HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

2014.06.06. 07:55

Csak sofőrnek kellek neki?

http://csajokespasik.blog.hu/2014/06/06/csak_sofornek_kellek_neki

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr446282281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mütyür 2014.06.06. 08:07:51

ejjjjjnye! ki fizeti a benzint???

nagyon jól látod, hogy hülye vagy és a csaj csak csicskáztat. akkor miiiéééért csinálod??

mütyür 2014.06.06. 08:14:33

a tegnap esti beszélgetésetek vicces :))

nem szeretem, amikor a gyereknevelést fegyverként használják, hogy jajjjaajj anyuka mennyit dolgozott otthon és a gyereknevelés is mekkora áldozathozatal. még mindig nem látom sehol, hogy kötelező lenne szülni. nyilván meló az egész, ugyanolyan, mint karriert építeni. másrészt, ha vki olyan férfinak szül, aki otthon csak a seggét vakargatva a tv-t tudja bámulni, az megérdemli. csak ne vekengjen. :/

Father Justice ♋ 2014.06.06. 08:38:20

Túl sok tényadat hiányzik a történetből ahhoz, hogy precíz elemzéssel lehessen próbálkozni. Többek között nem derül ki a nő szintje, és a nő jelenlegi kényelmi állandójának szintjére vonatkozóan is csak feltételezésekkel élhetünk. Valószínűleg nem verdesi a csillagos egeket - lévén, hogy kocsija sincs -, de külsőre lényegesen jobb lehet a posztírónál, aki nyilván nem véletlenül feltételezi, hogy a nő nem hagyná ott miatta.

Ezzel együtt simán benne van a pakliban, hogy Gizi mégiscsak váltani akar, mert ha a posztírónak Bélával ellentétben saját lakása és kocsija van, jóval kényelmesebb és kifizetődőbb konstrukciót tudna vele összehozni a hétköznapokban, a vad dugásokat pedig hétvégén, házon kívül üthetné nyélbe. (Az utóbbiról nem lehetnek kétségeink egy olyan nő kapcsán, akinek nem okoz gondot lesmárolni egy másik férfit úgy, hogy közben kapcsolatban van.)

Arról már tökéletesen meggyőzödhetett, hogy a fickó teljes mértékben befolyásolható és irányítható, és abból, hogy a csók után nem mozdult sunára, az is kiderült, hogy ez az "És akkor nem én döntöttem." típusú Dezsőke kiváló alanya lenne a sunamegvonás-alapú elnyomásnak is.

Persze ha a posztírónak ez a jövőkép nem nyerő, még mindig próbálkozhatna a nő megdöntésével, hogy onnantól kezdve elkezdhesse számolni az egy dugásra jutó fajlagos költséget a furikázások kapcsán felmerülő kiadások viszonylatában. De sajnos a feltételes mód itt sem véletlen: egy "Szóval most itt tartunk, de szeretném, ha nem sofőrnek nézne." (akkor viselkedj úgy b+!) kaliberű férfitől ekkora talpraesettséget sajnos nem lehet elvárni.

Ezért az ő nézőpontjából a legjobb, ami történhet kb. az, hogy a csók mellé egy kis pettinget is kap, amikor elkezd zsörtölődni, hogy Bükkösmakkos után időközönként már a környező országokba is ki kell ruccannia Gizivel.

Mivel elég rég járt nála utoljára nő, lehet, hogy neki még így is megéri.
Ki tudhatja azt biztosan.

Sadist 2014.06.06. 08:55:45

@mütyür: Mert szerencsétlen marha még hisz abban, hogy úriemberséggel lehet elnyerni egy nő szívét.

Szöszi 28 2014.06.06. 09:03:08

Uramteremtőőőm! Az ilyen emberek nem véletlenül találják meg egymást, ez biztos. A pofátlan kurva 2 óra ismeretség után talál egy fuvarozót, a tesze-tosza Dezsőke meg simán bevállalja minden hétvégén a dolgot semmiért cserébe. Ilyen nincs, és közben mégis van :D

mütyür 2014.06.06. 09:04:58

@Sadist: úriember úrihölggyel áll szóba. ez a nő csak egy lehúzós ribanc.

