HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2014/05/30/nem_letezo_dolgokat_igerget

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr636234359

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tapasztalt tapasztalatlan 2014.05.30. 07:46:01

Szerintem egy kapcsolat alapja a bizalom. De a bizalmat ki kell érdemelni, valamint viszonylag könnyű elveszíteni is.
Kérdésem, hogy ezt, amit leírtál, így (vagy kicsit másképp) próbáltad már a párodnak is elmondani?
Segítek: Beszélgessetek! Mondd el neki, hogy ez így neked nem jó.
Aztán marad a sárga cetli! :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.05.30. 09:16:04

@Sadist: :D

1,4,6,11

Ezek szerintem nagyon igazak. És nem csak a nagyon jó testű nőkre, azokra is, akik kicsit jobban néznek ki, csinosabbak.

Tapasztalt tapasztalatlan 2014.05.30. 09:24:30

@Bundabandi (Cookie Bunny): A 4-el vitatkoznék, de a többi szerintem is igaz. A 4-el is csak azért nem értek egyet, mert nekem a kolléganőm néz ki szerintem nagyon csinosan és ő abszolút nem ostoba, sőt abban a pozícióban nem lehet buta ember. De persze ő csak 1 (ellen)példa.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.05.30. 09:31:19

@Tapasztalt tapasztalatlan: nem az, hogy ostoba, hanem, hogy kapásból annak nézik. Én így értelmeztem a 4-es pontot. Valamiért az a városi legenda, hogy aki jól néz ki, az buta, a kettő együtt nem létezik. Persze ha megismeri, akkor ez változhat, de első blikkre ezt szokták gondolni, csak a külsőségek alapján.

Tapasztalt tapasztalatlan 2014.05.30. 09:42:53

@Bundabandi (Cookie Bunny): Igazad van, értem én, és pont ezért írtam, hogy bennem (már) nincs meg ez az előítélet.

Luk.ács (törölt) 2014.05.30. 09:46:31

@Sadist:
ezen nagyot kacagtam:

"„Olyan jól nézek ki, hogy attól berezelnek a normális pasik. Oda se mernek jönni hozzám. Mindig kapásból azt feltételezek, hogy én úgyis biztos egy übergazdag vagy nagyon jóképű férfit akarok. … Pedig csak egy normális férfira vágyom, aki böfög, széthagyja a zoknijait a lakásban, de szeret annyira, hogy megcsinálja nekem, amit a férfiak a nőknek meg szoktak csinálni, például a kocsival kapcsolatos dolgok, bogarak kinyiffantása, stb."

meg ezen is:
"„Mindenki biztosra veszi, hogy mivel csinos vagyok, biztos sekélyes és anyagias is. A külsőmből meg tudok élni, úgyhogy meg is élek belőle, ugyanúgy, ahogy más meg egyéb adottságából él. De ettől még nem vagyok sekélyes.”"

Idézet máshonnan: "hol vannak a normális férfiak?!"

Most hunyjuk le a szemünket és képzeljünk egy egy modellalkatú magyar lányt, ahogy beköltözik Józsihoz, az átlagot, 150 nettót kereső átlagos foglalkozást űző férfihoz a 2 szobás, devizahiteles panelba. Mert ez az átlag, nem a budai oldal. Tisztán szerelemből vannak együtt, együtt valósítják meg álmaikat és támogatják egymást jóban-rosszban.

De még ez sem egyenlőség, mert Józsihoz beköltözik, a sztori úgy helyes, hogy Józsival együtt vesznek fel hitelt és együtt törlesztik a megemelkedett részleteket.

:D

2014.05.30. 09:51:16

@Luk.ács: Józsi sztorija minden bizonnyal mindennapos lenne, ha nem rezelne be szegény :D

Tapasztalt tapasztalatlan 2014.05.30. 09:59:10

@Luk.ács: Komolyan van ilyen. Én személyesen hallottam nem egy lányt arról panaszkodni, hogy egyszerűen NEM MERNEK odamenni hozzá a fiúk. És ami a legfurcsább, hogy nem csak a (túl) szép lányok.
Nem egy barátomnak/ismerősömnek van tündérszép felesége/barátnője, mert nem voltak tutyimutyik és odamentek a csajhoz. (És még hitelük is van. :))

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.05.30. 10:01:31

@Luk.ács: Pedig ezek pont egyeznek azokkal, amit ti szoktatok írni. Akkor miért elképzelhetetlen az, hogy ebből indulnak ki még nagyon sokan? És a nők találkoznak is ezekkel az előítéletekkel.

Ez olyan mintha az írnám, hogy minden IT-s kockás inget hord, pizzát eszik, kólát iszik és MMORPG-t játszik. Kb. ennyire valós a csinos lányokkal szemben támasztott előítélet is.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.05.30. 10:07:51

@Tapasztalt tapasztalatlan: Én személy szerint is tapasztaltam ezeket, pedig én sem tartom magam valami extra hiperszuper csajnak. :)

Namely 2014.05.30. 10:09:58

Egy nagydumás, link, semmiben sem korlátozható fazonnal hozott össze a sors. Normál esetben egy embernél a legjobban az tudja kiverni a biztosítékot, ha hazudnak neki, pláne pofátlan módon. Ehhez te már hozzá is szoktál, ami jól mutatja, hogy mennyire a sarkadra állsz ilyen kérdésekben. 3 év után kinyílt a szemed EGY KICSIT de még reménykedsz, hogy majd melletted fog megváltozni a semmirekellő hazudozó. Pedig nem fog. 10 év múlva is ott fogsz ülni, várod, hogy változzon meg, de a szar szar marad, már bocs.

Dobbants, de persze nem fogsz, mivel oly' bugyinedvesítő az ilyen hazug barom a magadfajta nőknek, hogy csak na.

Oly' unalmas, ha nem basznak át.

Egészségedre.

:)

Αphelion 2014.05.30. 10:56:08

Mi az, meg senki se irta meg miert golddigger a poszter? Lassultok, sracok, latom elfaradtatok igy a het vegere :P

Αphelion 2014.05.30. 11:03:25

@Sadist: A 6, 7, 8ra keves pontot adtam, a tobbire mind 10et. A 8 mondjuk igaz, lenezni lenezik (sot, elitelik) sokan, de nem kell veluk foglalkozni.

Αphelion 2014.05.30. 11:07:49

@Luk.ács: A normalist szemelyisegre ertette, nem arra ami neked mindenrol eszedbe jut. Eleve nem is Magyarorszagon keszult a felmeres, szoval nem tudom hogy jon ez ide.

Sadist 2014.05.30. 11:10:47

@Tapasztalt tapasztalatlan: "Komolyan van ilyen. Én személyesen hallottam nem egy lányt arról panaszkodni, hogy egyszerűen NEM MERNEK odamenni hozzá a fiúk."

Helyesen úgy hangzik, hogy nem azok a srácok mennek oda hozzájuk, akikre ők áhítoznak.
Érdemes beleolvasni az eredeti cikknél is a kommentekbe. Természetesen mindegyik hasonló "problémákkal" küzdő nő nagyon kedves, nyitott személyiség, csak a rohadt férfiak nem értékelik a nagyszerű személyiségüket.
Pedig egyszerű a képlet, ha a személyisége is legalább olyan megnyerő, mint a külseje, akkor azt is észre fogják venni. Ha viszont belsőleg csak átlagos vagy egyenesen sekélyes, akkor nyilván nem az lesz a feltűnő tulajdonsága, hanem a fizikai szépsége.

