HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2014/06/04/a_cuccaiert_mar_vissza_se_mer_jonni

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr146267046

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sadist 2014.06.04. 08:02:32

Újabb szar poszt. Aki nem akarja olvasni, annak egy mondatban: csajt otthagyta a faszija a volt nőjéért, csaj meg duzzog és azon gondolkodik, hogyan lehetne kibaszni vele.

mütyür 2014.06.04. 08:32:18

"És most szerintem minden közös ismerősünk rajtam nevet,

Azt mondták, ne hagyjam ennyiben, mert nekem sem lesz jó, és valami elégtételen gondolkodjak."

sztem sürgősen hanyagold az ilyen ismerősöket. noormális?? és az neked mennyivel lesz jobb, ha boszorkánykört rajzolsz és a közepébe behajítod a cuccait és felgyújtod?

becsapott, gyáván viselkedett. és? ez miért a te bajod? foglalkozz a saját életeddel. hülyegyerek.

Szöszi 28 2014.06.04. 08:34:19

@Sadist: Hát...Konkrétan tényleg ennyi, amit itt összefoglaltál :D

Erről az jut eszembe, hogy imádom, amikor azt látom az ismerőseimtől, hogy szipcsiszupcsi csajos progik, ide program, oda program, naponta 20 becsekkolás arról, hogy milyen geci jó az életük, ilyenkor rendszerint ránézek már az adatlapjukra kíváncsiságból, és bizony igen, eltűnik onnan, hogy kapcsolatban. Ebből rögtön rájön az ember, hogy nem ők akarták befejezni, és nem értem mit várnak. Hogy attól, hogy képesek tovább élni az életüket majd a kedves ex fejvesztve visszakönyörgi magát?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.04. 08:40:11

Szar dolog ez... Pont lyen helyzetben még nem volt részem, de amikor sejted, hogy van egy harmadik...háááát az nagyon tud fájni. Aztán mikor kiderülnek a hazugságok akkor még jobban. Tudod poszterin olyan ez, mint a gyász: a tagadás, a düh, az alkudozás, a depresszió, a belenyugvás. Most még a haragnál jársz. (ami nálam igen csak sokáig szokott tartani. :D) Ilyenkor minden hülyeség megfordul az ember fejében, mindenféle kicsinyes bosszú. Szerintem ne foglalkozz vele, éld az életed tovább, aztán majd elmúlik ez is. Én pl. soha nem tettem meg amikre ilyenkor gondoltam, mégsem bánom. Ha meg találsz magadnak mást és boldog leszel őt meg esetleg kidobja az ex (nyihihihi) az jól tud esni az ember önérzetének. Úgy gondolom a kárörvendés ilyen esetben ér! :D

mütyür 2014.06.04. 08:42:49

@Bundabandi (Cookie Bunny): na az még egy dolog, hogy dühös és sértett, érthető. na de hogy az ismerősei is azt tanácsolják, hogy álljon bosszút? mi ez? csajosestéken cosmóból veszik az ilyen okos ötleteket?? :/

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.04. 08:43:46

@Szöszi 27: "Hogy attól, hogy képesek tovább élni az életüket majd a kedves ex fejvesztve visszakönyörgi magát? "

Volt már erre példa! :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.04. 08:46:37

@mütyür: elég hülye ismerősei vannak, az tény. Hány éves lehet vajon?

mütyür 2014.06.04. 08:47:42

@Bundabandi (Cookie Bunny): hát az "elköltözés" emlegetése sajnos nem azt sejteti, hogy tini :(

Szöszi 28 2014.06.04. 08:51:51

@Bundabandi (Cookie Bunny): Nana! Az, hogy normálisan tovább éli az életét valaki, és csinálja a programjait, az tök normális és jó dolog, és elhiszem, hogy ijesztő az exnek! De amikor ezt minden pillanatban nyilvánosan hangoztatja valaki, ott tuti valami nem stimmel.

Amúgy jól mondod, szerintem sem kell a bosszú. El kell képzelni minden lehetséges módot arra, hogy hogy ölné meg az exet, de tenni nem kell semmit ténylegesen. Az már kapálózó, kétségbeesett, megkeseredett nő képét keltheti mindenkiben. Felesleges.