Tapasztalt tapasztalatlan 2014.06.06. 09:06:49

@Szöszi 27: Bocsi, de nem tudom megállni, hogy ne kérdezzem meg: Te mit adnál cserébe? :)

Madpapa 2014.06.06. 09:14:18

De most mi a baj?
A srác örül, hogy mint fő lúzer végre valami nő legyeskedik körülötte és egy kis időt eltölthet a társaságában.
"és vagy az lesz, hogy leállítom" - dehogy fogod leállítani, hiába próbálod itt magad a kemény macsónak beállítani. Jó lenne már a makkot hegyezni élesben is nem csak a paplan alatt azt hiszem :-)
A nő az ujjai köré csavart és ezt te is tudod pontosan. Vágysz rá és ezzel a nő él is. A felhő tagja vagy, bár lehet az egyetlen. Egy-két mosoly, simogatás, egy kis csók és máris a rabja lettél. De mivel látja, hogy lúzer vagy, több nem is lesz belőle.
Mert hát ugye, a nő dolga az, hogy téged a teremtés koronáját meghódítson.
Ez neked jár! :-))))

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.06. 09:16:02

Ha a poszter vágja, hogy ki van használva, akkor minek csinálja? Hátha egyszer összejön a suna? Bakker akkor már egy kurva jobban megéri! Még pasija is van a nőnek....

Most én kérdezem. Ennyire nem jut jobb????? :O

Jaj, nem akarom ezt mondani, de jó nagy lúzer szegény! :(

Szöszi 28 2014.06.06. 09:16:29

@Tapasztalt tapasztalatlan: Semmit :D (Amúgy benzinpénzt max. :D) De leginkább vennék magamnak egy autót, ha ilyen jellegű állandó szükséglet és kész :D Amúgy...Elgondolkoztam és kapásból 3-4 családtagomat meg tudnám kérni, igen, jó-jó-jó-jó, van akinek nincs családja, aláírom, de akkor csak hirtelen vagy 4 olyan barátom eszembe jut akinek van autója és nem minden hétvégén, de felváltva vállalnák, hogy segítenek. Úgyhogy...:D

Tapasztalt tapasztalatlan 2014.06.06. 09:27:02

@Szöszi 27: Abszolút korrekt, amit leírtál. Max annyival egészíteném ki, hogy az első fuvar még az én értékítéletem szerint is belefér az ingyen kategóriába, de ha már rendszer, akkor tényleg legalább a benzinpénzt fizesse.
@Bundabandi (Cookie Bunny): Egyetértek.

mütyür 2014.06.06. 09:28:24

@Bundabandi (Cookie Bunny): :) sztem egy fuvar után tegye le elé a tankolás számláját és nézzen rá kérdőn... a nő fel fog háborodni, "dehát én azt hittem a barátom vagy és szívesen segítesz!", majd elviharzik.

ugyan soha többet nem fogja látni, de legalább poszternek több pénze marad magára :))

Madpapa 2014.06.06. 09:29:14

@Bundabandi (Cookie Bunny): a srác hiába vinnyog itt, jól esik hogy egy nőnemű körül ódaloghat. :-)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.06. 09:31:10

@Szöszi 27: @Tapasztalt tapasztalatlan: És mi van a nő pasijával? Elgondolkoztam, hogy azt vajon ennyire hidegen hagyja, hogy a nőjét más furikázza? Meg a nő miért nem tudta mondjuk őt megkérni? Ha neki nincs kocsija, akkor egy havernak tuti van.

mütyür 2014.06.06. 09:33:03

@Bundabandi (Cookie Bunny): sztem hívják meg őt is a következő kirándulásra :) jó kis buli lesz, mindenki jól fogja magát érezni biztosan :))

