HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2014/06/30/a_lakasan_vendegnek_ereztem_magam

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr276454833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Madpapa 2014.06.30. 08:30:23

Nem, nem rontottál el semmit. Egyszerűen nem kellesz a srácnak.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.30. 08:40:29

@Madpapa: Egyetértés! :)

Meg ez a szüleink barátok... háááát abból sanszosan csak barátkozás lesz. Környezetemben volt pár ilyen "kapcsolat", egyik sem tartott pár hétnél tovább. Szerintem idegesítő, hogy az ősök közben róluk dumálnak, meg terelgetik őket egymás felé. Oda az intimitás! Szerintem.

Szöszi 28 2014.06.30. 09:02:33

"Felmentem, megnéztük a filmet, majd az anyukája társaságában beszélgettünk, sütiztünk, teljesen vendégnek éreztem magam."

Mér mi a pöcs akartál volna lenni, ha nem vendég?? :O

croesus aka. the grinder 2014.06.30. 09:12:20

"19 éves, jó humorú. Én 22 vagyok"

Üdv a klubban, pedró! :)

Ha összeszedsz egy friss húst, akkor egy kicsit jobban kell irányítanod mintha egy minden hájjal megkent öreg rókával lennél. És ezzel el is érkeztünk a következő ponthoz:

"Felmentem, megnéztük a filmet"

Kb. a 30. percnél kellett volna leteperned. Ennyi.

Sadist 2014.06.30. 09:34:39

"Nem tartom magam feltűnő szépségnek, inkább átlagosnak, és egyre többet agyalok azon, hogy csak barát-barát leszek."

Vajon mennyire lehet "átlagos", ha még sunáztatni sem tudja magát? :D

Szöszi 28 2014.06.30. 09:46:46

@Sadist: Attól még lehet átlagos, hogy ez a kisfiú nem sunázza meg. Lehet 10 másik akarná, csak azok nem kellenek neki :)

TBal 2014.06.30. 10:02:52

imádom a kommentszámlálót. Azt kéne inkább írnia, hogy:
"Az eddigi öt komment a következö hat:"

:)

TBal 2014.06.30. 10:04:38

@croesus: az megvan, hogy a posztoló egy lány? (vagy buzi, de valószínüleg az elöbbi)

Sadist 2014.06.30. 10:16:49

@Szöszi 27: Egy 19 éves, egyedülálló srácról beszélünk, ha nem akar egy átlagos csajt (szint ~ 5) sunázni, akkor aszexuális vagy buzi, VAGY a csaj annyira taszító, hogy még bottal se piszkálná meg.

Sadist 2014.06.30. 10:21:42

@TBal: Attól még leteperhette volna, ha volt rá lehetősége.

Szöszi 28 2014.06.30. 10:23:38

@Sadist: Vagy baromi egyszerűen csak nem az esete...Ne mindenkiben a bányarémet lásd már :)

TBal 2014.06.30. 10:47:20

@Sadist: esetleg kicsit félénk, vagy tiszteli a nöket és észreveszi, hogy a pinán kívül egyéb testrészük is van, pl. agyuk, és mondjuk csak akkor dugja meg, ha érzelmileg is akar valamit...

Eh, elkalandoztam, basszus, egy faéknél bonyolultabb hímnemüröl fantáziálok már itten...

Namely 2014.06.30. 10:52:32

"Felmentem, megnéztük a filmet, majd az anyukája társaságában beszélgettünk, sütiztünk, teljesen vendégnek éreztem magam."

A srác neve nem Christian? ;)

croesus aka. the grinder 2014.06.30. 10:53:32

@TBal: Azt kifogásolod hogy a csajra helyeztem a kezdeményezés felelősségét? Normális esetben valóban a srácnak kellene leteperni a csajt és nem fordítva, viszont a posztban vázolt felállás nem tekinthető alapesetnek, így szerintem az elvárt viselkedés is eltérő.

@Sadist: Van még egy eset: balfasz (19 évesen ez még teljesen normális)

Namely 2014.06.30. 11:01:12

@Szöszi 27:
"Vagy baromi egyszerűen csak nem az esete..."
akkor azonnal azt mondta volna, hogy van bnője, vagy elmondja, hogy milyen az esete, hogy a lány tudja, hogy hányadán állnak és semmi esélye.

