HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2014/07/01/meztelenul_alltunk_egymas_elott

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr536462983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.07.01. 08:50:52

A minap olvastam:

"Létezhet férfi és nő között barátság? És ha igen, miért nem?"

:)

Ha ő nem ugyanígy érez irántad, nagyon nehéz lesz, de jobb tisztán látni, az igaz. Lehet, hogy most lesz vége egy 8 évig tartó barátságnak? Na, nem károgok!

"csak az utóbbi 1-2 évben gondolok rá máshogy és változtak meg iránta az érzéseim."

Ó bakker és addig nem is néztél másra, gondolom. Sok értelme van így ennek... Ennyit várni...

TBal 2014.07.01. 08:55:26

@Bundabandi (Cookie Bunny):

Ja, ez az idézet még egész friss, Karinthy írta tegnap... :P

Egyébként javaslom, hogy olvasd el a bejegyzést, mielött hülyeséget kommentálsz (a csajszi feketén-fehéren írja, hogy mindkettejüknek voltak kapcsolatai a nyolc év alatt). Amúgy szerintem a poszt korrekt, a csaj normálisan gondolkodik... sok a jó poszt mostanában. Biztos átkerültem egy másik univerzumba...

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.07.01. 09:10:08

@TBal: Akkor TE olvasd el, hogy én mit írtam, mielőtt lehülyézel! Az utolsó 1-2 évről beszéltem. :S

TBal 2014.07.01. 09:22:01

@Bundabandi (Cookie Bunny): hát ja, van, hogy a lehülyézés visszahull... :)
1-2 év egyébként nem a világ, még kapcsolat nélkül sem. Tisztába kellett tennie magában, hogy mit is gondol, ehhez ezek szerint neki ennyi idö kellett. Van, aki tovább is örlödik, és véletlenül se ad le egyértelmü jelzést, csak várja, hogy kitalálják a gondolatát.

Sadist 2014.07.01. 09:35:02

@TBal: "sok a jó poszt mostanában."

Szerintem meg hihetetlen tartalmatlan, nyervogós, szar posztok voltak az utóbbi időben.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.07.01. 09:35:56

@TBal: Hát ez az! Úgy szerintem sok az 1-2 év, hogy közben jelét sem adta, hogy mi zajlik benne. Ő tudja...

Ezt olvastad már? (nagyon hosszú, de érdekes. És jól ír a pasas!) Engem megfogott a története.

velvet.hu/blogok/randi/2014/06/28/hozzaertem_es_mar_csepegett_vegig_a_combjan_az_izgalom/

TBal 2014.07.01. 09:41:14

@Sadist: hm, írnál egy olyan posztkitalációt, amire azt mondanád, hogy jó? :)
Egyébként nem hülyeség, érdekelne, kinek mi a jó poszt.

@Bundabandi (Cookie Bunny): még nem, elkezdem, ha befejeztem, szólok :).

Namely 2014.07.01. 09:46:19

"Egyszer feküdtünk csak le, még az elején, utána se ő, se én nem hoztam szóba, ebbe belejátszott az is, hogy utána volt majdnem fél év szünet, amikor nem tudtunk egymásról semmit, nem is kerestük egymást."
Hűűűha, biztosan nagy élmény lehetett mindkettő számára.... :)

"Nem voltam belé szerelmes."
= most sem vagy, csak:

"Azt hiszem, csak az utóbbi 1-2 évben gondolok rá máshogy és változtak meg iránta az érzéseim. "
azaz jobb nem esett le, és most, maradékelven, már rá is "úgy" tudsz gondolni, ahogyan korábban soha. Ne aggódj, nem vagy egyedül: a korábbi válogatós egyetemet végzett orrfelhúzó/varánuszarcú kurvák mind így jártak. Most meg már kellenek a fenének (meg a korábbi szárazbarátoknak).

Jó hír a friendzone-majmoknak: valamikor nekik is jut egy mások által rojtosra baszott pina.