Sadist 2014.06.06. 09:34:08

@Szöszi 27: A rüfkében az az undorító, hogy nem kérte meg normálisan a posztert, hogy segítsen neki, hanem csak nyafizott és panaszkodott, hogy majd a poszter ajánlja fel a segítségét. Sunyi módszer arra, hogy később az ilyen sorozatos szívességek ne legyenek behajthatók rajta.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.06. 09:35:17

@mütyür: :) De itt az a cél, hogy megdugja! Ill. hagyni fogja magát, ha a nő közeledni fog. LOL! :D

Ár-érték arányban nem éri meg neki szerintem, de ő tudja. :)

mütyür 2014.06.06. 09:36:46

@Sadist: pontosan!

@Bundabandi (Cookie Bunny): hát sosem fogom megérteni ezt a szolgalelkűséget a férfiakban, ha punciközelbe kerülnek :P

Namely 2014.06.06. 09:39:21

"Éreztem, hogy úriembernek kell lennem és felajánlottam, hogy szívesen elviszem."
a helyes hozzáállás:
"Éreztem, hogy úriembernek kell lennem és felajánlottam, hogy szívesen elviszem, ha kifizeti a benzint."

"Feljött hozzám reggel fél nyolcra, onnan indultunk."
a helyes hozzáállás:
"Feljött hozzám reggel fél nyolcra, leszopott, és utána indultunk."

"Utána felhívtam magamhoz."
a helyes hozzáállás:
"Utána felhívtam magamhoz, és egy baromi jót keféltünk."

"Azt, hogy azóta minden héten elviteti magát oda, "
a helyes hozzáállás:
"Azt, hogy azóta minden héten elviteti magát oda, és én minden héten jól megdugom."

"Nem szeretem a félmegoldásokat"
Most nem azt csinálod?

"Vagy ha azt várja, hogy én kezdeményezzek egy ágyjelenetet: annyit megfogadtam, hogy én nem fogok - ha ő akar, majd mondja."
Ő maximum utalhat rá..... rád néz csábítóan, ennyi az, amit ő tehet, azután NEKED, vagy hogy is mondjam, egy férfinek kell kezdeményeznie. Ja, hogy az te nem vagy. Nos, ezért vagy egyedül. Azt várod, hogy lerohanjanak téged, pedig te magad mondtad az elején:

"Nem vagyok se vonzó, se gazdag, túlsúly is van, fiatal se vagyok, autóm az van, de nem büszkeség tárgya, elég viharvert".

Szóval te nem vagy egy milliárdos Justin Bieber, hogy a lányok nedves bugyival rohangáljanak utánad (és nem mellékesen, még ő is tudja, hogy egy lánynak udvarlás kell).

Tapasztalt tapasztalatlan 2014.06.06. 09:39:28

@Bundabandi (Cookie Bunny): Ha meg akarná dugni, már megte(he)tte volna. De valószínűleg nem olyan jó a nő, hogy kelljen állandóra, vagy csak tart a pasijától.

SciNu 2014.06.06. 09:42:03

@Bundabandi (Cookie Bunny): Hát amennyi benzinpénzt már rákölthetett abból már biztos vehetett volna szexet is nem csak puszit.

Tapasztalt tapasztalatlan 2014.06.06. 09:43:06

@Namely: "Azt, hogy azóta minden héten elviteti magát oda, és én minden héten jól megdugom."
Én nem furikáznék rendszeresen egy FOGLALT nőt sem azért, hogy rendszeresen megdughassam.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.06. 09:45:18

@Tapasztalt tapasztalatlan: Gondosz leszek, de szerintem ennek az ürgének mindegy, csak lyuk legyen rajta. Nem olyannak tűnik, aki után futnak a szingli hordák. :)

Szöszi 28 2014.06.06. 09:56:07

@Tapasztalt tapasztalatlan: Már csak ilyen korrektfajtára nevelt jóanyám meg az élet :D