Vicces dolog eljátszani ugyanezt férfi oldalról:
"El sem tudjátok képzelni, hogy mennyire rossz nekünk, jóképű, magas, kisportolt, gazdag és sikeres férfiaknak. A nők félnek tőlünk, nem akarnak kapcsolatot, mert már az első találkozásnál azt hiszik, hogy Casanovák vagyunk, átverjük, megcsaljuk és kihasználjuk őket.
Az első együttlét után hirtelen eltűnnek, mert megijednek attól, hogy képesek vagyunk 5-ször eljuttatni őket a csúcsra. Azt gondolják, hogy már biztos több száz nővel lefeküdtünk, innen a hatalmas rutin, és nem akarnak strigulák lenni a nem is létező táblánkon.
Sokuk már az első randira hívásnál menekül, mert azt hiszik, hogy nekünk csak a tökéletes testű szexistennők felelnek meg. Valójában mi is csak egy normális nőt szeretnénk, aki reggelente kócos, órákig készülődik, hisztizik, viszont szeret annyira, hogy megcsinálja azokat a dolgokat, amiket a nők megcsinálnak a férfiaknak, mint pl. főzés, széthagyott zoknik összeszedése, stb."

Nekem erről a nárcisztikus jelző ugrik be elsőnek.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.05.30. 11:20:58

@Parhelion: A 9-esre is? Szerintem az elég nagy hülyeség, szerinted nem? :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.05.30. 11:32:45

@Sadist: Nem érdemes a kettős mércét használni, mert teljesen más a két nemnél ez a dolog. De mondjuk pont ezzel szoktatok jönni, hogy nőknél ez meg az másképpen esik latba, akkor miért is csodálkozol erre rá?

Meg nem azért, de ha odamész valakihez, akkor honnan tudod, hogy csak a fizikai szépsége fogott-e meg, vagy a belső tulajdonságai? Mikor még egy percet sem beszéltél vele! Itt arról van szó, amikor külsőre megítélnek valakit, a belső ismerete nélkül.

Αphelion 2014.05.30. 11:40:38

@Bundabandi (Cookie Bunny): Hat ezzel kapcsolatban inkabb a nok tudnak nyilatkozni, nekem igazabol a sajat ejakulacios adataimon kivul mas ferfiake nem nagyon all rendelkezesemre ;) De igy latatlanban siman el tudom kepzelni hogy igaz, foleg ha egy pasi eddig csak joval kevesbe izgato nokkel volt egyutt, akkor nehez neki megorizni a kontrollt. Ez fizikai kondicio kerdese is, es azert a pasik tobb mint 50%a nem igazan van a toppon abban se.

Hurri Kán 2014.05.30. 11:42:20

Örül, hogy talált egy 12 évvel fiatalabb, friss husit, akit kúrogahtat, te meg benyeled a dumáját. Ennyi.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.05.30. 11:45:57

@Parhelion: én max. akkor tudom elképzelni, ha valami orbitális szintkülönbség van a két ember között, vagy nagyon fiatal és tapasztalatlan a srác. Egy tapasztalt férfinál kétlem, hogy így lenne, mert attól hogy "jónő" még nem biztos, hogy nem fekszik úgy az ágyban, mint egy darab fa. Vagy az ilyenkor nem számít? Ezt meg én nem tudom. :D

Αphelion 2014.05.30. 11:54:57

@Bundabandi (Cookie Bunny): Oh, az nagyon is sokat szamit. Ha csak fekszik (raadasul ha unott kepet is vag hozza...) az eleg lelombozo tud lenni.

A fiatal tapasztalatlan sracrol jutott eszembe, most meg nem mondom mi a film cime, de van egy jelenet amiben a srac fekszik az agyon, a szuperszexi csaj maszik ra, aztan par pillanat mulva "Hoppa!!" es a csaj nem tul boldog keppel elviharzik XDD Meg a She's Out Of My League cimu filmben is epphogy csak elkezdenek csokolozni es a csavonak maris nedves a gatyaja...Persze nem mintha Hollywoodnak koze lenne altalaban a valosaghoz, de neha letezo jelensegeket is feldolgoznak ;)

Αphelion 2014.05.30. 12:01:02

@Sadist: Narcisztikus vagy nem narcisztikus, de mindket nemre igaz a dolog, ezt eddig senki se vonta ketsegbe. Mindket nem leginkabb a sajat szintjen (plusz minusz 2-3) tud ismerkedni, ami a 10esek szamara azt jelenti hogy joval szukebb a kor mint masoknak.

Luk.ács (törölt) 2014.05.30. 12:35:32

@Pillanatragasztó: :D

@Tapasztalt tapasztalatlan: van, persze, de kihegyezve úgy, mint a cikk, hogy modellalkat (9-10) és átlagos józsi (5), ilyen nincs vagy nagyon kevés van
kevésbé jó csaj (6-8) és átlag feletti józsi (6-8) persze van jó sok
de lehet, h vmit félreértettem

@Bundabandi (Cookie Bunny): a modellekre talán igaz az előítélet, hiszen ők naponta 4-6 órákat edzenek + étkezéssel + szépítkezéssel vannak elfoglalva, a többi időben meg dolgoznak, fényképezik őket, utaznak, stb., csupa olyan dolgot csinálnak, amihez nem igazán kell ész egészen kb. 25 éves korukig, akkor végre a modellkarriernek általában (igen, vannak kivételek, de a modellek 25 évesen öregnek számítanak már), ezután elvileg k eresnek egy "normális, átlagos férfit, akit nem a pénzért szeretnek",mindezt úgy, hogy még nagyon szépek és szakma nélkül vannak 25+ évesen a munkaerőpiacon... hát, fakutya legyek ha itt nem számít túl nagy súllyal a párválasztásuknál a pénz, mikor előtte csak a szépségükért mindenki tisztelte, becsülte és elhalmozta őket minden földi jóval, gyakorlatilag csak azért, mert léteztek

Luk.ács (törölt) 2014.05.30. 12:41:09

@Parhelion: pedig lehet akár golddigger is, de az egész poszt annyira szánalmas, hogy nem érdemes hozzászólni
amikor 3 éve vannak együtt, akkor nem tudnak vmit megbeszélni és a férfi eltűnik úgy napokra, h a nő nem tudja, h hol van és mit csinál és ezt a nő eltűri, akkor szerinted milyen kapocs van a két ember között, ami őket jóban-rosszban összetartja, hogy együtt vészeljék át a következő évtizedeket? :D

persze ez a posztból nem derül ki, h a csávónak sok pénze van-e, esetleg abból, h drága dolgokat ígérget neki, de ez lehet hazugság is úgy, h nincs meg ezekre a kerete

összegzés: nem megállapítható, hogy a pénzért van-e vele, valszeg csalja és a ffi leszarja a csaj és valamiért ezt a csaj eltűri, tehát kb. semmit nem tudunk :D

Sadist 2014.05.30. 12:52:01

@Parhelion: "Mindket nem leginkabb a sajat szintjen (plusz minusz 2-3) tud ismerkedni, ami a 10esek szamara azt jelenti hogy joval szukebb a kor mint masoknak."