:)

Hurri Kán 2014.07.01. 09:57:00

Öööö... ez fájt. Nagyon.

TBal 2014.07.01. 10:35:00

@Bundabandi (Cookie Bunny): elolvastam. Kb. a Polanski-féle Keserü méz-re emlékeztet a történet... azt láttad?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.07.01. 10:43:55

@TBal: Nem láttam, de felírom a bakancslistára! :)

TBal 2014.07.01. 11:15:53

@Bundabandi (Cookie Bunny): Egyszer mindenképp érdemes megnézni. Nem biztos, hogy másodszor is megy, de nagy hatású film.

Sadist 2014.07.01. 11:24:31

@TBal: Kitalálni nem tudnék, de az a jó poszt, amelyikben van egy normális probléma felvetés, opcionálisan valami tanulság is.

TBal 2014.07.01. 11:31:49

@Bundabandi (Cookie Bunny): Egyébként ma reggen az S-Bahnon, munkába befelé jövet láttam egy gyönyörü félvér lányt, olyan 15-17 év körülire tenném. Értelmes tekitete volt, nagy, szinte teljesen fekete szemei, és nagy, húsos ajkai... durván jól nézett ki. De azért nem hagyom el miatt a a családom :).

Szöszi 28 2014.07.01. 11:34:40

@TBal: Ja...Kussolok, kussolok, kussolok!

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.07.01. 11:44:25

@TBal: A pasas történetében nekem az volt a fura, hogy egyszer csak jött az életében egy periódus, váltani akart, mást akart stb. stb. Ekkor elhagyta a terhes feleségét, majd hazudott egy fiatal lánynak. Jó, ok, meg akarta élni azokat az érzéseket, de az elhagyott nő érzéseivel kicsit sem törődött. A fiatal lánynál is voltaképpen csak róla szólt minden, hogy neki milyen jó, majd neki milyen rossz. Nem úgy történt, ahogy elképzelte, önsajnálat ezerrel. És akkor a végén a lányaiba kapaszkodik, akiknek az anyját elhagyta... Ettől függetlenül az érzelmi része nagyon megfogott és tényleg elég nehéz lehet kilábalni ebből. Viszont úgy fejest ugrott az egészbe, hogy csak na. Nem igazán gondolkozott.

Sadist 2014.07.01. 11:46:12

@Bundabandi (Cookie Bunny): Na, ez pl. kurva hosszú, de legalább tanulságos sztori.

TBal 2014.07.01. 12:01:08

@Bundabandi (Cookie Bunny): hja, néha az érzelmek erösek tudnak lenni. Kézen fognak, aztán visznek elöre. Valszeg valami fontos érzelmi igényt nem teljesített be a kapcsolata a feleségével, a hiány felhalmozódott aztán így tört ki.
A saját érzelmeidet egyszerübb érezni, mint másokét.

Szerelem téren a gondolkodás társadalmilag nincs igazán piedesztálra emelve, inkább az alagsorba süllyesztve...

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.07.01. 12:35:49

@TBal: "Valszeg valami fontos érzelmi igényt nem teljesített be a kapcsolata a feleségével, a hiány felhalmozódott aztán így tört ki."

Nem is értem, hogyan tudnak az emberek évekig szenvedély nélkül élni. Nekem az jött át az írásából, hogy csak elvoltak egymás mellett a feleségével.

Madpapa 2014.07.01. 13:02:52

Ez a cím annyira hatásvadász és ótvar.

