leánya, másrészt érett asszonyként az alvilág istennője. Perszephoné az örökké fiatal, engedékeny gyermek-asszony megtestesítője. Passzív alkat, nem irányítja életét, inkább hagyja, hogy a dolgok csak úgy "megtörténjenek" vele. Nem dönt, hagyja, hogy sodorják az események. Szereti, sőt elvárja, hogy irányítsák. Nagyfokú alkalmazkodóképessége révén mindig megérzi, kitalálja, hogy mit várnak el tőle. Mélységes empátiája alkalmassá teheti arra, hogy "belelásson" mások lelkébe, s ez avatott lelki vezetővé teheti. Veleszületett nyitottsága, hajlékonysága képessé teszi arra, hogy teljesen, tökéletesen alkalmazkodjon a férfihez.
24Déméter - a főfoglalkozású anya. Déméter a termékenység, az anyaság, a gabonaföldek és az aratás istennője, az anyaság megtestesítője. Az anyaság, a gondoskodás, táplálás tölti be egész életét, ettől függ öröme, bánata, boldogsága. Elsősorban anyaságra vágyik, s ha ez teljesül, elégedett életével. Ez az anyai ösztön, gondoskodási vágy minden kapcsolatát át- meg átszövi, anyaként viselkedik férjével, barátaival, munkatársaival is. Kapcsolataiban adakozó, gondoskodó, ezen kívül stabil, megbízható, két lábbal áll a földön, nagyfokú gyakorlati érzékkel rendelkezik. Déméter számára a férfiak is olyanok, mint a gyerekek. Ezért könnyedén elfogad férjéül gyenge, akár testi fogyatékos férfit is, aki felett anyáskodni lehet.
9Héra - a hivatásos feleség. Héra a házasság istennője, a főhivatású feleség megtestesítője. A férjéhez fűződő kapcsolat, a feleségszerep betölti egész életét, minden gondolata, öröme, bánata, boldogsága, boldogtalansága ettől a kapcsolattól függ. Saját, személyes ambíciója nincs, teljes mértékben képes elkötelezni magát, és minden nehézség ellenére kitart választottja mellett. Gyermekeivel való kapcsolatát is a feleségszerepnek rendeli alá. Szerelme, elkötelezettsége egy életre szól. Ha ez a kapcsolat nem működik, Héra házisárkánnyá változhat, féltékenysége pedig pusztító lehet.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.05.23. 11:22:54

@Hurri Kán: Bazzz! Tudtam! Hálátlan férfiállat! :P

Αphelion 2014.05.23. 11:28:03

@Bundabandi (Cookie Bunny): En is kitoltottem arra vonatkozoan, hogy milyen nok jonnek be nekem leginkabb. Az en idealis csajom:

118 Artemisz
79 Aphrodite
37 Athene
a tobbiek mind egyjegyu pontszamot kaptak.

Az elso 2 helyezettunk egyezik! ;)

Αphelion 2014.05.23. 11:35:13

@Bundabandi (Cookie Bunny): Hehe, nem baj, azert baratok meg lehetunk ;) :D

Αphelion 2014.05.23. 11:41:11

@Bundabandi (Cookie Bunny): Oooize...a pasid feltekeny tipus? Es mennyit nyom fekve? XD

Tapasztalt tapasztalatlan 2014.05.23. 11:47:56

@Luk.ács: Hát nekem speciel vannak 30-as szingli kolléganőim is. Egész csinosak is. Állítólag netes társkereső(kö)n (is) megtalálhatók. Ellenben azt nem tudom, hogy mi riasztja el tőlük a srácokat, de szeretnének párkapcsolatot. Bár már régen nem keresgélek, mégis nehezen tudok hinni a panaszkodó fiúknak, hogy nem találnak szabad csajt.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.05.23. 11:51:07

@Parhelion: Óóóó hát én arra gondoltam, hogy elvihetnél a Bahamákra, meg szeretnék egy piros sportkocsit, egy zsebkutyát, bundát, kastélyt, hintót.... :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.05.23. 11:54:58

@Tapasztalt tapasztalatlan: Nekem is van pár ilyen kolléganőm, ismerősöm. Valahogy nem egyeznek az elvárások. Úgy látom mind a két részről vannak néha (számomra) irreális dolgok.

Tapasztalt tapasztalatlan 2014.05.23. 11:59:44

@Bundabandi (Cookie Bunny): Tényleg azt látom, hogy mind a fiúk, mind a lányok panaszkodnak, hogy nem találnak párt. Miközben én simán megtalálom a közös hangot egy csomó nagyon csinos lánnyal, akik abszolút nincsenek elszállva maguktól és - bár nem laktam/éltem együtt velük - még normálisnak is tűnnek.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.05.23. 12:00:25

@TBal: a teszt szerint a legmagasabb pontszám a legjellemzőbb. (az előtte lévő szám a pontszám)

Αphelion 2014.05.23. 12:04:02

@Bundabandi (Cookie Bunny): Es azon gondolkodtal mar hogy mit adnal mindezert cserebe? :P

Tapasztalt tapasztalatlan 2014.05.23. 12:08:28

@Parhelion: Nem akarom Bundit megbántani de elég egyértelmű, hogy mit szoktak a lányok ezekért "cserébe adni". :)

Αphelion 2014.05.23. 12:16:05

@Bundabandi (Cookie Bunny): Az a vicces, hogy sok munkahely tenyleg igy mukodik, legalabbis IT szektorban: mosolyogni kell a fonokre, nevetni kell a viccein, reszt kell venni meetingeken, aztan el kell szamolni az oraidat....XD

Father Justice ♋ 2014.05.23. 12:20:34

A posztíró szintjéről mindent elárul, hogy egy hisztériás, kövér nő is megengedheti vele szemben akár a legalja shit teszteket is (hívás az éjszaka közepén baromsággal, faképnél hagyás a pizzériában, "középszerű vagy" beszólás és társai).

Alapesetben azt szoktuk tanácsolni ilyenkor, hogy a szerző tornázza feljebb a szintjét, hogy ne a párkeresés szemétdombjáról kelljen válogatnia. De jelen esetben olyan alacsonyan van a szóban forgó szint, hogy ez egyszerűen nem lehetséges.

Ezért legközelebb inkább hazudja magát 29-nek.

Tapasztalt tapasztalatlan 2014.05.23. 12:32:55

@Father Justice ♋: Mindig ezek a szintek... Ellenben szerintem pont a legaljáról könnyebb szintet lépni, mert tényleg úgy néz ki, hogy bármin változtat, csak jobb lehet. :)

Father Justice ♋ 2014.05.23. 12:40:06

@Tapasztalt tapasztalatlan: Szintet lépni valóban a nulláról indulva tűnhet a legkönnyebbnek, de ennek a konkrét esetben a végkifejlet szempontjából túl sok jelentősége nincs. Ugyanis ha a szint hat mérfölddel a béka segge alatt van, a posztíró a bármin változtatást követően is a szemétdomb egységsugarú környezetében marad.

Kőkemény munkával is legfeljebb annyit tudna elérni, hogy az esztétikailag erősen hátrányos helyzetű jelöltek nem járathatnák vele a bolondját a továbbiakban, mert azonnal lecserélné őket egy normálisabb(nak tűnő), szintén alacsony szintű másik versenyzőre.

Persze ha pontosan ennyi a célja, valóban nincs vesztenivalója a fejlődéssel.

Luk.ács (törölt) 2014.05.23. 13:00:49

@Tapasztalt tapasztalatlan: szerintem királynősdit játszanak még mindig, az riasztja el őket

"miközben én simán megtalálom a közös hangot egy csomó nagyon csinos lánnyal, akik abszolút nincsenek elszállva maguktól és - bár nem laktam/éltem együtt velük - még normálisnak is tűnnek. "

Én is, csak nem akarnak összejönni velem! :D

Tapasztalt tapasztalatlan 2014.05.23. 13:09:13

@Luk.ács: Hát erre valóban nem lehet kényszeríteni őket, de nem is vezetne sehova. Nincs más hátra, keresni kell tovább! Szerintem kínálat van, és mivel Magyarországon a bigámia törvényellenes, azért elég egyet találni sok közül, akivel megfeleltek egymás elvárásának, minél kevesebb kompromisszum alkalmazásával. Azokra majd később lesz szükség!

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.05.23. 13:42:35

@Luk.ács: Ha magamból indulok ki (és miért ne tenném :D), ha egy srác, akivel jól elbeszélgetek, megtalálom a közös hangot stb. elkezd nyomulni (értsd: kinyilvánítja, hogy bejövök neki és összejönne velem), azt egyből leépítem, még akkor is, ha esetleg később, miután jobban megismertem, érdekelne az illető. Igazából sokat gondolkoztam azon, hogy miért, és arra jutottam, hogy megijeszt az érdeklődése. Ajtóstul ront a házba, túl sok, túl egyértelmű. Nem is ismerem! Ilyenkor a "falat felhúzom" és lepattanak róla. :D Ellenben, ha nem próbálkozik ilyen erősen és nekem is szimpi, akkor én magam kezdek érdeklődni egy idő után. Szépen alakulnak a dolgok. Így visszagondolva az összes kapcsolatom így kezdődött. Voltaképpen én választok. És azt kell, hogy mondjam, nem a hejjespasikat szoktam választani, hanem azt, aki ébren tudja tartani az érdeklődésemet. Aztán vannak (sokan), akik nem elég kitartóak és azt mondják, hogy nehogy már ők várjanak rám, meg kivárják amíg eldöntöm mit is akarok tőlük. Mit királylányoskodok én itt! Megsértődnek, dühöngenek, beszólnak, esetleg látványosan összejönnek valaki mással. Ilyen is van, ezekkel soha nem tudtam mit kezdeni. Szóval nem vagyok én sem egy könnyű eset. :)

Tapasztalt tapasztalatlan 2014.05.23. 13:53:02

@Bundabandi (Cookie Bunny): "azt egyből leépítem, még akkor is, ha esetleg később, miután jobban megismertem, érdekelne az illető."
De ezzel magaddal szúrsz ki. Mármint magaddal is. Persze ez így utólag - miután már van párod - nem tűnik olyan vészesnek, de - gondolom - neked sem egyszerűsítette meg a párválasztási folyamatot. És hát, őszintén - fiú szemmel - nem is tűnik túl logikus viselkedésnek.