Sadist 2014.06.04. 08:57:41

@Szöszi 27: "Erről az jut eszembe, hogy imádom, amikor azt látom az ismerőseimtől, hogy szipcsiszupcsi csajos progik, ide program, oda program, naponta 20 becsekkolás arról, hogy milyen geci jó az életük, ilyenkor rendszerint ránézek már az adatlapjukra kíváncsiságból, és bizony igen, eltűnik onnan, hogy kapcsolatban."

Én ezt már rutinból vágom, egyetlen megosztott kép, állapotfrissítés vagy profilkép csere elég hozzá, hogy 99%-os biztonsággal tudjam, hogy valami történt a kapcsolati állapotát illetően vagy történni fog a következő napokban.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.04. 08:57:54

@mütyür: lehet... Meg ez az öreg koromban majd megbánom... ugyan már! Majd 80 évesen arra fog gondolni, hogy miért nem állt bosszút Jóskán 50-60 évvel ezelőtt? LOL! :D Majd ha jön egy másik, úgy elfelejti Jóskát, hogy csak na! :)

mütyür 2014.06.04. 09:01:09

@Bundabandi (Cookie Bunny): pontosan :) ha meg még 80 évesen is ezen fog agyalni, akkor meg szimplán eszement :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.04. 09:01:20

@Szöszi 27: Ha hangoztatja, akkor elég átlátszó, valóban. :)

Sadist 2014.06.04. 09:05:47

@Szöszi 27: "Az, hogy normálisan tovább éli az életét valaki, és csinálja a programjait, az tök normális és jó dolog, és elhiszem, hogy ijesztő az exnek! De amikor ezt minden pillanatban nyilvánosan hangoztatja valaki, ott tuti valami nem stimmel."

A változásokból lehet igazán következtetni. Van, aki folyamatosan telefossa a facebook oldalát minden baromsággal, aztán hirtelen abbamarad. Ilyenkor biztos, hogy sikerült összeszednie valakit. Vagy éppen fordítva, előtte alig posztolgatott valamit, a nagy ceji hatására viszont elkezdi ontani a happy klipeket, szivárványos-csillámpónis idézeteket, aranyos cicás képeket.

"Az már kapálózó, kétségbeesett, megkeseredett nő képét keltheti mindenkiben."

Ez a rövidke poszt is bőven elég volt ahhoz, hogy a megkeseredett nő képét keltse az olvasókban :)

mütyür 2014.06.04. 09:07:59

@Bundabandi (Cookie Bunny): :D áh, poszterina nem érdemel cukiságot! :)))

alebzsaflab 2014.06.04. 09:13:30

"Körülbelül két évet pazaroltam az életemből egy olyan emberre, aki képes volt most visszamenni a volt barátnőjéhez"
Örülj neki, hogy csak két évet.

"És most szerintem minden közös ismerősünk rajtam nevet, hogy én mennyire becsapható vagyok, és hogy-hogy nem vettem észre. Azt mondták, ne hagyjam ennyiben, mert nekem sem lesz jó, és valami elégtételen gondolkodjak. De min?"
Semmin. Szarj a fejére. Az a legidegesítőbb az ilyeneknek.

"ugye kézenfekvő, ugyanakkor gyerekes, hogy minden maradék cuccával teszek valamit, vagy egyszerűen kihajítom"
Simán add vissza neki. Legalább te viselkedj emberi módon.

"Sőt, kívánjak nekik minden jót, hátha másodszori nekifutásra sikerül nekik?"
Azt azért ne. De nagy valószínűséggel úgysem fog működni a dolog. (Na majd akkor röhöghetsz rajta.)

"de nem akarok öreg koromban azon töprengeni, miért voltam gyáva, más nő a fejét leszedné az ilyennek, még utólag is"
Ez nem gyávaság. Sőt, ezzel tudsz a legjobban bosszút állni, ha tök normálisan beszélsz vele. Nem fogja érteni. :)

Szöszi 28 2014.06.04. 09:16:35

@Sadist: Egyetértek :) Mindenben :D

Tegnap...Láttam, hogy valaki megadott egy ilyen életeseményt facebookon, hogy "lakást vett". Kiégtem...
Lassan lesz ilyen is, hogy "menstruálni kezdtem" 10 évesen? Vagy "első magömlésem" 12 évesen?

mütyür 2014.06.04. 09:19:32

@Szöszi 27: a ma, magyarországon, igenis nagy esemény, ha vki fiatalon lakást tud venni. ne hasonlítsuk már ezt egy vérzéshez.