_Ω_ 2014.07.01. 13:27:12

@Madpapa: Válassz másikat, itt esetleg át tudom írni. ;-)

Néhány tipp:
- Meztelen lelkek, esztelen lelkek
- Jóbarátok Ross nélkül
- Két év gondolkodási idő (nem Tibetben)
- Plátó nem ismerte Freudot
- Szerelem, pedig el se romlott
- 8 - 2 = 6, majdnem szex
- Így mássz ki a csak barát skatulyából és még ne is tudj róla - egy szokatlan történet
- Barátság: egy darabig

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.07.01. 13:34:57

@_Ω_: "Jóbarátok Ross nélkül"

Én erre szavazok! :D

_Ω_ 2014.07.01. 14:01:17

@Bundabandi (Cookie Bunny): Ha már címek, a Velvetesnek is lehetne jobb címe. Mondjuk az utolsó sor az ottani posztból pont jó lenne szerintem:
"Egyedül vagyok. Teljesen."
vagy
"A festő és modellje" - művészlélekként biztosan értékelne az ottani poszter egy ilyen címet, mögé lehet látni sok dolgot ha épp olyan kedve van az embernek, Vermeer munkásságát pedig biztosan ismeri hivatalból is. Kivéve talán, ha szobafestő és mázoló...

_Ω_ 2014.07.01. 14:13:09

Egyébként Vermeer azért ugrott elő nálam, mert nem túl régen láttam egy cikket, elő is kerestem hátha valakit érdekel:

boingboing.net/2014/06/10/vermeers-paintings-might-be.html

Arról szól, hogy Vermeer meglepően fotorealisztikus festményeket tudott készíteni, amin egy feltaláló túlságosan elgondolkodott, majd ezt tett is követte. Bár festeni nem tudott korábban, egy tükrös trükkel lemásolt egy fotót. Aztán felépítette (!) az egyik festmény színhelyét, és némi optikát összerakva nekiállt festeni. Az eredmény meglepően jó lett, és az eredetihez hasonló.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.07.01. 14:27:07

@_Ω_: Ez tök jó! :) Simán lehet, hogy az eredeti is így készült. Tetszett. :D

Madpapa 2014.07.01. 15:20:37

@_Ω_: tudsz te ha akarsz! :-)

Az én ötleteim a következők:

- Elfuserált éveim
- Hogy mondhatnám el, hogy vágyom rád
- Csak vacsora volt, semmi szex
- Múlnak a gyermekévek, nincs visszaút
- Csak egy szánalom szexre futotta
- Ha nincs ló, jó lenne már a szamár is
- Már megereszkedett a mellem, mit tegyek
- Már egy felerezsibe is belemennék

Namely 2014.07.01. 17:04:27

@Madpapa:
Az utolsó három nagyon ütős, szerintem a győztes az utolsó előtti!

:)

Светлана Павлова 2014.07.02. 12:03:40

@Bundabandi (Cookie Bunny): Ez egy eléggé kiszámítható történet. Pasi középkorúan rájön, hogy az élet nem két pólyás csecsemő plusz unalmas feleség dolgoktól pörög igazán. Nosza rögtön be is újít egy tinédzsert, hogy végre érezzen valamit, hogy dráma legyen, feszültség, mélységek és magasságok. Mindegy, hogy milyen áron, de legalább végre, egyszer a kibaszott életében érezze, hogy él, úgy igazán! Egyáltalán: hogy érezzen valamit. Mindennek origóját a lányba helyezi, majd kiakad, hogy ő esetleg nem erre az egy lapra tette fel mindenét. Hisztizik, amiért még ez sem jön össze, legalábbis nem tartható a végtelenségig, mint ahogy eredetileg képzelte, hogy most aztán innentől már csak a kánaán vár. Most meg elsomfordál, mint egy kivert kiskutya és marhára sajnálja magát, hogy a boldogságnak ez a kék madara is tovaszállt.

Nem is tudom, sajnáljam? Inkább nem ítélkezem.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.07.02. 12:06:23

@Светлана Павлова: "Nem is tudom, sajnáljam? Inkább nem ítélkezem. "

Én is így voltam vele. :)

Светлана Павлова 2014.07.02. 12:17:10

@Bundabandi (Cookie Bunny): Amúgy emlékeztet az Amerika szépség című filmre, még faterommal láttam moziban, én voltam kb. 15 ő meg 41. És utána azt mondta, hogy de marha jó film volt.
süti beállítások módosítása