Luk.ács (törölt) 2014.05.23. 14:01:46

@Tapasztalt tapasztalatlan: épp ezt csinálom :)

@Bundabandi (Cookie Bunny): ha nem nyomulok, akkor meg az a baj, hogy berak barátnak és amikor később nyomulnék, akkor ezerrel meglepődik, hogy "te, Lukács! azt hittem, barátok vagyunk?!"

a nőknek semmi sem jó! :D

bárcsak lennék nő, eltanulgatnék vmi könnyű, stresszmentes kamuszakon, közben ezerrel eljárnék edzőterembe, futni meg úszni, divatosan öltözködnék, meg megnéznék egy csomó pornófilmet, hogy mire izgulnak a pasik, azt gyakorolnám az aktuális barátomon, azután max 25 körül megfognék vmi közepesen jó fiút (értsd: ne legyen túl unalmas, de keressen jól és kiszámíthatóan legyen felfelé ívelő karrierje) és elmennék szülni

igen, ez az igazi sikeres női karrier

a férfiaknak az a baj, hogy nincsen objektív mérőszám, amit ki lehet maxolni, hogy azután mindenki omoljon utánuk, vagyis inkább mindent ki kell maxolni, különben nem érnek sokat, míg a nőknek pontosan elég annyit tenni, amit leírtam

Tapasztalt tapasztalatlan 2014.05.23. 14:10:15

@mütyür: Nem is vettem támadásnak, csak szerintem nem célravezető, ami manapság gyerekvállalás terén folyik és éppen ezért nekem személy szerint nem is tetszik. De persze nem tudom, és nem is akarom megváltoztatni a világot, főleg, hogy én is csak utólag látom így a dolgot, hiszen fiatalként én sem rohantam apaszerepet játszani. Sőt!

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.05.23. 14:19:01

@Luk.ács: Szerintem ez azoknak jó (már ha lehet ilyet mondani), akik kb. semmit nem akarnak kezdeni magukkal, csak fogni egy pasit, aki majd eltartja őket. Ez a felállás nekem nem pálya. Totál megalázó, lealacsonyító, egysejtűeknek való.

Kezdjük ott: "könnyű stresszmentes kamuszak" Én pl. meg akartam élni a fizetésemből, nem akartam függeni senkitől (így is van). Nem is érdekelt soha az, hogy csak papírom legyen valamiről.

Aztán: "ezerrel eljárnék edzőterembe, futni meg úszni, divatosan öltözködnék" ez ok, de azért nem szeretnék libának kinézni. Ok, hogy megfordul utánam, de az nálam nem opció, hogy csak meg akar dugni. Abban mi a jó nekem? Ennyi erővel guminője is lehet.

"megnéznék egy csomó pornófilmet, hogy mire izgulnak a pasik" Hát én mondjuk nem a pornóból tanulnék szexelni a helyükben. :D

"azt gyakorolnám az aktuális barátomon" ez mennyire.... alja már! A mai tinik kb. ezt csinálják. Nem tartom jónak. Ami egy pornóban van, az nem egy érzelmes szex, az dugás és ennyi. (szerintem)

"25 körül megfognék vmi közepesen jó fiút és elmennék szülni" és utána engedelmes asszonyként mosnám a szaros gatyát és befognám a számat.

Szóval neked nem társ kell, hanem egy kirakatnő? Akit lehet mutogatni, egyébként meg szépen csendben elvan a sarokban?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.05.23. 14:22:50

@Luk.ács: Ja és a középutat kellene megtalálnod, mikor még nem vagy túl sok, de nem is leszel csak barát. Szerintem ezt azért lehet érezni, meg vannak jelei, ha ő is akar tőled valamit. Mondjuk azt már megfejtettük itt párszor, hogy a pasik mást vesznek jelnek, mint mi. Ezt csak tapasztalattal lehet orvosolni. :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.05.23. 14:26:24

@Tapasztalt tapasztalatlan: Nem logikus, az tény. Én is próbáltam megfejteni, de csak arra jutottam, hogy nekem ijesztő a helyzet. Ezáltal taszító az ember maga. És az ilyen soha nem kellett. :) A legrosszabb, ha a haverját küldte oda, hogy kérdezze meg, tetszik-e nekem.... jaj :D

Luk.ács (törölt) 2014.05.23. 14:32:33

@Luk.ács: a kiválasztott közepesen jó fiúhoz: az is fontos, h ne legyen túl jó pasi (kívülről), mert akkor valszeg megcsal, viszont túl rossz se legyen, mert attól meg irtóznék, ha ugye lány lennék

a további évek:
a 25-28 éves körüli korban kell szülni, hogy a feleség melója háttérbe szoruljon és jöhessen a kifogás, hogy "a kis Ödönke becsúszott, abba kellett hagyni dolgozni sajnos, pedig sokra vihettem volna"
innentől, ha jól választott a feleség, akkor élete végéig a gyereknevelés és a háztartás a feladata, ami valljuk be a gyerek 2-3 éves korától jelentősen könnyebb már, mint dolgozni menni naponta
a felelősség minden értelemben a férjjé, hiszen ő a családfenntartó, ha kirúgják, akkor az egész család éhen hal, ezért kénytelen agyondolgozni magát + túlórákat tűrni + másodállás, ha szarul keres + ház körüli "férfias" munkák
a nő felel a nevelésért + kajáért + a legyen jó feleség és anya dologért, amik ugye meglehetősen szubjektív kritériumok, így jóval könnyebb teljesíteni őket, mint hogy a mai magyarországi munkaerőpiacon helytálljon valaki jó fizuért és karriert csináljon

még meghosszabbítható az indokolt otthonmaradása a feleségnek +2-3 évvel egy újabb gyerek vállalásával
ha a férj nem keres olyan jól, akkor a feleségnek vissza kell menni dolgoznia 30+ évesen, ahol persze elég szarul fog keresni, lévén, hogy gyerekes és gyakorlata is alig van, a felelősség anyagilag továbbra is a férjjé, hiszen a teljes pénz kb. 3/4-ét ő viszi haza, ilyenkor jön az, hogy mindenki tegyen ugyanannyit a háztartásba, gyereknevelésbe hiszen "én - mondja a feleség - is dolgozom, te Lukács miért nem segítesz a gyereknevelésben, háztartásban", ráadásul neki nem is "kötelező" karriert csinálni, hiszen ő családanya, míg ha Lukács nem csinál karriert, akkor abba beledöglik az egész család

persze ez az írás tele van rohadt általánosításokkal, de ahogy én látom most a korosztályomban (27 körül), ez rajzolódik ki a férfi-női szerepekben és úgy látom, hogy a férfinak 100x nehezebb nem csak az ismerkedés, hanem utána is a családban való helytállás + nevelés + jó pasinak maradás + karrierépítés

cáfoljatok hölgyek!

Hurri Kán 2014.05.23. 14:40:27

@Bundabandi (Cookie Bunny):
Legközelebb legyél egyértelműbb!
Különben meg csend, én sem szóltam a kertészért, a pizzásfiúért és a néger ikerpárért!!!