@Bundabandi (Cookie Bunny): Az tényleg ultragyanús már, hogy se a kurva faszijának, se egy barátjának, se egy rokonának, se a faszija haverjainak, egyáltalán senkinek nincs autója a környezetében :D

@Sadist: Igen, van még mit tanulnom :D

Father Justice ♋ 2014.06.06. 09:56:21

@Tapasztalt tapasztalatlan: Én Kiss Virággal azért kivételt tennék.. persze szigorúan csak Budapest-Gödöllő viszonylatban!

Αphelion 2014.06.06. 10:01:52

@Father Justice ♋: "a nő jelenlegi kényelmi állandójának szintjére vonatkozóan is csak feltételezésekkel élhetünk. Valószínűleg nem verdesi a csillagos egeket - lévén, hogy kocsija sincs"

Lehet neki kocsija, csak nem all a no rendelkezesere hetvegeken.

Father Justice ♋ 2014.06.06. 10:06:30

@Parhelion: Akkor viszont nem kényelmi állandó. :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.06. 10:08:09

@Father Justice ♋: van ízlésed, mit ne mondjak.... pont azon filóztam a minap egy plakátnál, hogy mennyire műnő (akkora szilikon csöcsei vannak, mint egy ház!) és vajon kinek jöhet be az ilyen. Öööö hát nincs több kérdésem! :D De biztosan csak irigyedek... :)

Namely 2014.06.06. 10:14:17

@Tapasztalt tapasztalatlan: aha, persze. Fogalmazzunk úgy, hogy akik eddig erre kértek, azokat nem.

akut schizo effektív pszichózis 2014.06.06. 10:23:55

ennek a posztnak semmi köze a blog témájához..

Tapasztalt tapasztalatlan 2014.06.06. 10:25:06

@Namely: Most meg már egyáltalán nem is tehetem meg, lévén családom van!

Sadist 2014.06.06. 10:36:13

@Tapasztalt tapasztalatlan: Miért ne tehetnéd meg? Asszony leszerelte a pöcsödet és az éjjeli szekrény fiókjában tartja?

Sadist 2014.06.06. 10:39:55

@Madpapa: Seggre teljesen meggyőző, de a mozgása hagy némi kívánnivalót maga után.

Szöszi 28 2014.06.06. 10:44:36

@Sadist: Jaj, ne legyél már nyominger.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.06. 10:45:59

@Madpapa: Sajnos nem tudom megnézni, amit küldtél (gondolom a csaj van benne), mert itt tiltva vagyon minden videó.

Miért jó az, ha egy nő legyúrja magáról az összes zsírt (amiből ugye a melle nagy része is van), aztán berakat lufikat a helyükre? Én nem látom nőiesnek az ilyet és szépnek sem. Mondjuk az is igaz, hogy nem nekem kell, hogy tetszen.... :)

Αphelion 2014.06.06. 10:47:45

@Bundabandi (Cookie Bunny): "akkora szilikon csöcsei vannak, mint egy ház!"

Hat ha az ove haz, akkor masnak palotaja van...szerintem a legtobb ferfinek azzal sincs gondja :P

mütyür 2014.06.06. 10:51:53

nekem elég volt a videó, amikor a barátokköztös csajba gyömöszölik a szilikont...

Sadist 2014.06.06. 10:54:36

@Tapasztalt tapasztalatlan: Akkor írd azt, hogy nem szeretnél/akarnál/mernél már ilyet csinálni, de ez a "nem tehetem" olyan bénán hangzik, mintha valami külső akadályozó tényező állna fenn.

