HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2014/06/19/visszafogadtam_pedig_nem_kellett_volna

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr986376741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Father Justice ♋ 2014.06.19. 08:01:42

"DE: Szerelem vagy vonzalom? Szerintem a kettő ugyanaz."

Ellenben egyik sem ugyanaz, mint kényelmi állandónak használni egy szinten aluli nőt, akinek bármit le lehet nyomni a torkán. Dehát mindig könnyebb hámozgatni a fingot az esélyek latolgatása, a dominanciaharc és a nemlétező vonzalom körül, mint szembenézni a szikár Igazsággal.

mütyür 2014.06.19. 08:04:22

a szerelem és a vonzalom nem ugyanaz. nem is értem, hogy lehet a kettő közé egyenlőségjelet tenni.

nem írod, hogy mitől pofátlan? mit csinál?

"Minden kapcsolat dominancia harc, ki kit fog elnyomni előbb" ... ne haragudj, de te totál zakkant vagy.

alebzsaflab 2014.06.19. 08:27:38

Van egy olyan érzésem, hogy nem először kúrt félre.

leonito77 2014.06.19. 08:47:03

"Adtam neki még egy esélyt, de egyre értelmetlenebbnek tűnik ez a lépés."

Szerintem, ha a poszter igazán őszinte lenne magához, ezt így írná le: Bassza meg, lábtörlőként lealacsonyodtam és most belém törli a lábát.

És amit igazán nem értek. Ha az emberben feldereng, hogy rossz döntést hozott, akkor miért nem tudja kimondani, hogy ajjaj, hibáztam. Neeeeeem, hanem még akkor is, amikor kezd nyilvánvalóvá válni a dolog, megtámogatom a saját döntésem helyességét légből kapott érvekkel. A poszt második fele erről szól.

A poszterina meg nem egy szerencsés alkat. (más talán máshogy fogalmazna).

Van egy olyan barátja aki megcsalta. És van egy olyan barátnője, akivel a barátja megcsalta.

Gyönyörű.

Hurri Kán 2014.06.19. 08:48:23

Posztoló. Ha visszafogadod, megérdemled. Csak akkor ne picsogj.

mütyür 2014.06.19. 08:51:37

de mit vár a pasastól? minden reggel a földön csúszva ezerszer is meaculpázzon? visszakönyörögte magát anno, csaj visszafogadta. ha nem képes megbocsájtani, felesleges az egész.

Hurri Kán 2014.06.19. 08:56:11

@leonito77:
"És amit igazán nem értek. Ha az emberben feldereng, hogy rossz döntést hozott, akkor miért nem tudja kimondani, hogy ajjaj, hibáztam."
Így van. Sokan inkább "futnak az eredmény után", igyekeznek valami ostoba önigazolás találni a rossz döntésükre

@mütyür:
Vak vezet világtalant az orránál fogva tipikus esete ez :D

leonito77 2014.06.19. 09:04:56

@mütyür: Igen, szerintem a poszterina azt hitte, hogy ő van nyeregben (haha) miután a megcsaló barátja lábtörlőnek öltözve mindent megígért, égig ért a marketing.

Szerintem azt is belengette, hogy majd lehajtja a wc deszkát.

Na poszterin arra a döntésre jutott, hogy ez jó lesz neki, mert milyen jó is lesz az általa emlegetett hatalmi harcban felül lenni és ezt kiélvezni.

De jól pofára esett, mert miután visszafogadta a barátot, annak az arca begyulladt és ettől nagyon megnőtt, míg poszterin felöltötte az immár elárvult lábtörlő öltözetet.

El lehet ezt a játékot még jó sok évig játszani, lehetnek közben gyerekek, meg újabb szerelmi 3-4-5 vagy több szögek.

Aztán majd egyszer bekopog az ajtón a rideg valóság és jéghideg leheletével felébreszti poszterint csipkerózsika ámából.

Aztán jön a zord rideg valóság, évek távlatából visszanézni, mekkora hülye volt.

Pedig ugye most mindennek elejét vehetné.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.19. 09:07:55

Ameddig szereted, addig nagyon nehéz lesz. Erősnek kell lenni, hogy a sok duma ne hasson meg és ne fogadd vissza.

Mondjuk a vége... hát az eléggé LOL!

"DE: Szerelem vagy vonzalom? Szerintem a kettő ugyanaz. Ez nem kapcsolat ebben a formában. A szeretet nem birtoklásról szól és sokan azért menekülnek, hogy ne lehessen őket kihasználni. Minden kapcsolat dominancia harc, ki kit fog elnyomni előbb, és ez az, amit nem szeretnék."

mütyür 2014.06.19. 09:12:02

@Hurri Kán: hja :D

@leonito77: micsoda költőiség :D

leonito77 2014.06.19. 09:19:55

@Bundabandi (Cookie Bunny): Az általad idézett utolsó bullshithez én annyit fűznék, hogy a poszterinnek egyáltalán nem a dominancia harccal van gondja, hanem azzal, hogy ebben a harcban éppen nagyon vesztésre áll.

Ott a csodafegyver, hogy kirúgja Jenőt, de akkor meg oda a harc és mikor jön Dezső, hogy újraindulhasson a fegyverkezés?

Pedig ilyen hülyeségeken való rágódás helyett élni is lehetne :)

mütyür 2014.06.19. 09:23:19

@leonito77: pontosan. azt hitte, most az ő kezében lesz a gyeplő. elmosogatsz! idemegyünk! kiporszívózol! nemmészoda! nincsszex2hónapig! stb...

