HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2014/05/27/felek_hogy_csak_baratot_lat_bennem

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr126212982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sadist 2014.05.27. 08:01:57

Érdekes pikantériája a sztorinak, hogy a posztoló lány. Tegye fel a kezét, aki szerint nem nyilvánvaló a masszív szintkülönbség :D

2014.05.27. 08:12:22

Le kell fogyni, és rá kell markolni a farkára.

Father Justice ♋ 2014.05.27. 08:24:07

A többszörös liánozási kísérletet leszámítva az összes klasszikus kellék a fordított felállás tipikus jellemzője. Tényleg szórakoztató olvasni, hogyan is néz ki női szemszögből a közismert "maradjunk csak barátok" jelenség, ráadásul lelki szemetes funkcióval megspékelve.

Itt sajnálatos módon nemcsak a masszív szintkülönbség nyilvánvaló - hiszen az jelenthetne 10/9 vs 10/7 tényállást is -, hanem a posztíró alacsony névleges szintje is. Egy valamirevaló, válogatási helyzetben lévő nő ugyanis 15 percet sem áldoz egy olyan lagymatag férfire, aki a telefonban panaszkodik neki arról, hogy a volt barátnője hiánya továbbra is átjárja, mint huzat a házat. Vélelmezett maximális szintek: 10/7 vs 10/5.

Ez a két gondolat pedig kifejezetten jól mutat így együtt:

"Én akkor úgy voltam vele, hogy még az akkori páromat - aki ma már nincs meg - is elhagytam volna érte."
"Szerintem meg, ha egy kapcsolat működik, mindkét fél részéről, abból nem szokás kilépni. "

Magyarul ha egy kapcsolat működik, abból nem szokás kilépni - kivéve, ha jobb fogás van a láthatáron. Sikeres váltás esetén pedig meg lehet magyarázni, hogy az előző lényegében nem is működött.. de akkor miért is kellett egyáltalán benne maradni?

Ja, hogy felealbi / felerezsi...
..köszönjük, finom.

pretty kitty 2014.05.27. 08:44:07

Uc cinald h *LEDEL* lamenosz!!!!! ;))))))))))

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.05.27. 08:52:38

Na, még Luki hiányzik a pinaklubból! :D Ja és Jokka, mert már régen járt itt.

Szintezés *pipa*
Felerezsi *pipa*
Liánozás *pipa*

Hiánypótlás: MNK és pina. És akkor ez is megvót! :) Ugorgyunk, ahogy Hurri mondaná.

croesus aka. the grinder 2014.05.27. 09:32:03

"Én akkor úgy voltam vele, hogy még az akkori páromat - aki ma már nincs meg - is elhagytam volna érte"

Ha ezt egy férfi írta volna le, akkor micsoda mocskos szemétláda, felszínes, megbízhatatlan aljas gazember. Így viszont teljesen elfogadott, hiszen szegény lánynak "nem fejlődött eléggé érzelmileg a kapcsolata".

Tapasztalt tapasztalatlan 2014.05.27. 09:35:00

Tudom, hogy itt nem szokás érzelmeket felemlegetni, vagy csak én vagyok túl romantikus, de én el tudom azt is képzelni, hogy a csajnak ez a srác jelenti a nagy Ő-t, azaz szintektől függetlenül, rózsaszín ködösen szerelmes belé. Ez azért sok mindent megmagyaráz(hat). Arról még meggyőzhető vagyok, hogy a csaj nem topkategóriás, viszont semmi sem indokolja, hogy a srác az!

Tapasztalt tapasztalatlan 2014.05.27. 09:35:58

@croesus: Nem elfogadott, csak megszokott. Úgy hívják, hogy liánozás. :)

Luk.ács (törölt) 2014.05.27. 09:42:51

@Bundabandi (Cookie Bunny): ja, mert én kimondom az igazságot és elgondolkodok azon, amit látok, az már rögtön pinaklub és MNK?

Inkább olvassátok el egy teljesen őszinte szerelmes lány sztoriját:
hataratkelo.blog.hu/2014/05/27/szerelmesek_elszakitva

Klasszikus.

Luk.ács (törölt) 2014.05.27. 09:55:48

@Luk.ács: Elmondom a folytatást is. Csak a történet végigolvasás utána olvassátok el.

SPOILER
2 opció van:

1. Külföldön nagyon nehéz barátokat, még nehezebb barátnőt szerezni. A férfi egy idő után megunja a csak karriert és csajt akar. Persze próbálkozik, de sikertelenül, megjelenik a kiscsaj és szépen kiédesgeti magát. Az első hónapokban, akár fél-1 évig is eltartatja magát a férfival, hiszen az ő 2 diplomája, hacsak nem vmi keresett szakon végzett, pontosan szart sem ér Angliában. Feltételezhetjük, hogy angolul sem tud perfektül, nagyon valószínű, így vagy angolul tanul az első időkben, amíg a férfi kitartja, vagy szar munkákat elvállal, mert kell a pénz, ott meg nyelvet sem fogja megtanulni a sok bevándorló között. Eközben élvezi a férfi minden szolgáltatását és segítségét.

Idővel megfelelő opció az, hogy elmegy szülni, így már csak a gyerekkel kell foglalkoznia, hiszen ő letudta a kötelességét, mint nő, szült egyet, az összes többi teher a férfira hárul, de nem csak most, hanem később is, mert ha felnő a gyerek, akkor a nő még mindig képzetlen lesz, a nyelvet sem fogja tudni, mert csak a családban mozog, otthon van.
Később is a férfi vállán lesz a nő, ha nem akar szakítani és egyedül maradni, hiszen az anyját a gyerekének csak nem rakja ki a lakásból és kényszeríti bele az egyedülélésbe és egy minimálbéres melóba (hiszen nincs szakképzettsége, a nyelvet meg csak aktív használattal lehet fenntartani), ami éppen hogy csak a túléléshez elegendő egy osztott lakásban.

2. a nő hazacsábítja a férfit, az meg hozza haza a kint megszerzett pénzét, feladja a nehezen felépített életét és a karrierjét, ennek gyümölcseit pedig a hazacsábító hölgy élvezi megint.

Milyen szép is a szerelem!

hany eves a kapitany 2014.05.27. 10:00:23

@Luk.ács: Na kérem, szerelem az itt nyomokban sem fellelhető!!:D még a hűlt helye sem...

Sadist 2014.05.27. 10:13:46

@croesus: Nőknél teljesen elfogadható, mert ők nem érdekből, hanem színtiszta érzelemből teszik. De tényleg.

Tapasztalt tapasztalatlan 2014.05.27. 10:17:30

@Luk.ács: "ő letudta a kötelességét, mint nő, szült egyet"
Annyit fűznék hozzá megjegyzésként, hogy - az angliai viszonyokat ugyan nem ismerem, de itthon - a feleségem a babázási időszak alatt is folyamatosan részt vett (szakmai és nyelvi) képzéseken, mert nem enged(het)jük meg magunknak, hogy háztartásbeli legyen, és nem csak a pénz miatt.
Szóval ez a mondatod szerintem nem állja meg a helyét az esetek többségében. Sőt én a magam részéről sokkal több nőt ismerek, aki visszament dolgozni, mint aki háztatásbeli lett. Ha meg a nő is dolgozik, akkor a háztartási, gyereknevelési feladatokat is meg kell osztani.

Father Justice ♋ 2014.05.27. 10:18:40

@Luk.ács: Miért gondolod, hogy csak olyan verziók léteznek, amik Levente szellemi fogyatékosságát feltételezik? Van ott 3. lehetőség is: hataratkelo.blog.hu/2014/05/27/szerelmesek_elszakitva/fullcommentlist/1#c23063433

Αphelion 2014.05.27. 10:22:02

@Luk.ács: Ocsem te nagyon tudsz XD Tul nagy keres lenne feltetelezni hogy a 2 diploma kozul legalabb az *egyiket* valami normalis szakon tette le a csaj? Vagy el se tudod kepzelni hogy valakinek van annyi esze hogy ne mongolisztikabol es rovasirasbol diplomazzon? Angolul meg valoszinu *tud*, mert a diplomahoz kell nyelvvizsga. De ha bevandorlok kozott dolgozik, akkor is ragad ra egy csomo a nyelvbol, ahhoz nagyon el kell bujnod Angliaban hogy ne ragadjon rad folyamatosan. Az meg hogy ha valaki szult akkor utana mar csak a gyerekekkel kell foglalkoznia az minden csak nem egyeduralkodo nezet jelenleg a magyar tarsadalomban.