Szöszi 28 2014.06.04. 09:25:24

@mütyür: Nem tom...Van lakás, oszt mégse posztoltam ki. Most erre komolyan szükség van? Szerintem nem...Aki ismer úgyis tudja mi van, sőt valószínűleg járt is nálam. Akire meg nem tartozik, hogy van kecóm, attól, hogy posztolom úgyis le fogja szarni. Jó, elfogadom, akkor van akinek fontos hangoztatni az ilyesmit :)

mütyür 2014.06.04. 09:26:57

@Szöszi 27: lakásavató bulid volt? :P

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.04. 09:30:20

@Szöszi 27: @Sadist: Lehet, hogy sértődés lesz belőle.... de mi a fenének foglalkoztok ennyire azzal, hogy más mit tesz ki egy közösségi oldalra, a saját falára? Egy-két dolgon én is meg szoktam döbbenni, meg nézek nagyokat, de egyébként nem figyelem, hogy milyen zenét, képet, idézetet rak ki - kivéve ha tetszik -, vagy mire változtatja az állapotát. A saját életem szempontjából nem tök mindegy? Aki meg nagyon zavar, azt tiltom, vagy törlöm. Ennyi.

Szöszi 28 2014.06.04. 09:31:12

@mütyür: Konkrétan nem. Csak, ahogy meglett a kecó hetente minimum egyszer feljöttek a barátok dumálni és iszogatni. Ez a szokás 4 éve tart szerencsére :)

Sadist 2014.06.04. 09:31:14

@Bundabandi (Cookie Bunny): Kár, hogy nem tud kötelet akasztani vagy biztosítani, így csak ballaszt :D

"Remélem egy este, amikor épp elsétálunk pár túrázó hölgy mellett, megtetszik nekik Millie és oda hívnak minket a tábortűzhöz."

Óbaz... egy nyüzüge bölcsésznél még megértem, de egy sziklamászó hogy lehet ennyire passzív és beszari?

Szöszi 28 2014.06.04. 09:34:09

@Bundabandi (Cookie Bunny): Hát bázeg nem foglalkozom, hanem látom :D Én nem tudom hol említettem olyasmit, hogy ZAVAR. Csak felhoztam 2 dolgot a facebookkal kapcsolatban.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.04. 09:37:01

@Sadist: Nem azért, de a cikk alapján jó fejnek tűnik és ha a macskával jönne, hát tuti oda hívnám dumálni. Nem is olyan beszari, van esze az ürgének! Jobban bejönne, mint a nyomulás. :P

Sadist 2014.06.04. 09:37:58

@Bundabandi (Cookie Bunny): "de mi a fenének foglalkoztok ennyire azzal, hogy más mit tesz ki egy közösségi oldalra, a saját falára?"

Kétségek eloszlatása végett, nem másoknak a falát szoktam nézegetni, hanem amikor az én főoldalamon jelenik meg egy-egy ilyen bejegyzés, akkor azonnal levágom, hogy mi a helyzet.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.04. 09:38:34

@Szöszi 27: Ha megemlíted, nyilván zavar. Nem? Ha hidegen hagy, akkor meg minek említed? :P :)

Szöszi 28 2014.06.04. 09:41:20

@Bundabandi (Cookie Bunny): ÉSZREVÉTEL. Attól, mert megemlítek valamit még nem ZAVAR automatice. Dehát...Nyilván nem meglepő, hogy nem bírod ki, hogy ne állj belém valamiért, úgyhogy minek magyarázzam? :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.04. 09:42:20

@Sadist: de minek foglalkozol vele ennyire? Nem tök mindegy? Egy közösségi oldal ilyen, szűri, tiltani, törölni meg lehet. Ez olyan, mint a nem nézem a Barátok Köztöt, de azért simán tudom mi volt a tegnapi részben... :D