Ha így volna, ahogy írod, akkor még mindig ott lenne egy rakás 7-es férfi, akik örülnének, mint majom a farkának, hogy egy 10/10-es topmodell csajuk van. A valóságban inkább csak +2-3/-1 női oldalról, férfiaknál meg értelemszerűen +1/-2-3 az a szint, akikkel ismerkedni tud.

Az ilyen topmodell csajok ott követik el a hibát, hogy csak várják a sült galambot, de nem tesznek érte semmit, hogy egy valóban normális férfi észrevegye őket. Eleve nem úgy viselkednek, mint aki nyitott az ismerkedésre.
Nekem is panaszkodott már fiatal és nagyon csinos lány, hogy nem talál egy épkézláb pasit, aztán rákérdeztem, hogy keresett-e egyáltalán, vagy csak várta a sült galambot?
Persze, hogy "keresett", kinézett magának egy felsőbbéves srácot, de az nem vette észre, ő pedig nem fog odamenni egy férfihez.

Ahhoz tudom ezt hasonlítani, mint mikor a csajok elmennek bulizni, leülnek valahol távol a tánctértől, aztán buli végén meg szinte szemrehányóan mondják, hogy senki nem kérte fel őket.
Amelyik lány ott áll a táncparkett szélén és látszik a mozgásán és a tekintetén, hogy szeretne táncolni, azt fel is fogják kérni.
Ugyanez van ismerkedésnél. Ha egy nőn látszik, hogy szívesen veszi a férfiak közeledését, és nem csak varánuszarccal néz ki a fejéből, ahhoz oda fognak menni a férfiak. Legvégső esetben még valami tök hülye ürüggyel, kérdéssel vagy segítség kéréssel is lehet beszélgetést kezdeményezni.

Szöszi 28 2014.05.30. 12:55:55

@Sadist: Szerencse, hogy nem túl szépnek és nem jó testűnek születtem, ma rájöttem, hogy sokkal egyszerűbb az életem így :D

Sadist 2014.05.30. 13:00:08

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Nem érdemes a kettős mércét használni, mert teljesen más a két nemnél ez a dolog. De mondjuk pont ezzel szoktatok jönni, hogy nőknél ez meg az másképpen esik latba, akkor miért is csodálkozol erre rá?"

Nem értem pontosan, hogy melyik részre gondoltál kettős mérce alatt, gondolom a fordított helyzetet. A férfi oldal nyilvánvalóan vicc, nem sok köze van a valósághoz.

Luk.ács (törölt) 2014.05.30. 13:00:09

@Parhelion:
"Persze nem mintha Hollywoodnak koze lenne altalaban a valosaghoz"
általában nincsen

én azokon szoktam kiakadni, hogy a férfi-női kapcsolatokat sokszor teljesen egyoldalúan mutatják be az amcsi filmekben, a férfi mindent megtesz a nőért, hülyének tetteti magát mindenki előtt, hazudozik, házat, lakást, kocsit tol az orra elé, erre a nő nagy kegyesen azt mondja neki, h igen, megismerkedhetsz velem, ami persze mindannyian tudjuk, hogy semmire sem garancia (sem a szexre, sem a járásra és a sem a boldog, kiegyensúlyozott kapcsolatra, amik közül az utóbbi célja szerintem majdnem mindenkinek)

és ez nem a nőknek szánt szex és new york típusú filmeknél van így (a twilightot még nem láttam és nem is fogom), hanem a legegyszerűbb romantikus filmekben is ugyanezeket a motívumokat veszem észre sokszor

meg persze nagyon jellemző még a kezdő vagy nem kezdő férfiak bénázása és az ezen való nevetés/nevettetés is... nekik persze több elszúrnivalójuk van az ismerkedéskor és a szexnél is (odamenés, leszólítás és az, h feláll-e és elmennek-e időben, nem túl korán), de mondjuk az ismerkedés ok, a férfiak feladata, de a szexnél a nőknek is nagyon sok esetben gondot jelent, h nem tudnak elmenni, nincsen orgazmusuk, erről csak később tudományos és feminista lapokban lehet olvasni, hogy nekik is rengeteg problémájuk van a szexszel, csak kevésbé látványos, mint a férfiaknak (akiknek nem áll fel és hamar elmennek), ezért a férfiakon könnyebb nevetni, mint azon, hogy házasságban egy nőnek még sosem sikerült az orgazmust elérnie

meg még látványosabb a tipikus amerikai mozis elem, h a nőnek elég szépnek lennie, a többit majd megoldják helyette az életben a férfiak

sajnos ez utóbbi besugárzik az átlagos női agyakba is, ahogy én látom, külföldön is, aztán meg jön a pofára esés és a meglepődés, h mégsem így van a valóságban

Luk.ács (törölt) 2014.05.30. 13:06:33

@Luk.ács: "feminista" = nőknek szóló, női problémákkal foglalkozó, így értettem

Tapasztalt tapasztalatlan 2014.05.30. 13:09:29

@Luk.ács: Nem egészen így értettem, de lehet, hogy neked van igazad. Én személy szerint nem teljesen hiszek a szintekben. Tegyük fel, hogy léteznek szintek, ekkor szerintem 3 meghatározó dolog van, ami befolyásolja egy ember szintjét:
- Külső tulajdonságok: Viszonylag egyértelmű, de mégis viszonylagos, mert nem mindenkinek néz ki ugyanúgy az ideálja.
- Belső tulajdonságok: Elég nehezen derülnek ki, még akár változhatnak is.
- Relatív belső tulajdonságok: Ha az egyik félnek van egy rossz tulajdonsága, amit a másik tökéletesen tud akceptálni akkor ez a tulajdonság eléggé a háttérbe szorulhat.
Szóval véleményem szerint elég nehéz megmondani, hogy Józsi 3-as, vagy 8-as szintű, mert nagymértékben függ attól is, hogy ki ítéli meg.

Sadist 2014.05.30. 13:10:40

@Bundabandi (Cookie Bunny): "attól hogy "jónő" még nem biztos, hogy nem fekszik úgy az ágyban, mint egy darab fa. Vagy az ilyenkor nem számít?"

Attól függ. Számít, ha egy sportos kasztniban csak egy 100 lóerős motor van? Ha a városban akarsz furikázni és reprezentálni, akkor elég a szerény 100 paci, de ha ki akarod húzatni a Hungaroringen, akkor nagyon kevés.

Namely 2014.05.30. 13:12:10

"Komolyan van ilyen. Én személyesen hallottam nem egy lányt arról panaszkodni, hogy egyszerűen NEM MERNEK odamenni hozzá a fiúk"

Van ilyen, de HA az nem a lány hibája (tehát felemeli a fejét, nem gyomja a megközelíthetetlen gyilkos arcot, netán mosolyog a neki tetsző pasira, stb), akkor ne nevezzük már fiúnak/pasinak/stb,

Köcsög, és pusztuljon ki.

Jobb, ha nincs gyereke.