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.19. 09:26:53

@leonito77: az biztos, hogy azzal van baja, nem ő a domináns, hanem a fickó rángatja dróton. Mivel hasonlót én is éltem már meg, át tudom érezni a helyzetét. Nem írja, hogy meddig voltak együtt. Számomra ez fontos infó lett volna. Nem mindegy, hogy hány év/hónap után kell újrakezdeni mindent. Mennyi belefeccölt energiát kell a kukába dobni.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.19. 09:27:34

@mütyür: Szerintem azért egy minimális pincsiskedés elvárható ilyenkor! :D

mütyür 2014.06.19. 09:28:28

@Bundabandi (Cookie Bunny): nem szabad csak azért együtt maradni vkivel, mert már régóta együtt vannak vagy sok energiába került a kapcsolat.

a csaj szakítson és legyen feminista leszbi sztem :P

mütyür 2014.06.19. 09:29:25

@Bundabandi (Cookie Bunny): el :) de ezért értetlenkedtem, hogy nem írja, mitől "pofátlan" a pasas? imádom, amikor ilyen félposztok születnek :(

leonito77 2014.06.19. 09:35:41

@mütyür: Épp ezért én úgy vallom, hogy egy kapcsolat legyen 50-50. Persze nem mindig jön ki úgy, de a két fél törekedjen rá és akkor mindenkinek jó lesz.

Ezzel nem azt mondom, hogy minden fele fele, mert nyilván vannak dolgok amiben az egyik jobb, vannak, amiben a másik. És, ha ezek kiegészítik egymást, akkor már is van egy alap a hosszú távú harmonikus együttlétnek.

De az ilyen kapcsolatokat, mint a fenti szerintem egy részről a frusztráció tartja egyben.

mert mondjuk a poszterin nem "olyan" szép és úgy érzi, ha ez a pasi nincs, nem találna másikat.

A pasinak meg mondjuk nincsen lakása, így ő meg ezért egyezik ki a helyzettel.

Fej a homokba, kifelé heppi, belül meg szomorúság. Pasinak marad a félrekettyintés öröme, meg, hátha átrepülhet egy szebb, jobb bibére, a hölgynek meg a perlekedés, vásárlás, túlzott evés...

@Bundabandi (Cookie Bunny): Szerintem édes mindegy mennyi energia ment bele. Ha valami elromlott és már nem lehet megjavítani, akkor kuka.

De poszterin érezhetően még akar egy picit szenvedni. Annál nagyobb lesz a végén a katarzis. Mondjuk kivárja az újabb megcsalást, aztán "joggal" kidobja a pasit és látványosan szenved majd, de azt is joggal.

Lelke rajta

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.19. 09:37:09

@mütyür: Sajnos nálam volt idő mikor ez volt az egyik fő szempont. Meg akartam menteni azt a sok évet. Az meg úgy nehéz volt, hogy a másik szart az egészre, mert tudta, úgyis kidumálja magát, ha valami faszságot csinál. Aztán felszívtam magam, akkor meg csak nézett, hogy a duma nem működik. Kár, hogy előtte még működött...

mütyür 2014.06.19. 09:38:33

@leonito77: ma egyetértés-napot tartok veled :)

mütyür 2014.06.19. 09:39:40

@Bundabandi (Cookie Bunny): nem kár. mindenki a saját hibájából tanul. ezzel a tapasztalattal most már boldogan tudsz élni a férfid oldalán. na :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.19. 09:40:04

@leonito77: szerintem meg nem mindegy mennyi idő telt el. Pár hónap, vagy pár év után simán kuka. 10-20 esetleg 30 év után már azért nem mindegy. Én így látom.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.19. 09:46:59

@mütyür: Én úgy érzem, kár. Ha nem lettem volna szerelmes és nem működött volna a dumája, sokkal-sokkal hamarabb kiraktam volna. Aztán nekem is jobb lett volna. :) Most már ez van, nem tudok mit csinálni. Sajnálom azt a pár évet, amit a megmentésre pazaroltam, de akkor nem láttam be, hogy felesleges. Szegény mostani sokat szív miatta, mert sokkal keményebb és határozottabb lettem. :D De emberemre találtam, mert nem hagyja ám magát.

mütyür 2014.06.19. 09:52:07

@Bundabandi (Cookie Bunny): én ilyen szempontból a determinizmusban "hiszek". ilyen-olyan tapasztalatok hiánya miatt lehet most nem passzolna az ember a másikhoz. tehát minden kell :) vagyhogyfogalmazzam :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.19. 09:56:51

@mütyür: Értem. Ezt már szintén nem tudom meg, max. egy másik idősíkban. :)

Namely 2014.06.19. 10:08:30

"Minden kapcsolat dominancia harc, ki kit fog elnyomni előbb"
Álmaidban, röfike.......

mütyür 2014.06.19. 10:14:28

egyébként barátnővel mi lett? neki is megbocsájtott? :P

Diotima 2014.06.19. 14:54:31

Undorító, álszent picsa! Fogadd vissza, és kussolj, mert a poppercoelhooraveczek ideje lejárt! ...de ha nem élnél, nem hiányoznál a világnak, és nem lenne szégyen nőnek lenni miattatok. Hányok tőled.

Kytia 2014.06.19. 15:24:58

Hellóóóóóó!

Rúgjad ki!

hany eves a kapitany 2014.06.19. 19:27:39

@Kytia: hat te merre voltal ilyen sokaig?:)

plantingC4 2014.06.19. 23:44:09

Ez bizony, egy iszonyatosan önalázó megalkuvás verseny.
Nem is tudom eldönteni, melyik teszi nagyobb mértékben tönkre az életét azzal, hogy együtt vannak.

Betegségükre! Ja bocs, nem. Egészségükre!

Joe69 2014.06.23. 23:37:51

Jó kéglije lehet a csajnak, vagy jó helyen van. A lúzer faszinak ez a lényeg , az a gyanúm.
süti beállítások módosítása