Sadist 2014.06.04. 09:44:57

@Bundabandi (Cookie Bunny): Sziklát mászik, nyilván jófej, de nem úgy tűnik, hogy ez a passzív, macskával csajozás működne. Nálad lehet, hogy bejönne, csak te meg nem jársz túrázni :D

mütyür 2014.06.04. 09:48:33

@Sadist: azért én hajlanék arra a feltételezésre, hogy sokkal kevesebb sziklamászó nő van, mint férfi :P

Sadist 2014.06.04. 09:50:31

@Bundabandi (Cookie Bunny): Nem foglalkozok vele, mondom, hogy az én oldalamon jelenik nem, nem én olvasgatom más hírfolyamát. Pont akkor foglalkoznék vele, ha az ilyeneket egyesével törölgetném, letiltani meg nem fogok azért senkit, mert megváltoztatta a borítóképét vagy egyszer becsekkolt egy bárból, ahol a barátnőivel selfiezték magukat, miközben szürcsölték a Cosmo-t.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.04. 09:51:10

@Szöszi 27: Beléd álljak? Az mi? :D Nem volt célom, csak fura, hogy ennyire foglalkoztat titeket, de a kommetekből ítélve inkább Sadist barátunkat, hogy másnak hogyan alakul az élete. Nyilván ott is vannak típusok, hogy ki miként használja az oldalt, mit rak ki stb. Itt a kollégák is szoktak arról beszélgetni, hogy milyen már, ha valaki kirakja, hogy meghalt az apja, vagy rokona, meg születni fog gyereke. Szerintem meg azt rak ki, amit akar. Vannak nyilván határok (itt most a szélsőségekre gondolok), de amúgy pont erre való a közösségi oldal (szerintem), hogy az életéről megoszt dolgokat. Azt meg mindenki maga dönti el, neki mi a fontos, mit akar megosztani mással. Embere válogatja.

Sadist 2014.06.04. 09:52:47

@mütyür: Ez tény, pont ezért nem szabadna a passzivitás csapdájába esnie.

Sadist 2014.06.04. 09:55:05

@Bundabandi (Cookie Bunny): Picit öngól lett :) A kommentjeidből ítélve itt igazán Szöszi és én foglalkoztatunk téged. Kérdés, hogy vajon miért?

mütyür 2014.06.04. 09:55:06

@Sadist: ajjmár :) gondolom, nem elsősorban csajozni megy, hanem sziklát mászni :) ha elmegy a diszkóba és ott mond ilyet, az más lenne :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.04. 09:59:24

@Sadist: Öngól? Mert? Szöszit tudom kicsoda, meg ő is tudja ki vagyok, legalábbis a nevemet azt tudja. :D Téged nem ismerlek. Miért érdekelnél, mert reagálok a kommentjeidre? A végén még kihozod belőle, hogy titokban szerelmes is vagyok beléd. LOL!

Sadist 2014.06.04. 09:59:55

@Bundabandi (Cookie Bunny): Mit? Azt, hogy a barátnőivel piálnak egy szórakozóhelyen? Úgy, hogy facebook odarakja a képet a főoldalra, mellé, hogy X1Y1 itt van X2Y2, X3Y3, stb. társaságában. Mit értetlenkedsz ezen? Gondolom láttad már a facse főoldalát.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.04. 10:02:26

@Sadist: ja, az a túrázásra akart menni, csak ezek szerint másikra kattintottam. :)

mütyür 2014.06.04. 10:09:20

ne veszekedjetek, gyerekek! végre szép az idő és a Nap is süt :)

Sadist 2014.06.04. 10:09:48

@Bundabandi (Cookie Bunny): A logikád szerint: látjuk az ismerősök bejegyzéseit -> érdekelnek, foglalkozunk velük
olvasod a kommentjeinket és reagálsz is rá -> nem érdeklünk, nem is foglalkozol velünk

A te világodban ez persze lehet, hogy nem ellentmondás.

mütyür 2014.06.04. 10:10:12

vagyunk itt 4-en és így is össze tudunk veszni? :D

Szöszi 28 2014.06.04. 10:27:17

@mütyür: Hát Szívem, ha Bandi meg én itt vagyunk, mi ketten is remekül összetudunk veszni :D Amúgy nem veszekszem, csak azért lereagáltam, hogy félreértelmezi amit mondok. Álmos vagyok most egy virtuális hajtépéshez :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.04. 10:29:52

@Sadist: Az érdekel amit írsz/mondasz, a mondanivalóra reagálok. Viszont te, mint ember, nem érdekelsz olyan mélységekben. Érted? Nem a személyre reagálok, a mondanivalóra, felőlem írhatná XY is, ha olyat írna, amivel nem értek egyet, vagy csak van véleményem róla, akkor írok rá valamit.