Kb annyi koze van a valosaghoz a dumadnak mintha arrol panaszkodnal hogy Angliaban a kiralyno nagyon despotikusan uralkodik, minden szegeny brit alattvalonak folyamatosan az o parancsait kell teljesitenie....

Sadist 2014.05.27. 10:30:30

@Tapasztalt tapasztalatlan: "én el tudom azt is képzelni, hogy a csajnak ez a srác jelenti a nagy Ő-t, azaz szintektől függetlenül, rózsaszín ködösen szerelmes belé. Ez azért sok mindent megmagyaráz(hat). Arról még meggyőzhető vagyok, hogy a csaj nem topkategóriás, viszont semmi sem indokolja, hogy a srác az!"

Érdekes módon a csajok nem a náluk rondább, csóróbb, tanulatlanabb srácokba szoktak fülig szerelmesek lenni. Ahogy fentebb Father is írta, egyáltalán nem biztos, hogy a srác hejjespasee, az viszont biztos, hogy kategóriákkal jobb, mint a posztoló.
Egy bűnronda nőnek a tök átlagos pasi is George Clooney a semmihez képest és még akár szerelmes is tud lenni.

Luk.ács (törölt) 2014.05.27. 10:42:50

@Tapasztalt tapasztalatlan:
"Szóval ez a mondatod szerintem nem állja meg a helyét az esetek többségében. Sőt én a magam részéről sokkal több nőt ismerek, aki visszament dolgozni, mint aki háztatásbeli lett. Ha meg a nő is dolgozik, akkor a háztartási, gyereknevelési feladatokat is meg kell osztani. "

Nagyon dicséretes, hogy a feleséged is részt vesz a közös teendőkben, úgy tűnik normális kapcsolatod van.
Nyugaton, ha a férfi tényleg jól keres, akkor meg lehet csinálni, h a nő otthon maradjon és szüljön és azután sokat legyen otthon (lévén nyelvtudása és képzettsége nem használható) úgy, h a szokásos magyar minimálszintet hozzák (nincs nyaralás vagy nagyon olcsón, nincs kocsi, de belvárosban úgysem kell, nő főz, mindenhol spórolnak)
Amúgy legtöbb kivándorolt magyar az utóbb leírt szinten él.

@Parhelion:
"Ocsem te nagyon tudsz XD Tul nagy keres lenne feltetelezni hogy a 2 diploma kozul legalabb az *egyiket* valami normalis szakon tette le a csaj? Vagy el se tudod kepzelni hogy valakinek van annyi esze hogy ne mongolisztikabol es rovasirasbol diplomazzon? Angolul meg valoszinu *tud*, mert a diplomahoz kell nyelvvizsga. De ha bevandorlok kozott dolgozik, akkor is ragad ra egy csomo a nyelvbol, ahhoz nagyon el kell bujnod Angliaban hogy ne ragadjon rad folyamatosan. Az meg hogy ha valaki szult akkor utana mar csak a gyerekekkel kell foglalkoznia az minden csak nem egyeduralkodo nezet jelenleg a magyar tarsadalomban.

Kb annyi koze van a valosaghoz a dumadnak mintha arrol panaszkodnal hogy Angliaban a kiralyno nagyon despotikusan uralkodik, minden szegeny brit alattvalonak folyamatosan az o parancsait kell teljesitenie...."

Kérlek, leírom a valóságot.
2 diploma és szaktudás: valszeg bölcsész vagy közgazdász szakokon végzett a csaj, ott divat a több diploma, nem nagyon ismerek egyszerre több diplomás mérnököt, orvost, IT-st. Ha olyan jó lenne a csaj a szakmájában, mindenféle hátszél nélkül lazán kimehetne és királyul kereshetne a fiútól függetlenül. Ezt nyugodtan el lehet érni annak, akinek versenyképes szakmája van.
Nyelvtudás: az otthon kötelező középfokú nyelvtudás semmire sem elég külföldön, de a felsőfokú sem, rengeteg helyi sajátosság van és az élőbeszéd teljesen más, minthogy összeszenvedsz otthon a nyelvvizsgán 5-10 percet a képleírásnál és a szituációs beszélgetéseknél, ahol ráadásul van időd felkészülni. Kint rögtön és mindent értened kell, kivétel a szarvakaró melóknál, de oda sorban állnak a lengyelek, indiaiak, pakisztániak, stb.
Az, hogy ragad rád az angol, egy vicc, úgy tűnik még nem voltál külföldön, mint egyszerűbb melóban szar körülmények között és szar fizetésért bevándorlók vannak, a legtöbbje alig tud angolul, ha tud, akkor meg sokszor szarul, mivel aki tud, az szépen lép feljebb vagy eleve fent kezdni.

" Az meg hogy ha valaki szult akkor utana mar csak a gyerekekkel kell foglalkoznia az minden csak nem egyeduralkodo nezet jelenleg a magyar tarsadalomban."
Nem egyenuralkodó, de ha a férj jól keres és a nő nem tud sem jól angolul, sem szaktudása nincsen, akkor kitartott hot babe lesz az esetek többségében, nehogy már pizzát áruljon meg mosogasson egy IT-s középvezető férj mellett a feleség. Vagy Magyarországon ez szokott lenni? Külföldön nincsenek ismerősök, hogy be lehessen nyomni a feleségeket vmi mondvacsinált melóba.

Αphelion 2014.05.27. 10:57:22

@Luk.ács: "úgy tűnik még nem voltál külföldön"

LOL, most is ott vagyok, gyerekkoromban is rengeteget voltam mindenfele, meg dolgozni is 4 kulonbozo orszagban dolgoztam mar. Szoval roviden, nem talalt :P

De mindegy, akkor tegyuk fel hogy a csaj szarul tud angolul es szakmailag sincs toppon, viszont van annyira hot babe hogy a szobanforgo pasi hajlando legyen eltartani, ugyhogy ujra osszejonnek es boldogan elnek amig meg nem halnak. Mi ezzel a problemad?

2014.05.27. 11:31:10

Én is beírtam a véleményem a határátkelős blogba, de úgy néz ki, nem vette be a gyomruk az igazságot. Márpedig az igazság az, hogy a számító, golddigger picsa öt év után visszakúszna a kidobott, de azóta már sikeres exhez.

Αphelion 2014.05.27. 11:54:54

@Pillanatragasztó: A helyukben en is toroltem volna ezt a cinikus es serto hozzaszolast.

2014.05.27. 12:03:31

@Parhelion: Jajj, elnézést, akkor átfogalmazom. A szerelem minten elsöprő ereje öt év után pont akkor erősödött fel, amikor a kukázott ex elkezdett jól keresni :D :D :D

2014.05.27. 12:04:21

@Pillanatragasztó: mindent*
Enézést a hejesirassy hidakért

Αphelion 2014.05.27. 12:17:25

@Pillanatragasztó: Igy mar mas. Egy golddigger nem ir le olyanokat egy szereny jovedelmu pasirol, hogy "szerelme hiánya minden kínzó fájdalomnál erősebbnek bizonyult". Eleve csak gazdagokra hajt, es nem feltetlenul akar kulfoldre menni, ha itthon is talal olyan predat akire a szintje alapjan palyazhat. Ha viszont kimegy kulfoldre, akkor a vilag egyik legszarabb idojarasu orszaganal joval kivanatosabb desztinaciok fele orientalodik.

Father Justice ♋ 2014.05.27. 13:01:07

@Parhelion: Márpedig egy pályakezdő golddigger a kezdetben szerény jövedelmű, de aktuálisan tehetős férfiről bármit leír, amivel elterelheti a figyelmet a tényleges motivációiról. Majd ha Gábor Zsazsa-i szinteken űzi az ipart, megengedheti magának a kendőzetlen őszinteség luxusát is a témában. ("Egy gazdag férfi sosem ronda.")

Az eleve (nemi érés óta) gazdagokra hajtás nem minden golddiggerre jellemző: sokan vannak, akik akkor kezdenek el gazdatestet keresni, amikor már pontosan látják, hogy önerőből soha az életben nem jutnak ötről a hatra - kér diplomával és három nyelvvizsgával sem. Nyilván nem minden golddigger akar külföldre menni, de mivel idehaza a pénzes férfiak és jó nők aránya közel sem az utóbbiaknak kedvez, jelentős részük inkább nyugaton próbál szerencsét.

Diotima 2014.05.27. 13:21:49

Mai posztban "egy liánozó picsa fél az egyedülléttől" c. slágert hallhattuk(olvashattuk).