Luk.ács (törölt) 2014.05.23. 14:41:51

@Bundabandi (Cookie Bunny):
""könnyű stresszmentes kamuszak""
a legtöbb női állás és pálya ilyen (pedagógus, titkárnő, asszisztens, marketing, pr, hr, vmi átlagos, nem vezető multis rabszolga, lehetne sorolni), nincs karrier, alig kell teljesíteni vmit

""ezerrel eljárnék edzőterembe, futni meg úszni, divatosan öltözködnék" ez ok, de azért nem szeretnék libának kinézni. Ok, hogy megfordul utánam, de az nálam nem opció, hogy csak meg akar dugni. Abban mi a jó nekem? Ennyi erővel guminője is lehet."
nem kell libának kinézni, elég, ha visszafogott és csinos vagy, sokkal izgatóbb ez a legtöbb férfi számára, mintha libának tűnsz

""megnéznék egy csomó pornófilmet, hogy mire izgulnak a pasik" Hát én mondjuk nem a pornóból tanulnék szexelni a helyükben. :D"
nem csak onnan kell tanulni, de megnézném, hogy mi izgatja a mocskos fantáziájukat
ki utasítaná vissza a barátnőjétől/feleségétől azt a kérdést, hogy "Lukács láttam éjjel egy filmet a tv-ben/neten/barinőim mesélték ezt a mélytorok dolgot, mit szólnál hozzá, ha megpróbálnánk?"
1-2 ilyen dolog és nem lehet a pasikat levakarni róluk

""25 körül megfognék vmi közepesen jó fiút és elmennék szülni" és utána engedelmes asszonyként mosnám a szaros gatyát és befognám a számat."
hát pedig ez sokkal könnyebb, mint megküzdeni valamiért, ahogy az írásom 2. részében is írtam, felelősség áthárítás, gyerek és családanyaszerep használata pajzsként, nincs kockázat benne

"Szóval neked nem társ kell, hanem egy kirakatnő? Akit lehet mutogatni, egyébként meg szépen csendben elvan a sarokban?"
emellett a feleség lehet irtó jó társ is, kiváló anya, szexi nő, jó fej is lehet, csak egyszerűen neki ennyi elég a túléléshez, míg egy férfinak ott a folyamatos felelősség és a felé támasztott nem objektív követelmények (ne legyen jófiú, túl rossz se, karrier legyen, nézzen ki jól, legyen szórakoztató, stb, stb)

remélem azért nem tűnök nőgyűlölőnek, mert nem vagyok az, a lehet legobjektívabb próbálom felfogni a körülöttem zajló dolgokat

Tapasztalt tapasztalatlan 2014.05.23. 14:42:39

@Luk.ács: "a gyereknevelés ... a gyerek 2-3 éves korától jelentősen könnyebb már, mint dolgozni menni naponta"
Ezt én cáfolom meg neked, de villámgyorsan!!!
Pont innentől vannak a gyermekeknek olyan igényeik (fejlesztések, sport, stb.) ami még azt a kis szabadidőt elveszi a szülőtől, amivel ezidáig rendelkezett.
Valamint a gyereknevelés (és a háztartásvezetés) nem egyenlő a feleség-szereppel. Az apának is jelentős részt kell vállalnia belőle!
Valamint vannak az ismeretségi körömben anyukák, akik miután visszamentek dolgozni, nem keresnek sokkal kevesebbet a férjüknél, pedig a férjeik sem betanított munkások.

Luk.ács (törölt) 2014.05.23. 14:44:44

@Luk.ács: még a főzést kihagytam, de napi 4 órában a gyerek mellett és karriert helyett azért ki az a hülye, aki nem tud normálisan megtanulni főzni

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.05.23. 14:46:39

@Luk.ács: Szerinted egy nő erre vágyik? :O

"ha jól választott a feleség, akkor élete végéig a gyereknevelés és a háztartás a feladata, ami valljuk be a gyerek 2-3 éves korától jelentősen könnyebb már, mint dolgozni menni naponta"

Lehet, hogy van ilyen, de több olyat tudok mondani, aki nem erre vágyik. Amit te felvázolsz az annyit tesz, hogy MINDENBEN FÜGGENI FOG A FÉRJÉTŐL! Az van amit a férj mond, tőle kell kérni a lóvét stb. stb. Nekem ugyan nem kellene ilyen élet! Én örülök, hogy társ vagyok és nem alárendelt fél.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.05.23. 14:47:51

@Luk.ács: És még csodálkozol, hogy nincs nőd? Nem kicsit nézed le a nőket! :S

Tapasztalt tapasztalatlan 2014.05.23. 14:48:18

@Tapasztalt tapasztalatlan: "pedagógus, titkárnő, asszisztens, marketing, pr, hr"
Ezen pláne kiakadtam. Gondolom neked ilyen tanárnőid voltak, azért tartasz itt!
Fel sem tételezed a nőkről, hogy ezekben az állásokban is tudnak keményen dolgozni?
Pedig ezek versenyszférás munkahelyek. Érdekes, az állami szektorból nem írtál példát, pedig azzal vszeg nem vitatkoztam volna!

Luk.ács (törölt) 2014.05.23. 14:49:08

pár óra múlva visszajövök és reagálok

minden pontra adjatok cáfolatot, nem ér 1-2 mondatot kiragadni! :D

Tapasztalt tapasztalatlan 2014.05.23. 14:53:23

@Bundabandi (Cookie Bunny): Abszolút egyetértek veled! Ha én így állnék a kolléganőimhez, vagy pláne a feleségemhez, hát rövid úton repülnék otthonról is, meg a munkahelyről is.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.05.23. 14:56:06

@Luk.ács: Az a szemlélet, amit itt te írsz, kb. 100 éve volt divatban, csak szólok!

"ki utasítaná vissza a barátnőjétől/feleségétől azt a kérdést, hogy "Lukács láttam éjjel egy filmet a tv-ben/neten/barinőim mesélték ezt a mélytorok dolgot, mit szólnál hozzá, ha megpróbálnánk?"

Öööö, mi lenne ha kurváznál helyette? Az pénzért azt csinál, amit csak kinéztél a pornóból magadnak. Látom pornón szocializálódtál, nem irigylem a nőt, aki egyszer veled lefekszik....

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.05.23. 14:59:51

@Luk.ács: Akkor majd a többiek válaszolnak, ha akarnak, mert nekem vége a munkaidőmnek. :)

Father Justice ♋ 2014.05.23. 15:01:33

@Luk.ács: Ilyet itt ne várj, legfeljebb némi személyeskesdést, amikor elfogynak az ellenérvek. :)

Luk.ács (törölt) 2014.05.23. 17:38:30

@Father Justice ♋: és neked mi a véleményed?

@Tapasztalt tapasztalatlan:
""a gyereknevelés ... a gyerek 2-3 éves korától jelentősen könnyebb már, mint dolgozni menni naponta"
Ezt én cáfolom meg neked, de villámgyorsan!!!
Pont innentől vannak a gyermekeknek olyan igényeik (fejlesztések, sport, stb.) ami még azt a kis szabadidőt elveszi a szülőtől, amivel ezidáig rendelkezett."

ne mondd már, hogy napi 10 óra (8,5+utazás jó esetben, de inkább 10+utazás), amit egy férfi versenyképes munkában tölt versenyképes fizetésért összehasonlítható azzal, hogy egy nő a gyerekét ide-oda elviszi úgy, hogy nem dolgozik

"Valamint a gyereknevelés (és a háztartásvezetés) nem egyenlő a feleség-szereppel. Az apának is jelentős részt kell vállalnia belőle!"
Az első mondatot nem értem, ez a klasszikus feleségszerep, nem?
Igen, még az is elvárás a férfi felé, hogy a nevelésben is részt vegyen.

"Valamint vannak az ismeretségi körömben anyukák, akik miután visszamentek dolgozni, nem keresnek sokkal kevesebbet a férjüknél, pedig a férjeik sem betanított munkások."
Nem tudom, én is ismerek sok olyan párt, akiknél mindkettő egyetemi végzettségű, de az édesanyák sokszor otthon maradnak a gyerekkel, mert a férj jól keres (500bruttó+ minimum+a nagyszülők besegítenek anyagilag). Az, hogy egy feleség visszamenjen dolgozni és ugyanannyit keressen 2-3 év kiesés után mint a férj, számomra elképzelhetetlen a versenyképesen fizető állások tekintetében (multi középvezetőtől felfelé, valamilyen szakértő, vezető főorvos, stb). Én inkább azt látom, hogy szülés után esélye nincs a nőnek versenyképes állásba visszamenni. Valamilyenbe igen, vissza tud menni, de jó pénzért nem.

Luk.ács (törölt) 2014.05.23. 17:49:24

@Bundabandi (Cookie Bunny): @Tapasztalt tapasztalatlan: én a legkedvezőbb scenáriót vázoltam fel, a legtöbbször kénytelen az asszony is dolgozni, mert a férj nem keres olyan jól. Amit leírtam, azért megy olyan nagy hévvel az aranyásás, amit ugye ti is keményen lebecsültök.
Ha a csaj nem hízik el és emberileg kedves és aranyos, nem lesz dobva és nem lesz rabszolgaként kezelve, hanem egyenlő félként (illetve ha nagyon magas a szintje, még dirigálhat is), de a házastársi szerepek megosztódnak, a férfi keres, a nő háztartást vezet és gyereket nevel (a férfi is nevel, de ő munka után + hétvégén tud csak). Remélem azt elismeritek, hogy a női szerep sokkal könnyebb, mint a versenyszférában 10-12 órát komoly pénzért dolgozni 40 éven át.

De tessék tételesen megcáfolni. Abszolút meggyőzhető vagyok észérvekkel.

Még annyit, hogy vegyétek a mostani élethelyzeteteket. Ötszörözzétek meg a férjeitek fizetését és feltételezzétek, hogy szültök egy gyereket (nem tom ki milyen nemű itt, de úgy írok, mintha nők volnátok). Visszamennétek-e 3 év múlva dolgozni, amikor van öröklakás, a férj jól keres, a gyerek meg 3 éves és lejár a gyed, vagy lennétek ún. rabszolgák, cselédek, függenétek a férjetektől, hiszen minek visszamenni dolgozni 100-200 bruttóért, amikor a férj 1 millát akaszt le havonta, hogy "társak" legyetek. Ez a kérdés.