Az ismerősök bejegyzése olyan szempontból más (szerintem), hogy ott tudod kicsoda, micsoda ő. Pont fent írod, hogy le tudod venni, mikor van kapcsolatban, mikor nem stb. Én úgy gondolom azért mész fel egy közösségi oldalra, mert tudni szeretnéd mi van az ismerőseiddel, elolvasod/látod a megosztásaikat, az állapotokat stb. Életjelet adsz magadról is, megosztasz magadról dolgokat, amiket szeretnéd ha mások is látnának.

Ha nem mennél fel a közösségi oldalra, akkor elhinném, hogy nem érdekel, de mivel ott vagy, látod/olvasod....nem hiszem, hogy nem érdekel. Akkor nem kommentelnél róla, nem foglalkoznál vele.

Szóval szerintem ez nem ellentmondás.

pretty kitty 2014.06.04. 10:31:18

@mütyür: Bejalljak szegiteniii?? ;))))))) Kit kell utni? ;))))))))))

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.04. 10:34:23

@mütyür: Simán! :D

@Szöszi 27: Össze hát! :) Sokszor vannak itt félreértések, mindkét oldalról. Szerintem most ti sem nagyon értitek, amit én mondani akarok.

Namely 2014.06.04. 10:37:05

"Nehéz ilyen helyzetben felnőttként gondolkodni."
Nem is kell.
Értékesebb cuccait kiírni a Vatera/ebay/stb valamelyikére, a többit ki a legközelebbi lomtalanításon, legyen csak a cigányoké.

pretty kitty 2014.06.04. 10:39:32

@Bundabandi (Cookie Bunny): OK....locckiszlany!!!! *szeggemle capok* llllocckiszlany!!!!!....auuuu!!!! XDDDDDDDDDD :DDDDDDDDDDDDD

Sadist 2014.06.04. 11:01:14

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Pont fent írod, hogy le tudod venni, mikor van kapcsolatban, mikor nem stb."

Ha egy autó hangjából meg tudom mondani, hogy benzines vagy dízel, szívó vagy turbós, esetleg, hogy hány hengeres, sehol nem következik az, hogy az adott típus vagy akár az a konkrét példány érdekel.

"Én úgy gondolom azért mész fel egy közösségi oldalra, mert tudni szeretnéd mi van az ismerőseiddel, elolvasod/látod a megosztásaikat, az állapotokat stb. Életjelet adsz magadról is, megosztasz magadról dolgokat, amiket szeretnéd ha mások is látnának."

Rosszul gondolod. Egyáltalán nem az ismerősökre vonatkozó dolgok érdekelnek, nem az online szocializálódás a célom. Megosztani se olyan dolgokat szoktam, amik rólam szólnak, hanem amik érdekesek bárki számára.
Facebook számomra azért jó, mert chaten el lehet érni az ismerősöket, az eseményeket, rendezvényeket számon lehet tartani, esetleg lehet néha érdekes vagy vicces cikkeket vagy képeket látni.

Hurri Kán 2014.06.04. 11:16:25

Cicuka. Te választottad. Bazd meg, amit fogtál.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.04. 11:32:37

@Sadist: Jó, nem értek egyet. És honnan tudod, hogy amit te kiraksz az érdekes bárki számára? Miért ne gondolhatná ő is azt, hogy amit ő kirak, az érdekes bárki számára? Hmmm? Neked ez az érdekes, neki meg az. Neki az az érdekes, hogy mások tudják, őt most bántja valami, neked meg az, hogy vicces cikket olvasol. Nem vagyunk egyformák.