Αphelion 2014.05.27. 13:35:58

@Father Justice ♋: "Márpedig egy pályakezdő golddigger a kezdetben szerény jövedelmű, de aktuálisan tehetős férfiről bármit leír, amivel elterelheti a figyelmet a tényleges motivációiról."

Nem lett volna akkor egyszerubb meg se irni a posztot? ;) Aki bliccel a BKVn, az se szol nekik onkent hogy neki nem szokott am jegye lenni es hazudik valami legitim magyaraztot hogy miert, mert egyszerubb neki szimplan kussba maradnia.

Egyaltalan nem ritka dolog, hogy egyetemista koraban az ember beleszeret valakibe, sot szerintem inkabb az a ritkabb egyetemista akivel ez nem tortenik meg. A legegyszerubb, es Occam borotvaja alapjan a legjobb, magyarazat a posztban olvasottakra, hogy ez a csaj is egy tipikus szerelmes diak volt. Akinek onkent posztot iro es abban figyelemeltereles celjabol gatlastalanul hazudozo golddigger jut eszebe rola, annak vajon mirol *nem* jut eszebe golddigger? "Akinek csak kalapacsa van, az mindent szognek nez" tipikus esete...

(Azt nem vitatom, hogy a pasi sikere vonzo a csaj szamara. De ez nagyjabol minden nore igaz, ettol meg nem lesz valaki golddigger.)

Sadist 2014.05.27. 14:02:19

@Parhelion: "(Azt nem vitatom, hogy a pasi sikere vonzo a csaj szamara. De ez nagyjabol minden nore igaz, ettol meg nem lesz valaki golddigger.)"

Az is egy megoldása az egyenletnek, hogy nagyjából minden nő golddigger :)

Namely 2014.05.27. 14:18:51

@Parhelion:
"Azt nem vitatom, hogy a pasi sikere vonzo a csaj szamara. De ez nagyjabol minden nore igaz, ettol meg nem lesz valaki golddigger."

Jaaaa, persze. A jelen esetben bizonyára "megváltozott a kisugárzása", "más ember lett", "beérett", ugye? ;)

Αphelion 2014.05.27. 14:20:30

@Sadist: De ez meg nyilvan nem igaz. A golddigger szonak nem az a jelentese, hogy olyan no akinel pozitivum ha egy ferfi sikeres, hanem az, hogy olyan no aki elsosorban a penzbeli profitjat igyekszik maximalizalni tarskereses utjan.

Αphelion 2014.05.27. 14:21:45

@Namely: Sikeres lett, ennyi. Az senkire nezve sem szegyen, ha ez egy vonzo tulajdonsagnak szamit.

Namely 2014.05.27. 14:25:10

@Parhelion:

"Sikeres lett, ennyi."
sikeres lett, és ekkor már kell. Siker->jó kereset->pénz

vs

"olyan no aki elsosorban a penzbeli profitjat igyekszik maximalizalni tarskereses utjan."

Αphelion 2014.05.27. 14:41:08

@Namely: Igen, siker->jó kereset->pénz, ha van penz az szuper, ettol csak jobb lesz az eletuk. Mi a tokomnek kene emiatt barkinek is szegyenkeznie? Mi modon kovetkezne ebbol hogy a csajnal a penz volt az elsodleges szempont?

Sot tovabbmegyek, nekem azzal sincs semmi bajom ha valakinel a penz az elso szamu szempont, ha azert az egyeb fontos szempontokat is kello sullyal figyelembe veszi, es valoban *tarsat* keres annak minden velejarojaval, nem csak valakit akitol el lehet venni a hitelkartyat.

golddigger : kapcsolat :: kurva : szex

Светлана Павлова 2014.05.27. 14:51:04

@Sadist: ugye te sem a csúnya nőket nézed meg és nem rájuk hajtasz?

Namely 2014.05.27. 15:03:50

@Parhelion:

"Mi a tokomnek kene emiatt barkinek is szegyenkeznie?"
ezt nem is mondtam, nem ez volt a téma

"Mi modon kovetkezne ebbol hogy a csajnal a penz volt az elsodleges szempont?" a sikeres emberhez valahogy visszavágyik, korábban évekig nem kellett neki. Hmm: "kissé" gyanús.

" nekem azzal sincs semmi bajom ha valakinel a penz az elso szamu szempont"
nekem sincs, de ha valakinek az elsődleges szempontja a pénz, akkor szerinted nem illik rá a:
"olyan no aki elsosorban a penzbeli profitjat igyekszik maximalizalni tarskereses utjan" definíció?

"golddigger : kapcsolat :: kurva : szex "
kurva: vonaljegyet vált a pasi
goldigger: bérletet vált a pasi.

kapcsolat (az én értelmezésem szerint): a lánynak teljesen mindegy, hogy mennyi pénzed van, mekkora a jövedelmed, hol dolgozol, mindegy, hogy mekkora a lakásod, stb, stb...... mert ÉRTED van VELED. Ő az, aki kitart melletted, teljes odaadással. Ilyen a jelenlegi bnőm is. Én csak az ilyet tekintem kapcsolatnak.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2014.05.27. 15:09:11

@Namely: ""Mi modon kovetkezne ebbol hogy a csajnal a penz volt az elsodleges szempont?" a sikeres emberhez valahogy visszavágyik, korábban évekig nem kellett neki. Hmm: "kissé" gyanús."
Szerintem meg pont nem ez jön le a posztból.

Sadist 2014.05.27. 15:29:10

@Светлана Павлова: Nyilván nem, csak az az óriási különbség, hogy én nem is csinálok belőle álszent ideológiát.

Sadist 2014.05.27. 15:43:41

@Szintet lépett (ex) Naiva.: "Pár év alatt elérte azt, amire vágyott: elismerést. Tízből kilencen szívesen cserélnének vele bármelyik pillanatban.

Ő azonban ahelyett, hogy elvezné az életet, még mindig a munkába menekül.

Pedig inkább megállhatna és körülnézhetne. Van ott valahol a tömegben egy csillogó szempár, egy rejtett mosoly, és valaki, aki mindig büszke volt rá.

Mindig. A sikerek előtt is."

Ebből eléggé az jön le, hogy Levente pár év alatt befutott ember lett, a poszterina meg bánja, hogy lepattintotta, mert valójában még mindig szerelmes.

Ha félidőben bedobja a lapjait, akkor később ne nyivákoljon, amikor kiderül, hogy bedobta a tutit.

Sadist 2014.05.27. 15:44:39

@Sadist: Ja, a "még mindig szerelmes" természetesen idézőjelben, mielőtt még valaki komolyan venné.

Αphelion 2014.05.27. 15:51:54

@Namely: "ezt nem is mondtam, nem ez volt a téma"

Fentebbi kommentekben tobben is ezt sugalltak. Ha te nem igy gondolod, akkor OK.

"korábban évekig nem kellett neki"

Egyetemre jart, nyilvan nem lett volna penze Angliaban tanulni, gondolom a pasi se nagyon tudott hazajarni az elejen. Ugy tenyleg nincs semmi ertelme egy tavkapcsolatnak, ha negyedevente egyszer latjak egymast par napra. Szoval nem nem kellett neki, hanem nem lehetett az ove. Eleg nagy kulonbseg ;)

Mondjuk szerintem legjobban tette volna ha hagyja a picsaba az egyetemet, ebben feltehetoleg egyetertunk :)

"nekem sincs, de ha valakinek az elsődleges szempontja a pénz, akkor szerinted nem illik rá a:
"olyan no aki elsosorban a penzbeli profitjat igyekszik maximalizalni tarskereses utjan" definíció?"

Nem feltetlenul, mert a penzbeli profit maximalizalasanal pl. kifejezetten elony ha a kiszemelt preda fel labbal mar a sirban van, mig aki valoban tarsat keres, az inkabb a fiatalabb es minel egeszsegesebb pasikhoz vonzodik. Nem ugyanaz tarstalalas erdekeben egy kepzeletbeli sulyozott osszpontszamot maximalizalni, amiben tortenetesen a vagyonnak van a legnagyobb sulya, mint penzszerzes erdekeben ugy tenni mintha tarsat keresnel, de valojaban csak a bankszamlad jovobeli egyenleget maximalizalni. (A "tarskereses utjan" kifejezest ugy ertettem, hogy ugy cselekszik, mint aki tarsat keres, de persze igazabol nem a tars erdekli, hanem a penz.)

"kurva: vonaljegyet vált a pasi
goldigger: bérletet vált a pasi."

Kb. :) Ebbol azert eleg nyilvanvalo hogy ez teljesen mas dolog, mint fontos szempontkent kezelni a jeloltek anyagi helyzetet.