Αphelion 2014.05.30. 13:16:02

@Sadist: Ez valo igaz, de leginkabb a skala kozepen levo csajokra jellemzo. A nagyon rondak es a nagyon toppok kozott elofordulnak olyanok akik nyitottabban viselkednek, mert annyira nem kezdemenyeznek naluk a pasik hogy a "sult galamb" modszerrel sose pasiznanak be. A nem tul feltunoen gyonyoru csajoknal azert elobb-utobb valamelyik buliban akadni fog egy elszant, bepialt nyomulos csavo aki megtalalja oket.

Viszont egy 10es csaj ha nyiltan viselkedik, a legtobb pasi akkor *se* lep az iranyukba, mert nem erzik ugy hogy fel lennenek nove a feladathoz. Es forditva is, egy 10es pasi hiaba fuz egy 7es csajt (vagy egy 9est, aki 7esnek gondolja magat -- a legtobb no nagyon durvan onbizalomhianyos!) es a csajnak hiaba jon is be nagyon a pasi, azt fogja gondolni hogy biztos nem akar komolyat, vagy biztos csak azert mert reszeg, vagy hogy smink nelkul mar nem fog neki tetszeni, stb. stb., szoval alulkvalifikaltnak erzi magat es ezert nem megy bele.

Αphelion 2014.05.30. 13:29:32

@Luk.ács: Igen, Hollywoodnak szerintem is eleg gaz a "szerelmi vilagkepe".

A benazo pasik szerintem viccesek, csak az a gond, hogy szinte *csak* benazo pasikat mutatnak be, nagyon ritkan latni jol csajozo pasit filmben. Hirtelen most egyedul a Top Gun beli csavo ugrik be.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.05.30. 13:30:40

@Sadist: ha már autó... azért az élmény nem mindegy! :D Elmondod és villogsz vele, hogy sportkocsival furikáztál, de közben tudod, hogy elég szar volt azzal a gyenge motorral, míg a Hungaroringen nyomattad neki és élvezted is.

@Parhelion: "Viszont egy 10es csaj ha nyiltan viselkedik, a legtobb pasi akkor *se* lep az iranyukba, mert nem erzik ugy hogy fel lennenek nove a feladathoz. Es forditva is, egy 10es pasi hiaba fuz egy 7es csajt (vagy egy 9est, aki 7esnek gondolja magat -- a legtobb no nagyon durvan onbizalomhianyos!) es a csajnak hiaba jon is be nagyon a pasi, azt fogja gondolni hogy biztos nem akar komolyat, vagy biztos csak azert mert reszeg, vagy hogy smink nelkul mar nem fog neki tetszeni, stb. stb., szoval alulkvalifikaltnak erzi magat es ezert nem megy bele. "

*bólogat*

Αphelion 2014.05.30. 13:37:51

@Parhelion: ...James Bond nem benazik, de igazabol nem is csajozik, csak csettint egyet aztan vetkoznek a nok. Michael Knight sem bena, es szeriatartozekkent minden reszben becsajozik, de nem arrol szol a sorozat es nem azt mutatjak hogyan.

Viszont tudjatok ki nyomja meg teljesen jol? A Big Bang Theoryben Raj ha bepialt :D

Sadist 2014.05.30. 13:58:33

@Parhelion: "Viszont egy 10es csaj ha nyiltan viselkedik, a legtobb pasi akkor *se* lep az iranyukba, mert nem erzik ugy hogy fel lennenek nove a feladathoz."

Az már a nő feladata, hogy megmutassa/elhitesse magáról, hogy normál földi halandó is labdába rúghat nála.

"Es forditva is, egy 10es pasi hiaba fuz egy 7es csajt (vagy egy 9est, aki 7esnek gondolja magat -- a legtobb no nagyon durvan onbizalomhianyos!)"

Dehogy önbizalomhiányos, épp ellenkezőleg: heartiste.wordpress.com/2010/09/13/the-problem-with-women-is-too-much-self-esteem/

Sadist 2014.05.30. 14:06:46

@Parhelion: "A benazo pasik szerintem viccesek, csak az a gond, hogy szinte *csak* benazo pasikat mutatnak be"

A legfőbb gond inkább az, hogy a film végére mindig a lúzer srác viszi a legjobb nőt, nyereményt, fele királyságot, a valóságban viszont a lúzer srácok továbbra is lúzerek maradnak és nem fog a suli jócsaja beléjük esni.
A fiataloknak emiatt az ég az agyába, hogy ha rendes srácok lesznek és elég kitartóak, akkor előbb-utóbb elnyerik méltó jutalmukat.

Αphelion 2014.05.30. 14:11:43

@Sadist: "normál földi halandó"

Na latod pont ez a baj, A CSAJ IS foldi halando, csak a pasik valami istennokent tekintenek ra, ezert keptelenek elhinni, hogy ok is bejohetnek a csajnak. A nyilt viselkedes a legtobb amit a csaj megtehet (beleertve akar a leszolitast, randikerest -- de ez a varians mar nem relevans a "nem mernek hozzam odajonni a pasik" szempontjabol).

"Dehogy önbizalomhiányos, épp ellenkezőleg: heartiste.wordpress.com/2010/09/13/the-problem-with-women-is-too-much-self-esteem/"

Hehe, mindjart elolvasom, kivancsi leszek ra, mert a cim alapjan vmi fergeteges jokkulasnak tunik :P

Αphelion 2014.05.30. 14:16:51

@Sadist: "A fiataloknak emiatt az ég az agyába, hogy ha rendes srácok lesznek és elég kitartóak, akkor előbb-utóbb elnyerik méltó jutalmukat."

Ebben egyetertunk, Hollywood sokat tehet rola hogy manapsag ennyi Dezsoke van. Le vannak ragadva a mult szazad elejenel, amikor ahogy multkor irtam eleg volt voros rozsakat vinni a csajnak meg felsegiteni a lovaskocsira, aztan maris mehettek az oltarhoz hazasodni.

Sadist 2014.05.30. 14:22:16

@Parhelion: "Na latod pont ez a baj, A CSAJ IS foldi halando, csak a pasik valami istennokent tekintenek ra"

A csajok tekintenek saját magukra istennőként és ezzel egy szép magas falat húznak maguk köré. Aztán a pasik egy része piedesztálra is emeli őket, de az is csak akkor megy, ha a lány oda akar kerülni.

Αphelion 2014.05.30. 14:24:34

"The mantra for the past two generations in America has been that women suffer from low self-esteem brought on by a multitude of negative influences such as teacher bias, misogyny, old boys’ networks, parenting favoritism, double standards, gender stereotyped toys, etc."

Nem ezek miatt alacsony az onbecsulesuk, es nem csak a noknek alacsony, hanem ugy altalaban veve az embereknek. Szerintem leginkabb az egyhaz tehet rola, meg akkor is ha ma mar joval kisebb a befolyasa mint a kozepkorban, de ha 1500 evig azt sulykoljak az emberekbe hogy eredendoen bunos, meltatlan semmirekellok, azt azert nem tudjak egyik naprol a masikra kiheverni.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.05.30. 14:26:48

@Sadist: "Az már a nő feladata, hogy megmutassa/elhitesse magáról, hogy normál földi halandó is labdába rúghat nála."