Sadist 2014.06.30. 11:07:57

@Szöszi 27: A "nem vagy az esetem" eufemizmus arra, hogy "annyira szinten aluli vagy, hogy még csak meg se dugnálak"

Szöszi 28 2014.06.30. 11:16:33

@Sadist: Szerintem nem. Nekem vannak olyan férfi ismerőseim, akik nem csúnyák egyáltalán, de semmi pénzért le nem feküdnék velük. Nem látom őket csúnyának, és ezt az is bizonyítja, hogy sok csaj van körülöttük, nekem mégse vonzóak. Nem lehet ilyen tökegyértelműen kategorizálni, mint ahogy te csinálod. Ha valaki neked nem eseted az automatice ocsmány rondaság is? :)

TBal 2014.06.30. 11:24:03

@Szöszi 27: "Nem lehet ilyen tökegyértelműen kategorizálni"
Dehogynem lehet, és mit látod, Sadist él is a lehetöséggel.

:)

Sadist 2014.06.30. 11:29:48

@Szöszi 27: Ismétlem, egy 19 éves, egyedülálló srácról van szó. A nők nyilván válogatósabbak, de ha egy szabad, fiatal fiú nem repül rá a lehetőségre, akkor vagy extrém mértékű félénkségről van szó, vagy pedig a lány van szintekkel a srác alatt.

TBal 2014.06.30. 11:31:26

Cím a velveten:
"Ilyen nyalókat nem akar soha a lánya szájában látni"

:DDD

TBal 2014.06.30. 11:34:00

@croesus: jogos, pont én, az egyenlöség nagy híve kifogásolok ilyet... persze, le is teperhetné, de adhat egy finom jelzést is, pl. a fiú kezét ráirányítja pl. a mellére, vagy a lába közé...

Szöszi 28 2014.06.30. 11:37:25

@Sadist: Jól van, te tudod jobban, te voltál már 19 éves srác, én nem :D (És melyik kategória voltál? A röptében a legyet is vagy az extrém félénk? :)) )

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.30. 11:44:13

@TBal: "arra a kérdésünkre, hogy mégis ki vesz ilyet, lemondó sóhajjal felelte, hogy sokan. "

XD

Hurri Kán 2014.06.30. 11:45:30

Milyen kis cuki poszt :)

TBal 2014.06.30. 12:05:27

@Bundabandi (Cookie Bunny): Ez semmi, én nemrég Bruges-ben jártam, és a sok belga csokiüzlet kirakata mellett elhaladva egyszer csak: Basszus, egy csokifasz van a kirakatban, fehér csokiból még a kifolyó geci is meg van csinálva rajta!!!
Aztán jobban szemügyre vettem a kirakatot - nem csak az az egy volt, hanem még több, azon kívül mellek, meg puncik is - ez utóbbiból kevesebb, mert mivel annak kis része látható, ezért azt nem lehet nagy terjedelemben megcsinálni. Volt válogatásdoboz is...

És ez egy turistákkal dugig telt utcán. Hja, lazaság van ott, kérem...

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.30. 12:39:23

@TBal: Vagy 15 évvel ezelőtt itthon divat volt kerámia cicit és farkat (inni lehetett belőle) adni ajándékba. Apámnak akkoriban volt egy élettársa ő kapott egy farkat, apám meg egy cicit az ismerősöktől. És ezeket is ilyen vásárokon lehetett kapni. :)

Sadist 2014.06.30. 13:05:54

@Szöszi 27: A félénkség és a kanosság nem zárják ki egymást. Lehet valaki extrovertált és jó kapcsolatteremtő úgy, hogy mellette nem akar a csajokkal semmi testiséget, vagy félénk úgy, hogy nagyon dolgoznak benne a hormonok, vágyna a szexre, de nem mer kezdeményezni. Az utóbbi a rosszabb, mert frusztráltsághoz vezethet.