"kapcsolat (az én értelmezésem szerint): a lánynak teljesen mindegy, hogy mennyi pénzed van, mekkora a jövedelmed, hol dolgozol, mindegy, hogy mekkora a lakásod, stb, stb...... mert ÉRTED van VELED"

De ezek is mind az attributumaid. Az ERTED azt jelenti hogy az attributumaidert, az osszes attributumodert egyuttveve.

Vagy arra gondolsz, hogy a fentiektol, plusz az osszes tobbi Jokka altal mantrazott szemponttol (helyes, kigyurt, stb.) fuggetlenul, kizarolag valami rejtelyes "belso ertek" altal vezerelve? Az szerintem total hulyeseg. Forditott iranyba ez azt jelentene hogy csak akkor igazi a kapcsolat ha mindegy neked hogy hogy nez ki a csaj...

Szintet lépett (ex) Naiva. 2014.05.27. 16:01:09

@Namely: A falról a vakolat. :)

Nekem inkább az, hogy megijedt a nagy távolságtól. Lehet, hogy egyetemistaként el se tudta volna képzelni, hogy ő is kimenjen, idősödött, változott. Mindenki változik idővel, még én is. :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.05.27. 16:01:47

@Parhelion: XD de hát őt csak kimondja az IGAZSÁGOT! Pfff! Nem érted te ezt!

A "pénz minden" dologról meg a pinaklub tagjainak szíves figyelmébe ajánlom:

velvet.hu/sztori/2014/05/26/tizmillios_autokkal_menozott_a_verengzo_szuz/

Αphelion 2014.05.27. 16:07:34

@Szintet lépett (ex) Naiva.: "Szerintem meg pont nem ez jön le a posztból."

Ugye? :) Nekem arrol szol, hogy megbanta, hogy az egyetem helyett a pasit adta fel, es hogy sajnalja, hogy a pasi tovabbra is csak a munkanak el. Hogy a karrier epitese kozben azert nem art neha "megallni es korulnezni".

Kb. olyan erzesem van, mint amikor valaki youtubeon lat egy videot amiben gyerekek futkaroznak a jatszoteren es elkezd ala mindenfele cionista osszeeskuvesekrol kommentelgetni......XDD

Αphelion 2014.05.27. 16:24:36

@Bundabandi (Cookie Bunny): Hat nem, ugy latszik nem vagyok eleg okos hozza XD

"Tízmilliós autókkal menőzött a vérengző szűz"

Hoppa, ez a "penzes, nem helyes" tipikus esete, akinek @Father Justice ♋: szerint nem kene hogy gond legyen akar egesz jo csajokat is felszedni. En mar regota tudom ez alapjan, hogy Father akkor tuti nem ebbe a kategoriaba tartozik, szoval vagy nem annyira penzes, vagy pedig nagyon helyes ;)

Namely 2014.05.27. 16:53:26

Akkor itt a véleményünk különbsége: a te véleményed szerint kapcsolat az, amikor a kis kurva fogja, és kiveti a hálót egy olyan fickóra, akire a pénze nélkül rá sem nézne, vagy szarná le. Szerintem meg ez nem kapcsolat.
Lehet itt ragozni, hogy optimalizáció, meg hogy ez mekkora súllyal szempont a lány szemében, de a lényeg, lényeg marad: ha a pénz nem lenne, akkor máshová tenné magát: ez pedig az én nézetem szerint kurvulás.

A baj az, hogy vannak ismerőseink, akik ezt csinálják: kitartottak, és mégis, tőlük nem hallom ezt a szöveget, amit ti írtok.
(ez a gondolkodás szerintem tipikusan azok között a diplomás lányoknál divat, akik rájönnek, hogy papírjuk nem elég ahhoz, hogy az életszínvonalt növeljék, és rájönnek, hogy egyszerűbb, ha "megtetszik" nekik a vezető, és akkor jön a duma, hogy neki azért tetszett meg, mert....... bla-bla-bla.... jaaaa, hogy pénze van? Az neki nem számít, nem az a döntési szempont.... :D)

"De ezek is mind az attributumaid. Az ERTED azt jelenti hogy az attributumaidert, az osszes attributumodert egyuttveve."

Ezek NÉLKÜL is veled lenne. Pl valamiért a bnőm akkor kezdett velem, amikor még nem volt pénzem, míg az ő előttiek azt a keveset is kisajtolták belőlem a "szerelmükért".

A golddiggernél pedig pont fordítva van: az attribútumokért van veled. Mert valahogyan a sztoriban is ez volt: amikor lett attribútum, akkor újra vonzó lett. Annyira nem vonzó, hogy kitartson mellette, de annyira igen, hogy a készbe beleüljön.

"Forditott iranyba ez azt jelentene hogy csak akkor igazi a kapcsolat ha mindegy neked hogy hogy nez ki a csaj... "
dehogy is: azt jelentené, hogy te sem az EGYÉB előnyökért vagy vele. Hanem érte vagy vele. Őt pedig nem a pénzed, hanem a te valódi, értékelhető belső tulajdonságaid vonzzák:

értsd úgy, hogy kit vinnél a lakatlan szigetre, hogy vele éld le az életedet. Vagyon, lakás, kocsi, stb nélkül.

ŐT.

Namely 2014.05.27. 16:53:56

@Parhelion: az előző neked ment, csak kihagytalak.... :)

Namely 2014.05.27. 16:56:16

@Parhelion: szerinted miért vérengzett? utána én is írom az én tippjeimet.

Hurri Kán 2014.05.27. 16:58:22

Van remény. Igaz, nem sok.

Αphelion 2014.05.27. 17:19:36

@Namely: "ha a pénz nem lenne, akkor máshová tenné magát: ez pedig az én nézetem szerint kurvulás"

Szerinted a nok hany szazaleka tekinti potencialis partnernek a hajlektalanokat? Szerintem 0,1% is alig. Ez teljesen normalis, es nem igazan vagom, mi koze a kurvulashoz.

De a vagyoni helyzet amugy sem fuggetlen a belso tulajdonsagoktol, ha valaki le van nullazva, annak kell hogy legyen valami oka -- altalaban az az ok, hogy egy semmirekello troger. De ha onhibajan kivul kerult nehez helyzetbe, penz nelkul akkor sem varhatja hogy erdekelje a noket, ugyanugy es ugyanabbol az okbol mint ahogy egy lab nelkuli ember is hiaba jelentkezik focistanak.

Es forditva, ha valakinek sok penze van, annak is megvan az oka, bar itt mar gyakrabban fordul elo, hogy nem valodi erdemeknek koszonheti a penzt, de ha igen, akkor az teljesen normalis hogy vonzoan hat minden nore.

Αphelion 2014.05.27. 17:21:13

@Namely: "szerinted miért vérengzett?"

Igy elsore a szexualis frusztracio ugrik be hirtelen. Mert szerinted?

Luk.ács (törölt) 2014.05.27. 17:49:17

@Bundabandi (Cookie Bunny): a pénz nem minden, ezt elismerem. Viszont egy jó fiút, akivel semmi baj sincs, semmi nem különleges benne, kegyetlenül felértékelhet egészen egy családapává. Ha a 22 éves gyilkos 16-20 éves lányok között próbálkozott, ott még nem igazán fontos a pénz, sokkal inkább a kinézet, buli és a menőség a lényeg.
A pénz szerepe 25-től felfelé kezd megnőni, amikor pontosan ahogy Father mondta korábban, látja a tisztelt hölgy (pont, mint a posztoló), hogy hiába a tanulás és a diploma, a várható életminőség-növekedés ESETLEG több 10 éves további munka árán érhető el, ha tesz érte és egy kis szerencséje is van. És ez sem minden szakmában.

Azt elfelejtetted megemlíteni, hogy apának egész jól sikerült a pénz alapú csajozás:
"Az elegáns család egyetlen kakukktojása Elliot anyja, Lichin Rodger volt, egy Malajziából bevándorolt nővér, akitől persze a filmes apuka gyorsan meg is szabadult, és helyette egy francia-marokkói színésznővel, Soumaya Akaaboune-al színesítette a családot"

@Parhelion: nekem semmi problémám nincsen vele, csak azt gondolom, hogy ez tiszta érdekszerelem.
Az meg, hogy külföldön vagy, még nem nagy szám, szarvakaró mindenhol van. Ha meg nem tartod fontosnak a nyelvtudást, igen kérdésessé teszi, hogy te is szart vakarsz-e a bevándorlók között 100 szavas szókinccsel. Mert ha értelmiségibb munkában dolgozol, akkor rögtön szükség lesz a többi pár ezer szóra is...