Luk.ács (törölt) 2014.05.23. 17:55:58

@Tapasztalt tapasztalatlan:
" "pedagógus, titkárnő, asszisztens, marketing, pr, hr"
Ezen pláne kiakadtam. Gondolom neked ilyen tanárnőid voltak, azért tartasz itt!
Fel sem tételezed a nőkről, hogy ezekben az állásokban is tudnak keményen dolgozni?
Pedig ezek versenyszférás munkahelyek. Érdekes, az állami szektorból nem írtál példát, pedig azzal vszeg nem vitatkoztam volna! "

Bizony, ezek rohadt könnyű pályák. Egy mérnök, IT-s, konzultáns melókhoz képest ezek nagyon is könnyű melók. Az állami szektort igen kihagytam, ott aztán igazi léhűtés megy! Nem részletezem, egy könnyű érvem van: meg kell nézni, hogy a piac mit hogy áraz és mennyit fizet érte. A könnyen elvégezhető, kevés szaktudást igénylő melókért szarul fizetnek és fordítva.
Az állami pályák közül az orvosoknál a helyzet torzított, de ők is mehetnek magánba, de ott tényleg nem a valós piaci árat mutatja a piac. A tanárokról hadd ne írjak már semmit, láttam mi megy ott, 3 hónapos nyári szünet + téli+tavaszi szünet és felelősség 0, akkor sem, ha elbaszol vmit, örökké te vagy a főnök, ennyit erről.

Luk.ács (törölt) 2014.05.23. 17:59:24

@Bundabandi (Cookie Bunny):
" Az a szemlélet, amit itt te írsz, kb. 100 éve volt divatban, csak szólok!

"ki utasítaná vissza a barátnőjétől/feleségétől azt a kérdést, hogy "Lukács láttam éjjel egy filmet a tv-ben/neten/barinőim mesélték ezt a mélytorok dolgot, mit szólnál hozzá, ha megpróbálnánk?"

Öööö, mi lenne ha kurváznál helyette? Az pénzért azt csinál, amit csak kinéztél a pornóból magadnak. Látom pornón szocializálódtál, nem irigylem a nőt, aki egyszer veled lefekszik.... "

Hogy jön ide a kurvázás? Ti nem próbáltok ki néha új dolgokat? A férjed/te mint férj nem örülnék, ha valamit a feleség ajánlana vagy felhozná, hogy próbáljátok ki?
Persze utána megy a személyeskedés, igen, nézek pornót, de első randi után nem mélytorkoztatom análozás után az új barátnőmet, ha erre gondolsz. :D
Később sem, ha valami rossz neki vagy nem akarja. Ezt csak felvetettem, hogy a csaj ezzel növelheti vonzóképességét.

Tapasztalt tapasztalatlan 2014.05.23. 18:11:07

@Luk.ács: Menjünk sorban:
A gyereknevelés nem 10 órás állás, hanem legalább napi 16 óra, hiszen gyakorlatilag csak az alvást lehet leszámítani. Mármint a szülő alvását, mert mikor a gyerek alszik, akkor kell az olyan dolgokat elintézni, amit a gyerek mellett nem lehet. Valamint próbáltál már egy 3-5 éves gyerekkel együtt bevásárolni? Szerintem nem, különben nem irkálnál ilyeneket.
Valamint a munkahelyi elfoglaltság sem 8 óra, hanem max 6, hiszen nem hogy motivációval, de még korbáccsal sem lehet 80%-nál jobb kihasználtságot elérni.
"Klasszikus feleségszerep" Hát sajnálom a feleségedet, már ha egyszer lesz. Képzeld el, hogy a gyereknek is vannak igényei, hogy az apja is foglalkozzon vele, valamint nekem pl. leégne a bőr a képemről, ha hazamennék és leülnék a TV elé egy sörrel a kezemben, miközben a feleségem gürizik a lakásban és a gyerekek körül.
Fizetés: Ki kell, hogy ábrándítsalak, a bruttó fél milla nem igazán elég ahhoz, hogy csak a férj dolgozzon, de szerencsére nem is számít kiemelkedő fizetésnek. Valamint engem személy szerint nagyon rosszul érintene, ha a szüleimtől kellene támogatást kérnünk, ahelyett, hogy mi támogatnánk őket!
Egyébként, ha jó szakmája van a feleségnek is (pl IT szektor) még akár többet is kereshet, mint a férj, persze ehhez tanulni kell és nem csak a mélytorkozást.

Tapasztalt tapasztalatlan 2014.05.23. 18:42:51

@Luk.ács: Még az jutott eszembe, hogy a te elképzeléseid szerint a feleséged szülés után többet nem mehetne el sehova a gyerek nélkül? Pl. egy moziba a barátnőivel?
Mert akkor lenne egy tippem, hogy mit tennék veled a helyében, hiszen ennél még a börtön is jobb, ott legalább nincs felelősség!

Luk.ács (törölt) 2014.05.23. 21:50:27

@Tapasztalt tapasztalatlan:
"A gyereknevelés nem 10 órás állás, hanem legalább napi 16 óra, hiszen gyakorlatilag csak az alvást lehet leszámítani. Mármint a szülő alvását, mert mikor a gyerek alszik, akkor kell az olyan dolgokat elintézni, amit a gyerek mellett nem lehet. Valamint próbáltál már egy 3-5 éves gyerekkel együtt bevásárolni? Szerintem nem, különben nem irkálnál ilyeneket."

Bölcsőde, óvoda, általános iskola. Ezekben az intézményekben fél napokat ott tölt a gyerek. Ha meg nem dolgozik a feleség, nehogy már keményebb legyen bevásárolni egy kisgyerekkel, mint IT-sként helyt állni a 100 programnyelv és platform világában, ügyfélhez kijárni több nyelven aktívan tárgyalni, állandóan változó technológiák, új verziók... nem is értelek, hogy mondhatsz ilyet.

"Valamint a munkahelyi elfoglaltság sem 8 óra, hanem max 6, hiszen nem hogy motivációval, de még korbáccsal sem lehet 80%-nál jobb kihasználtságot elérni."

Nem tudom, hogy te hol dolgozol, nálunk a napi 9 van elvárva és néha bizony túlórázni kell.

"Klasszikus feleségszerep" Hát sajnálom a feleségedet, már ha egyszer lesz. Képzeld el, hogy a gyereknek is vannak igényei, hogy az apja is foglalkozzon vele, valamint nekem pl. leégne a bőr a képemről, ha hazamennék és leülnék a TV elé egy sörrel a kezemben, miközben a feleségem gürizik a lakásban és a gyerekek körül."
Egyik hsz-ban odaírtam, hogy "(a férfi is nevel, de ő munka után + hétvégén tud csak). "

"Fizetés: Ki kell, hogy ábrándítsalak, a bruttó fél milla nem igazán elég ahhoz, hogy csak a férj dolgozzon, de szerencsére nem is számít kiemelkedő fizetésnek. Valamint engem személy szerint nagyon rosszul érintene, ha a szüleimtől kellene támogatást kérnünk, ahelyett, hogy mi támogatnánk őket! "
500 bruttó minimum + tartalék. A szülői támogatásról meg igenis hallottam már, különösen ha mindkét fél rosszul keres. De nem tudom, te melyik világban élsz, hogy a bruttó 500 nem számít kiemelkedőnek. A teljes magyar fizuhoz képest kegyetlenül kiemelkedő, persze budapesti IT-sként lehet, h nem az.

"Egyébként, ha jó szakmája van a feleségnek is (pl IT szektor) még akár többet is kereshet, mint a férj, persze ehhez tanulni kell és nem csak a mélytorkozást. "
Ez így van. A mélytorkozást arra írtam még mindig, hogy azzal teheti esetleg vonzóvá magát valaki a párja szemében, ha néha új dolgokat megpróbál. Aztán ha nem jön be vagy nem megy, akkor hagyják az egészet.

Úgy érzem, hogy direkt kiforgatod a szavaimat sokszor és érzelmi indíttatásból írsz valamit csak azért, hogy nehogy már igazam legyen.

Luk.ács (törölt) 2014.05.23. 21:59:47

@Tapasztalt tapasztalatlan:
"Még az jutott eszembe, hogy a te elképzeléseid szerint a feleséged szülés után többet nem mehetne el sehova a gyerek nélkül? Pl. egy moziba a barátnőivel?
Mert akkor lenne egy tippem, hogy mit tennék veled a helyében, hiszen ennél még a börtön is jobb, ott legalább nincs felelősség!"

Pl ez is. Hol írtam ilyet?
"Úgy érzem, hogy direkt kiforgatod a szavaimat sokszor és érzelmi indíttatásból írsz valamit csak azért, hogy nehogy már igazam legyen. "
Általános férfi és női szerepekről volt szó, illetve arról, hogy szerintem egy nőnek sokkal könnyebb az érvényesülés az életben a fent leírt okok miatt.

Sajnos semmiben nem tudtál cáfolni sajnos.

Ezt még pontosítom:
""Valamint a munkahelyi elfoglaltság sem 8 óra, hanem max 6, hiszen nem hogy motivációval, de még korbáccsal sem lehet 80%-nál jobb kihasználtságot elérni."

Nem tudom, hogy te hol dolgozol, nálunk a napi 9 van elvárva és néha bizony túlórázni kell. "

Most azt feltételezzük, hogy jól keres a férj és a feleség otthon van. Ha a férj jól keres, ott bizony még csak nem is napi tisztán 8 óra a munkaidő (különben is 8ó+ebédidő), hanem inkább 10 stabilan vagy több. Ehhez jön még a bejárás, ami fél óra biztos van, azaz 11-et eltölt csak azzal a férfi, hogy eltartsa magát és a családját.