Feladata? LOL! Mégis hogyan? Írja ki egy papírra, hogy "nem csak a hejjesek"?

Én nőként sokkal találóbbnak látom Parhelion leírását. Megint nem sikerült megfejtened a nőket. :P Azt meg végképp nem értem, hogy miért jössz amerikai, japán stb. statisztikákkal állandóan. Magyarországon vagyunk, a nők sem egyformák mindenhol, ahogy a férfiak sem.

Luk.ács (törölt) 2014.05.30. 14:31:05

@Parhelion: @Sadist: szerintem mindkét nem bemutatásával probléma van, amit a valós életre is visszahat, hiszen a felnövő tinédzserek és a 20-as, 30-asok is onnan kapják a mintaképeket.

A hollywoodi mintaképek eléggé egyszerűek, ahogy én látom:
A nő: nézzen jól ki, ennyi elég is, ő ezzel teljesítette a másik nem felé a feladatát, innentől ő parancsol, illetve bármit megtehet
A férfi: 2 típus:
1. James Bond, szuperhősök, emberfeletti teljesítmény és ott az ágyában a nő 0 küzdelem után
2. Dezsőke, mindent megtesz, bénázik, megaláztatja magát és végül elnyeri egy szép nő kegyeit

Pont a valóság és a normális elvárások maradnak ki ezekből a filmekből.

Αphelion 2014.05.30. 14:36:00

"Parents know, deep down, that to raise a good daughter you must keep her ego judiciously pruned, and to raise a good son you must suffuse his ego with promise."

Ez vagy nagyon keveset foglalkozott gyerekekkel, vagy nagyon hulye. Nem jott ra hogy *ugyanazt* a gyereket lehet dicserni is meg beszologatni neki, a ketto nem zarja ki egymast? Nem is beszelve arrol, hogy a jatekos beszologatas nem ugyanaz mint a kritika, az elobbit nem gondolod komolyan es akinek mondod ezt nagyon jol tudja, az utobbit meg komolyan gondolod.

Sadist 2014.05.30. 14:38:50

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Feladata? LOL! Mégis hogyan? Írja ki egy papírra, hogy "nem csak a hejjesek"?"

A srácok szemébe nézni és megereszteni egy mosolyt nem nagy feladat.

"Azt meg végképp nem értem, hogy miért jössz amerikai, japán stb. statisztikákkal állandóan. Magyarországon vagyunk, a nők sem egyformák mindenhol, ahogy a férfiak sem."

Külsőre nem, belsőre sem teljesen, de az ilyen alapvető, ösztönös viselkedések, mint pl. a párválasztás, nagyrészt ugyanaz.
A társadalmi és törvényi környezet sem pontosan ugyanaz, de megfigyelhetők ugyanazok a jelenségek, legfeljebb nem olyan erősen.
Egyébként meg az alap cikk is egy amcsi kutatás alapján íródott.

Sadist 2014.05.30. 14:41:03

@Parhelion: Olvasd figyelmesebben, azt írja, hogy ez csak mantra, nem a valódi ok.

Αphelion 2014.05.30. 14:50:27

@Sadist: Igen, kozben mar eljutottam a vegere, a nok tul *alacsony* onbecsulesere nem ir okot, mivel szerinte az nem letezik ;)

Amugy az onbecsules meg az onbizalom nem pont ugyanaz, en most egesz konkretan arra gondoltam hogy a nok *a tobbi nohoz kepest* kovetkezetesen tul alacsonyra lovik be a szintjuket. A cikk meg a pasi-no szembenallasrol szol, egyebkent az talan vmennyire jogos is hogy a ferfiak ossztarsadalmilag alul vannak ertekelve (lasd benazo pasi karakterek), de ezzel kapcsolatban nincs hatarozott velemenyem.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.05.30. 14:50:52

@Sadist: "A srácok szemébe nézni és megereszteni egy mosolyt nem nagy feladat."

Na ez az! Ha külsőre nem a zsánerem, akkor nem fogok mosolyogni rá, mert azt hiszi akarok tőle valamit. Elsőre nyilván én is azokkal foglalkozok, akik szimpik. Ha valahogy beszédbe elegyedünk és kiderül, hogy tetszik a gondolkozása, jól megértjük egymást, akkor nyilván mosolygok majd rá. Ezt csak a külső alapján nem fogom megtenni. Hejjespasira sem mosolyogtam még soha, mert nem tudom milyen.

Nem is tudom már melyik filmben volt, hogy a kigyúrt, lebarnult szépfiú odamegy a lányokhoz, azok már olvadoznak, majd megszólal egér hangon, tájszólással. :D

Αphelion 2014.05.30. 14:55:10

@Sadist: "A srácok szemébe nézni és megereszteni egy mosolyt nem nagy feladat."

Igy van, de ez megint a skala belsobb reszein levo csajokra nezve jogos kritika. A 10es csajnak a *pasik* kerulik a tekintetet.

Sadist 2014.05.30. 15:25:49

@Parhelion: "en most egesz konkretan arra gondoltam hogy a nok *a tobbi nohoz kepest* kovetkezetesen tul alacsonyra lovik be a szintjuket."

Ezt viszont aláírom. A nők legnagyobb ellensége a többi nő :D Különösen akkor, ha sokkal jobb nő, mint az átlag.

"A cikk meg a pasi-no szembenallasrol szol, egyebkent az talan vmennyire jogos is hogy a ferfiak ossztarsadalmilag alul vannak ertekelve"

Én konkrétan erre gondoltam, hogy a nő a férfihez képest hova helyezi magát. Nekem rögtön az örök klasszikus "te túl jó vagy hozzám" ugrott be :)

Sadist 2014.05.30. 15:46:35

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Na ez az! Ha külsőre nem a zsánerem, akkor nem fogok mosolyogni rá, mert azt hiszi akarok tőle valamit. Elsőre nyilván én is azokkal foglalkozok, akik szimpik."

És akkor megint eljutottunk oda, hogy a csajok már egy mosoly megeresztésénél is válogatósak. Ha a 10-es csaj csak a számára szimpi (9+) pasikra hajlandó egyáltalán ránézni, akkor miről beszélünk?

Sadist 2014.05.30. 15:53:17

@Parhelion: "A 10es csajnak a *pasik* kerulik a tekintetet."

Jaj, hagyjuk már az ilyen baromságokat, hogy a pasik félnek még csak ránézni is a csajokra. Ki lehetne szakadni már abból a sztereotípiából, hogy csak a férfiak lehetnek hibásak.

Αphelion 2014.05.30. 15:58:55

@Sadist: Nem "a csajokra", hanem a joval magasabb szintu csajoknak *a szemebe*. Messze nem ugyanaz.

Azt en sose mondtam hogy csak a ferfiak lehetnek hibasak, egyaltalan nem az a tipus vagyok aki ilyet mondana. Tudod, en vagyok az aki az elobb a szemere vetette a csajoknak hogy nem realis az onertekelesuk! ;)

2014.05.30. 16:55:08

@Parhelion: Mert mit nézzek a szemén? Megbámulom a dudákat meg a seggét, jó alaposan, hogy biztosan észrevegye, aztán majd utána rámosolygok.