Αphelion 2014.05.27. 18:00:51

@Luk.ács: Orulok, hogy nincs problemad vele. A "tiszta erdekszerelem" alatt nem tudom pontosan mit ertesz, de ez a posztbeli csaj nyilvan nem *csak* azert menne ki hozza hogy eltartassa magat.

Bevandorlok kozott nem vakartam szart kulfoldon, ezt elismerem. De pl. az egyik nemet munkahelyemen a lengyel takarito csajjal rengeteget traccsoltunk nemetul, elegge torte de azert neki pl. *boven* volt alkalma a gyakorlasra.

Luk.ács (törölt) 2014.05.27. 18:07:25

@Parhelion: valószínűleg nem vagyunk egy szinten nyelvileg, felsőfok felett már csak anyanyelvivel van értelme gyakorolni (vagy aki mindenképpen jobban tud nálad), mivel a hibákat eltanulod a többi külfölditől, különösen, ha nálad rosszabbul tud

Sadist 2014.05.27. 21:25:53

@Parhelion: "Szoval nem nem kellett neki, hanem nem lehetett az ove. Eleg nagy kulonbseg ;)"

Ilyenkor hol marad a minden akadályt legyőző szerelem?

Sadist 2014.05.27. 21:31:00

@Bundabandi (Cookie Bunny): Ez a kattant srác mire bizonyíték vagy cáfolat? Volt zseton bőséggel, de ebből miért következne, hogy tucatjával kell tudnia felszedni a csajokat?
Gondolom vágod, hogy mit jelent az, hogy szükséges, de nem elegendő feltétel. A csajozásban a vagyoni helyzet tipikusan ilyen.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2014.05.27. 21:31:04

@Parhelion: Én se kezdenék, olyan pasival, akit előreláthatólag nekem kellene eltartanom. Nem kell eltartson, de én se fogom őt. Ennyi. Ezek szerint kurva vagyok. :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.05.28. 09:12:02

@Parhelion: @Luk.ács: @Sadist: Father és az igazság kismanói folyamatosan arról beszélnek, hogy pénzzel mindent lehet, akkor lehet csajod, kocsid, házad stb. Na itt ez a kölök, akinek mindene megvan és olyan szinten el van szállva magától, hogy már taszító. Irritáló, ahogy dicsekszik, fotózza a kocsikat, a repülőn a kaját, a koncertet, a napszemüvegét és mindenkinek az orra alá dörgöli, hogy ő a valaki. Szerintem nem is ronda, nem egy Brad Pitt, de ha normálisan viselkedne, simán lehetne csaja. Ezért mondom én mindig, hogy a belső jobban számít. Nem ronda, pénzes, mégsem kellett senkinek, azért amilyen. Egy kis beképzelt hólyag!

És én ugyanezt érzem az itt panaszkodó srácokon. Totális lenézés a nők felé, belekötni a végzettségbe, abba ha dolgozni akar, abba ha inkább gyereket nevel, stb. Úgy érzem nem kezelik egyenragúnak a nőket, mintha meg lenne szabva, hogy mit lehet nekik és mit nem. Ez engem nagyon zavar és szerintem sok nőt szintén. Én úgy gondolom, hogy elmúlt már az az idő, mikor ki voltak osztva a szerepek, hogy a nő ezt csinálja, a férfi meg azt. Össze kell dolgozni, mert megváltozott a világ. A nők nem függenek (és sokan nem is akarnak) a férfiaktól annyira és a férfiaknak is be kell szállni olyan dolgokba, amik régen kizárólag a nők feladata volt. Én ezt jónak látom, otthon működik is és örülök neki. Amiben én vagyok a jobb, azt én csinálom, amiben ő, azt ő csinálja és van pár dolog, amit meg közösen. Nincs lenézés, nincs feladat kiosztás, összedolgozunk társként. Szerintem ez a lényeg!

Father Justice ♋ 2014.05.28. 09:33:47

Az ámokfutó hülyegyereket nyilvánvalóan sokkal súlyosabb problémák is nyomasztották, a sikertelen csajozás itt csak a jéghegy csúcsa lehetett. Az is sokatmondó, hogy a saját családtagjait is meg akarta ölni, a mészárlást pedig a fenyegetőzésétől eltérően nem bombanőkkel kezdte a campusban, hanem a szobatársaival.

Abban a közegben, ahol a jónők többségének is a segge alá tolják a jólétet a szülei, tényleg nem nagyon lehet az ingyen lakhatás és a menő verdával furikázás felkínálásával csúcskanná előlépni - a Makkosbükkösi Főiskola rendezvényszervező szakával ellentétben. Másrészt a 20-as éveik elején járó csajok arrafelé is inkább a hejjespasee-k (Top 10%) farkán pörögnek, abban a korban még nem az aranyásás motiválja őket.

Ennek ellenére tekintélyes mennyiségű zsetonnal a zsebben a minőségi kurvázás lehetősége minden körülmények között adott, ezért ha csak a dugáshiány lett volna a probléma, az még nem vezetett volna mészárláshoz. Kizárt dolog, hogy a másik 90%-ot ne nyomasztanák hasonló problémák a kollégiumban, ők mégsem késelnek és lövöldöznek.

Szóval lehet, hogy frusztrálta a sunahiány a tagot, de az már "csak" az átbillentő tényező volt a rendszerben sok más körülmény mellett.

@Parhelion: "Aki bliccel a BKVn, az se szol nekik.."

Nekik? Kiknek? A BKV-ellenőröknek? Azoknak nyilván nem, csak hát Gizi sem Leventének mondja meg nyíltan, hogy az anyagi helyzete miatt lett újra vonzó számára..

A te hasonlatod alapján a "feleslegesen posztoló" bliccelő az lenne, aki egy nyilvános blogon, anonim módon várna megkönnyebbülést hozó felmentést a potyázásra a többi bliccelőtől, preferáltan bliccelési tanácsokkal kiegészítve a leírtakat. Gizi is ennek megfelelően várja a választ a "hogyan lasszózzam meg a tutipartyt?" kezdetű kérdésre, a többi csak finghámozás.

"..annak vajon mirol *nem* jut eszebe golddigger?"

Például a tegnapi posztról nem golddigger jutott eszembe.
Csak egy közepes, vagy annál alacsonyabb szintű, felerezsire kényszerülő nő,
aki egyszerűen egy tetszetősebb példányra akar váltani.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.05.28. 10:11:15

@Father Justice ♋: De nem gondolod, hogy a sikertelen csajozás másnál is a jéghegy csúcsa és nagyobb "bajok" vannak mögötte? Viselkedésbeli, önértékelési stb.

Sadist 2014.05.28. 11:09:35

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Father és az igazság kismanói folyamatosan arról beszélnek, hogy pénzzel mindent lehet, akkor lehet csajod, kocsid, házad stb."

Akkor úgy látszik mégsem érted mi az a szükséges, de nem elegendő feltétel, pedig még nyelvileg is a helyes alakot használtad ("_LEHET_ csajod").

Namely 2014.05.28. 11:13:36

@Parhelion: @Father Justice ♋:

A mészárosnak, én le merem fogadni, hogy vagy potenciaproblémája volt, vagy a mérete 8 cm körül lehetett, esetleg titkolt buzi volt. Emiatt aztán nem is próbálta a minőségi kurvázást, vagy ha igen, az tovább erősítette benne, hogy neki kerülni kell a nőket és további gyűlöletet táplálhatott benne.

Father Justice ♋ 2014.05.28. 11:24:12

@Bundabandi (Cookie Bunny): Többnyire nem, több kategória is van.

Az ilyen, alapból becsavarodott személyiségek alkotják a kisebbséget a eredménytelenül csajozó huszonévesek táborában. ("A" halmaz.)

A többség egyszerűen nincs tisztában a szintezés fogalmával, ezért téves következtetéseket vonnak le abból, hogy velük megegyező szintű - ez ebben a korban főleg a külsőségeket jelenti, még férfiaknál is - nők zsinórban utasítják vissza őket. ("B" halmaz.)

Ezek egy része úgy gondolja, nem elég kedves / udvarias / lovagias / etc. a nőkkel, ezért a sorozatos pofára esések során megpróbál még dezsőkébb lenni, még jobban odatenni magát a nőknél, még jobban megfelelni nekik. Természetesen ők csak még lejjebb tolják magukat a a nők skáláján ezzel. ("B/1".)