Eközben próbálod nekem bizonygatni, hogy egy feleség egy gyerekkel, akit bizonyos kor után beadhat, sőt ajánlott be is adnia bölcsibe és oviba, hogy szocializálódjon a gyerek, szóval azt bizonygatod, hogy ezek után a feleség többet tesz bele a közösbe, mint a férj.

Azt elismerem, hogy a gyerek első pár évben keményebb, mint a munka (1-3 év), utána viszont sokkal-sokkal lazább. Ezenkívül a férj is bizony részt vesz az első három évben, tehát tulajdonképpen ő neki még munka mellett nő a leterheltsége.

Nyugodtan cáfolj meg, teljesen nyugodtan, észérvekkel meggyőzhető vagyok!

Luk.ács (törölt) 2014.05.23. 22:02:14

Ja és a többiek véleményére is kíváncsi vagyok!!!

plantingC4 2014.05.25. 04:27:16

@Luk.ács: Vélemény, eléggé ki- és beszámíthatatlanul fáradtan, csapongva, majd kihámozzátok valahogy...:DD::D

Voltak szép kapcsolatok, de miután kiderült, hogy nem tudok anyagilag, évekig egyedül helytállni, komolytalanná, megbízhatatlanná válok és jövőkép nélkülinek titulálnak a "jól számoló" csajok. Az addigi "fészkelődős" tervek, mennek a levesbe. Kapcsolat megy a kukába.
500 bruttót kerestem, vagy felette, volt bnőm és jövőm, nem 500 bruttót kerestem, nem volt semmi..., persze ezt most nagyon leegyszerűsítettem, nincs kedvem írni ma ezekről.:D

Ha megnézem mit hazudnak a statisztikákban:D, akkor meg azt látom, hogy M.o.-n, a dolgozók, valójában nagyon kis százaléka keres ennyit...inkább nem ezt venném, afféle átlagos kiindulásnak...inkább azt írnám, 500 bruttója nincs sok embernek itthon...igen vannak akiknek még több is, de nagyjából 75% kereső, az a 250 bruttót sem közelíti...

Átlagos kiindulás minden csajnak, hogy férj/élettárs tolja a párzáshoz, fészekrakáshoz kellő anyagot a fészekbe és magokat kajának. Nem véletlen az állatos párhuzam.:D
---> apukám, én kitolok neked trónörököst, te meg tolod haza a jó pézt, azt jóvan, mer így van, nem? de!!! Így volt régen is, nem? de!!!

Hopp.

Persze héccázcsilliárd ellentmondásos vitaképző helyzet keletkezik innest. Figyi.:D

A fenti mondat, nagyjából hasonlóan hangozhatott 200.000 évvel ez előtt is. LOL.
Most meg nem kéccázezer B.C van és mégis UGYAN AZ PARTY TESÓKÁM!!!44!!....:DD:D
Sok körülmény és feltétel megváltozott azóta, vagy mégsem?:D

Nyihahah:D

Tisztelt Bíróság!

Az utolsó szó jogán, ártatlannak vallom magamat.

Nem vagyunk már állatok.
Azok voltunk.
Észrevehető mértékben maradtak, a mai, civilizáltnak mondott, emberi mivoltunk ellenére is, olyan állati ösztönök mindannyiunkban, amik feltételezhető, szükségszerűen kellhettek a túléléshez, sikeres szaporodáshoz, ezáltal a hosszútávú életben maradáshoz...persze, hogy nem múlik el az ilyesmi, csak úgy...:D

Az utóbbi 100 évben több dolog változott nő és férfi viszonyban, mint előtte 10.000 év alatt.
Ennek ellenére hordozzuk mind ezt a sok évet, hiába 100 évnyi tanítás, ha van sok ezer évnyi ösztön.
A sok bajt, - persze mocskosul leegyszerűsítve - ez okozza.
Az ütközés.
Alig pár száz év tanulás ütközik, évezredes ösztönnel.
Emberállat - Állatember
Ugyan az megy, mint rég, csak pepitában.

Annyi változott, hogy most tanulással jutunk előre, meg munkával.
Fijjúknak: Nem kell medvét ölni, egyetemre kell járni.
Most: Mindenki járhat.
A medve ölése férfi dolog volt alapjában véve.
A medve bundáját bárki hordhatta, a férfi a csajának adta adta, hogy ne fagyjon meg, míg terhes a kölkével.:D
Jjányoknak: Nem kell magvakat és bogyókat gyűjteni, élelmiszerboltba kell menni.
Most:Mindenki mehet.
A bogyók és magvak gyűjtése női dolog volt alapjában véve.
A szedett terményt a palijának adta, hogy legyen ereje vadászni medvére, hogy legyen kaja és ne fagyjanak meg a gyerekkel...

Szóval, mocskosul leegyszerűsítve, mindenkinek volt eddig "helye", dobálhatják a feministák a köveket...már így is bele tud kötni, ha akar valamelyik...:D
Most, hogy a "helyek" összekavarodtak, csodálkozhatunk egy percet is, hogy gecire nagy bajok is vannak és lesznek?:D
Na mindegy, túl hosszú lenne...

Úh, még a végére valami más, de érdekes.
Jönnek a szélsőséges megnyilvánulásai a mostani dolgoknak... ez a srác is passzol a profilba, kb. nem rég volt valami ilyesmi hangulatú figura posztja a blogon is...

www.origo.hu/nagyvilag/20140524-szexualis-frusztracio-miatt-olt-a-kaliforniai-amokfuto.html

szóval a véleményem:

Jeee

Father Justice ♋ 2014.05.25. 13:07:38

@Luk.ács: Az a probléma, hogy eddig csak a felszínt kapargattátok, ezért nem is lehetett érdemi konklúzióra jutni a kérdésben. Konkrétan a technikai részletek kapcsán vitatkoztál a többiekkel (ki pelenkázzon, kinek nagyobb teher a gyerekkel foglalkozás, kifejezhető-e pénzben az az érzelmi háttér, amit a nő belevisz a kapcsolatba, stb.), holott valójában az egész jelenség eredő okaira keresed a választ. Nevezetesen arra, hogy miért kérdés egyáltalán a kérdés. Ehhez tudok támpontokat adni.

Eredeti változat:

A 30 körüli férfiak közül még sokan láthatták a következő példát a szüleik, és általában, a szüleik generációja kapcsán: két egymást szerető, a 20-as éveik közepén járó fiatal összeházasodik, és közös erővel, egymást jóban-rosszban támogatva felépítenek valamit. Ebben a verzióban fel sem merül a kérdés, hogy ki tesz le többet az asztalra, mert érzelmi alapú kapcsolatról és komoly elköteleződésről van szó, a családalapítást pedig nem a szaporodás kipipálásának tekintik, hanem elsősorban embert akarnak nevelni a majdani gyerekeikből. Együtt.

Ezzel szemben mi a jellemző példa a huszonéves (átlag)nők körében manapság?

20-as éveik végéig megy a haverok-buli-fanta style és a szintezés, az életformát esetenként csúcsrakúrási szándékkal is fűszerezve. Amikor 30 körül egyre sűrűbben tapasztalják, hogy a hejjespasee-k (akik addigra felállították a Szintet), továbbra is a ropiseggű, hamvas sunákat favorizálják - amely kategóriából ők már kiestek -, elkezdenek férjjelöltet keresni. Ekkor többnyire már beérnék az általuk a "béta" feliratú dobozba tett "rendes" férfiak felső halmazával is, csak sajnálatos módon addigra azok már elkeltek..

Így aztán kezdődhet a "már nem alszunk együtt a feleségemmel.." típusú hitegetősdire épülő játék azokkal a valahogy kinéző és tehetősebb bétákkal, akiket 20 évesen értelemszerűen le sem szartak. Az elcsaklizás persze csak nagyon ritkán sikerül.

A másik variáció a szinten alul választás. De ha egy nő úgy érzi, kénytelen volt szinten alul választani annak ellenére, hogy őt fiatalon 10/9-es férfiak is sunázták, Bianka barátnőjét pedig évente háromszor viszi nyaralni a Marci, sejtheted, mekkora valószínűséggel lesz abból egyenrangú, harmonikus párkapcsolat.

Az igazság kedvéért hozzá kell tenni: a fiatal férfiak többsége is jóval komolytalanabb ma, mint 2-3 évtizeddel ezelőtt, de egy komolyban / működő családban gondolkodó, és ehhez partnert kereső férfi szempontjából ennek túl sok jelentősége nincs.

A medveölős-bogyógyűjtős hasonlat két sebből is vérzik, de érdekes módon pont ezzel világít rá tökéletesen a jelenkori probléma lényegére.

Igen, ma minden férfi járhat egyetemre és szerezhet diplomát. Csakhogy ebből nem következik, hogy a diplomás fizetésével minden körülmények között kényelmesen el tud tartani egy négytagú családot egyedül is, pláne eseti kisextrákkal együtt. És akkor olyan finomságokat, mint a diplomások aránya a munkanélküliek között, már ne is feszegessünk. Ezzel a szemben a medveölés egyszerűbb műfaj volt: ha a férfi ügyes volt, megölte a medvét, és volt kaja, ha nem, meghalt, tehát nem is kellett többé foglalkoznia a problémával. (Binárisan ment a dolog: Death Or Glory ( i1.ytimg.com/vi/sWGlbiCrF34/hqdefault.jpg )).