Luk.ács (törölt) 2014.05.30. 17:15:29

@Parhelion: a Big Bang Theory-t ne is említsd, az 1. résznél kikapcsoltam, amikor a szegény okos, tehetséges fizikus zavarán kellett nevetni a kihívó öltözékben lévő eladó kiscsaj miatt... felháborító, hogy úgy mutatták be az egészet, mintha a kiscsaj többet "érne" azzal, hogy kiteszi magát

röhej az egész

Luk.ács (törölt) 2014.05.30. 17:18:18

@Sadist: @Parhelion: szerintem rossz úton jártok, mindenkinek a saját maga baja a legnagyobb, a 10/10-eseknek és a rosszabbaknak is.

Szerintem az a probléma, hogy Hollywood és a média elcseszte a férfi és a női képeket, folyton csak ideálokat és a tökéletes világot sulykolják, pedig az nem létezik sem férfiben, sem nőben, sem világban. Ezért mindenki azt hiszi, hogy többet érdemel, mint amit valójában, az is, aki igazából nem.

Αphelion 2014.05.30. 17:44:12

@Pillanatragasztó: Neki 24/7ben bamuljak a pasik a dudait meg a segget, szoval ezzel pont nem fogsz nala kiemelkedni a tomegbol...

Αphelion 2014.05.30. 17:46:04

@Luk.ács: Te is olyan vagy mint abban a sorozatban a nyomigyerekek? Es olyan is szandekozol maradni? Akkor azert ne csodalkozz ha nem nagyon buknak rad a csajok XD

Father Justice ♋ 2014.05.30. 18:08:46

@Tapasztalt tapasztalatlan: Te itt az egyén ízléséről beszélsz, de a szint nem ezt jelenti. A szint azt jelenti, hogy az adott személy az ellenkező neműek halmazának mekkora részhalmazából válogathat nullánál nagyobb valószínűséggel.

Ennek megfelelően a férfi szintje az anyagi helyzetétől és a külsejétől, a nőé pedig a külsejétől függ. A külsőségek megítélésében vannak szubjektív tényezők, de ezek az esetek 99,58%-ában akkor kerülnek a képbe, ha az illető már belátta, hogy kellően magas szintű jelöltre hiába is pályázik. Ekkor értelemszerűen Béla a testmagasság, Géza a mellméret, Gerzson pedig a lábak formássága tekintetében lazít a feltételeken - szükség törvényt bont alapon. De a 10/10-es nő attól még Béla, Géza és Gerzson rendszerében is nagyjából ugyanazt az ideált jelenti, ezért valójában az "engedmények" igazán szubjektívek, a közízlés kevéssé.

Az objektív és szubjektív belső értékek valóban fontosak egy jól működő párkapcsolatban, csak sajnálatos módon ha valamelyik fél számára nem elég magas a másik szintje, ez sosem fog kiderülni - lévén, hogy eleve létre sem jön a kapcsolat.

@Parhelion: "Es forditva is, egy 10es pasi hiaba fuz egy 7es csajt (vagy egy 9est, aki 7esnek gondolja magat -- a legtobb no nagyon durvan onbizalomhianyos!) es a csajnak hiaba jon is be nagyon a pasi, azt fogja gondolni hogy biztos nem akar komolyat, vagy biztos csak azert mert reszeg, vagy hogy smink nelkul mar nem fog neki tetszeni, stb. stb., szoval alulkvalifikaltnak erzi magat es ezert nem megy bele."

Nos igen, ez valóban megeshet... a 10/7-es csajok kb. 5 százalékával.

A többieknek - akik a szintezés miatt egyébként is alapból 10/9-re lövik be magukat - eszük ágában sem lesz azon agyalni, hogy a 10/10-es csúcskan eseti fasztarisznyának tekinti-e őket vagy sem, hanem azonnal élnek a ritka lehetőséggel.

Αphelion 2014.05.30. 18:18:45

@Father Justice ♋: Ezt az empirikus megfigyeleseid is megerositik, vagy pusztan az elmelet alapjan kovetkeztetsz ra?

Luk.ács (törölt) 2014.05.30. 18:20:03

@Parhelion: egy kis személyeskedés mindig jól jön, ha elfogynak az érvek és a gondolatok, ugye?

Αphelion 2014.05.30. 18:22:46

@Father Justice ♋: P.S. Szepesi Niki valoban ugrana ra, de szerintem o az 5%, az agyalos csajok meg a 95. Sot az is lehet hogy 1% vs 99%...

Αphelion 2014.05.30. 18:24:53

@Luk.ács: Nem fogytak el, csak gondoltam megproballak raebreszteni hogy min kene valtoztatnod.

Sadist 2014.05.30. 18:46:28

@Parhelion: "Azt en sose mondtam hogy csak a ferfiak lehetnek hibasak, egyaltalan nem az a tipus vagyok aki ilyet mondana."

Mégis azt írtad, hogy a férfiak kerülik a magasabb szintű csajok tekintetét, mintha félnének tőlük. Miért vagy annyira biztos benne, hogy ez a helyzet és nem az, hogy ezek a magasabb szintű csajok egyszerűen varánuszarccal ignorálják a pasik 90%-át valahogy így: weknowmemes.com/2012/04/bitch-mode-on/ ?

2014.05.30. 18:46:43

@Parhelion: Ööö, nem is az a cél. Az ilyen fullos hoszenpáréves csajok általában olyan autókban ülnek, olyat vezetnek, amiről én nem is álmodhatok, pedig nem mondhatnám, hogy rosszul keresek. De ők valamit nagyon tudnak :)
Náluk sokkal gyengébb eresztésektől is max varánuszarcot kaphatok, marad a disznó mód bámulás :)

Αphelion 2014.05.30. 18:52:24

@Sadist: Mert az a 90% nem tetszik nekik, most nem roluk van szo hanem arrol a 10%rol akik igen.

Amugy az a kep teljesen masrol szol, ott a csajnak egyertelmuen bejon a csavo!

Sadist 2014.05.30. 19:00:07

@Parhelion: "Mert az a 90% nem tetszik nekik, most nem roluk van szo hanem arrol a 10%rol akik igen."

A 10%-ra is áll ugyanaz a kérdés. Miért feltételezed azt, hogy az a 10%-nyi férfi beszari a szemkontaktushoz egy magasabb szintű nővel?

"Amugy az a kep teljesen masrol szol, ott a csajnak egyertelmuen bejon a csavo!"

A varánuszarc volt a lényeg.

Αphelion 2014.05.30. 19:26:20

@Sadist: Nem mind a 10%, csak mondjuk 8. A maradek 2%bol valogathat a csaj, ami kisebb arany mint az alacsonyabb szintu csajok eseteben (persze cserebe ezek legalabb mind jo pasik).

Sadist 2014.05.31. 00:04:05

@Parhelion: Még mindig nem válaszoltál a kérdésre. Ha nem megy, akkor tőle kaphatsz ihletet: www.youtube.com/v/9eck-nJ-AT4&start=205&end=208&version=3

Αphelion 2014.05.31. 09:57:27

@Sadist: Nem feltetelezem, latom. Es nem is beszarisagrol van szo, hanem arrol amit fent kifejtettem.