Mások inkább lemondanak a klasszikus csajozásról, és hivatásos szolgáltatók felé fordulnak, vagy teljesen lemondanak a dugásról is. MGTOW Level 2. és társai. ("B/2".)

Végül akadnak olyanok is, akik a jelenséget felismerve kihozzák a külsejükből, amit csak lehet, és kőkeményen az anyagi gyarapodásra koncentrálva feljebb tornázzák a szintjüket, hogy érdemi válogatási helyzetbe kerüljenek - nemcsak azoknál az átlagnőknél, akiktől annak idején varánuszarcokat kaptak, hanem akár felsőbb tartományokban is. ("C" halmaz.)

Nagyjából ezek a variációk vannak. Az egyes halmazok pontos számosságát nem tudom megmondani, de az biztos, hogy az "A" tábor százalékos aránya szerencsére, a "C" táboré pedig sajnálatos módon meglehetősen alacsony.

Father Justice ♋ 2014.05.28. 11:28:10

@Namely: Én is kapásból gondoltam erre a variációra, pláne, hogy a fickó anyja ázsiai volt, ha jól látom. Egy 165 centis magasság és egy 8 centis szerszám miatti csajozási tapasztalatok (a felsőbb szintű fehér nők körében) masszívan hozzájárulhatnak az ilyen típusú bekattanáshoz, de az biztos, hogy itt több összetevője is volt a dolognak.

Namely 2014.05.28. 11:32:26

@Parhelion:

te komolyan nem látod ezeket? Pedig te magad írod le!

" penz nelkul akkor sem varhatja hogy erdekelje a noket, "

"ugyanugy es ugyanabbol az okbol mint ahogy egy lab nelkuli ember is hiaba jelentkezik focistanak."

tehát a te világodban (és még kapcsolatnak nevezed) a pénz hiánya az a szempont, ami kizáró egy nő szemében egy "kapcsolat" kezdéséhez.

Ez viszont nem más, mint kereskedelem:
kell egy kocsi? Ha nincs elég pénzed, nem adok. Kapcsolat? Üzleti. Érzelmek? Nem.
kell a pinám? Ha nincs elég pénzed, nem adok. Kapcsolat? Üzleti. Érzelmek? Nem.

Szerintem viszont egy párkapcsolat ÉRZELMEKEN alapul, valahogy úgy, hogy teszik a másik, mint ember, tetszik a belső tulajdonsága, a külseje, és ENNYI b+. Hogy van-e pénze, az mindegy.

"De a vagyoni helyzet amugy sem fuggetlen a belso tulajdonsagoktol, ha valaki le van nullazva, annak kell hogy legyen valami oka -- altalaban az az ok, hogy egy semmirekello troger."
A le van nullázva, és a nem pénzes viszont nem egyenlő egymással: lehet valaki egy becsületes tanár is, diplomával, intelligenciával, mégsem lesz ettől tróger, még kevésbé semmirekellő. Csak csóró.

"Es forditva, ha valakinek sok penze van, annak is megvan az oka, bar itt mar gyakrabban fordul elo, hogy nem valodi erdemeknek koszonheti a penzt, de ha igen, akkor az teljesen normalis hogy vonzoan hat minden nore."

Tőlem mindegy, de nevezzük az ilyen nőket a nevükön: kurvák. Akik áruba bocsátják a szexuális szolgáltatást, csak ők a bérletet a jegyet áruló kolléganőikkel ellentétben.

Father Justice ♋ 2014.05.28. 11:42:33

@Bundabandi (Cookie Bunny): Pénzzel csak azt lehet megvenni, ami megvehető (kocsi, ház, eseti- vagy állandókurva stb.), de pénz nélkül többnyire az sem érhető el, amit nem pénzért lehet megvenni.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.05.28. 11:55:07

@Father Justice ♋: Szerintem a B és a B/1 szintén viselkedésbeli és önértékelési problémákon alapszik.

"Pénzzel csak azt lehet megvenni, ami megvehető (kocsi, ház, eseti- vagy állandókurva stb.), de pénz nélkül többnyire az sem érhető el, amit nem pénzért lehet megvenni. "

Vs.

"Végül akadnak olyanok is, akik a jelenséget felismerve kihozzák a külsejükből, amit csak lehet, és kőkeményen az anyagi gyarapodásra koncentrálva feljebb tornázzák a szintjüket"

Hmmm? :)

Father Justice ♋ 2014.05.28. 11:58:30

@Bundabandi (Cookie Bunny): Miért a "Vs."? Milyen ellentmondást látsz a két kijelentés között?

Αphelion 2014.05.28. 12:06:26

Nocsak, ma a tegnapi bulit folytatjuk? Jo, legyen :)

@Father Justice ♋: "Gizi is ennek megfelelően várja a választ a "hogyan lasszózzam meg a tutipartyt?" kezdetű kérdésre, a többi csak finghámozás."

De attol hogy vki szeretne maganak megszerezni egy tuti pasit, attol meg nem golddigger.

"Például a tegnapi posztról nem golddigger jutott eszembe."

Akkor nem olvastad el eleg figyelmesen! "A történet 2011-ben indul, amikor az illető még itt, a 18. kerületben élt"...azt persze mar rafinaltan eltitkolja a kis szamito picsa, hogy *most* hanyadik keruletben el a kiszemelt gazdateste. KETTOT lehet tippelni!.........stb. stb. :P

@Namely: Azert a teljesen nincstelen csovesekre koncentraltam mert azok a legvilagosabb pelda ra, hogy teljesen normalis, ha egy no valamilyen mertekben az anyagi szempontokat is szem elott tartja.

Az rendben van, hogy egy parkapcsolat erzelmeken alapul, de akkor ilyen alapon azt is lehetne mondani hogy az illeto neme es eletkora es tok mindegy. Nyilvan ha nem olyan nemu amire te buksz akkor nem leszel szerelmes bele, meg ha jovore unnepli a szazadik szuletesnapjat akkor se nagyon tekintesz ra potencialis partnerkent. A hajlektalanokra se tekintenek a nok potencialis partnerkent, ezert nem fognak erzelmeik kialakulni iranyukba.

""Es forditva, ha valakinek sok penze van, annak is megvan az oka, bar itt mar gyakrabban fordul elo, hogy nem valodi erdemeknek koszonheti a penzt, de ha igen, akkor az teljesen normalis hogy vonzoan hat minden nore."

Tőlem mindegy, de nevezzük az ilyen nőket a nevükön: kurvák. Akik áruba bocsátják a szexuális szolgáltatást, csak ők a bérletet a jegyet áruló kolléganőikkel ellentétben."

A vonzalom nem egy erzelem? Nem pont az elobb hivatkoztal az erzelmekre mint a kapcsolatok megfelelo alapjara?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.05.28. 12:06:36

@Father Justice ♋: Azt, hogy azt írod, van amit pénzért nem lehet megvenni, de közben meg azt is írod, hogy a szintjét pénzzel feljebb tudja tornázni és így lehet nője. Szerinted milyen nő tud így szerezni magának? Akkor igazából az így megszerzett nő sem "nagy érték", mert valószínű a pénz vonzza, nem? Szerelmet sem lehet pénzért venni. Akkor a kettő üti egymást!

Αphelion 2014.05.28. 12:22:06

@Sadist: "szükséges, de nem elegendő feltétel"

Nem mintha a te oldaladon kommentelok nem kevernek ezeket folyamatosan :P

Vajon:

- helyes ES gazdag ES jo alaku ES jo fej,

vagy

- helyes VAGY gazdag VAGY jo alaku VAGY jo fej

pasi kell a csajoknak?

Egy 10/10es csajnak nyilvan ES ES ES, egy 10/0s csaj meg almodni ugyanarrol almodik, de valoszinu vegul kenytelen lesz beerni egy SEM SEM SEM pasival. Egy 10/5 meg mondjuk ugy all hozza hogy ha valamelyik szempontbol nagyon durvan gaz a pasi az kizaro ok, de amugy az egyik skalan felmutatott magasabb pontszama kompenzalni tudja a tobbi skalan levo alacsony pontszamait.

Szoval amit mar harmadik napja mondogatok: kereslet, kinalat.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.05.28. 12:28:02

@Parhelion: Igen, veled értek egyet. Többféle komináció létezik és ritkán megy el a dolog a két véglet irányába, legtöbbször középértékek vannak.

Father Justice ♋ 2014.05.28. 12:32:49

@Bundabandi (Cookie Bunny): Szó sincs róla.

"Szerinted milyen nőt tud így szerezni magának?"

Kellően sok pénzzel értelemszerűen tetszőleges szintűt.