Sadist 2014.06.06. 11:00:30

@mütyür: A mellnagyobbító műtét még nem is durva. Egyetemi előadáson nekünk egy nemátalakító műtétet toltak az arcunkba.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.06. 11:00:52

@Parhelion: A 63-as végűn azért egy csöppet shoppingolt. :D Az első linknél a mosolygós képen meg úgy néz ki, hogy a mostani VV-ből az a rajzolt szemöldökű csaj. :) Nem csúnya, de nem nőies (nekem legalábbis). Olyan update Réka fíling.

akut schizo effektív pszichózis 2014.06.06. 11:01:12

@Namely: üdv. túlnyomó részt parkolópályán vagyok. majd írok PM-et.

Tapasztalt tapasztalatlan 2014.06.06. 11:02:03

@Sadist: Mivel szeretem és tisztelem a feleségem és a gyermekeimet, ezért most már nem is tennék ilyet.
Így jó? :)

mütyür 2014.06.06. 11:05:08

@Sadist: hát én elhűltem már azon is :o

mütyür 2014.06.06. 11:06:33

@Parhelion: a 33-as jó, de itt még tuti tuningolatlan a melle. így természetes és szép.

Szöszi 28 2014.06.06. 11:06:58

@Sadist: Néztem a Kés/Alatt sorozatot, de már ott okádtam egy arcfelvarrásos jelenettől is :D Élőbe ilyet végig nézni...Engem kínozni lehetne vele.

Sadist 2014.06.06. 11:17:29

@mütyür: @Szöszi 27: Jó néhányan sietve el is hagyták az előadó termet :D

Sadist 2014.06.06. 11:19:09

@Tapasztalt tapasztalatlan: Mindkétféleképpen jó, csak tök más jön le belőle.

Αphelion 2014.06.06. 11:19:28

@Bundabandi (Cookie Bunny): Hat most kivancsiva tettel, mitol lesz szerinted egy csaj noies? ;) Szerintem azon a haja is, az arca is, az alakja is, a testtartasa is, szoval igazabol mindene nagyon noies, a gatya kb az egyetlen dolog rajta ami uniszex...

mütyür 2014.06.06. 11:24:29

@Sadist: nem csodálom ... brrrr :/

@Parhelion: ez tök szubjektív sztem felesleges ezen rugózni :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.06. 11:31:57

@Parhelion: mármint melyiken? Amiről én beszéltem azon csak a feje van. :D

A nőies számomra: www.onlythebest.co/news/lifestyle/miranda-kerr-reveals-she-is-bi-sexual/

Mondjuk elég hülye cikk, de jó képek vannak benne. :)

Szöszi 28 2014.06.06. 11:32:02

@Sadist: Ezt abszolút meg tudom érteni :D És néniből bácsi lett vagy bácsiból néni?

Namely 2014.06.06. 11:35:12

@Szöszi 27:
én egyszer láttam egy gégeműtétről készült felvételt. Nekem bejött.... :D

mütyür 2014.06.06. 11:36:49

@Bundabandi (Cookie Bunny): imádom, hogy már mindenkinek minimum biszexnek kell lennie :S amúgy tényleg nem rossz.

Namely 2014.06.06. 11:38:11

@mütyür:
"amúgy tényleg nem rossz."
miiiicsoodaaaaa nem rossz?.... ;)

Αphelion 2014.06.06. 11:40:36

@Bundabandi (Cookie Bunny): Jah te akkor arrol beszeltel amelyiken a szobrocskat tartja? Azon szerintem se noies.

A Miranda Kerres cikkben jok a kepek, ebben egyetertunk ;) Az arca nagyon szep, viszont az alakja mondjuk nekem tul "homokoratlan" :P

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.06. 11:51:37

@Parhelion: jahh kicsit fiús, de az arca szép és a mellei sem lufik.

@mütyür: :D

Αphelion 2014.06.06. 12:04:30

@Bundabandi (Cookie Bunny): Hat neki meg az arca szogletes egy kicsit...(tudom, nehez eset vagyok) XD

Persze azert alapvetoen jo csaj, nem is kicsit :)

Sadist 2014.06.06. 12:52:37

@Szöszi 27: Mindkettőt bemutatták, de a férfiből nő változat érthető módon erősebb hatással volt rám. Persze a fordított verzióban is voltak elég groteszk jelenetek, pl. a pisztoly bőrborításához szükséges hámréteget egy krumplihámozóhoz hasonló kurva éles eszközzel kapták le a delikvens derekáról.