19 éves koromban én biztos nem vettem volna rossz néven, ha egy átlagos lány próbálkozik nálam. Ismerősi körben is csak akkor volt lekoptatás fiú részről, amikor a leányzó nagyon magasra lőtte be a szintet.
Ebből gondolom, hogy itt is valami hasonló lehet:
"Amikor kicsit sokat ittam (amúgy nem bírom az alkoholt nagyon, ez kb. 2 sört jelent) megjegyeztem, hogy szép szeme van, és már ennyitől is elszégyelltem magam azonnal."
"Azon őrlődtem, hogy biztos van jobb dolga és társasága nálam, én nem vagyok egy olyan nagy party arc, mint ő, inkább visszahúzódó vagyok."

_Ω_ 2014.06.30. 13:22:39

"A szüleink ismerik egymást és egy rövid nyaralás alkalmával találkoztunk. Két napig mindenhova együtt mászkáltunk és úgy éreztem, bejövök neki. Mert ha nem, minek töltötte volna velem az idejét?"

Talán pont azért, mert együtt nyaraltatok? Nagyobb összegben mernék rá fogadni, hogy az elkövetkező 1-2 évben ebből csak barát-barátságig juthat a kapcsolat. Egyébként ettől még el lehet mondani a srácnak, hogy tetszik neked; kétlem, hogy sikítva menekülne emiatt, aztán még akármi is lehet. Csak nem otthon, ahol anyu tartja a gyertyát nektek, míg vidáman lövi egymást halomra a terminátor meg a hét törpe.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.30. 13:33:21

@_Ω_: :D

"Csak nem otthon, ahol anyu tartja a gyertyát nektek, míg vidáman lövi egymást halomra a terminátor meg a hét törpe."

*röhög* Erre írtam én is, hogy oda az intimitás. :)

Szöszi 28 2014.06.30. 14:10:56

@Sadist: Jó, most lenyelem amit mondasz, nagyonnagyon fáradt vagyok, hogy ellenkezzek, pedig megtenném :D
Na jó, még annyit, hogy jöttem én már be olyan férfiaknak, akikről azt hittem szóba se állnának velem. Szóval a csaj lehet, hogy a szintet jól lőtte be, csak a srácnak most épp valaki más tetszik, és alakul valami. Nem?

Светлана Павлова 2014.06.30. 15:23:26

Mivel tényleg megnéztétek azt a filmet és nem csak ürügyként szolgált, a helyedben keresnék egy új jelöltet.

Ez a "szüleink barátok" olyan aranyos, ki ne lett volna belezúgva egy ilyen szülőbarát fiacskájába anno?!

:))))

Makkiavelli (törölt) 2014.06.30. 15:38:14

egy kis csámcsognivaló:
nokkulfoldon.hu/50-evesen-friss-hazaskent-hollandiaban/

Előzetes:

"Honnan jött az ötlet, hogy külföldön folytasd az életedet? Mi volt az oka a külföldre költözésnek?

Ekkortájt, a negyvenes éveimben kezdett bennem először motoszkálni az elköltözés gondolata, amit a válás lehetővé, a fokozódó belföldi helyzet kívánatossá, majd egyre sürgetőbbé tett, végül pánikszerű menekülésként aposztrofálnám. Beszélek itt a közszolgaként, tanárként, szakértőként (oktatási, esélyegyenlőségi) vállalhatatlanná vált vagy éppen kiürült munkaerőpiacról, a politika által determinált pozíciókról, a kormányváltásonként utcára kerülésről, a négyévenkénti újrakezdésről. A börtönérzésről, a nem létező „kilátásokról” a magam és a gyerekem számára

Mi volt az, ami segített a döntés meghozatalában?

A szerelem. :-)

Mivel foglalkoztál Magyarországon és most mivel foglalkozol?

Jelenleg nincs állásom, se fizetős, se önkéntes, és mivel nincs kényszer, meg tudom majd találni azt az értelmes elfoglaltságot, amire szükségem van. Magyarországi pályafutásomat általános iskolai tanítóként kezdtem és fejeztem be."

:D

a lujza 2014.06.30. 20:04:15

"utána 1 levelet váltottunk, amit én küldtem neki."
loooool!
süti beállítások módosítása