Ha viszont nem a szint a lényeg, hanem az érzelmek, AKKOR SEM tud labdába rúgni a vonzó nők 99%-ánál kellő mennyiségű pénz nélkül. És most pont nem a golddiggerekről beszélek, hanem a nők nagyobb hányadáról, akiknél egyszerűen előfeltétel a megfelelő anyagi helyzet a válogatásnál. Ők nem kizárólag a pénzre hajtanak, de eleve a tehetősebb férfiak közül válogatják ki azokat, akik egyebekben IS (például emberileg) jónak tűnnek, azaz klasszik kapcsolat is lehet a dologból. Ez manapság már az átlagnőre is igaz.

Így aztán hiába bővelkedik a 10/7-es külsejű Józsi belső értékekben: ha a szintén 10/7-es Gizinek kevés az a 150 nettó, amit havi szinten fel tud mutatni, akkor be sem kerül abba a körbe, akikkel egyáltalán kapcsolatban tudna gondolkodni. Biztosan láttad a sporthirdetéseket: nem célba érni nehéz, hanem eljutni a rajtig. Na, ez itt hatványozottan érvényes.

Így talán az előfeltétel és a válogatási szempont közötti különbség megértésében is tudtam segíteni.

De van itt még valami, amire a nők azonnal, héjaként szoktak lecsapni, ezért eleve elejét veszem a felesleges köröknek. Igen, a VONZÓ nők 99%-áról beszéltem. Ugyanis lehet itt akárhány irányból hámozgatni a fingot, a fizikai vonzalom mindenkinél szempont a párválasztásnál. Direkt ezért írtam 10/7-es férfiről és nőről, és nem egy orkról, aki csak a topmodelleket érzi magához méltónak.

Persze a nők válasza ilyenkor rendkívül egyszerű: az átlagnál kicsit jobb külsejű, átlagos anyagi helyzetű férfi maradjon meg a zsírdisznónál, mert neki az jár, és különben is, csak a belső értékek számítanak igazán. Az, hogy a ronda nők többsége is csak szükségből kovácsol erényt - lévén, hogy esélye sem lenne gazdag férfire rávarrni magát -, teljesen lényegtelen.

Meg az is, hogy miért nem elég az adott külső-belső-anyagi helyzet kombót felmutató férfi a csontra ugyanezt a szintet felmutató nőnek huszonévesen, és miért csak akkor rendeződnek át a szempontok, amikor már tényleg kurvagyorsan szülni kéne?

Mer' csak.
Mer' sajté'.

Sadist 2014.05.28. 12:52:19

@Bundabandi (Cookie Bunny): Semmi logika nincs abban, amit leírtál.
Egy hasonló példa: pénzért nem lehet izmokat és kiemelkedő sport teljesítményt venni. Viszont pénzért lehet remek edzőket szerezni, technikai hátteret, megfelelő táplálkozást, vagy akár hatékony orvosi szereket is biztosítani.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.05.28. 12:58:27

@Father Justice ♋: Igen, én nem a szintekre gondoltam, hanem az érzelemre. A többinél meg.... ok, aláírom, hogy vannak ilyen nők, de nem hinném, hogy vonzó nők 99%-a ilyen, meg a nők nagyobb hányada. Szóval legtöbbször nagyon sarkítotok, általánosítotok a rossz tapasztalatok/ill. a tapasztalat hiánya miatt. Azt eddig sem vitattam, hogy szempont a fizikai vonzalom, csak én nem azt teszem az első helyre. Mindig mondtam, hogy ha egy fokkal szebb az ördögnél, akkor van esélye. Ha meg belsőleg elviselhetetlen, akkor lehet bármilyen hejjjes, nem fog kelleni.

Plusz ugye abból indultok ki - én legalábbis így látom - hogy minél jobb nőt fogjatok magatoknak és arra osztjátok le a lapokat. És mivel az, ami nektek kellene, eléggé az elérhető kategória szélén, vagy azon túl található, keményen kaparni kell, ami meg már ugye nem tetszik. Ilyenkor jönnek a "de miért kell meghívnom?" stb. stb. A legkisebb befektetéssel az elérhető legjobbat... ez meg talán soha nem működött így a világban, nem csak a csajozásnál, hanem úgy általánosságban sem.

"Az, hogy a ronda nők többsége is csak szükségből kovácsol erényt - lévén, hogy esélye sem lenne gazdag férfire rávarrni magát -, teljesen lényegtelen. "

Mi van akkor, ha nem ronda az a nő, aki ilyet mond? Akkor bukik az elmélet? :)

"Meg az is, hogy miért nem elég az adott külső-belső-anyagi helyzet kombót felmutató férfi a csontra ugyanezt a szintet felmutató nőnek huszonévesen, és miért csak akkor rendeződnek át a szempontok, amikor már tényleg kurvagyorsan szülni kéne?"

Mondjuk nálam korábban sem volt így, nem csak most, hogy 34 lettem és kurvagyorsan szülni kéne. :D És nem vagyok egyedül ezzel.

Sadist 2014.05.28. 12:58:53

@Parhelion: " Nem mintha a te oldaladon kommentelok nem kevernek ezeket folyamatosan :P"

Majd légyszi mutasd be azokat, akik az én oldalamon kommentelnek, nehogy véletlen friendly fire legyen.

Αphelion 2014.05.28. 13:12:24

Tessek, fogjatok kezet ;))

@Sadist: @Father Justice ♋: @Luk.ács: @Namely: @Jokka21 IN MEMORIAM:

Legalabbis tegnap+ma ti kepviseltetek egy bizonyos allaspontot, amirol en tortenetesen eleg erosen Jokka szovegere asszocialtam. Amugy vannak koztetek, akikkel neha azert egyetertek, van akivel gyakran is.

Sadist 2014.05.28. 13:13:19

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Szóval legtöbbször nagyon sarkítotok, általánosítotok a rossz tapasztalatok/ill. a tapasztalat hiánya miatt."

Udvaroltál már nőnek?

"Mindig mondtam, hogy ha egy fokkal szebb az ördögnél, akkor van esélye."

Azt ugye tudod, hogy Lucifer volt az angyalok között a legszebb és legbölcsebb? Úgyhogy aki az ördögnél csak egy fokkal is szebbel beéri, az valójában elég magasra rakja a lécet :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.05.28. 13:17:50

@Sadist: "Udvaroltál már nőnek?"

Nem, de tervezem! Jó hobbi lehet!

Namely 2014.05.28. 13:27:04

@Parhelion:
"egy no valamilyen mertekben az anyagi szempontokat is szem elott tartja"
vs
" penz nelkul akkor sem varhatja hogy erdekelje a noket, "

"ugyanugy es ugyanabbol az okbol mint ahogy egy lab nelkuli ember is hiaba jelentkezik focistanak."

Mind a három a te gondolatod, de fényévekre vannak egymástól. Egy kommenttel korábban még szükséges feltétel volt a pénz, most már csak szem előtt van tartva "valamilyen" (értsd századrangú) mértékben.
Most akkor melyik? Mert nagyon nem mindegy, ha a második verzió azt jelenti a számodra, hogy ne legyen csöves, hogy ne a nőtől kérjen kölcsön (semmirekellő tróger), akkor ez rendben van, mert így valóban érzelmi alapú kötelékről is lehet szó.

"Az rendben van, hogy egy parkapcsolat erzelmeken alapul, de akkor ilyen alapon azt is lehetne mondani hogy az illeto neme es eletkora es tok mindegy."
Igen, tök mindegy, ha mindkettő ezt akarja. Vannak melegek is stabil párkapcsolatban, vannak olyan oidipusz-komplexusú fazonok is, mint az egyik haverom, ezzel nincs is semmi baj.

"Nyilvan ha nem olyan nemu amire te buksz akkor nem leszel szerelmes bele, meg ha jovore unnepli a szazadik szuletesnapjat akkor se nagyon tekintesz ra potencialis partnerkent. A hajlektalanokra se tekintenek a nok potencialis partnerkent, ezert nem fognak erzelmeik kialakulni iranyukba. "

Akkor még egyszer bemásolom, amit korábban írtam, remélem most el is olvasod:
"Szerintem viszont egy párkapcsolat ÉRZELMEKEN alapul, valahogy úgy, hogy teszik a másik, mint ember, tetszik a belső tulajdonsága, a külseje, és ENNYI b+."

Tehát külső: látszik, hogy csöves-e, hány éves, milyen nemű.
Belső: hogy lélekben is összepasszoltok-e.