A chaten meg nem azért vagy fent, hogy kapcsolatot tarts az ismerőseiddel? => tudni szeretnéd mi van velük.

"Ha egy autó hangjából meg tudom mondani, hogy benzines vagy dízel, szívó vagy turbós, esetleg, hogy hány hengeres, sehol nem következik az, hogy az adott típus vagy akár az a konkrét példány érdekel."

Már miért nem következik? Mindent tudsz róla =>érdekel

Nekem meg ezek ellentmondások.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.04. 11:47:21

Hív egy kolléganő telefonon, így kezdi: Helló, te Isten csapása! XD

Szeretnek... nem tehetek róla! :D:D:D:D

Sadist 2014.06.04. 12:35:55

@Bundabandi (Cookie Bunny): "És honnan tudod, hogy amit te kiraksz az érdekes bárki számára?"

Rosszul írtam, kihagytam a feltételes módot. Helyesen: Megosztani se olyan dolgokat szoktam, amik rólam szólnak, hanem amik érdekesek lehetnek bárki számára.
Tisztában vagyok vele, hogy nem fog minden ismerősöm számára érdekes lenni.

"Miért ne gondolhatná ő is azt, hogy amit ő kirak, az érdekes bárki számára? Hmmm? Neked ez az érdekes, neki meg az. Neki az az érdekes, hogy mások tudják, őt most bántja valami, neked meg az, hogy vicces cikket olvasol."

Eddig még csak az volt a bajod, hogy szerinted facen kajtatok az ismerősök után, mert annyira érdekelnek, most meg, hogy ez megdőlt, szerinted zavar, hogy ki mit oszt meg? Hol írtam én ilyet, hogy zavar, amit az ismerőseim a facebookra raknak magukról? Elfér, de különösebben nem érdekel.

"A chaten meg nem azért vagy fent, hogy kapcsolatot tarts az ismerőseiddel? => tudni szeretnéd mi van velük."

A kommunikáció és a szocializálódás két különböző dolog. A kommunikációt én információcserére használom. Ha arra vagyok kíváncsi, hogy mi van velük, akkor élőszóban, közös programokon beszélgetek velük. Kevés olyan ismerős van, akiről tudni szeretném, hogy mi van vele, de nincs lehetőség személyesen találkozni.

"Már miért nem következik? Mindent tudsz róla =>érdekel"

Egy autó esetén a motor a minden? :D Az csak egyetlen attribútuma, amire lehet következtetni a hangjából. Ugyanígy a párkapcsolati státusz is csak egyetlen attribútum, amire pl. egy coelho idézetből lehet következtetni. Persze ha egy nőnél az a minden, hogy van-e pasija, akkor mindent tudok róla, de attól még nem érdekel :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.04. 13:17:39

@Sadist: Tekerheted itt erre, meg arra, de:

"Van, aki folyamatosan telefossa a facebook oldalát minden baromsággal, aztán hirtelen abbamarad. Ilyenkor biztos, hogy sikerült összeszednie valakit. Vagy éppen fordítva, előtte alig posztolgatott valamit, a nagy ceji hatására viszont elkezdi ontani a happy klipeket, szivárványos-csillámpónis idézeteket, aranyos cicás képeket."

Nekem ebből nem az jön le, hogy nem zavar. "Telefossa", "baromság", "nagy ceji", "szivárványos-csillámpónis idézet"...

Ha ezek nálad nem a nem tetszés kifejezései, akkor mik azok??? :O

Na de az autónál felsoroltál egy csomó mindent, akkor nyilván érdekel. Akkor inkább azt mondom sok mindent tudsz róla.... Ha egy nőnél megnézed, hogy van-e pasija, megjegyzed, hogy miket rak ki, akkor érdekel, nem feltétlenül, mint nő, hanem a tény, hogy nincs pasija, rossz passzban van stb. Vagy te csak úgy nézegetsz dolgokat, mert nem érdekelnek? Még az is érdekel, aki/ami irritál, pont azért, mert irritál.

Sadist 2014.06.04. 13:33:34

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Nekem ebből nem az jön le, hogy nem zavar. "Telefossa", "baromság", "nagy ceji", "szivárványos-csillámpónis idézet"...