Szöszi 28 2014.06.06. 12:56:08

@Sadist: Csak azért kérdeztem, mert azt hiszem az egyik legdurvább pillanat az lehet, amikor a bácsinak lenyisszantják a himbilimbijét....:S

Tapasztalt tapasztalatlan 2014.06.06. 13:16:43

@Szöszi 27: Ezzel nem is vitatkoznék, de én voltam boncoláson. Ott voltak még durva megmozdulások. Hát a bácsinak mondjuk már nem fájt. :(

Namely 2014.06.06. 13:23:58

@Szöszi 27:
nem nyisszantják, hanem egyben szedik ki a bent lévő toldalékkal.... :D

Szöszi 28 2014.06.06. 13:27:08

@Namely: Jóóóó, ne részletezd kérlekkkk!! :D Inkább tudni se akarom :D

Sadist 2014.06.06. 13:33:08

@Szöszi 27: Pont az a durva, hogy nem nyisszantják le, hanem gyakorlatilag megnyúzzák, a belső rész kuka, aztán kifordítva visszavarrják.
Ha érdekel, akkor itt van az előadás: www.u-szeged.hu/szabadegyetem-szeged/korabbi-szemeszterek/szemeszter/2008-majus-14-szerda-18/ferfibol-not-nobol
Úgy emlékszem, hogy a felvételről viszont kivágták azt a részt, ahol a műtétről készült videófelvételt mutatja :D

Namely 2014.06.06. 13:36:55

@Szöszi 27: @Sadist:
tudjátok gondolom ti is, hogy van úgy, amikor nem sikerül az altatás, és a fazont kiütik, de mindent hall és mindent érez: gondoljátok el, ha pont egy ilyen műtétnél.... :( uhhhhhhh

Szöszi 28 2014.06.06. 13:37:07

@Sadist: Édes vagy, de nemmmmm, neeeeem érdekel! Áááá, már az borzalom, amit leírtál, akarja ezt nézegetni az, akinek két anyja van :D

Sadist 2014.06.06. 13:57:13

@Namely: Szerencsére nagyon ritka az ilyen. Discoveryn volt egy műsor, nem tudom már, hogy a neurotoxikus mérgekkel vagy konkrétan az orvosi műhibákkal foglalkoztak, de említettek ilyen eseteket. Nagyon magas kártérítést kaptak, mert az orvosok a tudtukon kívül gyakorlatilag megkínozták őket.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.06. 13:57:30

Itt van a folytatásos rémregény következő része (sajnos nem nyertem... :D):

velvet.hu/blogok/randi/2014/06/05/nem_birtam_hogy_csok_kozben_olyan_helyre_ne_tapintsak_ami_nem_megengedett/

Kedvenc részem:

"Tartok attól, s megalapozott a gyanúm – de ha tévedek, akkor linkeljétek be azt a cikket ami erről értekezik, ha van ilyen – hogy ha valaki maszturbálás útján nem tapasztalja meg késői serdülőkorban (pl. 18 felett) – s gondolom ez inkább nőkre jellemző (lásd az első barátnőm) – a szexuális gyönyört, akkor lehet, hogy nem fejlődik ki úgy az idegi pálya, ami később eljuttatja a csúcsra, az orgazmusra, s ezáltal frigid lesz. Tehát ha ez igaz, és lehetséges, akkor ő, a legutóbbi, soha a büdös életbe nem fogja felfogni, mekkora szenvedést okozott egy évig, és még az utolsó szakítás után fél évvel nekem."