"A vonzalom nem egy erzelem?"
Most játszhatunk a szavakkal, de légyszi ne trollkodj. Ilyen alapon a rablógyilkosság is érzelmeken alapul, mert vonzódik a rabló a pénzhez.

Αphelion 2014.05.28. 13:52:33

@Namely: "Egy kommenttel korábban még szükséges feltétel volt a pénz, most már csak szem előtt van tartva "valamilyen" (értsd századrangú) mértékben."

Ezt kozben pont kifejtettem itt: @Parhelion: Szoval az, hogy ne a no tartsa el a pasit, az a legtobb nonel szukseges feltetel, az hogy ezen felul mennyire jomodu az a no szemelyes preferenciaitol es valogatasi helyzetetol fuggo mertekben jelent elonyt.

"Igen, tök mindegy, ha mindkettő ezt akarja. Vannak melegek is stabil párkapcsolatban"

De ok elobb voltak melegek es utana lettek szerelmesek egymasba, nem? En legalabbis 100% hetero vagyok, nekem igenis szamit egy jeloltnek a neme. Tarskereson eleve ugy allitom be hogy csak csajokat dobjon ki. Ettol mar nem alapulhat ERZELMEKEN a kapcsolatom?

"Akkor még egyszer bemásolom, amit korábban írtam, remélem most el is olvasod:
"Szerintem viszont egy párkapcsolat ÉRZELMEKEN alapul, valahogy úgy, hogy teszik a másik, mint ember, tetszik a belső tulajdonsága, a külseje, és ENNYI b+."

Tehát külső: látszik, hogy csöves-e, hány éves, milyen nemű.
Belső: hogy lélekben is összepasszoltok-e."

Sajnos nem igazan vagom hogy mit akarsz ezzel kifejezni.

"Most játszhatunk a szavakkal, de légyszi ne trollkodj. Ilyen alapon a rablógyilkosság is érzelmeken alapul, mert vonzódik a rabló a pénzhez."

OK, akkor nem vonzalmat irtam, hanem szerelmet. "...ha valakinek sok penze van, annak is megvan az oka, bar itt mar gyakrabban fordul elo, hogy nem valodi erdemeknek koszonheti a penzt, de ha igen, akkor az teljesen normalis hogy ezekbe a pozitiv tulajdonsagaiba szeressenek bele a nok."

Светлана Павлова 2014.05.28. 14:02:25

Amúgy arra egyikőtök sem gondol, hogy pl. olyan dolgokért is vonzóbb egy pénzes pasi, hogy ha a pár szeretne 1-2 netán több gyereket akkor X ideig egy keresetből kell eltartani az egész családot?
Ez szerintem nem aranyásás, csak színtiszta racionalitás. Persze lehet szerelmesnek lenni akárkivel, de a családtervezéshez kell a della is. Ne csak az orrotokig gondolkodjatok már.
Egyébként nem csak a férfi tehet hozzá az anyagiakhoz, erről szó sincs, de bizony amíg a kicsi a gyerek addig nem fog mind a két fél bevételt termelni. Lehet számolgatni.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.05.28. 14:05:23

@Светлана Павлова: Ööö az már pénzes, ha el tudja tartani a családját, amíg a nő otthon van?

Namely 2014.05.28. 14:06:54

@Parhelion:
sajnos most untam meg a trollkodásodat. Már más alkalommal is belefutottam ebbe - hogy játszod, mint aki nem érti - most is belesétáltam.

Αphelion 2014.05.28. 14:10:46

@Namely: Komolyan nem ertem, valami nagyon alapveto filozofiai kulonbsegrol lehet szo a megkozeliteseink kozott. De mindegy, igazabol nem ezen fog mulni a vilag udvossege ;)

Αphelion 2014.05.28. 14:35:05

@Светлана Павлова: Ennyi :D Bar nem tudom, mennyire gondolkodik pl. Luki baratunk csaladalapitasban, szerintem o egyelore csak ott tart hogy legyen valaki aki hajlando szexelni vele. Gumira meg talan azert meg neki is telik...

Egy nem kifejezetten komoly, szexorientalt kapcsolatnal nem kene hogy szempont legyen a penz, de megis az. Ha egy arva forintot nem kap a csaj a pasitol, akkor is jobban izgatja egy sikeres vallalkozoval, vagy elsportoloval, vagy rocksztarral valo kaland, mint egy szuleinel lako BKK berlettulajdonossal. Ezen kene elgondolkodnia azoknak, akik szamitonak neveznek noket es az erzelmeket hianyoljak naluk.

Sadist 2014.05.28. 14:57:23

@Parhelion: "Ha egy arva forintot nem kap a csaj a pasitol, akkor is jobban izgatja egy sikeres vallalkozoval, vagy elsportoloval, vagy rocksztarral valo kaland, mint egy szuleinel lako BKK berlettulajdonossal. Ezen kene elgondolkodnia azoknak, akik szamitonak neveznek noket es az erzelmeket hianyoljak naluk."

He? Ha nem tudatosan, hanem ösztönből megy a pénzes pasira, akkor nem nevezhető számítónak?

Αphelion 2014.05.28. 15:01:20

@Sadist: LOL...hat tudod mit, felolem nevezd, de akkor te is szamito vagy mert osztonosen a nagy mellu (vagy helyettesitsd be mihez vonzodsz) csajokra buksz.

Светлана Павлова 2014.05.28. 15:18:37

@Bundabandi (Cookie Bunny): Nem tudom kinek mi a pénzes, de mondjuk számoljunk egy statisztikai átlaggal ami legyen nettó 150.000 Ft/fő. Vagyis a férfinek ezek szerint legalább 300.000 nettót kell keresnie ha magát, a nőt és a gyereket is el akarja tartani. De mondjuk azt, hogy ez így már lófaszra sem elég tehát legalább havi 500-800.000-stb. az amiből ők hárman, négyen öten stb. kijönnek egy hónapban. Még akkor is ha a nő visszamegy dolgozni, és mondjuk hozzák az átlag 2 gyerkőcöt--->MIN. 2* 1-2-3 év amíg egy fizuból élnek.

Tehát máris többszörösen meghaladtuk az alap átlag értéket.

Sadist 2014.05.28. 15:19:52

@Parhelion: Ha egy számító nő a pénzes faszikra mászik rá, akkor tudatosan vagy tudat alatt arra számít, hogy a férfi meg fogja osztani vele az anyagi erőforássait.
Ha nekem az 160 magas, barna szemű bölcsészlányok jönnek be, akkor mire is számítok? Milyen számításról lehet ilyenkor beszélni?

Αphelion 2014.05.28. 15:25:36

@Sadist: Hat nem egyertelmu? Tudatosan vagy tudat alatt arra szamitasz, hogy majd menozhetsz az entellektuel haverjaidnak az entellektuel felesegeddel!

Father Justice ♋ 2014.05.28. 15:30:02

A kaland az élsportolóval a kidolgozott test + hencegésfaktor kombó, a rocksztárral dugás a nettó hencegésfaktor miatt vonzó, a sikeres vállalkozó alá fekvés pedig a ráakaszkodás lehetőségét teremti meg a nő számára.

Kinek kell ezen egy másodpercig is elgondolkodni?

Αphelion 2014.05.28. 15:41:02

@Father Justice ♋: Ez a hencegesfaktor kicsit olyan, mint isteni teremtessel magyarazni a vilagot. Egybol jon a kerdes, hogy akkor ki teremtette az isten(ek)et?

A hencegesfaktornal is egybol jon a kerdes hogy jo de miert pont ezekkel lehet hencegni? Miert nem azzal hogy "en lefekudtem egy 28 eves faszival aki meg mindig a szuleinel lakik bibiii!" ?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.05.28. 16:42:55

@Светлана Павлова: Ennél kevesebb pénzből is léteznek családok, persze nem ideális, sok mindent el kell felejteni. Viszont ha így néznénk, hogy min. " havi 500-800.000-stb" akkor szinte nem szülne senki, mert elég kevés embernek van ennyi nettó keresete ma Magyarországon.

Sadist 2014.05.28. 17:17:04

@Parhelion: Ha entellektüel feleséggel akarnék menőzni (és valóban számító vagyok), akkor nem bölcsészt vennék el feleségül, hanem inkább egy biológus Phd hallgatót vagy doktort.

Αphelion 2014.05.28. 17:43:32

@Sadist: Az mar reszletkerdes, mert nem vagy szamito, es a csaj sem az.

.snɯıɹd snɔlns 2014.06.01. 16:13:34

100.
csak hogy kerek számmal végződjön a sok faszság.
süti beállítások módosítása