Αphelion 2014.05.31. 13:26:49

@Sadist: Ezt tortenetesen jol hitted, akkor most a fenti gyereknevelos cikk szellemeben nagy dicseretet erdemelsz a kivalo megfigyelokepessegedert. Csak igy tovabb, figyeld meg a ferfitarsaid viselkedeset is pl. egy szorakozohelyen a legeslegszexibb csajok kornyezeteben, es akkor te is latni fogod mirol beszelek :P

Sadist 2014.05.31. 16:20:40

@Parhelion: Azért gondoltam, hogy lány vagy, mert olyan magabiztosan írtad, hogy a legjobb csajok csak abból a szerény 2%-ból választhatnak, mintha a saját bőrödön tapasztaltad volna a jelenséget.

Van olyan férfi ismerősöm, aki egy szépségverseny próbáján mondta, hogy szerinte azok a csajok szóba se állnának vele, róla el tudom képzelni, hogy ilyen gátlások miatt félne kezdeményezni a 8+-os csajoknál, de tömegesen egyáltalán nem tapasztaltam ezt a hozzáállást.
Inkább azt vettem észre, hogy a nagyon top csajok egy jelentős része húz maga elé egy láthatatlan falat és játssza a megközelíthetetlen jéghercegnőt, nem keresik a szemkontaktust sem.
Amelyik lány nem hordja fenn az orrát és két lábbal a földön jár, ahhoz nem félnek odamenni a pasik, legyen akármilyen jó nő. Csak ugye sokkal egyszerűbb és kényelmesebb a másikat hibáztatni ahelyett, hogy magukba néznének és észrevegyék, hogy a normális embereket taszítja az attitűdjük.

Αphelion 2014.05.31. 17:10:14

@Sadist: Ismerem a jeghercegnoket, de azok nem a legjobb csajok, atlag folottiek de 6os 7es max 8as szintnel megallnak. Ok azok akiknek boven van valogatasi lehetoseguk, max egy reszet elszalasztjak a bezartsagukkal.

En a 10esekrol beszelek, azokrol akik a ferfiak 99%anak kurvara bejonnek, de a legtobbjuk csak nyalcsorgatva bamulja oket, a la Pillanatragaszto baratunk.

A sajat boromon annyit tapasztaltam, hogy azok a csajok akik nalam 3+ szinttel rosszabbnak gondoljak magukat (akar helyesen akar tevesen) azoknal hiaba is probalkozok, nem tekintenek potencialis partnernek. Olyan ez, mint amikor a paraszt bacsi ingyen megkaphat egy vadi uj Mercedest vagy egy ocska Skodat, es o inkabb a Skodat valasztja mert a Mercit csak osszepiszkolna, meg ellopnak tole, nem lenne penze fenntartani, stb. Vagy amikor egy Oxfordi diplomaval es sokeves tapasztalattal rendelkezo orvos jelentkezik egy olyan allasra, ahova siman felvennenek barmilyen palyakezdot, es palyakezdo fizetest is gondoltak adni: annyit meglatnak hogy Oxford, mar megy is a CV a kukaba.

A tarskeresesnel is igy van ez, es mindket nemre igaz, mindket nem eseteben a tapasztalataim is igazoljak, ezert gondolom olyan magabiztosan hogy a 10es csajok leginkabb csak a 7+ pasik kozul valogathatnak, mig a 6osoknak ott a 3-9 intervallum. Persze nem azt mondom hogy a 10esek nem jarnak jobban azzal hogy ilyen jol neznek ki, csak nem olyan egyszeru nekik bepasizni mint a 6osoknak.

Sadist 2014.05.31. 19:21:28

@Parhelion: "En a 10esekrol beszelek, azokrol akik a ferfiak 99%anak kurvara bejonnek, de a legtobbjuk csak nyalcsorgatva bamulja oket, a la Pillanatragaszto baratunk."

Mert szerinted én kikről beszéltem eddig? Érdekes körökben mozogsz, ha a 10/10-es csajok között nem találni jellemhibásakat. Vagy nálad ha egy csaj jéghercegnő, akkor eleve nem lehet 10-es?

"Persze nem azt mondom hogy a 10esek nem jarnak jobban azzal hogy ilyen jol neznek ki, csak nem olyan egyszeru nekik bepasizni mint a 6osoknak."

Ez kb. olyan szintű nyavajgás, mintha 50 milla azonnal elkölthető KP-val a zsebedben azon lamentálnál, hogy neked kurvára nem egyszerű választani a Porsche, az Aston Martin, az AMG, az Audi, a BMW, a Mercedes és az olcsóbb felsőkategóriás autók közül, mennyivel könnyebb, akinek csak 5 millája van, mert neki csak a Volkswagen, Ford és a Skoda jön számításba.

Αphelion 2014.06.01. 10:41:25

@Sadist: Hat en is kivancsi lennek hogy te milyen korokben mozogsz, ha rendszeresen latsz 10es csajokat. Valami ugynoksegnel dolgozol? ;) Ott is jo esetben van max 1 olyan kaliberu csaj akikrol a tegnapi link szolt. O meg miert pont veled keresne szemkontaktust? Lehet van pasija, vagy egyszeruen nem te vagy az esete.

En tovabbra is tartom, hogy masrol beszelunk, akikre te gondolsz az nalam a 6-8 intervallum, de ok legfeljebb almaikban szupermodellek. Nezd meg az angol eredetijet a cikknek, az nem egyszeruen "jo testu" noket emleget:

www.psychologytoday.com/blog/obesely-speaking/201405/11-reasons-being-super-hot-looking-is-problematic

"Ez kb. olyan szintű nyavajgás, mintha 50 milla azonnal elkölthető KP-val a zsebedben azon lamentálnál, hogy neked kurvára nem egyszerű választani a Porsche, az Aston Martin, az AMG, az Audi, a BMW, a Mercedes és az olcsóbb felsőkategóriás autók közül, mennyivel könnyebb, akinek csak 5 millája van, mert neki csak a Volkswagen, Ford és a Skoda jön számításba."

Inkabb ahhoz hasonlithato, hogy mondjuk valaki az Aston Martinjahoz nehezen talal szerelot abban a varosban, ahol egyetemre jar. Persze ez sem realis, mert o siman vehet akkor vmi masik kocsit, vagy jarhat busszal vagy taxival. Kate Upton viszont nem tudja csak ugy ideiglenesen lecserelni a testet.

Ismetlem, nem azt mondom hogy sajnalni kell oket -- egyertelmu, hogy irigyelni kell! -- csak nekik is vannak problemaik, es itt egy lista hogy mik azok.

Excsimóta (törölt) 2014.06.01. 14:15:32

A hétvégén kimaradt történetek helyett:

Megint egy remek blogra akadtam:
ausztraliabamentem.wordpress.com/

Nem kell végigolvasnotok, leírom a sztorit: kiscsaj nagy reményekkel és véletlenül igazi szakmai felkészültséggel kap vízumot Ausztráliába, tök véletlenül mindent elintéz egyedül, munkája van, úgy él, mint egy normális ember.
Aztán csak nem talál véletlenül egy magyar férfit, aki jól keres és összejön vele, innentől kicsit elengedheti magát, a munkahelyén nem érzi jól magát, ezért kilép, azután nem "talál" munkát sok ideig, semmilyen munkát nem végez, esetleg szórólapozik, hogy ne kicsit kimozduljon, végül elmennek együtt Ausztráliából, mert nem érzik jól magukat (értsd: oda, ahol a férfi kap munkát további jól fizető munkákat).