Igen, ma minden nő elsétálhat az élelmiszerboltba. Csakhogy egyetlen élelmiszerboltban sem fognak élelmiszert adni ezért a "teljesítményéért". Azt bizony kőkemény zsetonért adnak - aminek az előteremtését kitől is várja a nők 95%-a? Erről van szó, minden más csak finghámozás.

Magyarul a nők többsége azt hiszi, hogy mivel fiatalon erőfeszítés nélkül dughattak felfelé (náluk magasabb esztétikai szintű férfiakkal), vagy újíthattak be nettó fél millákat kereső kényelmi állandókat is hosszabb-rövidebb időre, ebből automatikusan következik, hogy a családalapítási terveikhez majd a mindkét téren jeleskedő férfiak közül válogathatnak - akár úgy is, hogy cserébe csak egy átlagsunát tudnak felmutatni.

Aztán jön a keserű felismerés, hogy örülhetnek, ha kellenek még valakinek állandóra, és a panaszkodás, hogy hol vannak a normális férfiak.

Vágás utáni változat:

Az elmúlt 2-3 évtized folyamán masszívan túl lett árazva a pina.

Luk.ács (törölt) 2014.05.25. 16:14:32

@Father Justice ♋: Én arra akartam kilyukadni, hogy ma nőként sokkal egyszerűbb az élet, mint férfiként, ezt bizonyítottam is több módon, de ezt egy nő sem ismerné be.

Abban igazad van, hogy normális esetben ezt nem kellene méregetni, hogy ki mennyit tesz a kapcsolatért, csak egy idő után felmerül a kérdés minden normális férfiemberben, aki valami már teljesített az életben a munkaerőpiacon és folyton visszautasíták, hogy mivel a nőket másként értékeljük, mint a férfiakat (fő különbség: nőnél a kinézet, férfinál a pénz nagyobb súllyal számít), miért van az, hogy a 6-os Jolánka igaz, közepesen szarul néz ki, de még azért dugható lenne, sokkal kevesebbet tesz le az asztalra az élet minden területén, mint a férfiak között ugyanúgy 6-osnak számító Tamás, de Jolán Tamást mégis levegőnek nézi, ha az ismerkedni akar vele, sőt a 6-os Jolánka 7-8-as férfit keres sokáig minimum, persze titokban a 9-10-esekről álmodozik, hogy aztán végül megalkudjon valahol 30 éves kora körül egy olyannal, aki éppen sikerül. És akkor jönnek a történetek a CSP-re mindkét féltől.

Masszív külföldi, nyugati-európai tapasztalatom is van, a külföldre kikerült jó magyar és keleti nőket miért a helyi, ott született, kizárólag nyugati tökátlag Jóskák dugják? (A helyi magas szintűek találnak maguknak helyi jó csajt). Miért importálnak tömegével keleti-európai és ázsiai feleségeket a nyugati férfiak? Az is érdekes, hogy fordított párosítást még soha sehol nem láttam, csak és kizárólag szegény országbeli nő és gazdag országbeli férfi párokat ismerek helyi-külföldi párosításban. A kikerült külföldi nők még esetleg a sajátjaikból választanak, de itt is sokszor látom a magyarok között, hogy csak a legbiztosabb partit választják. Még Magyarországon élve miért láttam azt, hogy erasmuson az utolsó senki átlagos nyugati külföldi férfi előtt is dőlnek meg a csajok, holott semmiben sem jobb, mint egy ugyanolyan magyar, akit még meg is ért a kis magyar fruska, hogy mit mondott. Ugyanez igaz, ha a fehér férfi Dél-Amerikába vagy Ázsiába megy lakni, vannak onnan is ismerőseim, olyan csajokat tudnak felszedni tartósan, amiről itt, a fehér Európában csak álmodozhattak! Tudnék még mesélni.

Egyszerűen undorító és felháborító az egész, hogy a nők szarabb teljesítményért (ma már ugyanúgy tanulgatnak Európában, Magyarországon is, dolgozhatnak, nincsen bérkülönbség sem a hazugságok ellenére, sők plafon sincsen!) elvárják, hogy a másik nem jobb legyen náluk az élet minden területén és az őszintének hazudott érzelmek mellett szinte a kapcsolatok mindegyikében kiderül, hogy a férfi véletlenül anyagilag jobban áll náluk és többet ért el az életben, mint ők. Még nem említettem a sokszor őket védelmező törvényeket, hogy a médiában őket dicsőítik, ha véletlenül elérnek valamit (a sok férfi mellett), a női kvóták ötletét, egyszóval ők az állandó hősök, a férfiak meg kussoljanak is takarodjanak dolgozni és örüljenek, hogy kiválasztották őket férjnek, holott az élet minden területén egyenlőek az esélyeik ma már a nőknek is.

Persze most jöhet majd 1-2 hozzászólás, hogy egy beteg állat és nőgyűlölő vagyok, pedig nem! Csak ezt látom magam körül minden nap! Totálisan objektív vagyok.

Most is láttam egy régi, Londonban szabadult osztálytársat a helyi átlag John-nal végre sikerül az ottani egyetem elvégzése után pár évvel összejönni (mindjárt szülni kell!) és még véletlenül sem egy ottani bevándorló vagy ottani csóró magyar lett a kiválasztott. Vagy egy másik volt évfolyamtárs szintén őszinte szerelemmel összejött Amszterdamban egy helyi, ott született és nőtt fel négerrel.

Ahol én vagyok, ott a helyi nők elfordítják a fejüket, amint meghallják, hogy nem itteni vagyok, a kelet-európai lányok nagy része golddigger üzemmódban nyomul egy helyi eltartóra még szar nyelvtudás mellett is, a magyarok nagy része is sajnos kimondottan/kimondatlanul így gondolkodik.
A magyar férfiak vagy nagy szerencsével egy helyi magyarral jönnek össze (persze jóval többet letéve az asztalra anyagilag és más téren segítve a hölgyet) vagy otthonról távkapcsolatban élnek/kihozzák a barátnőt, akik gyorsan szülnek egy gyereket nyelvtudás és szakmai tapasztalat híján vagy évekig egyedül vannak és akár örökre így is maradnak, mint én.

Luk.ács (törölt) 2014.05.25. 16:26:33

@Father Justice ♋:
"A 30 körüli férfiak közül még sokan láthatták a következő példát a szüleik, és általában, a szüleik generációja kapcsán: két egymást szerető, a 20-as éveik közepén járó fiatal összeházasodik, és közös erővel, egymást jóban-rosszban támogatva felépítenek valamit. Ebben a verzióban fel sem merül a kérdés, hogy ki tesz le többet az asztalra, mert érzelmi alapú kapcsolatról és komoly elköteleződésről van szó, a családalapítást pedig nem a szaporodás kipipálásának tekintik, hanem elsősorban embert akarnak nevelni a majdani gyerekeikből. Együtt."

Ez igaz, bár akkor is volt szintezés, csak nem voltak akkora különbségek, így jóval csekélyebb mértékű lehetett.

"A 30 körüli férfiak közül még sokan láthatták a következő példát a szüleik, és általában, a szüleik generációja kapcsán: két egymást szerető, a 20-as éveik közepén járó fiatal összeházasodik, és közös erővel, egymást jóban-rosszban támogatva felépítenek valamit. Ebben a verzióban fel sem merül a kérdés, hogy ki tesz le többet az asztalra, mert érzelmi alapú kapcsolatról és komoly elköteleződésről van szó, a családalapítást pedig nem a szaporodás kipipálásának tekintik, hanem elsősorban embert akarnak nevelni a majdani gyerekeikből. Együtt.

Ezzel szemben mi a jellemző példa a huszonéves (átlag)nők körében manapság?

20-as éveik végéig megy a haverok-buli-fanta style és a szintezés, az életformát esetenként csúcsrakúrási szándékkal is fűszerezve. Amikor 30 körül egyre sűrűbben tapasztalják, hogy a hejjespasee-k (akik addigra felállították a Szintet), továbbra is a ropiseggű, hamvas sunákat favorizálják - amely kategóriából ők már kiestek -, elkezdenek férjjelöltet keresni. Ekkor többnyire már beérnék az általuk a "béta" feliratú dobozba tett "rendes" férfiak felső halmazával is, csak sajnálatos módon addigra azok már elkeltek..

Így aztán kezdődhet a "már nem alszunk együtt a feleségemmel.." típusú hitegetősdire épülő játék azokkal a valahogy kinéző és tehetősebb bétákkal, akiket 20 évesen értelemszerűen le sem szartak. Az elcsaklizás persze csak nagyon ritkán sikerül.

A másik variáció a szinten alul választás. De ha egy nő úgy érzi, kénytelen volt szinten alul választani annak ellenére, hogy őt fiatalon 10/9-es férfiak is sunázták, Bianka barátnőjét pedig évente háromszor viszi nyaralni a Marci, sejtheted, mekkora valószínűséggel lesz abból egyenrangú, harmonikus párkapcsolat.

Az igazság kedvéért hozzá kell tenni: a fiatal férfiak többsége is jóval komolytalanabb ma, mint 2-3 évtizeddel ezelőtt, de egy komolyban / működő családban gondolkodó, és ehhez partnert kereső férfi szempontjából ennek túl sok jelentősége nincs.