Ha ezek nálad nem a nem tetszés kifejezései, akkor mik azok??? :O"

Hohó, te nagyon kevered a szezont a faszommal. Ezek számomra csak simán érdektelen dolgok, a mondandó lényege amúgy is a szokások hirtelen változása volt. Ha valami zavar, akkor a megosztóját kiszedem azok közül, akiknek a megosztásai megjelennek nálam. Vágtam már ki ismerőst azért, mert állandóan összevert kutyák képét osztogatta, vagy folyamatosan public felületen élte a szerelmi életét.

"Ha egy nőnél megnézed, hogy van-e pasija, megjegyzed, hogy miket rak ki, akkor érdekel, nem feltétlenül, mint nő, hanem a tény, hogy nincs pasija, rossz passzban van stb. Vagy te csak úgy nézegetsz dolgokat, mert nem érdekelnek? Még az is érdekel, aki/ami irritál, pont azért, mert irritál."

Ezen logika mentél te tényleg fülig szerelmes vagy belém.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.04. 13:48:31

@Sadist: Hogy tudnám keverni azt, ami nem is létezik? :P Mindegy, magyarázhatod, ha érdektelen lenne, nem is írnál róla.

Másik meg. Mondom én, hogy ezt hozod ki belőle! :) Na, akkor most olvasd el újra, amit írtam. Röviden és tömören: Nem érdekel-> nem beszélek róla, nem nézem meg

Sadist 2014.06.04. 14:00:03

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Mindegy, magyarázhatod, ha érdektelen lenne, nem is írnál róla."
"Röviden és tömören: Nem érdekel-> nem beszélek róla, nem nézem meg"

Na, és akkor most mutasd meg, hogy hol is említettem bárkit, aki számomra érdektelen :D
Mit akarsz mindenáron kihozni ebből? Mert nekem úgy tűnik, hogy csak játszol a gombolyaggal, most meg belegabalyodtál.

leonito77 2014.06.04. 14:33:49

Sziasztok!

Szerintem a poszterinnek először is túl kell lépnie ezen. Mást nem tehet, mert még az is lehet, hogy az ex vissza kezdi könyörögni magát, mert.... (a szokásos)

De én a poszterin helyében azért elgondolkodnék ezen az egészen kissé távolabbról megvizsgálva a kapcsolatot.

Vajon hogy lehet az, hogy ő együtt volt egy olyan pasassal, aki ezt tette. Hogyan nem vette észre a jeleket? Ha észrevette, miért siklott el felette?

Tanulni kell belőle, ez lesz a dolog egyetlen pozitív hozadéka.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.04. 14:33:59

@Sadist: nem bárkit, bármit, és itt: "Ezek számomra csak simán érdektelen dolgok"

Sadist 2014.06.04. 14:59:43

@Bundabandi (Cookie Bunny): Tehát akkor most mi van? :D Ha azt írom, hogy nem érdekel a foci, akkor érdekel a foci, mert leírtam, tehát foglalkozok vele, ergo érdekel?
Írd már le normálisan, hogy mit akarsz bizonyítani, vagy mi a célod!
Nekem az is megfelel, ha csak annyit írsz, hogy kötözködni akartál, de ez a vergődésed már egyáltalán nem szórakoztató és kezd unalmas lenni.

Sadist 2014.06.04. 15:27:53

@Parhelion: Egy banknak kötelező bárki számára ugyanúgy számlát nyitni?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.04. 15:33:40

@Sadist: Kettőnk közül nem én vergődök. :P Már párszor leírtam, röviden is hosszabban is. Nem fogom újra leírni. Vagy megérted, vagy nem. De a legjobb ha érdektelen a számodra, vagyis nem olvasod el, nem foglalkozol vele.

Sadist 2014.06.04. 15:45:30

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Kettőnk közül nem én vergődök."

