HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2014/06/16/szerelmet_vallok_neki_mire_leissza_magat

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr236304766

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mütyür 2014.06.16. 08:04:23

"visszafolytok érzéseket."

hát ez kicsit fájt :(

1. visszafojtom a lélegzetem
2. elfojtom az érzéseimet

örülök, hogy segíthettem.

Sadist 2014.06.16. 08:24:10

@mütyür: Megfelelő kontextussal ez az alak is lehet helyes.
Pl. ha kis gecik vagytok, akkor visszafolytok a faszba.

mütyür 2014.06.16. 08:27:08

@Sadist: :)))) nekem amúgy a visszafolyni is fura :)

alebzsaflab 2014.06.16. 08:30:56

"Ami hiányzik köztünk: az összhang" Akkor mi a kérdés?

A többit majd Father leírja. :D

TBal 2014.06.16. 08:38:02

Ezt a levelet inkább egy pszichológus/pszichiáter tanácsadó rovatába tudnám elképzelni, mint ide.
Tipp: vajon elváltak a csajszi szülei, illetve vajon törödtek vele eleget kiskorában?
A poszternek: a ragaszkodás maga is lehet ám riasztó...

leonito77 2014.06.16. 08:46:07

Sziasztok!

Én a végéről kezdeném a poszter ekézését.

"Nem tudom, számára miről szól ez a kapcsolat."

Na igen, meg kéne kérdezni, de ennél a poszternél ezt sem lehet, mert figyeljetek!

"mondani bármit lehet"

Amúgy erről nekem rögtön ez jutott eszembe:

"Nő: Jó volt a szeretkezés. Most fekszünk egymás mellett, elgondolkozva néz fölfelé. Aggódom. Vajon miről gondolkozik? Biztos a kapcsolatunkról. Ó jaj, ráncolja a homlokát. Biztos döntésre jutott. De nem szól. Csak összeszorítja ajkait. Mérlegel, számítgat. Biztos végigfut agyán, hogy már két éves a kapcsolatunk. Talán azt is észrevette, hogy egy kicsit meghíztam. Nem szól semmit. Csak néz felfelé szigorú arccal...
Férfi: Ott a plafonon az a légy. Mászkál. Vajon hogy a francba nem esik le?"

mütyür 2014.06.16. 09:28:33

miért volt ma reggel ilyen kurva hideg?

amúgy tényleg érthetetlen poszterina. kicsit túlagyalja a dolgokat. fogalmam nincs, hogy lehet vkivel együtt lenni úgy, hogy se beszélgetés nincs, se összhang.
persze a technokol tényleg jól ragaszt.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.16. 11:28:29

Hű de nagy a tolongás ma! :D

Na, kinek ismerős? :) Mi a hétvégén voltunk vásárolni, hasonló kép fogadott, mikor jöttem kifelé a boltból:

neszeszer.blog.hu/2014/06/12/ferfiak_a_teljes_idegosszeomlas_szelen

mütyür 2014.06.16. 11:43:05

@Bundabandi (Cookie Bunny): fogalmam nincs, miért kell shoppingolással kínozni a férfiakat :)

mondjuk én is gyűlölöm, kb. bírom 10 percig a tömeget :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.16. 12:01:59

@mütyür: Mást is vettünk és meg volt beszélve, hogy abba a boltba (is) bemegyek. Egyébként egyedül szoktam inkább menni. Még mielőtt bementem is kérdeztem, hogy tuti bemehetek? :) Aztán mégis kiakadt szegény... :D

Diotima 2014.06.16. 12:19:52

Posztoló egy szerencsétlen, önsorsrontó barom.

@Bundabandi (Cookie Bunny): Én is így nézek ki vásárlás közben, alatt, után. :D

_Ω_ 2014.06.16. 14:05:53

Kedves Poszterin-a-CsP-ről!

Az összbenyomás alapján TBal-nak szerintem igaza van, érdemes lenne meglátogatnod egy pszichológust.

"lehet, hogy azért itta le magát, mert azt mondtam neki a beszélgetés alatt, hogy nagyon szeretem és sokáig szeretnék mellette maradni"
Ezért biztosan nem. Ha komoly problémává válik a jelenléted - és nem a ragaszkodás miatt - egyszerűen el fog hagyni, nem fogja alkoholba fojtani a bánatát. Szóval ez a feltételezés nettó hülyeség a részedről, sikerült alaposan túlkombinálnod a dolgot. Viszont a kapcsolat haldoklásában jó eséllyel igazad van.

A ragaszkodás érdekes valami. Volt egy kísérlet kutyakölykökkel, ahol a harmadik csoportot bizonytalanságban tartották, véletlenszerűen jutalmazták és büntették; míg az elsőt folyton jutalmazták, a másodikat folyton büntették. Az eredmény? Pont ez a harmadik csoport ragaszkodott legjobban a kutatókhoz. Poszterin, valahogy úgy érzem, a te életedben is megtalálnánk ezt a mintát. És nyugodtan kijelenthetjük azt is, a ragaszkodás nem szerelem, noha a megkérdezett nők a kapcsolat rózsaszínnek látott vérvörös ködében biztosan annak vélik. Ettől eltérő módon érdemben csak a kapcsolaton kívülről tudnának nyilatkozni, de arra nem ismeretlenek lesznek alkalmasak, hanem olyasvalaki akinek legalább minimális rálátása van mindkét oldalra. Esetleg kérdezd meg egy közös barátotokat, mit gondol kettőtök kapcsolatáról!

Joe69 2014.06.23. 23:18:28

Nekem ez a poszt meghaladta a felfogóképességemet. Ja, nem vagyok csaj..
süti beállítások módosítása