A medveölős-bogyógyűjtős hasonlat két sebből is vérzik, de érdekes módon pont ezzel világít rá tökéletesen a jelenkori probléma lényegére."
Egyetértek.

"Igen, ma minden férfi járhat egyetemre és szerezhet diplomát. Csakhogy ebből nem következik, hogy a diplomás fizetésével minden körülmények között kényelmesen el tud tartani egy négytagú családot egyedül is, pláne eseti kisextrákkal együtt. És akkor olyan finomságokat, mint a diplomások aránya a munkanélküliek között, már ne is feszegessünk. Ezzel a szemben a medveölés egyszerűbb műfaj volt: ha a férfi ügyes volt, megölte a medvét, és volt kaja, ha nem, meghalt, tehát nem is kellett többé foglalkoznia a problémával. "
Az a különbség, hogy ma már minden nő is ugyanezt csinálhatja, mégis, ha kudarcot vall a szakmai életben vagy nincs kedve küzdeni, vagy családias típus, akkor azt mondhatja, hogy neki a család fontosabb. Persze ilyenkor nem tudni, hogy mi ennek az indítéka, lehet, hogy tényleg olyan típus, de lehet, hogy nincs kedve tanulni és 10-12 órát dolgozni 5-10 éven át dolgozni minden nap.

"Magyarul a nők többsége azt hiszi, hogy mivel fiatalon erőfeszítés nélkül dughattak felfelé (náluk magasabb esztétikai szintű férfiakkal), vagy újíthattak be nettó fél millákat kereső kényelmi állandókat is hosszabb-rövidebb időre, ebből automatikusan következik, hogy a családalapítási terveikhez majd a mindkét téren jeleskedő férfiak közül válogathatnak - akár úgy is, hogy cserébe csak egy átlagsunát tudnak felmutatni.

Aztán jön a keserű felismerés, hogy örülhetnek, ha kellenek még valakinek állandóra, és a panaszkodás, hogy hol vannak a normális férfiak."
Ezt írtam le én is kifejtett formában. Kisebb teljesítményért jobban teljesítő partner követelése csak azért, mert nők.

"Aztán jön a keserű felismerés, hogy örülhetnek, ha kellenek még valakinek állandóra, és a panaszkodás, hogy hol vannak a normális férfiak"
Pontosan.

"Az elmúlt 2-3 évtized folyamán masszívan túl lett árazva a pina."
Nem túl lett árazva, csak a nőknek több opció lett kiharcolva a feminizmus miatt, így nekik több lehetőségük van, mint a férfiaknak, vagy tanulnak és dolgoznak, ez a keményebbik út vagy egyszerűen felfelé választanak és kitartatják magukat, meg a köztes út és ez a leggyakoribb, hogy dolgoznak, de valami egyszerű, könnyű munkát és közben vadásznak a jó hozamú hímre.

Luk.ács (törölt) 2014.05.25. 16:38:32

@Luk.ács: Folyt:
Ha megnézzük, hogy a férfinak mik az opciók, hát semmi, minden megmaradt, ami volt régen is, nekik csak a munka van, arra furán néznek, aki kisgyerekkel otthon marad, mint egy nő, arra meg főleg furán, ha a nő keres pénzt és a férfi otthon rendben tartja a háztartást, bevásárol, tehát a szerepek megcserélődnek.

Father Justice ♋ 2014.05.25. 16:45:26

@Luk.ács: Értem én, mire akartál kilyukadni, pontosan arra adtam meg a választ.

Most lényegében magyar - magyar és külföldi - magyar viszonylatban is leírtad néhány példával azt, amit megmagyaráztam: miért választhat (vagy legalábbis válogathat) a nő felfelé? Azért, mert amíg a húspiaci értéke lehetővé teszi (30-on alul van, viszonylag jól néz ki, gyermektelen), addig megteheti.

A nyugat-európai viszonylatban John Doe-nak számító külföldi férfi magyar (női) mércével bőven nem átlagjózsi, hiszen egy 90-es IQ-val felvértezett golddigger is tudja, hogyan viszonyul pl. a brit átlagbér a magyarhoz. A nyugat-európai férfi számára pedig jó üzlet a magyar nő, hiszen ő is a saját szemével látja, hogyan viszonyul a brit átlagnő szintje a kelet-európaiéhoz, miközben az utóbbinak többnyire alacsonyabb a fenntartási költsége is.

A nyugat-európai nő pedig azért fordítja el a fejét, mert a kelet-európai férfihez automatikusan jóval alacsonyabb szintet társít: azt feltételezi, hogy a nyomor elől menekült oda, ebből pedig - ütős cáfolat híján - azt a a következtetést vonja le, hogy még sehol nem tart egy ott született férfihez képest. Mivel azonban a férfi szintjét az anyagi helyzete ÉS a külseje határozza meg, az utóbbival is labdába lehet rúgni náluk.. csak hát ehhez legalább 10/9-es külső kell - még az ottani viszonylatban tökátlagnak számító brit nő blokkolásához is.

Szimpla kereslet-kínálati összefüggések ezek.

Az, hogy a nő felfelé választ, hacsak teheti, nem újkeletű ügy. Ilyen a szoftverük: a legéleterősebb, legtehetősebb, legjobb genetikával felvértezett példánnyal akarnak szaporodni.

Az újdonság már az általam csak szintezésnek nevezett, modern jelenségből következik: ez a magyarázata annak, miért nézi egyenesen levegőnek az átlagos külsejű, átlagos anyagi helyzetű nők többsége az átlagos külsejű, átlagos anyagi helyzetű férfiakat egészen az elköteleződésig. Nyilvánvalóan nem jut mindenkinek "tuti party" állandóra, de amíg hangyányi esélyt látnak rá, hogy összejöhet egy ilyen típusú lasszózás (az elérhető legmagasabb szintű férfi megfogása gyerekkel), addig nem alapítanak családot. Inkább kitolják a szülés időpontját, ameddig csak tehetik.

Ennyi az egész.

plantingC4 2014.05.26. 05:09:50

@Luk.ács: Kösz, h vetted a fáradtságot kibogozni, miféleséget próbáltam volna írni. :D

@Father Justice ♋: Kösz, h vetted a fáradtságot leírni, milyen zűrösen tálaltam, fogalmaztam, miután rögtön ezzel kezdtem, hogy foskész-fáradt vagyok és majd bogozni kellene...

2014.05.26. 08:07:10

@plantingC4: "Úh, még a végére valami más, de érdekes.
Jönnek a szélsőséges megnyilvánulásai a mostani dolgoknak... ez a srác is passzol a profilba, kb. nem rég volt valami ilyesmi hangulatú figura posztja a blogon is...

http://www.origo.hu/nagyvilag/20140524-szexualis-frusztracio-miatt-olt-a-kaliforniai-amokfuto.html"

Mert a jelenlegi kifordult világban - és egyre inkább - a férfi értéke a levarrt pinák számában mérendő. Nem csoda, ha lesz egy-két srác, aki ettől bekattan hiszen ha ez nem sikerül, akkor értéktelennek, haszontalannak fogja érezni magát; nem lesz vesztenivalója. A tendencia az, hogy egyre többen nőnek fel apa - és így valódi férfi minta - nélküli családban (ahogyan ugye ez a fickó is), tehát csak ezt az elcseszett, média által sulykolt, társadalom által elvárt agyament férfiszerepet tudják elsajátítani.

alebzsaflab 2014.05.26. 08:31:18

Én csak egy dologra válaszolnék. Gyerekkel otthon maradni sokkal jobb, mint dolgozni. Aki nem ezt mondja, az hazudik. Akármennyire nehéz is, akármennyire fárasztó, akkor is sokkal több örömmel jár. Hiába volt előtte akár a világ legjobb munkahelyén állásod a világ legjobb kollégáival, annál nincs jobb mint amikor látod felnőni a gyerekedet.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.05.26. 09:18:30

@plantingC4: Pont ma reggel olvastam az újságban ezt, csak kicsit rövidebben. A videot nem néztem meg, így nem tudom mit mond, de úgy az egész számomra egy döbbenet.

És akkor az összes fenti "rémregényhez" írnám, név nélkül:

Már csak a fenti kommentekből is kitűnik, hogy mekkora a frusztráltság bizonyos férfiakban, ha nem kapják meg, ami szerintük nekik járna(?)... :S Valahogy azt kellene felfogni, hogy nem csak egy oldal létezik (az övék), hogy "nekem ez kell, meg az kell". Fontos lenne meglátni, hogy egy kapcsolat arról szól, hogy KÖLCSÖNÖSEN adjuk meg azt, amire a másiknak szüksége van.

Amíg csak az okoskodás megy, meg a matekozás, felerezsizés, szintezés, hogy ő mekkora karaj, milyen jól keres stb. stb., plusz a másik oldal totális lenézése, fikázása, irigykedés (vagy nem is tudom rá a megfelelő szót), hogy bezzeg nekik mennyivel egyszerűbb, meg kivételezés van, addig normális kapcsolata soha nem lesz. Szerintem. Nem lesz jó kapcsolata, amíg azt nem érti meg, hogy nem az a lényeg, neki mi kell, hanem mit tud adni a másiknak (nem, nem pénzt!). Mert ha a másik megkapja azt, amit szeretne, akkor visszafelé is működik a dolog. Szóval előbb adni kell (és továbbra sem a pénzről van szó), hogy kapni is tudj! Adni önmagadat, nem pedig nyomni a vélt/elvárt igényeknek való megfelelést, mert az frusztrációhoz vezet.