Akkor mégis mit csináltál 09:30:20 óta? :D Még mindig nem írtad le, hogy mi volt a célod a kis flém generálással.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.04. 15:46:41

@Parhelion: az utóbbi években túl van ez szabályozva, az ügyintézőnek az van sulykolva, hogy inkább ne nyisson, ne döntsön ő maga. Ha kockázatosnak ítéli küldje el a compliance osztályra, majd ők eldöntik. Gondolom itt is ez volt. Ami meg kicsit is kockázatosnak tűnik azt elutasítják, tanulva az elmúlt évek (hónapok) hülyeségeiből.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.04. 15:50:47

@Sadist: Én elvagyok, közben dolgozok is, néha ránézek (ha jön mail) és válaszolok. :) Leírtam, hogy szerintem túl sokat foglalkoztok azzal, hogy ki, mit tesz ki a közösségi oldalra. Ennyi lett volna, de mint írtam tuti sértődés lesz belőle, hát lett is, ha nem is sértődés, de hosszas vita. Éljen a szólászabadság! :D

alebzsaflab 2014.06.04. 16:30:04

@Bundabandi (Cookie Bunny): Kiszel Tünde és Oravecz Nóra - 2 in 1

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.04. 16:32:56

@alebzsaflab: Azon filóztam vajon kire hasonlít. :D Hát tényleg... Tüncike. :D

Αphelion 2014.06.04. 16:52:54

@Bundabandi (Cookie Bunny): Igen, es nyilvan ezert utasitottak el, nem azert mert "kurvakkal nem uzletelunk". De arra is rohadt kivancsi lennek, hogy ha valaki tenyleg nem szeretne prostikkal uzletelni, akkor milyen jogszabaly alapjan birsagolja meg az EBH? Valahol le van irva, hogy a kurvasag is egy vedett tulajdonsag, ami miatt nem szabad hogy hatrany erjen? Vagy altalanos felhatalmazasuk van, hogy barmilyen tulajdonsagot visszamenoleges hatallyal vedette nyilvanitsanak? :O

Sadist 2014.06.04. 17:15:48

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Leírtam, hogy szerintem túl sokat foglalkoztok azzal, hogy ki, mit tesz ki a közösségi oldalra."

Amely feltételezésed rögtön meg is dőlt, mégsem azt írtad, hogy "bocsika, mellé találtam", hanem kavartad azt a bizonyost és próbáltad bizonygatni, hogy de, igenis túlságosan érdeklődök(ünk) mások után.

"Ennyi lett volna, de mint írtam tuti sértődés lesz belőle, hát lett is, ha nem is sértődés, de hosszas vita."

De szép önmentegetés. Odaszartál a szoba közepére, de előtte azért szóltál, hogy valószínű büdi lesz. Meg is emelem a kalapom a korrektséged előtt.

Sadist 2014.06.04. 17:27:41

@Parhelion: "Köztudomású ugyanis, hogy noha a szexuális szolgáltatás nyújtása Magyarországon – jogszabályban előírt feltételekkel – legális tevékenység, a prostituáltakkal szemben a társadalomban előítéletek élnek, továbbá sok tekintetben különböző veszélyeknek kitett, hátrányos társadalmi helyzetű csoportnak tekinthetők."

Ez alapján nekem úgy tűnik, hogy az utóbbi áll fenn, különben valami konkrét jogszabályra hivatkoztak volna, nem ilyen "köztudomású", jogi szempontból értelmezhetetlen indokra.

Sadist 2014.06.04. 17:34:11

@Sadist: De az EBH egyébként is egy köpönyegforgató bagázs. Amikor valamelyik szórakozóhelyet felnyomták, mert a nőknek ingyen, férfiaknak viszont egy ezres volt a belépő, akkor a srácot először elhajtották a picsába, pedig feketén-fehéren benne van az alaptörvényben is, hogy az ember neme védett tulajdonság és tilos az alapján diszkriminálni (kivéve sorkatonai szolgálat meg valami egyéb esetek), később viszont megváltoztatták az állásfoglalásukat és kimondták, hogy jogsértő volt a szórakozóhely.

alebzsaflab 2014.06.04. 20:10:08

velvet.hu/blogok/randi/2014/06/04/hazudott_amikor_megkerdeztem_tenyleg_szuz_e/

Ne kávézás után olvassátok. És hosszú. És nincs vége, folytatódni fog. :D

Joe69 2014.06.08. 00:55:54

Ez van. Csajok is csinálják ezt. Csak azok kőkeményen behajtják a cuccukat, nem hagyják ott.
süti beállítások módosítása