Ennyire egyszerű lesz az élet, miután megtaláltátok szerelmeteket lányok, aki eleget keres! :)

Amúgy ismerek egy másik bloggerinát is, nagyon szép a sztorija. A nő Magyarországon férjjel és gyerekkel vígan élt, amíg a nő meg nem ismert egy egy svájci-francia orvost. A férj észrevette, hogy a nő megcsalta vele, ezért elváltak, persze a nő vitte a gyereket és kiment a gyerekkel Svájcba az orvoshoz (neki is volt 1 gyereke még), ott nem dolgozik semmit, hiszen a bölcsi és az óvoda drága, ez a jelszó, meg a nőnek különben sem lenne semmi normális végzettsége, amivel normálisan keresne, így "szegénynek" otthon kell maradnia, marad a blogolgatás, hogy milyen szép az élet. Azt még hozzá kell tegyem, hogy a nő franciául sem tudott, amikor kiment, angol nyelven esett nagy szerelembe a svájci-francia orvossal és amikor kiment, akkor egy pohár vizet nem tudott kérni franciául.

A nő mostanában ún. coach, parapszichológus, kineziológus, spirituális életvezetési terapeuta, most utánakerestem, persze csak magyar webportálokon, gondolom nem svájci franciául osztja az észt a faluban (a svájci dialektusok megtanulhatatlanok, mert minden faluban máshogy beszélnek).

A neve amúgy Karina Hubert és nem nézett ki pár éve nagyon rosszul.
www.lepalaisdutarot.com/Tarot/karina-hubert.jpg

Egy időben olvastam a blogját, azért tudok ennyi mindent róla. Láttam, mostanában is még ugyanúgy blogolgat, mint jó pár éve, régen naponta írt kilométeres posztokat magyar nyelven az unalom ellen. Látom, azóta írt franciául könyvet és csinált spirituális kártyákat, azokra biztos nagy szükség van a svájci piacon.

Milyen szép is a világ...

Amúgy nehogy azt higgyétek, hogy én szajkózom mindig ezt a "gazdag pasi külföldön megfogás és utána hot babe-kedés dolgot", tonnányi ilyen példát látok magam körül nem csak a virtuális, hanem a valós világban. Csak itt jobban kijön a jelenség, mint Magyarországon, mert a bevándorlók és a nációk, az idegen környezet mindenkit próbára tesz, így nagyon sokan a nők közül a könnyebb utat választják, még akkor is, ha a kiválasztott férfiről lerí, hogy messze nem a nő szintjéhez való.

Luk.ács (törölt) 2014.06.01. 14:17:10

@Excsimóta: hopp, ezt Luk.ács akarta mondani :D

Sadist 2014.06.01. 18:01:11

@Parhelion: "Nezd meg az angol eredetijet a cikknek, az nem egyszeruen "jo testu" noket emleget:"

Amit egy régebben Hollywoodban dolgozó, főleg női szerepeket alakító, később Phd-t szerzett férfi írt a szubjektív benyomásai alapján :D Ugye nem haragszol, ha nem veszem túl komolyan?

"Inkabb ahhoz hasonlithato, hogy mondjuk valaki az Aston Martinjahoz nehezen talal szerelot abban a varosban, ahol egyetemre jar."

Na, akkor mégis csak az a helyzet, hogy ezeknek a csajoknak az egekben vannak az elvárásaik? Mert ebben az analógiában a normális férfi = normális szerelő, aki az átlag autót tisztességgel meg tudja javítani, überfaszi = Aston Martin speciálisan képzett szervízese.

"Ismetlem, nem azt mondom hogy sajnalni kell oket -- egyertelmu, hogy irigyelni kell! -- csak nekik is vannak problemaik, es itt egy lista hogy mik azok."

Ha arról írnak listát, hogy minden nap edzeniük kell, szigorú diétát kell tartaniuk, nem dohányozhatnak vagy ihatnak, nem csaphatnak egy görbe estét, mert minden egyes nap tökéletesen kell kinézniük a fotózásokon, akkor még azt mondom, hogy oké, szar lehet az életük ezen oldala, ami így szabályozva van, de az ilyenek, hogy nem vagy nehezen tudnak bepasizni, erősen mese kategória.

Αphelion 2014.06.01. 19:03:34

@Sadist: "Na, akkor mégis csak az a helyzet, hogy ezeknek a csajoknak az egekben vannak az elvárásaik? Mert ebben az analógiában a normális férfi = normális szerelő, aki az átlag autót tisztességgel meg tudja javítani, überfaszi = Aston Martin speciálisan képzett szervízese."

A normalis szerelo is siman meg tudna javitani, csak nem mer hozzanyulni, mert fel hogy valamit elcsesz aztan o lesz erte a felelos.

Nincsenek az egekben az elvarasaik (legalabbis a cikk szerint), hanem az a halmaz kisebb, amibol valogatni tudnak.

"Ha arról írnak listát, hogy minden nap edzeniük kell, szigorú diétát kell tartaniuk, nem dohányozhatnak vagy ihatnak, nem csaphatnak egy görbe estét, mert minden egyes nap tökéletesen kell kinézniük a fotózásokon, akkor még azt mondom, hogy oké, szar lehet az életük ezen oldala, ami így szabályozva van, de az ilyenek, hogy nem vagy nehezen tudnak bepasizni, erősen mese kategória."

Hat jo, nekem nem fuzodik kulonosebb erdekem ahhoz hogy meggyozzelek, szoval maradjunk abban hogy te nem hiszed el, en meg igen.

Sadist 2014.06.01. 20:18:40

@Parhelion: "A normalis szerelo is siman meg tudna javitani, csak nem mer hozzanyulni, mert fel hogy valamit elcsesz aztan o lesz erte a felelos."

:D
Nyilván azért nem tudnak az átlag szerelők mit kezdeni egy egzotikusabb járgánnyal, mert félnek tőle, hogy elrontják, még csak véletlen sem azért, mert pl. speciális eszközökre van szükség :D

"Nincsenek az egekben az elvarasaik (legalabbis a cikk szerint), hanem az a halmaz kisebb, amibol valogatni tudnak."

Azért kisebb a halmaz, amiből válogathatnak, mert magasabban húzzák meg a határt és ezzel ők maguk szűkítik a lehetőségeiket. Ilyen egyszerű.
Fölösleges ilyen hülyeségeket belekeverni, hogy a normális férfiak félnek tőlük, mert az egész csak nyakatekertebb lesz, amiről Occam óta tudjuk, hogy lehet igaz, viszont bizonyosság híján az egyszerűbb magyarázat nagyobb valószínűséggel helyes.

Joe69 2014.06.02. 20:26:51

Azért nekem nem egyértelmű, hogy merre van az a +12 év. Én nem csodálkoznék, ha a nőnél lenne. Mert ugye, ilyen esetben minden el van tűrve a pasitól.
süti beállítások módosítása