Szegééééééééééény! XD

Αphelion 2014.06.06. 14:00:59

@Sadist: Vajon arra volt mar pelda, hogy ugyanazon az emberen tobb nemvalto mutetet is csinaltak? Szoval pl ferfi -> no -> ferfi retur? ;) Kivancsi volnek, milyen mertekben allithato vissza ilyenkor az eredeti allapotaba...

Αphelion 2014.06.06. 14:17:25

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Mintha az őskorban lennének. Ott volt szokás a szüzességi fogadalom és a vagyonosodás-alapú házasságkötés…"

Ize azt kozepkornak hivjak...az ultravallasossag is akkor volt divat.

Sadist 2014.06.06. 14:23:26

@Parhelion: Nem, visszafordíthatatlan műtét.

"Biztosnak kell lenni, hogy az átalakítás után a beteg új nemével boldog lesz és beilleszkedik a társadalomba. Ez nagyon fontos, hiszen a nemi szerveken végzett átalakító műtétsorozat végleges helyzetet teremt, ezt visszafordítani többé nem lehet."

Αphelion 2014.06.06. 14:34:09

"15 éves koromban Istent megkértem, hogy ha lehet, minél előbb vezesse felém azt a lányt, akivel boldogságban leélhetem az életem. Sajnos mind a mai napig csak csalódom."

Lehet szebben kellett volna kerned. Vagy lehet megse isten az akit te annak hiszel...XD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.06. 14:54:31

@Parhelion: vagy a "segíts magadon, Isten is megsegít" szöveget kellene mantráznia. :)

Namely 2014.06.06. 15:06:38

@Parhelion:

"Vajon arra volt mar pelda, hogy ugyanazon az emberen tobb nemvalto mutetet is csinaltak? Szoval pl ferfi -> no -> ferfi retur? ;) "

te ezt egyszerűen megcsinálod az alternatív személyiségekkel: Parhelion->Cekc Cimbol (Kiclányocka) -> Parhelion....

:)

Αphelion 2014.06.06. 15:27:29

@Bundabandi (Cookie Bunny): Hehe XD

Basszus a hulye osztrak kollegam szolt egy olyat h "Milyen Androidos telefont kene vennem?" es a meg hulyebb osztrak kollegaval mar tobb mint egy oraja ezen ertekeznek...de vmi olyan stilusban mintha egy ilyen arutesztelos tv musorban lennenek meghivott szakertok akik mindenaron rendkivul komoly benyomast akarnak kelteni...

Αphelion 2014.06.06. 15:37:56

@Namely: Oh ne is mondd, regebben (a "fenykorban") nyitva volt 4-5 kulonbozo bongeszo a munkahelyi gepemen hogy ne is kelljen ki-be jelentkezgetni a kulonbozo nickekkel...eleg volt egy kattintas a taskbarra hogy megvaltoztassam a nemem, borszinem, es az eletkorom! XDDD

plantingC4 2014.06.06. 16:08:48

Bazze, nem a kor vagy a túlsúly itt a baj, hanem a feje felé lesz a hiba.
2 óra haverkodás után elviszi, meg segít neki, aztán csóki, aztán most meg hetek óta nyíg ezen magában, ha jól értettem? Mér nem vállalja fel, hogy rámegy, aztán, ha nem úgy jön össze, ahogy neki tetszene, akkor továbblép?
Nem szereti a félmegoldásokat, és akkora félmegoldásba engedte csúszni a történetet, hogy a fal adja a másikat.
Az a baj, hogy nem abban nem hisz, hogy a csaj otthagyná érte az élettársát, hanem magában...
Miért nem udvarol? Nem is akar? Mi olyan elképzelhetetlenül szokatlan ebben? Előfordul, hogy a "jelenlegi élettársa" mellől hódítasz meg egy csajt, posztoló soha nem látott ilyet?
Vagy, így már nem is kell neki? Vagy, ezt most minek írta?