Lehet előnyökhöz jutni, meg vannak született előnyökkel indulók is. Azt kell megtalálni, amiben az adott ember jó tud lenni, amiben kiemelkedő. Egy csúnyácska pasi is lehet vicces, vonzó, megértő, kedves, segítőkész. Ugyanez igaz egy nőre is. El kellene már hagyni a fenébe a társadalmi nyomás hatására létrejött külsőségek hajhászását és elfogadni egymást és önmagunkat. Sokkal több boldog ember lenne. Szerintem rohadt rövid az élet ahhoz, hogy a külsőre 10/10-es ideált hajszoljuk, mikor mi magunk sem vagyunk azok. Nem könnyű, ha kívülről a címlaplányok/fiúk tökéletes világa jön szembe, ez tény, de túl kell lépni ezen és meglátni az EMBERT, a személyt. Én így gondolom.

Sadist 2014.05.26. 09:33:41

@Tapasztalt tapasztalatlan: "Miközben én simán megtalálom a közös hangot egy csomó nagyon csinos lánnyal, akik abszolút nincsenek elszállva maguktól és - bár nem laktam/éltem együtt velük - még normálisnak is tűnnek."

A közös hang megtalálása nem nagy kunszt, viszont ágyba vinni vagy tartós kapcsolatot kialakítani velük már egészen más tészta.

Sadist 2014.05.26. 09:36:20

@plantingC4: Az kemény. De nem értem, hogy miért nem azokat vadászta le, akik pofára ejtették.

Sadist 2014.05.26. 10:02:32

@Bundabandi (Cookie Bunny): "El kellene már hagyni a fenébe a társadalmi nyomás hatására létrejött külsőségek hajhászását és elfogadni egymást és önmagunkat."

Pont az a probléma forrása, hogy fellazult vagy eltűnt a társadalmi nyomás, ezért az emberek elkezdtek egyre jobban az ösztöneik szerint viselkedni. Az nem a társadalom hatása, hogy a férfiak meg akarják az összes jó nőt dugni, a nők pedig a csúcs kanokkal hajlandók összeállni.

Luk.ács (törölt) 2014.05.26. 14:16:29

@Bundabandi (Cookie Bunny):
"Már csak a fenti kommentekből is kitűnik, hogy mekkora a frusztráltság bizonyos férfiakban, ha nem kapják meg, ami szerintük nekik járna(?)... :S Valahogy azt kellene felfogni, hogy nem csak egy oldal létezik (az övék), hogy "nekem ez kell, meg az kell". Fontos lenne meglátni, hogy egy kapcsolat arról szól, hogy KÖLCSÖNÖSEN adjuk meg azt, amire a másiknak szüksége van. "

1. Nem mondtam, hogy nekem bármi is járna.
2. Persze, ez így szép meg jó, amit írsz, csak ha kinézel a valóságba, akkor a kölcsönösség nagyrészt abból áll, amiket leírtam, a nő adja MAGÁT, a férfi meg adja MAGÁT ÉS MÉG SOK MINDENT. Ezek szerint ez így helyes? Vagy a kölcsönösség éppen ezt jelenti, hogy a nő önmagának is legalább ugyanakkora, de inkább nagyobb értéke van, mint egy férfinek és a képességeinek együttvéve?
A mai felvilágosult társadalmakban, ahol mindkét nemnek mindent lehet, ez egy kicsit kettős mérce.
Szerintem a hozzászólásom pedig pont a kölcsönösségről szólt, hogy ki mit tesz bele egy kapcsolatba.

"Nem lesz jó kapcsolata, amíg azt nem érti meg, hogy nem az a lényeg, neki mi kell, hanem mit tud adni a másiknak (nem, nem pénzt!). Mert ha a másik megkapja azt, amit szeretne, akkor visszafelé is működik a dolog. Szóval előbb adni kell (és továbbra sem a pénzről van szó), hogy kapni is tudj! Adni önmagadat, nem pedig nyomni a vélt/elvárt igényeknek való megfelelést, mert az frusztrációhoz vezet."

Szóval teljesen hódoljak be minden nőnek és teljesítsem minden kívánságát? Hogy aztán esetleg kaphassak valamit? Én tegyek meg mindent, hogy esetleg figyelmességet, kedvességet és egy kis szexet kapjak? Ez pont a jó fiú szindrómához vezet és tartom magam annyira, hogy ezt ne tegyem meg huzamosabb időn át, ha nem látom a visszacsatolást.

A pénz meg persze egyáltalán nem számít az őszinte szerelmekben és az adásban. Hát hogyne, az alapfeltétel! :D (csak vicceltem ám!)

"Lehet előnyökhöz jutni, meg vannak született előnyökkel indulók is. Azt kell megtalálni, amiben az adott ember jó tud lenni, amiben kiemelkedő. Egy csúnyácska pasi is lehet vicces, vonzó, megértő, kedves, segítőkész. Ugyanez igaz egy nőre is. El kellene már hagyni a fenébe a társadalmi nyomás hatására létrejött külsőségek hajhászását és elfogadni egymást és önmagunkat. Sokkal több boldog ember lenne. Szerintem rohadt rövid az élet ahhoz, hogy a külsőre 10/10-es ideált hajszoljuk, mikor mi magunk sem vagyunk azok. Nem könnyű, ha kívülről a címlaplányok/fiúk tökéletes világa jön szembe, ez tény, de túl kell lépni ezen és meglátni az EMBERT, a személyt. Én így gondolom. "

Ez igaz, de amíg szinte szokatlanul pénzes férfiakat látok csak igazán jó csajokkal, csak szegény országbeli gyönyörű, tanult külföldi lányok - nyugati átlagjózsik, fehér átlagférfi- gyönyörű szegény ázsiai, dél-amerikai nő felállásokat látok tömegével, valamint az átlagmariska, akire én vágyom is olyan elvárásokkal jön, mint ha topcsaj lenne, hogy mindent tegyek a segge alá és esetleg ő esetleg hajlandó egy kis figyelmet és szexet adni, addig nincsen miről beszélni.

És nem vágyom topcsajra a kifutóról, egy átlag értelmiségi csajt akarok, mivel én is átlag értelmiségi vagyok, olyat, aki nem azt várja, hogy ÉN csináljak mindent meg helyette (lakás, kocsi megszerzése, egyéb kisebb szolgálatok) és cserébe tőle csak azt kapjam, hogy ő esetleg engem választ, ha nem talál jobbat nálam és még én örüljek ennek, hogy szolgálhatom.

Az együtt küzdés, a közös célok és a kölcsönösség hiányzik a mai világban a párkapcsolatokból, minden lány mindent rögtön csak kapni akar, aztán 30 évesen csodálkozik, hogy ez nem így működik. Ezért a sok frusztrált, szűz, jó fiú és még sorolhatnám. Ez lett volna a fő probléma, amiről írni akartam.

A frusztráltság és a méricskélés meg akkor kezdődött el nálam, amikor észrevettem, hogy egyesek mindent csak kapni akarnak és cserébe maximum magukat (testüket) nyújtják néha oda, de ezt is keményen taktikázva, hogy tudjuk azért, hogy ki az úr a házban.

Nem állítom, hogy nincs kivétel, találtam már többet is, de a nagy részük igenis olyan, amit leírtam és ezt senki sem tudtam megcáfolni.

Luk.ács (törölt) 2014.05.26. 14:19:24

@Luk.ács:
"A frusztráltság és a méricskélés meg akkor kezdődött el nálam, amikor észrevettem, hogy egyesek mindent csak kapni akarnak és cserébe maximum magukat (testüket) nyújtják néha oda, de ezt is keményen taktikázva, hogy tudjuk azért, hogy ki az úr a házban."

Még ehhez: és még akkor, amikor én mindenért megküzdöttem és láttam, hogy 1-2 csaj a pinájánál fogva 100x előnyösebb helyzetbe került ahhoz képest, ahol én tartok saját erőmből. Mindezt teljesen egyenlő feltételek mellett.

Luk.ács (törölt) 2014.05.26. 14:41:05

@Father Justice ♋: Köszönöm a választ, teljesen egyetértek.

Sadist 2014.05.26. 15:42:32

@Luk.ács: "Vagy a kölcsönösség éppen ezt jelenti, hogy a nő önmagának is legalább ugyanakkora, de inkább nagyobb értéke van, mint egy férfinek és a képességeinek együttvéve?
A mai felvilágosult társadalmakban, ahol mindkét nemnek mindent lehet, ez egy kicsit kettős mérce."

Jól látod, a nőknek önmagukban nagyobb értékük van, mint a férfiaknak. A nők tudnak gyereket szülni, a szaporodás szempontjából ők a szűk keresztmetszet, így a férfiaknak maradt az értéktelen, feláldozható szerep. Egy férfi annyit ér, amennyit az életben le tud tenni az asztalra, a nők a legfőbb értéküket meg születésüktől fogva ott hordják a lábuk között és a medencéjükben.
Ami az irónikus a dologban, hogy mégis mindig a nők állítják be magukat úgy, mint lenézett, értéktelen, másodrendűként kezelt nemet. Bővebben kifejtve: www.youtube.com/watch?v=vp8tToFv-bA
süti beállítások módosítása