plantingC4 2014.06.06. 16:38:16

Más téma, de tőlem megszokhattátok, hogy ekézem a fb-t, hogy hova vezet és miért nem jó...:D
Na, milyen kis újdonságok jönnek, juhúú? :D

Még mindig tök nyugodtak vagytok, ami azért jó, mert ha nem így lenne, akkor bizonyára azt lehetne mondani, hogy paranoiás szarcsimbókok vagytok, amit persze nem szeretne senki...:D
5 perc sincs az egész, ennyit rá lehet szánni.

www.youtube.com/watch?v=EfnKmPQdapw

Hurri Kán 2014.06.06. 16:53:00

@plantingC4:
Ehh, máris ráng a szájam széle az idegességtől :D

Sadist 2014.06.06. 17:14:08

@plantingC4: Csávónak le kellene jönnie a cuccról, mert paranoiát okoz :D
Egyszerű a dolog, nem kell semmi olyat felrakni facséra, amit nem mernél bárkinek megmutatni, nem kell semmit lájkolni, nem kell FB klienst telepíteni az okostelóra és így nem is tudnak visszaélni az adataiddal.

Sadist 2014.06.06. 17:20:01

@Sadist: Az meg külön vicces, hogy a Skype-ot ajánlja Facebook alternatívaként (gondolom a chat funkció helyettesítésre), de mikor a Microsoft megvette, az volt az első, hogy a P2P-t lecserélték központosított architektúrára és az üzenetek átmennek a Microsoft szerverein, akárcsak a régi szép MSN-es időkben :D Ott aztán Microsoft azt csinál velük, amit akar. Volt már példa rá, bizonyos formátumú linkeket nem engedett átküldeni.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.06. 17:33:29

@plantingC4: a 3. perc körül már csak azon járt az eszem, hogy milyen hülye név a Matthias és mekkora fülei vannak a csókának. XD

plantingC4 2014.06.06. 17:54:38

@Hurri Kán: Mondjuk, rólad, ezt egyből gondoltam.:D:D:D

@Sadist: Persze, látszik, hogy fullkészen van sztem is...

Na, a skype-ot nem értem én se, miért ajánlotta, de lehet máshogy bizniszelnek ott a megszerzett cuccal...arról viszont nincs infóm semmi, így nem tok abba belemenni...

@Bundabandi (Cookie Bunny): XD!4!
Amúgy, valójában tényleg csak a nagy fülei miatt linkeltem a videót, mert nagyon ritkán látok, ilyen nagyfülű embert, én is.
És még szemüveges is basszus, :D:D:D::D:D:D:D:D:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD:D:D:D:D:D:DD:D:D:D:D:D::DDD.
Asszem be is ment pár csepp a gatyámba, úgy nevetek, eszembe jutott, nekem még ismerősöm is volt ilyen hülye névvel, basszus nem is értem, miért nem változtatta meg?

Hurri Kán 2014.06.06. 18:01:28

@plantingC4:
Nem akarok beszélni róla :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.06. 18:06:36

@plantingC4: és milyen vicces lehet átvilágítani a fülein egy elemlámpával! XD XD

Asszem kicsit elfáradtam a hazatekerésben. :)

plantingC4 2014.06.06. 18:06:39

@Hurri Kán: Majd posztolod fb-n, én meg lákolom! :D Problem solved! :D

plantingC4 2014.06.06. 18:12:43

@Bundabandi (Cookie Bunny): Kééész.:D:D:D

Na jóvanmosmá, egyél egy fagyit, vagy nemtom!:D

Hurri Kán 2014.06.06. 18:15:41

@plantingC4:
Keresek hozzá valami frappáncs idézetet :D

plantingC4 2014.06.06. 18:28:11

@Hurri Kán: Ez, elég jó ötletnek tűnik!:D

Joe69 2014.06.08. 01:35:06

csajokrol.blog.hu/2010/04/14/szinglik_1

Természetesen benne van ez is alapművemben. A pasiztatásról szóló részben.
süti beállítások módosítása